• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:19
Probeer het?

The devil is in the details.

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Was even zoeken, maar heb een instelling gevonden die waarschijnlijk werkt.

Verwijderd

Slecht van de RTL app. Net als bij de NOS app trouwens. Uitzending Gemist blijft wel gewoon video afspelen. Daarom kijk ik het NOS jourmnaal via de Uitzending Gemist app en niet via de NOS app.
De Uitzending Gemist is net weer geupdate en nu weer sneller bij het opstarten en heeft een iets mooiere vormgeving.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 21:16
Avalaxy schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:27:
Heeft iemand PowerDVD mobile geprobeerd?
Ja, die heb ik ook.....de paar films die met Mobile.HD niet werken, die doen het met PowerDVD Mobile wel. Overigens kun je PowerDVD Mobile gratis gebruiken als je PowerDVD ook op je pc hebt aangeschaft :)

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Mijn eerste berichtje vanaf mijn RT. Wat een heerlijk apparaat!

Na mijn ervaring met de Asus Tf300 moet ik zeggen dat dit echt een verademing is. Alles werkt gewoon een stuk beter :).

Touch cover werkt ook prima! Ik ga heel wat plezier beleven xD

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 16:05
TheVMaster schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:37:
[...]

Ja, die heb ik ook.....de paar films die met Mobile.HD niet werken, die doen het met PowerDVD Mobile wel. Overigens kun je PowerDVD Mobile gratis gebruiken als je PowerDVD ook op je pc hebt aangeschaft :)
Werkt dat enkel wanneer je PowerDVD ultra hebt? Want het is nogal onduidelijk op hun website vind ik.

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11 16:46
Sinds vrijdag ook mijn RT binnen, bevalt tot nu toe erg goed. In eerste instantie natuurlijk leuk speelgoed ;) Verder nooit een tablet gehad omdat ik het niet zo nuttig vond, maar daar kom ik nu wel op terug. Qua apparaat vind ik hem erg mooi, voelt stevig. Eerste indruk was dat hij zwaar was, maar na een paar dagen is dat eigenlijk niet meer aan de orde, had niet lichter hoeven zijn. Typen op de type cover gaat ook makkelijker dan ik op basis van de reviews gedacht had.

Wat Windows RT betreft merk je wel wat eigenaardigheden. Het ontbreken van een fatsoenlijke mediaspeler vind ik wel een gemis. Maar blijkbaar zijn er wel goedwerkende apps die dit verhelpen. Had een extra SD kaart geplaatst voor muziek e.d., maar die kan je dan blijkbaar weer niet toevoegen aan je mediabibliotheek omdat het een verwisselbaar medium is. Het gevolg is dat de muziek app alleen de bestanden pakt die in je bibliotheek staan. Ook had ik wat problemen met het verbinden met netwerkshares, waarbij ik een foutmelding kreeg dat een of andere service niet draaide. Verder ben ik ook niet bekend met Windows 8 sinds de preview, dus waarschijnlijk is het vooral ook gewoon een kwestie van wennen en uitvogelen hoe alles moet en kan.

Vandaag ook even lopen spelen met de hdmi uitgang en printer en muis installeren en dat gaat allemaal toch wel erg makkelijk. Tot nu toe in ieder geval nog geen spijt van de aankoop, alleen qua software kant is er nog wel wat winst te behalen heb ik het gevoel.

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Comp-Freak schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:50:
... Had een extra SD kaart geplaatst voor muziek e.d., maar die kan je dan blijkbaar weer niet toevoegen aan je mediabibliotheek omdat het een verwisselbaar medium is. Het gevolg is dat de muziek app alleen de bestanden pakt die in je bibliotheek staan. Ook had ik wat problemen met het verbinden met netwerkshares, waarbij ik een foutmelding kreeg dat een of andere service niet draaide.
...
mediabibliotheken kunnen wel met content op een sd kaart... kijk maar eens naar de tips op winsupersite.com; je moet de drive mappen naar een folder op je c-schijf en daarna die map toevoegen aan je media library folders

[ Voor 11% gewijzigd door shizoframia op 30-09-2013 23:19 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Vandaag iets kleins leuk mee gemaakt! Ik was bezig met een PowerPoint te oefenen die een custom font had (HelveticaLTStd-ExtraComp). En ik was bang dat ik deze dus niet kon installeren omdat Surface redelijk dichtgetimmerd zit. Wat blijkt, je kan gewoon nieuwe fonts installeren! Blijft toch echt een pracht apparaat!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:19

GerkeP

Vragen mag altijd........

shizoframia schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:18:
[...]

mediabibliotheken kunnen wel met content op een sd kaart... kijk maar eens naar de tips op winsupersite.com; je moet de drive mappen naar een folder op je c-schijf en daarna die map toevoegen aan je media library folders
Dat werkt dus pas met 8.1 ;)

GerkeP

• DarkChylde
  • Laatst online: 23:19
waarschijnlijk kijk ik verkeerd, maar mijn 32gb rt lijkt maar een disk van 24,76 gb te hebben:?
Dit is als ik via systeem informatie kijk en ook via verkenner eigenschappen.
Heb ook al lopen googlen, maar kan niets vinden...

hebben jullie dit ook? er staat nog 8 op met 2 accounts.

edit:
toch gevonden:
http://www.ijailbreak.com...urface-rt-disk-space-faq/

hij laat de ruimte die door windows en de standaard apps gebruikt wordt via verkenner dus niet zien.
klopt dus

[ Voor 26% gewijzigd door DarkChylde op 01-10-2013 08:46 ]

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
shizoframia schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:18:
[...]

of gewoon wachten op 8.1 waar dit standaard in mogelijk is. geloof ik

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• shizoframia
GerkeP schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:05:
[...]

Dat werkt dus pas met 8.1 ;)
Dit werkt reeds sinds de lancering van de surface in oktober vorig jaar. Na de installatie van de preview moest dit wel opnieuw opgezet worden omdat het beheer van de medialibraries van plaats is gewijzigd.

De originele artikels (kijk maar eens naar de 'post' date):
http://winsupersite.com/a...braries-metro-apps-144658
http://winsupersite.com/a...-microsd-expansion-144655

Het artikel vanaf windows rt 8.1:
http://winsupersite.com/w...ries-and-metro-style-apps

• shizoframia
Proxx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
of gewoon wachten op 8.1 waar dit standaard in mogelijk is. geloof ik
Sinds RT 8.1 is het inderdaad een pak eenvoudiger geworden de kaart toe te voegen aan de media libraries zonder de 'truken van de foor' aan te wenden. Indien je reeds in het verleden (lees: voor 8.1) het systeem had gemanipuleerd dan dien je wel één en ander weer aan te passen, wat bij mij het geval was.

Ik heb zelf een sdxc van 64GB en dit werkt al bijna een jaar flawless.

• Krasloos
Ik kan vanaf de RT niet een document draadloos uitprinten. Er moet dan een firmware worden geïnstalleerd en dat laat de RT niet toe. Hoe kan ik wel printen? Ja met een andere PC. Wil graag vanaf de RT printen. Wel heel vreemd, wat de printer is geïnstalleerd op het netwerk.

Daarnaast verbind ik de RT met een HDMI-kabel aan de TV en helaas herkent de TV de RT niet. Moet ik wat in de instellingen aanpassen? Ik kan dit niet vinden.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:53
Ik krijg binnenkort mijn surface binnen, zijn er nog dingen die ik gelijk aan t begin zou moeten doen, omdat die bijv. Alles wissen ofzo? Las iets over bijvoorbeeld de recovery partitie weggooien en op een USB stick te zetten?

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 10:27
Krasloos schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:11:
Ik kan vanaf de RT niet een document draadloos uitprinten. Er moet dan een firmware worden geïnstalleerd en dat laat de RT niet toe. Hoe kan ik wel printen? Ja met een andere PC. Wil graag vanaf de RT printen. Wel heel vreemd, wat de printer is geïnstalleerd op het netwerk.

Daarnaast verbind ik de RT met een HDMI-kabel aan de TV en helaas herkent de TV de RT niet. Moet ik wat in de instellingen aanpassen? Ik kan dit niet vinden.
Via het bureaublad naar scherminstellingen?

• Krasloos
Hij herkent hem helemaal niet en vanuit de tablet weet hij ook niet of verbonden is met de TV. Terwijl mij wel lukt om een Android tablet aan te sluiten op de TV en te gebruiken..

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

tobitronics schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:16:
Ik krijg binnenkort mijn surface binnen, zijn er nog dingen die ik gelijk aan t begin zou moeten doen, omdat die bijv. Alles wissen ofzo? Las iets over bijvoorbeeld de recovery partitie weggooien en op een USB stick te zetten?
Een recovery-USB maken is wel een goed idee, maar verder is er niets.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-11 15:42
Maar dat hoeft niet perse direct te gebeuren, aangezien de recovery file toch al is aangemaakt :) wel slim om t zo snel mogelijk te doen indd

• TheVMaster
Firesphere schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Al zou ik (als je de 64GB variant hebt) die recovery partitie lekker laten staan. Stel die usb stick raakt corrupt, etc...dan kun je dus niet meer recoveren. En het levert iets van 3 GB op ofzo. Zelf heb ik een 32GB versie en ik heb (vooralsnog) geen last van beperkte ruimte....tja..of je moet een shit load aan (grote) games gaan installeren...

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:45
Firesphere schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Verder kan je wel wat doen, de update map van windows update deleten. Windows bewaard een backup van de instalatiebestanden van alle geinstalleerde updates, wat je er aan hebt is mij de vraag, scheelt bij een volledig geupdate surface toch wel 3GB ruimte ;)

Heb het hier al eerder vermeld :P

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 01-10-2013 16:35 ]

• Death1ord
TheVMaster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:28:
[...]

Al zou ik (als je de 64GB variant hebt) die recovery partitie lekker laten staan. Stel die usb stick raakt corrupt, etc...dan kun je dus niet meer recoveren. En het levert iets van 3 GB op ofzo. Zelf heb ik een 32GB versie en ik heb (vooralsnog) geen last van beperkte ruimte....tja..of je moet een shit load aan (grote) games gaan installeren...
Ach, ik zou gewoon die recovery partitie ook behouden en wanneer je niet genoeg plaats meer hebt gewoon een microSD kaartje kopen.

Nu heb ik al een 32GB kaartje gekocht en ik zou nog wat geld moeten uitgeven aan een usb stick met genoeg ruimte dus ik laat het gewoon wel staan.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Chris Smoove op 01-10-2013 21:16 ]

• shizoframia
Krasloos schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:18:
Hij herkent hem helemaal niet en vanuit de tablet weet hij ook niet of verbonden is met de TV. Terwijl mij wel lukt om een Android tablet aan te sluiten op de TV en te gebruiken..
Bij mij lukt printen en bvb afspelen op een tv (play to) zonder problemen. Ik heb wel onlangs een update gehad via windows update waardoor network sharing niet meer aanstond. Daardoor was zowel printen als content sharen (bvb foto's of video's op tv afspelen) niet meer mogelijk. Na het terug juist instellen van de netwerksettings op de surface was alles terug zoals ervoor.

Let wel, om een netwerkprinter te kunnen gebruiken of media te streamen dien je de toestellen via 'devices' eerst te koppelen met je surface. Als je ze niet vindt dan ligt het ofwel aan de netwerk settings op je tablet of aan het te koppelen device. Om bvb te kunnen printen dien je een recentere printer te hebben; oudere printers hebben andere protocollen die door de surface niet herkend worden. Mijn vorige netwerkprinter heeft de surface nooit willen herkennen...

Ter info, ik koppel de surface niet rechtstreeks met een apparaat, ik zorg er gewoon voor dat alle apparaten bedraad of draadloos met hetzelfde netwerk verbonden zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door shizoframia op 01-10-2013 22:40 ]

shizoframia schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:36:
[...]

Bij mij lukt printen en bvb afspelen op een tv (play to) zonder problemen. Ik heb wel onlangs een update gehad via windows update waardoor network sharing niet meer aanstond. Daardoor was zowel printen als content sharen (bvb foto's of video's op tv afspelen) niet meer mogelijk. Na het terug juist instellen van de netwerksettings op de surface was alles terug zoals ervoor.

Let wel, om een netwerkprinter te kunnen gebruiken of media te streamen dien je de toestellen via 'devices' eerst te koppelen met je surface. Als je ze niet vindt dan ligt het ofwel aan de netwerk settings op je tablet of aan het te koppelen device. Om bvb te kunnen printen dien je een recentere printer te hebben; oudere printers hebben andere protocollen die door de surface niet herkend worden. Mijn vorige netwerkprinter heeft de surface nooit willen herkennen...

Ter info, ik koppel de surface niet rechtstreeks met een apparaat, ik zorg er gewoon voor dat alle apparaten bedraad of draadloos met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Mijn hp printer (6500 officejet) werd automatisch in het netwerk gezien en de app werd ook vanzelf geinstalleerd. Werkte prima en kan gewoon draadloos printen.

• shizoframia
vali schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:42:
[...]

Mijn hp printer (6500 officejet) werd automatisch in het netwerk gezien en de app werd ook vanzelf geinstalleerd. Werkte prima en kan gewoon draadloos printen.
Mijn huidige printer is een canon mg6350, het vorige model dat niet herkend werd was een canon ip5200r.

Verwijderd

Ik begrijp dat er een hdmi-out poort aanwezig is op de tablet en dat je rt op een beeldscherm kan aansluite. Ik vraag me dus af of je middels enkel een hdmi-kabel je tablet op tv kan aansluiten. Heb je per se een converter a 40 euro nodig?

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Een micro hdmi to hdmi kabel. Heb je gewoon voor een paar euro.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:57:
Ik begrijp dat er een hdmi-out poort aanwezig is op de tablet en dat je rt op een beeldscherm kan aansluite. Ik vraag me dus af of je middels enkel een hdmi-kabel je tablet op tv kan aansluiten. Heb je per se een converter a 40 euro nodig?
Het is gewoon Micro-HDMI. Dus nee, dit ding voldoet voor mij prima:
http://dx.com/p/micro-hdmi-to-hdmi-converter-black-146499

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• shizoframia
Firesphere schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:02:
[...]

Het is gewoon Micro-HDMI. Dus nee, dit ding voldoet voor mij prima:
http://dx.com/p/micro-hdmi-to-hdmi-converter-black-146499
Misschien een beetje offtopic maar waarom zou je anno 2013 nog (bvb hdmi) kabels aansluiten als je alles draadloos via wifi/lan kan (er vanuit gaand dat je tv dlna ondersteund). De surface heeft namelijk alles om wireless te kunnen werken.

Ik heb zelf ook een micro hdmi naar hdmi adapter maar gebruik die enkel op tv's die geen dlna hebben en/of als er geen netwerk is (bvb op hotel).

[ Voor 19% gewijzigd door shizoframia op 01-10-2013 23:14 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

shizoframia schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:11:
[...]

Misschien een beetje offtopic maar waarom zou je anno 2013 nog (bvb hdmi) kabels aansluiten als je alles draadloos via wifi/lan kan (er vanuit gaand dat je tv dlna ondersteund).
Omdat de airplay ondersteuning van Windows nog ietwat iffy is, op z'n best gezegd.

• shizoframia
Firesphere schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:13:
[...]

Omdat de airplay ondersteuning van Windows nog ietwat iffy is, op z'n best gezegd.
Als je infrastructuur voldoende recent is dan stream je met gemak full hd beeld vanop je surface naar jouw tv. Je kan dit doen vanuit ofwel de desktop mode of de media applicaties. Mijn voorkeur geniet het eerste echter is wel een pak minder touch-friendly.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:28
Waarom zou ik zoveel moeite doen als ik ook gewoon een kabeltje in me surface kan proppen en dan kan laten afspelen. Dan hoef ik helemaal niets in te stellen.
Appleman schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:18:
Waarom zou ik zoveel moeite doen als ik ook gewoon een kabeltje in me surface kan proppen en dan kan laten afspelen. Dan hoef ik helemaal niets in te stellen.
snap dat ook niet helemaal. Gebruik het vga kabeltje alleen om op school een presentatie te geven op een smart board, films kijken doe ik liever met mijn htpc op mijn tv :-) Die bedien ik dan met mijn tablet of telefoon.

• shizoframia
vali schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:54:
[...]

snap dat ook niet helemaal. Gebruik het vga kabeltje alleen om op school een presentatie te geven op een smart board, films kijken doe ik liever met mijn htpc op mijn tv :-) Die bedien ik dan met mijn tablet of telefoon.
Ik stream media (films & series) meestal rechtstreeks vanop een server naar een mediaplayer aangesloten aan de tv (de surface komt daar niet bij kijken). Homemade filmpjes & foto's speel ik ook af vanop de server maar de surface gebruik ik als aanstuurpunt voor wat op tv getoond wordt. Het is namelijk vrij eenvoudig door de filmpjes te browsen om net dat te tonen dat je aan je bezoekers wil laten zien; en dit het liefst vanop mijn lege krent in de zetel. Theoretisch is dit niet efficient daar de surface eigenlijk de filmpjes download en vervolgens opnieuw over het netwerk verstuurt naar de tv. Dubbele netwerktrafiek maar soit, het werkt. In dit tweede geval wordt de mediaplayer niet gebruikt. Een derde case betreft media opgenomen met een WP8 device, die stream ik rechtstreeks naar de tv met 'play to' van nokia.

Btw, de server is niet opgezet als media server maar als file server.

shizoframia schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:34:
[...]

Ik stream media (films & series) meestal rechtstreeks vanop een server naar een mediaplayer aangesloten aan de tv (de surface komt daar niet bij kijken). Homemade filmpjes & foto's speel ik ook af vanop de server maar de surface gebruik ik als aanstuurpunt voor wat op tv getoond wordt. Het is namelijk vrij eenvoudig door de filmpjes te browsen om net dat te tonen dat je aan je bezoekers wil laten zien; en dit het liefst vanop mijn lege krent in de zetel. Theoretisch is dit niet efficient daar de surface eigenlijk de filmpjes download en vervolgens opnieuw over het netwerk verstuurt naar de tv. Dubbele netwerktrafiek maar soit, het werkt. In dit tweede geval wordt de mediaplayer niet gebruikt. Een derde case betreft media opgenomen met een WP8 device, die stream ik rechtstreeks naar de tv met 'play to' van nokia.

Btw, de server is niet opgezet als media server maar als file server.
Wil met mijn verhaal over de htpc niet zeggen dat ik geen filmpjes meer stream naar mijn tablet. Heb genoeg opslag staan op mijn file server en stream vaak genoeg films en series. Wil alleen zeggen dat het fijner is om het om 32 inch te kijken dan op een 10,6 inch.

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-10 14:04
Het mag toch nog even genoemd worden, wat heeft Microsoft een topservice! In verband met vreemde roestplekken op de tablet stelden ze een omruilactie voor. Zowel de RT als de typecover werden netjes bij mij thuis opgehaald, en binnen 5 dagen had ik een gloednieuwe tablet en cover. Een paar dagen werd ik ook nog eens opgebeld, of alles goed was verlopen en of ik nog vragen had. Ze houden het netjes in de gaten, super!

Dikke 10!

• Heilige Kaas
Heeft iemand toevallig een type cover besteld met de studentenactie en hem niet nodig? Ik ga zelf de surface 2 halen en wil graag ook die cover. Alleen vindt ik 120 euro voor een cover een beetje aan de prijzige kant.

Verwijderd

Heilige Kaas schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:57:
Heeft iemand toevallig een type cover besteld met de studentenactie en hem niet nodig? Ik ga zelf de surface 2 halen en wil graag ook die cover. Alleen vindt ik 120 euro voor een cover een beetje aan de prijzige kant.
Kijk op ebay, daar zag ik ze eerst voor 70-90 dollar nieuw en ook 50-70 dollar tweedehands.

• Krasloos
Reactie op bovenstaande reacties waar iets gezegd wordt over HDMI-kabels, enzovoorts.

Ik heb even navraag gedaan over het aansluiten van RT naar TV en dit moet dan met een Surface HD Digital AV-adapter. Dus ik moet dan een adapter aanschaffen om alsnog mijn RT te projecteren op TV?
Daarnaast heb ik al in de instellingen gezeten van de RT en TV en ik kom er niet uit..

• GerkeP

GerkeP

Krasloos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:26:
Reactie op bovenstaande reacties waar iets gezegd wordt over HDMI-kabels, enzovoorts.

Ik heb even navraag gedaan over het aansluiten van RT naar TV en dit moet dan met een Surface HD Digital AV-adapter. Dus ik moet dan een adapter aanschaffen om alsnog mijn RT te projecteren op TV?
Daarnaast heb ik al in de instellingen gezeten van de RT en TV en ik kom er niet uit..
Nee hoor, die heb je nodig bij de Pro, niet bij de RT.
Ik gebruik gewoon een microhdmi naar hdmi zonder problemen, behalve bij gebruik hdmi1 van mijn samsung, dan krijg ik een slecht beeld, gebruik ik hdmi2 dan gaat het wel goed (heeft te maken met CEC)

GerkeP

• Krasloos
Heel bizar, ik heb hem alle vier de poorten gebruikt, maar de TV herkent de RT helaas niet. Heb trouwens een Philips TV..

• GerkeP

GerkeP

Krasloos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:51:
Heel bizar, ik heb hem alle vier de poorten gebruikt, maar de TV herkent de RT helaas niet. Heb trouwens een Philips TV..
Daar heb ik meer klachten over gehoord. Heb je de mogelijkheid om bij een ander merk tv ff te testen? Bij de buren oid?

GerkeP

• Krasloos
Philips TV heeft trouwens ook een HDMI-ARC, maar die pakt hem ook niet.. was 1 van de 4 poorten. zag ik net..

Nope, de buren hebben ook een Philips TV en die pakt hem ook niet, helaas. Van een ander merk, helaas, dan zal ik even verder moeten zoeken.. maar wel verdomd irritant. Is er geen instelling de tablet of TV die ik aan moet passen? :)

• GerkeP

GerkeP

Krasloos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:10:
Philips TV heeft trouwens ook een HDMI-ARC, maar die pakt hem ook niet.. was 1 van de 4 poorten. zag ik net..

Nope, de buren hebben ook een Philips TV en die pakt hem ook niet, helaas. Van een ander merk, helaas, dan zal ik even verder moeten zoeken.. maar wel verdomd irritant. Is er geen instelling de tablet of TV die ik aan moet passen? :)
Nope, met CEC gaat dat gewoon automagisch

GerkeP

• Krasloos
Kan het iets te maken hebben met de HDCP-ondersteuning? Heb ik ergens gevonden in de HELP van de TV..

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:04
Ik ben opzoek naar zo'n kabeltje als hierboven besproken werd, maar dan het liefst voor EN VGA EN HDMI.
Kan iemand mij een goede richting in sturen?

(Waarom VGA: helaas op mijn school zijn beamers nog VGA :()

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:33
Krasloos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:51:
Bij mij werkt het gewoon zoals het hoort te werken met mijn goedkope micro hdmi naar hdmi adapter.
Zowel op mijn Samsung als op de Philips onder in de kamer (bouwjaar rond 2007 geloof ik)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:54
Krasloos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:10:

Probeer eens Winkey+P te drukken als het kabeltje aangesloten is?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D3Ypt8M.png
GerkeP schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Nee hoor, die heb je nodig bij de Pro, niet bij de RT.
Ik gebruik gewoon een microhdmi naar hdmi zonder problemen, behalve bij gebruik hdmi1 van mijn samsung, dan krijg ik een slecht beeld, gebruik ik hdmi2 dan gaat het wel goed (heeft te maken met CEC)
Nee die kabel gaat niet werken op de Surface Pro, die heeft namelijk een mini-Displayport aansluiting. Die kabel is wel degelijk voor de Surface RT maar is gewoon voor MS om geld te verdienen, je hebt hem niet nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramon op 02-10-2013 20:51 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Krasloos
SjorsC schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:42:
[...]

Bij mij werkt het gewoon zoals het hoort te werken met mijn goedkope micro hdmi naar hdmi adapter.
Zowel op mijn Samsung als op de Philips onder in de kamer (bouwjaar rond 2007 geloof ik)
Hmm, heel vreemd, mijn TV is nu een jaartje oud. Hij pakt hem helaas niet op welke manier dan ook.
Ramon schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:49:
[...]

Probeer eens Winkey+P te drukken als het kabeltje aangesloten is?
Ook al geprobeerd, maar helaas het beeld van de Surface flikkert wel keer, maar er gebeurd niets op de TV..

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb zelf.een philips TV (2011) model en alles werkt hier prima. Wellicht ander kabeltje proberen?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• GerkeP

GerkeP

En mijn 2e touchcover is nu ook kapot aan het gaan :(

Kapotte touchcover

En met dank aan Michael van MS Support weer geregeld, opsturen en er komt een nieuwe.
Toch weer applaus voor de support van MS _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door GerkeP op 03-10-2013 11:00 ]

GerkeP

• Heilige Kaas
Contact opnemen met microsoft zelf, situatie uitleggen en vragen naar de mogelijkheid van het verkrijgen van een verbeterde touch cover 2?

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11 16:46
Ryur schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:28:
Ik ben opzoek naar zo'n kabeltje als hierboven besproken werd, maar dan het liefst voor EN VGA EN HDMI.
Kan iemand mij een goede richting in sturen?

(Waarom VGA: helaas op mijn school zijn beamers nog VGA :()
Voor HDMI heb je zoals gezegd een micro HDMI naar HDMI kabel nodig. Die beginnen qua prijs bij een paar euro. Voor VGA heb je een actief verloopje nodig, omdat de Surface dus alleen digitaal uitstuurt. Deze verloopjes heb ik wel gezien voor normaal HDMI naar VGA, beginnend bij een euro of 20. Deze zou je dan moeten combineren met de eerder genoemde micro HDMI kabel.

• Krasloos
MaDLiVe schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:43:
Heb zelf.een philips TV (2011) model en alles werkt hier prima. Wellicht ander kabeltje proberen?
Dat is een goede optie. Alleen dan moet ik nog een kabeltje aanschaffen. Op mijn Android werkt ie wel trouwens.. de kabel die ik gebruik is het volgende: 'König High Speed HDMI naar Micro HDMI Kabel met Ethernet'.

Ik weet niet zoveel van kabels, maar misschien gebruik ik wel een verkeerde kabel die niet geschikt is voor de RT..

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Ik heb een micro HDMI kabeltje gekocht bij Deal Extreme en hij werkt gewoon perfect op een 1680 x 1050 SyncMaster van Samsung.

• roald1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 22:32
Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn surface RT binnen van surfspot, mooi apparaat, maar er viel mij wat op bij het opladen. Tijdens het opladen is de tablet statisch geladen, dit voel je duidelijk als je de behuizing van de tablet aanraakt. Dit schijnt vrij vaak voor te komen als ik verhalen van andere fora lees. Zijn er tweakers die dit ook hebben bij hun Surface? Heb maar twee berichten hierover kunnen vinden. Het is een zwarte Surface RT 32gb met zwarte touch cover. De accu was helemaal leeg bij ontvangst.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11 18:30
Nooit meegemaakt (heb hem nu bijna een jaar)!

• Hahn
Ik heb het ook, komt wel vaker voor bij apparaten (heb het ook bij m'n MacBook Air, mits ik de korte kabel gebruik, de langere kabel heeft een tussenstuk waardoor 'ie beter geïsoleerd is, gok ik). Kan geen kwaad, voor zover ik weet :P

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Statisch als in : je wrijft er over en je "voelt" een brom oid.
da's niet statisch, da's iets met aarde wat niet in orde is.

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:11
Sinds gisteren ook in het bezit van de Surface RT.

Bij het aanzetten bleek de accu compleet leeg. Model is van september 2013.
Toen in het eerste installatie scherm zag viel me op dat er geen NL bij stond. Enkel Engels, Duits en Frans. Na de installatie wel het taalpakket kunnen installeren alleen blijf je bij het inloggen Engels termen zien. Is dit op te lossen?

Daarna meteen de Surface geregistreerd bij MS. Garantie tot 29-12-2015! Het rare is dat er bij mij ook een Cyaan Touch Cover bij staat met de zelfde garantie termijn, echter heb ik deze niet besteld en zat deze ook niet in de doos?

Ik heb geen last van statische lading. Wat me wel opvalt is dat het updaten van het systeem en apps erg lang duurt. Heb iets van 50 systeemupdate's gehad en nog maar 14 GB over...

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Refurbished gekregen?

Dat 14gb klopt.. dat had ook gewoon kunnen opzoeken of je weet dat windows groot is.

[ Voor 67% gewijzigd door Chris Smoove op 04-10-2013 10:33 ]

• RJ-NL
Chris Smoove schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:29:
Refurbished gekregen?

Dat 14gb klopt.. dat had ook gewoon kunnen opzoeken of je weet dat windows groot is.
Nee dat geloof ik niet. Doos helemaal dicht en zonder beschadigingen en ook de tablet was helemaal nieuw. Daarnaast is het model van september dus dat lijkt me ook sterk :)

• TheVMaster
GerkeP schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:21:
En mijn 2e touchcover is nu ook kapot aan het gaan :(

[afbeelding]

En met dank aan Michael van MS Support weer geregeld, opsturen en er komt een nieuwe.
Toch weer applaus voor de support van MS _/-\o_
Dat kunnen ze wel goed inderdaad.....ik ben al aan m'n 3e rode Touch cover toe en een 2e Type Cover :+
Heilige Kaas schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:28:
Contact opnemen met microsoft zelf, situatie uitleggen en vragen naar de mogelijkheid van het verkrijgen van een verbeterde touch cover 2?
Als het goed is zijn 'latere batches' verbeterd en zou het probleem nu niet meer voor moeten komen. Moet zeggen dat m'n 2e Type Cover beter is dan de eerste :+

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 17:27

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

TheVMaster schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:19:
[...]Dat kunnen ze wel goed inderdaad.....ik ben al aan m'n 3e rode Touch cover toe en een 2e Type Cover :+
[...]
Als het goed is zijn 'latere batches' verbeterd en zou het probleem nu niet meer voor moeten komen. Moet zeggen dat m'n 2e Type Cover beter is dan de eerste :+
Had het al hier beschreven (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40985294); mijn poging om de touchcover te ruilen leverde me een gratis typecover op... :*)

Omdat ik toch wel een nieuwe touchcover wil, vandaag toch maar even met de MS store gebeld. Maar die zeiden dat ik perse toch via MM moet werken, ik kan niet de cover opsturen naar MS voor omruil.

Iemand hier wel ervaring dat je de cover, die niet bij MS direct is verkocht, toch via hun garantieproces kan ruilen?

• GerkeP

GerkeP

gauchov6 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Had het al hier beschreven (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40985294); mijn poging om de touchcover te ruilen leverde me een gratis typecover op... :*)

Omdat ik toch wel een nieuwe touchcover wil, vandaag toch maar even met de MS store gebeld. Maar die zeiden dat ik perse toch via MM moet werken, ik kan niet de cover opsturen naar MS voor omruil.

Iemand hier wel ervaring dat je de cover, die niet bij MS direct is verkocht, toch via hun garantieproces kan ruilen?
Registreren bij MS ;) http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support

GerkeP

Verwijderd

Zo zeg het updaten duurt wel, volgens mij al een aantal uur bezig en het is nog steeds aan het updaten?
Welke torrentclient vinden jullie het beste? Jammer, dat vlc player nog niet uit is. Must have apps?

Heh, hoe benader je de instellingen van een app/programma? Ik probeer bij sommige apps uit te loggen, maar ik zie nergens de optie staan. Bij ie browser probeer ik een homepage in stellen, maar ik zie nergens bij de instellingen staat om dat te doen? Daarnaast is het typen op RT beetje sluggish/laggy, hebben jullie dat ook?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 17:36 ]

• Vudwig
  • Laatst online: 01-06-2024
Maandag Surface binnen gekregen, bleek een defecte touchmodule te hebben (zag touch inputs zonder aangeraakt te worden). Meteen gebeld naar microsoft en een verzendlabel gekregen. Dinsdag is de tablet aangekomen bij microsoft, kreeg woensdag pas een mail dat ie binnen was (en dat een vervanging binnen 2 werkdagen opgestuurd zou worden). Heb inmiddels nog niks van microsoft gehoord en de werknemers van het servicecenter zijn uiteraard naar huis, voor zover de beloofde 2 werkdagen...

• SjorsC
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:11:
Zo zeg het updaten duurt wel, volgens mij al een aantal uur bezig en het is nog steeds aan het updaten?
Welke torrentclient vinden jullie het beste? Jammer, dat vlc player nog niet uit is. Must have apps?

Heh, hoe benader je de instellingen van een app/programma? Ik probeer bij sommige apps uit te loggen, maar ik zie nergens de optie staan. Bij ie browser probeer ik een homepage in stellen, maar ik zie nergens bij de instellingen staat om dat te doen? Daarnaast is het typen op RT beetje sluggish/laggy, hebben jullie dat ook?
vanuit rechts (net buiten het scherm) naar binnen vegen, dan krijg je de charmbar en daar dan op instellingen klikken. hier kun je voor (bijna) alle apps de instellingen aanpassen

Verwijderd

SjorsC schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:25:
[...]

vanuit rechts (net buiten het scherm) naar binnen vegen, dan krijg je de charmbar en daar dan op instellingen klikken. hier kun je voor (bijna) alle apps de instellingen aanpassen
Staat nergens dat ik homepage kan aanpassen, bij Internet Opties.

• Death1ord
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:39:
[...]

Staat nergens dat ik homepage kan aanpassen, bij Internet Opties.
Je kan ook gewoon naar de desktop IE gaan en zo alles instellen zoals iedere andere desktop browser. Zal vermoedelijk nog het snelst gaan.

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
Heb een irritant probleempje. Het downloaden van apps duurt ongelooflijk lang. In de tussentijd dat ik 5 apps probeer te downloaden heb ik 10 video's op youtube gekeken. Het is dus geen probleem met internet wat niet werkt, maar toch komen die apps geen stap vooruit. Iemand enig idee waarom dit niet lukt?

Verwijderd

misterdoom schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:44:
[...]

Je kan ook gewoon naar de desktop IE gaan en zo alles instellen zoals iedere andere desktop browser. Zal vermoedelijk nog het snelst gaan.
Nu voel ik me superdom, maar hoe verplaats je tiles? Ik dacht zelf tiles ingedrukt en dan slepen of weggooien, maar dat werkt niet.

• Hahn
Even inhouden, dan krijg je wat lijntjes en dingen en dan vervolgens nog een keer inhouden en dan zou je 'm moeten kunnen verplaatsen.

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Nu voel ik me superdom, maar hoe verplaats je tiles? Ik dacht zelf tiles ingedrukt en dan slepen of weggooien, maar dat werkt niet.
Tiles moet je naar beneden slepen om te verplaatsen en met een kleine swipe naar beneden selecteer je een tile

• michaelscott
  • Laatst online: 01-11 12:35
Hebben jullie ook het probleem dat een bluetooth toetsenbord nauwelijks bruikbaar is i.c.m. met de surface, aangezien die steeds op offline springt, waardoor enorme lag ontstaat. Het betreft het toestenbordje van de action!

• Krasloos
Ik kom weer iets vertellen over mijn avonturen met de RT en de HDMI kabel...

Vanavond heb ik de mogelijkheid gehad om mijn RT te koppelen met 2 Samsungs televisies en 1 Philips televisie, andere dan die ik van de week heb gebruikt. Helaas pakken de televisies de RT niet. Koppel ik daarna een andere tablet aan het snoer, pakt die hem wel..

Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de RT.. maar rara wat is dat?

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 19:23
michaelscott schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:17:
Hebben jullie ook het probleem dat een bluetooth toetsenbord nauwelijks bruikbaar is i.c.m. met de surface, aangezien die steeds op offline springt, waardoor enorme lag ontstaat. Het betreft het toestenbordje van de action!
Dat is de eigenschap van het keyboard,niet de surface rt. Is een batterij spaarstand. Zit ook op mijn Bluetooth muisje. Verbreekt na een minuut inactief de verbinding .

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 19:23
Krasloos schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:46:
Ik kom weer iets vertellen over mijn avonturen met de RT en de HDMI kabel...

Vanavond heb ik de mogelijkheid gehad om mijn RT te koppelen met 2 Samsungs televisies en 1 Philips televisie, andere dan die ik van de week heb gebruikt. Helaas pakken de televisies de RT niet. Koppel ik daarna een andere tablet aan het snoer, pakt die hem wel..

Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de RT.. maar rara wat is dat?
Geen idee wat dat kan zijn. Ik heb een kabel via dx.com gekocht en die werkt perfect op elke televisie. Is die hdmi kabel geen speciaal type voor samsung tablets ofzo?

Verwijderd

Hoeveel GB geheugen hebben jullie over? Ik heb niks geinstalleerd en mijn beschikbare ruimte is 10 GB geheugen. Ik las hier dat windows alleen 14 GB geheugen in beslag nam!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:05:
Hoeveel GB geheugen hebben jullie over? Ik heb niks geinstalleerd en mijn beschikbare ruimte is 10 GB geheugen. Ik las hier dat windows alleen 14 GB geheugen in beslag nam!
Ik neem aan dat je de Surface net hebt geïnstalleerd met alle systeemupdates? Zo ja dan kan je de map C:\Windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken. Scheelde bij mij iets van 3 GB aan ruimte. Had iets van 14 GB over zonder iets van apps te installeren.

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49
Ik probeer de uitzending gemist pap te downloaden, maar als ik op de link klik, kom ik op de hoofdpagina van de store. Hoe kan dit? Er staat bij dat de app geschikt is voor RT.

Verwijderd

RJ-NL schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Ik neem aan dat je de Surface net hebt geïnstalleerd met alle systeemupdates? Zo ja dan kan je de map C:\Windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken. Scheelde bij mij iets van 3 GB aan ruimte. Had iets van 14 GB over zonder iets van apps te installeren.
Jep net alle updates geinstalleerd. De map die jij noemt is bij mij 2 GB, kan ik dat dus zomaar weggooien? Ik heb nog een ander vraagje. Ik heb met de taalinstellingen beetje gekloot, en nu geeft het besturingssysteem het ene keer Nederlands weer en het andere keer Engels. Nou is dat geen probleem, maar ik wil wat Aziatische talen toevoegen. Zodat ik ook Japans, Koreaans en Chinees kan typen. Echter wordt dan meteen het OS in een van die taal weergegeven. Normaal download ik die input van die vreemde talen via Google add-ons, maar dat kan natuurlijk niet op de RT.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:53
Is het normaal dat mijn surface met een compleet lege batterij aankwam? En dat updates een volle batterij vereisen?

• michaelscott
  • Laatst online: 01-11 12:35
tobitronics schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:10:
Is het normaal dat mijn surface met een compleet lege batterij aankwam? En dat updates een volle batterij vereisen?
Oui, dit verbaasde mij ook, maar bij ongeveer 50% wilde die bij mij updaten! ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

Jep net alle updates geinstalleerd. De map die jij noemt is bij mij 2 GB, kan ik dat dus zomaar weggooien? Ik heb nog een ander vraagje. Ik heb met de taalinstellingen beetje gekloot, en nu geeft het besturingssysteem het ene keer Nederlands weer en het andere keer Engels. Nou is dat geen probleem, maar ik wil wat Aziatische talen toevoegen. Zodat ik ook Japans, Koreaans en Chinees kan typen. Echter wordt dan meteen het OS in een van die taal weergegeven. Normaal download ik die input van die vreemde talen via Google add-ons, maar dat kan natuurlijk niet op de RT.
Je hoeft de taal niet te installeren voor het toestenbord, maar alleen toe te voegen. Wil je het gehele OS in die taal hebben moet je hem wel installeren. Windows toets + spatie kan je gemakkelijk switchen tussen de talen (voor het toestelbord).

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Weet iemand hoe ik IE kan laten forcen om de desktop versiesvan webpages te openen. Facebook werd altijd als een desktop versie geopend maar nu krijg een erg basic, near to HTML versie.

edit:
gevonden, compatibilty view aanzetten voor elke specifieke pagina, bekend probleem, wordt gefixed. Dit is een tijdelijke oplossing

[ Voor 28% gewijzigd door MaDLiVe op 05-10-2013 00:13 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:34:
[...]

Je hoeft de taal niet te installeren voor het toestenbord, maar alleen toe te voegen. Wil je het gehele OS in die taal hebben moet je hem wel installeren. Windows toets + spatie kan je gemakkelijk switchen tussen de talen (voor het toestelbord).
Hoe verwijder je dan reeds geinstalleerde talen dan? Want als ik nu die talen wil toevoegen dan staat er dat de volgende keer de RT opnieuw opstart dat het OS in die taal wordt weergegeven.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:51:
[...]

Hoe verwijder je dan reeds geinstalleerde talen dan? Want als ik nu die talen wil toevoegen dan staat er dat de volgende keer de RT opnieuw opstart dat het OS in die taal wordt weergegeven.
Een andere taal kiezen dan de gene die je wilt deinstalleren en daarna op de taal klikken die je wilt verwijderen. Hierna kan je hem deinstalleren.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 04-10-2013 23:57 ]

• woutervt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:20
michaelscott schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:17:
Zoals Funfair al zegt is het een energiespaarstand. Ik heb dat toetsenbord ook, op mijn laptop heb ik hetzelfde, maar als ik begin te typen stuurt hij uiteindelijk nog wel alle toetsen door, ook al is dit 1 à 2 sec later. Daarna werkt ie weer super!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:39:
Weet iemand hoe ik IE kan laten forcen om de desktop versiesvan webpages te openen. Facebook werd altijd als een desktop versie geopend maar nu krijg een erg basic, near to HTML versie.

edit:
gevonden, compatibilty view aanzetten voor elke specifieke pagina, bekend probleem, wordt gefixed. Dit is een tijdelijke oplossing
En hoe je dat? Is dat enkel mogelijk in desktop mode?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:38:
[...]

En hoe je dat? Is dat enkel mogelijk in desktop mode?
Dat is alleen mogelijk in desktopview maar werkt dan ook in de metroview. In de bovenbalk (boven de adresbalk) op de rechtermuisknop klikken-->compatability view, en dan de website toevoegen.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 18:06
Ik heb mn surface met cyaan cover binnen, maar enige opties tijdens t opstarten eerste keer bij taal zijn engels duits en frans? Nu heb ik de installatie maar in het engels gedaan, maar zie ik alles in het engels bij bijvoorbeeld microsoft word en 'desktop' etc in plaats van dat er 'bureublaud' staat. Alleen als ik op de tijd druk komt er zaterdag 4 oktober te staan. Hoe kan ik dit veranderen? Mijn toetsenbord is wel nl, us internationaal?

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 05-10-2013 07:41 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• RJ-NL
Musta schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 07:40:
Ik heb mn surface met cyaan cover binnen, maar enige opties tijdens t opstarten eerste keer bij taal zijn engels duits en frans? Nu heb ik de installatie maar in het engels gedaan, maar zie ik alles in het engels bij bijvoorbeeld microsoft word en 'desktop' etc in plaats van dat er 'bureublaud' staat. Alleen als ik op de tijd druk komt er zaterdag 4 oktober te staan. Hoe kan ik dit veranderen? Mijn toetsenbord is wel nl, us internationaal?
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet dan het Nederlands taalpakket downloaden. Het hele systeem wordt dan Nederlands enkel niet het inloggen en updaten bij het opstarten. Dit blijft Welcome en Windows is updating, enz... Ik heb geen idee hoe je dat Nederlands kan maken.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 16:28
Je hebt ergens in het uitgebreide configuratiescherm die instellingen. Gewoon goed zoeken, dan kom je er vanzelf ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Oia7DM6.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door D-TECH op 05-10-2013 10:34 ]

• RJ-NL
D-TECH schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:30:
Je hebt ergens in het uitgebreide configuratiescherm die instellingen. Gewoon goed zoeken, dan kom je er vanzelf ;)
Heb je het tegen mij of de persoon waar ik op reageerde? :P

Ik heb nog nooit gevonden hoe je de inlog- en update termen tijdens het opstarten kan veranderen van taal. Ik dacht dat niet kon?

• D-TECH
RJ-NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:33:
[...]

Heb je het tegen mij of de persoon waar ik op reageerde? :P

Ik heb nog nooit gevonden hoe je de inlog- en update termen tijdens het opstarten kan veranderen van taal. Ik dacht dat niet kon?
Zie hierboven ;)

• RJ-NL
Haha, het kan dus niet. Dan hoef ik ook niet te gaan zoeken in het Configuratiescherm. Alles staat namelijk op NL :P

• D-TECH
RJ-NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:36:
[...]

Haha, het kan dus niet. Dan hoef ik ook niet te gaan zoeken in het Configuratiescherm. Alles staat namelijk op NL :P
Bij mij staat alles in het Engels, maar je moet het even overschrijven met Nederlands.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yCRPQCR.jpg
Pagina: 1 ... 51 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.