Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de reacties gelezen :o :)

Alleen Anandtech heeft een serieus onderbouwde review. Een waar je echt iets aan hebt. Met name op hardware gebied. Die is goed of niet goed. Simpel. Hardware kun je niet makkelijk veranderen en het is mooi dat de hardware super is.
De overige zijn vele totaal niet onderbouwde reviews en gaan met name over de software.
Eigenlijk nog nooit zo veel uiteenlopende ervaring/gevoel reviews gelezen. Zoals zaken waar de een zegt dat het kan en de andere weer zegt van niet. Dus? :) En het voordeel van software is dat die makkelijk geupdate kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Caelorum schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Dat weet ik wel zeker. De Pro versie heeft een 'normale' Windows 8 en zelfs hier op mijn laptop kan ik al die apps openen ;)
De enige tablet die een beperkte Windows 8 heeft is de RT en alleen omdat 'legacy'/'oude'/'normale desktop' applicaties daar niet op draaien/ kunnen worden geïnstalleerd, met uitzondering van Office 2013.
Ah mooi dan wacht ik dus terecht op de Surface pro.
Ben echt een Apple gebruiker maar vind de kant die MS op gaat nu wel positief.

Ik mis het "desktop-achtige" op een iPad en een goede zakelijke ondergrond qua office apps (wellicht dat Office voor iOS daar wat in verandert). Ook dat files lastig tussen apps te gebruiken zijn is soms niet handig.
Dat zal in een surface pro veel beter zijn en wat me tegen houdt over te stappen op een Android is dat ik niks meer uit itunes heb dan.
Ik neem aan dat iTunes gewoon draait op Windows 8 hahaha :P dus blijft mijn media gewoon behouden en werkt het met mijn AppleTV :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
http://www.microsoft.com/...s/windows/liveevent2.aspx
Live stream van W8 presentatie (al even bezig).

Ze zijn nu apps aan het laten zien, en ziet er toch wel veelbelovend uit!
Ze zeiden er ook bewust bij dat alle apps die ze lieten zien (oa. Wikipedia, een game en nog wat) zowel op W8 als RT draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door HyperioN op 25-10-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Ik vind het geen vergelijking, Surface RT vs Surface Pro. Voor hetzelfde geld koop je niet hetzelfde ding. Surface pro komt eerder in de buurt van een aardige laptop.

Ik wil die RT;
  • Ik heb een windows phone 7.5, I LOVE the metro user interface en zijn her-ontworpen structuur maar het scherm is echt te klein
  • De RT gaat mijn telefoon vervangen, die gaat gewoon voor het bellen en ff mail en smssen gebruikt worden
  • Ik heb nu een oude laptop die traag op start en een dode batterij heeft om in de woonkamer mee te internetten en ik wil niet achter de dikke desktop om even een webpagina te bekijken
  • ik fotografeer - ik kan de foto's meteen groter op de RT bekijken
Het is voor mij dus een luxe internet/foto-browse en appjes apparaat - wat imho een ipad ook is, maar dan wel goedkoper en mooier vorm gegeven met een User Interface die niet uit het vorige decennium stamt

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Maar heb een paar devices met W8 voorbij zien komen, maar tis toch wel heel vet om gewoon volle x86 mogelijkheden te hebben. Zou hem stiekem toch wel willen hebben. Ach, als het toch nog even duurt voordat MS hem hier lanceert, kan ik mijn Duitse Surface altijd nog doorverkopen voor een degelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

En nu hopen we maar dat hij niet met een Duitse Windows RT only geleverd wordt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
MASiR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:16:
En nu hopen we maar dat hij niet met een Duitse Windows RT only geleverd wordt 8)7
Al meerdere malen in dit topic vermeld: je kan gewoon elke taal die je wil kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Vandaag op Objectives 2012 geweest in Amsterdam:
https://mspartner.microso...012.aspx?WT.mc_id=ob21424

Ik heb daar heel wat Windows 8 tablets, notebooks/ultraportables en all-in-ones gezien en ook bediend. Ik moet zeggen dat er nauwelijks RT tablets aanwezig waren en dat er meer x86 (zowel atom als i3/i5) tablets waren dan ik had verwacht. Ik moet zeggen dat ik heel erg te spreken ben over de x86 based tablets (zowel atom als i3/i5), maar ook de Sony all-in-one (Sony Tap 20) met batterij vond ik wel heel erg interessant. Van de tablets, spraken de samsungs mij het meeste aan (incl pen).

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

punisher007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:25:
Ik moet zeggen dat er nauwelijks RT tablets aanwezig waren
Not even the Surface RT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
Die was er niet (denk ik)....
punisher007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:25:
Vandaag op Objectives 2012 geweest in Amsterdam:
https://mspartner.microso...012.aspx?WT.mc_id=ob21424

Ik heb daar heel wat Windows 8 tablets, notebooks/ultraportables en all-in-ones gezien en ook bediend. Ik moet zeggen dat er nauwelijks RT tablets aanwezig waren en dat er meer x86 (zowel atom als i3/i5) tablets waren dan ik had verwacht. Ik moet zeggen dat ik heel erg te spreken ben over de x86 based tablets (zowel atom als i3/i5), maar ook de Sony all-in-one (Sony Tap 20) met batterij vond ik wel heel erg interessant. Van de tablets, spraken de samsungs mij het meeste aan (incl pen).
En nog leuke goodies gekregen? :( Ik heb dat event helemaal gemist...pffff....

