• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:36
Mijn paastip is de App Fotor.
Geweldig

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 09:07
D-TECH schreef op zondag 31 maart 2013 @ 09:57:
[...]

Inderdaad, dit wekt erg veel verwarring. Van mij mogen ze de verantwoordelijke ontslaan, hij heeft duidelijk niet begrepen dat Nederlanders ook engels kunnen.
What the hell... ik dacht ook al waarom zijn er zo weinig apps :')

Facts don't care about your feelings

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb er nu ook eindelijk een te pakken en kan zeggen wat een verademing! Heb nog niet eens een type cover wegens beperkte aanwezigheid, maar dit apparaat is in alle opzichten in staat mijn leven flink makkelijker te maken. Het feit dat het louter rt programma afspeelt is voor mij persoonlijk niet heel erg vervelend zolang die office suite en andere dergelijke programma's maar goed naar behoren draaien. Eindelijk iets van een kilo (?) dat 10 uur lang meerdere word documenten, pdfjes, xls and ppt tegelijk kan open hebben voor een acceptabele prijs + eindelijk die usb en videoout.Ipad was meer een surfblok geworden waardoor je altijd een laptop on the side nodig hebt. Ik denk niet dat die helemaal vervangen is maar mocht je echt moeten dan kun je hier zoveel mee. Enorm minpunt en totale onzin dat die mist: outlook?

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Sinds vorige week in het bezit van een Surface RT... mijn eerste indruk is erg goed.

Toch viel me iets op... het plastic kapje aan de achterkant bij de powerbutton heeft wat speling met de VaporMG behuizing. Voelt gewoon wat vreemd aan als je hem daar vastpakt, net alsof ie niet goed vastzit.

Ik was benieuwd of dat jullie bekend voor komt en/of ook hebben??

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:14
Fearsome0ne schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:46:
Sinds vorige week in het bezit van een Surface RT... mijn eerste indruk is erg goed.

Toch viel me iets op... het plastic kapje aan de achterkant bij de powerbutton heeft wat speling met de VaporMG behuizing. Voelt gewoon wat vreemd aan als je hem daar vastpakt, net alsof ie niet goed vastzit.

Ik was benieuwd of dat jullie bekend voor komt en/of ook hebben??
Heb ik ook, heel minimaal maar je voelt het wel.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:37
Je bedoelt dat plastic stuk met de camera? Hier voelt het solide.

• Fearsome0ne
Engineer Stewie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:31:
Je bedoelt dat plastic stuk met de camera? Hier voelt het solide.
Ja inderdaad, helemaal op het hoekje aan de achterkant waar ook de power button zit.
Zoals Tipex ook zegt, het is maar heel minimaal maar je voelt het wel.

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

Verwijderd

VLC app zijn een aantal screenshots online van gezet. Lees dat ze pas aan RT gaan beginnen als het voor Windows 8 af is. Hoop dat die snel komt :)

knip

[ Voor 23% gewijzigd door iisschots op 30-06-2013 00:41 ]

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 02:56
Geloof dat dit onzin is. Tenminste, ik dacht eerst gelezen te hebben dat deze versie dus in zijn totaliteit voor windows 8 en RT tegelijkertijd werd gecompiled, alles wat in de windows 8 store verschijnt is toch ook meteen te draaien op RT? Zie ook dat in een van de screenshots VLC for WinRT staat. Dus hoop dat deze gewoon op hetzelfde moment verschijnt met de Windows 8 versie. Kijk er iig naar uit

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-11 19:48
Fhwendel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:07:
Geloof dat dit onzin is. Tenminste, ik dacht eerst gelezen te hebben dat deze versie dus in zijn totaliteit voor windows 8 en RT tegelijkertijd werd gecompiled, alles wat in de windows 8 store verschijnt is toch ook meteen te draaien op RT? Zie ook dat in een van de screenshots VLC for WinRT staat. Dus hoop dat deze gewoon op hetzelfde moment verschijnt met de Windows 8 versie. Kijk er iig naar uit
Als ze 'eigen' codecs toevoegen, dan zullen die waarschijnlijk appart gecompileerd moeten worden en gestest moeten worden voor de ARM processor. Dat kan de app wel op zowel W8 als WinRT draaien, maar de codecs is een verhaal appart.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Het klopt inderdaad dat je bij een videospeler de app niet zomaar kan compilen voor ARM.

• Fhwendel
  • Laatst online: 03-11 02:56
Aah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Bedankt voor de toelichting;)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-11 14:27

Sebazzz

3dp

Of correcter: Een C++ toepassing wordt voor een specifiek platform gecompileerd.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:39
Hey!
M'n vader heeft een iPad gekregen, en zoals ik had voorspeld, kon hij er niet mee werken. Hij heeft hem nu verkocht (binnen 2 dagen, voelde goed als Microsoft gebruiker hehe) en morgen komt de Surface binnen.

Ik heb zelf voor m'n Surface een incipio sleeve cyan/zwart. Ik was voor m'n vader op zoek naar een wit/zwart of zwart/zwart hoesje als verrassing. Maar ik had hem bij mobielbereikbaar.nl gehaald, en daar is hij niet meer beschikbaar.

Iemand enig idee waar je hem nog kan krijgen?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Worsteneter schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:13:
Hey!
M'n vader heeft een iPad gekregen, en zoals ik had voorspeld, kon hij er niet mee werken. Hij heeft hem nu verkocht (binnen 2 dagen, voelde goed als Microsoft gebruiker hehe) en morgen komt de Surface binnen.

