Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

Je moet dus inderdaad even letten op :
NL: NT.L0EEH.002
US: NT.L0EAA.004

Maar de prijzen verschillen natuurlijk ook wel ;)
Er zijn inderdaad verschillen en dat viel mij toen ook al op. Ik las op WPCentral eerst de Amerikaanse specs en toen de Nederlandse prijs. Toen werd ik wel een beetje gek in mijn hoofd, maar bij nader onderzoek zat er toch een verschil in.
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:
Ik ben eruit, ik heb de volgende Windows 8 tablet besteld:
Acer W700 with Dock-2nd i3-2365U (NT.L0EEH.002)
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/NT.L0EEH.002

Waarom de Acer:
+Volledige Windows 8 en niet Windows 8 RT.
+Goedkoop (599 incl dock + keyboard + carrying case bij Dixons http://www.dixons.nl/tabl...3-2365u.html#.UIqYxsUxqJQ)
+Goede specs (i3 CPU, 4GB RAM, 64GB SSD, 1920x1080 res)
+Relatief snel leverbaar (8 november)
- "slechts" 10,1 inch ipv 11,6 inch scherm.
-Geen digitizer support en pen.
- Mindere ervaringen in het verleden met Acer ivm bouwkwaliteit en garantie. Voor mij nu echter van minder belang aangezien ik niet uitsluit dat ik over 6-12 maanden overstap naar een andere tablet en ik dan nu voor alsnog een leuke tablet heb voor een degelijke prijs.
Ik heb hier ook over na zitten denken en denk er eigenlijk bijna hetzelfde over. Heb ook voor mezelf een + en - lijstje bij gemaakt:

+ Full Windows 8 (maar daarentegen, als je apps hebt die een klote GUI hebben, is dat zwaar kut besturen op een touchscreen)
+ Hij is zeker goedkoop gezien de hardware
+ Goede specs (al moet ik nog zien hoe de i3 zich staande houdt op Windows 8, maar ik denk dat het wel te doen is). RAM en resolutie is dik in orde.
+ Acer werkt met Intel samen om het maximale uit de hardware te halen. Dit hebben ze al vaker gedaan met o.a. Asus en dat werpte echt zijn vruchten af.
- De dock ziet er zwaar amateuristisch uit tov de Surface stand.
- Touch en typepad zijn veel beter geïntegreerd dan het losse toetsenbord wat je erbij krijgt. Los toetsenbord typt natuurlijk wel veel beter maar maakt het allemaal een heel stuk minder portable.

Ik ga de berichten rond de W700 zeker in de gaten houden en mochten de recensies lovend zijn, dan ga ik deze zeker alsnog overwegen en doe ik mijn Surface weg en/of annuleer ik deze.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de touch en typecovers. Bij Engadget vonden ze de touchcover beter werken dan de typecover. Kon dat amper geloven eigenlijk. Moet sowieso daarvoor wachten ivm de Querty variant. Eerst zelf voelen, dan pas kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 27-10-2012 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gezocht bij de Duitse Saturn online, maar kan ook via Google niet vinden waar je de Surface in Duitsland zou kunnen kopen? Weet iemand dat?
Ik lees in dit topic dat je hem vervolgens wel in het Engels kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:52:
Ik heb al gezocht bij de Duitse Saturn online, maar kan ook via Google niet vinden waar je de Surface in Duitsland zou kunnen kopen? Weet iemand dat?
Bij de Microsoft winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:52:
Ja, iemand zei tegen me dat het vaker in deze thread genoemd was ..

Ik denk niet dat je ze in .DE in de winkels kunt kopen, voor zover ik weet nergens in Europa, alleen in de US, Canada (en Puerto Rico zag ik in de stores lijst staan?)

EDIT: hier de winkels: http://content.microsofts...re/store-lookup/allstores

Mijn collega moet toevallig volgende week naar de US (Chicago) en daar is een popup store in een shopping mall in het centrum. Hopen dat hij even tijd over heeft (vorige keer konden we alleen na aankomst snel een paar uurtjes) om te winkelen.

Ik vroeg m de touch cover voor me mee te nemen maar als de levering via de post te lang duurt, neemt ie ook een surface mee (als die te krijgen is) en dan cancel ik de online versie

in de VS kost de 32GB zonder cover (ik wil een felle kleur) $499 en dat is 90 euro goedkoper! Daarvoor heb ik dus bijna een gratis gekleurde touch cover!

[ Voor 3% gewijzigd door MASiR op 27-10-2012 10:03 . Reden: link toegevoegd ]

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

MASiR schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:01:
[...]
in de VS kost de 32GB zonder cover (ik wil een felle kleur) $499 en dat is 90 euro goedkoper! Daarvoor heb ik dus bijna een gratis gekleurde touch cover!
Houd er rekening mee dat als je hem naar Nederland laat verzenden, hij vaak nog door de douane heen moet.
Daar zullen ze een leuk bedrag aan je vragen (importkosten) voordat ze de tablet naar je opsturen ;)

Hoeft trouwens niet altijd te gebeuren, maar de kans is wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Zerfox schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Houd er rekening mee dat als je hem naar Nederland laat verzenden, hij vaak nog door de douane heen moet.
Daar zullen ze een leuk bedrag aan je vragen (importkosten) voordat ze de tablet naar je opsturen ;)

Hoeft trouwens niet altijd te gebeuren, maar de kans is wel aanwezig.
Klopt, hij ligt net boven de grens van 430,- :( .. we zullen zien .. dan heb ik m alsnog eerder en cancel ik de andere .. en anders raak ik die andere vast wel weer kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MASiR schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:01:
[...]

Ja, iemand zei tegen me dat het vaker in deze thread genoemd was ..

Ik denk niet dat je ze in .DE in de winkels kunt kopen, voor zover ik weet nergens in Europa, alleen in de US, Canada (en Puerto Rico zag ik in de stores lijst staan?)

EDIT: hier de winkels: http://content.microsofts...re/store-lookup/allstores

Mijn collega moet toevallig volgende week naar de US (Chicago) en daar is een popup store in een shopping mall in het centrum. Hopen dat hij even tijd over heeft (vorige keer konden we alleen na aankomst snel een paar uurtjes) om te winkelen.

Ik vroeg m de touch cover voor me mee te nemen maar als de levering via de post te lang duurt, neemt ie ook een surface mee (als die te krijgen is) en dan cancel ik de online versie

Je kan de surface gewoon bij de microsoft store in duitsland kopen. Zelf ook gedaan de 24ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Ja dat heb ik de 22e gedaan. Maar het ging geloof ik om fysieke winkels. Zodat je hem meteen mee naar huis neemt en kan spelen. Dat kan geloof ik nergens in Europa maar wel aan de andere kant van een grote plas water.

Linus heeft zijn review online. Ik vind zijn reviews goed en heb op basis daarvan al eens een gaming headset aangeschaft: YouTube: Microsoft Surface Unboxing with Touch Cover Linus Tech Tips

[ Voor 38% gewijzigd door MASiR op 27-10-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MASiR schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:55:
Ja dat heb ik de 22e gedaan. Maar het ging geloof ik om fysieke winkels. Zodat je hem meteen mee naar huis neemt en kan spelen. Dat kan geloof ik nergens in Europa maar wel aan de andere kant van een grote plas water.

Linus heeft zijn review online. Ik vind zijn reviews goed en heb op basis daarvan al eens een gaming headset aangeschaft: YouTube: Microsoft Surface Unboxing with Touch Cover Linus Tech Tips
aaah vandaar haha, ik begreep je al niet meer. Ik zie wel dat 1 a 2 weken verandert is naar gelijk geleverbaar. Zou mooi zijn als we de surface volgende week ontvangen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

vali schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

aaah vandaar haha, ik begreep je al niet meer. Ik zie wel dat 1 a 2 weken verandert is naar gelijk geleverbaar. Zou mooi zijn als we de surface volgende week ontvangen :9~
Bij mijn bestelling nog steeds 1 a 2 weken :'(

Wel zie ik dat ze in de store nog steeds geen verzendkosten rekenen .. netjes ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:36
Leuke review inderdaad, ook dat hij het voor het eerst gebruikt geeft een leuk beeld van hoe makkelijk het op te pakken is, ook al maakt ie een paar foutjes zoals het helemaal slepen van links naar rechts over het scherm om een app te sluiten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Op de Duitse site staat de kale Surface nu op drie weken. Ben benieuwd of er uberhaupt al is uitgeleverd in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Robkazoe schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:47:
Op de Duitse site staat de kale Surface nu op drie weken. Ben benieuwd of er uberhaupt al is uitgeleverd in Europa...
Het lijkt wel radiostilte vanuit MSFT. De status van Engeland wordt continue ge-update, waarbij ze zelfs vergoeding krijgen voor het te laat leveren. Maar over de status van Duitsland, nog geen update :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb er zelf ook al vaak genoeg over geklaagd en zal dat niet nog een keer doen. Maar ik snap er ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 22:11

Ursamajor

Astrofotograaf

Ramon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

Leuke review inderdaad, ook dat hij het voor het eerst gebruikt geeft een leuk beeld van hoe makkelijk het op te pakken is, ook al maakt ie een paar foutjes zoals het helemaal slepen van links naar rechts over het scherm om een app te sluiten.
Het is alleen jammer te zien dat de weergave van een 1080p filmpje vanuit de browser niet vloeiend gaat. Hopelijk via de mediaspeler wel...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo van het bestellen in het buitenland, ik hoop dus dat-ie snel naar Nederland komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32

Nice, leuke review en loopt allemaal erg snel als ik het zo zie. Begint steeds meer te kriebelen om er eentje te bestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Zou de MediaMarkt in Duitsland hem ook hebben liggen?
De store heeft 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

VFRRijder schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:50:
[...]

Nice, leuke review en loopt allemaal erg snel als ik het zo zie. Begint steeds meer te kriebelen om er eentje te bestellen :).
Dit is volgens mij de pro versie?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Maxxi schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:59:
Zou de MediaMarkt in Duitsland hem ook hebben liggen?
De store heeft 3 weken levertijd.
Die heeft het volgens mij niet. Enkel officiële MS verkooppunten en online kun je hem bestellen. En aangezien alleen de VS de (tijdelijke) winkels hebben, zijn wij hier gewoon afhankelijk van de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:01:
[...]

Dit is volgens mij de pro versie?
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, hoewel ik geen rand rondom de behuizing zie voor de koeling van de i5-chip.
Ik dacht eigenlijk dat Windos RT niet beschikte over een desktop omgeving, dit blijkt dus wel aanwezig te zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Zerfox schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, hoewel ik geen rand rondom de behuizing zie voor de koeling van de i5-chip.
Ik dacht eigenlijk dat Windos RT niet beschikte over een desktop omgeving, dit blijkt dus wel aanwezig te zijn? :?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Hoezo ben je nou weer een desktop nodig als er toch geen software op kan ? :S

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:01

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ja*

* Er is een klassieke desktopmodus aanwezig, maar die is alleen voor Office 2013 bedoeld. Deze zijn namelijk gelijk aan de desktopapplicaties, inclusief de bijbehorende UI. Dit houdt echter niet in dat je ook apps kunt installeren en gebruiken in desktopmodus, dit kan niet.

Voor applicaties ben je dus volledig afhankelijk van de Microsoft Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerfox schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Ik kon zweren dat hij in het filmpje zei dat het om de RT versie gaat. De rt heeft dezelfde omgeving als de x86x64 omgeving. Dat was ook de bedoeling van Microsoft. Op elke platform dezelfde interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:21

danplo

The Force is strong with me

Mijn betaling via PayPal op de Microsoft Duitsland website is niet doorgegaan :(

Opmerking:
Partner canceled the authorization.

Erg balen, want dit betekend dat de bestelling niet door gaat.

Alleen vreemd dat mijn bestelling nog wel op de site van Microsoft staat met de melding:

Status: Bestellung wird bearbeitet (Bestelling wordt verwerkt) :?

[ Voor 29% gewijzigd door danplo op 27-10-2012 23:10 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Sorbo schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:52:
[...]

Ja*

* Er is een klassieke desktopmodus aanwezig, maar die is alleen voor Office 2013 bedoeld.
Neen, ook je Explorer (!), je control panel, je bekende ouderwetse Windows tools zoals calculator, task manager, paint en zelfs regedit draaien nog op de desktop.
Deze applicaties zijn (nog) niet omgevormd naar de Modern UI.

Je kunt inderdaad geen x86-applicaties zelf installeren - alleen applicaties uit de Windows Store.
Maar dat heeft eigenlijk helemaal niks met de desktop te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

danplo schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:03:
Mijn betaling via PayPal op de Microsoft Duitsland website is niet doorgegaan :(

Opmerking:

Alleen vreemd dat mijn bestelling nog wel op de site van Microsoft staat met de melding:

Ik heb precies hetzelfde, ben benieuwd wat hier aan de hand is. Helaas kan ik geen e-mail adres vinden van Microsoft Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 17:42
Mijn vader gaat begin november naar VS, dan wordt het wel erg aantrekkelijk om voor 390 een Surface te halen.. Alleen het blijft wel veel geld, en dan zit je nog zonder dat toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Rt heeft ook een bureaublad. Je kunt daar snelkoppelingen op plaatsen, de taakbalk gebruiken (inclusief system tray en snelkoppelingen) en een file Explorer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Was net in de Microsoft store, maar ze hadden alleen nog voor pre-orders op voorraad. Wel genoeg modellen om te proberen in de winkel. Maar, tot mijn grote spijt, dat viel niet mee.

Heel veel is top. Afwerking is mooi, die klep op de achterkant werkt goed, de touchcovers zijn ook fijn om te gebruiken. Alles voelt zeer degelijk. De software draait vlekkeloos, en meteen word ook de kracht van Windows RT duidelijk, wat een heerlijk systeem op een tablet. Met alle aansluitingen erop kan het niet misgaan zou je denken.

Ik heb echter 2 hele grote minpunten. De Surface voelt echt dikker aan dan een Ipad 2 (die had ik mee), en nog erger, voelt echt zwaarder aan. Grootste probleem was echter het scherm. Erg mooi scherp en helder van en afstand, maar als je hem dichterbij haalt, zie je gewoon de sensors van de touch op het scherm liggen (of eronder ze schijnen er doorheen). Het viel meteen op, als ik swipede van foto naar foto, dan zie je ze gewoon steeds zitten. Erg storend en lelijk. Ik weet niet of de Surfaces in de winkel een soort pre-producties zijn (ze hadden het allemaal), maar voor mij is het direct een no-go. Het Ipad 2 scherm is beduidend beter, dat is geen vooruitgang dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

PWM schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:19:
Was net in de Microsoft store, maar ze hadden alleen nog voor pre-orders op voorraad. Wel genoeg modellen om te proberen in de winkel.
ben je in de VS dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

In de VS inderdaad. Kwam net iemand tegen in het hotel die ik goed ken (ben op een conferentie), en die vertelde ik het verhaal. Hij zei dat ik er compleet naast zat, en toverde zijn vanochtend gekochte Surface uit zijn tas.

Goed bekeken, en hij heeft het inderdaad niet. Als je echt je best doet, zie je het overigens nog steeds, maar dan moet je het willen zien. Dat betekent dus dat de demo modellen pre-productie zijn, of dat het probleem voorkomt in een bepaalde serie.

We hebben er even mee zitten spelen en dan merk je hoe briljant die stand achterop is dat je hem kan laten staan. Zo simpel, maar oh zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Voor de liefhebbers een manier om de default install location van Modern UI / Windows 8 apps aan te passen:
http://bjornhouben.wordpr...ws-8-apps-modern-ui-apps/

Kan wellicht helpen bij de afweging of je gaat voor 32GB/64GB/128GB of meer model ivm memory card.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-08 21:30
danplo schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:03:

Opmerking:

Na 7 dagen wordt de PayPal betaling automatisch geannuleerd. Op het moment van verzending wordt een nieuwe betaling gestart waar je zelf niks voor hoeft te doen. Had ik ook met de pre-order van de Windows 8 dvd. Je bestelling gaat dus gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

jaspa schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:41:
[...]

Na 7 dagen wordt de PayPal betaling automatisch geannuleerd. Op het moment van verzending wordt een nieuwe betaling gestart waar je zelf niks voor hoeft te doen. Had ik ook met de pre-order van de Windows 8 dvd. Je bestelling gaat dus gewoon door.
Ow echt :9 ik hoop het van harte.
Bedankt voor je tip.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:21
Hoe betalen jullie met paypal op de Duitse website? Ik kan alleen Visa, Mastercard en American Express kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Taenadar schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:56:
Hoe betalen jullie met paypal op de Duitse website? Ik kan alleen Visa, Mastercard en American Express kiezen...
7 dagen geleden kon ik tussen Visa, Mastercard en American Express kiezen en daaronder de optie PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Edit, niet goed gelezen :)

[ Voor 94% gewijzigd door Regenbui op 28-10-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de Surface in mijn bezit. :)
Dus mocht je iets specifieks willen weten over het apparaat of de experience: ik hoor het graag.

Ik werk overigens voor Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:53:
Dus mocht je iets specifieks willen weten over het apparaat of de experience: ik hoor het graag.

Moet je steeds vooraf een apart account vooraf aanmaken als iemand wil inloggen met zijn microsoft account?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Moet je steeds vooraf een apart account vooraf aanmaken als iemand wil inloggen met zijn microsoft account?
Nee, ik heb direct ingelogd met mijn Microsoft Account; geen lokaal account aangemaakt als je dat bedoeld. Je kan in Add Users ook gewoon extra Microsoft Accounts toevoegen; kwestie van e-mail adres invullen en that's it. Password is dan gelijk aan je Microsoft Account password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar bedoel het in die zin, als ik bij iemand langs ga die een surface heeft, kan ik daar zonder vooraf iets aanmaken meteen op mijn MA inloggen? (ik zie in PC Windows 8 namelijk geen afmeld knop of wissel user).

Edit, je icon aanklikken -> afmelden, hoe blind ben ik? :X

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2012 16:02 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ingelogd bent, kun je in settings een extra user opvoeren. Daarna doe je switch user en kun je direct met het nieuwe account inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij misschien of we de surface in België of Nederland nog dit jaar moeten verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
@ThijsJanssen heb je een Duitse variant met een lokaal toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Weet jij misschien of we de surface in België of Nederland nog dit jaar moeten verwachten?
Nope, beschikbaarheid weet ik niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxxi schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:08:
@ThijsJanssen heb je een Duitse variant met een lokaal toetsenbord?
Nee ik heb die van mij in de US in de Microsoft Store gekocht. Dus moet een verloopje aan de adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:02:
Als je ingelogd bent, kun je in settings een extra user opvoeren. Daarna doe je switch user en kun je direct met het nieuwe account inloggen.
Ah duidelijk :)
Heb jij ook gewoon Windows 8 op je PC? Alle apps die je koopt in de PC store, zijn die dan ook te gebruiken op surface of moet je die dan 2x aanschaffen? (WP7 gekochte apps als wordfeud moet ik opnieuw kopen op m'n PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Ah duidelijk :)
Heb jij ook gewoon Windows 8 op je PC? Alle apps die je koopt in de PC store, zijn die dan ook te gebruiken op surface of moet je die dan 2x aanschaffen? (WP7 gekochte apps als wordfeud moet ik opnieuw kopen op m'n PC).
Dat kan gewoon, mits je met hetzelfde Microsoft Account inlogt op beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online

Waar ga je de Microsoft Surface vooral voor gebruiken ?
Wat heeft de doorslag gegeven om de Surface (RT) te nemen ipv een x86 variant ?
Wat vind je van de beperkingen die je hebt met Windows RT ?

[ Voor 7% gewijzigd door punisher007 op 28-10-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

Nee ik heb die van mij in de US in de Microsoft Store gekocht. Dus moet een verloopje aan de adapter.
Hoe ga je em precies opladen in Nederland? Charger kan toch niet 230 volt aan? Omvormer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Speelt ie een full hd film (mkv) (al dan niet via hdmi op tv) goed af?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online
@Ursamajor, hou er rekening mee dat MKV een container is waar vanalles in kan zitten. Bedoel je een x264 MKV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hidde schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Hoe ga je em precies opladen in Nederland? Charger kan toch niet 230 volt aan? Omvormer?
Gros van de adapters kan al gewoon op 110/220 draaien, zou het raar vinden als deze het niet kan (ik heb een US G19, zit ook een 110/220v adapter bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

punisher007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:58:
@Ursamajor, hou er rekening mee dat MKV een container is waar vanalles in kan zitten. Bedoel je een x264 MKV ?
Die bedoel ik inderdaad :-)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je onderstaande eens willen proberen? Er gewoon zoveel mogelijk hardware aan hangen? Paar USB hubs, printers, camera's, externe harde schijven, muizen, een extra scherm/tv etcetera.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De adapter werkt gewoon op Europees lichtnet; ik gebruik gewoon een verloopje.

MKV files worden niet herkend in Explorer (geen programma mee geassocieerd). Dus daar zal dan iets van een app vanuit de store voor nodig zijn om dat te laten werken (geen idee of die in de maak is).

USB hub kan ik morgen op kantoor wel even testen, maar als het op het filmpje werkt zal het bij mij ook wel werken. :)

Keuze voor RT was oa omdat die wel beschikbaar was. :) Ik gebruik de Surface vooral prive voor mail, nieuws, browsen, muziek etc. En ik zie mezelf er ook prima in de trein mee werken met het keyboard. E-mail schrijven kan echt prima met de touch cover, en met Office kun je gewoon ook de attachments normaal openen en bewerken net als op een PC. Ook fijn dat Flash het gewoon doet in de browser (zowel in de desktop browser als de 'modern' browser). Tot nu toe super tevreden mee!

De Surface met Windows 8 Pro lijkt me perfect als zakelijke laptop. Qua concept en specs zie ik helemaal voor me dat je dan met die Surface en een telefoon geen ander device meer nodig hebt.

Verder wel even gekeken naar andere OEM devices, maar een aantal van de RT devices heeft de USB poort in het toetsenbord dock zitten. Dat vind ik niet zo handig. En verder leek me dit gewoon het mooiste device op de markt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden op mediagebied. Zou toch mooi zijn als dat je naast de tunein app ook films, muziek uit de eigen collectie, foto slideshows enz.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online
@Ursamajor in principe kan alles wat je nu zegt. Enige wat nog niet kan is het afspelen van bestandsformaten die nog niet door huidige apps worden ondersteund. Het is dus even wachten totdat deze beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
Ben ik nu de enige die zich verbaast over het gebrek aan GPS?
Edit: zou een externe GPS dongel werken?

[ Voor 25% gewijzigd door Maxxi op 28-10-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:48
Ik ben vanochtend even naar de Microsoft store geweest in New York waar ze de surface tablets hadden opgesteld. Ik heb er even een aantal minuten mee zitten spelen het beviel mij echt heel erg goed. Ik ken ook de iPad 2.
Het mooiste aan de Surface vind ik dat het gewoon een mini laptop is maar dan totaal geoptimaliseerd voor mobility. Het OS voelt echt super snel aan. Het swypen werkt ook erg goed. Het mooie is natuurlijk het toetsenbord wat je er automatisch bij krijgt, hiermee verslaat het gewoon de ipad op het gebied van productiviteit, nu heb je gewoon een bijna 'volwaardig' systeem waar ook gewoon volledig Word en Excel op draait. Ook de stand is heel stabiel, vele malen beter dan de cover van de iPad.
Aan de ene kant denk ik van, dit ding wil ik hebben want dan hoef ik mijn laptop niet meer mee te nemen op reis maar de andere kant denk ik wacht maar tot de 2e versie tablets die alle kinderziektes eruit hebben.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik zag een filmpje dat als je een beetje snel typt de Surface de snelheid niet kan bijhouden. Met als gevolg dat als je stopt met typen de tekst nog moet verschijnen. Is dit echt zo?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:31:
Ik zag een filmpje dat als je een beetje snel typt de Surface de snelheid niet kan bijhouden. Met als gevolg dat als je stopt met typen de tekst nog moet verschijnen. Is dit echt zo?
Nee daar heb ik geen last van. Net even geprobeerd in Word, maar letters verschijnen direct op het scherm (ik heb gewoon willekeurige toetsen aangeslagen, zo snel mogelijk achter elkaar). Waar staat dit filmpje waar je het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Maxxi schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:21:
Ben ik nu de enige die zich verbaast over het gebrek aan GPS?
Edit: zou een externe GPS dongel werken?
Ipad wifi versies hebben ook geen GPS, dus persoonlijk had ik het ook niet verwacht voor de Surface.
Vaak kan je toch GPS bepalingen verkrijgen via de verschillende wifi points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:42:
[...]

Nee daar heb ik geen last van. Net even geprobeerd in Word, maar letters verschijnen direct op het scherm (ik heb gewoon willekeurige toetsen aangeslagen, zo snel mogelijk achter elkaar). Waar staat dit filmpje waar je het over hebt?
http://ozar.me/2012/10/wh...-my-microsoft-surface-rt/

Kwam deze via google tegen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online
Ik heb trouwens nog een nadeel gevonden voor de Acer Iconia Tab W700:
- Geen memorycard / sdxc expansion :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
punisher007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:51:
Ik heb trouwens nog een nadeel gevonden voor de Acer Iconia Tab W700:
- Geen memorycard / sdxc expansion :(
Maar wel USB Host voor Card reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online
Voor mij ook geen dealbreaker, maar denk vermeld het even :) Blijft toch moeilijk met al die verschillende leveranciers en modellen. Kan me voorstellen dat het voor "leken" gemakkelijker is met een iPad :)

[ Voor 54% gewijzigd door punisher007 op 28-10-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
punisher007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:55:
Voor mij ook geen dealbreaker, maar denk vermeld het even :) Blijft toch moeilijk met al die verschillende leveranciers en modellen. Kan me voorstellen dat het voor "leken" gemakkelijker is met een iPad :)
Noujah van Android tablets zijn ook tientallen modellen en daarvan draaien de meesten ook nog een aparte grafische schil. Bij de Windows tablets hebben ze qua software allemaal dezelfde feel en dan kan de consument gewoon kijken wat qua budget en design de beste keuze is. Zolang je maar een USB poort hebt dan zijn de meeste problemen qua ontbrekende mogelijkheden wel op te lossen (bv: 3g, GPS, cardreader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:55:
Dat valt ook wel mee.. Een goede verkoper kan gemakkelijk al die verschillende modellen aan de klant uitleggen. Bij al die android tablets op mijn werk is het wel ietsje erger. Die heb je in veel meer soorten en maten en daar kom ik eigenlijk ook wel mee uit te voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem met Word heb ik echt niet, had overigens getest op de pre-release versie van Office en die is zojuist ge-update. Ook met de nieuwe versie geen probleem met vertraagde letters. Dat sign-in scherm wat hij laat zien met Skydrive in Word heb ik ook niet; kan gewoon direct in Skydrive saven zonder authenticatie prompt. Mail app werkt ook gewoon prima bij mij.
Geen idee wat er precies met zijn apparaat aan de hand is; mijn ervaringen zijn echt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:26:
De adapter werkt gewoon op Europees lichtnet; ik gebruik gewoon een verloopje.

MKV files worden niet herkend in Explorer (geen programma mee geassocieerd). Dus daar zal dan iets van een app vanuit de store voor nodig zijn om dat te laten werken (geen idee of die in de maak is).

USB hub kan ik morgen op kantoor wel even testen, maar als het op het filmpje werkt zal het bij mij ook wel werken. :)

Keuze voor RT was oa omdat die wel beschikbaar was. :) Ik gebruik de Surface vooral prive voor mail, nieuws, browsen, muziek etc. En ik zie mezelf er ook prima in de trein mee werken met het keyboard. E-mail schrijven kan echt prima met de touch cover, en met Office kun je gewoon ook de attachments normaal openen en bewerken net als op een PC. Ook fijn dat Flash het gewoon doet in de browser (zowel in de desktop browser als de 'modern' browser). Tot nu toe super tevreden mee!

De Surface met Windows 8 Pro lijkt me perfect als zakelijke laptop. Qua concept en specs zie ik helemaal voor me dat je dan met die Surface en een telefoon geen ander device meer nodig hebt.

Verder wel even gekeken naar andere OEM devices, maar een aantal van de RT devices heeft de USB poort in het toetsenbord dock zitten. Dat vind ik niet zo handig. En verder leek me dit gewoon het mooiste device op de markt. :)
Flash werkt toch alleen bij bepaalde sites die in een Whitelist zijn opgenomen?
Dit hoorde ik een reviewer zeggen in een youtube-filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
@ThijsJanssen
Ik meen ergens gelezen dat de surface niet op te laden is via USB.
Kan jij aangeven of dit inderdaad klopt? (Voor mij een vrij belangrijk punt)

[ Voor 3% gewijzigd door geenstijl op 28-10-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
geenstijl schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:26:
@ThijsJanssen
Ik meen ergens gelezen dat de surface niet op te laden is via USB.
Kan jij aangeven of dit inderdaad klopt? (Voor mij een vrij belangrijk punt)
Klopt. Gaat via een netadapter, opladen via USB was MS te langzaam. Daarentegen kan je met je Surface wél iPads opladen }) :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Ramon op 28-10-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Nu online
boratnl schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:17:
[...]

Flash werkt toch alleen bij bepaalde sites die in een Whitelist zijn opgenomen?
Dit hoorde ik een reviewer zeggen in een youtube-filmpje.
Jawel, voor Windows RT in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En over het Office verhaal:
http://www.zdnet.com/micr...on-surface-rt-7000006484/
If you’ve got a Surface, the update might appear automatically. If you’re not sure, tap the Search charm, tap Settings, and enter Update as the search term. From the list of results, tap Install optional updates, where you should find the necessary update. (You’ll find more details here.)

For what it’s worth, I never saw this issue in my testing on the Surface RT that I used for my review last week. Others obviously did. All the more reason to make sure you install that update as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

ik wou dat ik posts deleten kon

[ Voor 88% gewijzigd door MASiR op 28-10-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Oh deze postte ik dus net ook :) .. zie ik jouw post ineens staan (les: refresh before posting)

Een review van iemand die een ipad 1 en 2 in huis heeft. Hij kijkt o.a. niet naar de kale afmetingen van de devices maar de echte gebruiksafmetingen. De ipad 2 des huizes moest een andere cover hebben, net als de ipad 1. Inclisief cover zijn beide dikker dan de SRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Iemand die dit kan bevestigen:

By petibear on Sat, 27 Oct 2012 8:11 pm EDT

There is a Win8 shop in Amsterdam.

By Tbo-art on Sun, 28 Oct 2012 5:16 am EDT

Where?

By petibear on Sun, 28 Oct 2012 7:52 am EDT

Kalverstraat. The street with lots of shops.

Bron: http://www.wpcentral.com/...urface-experience-centres

[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 28-10-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bedankt voor je filmpje :P Duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

WTF maa daar is de Surface niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat is de Store for Brands, valt niets te halen. :P Puur een promotiehok voor elk bedrijf dit 't wilt huren. Dit staat overigens ook al een aantal dagen op de Facebookpagina van Microsoft.

EDIT: https://www.facebook.com/...50.476245352401828&type=1
Nu geopend: de Windows Brandstore aan de Kalverstraat 101 in Amsterdam! Kom langs en probeer de nieuwste Windows 8 devices.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/253075_548770858482610_501929433_n.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door S_Chief op 29-10-2012 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Van MSFT vernomen dat de verzending van m'n surface tablet (Duitsland) uitgesteld wordt tot een onbekende datum. Net als de UK ontvang ik 50euro coupon. grrrr ik wil op m'n Surface spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gelezen en ik moet zeggen dat hij wel erg gefoccussed is op de beta office .... Als hij paar dagen had gewacht met zijn review had hij de rtm versie kunnen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Regenbui schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:47:
Van MSFT vernomen dat de verzending van m'n surface tablet (Duitsland) uitgesteld wordt tot een onbekende datum. Net als de UK ontvang ik 50euro coupon. grrrr ik wil op m'n Surface spelen :)
Hoe heb je contact gezocht ?
Kan namelijk geen email op de site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:58:
[...]
Net gelezen en ik moet zeggen dat hij wel erg gefoccussed is op de beta office .... Als hij paar dagen had gewacht met zijn review had hij de rtm versie kunnen gebruiken....
Precies. Gisteren al gelezen en toen was hij al recht gezet.
Een rant over een preview. Tssss.
Zie ook: http://www.zdnet.com/micr...on-surface-rt-7000006484/
.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:21 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Wel jammer dat dit nu over het hele internet geciteerd word. Zijn views gingen van 0 naar 60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
danplo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Hoe heb je contact gezocht ?
Kan namelijk geen email op de site vinden.
MSFT Store Nederland gebeld. Hier kreeg ik veel tegenstrijdige berichten en werd werkelijk 4 maal doorgeschakeld voordat ik een persoon had die mij te woord kon staan mbt de Surface. Hij wist mij te vertellen dat m'n CC goedgekeurd was en dat ze bezig zijn met de bestelling. Volgens zijn zeggen, wat ik overigens niet serieus neem, zal mijn Surface binnen 2/3 werkdagen verstuurt worden. Een half uur later ontving ik een e-mail (Duits) dat mijn bestelling vertraagt is en dat ze mij euro 50 ter compensatie aanbieden.

Gewoon bellen zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:13
Ondanks alle berichten wil ik nog steeds voor een Surface gaan.
Lijkt me een ideale combinatie met een Lumia 920 om foto's (ook van de 7D) op te bekijken alvorens ik ze op Skydrive bewaar.
Eerst maar eens de Lumia 920 afwachten (die heb ik harder nodig) en dan de Surface erbij halen.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Zaterdag in de Win8 store geweest.. pff tijd en ruimteverspilling. 100% weggegooid geld van Microsoft. Het lijkt wel een T for Telecom ofzo. Maakt totaal geen indruk. Met een beetje moeite hadden ze echt iets leuks kunnen maken van die shop.
Maar grootste tegenvaller is wel dat er geen Surface ligt. En er dus ook geen Surface in NL uitkomt (was al bekend maar ik was toen nog in ignore mode).

Wat is beste, bestellen vanuit DE of UK?

Edit: HELEMAAL ideaal zou zijn als je de Lumia 920 icm de Surface RT kon bestellen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Jazco2nd op 29-10-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Jazco2nd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:42:
En er dus ook geen Surface in NL uitkomt (was al bekend maar ik was toen nog in ignore mode).
Huh? Ik heb een offline weekendje gehad, dus misschien heb ik iets gemist. Maar is er daadwerkelijk bevestigd dat hij echt _niet_ hierheen komt?
Of is er gewoon nog niks over bekend (dus dan kan het nog allebei de kanten op)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 19:51
Jazco2nd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:42:

Wat is beste, bestellen vanuit DE of UK?
DE bestellen = qwertz toetsenbord met EU adapter,
UK bestellen = qwerty toetsenbord met UK adapter

Ik heb hem in ieder geval in duitsland besteld (zonder cover; die haal ik later wel een keer ergens anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
hij komt wel naar Nederland, early Q13...

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Regenbui schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

MSFT Store Nederland gebeld. Hier kreeg ik veel tegenstrijdige berichten en werd werkelijk 4 maal doorgeschakeld voordat ik een persoon had die mij te woord kon staan mbt de Surface. Hij wist mij te vertellen dat m'n CC goedgekeurd was en dat ze bezig zijn met de bestelling. Volgens zijn zeggen, wat ik overigens niet serieus neem, zal mijn Surface binnen 2/3 werkdagen verstuurt worden. Een half uur later ontving ik een e-mail (Duits) dat mijn bestelling vertraagt is en dat ze mij euro 50 ter compensatie aanbieden.

Op welke datum had jij je Surface besteld in duitsland? En welke versie had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Regenbui schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Ik heb ook gebeld en gelukkig maar 1x doorgeschakeld, maar wel 30 minuten in de wacht gestaan pffffff
Volgens de man was de bestelling goed binnen gekomen en heeft voor de zekerheid mijn PayPal annulering nagevraagd en word idd pas verwerkt als de Surface verstuurd word, dus de annulering op PayPal is goed.
Nu maar wachten op de verdere proces en ook dezelfde meneer zei, dat als ik bericht heb gehad de Surface binnen 2 a 3 dagen geleverd moet zijn.

Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.