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 25-10-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Helaas geen leuke goodies. Ook geen tablet zelf helaas (naja tegoedbon voor tablet ivm release morgen).

Surface RT werd niet als zodanig genoemd, maar wellicht dat deze wel gebruikt werd in demos. Dat heb ik zo niet kunnen zien. Verder is er ook niks verteld over of en wanneer de surface in NL zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
punisher007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:38:
Helaas geen leuke goodies. Ook geen tablet zelf helaas (naja tegoedbon voor tablet ivm release morgen).

Surface RT werd niet als zodanig genoemd, maar wellicht dat deze wel gebruikt werd in demos. Dat heb ik zo niet kunnen zien. Verder is er ook niks verteld over of en wanneer de surface in NL zou komen.
Tegoedbon? :+ Als in 'gratis' tablet? of korting?

Hoelaat (NL tijd) begint de stream btw?

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 25-10-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Half 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Nice...dan ga ik zo eens ff lekker kijken :p slinger maar weer ff de Apple TV aan hehe. Pff..de stream doet het niet eens op de XBOX 360 met IE9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Ja 't is een Flash player, vond ik ook al weird :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
vali schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:22:
[...]

Heeft er iemand een link ?
http://www.microsoft.com/...ts/windows/liveevent.aspx
HyperioN schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:22:
Ja 't is een Flash player, vond ik ook al weird :P
Default is het een Silverlight player, maar eventueel (via de link die er onder staat) kun je hem ook via Flash afspelen. Vreemd genoeg detecteert hij wel dat ik via de iPad (Airplay naar de Apple TV) kijk en krijg ik dan een HTML5 video voorgeschoteld :p

[ Voor 49% gewijzigd door TheVMaster op 25-10-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben eigenlijk vooral benieuwd naar smartglass wat ze nu uitleggen. Werkt best nice tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Die gast die er nu staat vind ik best grappig eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Het is wel een slick praatje hoor.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen ze mijn surface rt niet nu versturen??? Dan hoef ik niet naar dit filmpje te kijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:20
Panos Panay is zo'n toffe gast! Als hij een laptop maakt, koop ik hem ook :p

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Harmsen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:08:
Het is wel een slick praatje hoor.
Sure, maar dat is toch altijd zo met dit soort presentaties? Ik vind dat die gast het wel leuk bracht, goede interactie met het publiek (hij gaf een Surface aan een dame in het publiek), sprak een paar keer iemand in het publiek toe etc. Beter dan zo'n type die continu stottert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik vond het slicke wel meevallen, Panos is gewoon oprecht gepassioneerd over de Surface (hij is ook baas van het Surface-team afaik). Dat zie je ook als je de vorige aankondiging terug kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:51:
[...]

Tegoedbon? :+ Als in 'gratis' tablet? of korting?

Hoelaat (NL tijd) begint de stream btw?
Er werden 8 tablets weggegeven, maar aangezien die pas morgen officieel uitkomen kregen deze personen een tegoedbon voor de tablet.

PS: Men toonde ook de nu.nl app en ik zag oa ook nog een RTL XL / RTL Gemist app. Deze zullen dus wel heel snel beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik vond het een hele nette presentatie! :-)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Prima presentatie, maar dus echt helemaal _niks_ te weten gekomen wat we nog niet wisten.
Ik had gehoopt dat hij bekend zou maken wanneer de rest van de wereld (zoals NL) de Surface krijgt.

Dan maar laten importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:17:
[...]

Er werden 8 tablets weggegeven, maar aangezien die pas morgen officieel uitkomen kregen deze personen een tegoedbon voor de tablet.

PS: Men toonde ook de nu.nl app en ik zag oa ook nog een RTL XL / RTL Gemist app. Deze zullen dus wel heel snel beschikbaar komen.
Dat is goed nieuws! Vond het zelf ook een goede presentatie. Panos Panay kan het mooi verwoorden allemaal.
ima presentatie, maar dus echt helemaal _niks_ te weten gekomen wat we nog niet wisten.
Ik had gehoopt dat hij bekend zou maken wanneer de rest van de wereld (zoals NL) de Surface krijgt.

Dan maar laten importeren
Ik had het maand geleden aan een medewerker van Microsoft gevraagd die op mijn werk langskwam, die kon het ook niet vertellen... Lijkt alsof ze in Nederland de kat uit de boom kijken en zich eerst focussen op de grotere landen (frankrijk, duitsland uk ect)

[ Voor 33% gewijzigd door vali op 25-10-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
[...]

Telegraaf en denksport apps zijn er ook al.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Wel jammer dat t.net niet eens melding maakt van de events van vandaag of de reviews van Surface op andere sites.

Ze willen zeker geen pageviews van de eigen site weghalen ofzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Zo.. zojuist via een package-forwarding bedrijfje een Surface 32GB met Type Cover besteld :)
Zal wel wat langer duren dan de échte pre-orders, maar goed. Komt wel goed.

Als er toevallig nog iemand in de Duitse shop besteld, wil je dat dan even hier laten weten? Dan mag je voor mij een lader bijbestellen (geld maak ik vantevoren over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Weet iemand trouwens of en welke Windows 8 tablets er morgen bij de diverse winkels beschikbaar zijn ? Ik ben van plan om eens te gaan kijken bij onder andere mediamarkt / dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:11:
Weet iemand trouwens of en welke Windows 8 tablets er morgen bij de diverse winkels beschikbaar zijn ? Ik ben van plan om eens te gaan kijken bij onder andere mediamarkt / dynabyte.
Er zijn in Dynabyte/Dixons en mycom al wat windows 8 desktops/laptops binnen gekomen. Tablets heb ik nog niet voorbij zien komen om eerlijkt te zijn :) (kan zijn dat ik die over het hoofd heb gezien)

Had ik eigenlijk moeten navragen..... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 25-10-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goede presentatie van Panay. En zeer goede toelichtingen van de logica die toegepast is op de Surface. Ook zeer volwassen commentaar op de sommige wazige reviews die er geweest zijn.
Erg professioneel. Van mij mag Panos Panay alle presentaties van MS doen.
Enig nadeel: nu wil ik nog sneller mijn Surface hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Heb wat reviews gelezen, maar is de surface echt te traag? Volgens de review op Gizmodo trekt hij eigenlijk office niet eens. Dat zou ik echt een enorme tegenvaller vinden.

Ik wil hem zo graag, maar in duitsland krijg je denk ik het verkeerde toetsenbord erbij of vergis ik me hierin?
App aanbod zoals in alle reviews wordt aangestipt valt wel iets tegen. Geen goede facebook app, geen shazam/soundhound, niet super veel goede games en geen draw app (die van autodesk is x86x64 only), maar ik vind de market best snel groeien dus het is gewoon wachten op de killer apps. Die komen echt wel.

Iemand die hem dus al in de handen heeft gehad en hetzelfde als Gizmodo zegt en dat de tegra gewoon te traag is?

(BTW: Camera raw codec werkt op de RT, lekker door je foto's bladeren :9~ ) Zou die ook USB cardreaders pakken op een RT?

edit: Ohjah de music app vond ik eerder tegenvallen, ik hoopte op een zune achtige experience, maar sinds de laatste update is die nog mooier dan ik ooit had durven dromen. Echt geweldig.

[ Voor 10% gewijzigd door LeVortex op 26-10-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
LeVortex schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:14:
Heb wat reviews gelezen, maar is de surface echt te traag? Volgens de review op Gizmodo trekt hij eigenlijk office niet eens. Dat zou ik echt een enorme tegenvaller vinden.

Ik wil hem zo graag, maar in duitsland krijg je denk ik het verkeerde toetsenbord erbij of vergis ik me hierin?
App aanbod zoals in alle reviews wordt aangestipt valt wel iets tegen. Geen goede facebook app, geen shazam/soundhound, niet super veel goede games en geen draw app (die van autodesk is x86x64 only), maar ik vind de market best snel groeien dus het is gewoon wachten op de killer apps. Die komen echt wel.
Eh..Facebook support zit gewoon 'ingebakken' in de default Personen App. Foto's kun je gewoon via de Foto App bekijken.
Iemand die hem dus al in de handen heeft gehad en hetzelfde als Gizmodo zegt en dat de tegra gewoon te traag is?

(BTW: Camera raw codec werkt op de RT, lekker door je foto's bladeren :9~ ) Zou die ook USB cardreaders pakken op een RT?
Eh..hij pakt 400.000 apparaten geloof ik en ja ook usb-sticks, cardreaders etc. Er zit btw ook een microSD slot in he...
edit: Ohjah de music app vond ik eerder tegenvallen, ik hoopte op een zune achtige experience, maar sinds de laatste update is die nog mooier dan ik ooit had durven dromen. Echt geweldig.
Ja..die Music App is gaaf, vooral die integratie met je XBOX etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

LeVortex schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:14:

Ik draai Windows phone 7 en dat is allemaal snappy en heb video reviews gezien naast de ipad 3 - no pain .. de telefoon het heeft apps in de store als angry birds, wordfued, evernote - alle hete apps worden geport en zullen ook wel snel geport worden voor de Surface, aangezien er meer daar van komen (zijn?) dan windows phones?

Fotos kijken op de surface: Tijdens de presentatie hingen ze een Nikon SLR rechtstreeks via USB aan de Surface ..

Ik zou bijna een Xbox aan gaan schaffen om het allemaal op elkaar aan te laten sluiten ..

EDIT:

Shazam en soundhound had ik ook op mijn telefoon, tot ik er achter kwam dat onder de zoek-knop het standaard ingebakken zit, dus konden die andere twee er weer af :)

[ Voor 5% gewijzigd door MASiR op 26-10-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Microsoft Surface... it's like a car that flies and floats volgens Apple's baas. Plus lange rijen en grote drukte bij de Times Square MS store.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A6GEtJrCYAAviU4.jpg

Nu maar wachten tot t.net ook eens report over de Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dus iets wat iedereen altijd al wilde hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die reactie ertussen:
I’ll take a flying floating car over one that can’t even get from A to B #iOS Maps

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Ach, Tim 'faster CPU, better camera and more powerful camera = new ipad' Cook ..

En toch een 7" Ipad ..