Ik heb zelf voor m'n Surface een incipio sleeve cyan/zwart. Ik was voor m'n vader op zoek naar een wit/zwart of zwart/zwart hoesje als verrassing. Maar ik had hem bij mobielbereikbaar.nl gehaald, en daar is hij niet meer beschikbaar.

Iemand enig idee waar je hem nog kan krijgen?
Hoezo kon hij er niet mee werken?

Die sleeves zijn idd uitverkocht. Staat er niks meer in het accessoires topic?

XBL: MRE Inc

• YoshiBignose
Op een iPad kan je idd niet werken, alleen maar spelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 07-04-2013 22:18 ]

• Worsteneter
YoshiBignose schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:18:
Op een iPad kan je idd niet werken, alleen maar spelen ;)
MRELynx schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:22:
[...]

Hoezo kon hij er niet mee werken?

Die sleeves zijn idd uitverkocht. Staat er niks meer in het accessoires topic?
Inderdaad, een iPad is natuurlijk speelgoed.

Ik had hem gewaarschuwd, maar hij had deze gekregen bij een post-master of iets dergelijks van de universiteit. Al met al wou hij hem gaan gebruiken, omdat hij gratis was en het is natuurlijk onzin om een surface te kopen als je een gratis iPad krijgt.

Dus 2 dagen later krijg ik telefoon, dat hij hem per direct gaat verkopen omdat er niet mee valt te werken. Bepaalde bestanden die ze van blackboard moesten openen werkten niet, hij kon z'n bestanden niet op de computer krijgen via iCloud of iTunes, printen lukte ook al niet. Het werkte allemaal niet en hij was er helemaal klaar mee.

Dus nu een Surface RT met een typecover, zakelijk de beste optie vanwege het vele typen dacht ik zo. Gewoon mét office, pap was helemaal blij :)

Maar nu wou ik hem verrassen met zo'n hoes, maar die dingen zijn enkel in het rood en lila te krijgen. Vind ik niet zo passen eigenlijk :9

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:16
Worsteneter schreef op maandag 08 april 2013 @ 02:04:
[...]

[...]

Maar nu wou ik hem verrassen met zo'n hoes, maar die dingen zijn enkel in het rood en lila te krijgen. Vind ik niet zo passen eigenlijk :9
Ebay/Amazon al geprobeerd? zo heb ik de mijne gehaald (en was zelfs vele malen goedkoper).

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kan er niet een Windows 8 tablets sectie geopend worden op tweakers? Het aantal devices zal alleen maar gaan stijgen de komende maanden..

-- Altijd blijven prutsen --

FoggyFreek schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:19:
Kan er niet een Windows 8 tablets sectie geopend worden op tweakers? Het aantal devices zal alleen maar gaan stijgen de komende maanden..
Is al meerdere keren gevraagd, maar de admins willen het niet...

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Vanmiddag een toets gemaakt op de surface, usb hub eraan gegooid en een toetsenbord + muis. Ik had geen office op men laptop en moest met vormen werken waardoor ik ook niet de web office kon gebruiken.

Soepel! Fijn en was blij dat ik men tablet bij had. Livesafer

Verwijderd

zit hier al een paar dagen mee te sukkelen met de aanknop van men surface die niet zo goed werkt.
Als hij in slaapstand staat, en ik duw op de knop, moet ik zeker een paar keer duwen voor hij uit zijn sleepmode gaat.
hebben anderen daar ook last van? of enkel ik?

voor de rest een leuke tablet.
in het begin dacht ik wel van: alij, zo weinig apps.
tot ik die tip hier leesde van dat je uw taalsetting moet uitzetten. Wat een verruiming ! :D

• Markie577
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:27:
zit hier al een paar dagen mee te sukkelen met de aanknop van men surface die niet zo goed werkt.
Als hij in slaapstand staat, en ik duw op de knop, moet ik zeker een paar keer duwen voor hij uit zijn sleepmode gaat.
hebben anderen daar ook last van? of enkel ik?

voor de rest een leuke tablet.
in het begin dacht ik wel van: alij, zo weinig apps.
tot ik die tip hier leesde van dat je uw taalsetting moet uitzetten. Wat een verruiming ! :D
ja, en ik heb allemaal het gevoel alsof dit gebeurde na de laatste update. Ik heb er niet echt heel veel last van maar toch beetje gek.

btw: als je in het locatie venster je locatie op verenigde staten zet, krijg je nog veel meer apps te zien. (als het gaat om aantal)

• Fearsome0ne
Je moet de knop even ingedrukt houden... Ik heb ergens op XDA gelezen dat dit idd na de laatste firmware is.

Dus om de service uit sleep te halen kort ingedrukt houden en als het scherm zwart is geworden volstaat een kort drukje op de knop

• YoshiBignose
Ik had dit sinds de aankoop al, je moet de knop net iets langer ingedrukt houden dan je denkt. Ook weer niet heel lang ofzo, maar ook geen kort klikje. Ben ik al aan gewend :P

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:58
13 updates beschikbaar, waaronder een firmware update!

Web Enrichment

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 15:20
Ben benieuwd wat deze update in houdt.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• Swerfer
Wietsee. schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:39:
13 updates beschikbaar, waaronder een firmware update!
Grappig... Zet Windows op een tablet en je hebt gelijk een firmware update. Dezelfde updates zijn ongeveer te vinden in Windows 8 op de pc en daar noemt niemand het een firmware update...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Swerfer schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:57:
[...]

