Oh stom, heb die helemaal over het hoofd gezien! Zo gelijk eens proberenFred-Erik schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:55:
[...]
Is een webapp zoveel beter als Adobe Photoshop Express dan, een app die speciaal voor Windows 8 gemaakt is?
In elk geval via .inf files, maar dan moet je die natuurlijk wel ergens kunnen vinden. Is mij nog niet gelukt.Bioflap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:19:
[...]
Drivers kan je toch ook als .sys files toevoegen?
Welke printer heb je op deze manier werkend gekregen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:43:
Het was een flink gedoe om mijn printer als werkgroep printer toe te voegen omdat ik andere drivers ervoor moet gebruiken dan Windows standaard detecteert. Ik had de printer al werkend gekregen over USB maar nu dus ook via het netwerk. Ik kreeg elke keer de melding dat ik handmatig een .inf bestand moest kiezen. Na het uitproberen van verschillende mogelijke oplossingen werkte de onderstaande workaround.
[...]
Zit die printer via usb gekoppeld aan een pc die dan ook aan moet staan?
Je kunt nu printen met de MS Surface RT (dus niet de Pro versie)?
Verwijderd
Je moet even kijken of er van jouw printer ook een vergelijkend type is uit dezelfde serie of uit dezelfde lijn. Ik heb een Canon, ik zie dat jij al hebt geprobeerd om een vergelijkbare driver te gebruiken.Hatman schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:32:
[...]
Welke printer heb je op deze manier werkend gekregen?
Zit die printer via usb gekoppeld aan een pc die dan ook aan moet staan?
Je kunt nu printen met de MS Surface RT (dus niet de Pro versie)?
Klopt de printer zit via USB gekoppeld aan een andere PC die dus ook moet aanstaan om te kunnen printen. Ik zit wel te kijken om dit anders op te lossen door een Acces Point of Print Server te gaan gebruiken, maar dat is nog niet zo makkelijk als dat het klinkt
Ja, met de Surface RT.
Heb je de universele Samsung drivers al geprobeerd? Ook is er een kopje met Microsoft drivers.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 19:20 ]
@ChicaneBT, Dank voor de info en tips.
Ik ga er mee aan de slag en meld binnen een paar dagen wat de resultaten zijn.
Ik ga er mee aan de slag en meld binnen een paar dagen wat de resultaten zijn.
In het trant van -zeg je nutteloze tv abonnement op-, heb ik geprobeerd om met mijn Surface RT de NPO live-stream te bekijken van NL 1 / 2 / 3.
De Metro internet explorer kan hem na een paar keer proberen niet afspelen, maar in de desktop lukt dat wel.
De stream laggt wel, en ik weet zeker dat het niet aan mijn internet ligt.
Kunnen jullie dat beamen?
Ik ga dan toch niet mijn TV abonnement opzeggen als ik elke 7 seconde naar een schokje moet kijken.
De Metro internet explorer kan hem na een paar keer proberen niet afspelen, maar in de desktop lukt dat wel.
Ik ga dan toch niet mijn TV abonnement opzeggen als ik elke 7 seconde naar een schokje moet kijken.
Verwijderd
@janchtw: jammer v.w.b. incomp(etent)(a-t)biliteit (ook opladers) mocht je connectoren vervangen: wit ≠ zwart!
[ Voor 238% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 17:17 ]
Ik denk toch dat je het bij je zelf moet zoeken. Speelt hier soepel af in mui modus en desktopmodus 😏Holland1994 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:52:
In het trant van -zeg je nutteloze tv abonnement op-, heb ik geprobeerd om met mijn Surface RT de NPO live-stream te bekijken van NL 1 / 2 / 3.
GerkeP
In de Metro interface werkt hij, maar af en toe een schokje (alleen in beeld, niet in geluid).Holland1994 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:52:
In de desktop modus werkt hij eigenlijk hetzelfde, af en toe een schokje.
Is wel Adobe Flash, en het is niet voor niets dat het door Apple jaren geleden is uitgebannen (zal dus sowieso niet werken op een iPad).
Er is overigens een uitzending gemist app, waar alles prima in werkt! (zonder schokken).
[ Voor 14% gewijzigd door Bartjuh op 27-08-2013 21:13 ]
Zijn hier ook mensen die limieten zijn tegengekomen ivm het syncen van wallpapers tussen de tablet en een Win8 pc? Ik heb op mijn PC iets van 1200 wallpapers, maar op de RT wilt hij er niet meer dan 20 syncen (staan ook steeds maximal 20 wallpapers in de RoamedThemeFiles map).
Zelfs al forceer ik alle 1200 in die map op de RT, dan lijkt het alsof hij ze stiekem weggooit zodat er 20 overblijven...
Zelfs al forceer ik alle 1200 in die map op de RT, dan lijkt het alsof hij ze stiekem weggooit zodat er 20 overblijven...
Dank jullie wel voor jullie inspanningBartjuh schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:09:
[...]
In de Metro interface werkt hij, maar af en toe een schokje (alleen in beeld, niet in geluid).
In de desktop modus werkt hij eigenlijk hetzelfde, af en toe een schokje.
Is wel Adobe Flash, en het is niet voor niets dat het door Apple jaren geleden is uitgebannen (zal dus sowieso niet werken op een iPad).
Er is overigens een uitzending gemist app, waar alles prima in werkt! (zonder schokken).
Ja de uitzending gemist app werkt prima, maar er is toch geen live stream in de uitzending gemist app?
Nog een keer opnieuw gestart, dan snel naar internet Explorer, en hij blijft elke 6 seconden even stotteren.GerkeP schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:58:
[...]
Ik denk toch dat je het bij je zelf moet zoeken. Speelt hier soepel af in mui modus en desktopmodus 😏
Deze kan je niet eerst installeren op win8 en dan die .inf of .sys files er uit halen?mtr33 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:29:
[...]
In elk geval via .inf files, maar dan moet je die natuurlijk wel ergens kunnen vinden. Is mij nog niet gelukt.
Pittig jammer dat ziggo niet even een appje maakt..
Geen idee (ik heb geen W8), maar onder W7 draait 'ie al onder de Windows update drivers en is er geen HP driver package meer. Lijkt me sterk dat er een driver te vinden is die uit te pakken en over te zetten is, maar hopelijk vergis ik me. Alle in RT beschikbare HP drivers resulteren vooralsnog niet in een werkende printer helaas. Maar we gaan stug door....Bioflap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Deze kan je niet eerst installeren op win8 en dan die .inf of .sys files er uit halen?
Er is in elk geval vraag naar, hopelijk beseffen ze dat binnenkort bijna alle computers windows 8 gaan draaien en mensen ook graag op hun laptop tv willen kijken.Chris Smoove schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:57:
Pittig jammer dat ziggo niet even een appje maakt..
Verwijderd
Is er niet een goede accu status app dat je in 1 keer in zo'n blokje het percentage van je accu kunt zien? Elke keer naar bureaublad op zo'n mini icoon drukken is ook niet alles.
Edit: Er zou geen Power API beschikbaar zijn voor Metro stijl apps. Een grote widget op het bureaublad zou ook al een verbetering zijn.
Edit: Er zou geen Power API beschikbaar zijn voor Metro stijl apps. Een grote widget op het bureaublad zou ook al een verbetering zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 02:47 ]
Lijkt me toch iets met je wireless oid.Holland1994 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:34:
Nog een keer opnieuw gestart, dan snel naar internet Explorer, en hij blijft elke 6 seconden even stotteren.
Ik maak gebruik van een Linksys WRT320N en een Mikrotik RB2011 en daar werkt het zonder problemen
GerkeP
Ik veeg altijd de Charmsbar in beeld, dan zie je ook gelijk hoe vol je accu is.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:37:
Is er niet een goede accu status app dat je in 1 keer in zo'n blokje het percentage van je accu kunt zien? Elke keer naar bureaublad op zo'n mini icoon drukken is ook niet alles.
maar niet de percentages, en die wou hij graag weten 😉Tomba schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:15:
[...]
Ik veeg altijd de Charmsbar in beeld, dan zie je ook gelijk hoe vol je accu is.
zelf ga ik voor het percentage naar het bureaublad, beetje omslachtig maar ja
Welke FB app gebruiken jullie? De webpagina werkt de chat niet. En alle apps's die ik geprobeerd heb zijn crap.
De gewone personen app werkt hier primaharmz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
Welke FB app gebruiken jullie? De webpagina werkt de chat niet. En alle apps's die ik geprobeerd heb zijn crap.
hoezo werkt de chat niet dan? hier wel hoor, je moet soms alleen 2x drukken op het chaticoontje
Maar ik ben ook nog wel op zoek naar een app waar je ook gewoon je pagina's etc in kunt beheren, dus ondanks de personen app, houd ik me ook aanbevolen voor een goeie FB app
Verwijderd
Mine for Facebook ziet er mij op het eerste zicht wel een mooie app uit. Ik heb helaas m'n Surface nog niet, dus ik heb geen idee hoe die in de realiteit werkt. Check het eens, zou ik zeggen, en laat het mij dan weten. ;-)
Net even snel gedownload, ziet er op het eerste gezicht wel goed uit.
Merkte wel al dat het niet de snelste app is, en je kunt niet likken in de news feed.
Dus eerst naar het bericht en dan liken, beetje omslachtig.
Maar verder beter dan de meeste Facebook apps,
Merkte wel al dat het niet de snelste app is, en je kunt niet likken in de news feed.
Dus eerst naar het bericht en dan liken, beetje omslachtig.
Maar verder beter dan de meeste Facebook apps,
Ik gebruik gewoon facebook touch app. Is de enige app tot nu toe die live tile updates goed doet, en heeft verder alles.
Het gebrek van veel officiele apps is wel gemis. Hebben jullie overigens ook dat met sommige games het scherm op zwart gaat en blijft?Basekid schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:16:
Ik gebruik gewoon facebook touch app. Is de enige app tot nu toe die live tile updates goed doet, en heeft verder alles.
Ik kan dan gewoon switchen naar de desktop / andere app maar de betreffende game moet dan weer gesloten en opnieuw gestart worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wel dat sommige games eerst opstarten en als je dan een level wil starten hij opeens afsluit en terug gaat naar het Metro scherm..Bospa01 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:36:
[...]
Het gebrek van veel officiele apps is wel gemis. Hebben jullie overigens ook dat met sommige games het scherm op zwart gaat en blijft?
Ik kan dan gewoon switchen naar de desktop / andere app maar de betreffende game moet dan weer gesloten en opnieuw gestart worden.
Verwijderd
Voor de geinteresseerden: ik heb een proximus/Vodafone K4305 dongle op de kop kunnen tikken en deze wordt meteen herkend en doet het perfect, kan ik iedereen aanraden die 3G op zijn surface wilt. Gebruik een Vodafone simkaart dus ik heb geen idee hoe het met andere providers zit.
Ja dat is volgens hier ook de enige adapter die wél werkt onder RTVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:06:
Voor de geinteresseerden: ik heb een proximus/Vodafone K4305 dongle op de kop kunnen tikken en deze wordt meteen herkend en doet het perfect, kan ik iedereen aanraden die 3G op zijn surface wilt. Gebruik een Vodafone simkaart dus ik heb geen idee hoe het met andere providers zit.
Ik krijg morgen mn (nieuwe) surface binnen met hopelijk geen backlight bleeding
Super service daar bij microsoft tot nu toe als je ziet dat ik maandag het had laten weten aan de support en het dezelfde dag nog was opgehaald.
Voor de chat kan je ook im+ gebruiken.Richard89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:
[...]
De gewone personen app werkt hier primat is wel erg basic, maar goed..
hoezo werkt de chat niet dan? hier wel hoor, je moet soms alleen 2x drukken op het chaticoontje
Maar ik ben ook nog wel op zoek naar een app waar je ook gewoon je pagina's etc in kunt beheren, dus ondanks de personen app, houd ik me ook aanbevolen voor een goeie FB app
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik gebruik een Huawei E5331 ( http://www.huaweidevice.c...Id=5009&treeId=3619&tab=0 )Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:06:
Gewoon connecten via wifi
GerkeP
+1, doet het bij mij al een aantal jaar goed op meerdere devices tegelijk en nu ook met de RT. In NL zijn MIFI's vaak (te) duur, maar in bijvoorbeeld de UK en France zijn ze als prepaid pakket te koop en eenvoudig te unlocken voor NL providers.GerkeP schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:29:
[...]
Ik gebruik een Huawei E5331 ( http://www.huaweidevice.c...Id=5009&treeId=3619&tab=0 )
Gewoon connecten via wifi
EDIT@hieronder: zijn inderdaad niet duur meer. Ik had blijkbaar nog een oude prijs in gedachten (€100+) van toen ik voor een collega keek. Zelf heb ik 'm kort na introductie gekocht in FR voor nog geen €50, vandaar.
[ Voor 16% gewijzigd door mtr33 op 29-08-2013 11:44 ]
Ik weet niet wat je duur vindt, maar ik heb 61 euro betaald voor een simlockvrijemtr33 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:15:
[...]
+1, doet het bij mij al een aantal jaar goed op meerdere devices tegelijk en nu ook met de RT. In NL zijn MIFI's vaak (te) duur, maar in bijvoorbeeld de UK en France zijn ze als prepaid pakket te koop en eenvoudig te unlocken voor NL providers.
Gewoon ff in de pricewatch kijken: pricewatch: Huawei E5331
GerkeP
Verwijderd
Klopt die had ik ook gevonden maar ik was nergens iemand tegengekomen die bevestigde dat hij daadwerkelijk werkt. Ik heb hem van marktplaats van iemand die hem bij proximus had gekocht. Verder is hij als je op proximus zoekt ook te vinden bij centralpoint. Anders helpt het om op Huawei te zoeken.MusicAddict schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:35:
[...]
Ja dat is volgens hier ook de enige adapter die wél werkt onder RT, en daar klagen ze al over de beschikbaarheid van die dingen. Waar hem je m vandaan getoverd die 3g adapter?
Ik krijg morgen mn (nieuwe) surface binnen met hopelijk geen backlight bleeding
Super service daar bij microsoft tot nu toe als je ziet dat ik maandag het had laten weten aan de support en het dezelfde dag nog was opgehaald.
Krijg ik een nieuwe surface toegestuurd, zijn ze zelfs te lui geweest om hem na te kijken. (ik zet hem aan en zie meteen 3 vlekken en een hele hoek van het scherm dat niet goed is. Dan mag ik kieskeurig zijn maar dit is zelfs erger dan de eerste die ik had. Die had maar last van 1 backlight issue.
Dat backlight bleeding er is dat begrijp ik, maar de support vertelde de vorige ook dat dit niet hinderlijk moet zijn. (en dat is het jammer genoeg enorm als ik een film wil kijken)
Zucht, alweer een nieuwe aangevraagd, zo geniet ik niet van mijn surface
Gelukkig wel weer vriendelijk geholpen door de support die weer een nieuwe ticket heeft aangemaakt.Ze zou persoonlijk het servicecentrum contacteren dat ze even kijken deze keer
. Dat ze het in 3 dagen kunnen omruilen vind ik dan weer wel prima, zo snel had ik nog nooit een return gehad.
Daarbij kreeg ik vanmorgen de mail dat mn garantie is aangepast naar 15 november 2015 dus dat is weer wel mooi meegenomen.
Dat backlight bleeding er is dat begrijp ik, maar de support vertelde de vorige ook dat dit niet hinderlijk moet zijn. (en dat is het jammer genoeg enorm als ik een film wil kijken)
Zucht, alweer een nieuwe aangevraagd, zo geniet ik niet van mijn surface
Gelukkig wel weer vriendelijk geholpen door de support die weer een nieuwe ticket heeft aangemaakt.Ze zou persoonlijk het servicecentrum contacteren dat ze even kijken deze keer
Daarbij kreeg ik vanmorgen de mail dat mn garantie is aangepast naar 15 november 2015 dus dat is weer wel mooi meegenomen.
[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 29-08-2013 14:43 ]
Inderdaad een erg goede service van Microsoft.
En hoop dat je er snel van kan gaan genieten, ik zou persoonlijk niet meer zonder kunnen, haha
En hoop dat je er snel van kan gaan genieten, ik zou persoonlijk niet meer zonder kunnen, haha
ik had niet gedacht dat ik m zo fijn zou vinden, laat staan "beter dan een ipad".. maar alleen de multitask functie overtreft apple! heerlijk! ik snap eigenlijk niet dat deze tablet zo ondergewaardeerd is!
Ik krijg mijn RT morgen, ben heel benieuwd, heb tot nu toe elke iPad gekocht maar ben nu toch heel benieuwd wat een RT met me doet.Richard89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:24:
ik had niet gedacht dat ik m zo fijn zou vinden, laat staan "beter dan een ipad".. maar alleen de multitask functie overtreft apple! heerlijk! ik snap eigenlijk niet dat deze tablet zo ondergewaardeerd is!
Weet iemand of er al compatible dvbt tuners te binden zijn voor de rt? Dat zou hem compleet maken voor mij (op gps en 3g na dan)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik hoop het echt voor je maar ik betwijfel het.MusicAddict schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:42:
.Ze zou persoonlijk het servicecentrum contacteren dat ze even kijken deze keer.
Ben al sinds 7 mei (!!) bezig om m'n defecte TouchCover te laten wisselen voor een andere. Heb na de eerste wissel een verkeerde toetsenbordindeling ontvangen. 4 Touchcovers later zit ik nog steeds met een foutieve! Ondanks het meesturen van hele brieven, foto's met rode cirkeltjes op om aan te geven dat het een verkeerde is, foto's met een goede indeling, ... Lijkt wel alsof de doos wordt opengemaakt door robots ofzo. Gezond verstand om eens 10 sec. te kijken naar de info die erbij zit is blijkbaar teveel gevraagd!
Krijg morgen ook mijn nieuwe. Ben benieuwd of ik er geen last van heb. Kreeg je gelijk een nieuwe doos enzo?MusicAddict schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:42:
Krijg ik een nieuwe surface toegestuurd, zijn ze zelfs te lui geweest om hem na te kijken. (ik zet hem aan en zie meteen 3 vlekken en een hele hoek van het scherm dat niet goed is. Dan mag ik kieskeurig zijn maar dit is zelfs erger dan de eerste die ik had. Die had maar last van 1 backlight issue.
Zucht, alweer een nieuwe aangevraagd, zo geniet ik niet van mijn surface![]()
Gelukkig wel weer vriendelijk geholpen door de support die weer een nieuwe ticket heeft aangemaakt.Ze zou persoonlijk het servicecentrum contacteren dat ze even kijken deze keer. Dat ze het in 3 dagen kunnen omruilen vind ik dan weer wel prima, zo snel had ik nog nooit een return gehad.
Ja ze zitten in een standaard RMA doos, dus weer terugsturen is een eitje in dezelfde doosDenzis schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:16:
[...]
Krijg morgen ook mijn nieuwe. Ben benieuwd of ik er geen last van heb. Kreeg je gelijk een nieuwe doos enzo?
Ergste vond ik dat ze het nog niet eens hadden opengemaakt, als je de tablet aanzet zag ik het al meteen bij het surface logo. Dus moeite was het niet maar zelfs dat hebben ze niet gedaan.
Zou vandaag ook de UPS label krijgen binnen een paar uur, maar nope, zal morgen vroeg wel weer even chatten.
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 29-08-2013 22:28 ]
Volgens mij (nog) niet, maar in de tussentijd is er wel een DVBLink app om de Surface te koppelen aan een server en zo tv te streamen. Wellicht heb je daar iets aan?MaDLiVe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:52:
Weet iemand of er al compatible dvbt tuners te binden zijn voor de rt? Dat zou hem compleet maken voor mij (op gps en 3g na dan)
[ Voor 3% gewijzigd door mtr33 op 29-08-2013 22:37 ]
Je hebt eerder contact gehad met Freek? Die is verdomd snel!MusicAddict schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:26:
[...]
(kan liggen dat ik nu een vrouw aan de chat had, de vorige keer had ik binnen 10 minuten beide mails)
Idd die Freek is een goede, mijn garantie-probleem was extreem snel opgelost.Bioflap schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:13:
[...]
Je hebt eerder contact gehad met Freek? Die is verdomd snel!
Er is mij iets opgevallen met de Surface RT, het is niet bepaald een probleem oid, maar puur iets wat mij was opgevallen. Als ik 'm oplaad, dan voelt de behuizing anders aan dan wanneer de RT niet opgeladen wordt. Ik kan alleen niet plaatsen of de behuizing resoneert met de accu of dat een heel klein stroompje erdoorheen loopt
De oplader even 180 graden draaien in het stopcontact.Arnlith schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:25:
Er is mij iets opgevallen met de Surface RT, het is niet bepaald een probleem oid, maar puur iets wat mij was opgevallen. Als ik 'm oplaad, dan voelt de behuizing anders aan dan wanneer de RT niet opgeladen wordt. Ik kan alleen niet plaatsen of de behuizing resoneert met de accu of dat een heel klein stroompje erdoorheen loopt
Als ik bij de touchpad van mijn Lenovo Yoga 11, ook met Windows RT, van de bovenste rand naar beneden swipe, krijg ik telkens een instellingen-menu. Heeft de Surface dit ook, en zo ja, kan je dat uitzetten. Ik heb al gezocht bij instellingen, maar ik vind er niets over. Dat is erg vervelend als je gewoon aan het scrollen bent, en dan kom je steeds bij die instellingen.
Dat zijn vet hippe Windows gestures. Zo heurt dat. Mare mijn Surface doet dat niet geloof ik. En zo moeilijk is Googlen nu ook weer niet he!Flying Hawkic schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:52:
Als ik bij de touchpad van mijn Lenovo Yoga 11, ook met Windows RT, van de bovenste rand naar beneden swipe, krijg ik telkens een instellingen-menu. Heeft de Surface dit ook, en zo ja, kan je dat uitzetten. Ik heb al gezocht bij instellingen, maar ik vind er niets over. Dat is erg vervelend als je gewoon aan het scrollen bent, en dan kom je steeds bij die instellingen.
[ Voor 15% gewijzigd door warhamstr op 30-08-2013 08:39 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik wacht nu nog steeds op de verzendlabels die naar mijn @live e-mail gestuurd zouden worden. Toen hadden ze me e-mail verandert naar mijn gmail adres en ik kreeg gelijk de mail.MusicAddict schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:26:
[...]
Ja ze zitten in een standaard RMA doos, dus weer terugsturen is een eitje in dezelfde doosEven dichtplakken en voilá. Nette verpakking imho, de batterij was wel helemaal leeg, dus waarschijnlijk heb je ook een ligt-op-de-plank model.
Ergste vond ik dat ze het nog niet eens hadden opengemaakt, als je de tablet aanzet zag ik het al meteen bij het surface logo. Dus moeite was het niet maar zelfs dat hebben ze niet gedaan.
Zou vandaag ook de UPS label krijgen binnen een paar uur, maar nope, zal morgen vroeg wel weer even chatten.(kan liggen dat ik nu een vrouw aan de chat had, de vorige keer had ik binnen 10 minuten beide mails
)
Overigens moet ik wel zeggen dat dit toch wel een van de beste service is die ik ooit heb gehad bij een product. Staat wel gelijk aan de service van Nespresso. Ze willen je ook erg graag bellen en houden je goed en persoonlijk op de hoogte van de vorderingen (geen geautomatiseerde antwoorden)
EDIT:
Leuk.. ben zo handig geweest UPS nét te missen.. krijg hem nu pas maandag..
[ Voor 3% gewijzigd door Denzis op 30-08-2013 11:12 ]
Heb je een multimeter? Meet dan eens tussen de behuizing en aarde (kachel of zo).
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
En ja hoor, 5 minuten chatten met Freek en ik krijg beide mails meteen in mn mailbox
(die vrouwen van gisteren ook he)
En weg is mn surface weer over een uurtje ofzo
Niet dat ik veel van mn tweede had gezien, had m geinstaleerd, bekeken en weer gereset en in de doos gedaan
En weg is mn surface weer over een uurtje ofzo
Niet dat ik veel van mn tweede had gezien, had m geinstaleerd, bekeken en weer gereset en in de doos gedaan
Iemand ook zo dat als je in explorer langzaam naam beneden scrollt, de pagina trilt?
Dit heb ik niet op de ipad.
Vind het ook raar dat er geen chrome is voor RT.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Geen idee, maar (zoals hierboven al aangegeven) is er wel een DVBLink app, en ook voor Dreambox is er een streaming app.MaDLiVe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:52:
Teveel gedoe, wil gewoon een stickje wat ik on the road gewoon in de tablet kan steken.EgMaf schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:
[...]
Geen idee, maar (zoals hierboven al aangegeven) is er wel een DVBLink app, en ook voor Dreambox is er een streaming app.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
IE bedoel je? Dat komt denk ik door de Touch latency. Die kan je omlaag zetten voor een beter response.kevinl schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:
Iemand ook zo dat als je in explorer langzaam naam beneden scrollt, de pagina trilt?
Ik heb de RT binnen, mooi ding, alleen, heb 'm geconnect met m'n WIFI, de connectie is er alleen de internet connectie is er totaal niet.
Nu heb ik op een gegeven moment een diagnostics laten lopen en die kwam met de melding dat de RT mn IP niet kon vaststellen oid.
(melding: windows 8 wifi doesn have a valid ip configuration )
Later kon ik naar bepaalde sites surfen, zoals nu.nl of google.com, maar niet naar microsoft.com of bing.com (tweakers.nl doet t ook niet, geenstijl.nl bv weer wel).
Weet iemand hoe ik mn internet connectie goed krijg? Nogmaals, ben gewoon geconnect met het WIFI netwerk hier (via de charm ingesteld)
Thx
Edit, google doet het nog steeds, zoek ik op bv 'windows 8.1 download' en druk ik op het resultaat (een link naar microsoft), dan geeft een page cannot be displayed melding.
De store doet het bv ook niet...
Nu heb ik op een gegeven moment een diagnostics laten lopen en die kwam met de melding dat de RT mn IP niet kon vaststellen oid.
(melding: windows 8 wifi doesn have a valid ip configuration )
Later kon ik naar bepaalde sites surfen, zoals nu.nl of google.com, maar niet naar microsoft.com of bing.com (tweakers.nl doet t ook niet, geenstijl.nl bv weer wel).
Weet iemand hoe ik mn internet connectie goed krijg? Nogmaals, ben gewoon geconnect met het WIFI netwerk hier (via de charm ingesteld)
Thx
Edit, google doet het nog steeds, zoek ik op bv 'windows 8.1 download' en druk ik op het resultaat (een link naar microsoft), dan geeft een page cannot be displayed melding.
De store doet het bv ook niet...
[ Voor 24% gewijzigd door deBennie op 30-08-2013 13:53 ]
Geaard stopcontact heeft weinig zin met een type C stekker
Dat komt soms voor ja, lijkt op een bugje.kevinl schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:
Merk ook dat er een stroompje door de Surface lijkt te lopen tijdens het opladen, vind het niets bijzonders.Arnlith schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Geaard stopcontact heeft weinig zin met een type C stekker
Oh ja, inderdaad, zie het nuArnlith schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:11:
[...]Geaard stopcontact heeft weinig zin met een type C stekker
Eerst even juist lezen wat de vraag eigenlijk waswarhamstr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:39:
[...]
Dat zijn vet hippe Windows gestures. Zo heurt dat. Mare mijn Surface doet dat niet geloof ik. En zo moeilijk is Googlen nu ook weer niet he!
Kudos voor de garantieafhandeling bij Microsoft: vorige week vrijdag heb ik een chatgesprek gehad met een medewerker. Die gaf me alles aan wat ik moest doen en was daarnaast netjes. Toen is de SurfaceRT dinsdag opgehaald door UPS en gisteren is een nieuwe verstuurd. Vandaag dus binnen.
Ok, dat is dat. Wat mij nu opvalt is dat ik dus inderdaad een nieuwe SurfaceRT heb, maar dat het ook een andere revisie is. Dit kon ik zien bij het gedeelte waar het serienummer staat.
Mijn oude Surface RT zag er zo uit achter de stand:

De nieuwe zo:

Nu weet ik niet of ik een nieuwere of oudere revisie heb gekregen?
Wat hebben de meesten hier? Op Google vind ik vrij weinig foto's gemaakt van de tekst achter de stand.
Ok, dat is dat. Wat mij nu opvalt is dat ik dus inderdaad een nieuwe SurfaceRT heb, maar dat het ook een andere revisie is. Dit kon ik zien bij het gedeelte waar het serienummer staat.
Mijn oude Surface RT zag er zo uit achter de stand:

De nieuwe zo:

Nu weet ik niet of ik een nieuwere of oudere revisie heb gekregen?
Wat hebben de meesten hier? Op Google vind ik vrij weinig foto's gemaakt van de tekst achter de stand.
Die van mij lijkt op de eerste foto
edit: heb hem net vorige week gekregen
[ Voor 37% gewijzigd door Basekid op 30-08-2013 15:38 ]
Mijn RT komt uit oktober 2012 en heeft dezelfde opdruk als op de onderste foto
Die van mij ook, net een week binnen.Basekid schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:31:
Die van mij lijkt op de eerste foto
Ok, dan heb ik inderdaad eentje gekregen die ze nog bij Microsoft zelf hadden, een iets oudere. Mijn eerste had ik ook via Surfspot en toen net 1 dag binnen.
Is op zich niet erg, want ze zijn volgens mij gewoon identiek. Registreren ging ook prima (garantie tot 11/2015).
Het probleem was trouwens dat mijn touch cover niet werkte met die eerste Surface RT. Nu met deze nieuwe wel.
Is op zich niet erg, want ze zijn volgens mij gewoon identiek. Registreren ging ook prima (garantie tot 11/2015).
Het probleem was trouwens dat mijn touch cover niet werkte met die eerste Surface RT. Nu met deze nieuwe wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Bolletje op 30-08-2013 15:44 ]
Waar kun je zien hoe lang je nog garantie hebt op een RT?
Ik heb 'm net op serienummer geregistreerd maar zie verder niet staan hoe lang ik er nog garantie op heb.
Ik heb 'm net op serienummer geregistreerd maar zie verder niet staan hoe lang ik er nog garantie op heb.
Je moet naar de speciale Surface website en dan inloggen.deBennie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:46:
Waar kun je zien hoe lang je nog garantie hebt op een RT?
https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/
Vervolgens zie je bovenaan 'Ondersteuning' en dan 'Overzicht'. Duurt bij mij even voordat het geladen is maar daar staat 'Mijn registreerde producten' en kan je het zien.
om een of andere reden blijft die website mij in een eindeloze loop gooien omdat'ie naar het inloggen wil.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik krijg dit:Bolletje schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:48:
[...]
Je moet naar de speciale Surface website en dan inloggen.
https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/
Vervolgens zie je bovenaan 'Ondersteuning' en dan 'Overzicht'. Duurt bij mij even voordat het geladen is maar daar staat 'Mijn registreerde producten' en kan je het zien.
Garantie
Assisted Support verlopen Expired
Hardwaregarantie verlopen Expires 28-01-2015
Mijn RT is gekocht op 20 oktober 2012, heb ik zo lang garantie op dit product?
Verwijderd
Net gedaan en geholpen door Freek. Kreeg mijn Surface niet geregistreerd en hij heeft het voor mij gedaan. Ook even gewezen naar dit topic en dat hij zo positief tevoorschijn kwam.
Dan heb je geluk; standaard is de garantie waarschijnlijk twee jaar en drie maanden (is ook bij mij zo: 8/2013 -> 11/2015). Die drie maanden doen ze waarschijnlijk er bij zodat mensen nooit minder garantie kunnen hebben dan de twee jaar (soort buffer).deBennie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:11:
[...]
Ik krijg dit:
Garantie
Assisted Support verlopen Expired
Hardwaregarantie verlopen Expires 28-01-2015
Mijn RT is gekocht op 20 oktober 2012, heb ik zo lang garantie op dit product?
Voor de garantieVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:44:
Wat is het voordeel van je product registreren?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
De service van Microsoft is beter dan van menig winkel. Ik moest bij Surfspot nu twee werkdagen wachten tot ik een e-mail terugkreeg. Bij Microsoft kan je binnen een minuut chatten met een medewerker die alles voor je regelt. Je hebt dan waarschijnlijk ook een stuk eerder je product terug.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:44:
Wat is het voordeel van je product registreren?
Die freek ook, haha! Net even gechat over mijn touch cover die af en toe niet reageert. Nam rustig de tijd voor mij en gaf me wat tips.
Aan het eind vroeg hij mij of ik jullie nog even de groeten wou doen
. haha. Goeie vent.
Aan het eind vroeg hij mij of ik jullie nog even de groeten wou doen
Sterker nog, je moet zelfs voor garantie bij Microsoft zelf zijn in plaats van bij surfspot, zij kunnen er verder niets mee omdat ze alleen de bestellingen hebben gedaan bij microsoft zelf. Dit was mij aan het begin verteld door de surfspot klantenservice.Bolletje schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:02:
[...]
De service van Microsoft is beter dan van menig winkel. Ik moest bij Surfspot nu twee werkdagen wachten tot ik een e-mail terugkreeg. Bij Microsoft kan je binnen een minuut chatten met een medewerker die alles voor je regelt. Je hebt dan waarschijnlijk ook een stuk eerder je product terug.
Daarbij is het gewoon fijn om meteen te registeren, anders heb je niet makkelijk je garantie (ofja, dan zullen ze toch om je serienummer vragen, en dat kan je invoeren op de site). Zie je ook meteen problemen (of voordeeltjes dat je 3-5 maanden extra garantie hebt ineens, altijd leuk toch?)
En inderdaad, registeren heeft als voordeel dat je (vergeleken met andere bedrijven etc) enorm snel geholpen wordt, mijn tweede surface is al weer opgehaald door UPS, dus ik ontvang hopelijk nu wél een goede, maar ik blijf sceptisch gezien de zwakste schakel bij het service centrum ligt
Anyhow, iemand vroeg hoe je Freek krijgt in de chat, probeer eens smorgens voor een uur of 12, ik had 3 van de 3 keer Freek als support (en twee keer iemand anders op andere tijden). Voor die labels van UPS wel fijn, want om een of andere reden is hij magisch en komen de mails binnen 10 minuten in het zelfde gesprek nog aan
Haha, had je verteld over hier danAppleman schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:11:
Die freek ook, haha! Net even gechat over mijn touch cover die af en toe niet reageert. Nam rustig de tijd voor mij en gaf me wat tips.
Aan het eind vroeg hij mij of ik jullie nog even de groeten wou doen. haha. Goeie vent.
[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 30-08-2013 18:13 ]
Ik kreeg toevallig freek en begon met; 'Ah, de welbekende Freek'. Haha, hij vroeg toen of ik ook op tweakers zat dus vandaar.
Wat mij opvalt is dat jullie allemaal je Surface opsturen voor RMA en dan een andere terug krijgen.
Ik heb die van mij laatst om laten wisselen ivm een wazige gele gloed (1 cm breed) van boven naar beneden aan de rechter kant.
Op de support site aangegeven dat ik problemen had met de schermweergave en kreeg vervolgens de vraag, wil je gewone of extended garantie? Allebei gratis en het verschil:
Gewone garantie: opsturen en nieuwe terug krijgen
Extended garantie: nieuwe krijgen en binnen 14 dagen oude terug sturen, wel wordt het bedrag van een nieuwe gereserveerd op je credit card.
Dus voor die laatste gekozen, echt perfect, kon gewoon rustig alles overzetten enzo.
Ik heb die van mij laatst om laten wisselen ivm een wazige gele gloed (1 cm breed) van boven naar beneden aan de rechter kant.
Op de support site aangegeven dat ik problemen had met de schermweergave en kreeg vervolgens de vraag, wil je gewone of extended garantie? Allebei gratis en het verschil:
Extended garantie: nieuwe krijgen en binnen 14 dagen oude terug sturen, wel wordt het bedrag van een nieuwe gereserveerd op je credit card.
Dus voor die laatste gekozen, echt perfect, kon gewoon rustig alles overzetten enzo.
Niet iedereen heeft een creditcard. Ik bijvoorbeeld niet. Dan moet je helaas voor de gewone garantie kiezen.
Daarbij ben je hem maximaal 5 dagen kwijt, en kan het zelfs binnen 3 dagen dus in principe is het geen ramp. Irritant dat wel. Maar ik kreeg niet de optie in ieder geval, ik vroeg zelfs nog deze keer of ze niet gewoon een nieuwe (gecontroleerde) konden sturen in verband met dat ik m al een week niet kon gebruiken voor mn studie maar er was me verteld dat dat niet kon.St00mwals schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:04:
Wat mij opvalt is dat jullie allemaal je Surface opsturen voor RMA en dan een andere terug krijgen.
Ja als ze me niet de optie geven weet ik er ook niet vanaf, anders had ik dat de eerste keer ook gedaan. (want mijn originele had minder backlight bleed dan de vervanger die ik gisteren kreeg en daarbij had ik dan gewoon een week mn surface kunnen gebruiken)
Kan wel aan het omruilen blijven met een garantie tot november 2015, zal ze in ieder geval minder kosten aan verzendkosten dan die 900 miljoen die ze hebben afgeschreven
Maar ik had al gezegd; de volgende mess-up en ik rij persoonlijk naar dat repair centrum in Roermond en kies een goede uit
[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 30-08-2013 20:39 ]
Ik heb 8.1 nu op mn rt geinstalleerd en las in een review dat een swipe van onderen naar boven alle apps zou tonen. Bij mij geeft een swipe van onderen naar boven alleen een balk met 'customize'.. Hoe krijg ik alle apps te zien?
Swipen op het scherm, niet vanaf de rand...deBennie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:15:
Ik heb 8.1 nu op mn rt geinstalleerd en las in een review dat een swipe van onderen naar boven alle apps zou tonen. Bij mij geeft een swipe van onderen naar boven alleen een balk met 'customize'.. Hoe krijg ik alle apps te zien?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Hoe check jij de backlight bleed? heb een vaag vermoeden dat er weinig perfecte tablets zijn.Zelfs de iPad van mijn moeder en oma hebben backlight bleed. Ik ben bang dat er altijd wat valt te bespeuren als je maar goed kijkt (bijvoorbeeld in een donkere ruimte) Het is bij de een alleen iets meer dan de ander.MusicAddict schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:30:
[...]
Daarbij ben je hem maximaal 5 dagen kwijt, en kan het zelfs binnen 3 dagen dus in principe is het geen ramp. Irritant dat wel. Maar ik kreeg niet de optie in ieder geval, ik vroeg zelfs nog deze keer of ze niet gewoon een nieuwe (gecontroleerde) konden sturen in verband met dat ik m al een week niet kon gebruiken voor mn studie maar er was me verteld dat dat niet kon.
Ja als ze me niet de optie geven weet ik er ook niet vanaf, anders had ik dat de eerste keer ook gedaan. (want mijn originele had minder backlight bleed dan de vervanger die ik gisteren kreeg en daarbij had ik dan gewoon een week mn surface kunnen gebruiken)
Kan wel aan het omruilen blijven met een garantie tot november 2015, zal ze in ieder geval minder kosten aan verzendkosten dan die 900 miljoen die ze hebben afgeschreven![]()
Maar ik had al gezegd; de volgende mess-up en ik rij persoonlijk naar dat repair centrum in Roermond en kies een goede uit, maakt me niet uit wat ze zeggen.
![]()
Denk ik.
Zwart beeld met hoogste helderheid.
Dit, heb toevallig een mooi 720p ripje van Oblivion waar ik toevallig weet wanneer er een perfect zwart beeld te zien isChris Smoove schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:11:
Zwart beeld met hoogste helderheid.
Maar ik zag het zelfs al bij het eerste keer opstarten van de Surface (staat hij zelfs volgens mij standaard maar op halve helderheid) en dan is het al irritant genoeg om terug te sturen. Want volle helderheid is dan zelfs meer zichtbaar logischerwijs.
Vind het frappant dat het altijd de onderste rand is terwijl de andere randen gewoon prima zijn. Als je er op de brezel drukt krijg je het weg, maar dat werkt natuurlijk niet zo makkelijk. En ja de andere randen hebben ook wel wat bleeding, maar dat valt echt nauwelijks op. ( en daar doe ik het dus niet voor)
Ik weet dat wat backlight bleed normaal is, maar als het echt vlekken van een paar cm worden dan klopt er toch iets niet lijkt me zo
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 30-08-2013 22:25 ]
Heb hiervoor een Asus Tranformer gehad.. Zoo die had pas backlight bleed zeg.Denzis schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:10:
[...]
Hoe check jij de backlight bleed? heb een vaag vermoeden dat er weinig perfecte tablets zijn.Zelfs de iPad van mijn moeder en oma hebben backlight bleed. Ik ben bang dat er altijd wat valt te bespeuren als je maar goed kijkt (bijvoorbeeld in een donkere ruimte) Het is bij de een alleen iets meer dan de ander.
Denk ik.
Toevallig verglijkbaar met deze foto.. wellicht nog erger.
http://img831.imageshack.us/img831/6092/primebacklight3.jpg
.. oeps ipv bewerkt heb ik mezelf gequote
[ Voor 4% gewijzigd door Denzis op 30-08-2013 22:34 ]
Heb het net even getest, maximale helderheid + compleet zwarte sheet in powerpoint presentatie (handig dat office op de RTMusicAddict schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:24:
[...]Dit, heb toevallig een mooi 720p ripje van Oblivion waar ik toevallig weet wanneer er een perfect zwart beeld te zien is![]()
Maar ik zag het zelfs al bij het eerste keer opstarten van de Surface (staat hij zelfs volgens mij standaard maar op halve helderheid) en dan is het al irritant genoeg om terug te sturen. Want volle helderheid is dan zelfs meer zichtbaar logischerwijs.
Ik denk als iedereen nu gaat kijken dat iedereen wel wat vind.. hangt er idd alleen maar net af hoeveel!Bartjuh schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
Heb het net even getest, maximale helderheid + compleet zwarte sheet in powerpoint presentatie (handig dat office op de RT), maar ik zie nauwelijks bleeding. Ja, tussen de twee hoekjes (onderin) heel licht... maar daar lig ik echt niet wakker van
Als dat het is waar mensen over klagen... nooit iets van gemerkt tot het hier gezegd werd.
Al moet ik wel zeggen dat bij menig bedrijf dit waarschijnlijk niet zozeer als een defect wordt gezien.
Net full screen zwarte afbeelding geopend en er zijn 2 heel kleine stukjes te zien als je goed kijkt. Het was me na een week redelijk intensief gebruik nog niet opgevallen dus geen reden voor retour.
Is er een manier om mijn surface RT met 8.1 gemakkelijk te herstellen naar 8.0? De uitleg zegt dat ik een recovery USB moet maken, maar het is me niet duidelijk of ik dat nu alsnog kan doen, of dat ik dat had moeten doen voor ik 8.1 installeerde.
De support vertelde mij eens in een van mijn gesprekken dat 'in principe' je pech hebt als je naar 8.1 bent gegaan zonder eerst (op 8.0) een recovery te hebben gemaakt. De gemaakte recovery blijft dan gewoon 8.1. Dus gemakkelijk gezegd, nee dit kan niet.Avalaxy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:33:
Is er een manier om mijn surface RT met 8.1 gemakkelijk te herstellen naar 8.0? De uitleg zegt dat ik een recovery USB moet maken, maar het is me niet duidelijk of ik dat nu alsnog kan doen, of dat ik dat had moeten doen voor ik 8.1 installeerde.
Enige manier om dan terug te gaan is om hem te laten opsturen vertelde hij toen.
Maar mij lijkt me het logisch dat er wel een mogelijkheid is, als je een usb recovery van iemand anders op een stick zet (lijkt me generiek) en vervolgens ook even de naam van de drive aan te passen naar 'RECOVERY' onder een FAT32 file format. Dan zou het gewoon hetzelfde moeten werken, want wat is er dan anders dan een direct gemaakte stick door de RT?
Dit werd wel afgeraden door de support, want ik wilde mijn recovery van 8.0 op een kleinere stick zetten, en dit wilde ik doen door hem gewoon te kopiëren alleen toen heb ik mn 8.1 teruggezet naar 8.0. Vervolgens een nieuwe recovery aangemaakt to be sure. Op aanraden van de support uiteraard.
Volgens mij heb ik m dus nog wel ergens liggen, maar heb zo even niets om 4GB te gaan uploaden. Misschien zwerft er ergens een (NL?) recovery rond op het internet anders
En anders, wachten tot 15 oktober
[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 30-08-2013 23:59 ]
Hoe krijg je die recovery uberhaupt op een usb stickje?
Heeft er iemand enig idee hoe ik Bluestacks op me Surface RT draaiend krijg?
K.W.
http://www.microsoft.com/...s/create-a-recovery-driveAppleman schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:02:
Hoe krijg je die recovery uberhaupt op een usb stickje?
Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.