Apple weet ook niet meer waar het zoeken moet. De wet van de remmende voorsprong toont zich keihard aan de wereld, nu. Ipad heeft op zijn lauweren gerust (de ipad ontwikkeling heeft veel investering in R&D) en komt nu niet meer met iets revolutionairs, alleen HW specs upgrades. De ipad mini en ipad 4 worden dan ook met enige teleurstelling ontvangen.

Steve Jobs draait zich om in zijn graf.

Oh en wie leidt nu het design van alles? Juist, MS met metro (Zune). Kijk maar om je heen, posters van het Eye film museum Amsterdam, bumpers van TV kanalen als Discovery en History channel, ALLES is nu all about white space, strakke fonts en minimalism. Helvetica Neue als font is weer helemaal terug en de speciaal voor/door MS zelf (laten) ontworpen fonts zijn gewoon lekker.

De brushed metal, glimmende knopjes en dropshadows van Apple zijn echt dingen van uit het vorige decennium.

MS (tech bedrijf) die nu boven Apple (designersclub) de vormgeving van de wereld zou inspireren - who the hell would have thought!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Ramon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:06:
Microsoft Surface... it's like a car that flies and floats volgens Apple's baas. Plus lange rijen en grote drukte bij de Times Square MS store.
[afbeelding]

Nu maar wachten tot t.net ook eens report over de Surface.
Dit is toch niet nieuwswaardig. Er staat geen Apple in... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:01
MASiR schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:04:
[...] MS (tech bedrijf) die nu boven Apple (designersclub) de vormgeving van de wereld zou inspireren - who the hell would have thought!?!
Het zijn allebei tech bedrijven ;)
Apple = designers club,
MS = zakenmannetjes golfclub,
Google = engineer speeltuin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Zijn er al een beetje goede gebruiker reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Caelorum schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:23:
[...]

Het zijn allebei tech bedrijven ;)
Apple = designers club,
MS = zakenmannetjes golfclub,
Google = engineer speeltuin :P
nevertheless .. ontwerpers die geïnspireerd worden door MS (of het is Zeitgeist, dat kan natuurlijk) in plaats van Appel???

Moet niet gekker worden!! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MASiR op 26-10-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

VFRRijder schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:24:
Zijn er al een beetje goede gebruiker reviews?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kon op internet alleen nog maar die reviews vinden die van een paar dagen geleden van die preview modellen. Echte gebruikersreviews of video's zie ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamnld
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-12-2020
Perspresentatie Surface in Duitsland leidde gisteravond tot veel irritatie onder aanwezige journalisten.
http://mobilegeeks.de/pei...nt-hande-weg-vom-surface/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
vali schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Er zijn in Dynabyte/Dixons en mycom al wat windows 8 desktops/laptops binnen gekomen. Tablets heb ik nog niet voorbij zien komen om eerlijkt te zijn :) (kan zijn dat ik die over het hoofd heb gezien)

Had ik eigenlijk moeten navragen..... |:(
Bij de Mediamarkt, Dynabyte en Dixons (in Heerlen) voor alsnog geen Win8 tablets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
adamnld schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:15:
Perspresentatie Surface Windows 8 in Duitsland leidde gisteravond tot veel irritatie onder aanwezige journalisten.
http://mobilegeeks.de/pei...nt-hande-weg-vom-surface/
Fixed that for ya.

Ik vind het nogal overdreven artikel.
Ten eerste was het een Windows 8-presentatie.. Dat de Duitse journalisten ervan uitgaan dat ze dan met de Surface mogen spelen, is een fout van hun eigen interpretatie.
En schrijven dat Duitsland (lees: de Duitse pers) niet serieus genomen wordt omdat journalisten in de USA en China wél hands-on-tijd en review-exemplaren hebben ontvangen, vind ik een kinderachtige conclusie. Een beetje "zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk"-gejammer. Het feit dat Duitsland bij de 8 landen in de wereld hoort waar de Surface beschikbaar komt bij launch, zegt voldoende. In alle andere landen waaronder NL is het nog niet eens bekend of de Surface überhaupt hierheen komt, laat staan wanneer.

"der größte Fehler", "Surface Fuckup", "eine große Chance vertan", "Sorry Microsoft, aber das habt ihr schön verkackt.".
Kom op, je kunt ook overdrijven hè. Die Duitse journalist(en) vinden zichzelf iets te belangrijk volgens mij..
Eén persbijeenkomst voldoet niet aan de door hunzelf geschepte verwachtingen, en het is meteen een catastrofale fout.

Zal nogal meevallen lijkt me. 90% van bevolking heeft nog nooit een techsite bezocht en geeft geen flikker om reviews. Die journalisten zouden een lesje moeten krijgen in bescheidenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Als je "Fuckup" gebruikt in een review dan ben je bij voorbaat al kansloos imho. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Uh-oh .. Microsoft heeft (per ongeluk?) Surface Pre-orders gecancelled uit de Store

http://winfuture.de/news,...&utm_campaign=SocialMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik ben eruit, ik heb de volgende Windows 8 tablet besteld:
Acer W700 with Dock-2nd i3-2365U (NT.L0EEH.002)
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/NT.L0EEH.002

Waarom de Acer:
+Volledige Windows 8 en niet Windows 8 RT.
+Goedkoop (599 incl dock + keyboard + carrying case bij Dixons http://www.dixons.nl/tabl...3-2365u.html#.UIqYxsUxqJQ)
+Goede specs (i3 CPU, 4GB RAM, 64GB SSD, 1920x1080 res)
+Relatief snel leverbaar (8 november)
- "slechts" 10,1 inch ipv 11,6 inch scherm.
-Geen memory card expansion !!
-Geen digitizer support en pen.
- Mindere ervaringen in het verleden met Acer ivm bouwkwaliteit en garantie. Voor mij nu echter van minder belang aangezien ik niet uitsluit dat ik over 6-12 maanden overstap naar een andere tablet en ik dan nu voor alsnog een leuke tablet heb voor een degelijke prijs.

[EDIT 24-11-2012]
Schijnbaar is het erg moeilijk voor Acer om consistente specs op hun website te plaatsen. De laatste stand van zaken op de Acer website: Er is dus wel een microSD memory card slot en het betreft een 11,6 inch scherm.

Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op levering (verwachting is nu 28 november). Dankjewel Dixons :( Ook is de prijs bij de Dixons nu 699, waardoor de Acer wellicht voor sommige mensen minder interessant is.

[ Voor 21% gewijzigd door punisher007 op 24-11-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Ik heb op de 20e de Surface RT besteld in Duitsland en met PayPal betaald, maar vreemd genoeg staat de betaling bij PayPal al sinds de 20e op "In Behandeling". Is dit bij iemand anders ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Ik heb interesse in een win8 tablet om mijn laptop te vervangen. Een Surface Pro is wel een goede kandidaat, maar 10.6 inch is niet zo groot. Zal eens moeten gaan rondkijken en testen. Jammer dat er nog niet veel x86 win8 tablets zijn (Atom's vind ik te traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 19:43
Hoewel ik eerst juist een Pro wilde, neig ik nu naar de RT, vooral omdat er gewoon office op zit.

Ik zal het vooral gebruiken voor email, surfen, office, foto's en films. Hiervoor is het dus niet (meer) nodig om een volwaardige PC te hebben. Ideaal! Hopelijk komen er snel meer RT apps.

Ik ben benieuwd er upnp op zit. Ik wil muziek en films bv naar m'n mediaspeler kunnen sturen. Daar lees ik nergens wat over (Windows Media Player zit er niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MASiR schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:02:
Uh-oh .. Microsoft heeft (per ongeluk?) Surface Pre-orders gecancelled uit de Store

http://winfuture.de/news,...&utm_campaign=SocialMedia
Vergeldingsactie met die haat die de Duitsers hadden tijdens de Windows 8 presentatie? :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-08 21:30
Sjaakmoes schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:15:
Ik heb op de 20e de Surface RT besteld in Duitsland en met PayPal betaald, maar vreemd genoeg staat de betaling bij PayPal al sinds de 20e op "In Behandeling". Is dit bij iemand anders ook zo?
Ik heb hetzelfde. De betaling wordt pas in gang gezet op het moment van verzending. Zoals ook vermeld in de bestelbevestiging die je per email hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

jaspa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:55:
[...]

Ik heb hetzelfde. De betaling wordt pas in gang gezet op het moment van verzending. Zoals ook vermeld in de bestelbevestiging die je per email hebt ontvangen.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat ze vandaag verstuurd zouden worden, maar dat is dan dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:10
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:
Ik ben eruit, ik heb de volgende Windows 8 tablet besteld:
Acer W700 with Dock-2nd i3-2365U (NT.L0EEH.002)
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/NT.L0EEH.002

Waarom de Acer:
+Volledige Windows 8 en niet Windows 8 RT.
+Goedkoop (599 incl dock + keyboard + carrying case bij Dixons http://www.dixons.nl/tabl...3-2365u.html#.UIqYxsUxqJQ)
+Goede specs (i3 CPU, 4GB RAM, 64GB SSD, 1920x1080 res)
+Relatief snel leverbaar (8 november)
- "slechts" 10,1 inch ipv 11,6 inch scherm.
-Geen digitizer support en pen.
- Mindere ervaringen in het verleden met Acer ivm bouwkwaliteit en garantie. Voor mij nu echter van minder belang aangezien ik niet uitsluit dat ik over 6-12 maanden overstap naar een andere tablet en ik dan nu voor alsnog een leuke tablet heb voor een degelijke prijs.
Eh, de W700 is toch 11,6? Niet 10,1?

Dock constructie wat betreft keyboard is voor mij toch echt wel een vereiste. Zit op het moment vooral te denken aan de Asus Transformer Book en Samsung ATIV SmartPC pro (hoewel ik ook niet heel negatieve tegenover de 'el cheapo' W510 sta... voor 500 euro krijg je daar toch echt wel wat leuks).

[ Voor 4% gewijzigd door m0ridin op 26-10-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
m0ridin schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:11:
[...]Eh, de W700 is toch 11,6? Niet 10,1?
Ik zat zelf ook naar deze tablet te kijken.
Nederlandse site: http://www.acer.nl/ac/nl/...el-datasheet/NT.L0EEH.002
Amerikaanse site: http://us.acer.com/ac/en/...el-datasheet/NT.L0EAA.004

Hmm, zit wel verschil in, ondanks W700
i3 vs. i5
10.1 vs 11.6

Vreemd, ik zou eerst even de echte specs goed checken bij acer.