Grappig... Zet Windows op een tablet en je hebt gelijk een firmware update. Dezelfde updates zijn ongeveer te vinden in Windows 8 op de pc en daar noemt niemand het een firmware update...
Zit wel degelijk een firmware update tussen voor de surface. De release note kan je hier vinden.
The April cumulative update includes improved Surface Wi-Fi reliability, connectivity in various scenarios, and performance improvements including:
•Certain “Limited” connectivity issues resolved
•Improves Wi-Fi to handle a wide range of access points.
•Resolves system crashes caused by certain Wi-Fi issues.

[ Voor 60% gewijzigd door vali op 10-04-2013 17:14 ]

• Swerfer
Wat ik met mijn opmerking bedoel is dat het op een tablet ineens 'Firmware update' heet en bij Windows op een pc gewoon een systeem update.

Waarom moet het op een tablet opeens Firmware heten? Is het bij de Surface Pro ook Firmware?

Swerfer schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:36:
Wat ik met mijn opmerking bedoel is dat het op een tablet ineens 'Firmware update' heet en bij Windows op een pc gewoon een systeem update.

Waarom moet het op een tablet opeens Firmware heten? Is het bij de Surface Pro ook Firmware?
Omdat deze update specifiek voor de surface is en niet voor het OS zelf. Zover ik weet krijgt de surface pro ook gewoon fimware updates.
Swerfer schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:57:
[...]

Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niets?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bg3Pgol.png

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben vandaag even wezen kijken om toch een RT te halen. Mijn iPad 2 was kapot gevallen. Uiteindelijk nog even niet de knoop doorgehakt.

Anyway, ik sta in de Dixons de tablets te bekijken. De verkoper komt naar mij toe, en ik dacht, ik maak het je makkelijk. Ik zeg:
Hallo, ik zoek een tablet, maar wel met toetsenbord. Het liefst ook muispad, ik ga er heel veel op werken. We hebben eigenlijk alleen Office bestanden. Ik game niet
Letterlijk.

Zijn aanbod, een iPad met 1 of ander Trust toetsenbord 8)7

Microsoft mag nog wel eens wat aan de retail medewerkers doen :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:53:
Je geeft zelf het antwoord al :+

Helaas zijn verkopers vaak slechter op de hoogte dan de kopers in de winkel. Voor veel mensen (en dus ook verkopers) staat een tablet helaas nog steeds gelijk aan een iPad...

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 10-04-2013 18:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, zonde is het, mensen die verkeerd advies krijgen.

Met airmiles actie kost de Surface €520,- met cover, dus dat is wel goed te doen. Ik kijk morgen nog even wat het kost om de iPad te maken.

• Worsteneter
PWM schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:01:
Tsja, zonde is het, mensen die verkeerd advies krijgen.

Met airmiles actie kost de Surface €520,- met cover, dus dat is wel goed te doen. Ik kijk morgen nog even wat het kost om de iPad te maken.
De voordelen van de Surface boven de iPad zijn natuurlijk erg groot he ;)
Enige waar een iPad 4 beter in is, is schermresolutie. Maar jij had een 2, dus dat is geen issue. Scherm is wel prachtig verder..

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zal je zeggen waarom ik nu een beetje bang ben om een Surface te kopen.

Ik werk altijd en overal. Ook op vakanties en in de avonden. Zodra er iets binnenkomt pak ik het op, het zit in het beestje.

Met de iPad kan ik eigenlijk niet. Zakelijk is het ding nutteloos. Office apps zijn allemaal minderwaardig, inloggen op remote desktops kan wel, maar zonder muis/toetsenbord niet handig, etc. etc.

Als ik een Surface heb, kan het dus wel, altijd en overal. Het is een beetje zelfbescherming ook tot nu toe.
PWM schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:53:
Ik ben vandaag even wezen kijken om toch een RT te halen. Mijn iPad 2 was kapot gevallen. Uiteindelijk nog even niet de knoop doorgehakt.

Anyway, ik sta in de Dixons de tablets te bekijken. De verkoper komt naar mij toe, en ik dacht, ik maak het je makkelijk. Ik zeg:

[...]

Letterlijk.

Zijn aanbod, een iPad met 1 of ander Trust toetsenbord 8)7

Tja, bij de MediaMarkt Utrecht draait de Surface RT ook gewoon op Windows 8. En dat terwijl ik ze er al eens op heb gewezen dat het niet klopt.
PWM schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:05:
Ik zal je zeggen waarom ik nu een beetje bang ben om een Surface te kopen.

Ik werk altijd en overal. Ook op vakanties en in de avonden. Zodra er iets binnenkomt pak ik het op, het zit in het beestje.

Met de iPad kan ik eigenlijk niet. Zakelijk is het ding nutteloos. Office apps zijn allemaal minderwaardig, inloggen op remote desktops kan wel, maar zonder muis/toetsenbord niet handig, etc. etc.

Als ik een Surface heb, kan het dus wel, altijd en overal. Het is een beetje zelfbescherming ook tot nu toe.
Wat is je angst dan precies? ;) ik zie alleen maar pro's van de Surface en con's voor de iPad? :p

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ontstressen kan ie niet met een Surface, want dan kan ie weer werk uitvoeren....
Als ie tot rust wil komen kan ie beter zijn boerderij managen op z'n iPad.

• Worsteneter
De angst is dat je dan overal en altijd gaat werken. Je moet natuurlijk ook zakelijk en privé gescheiden houden.. nu gaat dat doordat de iPad natuurlijk niet capabel is die werkzaamheden te verrichten. Maar met de Surface gaat het aankomen op discipline :P

Ik denk dat je dat niet als nadeel mee moet nemen, maar goed ;) Ik snap het wel. Maar aan de ene kant, je hebt de mogelijkheid.. het is aan jou te bepalen of je het wel of niet doet. Dat betekent dat je de ene keer waar je echt iets af moet maken, of waar er iets tussen komt, wél kan inspringen. En het is aan de discipline om de overige keren gewoon van je vakantie te genieten :P

Door bijvoorbeeld vakantiekiekjes van je camera gelijk op je surface te bekijken via usb/SD ingang :P

• Paul01
Je kunt een apart profiel op de Surface aanmaken voor je werk. Dan kan je prive en zakelijk wel goed gescheiden houden. Ik werk al een tijdje met mijn Surface en het bevalt mij prima. Ondervindt alleen maar voordelen. Zeker als ik collega's zie klooien met een ipad.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe is het met de snelheid?

Ik zie 100 reviews die samen te vatten zijn in 2 types:
  • De reviewer geeft aan dat de snelheid uitstekend is, en de Surface direct en snel reageert
  • De reviewer geeft aan dat er vaak lag is,slepen soms niet lukt en er af en toe vertraging is
Ik kan dit niet zo goed rijmen met elkaar :)

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 18:45
Apps geven soms lag bij het starten. Zo gauw ze eenmaal open zijn merk ik daarvan verder weinig.
Het slepen van een tile met de vinger blijft een ietwat lastige bezigheid, vooral om hem 'op gang' te krijgen (dat moet je ervaren om te snappen wat ik bedoel :)), maar dat heeft niets met de snelheid van het device te maken.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:10

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PWM schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:27:
Hoe is het met de snelheid?

Ik zie 100 reviews die samen te vatten zijn in 2 types:
  • De reviewer geeft aan dat de snelheid uitstekend is, en de Surface direct en snel reageert
  • De reviewer geeft aan dat er vaak lag is,slepen soms niet lukt en er af en toe vertraging is
Ik kan dit niet zo goed rijmen met elkaar :)
Het ligt er eigenlijk aan. Ben je bezig in de desktop modus (zeg een paar GB aan films ofzo kopieren via WLan) lagt de rest van het apparaat. Wat ook niet altijd soepel loopt zijn van die @&*^#&^@* flashsites (die nu dus helaas allemaal 'werken'), maar verder heb ik mijn Surface nog nooit op lag kunnen betrappen :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• PWM
  • Niet online

PWM

Hij ligt op zijn plek, te wachten tot ik klaar ben met koken ;)

Ook aan het kijken naar een WP8 phone, ben ik weer compleet.

• Worsteneter
off-topic, dus weg

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 12-04-2013 09:21 ]

• Worsteneter
Ik kwam net trouwens in MediaZine van MediaMarkt tegen dat de surface 'nét als een PC werkt met office pakket al vast voorgeinstalleerd' en 'gemaakt van aluminiumlegering'. Weinig kaas van gegeten als zelfs de redactie van een technisch product zulke fouten maakt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe weet ik van wanneer mijn Surface is? Ik zit Lot/Datum 1806, maar 18 juni vorig jaar lijkt mij wat vroeg ;)

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:48
off-topic, dus weg

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 12-04-2013 09:21 ]

• Worsteneter
off-topic, dus weg

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 12-04-2013 09:22 ]

off-topic, dus weg

[ Voor 102% gewijzigd door PaT op 12-04-2013 09:22 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat een ding die Surface, ongeloofelijk.

Ik heb er met de launch mee in de handen gestaan in de US. Niet gedaan omdat ik hem een beetje lomp vond en het scherm niet zo mooi was (maar dat bleek achteraf exemplarisch).

Nu pakte ik na een uur een iPad in mijn handen, en dacht: wat een lomp ding :+

Ik snap de je een iPad neemt als je alleen wat apps op de bank wil gebruiken. Echter, als je iets meer wilt.... Fantastisch. Alles werkt in 1x, hij voelt solide aan, Office werkt top en tot nu toe heb ik alle apps die ik op mijn iPad had, ook op RT gevonden (op de VI app na).

Seeing is believing met het ding. Ik zie vanavond 3 vrienden. Als ik de Surface even demonstreer, zijn er morgen 3 nieuwe users bij.

• Paul01
Laat dan ook voor al even zien dat je 2 schermen naast elkaar kan hebben. Dat is een optie war ik veel meer werk en echt super werkt. Nu heb ik ook twitter naast IE open staan.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Heb een surface 64gb aangeschaft , blijkbaar kan RT geen POP3 aan. Heeft iemand een oplossing voor de UPC mail, deze heeft aleen maar POP3.

Verwijderd

edebee schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:17:
Heb een surface 64gb aangeschaft , blijkbaar kan RT geen POP3 aan. Heeft iemand een oplossing voor de UPC mail, deze heeft aleen maar POP3.
Gebruik geen POP3 meer en als ik dat wel zou gebruiken zou ik sowieso de POP3 mail laten doorsturen naar een outlook.com adres. Veel praktischer als POP3 mail.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:10

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

edebee schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:17:
Tony Krijnen heeft een blogpost geschreven over hoe je een POP3 account kunt gebruiken onder Windows8/RT Mail.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:38
Bij het downloaden en installeren van de updates, werkt m'n Surface niet helemaal lekker. Van de 14 kon hij er 10 ineens installeren en gaf toen een fout. Vanaf daar 1 voor 1 met elke keer opnieuw opstarten. De foutmelding die de Surface aangaf was niet bekend... Meer mensen die problemen? (niet zozeer een probleem omdat het met elke keer tussentijds opstarten wel werkt, maar handig is het niet). Op m'n laptop met full-blown Win8 had ik niet dat probleem

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden, Splashtop is nu ook beschikbaar voor onze Surface (als alternatief voor Teamviewer en extern bureaublad/RDP).
Holkers schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:47:
Bij het downloaden en installeren van de updates, werkt m'n Surface niet helemaal lekker. Van de 14 kon hij er 10 ineens installeren en gaf toen een fout. Vanaf daar 1 voor 1 met elke keer opnieuw opstarten. De foutmelding die de Surface aangaf was niet bekend... Meer mensen die problemen? (niet zozeer een probleem omdat het met elke keer tussentijds opstarten wel werkt, maar handig is het niet). Op m'n laptop met full-blown Win8 had ik niet dat probleem
Waarschijnlijk had je te weinig accuduur voor de firmware update, probleem heb ik ook een keer ervaren. Zorg dat hij wat voller is en je zult zien dat updaten dan perfect gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 13-04-2013 01:21 ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:05
Ik mis nog wel wat apps...zou graag zien dat de MotoGP, MLB.tv en IMDB een mooie app gaan maken. Lijkt wel of ze daar weigeren iets voor MS te maken, ook voor Windows Phone hebben ze of geen, of een "bagger" app
VFRRijder schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:49:
Ik mis nog wel wat apps...zou graag zien dat de MotoGP, MLB.tv en IMDB een mooie app gaan maken. Lijkt wel of ze daar weigeren iets voor MS te maken, ook voor Windows Phone hebben ze of geen, of een "bagger" app
IMDB en motogp apps zijn gewoon te vinden in de store net als bij de wp store. Tevens snap ik niet waarom jij ze als bagger bestempelt, want de imdb app is 1000x mooier dan de ios en android versie...

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Vind de surface RT geweldig.. spellen weer minder maargoed speel weinig spellen. Bejeweled gedownload en vond die wel een beetje laggy ook..

In ieder geval, enige wat ik echt mis is een andere browser.. IE is niet slecht maar wil een firefox/chrome erop...

• Engineer Stewie
[b][message=40100955,noline]In ieder geval, enige wat ik echt mis is een andere browser.. IE is niet slecht maar wil een firefox/chrome erop...
Had je dan niet beter een android gekocht? Zie chrome zoiezo niet naar windows 8 RT komen...

• PWM
  • Niet online

PWM

Is er een overzicht met de must-use apps? De zaken die je gewoon op je RT moet hebben? Ik vind wel veel lijstjes, maar die zijn eigenlijk allemaal van rond de launch in de US.

• Swerfer
Zowieso natuurlijk de volgende:

Uitzending gemist
NOS
Nu.nl
Twitter
Adobe Reader Touch
OneNote

Maar ook:

TuneIn Radio
Mobile.HD
Wordfeud
Shazam

En natuurlijk niet vergeten:

Recipe4share (Eigen app ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 15-04-2013 13:39 ]

• Paul01
Als aanvulling heb ik nog:
Fotor
RTL XL
Mijn TV Gids

WD als je een externe Western Digital harde schijf hebt

de "Weet ik Veel" app als je met het programma op rtl4 mee wil spelen
Chimpact
Wordamant
Gunpowder

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:05
vali schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:34:
[...]

IMDB en motogp apps zijn gewoon te vinden in de store net als bij de wp store. Tevens snap ik niet waarom jij ze als bagger bestempelt, want de imdb app is 1000x mooier dan de ios en android versie...
Ik zie niet de nieuwe officiële MotoGP app, daar heb ik het over, net als bij IMDB....ik zie nu een app staan, maar niet de officiële. En dat bedoelde ik met "bagger", omdat de IMDB app op windows Phone nou niet echt uitgebreid is omdat je bijvoorbeeld niet kunt inloggen.

• Worsteneter
Windows Phone app
Onenote
Evernote
Stumble upon app (erg nice)
Tunein
rtlxl
wikipedia
shazam
uitzending gemist
TvGids
endomondo app
weet ik veel (voor dat spelletje op tv)
Freshpaint
fruit ninja
jetpack joyride
beeldarchief rijkswaterstaat is ook wel grappig om 1x in te kijken :P
Bing my lockscreen, must have

• Paul01
VFRRijder schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:49:
Imdb staat nu bij de nieuwe apps zie ik.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kan beter verkoper worden denk ik :+ Vorige week vrijdag de Surface aan 3 vrienden laten zien, 2 hebben nu een Surface. Zondag was mijn Oom op bezoek, die vroeg of hij een iPad 4 moest nemen (heeft nu een 2). Surface erbij gepakt.

Krijg net een SMS van hem dat hij de winkel uit is gelopen met een Surface :p

Echt, Seeing is believing, ik heb het al eerder gezegd, maar dat is de Surface. Een demo toestel in de winkel overtuigd totaal niet. Een echt ingerichte Surface, waarbij je uitlegt wat iemand ziet, en ze zijn verkocht.

Touch Cover voldoet overigens ook erg goed. Ik heb er aan gedacht op een Type Cover erbij te nemen, maar die Touch doet het foutloos.

