Top! Dit werkt ook op de Asus X202e... Nu 4 rijen ipv 3.bamoah schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:15:
Om 4 regels tiles te hebben:
guys and gals,
I have been searching for multiple days on a way to increase the number of rows that surface supports for metro apps. see below for the reg tweak:
1. open notepad
2. post following line:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Scaling]
"MonitorSize"="12.1"
3. save as a .reg file
4. import into regedit
5. restart surface
6. enabled will be 4 rows and 9 rows in portrait when you go: settings: tiles: show more tiles
hope you all enjoy
edit: changed to 12.1 as you still get the 4 rows but the keyboard is bigger. any input is appreciated.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2086240
Ik heb het ook geprobeerd en mijn MonitorSize is nu op 12.1 gezet, maar na een restart krijg ik niet de optie om meer apps weer te geven ? Jij wel ? Alleen maar de optie om systeemhulpprogramma's weer te geven.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:40:
[...]
Leuk gevonden. Eens mee spelen om te zien wat fijner is.
In de portrait mode krijg ik de optie wel te zien, maar dit activeer alleen 7 apps in 1 rij en niet 9 ?
[ Voor 20% gewijzigd door danplo op 07-01-2013 16:07 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Ben aan het werk. Heb het dus nog niet kunnen proberen.danplo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:49:
[...]Ik heb het ook geprobeerd en mijn MonitorSize is nu op 12.1 gezet, maar na een restart krijg ik niet de optie om meer apps weer te geven ? Jij wel ?
Dit heeft geholpen en nu werkt het welVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:25:
[...]
Ben aan het werk. Heb het dus nog niet kunnen proberen.
Remove the space in the Registry Setting between "Curr" & "entVersion":
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Vanaf het moment dat de Surface werd aangekondigd ben ik geïnteresseerd maar ik ben nog aan het twijfelen of de RT versie de juiste keuze is i.v.m. wat specifieke software (o.a. luchtvaart logboek) waarvoor ik de kans zeer klein acht dat er een ARM versie van komt.
Als halve oplossing, weet iemand of je op de Surface RT ook windows phone 8 applicaties kan installeren en draaien uit de store? De rest zou wellicht via virtual desktop vanaf mijn laptop wel kunnen. (of toch de Surface Pro..)
Als halve oplossing, weet iemand of je op de Surface RT ook windows phone 8 applicaties kan installeren en draaien uit de store? De rest zou wellicht via virtual desktop vanaf mijn laptop wel kunnen. (of toch de Surface Pro..)
Nee, Windows Phone 8 is heel anders. Ik heb een Asus Vivo RT en een HTC 8X en de apps synchroniseren niet eens, plus datgene wat ik in welke van de 2 stores gekocht heb is niet voor het andere platform beschikbaar.Klassenoudste schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:52:
Jammer maar dan ben ik bang dat de windows RT, en dus de Surface RT, niet aan mijn eisen zal voldoen. Maar even wachten op de Surface Pro.
Bedankt voor je antwoord!
[ Voor 21% gewijzigd door Klassenoudste op 08-01-2013 11:28 ]
Je kunt altijd even kijken of er niet een app voor beschikbaar is of komt?Klassenoudste schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:27:
[...]
Jammer maar dan ben ik bang dat de windows RT, en dus de Surface RT, niet aan mijn eisen zal voldoen. Maar even wachten op de Surface Pro.
Bedankt voor je antwoord!
Vaag, op mijn Surface doet het helemaal niets.m0ridin schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:43:
[...]
Top! Dit werkt ook op de Asus X202e... Nu 4 rijen ipv 3.
Ook deze setting heb ik niet: settings: tiles: show more tiles
Het hele verhaal vind ik een beetje raar. Je kan dus in portrait mode wel Show more tiles doen, maar niet in landscape. Wat is daar het idee achter?
Ook als ik in portrait mode de Show more tiles aanzet, wat in portrait mode wél werkt (7 ipv 6 rijen) en weer terug ga naar landscape zie ik nog steeds maar 3 rijen.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om vier rijen zichtbaar te krijgen in landscape?
[ Voor 53% gewijzigd door Gé Brander op 08-01-2013 12:18 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De oplossing is al gegeven door danplo, zie hierboven.c70070540 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:11:
[...]
Vaag, op mijn Surface doet het helemaal niets.
Ook deze setting heb ik niet: settings: tiles: show more tiles
Het hele verhaal vind ik een beetje raar. Je kan dus in portrait mode wel Show more tiles doen, maar niet in landscape. Wat is daar het idee achter?
Ook als ik in portrait mode de Show more tiles aanzet, wat in portrait mode wél werkt (7 ipv 6 rijen) en weer terug ga naar landscape zie ik nog steeds maar 3 rijen.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om vier rijen zichtbaar te krijgen in landscape?
Remove the space in the Registry Setting between "Curr" & "entVersion":
Ja ik heb het bedrijf een email gestuurd maar een app voor Win 8 RT staat helaas niet in de planning.Worsteneter schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Je kunt altijd even kijken of er niet een app voor beschikbaar is of komt?
Ik ga in ieder geval ook Bluestacks in de gaten houden. Misschien is dat de oplossing.
[ Voor 10% gewijzigd door Klassenoudste op 08-01-2013 14:05 ]
oewwww ik ben zo blij
Net mijn nieuwe surface binnen en die heeft niet tot nauwelijks led bleeding (moest op het scherm zitten wilde ik het zien en het was 1 wit klein k*t vlekje midden onder ). Zo blij dat ik niet voor een ander ben gegaan en alsnog 1 heb besteld. Enige wat ik nog wil doen is een typcover bestellen uit Engeland
[ Voor 16% gewijzigd door vali op 08-01-2013 14:39 ]
Gefeliciteerd! De mijn heeft er trouwens nu ook amper last van....heb trouwens m'n geld ook net terug mogen ontvangen. Wat doen ze dat toch snel! Vrijdag is hij opgehaald...vandaag het geld al retourvali schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:32:
oewwww ik ben zo blijNet mijn nieuwe surface binnen en die heeft niet tot nauwelijks led bleeding (moest op het scherm zitten wilde ik het zien en het was 1 wit klein k*t vlekje midden onder ). Zo blij dat ik niet voor een ander ben gegaan en alsnog 1 heb besteld. Enige wat ik nog wil doen is een typcover bestellen uit Engeland
Top nieuws TheVMaster & Vali
Ben blij dat hij eindelijk zonder (nauwelijks) bleeding is afgeleverd.
Kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten van de Surface, want dat verdiend deze tablet gewoon.
Kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten van de Surface, want dat verdiend deze tablet gewoon.
Ik ben erg geïnteresseerd in de Surface maar ik heb nog een paar vragen.
Werkt randapperatuur ook onder Windows RT? Mijn Printer bijvoorbeeld is een simpel HP dingetje of heb je daar echt full Windows 8 voor nodig.
Ook twijfel ik een beetje aan de prijskwaliteit als ik zie dat de Asus Vivotab smart voor maar 20 euro meer te verkrijgen is met 64GB en full windows 8. Iemand ideeën daarover?
Werkt randapperatuur ook onder Windows RT? Mijn Printer bijvoorbeeld is een simpel HP dingetje of heb je daar echt full Windows 8 voor nodig.
Ook twijfel ik een beetje aan de prijskwaliteit als ik zie dat de Asus Vivotab smart voor maar 20 euro meer te verkrijgen is met 64GB en full windows 8. Iemand ideeën daarover?
Zoek hem in de Windows Compatibility Database op. Hier vindt je per product of het voor Windows 7, Windows 8 of Windows RT compatible is.triesvan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:55:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb mijn officejet 6500 gewoon werkend gekregen op mijn surface. Weet niet hoe oud jouw printer is, maar als hij op Windows 7 werkt dan moet de 8 rt versie ook geen probleem zijn.triesvan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:55:
Ik ben erg geïnteresseerd in de Surface maar ik heb nog een paar vragen.
@theVMaster en danplo, bedankt!!! Zal ik zeker doen
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 08-01-2013 18:23 ]
Zo weer een update binnen voor de firmware van de surface
Ik moet zeggen, het was nogal een gok om een Surface te kopen zonder er überhaupt een te hebben kunnen aanraken, maar nu ik hem toch al een kleine maand heb kan ik zeggen dat het zeker geen miskoop was. Windows 8 op de Surface is echt een top ervaring.
Mijn Photosmart 2575 werkt ook (via het netwerkvali schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:16:
[...]
Ik heb mijn officejet 6500 gewoon werkend gekregen op mijn surface. Weet niet hoe oud jouw printer is, maar als hij op Windows 7 werkt dan moet de 8 rt versie ook geen probleem zijn.
@theVMaster en danplo, bedankt!!! Zal ik zeker doenBen echt super blij nu. Onder film kijken stoorde ik er wel beetje aan bij mijn vorige surface tablets. Service is echt top bij Microsoft, ze stortte vorige keer de dag na ophalen al op mijn cc.
Nog een interessant artikel over hoe je de microSD kaart kan gebruiken.
http://mattblogsit.com/wi...icrosd-as-primary-storage
http://mattblogsit.com/wi...icrosd-as-primary-storage
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wat mij opvalt, is dat wanneer ik de flimpjes die hier op tweakers op de FrontPage staan, niet full screen kan bekijken. Browser not supported wordt er dan aangegeven. Is dit een probleem van de browser of een tweakers probleempje ?
[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 09-01-2013 11:24 ]
XBL: MRE Inc
Dat was mij ook al opgevallen...geen idee wat het issue is, want YouTube filmpjes werken wel gewoon in hd en full screen. Misschien de implementatie van de Tweakers video player?MRELynx schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:19:
Wat mij opvalt, is dat wanneer ik de flimpjes die hier op tweakers op de FrontPage staan, niet full screen kan bekijken. Browser not supported wordt er dan aangegeven. Is dit een probleem van de browser of een tweakers probleempje ?
Niet alleen Tweakers! Op Geenstijl is het ook niet mogelijk om filmpjes full-screen af te spelen.TheVMaster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Dat was mij ook al opgevallen...geen idee wat het issue is, want YouTube filmpjes werken wel gewoon in hd en full screen. Misschien de implementatie van de Tweakers video player?
Klopt, op de FrontPage van geenstijl spelen ze wel af, maar niet fullscreen. De filmpjes die op Dumpert staan, daar krijg ik in beeld: jwplayer en als ik dan op play druk, dan krijg ik onder in het scherm een balk met de vraag of ik het bestand wil opslaan. Afspelen lukt niet.Regenbui schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Niet alleen Tweakers! Op Geenstijl is het ook niet mogelijk om filmpjes full-screen af te spelen.
Yep, same here. Geen idee wat het kan zijn, volgens mij gewoon flash....right?MRELynx schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:31:
[...]
Klopt, op de FrontPage van geenstijl spelen ze wel af, maar niet fullscreen. De filmpjes die op Dumpert staan, daar krijg ik in beeld: jwplayer en als ik dan op play druk, dan krijg ik onder in het scherm een balk met de vraag of ik het bestand wil opslaan. Afspelen lukt niet.
Wat voor glas zit er eigenlijk op de Surface? Kom er net achter dat ik een klein krasje heb rechts onder en van ongeveer 4mm en dat is voornamelijk op een witte achtergrond goed te zien ? Erg irritant en ik zou niet weten hoe het erop is gekomen. Gisteren zat het er nog niet op en ik baal er enorm van.
Volgens mij is het geen gorrilla glas of iets dergelijks. Mijn Lumia heeft dat wel en die zit dagelijks in mn broek en die heeft nog geen krasje.
Iemand enig idee of ik dit nog weg kan krijgen met een of ander smeerseltje?
Volgens mij is het geen gorrilla glas of iets dergelijks. Mijn Lumia heeft dat wel en die zit dagelijks in mn broek en die heeft nog geen krasje.
Iemand enig idee of ik dit nog weg kan krijgen met een of ander smeerseltje?
[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 09-01-2013 16:54 ]
Verwijderd
Ik heb mijn Surface RT 32gb ook uit duitsland ontvangen, zat besteld en dinsdag al geleverd!
Nu wil ik er een 64gb SD kaartje in proppen maar welke SD kaartjes zijn compatible en gebruiken huidige Surface RT gebruikers (niet dat ik er 1 koop en zal je net zien die werkt niet).
Hoor graag welke er gebruikt worden :-) (doel is er om filmpjes en muziek op te zetten).
Nu wil ik er een 64gb SD kaartje in proppen maar welke SD kaartjes zijn compatible en gebruiken huidige Surface RT gebruikers (niet dat ik er 1 koop en zal je net zien die werkt niet).
Hoor graag welke er gebruikt worden :-) (doel is er om filmpjes en muziek op te zetten).
Ik heb een 32GB microSD van Kingston, maar volgens mij wordt alles wel redelijk ondersteund...
"The device also includes a microSDXC card slot that can be used to store up to 64 GB of additional content to your device"Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:16:
Nu wil ik er een 64gb SD kaartje in proppen maar welke SD kaartjes zijn compatible en gebruiken huidige Surface RT gebruikers
Elke microSD, microSDHC, of microSDXC memory card zou moeten werken.
Hoe is de snelheid van zon kaartje in de surface?TheVMaster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:32:
Ik heb een 32GB microSD van Kingston, maar volgens mij wordt alles wel redelijk ondersteund...
[ Voor 96% gewijzigd door Tidaku op 09-01-2013 16:39 ]
Heb ff een file van 4 GB heen en weer gekopieerd:Tidaku schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:25:
[...]
Hoe is de snelheid van zon kaartje in de surface?
Lezen : 16 MegaByte/sec
Schrijven : 10 MegaByte/sec
Als goed is moeten de meeste van 128GB ook geen probleem zijn. Jammer genoeg zijn die allemaal 100 euro en duurder..neevedr schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:48:
[...]
"The device also includes a microSDXC card slot that can be used to store up to 64 GB of additional content to your device"
Elke microSD, microSDHC, of microSDXC memory card zou moeten werken.
Dat ziet er erg goed uit. Ik ben nu al een erg tevreden gebruiker van m'n Surface RT met touch cover, maar ik grijp toch nog wel eens naar m'n 13" Sony laptop voor de volledige Windows (7) ervaring. Als die stuk gaat of zodanig slecht gaat presteren komt er zeker een Surface Pro met type cover voor in de plaats. Dat lijkt me een ideale zakelijke personal computer (of je het nu een tablet, laptop of wat dan ook noemt).
Best grappig hoe ze die pen (houder) hebben opgelost, gewoon vastklikken aan de power connector.
Over m'n Surface Touch Cover trouwens; ik heb nu ook gezien dat, met veelvuldig het naar achter klappen van de cover, de stof bij het magneetje (waar de bekabeling loopt) een beetje los komt. Ik heb het nog terug kunnen stoppen, maar ga er nu voortaan iets voorzichtiger mee om. En zal ook de cover vaker loskoppelen als ik alleen even de tablet met touch screen gebruik en niet het toetsenbord. Op zich een kleine moeite.
Heb je een link naar een bedrijf die 128GB microSD kaarten verkoopt?vali schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:26:
[...]
Als goed is moeten de meeste van 128GB ook geen probleem zijn. Jammer genoeg zijn die allemaal 100 euro en duurder..
Ik wil eigenlijk ook een 32GB of 64GB kaartje kopen, maar zit nog te twijfelen.
Aan de ene kant kan je met zo'n 64GB kaartje hem ook in een adapter stoppen en in m'n camera gebruiken en zo makkelijk tussen surface en camera switchen als je op reis bent.. want dan wil ik m'n surface mee ipv zware laptop.
Wel duur hoor die kaartjes..
Aan de ene kant kan je met zo'n 64GB kaartje hem ook in een adapter stoppen en in m'n camera gebruiken en zo makkelijk tussen surface en camera switchen als je op reis bent.. want dan wil ik m'n surface mee ipv zware laptop.
Wel duur hoor die kaartjes..
ebay hahac70070540 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:26:
[...]
Heb je een link naar een bedrijf die 128GB microSD kaarten verkoopt?
Ohw..van die hatsieflatsie Chineze meuk? Ik zou m'n data er niet aan toevertrouwen
hahahaha., gelukkig voor jou staat de 128gb er vreemd genoeg niet meer op...TheVMaster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:57:
[...]
Ohw..van die hatsieflatsie Chineze meuk? Ik zou m'n data er niet aan toevertrouwen
[ Voor 10% gewijzigd door vali op 09-01-2013 21:22 ]
Ik had een 32GB kaartje gekocht op de parelmarkt in Beijing, daar naast de tempel van de hemel zegmaar.. best wel fraaie prijs en het werkte allemaal prima. Maar echt half jaar later was die kapotTheVMaster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:57:
[...]
Dat bedoel ik...ik koop memory cards alleen bij een 'normale' webshop. Er is (op eBay DealExtreme) voldoende 'afgekeurd spul' te koopWorsteneter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:22:
[...]
Ik had een 32GB kaartje gekocht op de parelmarkt in Beijing, daar naast de tempel van de hemel zegmaar.. best wel fraaie prijs en het werkte allemaal prima. Maar echt half jaar later was die kapotgelukkig had ik al m'n foto's al op m'n laptop en WD externe HD gezet maar je zal maar duizenden foto's kwijtraken
Raar volk daar hoor, ik heb nog nooit zo'n plek gezien. iPhone, kleding, riemen tassen alles had je daar, natuurlijk allemaal nep.TheVMaster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:43:
[...]
