gelukt
[ Voor 99% gewijzigd door Minaaj op 09-07-2012 12:35 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door Minaaj op 09-07-2012 12:35 ]
'I reject your reality and substitute my own'
Steam/XBL: Avioto
44 van de 70 kills die je hebt gemaakt zijn met je pistol, niet met je sniperrifle.Avioto schreef op maandag 09 juli 2012 @ 02:22:
Holy shit, dat doe je netjes
Snipen is ook heerlijk in die map: http://battlelog.battlefi...how/37369568/1/207322598/
[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 09-07-2012 15:03 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 09-07-2012 15:03 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Voortaan onthouden hoeveel cm muisbeweging je in het echt nodig hebt voor een ingame 360 graden turn.evilpin0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:19:
[...]
Haha +1
Zat gisteren te kutten met met me xbox controller, druk ik per ongeluk op reset default, al me setting naar default. Raak geen zak meer, kan met geen mogelijk me oude sens terug vinden
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nope, muis sensitivity ofzo slaat ie niet op. Wel je button configuration.Tsurany schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:26:
Geautomatiseerd backups maken van je configs. Origin cloud opslag kan ook alleen weer ik niet of die ook zaken zoals mouse config opslaat.
Zie boven voor wat extra informatieCptChaos schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:18:
[...]
PBBans en GGC-streaming werken net íets anders.
Elke BF3 server die ranked is draait PunkBuster.
Dat is niet waar, er zijn genoeg ranked servers die niet PB draaien.
Wordt er een speler 'gevangen' door PunkBuster, dan wordt de speler verbannen en de server streamed het náár PBB/GGC, vervolgens verifiëren zij de ban en distribueren vervolgens door naar de overige servers in het netwerk.
Dat is wel erg kort door de bocht. Alleen streaming servers (en dus PBB en/of GGC hebben) doen dit, er zijn genoeg servers die niet GGC of PBB hebben waardoor je alleen een ban hebt op die specifieke server.
Dus niet iedere PB server, maar iedere BF3 server.
Geen idee wat je hier precies mee bedoelt maar volgens mij moet dit zijn: Dus niet iedere PB server, maar iedere streaming server. Sommige servers hebben alleen GGC en alleen de GUIDs die daar op staan werken dan, alles van PBB werkt dan niet dus.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 11% gewijzigd door goosche op 09-07-2012 13:29 ]
Ze moeten toch gewoon het hele account verwijderen in mijn ogen bij echte cheaters, statspadders mogen wel een warning krijgen plus reset.goosche schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:26:
Ik heb een aantal gasten gister gereport en allemaal hebben ze al een reset gekregen. Doet Ea snel
http://battlelog.battlefi...dima-v28/stats/439017169/
http://battlelog.battlefi...266#!/bf3/user/D34DM4U53/
http://battlelog.battlefi.../KSuperV/stats/366766633/
Die indiërs van EA support vertellen mij dat je account gereset wordt als je gebanned bent. Dus een reset = ban.Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Ze moeten toch gewoon het hele account verwijderen in mijn ogen bij echte cheaters, statspadders mogen wel een warning krijgen plus reset.
Bij mij heeft hij dat de vorige x wel gedaan, alle settings stonden precies zoals voorheen na een nieuw install van Windows. Wel heeft origin per pc een ander profiel dus kan het goed zijn als je iets vervangen hebt voordat je er opnieuw Windows erop hebt gezet dat hij het niet over zet.Phntm schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:09:
[...]
Nope, muis sensitivity ofzo slaat ie niet op. Wel je button configuration.
Dan gaat het nog te snel, als de Punkbuster screenshot nou een zouden werken want zo ver ik weet kan je nog steeds geen goed getimde screenshot daarmee maken. Dit was de perfecte manier om te zien of mensen cheate in bf2.goosche schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:46:
Ik wil spectator mode hebben kan je tenmiste meekijken met iedereen.
Wat nou als een cheater alleen op rechtermuisknop een "Aim-on" knop heeft dus als hij het nodig heeft even de aimbot aanclickt, dan zie je het nooit op screenshots.bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:59:
[...]
Dan gaat het nog te snel, als de Punkbuster screenshot nou een zouden werken want zo ver ik weet kan je nog steeds geen goed getimde screenshot daarmee maken. Dit was de perfecte manier om te zien of mensen cheate in bf2.
Die Kittenlefty zat hier toch ook op GoT?Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Wat nou als een cheater alleen op rechtermuisknop een "Aim-on" knop heeft dus als hij het nodig heeft even de aimbot aanclickt, dan zie je het nooit op screenshots.
Iemand die KittenLefty nog herinnerd? met zijn filmpjes, was ook duidelijk te zien dat hij iets indrukte indien hij dat nodig vond, zodat zijn aim op enemy hoofd sprong
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja het begon nadat hij inderdaad hier filmpjes had geupload, en later weer verwijderd.. er was ook een heel topic op battefield forums zelf wat hij zelf begonnen was dat uitliep op een flamewar tegen hem.AdmiralSnipe schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:25:
[...]
Die Kittenlefty zat hier toch ook op GoT?
Weet nog wel dat er een hele discussie was over dat hij nou wel of niet zou cheaten.
Die gozer heeft later zn naam nog veranderd (vond m een tijd geleden in mn COM center, maar heb m verwijderd) en daarna heb ik niks meer van hem vernomen.
4 new assignments to unlock new camos.
Woodland Oak for F2K -100 kills with F2K -50 squad revives -25 kills with M26 MASS
Tactical Camo for Pecheneg -100 kills with PKP -Destroy 25 vehicles with C4 -25 claymore kills
Digital Woodland for L96 -100 L96 kills -50 spot assists with MAV -350 meter headshot with L96
SCAR-H Berkut Camo -100 kills with SCAR-H -20 kills with Mines -Destroy 5 air vehicles with AT launchers
"Only for the Dedicated" Assignment gives you "Woodland Stripe Pattern" for Russian side and Digital Camo (like the F2K's) for the American side. -500 kills with Assault Kit -500 kills with Engineer -400 with Support -300 with Recon
[ Voor 33% gewijzigd door Minaaj op 09-07-2012 14:52 . Reden: gevonden ]
Dyslectic history cynic
Moet ik nou weer de F2000 en de SCAR-H gaan gebruiken?Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:32:
Iemand trouwens al info over die Premium Drop? zou om 14:00 uur moeten zijn released.
Welke camo's welke guns?!
[...]
![]()
weer zelfde guns?
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2012 15:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je meent het? Get. a. life.mhoogendam schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:25:
[...]
44 van de 70 kills die je hebt gemaakt zijn met je pistol, niet met je sniperrifle.
Steam/XBL: Avioto
Er zit een groot verschil tussen een "goede" speler en een wat mindere speler, de manier van dat hij door het level heen liep en keek was gewoon van een speler die eigenlijk een K/D moest halen van 0.5 en niet veel meer, niet dat je dan geen plezier kan hebben trouwens. (hij haalde rare %'s accuracy/k/d en dergelijken die de echte top zelfs niet haalt)reemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:45:
Ik vond dat hele Kittenlefty verhaal een hoop gelul. Dat filmpje heb ik tig keer bekeken maar er is niks wat nou echt bijzonder was. Mensen meenden wat te zien bij 0,25 procent afspelen, andere mensen zagen weer niets. Vervolgens wordt die gast zo afgebrand dat hij maar het forum verlaat.
Dit is wel heel slap van Dice.... Kom op, er zijn tig meer wapens waar je leukere assignments voor kan verzinnen.Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:32:
[...]
Iemand trouwens al info over die Premium Drop? zou om 14:00 uur moeten zijn released.
Welke camo's welke guns?!
[...]
![]()
weer zelfde guns?
En dit gaat wel even duren...5 air vehicles killed with AT launchers (RPG/SMAW/Javelin)
[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 09-07-2012 16:58 ]
Even met een groepje javelin + soflam combo doen op Air map servers, dan zal het vast wel meevallen.Jerry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:55:
[...]
Dit is wel heel slap van Dice.... Kom op, er zijn tig meer wapens waar je leukere assignments voor kan verzinnen.
[...]
En dit gaat wel even duren...
Angelo OTR
[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 09-07-2012 17:20 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jup, behoorlijk lomp.Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:17:
Hebben jullie al iets gehoord van dice ?
Soldier Upgrade
2012-07-09
ik zie nog niks in de battlelog staan ?
EDIT: Ok kan iemand bevestigen dat DiCE nu echt te ver is gegaan met de camo's ?
om 4 camo's toe te voegen aan de wapens die al een camo hadden ?
Verwijderd
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hij speelde alleen maar Metro Conquest, daar hoef je feitelijk niet veel meer te kunnen dan te mikken en schieten. Je kan best goed kunnen mikken maar niet bezig zijn met looproutes. Imho, het ging om 2 frags en wat ik daaruit opmaakte was niet voldoende om iemand maar als cheater te bestempelen. En dan heb ik aardig wat ervaring met SOF2, CSS en COD en ben ook niet de meest onverdienstelijke speler in BF3(al speel ik de laatste tijd niet meer veel).Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:08:
[...]
Er zit een groot verschil tussen een "goede" speler en een wat mindere speler, de manier van dat hij door het level heen liep en keek was gewoon van een speler die eigenlijk een K/D moest halen van 0.5 en niet veel meer, niet dat je dan geen plezier kan hebben trouwens. (hij haalde rare %'s accuracy/k/d en dergelijken die de echte top zelfs niet haalt)
Maar het punt is, er zijn hier op GoT genoeg spelers die een map helemaal weten te benutten naar hun voordeel, weten waar ze moeten kijken en hebben goede looproutes. Van dat ene filmpje dat hij uploade was voor mij duidelijk dat hij niet veel game experience in multiplayer shooters heeft.
Ik weet gewoon zeker dat bijvoorbeeld Delukz,Tsurany,AWS0M0,kevzor,AdmiralSnipe,DanielWW2,pykow en de anderen die denken tot dat rijtje te behoren een soort van op een heel andere manier door maps heen lopen en kijken dan hij deed.
Ik bedoel daarmee dat zijn spelers waarvan ik denk dat je die voor een esl match kan vragen om mee te doen en weinig van het spelletje hoeft uit te leggen.
Maar toch haalde hij betere stats? het kan, maar filmpje was voor mij genoeg om te zeggen dat hij aimbot op rechtermuis knop had gebind.
In cs 1.6 van 1999tot2005 ben heel veel van die gasten tegengekomen, goede spelers zagen direct in de speelstijd dat niet clean was.
Maar laten we de discussie ophouden (ik hou niet van mensen beschuldigen van iets, maar hij liep er mee te koop en trots te doen, dan kan je commentaar verwachten) ik had destijds een filmpje gemaakt van zijn metro-frags waar je het duidelijk kon zien hoe de aim op hoofdjes sprong, indien iemand me echt niet geloofd kan ik hem wel opzoeken en naar hem opsturen.
Ik had het filmpje niet geupload omdat ik het eigenlijk gewoon zielig voor hem vond inderdaad, en toen is hij in stilte weggegaan.
Angelo OTR
nog een manier om mijn geld terug te vragen ?Jerry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:26:
[...]
Jup, behoorlijk lomp.
Nieuws + lijst is hier te vinden: http://battlelog.battlefi...view/2832654784089556895/
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 09-07-2012 17:35 ]
Lijkt me duidelijk; omdat anders geen BF3 premium pakketten meer verkocht worden.Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:32:
Ze hebben gewoon 1 maand niks uitgevoerd en waarom in godsnaam de meest achtelijke wapen gebruiken
waarom niet de M16 of beter gezegt waarom niet in 1x alle wapens.
