Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzak
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:48
EgMaf schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:57:
Ik snap je niet, HDD aan je TV, en dan afspelen op de Surface?
Ik zou iig eens aan een DLNA servertje denken....
De tv is verbonden met de surface, en aan de surface hang ik een externe harddisk:
TV ---- surface ---- harddisk

Normaal gesproken gebruik ik m'n laptop om films mee af te spelen, maar hier zou ik dus m'n surface voor willen gebruiken.

edit:
Swerfer schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:10:
Hdd aan de Surface en die met hdmi aansluiten op de tv. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelt...
Exact

[ Voor 19% gewijzigd door Dikzak op 17-11-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:39
Dikzak schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:12:
[...]

De tv is verbonden met de surface, en aan de surface hang ik een externe harddisk:
TV ---- surface ---- harddisk

Normaal gesproken gebruik ik m'n laptop om films mee af te spelen, maar hier zou ik dus m'n surface voor willen gebruiken.

edit:

[...]

Exact
Je kan ook Plex proberen. Maar dan heb je nog wel een aparte server nodig die aan die externe HDD hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 22:50
@Dikzak: Power dvd mobile speelt wel video_ts af, zojuist geprobeerd. Helaas is het navigeren naar bestanden op netwerk beroerd, hij geeft geen bestandsnaam weer dus het is maar gokken wat je kiest ;) Ook kon ik geen items in het dvd menu aanraken/kiezen via het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Comp-Freak schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:59:
@Dikzak: Power dvd mobile speelt wel video_ts af, zojuist geprobeerd. Helaas is het navigeren naar bestanden op netwerk beroerd, hij geeft geen bestandsnaam weer dus het is maar gokken wat je kiest ;) Ook kon ik geen items in het dvd menu aanraken/kiezen via het scherm.
Kun je niet gewoon vanuit de desktop environment naar het bestand bladeren en dan openen met power DVD mobile?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzak
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 15:48
Comp-Freak schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:59:
Ah, ik zal hier naar kijken, thanks! Hoewel het nog wel een beetje buggy klinkt als ik dat zo van jou hoor (en dan toch een forse prijs ervoor vragen) klinkt dit als een goeie oplossing.
To be continued.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ga volgende week van een surface rt naar een surface 2 overstappen. Ik vind de surface geweldig maar hij kan af en toe extra snelheid gebruiken :) En die ga ik in de gen2 vinden.

Ik heb trouwens nog een in nieuwstaat verkerende touchcover over;
V&A aangeboden: Microsoft Surface (Pro) Touch Cover Zwart

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
Nog weer even met powerdvd zitten spelen, opzoeken via de verkenner en dan openen gaat prima. Helaas is powerdvd niet zo slim om dan de hele dvd af te spelen, alleen de betreffende scene wordt afgespeeld. Je kunt natuurlijk wel alle items in de map afspelen, dan gaat hij wel verder. Ook lukt het me dus niet om iets aan te klikken in het dvd menu, zowel via touch als met muis doet niks. Audio of ondertitels kiezen is ook niet mogelijk. Kortom, dvd playback is vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

11 November een ticket via de App ingeschoten bij Pebble
12 November RMA in kunnen vullen
19 November Nieuwe Pebble verzonden met DHL.

Snel en netjes geregeld, al komt mijn unit van Marktplaats :)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09
Vandaag de Surface RT gebruikt op de unief. Eerst voor de PowerPoint the bekijken, dan om berekeningen te maken in excel.

Met de PowerPoint van 20 MB had de Surface RT z'n handen al vol. Andere apps openen en draaien tegelijkertijd waren geen probleem maar als je bv. snel enkele slides wilt overslaan, moet je vaak 2x drukken omdat hij nog bezig was de slide ervoor te vervolledigen.

Excel naast PowerPoint draaien leek ook geen probleem, enkel de relatief trage navigatie in de PowerPoint.

Een Surface 2 zal dit vermoedelijk een stuk minder hebben maar voor €346 (Surface RT + type cover 2) vind ik het heel degelijke prestaties. Dat de PowerPoint was minder vlot te navigeren valt dan op m'n laptop neem ik voor lief.

Ik had het wel niet verwacht zo snel tegen de limiet van de Surface RT aan te lopen maar ik vind het persoonlijk geen negatief punt, het is zo snel als je er voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

misterdoom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:57:
Vandaag de Surface RT gebruikt op de unief. Eerst voor de PowerPoint the bekijken, dan om berekeningen te maken in excel.

Met de PowerPoint van 20 MB had de Surface RT z'n handen al vol. Andere apps openen en draaien tegelijkertijd waren geen probleem maar als je bv. snel enkele slides wilt overslaan, moet je vaak 2x drukken omdat hij nog bezig was de slide ervoor te vervolledigen.

Excel naast PowerPoint draaien leek ook geen probleem, enkel de relatief trage navigatie in de PowerPoint.

Een Surface 2 zal dit vermoedelijk een stuk minder hebben maar voor €346 (Surface RT + type cover 2) vind ik het heel degelijke prestaties. Dat de PowerPoint was minder vlot te navigeren valt dan op m'n laptop neem ik voor lief.

Ik had het wel niet verwacht zo snel tegen de limiet van de Surface RT aan te lopen maar ik vind het persoonlijk geen negatief punt, het is zo snel als je er voor betaald :)
Heb je er veel grote afbeeldingen in? Daar heeft de surface best moeite mee inderdaad. Ik heb powerpowerpoint presentaties met images die ik wel wat downscale. Verder veel animaties. Doet hij opzicht best netjes voor de hardware. Kunnen android devices niet aan tippen ;) Overigens is dit o.a. een reden om naar de surface 2 over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Het zijn vooral ingescande afbeeldingen die ervoor zorgen dat het nogal traag werkt.

Maar ik ben er mee eens dat het goed is voor de hardware. Het doet wat ik wil en het iets lichtere werk gaat met geen enkel probleem.

Ach, om hiervoor over te stappen naar een Surface 2 vind ik niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf! Ik heb op dit moment opeens allerlei vreemde problemen met surface rt.
Type keyboard werkt opeens niet goed. Windowsknop doet het niet, ik kan niet alt+tab en met mijn muis teksten selecteren lukt -vaak- niet. Ik kan niet meer multitasken, 2 apps/oid naast elkaar draaien, het lukt gewoon niet... Voorheen nooit problemen en nu opeens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Mijn ervaring tot hier toe, even van het begin beginnen.

Ik had 2.5j geleden een iPad retina met 32GB opslag en 3G aangeschaft. Ik was best tevreden van dit apparaat, maar vond het niet aangenaam dat ik er in principe niets 'productiefs' op kon doen buiten het nakijken van verslagen en emails,...

Dit was echter niet onverwachts dus geen probleem.

Een drie-tal weken geleden begon ik wat uit te kijken naar een Surface en vond op het internet iemand die een anderhalf maand oude surface RT met 32GB wou ruilen met mijn iPad. Zijn Surface was zo goed als nieuw, inclusief aankoopbewijs en alle accecoires. Mijn iPad had enkel een magic cover, dus geen doos/factuur/lader (wel de usb kabel)

Heb de ruil dan maar gedaan, volgens mij een zeer goede deal.

Ik heb er meteen Windows 8.1 op geinstalleerd samen met alle toen beschikbare updates.

Na drie weken kan ik vlot met het systeem overweg en ben ik heel tevreden, momenteel kijk ik voorzichtig uit naar een toetsenbordje voor de Surface.

-> doordat ik het product via ruil heb had ik de specificaties eigenlijk zo goed als niet bekeken en ontdekte ik gisteren louter toevallig dat er een MicroSD kaartje in kan en dat er 2 camera's beschikbaar zijn! Ik ben m.a.w. zeer tevreden van dit ding.

Het enige nadeel die ik persoonlijk heb bij de Surface RT is het scherm, doordat ik Retina alreeds gewoon ben is dit even 'raar'. Gelukkig valt dit nog net mee voor mij.
De beperkingen van RT t.o.v. x86 vallen al bij al nog mee vind ik, gezien de Store iedere dag nieuwe app's blijkt te krijgen.
Wat ik wel een groot nadeel vind is dat de search engine van de store letterlijk alle wenen overlaat! Wanneer ik oa 'Facebook' ingeef en zoek vind het niets, terwijl als ik 'face' in typ het zelf als suggestie 'Facebook' weergeeft en zo de app wel vindt.

Hopelijk wordt dit door MS binnen aanzienlijke (korte!) periode opgelost.

Al bij al een positieve ervaring, mijn volgende 'laptop' zal waarshijnlijk een Pro editie worden.

[ Voor 22% gewijzigd door killerbie op 29-11-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

killerbie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:43:
...
Wat ik wel een groot nadeel vind is dat de search engine van de store letterlijk alle wenen overlaat! Wanneer ik oa 'Facebook' ingeef en zoek vind het niets, terwijl als ik 'face' in typ het zelf als suggestie 'Facebook' weergeeft en zo de app wel vindt.

Hopelijk wordt dit door MS binnen aanzienlijke (korte!) periode opgelost. ...
Ja, ik vind dat ook behoorlijk storend... maar vooral ook 'raar' ?

Standaard is heel veel niet te vinden, omdat er regiosettings standaard aanstaan (die je handmatig uit moet zetten, dan vind je meer). Dan denk ik: wut? Waarom niet standaard regionale finds bovenaan noteren en de rest ook laten zien? De Windows Store heeft al minder apps dan Google en Apple, maar zo wordt de perceptie van apps nóg slechter. Erg raar en jammer, en zo ongelooflijk makkelijk softwarematig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:23
Ik heb het probleem weer dat mijn scherm niet meer ontwaakt. De surface doet het wel, maar het scherm blijft zwart. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? De laatste updates zijn geïnstalleerd. Anders moet ik hem misschien toch maar omruilen onder de garantie, alhoewel ik denk dat het een softwareprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Bartjuh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:57:
[...]

....

Standaard is heel veel niet te vinden, omdat er regiosettings standaard aanstaan (die je handmatig uit moet zetten, dan vind je meer).

...
Dank je! Dit had ik eigenlijk nog niet gezien, heb de instellingen bij mijn aangepast en krijg nu een heleboel meer app's te zien. Of de search engine n beter werkt... daar durf ik niets over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmeloene
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11-2021
Vraagje.

Ik kijk regelmatig voetbal op mijn rt.
Nu ben ik op zoek maar een kabeltje waarmee ik mijn rt en mijn tv met elkaar kan verbinden.
(zo goedkoop mogelijk en bij een bedrijf waar ik met ideal kan betalen)9heb geen creditcard)

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om dat van het rt scherm dan naar je tv door te zenden zodat ik op groot scherm kan kijken?

dus bijvoorbeeld een youtube filmpje via de website op groot scherm bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ja, je kan gewoon het beeld dupliceren naar je TV. Je moet wel minimaal 768 pixels in de hoogte hebben op je tv om apps te kunnen weergeven.

Wat je nodig hebt is een HDMI A - Micro HDMI kabel die je voor enkele euro's zou moeten kunnen vinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmeloene
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11-2021
Ok dank je.
Nu ben ik even aan het zoeken op HDMI A - Micro HDMI kabel.
Moet ik dan een HDMI A male naar HDMI D Male hebben?
Of zit er op de surface een HDMI C ?

En moet deze dan verguld zijn of beter van niet (weet het verschil van verguld zijn niet )

(vraag het even voor de zekerheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
joepmeloene schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:43:

En moet deze dan verguld zijn of beter van niet (weet het verschil van verguld zijn niet )

(vraag het even voor de zekerheid.)
Bij de goedkope kabeltjes, degene die jij zoekt(?), maakt dit niet uit.
Vergulde kabeltjes hebben een betere overdracht, doordat het 'goud' beter geleidt dan 'ijzer'.

Gezien je geen Full HD film met HD/7.1 surround ea gaat afspelen maakt dit echt niet uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Iemand al n idee hoe ik een resolutie forceer op de RT?
TV zegt: ik lust wel 1366x768
RT zegt: 720p is aanbevolen, dus meer krijg je niet
7(8)7
gevolg: enige wat werkt is bureaublad en explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel-o schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
7(8)7
niet op dupliceren zetten maar op uitbreiden? Anders heb ik ook geen idee.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 03-12-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik maak veel gebruik van photobucket.com maar nu met de Surface RT krijg ik alleen nog de mogelijkheid van de mobiele versie en die vind ik kl*ten! Tot voor kort kon je nog kiezen voor de normale versie maar sinds kort dus niet meer. Is er een andere site vergelijkbaar met photobucket.com waar ik handig foto linkjes kan delen? Zonder dat je Surface RT als mobiel apparaat "herkend" wordt.

[ Voor 1% gewijzigd door clemento op 03-12-2013 20:45 . Reden: spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:39

GerkeP

Vragen mag altijd........

clemento schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:43:
Ik maak veel gebruik van photobucket.com maar nu met de Surface RT krijg ik alleen nog de mogelijkheid van de mobiele versie en die vind ik kl*ten! Tot voor kort kon je nog kiezen voor de normale versie maar sinds kort dus niet meer. Is er een andere site vergelijkbaar met photobucket.com waar ik handig foto linkjes kan delen? Zonder dat je Surface RT als mobiel apparaat "herkend" wordt.
En als je compatibiliteitsmode naar IE9 zet?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

7(8)7
Ja daar had ik ook last van, ergens in geanvaceerde beeldscherminstellingen lopen zoeken en 1080p geforceerd op de tv (tv heeft niet zoveel pixels maar kan het wel laten zien). Het liefst had ik 1360x768 "geforceerd" omdat het beeld klonen net wat makkelijker besturen is ipv vensters heen en weer slepen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
VLC in " we hope it's a matter of weeks" . Helaas eerst op W8/MUI, dan pas op RT (devs zijn merged).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
7(8)7
Heb je een andere HDMI ingang?

Het is nog voorgekomen en iedere keer was het de HDMI ingang van de TV die maar een max van 720p slikte terwijl als m'n het op een andere HDMI poort probeerden, wel de juiste resolutie kon worden gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 16:09
Of beter nog, is er een manier om er voor te zorgen dat de surface niet als mobiel wordt herkend! Ik ben er met een aantal sites ook al tegen aan gelopen. Heel vervelend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

richard_1st schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
[...]

Of beter nog, is er een manier om er voor te zorgen dat de surface niet als mobiel wordt herkend! Ik ben er met een aantal sites ook al tegen aan gelopen. Heel vervelend!!
Dan doen die sites het niet goed ;)
Ik heb meerdere webmasters al gemaild dat ze IE11 als mobiele browser detecteren, ook die aan mijn 27"full HD monitor ;) en dat klopt natuurlijk van geen kant.
En als ze dan reageren dat dat niet aan hen ligt, zeg ik vrolijk, tabee, ik ga wel naar een andere site, weer een bezoeker weg :-D

[ Voor 11% gewijzigd door GerkeP op 04-12-2013 14:19 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
mtr33 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
VLC in " we hope it's a matter of weeks" . Helaas eerst op W8/MUI, dan pas op RT (devs zijn merged).
Zou eindelijk eens tijd worden, dit is een van de enige zaken welke ik nog mis op mijn suface. De gewone video app doet het redelijk goed, maar die slikt geen srt bestanden denk ik? Eerlijk gezegd heb ik het neit eens bekeken, gezien ik altijd tevreden was van VLC.

Voor mij is dit een van de app's die ik nog mis, de 'andere' zijn er al zo goed als allemaal. (de apps die ik graag gebruik bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:00

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

killerbie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:01:
[...]

Zou eindelijk eens tijd worden, dit is een van de enige zaken welke ik nog mis op mijn suface. De gewone video app doet het redelijk goed, maar die slikt geen srt bestanden denk ik? Eerlijk gezegd heb ik het neit eens bekeken, gezien ik altijd tevreden was van VLC.

Voor mij is dit een van de app's die ik nog mis, de 'andere' zijn er al zo goed als allemaal. (de apps die ik graag gebruik bedoel ik dan)
Mobile.HD werkt hier prima, maar VLC is wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Psycho_Mantis schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:20:
[...]

Mobile.HD werkt hier prima, maar VLC is wel beter :)
Interessante conclusie?
Jij gebruikt VLC al?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat is mogelijk. In het algemeen:
- Ga naar desktop IE11
- Rechtermuisknop ergens op het grijze gedeelte
- Schakel het menu bar in
- Ga naar tools
- Compatibility view
- Voeg hier je website toe

Zou moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:00

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

GerkeP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:50:
[...]

Interessante conclusie?
Jij gebruikt VLC al?
Op de desktop gebruik ik VLC ja.
Mobile.HD speelt soms niet alles af, terwijl VLC corrupte video's zelfs nog afspeelt.
Ik hoop dat VLC zich het zelfde gedraagt in de Metro omgeving. Dus eigenlijk hoop ik dat hij beter is, misschien zijn dat betere woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
MaDLiVe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:40:
[...]

Dat is mogelijk. In het algemeen:
- Ga naar desktop IE11
- Rechtermuisknop ergens op het grijze gedeelte
- Schakel het menu bar in
- Ga naar tools
- Compatibility view
- Voeg hier je website toe

Zou moeten werken ;)
Gedaan maar geen resultaat helaas.

• Er_Damn
  • Laatst online: 03-10 11:02
joepmeloene schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:42:
Vraagje.

Ik kijk regelmatig voetbal op mijn rt.
Nu ben ik op zoek maar een kabeltje waarmee ik mijn rt en mijn tv met elkaar kan verbinden.
(zo goedkoop mogelijk en bij een bedrijf waar ik met ideal kan betalen)9heb geen creditcard)

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om dat van het rt scherm dan naar je tv door te zenden zodat ik op groot scherm kan kijken?

dus bijvoorbeeld een youtube filmpje via de website op groot scherm bekijken.
Ik heb deze http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401 , werkt perfect (we kijken weleens films op tv). Ander vraagje? Hoe kijk jij voetbal op je RT?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:03
Uxstyle schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:

Ik heb deze http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401 , werkt perfect (we kijken weleens films op tv). Ander vraagje? Hoe kijk jij voetbal op je RT?
Voetbal kan je gewoon kijken via foxsports of een andere stream. alleen sport1 werkt niet omdat, je daar silverlight voor nodig hebt.

Maar je kan ook draadloos fims op je tv kijken mits je tv dat ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 03-10 11:02
Ok, thanks. Dacht dat je via UPC site of dergelijke keek, dat werkte bij mij niet echt lekker namelijk (heb een foxsports tv abbo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo.. heb eindelijk de type-cover...

Typt aanzienlijk beter dan de touchcover ..
alleen, de touchcover scrollt weer beter(met 2 vingers)
is dat nog ergens in te stellen dat ie net zo lekker scrollt, heb al bij muisinstellingen gekeken maar krijg t niet echt voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Seg, weet er iemand toevallig of GTA:SA beschikbaar zal komen op de Surface (of een van de surfae modellen), sorry, ik weet dat dit hier niet hoort.

Ik wou een surface rt game topic maken, maar heb eigenlijk nog nooit een topic aangemaakt op dit forum en zag nergens een knop hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt die grote blauwe knop rechtsboven in een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb een heel vreemde hier. Een collega van me heeft een Engelstalige Surface RT aangeschaft bij Paradigit. Na installatie van het Nederlandse Languagepack blijven wordt 90% van alle teksten netjes vertaald, maar de built in apps (mail, calendar, people) blijven Engelstalig!
Dit geldt ook voor alle users (ter test namelijk een verse user aangemaakt), echt heel vreemd.

Ik heb dit zelf niet op mijn uit de UK geïmporteerde Surface RT; die is gewoon volledig Nederlands. Wat doen we fout?
Half Engels!
People, Wednesday, nieuws is Engelstalig

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 18-12-2013 15:06 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 11-10 23:38
Tomba schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:04:
Heb een heel vreemde hier. Een collega van me heeft een Engelstalige Surface RT aangeschaft bij Paradigit. Na installatie van het Nederlandse Languagepack blijven wordt 90% van alle teksten netjes vertaald, maar de built in apps (mail, calendar, people) blijven Engelstalig!
Dit geldt ook voor alle users (ter test namelijk een verse user aangemaakt), echt heel vreemd.

Ik heb dit zelf niet op mijn uit de UK geïmporteerde Surface RT; die is gewoon volledig Nederlands. Wat doen we fout?
[afbeelding]
Dit probleem heb ik ook gehad, de oplossing voor mij was: Apps verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Waarschijnlijk heb je de Nederlandse taal geïnstalleerd maar nog niet als main gemaakt. Je kan op je taakbalk kiezen tussen de twee talen (als je engels er nog tussen hebt staan) en zo veranderen de apps dus naar de juiste taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniMan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 10:22

via bureaublad naar Configuratiescherm gaan en daar onder Klok, Taal en land/regio=> Taal => geavanceerde instellingen kiezen

Daar staat in de bovenste sectie een link om de taalinstelling toe te passen , hiermee zou je de laatste sporen engels moeten wegkrijgen ;)

er is misschien nog wel een reboot nodig, dat weet ik niet meer zeker

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vali schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:21:
[...]

Waarschijnlijk heb je de Nederlandse taal geïnstalleerd maar nog niet als main gemaakt. Je kan op je taakbalk kiezen tussen de twee talen (als je engels er nog tussen hebt staan) en zo veranderen de apps dus naar de juiste taal.
Hij staat op Nederlands (zie de 'Foto's' tile bv) Alles is (was) in het Nederlands behalve de livetiles van de MS apps.
MiniMan schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:42:
[...]

via bureaublad naar Configuratiescherm gaan en daar onder Klok, Taal en land/regio=> Taal => geavanceerde instellingen kiezen

Daar staat in de bovenste sectie een link om de taalinstelling toe te passen , hiermee zou je de laatste sporen engels moeten wegkrijgen ;)

er is misschien nog wel een reboot nodig, dat weet ik niet meer zeker
Daar hadden we hem inderdaad omgezet.
Voxxie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:35:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad, de oplossing voor mij was: Apps verwijderen en opnieuw installeren.
Dit bleek de oplossing dus :)
Heel apart probleem zeg!

[update]
Nog vreemder, heb vandaag mijn touch en type cover (beiden 1st gen) meegenemen. Op zijn Surface doet de touchpad voor de muis het wel, maar toetsen worden niet geregistreerd. Herkent iemand dit?

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 19-12-2013 08:35 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Hebben jullie ook dat sinds kort het geluidniveau van het alarm gekoppeld is aan het systeem niveau?

Vroeger ging dat alarm altijd op maximale stand af, nu is het gelijk aan mn overall volume. Dit zet ik s'nachts altijd op 0 zodat ik niet gestoord wordt door berichtjes, maar op die manier mis ik wel het alarm zelf.

Erg irritant.

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:21
Tomba schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:51:

[update]
Nog vreemder, heb vandaag mijn touch en type cover (beiden 1st gen) meegenemen. Op zijn Surface doet de touchpad voor de muis het wel, maar toetsen worden niet geregistreerd. Herkent iemand dit?
Dit probleem had ik ook na het installeren van 8.1. De servicedesk kwam met de volgende oplossing:
systeem herstellen

Ga naar instellingen --> Pc-instellingen wijzigen --> Bijwerken en herstellen --> Systeemherstel --> Uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden

Dit zou het probleem op moeten lossen.
Servicedesk gaf nog de tip om het toetsenbord aan te sluiten voordat je dit doet.
Heb het gedaan, en weet niet of het heeft uitgemaakt, maar na het systeem herstellen werkte alles weer bij mij

Edit:
je bent wel ongeveer een half uur bezig...

[ Voor 3% gewijzigd door lausemaus op 19-12-2013 11:58 ]

• clemento
Photbucked support heeft voor mij een oplossing gemaakt om met SurfaceRT gebruik van hun site t blijven maken,
Via deze (tijdelijke?) link start photobucked op in normale versie: http://photobucket.com/?src=wap
Wellicht dat andere gebruikers hier ook voordeel van hebben.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Dit gaat vanzelf, kost eventjes. De taalpakketten zijn aparte 'bundels' die binnen 48 uur na verandering door het systeem gedownload worden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:41
Ok, toch maar even melden/vragen...

Ik heb mijn surface nu een maand of 5 (gokje, eerste batch van Surfspot) en ik ben in die periode gewoon voorzichtig met de tablet om gegaan (zoals eigenlijk al mijn spullen).

Gisteren middag viel mij toch op dat er 3 á 4 krassen/butsen op het scherm (bezel gedeelte) zitten... en het zijn van die krassen van het type "If you see them, you'll always notice them"...

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Valt zoiets onder garantie? (nooit echte krassen op een scherm gehad bij normaal gebruik)

Mijn Galaxy S I had ook Gorrila glass, maar zijn nooit zulke krassen op gekomen... en dat ding heb ik wel wat ruwer behandeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 18:06
Krassen zullen nooit onder garantie vallen, hoe hard het glas ook zou zijn. Waarschijnlijk ben je niet 'voorzichtig' genoeg geweest. Een zandkorrel (net zo hard als glas) op je touchcover of in je sleeve kan al een kras veroorzaken...

Iemand met een diamantje in een ring hoeft maar even het scherm aan te tikken met de diamant en je hebt ook al een kras in het scherm.

Krassen krijg je nou eenmaal, hoe voorzichtig je ook bent. Maar de meeste krassen zie je niet als het scherm aanstaat.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:41
Hmmm, daar was ik al bang voor...
Meestal worden krassen namelijk onder onzorgvuldigheid gegooid, en dus niet onder normaal gebruik (waarbij de meeste defecten wel onder de garantie zouden vallen)

Ik ben echt zorgvuldig ;)
Zand etc. komt gewoon niet in de buurt van mijn spullen, mensen moeten schone handen hebben voor ze aan mijn elektronica mogen komen XD
Elke vorm van vuil verwijder ik van mijn typecover zodra ik het zie.

Ik heb idd ook een 4e kras/buts op het scherm gevonden.
Deze is bijna niet te zien als het scherm aan staat.

Ah, well...
Pech gehad, toch maar een screenprotector kopen als ik een surface 2 of 3 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Basekid schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:40:
Hebben jullie ook dat sinds kort het geluidniveau van het alarm gekoppeld is aan het systeem niveau?

Vroeger ging dat alarm altijd op maximale stand af, nu is het gelijk aan mn overall volume. Dit zet ik s'nachts altijd op 0 zodat ik niet gestoord wordt door berichtjes, maar op die manier mis ik wel het alarm zelf.

Erg irritant.
Ik gebruik het alarm niet maar als je naar PC-instellingen gaat => zoeken en apps => meldingen dan ga je daar de optie "stilte tijd" vinden. Hier kan je instellen wanneer apps geen meldingen mogen geven.

Hierdoor kan je je geluid laten aanstaan zodat je wekker afgaat maar je zal geen meldingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
misterdoom schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:49:
[...]

Ik gebruik het alarm niet maar als je naar PC-instellingen gaat => zoeken en apps => meldingen dan ga je daar de optie "stilte tijd" vinden. Hier kan je instellen wanneer apps geen meldingen mogen geven.

Hierdoor kan je je geluid laten aanstaan zodat je wekker afgaat maar je zal geen meldingen krijgen.
ah merci, zal eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X700XL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik wil mijn tablet aansluiten aan mijn vga monitor, dus ik heb een vga naar mini hdmi kabel gekocht (kwam er toen achter dat ik micro nodig had, ja heel dom, dus ook nog een mini naar micro adapter gehaald. Alleen het werkt niet, hij herkent de monitor niet en de monitor geeft ook aan dat er geen signaal is.
Ik doe vast iets verkeerd want ik heb hier weinig verstand van of is het gewoon niet mogelijk wat ik doe?

[ Voor 5% gewijzigd door X700XL op 24-12-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Volgens mij komt er domweg geen analoog (vga) signaal uit de SRT

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
X700XL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:20:
Ik wil mijn tablet aansluiten aan mijn vga monitor, dus ik heb een vga naar mini hdmi kabel gekocht (kwam er toen achter dat ik micro nodig had, ja heel dom, dus ook nog een mini naar micro adapter gehaald. Alleen het werkt niet, hij herkent de monitor niet en de monitor geeft ook aan dat er geen signaal is.
Ik doe vast iets verkeerd want ik heb hier weinig verstand van of is het gewoon niet mogelijk wat ik doe?
Heb je ook de instelling van projecteren goed staan?

Open de rechter charmbar-apparaten-projecteren-dupliceren, dan moet het denk ik wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X700XL
Firesphere schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:23:
Volgens mij komt er domweg geen analoog (vga) signaal uit de SRT
Vandaar dat ze voor 40 dollar een vga adapter verkopen? Dus het werkt niet gewoon met een normale vga naar micro hdmi kabel?
SjorsC schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:34:
[...]

Heb je ook de instelling van projecteren goed staan?

Open de rechter charmbar-apparaten-projecteren-dupliceren, dan moet het denk ik wel lukken ;)
Heb ik gedaan, maar hij krijgt gewoon geen signaal van de monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

X700XL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:55:
[...]

Vandaar dat ze voor 40 dollar een vga adapter verkopen? Dus het werkt niet gewoon met een normale vga naar micro hdmi kabel?

[...]

Heb ik gedaan, maar hij krijgt gewoon geen signaal van de monitor.
Voor zover mij bekend, is het een digital-out en moet je voor analog out dus een convertor hebben.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X700XL
Dus zoiets heb ik nodig : http://dx.com/p/3-in-1-10...apter-193659#.UrmitEC9WHM

Of deze aangezien ik al een micro hdmi adapter heb: http://dx.com/p/1080p-hdm...black-193337#.UrmnfUC9WHM

[ Voor 36% gewijzigd door X700XL op 24-12-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
X700XL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:20:
Heb je het al met een andere monitor geprobeerd? Wanneer ik mijn RT aansluit op mijn TV is het signaal erg instabiel, ik moet de adapter eerst wat heen en weer bewegen en wanneer het beeld op mijn TV over gaat niet meer aan mijn tablet komen. Wellicht ook vanwege het goedkope adaptertje dat ik via DX heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oxigan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:51:
[...]

Heb je het al met een andere monitor geprobeerd? Wanneer ik mijn RT aansluit op mijn TV is het signaal erg instabiel, ik moet de adapter eerst wat heen en weer bewegen en wanneer het beeld op mijn TV over gaat niet meer aan mijn tablet komen. Wellicht ook vanwege het goedkope adaptertje dat ik via DX heb aangeschaft.
Met de originele kabel doet hij het in ieder geval perfect. Twijfelde zelf eerst of ik niet beter voor een cheap kabeltje moest gaan, maar als ik zo de berichten kees ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben voor een cheapo kabel gegaan van DX maar geen problemen met de surface 1 of 2 ;) Kabeltje was 3$ oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Nu online
Voor wat betreft 3G of 4G op de Surface, deze Vodafone sticks worden ondersteund:

K4305
K4201
K4201z
K4606
K5008z
K5150

Ik heb het zelf niet getest, maar deze opties geeft de Vodafone Mobile Broadband app als ondersteunde sticks voor de Surface RT aan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
misterdoom schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:49:
[...]

Hm ding blijft helaas kloten doen.. stilte-tijd staat tot 0900, maar mn alarm van 0925 gaat niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:00
rimave schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:16:
Voor wat betreft 3G of 4G op de Surface, deze Vodafone sticks worden ondersteund:

K4305
K4201
K4201z
K4606
K5008z
K5150

Ik heb het zelf niet getest, maar deze opties geeft de Vodafone Mobile Broadband app als ondersteunde sticks voor de Surface RT aan.
Is het niet interessanter om te kijken naar een MIFI oplossing ?
ik persoonlijk doe dit ook, de Surface neem ik mee naar mijn werk en op de werf heb ik nooit wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:03

J-P

Syntax erro....

Ik wilde vandaag wat downloaden uit de store. Maar die geeft iedere keer aan dat ik op een te langzame verbinding zit. Terwijl ik op dezelfde verbinding wel makkelijk 720p video kan bekijken.
Ook windows update wil geen connectie maken.

Meer mensen last van?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42
J-P schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:57:
Ik wilde vandaag wat downloaden uit de store. Maar die geeft iedere keer aan dat ik op een te langzame verbinding zit. Terwijl ik op dezelfde verbinding wel makkelijk 720p video kan bekijken.
Ook windows update wil geen connectie maken.

Meer mensen last van?
In het verleden heb ik dit ook wel eens gehad.
Meestal werkt het even later wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
Al opnieuw opstarten geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Compute' says nooooo. Have you tried resta'.ting it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:03

J-P

Syntax erro....

Uiteraard

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Mylotec schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:43:
[...]

Is het niet interessanter om te kijken naar een MIFI oplossing ?
ik persoonlijk doe dit ook, de Surface neem ik mee naar mijn werk en op de werf heb ik nooit wifi
Ik heb geen mifi maar gebruik mijn lumia WP8 toestel als wireless access point om mijn 3G/4G internet connectie te delen. Doe trouwens hetzelfde met mijn surface pro 2.

[ Voor 5% gewijzigd door shizoframia op 06-01-2014 15:23 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
DCG909 schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:27:
Hmmm, daar was ik al bang voor...
Meestal worden krassen namelijk onder onzorgvuldigheid gegooid, en dus niet onder normaal gebruik (waarbij de meeste defecten wel onder de garantie zouden vallen)

Ik ben echt zorgvuldig ;)
Zand etc. komt gewoon niet in de buurt van mijn spullen, mensen moeten schone handen hebben voor ze aan mijn elektronica mogen komen XD
Elke vorm van vuil verwijder ik van mijn typecover zodra ik het zie.

Ik heb idd ook een 4e kras/buts op het scherm gevonden.
Deze is bijna niet te zien als het scherm aan staat.

Ah, well...
Pech gehad, toch maar een screenprotector kopen als ik een surface 2 of 3 heb...
Ik heb precies hetzelfde, en dat komt door de typecover. Stof of ander vuil wat er tussen zit zorgt voor een soort butsen in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
*Oops, verkeerde topic*

[ Voor 91% gewijzigd door robg1984 op 07-01-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gisteren een surface gekocht maar ik heb flinke problemen met de wifinanciële verbinding welke er elke 5 seconden achter weg klapt. Ik dacht dus even wat updates installeren maar dat gaat lastig zonder wifi. Weet iemand hier toevallig een fix voor want zo heb ik weinig aan m'n gloednieuwe tablet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:05:
Zelf gisteren een surface gekocht maar ik heb flinke problemen met de wifinanciële verbinding welke er elke 5 seconden achter weg klapt. Ik dacht dus even wat updates installeren maar dat gaat lastig zonder wifi. Weet iemand hier toevallig een fix voor want zo heb ik weinig aan m'n gloednieuwe tablet :p
Via een andere wifiverbinding?
De ervaring leert dat er nogal wat goedkope wifirouters op de markt zijn die niet lekker samenwerken met de nieuwere wifi apparatuur.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet geprobeerd om eerlijk te zijn. Ik gebruik momenteel gewoon het modem van ziggo welke het gewoon doet op alle andere apparaten. Op de surface is hij ook wel gewoon verbonden maar in de store bijv zegt hij dat er geen verbinding is met internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:16:
Niet geprobeerd om eerlijk te zijn. Ik gebruik momenteel gewoon het modem van ziggo welke het gewoon doet op alle andere apparaten. Op de surface is hij ook wel gewoon verbonden maar in de store bijv zegt hij dat er geen verbinding is met internet
Dan moet je eerst zonder store al je Windows updates en firmware binnenhalen ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ondertussen gelukt, maar het probleem is er nog steeds -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb op m'n Surface ook zo af en toe problemen met het WiFi. Maar dat had/heb ik ook op m'n iPad. Het lijkt alsof de tablet-devices een beetje beroerd zijn met WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 18:06
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:54:
Is ondertussen gelukt, maar het probleem is er nog steeds -.-
Ik heb geen wifi modem van Ziggo, maar ik connect wel vaak met een hotspot van Ziggo en dan heb ik nooit problemen.

Probeer eens een ander netwerk uit, bij familie of vrienden, of ook een hotspot van Ziggo (die is altijd wel ergens in de buurt als je in een Ziggo gebied zit)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is opgelost! De magische oplossing bleek de stekker van het modem/router even eruit en erin te doen. Nog een ander vraagje, weten jullie een goede ebook reader en andere onmisbare apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
De 3voor12 Luisterpaal app is heel prettig voor muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:13:
Probleem is opgelost! De magische oplossing bleek de stekker van het modem/router even eruit en erin te doen. Nog een ander vraagje, weten jullie een goede ebook reader en andere onmisbare apps?
"vroeger" werd altijd gezegd dat je de stekker er even 30 seconden uit moest houden.

En grappig genoeg, is dat echt waar. Laat de schakelaar op "on" of "aan" of "1" of whatever de hij-staat-aan stand staan, trek de stekker er uit en wacht zo'n 30 seconden.
De condensatoren lopen dan goed leeg, en de boel is daardoor dus goed gereset.

Voor eBooks gebruik ik zelf "gewoon" de leeslijst app van Microsoft. Verder is dropbox, BookHD, iTVOnline (als je dat hebt), Flipboard en de MS-games wel redelijk "must-haves"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx dan zal iknze even proberen. En ik had de stekker er idd 30 sec uitgelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles werkt nu super, bedankt voor de hulp! Enige waar ik nu nog een beetje mee zit is feit dat de Touch cover een zwaar irritant geluid maakt tijdens het tiepen en ik nergens kan vinden hoe k dit uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vanuit rechts in het scherm vegen > Instellingen > Pc-instellingen wijzigen > Pc en apparaten > Typen > Onder 'Schermtoetsenbord' de optie 'Toetsgeluiden afspelen tijdens het typen' uit zetten.
De touch cover is eigenlijk geen schermtoetsenbord, maar dit zorgt er bij mij wel voor dat het geluid bij het typen uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die optie werkt bij mij enkel voor het onscreen toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
FUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Heb m'n surface van tafel gestoten op de grond. Op het eerste zicht was er enkel een deukje aanwezig op de linker bovenhoek wat niet erg is maar heb net gemerkt dat de 2 balkjes die uitsteken op m'n type cover afgebroken zijn. Hierdoor lost de hoes iets makkelijker als hij overgeplooid is. Had gedacht dat het een stuk steker zou zijn.

Achja, de tablet is wel zeer degelijk met minimale schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Voor degenen die van de zomer hun surface via Surfspot hebben besteld: weten jullie nog dat Microsoft de grote hoeveelheid orders niet aan kon en veel mensen hun tablet pas veel later kregen? Er is toen een gerucht rond gegaan dat Microsoft een vorm van compensatie aan zou bieden. Ik heb die compensatie vandaag gehad!

http://imgur.com/a/6TpZo _/-\o_

Hele goede service van Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
Inderdaad erg mooie service!

Al ben ik benieuwd of een surface met de typecover past, aangezien het met mijn touch cover al aardig duwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben benieuwd of ik er uberhaupt 1 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Heeft iemand een linkje van DX.com voor de adapter naar HDMI voor de Surface RT ? Ik zie verschillende oplossingen en wil graag de goeie bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

VAnTurenhout schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:57:
Heeft iemand een linkje van DX.com voor de adapter naar HDMI voor de Surface RT ? Ik zie verschillende oplossingen en wil graag de goeie bestellen.
Exact deze heb ik voor mijn Surface RT: http://dx.com/p/micro-hdm...black-146499#.UuE8ybQo9aQ

Werkt prima, alleen zit soms wel een beetje wiebelig in de micro-HDMI poort. Ligt er ook wel aan dat er zo'n relatief log ding aan zo'n mini-poortje 'hangt'. Als je geen rare capriolen uithaalt dan blijft hij wel zitten.

Oh ja, en ik heb ook het cadeautje van MS gekregen: de sleeve :) Maarja... ik heb er al een...

[ Voor 7% gewijzigd door Bartjuh op 23-01-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:47
VAnTurenhout schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:57:
Ik heb deze: http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401
Werkt uitstekend!
Edit: niet goed gelezen, je vroeg om adapter. Sorry geen ervaringen :P

Daarnaast vandaag ook die hoes gekregen van Microsoft, erg mooie service van ze.

[ Voor 7% gewijzigd door maasmaas op 23-01-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
maasmaas schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Ik heb deze: http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401
Werkt uitstekend!
Edit: niet goed gelezen, je vroeg om adapter. Sorry geen ervaringen :P

Daarnaast vandaag ook die hoes gekregen van Microsoft, erg mooie service van ze.
Thanks, zit in de basket :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Same here. Ik was een van de eersten die had besteld, dus ik heb geen vertraging gehad buiten de normale levertijd om. Wel een erg mooi stukje service, was aangenaam verrast toen ik het openmaakte. :) Goede timing ook, want ik stond min of meer op het punt om zelf een sleeve te gaan bestellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Die sleeve was best onverwachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
Hier ook de sleeve ontvangen, erg onverwacht, maar des te leuker. Heb zelf geen vertraging gehad bij mijn bestelling afgelopen september.
Pagina: 1 ... 59 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.