Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg het ff als ie te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:15:
[...]

zeg het ff als ie te downloaden is.
dat is ie al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10
Atomsk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 01:13:
[...]
Dat kan niet, of je moet een heel andere launcher installeren, zoals "launcher pro". Waarom je een "ander scherm" zou willen instellen, snap ik echter niet. Je kunt elk scherm inrichten met widgets en shortcuts zoals je zelf wil.
Omdat ze geen vijf schermen nodig heeft, maar aan twee genoeg heeft. Waarom moet je vijf schermen als je alles op één of twee scherm(en) kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor hi / nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Vads schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:33:
[...]

Omdat ze geen vijf schermen nodig heeft, maar aan twee genoeg heeft. Waarom moet je vijf schermen als je alles op één of twee scherm(en) kunt zetten?
Tsja, dan swipe je daar gewoon niet naartoe.... Probleem opgelost?
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe moet ik dat weten XD
hij wordt gewoon vanaf gister al uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 08:45
ArcticWolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:29:
[...]

hoe moet ik dat weten XD
hij wordt gewoon vanaf gister al uitgerold.
Het is natuurlijk heel moeilijk om zelf even de telefoon aan te sluiten of via de Software-update app te controleren of de update beschikbaar is :P

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w0ndersp00n schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:17:
[...]

Het is natuurlijk heel moeilijk om zelf even de telefoon aan te sluiten of via de Software-update app te controleren of de update beschikbaar is :P
yeah best wel :P maar ik las het net op m'n werk... :+
en ik draai zelf CM9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog geen update!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
MKV schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:28:
[...]

Tsja, dan swipe je daar gewoon niet naartoe.... Probleem opgelost?
O-)
Of je zet er dezelfde widgets op: A - B - A - B - A :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CM9.1 heeft echt binnen 10 uur m'n batterij leeggetrokken naar <25% terwijl er echt bijna geen wakelocks waren en ook maar amper heb gebruikt vandaag ;(
toch maar die .50 proberen als ik straks thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ArcticWolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:21:
CM9.1 heeft echt binnen 10 uur m'n batterij leeggetrokken naar <25% terwijl er echt bijna geen wakelocks waren en ook maar amper heb gebruikt vandaag ;(
toch maar die .50 proberen als ik straks thuis kom.
Volgens mij is .50 nog niet in nederland uitgekomen. Heb hem hier in ieder geval nog niet (Generic NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh oops :x verkeerde topic idd
ik heb geunlocked O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.50 is maar een kleine bugfixrelease, waarschijnlijk zelfs regiospecifiek. Niet de moeite om voor te gaan Flashtoolen als je nu op Generic NL zit. Kans is trouwens heel erg groot dat .50 binnen 1 à 2 weken beschikbaar is voor NL.

Zal eens vragen wat er juist nieuw is in .50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje
Laatste tijd gooi ik films op mijn telefoon en dan ontstaat het volgende probleem: Volgens de mediaplayer duurt de film 20 seconden, na 20 seconden is het balkje van de tijd helemaal vol maar speelt de film wel gewoon verder af.
Maar als ik dan op pauze druk en weer op play, begint die weer af te spelen vanaf 20 seconden -_- en ik kan dus ook niet verder doorspoelen dan die 20 seconden.
Dit ligt niet aan de film, want bij andere films heb ik dit ook.

Waar ligt dit probleem aan? Heb via de market al meerdere players gedownload en dit heeft niks veranderd.
Ligt dit aan het converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt inderdaad als een fout met converteren. Ofwel zijn de bestandsheaders niet helemaal juist ofwel is de codec niet echt ondersteund.

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
ik heb een nieuw contact toegevoegd in mijn telefoonboek en direct laten syncen met gmail..maar ik wil deze persoon koppelen aan mijn facebook, zodat de gegevens ook in de telefoon komen maar dit wil gewoon niet lukken, met andere contacten heb ik dit wel ?
Weet iemand hoe je dit kunt oplossen ?
ik heb al alles gesynchroniseerd, facebook in xperia, gewoon facebook, gmail, etc...

heb ondertussen al kunnen linken aan de facebook maar fotootje komt niet mee

[ Voor 9% gewijzigd door Reventon op 29-09-2012 11:30 ]

Verwijderd

Ik ben de volgende bug tegengekomen in de Generic NL .45.
Als je het scherm een kwartslag draait terwijl je op een van de homescreens bent draait het scherm wel mee maar wordt het zwart en is alleen de statusbar nog te zien. Kan me herinneren dat dit met GB niet het geval was, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Verwijderd

Hallo, zit met een probleem.
Ik wilde weer wat nieuwe muziek op mijn toestel zetten, kom ik erachter dat windows verkenner de externe opslag niet meer vindt. Ook via PC Companion kan ik alleen het interne geheugen bereiken.
Ik heb dus eerder wel het externe geheugen kunnen bereiken waar ik muziek e.d. op kan zetten.
Op het toestel staat dan ook alleen de melding dat het intern geheugen is verbonden...
Maar in de verkenner staat dan weer wel dat 18.1 GB van 25.8 GB beschikbaar is, dus de computer 'ziet' wel het volledige geheugen.

Weet iemand waarom ik dat nu niet meer kan en hoe dit valt op te lossen?

M.V.G.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 15:11 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:06:
Hallo, zit met een probleem.
Ik wilde weer wat nieuwe muziek op mijn toestel zetten, kom ik erachter dat windows verkenner de externe opslag niet meer vindt. Ook via PC Companion kan ik alleen het interne geheugen bereiken.
Ik heb dus eerder wel het externe geheugen kunnen bereiken waar ik muziek e.d. op kan zetten.
Op het toestel staat dan ook alleen de melding dat het intern geheugen is verbonden...

Weet iemand waarom ik dat nu niet meer kan en hoe dit valt op te lossen?

M.V.G.
Verwijder met een filemanager eens een paar muziekbestanden bijvoorbeeld om een database refresh te starten. Wacht vijf minuten, herstart je telefoon, wacht opnieuw vijf minuten en sluit nog eens aan op je PC. Denk eraan dat je je scherm moet unlocken na het aansluiten van USB, anders gaat hij de storage nooit mounten.

Het kan zijn dat de bestandsdatabase opnieuw opgebouwd moet worden. Wacht eens tien minuutjes of de storage niet tevoorschijn komt in Verkenner. Als er na tien minuten nog niets is, probeer eens een andere USB-poort.

Als het dan nog niet gaat heb ik nog wel een paar trucjes, maar meestal lost gewoon wat wachten het wel op.

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:11:
[...]
Als het dan nog niet gaat heb ik nog wel een paar trucjes, maar meestal lost gewoon wat wachten het wel op.
Bedankt, ik zal eens wat proberen!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:59:
Ik ben de volgende bug tegengekomen in de Generic NL .45.
Als je het scherm een kwartslag draait terwijl je op een van de homescreens bent draait het scherm wel mee maar wordt het zwart en is alleen de statusbar nog te zien. Kan me herinneren dat dit met GB niet het geval was, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ja heb ik ook, maar ik heb het alleen als die aan de oplader zit. Soms best wel irritant..

Verwijderd

@AmbroosV, bedankt voor je hulp!
Ik kan nu weer al mijn bestanden inzien.

Groetjes

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoi,

The world versie van de .50 versie staat op mijn server.

Je kan hem hier vinden: http://www.xdafileserver.nl/lt26i-firmware/

In het mapje ICS :)

andere versies zal ik of, waarschijnlijk Ambroos uploaden als ze er zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door WeAreLegion op 29-09-2012 20:54 ]

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:06
Even iets minder belangrijk maar luchtig? Een muntstuk van € 0,05 kleeft magnetisch aan je Sxs ter hoogte van de lens aan de achterkant. Ik dacht dat die munt meer koper was eigenlijk, dus niet.
Is de magneet van de luidspreker dan zo sterk? Blijkbaar wel.

Opmerkelijk & lol

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:52:
Hoi,

The world versie van de .50 versie staat op mijn server.

Je kan hem hier vinden: http://www.xdafileserver.nl/lt26i-firmware/

In het mapje ICS :)

andere versies zal ik of, waarschijnlijk Ambroos uploaden als ze er zijn.
Kan je die World even hernoemen? Die customization-ID is Italy Generic. Ik zit er al bijna twee jaar op te hameren dat de customization World niet bestaat maar ze hebben het op XDA nog altijd niet door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hehe jups zal hem even hernoemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mir4dor schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:42:
Even iets minder belangrijk maar luchtig? Een muntstuk van € 0,05 kleeft magnetisch aan je Sxs ter hoogte van de lens aan de achterkant. Ik dacht dat die munt meer koper was eigenlijk, dus niet.
Is de magneet van de luidspreker dan zo sterk? Blijkbaar wel.

Opmerkelijk & lol
Een euhhh, ahum....nagelvijl ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Net afgelopen vrijdagavond een 2ehandse xperia s opgehaald. Thuisgekomen vielen mij na een tijdje al een paar gele vlekken op. Vooral goed zichtbaar op een gele achtergrond.
Heb er een bon bij waar op staat dat deze geldt als garantiebewijs van de kpn. Ik neem aan dat ik hiermee zo een kpn store kan binnenlopen?
De naam/adres op de bon is van de persoon van wie ik hem heb overgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warcow schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:37:
Net afgelopen vrijdagavond een 2ehandse xperia s opgehaald. Thuisgekomen vielen mij na een tijdje al een paar gele vlekken op. Vooral goed zichtbaar op een gele achtergrond.
Heb er een bon bij waar op staat dat deze geldt als garantiebewijs van de kpn. Ik neem aan dat ik hiermee zo een kpn store kan binnenlopen?
De naam/adres op de bon is van de persoon van wie ik hem heb overgekocht.
Zou moeten lukken.

Eigenlijk is het best stom. In mijn ogen zou Sony gewoon alle telefoons moeten servicen zolang ze nog geen twee jaar op de markt zijn. Je hebt toch twee jaar garantie, aangezien de telefoons nog maar beschikbaar zijn sinds begin dit jaar zijn gewoon alle telefoons nog minstens een jaar gedekt onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb zojuist dit toestel van Sony besteld met een abo.
Dit is wat ik aan replies krijg op FOK! :')
http://forum.fok.nl/topic/1876665/11/25#117445145

Wat zeggen jullie ervan? De strijd ging tussen de Samsung Galaxy S2, HTC One S en dus de Xperia.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt toch gewoon 2 jaar garantie? (normaal gesproken)
De regelgeving in Nederland gaat voor de EU regelgeving, deze schrijft namelijk een minimum voor van 2 jaar. Nederland heeft deze niet overgenomen, in de Nederlandse wet staat:
artikel 17
1. Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.
Dus als men ervan uitgaat dat een wasmachine 5 jaar meegaat (wat vaak ook zo is) dan is de garantie termijn 5 jaar. Om als fabrikant niet helemaal "weerloos" te zijn, geven ze vaak 3 jaar garantie mee voor de goedkopere modellen en 5 jaar voor de duurdere.

De meeste fabrikanten geven voor telefoons een garantie van 2 jaar zodat ze in alle europese landen voldoen aan de garantie termijn. Apple is 1 van de extreme uitzonderingen die eigenlijk helemaal geen garantie wilt geven en je verplicht om Applecare te nemen. Aangezien deze regel ook relatief simpel verdraaid kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:38:
Hallo mensen, ik heb zojuist dit toestel van Sony besteld met een abo.
Dit is wat ik aan replies krijg op FOK! :')
http://forum.fok.nl/topic/1876665/11/25#117445145

Wat zeggen jullie ervan? De strijd ging tussen de Samsung Galaxy S2, HTC One S en dus de Xperia.
Een Sony koop je voor de software. De Xperia S is gewoon op alle vlak een goede telefoon. De Galaxy S2 én de One S lopen allebei zwaar achter op gebied van scherm (qua resolutie dan toch vooral) en in het geval van de S2 ook nog eens qua software (is wel Android 4 maar het toestel is ondertussen ook al meer dan een jaar oud dus verwacht niet veel meer van Samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:38:
[...]

Een Sony koop je voor de software. De Xperia S is gewoon op alle vlak een goede telefoon. De Galaxy S2 én de One S lopen allebei zwaar achter op gebied van scherm (qua resolutie dan toch vooral) en in het geval van de S2 ook nog eens qua software (is wel Android 4 maar het toestel is ondertussen ook al meer dan een jaar oud dus verwacht niet veel meer van Samsung).
Ok. Thanks voor de, toch wel een beetje, geruststelling :P.
Ik ben ook uiteindelijk inderdaad voor de Xperia S gegaan vanwege het scherm dat veel lof ontving en vanwege de 12 megapixel camera en sensor van Sony. Ik vraag me wel af hoe veel gestoei het gaat worden met die home knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:57:
[...]

Ik ben ook uiteindelijk inderdaad voor de Xperia S gegaan vanwege het scherm dat veel lof ontving en vanwege de 12 megapixel camera en sensor van Sony. Ik vraag me wel af hoe veel gestoei het gaat worden met die home knopjes.
Dat ben je heel snel gewoon. Ik duw nooit meer verkeerd, zelfs niet in 't donker. Eigenlijk is dit mijn eerste telefoon zonder irritaties. Doet alles wat ik wil én meer. Ik ondervind geen enkele bug en dat is gewoon heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:11:
[...]

Dat ben je heel snel gewoon. Ik duw nooit meer verkeerd, zelfs niet in 't donker. Eigenlijk is dit mijn eerste telefoon zonder irritaties. Doet alles wat ik wil én meer. Ik ondervind geen enkele bug en dat is gewoon heerlijk!
Ok, mooi om te horen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:57:
[...]

Ik heb een One S en een Xperia S, en behalve het scherm is de One S in alles beter (ja ook de camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De camera is erg goed, ik hoor dat het focus probleem bij .50 is opgelost :Y)

hier staan wat pics gemaakt met de SXS:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1530157&page=43

beetje vreemde replies @ fok forum, die zitten vast nog op GB O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
bramv82 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:43:
Ik heb net ontdekt dat je die irritante melding dat je de lader uit het stopcontact moet verwijderen als je de telefoon van de lader haalt uit kan zetten!

Instellingen, apps, alles: en dan de volgende app uitschakelen:
"Com. sonyericsson.unplugchargerReminder"
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Rev! schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:16:
[...]

Ik heb een One S en een Xperia S, en behalve het scherm is de One S in alles beter (ja ook de camera)
Dat lijkt mij iets heel subjectiefs. Persoonlijk zal ik nooit een HTC kopen vanwege die enorm irritante en lelijke Sense schil. Daarintegen vind ik bijna alle Sony software een verbetering danwel toevoeging van stock ICS. Daarnaast is 16 GB interne opslag voor mij te weinig en is voor mijn doeleinden de proc in de SXS snel genoeg. Voor mij is dus de SXS een betere keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
AmbroosV schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:38:
[...]

Een Sony koop je voor de software. De Xperia S is gewoon op alle vlak een goede telefoon.
Dat is dus helaas niet waar. Het toestel draaide goed op 2.3, maar op 4.0 is de software gewoon slecht. Autofocus problemen, wegvallende WiFi/ 3G signalen, haperingen in muziek, niet altijd probleemloos 720p films afspelen.
Het toestel is wel echte eye-candy, wat ook een reden is dat ik hem gekocht heb. Maar als ik het opnieuw zou moeten doen...

[ Voor 19% gewijzigd door jroz2001 op 01-10-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:14:
[...]

Ok, mooi om te horen. Ik ben benieuwd.
Komt helemaal goed! Ik denk dat je nooit meer een ander merk wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Dat lijkt mij iets heel subjectiefs. Persoonlijk zal ik nooit een HTC kopen vanwege die enorm irritante en lelijke Sense schil. Daarintegen vind ik bijna alle Sony software een verbetering danwel toevoeging van stock ICS. Daarnaast is 16 GB interne opslag voor mij te weinig en is voor mijn doeleinden de proc in de SXS snel genoeg. Voor mij is dus de SXS een betere keus ;)
Sjah voor mij is de SXS met 4.0 langzamer, de camera heb ik veel moeite mee om daar fatsoenlijke foto's mee te maken, hij is veel dikker als een OneS en de batterij gaat een stuk minder lang mee. Qua interface vind ik beide prima dus dan wint de OneS het vrij makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-06 19:16
Hm, het lijkt er op dat er iets mis is met de camerasensor bij mijn xperia s. Op elke foto komen dezelfde 'spikkels' te staan, het is zelfs al te zien op het scherm bij het maken van een foto. Ook kan ik een klein wit puntje zien als ik de lens in kijk. Dit is wel erg zonde, de camera is een belangrijk punt voor mij. Het was ook nog niet het geval toen ik hem kreeg, als ik mijn foto's terug kijk is het vanaf begin juli het geval. Ik neem aan dat dit wel een standaard garantiegeval is?

Foto gemaakt van een A4'tje, spikkels zitten ongeveer in het midden:
Linkje naar 12M foto.

Aanduiding van witte punt:
Foto 1
Foto 2 (de streep op de lens is een veeg, geen kras)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oude Willem schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:45:
Hm, het lijkt er op dat er iets mis is met de camerasensor bij mijn xperia s. Op elke foto komen dezelfde 'spikkels' te staan, het is zelfs al te zien op het scherm bij het maken van een foto. Ook kan ik een klein wit puntje zien als ik de lens in kijk. Dit is wel erg zonde, de camera is een belangrijk punt voor mij. Het was ook nog niet het geval toen ik hem kreeg, als ik mijn foto's terug kijk is het vanaf begin juli het geval. Ik neem aan dat dit wel een standaard garantiegeval is?