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2012 17:39 ]
Wist dat deze reactie zou komen met dat je niet goed hoeft te kunnen nadenken om goed te kunnen aimen maar bij hem was het toch anders.reemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:31:
[...]
Hij speelde alleen maar Metro Conquest, daar hoef je feitelijk niet veel meer te kunnen dan te mikken en schieten. Je kan best goed kunnen mikken maar niet bezig zijn met looproutes. Imho, het ging om 2 frags en wat ik daaruit opmaakte was niet voldoende om iemand maar als cheater te bestempelen. En dan heb ik aardig wat ervaring met SOF2, CSS en COD en ben ook niet de meest onverdienstelijke speler in BF3(al speel ik de laatste tijd niet meer veel).
Angelo OTR
Heb je zijn Battlelog nog? Volgens mij speelde hij alleen met sniperrifles...Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Wist dat deze reactie zou komen met dat je niet goed hoeft te kunnen nadenken om goed te kunnen aimen maar bij hem was het toch anders.
Hij staat nu nog nummer 408 van de wereld met 70% headshots/kill percentage dude, hoe kan je zo naïef zijn![]()
Headshots / kill percentage 408 0% 69.43%
Ik ben ook wel aardig "goed" met headshots schieten en zit op 30%, op 28.000 kills en ik zie dat jij ook rond de 30% zit.
[ Voor 6% gewijzigd door codex op 09-07-2012 17:49 ]
http://bf3stats.com/stats_pc/GrabtharsHammerreemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:45:
[...]
Heb je zijn Battlelog nog? Volgens mij speelde hij alleen met sniperrifles...
Oke dit had ik toen niet gezien. VAL, PP19, P90 en G18 is duidelijk haxMinaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:49:
[...]
http://bf3stats.com/stats_pc/GrabtharsHammer
En dat filmpje dat hij public maakte ging hij trouwens paar keer expres dood, of hij probeerde het meer te verbergen dan toen hij niet recorde, als je snapt wat ik bedoel.
het is niet verplicht om dingen te gaan unlocken he.Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:32:
[...]
nog een manier om mijn geld terug te vragen ?
ik heb na de eerste dag van premium deze unlocks al zien staan op battlelog bij mongolfps en ik wist dat er 4 nieuwe camo's gingen komen, maar ik dacht dat het een bug was.
Als jullie zin en tijd hebben lees dan even terug rond de tijd van de release van Premium hier op dit forum en ik heb al gezegt dat de F2000 een groene camo ging krijgen en dat ik dat gezien had bij mongol FPS
wat zie ik nu gebeuren 1 maand later
Unlock – F2000 Woodland Oak Camo
Ze hebben gewoon 1 maand niks uitgevoerd en waarom in godsnaam de meest achtelijke wapen gebruiken
waarom niet de M16 of beter gezegt waarom niet in 1x alle wapens.
Je betaald 50 euro om daarna weer voor unlocks te moeten spelen, dit hadden ze er wel bij moeten zeggen, want dan had ik de DLC's los gekocht.
ja ik heb Premium gekocht om eerder toegang te krijgen tot de DLC's maar ook voor de Extra stuff.
maar extra stuff gaat er niet komen. ik ga nooit van mijn leven AT mine kills maken of 20 AIR kills, die zijn nog lastiger dan de EOD bot
Mechwarrior Online: Flapdrol
[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 09-07-2012 18:02 ]
Dyslectic history cynic
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2012 18:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 43% gewijzigd door Metian op 09-07-2012 19:12 ]
Rupsen, Rapsen.
Prachtig om dit soort dingen te lezen en hoe mensen in een spel een wapen gebruikenTorched schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:16:
Support is de m240b wel een leuke. Regelmatig k/d's van 2 tot 3 met dat wapen.
