We weten dat Nederland gisteren tegen Denemarken heeft verloren, waarna de kansen om verder dan de poule te komen vrij laag liggen. Portugal en Duitsland zijn de sterke spelers waar Nederland zeer goed moet tegen vechten om deze eindbazen te moeten verslaan.
Ook is het vertrouwen in het EK voor Nederland bij velen ook gedaald....
Maar goed, daar gaat het even niet om
We zien als het goed is Bert van Marwijk nog t/m 2016 als bondscoach van Nederland. Nu was ik benieuwd wie je als geschikte opvolger zou zien? Ik zie hem ondanks de nederlaag van gisteren nog niet aftreden, maar zijn contract loopt wel in 2016 af...
Dus wie kan hem dan het beste vervangen? Ikzelf ben niet echt helemaal volledig into voetbal, maar Marco van Basten zou denk ik wel een goede opvolger kunnen worden. En anders misschien later in 2018 Dennis Bergkamp ofzo. Laat hem eerst nog maar eens eventjes groeien als trainer voor de Ajax jeugd..
Wat vinden jullie de beste opvolger voor Bert?
Ook is het vertrouwen in het EK voor Nederland bij velen ook gedaald....
Maar goed, daar gaat het even niet om
We zien als het goed is Bert van Marwijk nog t/m 2016 als bondscoach van Nederland. Nu was ik benieuwd wie je als geschikte opvolger zou zien? Ik zie hem ondanks de nederlaag van gisteren nog niet aftreden, maar zijn contract loopt wel in 2016 af...
Dus wie kan hem dan het beste vervangen? Ikzelf ben niet echt helemaal volledig into voetbal, maar Marco van Basten zou denk ik wel een goede opvolger kunnen worden. En anders misschien later in 2018 Dennis Bergkamp ofzo. Laat hem eerst nog maar eens eventjes groeien als trainer voor de Ajax jeugd..
Wat vinden jullie de beste opvolger voor Bert?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes