Mijn PayPal betaling werd eergisteren geannuleerd, maar krijg zojuist bericht van PayPal dat de nieuwe betaling is gestart. Het lijkt er dus op dat er vandaag verstuurd gaat worden.
Bij mij is er ook een nieuwe betaling gestart.jaspa schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:34:
Mijn PayPal betaling werd eergisteren geannuleerd, maar krijg zojuist bericht van PayPal dat de nieuwe betaling is gestart. Het lijkt er dus op dat er vandaag verstuurd gaat worden.
Samen met de Pro versie hoop ik.freak1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:57:
hij komt wel naar Nederland, early Q13...
Ik heb hem besteld uit Duitsland zonder toetsenbord. Ga ik later als ik wat meer geld heb de type cover uit engeland bestellen zodat ik qwerty heb (of Nederland als die daar dan al uit is).
Edit: levertijd binnen 3 weken. Ik wil hem nu
Edit: levertijd binnen 3 weken. Ik wil hem nu
[ Voor 12% gewijzigd door svenk91 op 29-10-2012 13:41 ]
Duitsland 32 gig, zonder coverSjaakmoes schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:02:
[...]
Op welke datum had jij je Surface besteld in duitsland? En welke versie had je besteld?
Kan iemand bevestigen of hij nu wel of niet naar nederland komt?
Surface zal ongetwijfeld naar Nederland komen, maar er is nog geen officieel release datum vrijgegeven.G.Scholtens schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:16:
Kan iemand bevestigen of hij nu wel of niet naar nederland komt?
Verwacht word begin 2013.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Ik had trouwens geen paypal optie bij de duitse site
Een paar berichten terug had iemand anders ook die optie niet meer.svenk91 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:59:
Ik had trouwens geen paypal optie bij de duitse site
Misschien hebben ze die eraf gehaald, omdat het niet ideaal werkte ?
Vreemd idd.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Wachten het nog even af. Word top tablet ditdanplo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:46:
[...]
Surface zal ongetwijfeld naar Nederland komen, maar er is nog geen officieel release datum vrijgegeven.
Verwacht word begin 2013.
Ligt hij nog niet in de duitse MediaMarkt? Zie hem hier niet.. wil hem graag halen in Aken.
http://www.mediamarkt.de/mcs/products/index,48353.html
http://www.mediamarkt.de/mcs/products/index,48353.html
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 29-10-2012 16:05 ]
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
ik probeer de surface te bestellen in duitsland... echter al me gegevens invoer krijg ik de volgende melding:
CHECKOUT_ADDRESS_ERROR_TEXT
doe ik iets verkeerd omdat het gaat om een bestelling uti duitsland? of hebben ze gewoon een probleem?
doe ik iets verkeerd omdat het gaat om een bestelling uti duitsland? of hebben ze gewoon een probleem?
Is eerder over gesproken in dit topic. Als ik het mij goed herinner heeft het te maken met twee verschillende adressen van je Hotmail/Live/Outlook account. Check je adres gegevens even waar je mee inlogt. Werkt dat niet, ff terug lezenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:27:
ik probeer de surface te bestellen in duitsland... echter al me gegevens invoer krijg ik de volgende melding:
Nice
Laat ons binnenkort even weten hoe de Surface je bevalt
Heb je hem via de microsoftstore.de besteld ?? Ik hoop de mijne echt deze week binnen te krijgen
Will do, zo enthousiast dat ik weer unboxing foto's vergeten ben...danplo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
NiceHave fun.
Laat ons binnenkort even weten hoe de Surface je bevalt
Nope in de states besteldvali schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:13:
[...]
Heb je hem via de microsoftstore.de besteld ?? Ik hoop de mijne echt deze week binnen te krijgenIn ieder geval veel fun ermee!! Ben benieuwd hoe je hem vindt.
Welke datum? Ik de 20e, hoor net dat de mijne pas 1e week november komt...
Ik had hetzelfde probleem maar is uiteindelijk toch gelukt. Zie dit:Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:27:
Robkazoe in "Microsoft Surface"
Ik op de 16e.Hidde schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:04:
[...]
Welke datum? Ik de 20e, hoor net dat de mijne pas 1e week november komt...
In Duitsland heb je iniedergeval de europese wettelijke garantie van 2 jaar, de verzendkosten zullen wat hoger zijn en de communicatie misschien wat lastiger vanwege het taalverschil.downloader91 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 05:52:
Als je hem in de USA of DE bestekl, hoe zit het dan met eventuele garantie ?
In de USA zou ik niet weten hoe het met garantie zit en sowieso is het al lastiger met verzenden. Dan zou ik toch kopen uit Duitsland aanraden.
Je valt iniedergeval onder het garantierecht van het land waar je hem koopt.
Grote bedrijven willen nog wel eens coulance geven en je gewoon in je eigen land de garantie af laten werken maar ik weet niet hoe Microsoft hier tegenover staat.
[ Voor 3% gewijzigd door svenk91 op 30-10-2012 06:05 ]
Is het niet zo dat MS een wereldwijd bedrijf is en dat garantie afhandeling ook gewoon plaats vindt bij de lokale vestiging van dat bedrijf?
Dat zou inderdaad mooi zijn, maar zo werkt het meestal niet. Bij Samsung, Apple, etc ook niet (Apple Care weer wel volgens mij)Epiphany schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:15:
Is het niet zo dat MS een wereldwijd bedrijf is en dat garantie afhandeling ook gewoon plaats vindt bij de lokale vestiging van dat bedrijf?
ach,met mijn htc telefoon die ik in DE heb gekocht en sowieso niet verkocht werdt in NL kreeg ik gewoon de garantie in NL. veel bedrijven hebben tegenwoordig een wereldwijde garantie afhandeling
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Kan mij voorstellen dat juist een bedrijf als MS ook wereldwijde garantie heeft.
Microsoft is een enorm bedrijf natuurlijk, met wereldwijde bekendheid. Maar Microsoft heeft (relatief gezien) erg weinig ervaring met het (wereldwijd) verkopen van hardware.Epiphany schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:50:
Kan mij voorstellen dat juist een bedrijf als MS ook wereldwijde garantie heeft.
Enkel in de USA en Canada verkopen ze de hardware echt zelf via hun eigen stores. In alle andere delen van de wereld gaat dat allemaal via verkooppartners. Zelfs de "officiële" online MS Store NL (www.microsoftstore.com/NL) is niet van MS zelf:
De Microsoft Store, een onderdeel van Arvato, is een onafhankelijke doorverkoper van Microsoft en geen onderdeel van de Microsoft organisatie.
Een vraagje, ik wil de surface via duitsland bestellen.
Alleen dan moet ik via visa of creditcard betalen. Nu heb ik dat niet (a) Maar wel PayPal. is dit ook mogelijk? en hoe?
Alleen dan moet ik via visa of creditcard betalen. Nu heb ik dat niet (a) Maar wel PayPal. is dit ook mogelijk? en hoe?
Microsoft Store Nederland was inderdaad een onderdeel van Arvato, maar is dat nog steeds zo? Nu staat op de website (bij impressum):
Wat staat er in de documentatie bij de Surface? Bij de Xbox 360 zit bijvoorbeeld een folder waar op iets staat als "Ga niet terug naar de winkel, maar neem contact met ons op", in het Nederlands, ook bij in Engeland/Duitsland gekochte consoles. Maar misschien komt zoiets pas als de Surface officieel in Nederland wordt verkocht?De Microsoft Store voor uw land of regio is een website die wordt beheerd door Microsoft Luxembourg S.à.rl
Bij aankoop van elektronische softwaredownloads gaat u een overeenkomt aan met Microsoft Luxembourg S.à.rl Bij aankoop van andere producten gaat u een overeenkomt aan met Microsoft Ireland Operations Limited. Bij gelijktijdige aankoop van zowel elektronische softwaredownloads als andere producten van de website ontvangt u aparte aankoopbevestigingen van de desbetreffende Microsoft-bedrijven. Op het afschrift van uw creditcard kunnen de kosten van de deze Microsoft-bedrijven worden weergegeven.
Ik zie net de specs van de Nexus 10. Met de hardware in combinatie met de prijs-duik schoppen ze de kont van MS en APL. Maar ja, er draait Android op, leuk voor ons als computernerds die 'een open os' willen maar usability- en eco-system-wise hebben ze het nakijken. De ronde zijkanten vind ik ook iets meer voor een FischerPrice product.
1 van de 2 weken wachttijd op mijn SRT is ondertussen verstreken. Geen melding, ook niet dat het 3 weken zou gaan duren. 't zal mij benieuwen. Vanmiddag eens kijken of m'n CC een afschrijving krijgt.
1 van de 2 weken wachttijd op mijn SRT is ondertussen verstreken. Geen melding, ook niet dat het 3 weken zou gaan duren. 't zal mij benieuwen. Vanmiddag eens kijken of m'n CC een afschrijving krijgt.
Heeft iemand antwoord op mijn vraag hierboven?
Zou hem dolgraag zo snel mogelijk willen bestellen..
Deze optie is een paar dagen geleden door Microsoft verwijderd en is dus niet meer mogelijk als betaal optie.DennisDCT schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:51:
Heeft iemand antwoord op mijn vraag hierboven?Zou hem dolgraag zo snel mogelijk willen bestellen..
Jij ziet toch net zoveel als wij? Als de optie er niet staat, is hij er niet.DennisDCT schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:51:
Heeft iemand antwoord op mijn vraag hierboven?Zou hem dolgraag zo snel mogelijk willen bestellen..
Ergens terug in dit topic had iemand hetzelfde probleem als jij. Waarschijnlijk hebben ze de mogelijkheid om met Paypal te betalen erafgehaald. Niet zeker, maar toch.DennisDCT schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:51:
Ik zie net zoveel als jullie ja! Alleen trucjes zoals in Duitsland bestellen.. dat zag ik niet. en las zoiets hier.HyperioN schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Jij ziet toch net zoveel als wij? Als de optie er niet staat, is hij er niet.
Bedankt, wel jammer (a)
Het kan zomaar zijn dat ik een collega van me, die vandaag naar de VS vertrekt, een Surface RT mee laat nemen. Als voor die tijd mijn SRT binnen is ga ik hem er niet lastig mee vallen.
Dan kan ik de bestelling in DLD cancellen maar ik kan hem ook laten staan voor iemand die er hier belang bij heeft? Het is dan wel een losse surface 32GB zonder toetsenbord.
Dan kan ik de bestelling in DLD cancellen maar ik kan hem ook laten staan voor iemand die er hier belang bij heeft? Het is dan wel een losse surface 32GB zonder toetsenbord.
Bij mij is ie vandaag langsgekomen! Helaas was ik niet thuis, en paste blijkbaar alleen de Type Cover door de brievenbus
.
Morgen herkansing
Morgen herkansing
Deze post gezien toevallig?MASiR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:41:
Het kan zomaar zijn dat ik een collega van me, die vandaag naar de VS vertrekt, een Surface RT mee laat nemen. Als voor die tijd mijn SRT binnen is ga ik hem er niet lastig mee vallen.
PWM in "Microsoft Surface"
Was net in de Microsoft store, maar ze hadden alleen nog voor pre-orders op voorraad.
Microsoft heeft heel wat stores in de VS, dus zonder de locatie te weten van de store waar PWM is geweest, zal er niet aan te geven zijn of er iets op voorraad is.HyperioN schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Deze post gezien toevallig?
PWM in "Microsoft Surface"
[...]
Volgend weekend zit ik in Las Vegas en ga daar de store maar eens bezoeken.
Waar heb jij hem besteld dan? En wanneer was dat?EgMaf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:20:
Bij mij is ie vandaag langsgekomen! Helaas was ik niet thuis, en paste blijkbaar alleen de Type Cover door de brievenbus.
Morgen herkansing
M'n collega zit in Chicago.geenstijl schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:40:
[...]
Microsoft heeft heel wat stores in de VS, dus zonder de locatie te weten van de store waar PWM is geweest, zal er niet aan te geven zijn of er iets op voorraad is.
Volgend weekend zit ik in Las Vegas en ga daar de store maar eens bezoeken.
Zojuist mijn verzend bevestiging ontvangen. Morgen is de levering, niet thuis
maar wel
[ Voor 34% gewijzigd door Regenbui op 30-10-2012 18:08 ]
Dat is wel fijn. Ik heb dezelfde surface besteld op de 20e in Duitsland, maar nog helemaal geen mail ontvangen.Regenbui schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:05:
Zojuist mijn verzend bevestiging ontvangen. Morgen is de levering, niet thuismaar wel
maar jij had al flink van te voren besteld toch?Regenbui schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:05:
Zojuist mijn verzend bevestiging ontvangen. Morgen is de levering, niet thuismaar wel
De 18e had ik besteld. Uiteraard had ik hem het liefst op de 26e ontvangen, maar voor die paar dagen langen wachten heb ik nu wel 50 eu korting op m'n touch coverRobkazoe schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:22:
[...]
maar jij had al flink van te voren besteld toch?
Ik heb ook net met mijn bevestiging gekregen. Ik heb hem de 20e besteld via microsoft.de Check je mailbox zou ik zeggenSjaakmoes schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:13:
[...]
Dat is wel fijn. Ik heb dezelfde surface besteld op de 20e in Duitsland, maar nog helemaal geen mail ontvangen.
UK, 64GB + Type Cover, besteld op 17 okt even na middernacht (ik zat in een andere tijdzoneMASiR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:46:
[...]
Waar heb jij hem besteld dan? En wanneer was dat?
Overigens staat mijn order in de shop nog steeds op "In process", "Pre-Order 2/11/2012", en staat op de bijgesloten brief dat ik hem besteld heb op 16-10 (maar in de shop 17-10, met hetzelfde order nummer)...
Naja, als ik hem maar heb, toch ?
[ Voor 28% gewijzigd door EgMaf op 30-10-2012 18:51 ]
Ja je hebt gelijk, ik heb ook net mail gekregen van Microsoft. Verzonden met FedEx.Timx2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:32:
[...]
Ik heb ook net met mijn bevestiging gekregen. Ik heb hem de 20e besteld via microsoft.de Check je mailbox zou ik zeggen
Bedankt voor uw bestelling bij Microsoft op 22 oktober 2012. De volgende producten zijn verzonden. Als u met een creditcard hebt betaald, is het bedrag nu op uw creditcard in rekening gebracht.
We hebben deze bestelling via FedEx naar u verzonden, met onderstaand(e) trackingnummer(s).
We hebben deze bestelling via FedEx naar u verzonden, met onderstaand(e) trackingnummer(s).
in het Nederlands??MASiR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:02:
Bedankt voor uw bestelling bij Microsoft op 22 oktober 2012. De volgende producten zijn verzonden. Als u met een creditcard hebt betaald, is het bedrag nu op uw creditcard in rekening gebracht.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Voor iedereen die eindelijk bericht hebben ontvangen van harte gefeliciteerd \o/ Ik heb ook op 20e bestelling geplaatst, dus hoop er ook snel tussen te zitten. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Mijn mail was ook in het Nederlands.
Die van mij was in het Duits, thank god for google translate...
Mssn omdat ik de store later op NL heb terug gezet?
Wanneer is hij nu verkrijgbaar in België ?
Verwijderd
Ik heb hem hier zojuist ook ontvangen...geen enkele verzendbevestiging of afschrijving van mijn credit card tot nog toe ook gehad. Ik heb hem uit Duitsland, dus blijkbaar zijn ze daar ook geen leveren, wel het 64 gb model met touch cover.
Heb je een Duits toetsenbord?
24e besteld en nog geen mail gehad. Ook FedEx of UPS ziet het pakketje nog niet. Hopelijk volgt hij snel, hij zou binnen twee weken geleverd worden, dus ik heb nog een week.
Fedex levert in Europa en gebruikt NIET je bestelnummer als referentie.Robkazoe schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:53:
24e besteld en nog geen mail gehad. Ook FedEx of UPS ziet het pakketje nog niet. Hopelijk volgt hij snel, hij zou binnen twee weken geleverd worden, dus ik heb nog een week.
Maar zonder bevestiging van Microsoft wordt er uberhaupt niets geleverdRegenbui schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Fedex levert in Europa en gebruikt NIET je bestelnummer als referentie.
Ik kreeg ook net een mailtje van Microsoft en PayPal \o/
Best traag dat mailtje, want Fedex is vanmiddag al aan mijn deur geweest, maar ik was niet thuis
Gelukkig net naar Fedex gebeld en ik laat ze morgen lekker langs mijn werk rijden.
Begin locatie van mijn zending bij Fedex is trouwens Veldhoven NL ?
Ik dacht daarom dat het een bezorging van iets heel anders was dat ik had besteld in Nederland.