[ Voor 22% gewijzigd door geenstijl op 26-10-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
TheVMaster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:39:
[...]

Eh..Facebook support zit gewoon 'ingebakken' in de default Personen App. Foto's kun je gewoon via de Foto App bekijken.

[...]

Eh..hij pakt 400.000 apparaten geloof ik en ja ook usb-sticks, cardreaders etc. Er zit btw ook een microSD slot in he...

[...]

Ja..die Music App is gaaf, vooral die integratie met je XBOX etc...
Facebook support en twitter en dergelijke is ingebakken, maar ik gebruik het op mijn windows phone nooit. Liever de echte FB app.

Het gaat me niet om normale foto's maar om RAW's, maar dat kan met de surface ook als je camera wordt geondersteund in de camera raw codec pack.

SD slot wist ik, maar zoveel apperaten wist ik niet, dat is wel ideaal. Dan pakt die me SD reader ook wel.

Erg jammer dat de bing functies er niet meer inzitten zoals op windows phone, geen shazam of soundhound meer nodig. Komt hopelijk er wel weer in. Hoop nieuwe apps in de store sinds vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
geenstijl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:17:
[...]

Ik zat zelf ook naar deze tablet te kijken.
Nederlandse site: http://www.acer.nl/ac/nl/...el-datasheet/NT.L0EEH.002
Amerikaanse site: http://us.acer.com/ac/en/...el-datasheet/NT.L0EAA.004

Hmm, zit wel verschil in, ondanks W700
i3 vs. i5
10.1 vs 11.6

Vreemd, ik zou eerst even de echte specs goed checken bij acer.
Je moet dus inderdaad even letten op :
NL: NT.L0EEH.002
US: NT.L0EAA.004

Maar de prijzen verschillen natuurlijk ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
YouTube: Surface RT Email Launch

Hoop niet dat dit representatief is voor de Surface. Trage boot ok, je houdt 'm normaal aan. Maar de mail app die er meer dan 20 seconden over doet om op te starten en dan een wit scherm geeft zonder de mogelijkheid een account toe te voegen.. :X Zal wel een bug ofzo zijn, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
*dubbel*

Doe ik het weer.... |:(

[ Voor 91% gewijzigd door TheVMaster op 26-10-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
[...]

:+ Die Nu.nl App heb ik 2-3 Wkn geleden al gezien bij Microsoft :+ Maar daar mocht ik niets over zeggen O-) De RTL XL / Gemist app kende ik niet....yeaah..gaaf dat die ook komt. Nu de RTL Nieuws 365 nog ff :)

[ Voor 62% gewijzigd door TheVMaster op 26-10-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:06:
YouTube: Surface RT Email Launch

Hoop niet dat dit representatief is voor de Surface.
Wat denk jezelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Heeft iemand van de mensen die de Surface besteld heeft deze trouwens al ontvangen ? Zoja, vertel eens iets erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Canadese bestellers die vertraagd geleverd krijgen, krijgen $50 tegoed als pleister op de wond .. best netjes!

https://twitter.com/MobileSyrup/status/261866075560505344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Een paar reviews geven hetzelfde aan feestneus. Lijkt erop dat de ARM versie toch gerushed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-08 21:30
Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:02:
[...]

Een paar reviews geven hetzelfde aan feestneus. Lijkt erop dat de ARM versie toch gerushed is..
Heb dit probleem altijd al gehad met Windows 8. Zowel bij de developer preview als bij de consumer preview heb ik nooit de mail app kunnen gebruiken. Het probleem lijkt gekoppeld aan sommige Microsoft Accounts en niet aan de ARM processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
jaspa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Heb dit probleem altijd al gehad met Windows 8. Zowel bij de developer preview als bij de consumer preview heb ik nooit de mail app kunnen gebruiken. Het probleem lijkt gekoppeld aan sommige Microsoft Accounts en niet aan de ARM processor.
Ok, dat is geruststellend.. :) Er verschijnen nu wat unboxing videos op youtube, dus dan zullen de gebruikerservaringen wel snel volgen. Ik vind het gewoon belangrijk dat apps snel starten en responsive zijn. En aangezien ze een volwassen besturingssysteem geschikt hebben gemaakt voor mobiele processors, is het natuurlijk mogelijk dat de performance er flink op achteruit gaat. Ik ben bijvoorbeeld erg tevreden met WP7.5, maar kan me altijd ergeren aan de opstart tijd van WhatsApp..

Dat is voor mij een belangrijke overweging om met ARM of intel te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:40:
Heeft iemand van de mensen die de Surface besteld heeft deze trouwens al ontvangen ? Zoja, vertel eens iets erover :)
Kijk op Theverge. Inmiddels al genoeg ervaringen. Inclusief dat je 'm gewoon op schoot kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Yep, setup laat je de taal kiezen :) Gelukkig niet gebonden aan duits.

YouTube: Microsoft Surface Unboxing & Setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:02:
[...]