Dat bedoel ik...ik koop memory cards alleen bij een 'normale' webshop. Er is (op eBay DealExtreme) voldoende 'afgekeurd spul' te koop
Ze konden op 300 RMB beginnen en ze gingen uit zichzelf al tot 50RMB naar beneden, was gewoon echt triest
Maar goed, heb er 3 maand nog mee plaatjes lopen schieten in china en omringende landen en gelukkig ging die pas thuis dood
Maar goede tip dan om van gerenommeerde shops geheugen te kopen. Wat raden jullie aan, 32 of 64gb?
p.s. ik vind die surface reclames/windows reclames zo goed geworden he!
[ Voor 4% gewijzigd door Worsteneter op 09-01-2013 23:16 ]
Piece of cake, die Microsoft Surface jailbreaken* nu
Op XDA heeft iemand een methode gemaakt die bijna 'one-click' is. Heel eenvoudig in ieder geval 
Gelijk al PuTTY en TightVNC geinstalleerd
* geschikt maken voor ARM desktop apps
[ Voor 12% gewijzigd door Sebazzz op 09-01-2013 23:25 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
WTF?Sebazzz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:18:
Piece of cake, die Microsoft Surface unlocken nuOp XDA heeft iemand een methode gemaakt die bijna 'one-click' is. Heel eenvoudig in ieder geval
Onder een steen gelegen?
Ja, dat wist ik wel...hehe...feit dat er ook al apps voor zijn was meer wtf...Sebazzz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Onder een steen gelegen?Windows RT kan desktop applicaties draaien, men heeft een in-memory jailbreak gevonden. Zie ook XDA: 1 en 2..
[afbeelding]
Ik vind het eng dat hele klooien met mijn directories, ik laat m'n surface hoe die is. Al zou ik graag spotify willen.. maar dan moet spotify maar met een spotifyapp komen
In hoeverre is dit een jailbreak? Het is een Quick hack die na iedere start opnieuw moet. Gelukkig wel makkelijk gemaakt nu en hoe vaak herstart je je tablet. Ik hoop dat ze iets blijvends kunnen maken en ik hoop op een cydia achtige store waar veel costumisable apps in komen die standaard niet mogelijk zijn op Windows 8.Sebazzz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:18:
Piece of cake, die Microsoft Surface jailbreaken* nuOp XDA heeft iemand een methode gemaakt die bijna 'one-click' is. Heel eenvoudig in ieder geval
Ik noem bijvoorbeeld eigen background en niet de voor geïnstalleerde dingen. Widgets voor op je lockscreen die meer weergeven dan nu kan.
Nog steeds geen release voor Nederland bekend ofwel? Zou de surface pro hier wel in januari nog uitkomen?
Ik vind dat MS zelf met dat soort dingen moet komen als het kunnen wijzigen van je achtergrond etc, en ik denk dat dit ook wel gaat komen met de tijd, die mensen werken volgens mij dag en nacht aan updates.. ze vliegen in elk geval de deur uit.LeVortex schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:29:
[...]
In hoeverre is dit een jailbreak? Het is een Quick hack die na iedere start opnieuw moet. Gelukkig wel makkelijk gemaakt nu en hoe vaak herstart je je tablet. Ik hoop dat ze iets blijvends kunnen maken en ik hoop op een cydia achtige store waar veel costumisable apps in komen die standaard niet mogelijk zijn op Windows 8.
Ik noem bijvoorbeeld eigen background en niet de voor geïnstalleerde dingen. Widgets voor op je lockscreen die meer weergeven dan nu kan.
Nog steeds geen release voor Nederland bekend ofwel? Zou de surface pro hier wel in januari nog uitkomen?
Surface PRO ben ik ook wel benieuwd naar.. vooral naar accutijd. Ze zeiden ongeveer 4 uur maar niets daarvan is bevestigd, als ze nou die nieuwe 7w i5 erin flikkeren.. dan zou hij misschien wel 6 uur meegaan, dan wordt het ineens allemaal een heel stuk interessanter eigenlijk
Volgens mij zeiden ze de helft van een Surface RT, en die kan volgens mij wel 14 uur ofzo.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nah, ze zeiden helft suface RT en die kan 8 tot 10 volgens mij?Ramon schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:37:
Volgens mij zeiden ze de helft van een Surface RT, en die kan volgens mij wel 14 uur ofzo.
Is er een vragen topic over Windows tablets? ik heb er namelijk nogal wat,
Zit namelijk enorm te tobben over de aanschaf van een tablet, omdat ik bang ben dat ik hem te weinig gebruik omdat ik toch al vaak 'achter' mn samsung note zit.
Zit namelijk enorm te tobben over de aanschaf van een tablet, omdat ik bang ben dat ik hem te weinig gebruik omdat ik toch al vaak 'achter' mn samsung note zit.
Revive the guild!
Volgens mij kun je een topic openen onder overige tablets, al pleit ik toch nog steeds voor een windows tablet hoek. Maar wellicht als je wat vragen hebt.. en de mods kijken door de vingertjesJelte,89 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:50:
Is er een vragen topic over Windows tablets? ik heb er namelijk nogal wat,
Verwijderd
Nadeel van die Surface Pro is dat het dikte 1,3 cm is tov 0,9 cm voor de Surface RT. Daarnaast heb je de accu duur. Voor mijn zware taken heb ik nog altijd mijn Dell Precision M4600. Dus ik denk dat ik zal gaan voor Surface RT maar ik zou een Surface eens fysiek willen zien ofwel ga ik voor de Asus VivoTab Smart...
Misschien inderdaad wel handig, Nadeel is natuurlijk de persoonlijke wensen van een ieder apart,Worsteneter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:53:
[...]
Volgens mij kun je een topic openen onder overige tablets, al pleit ik toch nog steeds voor een windows tablet hoek. Maar wellicht als je wat vragen hebt.. en de mods kijken door de vingertjes
Ik was met name benieuwd, kun je met een Win8 tablet hetzelfde als Win7 op een computer (Hardware/specs in acht nemende). Dus een Win8 tablet hanteert gewoon de bekende .exe files.
Reden van al mijn vragen is, ik ben bang dat mede omdat ik een galaxy note (telefoon) bezit, zo'n tablet nooit gebruik, en dat zou ik jammer vinden. vandaar dat ik meer hier zoek ivm office, .exe files dus meer programma's. Mocht dit allemaal wel aan de orde zijn dan schop ik de note de deur uit en schaf ik een Win8 tablet aan.
Revive the guild!
Daar moet je heeeeeel duidelijk onderscheid maken.Jelte,89 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:39:
[...]
Misschien inderdaad wel handig, Nadeel is natuurlijk de persoonlijke wensen van een ieder apart,
Ik was met name benieuwd, kun je met een Win8 tablet hetzelfde als Win7 op een computer (Hardware/specs in acht nemende). Dus een Win8 tablet hanteert gewoon de bekende .exe files.
Reden van al mijn vragen is, ik ben bang dat mede omdat ik een galaxy note (telefoon) bezit, zo'n tablet nooit gebruik, en dat zou ik jammer vinden. vandaar dat ik meer hier zoek ivm office, .exe files dus meer programma's. Mocht dit allemaal wel aan de orde zijn dan schop ik de note de deur uit en schaf ik een Win8 tablet aan.
windows RT kan geen .exe draaien (wel via een hack blijkbaar, maar gewoon niet)
full windows 8 kan dat wel en is net als windows 7 een volledige windows versie.
Een surface kan dus geen .exe programma's afspelen want is een windows RT, maar de pro versie weer wel, want die heeft een volledige windows versie. Dus kijk daar goed naar.. heb je windows 8 of windows RT
Windows RT kan geen Windows 8 executables draaien. Windows 8 is x86 en Windows RT is ARM. Die zijn ondanks de hack nog steeds niet uitwisselbaar en de hack heeft er alleen voor gezorgd dat als er ARM executables "zouden" zijn, dat deze dan via de omslachtige hack wel te draaien zouden zijn op Windows RT.Worsteneter schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:59:
[...]
Daar moet je heeeeeel duidelijk onderscheid maken.
windows RT kan geen .exe draaien (wel via een hack blijkbaar, maar gewoon niet)
full windows 8 kan dat wel en is net als windows 7 een volledige windows versie.
Een surface kan dus geen .exe programma's afspelen want is een windows RT, maar de pro versie weer wel, want die heeft een volledige windows versie. Dus kijk daar goed naar.. heb je windows 8 of windows RT
Volgens mij zit het zo. Dus x86 gecompileerde zooi draait niet op Windows RT, met of zonder hack.
Hoe zit het met de Duitse voorwaarden? 2 maanden bedenktijd (en dus inleveren en geld terug) of 2 maanden uitgebreide garantie? Als het even kan dan stap ik zonder meer over op de pro versie. Batterijduur is leuk, programma's zonder restricties installeren is leuker...
volgens mij is het 30 dagen retour in duitsland en 2 jaar garantie als ik het niet mis hebTidaku schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 03:04:
Hoe zit het met de Duitse voorwaarden? 2 maanden bedenktijd (en dus inleveren en geld terug) of 2 maanden uitgebreide garantie? Als het even kan dan stap ik zonder meer over op de pro versie. Batterijduur is leuk, programma's zonder restricties installeren is leuker...
en hierboven: klopt dat je geen .exe kan draaien die voor x86 zijn gemaakt! dat is opzich jammer.. ik heb nu geen zin om te klooien met m'n surface maar als je x86.exe's kon draaien had ik het al lang gedaan.. simcity ftw
Nooooooit meer saaie colleges! haha, maar goed. Wat jij zegt klopt, surface Rt is ook nog beperkt aan de ARM soc qua software maar ook qua power.
Sim City kloon is er al: http://apps.microsoft.com...b8-4702-90eb-fc9bb67c91c9
Hands-on met de Surface Pro! http://www.theverge.com/2...-pro-in-depth-impressions
Persoonlijk denk ik dat een Win8 behoorlijk meer vrijheid bied dan de RT, Draait elke bestaande executable dan ook gewoon onder 8? Noem een Office / VLC
De x86 in Win8 staat neem ik aan voor de 32 bits?
De x86 in Win8 staat neem ik aan voor de 32 bits?
Revive the guild!
Uh... Ja natuurlijk.Jelte,89 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:56:
Persoonlijk denk ik dat een Win8 behoorlijk meer vrijheid bied dan de RT, Draait elke bestaande executable dan ook gewoon onder 8? Noem een Office / VLC
Ik denk dat er een 64-bits Windows 8 Pro op draait.De x86 in Win8 staat neem ik aan voor de 32 bits?
Inderdaad, Windows 8 is er in x64(64bit) en x86(32bit) smaken en beide kunnen x86 applicaties draaien. Er zijn op dit moment nog steeds meer x86 applicaties dan x64 applicaties alhoewel dat aantal intussen aan het groeien is.Ramon schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:24:
[...]
Uh... Ja natuurlijk.
[...]
Ik denk dat er een 64-bits Windows 8 Pro op draait.
x86 en x64 applicaties kunnen dus niet, ook niet met hack, op Windows RT gedraaid worden. Deze applicaties moeten echt gecompileerd worden voor Windows RT voordat ze via de hack op Windows RT kunnen draaien. Kleine markt, zal dus niet gebeuren denk ik. Windows RT apps die via de store worden aangeboden is niets mee aan de hand natuurlijk.
Ook Engadget en Gizmodo zijn enthousiast over de Surface Pro:
http://www.engadget.com/2...oft-surface-pro-hands-on/
http://gizmodo.com/597470...hould-have-been-all-along
http://www.engadget.com/2...oft-surface-pro-hands-on/
http://gizmodo.com/597470...hould-have-been-all-along
[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 10-01-2013 18:43 ]
Goed nieuws. Enige wat me nog kan voorkomen om een pro te halen is als MSFT besluit om binnenkort een tegra 4 surface aan te kondigen. ik heb eigenlijk genoeg aan een RT versie, amar heb totaal geen vertrouwen in tegra 3.
Voor diegenen die hun Surface hebben omgewisseld ivm problemen. Hoe zit het met de games die je gespeeld hebt op je oude Surface ? Wordt de voortgang lokaal opgeslagen of in de cloud ? Dus kon je dus helemaal opnieuw beginnen met een bepaalde game, of kon je op je nieuwe Surface verder gaan waar je gebleven was ?
Heb namelijk net een nieuwe besteld en voordat ik de oude terug stuur, wil ik dat wel even weten nog. Wellicht dat ik dan alsnog besluit om de Surface die wat backlight problemen heeft om die dan door te schuiven naar mijn vriendin.
Heb namelijk net een nieuwe besteld en voordat ik de oude terug stuur, wil ik dat wel even weten nog. Wellicht dat ik dan alsnog besluit om de Surface die wat backlight problemen heeft om die dan door te schuiven naar mijn vriendin.
De Isolated Storage van applicaties en games in Windows 8 worden niet met de cloud gesynchroniseerd. Dus tenzij de app ontwikkelaar dit zelf heeft geregeld ben je bij een reinstall van een game dus gewoon alles kwijt. Ik weet uit eigen ervaring dat bijv. de voortgang van Angry Birds Star Wars volledig kwijt is als je Windows 8 opnieuw installeert, de app verwijdert of inlogt op een andere Windows 8/RT.MRELynx schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:28:
[...] Hoe zit het met de games die je gespeeld hebt op je oude Surface ? Wordt de voortgang lokaal opgeslagen of in de cloud ? Dus kon je dus helemaal opnieuw beginnen met een bepaalde game, of kon je op je nieuwe Surface verder gaan waar je gebleven was ? [...]
Verwijderd
Herinstall gedaan van een Acer W500 en de meeste game resultaten was ik op de Acer kwijt. Xbox achievements in 'Xbox' games bleven wel bewaard.
De tool is uit. Hiermee kan je een paar arm programma's installeren (putty bv.)Tomba schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:13:
Kanonnennieuws: Tool maakt draaien x86-code op Windows RT-tablets mogelijk
Klinkt erg leuk dit !
Waarom is dat leuk? Wil je graag 10 tot 100 keer langzamer het 12 jaar oude XP emuleren op een touchscreen apparaat, om maar je oude legacy apps te kunnen draaien? Ik zie niet wat er leuk aan is. Als je desktop applicaties wil draaien, koop dan gewoon een Windows 8 device, dan zit er geen trage XP emulatie tussen en hoef je niet te hacken.Tomba schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:13:
Kanonnennieuws: Tool maakt draaien x86-code op Windows RT-tablets mogelijk
Klinkt erg leuk dit !
Volgens mij wordt "tool" hier door elkaar gehaald. t.net verwijst met "tool" naar Bochs volgens mij.vali schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:18:
[...]
De tool is uit. Hiermee kan je een paar arm programma's installeren (putty bv.)
Leuk omdat dit een tweakers community is. De jailbreak zit nog in een heel vroeg stadium, maar zelfs dan is het gewoon een uitdaging om op zoek te gaan naar de grenzen van zo'n apparaat. Nog dezelfde dag dat ik de surface had ontvangen zat ik al in regedit om bepaalde zaken te 'tweaken'. Het feit dat ze nu XP aan de praat hebben gekregen betekend alleen maar dat dit een opstap kan zijn naar meer mogelijkheden.Ramon schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:26:
[...]
Waarom is dat leuk? Wil je graag 10 tot 100 keer langzamer het 12 jaar oude XP emuleren op een touchscreen apparaat, om maar je oude legacy apps te kunnen draaien? Ik zie niet wat er leuk aan is. Als je desktop applicaties wil draaien, koop dan gewoon een Windows 8 device, dan zit er geen trage XP emulatie tussen en hoef je niet te hacken.
Feitelijk hebben ze allen de ARM versie van Bochs aan de praat via de hack. Binnen Bochs hebben ze Windows XP geinstalleerd. Leuk? Misschien. Nuttig? Nee.Tidaku schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:18:
[...]
Leuk omdat dit een tweakers community is. De jailbreak zit nog in een heel vroeg stadium, maar zelfs dan is het gewoon een uitdaging om op zoek te gaan naar de grenzen van zo'n apparaat. Nog dezelfde dag dat ik de surface had ontvangen zat ik al in regedit om bepaalde zaken te 'tweaken'. Het feit dat ze nu XP aan de praat hebben gekregen betekend alleen maar dat dit een opstap kan zijn naar meer mogelijkheden.
Eigenlijk vind ik het echt niet interessant dat verhaal van XP op je Surface. Het draait niet native (kan ook niet omdat het ARM hardware is) maar in een virtuele omgeving die Bochs heet (Wikipedia: Bochs). Wat eigenlijk als hack aangemerkt kan worden is dat ze een ARM versie van Bochs niet via de store maar via een hack kunnen laten draaien. Maar na een herstart van je Surface moet je de hack herhalen om het nog eens te kunnen doen.
Niet echt een prestatie wat mij betreft. Het enige wat misschien als prestatie aangemerkt kan worden is dat de hack gelukt is zodat er ARM gecompileerde software zonder gebruik te maken van de store gedraaid kan worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Gé Brander op 11-01-2013 18:37 ]
Ik "gebruik" de jailbreak actief. Onder andere mouse without borders gebruik ik op mijn tablet. Voor PuTTY is er ook geen goede metro vervanger, 7-zip is ook erg prettig om te hebben.
Hoe lang gaat de tablet ongeveer mee wanneer je alle connectivity's uitzet, geen peripherals er aan sluit, geen geluid gebruikt, helderheid 50%, en je voornamelijk alleen productieve dingen doet? (Denk aan; word, PDF lezen, notities maken op tablet).
Oh en (bijna) geen multitasking doet?
Misschien dat ik er eentje aanschaf voor mn verjaardag. Ik ga hem waarschijnlijk vooral tijdens college gebruiken en aangezien ik vaak hele lange dagen moet maken (van 08.45-18.00), ben ik benieuwd naar de batterijduur van dit ding.
Heeft er misschien ook iemand het pennetje erbij gekocht en kan zijn/haar ervaring delen?
Misschien dat ik er eentje aanschaf voor mn verjaardag. Ik ga hem waarschijnlijk vooral tijdens college gebruiken en aangezien ik vaak hele lange dagen moet maken (van 08.45-18.00), ben ik benieuwd naar de batterijduur van dit ding.
Heeft er misschien ook iemand het pennetje erbij gekocht en kan zijn/haar ervaring delen?
[ Voor 36% gewijzigd door Z_Jr op 13-01-2013 19:53 ]
Het pennetje is enkel voor de Surface Pro en gebruikt Wacom achtige technologie en schijnt vrij nauwkeurig te zijn.Z_Jr schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:49:
Bij mij doet de tablet met wifi aan, geluid aan, helderheid automatisch, videos kijken, internetten en office dingen gemakkelijk een dag. Afhankelijk van mn gebruik laad ik m 1x per 2 dagen tot 1x per 4 dagen op.Z_Jr schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:49:
Hoe lang gaat de tablet ongeveer mee wanneer je alle connectivity's uitzet, geen peripherals er aan sluit, geen geluid gebruikt, helderheid 50%, en je voornamelijk alleen productieve dingen doet? (Denk aan; word, PDF lezen, notities maken op tablet).
Daar gebruik ik hem ook voor, dat soort lange dagen komen bij mij ook voor. Als er niets te schrijven is doe ik hem trouwens wel gewoon weg of ga ik op facebook klooien.Z_Jr schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:49:
Laat in elk geval wifi aan, beeldscherm weet ik zo niet waarop en geluid uit (wie laat in godsnaam geluid aan in collegezaal?) en hij gaat makkelijk de hele dag mee.
Ik heb zelf een touchcover, nou ben ik ook niet zo'n aantekeningnemer, tenminste niet overdreven maar voor grote lappen tekst is toch een type cover wel aan te raden.
En one note
OneNote... Het meest onderbelichte en ondergewaardeerde programma inderdaad... Jammer want het is echt een megakrachtige tool.Worsteneter schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:23:
[...]
En one notewát een bazenprogramma voor college. En als de docent heeeeeel veel gaat vertellen.. klik camera aan en sit back.
Flink offtopic, maar wat maakt OneNote zoveel beter dan bijvoorbeeld Word? Want voor zover ik weet is OneNote notitiesoftware (vandaar de naam ook), maar hoe is dat anders/beter dan lekker je aantekeningen in Word tikken?
The devil is in the details.
Wat mij betreft is eea veel makkelijker en directer toegankelijk... Veel gestructureerder.Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:34:
Flink offtopic, maar wat maakt OneNote zoveel beter dan bijvoorbeeld Word? Want voor zover ik weet is OneNote notitiesoftware (vandaar de naam ook), maar hoe is dat anders/beter dan lekker je aantekeningen in Word tikken?
Je hebt een lijst notitieblokken (met namen), die bestaan uit secties (opnieuw met namen) en daarin paginas (again, met namen). Op die manier kun je alles heel gestructureerd bijhouden, alles direct benaderen, etc...
Kende het zelf ook nog niet hiervoor maar ben er ook wel ongelooflijk fan van ondertussen.
Het is vooral handig voor aantekening. Ik moet voor mijn verslagen overal een bronvermelding bij zetten als ik ergens informatie vandaan haal. Met OneNote wordt bij het kopiëren van tekst automatisch de link van de website erbij vermeld. Bij het maken van het verslag kan ik zo gemakkelijk achterhalen waar ik de informatie ook alweer vandaan heb gehaald.Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:34:
Dit is misschien een klein deel wat OneNote kan, maar voor mij 1 van de handigste van het pakket.
Iedereen, hartstikkte bedankt voor jullie input.
Is de camera trouwens wel goed genoeg om vanaf het midden van de collegezaal, nog uberhaupt iets op het bord te zien? (in tijden dat colleges niet worden opgenomen op collegerama >.<)
NeeZ_Jr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:13:
Is de camera trouwens wel goed genoeg om vanaf het midden van de collegezaal, nog uberhaupt iets op het bord te zien?
Heeft 1 van jullie ook ervaring met het gebruik van een Zune HD & WP7 in combinatie met de surface?
Op die site stond dat er geen drivers voor waren maar het lijkt me toch wel dat MS hier een oplossing voor heeft?
Op die site stond dat er geen drivers voor waren maar het lijkt me toch wel dat MS hier een oplossing voor heeft?
WP7 werkt in ieder geval niet.triesvan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:38:
Heeft 1 van jullie ook ervaring met het gebruik van een Zune HD & WP7 in combinatie met de surface?
Het enige wat ik met m'n Zune HD en Lumia 800 (WP7.5) kan doen is opladen, ook best praktisch trouwenstriesvan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:38:
Edit: wellicht dat je met de 'hack' wel een soort sync programma kan draaien, anders gewoon via je SkyDrive.
[ Voor 8% gewijzigd door TrueChaoZ op 14-01-2013 23:44 ]
Van het weekend voor het eerst een Surface in mn handen gehad. M'n eerste indruk: wat een zwaar ding, maar wel mooi.
Netjes afgewerkt. Maar wel superzwaar. Ben een iPad (2e generatie) gewend. Touchcover effe geprobeerd, vind dat toch niet fijn werken. Een Typecover heeft zoals het nu naar uitziet echt wel m'n voorkeur.
Inhoudelijk heb ik er weinig mee gedaan, maar de eigenaar is er super tevreden erover. M'n vrouw vindt het ook handig dat er een toetsenbord erbij zit en MS heeft dat heel mooi opgelost door er meteen een cover van te maken,
Netjes afgewerkt. Maar wel superzwaar. Ben een iPad (2e generatie) gewend. Touchcover effe geprobeerd, vind dat toch niet fijn werken. Een Typecover heeft zoals het nu naar uitziet echt wel m'n voorkeur.
Inhoudelijk heb ik er weinig mee gedaan, maar de eigenaar is er super tevreden erover. M'n vrouw vindt het ook handig dat er een toetsenbord erbij zit en MS heeft dat heel mooi opgelost door er meteen een cover van te maken,
680 gram voor de surface versus 600 gram voor de ipad 2?Russel88 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:44:
Van het weekend voor het eerst een Surface in mn handen gehad. M'n eerste indruk: wat een zwaar ding, maar wel mooi.
superzwaar want je bent een ipad 2 gewend?
nice.
60 TB can not be enough
Zijn dat de specs?freak1 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:53:
[...]
680 gram voor de surface versus 600 gram voor de ipad 2?
nice.
Qua gevoel was het echt wel meer dan 80 gram.
Verwijderd
En net zo licht/zwaar als een ipad3...
Het ligt er denk ik aan waar je 'm vasthoudt. Doordat de Surface wat langer is, zal dat wel het verwarrende gevoel geven. De balans is anders. Pak je een Surface in het midden van de lange zijde vast en je merkt geen verschil met een ipad3, die weer zwaarder is als je voorbeeld ipad2 en vergelijkbaar met een Surface.
Het ligt er denk ik aan waar je 'm vasthoudt. Doordat de Surface wat langer is, zal dat wel het verwarrende gevoel geven. De balans is anders. Pak je een Surface in het midden van de lange zijde vast en je merkt geen verschil met een ipad3, die weer zwaarder is als je voorbeeld ipad2 en vergelijkbaar met een Surface.
Komt misschien idd doordat ie langer is en als je 'm aan de korte zijde vasthoudt, dat het dan toch zwaarder aanvoelt. Neem aan dat de cover nagenoeg niks weegt.
Mooi en degelijk apparaat. Even onderzoeken hoe/waar ik het beste een qwerty typecover kan kopen en dan ga ik er misschien ook voor.
Wilde eerst wachten totdat ie in NL beschikbaar is, maar het is opvallend stil rondom release in NL.
Mooi en degelijk apparaat. Even onderzoeken hoe/waar ik het beste een qwerty typecover kan kopen en dan ga ik er misschien ook voor.
Wilde eerst wachten totdat ie in NL beschikbaar is, maar het is opvallend stil rondom release in NL.
Heeft iemand al geprobeerd om de responstijd te verlagen zoals hier genoemd: http://www.microsoftsurfa...crosoft-surface-verlagen/? Wat voor effect had dat met betrekking tot de werkzaamheid en de batterijduur?
Nee absoluut niet, camera is matig en onder lage licht omstandigheden zelfs ronduit triest. Maar als je redelijk vooraan zit of in een werkcollege, plus het geluid wordt wel goed opgenomen.Z_Jr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:13:
Iedereen, hartstikkte bedankt voor jullie input.Is de camera trouwens wel goed genoeg om vanaf het midden van de collegezaal, nog uberhaupt iets op het bord te zien? (in tijden dat colleges niet worden opgenomen op collegerama >.<)
ote]Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:34:
[/quote]
Je kan alles in blokjes makkelijk door je notities heen organiseren, je kan zowel verticaal als horizontaal wegschrijven. Als je lappen erin plakt krijg je bronvermelding, dus ook naar lappen uit mails zodat je de mails terug kan vinden. Makkelijk afbeeldingen, video, lijstjes met checks (zo van lees dit en dit nog even voor volgend college).
Als een docent een tabel maakt of een soort van tekeningetje met lijntjes en takjes, maakt dat maar eens makkelijk na in word, terwijl met onenote dat piece of cake is.
Plus niets op hoeven slaan, alles staat automatisch in skydrive.. kan er op m'n surface bij, thuis zitten dezelfde notebooks weer in onenote. Erg handig.
Tuurlijk, en dan een dikke leren map om de iPad gooien van 100 gramfreak1 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:53:
[...]
680 gram voor de surface versus 600 gram voor de ipad 2?
nice.
Magnesium body + touchcover maakt naar mijn idee een cover onnodig bij surface, dus daar bespaar je al op.
Zelfde is met lumia 920 en iPhone. Alleen heeft lumia920 geen hoesje nodig en dan komt het gewicht op zelfde of lager dan de iPhone 5. Die sowieso hoesje nodig heeft, dat ding krast echt niet normaal
Ik heb pech met mijn Surface. Bij aankomst zet ik hem aan. Lekker gebruiken en ik kom 1 dode pixel tegen. Lossen ze 1 dode pixel op?
Hij valt wel alleen op met witte achtegrond zodra het donkerder wordt valt die al bijn niet meer op, maar het is toch jammer.
Hij valt wel alleen op met witte achtegrond zodra het donkerder wordt valt die al bijn niet meer op, maar het is toch jammer.
[ Voor 32% gewijzigd door Daniel. op 15-01-2013 19:31 ]
Iemand hier die een Type cover heeft gekocht? Zie dat ze bijna niet op Ebay staan, en degene die er staan zijn prijzig. Dus als iemand een goed adresje heeft graag
Ik heb precies het zelfde gehad, erg Shitty ofniet?ShittyNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:30:
Ik heb pech met mijn Surface. Bij aankomst zet ik hem aan. Lekker gebruiken en ik kom 1 dode pixel tegen. Lossen ze 1 dode pixel op?
Maar gewoon de duitse store opbellen, vragen naar iemand die engels kan (tenzij je duits erg goed is). Zeg dat je hem bij hun besteld hebt vanuit Nederland, dan sturen ze jou een mail met retour etiket en kun je een ophaal moment plannen bij UPS. Na ophalen staat met max. 7 dagen het geld weer op je rekening
En dan moet je opnieuw bestellen. Omruilen kan nog niet omdat hij hier niet verkrijgbaar is..
Ik moet zeggen dat ik bij deze toch iets backlightbleeding heb onderin, maar je ziet het eigenlijk alleen bij donkere ondergrond. Heb geen zin om hem opnieuw te ruilen.
Even over video's. Waarmee spelen jullie af? Mobile.HD is bij mij 'proefperiode verlopen' ? Wie heeft dat nog meer gehad? Ik wil eigenlijk Boardwalk Empire kijken onder college maar nu kan ik dus geen mkv's meer afspelen
Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.