Foto gemaakt van een A4'tje, spikkels zitten ongeveer in het midden:
Linkje naar 12M foto.

Aanduiding van witte punt:
Foto 1
Foto 2 (de streep op de lens is een veeg, geen kras)
Als het aan de binnenkant is is dat normaal een garantiegeval (productiefout), jup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Dat lijkt mij meer iets aan de lens dan de sensor, een dode (sub)pixel zou zwart zijn, niet zo'n amorfe paars/blauwige vlekjes zoals bij jou. Heb je de lens gekuist (dus het zijn geen stofdeeltjes)? Zal een krasje zijn van wat zand vrees ik. De lens ligt goed verzonken in het toestel dus normaal gezien komen krassen niet zo snel voor, maar ik denk dat er net daarom wat minder hard materiaal gebruikt is, dus als er dan iets aan komt, ben je gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
Ik heb het meermaals schoongemaakt ja, dus het is geen stof op de lens zelf. Het zou stof onder de lens kunnen zijn, dat had er dan al moeten zitten aangezien alles helemaal dicht zit. De vreemde vormen kan ik ook niet verklaren, ze zijn wel overal precies hetzelfde. Het ligt wel duidelijk dieper, dat is alleen lastig te vangen op de camera.
AmbroosV schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:25:
[...]

Als het aan de binnenkant is is dat normaal een garantiegeval (productiefout), jup!
Ok bedankt. Dan ga ik maar eens bekijken wat ik daar voor moet doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Oude Willem op 02-10-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rev! schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

Sjah voor mij is de SXS met 4.0 langzamer, de camera heb ik veel moeite mee om daar fatsoenlijke foto's mee te maken, hij is veel dikker als een OneS en de batterij gaat een stuk minder lang mee. Qua interface vind ik beide prima dus dan wint de OneS het vrij makkelijk ;)
De .50 firmware is al een hele verbetering kwa snelheid ;) en CM10 heeft al een preview gegeven van JB :9~ Ik heb hiervoor een Desire Z gehad... en die was gewoon te zwak om Android + sense te draaien daarnaast had elke custom ROM wel een bug.
ICS draait er niet eens op. Dus ben wel blij met de SXS al kan ik nu niet wachten op JB :p

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 02-10-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Op XDA staat 6.1.A.2.50 Italiaanse versie, twijfel om deze te installeren of nog even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xperia S is vandaag binnengekomen. Is er iets wat ik aan software erop moet zetten? Updaten naar ICS ofzo? Dit is mijn eerste ervaring met Smartphones :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:00:
Mijn Xperia S is vandaag binnengekomen. Is er iets wat ik aan software erop moet zetten? Updaten naar ICS ofzo? Dit is mijn eerste ervaring met Smartphones :').
gewoon normaal updaten. Dus je telefoon met je pc verbinden en pc companion opstarten. Je krijgt dan vanzelf wel een bericht of er een update is.
De .50 versie waar hierboven over wordt gesproken is officieel nog niet in Nederland verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

gewoon normaal updaten. Dus je telefoon met je pc verbinden en pc companion opstarten. Je krijgt dan vanzelf wel een bericht of er een update is.
De .50 versie waar hierboven over wordt gesproken is officieel nog niet in Nederland verschenen.
Ik ben nu de 6.1.A.0.452 update aan 't installeren vanaf de telefoon zelf. Verder nog iets wat aan te raden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:42:
[...]

Ik ben nu de 6.1.A.0.452 update aan 't installeren vanaf de telefoon zelf. Verder nog iets wat aan te raden is?
je kan straks naar .45 updaten als je .452 hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
https://www.google.com/pr...tion_mobile_opening_today

Hopelijk komt dit nu óók naar NL binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, werkt dit dan ook op custom roms ivm root, bootloader unlock en drm keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar vraag het toch maar.

Zouden jullie de Xperia S aanraden? Mijn abonnement is (binnenkort) afgelopen en ik kan een abonnement krijgen waarbij ik nog 200 euro moet bijbetalen voor de Xperia S. Ik kan ook 100 Euro bijbetalen voor een Optimus 4x HD (ander, wel duurder abonnement).

Waar denken jullie dat ik voor moet gaan (het wordt sowieso een van deze twee abonnementen)?.
Ik begrijp dat de S een betere camera heeft, en dat lijkt me erg handig.
De 4x HD heeft weer een snellere processor, maar ik denk niet dat ik dat nodig heb, speel immers zelden games op de smartphone. Ik gebruik wel veel whatsapp en dergelijke, maar dat moet geen probleem zijn.

Wat ik dus het liefste wil weten, werkt de telefoon wel vloeiend? Is het fijn in gebruik en hoe warm word hij? Mijn huidige telefoon word namelijk behoorlijk warm, en ik hoor hetzelfde over de 4x HD.

Edit: en hoe is de batterijduur? (erg belangrijk natuurlijk).

[ Voor 3% gewijzigd door Goudstalen op 03-10-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Die playstation mobile ben ik niet echt van onder de indruk. Had wat meer playstation achtige spellen verwacht, niet de goedkope meuk die ze nu aanbieden.

Heb mijn telefoon vandaag succesvol kunnen inleveren bij de kpn voor garantie. Erg zuur is dat het maximaal tot 2 weken kon duren maar ik werd verder wel goed geholpen. :)

Wat betreft de optimus of de SXS, ik ben zelf onlangs voor de SXS gegaan en dat bevalt vrij goed. Kan er prima mee werken en de software bevalt beter dan wat ik had verwacht. De accuduur is niet super, 1 dag lukt wel maar meer ook niet. Ik kijk uit naar de .50 firmware en uiteindelijk (komt die er ?) Android 4.1 jellybean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
En wat is het verschil met de Xperia Ion? Lijken grotendeels dezelfde telefoons, behalve een groter scherm.

Xperia S lijkt me toch een erg mooie telefoon. Hoe zit dat dan met de batterij? Je zegt een dag, en bij wat voor gebruik is dat?
Ik zit per dag ongeveer 3 uur op 3G te browsen en te whatsapp-en. De rest van de tijd WiFi aan, en voor de rest gebruik ik hem niet teveel. En kost foto's maken veel energie? Mijn huidige gsm gebruik ik niet voor foto's omdat de camera niet goed genoeg is, maar zou het graag meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik vind het lastig uit te leggen, in vergelijking met de iphone 3gs die ik hiervoor had gaat hij voor mijn gevoel iets minder lang mee. Mogelijk kunnen de anderen hier wat meer over vertellen. 3 Uur browsen lijkt mij al vrij lang, ik denk dat ie dat wel vol houdt maar je krijgt hem dan wel leeg aan het eind van de dag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Even afwachten wat anderen wat anderen erover te zeggen hebben. Bedankt voor je mening in ieder geval. One S zou ook een optie zijn, kost hetzelfde, en je hebt wel een snellere S4, daarentegen wel een scherm met minder resolutie en een mindere camera. Ik kan aan de andere kant voor 100 euro minder ook een 4x HD (Tegra 3) krijgen...
Moeilijk hoor, een telefoon uitkiezen.

Zaterdag maar even langs de Saturn, hoe zo'n apparaat eruitziet en in de hand ligt is natuurlijk ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
DGonlag2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:58:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar vraag het toch maar.

Zouden jullie de Xperia S aanraden? Mijn abonnement is (binnenkort) afgelopen en ik kan een abonnement krijgen waarbij ik nog 200 euro moet bijbetalen voor de Xperia S. Ik kan ook 100 Euro bijbetalen voor een Optimus 4x HD (ander, wel duurder abonnement).

Waar denken jullie dat ik voor moet gaan (het wordt sowieso een van deze twee abonnementen)?.
Ik begrijp dat de S een betere camera heeft, en dat lijkt me erg handig.
De 4x HD heeft weer een snellere processor, maar ik denk niet dat ik dat nodig heb, speel immers zelden games op de smartphone. Ik gebruik wel veel whatsapp en dergelijke, maar dat moet geen probleem zijn.

Wat ik dus het liefste wil weten, werkt de telefoon wel vloeiend? Is het fijn in gebruik en hoe warm word hij? Mijn huidige telefoon word namelijk behoorlijk warm, en ik hoor hetzelfde over de 4x HD.

Edit: en hoe is de batterijduur? (erg belangrijk natuurlijk).
Misschien even de xperia T afwachten? Dat is in theorie echt een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warcow schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:35:
Ik vind het lastig uit te leggen, in vergelijking met de iphone 3gs die ik hiervoor had gaat hij voor mijn gevoel iets minder lang mee. Mogelijk kunnen de anderen hier wat meer over vertellen. 3 Uur browsen lijkt mij al vrij lang, ik denk dat ie dat wel vol houdt maar je krijgt hem dan wel leeg aan het eind van de dag denk ik.
hele dag radio aan via speakers, whatsappen, gtalk, facebook, wat bellen en smssen. En dan heb ik nog zo'n 40% batterij over als ik thuis kom. (6:30 weg, 17:30 thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
DGonlag2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:40:
Even afwachten wat anderen wat anderen erover te zeggen hebben. Bedankt voor je mening in ieder geval. One S zou ook een optie zijn, kost hetzelfde, en je hebt wel een snellere S4, daarentegen wel een scherm met minder resolutie en een mindere camera. Ik kan aan de andere kant voor 100 euro minder ook een 4x HD (Tegra 3) krijgen...
Moeilijk hoor, een telefoon uitkiezen.

Zaterdag maar even langs de Saturn, hoe zo'n apparaat eruitziet en in de hand ligt is natuurlijk ook belangrijk.
Ik zou nooit voor een LG gaan. Hoe goed de specs ook zijn, bespaar jezelf de moeite en ga voor een ander merk. Als ik tussen de One S en de SXS zou moeten kiezen zou ik nu voor de One S gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Nouja, ik heb nu een Optimus Black, en vind het geen slecht toestel. Misschien soms een beetje lag, maar wel een mooi schermpje.

One S is wel weer een 30 euro duurder dan de SXS, dat is dus weer 130 euro meer dan de x4 HD.

Afwachten tot de T wordt het niet, dat zal toch zeker bij release een veel te duur toestel zijn. Huidige abonnement is al een maand over datum, dus betaal al teveel.

One S heeft volgens mij wel een betere batterij, maar minder scherp scherm.
Ik moet de toestellen maar even live bekijken.

Batterij van de SXS is niet mis als ik Cyleo zijn verhaal hoor.
Is het overigens bevestigd dat er een Jelly Bean update komt voor de SXS?

Wat denken jullie over de Galaxy Nexus? Die zit er met 150 euro een beetje tussenin.
Een Acer Cloudmobile kost een 170 euro, maar dan heb je wel een 720-1280 scherm en een S4. Dus eigenlijk gewoon een One S. Die moet ik ook eens bekijken, kan er alleen geen enkele review over vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Goudstalen op 03-10-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
DGonlag2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:36:
Nouja, ik heb nu een Optimus Black, en vind het geen slecht toestel. Misschien soms een beetje lag, maar wel een mooi schermpje.

One S is wel weer een 30 euro duurder dan de SXS, dat is dus weer 130 euro meer dan de x4 HD.

Afwachten tot de T wordt het niet, dat zal toch zeker bij release een veel te duur toestel zijn. Huidige abonnement is al een maand over datum, dus betaal al teveel.

Wat denken jullie over de Galaxy Nexus? Die zit er met 150 euro een beetje tussenin.
Een Acer Cloudmobile kost een 170 euro, maar dan heb je wel een 720-1280 scherm en een S4. Dus eigenlijk gewoon een One S. Die moet ik ook eens bekijken, kan er alleen geen enkele review over vinden.
Galaxy Nexus is een erg goed toestel, maar heeft niet zo'n beste camera. Zoals hier ergens in deze thread al aangeef zal ik persoonlijk na mijn HTC Desire niet snel weer een HTC kopen, en hoewel de One S erg interessant is laat hij ook voor mij een paar steken vallen (overigens de SXS net zo goed hoor).

