• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:33
Splashtop 2 is ook niet verkeerd

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Hahn schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:59:
Binnen de app store heb je ook nog een vinkje die iets zegt over locatie of taal, daar doelde ik meer op :P
De tip van de week! Dankjewel!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
SjorsC schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:18:
Splashtop 2 is ook niet verkeerd
Heb het geïnstalleerd maar mijn werk pc's staan in een ander netwerk dus kost het 1,99 per maand.
Teamviewer kan ik gratis gebruiken. Zal het morgen op het werk zelf eens proberen.
Bedankt voor de tip.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Trouwens, als iemand een grappige batteryreport wilt zien. moet je even bij cmd dit intypen. powerconfig/battery report. je kan dij gebruiker een rapport zien. zie je ook gelijk hoe "oud"' je tab is. mijn vervanging komt uit 2012.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Herkent hij niet bij CMD, not recognized as command etc.

• Denzis
Bartjuh schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:44:
Herkent hij niet bij CMD, not recognized as command etc.
Excuus, ik bedoel powercfg /batteryreport" in non-elevated CMD and look at the report in C:\Users\*username*

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Felyrion schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:11:
Hmja, inderdaad, maar "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" kan zo dubbelzinnig uitgelegd worden.

Voor mij betekent dat niet dat apps uit andere talen dan maar helemaal weggelaten moeten worden... ik heb geen flauw idee wat deze setting precies doet.
Hahn schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:15:
Voor zover ik het snap laat 'ie alleen apps zien in de taal waarin je Surface ingesteld staat. Dus als je Surface op Nederlands staat, krijg je alleen apps met Nederlandse taal. Ergo, je mist alle apps die dat niet hebben (95% dus :+).
Het blijft jammer dat MS/Google/Apple de opzet van hun stores in beginsel regio/taal gebonden maken. Het zou beter zijn dat alle ontwikkelde/aangeboden apps voor juist iedereen zichtbaar zijn, behalve wanneer specifiek anders aangegeven.
Dat laatste kan zijn door de ontwikkelaar (bijvoorbeeld in geval van regiogebonden apps als uitzending gemist dat i.v.m. de uitzendrechten enkel voor de NL markt bedoeld is) of door de gebruiker zelf om 'orde' te scheppen in de market app en bijvoorbeeld enkel apps te zien in die talen die hij/zij (min of meer) machtig is. Dat laatste zijn er bij mij in elk geval een stuk meer dan enkel de taalinstelling op mijn RT ;)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 21:27
Welk verschil zit er eigenlijk tussen de trail- en de koopversie van mobile.HD? Wordt me 1,2,3 niet duidelijk uit de app pagina en resultaten via google...

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:42
deBennie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:30:
Welk verschil zit er eigenlijk tussen de trail- en de koopversie van mobile.HD? Wordt me 1,2,3 niet duidelijk uit de app pagina en resultaten via google...
Volgens mij niks, maar na een periode van 2 weken ofzo kun je m niet meer gebruiken, tenzij je m koopt.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Denzis schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:57:
[...]Excuus, ik bedoel powercfg /batteryreport" in non-elevated CMD and look at the report in C:\Users\*username*
Werkt, thanks! :)

• rimave
  • Laatst online: 20:09
Kan iemand mij verder helpen. Ik kom alleen op de K support site van Microsoft dat ik hun moet bellen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Als je op de site van de store blijft wel ja.

Probeer het hier eens. En betekent die K wat ik denk dat het betekent?

http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/

• rimave
Ja, dat betekend die K inderdaad. :P
Ik raak ietswat gefrusteerd, omdat ik elke keer weer in hetzelfde terrecht kom.
Er staat in de blauwe balk een dame met daarnaast de tekst 'Neem Contact Op'. Daar klik ik op.
Dan kom ik op een pagina met een drop-down list. Daar selecteer ik mijn Surface. Vervolgens kies ik voor het onderwerp 'Garantie, service en herstel'. Dan in de drop down list 'Garantie en Service'.

Vervolgens op de link 'Een gesprek aanvragen'. Dan denkt ie even na. Vervolgens moet ik naam, telefoonnummer en m'n probleem opgeven. Wat ik ook invul, hij blijft zeuren dat mijn telefoonnummer niet juist is. Ik kom dus niet verder.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• deBennie
Richard89 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:38:
[...]

Volgens mij niks, maar na een periode van 2 weken ofzo kun je m niet meer gebruiken, tenzij je m koopt.
Ah, okay, thx!

Verwijderd

rimave schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:03:
Ja, dat betekend die K inderdaad. :P
Ik raak ietswat gefrusteerd, omdat ik elke keer weer in hetzelfde terrecht kom.
Er staat in de blauwe balk een dame met daarnaast de tekst 'Neem Contact Op'. Daar klik ik op.
Dan kom ik op een pagina met een drop-down list. Daar selecteer ik mijn Surface. Vervolgens kies ik voor het onderwerp 'Garantie, service en herstel'. Dan in de drop down list 'Garantie en Service'.

Vervolgens op de link 'Een gesprek aanvragen'. Dan denkt ie even na. Vervolgens moet ik naam, telefoonnummer en m'n probleem opgeven. Wat ik ook invul, hij blijft zeuren dat mijn telefoonnummer niet juist is. Ik kom dus niet verder.
Laat dat dan maar de volgende keer.