Best traag dat mailtje, want Fedex is vanmiddag al aan mijn deur geweest, maar ik was niet thuis
Gelukkig net naar Fedex gebeld en ik laat ze morgen lekker langs mijn werk rijden.
Begin locatie van mijn zending bij Fedex is trouwens Veldhoven NL ?
Ik dacht daarom dat het een bezorging van iets heel anders was dat ik had besteld in Nederland.
[ Voor 25% gewijzigd door danplo op 30-10-2012 21:18 ]
Verwijderd
Dat wel ja, maar voorlopig is dat geen probleem voor mij, heb het systeem gewoon op us international ingesteld en er is niks merkbaars aan de hand voor mij, ziet er alleen wat apart uit. Over een tijdje bestel ik nog wel een andere cover, in ik denk ook een andere kleur als zwart.MASiR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:47:
Heb je een Duits toetsenbord?
Ja daar had ik ook niet bij stilgestaan helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:17:
[...]
Dat wel ja, maar voorlopig is dat geen probleem voor mij, heb het systeem gewoon op us international ingesteld en er is niks merkbaars aan de hand voor mij, ziet er alleen wat apart uit. Over een tijdje bestel ik nog wel een andere cover, in ik denk ook een andere kleur als zwart.
Maar goed wel alvast een bescherm hoes voor de Surface en staat toch wel vet toch
Als die in Nederland uit komt koop ik ook een andere kleur.
Bij mij (geleverd in Frankrijk, verstuurd vanuit de UK) was het UPS...Regenbui schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Fedex levert in Europa en gebruikt NIET je bestelnummer als referentie.
Kan je eigenlijk NL als taal kiezen op de Surface? Zag ergens een filmpje en daar hadden ze maar drie talen?
Ik heb daar nooit bij stilgestaan dat het toetsenbord andere toetsen erbij zou hebben. Kan je misschien een foto ervan makenVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:17:
[...]
Dat wel ja, maar voorlopig is dat geen probleem voor mij, heb het systeem gewoon op us international ingesteld en er is niks merkbaars aan de hand voor mij, ziet er alleen wat apart uit. Over een tijdje bestel ik nog wel een andere cover, in ik denk ook een andere kleur als zwart.
Had er op de website alleen terug kunnen vinden dat het een qwerty versie was.
[ Voor 6% gewijzigd door vali op 30-10-2012 23:01 ]
Verwijderd
Ook dat klopt dus niet helemaal, het is een qwertz-toetsenbord, de z en y zijn omgekeerd. Zie hier een foto:vali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:53:
[...]
Ik heb daar nooit bij stilgestaan dat het toetsenbord andere toetsen erbij zou hebben. Kan je misschien een foto ervan maken, heb ik een idee wat ik besteld heb

Zoals ik al reeds zei, tijdens gebruik valt het alles mee. Ook het toetsenbord zelf moet ik zeggen dat prima bevalt qua typen, het lijkt van te voren vreemder als dat het eenmaal aanvoelt als je erop typt. Het apparaat is trouwens ook prima, lekker snel en af en toe wel iets last van lag maar niet hinderlijk of overdreven (en denk dat het ook in eerste instantie aan het laden van e spullen lag allemaal van skydrive en dingen als mail ed.), nu is die al sneller als toen die net aan stond.
Je kan trouwens nederlands in eerste instantie niet kiezen bij installatie van de tablet. Na configuratie echter kan je via de talen-optie het als languagepack downloaden. Op de verpakking staan ook vinkjes met welke talen beschikbaar zijn, waaronder dus ook Nederlands.
Bedankt voor het maken van de foto!! Vind wel jammer dat het uiteindelijk niet een qwerty toestebord is. Het lijkt mij mogelijk dat het naar qwerty ingesteld kan worden via een andere toetsenbord taal?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:09:
[...]
Ook dat klopt dus niet helemaal, het is een qwertz-toetsenbord, de z en y zijn omgekeerd. Zie hier een foto:
[afbeelding]
Zoals ik al reeds zei, tijdens gebruik valt het alles mee. Ook het toetsenbord zelf moet ik zeggen dat prima bevalt qua typen, het lijkt van te voren vreemder als dat het eenmaal aanvoelt als je erop typt. Het apparaat is trouwens ook prima, lekker snel en af en toe wel iets last van lag maar niet hinderlijk of overdreven (en denk dat het ook in eerste instantie aan het laden van e spullen lag allemaal van skydrive en dingen als mail ed.), nu is die al sneller als toen die net aan stond.
Je kan trouwens nederlands in eerste instantie niet kiezen bij installatie van de tablet. Na configuratie echter kan je via de talen-optie het als languagepack downloaden. Op de verpakking staan ook vinkjes met welke talen beschikbaar zijn, waaronder dus ook Nederlands.
Kan echt niet wachten tot ik hem binnen heb
Verwijderd
Dat kan zeker, je hebt gewoon alle normale windows instellingen ook tot je beschikking dus je kan gewoon van alles instellen, waaronder toetsenbordtaal.vali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:14:
[...]
Bedankt voor het maken van de foto!! Vind wel jammer dat het uiteindelijk niet een qwerty toestebord is. Het lijkt mij mogelijk dat het naar qwerty ingesteld kan worden via een andere toetsenbord taal?
Kan echt niet wachten tot ik hem binnen hebKomen echt steeds meer mooie apps uit voor windows 8.
Eigenlijk wel stomme vraag ( net ff in de instellingen gedoken haha), maar ik ben blij dat het uiteindelijk wel kanVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:18:
[...]
Dat kan zeker, je hebt gewoon alle normale windows instellingen ook tot je beschikking dus je kan gewoon van alles instellen, waaronder toetsenbordtaal.
Zat namelijk met Windows Phone 7 in mijn achterhoofd..
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 30-10-2012 23:31 ]
"TOUCH COVER (SCHWARZ)vali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:53:
[...]
Ik heb daar nooit bij stilgestaan dat het toetsenbord andere toetsen erbij zou hebben. Kan je misschien een foto ervan maken, heb ik een idee wat ik besteld heb
ABMESSUNGEN | 18,8 x 28,0 cm • 3 mm flach
GEWICHT | 0,209 kg
FARBE | Schwarz • Weitere Farben (Weiß, Zyan) separat erhältlich
TASTEN | Aktivierung: Drucksensible Eingabe • Layout: QWERTZ
ANSCHLUSS | Magnetisch
SENSOREN | Beschleunigungssensor"
http://www.microsoftstore...E/pdp/productID.258667500
en dan klikken op "Technische daten"
Verdomd je hebt gelijk.. Denk die avond niet goed gekeken. Najah zo'n groot probleem is het ook nou weer niet.MASiR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:43:
[...]
"TOUCH COVER (SCHWARZ)
ABMESSUNGEN | 18,8 x 28,0 cm • 3 mm flach
GEWICHT | 0,209 kg
FARBE | Schwarz • Weitere Farben (Weiß, Zyan) separat erhältlich
TASTEN | Aktivierung: Drucksensible Eingabe • Layout: QWERTZ
ANSCHLUSS | Magnetisch
SENSOREN | Beschleunigungssensor"
http://www.microsoftstore...E/pdp/productID.258667500
en dan klikken op "Technische daten"
Acer is trouwens ook nog niet helemaal overtuigd van Windows RT blijkbaar:
http://www.engadget.com/2...elays-windows-rt-tablets/
Blijkbaar weet niemand het, ik had gehoopt deze week, kort na de lancering, maar dit zal wss veel te optimistisch zijnMr Dynamic schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:48:
Wanneer is hij nu verkrijgbaar in België ?
Standaard kon ik geen NL kiezen (Surface komt uit de states) maar kan via windows update wel gewoon een NL language pack downloaden. Het maakt voor mij overigens niet uit dat het OS in engels is. Zo heb ik het het liefst namelijk.VFRRijder schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:07:
Kan je eigenlijk NL als taal kiezen op de Surface? Zag ergens een filmpje en daar hadden ze maar drie talen?
Ik lees vooral dat Acer de Surface zo'n goede prijs-prestatie verhouding vinden hebben, dat ze hun eigen (duurdere) RT Tablet in de ijskast gestopt hebben...punisher007 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 05:33:
Top, thx. Misschien dat ik hem dan bestel uit de UK (ik kon daar volgens mij alles invullen en Nederland als aflever adres kiezen...en dan heb je wel qwerty). Alleen levertijd van 3 weken, maar goed...dat maakt niet zo heel veel uit.Epiphany schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:55:
[...]
Standaard kon ik geen NL kiezen (Surface komt uit de states) maar kan via windows update wel gewoon een NL language pack downloaden. Het maakt voor mij overigens niet uit dat het OS in engels is. Zo heb ik het het liefst namelijk.
Bij mij ging hetzelfde fout hoor, toen ik de blauwe touch cover in Frankrijk bestelde (ik dacht slim te zijn). Plaatje = QWERTY maar tech specs AZERTY. Ik heb die gecancelled en heb zojuist van een collega van me in de VS vernomen dat hij al een roze touch cover voor me heeft gescoordvali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:55:
[...]
Verdomd je hebt gelijk.. Denk die avond niet goed gekeken. Najah zo'n groot probleem is het ook nou weer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door MASiR op 31-10-2012 08:57 ]
Dan denk ik dat je niet objectief genoeg bent en/of het artikel niet goed leestEgMaf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:45:
[...]
Ik lees vooral dat Acer de Surface zo'n goede prijs-prestatie verhouding vinden hebben, dat ze hun eigen (duurdere) RT Tablet in de ijskast gestopt hebben...
Ach, ik ben ook niet overtuigd van Acer. Voor speelgoed ga ik wel naar de speelgoedwinkel.punisher007 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 05:33:
Als je het letterlijk opvat ja.. dan heb je gelijk. Maar het is wel twijfelachtig. Als ze daadwerkelijk een apparaat in de markt konden zetten die qua prijs/kwaliteit kan concurreren met de Surface dan zouden ze dat volgens mij gewoon doen.punisher007 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:13:
[...]
Dan denk ik dat je niet objectief genoeg bent en/of het artikel niet goed leest
Ik kan me goed voorstellen dat ze zelf zien dat ze een (te) duur apparaat moeten lanceren (of te weinig marge om interessant te zijn) en het daaorm in eerste instantie achterwege laten. Je gaat geen heel ontwikkeltraject in om op het laatste moment toch af te gaan wachten lijkt me.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Net ook eentje besteld in Duitsland....levertijd natuurlijk drie weken, maar goed...hij komt nu in ieder geval. Zonder touch cover....die koop ik wel een keer ergens anders.
Ik ga ook pas een TouchCover bestelle zodra die in Nederland beschikbaar zijn, verder is FedEx onderweg om het af te leveren. \o/
Beetje vreemd dat het zolang moest duren alleen, FedEx heeft het pakketje opgehaald in VELDHOVEN, NL. Hun depot ligt letterlijk 850 meter van mijn huis vandaan. Als ze even gebeld hadden gisteren, had ik het zelf wel even opgepikt bij hun depot 's avonds.
Beetje vreemd dat het zolang moest duren alleen, FedEx heeft het pakketje opgehaald in VELDHOVEN, NL. Hun depot ligt letterlijk 850 meter van mijn huis vandaan. Als ze even gebeld hadden gisteren, had ik het zelf wel even opgepikt bij hun depot 's avonds.
Het lijkt er meer op dat men zich richt op Windows 8 tablets tegen een prijs die concurrerend is met Windows RT tablets. Het grootste probleem in mijn ogen is het imago van Acer dat niet al te best is, wat de adoptie negatief kan beinvloeden.Felyrion schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:35:
[...]
Als je het letterlijk opvat ja.. dan heb je gelijk. Maar het is wel twijfelachtig. Als ze daadwerkelijk een apparaat in de markt konden zetten die qua prijs/kwaliteit kan concurreren met de Surface dan zouden ze dat volgens mij gewoon doen.
Ik kan me goed voorstellen dat ze zelf zien dat ze een (te) duur apparaat moeten lanceren (of te weinig marge om interessant te zijn) en het daaorm in eerste instantie achterwege laten. Je gaat geen heel ontwikkeltraject in om op het laatste moment toch af te gaan wachten lijkt me.
Even een update over de beginpost, ik ben al wel begonnen aan het redesign, dus binnenkort update ik de beginpost wel met volledige info enz. over de Surface!
De mijne is binnen! (In Haarlem, vanuit FedEx Oude Meer)Sjaakmoes schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:26:
Ik ga ook pas een TouchCover bestelle zodra die in Nederland beschikbaar zijn, verder is FedEx onderweg om het af te leveren. \o/
Alleen zit ik op mijn werk nu
Dat is denk ik helemaal juist. Acer is druk bezig met de W510 en W700. Vooral de W700 is een interessante omdat hier best wel goede hardware in zit, voor een gunstige prijs (600 euro). Acer heeft (nog) geen vertrouwen in RT en willen eerst zien hoe het ontwikkeld. Windows 8 zal wel lopen en daar mikken ze nu op.punisher007 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
[...]
Het lijkt er meer op dat men zich richt op Windows 8 tablets tegen een prijs die concurrerend is met Windows RT tablets.
Ook dat is waar, al zou ik voor de W700 wel een uitzondering willen maken.Het grootste probleem in mijn ogen is het imago van Acer dat niet al te best is, wat de adoptie negatief kan beinvloeden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zo dit is mijn eerste bericht vanaf mijn Surface
Ik heb trouwens geluk, want ik heb betaald voor een 32GB versie en heb een 64GB gekregen
Lucky me.
Nu even updaten en alles klaar zetten en ik zal van de week mijn ervaring plaatsen in deze topic.
Ik heb trouwens geluk, want ik heb betaald voor een 32GB versie en heb een 64GB gekregen
Nu even updaten en alles klaar zetten en ik zal van de week mijn ervaring plaatsen in deze topic.
Waar heb jij hem besteld ?? Ik hoop dat van de 1 a 2 weken verzend tijd de mijne niet in de laatste week zit...danplo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:05:
Zo dit is mijn eerste bericht vanaf mijn Surface![]()
Ik heb trouwens geluk, want ik heb betaald voor een 32GB versie en heb een 64GB gekregenLucky me.
Nou, mijn eerste indruk over de tablet is heel positief maar ik vind het aantal apps behoorlijk tegenvallen. Ik tel er maar 62!? Klopt dat of zie ik iets over het hoofd? Zo niet, dan hoop ik maar dat er gauw meer zullen volgen!
Zet je er ook een review in de pricewatch bij?danplo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:05:
Ben zelf erg benieuwd hoe deze surface met x264 mkv's is op full hd formaat (aangesloten op een tv)
Gadgets FTW!
Als je in store zit ff naar settings gaan en de language optie uitzetten.Timx2 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:38:
Nou, mijn eerste indruk over de tablet is heel positief maar ik vind het aantal apps behoorlijk tegenvallen. Ik tel er maar 62!? Klopt dat of zie ik iets over het hoofd? Zo niet, dan hoop ik maar dat er gauw meer zullen volgen!
Dan moet er eerst een mediaplayer app uitkomen die x264 mkv afspeelt.Ursamajor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:43:
[...]
Zet je er ook een review in de pricewatch bij?
Ben zelf erg benieuwd hoe deze surface met x264 mkv's is op full hd formaat (aangesloten op een tv)
Nu wist ik dat ik een ander touch-pad zou krijgen, maar nu ik ermee bezig bent kom ik er achter dat ik met een bestelling vanaf de Duitse site een France toetsenbord heb ontvangen en op de bon staat ook "Surface wWinRT-64GB Bndl SC French
misschien vandaar dat ik een 64GB versie heb gekregen dan mijn betaalde 32GB ? maar ik had dan liever de Duitse toetsenbord versie gehad.

Ik zit ook te kijken naar de Surface, ik wil hem hebben maar één ding is mij niet duidelijk: Wat is het verschil tussen het touch cover en type cover? Of is het hetzelfde?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Touch Cover is dunner en heeft geen fysieke toetsen. Type Cover lijkt meer op een echt keyboard. Zie bijv http://www.winsupersite.c...h-cover-type-cover-144697Sebazzz schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:39:
Ik zit ook te kijken naar de Surface, ik wil hem hebben maar één ding is mij niet duidelijk: Wat is het verschil tussen het touch cover en type cover? Of is het hetzelfde?
Eerste review is er alUrsamajor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:43:
[...]
Zet je er ook een review in de pricewatch bij?
productreview: Microsoft Surface Windows RT 64GB review door Epiphany
Voor mensen die de Surface al hebben, hoe is het lezen van boeken op de surface? Ondersteunt de surface ook epub formaat of dat niet?
Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.