https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
weinig ? Er zijn er nu meer dan 80000 apps en komen er per maand 2500 ongeveer bij. Als je dit weinig vind in minder dan 6 maanden tijd, dan kan ieder ander platform wat net op de markt is er gelijk al mee kappen. Denk hierbij aan tyzen, bb10 en Firefox OS.Peter_Aragorn schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:26:
Nou in vergelijking met een iPad is het aanbod natuurlijk wel dramatisch weinig, of heb ik dat mis?
Tevens moet we niet vergeten dat Apple niet de mogelijkheid om in 1 app een trail -en koop functie te bieden. De developer moet dus twee apps in de store zetten, iets wat Windows 8 en wp7,8 wel kan.
[ Voor 17% gewijzigd door vali op 23-06-2013 20:05 ]
Voor de mensen die hem al hebben: welk toetstenbord hebben jullie gekozen? Die hele dunne ziet er erg mooi uit, maar typt dat wel een beetje lekker?
[ Voor 66% gewijzigd door Peter_Aragorn op 23-06-2013 21:04 ]
Bijna alle apps werken op beide platformen (zo'n 95%). Facebook heeft jammer genoeg geen facebook app uitgebracht, maar er zijn er genoeg door 3th party te vinden. Buienrader hetzelfde verhaal , maar persoonlijk vind ik regenmeter 100x beter (ook nog eens een actieve developer op tweakers forum).Peter_Aragorn schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:26:
80000 RT Apps ook daadwerkelijk? Want Windows 8 en RT zijn toch verschillend? Dat lijkt me dan idd meer dan genoeg xD Facebook, Nu, Buienradar e.d. zijn er gewoon neem ik aan?!
Voor de mensen die hem al hebben: welk toetstenbord hebben jullie gekozen? Die hele dunne ziet er erg mooi uit, maar typt dat wel een beetje lekker?
Over het toetsenbord, ik heb ze beide en moet zeggen dat ze ieder perfect tikken. Vind de typcover alleen fijner bij grote verslagen.
Daarbij leent Facebook zich prima om gewoon in de browser te draaien op een 10" scherm. Werkt prima
inderdaad, doe ik zelf ookMagnetic_Man schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:46:
De NU app en de NOS app op de surface vind ik beiden erg goed.
Daarbij leent Facebook zich prima om gewoon in de browser te draaien op een 10" scherm. Werkt prima
Zag dit ook wel beetje aankomen, maar ik ben blij dat ze het eindelijk gaan doorzetten. Hopelijk kan je dan bij een aankoop van een app op je wp deze ook gewoon draaien op je desktop/laptop en tablet.
[ Voor 69% gewijzigd door vali op 24-06-2013 09:59 ]
Ik zou zeggen probeer hem eens uit in de Dixons/MM daar hebben ze Surface's staan met een Touch Cover en Type Cover. Zelf vind ik die touch cover niet verkeerd, mooi dun, en typt vele malen beter dan een onscreen toetsenbord.Peter_Aragorn schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:26:
80000 RT Apps ook daadwerkelijk? Want Windows 8 en RT zijn toch verschillend? Dat lijkt me dan idd meer dan genoeg xD Facebook, Nu, Buienradar e.d. zijn er gewoon neem ik aan?!
Maar wacht eerst ff tot de 2e generatie aan Surface RT apparaten.
Want? Via school kan ik hem binnenkort met de Touch Cover voor €241 kopen.CokeZero schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:54:
[...]
Ik zou zeggen probeer hem eens uit in de Dixons/MM daar hebben ze Surface's staan met een Touch Cover en Type Cover. Zelf vind ik die touch cover niet verkeerd, mooi dun, en typt vele malen beter dan een onscreen toetsenbord.![]()
Maar wacht eerst ff tot de 2e generatie aan Surface RT apparaten.
Oh, laat dan maar dan is het gewoon een no-brainer. halen die SurfacePeter_Aragorn schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:30:
[...]
Want? Via school kan ik hem binnenkort met de Touch Cover voor €241 kopen.
Verwijderd
Ja via school volgens mij. Bij mij op het Saxion is er nu een navraag aan de gang, hoeveel interesse er precies is.Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:58:
Heeft iemand al iets gevonden waar en hoe je van de Microsoft Surface studentenactie (voor 199 euro) gebruik kunt maken?
Hoe doen ze deze navraag dan? Ik zit zelf ook op Saxion en heb wel interesse..Peter_Aragorn schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:09:
[...]
Ja via school volgens mij. Bij mij op het Saxion is er nu een navraag aan de gang, hoeveel interesse er precies is.
Nouja ik zit bij ACT en kreeg in onze Facebook-groep een bericht van iemand van het Saxion dat ze de interesse wilde weten op dit gebied.stefanfct schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:24:
[...]
Hoe doen ze deze navraag dan? Ik zit zelf ook op Saxion en heb wel interesse..
Verwijderd
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
EDIT: HHS doet er blijkbaar niet aan mee, maar ze hebben wel goede aanbiedingen via Campusshop of Surfspot (kuch!).
Beetje jammer dit... Het zou mogelijk gemaakt moeten worden voor iedereen die een studentenpas heeft.
[ Voor 44% gewijzigd door Nismod op 25-06-2013 16:05 ]
Verwijderd
Een aanrader is de app "App Stars". Region settings van de tablet wel op USA zetten.
Hiermee kan je de huidige top applicaties makkelijker terugvinden.
Ik heb zo al 2 mensen kunnen bewijzen dat de surface rt wel genoeg applicaties ter beschikking heeft.
Verwijderd
Alle mensen voor de scholenactie: er is een apart topic: KlikBlokmeister schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:49:
De RUG gaat nu kijken of ze het kunnen regelen. Heb er een paar keer achteraan gemailt en al mijn lijntjes uitgegooid. Waarschijnlijk hoor ik het deze week ergens. I'll keep you posted!
Neem aan dat we geen app hoeven te verwachten binnenkort sinds we bijna 1 jaar later nog niets voor Android hebben.
Verwijderd
Ik vraag er ook eens in de 3 maanden om.
Even een document/foto tevoorschijn halen die thuis op de pc/nas staat zou af en toe best handig zijn.
De WoL zou anders ook nog wel vanaf m'n Android device kunnen (denk ik).
Ik hoor het graag wanneer jullie er ervaring mee hebben.
edit: Splashtop2 lijkt deze mogelijkheden te bieden, iemand ervaring met deze app en dan vooral met de Anyware Access Pack (nodig voor toegang vanaf ander netwerk)?
[ Voor 16% gewijzigd door arendhorst op 26-06-2013 09:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben een redelijk ervaren Win8 gebruiker, ervaren als in de zin ik ken Windows 8 en gebruik het op dagelijkse basis. Nu wil ik heel graag de 8.1 preview installeren, maar ik ben een beetje bang of dit mijn Surface RT niet zal doen vastlopen etc. Ik denk dat er niet zo veel kan mis gaan met deze update, maar toch..
[ Voor 6% gewijzigd door Megalo op 26-06-2013 19:35 ]
Verwijderd
knip
En die Windows Store ziet er ook goed uit! Ben helemaal klaar voor Windows 8.1.
knip
Ziet nu op een aankondiging van Surface 2 te wachten als dat uberhaupt komt
[ Voor 26% gewijzigd door iisschots op 30-06-2013 00:40 ]
Op dit moment lukt bij niemand(!) het updaten naar de preview voor Surface RT!
[ Voor 15% gewijzigd door D-TECH op 26-06-2013 19:52 . Reden: zucht... ]
Het is geen update.. het is een preview...D-TECH schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:45:
Iemand waarbij de update wel lukt?
Op dit moment lukt bij niemand(!) de update voor Surface RT!
Dit is een account.
Verwijderd
Enkel je vooruitgang in he games gaat weg omdat je opnieuw moet installerenMegalo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:35:
Windows 8.1 preview is niet in het Nederlands beschikbaar, wat betekent dat je alle apps en instellingen verliest als je de preview installeert van Nederlands naar Engels bijvoorbeeld. Daarnaast kan je er vanuit gaan dat je wat meer vastlopers gaat krijgen na installatie. Ze raden het installeren ook af als je een extra language pack hebt geïnstalleerd. Vooral het kwijtraken van m'n apps maakt dat ik nog even wacht met installeren.
Het Remote Desktop Protocol (RDP) gaat over poort 3389 van je netwerkverbinding. Je moet in je modem/router deze poort forwarden naar het interne lan IP-adres van je desktop-pc (bijv. 192.168.1.10). Het is daarvoor handig dat je je desktop pc een vast IP adres geeft.arendhorst schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:18:
Ik zit even met een vraag rondom remote desktop, wellicht dat een van jullie me even op het juiste spoor kan zetten. Als mijn Surface RT verbonden is met mijn thuisnetwerk en mijn desktop aanstaat kan ik zonder problemen mijn desktop overnemen. Maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen om dit vanaf een andere locatie te doen, dus vanaf een ander netwerk? En, niet onbelangrijk daarbij, is het mogelijk om vanaf een ander netwerk een Wake on Lan te sturen om mijn desktop aan te zetten?
Als je dat eenmaal gedaan hebt, kan je vanaf een externe locatie een RDP verbinding maken naar het WAN ip adres van je internet-aansluiting (makkelijk te vinden door even te browsen naar www.watismijnip.nl).
Lukt mij ook niet, maar met deze hack wel:D-TECH schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:45:
Iemand waarbij de update preview wel lukt?
Op dit moment lukt bij niemand(!) het updaten naar de preview voor Surface RT!
Kan hem alleen nog niet daadwerkelijk uit de store downloaden. Op m'n PC overigens wel:I have managed to make the update work !!!
in short, this is what i did:
- save the msu file to the c:\ root directory
- start the update, do not click on ok, when you receive the error
- a new folder is created , mine was c6bf4d45f35f38107a09669fca383d
- copy the folder like: c6bf4d45f35f38107a09669fca383d - Copy
- now close the error message, but you have a copy of the update files
- open the folder and edit the file: Windows8-RT-KB2849636-arm-pkgProperties
-remove the first line, and save it again
- open a cmd in administrator mode
- go to the folder of the update (c:\c6bf4d45f35f38107a09669fca383d - Copy)
- run the following command: start /wait pkgmgr /ip /m:Windows8-RT-KB2849636-arm.cab /quiet
- wait for 5min for the computer to ask to reboot
https://twitter.com/avala...49977812628824064/photo/1
(leuk detail is dat die vis ook af en toe beweegt)
De Acer Iconia W3 810 is ook niet erg duur en heeft een x86 Atom dual core CPU. Of loopt de Surface RT zo soepel dat ik hem eigenlijk gewoon zou moeten kopen?
Niet als je een taal hebt geïnstalleerd die anders is dan de beschikbare talen voor de preview. Dan ben je ook alle instellingen kwijt.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:36:
[...]
Enkel je vooruitgang in he games gaat weg omdat je opnieuw moet installeren
Zie de preview website:
Als je Windows 8.1 Preview installeert in een taal die verschilt van de taal die momenteel op je pc is geïnstalleerd, kun je alleen je bestanden en niet je apps en instellingen behouden.
https://twitter.com/avala...49987894963888128/photo/1
Verder is een Facebook app aangekondigt, krijgen developers voortaan 80% ipv 70%, kun je voortaan apps kopen met coupon codes en zit er een cross-device read list in Windows 8 zodat je eventjes linkjes kunt dumpen en vanaf al je Win8 apparaten kunt openen.
Echt, ik ben zó blij met deze features
Verwijderd
Het heeft met de installatie taal van de tablet te maken. Taal of regio daarna vervangen helpt niet.Avalaxy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:04:
[...]
Lukt mij ook niet, maar met deze hack wel:
[...]
Kan hem alleen nog niet daadwerkelijk uit de store downloaden. Op m'n PC overigens wel:
https://twitter.com/avala...49977812628824064/photo/1
(leuk detail is dat die vis ook af en toe beweegt)
Ik het het nu opgelost door de Surface RT volledig te verversen naar het DUITS.
Zie de post van Peter Juras op http://answers.microsoft....?page=17&tm=1372279946870
Nu bezig met downloaden in de store, ca 15% done.
Voor dat geld zou ik het echt wel doen! Ik heb hem voor de huidige prijs gehaald, het is zo ideaal dat je op je tablet gewoon een full office pakket hebt. Helaas lopen de apps nog achter, maar dat word ook aardig bijgelopen!Bas. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:42:
Ik kan de Surface RT ook voor 190 euro via school krijgen. Ik twijfel alleen nog
De Acer Iconia W3 810 is ook niet erg duur en heeft een x86 Atom dual core CPU. Of loopt de Surface RT zo soepel dat ik hem eigenlijk gewoon zou moeten kopen?
Ik zeg.. DOEN!
Voor die prijs zou ik het doen! Ik heb hem sinds de release gekocht en heb meerdere mensen in mijn familie en klasgenoten ook zover gekregen om hem te kopen. Ze zagen hoe snel, stabiel en gemakkelijk hij in gebruik is. Perfecte tablet voor college's, maken van verslagen/scripties en natuurlijk funBas. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:42:
Ik kan de Surface RT ook voor 190 euro via school krijgen. Ik twijfel alleen nog
Btw ben wel benieuwd waar jij kan zien of je school mee doet. Ik zit op hogeschool utrecht en kan het echt nergens vinden...
Martiveen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:03:
[...]
Voor dat geld zou ik het echt wel doen! Ik heb hem voor de huidige prijs gehaald, het is zo ideaal dat je op je tablet gewoon een full office pakket hebt. Helaas lopen de apps nog achter, maar dat word ook aardig bijgelopen!
Ik zeg.. DOEN!
Ik ben om, bestellen die hap!vali schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:16:
[...]
Voor die prijs zou ik het doen! Ik heb hem sinds de release gekocht en heb meerdere mensen in mijn familie en klasgenoten ook zover gekregen om hem te kopen. Ze zagen hoe snel, stabiel en gemakkelijk hij in gebruik is. Perfecte tablet voor college's, maken van verslagen/scripties en natuurlijk fun
Btw ben wel benieuwd waar jij kan zien of je school mee doet. Ik zit op hogeschool utrecht en kan het echt nergens vinden...
Btw ik had een mail gekregen van mijn leraar en als we er interesse in hadden moesten we dat maar even laten weten.
[ Voor 23% gewijzigd door Bas. op 27-06-2013 09:12 ]
Ben tot nu toe erg tevreden! De nieuwe Internet Explorer is duidelijk sneller. Teruggaan naar de vorige pagina gaat vlotter, wat een welkome verbetering is. Ook kunnen we eindelijk filmpjes van Tweakers in full screen kijken! Daarentegen werken de filmpjes op the Verge helemaal niet meer en is Google Hangouts nog steeds een ramp in deze browser.
Verder vind ik de Start knop op de desktop erg overbodig. Die grote Windows knop in het midden doet prrecies hetzelfde. Van mij hadden ze een optie mogen in inbouwen om de desktop start knop te verbergen.
Ik was zelf verbaasd dat nu ook Outlook 2013 geinstalleerd is. Zelf vind ik de normale mail app prima werken voor basic mail operations (ik heb zelf gmail), maar ik kan me voorstellen dat veel mensen groot fan van Outlook zijn.
Nog een verbetering: Als je op je onscreen keyboard een cijfer wil typen, hoef je nu alleen maar snel omhoog te sliden bij de corresponderende letterknop!
Verwijderd
Werkt bij mij prima!Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:27:
Werkt bij jou de foto en skydrive app. Bij mij crashen die vlak na het opstarten onder windows 8.1
Verwijderd
Bedankt, het probleem bij mij was dat ik na de factory reset niet alle windows updates had gedraaid voordat ik win 8.1 ging installeren. Is ook een heel gedoe, installeer je alle updates, reboot, en dan staan er weer 20 nieuwe updates klaar...
Hoe ben je aan die Engelse language pack gekomen? Ik zit nu al een dag naar een Duits OS te turen.Megalo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:32:
Na een dag mijn rt driemaal een factory default gegeven te hebben heb ik de Duitse taal ingesteld met een Engelse language pack. Het werkt nu prima. Twee apps starten nog niet op, de Kobo app en Regenmeter. Iemand anders hetzelfde probleem? Hopelijk wacht vooral Kobo niet met updaten tot de final uit wordt gebracht.
Er staat steeds dat er geen verbinding is met het internet.
En, wanneer is de outlook rt app uitgekomen? Ik zag hem er nu opeens bijstaan, maar die was volgens mij al langer beschikbaar of niet?
Things should be as simple as possible, but not simpler
Verwijderd
Ik heb wel de region ook op USA gezet.
Wel toch nog problemen met de photos app, nu crashed die niet meer, maar bij het aanklikken van een foto thumpnail enkel een zwart beeld. Ook geen skydrive in de photo's app,
Outlook is nieuw bij Windows 8.1 RT.harthead schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:50:
En, wanneer is de outlook rt app uitgekomen? Ik zag hem er nu opeens bijstaan, maar die was volgens mij al langer beschikbaar of niet?
Ik kan ook niet meer terug naar en/nl/de/fr. Had geen recovery usb gemaakt....
Simpelweg via control center --> clock, language and region --> add a language --> add a language. Kies wel voor een US language pack. Ik heb trouwens op dezelfde manier een NL toetsenbord met US indeling geïnstalleerd.RJ.daCosta schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:47:
[...]
Hoe ben je aan die Engelse language pack gekomen? Ik zit nu al een dag naar een Duits OS te turen.![]()
Er staat steeds dat er geen verbinding is met het internet.
Als je bedoelt dat je geen wifi verbinding krijgt lijkt me dat raar. Ik kreeg gelijk na het invoeren van m'n wpa keu verbinding.
same here, ik weet niet hoe makkelijk het gaat om naar 8 terug te switchen. Blijf je recovery houden?Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:25:
Hier nog een twijfel geval om de preview te installeren..
Verwijderd
Ik hoop dat als het faalt, je met een fac. Reset terug RT krijgt. Weet iemand hier iets over?vali schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:26:
[...]
same here, ik weet niet hoe makkelijk het gaat om naar 8 terug te switchen. Blijf je recovery houden?
Volgens de MS website kan je niet terug naar 8, alleen naar 8,1 finalVerwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:38:
[...]
Ik hoop dat als het faalt, je met een fac. Reset terug RT krijgt. Weet iemand hier iets over?
Ja, die indruk heb ik ook! Misschien door de fresh install?Magnetic_Man schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:47:
Het kan placebo zijn, maar ik heb wel het gevoel dat mijn RT wat smoother loopt sinds de 8.1 update. Zijn er hier meer die er zo over denken?
Verwijderd
Moest je problemen hebben, maak dan best eens een nieuw online account aan op de tablet.
Dat heeft bij mij het probleem met de crashende photo app opgelost.
(of alle devices settings wissen in de skynet cloud zal ook wel werken)
hoe bedoel je precies? Worden de plaatjes niet goed geladen?Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:28:
Alles weet ik niet, maar tot nu toe werkt het goed.
Moest je problemen hebben, maak dan best eens een nieuw online account aan op de tablet.
Dat heeft bij mij het probleem met de crashende photo app opgelost.
(of alle devices settings wissen in de skynet cloud zal ook wel werken)
Sommige dingen voelen trouwens inderdaad een stuk sneller aan. Vooral de Skydrive app is merkbaar een stuk sneller omdat hij nu meer dingen cached.
[ Voor 30% gewijzigd door RadiusK op 28-06-2013 14:27 ]
Verwijderd
De browser vind ik goed met die favorites die je nu in folders kunt onderverdelen, de reading list is heel handig. Wel jammer dat de swipe back in de browser nog altijd de vorige pagina opnieuw gaat refreshen, konden ze niet gewoon de pagina uit het geheugen tonen zodat je supersnel terug kunt swipen.
Verwijderd
Maak gewoon eerst een recovery usbstick dan kan je altijd terug dmv een factory reset.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:04:
Als je de preview installeerd vervangt dit dan de hoeveelheid ruimte dat Win RT inneemt?
De oude komt in een map win.old, dmv disk cleanup kan je die map makkelijk opruimen zodat je veel ruimte beschikbaar hebt. Hierna heb je ongeveer 17gb vrij voor apps op een 32gb surface.
In oktober.The_Scarabial schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:01:
Is er al bekend wanneer de definitieve 8.1 komt?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
je InstallLanguage wijzigen.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Nls\Language
InstallLanguage > wijzigen naar 0409 (voor en-US) en rebooten.'
daarna de MSU aftrappen en je krijgt de Preview in de Store te zien.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Sinds 8,1 is mijn batterij verbruik in connected standby een stuk gestegen, ca 15.% voor 12 uur in connected standby
klopt zo gevoel heb ik ook. hoop dat ze een update uitvoeren dat ze dit kunnen verminderenVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:17:
Bij jullie ook een hoger verbruik in connected standby onder 8.1 ?
Sinds 8,1 is mijn batterij verbruik in connected standby een stuk gestegen, ca 15.% voor 12 uur in connected standby
Is er, naar jullie weten, een mogelijkheid om de touchcover die erbij zat alsnog om te ruilen voor een typecover? Desnoods via Microsoft? Of is het gewoon 'pech'?
Dit vind ik ook.. vind de touchcover niet echt fijn.. reageert net iets langzamer. Wil ook heel graag een typecoverb32 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:10:
Nu ik mijn Surface RT een maand of 2 heb, ben ik toch nog steeds ontevreden over de touchcover. Hij lijkt vaak toetsaanslagen niet te registreren en ik kan sneller typen met de onscreen display. Toevallig heb ik destijds 2 surface's tegelijk gekocht en de persoon die met de andere aan de slag is heeft hetzelfde (beiden bij Dixons).
Is er, naar jullie weten, een mogelijkheid om de touchcover die erbij zat alsnog om te ruilen voor een typecover? Desnoods via Microsoft? Of is het gewoon 'pech'?
Weet er iemand toevallig hoe je de "new" melding kan veranderen bij een installeerde app ?
[ Voor 96% gewijzigd door vali op 02-07-2013 22:52 ]
Nu heb ik ook een tijd terug een Surface RT gekocht, en nu wil mijn vriendin tijdens de vakantie een serie gaan kijken, nu zijn er zo belachelijk veel mediaplayer apps waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Welke mediaplayer kan de meeste bestanden afspelen en werkt het prettigst? :-)
Alvast bedankt!
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
mobile.HD werkt mijns inziens het beste. Enige wat hij niet afspeelt zijn video_TS bestandengreyfox1987 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:14:
Beste surfacefanaten :-)
Nu heb ik ook een tijd terug een Surface RT gekocht, en nu wil mijn vriendin tijdens de vakantie een serie gaan kijken, nu zijn er zo belachelijk veel mediaplayer apps waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 03-07-2013 12:22 ]
Ik gebruik zelf Mobile.HD, zie mijn eerder ervaringen ermee. Speelt eigenlijk alles af maar heeft een aantal mitsen:greyfox1987 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:14:
Beste surfacefanaten :-)
Alvast bedankt!
- Bij vooruit spoelen wil hij wel eens vast lopen
- 1080i (bv Formule 1 races die je wel eens op internet tegenkomt
- Vobsub (dus 1 op 1 DVD rips van subs) speelt hij ondanks toezeggingen nog steeds niet af
- SRT's moet je handmatig selecteren (Dus bestand met zelfde naam in zelfde map is niet genoeg)
Sowieso gebruik ik voor MP4's en AVI's (dus meestens non HD spul) altijd de Pressplay player, die speelt eigenlijk alles wat niet in MKV zit perfect af zonder framedrops en heeft een in mijn ogen heel fijne bediening
Neemt niet weg dat ze wel eens vaart mogen maken met VLC
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 03-07-2013 12:27 ]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
XBL: MRE Inc
Dit zorgt er voor mij voor dat ik nogsteeds niet een Win RT tablet heb gekocht. De Dell XPS 10 met dock lonkt heel erg (zeker voor de prijs), maar het kunnen afpelen van video bestanden, met name MKV, is voor mij echt een vereiste. Mijn Galaxy Note II telefoon speelt (bijna) alles perfect af, zo out of the box. Ik vind het ook zonde om alleen hiervoor een 2 keer zoveel kostende Win 8 tablet te kopen.Tomba schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:25:
[...]
Ik gebruik zelf Mobile.HD, zie mijn eerder ervaringen ermee. Speelt eigenlijk alles af maar heeft een aantal mitsen:
- Bij vooruit spoelen wil hij wel eens vast lopen
- 1080i (bv Formule 1 races die je wel eens op internet tegenkomt) trekt hij voor geen meter. 1080p meestal wel (al gaat ie ook daarbij moeilijk doen bij hoge bitrates)
- Vobsub (dus 1 op 1 DVD rips van subs) speelt hij ondanks toezeggingen nog steeds niet af
- SRT's moet je handmatig selecteren (Dus bestand met zelfde naam in zelfde map is niet genoeg)
Sowieso gebruik ik voor MP4's en AVI's (dus meestens non HD spul) altijd de Pressplay player, die speelt eigenlijk alles wat niet in MKV zit perfect af zonder framedrops en heeft een in mijn ogen heel fijne bediening(swipe up aan linker kant van scherm --> vooruit spoelen bv)
Neemt niet weg dat ze wel eens vaart mogen maken met VLC
Some infinities are bigger than others.
Ik heb Microsoft gevraagd om het via Surfspot te laten lopen, scheelt hoop gezeik met inkoop. Ik denk er over na om er 1 bij te kopen, 32 GB voor 200 ballen inclusief touchpad, excl. btw. (<-- even rekening mee houden).De_Bastaard schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:39:
Hmmm kan zo'n tablet nu via school kopen voor nog geen €200,-. Misschien toch maar eens overwegen, we wilden onze "el cheapo" Android tabletje toch al de deur uit doen... alleen wel jammer dat er aanzienlijk minder apps voor RT zijn in vergelijking met Android ...
Minder apps. Jammer he, dat er geen keuze meer is tussen al die 540 verschillende zaklamp appjes....
Zolang ik kan browsen en imdb/linkedin/facebook kan checken vind ik 't prima ;-)
Via welke school kom je er eigenlijk aan de bastaard?
Saxion doet er niet aan mee. Tablet zou te incompleet zijn
Ze zeggen dat ik het misschien via Microsoft zelf moet regelen, want via je je studentenkaart kan je het aantonen.
Zal alleen niet weten hoe ik dat zal moeten doen haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
• Surface RT (32 GB) €499,- €197,23
• Surface RT (32 GB) met Touch Keyboard Cover (in diverse kleuren) €599,- €246,84
• Surface RT (32 GB) met Type Keyboard Cover €629,- €286,77
Flinke korting, mooie actie.
@De_Bastaard, jij ook van de Chr. HS Ede?
Twijfel nog wel heel erg hoor. Het is best nice kwa specs, maar een nexus 7" heeft weer betere resolutie ....
Uit de voorwaarden:
Dit aanbod is uitsluitend geldig voor onderwijsinstellingen. Alle individuele aanvragen van leerlingen / studenten of leraren zullen niet in behandeling worden genomen. U zult dan ook geen reactie ontvangen op uw aanvraag.
Dan heb je als student een probleem...
Some infinities are bigger than others.
of je leest goedHolkers schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:19:
Staat wel duidelijk dat het niet voor studenten is, maar voor de medewerkers van scholen / uni's.
Uit de voorwaarden:
Dit aanbod is uitsluitend geldig voor onderwijsinstellingen. Alle individuele aanvragen van leerlingen / studenten of leraren zullen niet in behandeling worden genomen. U zult dan ook geen reactie ontvangen op uw aanvraag.
Dan heb je als student een probleem...
je kan hem als student of medewerker, bestellen via je school. wat men niet wil is dat en masse alle studenten los gaan bestellen. het moet echt via de school gaan, niet induvidueel...
60 TB can not be enough
Denk dat ik er gewoon 2 koop voor dat geld
nieuw rond de 575 euro?
Shuttle st20g5
ps moet eventjes kwijt dat ie11 echt als een zonnetje draaitQ
[ Voor 49% gewijzigd door vali op 10-07-2013 01:41 ]
Het lijkt nu wel dat de Surface wat sneller reageert. In ieder geval VOELT Internet Explorer sneller aan, het scrollen naar de vorige pagina (left-swipe) reageert sneller.
Voor de rest nog steeds enorm veel plezier van mijn aanschaf.
Nog steeds een aanrader.
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
http://www.theverge.com/2...face-rt-tablet-price-cuts
•Surface RT 32GB - $349.99
•Surface RT 64GB - $449.99
•Surface RT 32GB with Touch Cover - $449.99
•Surface RT 64GB with Touch Cover - $549.99
Hopelijk dan ook spoedig in Europa!
Sorry, hoort natuurlijk in het [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic topic thuis...
[ Voor 16% gewijzigd door mkrmr op 11-07-2013 22:15 ]
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.