VD Wiel wil ik het niet over hebben. Onze backs waren beter in de tegenstander aanspelen dan het middenveld van die tegenstander. Ik heb me kapot geërgerd aan alle foute en mislukte passes.silmaril8 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:38:
[...]
Een Anita of Emanuelson meenemen als linksback, dat was pas een aanfluiting geweest. Twee spelers die afgelopen jaren hebben bewezen dat ze op die positie verdedigend vaak gefaald hebben. Anita en Emanuelson zijn ook helemaal geen goede verdedigers. En als je dan bedoelt dat ze aanvallend wat hadden gebracht: ik weet niet of je de 3 EK wedstrijden in zijn geheel hebt gezien, maar we hadden juist spelers nodig die verdedigend sterk waren.
Of bedoel je trouwens dat Anita op rechtsback had moeten spelen? Vdwiel deed het namelijk slechter dan Willems dit toernooi.
Narsingh heb ik iig hoger zitten dan Willems. En hij heeft RITME, iets wat Afellay niet heeft. Heerenveen doet het traditioneel slecht tegen topploegen.[...]
En dan Robben eruit halen? En FYI: Narsingh heeft (muv 1 oefeninterland) nog geeneens internationale wedstrijden gespeeld en tegen de topploegen was Heerenveen nergens te bekennen.
Meehelpen doet het niet. En we zaten als groepshoofd 3x in hetzelfde stadion, dan ga je die week er toch vlakbij zitten en niet tig duizend km ervandaan?[...]
En als men wel in Oekraine hun basis had gehad, dan hadden mensen zoals jij achteraf (nadat we verloren hadden) gezegd dat het stom was om daar neer te strijken want zo heb je geen binding met de fans, waren de faciliteiten veel te slecht en was het weer veel te warm (30-40 graden). Want de Duitsers deden het toch ook niet en die wonnen wel alles...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.