Als je bent ingelogd op de site kan je een chat aanmaken. Als je niet bent ingelogd kan je blijkbaar alleen bellen.
Loop je toch nog tegen een probleem met een telefoonnummer aan dan moet je eens wat anders proberen ipv iedere keer hetzelfde doen. Kies voor de areacode (+31) en dan je telefoonnummer zonder de eerste 0.

• rimave
Ehm, ik heb al 80-duizend opties geprobeert met dat veld telefoonnummer. Ik ben niet iemand die direct op hulp vraagt als ik ergens niet uit kom. Ik probeer eerst zelf, ik ben niet achterlijk.

Het telefoonnummer heb ik exact ingevuld zoals in hun voorbeeld. Pakt ie niet. Met +31, zonder +31, met 0, zonder 0, in blokjes van 2 cijfers, in blokjes van 3 cijfer.

Ik ben ingelogd. Anders kon ik ook niet de keuze voor mijn Surface maken.
Er staat nergens een chat knop of link op die site of Microsoft heeft hem heel goed verstopt.

Verwijderd

Probeer je de nederlandse site?

• rimave
Ja, de Nederlandse site.

Verwijderd

Dan kan ik je niet verder helpen.

• rimave
Mhh jammer... wel sneu van MIcrosoft dat ze zo lastig te bereiken zijn.

Verwijderd

Ze zijn prima te bereiken. Alleen voor jou niet blijkbaar.

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:45
Ik vul nooit een telefoonnummer in voor de chat, en dan werkt ook gewoon..
Heb wel een telefoonnummer gelinkt aan mn outlook maar daar zou het toch niet aan kunnen liggen.

Zal straks eens gaan kijken hoe het met mijn vervanger is :P

• rimave
Schiet mij maar lek, maar zojuist nog een keer geprobeert en nu heb ik wel contact gehad.
Zij het telefonisch en dus niet per chat.

Excuses dat ik wat kortaf was hierboven, maar als iets me wel frustreert zijn het onbereikbare bedrijven of bedrijven waar je door tig bandjes en formulieren moet gaan voor je iemand te pakken krijgt.

Grappig is dat de medewerker mij ook vroeg of de Surface RT beviel. Nou, die bevalt prima! :-D
Echt, hij is op veel vlakken beter dan m'n iPad mini.

Verwijderd

Het zal vast iets logisch zijn, maar ik kan de oplossing toch echt niet vinden. Ik heb een kabeltje gekocht om m'n surface en Samsung tv met elkaar te verbinden, beeld werkt dan ook. Maar zodra ik een app wil openen of bijvoorbeeld een serie wil kijken die afspeelt op m'n surface dan geeft hij aan ''De resolutie is lager dan 1024 x 768. Sommige items passen mogelijk niet op het scherm en apps kunnen mogelijk niet worden geopend.'' maar de surface staat op 1280 x 720 en dat is de maximale resolutie. Iemand een oplossing hoe het wel werkt? Of ligt het in dit geval aan mijn oude Samsung TV?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:40:
Het zal vast iets logisch zijn, maar ik kan de oplossing toch echt niet vinden. Ik heb een kabeltje gekocht om m'n surface en Samsung tv met elkaar te verbinden, beeld werkt dan ook. Maar zodra ik een app wil openen of bijvoorbeeld een serie wil kijken die afspeelt op m'n surface dan geeft hij aan ''De resolutie is lager dan 1024 x 768. Sommige items passen mogelijk niet op het scherm en apps kunnen mogelijk niet worden geopend.'' maar de surface staat op 1280 x 720 en dat is de maximale resolutie. Iemand een oplossing hoe het wel werkt? Of ligt het in dit geval aan mijn oude Samsung TV?
Verspringt de resolutie van je tablet misschien wanneer je het op de TV aansluit?

Kan ook zijn dat de app standaard op een 2e scherm (tv) wilt openen, en dat die een te lage resolutie heeft ofzo...

• MusicAddict
Ineens kwam net de UPS met een vervangende tablet, ik had niet eens een mail gehad van Microsoft. Blijkt het dat ze dezelfde tablet hebben gepakt en er een nieuw scherm in hebben gezet in plaats van weer een nieuwe te hebben gestuurd :)

Mooi groen stikkertje er op, dus wel degelijk nagekeken.

En dat binnen 3 dagen, had m vrijdag pas op kunnen sturen. :D

Eerste impressie, heel erg miniem op evenredige plaatsen in het onderste scherm, bijna niet zichtbaar of hinderlijk. Op halve helderheid zie ik zelfs geen enkele bleeding. Netjes opgelost dus :) (en ja inderdaad ze zullen die schermen niet zonder 100% bleeding kunnen maken, maar hier stoor ik me totaal niet aan )

Nou even 100 updates doen, kan iemand bevestigen dat de chat het niet doet? Ik zou ze persoonlijk even laten weten als/of het opgelost was, en heb geen zin om te bellen :P

Krijg namelijk alleen maar telefoon als optie op het moment, waarom weet ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 03-09-2013 14:26 ]

• deBennie
Ah, zie daar het probleem van rimave. :)

• Richard89
Soms tijdens het surfen op mn surface, als ik naar beneden scroll of iets, wordt de pagina ineens vergroot..

is dit een soort secret command ofzo waar ik niks van weet?

soms vrij irritant dat je ineens dik bent ingezoomd..

• deBennie
Heb je waarschijnlijk tijdens het scrollen snel achter elkaar op het scherm gedrukt.

Als je snel 2x op je scherm 'tabt' dan vergroot het scherm...

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb soms als ik via de touchpad omlaag scroll dat het volume opeens gemute wordt. Het zal vast een gesture zijn maar ik kom er maar niet achter waarom ie dit nou doet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Richard89
@r!k schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:49:
Ik heb soms als ik via de touchpad omlaag scroll dat het volume opeens gemute wordt. Het zal vast een gesture zijn maar ik kom er maar niet achter waarom ie dit nou doet.
jep, heb ik hier ook.. echt geen idee ook

EDIT: hm, via google kom ik erachter dat het wel vaker voorkomt, en dat het te maken heeft met de touch/type cover

[ Voor 15% gewijzigd door Richard89 op 03-09-2013 15:04 ]

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:57:
[...]

Verspringt de resolutie van je tablet misschien wanneer je het op de TV aansluit?

Kan ook zijn dat de app standaard op een 2e scherm (tv) wilt openen, en dat die een te lage resolutie heeft ofzo...
resolutie van de tablet verspringt niet. Heb al geprobeerd om te testen of het uit maakt of ik alleen op m'n tablet wil weergeven of slechts op de tv, maakt geen verschil. Resolutie van de TV zou kunnen, het is al een redelijke oude Samsung LCD, maar daar moet toch workaround voor zijn?

• MusicAddict
Godver, ben nu nog steeds bezig met al die updates, ze blijven maar komen :P

Zal wel liggen aan het (2012) model, die moest zelfs de office 2013 nog binnenhalen (niet de preview)
Batterijcapaciteit was gewoon 31/31 Mah dus daar hoef ik het niet voor te doen. (mijn eerste had toevallig maar 27/31, dus dat scheelt al wat qua capaciteit)

Al met al, irritatie met geluidsniveau meteen verholpen na een update, dus dat is prima.

Edit: Bleeding is mwa, toch wat zichtbaar op volle helderheid maar tot 3 kwart helderheid prima te doen. :)
Daarbij, bijna klaar met al die updates *O*

Edit2:

En ja hoor, na 5 uur updates doen, krijgt hij bij de laatste update een BSOD :D !

Om precies te zijn error Surface RT Error Code: 0xc0000034 en iets met boot configuration file.

Fijn dat ik nog een revovery had liggen op usb.
Uiteraard werkt mijn recovery usb niet meer om een of andere reden, hij start gewoon niet op in recovery. :( Fijn dat is weer een dure baksteen, kan ik morgen wéér de support gaan contacteren. Wordt er wel een beetje simpel van, tijd dat ik m inruil voor een laptop ofzo :P

[ Voor 49% gewijzigd door MusicAddict op 03-09-2013 19:18 ]

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-11 19:55
MusicAddict schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:39:
Godver, ben nu nog steeds bezig met al die updates, ze blijven maar komen :P

Zal wel liggen aan het (2012) model, die moest zelfs de office 2013 nog binnenhalen (niet de preview)
Batterijcapaciteit was gewoon 31/31 Mah dus daar hoef ik het niet voor te doen. (mijn eerste had toevallig maar 27/31, dus dat scheelt al wat qua capaciteit)

Al met al, irritatie met geluidsniveau meteen verholpen na een update, dus dat is prima.

Edit: Bleeding is mwa, toch wat zichtbaar op volle helderheid maar tot 3 kwart helderheid prima te doen. :)
Daarbij, bijna klaar met al die updates *O*

Edit2:

En ja hoor, na 5 uur updates doen, krijgt hij bij de laatste update een BSOD :D !

Om precies te zijn error Surface RT Error Code: 0xc0000034 en iets met boot configuration file.

Fijn dat ik nog een revovery had liggen op usb.
Uiteraard werkt mijn recovery usb niet meer om een of andere reden, hij start gewoon niet op in recovery. :( Fijn dat is weer een dure baksteen, kan ik morgen wéér de support gaan contacteren. Wordt er wel een beetje simpel van, tijd dat ik m inruil voor een laptop ofzo :P
Probeer dit is http://support.microsoft.com/kb/2004518 en dan Methode 3. je kan je Surface in UEFI zetten en daar kan je waarschijnlijk naar cpmmandpromt

Verwijderd

Richard89 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:00:
[...]jep, heb ik hier ook.. echt geen idee ook

EDIT: hm, via google kom ik erachter dat het wel vaker voorkomt, en dat het te maken heeft met de touch/type cover
Via Bing ook ;)

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 10:32
Vinden jullie het ook zo oncomfortabel om de Surface op schoot te zetten? Ik weet dat er een apart topic is voor accessoires, maar ik wil jullie er toch van op de hoogte brengen dat er binnenkort een hele comfortabele case op www.Kickstarter.com komt en HOPELIJK in productie gaat voor maar 20-30 dollar! Klik hierrrr

• Denzis
Travee schreef op woensdag 04 september 2013 @ 02:54:
Vinden jullie het ook zo oncomfortabel om de Surface op schoot te zetten? Ik weet dat er een apart topic is voor accessoires, maar ik wil jullie er toch van op de hoogte brengen dat er binnenkort een hele comfortabele case op www.Kickstarter.com komt en HOPELIJK in productie gaat voor maar 20-30 dollar! Klik hierrrr
Ik vouw de touchcover altijd naar achter en de kickstand uit en dan is hij prima op schoot te houden :)

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik ben op zoek naar een apparaat om academische papers mee te lezen. Een e-reader ligt voor de hand, maar die schijnen allemaal zeer slechte ondersteuning voor PDF's te hebben en dat is bij uitstek het formaat waarin de papers die ik lees gepubliceerd worden. De Surface is een mogelijk alternatief met een Surfspotprijs van minder dan €100 meer dan een fatsoenlijke e-reader. Hoe bevalt het lezen van PDF's op de Surface?

• deBennie
Ik zou puur gekeken naar het scherm kiezen voor een iPad met retina scherm. Ik vind dat een mooier scherm dan het scherm van de surface. Met de surface heb ik gevoel dat ik weer terug ben bij de iPad 1 of 2.
Het retina scherm van de iPad geeft letters mooier weer.

[ Voor 12% gewijzigd door deBennie op 04-09-2013 12:03 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

deBennie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:00:
Ik zou puur gekeken naar het scherm kiezen voor een iPad met retina scherm. Ik vind dat een mooier scherm dan het scherm van de surface. Met de surface heb ik gevoel dat ik weer terug ben bij de iPad 1 of 2.
Maar juist voor academische redenen zou ik liever een Surface hebben (al vind ik niets mis met het scherm...).

Omdat je snel een USB stick of harde schijf kan inpluggen, papers en powerpoint presentaties kunt overzetten, en vervolgens kunt lezen met pdf, word, of powerpoint. Praktisch alle presentaties/colleges worden nog steeds met powerpoint gegeven, dus dat is een gigantisch voordeel. En sommige mensen leveren nog steeds documenten aan in Word, dus die kan je ook gewoon lezen.

Ik zal eens even gedeelte van mijn bibliotheek met papers op een USB zetten, kijken of het goed te openen is allemaal :)

Edit: Getest.
Bijna allemaal (stuk of 20) werken ze met de ingebouwde reader van MS, op één na. Dat is een oud paper die ingescand is en omgezet naar pdf, die laad alleen eerste twee pagina's. Er zijn echter een hoop pdf readers in de store, ik zal eens de officiële van Adobe uit gaan proberen...

[ Voor 13% gewijzigd door Bartjuh op 04-09-2013 12:15 ]

• Mei

Mei

deBennie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:00:
Het retina scherm van de iPad geeft letters mooier weer.
Mei schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:41:
De Surface is een mogelijk alternatief met een Surfspotprijs van minder dan €100 meer dan een fatsoenlijke e-reader.
De reden dat ik de Surface als een alternatief zie, is de prijs. iPad Minis zijn drie keer zo duur als een e-reader en iPads zelfs 4,5 keer.
Bartjuh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:04:
Ik zal eens even gedeelte van mijn bibliotheek met papers op een USB zetten, kijken of het goed te openen is allemaal :)

Edit: Getest.
Bijna allemaal (stuk of 20) werken ze met de ingebouwde reader van MS, op één na. Dat is een oud paper die ingescand is en omgezet naar pdf, die laad alleen eerste twee pagina's. Er zijn echter een hoop pdf readers in de store, ik zal eens de officiële van Adobe uit gaan proberen...
Awesome, thanks!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Lastige pdf getest met Adobe Reader Touch (die gratis in de store staat), en daar werkt het wel mee, zij het wat traag. Is wel een pdf van 5 MB, en 7 pagina's :X Maar ik herinner mij nog wel dat dit paper zelfs op de PC enigszins traag laadde (i7 2600k), dus...

Verder bij alle geteste bestanden zie ik gewoon alle figures, tables, en equations correct. Zowel 2 column als 1 column papers.

• Mei

Mei

Goed om te horen! Is het ook mogelijk om aantekeningen in PDFs te maken of om delen te markeren?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Mei schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:34:
Goed om te horen! Is het ook mogelijk om aantekeningen in PDFs te maken of om delen te markeren?
In de voorgeïnstalleerde Reader van MS kan je niets wijzigen, wel opslaan elders, of uitprinten op geïnstalleerde printer.

Bij Adobe Reader Touch kan je:
Notities toevoegen
Highlight (tekst markeren)
Strikeout
Underline

Eigenlijk exact dezelfde dingen als op de PC, zelfs geel notitie-icoontje ziet er hetzelfde uit. Bij "gescande pdfs" waar tekst niet als tekst wordt herkend, kan je tekst niet markeren/doorstrepen/onderstrepen (net als op de pc eigenlijk).

Bij de Adobe versie kan je ook printen en opslaan. Wat mij wel opvalt is een dropdown menu als formaat bij opslaan, daar staat nu alleen pdf tussen, maar suggereert dat andere bestandsformaten ook mogelijk moeten zijn (in de toekomst wellicht) ?

• clemento
Vanochtend een paar foto's gemaakt met de Surface en toen weggelegd.
Wilde weer gebruiken gaat de Surface niet aan.
Eerst nog wel trilling als ik het MS-ikoon aanraakte maar nu niks meer.
De typecover zat niet aangesloten en die heb ik daarna aangesloten net als de stroom.
Laden indicator brand wel maar ook met aansluiting op stroom geen enkele reactie als ik de aan/uit knop aanraak of de typecover openklap.
Wat kan er aan de hand zijn?
Gaat de surface niet aan als de batterij leeg is maar wel aangesloten op stroom?
Is er een reset functie?
Graag hulp?
Groet,

[ Voor 0% gewijzigd door clemento op 04-09-2013 13:10 . Reden: type foutjes ]

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 10:02

Firesphere

Yoshis before Hoshis

clemento schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:09:
Vanochtend een paar foto's gemaakt met de Surface en toen weggelegd.
Wilde weer gebruiken gaat de Surface niet aan.
Eerst nog wel trilling als ik het MS-ikoon aanraakte maar nu niks meer.
De typecover zat niet aangesloten en die heb ik daarna aangesloten net als de stroom.
Laden indicator brand wel maar ook met aansluiting op straam geen enkele reactie als ik de aan/uit knop aanraak of de typecover openklap.
Wat kan er aan de hand zijn?
Gaat de surface niet aan als de batterij leeg is maar wel aangesloten op stroom?
Is er een reset functie?
Graag hulp?
Groet,
Houdt de aan/uit knop plm. 10 seconden ingedrukt. Wacht dan even en druk de aan/uit knop kort in. Als het goed is start je surface dan weer netjes op.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• clemento
Gelukkig die tip werkt!
bedankt!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben er zelf bij toeval achter gekomen dat dit zo werkt. Het is denk ik te vergelijken met een forced-reboot zoals je ook op een gewone PC hebt, alleen is de time-out 10 seconden ipv 5

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Travee
Ik gebruik de Surface puur voor het lezen van studieboeken en het maken van verslagen/aantekeningen. De ipad heeft inderdaad een iets beter scherm waardoor de letters er iets beter uitzien. Daarnaast leest de ipad door zijn 4:3 formaat iets prettiger in portrait mode. Maar de Surface heeft Office en een super mobiel toetsenbord. Een draadloos toetsenbord neem je toch iets minder makkelijk mee. Voor 209 euro is de Surface dus zeker geen slechte keus.

en nog eentje: http://youtu.be/t20JJj08G9Q

Verwijderd

Jammer dat Ruzzle niet op de RT zit, die app zou ik er best op willen hebben.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Maak nu al twee keer mee dat het volume van m'n Surface opeens op 100 staat.. Snap alleen niet hoe. 8)7

• MusicAddict
Bah, wat een onzin daar bij microsoft, dat ze die surface chat weer opengooien. Ik heb geen tijd om te bellen, want met de chat ben je al minimaal een half uur aan het lullen dus kan ik ook een half uur gaan bellen zeker (chat kan ik tussendoor doen dus dat kost geen tijd)

Ben ik straks weer thuis kan je uiteraard weer niet bellen na 18:00, ja dat schiet niet op :P

Zo wel een beetje genezen van de surface natuurlijk, als dat ding niet eens werkt (BSOD crash en recovery werkt niet) als ik eindelijk een 'goede' heb ontvangen, en dan heb ik eerst al daar bijna een maand op gewacht tot het geleverd werd :'(

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Hoe doen jullie dat met een micro hdmi>hdmi kabel aan de tv?

Ik sluit het aan, maar op mijn tv gebeurd niets. Terwijl de surface het wel herkent. Geen idee, hoe ik dit moet oplossen...

Edit: Never mind. Ben een retard :P

Had channel op PC, terwijl hij op 5 moet.. Weet niet meer hoe mijn tv werkt..

[ Voor 27% gewijzigd door Chris Smoove op 04-09-2013 17:04 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Chris Smoove schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:47:
Hoe doen jullie dat met een micro hdmi>hdmi kabel aan de tv?

Ik sluit het aan, maar op mijn tv gebeurd niets. Terwijl de surface het wel herkent. Geen idee, hoe ik dit moet oplossen...
Naar het configuratiescherm ergens? Zelf nooit gedaan, maar dat vermoed ik...

• Richard89
en als je op windows logo (toetsenbord) en P drukt? kun je dan het een en ander instellen?

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

Na onderstaande antwoord gelijk maar Spotify abonnement beeindigd, wat een arrogantie is dat zeg :(
Dear sir,

It is not up to Spotify to develop programmes for other operating systems. The problem here lies solely with Windows and their refusal to make an app for Spotify.

The same is reflected with their OS on phones, it took them a while to make a Spotify app, by which time many users had left us.

Though there is small scale success with users downloading the WindowsPhone app for WiNRT, I would not get your hopes up.

Try it here : http://www.windowsphone.c...82-4203-b7fa-46ddbd07a6e6 but know that is it not made nor designed by Spotify.

If it does work, I hope you will stay on board. Of it refuses to work even then, do have a look on the market for a good alternative.

Sorry about all this,
Byebye Spotify, hello XBox Music

GerkeP

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11 18:30
Serieus? Dat is een officieel antwoord van Spotify? Wow.

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:30
Dus als ik het goed bedrijf verwacht Spotify dat Microsoft een app maakt voor hun service? Dat is toch de omgekeerde wereld! Ik begrijp goed waarom je je lidmaatschap hebt opgezet. :)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Mijn vader zat laatst ook nog te twijfelen of hij Spotify abbo zou nemen, nu ga ik hem Xbox music aanraden.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

RJ-NL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:00:
Dus als ik het goed bedrijf verwacht Spotify dat Microsoft een app maakt voor hun service? Dat is toch de omgekeerde wereld! Ik begrijp goed waarom je je lidmaatschap hebt opgezet. :)
Ligt een beetje lastig geloof ik. De officiele YouTube app is bijvoorbeeld ook van Microsoft. En zo zijn er nog wel een paar meer opvallende.
Ik weet de restricties etc. niet, maar mocht er zoiets zijn als dat een officiele app alleen van Microsoft mag zijn, kan ik me er iets bij voorstellen.
In dat geval zijn het de eisen van Microsoft die belachelijk zijn natuurlijk.
(Deze opmerking omdat ze zeggen dat "Microsoft refuses", klinkt alsof er een licentie probleem is aan Microsofts kant)

Maar dat ze gewoon domweg zeggen "doen we niet, laat een ander het maar doen" is ook net zo raar inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 04-09-2013 19:05 ]

• Mei

Mei

GerkeP schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:40:
Na onderstaande antwoord gelijk maar Spotify abonnement beeindigd, wat een arrogantie is dat zeg :(

[...]

Byebye Spotify, hello XBox Music
http://www.windowsphone.c...82-4203-b7fa-46ddbd07a6e6
Publisher
Spotify AB
Ik geloof bar weinig van die e-mail.

• GerkeP

GerkeP

GerkeP

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:55
Spotify heeft de app wel zelf ontwikkeld of Microsoft heeft de naam van Spotify er onder gezet. Lijkt me sterk dat Microsoft dat zou doen, want onder andere apps die ze gemaakt hebben voor andere partijen hebben ze wel hun eigen naam gezet.

• GerkeP

GerkeP

Insert12 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:28:
[...]

Spotify heeft de app wel zelf ontwikkeld of Microsoft heeft de naam van Spotify er onder gezet. Lijkt me sterk dat Microsoft dat zou doen, want onder andere apps die ze gemaakt hebben voor andere partijen hebben ze wel hun eigen naam gezet.
Dat had ik ze dus ook geantwoord. De iOs an Android app is gewoon gemaakt door ontwikkelaar Spotify AB. In de Windows Phone store staat ook duidelijk Spotify AB asl uitgever/ontwikkelaar.

Ik vermoed dat ze mijn gezeur zat zijn na een jaar en dat ze op deze manier van me af willen komen oid?

GerkeP

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Insert12 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:28:
[...]

Zoals ik aangaf, de YouTube app, maar ook de Google app en de officiele KPN Live-tv app hadden in eerste instantie (niet gecontroleerd) de melding dat de ontwikkelaar Microsoft zelf was. Ik vermoed dus dat hier een licentie-issue met Microsoft is ontstaan tussen die twee.

Omdat ik het gemis van een Spotify-app ook wel storend vond, heb ik ook een vraag ingedient. Hier is wat ik terug kreeg:
Thanks for your email. At the moment, we do not have an app that will run on Windows RT. I am not sure if/when we will be releasing one, but you may wish to keep an eye on our blog (www.spotify.com/blog) for further updates.

[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 04-09-2013 20:25 ]

• Queros
  • Nu online
Is zo'n surface touch cover ook ergens los te krijgen :(
Harense Smid levert ze voor 130 euro.. maar bijna nergens op voorraad..week levertijd..iemand nog een idee?

• GerkeP

GerkeP

Queros schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:33:
Harense Smid levert ze voor 130 euro.. maar bijna nergens op voorraad..week levertijd..iemand nog een idee?
Norrod, paradigit, mediamarkt

GerkeP

• Gettow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2023
Dixons.nl; heeft ze nu zelfs in de aanbieding, lijkt het.

Verwijderd

Kun je Spotify niet gewoon in de browser draaien?

• Queros
  • Nu online
Kijk dixons heeft m!
79 euro is de nieuwe adviesprijs vanuit Microsoft voor die touch covers

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:38:
Kun je Spotify niet gewoon in de browser draaien?
Ja, maar dus niet in de achtergrond, dus onbruikbaar

GerkeP

• MusicAddict
GerkeP schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:43:
[...]

Ja, maar dus niet in de achtergrond, dus onbruikbaar
Wel in de desktop IE10/11 browser, die blijft in de achtergrond lopen.

Verwijderd

Je kunt eens deze browser proberen: http://apps.microsoft.com...a0-4262-b204-175c3a748904 (UC Browser).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 20:50 ]

• GerkeP

GerkeP

MusicAddict schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:44:
[...]

Wel in de desktop IE10/11 browser, die blijft in de achtergrond lopen.
Inderdaad, maar geen "premium" sound, dus nog steeds geen optie

GerkeP

Verwijderd

Queros schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:33:
Gewoon in de store van Microsoft?

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb vandaag de zwarte touchcover gekocht voor mijn pro. Genoeg op voorraad bij dixons (in assen) voor 79,95

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
Iemand een idee hoe ik een andere account kan gebruiken voor skype ipv mijn default microsoft account?
(dus zonder mijn huidige skype account te koppelen aan mn microsoft account)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bospa01 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:44:
Iemand een idee hoe ik een andere account kan gebruiken voor skype ipv mijn default microsoft account?
(dus zonder mijn huidige skype account te koppelen aan mn microsoft account)
Gewoon in Skype aanloggen met dat account?

• MusicAddict
Zo ik heb net Freek teruggemaild, gezien hij vanmiddag mij een mailtje heeft gestuurd met de vraag over hoe de omruiling is gegaan en of er nog problemen zijn ontstaan na mijn tweede omruiling. Dit omdat hij had gezien dat UPS de surface had afgeleverd. (nette service!) :)

In het mailtje stond ook dat ze vanaf September geen chat meer hebben, en alleen nog maar bereikbaar zijn via telefoon. Verklaard waarom ik al 3 dagen niet met ze in contact kon komen op die manier. Vreselijk irritant maar het is maar zo.

Ik heb ondertussen mijn surface weer aan de praat, een standaard recovery deed wonderen. Waarom die van mij dan niet meer werkte was me een raadsel. Ach, ik kan er eindelijk van genieten, en wacht met smart op de 8.1 release. Zitten toch wat features in die echt handig zijn.

Nu nog een sleeve en ik ben tevreden :)

• Travee
Help mee om deze case http://youtu.be/KY5lAmX_G-0 naar Nederland te krijgen!

[ Voor 11% gewijzigd door Travee op 05-09-2013 22:19 ]

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:29
Als het goed is krijg ik ergens deze week of volgende week mijn Surface RT via mijn studievereniging (mag ook wel :@).

Nu wil ik de Surface RT ook écht voor de studie gaan gebruiken, en ben ik opzoek naar een stylus die goed werkt met OneNote. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een stylus van Adonit, maar zou graag jullie mening willen weten. Wat voor stylus hebben jullie ? En kun je goed wiskundige formules opschrijven in OneNote (bijvoorbeeld)?

[ Voor 3% gewijzigd door NLCJ op 05-09-2013 12:45 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

NLCJ schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:44:
Als het goed is krijg ik ergens deze week of volgende week mijn Surface RT via mijn studievereniging (mag ook wel :@).

Nu wil ik de Surface RT ook écht voor de studie gaan gebruiken, en ben ik opzoek naar een stylus die goed werkt met OneNote. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een stylus van Adonit, maar zou graag jullie mening willen weten. Wat voor stylus hebben jullie ? En kun je goed wiskundige formules opschrijven in OneNote (bijvoorbeeld)?
Geen idee, maar je vraag deed ook weer een vraag bij mij rijzen: een goede LaTeX editor in de store?
Helaas geen editor kunnen vinden, maar wel Formula Pad. Daarmee kan je met een TeX style syntax formules noteren en output genereren! Geïnstalleerd en snel ff uitgeprobeerd, en werkt goed! Real-time output, en iig de basic syntax pakt ie perfect.

Verwijderd

Ik vond het vervelend dat ik mijn skydrive map niet in windows explorer kon krijgen. Ik heb echter een workaround gevonden:

Open Word (of een ander office programma)
Maak een nieuw document aan
Klik opslaan als, skydrive, klik "bladeren''
Nu opent office de verkenner met daarin je skydrive map.
Kopieer de locatie uit de adresbalk. (https://d.docs.live.net/cc...................)
Ga naar Windows explorer
Rechtermuisknop op Netwerk, klik nieuwe verbinding
Plak de gekopieerde URL

Klaar, nu heb je skydrive als netwerkschijf in windows explorer staan.

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Bartjuh schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:51:
[...]

Geen idee, maar je vraag deed ook weer een vraag bij mij rijzen: een goede LaTeX editor in de store?
Helaas geen editor kunnen vinden, maar wel Formula Pad. Daarmee kan je met een TeX style syntax formules noteren en output genereren! Geïnstalleerd en snel ff uitgeprobeerd, en werkt goed! Real-time output, en iig de basic syntax pakt ie perfect.
Is er ook een app die soort van het omgekeerde kan? Bij alle programma's staat "Paneel voor wiskundige invoer" als je daar met een stylus ingewikkelde formules in kan voeren en dat exporteren als LaTeX code, dat zou een erg handige app zijn!

Voor zover ik kan zien is het alleen in Word in te voegen

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Volgens mij heb ik dat gezegd ja. En die RT valt qua apps vies tegen. Ik speel weer met mijn iPad mini.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

kevinl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:29:
[...]Volgens mij heb ik dat gezegd ja. En die RT valt qua apps vies tegen. Ik speel weer met mijn iPad mini.
Jailbreak de Surface RT dan? Dan own je elke tablet die je kan kopen qua applicaties, waaronder de iPad en alle Android devices (op de X86 Surface pro na dan).

Je kan dan zelfs een Windows X86 emulator installeren, en X86 apps draaien. Maar ook zonder X86 emulator al zaken als VLC, Putty, VNC. Wie weet zelfs een X11 server voor een X-connectie met een Linux server!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Arm1n schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:13:
[...]Is er ook een app die soort van het omgekeerde kan? Bij alle programma's staat "Paneel voor wiskundige invoer" als je daar met een stylus ingewikkelde formules in kan voeren en dat exporteren als LaTeX code, dat zou een erg handige app zijn!

Voor zover ik kan zien is het alleen in Word in te voegen
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je bedoelt text recognition? En dan omzetten naar LaTeX syntax?

Zou zeker een handige app zijn, maar aardig complex om te fabriceren... en foutgevoelig, zeker bij handmatige invoer.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:06:
Ik vond het vervelend dat ik mijn skydrive map niet in windows explorer kon krijgen. Ik heb echter een workaround gevonden[...]
Ik vind het vooral vervelend dat de files niet offline beschikbaar zijn met de normale Skydrive-app. Zie het liefst gewoon sync zoals de desktopapplicatie van Skydrive.
SChief schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:01:
[...]

Ik vind het vooral vervelend dat de files niet offline beschikbaar zijn met de normale Skydrive-app. Zie het liefst gewoon sync zoals de desktopapplicatie van Skydrive.
Dit wordt ook mogelijk in de 8.1, daar zit de skydrive app zoals je kent standaard geïnstalleerd

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-11 13:38
Vorige week ook maar eens besteld voor mn studie, kreeg ik gisteren dit berichtje:

Beste SURFspot.nl klant,

Helaas moeten wij je berichten dat de door jou bestelde Surface momenteel niet naar je opgestuurd kan worden vanwege problemen in de aanlevering van de devices.

Daarnaast is op dit moment niet bekend wanneer de door ons bestelde Surfaces wel leverbaar zullen zijn, wanneer dit wel bekend is zullen wij je hiervan berichten. Wij hopen dat komende week de Surfaces weer leverbaar zullen zijn, dit moet echter nog bevestigd worden door onze leverancier.

Het spijt ons oprecht dat er een vertraging opgetreden is in de verzending van jouw bestelling, wij kunnen je verzekeren dat wij er alles doen om ervoor te zorgen dat je zo spoedig mogelijk je Surface ontvangt. Wij willen graag benadrukken dat je je geen zorgen hoeft te maken of je de Surface geleverd zult krijgen, de kwestie is momenteel zoals vermeld wanneer.

Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak, mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen voor ons hebben, vernemen wij uiteraard graag van je.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, mijn scherm dimt niet meer vanzelf... Bekend probleem of even Microsoft bellen?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 16:24

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:06:
Ik vond het vervelend dat ik mijn skydrive map niet in windows explorer kon krijgen. Ik heb echter een workaround gevonden:

Open Word (of een ander office programma)
Maak een nieuw document aan
Klik opslaan als, skydrive, klik "bladeren''
Nu opent office de verkenner met daarin je skydrive map.
Kopieer de locatie uit de adresbalk. (https://d.docs.live.net/cc...................)
Ga naar Windows explorer
Rechtermuisknop op Netwerk, klik nieuwe verbinding
Plak de gekopieerde URL

Klaar, nu heb je skydrive als netwerkschijf in windows explorer staan.
Super tip, bedankt!
vali schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:19:
[...]

Dit wordt ook mogelijk in de 8.1, daar zit de skydrive app zoals je kent standaard geïnstalleerd
Dat is helemaal fijn, maar tot die tijd is dit een mooie tussenoplossing.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ehhhh, watte? Ik moet m'n netwerk adapter-driver opnieuw installeren??
Great, een volledige reset, zou dat helpen?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hebben jullie ook problemen met de standaard Mail applicatie ? Sinds een aantal dagen komt er bij mij geen mail meer binnen. Ik heb al een complete refresh gedaan van de surface. Dus opnieuw geinstalleerd. Mijn hoofdaccount kan ik nog wel toevoegen, de eerste sync lukt ook wel maar daarna houdt het op. Standaard Office 365 accounts kan ik niet meer toevoegen omdat de autodiscover functie niet meer werkt.

Deze mail accounts werken wel op mn windows phone en op mn gewone WIndows 8 laptop. Het gaat trouwens om de 8.1 preview. In de Outlook RT versie komt de mail wel gewoon binnen.

XBL: MRE Inc

• clemento
J-P schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:50:
[...]

Super tip, bedankt!

[...]

Dat is helemaal fijn, maar tot die tijd is dit een mooie tussenoplossing.
Het werkt idd. Je moet wel inloggen en je hebt geen mooi icoontje van SkyDrive maar een inlog string:

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Bartjuh schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je bedoelt text recognition? En dan omzetten naar LaTeX syntax?

Zou zeker een handige app zijn, maar aardig complex om te fabriceren... en foutgevoelig, zeker bij handmatige invoer.
Wat ik bedoel is te zien in dit filmpje: YouTube: Inlage II feature: Math Input Panel to LaTeX

Dat werkt nu al op de surface als je het in word wil invoeren, maar ik wil graag LaTeX :P, al wordt dat sowieso lastig zonder een LaTeX app ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Arm1n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:05:
[...]

Wat ik bedoel is te zien in dit filmpje: YouTube: Inlage II feature: Math Input Panel to LaTeX

Dat werkt nu al op de surface als je het in word wil invoeren, maar ik wil graag LaTeX :P, al wordt dat sowieso lastig zonder een LaTeX app ;)
Hehe, best vet. Gebruik zelf altijd Texmaker (freeware), maar dit ziet er wel uit alsof het zijn geld waard is :o

Ik probeer trouwens in Word met text recognition dat te schrijven, wat prima lukt voor tekst en gewone letters, maar het lukt mij echt niet voor griekse letters en wiskundige syntax.... ? Herkend hij gewoon niet?

Het ziet idd naar uit dat er een latex app zou moeten uitkomen voor de RT wil je dat kunnen gebruiken :)

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:43
Met mijn Surface Rt heb ik het probleem dat de touchcover niet meer werkt nadat het apparaat in slaapstand is geweest. Wanneer ik hem opnieuw opstart, werkt alles weer. Het is erg hinderlijk voor een apparaat dat je telkens gebruiksklaar wilt hebben liggen. Herkennen meer mensen die probleem en weet iemand wat er aan is te doen?

• Richard89
TiesD schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:04:
Met mijn Surface Rt heb ik het probleem dat de touchcover niet meer werkt nadat het apparaat in slaapstand is geweest. Wanneer ik hem opnieuw opstart, werkt alles weer. Het is erg hinderlijk voor een apparaat dat je telkens gebruiksklaar wilt hebben liggen. Herkennen meer mensen die probleem en weet iemand wat er aan is te doen?
Ik heb dit heel soms, maar ik heb ook wel eens dat als ik m oppak en de cover naar achter klap, zodat de tablet uit slaapstand komt, het touch niet werkt.

Dat het lijkt alsof de tablet nog denkt dat ik mn toetsenbord wil gebruiken, maar die heb ik al weggeklapt.

dan moet ik bovenop de knop ff indrukken zodat ie weer uit gaat, weer aan en dan werkt t vaak wel..

Dus ik heb het ook beide, alleen niet heel vaak. hoop dat t bugjes zijn en wellicht in 8.1 verder opgelost zijn

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
8.1 is inderdaad nog wel duidelijk beta (tenminste de versie die wij hebben)

Veel apps reageren raar en er zitten best veel kleine foutjes in Windows 8.1 zelf.

Nog maar 1 maandje te gaan!
Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.