• janzjanz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:54
Een gedeelte van het scherm van mijn Windows RT is grijs. Hij is net een maand oud! wat kan er aan de hand zijn?

zie image:

http://imageshack.us/photo/my-images/716/lwak.jpg/

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
janzjanz schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:10:
Een gedeelte van het scherm van mijn Windows RT is grijs. Hij is net een maand oud! wat kan er aan de hand zijn?

zie image:

http://imageshack.us/photo/my-images/716/lwak.jpg/
contact op nemen met de chat ondersteuning van ms!

https://www.youtube.com/@droommotor

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Avalaxy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:33:
Is er een manier om mijn surface RT met 8.1 gemakkelijk te herstellen naar 8.0? De uitleg zegt dat ik een recovery USB moet maken, maar het is me niet duidelijk of ik dat nu alsnog kan doen, of dat ik dat had moeten doen voor ik 8.1 installeerde.
MusicAddict schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

De support vertelde mij eens in een van mijn gesprekken dat 'in principe' je pech hebt als je naar 8.1 bent gegaan zonder eerst (op 8.0) een recovery te hebben gemaakt. De gemaakte recovery blijft dan gewoon 8.1. Dus gemakkelijk gezegd, nee dit kan niet.

Enige manier om dan terug te gaan is om hem te laten opsturen vertelde hij toen.

Maar mij lijkt me het logisch dat er wel een mogelijkheid is, als je een usb recovery van iemand anders op een stick zet (lijkt me generiek) en vervolgens ook even de naam van de drive aan te passen naar 'RECOVERY' onder een FAT32 file format. Dan zou het gewoon hetzelfde moeten werken, want wat is er dan anders dan een direct gemaakte stick door de RT?

Dit werd wel afgeraden door de support, want ik wilde mijn recovery van 8.0 op een kleinere stick zetten, en dit wilde ik doen door hem gewoon te kopiëren alleen toen heb ik mn 8.1 teruggezet naar 8.0. Vervolgens een nieuwe recovery aangemaakt to be sure. Op aanraden van de support uiteraard.

Volgens mij heb ik m dus nog wel ergens liggen, maar heb zo even niets om 4GB te gaan uploaden. Misschien zwerft er ergens een (NL?) recovery rond op het internet anders :)

En anders, wachten tot 15 oktober :P
Op XDA staan wat links met recovery downloads van gebruikers. Wellicht dat het daarmee lukt.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:42
Het is dus neem ik aan ook mogelijk om een usb herstelstation te maken, dit te kopieren naar bijv. een computer en mocht het later nodig zijn het weer op een usb te zetten?

Edit:
Heb het al gevonden, USB image gemaakt en deze op de computer opgeslagen.

[ Voor 19% gewijzigd door [MAUS] op 31-08-2013 12:21 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

Felyrion

goodgoan!

Ik moet trouwens zeggen dat de Internet Explorer van RT erg nice werkt. Fijnste browse ervaring van alle tablet/broser combinaties die ik heb getest.

Altijd fullscreen browsen, handige vaak gebruikt / tabjes systeem en ik ben erg blij met de vorige / volgende implementatie. Gewoon naar rechts vegen en je gaat terug.
En zoals hier op GoT herkent hij dat er meerdere pagina's zijn en kun je naar links swipen om naar de volgende pagina te gaan. Erg prettig :)

Ik heb inmiddels de store op USA gezet, dat gaat al wat beter... maar dat moet nog wel beter.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 21:27
Felyrion schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:28:
Ik moet trouwens zeggen dat de Internet Explorer van RT erg nice werkt. Fijnste browse ervaring van alle tablet/broser combinaties die ik heb getest.

Altijd fullscreen browsen, handige vaak gebruikt / tabjes systeem en ik ben erg blij met de vorige / volgende implementatie. Gewoon naar rechts vegen en je gaat terug.
En zoals hier op GoT herkent hij dat er meerdere pagina's zijn en kun je naar links swipen om naar de volgende pagina te gaan. Erg prettig :)

Ik heb inmiddels de store op USA gezet, dat gaat al wat beter... maar dat moet nog wel beter.
Ik vind het alleen jammer dat scrollen naar beneden bij lange pagina's lang duurt (ios safari heeft daar een versnelling) en dat je niet met een druk bovenaan de browser in 1x boven aan bent.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
Op mijn Surface Pro kan ik wel door een snelle swipe te doen heel snel scrollen. Is dat bij de Surface RT niet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

deBennie schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:57:
[...]Ik vind het alleen jammer dat scrollen naar beneden bij lange pagina's lang duurt (ios safari heeft daar een versnelling) en dat je niet met een druk bovenaan de browser in 1x boven aan bent.
Je hebt pagedown, pageup, en home en end op je keyboard ;) In puur tab-modus weet ik het ook niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 01-09-2013 10:50 ]

• deBennie
Bartjuh schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:50:
[...]

Je hebt pagedown, pageup, en home en end op je keyboard ;) In puur tab-modus weet ik het ook niet...
Ah ok, ga ik proberen. :)

Wat voor mij de userexperience in browsen op de RT minder maakt tov op de iPad is het gemis van een favorietenbalk die je altijd in beeld kunt zetten (alhoewel safari in ios7 dat volgens mij ook niet meer heeft, tenminste, het zat niet in de beta 2 die ik had geinstalleerd), het soms wat moeilijk inladen van pagina's (soms heb je een donkere transparante overlay over de pagina, dan issie aan het inladen ofzo) en het lastig aanklikken van kleine icoontjes: bv op sommige forums heb je op de 'actieve topics'-pagina achter de naam van degene die de laatste reactie heeft gepost zo'n kleine 'pagina'-icoontje die naar die laatste reactie verwijst als je erop klikt. Op mn iPad heb ik nooit last met het klikken erop, op de RT is het altijd 'gezeur'. Ik heb nooit dat ie de link meteen 'pakt'. Meestal doet ie niks als je erop klikt, vaak dan wordt het icoontje geselecteerd (zie je de selectie-elementjes) of heb je per ongeluk op de naam van de poster geklikt waardoor je naar de profielpagina gaat. Mn oplossing is dan om de pagina te vergroten waardoor het icoontje ook groter wordt en je er makkelijk op kan klikken, maar fijn is zo'n handeling niet.

Verder zie je wel dat het scherm op de RT geen 'retina' is. Fonts zien er gewoon minder mooi (raffelig, dun) uit waardoor teksten gewoon net wat minder goed leesbaar zijn dan op de iPad. En ik vind de RT gewoon te breed. Voor films prima, maar om te typen een drama. Je kan dan wel het toetsenbord 'splitten', maar dat heeft een enorme leercurve en wil je de RT goed leren kennen en z'n eigenaardigheden vergeven, dan helpen zulke zaken niet. Wat dat betreft vind ik een iPad op diverse punten makkelijker in de omgang waardoor ik de totale userexperience van de iPad fijner vindt -tot nu toe-..

Wat ik enorm prettig aan de RT vind is de (simpele) mogelijkheid om er een USB-stick erin te stoppen en heel makkelijk bestanden kunt beheren (in de desktop-modus). Die hele desktop-modus snap ik eigenlijk totaal niet. Waarom zit die hele windows desktop er eigenlijk achter? Ik heb er veel over gelezen voor ik de RT had maar nu ik die RT heb snap ik eigenlijk niet waarom niet gewoon alles in de tablet modus zit. Opzich heel mooi dat ik een CMD kan starten enzo, maar voor bv mijn vrouw is dat allemaal veel te technisch en is de dektop modus te verwarrend. De RT lijkt daardoor schrizofreen, alsof microsoft niet heeft durven te kiezen. Of ze zagen er juist wel de voordelen van (makkelijk aansluiting bieden voor mensen die het oude windows gewend zijn?) maar dit werkt in mijn ogen niet. Bv op mijn werk doet het wifi het niet super en is een IP vrijgeven voor een mobiel apparaat om de 1 of andere reden geen vanzelfsprekendheid, met mijn iPad en WP8 telefoon geen enkel probleem (alhoewel ik met die laatste dan soms geen verbinding heb), maar met mn RT moest ik dus helemaal de dos prompt in. Nou, als gemiddelde gebruiker lijkt mij dat enorm frustrerend. Je wil gewoon -lijkt mij- een tablet OS en geen desktop OS/tablet OS combinatie.

Verder vind ik hoe je kan switchen tussen de apps (het van links naar echts swipen aan de linkerkant) enorm prettig en snap eigenlijk niet waarom apple niet meer van die swipe mogelijkheden in ios heeft ingebouwd. Een enorm gemiste kans van Apple als je t mij vraagt.
Ik heb de RT gekocht om het windows 8 op een tablet te leren kennen (na veel negatieve reviews gelezen te hebben) en wil kijken of dit wat voor me is, maar door die kleine lastigheden in het browsen, de 'dubbele OS' en het formaat neig ik toch weer sterk naar de iPad. Maar goed, het is voor mij nu nog te vroeg om daar een keuze in te maken, heb de RT net 3 dagen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door deBennie op 01-09-2013 11:31 ]

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook eens IE vanuit de desktop gebruiken. Dan heb je wel een favorietenbalk.

• deBennie
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:41:
Je kan natuurlijk ook eens IE vanuit de desktop gebruiken. Dan heb je wel een favorietenbalk.
Ja, maar ik wil niet in de desktop modus zitten, daar heb ik de tablet niet voor. :)

Verwijderd

Waarom niet? Het mooie is juist dat je niet gebonden aan alleen maar de Metro UI. Maar goed, ieder zijn ding. Ik zie het apparaat dan ook niet als tablet zijnde zoals een Ipad of Android ding maar meer een zeer compacte laptop.

• deBennie
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:48:
Waarom niet? Het mooie is juist dat je niet gebonden aan alleen maar de Metro UI. Maar goed, ieder zijn ding. Ik zie het apparaat dan ook niet als tablet zijnde zoals een Ipad of Android ding maar meer een zeer compacte laptop.
Ja, ik zie een tablet als een tablet en niet als een laptop-vervanger. Tenminste, ik ervaar het als enorm prettig dat ik makkelijk mn bestanden kan beheren via een explorer en die dingen kan doen die ik ook op een laptop kàn doen, maar zorg er dan voor dat je alles in metro ui hebt en niet dat je de ene keer een bepaalde handeling in het metro ui moet doen en de ander keer in de desktop ui.
Zoals instellingen, veel instellingen kun je doe via de metro ui, maar je kan ook alles afregelen in de desktop modus. Why? Waarom 2 plekken? Het geeft mij het gevoel alsof het Windows 8 nog niet af is en dat we pas bij Windows 10 alles in het metro ui zullen hebben...

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik vind juist die combinatie tussen desktop en tablet prachtig. Met alleen tablet wordt het puur een spele-dingetje. Nu kan ik het ook echt praktisch gebruiken. Foto's van camera halen op vakantie, bestanden overzetten via USB, ik kan word documenten inkijken, presentaties, onenote, etc. Printen via de netwerkprinter, makkelijk op een gekoppelde netwerklocatie (NAS). Ik kan makkelijk door bestanden en mappen bladeren, en kopiëren.

Nee, bij iOS en Android voel ik mij veel te snel gelimiteerd in de mogelijkheden.

[ Voor 8% gewijzigd door Bartjuh op 01-09-2013 12:30 ]

• deBennie
Tuurlijk, vind ik ook prachtig, maar die hele desktop modus had gewoon in de metro ui moeten zitten. Dus 1 look&feel, en niet het 1 in tablet modus en het andere in desktop modus. Vind ik. :)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

deBennie schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:32:
Tuurlijk, vind ik ook prachtig, maar die hele desktop modus had gewoon in de metro ui moeten zitten. Dus 1 look&feel, en niet het 1 in tablet modus en het andere in desktop modus. Vind ik. :)
Ja, een soort "My Computer"/explorer in metro-stijl, systray icoon in metro-stijl, dat soort ongein...

Daar kan ik mij wel in vinden. Je kan het scherm ook al splitten, dus je kan op die manier bestanden overzetten van de ene naar de andere map zonder het overzicht te verliezen.

• deBennie
Precies, ik wil die oude windows 95 desktop niet meer zien op mn tablet ;)

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Een paar 'prangende' vraagjes:

1. Ik heb heel vaak als ik mijn accu-status wil check dat ik een rood kruis zie met daarbij de tekst: Er is geen accu gevonden. Hebben meer van jullie dat probleem?
2. Hoe sluit ik apps af? Vooralsnog doe ik het via het bureaublad en ctrl+alt+del om bij taakbeheer te komen, maar moet makkelijker kunnen lijkt me.
3. Gaat het verslepen van apps bij jullie ook zo moeilijk. Bij windows phone moet ik de app gewoon even vasthouden met de vinger en dan kan ik verslepen, maar dat wil niet zo op de surface...

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-11 10:54
Zhero10 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:32:

1. Ik heb heel vaak als ik mijn accu-status wil check dat ik een rood kruis zie met daarbij de tekst: Er is geen accu gevonden. Hebben meer van jullie dat probleem?
2. Hoe sluit ik apps af? Vooralsnog doe ik het via het bureaublad en ctrl+alt+del om bij taakbeheer te komen, maar moet makkelijker kunnen lijkt me.
3. Gaat het verslepen van apps bij jullie ook zo moeilijk. Bij windows phone moet ik de app gewoon even vasthouden met de vinger en dan kan ik verslepen, maar dat wil niet zo op de surface...
1. Nog geen last van (weekje in gebruik)
2. Van boven het scherm helemaal naar beneden swipen
3. Ja, vind dit ook iets lastiger dan op wp, maar niet storend, doe het toch niet zó vaak

Verwijderd

Puntje 3 had ik het ook moeilijk mee. Even goed vasthouden en dan lijkt het alsof de tile niet mee wil en blijft plakken. Gewoon verder slepen en dan springt de tile gewoon los.
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:16:
Puntje 3 had ik het ook moeilijk mee. Even goed vasthouden en dan lijkt het alsof de tile niet mee wil en blijft plakken. Gewoon verder slepen en dan springt de tile gewoon los.
dit wordt opgelost in de 8.1 update. Hier moet je dan ook net als bij windows Phone de tile inhouden en hierna kan je iedere tile verplaatsen.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11 18:30
Wat betreft punt 3: je moet hem in 8.0 omlaag bewegen, dan komt er een vinkje te staan. Dan werkt het gewoon heel gemakkelijk en zijn er geen problemen.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 21:11
Avalaxy schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:38:
Wat betreft punt 3: je moet hem in 8.0 omlaag bewegen, dan komt er een vinkje te staan. Dan werkt het gewoon heel gemakkelijk en zijn er geen problemen.
Je zegt het zo alsof het in 8.1 veranderd is?

• deBennie
Dat klopt, in 8.1 verschijnt een brade balk onderaan nadat je een tile een aantal seconden hebt ingedrukt. :)

• Avalaxy
Ja, is ook zo. Daar hoef je hem niet meer omlaag te slepen maar moet je hem ingedrukt houden.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Avalaxy schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:38:
Exact, was voor mij ook even wennen, maar nu gaat dat heel simpel. Gewoon de tile "activeren", en dan slepen.

• deBennie
Is er een sftp app beschikbaar voor RT?

[ Voor 15% gewijzigd door deBennie op 01-09-2013 16:47 ]

• Avalaxy
Bartjuh schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:10:
[...]

Exact, was voor mij ook even wennen, maar nu gaat dat heel simpel. Gewoon de tile "activeren", en dan slepen.
+ je kunt nu meerdere tiles tegelijk slepen :)

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:55
Zhero10 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:32:

Jup, heb ik ook last van gehad. Contact opgenomen met de klantenservice, en mij werd aangeraden om een zogenaamde 'vernieuwing' te doen (Instelling>PC instellingen wijzigen>Algemeen>'PC vernieuwen zonder dat invloed heeft op bestanden'). Zo hou je al je apps en bestanden, maar wordt je tablet toch een soort van gereset.

Hierna heb ik er geen last meer van gehad. Als het probleem zich nog blijft voordoen kun je altijd nog een volledige reset naar de fabrieksinstellingen doen. En als dat ook niet werkt gewoon contact opnemen en dan wordt je tablet onder garantie gerepareerd of vervangen.

• rimave
  • Laatst online: 20:09
Ik heb de Surface nu sinds vorige week donderdag in gebruik en hij bevalt me prima.
Het eerste wat me verbaasde was het mooie beeld ondanks dat het geen retina is en het zonder problemen afspelen van een mkv bestand vanaf m'n Synology. Met een iPad is dat erg omslachtig, sterker nog, het werkt geeneens goed.

Het keyboard van de Surface typt ook heerlijk. Ik kan hier veel beter op typen en ook sneller dan op de iPad. Ik heb het dan over het on screen keyboard.

Enige minpuntje is dan toch wel het gemis aan apps. Ik mis de Synology apps die ik op de Windows Phone wel heb. Maar er zijn ook betere apps. Zo is de XBMC remote app van Windows veel mooier en beter dan de iPad app.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de Surface, maar tot nu toe bevalt hij prima!
Die usb poort maakt ook veel goed. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• deBennie
rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:54: ..en het zonder problemen afspelen van een mkv bestand vanaf m'n Synology. Met een iPad is dat erg omslachtig, sterker nog, het werkt geeneens goed.
Hoe speel je mkv bestanden direct van je nas op de surface af?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Lukt mij ook nog niet echt, ik heb ook een Synology NAS en ik kan een paar AVI's afspelen, maar daar houdt het bij op. Meeste video's die ik heb zijn .mkv en die pakt 'ie niet.

The devil is in the details.

• Denzis
Hahn schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:15:
Lukt mij ook nog niet echt, ik heb ook een Synology NAS en ik kan een paar AVI's afspelen, maar daar houdt het bij op. Meeste video's die ik heb zijn .mkv en die pakt 'ie niet.
Ik heb zelf geen nas. Maar heb je de app Mobile.HD al geprobeert? Die speelt wel alles af geloof ik.

• rimave
Yup, de app Mobile HD. Deze speelt werkelijk alles af!
Zelfs 1080p films.

Ik weet niet of deze vraag hier geoorloofd is, maar wat bereik ik met een jailbreak?
Ja, ik kan dan .exe bestanden installeren, maar alleen als ze voor het arm platform geschikt zijn en dat zijn er nog niet zo heel erg veel.

Wat me trouwens opviel is twee kleine bobbeltjes op het scherm. Je ziet het alleen als je de Surface vlak voor je houd en er overheen kijkt met de reflectie van bijv.een tv in het scherm. Links en rechts van de home knop onderin het scherm zit wat vervorming. Het viel me op toen ik de Surface plat met het scherm omhoog op de salontafel had liggen gisteravond. Ik weet niet of meer mensen dit hebben?

[ Voor 85% gewijzigd door rimave op 01-09-2013 20:25 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:23
Heeft iemand gezien dat hij via http://www.microsoftstore...114800?WT.mc_id=FY13WinHH goedkoper is?

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Halo heeft nu ook controller ondersteuning. Geweldig om te doen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:19:
Zelfs 1080p films.

Ik weet niet of deze vraag hier geoorloofd is, maar wat bereik ik met een jailbreak?
Ja, ik kan dan .exe bestanden installeren, maar alleen als ze voor het arm platform geschikt zijn en dat zijn er nog niet zo heel erg veel.
Niet zo veel? Volgens mij VLC, putty, VNC, etc, allemaal super-apps!
Pricewatch?

[ Voor 13% gewijzigd door Bartjuh op 01-09-2013 20:41 ]

• deBennie
rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:19:
Zelfs 1080p films.
Ik gebruil mobile hd ook, maar als ik via videos > open file naar mn nas browse, en dan naar de map video op mn nas browse, dan zie ik al mn muziek mappen. Alsof de video map en de muziek map hetzelfde zijn. Iemand een idee hoe ik gewoon de inhous van mn video map kan benaderen?

En wat ik ook handger zou vinden is als het toetswnbordknopje rechtsonder niet het kleine popupje met toetsenborjes laat zien, maar meteen mn toetsenbord laat verdwijnen. Nu moet ik eerst het toetsenbord knoppie indrukken, en dan het 'verdwijn toetsenbord'-knopje indrukken...

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Zou iemand met een RT kunnen zien welke spanningen en frequenties de adapter aan kan? Als deze geen 100 V op 60 Hz aankan moet ik even rondkijken voor een andere oplossing. :)

@ hieronder: Bedankt! Dat gaat goed komen.

[ Voor 11% gewijzigd door warcow op 01-09-2013 21:19 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

warcow schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:53:
Zou iemand met een RT kunnen zien welke spanningen en frequenties de adapter aan kan? Als deze geen 100 V op 60 Hz aankan moet ik even rondkijken voor een andere oplossing. :)
Input 100-240V ~0.65A, 50/60Hz, Ouput 12V - 2A gelijksp.

Verwijderd

Bartjuh schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:40:
[...]

Niet zo veel? Volgens mij VLC, putty, VNC, etc, allemaal super-apps!

[...]

Pricewatch?
Zet dat er dan bij? :?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Tsjah, niet mijn taak toch? Moet MS dat niet doen? :P

• Queros
Ik twijfel heel erg of ik de 32gb of de 64 gb moet kopen. Je kunt je geheugen natuurlijk uitbreiden met een sd-kaartje..maar dat niet koppelen aan je primaire geheugen neem ik aan.. Wat adviseren jullie?

Verwijderd

Er gaat toch alleen micro sdxc in de surface? In de PW kom ik alleen 64gb tegen.
Queros schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:30:
Ik twijfel heel erg of ik de 32gb of de 64 gb moet kopen. Je kunt je geheugen natuurlijk uitbreiden met een sd-kaartje..maar dat niet koppelen aan je primaire geheugen neem ik aan.. Wat adviseren jullie?
Je kan met een register wijziging apps op je sd kaart installeren, of je dit met grote games wilt doen is een tweede natuurlijk. Zelf vond ik 32 GB meer dan voldoende en met windows 8.1 kwam er weer wat ruimte vrij.

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

deBennie schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:11:
[...]

Hoe speel je mkv bestanden direct van je nas op de surface af?
met File Brick gaat dat prima

GerkeP

• Queros
vali schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:43:
[...]

Je kan met een register wijziging apps op je sd kaart installeren, of je dit met grote games wilt doen is een tweede natuurlijk. Zelf vond ik 32 GB meer dan voldoende en met windows 8.1 kwam er weer wat ruimte vrij.
Ik zal voornamelijk series op een MicroSD kaartje zetten om ze te bekijken..
Het eigen geheugen voor tekstverwerken/foto's en wat muziek.. van die 32 gb houdt je maar 16 over..is dat genoeg?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
Queros schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:46:
[...]

Het eigen geheugen voor tekstverwerken/foto's en wat muziek.. van die 32 gb houdt je maar 16 over..is dat genoeg?
Heb zelf een 32Gb kaartje erin gepropt n de video app in 8.1 ziet die dingen gewoon vanuit de app zelf nadat ik het kaartje als watched location heb toegevoegd.

Zn kaartje kost maar 20 euro, is zeker het geld wel waard.
Queros schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:46:
[...]

Het is meer dan 16 GB, geloof dat het 19 a 20 GB is als jet windows 8.1 erop hebt staan. Weet het nu niet meer zeker omdat ik flink wat apps op mijn Tablet heb staan (staat nu 16.4GB over).

Zelf vind ik dat meer dan genoeg voor mail en offline skydrive.

• rimave
Dus niemand last van die bobbeltjes in het scherm?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:00
rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:53:
Ik in ieder geval niet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• deBennie
Basekid schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:49:

Zn kaartje kost maar 20 euro, is zeker het geld wel waard.
Waar?

En ik ben benieuwd, is er een goede FTP app beschikbaar voor de RT? Of moet ik 'm daarvoor jailbreaken (heb 8.1 erop staan)? :)

Andere vraag, als ik via de store (app) op mn RT naar bv 'Rabo bankieren' zoek, krijg ik geen resultaten terug. Zoek ik via de online winodws 8 store in de browser naar 'Rabo bankieren', kom ik wel netjes op de app pagina van de rabobank app.
Dat heb ik met meer apps, ook met bv de telegraaf app.
Heb ik een bepaalde setting van mn store app niet goed staan? Iemand een idee?

[ Voor 87% gewijzigd door deBennie op 02-09-2013 08:18 ]

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
deBennie schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:06:
[...]

Waar?

En ik ben benieuwd, is er een goede FTP app beschikbaar voor de RT? Of moet ik 'm daarvoor jailbreaken (heb 8.1 erop staan)? :)

Andere vraag, als ik via de store (app) op mn RT naar bv 'Rabo bankieren' zoek, krijg ik geen resultaten terug. Zoek ik via de online winodws 8 store in de browser naar 'Rabo bankieren', kom ik wel netjes op de app pagina van de rabobank app.
Ik vind de zoekfunctie van de store ook om te janken, ik zoek apps dan over het algemeen dan maar in de browser

• Hahn

• Basekid
Ik heb regelmatig last van het feit dat nadat ik mijn tablet uit de lader haal en meeneem onderweg, het kan gebeuren dat de tablet niet meer aanwil, tenzij ik echt heeel lang op allemaal knoppen ga drukken.

Ik heb begrepen dat de tablet best snel uit kan door maar 1x de stroomknop in te drukken, maar de tablet gaat echt met moeite aan.

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:02
Heeft iemand al de surface rt getest i.c.m. een muis-toetsenbord combinatie van logitech met een unifying ontvanger? Zo ja werkt het met alle modellen of moet je gaan voor pakketten die expliciet vermelden dat windows 8 (RT) wordt ondersteund?

[ Voor 35% gewijzigd door seez op 02-09-2013 10:03 ]

• deBennie
seez schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:02:
Heeft iemand al de surface rt getest i.c.m. een muis-toetsenbord combinatie van logitech met een unifying ontvanger? Zo ja werkt het met alle modellen of moet je gaan voor pakketten die expliciet vermelden dat windows 8 (RT) wordt ondersteund?
Ik heb een Logitech Performance MX muis met een bluetooth ontvanger, die doet het op mn RT (als dat is wat je bedoelt?) :)

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Ik krijg mijn RT deze week binnen en ben van plan hem te testen met het draadloze Logitech toetsenbord K800 die ook gebruik maakt van de 'unifying' ontvanger. Ik zal mijn ervaringen hier posten. Als het goed is, werkt het zonder problemen, omdat de K800 volgens Microsoft geschikt is voor de RT. Er bestaat trouwens een site waar je kunt controleren of Logitech randapparatuur werkt icm de Surface RT tablet:
http://www.logitech.com/nl-nl/mice-pointers/articles/winrt
http://www.logitech.com/promotions/win8-compatibility

[ Voor 7% gewijzigd door choogen op 02-09-2013 10:18 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb een Logitech MK710 met Unifying ontvanger en die doet het prima op de Surface RT.

• deBennie
Hmmz, een FTP programma wat sFTP aankan bestaat blijkbaar niet voor de RT.
Andere optie zou een remote desktop zijn zodat ik met mn RT op mn werkPC kan remote desktoppen.

Is er een goede remote desktop app waarmee ik vanaf mn RT op mn werkPC (gratis) kan remote desktoppen?

Verwijderd

Teamviewer Touch.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
deBennie schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:26:
Is er een goede remote desktop app waarmee ik vanaf mn RT op mn werkPC (gratis) kan remote desktoppen?
Gewoon remote desktop vanuit de desktop gebruiken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Nu een paar dagen mijn suface rt in gebruik, ben wel redelijk overtuigd dat dit de beste tablet ervaring kan bieden die mogelijk is.

Enige minpunt wat misschien meer bij mijzelf aan te rekenen is; maar ik heb over de loop der tijd meerdere microsoft accounts gemaakt, 1 voor email, 1 voor de xbox, 1 voor msn, etc.
Nu heeft microsoft volgens mij onlangs het linken van meerdere accounts stopgezet. Je kan in elk geval niet meer in een xbox of messaging app met een ander microsoft account inloggen.

Als ik dus mijn gegevens uit deze meerdere microsoft accounts wil gebruiken zal ik meerdere users moeten aanmaken op mijn surface en schakelen hiertussen, niet heel tactisch dus.

Zijn hier soms ervaringen hoe anderen hier mee omgaan? Geven jullie gewoon die accounts op? Of is er soms een manier om die accounts te 'mergen'?

Verwijderd

Subslider schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:58:
Nu een paar dagen mijn suface rt in gebruik, ben wel redelijk overtuigd dat dit de beste tablet ervaring kan bieden die mogelijk is.

Enige minpunt wat misschien meer bij mijzelf aan te rekenen is; maar ik heb over de loop der tijd meerdere microsoft accounts gemaakt, 1 voor email, 1 voor de xbox, 1 voor msn, etc.
Nu heeft microsoft volgens mij onlangs het linken van meerdere accounts stopgezet. Je kan in elk geval niet meer in een xbox of messaging app met een ander microsoft account inloggen.

Als ik dus mijn gegevens uit deze meerdere microsoft accounts wil gebruiken zal ik meerdere users moeten aanmaken op mijn surface en schakelen hiertussen, niet heel tactisch dus.

Zijn hier soms ervaringen hoe anderen hier mee omgaan? Geven jullie gewoon die accounts op? Of is er soms een manier om die accounts te 'mergen'?
Ik heb bijna het zelfde, mijn account organisatie is grote rommel. Ik wil geen nieuw account aanmaken omdat ik dan mijn skydrive upgrade verlies. Het email adres van dit accout gebruik ik niet meer Wat ik ga doen binnenkort is mijn hoofdaccount (waar skydrive onderhangt) over zetten naar een nieuw email adres. Waarom ik dit nog niet gedaan heb is omdat ik mijn Windows Phone moet resetten. Ik heb mijn email accounts wel gemerged onder outlook.com

• deBennie
Swerfer schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:40:
[...]

Sorry, ben een n00b wat dat betreft. Hoe doe ik dat? :)

Ik zit overigens niet in hetzelfde netwerk..

Edit: heb het remote desktoppen via de native remote desktop app inmiddels voor elkaar, thx voor de tip! :)

[ Voor 25% gewijzigd door deBennie op 02-09-2013 13:35 ]

deBennie schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:14:
[...]

Sorry, ben een n00b wat dat betreft. Hoe doe ik dat? :)

Ik zit overigens niet in hetzelfde netwerk..
mstsc intikken en dan komt het vanzelf in je scherm

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 21:36

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb een k800 keyboard en een MX revolution. Beide zijn op mijn pc gelinked aan 1 unifying receiver. De Surface RT werkt probleemloos met een single receiver en kan ook de muis en keyboard gebruiken :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Ik heb het laatst wel gezien bij de mijne. Maar als mijn Surface rechtop staat, zie ik er niks van, dus ik was me al aan het afvragen of het misschien een schaduw was of zo.
Basekid schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:16:
Ik heb regelmatig last van het feit dat nadat ik mijn tablet uit de lader haal en meeneem onderweg, het kan gebeuren dat de tablet niet meer aanwil, tenzij ik echt heeel lang op allemaal knoppen ga drukken.

Ik heb begrepen dat de tablet best snel uit kan door maar 1x de stroomknop in te drukken, maar de tablet gaat echt met moeite aan.
Ik heb mijn stroomknop ook zo ingesteld dat ik hem hiermee afsluit i.p.v. in standby zet, wat ik veel handiger vind. En ik heb er ook af en toe last van dat hij niet direct aan wil. Wat bij mij eigenlijk altijd werkt is de stroomknop 10-30 sec inhouden en daarna nog 1 keer op de stroomknop drukken.

[ Voor 53% gewijzigd door AnjavH op 02-09-2013 12:45 ]

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
rimave schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:53:
Dat zijn geen bobbeltjes, dat is een heel lichte glooiing. Links en rechts naast Windows logo. En nu? Er zitten trouwens ook vingerafdrukken om mijn scherm als ik hem aangeraakt heb.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Jammer dat we op Windows 8.1 moeten wachten.. Het is al RTM en we hebben zowat het nexus apparaat van Microsoft.

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

deBennie schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:06:
[...]

Je kan gewoon ftp://adres in internet explorer typen en daarna ook openen in de verkenner.
Misschien dat je in de store opties moet instellen dat je lokalisatie optimalisatie (iets in die trant) uit staat.

Iemand al de RT via HDMI op de TV aangesloten? Ik kan bij outputresolutie voor m'n TV niet hoger dan 720p kiezen, ligt dit aan de RT of mijn TV (die is officieel HD-ready maar ik kan er met de laptop wel hogere resoluties naar sturen). Het vervelende is dat de app mobile HD dan niet werkt met een melding dat de resolutie te laag is. Zou wel ideaal zijn om hem ook als mediaplayer te kunnen gebruiken.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

HollovVpo1nt schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:35:
Jammer dat we op Windows 8.1 moeten wachten.. Het is al RTM en we hebben zowat het nexus apparaat van Microsoft.
Hoezo wachten? Beetje iter zet de beta erop als je het nieuwste wilt hebben :). Ben er zelf erg tevreden over, mijn tablet heeft nog nooit zo snel en vloeiend gedraaid.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 10:02

Firesphere

Yoshis before Hoshis

De beta zoals'ie beschikbaar is heeft volgens mij wat problemen met de homegroup-instellingen :/ Eeuwig het cirkeltje en dan niets.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Avalaxy
Niet alleen met homegroup-instellingen...

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 16:22
Ik heb net een Recovery USB gemaakt met een Windows 8 image van XDA, maar hoe zorg ik ervoor dat ik Windows 8 installeer?
Als ik namelijk op Recovery from USB doe reboot de Surface, en krijg ik het blauwe scherm met de talen er weer voor..

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38
Arm1n schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:43:
Iemand al de RT via HDMI op de TV aangesloten? Ik kan bij outputresolutie voor m'n TV niet hoger dan 720p kiezen, ligt dit aan de RT of mijn TV (die is officieel HD-ready maar ik kan er met de laptop wel hogere resoluties naar sturen). Het vervelende is dat de app mobile HD dan niet werkt met een melding dat de resolutie te laag is. Zou wel ideaal zijn om hem ook als mediaplayer te kunnen gebruiken.
Ja hoor, gewoon aansluiten en hij springt bij mij (Sony KDL-32ex700) gewoon direct op 1920x1080.
St00mwals schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:50:
[...]

Ja hoor, gewoon aansluiten en hij springt bij mij (Sony KDL-32ex700) gewoon direct op 1920x1080.
Met met mijn vga kabel is het blijkbaar niet mogelijk (de full hd resolutie), maar persoonlijk vind ik de lagere resolutie wel best. Ben toch nooit van plan om mijn tablet aan mijn tv te hangen, heb het kabeltje gekocht voor presentaties en eventueel aan te sluiten op monitoren op school.

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 16:22
[...]

Wat kan je dan eigenlijk doen? Laat hij precies hetzelfde beeld zien als op je Surface? Want dat is toch gewoon 720p.

• Denzis
Hmm vandaag de vervangings surface gekregen. Het is een gloed nieuwe en backlight bleed is iets minder dan de vorige. Nu wel alleen ipv alleen onder drie vlekjes ook rechtsboven. Dus extra.

Ook vreemd dat ik kwa talen alleen Engels en Duits en Frans kon kiezen. Betekend dat deze versie niet voor de Nederlandse markt is bedoeld.

Ik weet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.

EDIT: heel vreemd. Maar de speakers van deze surface lijken wel slechter te zijn dan van die vorige. Hij is echt heel erg zacht. Niveau staat ook op zijn hoogst bij de instellingen enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Denzis op 02-09-2013 15:30 ]

• Basekid
Vind het wel jammer dat de Bing News en Bing Food & Drink app in 8.1 vol met bugs zitten (bij mij tenminste).

De helft van de functies werken voor geen meter :(

• rimave
Hoe nemen jullie contact op met Microsoft?
Ik wil dat graag per mail doen, maar het kan alleen per telefoon?
Vul ik dat formulier in dan blijft hij mekkeren over de juiste notatie van mijn telefoonnummer.
Ik kom dus niet verder.

• Denzis
rimave schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:35:
Hoe nemen jullie contact op met Microsoft?
Ik wil dat graag per mail doen, maar het kan alleen per telefoon?
Vul ik dat formulier in dan blijft hij mekkeren over de juiste notatie van mijn telefoonnummer.
Ik kom dus niet verder.
Je kan dat ook per chat doen. Even goed kijken bij ondersteuning.

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:45
Denzis schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:17:
Hmm vandaag de vervangings surface gekregen. Het is een gloed nieuwe en backlight bleed is iets minder dan de vorige. Nu wel alleen ipv alleen onder drie vlekjes ook rechtsboven. Dus extra.

Ook vreemd dat ik kwa talen alleen Engels en Duits en Frans kon kiezen. Betekend dat deze versie niet voor de Nederlandse markt is bedoeld.

Ik weet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.

EDIT: heel vreemd. Maar de speakers van deze surface lijken wel slechter te zijn dan van die vorige. Hij is echt heel erg zacht. Niveau staat ook op zijn hoogst bij de instellingen enzo.
Ik had een vergelijkbare, de taalopties aan het begin waren inderdaad beperkt. Zat zeker ook in een doos met aande zij kant een getal a la reservenummer XXX :P ?

Mijne is vanmorgen aangekomen op het service centrum, heb nog hoop dat ze er vandaag weer eentje terugsturen :P (al heb ik liever dat ze even kijken voordat ze iets overhaast doen ;))

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

werk nu tijdje met de surface RT en ik hoef me ipad niet meer :) zeker met de typecover is het echt een beter device om mee naar het werk te nemen. Ook het aantal applicaties neemt gestaag toe en dat Outlook nu ook beschikbaar is kan wel eens een goed argument zijn voor mensen om een surface RT aan te schaffen imho.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38
Bioflap schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:01:
[...]

Wat kan je dan eigenlijk doen? Laat hij precies hetzelfde beeld zien als op je Surface? Want dat is toch gewoon 720p.
Ik gebruik een micro HDMI -> HDMI kabel.
Ik kan hem dan gebruiken als dubbel scherm, extra scherm, of als enige scherm.
Het grappige bij het alleen gebruik van de TV is dat je nog wel het touchscreen kunt/moet bedienen...
Je zit dan echt met je vinger een beetje te gokken waar je bent (je ziet op de TV dan een soort van cirkeltje verschijnen) en dan op de jusite plek drukken 8)7

• Denzis
MusicAddict schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:06:
[...]

Ik had een vergelijkbare, de taalopties aan het begin waren inderdaad beperkt. Zat zeker ook in een doos met aande zij kant een getal a la reservenummer XXX :P ?

Mijne is vanmorgen aangekomen op het service centrum, heb nog hoop dat ze er vandaag weer eentje terugsturen :P (al heb ik liever dat ze even kijken voordat ze iets overhaast doen ;))
Laat even weten of de jouwe dit keer wel zonder backlight bleed is. Ik durf 99 procent te zeggen dat dit niet zo is. Ik denk dat ik het zo wel hou. En had liever denk me oude gehouden. Ook omdat dit waarschijnlijk een ouder model is. :(

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Is bij jullie de App Store ook zo leeg? Bij mij staat Dropbox er niet eens in, terwijl ik m wel kan vinden via Google en dan openen via de App Store?

• Hahn
Heb je 'm waarschijnlijk ingesteld staan op alleen apps uit de regio tonen oid, dan krijg je maar een heel klein deel van de apps te zien.

• deBennie
Hahn schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:45:
Heb je 'm waarschijnlijk ingesteld staan op alleen apps uit de regio tonen oid, dan krijg je maar een heel klein deel van de apps te zien.
Waar stel je dat in dan?

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

[...]

Hmm, dan moet ik hem even aansluiten op een andere tv om te testen of het niet aan m'n surface ligt, want via een laptop of ps3 krijg ik op m'n eigen tv wel er gewoon 1080p doorheen (Panasonic PV)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Configuratiescherm > klok, taal en land/regio > locatie wijzigen

en dan bijvoorbeeld op Verenigde Staten zetten. Andere landen kan ook, ieder land heeft wel een aantal regio specifieke apps.. maar VS zal het meeste wel laten zien.

• Hahn
Binnen de app store heb je ook nog een vinkje die iets zegt over locatie of taal, daar doelde ik meer op :P

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:39
Denzis schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:17:

Heb je al wel alle updates geïnstalleerd? Er zijn wat updates geweest die het volume van de speakers omhoog brachten.

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Hahn schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:59:
Binnen de app store heb je ook nog een vinkje die iets zegt over locatie of taal, daar doelde ik meer op :P
Hmja, inderdaad, maar "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" kan zo dubbelzinnig uitgelegd worden.

Voor mij betekent dat niet dat apps uit andere talen dan maar helemaal weggelaten moeten worden... ik heb geen flauw idee wat deze setting precies doet.

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:33
Bij mij betekende dat geen apps in andere talen....
En ik me de eerste week maar ergeren dat de store zo leeg was |:(

• Hahn
Felyrion schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:11:
[...]

Hmja, inderdaad, maar "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" kan zo dubbelzinnig uitgelegd worden.

Voor mij betekent dat niet dat apps uit andere talen dan maar helemaal weggelaten moeten worden... ik heb geen flauw idee wat deze setting precies doet.
Voor zover ik het snap laat 'ie alleen apps zien in de taal waarin je Surface ingesteld staat. Dus als je Surface op Nederlands staat, krijg je alleen apps met Nederlandse taal. Ergo, je mist alle apps die dat niet hebben (95% dus :+).

• Denzis
mknoppert schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:02:
[...]

Heb je al wel alle updates geïnstalleerd? Er zijn wat updates geweest die het volume van de speakers omhoog brachten.
Klopt na het updaten waren de speakers een (stukje) beter. Handig om te weten! Ik accepteer de backlight bleed. vind het wel goed zo. Net toevallig de dure retina ipad van me moeder gepakt en die heeft nóg meer backlight bleed.

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Swerfer schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:40:
[...]

Als Cisco VPN nodig is zal dat niet werken.
Ik gebruik Teamviewer Touch en dat werkt uitstekend.
Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.