Time to kill is voor close range vrij goed en door een magazijn van 100 kogels is het ook handiger mocht je groepen tegen komen. (pentakills komen vaak genoeg voor hierzo)
Je hoeft niet direct in te zoomen met dat wapen gewoon hipfire is ook vrij accuraat, je wilt wel voor een foregrip en flashsupressor of mag upgrade gaan. In cq is het wel een fijn wapen iig.
Waarschijnlijk spawn je als een wat forsere beer wanneer je de M240 equipped en spawn je als klein fragiel soldaatje wanneer je de M16 bij je hebt, zal Dice vast wel over nagedacht hebben.bvk schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:07:
[...]
Prachtig om dit soort dingen te lezen en hoe mensen in een spel een wapen gebruikenIn werkelijkheid ga je met dat 12.5 kilo zware geval echt niet hipfire enzo, laat staan dat je over het gebruik van een foregrip nadenkt...
Zou het niet mogelijk zijn voor DICE om je als speler te laten voelen dat je met een wapen rondloopt wat wel wat moeilijker te hanteren valt als een handwapen? Want uit bovenstaande blijkt (en ik merk het zelf ook) dat je het verschil in gewicht, terugslag en handelbaarheid helemaal niet echt merkt.
Of vinden jullie van wel? Ren je langzamer met een M240 dan met een M16?
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 09-07-2012 20:16 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Op dat punt doet MW3 het verassend goedAdmiralSnipe schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:15:
[...]
Waarschijnlijk spawn je als een wat forsere beer wanneer je de M240 equipped en spawn je als klein fragiel soldaatje wanneer je de M16 bij je hebt, zal Dice vast wel over nagedacht hebben.
Maar idd, het zou qua diepgang wel beter zijn als je met zware wapens wat langzamer zou lopen ja.
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 09-07-2012 20:25 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Klopt, aan zulke power hangt een prijskaartjeCodeCaster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:25:
Maar dan zou je met een javelin van 25 kg op je rug dus eigenlijk ook niet meer moeten kunnen springen.
Ik vind de unlimited stamina wel goed zo. Zo kan infantry ook nog vrij vlot afstanden overbruggen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van voertuigen. Misschien niet helemaal realistisch, maar komt de gameplay wel ten goede. Op kleinere maps en in de CQ zou je het eigenlijk wel weer moeten invoeren zodat je niet in een keer naar een objective kan sprinten. Dat voorkomt de dikke sprintwars aan het begin.bvk schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:23:
Nu ik er zo over nadenk, in BF2 had je wel "stamina", dus moe worden van inspanning. Je zou zeggen dat het 7 jaar later toch mogelijk zou moeten zijn om dit weer in te bouwen en dan ook te koppelen aan meegedragen gewicht?
jammer dat javelin useless geworden is dantobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:26:
[...]
Klopt, aan zulke power hangt een prijskaartje
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Alleen ingame, onderaan in het assignments screen als de match is afgelopen.tobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:43:
Waarom zie ik de nieuwe assignments nog niet?
Het is imho natuurlijk geen goed idee. Door limited stamina wordt het nuttig gebruik van voertuigen belangrijker.Gundogan schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:36:
[...]
Ik vind de unlimited stamina wel goed zo. Zo kan infantry ook nog vrij vlot afstanden overbruggen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van voertuigen. Misschien niet helemaal realistisch, maar komt de gameplay wel ten goede. Op kleinere maps en in de CQ zou je het eigenlijk wel weer moeten invoeren zodat je niet in een keer naar een objective kan sprinten. Dat voorkomt de dikke sprintwars aan het begin.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Moeten er wel meer voertuigen zijn in sommige gamemodes.Help!!!! schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:59:
[...]
Het is imho natuurlijk geen goed idee. Door limited stamina wordt het nuttig gebruik van voertuigen belangrijker.
Dyslectic history cynic
Niet vervelend bedoeld, misschien iets meer rekening houden met je eigen positie t.o.v. van de helicopter? Dat wil zeggen dat het vannuit sommige posities al kansloos is om te schieten.Onne81 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:55:
ff klagen hoor
kom net uit een potje sharqi en daar was zon onaantastbare helikopter, vraag me echt af wanneer ze daar is wat aan gaan doen. Als ik alles op alles zet om dat ding uit te lucht te halen zou het leuk zijn voor het spel als het ook is een keer zou lukken, en niet dat die radarjams zon korte cooldown hebben dat je niet eens de kans krijgt...
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Want a cookie?!
Door de napalm strike
Precies, ik weet niet dat iedereen verwacht had maar ik had wel zoiets verwacht, je kan moeilijk verwachten dat ze meer wapens of een harnas in het spel gaan stoppenTorched schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:16:
En wat betreft die soldier upgrade, jeej meer unlocks. Dat is het eigenlijk.
Zelf vind ik de M27 een fijner wapen dan de l86. Vooral vanwege de reload speed. Ik gebruik het in CloseQuarters met Kobra, Grip, FlashSurpressor/Laser. Ligt er een beetje aan of ik veel ADS moet of dat ik veel moet sprayen. Ligt een beetje aan of er veel van oppsing team met 4 man bij elkaar blijft of dat ze meer gespreid lopen. Op meer long range mappen met de bipod en de heavy barrel. Nooit geweten dat dit zo'n goed wapen was, maar het is nu wel 1 van me favorietenDanielWW2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:52:
Over de M240B kan ik kort zijn. Slechte LMG in de game...
Ja het wapen heeft een rate of fire van 650 tegen 600 van de PKP of 580 van de M60 maar de recoil is echt belachelijk.
0.7 omhoog en 0.5 voor de zijkanten. Dan doet de M60 het met 0.6 omhoog en 0.3 voor de zijkanten beter.
Niet dat de M60 nou zo geweldig is.
http://symthic.com/compar...p2=M60&attc2=Heavy+Barrel
Als het goed is word de hele lijst van LMG's aangepast en dus gebuffed bij de volgende patch en dat is wel nodig. Statistisch gezien is de L86 nu de beste LMG en deze is nou ook niet echt geweldig te noemen.![]()
Ik vind het juist wel goed dat de stamina oneindig is. Soldaten worden namelijk getrained om kilometers te rennen met volle bewapening en uitrusting. Dat gaat richting de 50 kilo op hun rug. Wederom faalt CoD om dit goed weer te geven. In CoD is het meer iemand in "redelijke" conditie die met alleen een kogelvrij vest 20 meter kan rennen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Angelo OTR
L86 is niet de beste LMG, want de M27 IAR heeft een snellere reload time en het verschil in recoil is 0,03 ofzo iets, echt niet benoemswaardig. ik zou altijd gaan voor de M27 IAR. de LMG moeten zeker een buff krijgem hoewel ik aardig kan domineren met de M27, verlies ik toch altijd van een M4A1 of M16, De spread en de damge ligt iets lager zover ik weet en zonder een HB kan je moeilijk iemand naar halen op long range.DanielWW2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:52:
Over de M240B kan ik kort zijn. Slechte LMG in de game...
Ja het wapen heeft een rate of fire van 650 tegen 600 van de PKP of 580 van de M60 maar de recoil is echt belachelijk.
0.7 omhoog en 0.5 voor de zijkanten. Dan doet de M60 het met 0.6 omhoog en 0.3 voor de zijkanten beter.
Niet dat de M60 nou zo geweldig is.
http://symthic.com/compar...p2=M60&attc2=Heavy+Barrel
Als het goed is word de hele lijst van LMG's aangepast en dus gebuffed bij de volgende patch en dat is wel nodig. Statistisch gezien is de L86 nu de beste LMG en deze is nou ook niet echt geweldig te noemen.![]()
Ik vind het juist wel goed dat de stamina oneindig is. Soldaten worden namelijk getrained om kilometers te rennen met volle bewapening en uitrusting. Dat gaat richting de 50 kilo op hun rug. Wederom faalt CoD om dit goed weer te geven. In CoD is het meer iemand in "redelijke" conditie die met alleen een kogelvrij vest 20 meter kan rennen.
ik had verwacht dat ze zich aan de afspraak hadden gehouden.Phyxion schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:52:
[...]
Door de napalm strike![]()
[...]
Precies, ik weet niet dat iedereen verwacht had maar ik had wel zoiets verwacht, je kan moeilijk verwachten dat ze meer wapens of een harnas in het spel gaan stoppen
Sharqi ben je kansloos tegen goed chopper team, beste is een tank te pakken en je ergens goed op te stellen en hopen dat je de shot kan maken. Afgezien van dat weinig kans.Jay-P schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:23:
Op Sharqi heb je eigenlijk 1 of beter minimaal 2 man met stingers of jav/soflam combo nodig die de eigen heli spawn verdedigt. Als je hem vanaf de grond niet neerkrijgt moet het wel met je heli lukken als je wat skill daarin hebt. Als je de eigen spawn niet verdedigt komt je heli toch zelden van de grond. Sharqi is heli heaven als je gunner/pilot hebt die op elkaar afgestemt zijn (ECM+Flares dus bijv.)
Klopt, ik speel op AUK wel is met een paar fransen samen die veel in de chopper spelen, ECM+flares en TV en je houd het vaak een hele ronde vol. Ik denk dat een uncap spawn aan de overkant van het water voor US en 1 of 2 stuks extra armor al een stuk zou schelen op die map. Met een aantal tank/lav boordcannons de heli bestoken wil trouwens ook nog wel flink wat damage doen maar US heeft daar gewoon te weinig spul van (alleen 1 tank @ TV station en iedereen met een beetje hersenen weet dat je G eigenlijk zo snel mogelijk over moet nemen)evilpin0 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:01:
[...]
Sharqi ben je kansloos tegen goed chopper team, beste is een tank te pakken en je ergens goed op te stellen en hopen dat je de shot kan maken. Afgezien van dat weinig kans.
Vind sharqi weinig aan ook in de chopper, veel te makkelijk. Als je net boven de gebouwen vliegt ben je al below radar
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 10-07-2012 11:04 ]
Ik gebruik de M240B echt heel vaak in operation métro om de gangen leeg te vegenreemprive schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
De M240B is misschien een slechte LMG qua stats, maar hij werkt erg goed in CQ. In tegenstelling tot de PKP. Ik merk dat mensen zich blind staren op stats terwijl het gaat om finesses zoals bijvoorbeeld in het geval van de M240B, een magazijn met minimaal 100 kogels. De AEK en F2000 worden als ultieme CQ wapens gezien, ik scoor daarentegen veel beter met de M16A3 en M416. De G3A3 wordt als slecht bestempeld, unfor heeft laten zien dat het voor sommige juist een beest is.
De M240B is eigenlijk de enige LMG die voor mij werkt in CQ, de rest ook geprobeerd maar dat vind ik weer niks. Dan kies ik toch liever een PDW-R
Met een bipod erop werkt lange afstand ook goed hoorMetro2002 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:20:
Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten.
Idem, naast de M27 is dit eigenlijke de enige LMG die ik gebruik. Waar ik overigens de M27 meer als assault rifle gebruik en de M240B inderdaad als heavy duty gebruik om lockers of de gangen bij de US spawn the 'depopuleren'Metro2002 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:20:
[...]
Ik gebruik de M240B echt heel vaak in operation métro om de gangen leeg te vegendat werkt echt prima! Ik begin steeds meer waardering voor dit ding te krijgen
Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten. Maar voor het beter maaiwerk is het perfect. Precies zoals support bedoelt is. 'ondersteunen' !
Oude LMGs zijn vet, tot je zin heb in een assignment doen van Premium hoor je dat je PKP pecheneg moet gebruiken.Thr!lls schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:34:
[...]
Idem, naast de M27 is dit eigenlijke de enige LMG die ik gebruik. Waar ik overigens de M27 meer als assault rifle gebruik en de M240B inderdaad als heavy duty gebruik om lockers of de gangen bij de US spawn the 'depopuleren'.
Overigens ben ik ook begonnen om voor de verandering aggressive recon te spelen, voorheen was ik hier niet zo'n fan van maar de M417 ligt mij hier wel lekker voor
Ik werd al helemaal gek voor die premium unlock en nu hebben ze dat wapen ook nog voor een nieuwe skin unlock erbij gezet....Phntm schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:38:
[...]
Oude LMGs zijn vet, tot je zin heb in een assignment doen van Premium hoor je dat je PKP pecheneg moet gebruiken.
nope.jpeg
Raar wapen vind ik het.
Want a cookie?!
THIS, SO MUCH OF THIS>theburninglink schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:19:
Zolang er geen unlocks komen voor de volgende wapens ga ik er geen moeite voor doen :P:
AEK, 870CMS, M40a5, ACW-R, M240B, .44 magnum en M9 pistol
Eigenlijk de enige wapens die ik gebruik
⭐⭐⭐⭐⭐
Inderdaad. Snap dan ook niet dat iedereen van LMG's verwacht dat je er mee kan rennen en enkel met hipfire kan schieten en alsnog eindeloze killing spree's kan halen. Die dingen zijn daar absoluut niet voor bedoeld. Rustig en behoudend spelen en LMG's werken prima.Metro2002 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:20:
[...]
Ik gebruik de M240B echt heel vaak in operation métro om de gangen leeg te vegendat werkt echt prima! Ik begin steeds meer waardering voor dit ding te krijgen
Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten. Maar voor het beter maaiwerk is het perfect. Precies zoals support bedoelt is. 'ondersteunen' !
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
het is ook dat de lmg's een buff hebben gekregen voor close quarters.Tsurany schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:23:
[...]
Inderdaad. Snap dan ook niet dat iedereen van LMG's verwacht dat je er mee kan rennen en enkel met hipfire kan schieten en alsnog eindeloze killing spree's kan halen. Die dingen zijn daar absoluut niet voor bedoeld. Rustig en behoudend spelen en LMG's werken prima.
⭐⭐⭐⭐⭐
MK3A1 ook (nog maar 28 kills nodig voor alle unlockshardcoresmurf schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:04:
de p90 is echt een beestachtig geweer: http://battlelog.battlefi...how/37494668/1/542837036/
Dyslectic history cynic
http://blogs.battlefield....bf3-june-update-announce/haarbal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:25:
[...]
het is ook dat de lmg's een buff hebben gekregen voor close quarters.
1 tipSlurpie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:08:
http://battlelog.battlefi...oshahr-Canals-Fast-Spawn/
Sneue admin op deze server tegekomen. Zit de hele tijd te baserapen op de zw11. Zeg ik er wat van. Begint ie zelf te schelden. Denk doe gezellig mee. Wordt geband voor het laten staan van dezelfde zw11 waar hij weer op af kwam...
Kwam ik ook achter. Damn wat verzieken dat soort knakkers de sfeer op een server.evilpin0 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:11:
[...]
1 tip
Join NOOIT 32 p noshar cannels servers.
Deze zijn PUUR om te stats padden, het enige wat je er vind is een “top” ranked scout heli pilot die met ze vriendjes als RU de little birds steelt en de carrier gaat rapen.
Wel eens gejoined; zat de #1 toentertijd van de wereld op met ze vriendjes, na een paar keer gespawn raped te zijn had ik geluk, schoot 3 scout choppers uit de lucht door de pilots te killen, voelde erg goed. 3 sec later een ban.
Nooit joinen die servers, alleen maar laffe spelers
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq