vali schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:33:
Op een it opleiding is het nog veel erger... Werd voor gek verklaard dat ik de surface ging kopen en de l920 vinden ze ook niks. Totdat paar mensen eindelijk inzagen hoe traag android in gebruik is toen ik ze ernaast hielden..
Over die Apple fanboy's, daar heb ik er een paar in de familie zitten, altijd een leuke discussie als het toevallig over computers gaat....
Ja ik begin er onderhand moe van te worden eerlijk gezegd. Want ze praten óf alles goed óf ze zijn fout geinformeerd. En greep uit wat ik bedoel:
- het maakt niet uit dat je niet vanuit albums kan delen met whatsapp, dat is juist fijn omdat je dat toch altijd vanuit whatsapp doet (wat?

)
- apps kunnen onderling wel goed communiceren
- iOS heeft wel office, alleen een andere (die niet werkt)
- zo'n hoes met een toetsenbord erin is veel makkelijker
- apple heeft geen bewegende delen dus is beter
- je kan veel meer met OS x (zoals gamen etc)
- iPad is heel veel lichter (want heeft een dikke hoes en extern toetsenbord)
- Mac is leven
- Windows gebruikers zijn dom
- windhoos (hoe kinderachtig is dat)
- voor mac zijn geen virussen
- jij hebt elke dag een blauw scherm
Mooiste vond ik nog toen we verplicht naar de nederlandse bank moesten en ze daar vroegen waar goud voor verkocht werd. dus ik zeg zo; computerindustrie als geleiders in chips etc. Zegt iemand; ja maar apple gebruikt daar geen goud voor.. De chips van apple worden nota bene door intel of samsung gemaakt, waarom zou apple in godsnaam andere chips hebben.
Achja. beperkt volk