Ik weet wat de abboprijzen zijn, maar qua nieuwprijs:
Nexus: 335
SXS: 370
One S: 395
Ik denk dat ze allemaal wel waar voor hun geld bieden. Maak voor jezelf gewoon een overzicht wat je ten eerste belangrijk vind en dan wat hun pluspunten zijn.

Persoonlijk beginnetje:

Nexus
+Nieuwste Google Software
+Geen meegeleverde meuk
+Vrijheid
-Ouder (oude hardware)
-Niet al te beste camera
-Beperkte uitbreiding/weinig geheugen

SXS
+Camera
+Design
+Weinig bloatware, meegeleverde software is 60% v.d. tijd nuttig
-Oude processor
-Hoewel voldoende geheugen, niet uit te breiden
-Heeft af en toe zijn momentjes

One S
+Moderne processor (let wel op, er zijn ook modellen met een S3, die moet je absoluut niet hebben, dan heb je namelijk veruit de slechste telefoon van de 3)
+Design
-HTC Sense
-Bloatware
-Matig scherm
-Niet uit te breiden 16 GB geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:36:

Ik zit na 1 dag met veel browsen en whatsapp op zo'n 50% met de helderheid op 75%. De accu is meer dan prima voor zo'n toestel en zal niet veel onderdoen voor andere toestellen!

Jelly Bean komt sowieso en ook de opvolger van Jelly Bean kan je verwachten voor de Xperia S ( zeer goede ondersteuning van Sony )

Ik zou de S nemen, sowieso al voor zijn onderscheidende design en prima software van Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
jroz2001 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:15:
[...]

Ik zou nooit voor een LG gaan. Hoe goed de specs ook zijn, bespaar jezelf de moeite en ga voor een ander merk.
QFT. LG software is de laatste jaren buggy buggy buggy. En updates zijn een drama.
Wat Sony telefoons betreft Xperia T ziet er uit als een mooie optie die zeer binnenkort verkrijgbaar is.
Een Xperia S kun je voor een lagere prijs kopen momenteel, das ook zeker waar. Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn XPS.

De One S is een mooi toestel, maar wat voor mij de doorslag heeft gegeven is de resolutie: 720p ziet er behoorlijk scherper uit.

Galaxy Nexus is nog steeds een leuk toestel, maar begint inmiddels toch wat te verouderen. Met Jelly Bean daar al beschikbaar loopt alles wel heerlijk soepel. De camera is op de gnex is wel echt enorm slecht.

[ Voor 35% gewijzigd door riotrick op 04-10-2012 09:22 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De S krijgt idd Jelly Bean en waarschijnlijk ook wel de opvolger (Key Lime Pie?) daarnaast is de S toegevoegd aan de android build tree van Google net zoals de Nexus.

nieuws: Google wil 'Nexus-firmware' voor Sony Xperia S ontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
ArcticWolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:23:
De S krijgt idd Jelly Bean en waarschijnlijk ook wel de opvolger (Key Lime Pie?) daarnaast is de S toegevoegd aan de android build tree van Google net zoals de Nexus.

nieuws: Google wil 'Nexus-firmware' voor Sony Xperia S ontwikkelen
Dat is wel mooi om te horen, dan wordt hij in ieder geval na Jelly Bean ook nog even ondersteund. LG daarentegen is een hel als het om updates gaat.

Het word waarschijnlijk toch een SXS, mooie camera vind ik een van de belangrijkste dingen, samen met een goed scherm en een niet al te groot formaat.
Ook batterij vind ik belangrijk, en als ik het zo hoor is daar helemaal niets mis mee.

Alleen nog even komende zaterdag in het echt vasthouden en dan weet ik het denk ik wel.
Bedankt iedereen voor het delen van jullie meningen! Heeft zeker geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Na al de positieve dingen van de SXS ook een aantal negatieve dingen (ook al kan dat wel aan mezelf liggen) :

Momenteel zit ik op : 6.1.A.2.45 ... ik gewoon de standaard Sony software op de GSM geïnstalleerd.

Nu heb ik de laatste tijd heel veel last van lags : facebook app die niet meer reageert, soms zelfs het homescreen die meldt dat het niet meer reageert ... Toetsenbord komt heel moeizaam te voorschijn als je wil sms'en, internetten met chrome, ...

Nu weet ik niet goed wat ik kan doen en welk de beste oplossing?

Ik dacht gelezen te hebben dat ICS zelf het geheugenverbruik regelt ...
Wie wil mag altijd reageren in een pm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Misschien zit het ram inderdaad vol? Je zou een appkiller kunnen downloaden, of ze handmatig uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik heb dat af en toe als ik heel veel apps heb gebruikt en het alweer even geleden is dat ik de telefoon heb uit en ingeschakeld. Dus zo nu en dan je telefoon even opnieuw opstarten en het werkt weer vlotjes (bij mij althans).

De Facebook app moet je niet als maatstaf zien. Die app is zo bagger dat het meer geluk dan wijsheid is als deze het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Alvast bedankt voor de snelle reply's ;-)

Nu is het zo dat ik soms de problemen ook heb als ik m'n SXS opnieuw heb opgestart, of alle programma's uit het geheugen swipe. Ik heb dit net gedaan en het RAM verbruik is nu : 469MB gebruikt - 166MB vrij ... ik stel mij de vraag of dit "normaal" is ... want normaal een telefoon met deze specs, zou normaal toch geen of weinig lags mogen hebben.

Dat zelfs het homescreen soms vastloopt, vind ik wel raar...

Ik lees ook heel veel in deze topic over het feit van een generic software (maar deze heb ik normaal) ... over het feit van rooten en uitschakelen van programma's of processen ... maar dat gaat mijn petje wel te boven :-)
Ook het verhaal van CM10 onder JB interesseert me wel, maar dan ben je wel de Sony skin kwijt ...

Veel vragen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Er worden felle discussies gevoerd over het wel of geen nut hebben van taskkillers etc. Ik gebruik ze in ieder geval niet en de opbouw van Android is dusdanig dat ze ook niet nodig behoren te zijn. Hoeveel RAM vrij is zou dus niet moeten uitmaken, Android maakt uit zichzelf ruimte vrij als het nodig is. Het is juist de bedoeling dat zoveel mogelijk in het RAM geheugen blijft staan vanwege snellere laadtijden van apps. Ik heb op dit moment 487MB gebruikt en 150MB vrij. Ja, ik lag af en toe bij het wisselen van homescreens. Vooral als ik naar de screen ga met een schermgevulde widget van Business Calendar. Maar ik heb ook een Live achtergrond actief en stoor me totaal niet aan die fractie van een seconde lag.

Vastlopers op het homescreen heb ik nog nooit gehad. Je zou wellicht een reset naar fabrieksinstellingen kunnen overwegen. Zo'n reset heeft bij mijn vorige telefoons wel eens de meest vage fouten en vastlopers weten op te lossen.

[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 04-10-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MM51_Mini schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:17:
Na al de positieve dingen van de SXS ook een aantal negatieve dingen (ook al kan dat wel aan mezelf liggen) :

Momenteel zit ik op : 6.1.A.2.45 ... ik gewoon de standaard Sony software op de GSM geïnstalleerd.

Nu heb ik de laatste tijd heel veel last van lags : facebook app die niet meer reageert, soms zelfs het homescreen die meldt dat het niet meer reageert ... Toetsenbord komt heel moeizaam te voorschijn als je wil sms'en, internetten met chrome, ...

Nu weet ik niet goed wat ik kan doen en welk de beste oplossing?

Ik dacht gelezen te hebben dat ICS zelf het geheugenverbruik regelt ...
Wie wil mag altijd reageren in een pm :-)
Kijk eens door je apps en zeker eens bij je draaiende apps of daar rare dingen tussen staan. Sommige apps zijn slecht geprogrameerd en halen je hele telefoon neer. Daarnaast is het sowieso aan te raden om eens in de zoveel tijd je telefoon even helemaal uit te zetten en dan weer aan te zetten (dus niet soft-resetten). Net zoals met computers loopt er af en toe gewoon iets raar en dan loopt het vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taskkiller is idd niet goed voor ICS... dan sloop je het hele memory management.
bij Froyo was het wel een noodzaak en bij GB ging het al "iets" beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08 14:05
Tweakers, het volgende geval.

Na een half jaar heb ik eindelijk is besloten mijn SXS terug naar Sony terug te sturen. Ik had het gele vlekken probleem en begon me er steeds meer aan te ergeren. Sony vertelde mij dat ik de mobiel samen met het garantiebewijs naar MediaMarkt (een service punt) moest brengen en dat het dan geregeld zou worden.

Bij de MediaMarkt melde de vrouw achter de balie dat de vochtindicator roze was. Ik weet niet hoe het vocht heeft gevangen, de mobiel heeft naar mijn weten nooit gezwommen of is in harde regen gebruikt. Ik vermoed dat het misschien gebeurt is toen ik het klepje heb gewassen en er, misschien, nog een paar druppels aan zijn blijven plakken of dat er ergens tijdens vochtig weer wat vocht is bijgekomen (zijn er nog indicatoren in de mobiel die dan nog wit zouden moeten zijn?).

In ieder geval, de vrouw van de MediaMarkt vertelde me dat ze hem niet wilde terugsturen. Ze vond het lullig maar zo opsturen zou simpelweg beteken dat hij direct afgekeurd zou worden en er vervolgens 60,- onderzoekskosten gerekend zouden worden. Ik moest Sony maar bellen en kijken wat hun voor mij kunnen beteken.

Nu is mijn vraag hoe sterk ik sta in deze. Ik stuur mijn mobiel terug omdat er een productiefout is gemaakt dat houd opzich geen verband met het feit dat er door hun geclaimd wordt dat mijn mobiel nat is geweest.

Verder kan ik me volgens dit artikel beroepen op het feit dat er bij de aankoop niet nadrukkelijk vermeld is dat de mobiel enkel gebruikt mag worden in vochtvrije omstandigheden ;).

Wat zijn jullie gedachten hierover en hoe sterk sta ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee... :S
Wel vaag trouwens, die van mij heeft waarschijnlijk al liters bier over zich heen gehad :+ dat zou betekenen dat ik dus ook geen garantie meer heb.
Waar kun je die indicator vinden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 21:14
Als je het achterklepje verwijderd zie je 2 witte stukjes.. Wanneer deze rood zijn wordt het als waterschade gezien geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proest
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08 14:05
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Pf8FwAikiag/UG8fGiQNMOI/AAAAAAAAAoE/TKJkajr3Sww/w497-h373/05-10-12%2B-%2B1

Het rode stipje boven de antennebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh :o
spierwit hier 8)7

edit:
ik heb nu AOKP versie 4 draaien; Jelly bean met werkende camera en ik moet zeggen dat het erg goed draait.
Terwijl de camera patch een dirty hack is waardoor de performance door achteruit gaat en project butter is ook nog niet geimplenteerd.
Maar eind oktober rolt Sony de officiele JB update uit; can't wait :9~

[ Voor 86% gewijzigd door ArcticWolf op 05-10-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:06
ArcticWolf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:03:
heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
proest schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:32:
Tweakers, het volgende lange verhaal is het geval.
Ik zou zeggen: je vraagt specifiek om reparatie van de bekende productiefout. Het lijkt mij dat, in alle redelijkheid, een gekleurde vochtindicator geen reden mag zijn om een productiefout te herstellen. Een telefoontje vooraf naar Sony zou geen slecht idee zijn, om eventuele onduidelijkheid daarover te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-develope...read.php?t=1835055&page=7

Die persoonof ene bekende van hem werkt bij Sony dacht ik..? In ieder geval betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als K900 het zegt dan klopt het vrijwel altijd. Goed nieuws :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:03:
Chique :) Heb het nu draaien op mijn Transforer Prime en het loopt wel echt mooier dan ICS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odin De werkelijke opvolger? :)

Die nieuwe codenamen lijken mij trouwens een stuk onduidelijker dan ST,MT en LT...

Net even de protector van het scherm getrokken, even kijken hoe sterk het scherm tegen krassen en dergelijke kan maar voelt iets soepeler aan nu (logisch).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:00:

Die nieuwe codenamen lijken mij trouwens een stuk onduidelijker dan ST,MT en LT...

Net even de protector van het scherm getrokken, even kijken hoe sterk het scherm tegen krassen en dergelijke kan maar voelt iets soepeler aan nu (logisch).
Ik denk dat het nieuwe modelsysteem wel makkelijker kan zijn. Sony begon zelf al af te wijken van hun eigen FIYRe (Formaat/Input/Year/Range/edition zoals LT26i) systeem met de laatste modellen, en het nieuwe systeem geeft elke customization een eigen nummmer. Gaat het veel makkelijker maken om te checken of een update al beschikbaar is dan die SI-nummers. De traditie om aan alles (echt alles) twee groepen van vier cijfers toe te wijzen is echt al hetzelfde sinds de begindagen van Sony Ericsson, ik kan wel begrijpen waarom ze er vanaf stappen. Makkelijk is anders.

(je kan die cijfercodes bijvoorbeeld op elk boekje, blaadje en stickertje zien staan dat je bij je telefoon kreeg. Echt alles heeft zo'n nummer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:29:
[...]

Ik denk dat het nieuwe modelsysteem wel makkelijker kan zijn. Sony begon zelf al af te wijken van hun eigen FIYRe (Formaat/Input/Year/Range/edition zoals LT26i) systeem met de laatste modellen, en het nieuwe systeem geeft elke customization een eigen nummmer. Gaat het veel makkelijker maken om te checken of een update al beschikbaar is dan die SI-nummers. De traditie om aan alles (echt alles) twee groepen van vier cijfers toe te wijzen is echt al hetzelfde sinds de begindagen van Sony Ericsson, ik kan wel begrijpen waarom ze er vanaf stappen. Makkelijk is anders.

(je kan die cijfercodes bijvoorbeeld op elk boekje, blaadje en stickertje zien staan dat je bij je telefoon kreeg. Echt alles heeft zo'n nummer.)
Aah oke, het klinkt logisch inderdaad. Nja, we gaan het zien. Benieuwd met wat ze gaan komen! ( Sony _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die klagen over de Facebook-app, kan ik de Friendcaster-app aanbevelen.
Werkt een stuk soepeler, bovendien kon ik vaak geen foto's zien bij vrienden. Met Friendcaster wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:00:

Odin.. Is dat niet die god met 1 oog?
En de letter C in de modelnaam... Staat die misschien voor de C van Cybershot?

Nieuw high end cybershot camera telefoon met top end hardware en scherm... Dat zou heel erg de waarheid kunnen zijn aangezien Sony de pioneer en innovator is op het gebied van micro sensoren in camera's...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10
Mag ik jullie vragen hoe jullie de instellingen van de standaard camera hebben ingesteld? Ik heb namelijk veel moeite om scherpe foto's te krijgen met die app... voornamelijk binnen in de woonkamer bijvoorbeeld, focust en focust de camera zich om tenslotte een ongefocusde foto te nemen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:11:
Mag ik jullie vragen hoe jullie de instellingen van de standaard camera hebben ingesteld? Ik heb namelijk veel moeite om scherpe foto's te krijgen met die app... voornamelijk binnen in de woonkamer bijvoorbeeld, focust en focust de camera zich om tenslotte een ongefocusde foto te nemen :O
touch to focus werkt het beste volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morality®
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03-2023
of de sluiterknop half ingedrukt houden maar mijn ervaring is dat dit ook het gewenste resultaat niet bied.
Dat mis ik wel van GB, de camera was daarin echt aanzienlijk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Dat is wel minder dan, een van de sterke kanten van de SXS leek me juist de camera. Blijf zo toch twijfelen tussen SXS en LG x4 HD. Is wel de helft goedkoper.
Misschien toch even wachten op nieuwe generatie. Moet toch binnenkort ook ongeveer komen, dan maar een maandje of twee teveel betalen voor huidige abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
Iemand hier nog tips mbt de garantie afhandeling?
Ik heb via Marktplaats een SXS gekocht en wil deze nu inleveren voor het gele vlekken probleem. Echter heeft die persoon de telefoon bij verlenging van zn abbo gekregen en verder geen factuur oid met het IMEI nummer. Sony wil de telefoon niet in garantie aannemen zonder IMEI nummer. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
IMEI nummer staat bij mij gewoon op m'n telefoon. Achter het klepje bij de streepjescodes op de sticker is het het nummer rechtsboven de onderste streepjescode.

Of *#06# intoetsen, dan krijg je hem ook :)

[ Voor 12% gewijzigd door Oude Willem op 08-10-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DGonlag2 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:07:
Dat is wel minder dan, een van de sterke kanten van de SXS leek me juist de camera. Blijf zo toch twijfelen tussen SXS en LG x4 HD. Is wel de helft goedkoper.
Misschien toch even wachten op nieuwe generatie. Moet toch binnenkort ook ongeveer komen, dan maar een maandje of twee teveel betalen voor huidige abonnement.
De camera is goed hoor ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530157

touch to focus, infinity of single point focus zijn de beste opties.
daarnaast ff met de metering spelen. Center hoeft niet altijd goed te zijn, spot is waarschijnlijk zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
Oude Willem schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:48:
IMEI nummer staat bij mij gewoon op m'n telefoon. Achter het klepje bij de streepjescodes op de sticker is het het nummer rechtsboven de onderste streepjescode.

Of *#06# intoetsen, dan krijg je hem ook :)
Klopt, het nummer vinden is ook niet het probleem. Ze willen documentatie van het nummer op een factuur oid :(

Wel gek op zich, het toestel is onmogelijk ouder dan een jaar en ik wil aanspraak maken op een fabricagefout.
Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste