Ik gebruik op dit moment mobile.HD en Yxplayer RT. Mobile.HD speelde niet alle mkv's af van mijn server en sinds de laatste update werkt Yxplayer RT erg goed.Worsteneter schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:28:
[...]
Ik heb precies het zelfde gehad, erg Shitty ofniet?
Maar gewoon de duitse store opbellen, vragen naar iemand die engels kan (tenzij je duits erg goed is). Zeg dat je hem bij hun besteld hebt vanuit Nederland, dan sturen ze jou een mail met retour etiket en kun je een ophaal moment plannen bij UPS. Na ophalen staat met max. 7 dagen het geld weer op je rekening
En dan moet je opnieuw bestellen. Omruilen kan nog niet omdat hij hier niet verkrijgbaar is..
Ik moet zeggen dat ik bij deze toch iets backlightbleeding heb onderin, maar je ziet het eigenlijk alleen bij donkere ondergrond. Heb geen zin om hem opnieuw te ruilen.
Even over video's. Waarmee spelen jullie af? Mobile.HD is bij mij 'proefperiode verlopen' ? Wie heeft dat nog meer gehad? Ik wil eigenlijk Boardwalk Empire kijken onder college maar nu kan ik dus geen mkv's meer afspelen
Yxplayer RT speelt tenminste 1080p kwaliteit vloeiend af, dat doet de ander niet namelijk. Tevens is externe subs ook mogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 15-01-2013 21:47 ]