Kijk eens naar wat de melding zegt op het einde. Dan kan je zelf ook wel de conclusie trekken.
Als je iets van mail weet: zoek maar op autodiscovery. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ter info, vertraging niet alleen voor Canada:
http://www.engadget.com/2...re-order-delivery-delays/

[ Voor 18% gewijzigd door punisher007 op 26-10-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
jaspa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Bijzonder, wat ik wel kan zeggen over de x86 versie is dat alle apps langzaam opstarten (core2duo laptop), de mail app duurt er denk ik zo'n 5 seconden over. Dus eigenlijk valt het wel mee, maar als die een keer is opgestart dan is het eigenlijk instant.

Mail app op het voor het eerst traag opstarten na niks geen problemen. Mail verschijnt snel, alle features die ik zou willen en gewoon duidelijk.

Het is sowieso niet zoals hieronder al genoemd is zo traag als whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
LeVortex schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:26:
[...]
Bijzonder, wat ik wel kan zeggen over de x86 versie is dat alle apps langzaam opstarten (core2duo laptop), de mail app duurt er denk ik zo'n 5 seconden over. Dus eigenlijk valt het wel mee, maar als die een keer is opgestart dan is het eigenlijk instant.
Op mijn desktop W8 start de mail app bijna instant (cold boot). Op de iPad 3 ook. Als WinRT er 5 seconden of meer over doet vind ik dat echt wel een probleem. Niet voor die ene app, maar dan zullen veel apps netzo langzaam zijn (de meeste 3rd party apps zijn nou eenmaal niet beter als Microsofts eigen apps).

Dat stond trouwens ook in de review van AnandTech. 7.1s voor de mail app vind ik toch wel veel.

http://www.anandtech.com/show/6392/the-windows-rt-review/11

[ Voor 10% gewijzigd door Cheeky op 26-10-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

Op mijn desktop W8 start de mail..
Dan laat je de mail app toch op de achtergrond draaien als een paar seconden zo belangrijk voor je zijn.
Sneller als dat kan je een mail app niet gestart krijgen. Het is geen ipad waar je eerst multitasken moeten intitiëren voordat je naar de app kan. Op een Surface/W8 apparaat is het een enkele swipe van links.
Of had je daar nog niet aan gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik ga er stiekem ook vanuit dat de apps nog wel de nodige updates/optimalisaties zullen krijgen. Maar dat is natuurlijk nog speculatie en niet iets om je beslissing op te baseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:44:
[...]

Dan laat je de mail app toch op de achtergrond draaien als een paar seconden zo belangrijk voor je zijn.
Sneller als dat kan je een mail app niet gestart krijgen. Het is geen ipad waar je eerst multitasken moeten intitiëren voordat je naar de app kan. Op een Surface/W8 apparaat is het een enkele swipe van links.
Of had je daar nog niet aan gedacht?
Dat is toch niet mijn punt zoals ik hierboven al aangeef. Als de ingebouwde mail app al 7s doet om op te starten, zullen voor 3rd party apps niet sneller zijn. Het gaat niet om die ene app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:01
Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:47:
[...] Dat is toch niet mijn punt zoals ik hierboven al aangeef. Als de ingebouwde mail app al 7s doet om op te starten, zullen voor 3rd party apps niet sneller zijn. Het gaat niet om die ene app.
Dat zegt niets. Een 3rd party app kan best sneller zijn. Het is niet zo dat MS allemaal speciale dingen doet met die mail-app waardoor die wel snel kan werken en anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Caelorum schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:10:
[...]

Dat zegt niets. Een 3rd party app kan best sneller zijn. Het is niet zo dat MS allemaal speciale dingen doet met die mail-app waardoor die wel snel kan werken en anderen niet.
De kwaliteit van de 3rd party apps vind ik over het algemeen in W8 een stuk lager. Dat is in WP7.5 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheeky schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:15:
[...]

De kwaliteit van de 3rd party apps vind ik over het algemeen in W8 een stuk lager. Dat is in WP7.5 ook zo.
Dat valt echt wel mee... Als je kijkt hoe de kwaliteit is van kik Messenger of navigon, laat het zien dat het vaak aan de developer ligt dan aan het platform.

Ik snap persoonlijk niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Het platform is net uit (op ARM basis) en ik verwacht dat de komende tijd nog genoeg updates en fixes komen.

Net ff de app uitzending gemist getest en die ziet er best mooi uit om eerlijk te zijn

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 26-10-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
vali schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Dat valt echt wel mee... Als je kijkt hoe de kwaliteit is van kik Messenger of navigon, laat het zien dat het vaak aan de developer ligt dan aan het platform.

Ik snap persoonlijk niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Het platform is net uit (op ARM basis) en ik verwacht dat de komende tijd nog genoeg updates en fixes komen.
Facebook app op wp7 is geweldig, wel beetje traag, maar ziet er super slick uit, kindle app ook (werkt alleen niet bij mij :() IMDB, schiphol app, prime tv, rabo, photosynth. Dus mooie apps zijn er wel voor. Daarnaast doen veel apps ook wat ze moeten doen. Telegraaf, nu.nl trein en meer.

Ik verwacht ook de noodzakelijke updates, ben wel blij dat sommige apps die eerst x86 only waren nu ook arm zijn (pinball FTW :P), even wachten op een nederlandse release date of grijze UK import en ik ben helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Ik verwacht ook wel de nodige app updates. Maar ik verwacht geen grote performance update van WinRT zelf. WP7 heeft in twee jaar slechts twee "grote" updates gehad en er zijn nog genoeg apps die mij niet snel genoeg opstarten. Skype en WhatsApp bijvoorbeeld, niet de minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
Mijn surface wordt maandag geleverd vanuit de states als alles goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 09:12
Ik heb net met een Answer Tech gechat, de datum van de release in Nederland komt volgens hem 'Later this week'.
Waarschijnlijk morgen wordt de datum dus bekend gemaakt. :D

[ Voor 10% gewijzigd door enderbram op 26-10-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
enderbram schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:08:
Ik heb net met een Answer Tech gechat, de datum van de release in Nederland komt volgens hem 'Later this week'.
Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 11:26
enderbram schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:08:
Ik heb liever dat de releasedate van de surface pro bekent word gemaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
neonite schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

Ik heb liever dat de releasedate van de surface pro bekent word gemaakt :9
Eind Januari, als MS bij de eerste aankondiging van Surface niet heeft lopen kletsen. 90 dagen na release van W8, is eind januari, nog ff wachten dus ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Nou, zojuist heeft een fucktard een video op youtube gezet waarin hij de RT opzettelijk met het glas naar beneden op beton kapot laat vallen .. Klootviool :(

YouTube: Microsoft Surface Tablet Drop Test & Durability Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:29
Het belangrijkste voor mij is dat de RDP client ook in Windows RT zit en Remoteapp (zeg maar een RDP sessie naar 1 applicatie) met een W2008R2 server schijnt ook te werken (hoewel ik hier niet veel over heb kunnen vinden).
Dmv van remoteapp kan je eigenlijk elke desktop applicatie via RDP op een machine (PC, laptop, thinclient) draaien via een RDP sessie (de applicatie draait dus op de server) en met Remotefx op de terminal server geinstalleerd heb je ok 3D acceleratie.

Edit : ik zie nu dat remoteFx (3d acceleratie voor RDP) niet ondersteund wordt dmv remoteapp.. Volledig RDP werkt het wel, hoewel ik niet weet hoe dat eruit ziet op een tablet en of dat goed zou werken (niet dat ik perse 3d acceleratie nodig heb voor die dingen)

[ Voor 41% gewijzigd door Killah_Priest op 26-10-2012 23:21 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MASiR schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:13:
Nou, zojuist heeft een fucktard een video op youtube gezet waarin hij de RT opzettelijk met het glas naar beneden op beton kapot laat vallen .. Klootviool :(

Ach dat gebeurt met iedere nieuwe gadget, moeten die mensen zelf weten. Voor mij bewijst het alleen maar dat hij dus best heel erg stevig is, hij werkt gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ramon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:21:
[...]

Ach dat gebeurt met iedere nieuwe gadget, moeten die mensen zelf weten. Voor mij bewijst het alleen maar dat hij dus best heel erg stevig is, hij werkt gewoon nog.
Wat een mongool... Dat mensen gewoon nieuwe hardware (en dat doen ze met andere merken ook) vernielen voor een filmpje... Sukkels.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ja inderdaad nergens goed voor, beetje hetzelfde als een macbook pro van 2500 op de grond pleuren om te checken op stevigheid, totaal nergens goed voor. Vind dat precies hetzelfde met telefoontjes. Als je een premium materiaal telefoon hebt van glass en alliminium of metaal hebt kun je ervan uitgaan dat als hij valt dat het scherm cracked. Gewoon voorzichtig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MASiR schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:13:

Tijdens development/productie zullen ze dat bij MS en de frabrieken ook gewoon hebben gedaan, nu is er gewoon iemand die het 'aan het publiek' laat zien dat dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 22:53
Om te zeggen dat het nergens goed voor is... Nah. Door het publiek te laten zie hoe kwetsbaar sommige dingen zijn gaan fabrikanten misschien meer moeite doen om solide producten te bouwen van een degelijke kwaliteit ipv de plastic rommel die je regelmatig voorbij ziet komen (en waarmee ik Surface absoluut niet bedoel! Denk eerder aan de laptops van Toshiba ofzo).

Dat is alleen maar goed voor de consument :) Voorheen testte niemand dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Avalaxy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:40:
Om te zeggen dat het nergens goed voor is... Nah. Door het publiek te laten zie hoe kwetsbaar sommige dingen zijn gaan fabrikanten misschien meer moeite doen om solide producten te bouwen van een degelijke kwaliteit ipv de plastic rommel die je regelmatig voorbij ziet komen (en waarmee ik Surface absoluut niet bedoel! Denk eerder aan de laptops van Toshiba ofzo).

Dat is alleen maar goed voor de consument :) Voorheen testte niemand dit soort dingen.
Lijkt me sterk, ik denk niet dat er fabrikanten zijn die in hun eisen lijst opnemen dat hun tablet een face-first val van 1,5 meter op concrete moet overleven, tenzij je Panasonic heet en tablets voor het leger maakt natuurlijk.

Wat ze wel zullen hebben gedaan is onderzocht hoe mensen hun tablets doorgaans laten vallen en het zou me niets verbazen als daar dan uit is gekomen a) op de achterkant of b) op een van de hoeken/randen. Die scenario's zullen ze vast wél hebben getest, maar dan op normale vloeren.

Pagina: 1 ... 9 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.