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:18:
Ik kan beter verkoper worden denk ik :+ Vorige week vrijdag de Surface aan 3 vrienden laten zien, 2 hebben nu een Surface. Zondag was mijn Oom op bezoek, die vroeg of hij een iPad 4 moest nemen (heeft nu een 2). Surface erbij gepakt.

Echt, Seeing is believing, ik heb het al eerder gezegd, maar dat is de Surface. Een demo toestel in de winkel overtuigd totaal niet. Een echt ingerichte Surface, waarbij je uitlegt wat iemand ziet, en ze zijn verkocht.

Touch Cover voldoet overigens ook erg goed. Ik heb er aan gedacht op een Type Cover erbij te nemen, maar die Touch doet het foutloos.
Touch cover doet het inderdaad verrassend goed. Heb er 1 bij mijn pro gekocht gister, gaat prima. Even wennen omdat het toetsenbord wat kleiner is (maar goed, Type cover had hetzelfde 'probleem' gehad), maar daarna gaat het goed.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• YoshiBignose
Inderdaad, ik merk dat ik de meeste fouten maak met de spatiebalk.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

PWM schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:18:

Ik was afgelopen weekend in de Mediamarkt Rotterdam centrum en ik moest eerst de gehele afdeling aflopen om uberhoud de Surface RT te vinden, echt schandalig hoe dat de tablet wordt weggestopt.
Dat nodigt niet uit om mensen iets vernieuwends en een goed product a alternatief aan te bieden.
Microsoft zou dit echt anders aan moeten gaan pakken, zeker als er nog meer Microsoft producten gaan komen. Iedereen ziet alleen maar die Apple gedeelte en loopt er direct naartoe, echt jammer om te zien.
Maar goed om te lezen dat je een paar mensen blij heb gemaakt, hopelijk volgen er snel meer.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Worsteneter
Ik heb tot nu toe alleen m'n vader een Surface aangesmeerd.. maar ben ook bezig om de plaatselijke gemeente over te halen om ipv ipad's de surfaces aan te schaffen :)

Anyhow: op www.mobielbereikbaar.nl zijn de incipio hoesjes weer beschikbaar voor de Surface. Heb die ook gekocht voor m'n vaders nu die nieuwe surface heeft :) Echt een tip, heb die zelf al een maandje of 2/3 en bevalt heel erg goed!

• Didyoumeetmax?
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Pro, maar aangezien dat topic nogal dood is stel ik mijn vraag hier maar even. Ik merk dat het touchpad van de typecover gespiegeld scrollt tenopzichte van de touch gestures die je op het touchscreen gebruikt. Ik heb die app gedownload van Microsoft waarmee je je trackpad kunt configureren, maar als ik de gespiegelde schuifrichting uitzet dan veranderd er helemaal niets. Iemand die weet wat daar aan gedaan kan worden?

• Engineer Stewie
Doordat het bedrijf waar ik werk eind dit jaar de deuren sluit heb ik een nieuwe CV (niet zo simpel na 8 jaar vast in dienst te zijn :P) gemaakt en moet zeggen dat het perfect gaat op de surface icm office 2013.
Het scherm is wel wat klein voor de kleine details maar het afgewerkt product ziet er op de pc odeètiek iit.

Heb de surface RT nu al enige tijd en hij blijft verbazen. Jammer dat iedereen in de winkel voorbij de anonieme standjes van de surface loopt. Ik zou niet meer terug willen naar een ipad :D.

• Markie577
To Be fair, ik vind wel dat er nog enkele dingen zijn die beter kunnen. Zoals beter scherm en accu (gebruik van de companion core in de tegra zou dit al kunnen helpen). Maar ik ben het met je eens, ik hoef mijn iPad niet meer terug!

• Worsteneter
Markie577 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:46:
To Be fair, ik vind wel dat er nog enkele dingen zijn die beter kunnen. Zoals beter scherm en accu (gebruik van de companion core in de tegra zou dit al kunnen helpen). Maar ik ben het met je eens, ik hoef mijn iPad niet meer terug!
True true! Maar in de basis staat er een buik systeem. De software + bouwkwaliteit + toetsenbord zijn gewoon geweldig!

Maar zoals bekend zijn ze bezig met Surface 2 en Surface mini en alles, ik neem aan dat hier wel een scherper 'retina' scherm in gaat zitten! Verder ga ik er van uit dat het design/bouwkwaliteit gelijk blijft, net als de software (behalve dan met blue).

Verder komt de Tegra 5 uit, die echt super gave prestaties gaat hebben (las ik laatst wat over). Die zullen ze er dan wel inprikken en dan mogen ze inderdaad de accu nog wel iets aanpakken.

Al met al zie ik de toekomst zonnig in! :)

• Didyoumeetmax?
Didyoumeetmax? schreef op donderdag 18 april 2013 @ 07:25:
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Pro, maar aangezien dat topic nogal dood is stel ik mijn vraag hier maar even. Ik merk dat het touchpad van de typecover gespiegeld scrollt tenopzichte van de touch gestures die je op het touchscreen gebruikt. Ik heb die app gedownload van Microsoft waarmee je je trackpad kunt configureren, maar als ik de gespiegelde schuifrichting uitzet dan veranderd er helemaal niets. Iemand die weet wat daar aan gedaan kan worden?
Niemand?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zit me al een tijd in te houden om een Surface RT te kopen, maar de behoefte blijft maar groeien ;) Ik ben vooral geinteresseerd in de integratie met Office 365 / SharePoint en ik ben weg van de Modern UI.

Een groot voordeel lijkt mij dat Farsi als interfacetaal wordt ondersteund (tenminste, dat begrijp ik uit de documentatie op de MS site), wat mij op het idee heeft gebracht om voor mijn schoonouders ook een aan te schaffen. Als ik een paar apps, zoals Skype en SkyDrive, voor hun in het startscherm zet, kunnen ze nog makkelijker met ons Skypen en foto's delen. Een Type cover lijkt me dan de beste accessoire, omdat je daar makkelijker stickertjes met het Iraanse alfabet op kunt plakken.

Ik zou de Surface zelf graag willen gebruiken voor notities bij vergaderingen (gebruik nu altijd m'n notebook met OneNote) en het werken met Office documenten. Vooral het samenwerken met m'n WP8 phone lijkt me ideaal.

Een ander voordeel lijkt me het bekijken van video aan tafel i.c.m. de ingebouwde stand. Ik twijfel alleen aan de kwaliteit van de beschikbare video apps. Is het goed mogelijk om vloeiend MKV af te spelen? En is er bijvoorbeeld een dedicated YouTube app (maakt niet uit of het 3rd party is) of kun je het best de website gebruiken?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• BM

BM

Moderator Spielerij
Metrotube voor Windows 8 (en ik denk ook RT) komt er aan. Dat is op Windows Phone een geweldige youtube client, en ik verwacht voor W8/RT niks anders :)

Xbox

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 08:51
PWM schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:28:

Is er een overzicht met de must-use apps? De zaken die je gewoon op je RT moet hebben? Ik vind wel veel lijstjes, maar die zijn eigenlijk allemaal van rond de launch in de US.
In aanvulling op voorgaande lijstjes met 'must use apps'-suggesties:

Liberty Book Reader
Metro Commander
YouTube RT
Gallery HD
Treinplanner
Facebook Plus
Buienradar
App Radio
IMDb Touch

Websites die nieuwe Windows 8/RT apps bespreken en/of een recent overzicht geven van de beste apps:

Windows RT Source Windows8/RT nieuws, tutorial/tips, nieuwe apps review
Beta News Wekelijks overzicht van de beste nieuwe apps
Gimzo's Freeware Beste apps, per categorie, wordt vaak geupdate
Windows 8 Review : Beste en nieuwe apps, totaal aantal apps in Windows Store, beste developers, wordt vaak geupdate
Win Beta Nieuwe apps review
Windows Info Nieuwe apps review, Windows 8/RT nieuws
MetroStore Scanner Apps, wordt regelmatig geupdate, totaal aantal apps in Windows Store, gepresenteerd als app store
Great Windows Apps Beste en nieuwste apps, wordt regelmatig geupdate, gepresenteerd als app store
Softpedia Windows8/rt nieuws, nieuwe apps review
P.T.'s Supersite for Windows Windows 8/RT nieuws, nieuwe apps review
Geek Windows RT nieuws
Windows 8 AppStore populairste apps, wordt regelmatig geupdate, gepresenteerd als app store
Windows 8 Apps Nieuwe apps review
PC Pro Beste apps
Digital Trends Beste apps
Maximum PC Beste apps
Windows 8 Apps Nieuwe apps review
Make Use Of Windows 8/RT nieuws
Tablet Guide Beste apps, 2 delen
Info World Beste apps
Windows Egis Beste apps
Laptop Beste apps
Windows Tablet TV Beste apps

[ Voor 6% gewijzigd door marrabel op 19-04-2013 13:58 ]

Why? het is gewoon de mobiele imdb site met een paar shortcuts in de footer van de app? Echt een fail app imho, zelfs de gewone site is beter.

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 08:51
Ramon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:28:
[...]

Why? het is gewoon de mobiele imdb site met een paar shortcuts in de footer van de app? Echt een fail app imho, zelfs de gewone site is beter.
Ik vind het een handige app om op mijn tablet snel even een film op te zoeken. Een app is dan net wat sneller opgestart dan het opzoeken op de IMDb-website. Deze eerste versie kan inderdaad nog worden verbeterd (oa layout) en uitgebreid, dus een volwaardige vervanger van de website is het nog niet.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, heel irritant. Je doet gewoon precies de tegenovergestelde swipe op je scherm tov je touchpad 8)7

• Worsteneter
Die app doet het 'm voor mij wel, dus misschien even opnieuw installeren die app?

• Engineer Stewie
ErectionJackson schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:48:
Een ander voordeel lijkt me het bekijken van video aan tafel i.c.m. de ingebouwde stand. Ik twijfel alleen aan de kwaliteit van de beschikbare video apps. Is het goed mogelijk om vloeiend MKV af te spelen? En is er bijvoorbeeld een dedicated YouTube app (maakt niet uit of het 3rd party is) of kun je het best de website gebruiken?
Mobile hd speelt perfect mkv's af. Zelfs hele grote geeft geen probleem.
Voor youtube gebruik ik eigenlijk altijd de site.

• Worsteneter
Engineer Stewie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:16:
[...]

Mobile hd speelt perfect mkv's af. Zelfs hele grote geeft geen probleem.
Voor youtube gebruik ik eigenlijk altijd de site.
Daarbij is VLC player ook niet zo ver weg meer ;)

Verwijderd

PWM schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:28:
Een paar/ of aantal pagina's terug staat ook Nederlandstalig site met een lijst Must have apps. Ben de naam even kwijt en op je windows phone terugbladeren is een ramp XD

• ErectionJackson

ErectionJackson

Worsteneter schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:36:
[...]

Daarbij is VLC player ook niet zo ver weg meer ;)
Dat had ik gezien inderdaad, maar het is zo lullig om met een nieuw apparaat te spelen dat vooral heel veel 'potential' heeft i.p.v. dat het direct werkt zoals je wilt ;) Ik ga in ieder geval Mobile HD checken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

ErectionJackson schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:00:
[...]

Dat had ik gezien inderdaad, maar het is zo lullig om met een nieuw apparaat te spelen dat vooral heel veel 'potential' heeft i.p.v. dat het direct werkt zoals je wilt ;) Ik ga in ieder geval Mobile HD checken.
Mobile HD werkt echt steeds beter moet ik zeggen. Hij had eerst problemen om full hd te streamen boven de 4gb, maar tegenwoordig sinds de laatste updates werkt het perfect. Was echt die paar knaken waard :)

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Microsoft working to fix Surface Pro Trackpad Settings app issue
http://www.neowin.net/new...ackpad-settings-app-issue

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik stond net in de Media Markt op het punt er één te kopen, maar kon niet kiezen tussen de touch en type cover. De type cover viel me mee in dikte en lijkt me praktischer, maar de touch cover ziet er, zeker in het wit, wel érg strak uit! Toch nog even een nachtje over slapen dan maar ;)

• Worsteneter
ErectionJackson schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:36:
Ik stond net in de Media Markt op het punt er één te kopen, maar kon niet kiezen tussen de touch en type cover. De type cover viel me mee in dikte en lijkt me praktischer, maar de touch cover ziet er, zeker in het wit, wel érg strak uit! Toch nog even een nachtje over slapen dan maar ;)
Beetje afweging maken hoeveel je gaat typen. Ga je er echt veel op werken, dan een typcover. Verder een touchcover. Het is de eerste week wennen maar daarna werkt het gewoon heerlijk. Als student, dus af en toe wat tikken tijden colleges en in de trein opdrachtjes maken, ben ik zeer te spreken over de touchcover.

Enkele voordelen/nadelen buiten het typ gemak om:

Typecover:
Vilten achterkant (je kan het ook als nadeel zien) maar voelt onwijs fijn aan op de handen +
Steviger als bescherming omdat het dikker is, maar toetsen op het scherm voelt ook niet helemaal fijn +/-
Weinig flexibel -

Touchcover:
Mors lekker cola eroverheen, kun je zo afnemen met een sponsje +
De toetsen voelen lekker onder je vingers als je hem er achterweg klapt zegmaar, beter dan fysieke toetsen in je klauwen +
Ziet er zeer tof uit +
Zonder sleeve willen de hoekjes bij vervoeren wel iets inkreukelen zegmaar -

Dat was het ongeveer. Ik heb ze allebei geprobeerd, en zo'n typecover typt wel sneller maar bij goede gewenning van een touchcover gaat dat ook hard.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DQvfjBc.jpg

• Swerfer
De zwarte touchcover heeft ook een vilten achterkant. Althans, bij mij...

• Worsteneter
Swerfer schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:13:
De zwarte touchcover heeft ook een vilten achterkant. Althans, bij mij...
True; maar hij zegt de touchcover te nemen voor de kleurtjes.. en de kleurtjes hebben geen vilten maar een soort van plastic achterkant ;) Wat trouwens ook prima en degelijk aanvoelt, alleen dat vilt.. je moet het wat vinden of niet! En het past natuurlijk prima bij het idee 'als een boek' in je hand

• Didyoumeetmax?
Ik vind de touchcover echt een ramp als je 's avonds zonder al te veel licht ermee moet werken. Het gebrek aan orientatie streepjes op de f en j toets is dan wel behelpen. Refrase: De orientatie streepjes zijn wel aanwezig, maar die liggen niet op de toets maar het zijn kuiltjes in de toets. Met typen neem ik die nagenoeg niet waar, dus ik zitconstant verkeerd met m'n handen. Maar misschien dat andere daar geen last van hebben.

Ik gebruik zelf 80% van de tijd de typecover. Alleen als ik weet dat ik het apparaat vooral in tabletmodus wil gebruiken dan klik ik de touchcover eraan, dat houdt en stuk lekkerder vast, zoals hier boven al werd aangegeven. Overigens ligt de touchcover standaard op m'n bureau als muismat. Die viltenlaag is echt perfect voor m'n optische muis :+
danplo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:21:
[...]

Microsoft working to fix Surface Pro Trackpad Settings app issue
http://www.neowin.net/new...ackpad-settings-app-issue
Duidelijk, thanks :)

[ Voor 13% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 20-04-2013 23:51 ]

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
Nog een voordeel van de touch-cover: Het tikken zelf is veel stiller dan bij de (mechanische) type-cover.
Tenzij je geluidjes erbij aan hebt staan natuurlijk :)

Verwijderd

Hoi,
Ik kan de uitzendinggemist app en de nos app niet vinden in de store. Ook niet via de directe link. Hoe kan dit? Werkt de link op de vorige pagina van dit topic bij jullie wel?

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:02
Ik heb alleen de touch-cover en ik weet niet beter als dat het gewoon snel typt.
Ik merk zelf ook nauwelijks verschil in mijn accuratesse op de touch-cover en een gewoon toetsenbord op de desktop computer.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.