Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
gelukt ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Minaaj op 09-07-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Close Quarts, fantastisch. Net even een vriend gejoined voor een laatste potje, blijkt het Ziba Tower te zijn met maar liefst 1500 tickets. Ik joined rond de 900 tickets, dit heb ik er van gemaakt:
http://battlelog.battlefi...how/37367105/1/237887550/

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11
Holy shit, dat doe je netjes :P

Snipen is ook heerlijk in die map: http://battlelog.battlefi...how/37369568/1/207322598/

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heel weinig betreft BF3 in deze post.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 09-07-2012 15:03 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:31
Avioto schreef op maandag 09 juli 2012 @ 02:22:
Holy shit, dat doe je netjes :P

Snipen is ook heerlijk in die map: http://battlelog.battlefi...how/37369568/1/207322598/
44 van de 70 kills die je hebt gemaakt zijn met je pistol, niet met je sniperrifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 09-07-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 09-07-2012 15:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:31

Gundogan

Rip and tear, until it is done

evilpin0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:19:
[...]

Haha +1 :D

Zat gisteren te kutten met met me xbox controller, druk ik per ongeluk op reset default, al me setting naar default. Raak geen zak meer, kan met geen mogelijk me oude sens terug vinden :(
Voortaan onthouden hoeveel cm muisbeweging je in het echt nodig hebt voor een ingame 360 graden turn. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geautomatiseerd backups maken van je configs. Origin cloud opslag kan ook alleen weer ik niet of die ook zaken zoals mouse config opslaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:26:
Geautomatiseerd backups maken van je configs. Origin cloud opslag kan ook alleen weer ik niet of die ook zaken zoals mouse config opslaat.
Nope, muis sensitivity ofzo slaat ie niet op. Wel je button configuration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CptChaos schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:18:
[...]
PBBans en GGC-streaming werken net íets anders.
Elke BF3 server die ranked is draait PunkBuster.
Dat is niet waar, er zijn genoeg ranked servers die niet PB draaien.

Wordt er een speler 'gevangen' door PunkBuster, dan wordt de speler verbannen en de server streamed het náár PBB/GGC, vervolgens verifiëren zij de ban en distribueren vervolgens door naar de overige servers in het netwerk. :)
Dat is wel erg kort door de bocht. Alleen streaming servers (en dus PBB en/of GGC hebben) doen dit, er zijn genoeg servers die niet GGC of PBB hebben waardoor je alleen een ban hebt op die specifieke server.

Dus niet iedere PB server, maar iedere BF3 server.
Geen idee wat je hier precies mee bedoelt maar volgens mij moet dit zijn: Dus niet iedere PB server, maar iedere streaming server. Sommige servers hebben alleen GGC en alleen de GUIDs die daar op staan werken dan, alles van PBB werkt dan niet dus.
Zie boven voor wat extra informatie ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ga maar op zoek naar nieuwe optimale settings, toevallig (klinkt heel offtopic) na de apk keuring van me auto ook me stoel totaal verlept ingesteld terug gekregen.

Dagen bezig geweest me oude instelling terug te vinden, nu staat die anders en echt het schakelt veel soepeler, kan er beter bij met me voet oid. Altijd beweert dat me stoel optimaal stond.

Denk dat ik ook met me muis sens op zoek ga naar een nieuwe optimale setting, wat je gewend hoeft zeker niet het beste te zijn. Af en toe zon reset kan soms best positief uitvallen, vanavond maar weer ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:17
Ik heb een aantal gasten gister gereport en allemaal hebben ze al een reset gekregen. Doet Ea snel :)

http://battlelog.battlefi...dima-v28/stats/439017169/
http://battlelog.battlefi...266#!/bf3/user/D34DM4U53/
http://battlelog.battlefi.../KSuperV/stats/366766633/

[ Voor 11% gewijzigd door goosche op 09-07-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ze moeten toch gewoon het hele account verwijderen in mijn ogen bij echte cheaters, statspadders mogen wel een warning krijgen plus reset.

Ik weet nog wel met APB:Reloaded beta(f2p versie) waar cheaters gewoon hun hele account kwijt waren plus de gekochte items (je had ingame market waar je ook Premium/wapens/auto's etc kon kopen). Er waren ook veel mensen die pas later een cheat gingen gebruiken dus ongeveer een account van 100e+ kwijt zijn geraakt door 1 keer te cheaten, dat spel is echt een tijdje dood geweest door alle cheaters.
Ben benieuwd als die cheaters over een uurtje weer gewoon kunnen hacken, dat zou wel idioot zijn.

Verder good job :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ja vind ik ook. Maar statpadders is gewoon lastig is niet echt een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Ze moeten toch gewoon het hele account verwijderen in mijn ogen bij echte cheaters, statspadders mogen wel een warning krijgen plus reset.
Die indiërs van EA support vertellen mij dat je account gereset wordt als je gebanned bent. Dus een reset = ban.

Als we vertrouwen op de kennis van de indiërs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik wil spectator mode hebben kan je tenmiste meekijken met iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Phntm schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Nope, muis sensitivity ofzo slaat ie niet op. Wel je button configuration.
Bij mij heeft hij dat de vorige x wel gedaan, alle settings stonden precies zoals voorheen na een nieuw install van Windows. Wel heeft origin per pc een ander profiel dus kan het goed zijn als je iets vervangen hebt voordat je er opnieuw Windows erop hebt gezet dat hij het niet over zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
goosche schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:46:
Ik wil spectator mode hebben kan je tenmiste meekijken met iedereen.
Dan gaat het nog te snel, als de Punkbuster screenshot nou een zouden werken want zo ver ik weet kan je nog steeds geen goed getimde screenshot daarmee maken. Dit was de perfecte manier om te zien of mensen cheate in bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
bloodlynx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Dan gaat het nog te snel, als de Punkbuster screenshot nou een zouden werken want zo ver ik weet kan je nog steeds geen goed getimde screenshot daarmee maken. Dit was de perfecte manier om te zien of mensen cheate in bf2.
Wat nou als een cheater alleen op rechtermuisknop een "Aim-on" knop heeft dus als hij het nodig heeft even de aimbot aanclickt, dan zie je het nooit op screenshots.
Iemand die KittenLefty nog herinnerd? met zijn filmpjes, was ook duidelijk te zien dat hij iets indrukte indien hij dat nodig vond, zodat zijn aim op enemy hoofd sprong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:13
Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Wat nou als een cheater alleen op rechtermuisknop een "Aim-on" knop heeft dus als hij het nodig heeft even de aimbot aanclickt, dan zie je het nooit op screenshots.
Iemand die KittenLefty nog herinnerd? met zijn filmpjes, was ook duidelijk te zien dat hij iets indrukte indien hij dat nodig vond, zodat zijn aim op enemy hoofd sprong :)
Die Kittenlefty zat hier toch ook op GoT?
Weet nog wel dat er een hele discussie was over dat hij nou wel of niet zou cheaten.
Die gozer heeft later zn naam nog veranderd (vond m een tijd geleden in mn COM center, maar heb m verwijderd) en daarna heb ik niks meer van hem vernomen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Die Kittenlefty zat hier toch ook op GoT?
Weet nog wel dat er een hele discussie was over dat hij nou wel of niet zou cheaten.
Die gozer heeft later zn naam nog veranderd (vond m een tijd geleden in mn COM center, maar heb m verwijderd) en daarna heb ik niks meer van hem vernomen.
Ja het begon nadat hij inderdaad hier filmpjes had geupload, en later weer verwijderd.. er was ook een heel topic op battefield forums zelf wat hij zelf begonnen was dat uitliep op een flamewar tegen hem.
Zag toevallig nog dat ik zijn metro filmpje op mijn pc had staan, maar hij speelt geen BF3 meer volgens mij.
Een cheat kost ook nog geld per maand dus kan goed zijn dat hij het heeft opgegeven, die coders/hacksites verdienen miljoenen helaas :(
Genoeg animo om door te blijven zoeken naar exploits.

Iemand trouwens al info over die Premium Drop? zou om 14:00 uur moeten zijn released.
Welke camo's welke guns?!
4 new assignments to unlock new camos.

Woodland Oak for F2K -100 kills with F2K -50 squad revives -25 kills with M26 MASS

Tactical Camo for Pecheneg -100 kills with PKP -Destroy 25 vehicles with C4 -25 claymore kills

Digital Woodland for L96 -100 L96 kills -50 spot assists with MAV -350 meter headshot with L96

SCAR-H Berkut Camo -100 kills with SCAR-H -20 kills with Mines -Destroy 5 air vehicles with AT launchers

"Only for the Dedicated" Assignment gives you "Woodland Stripe Pattern" for Russian side and Digital Camo (like the F2K's) for the American side. -500 kills with Assault Kit -500 kills with Engineer -400 with Support -300 with Recon
8)7 :/ weer zelfde guns?

[ Voor 33% gewijzigd door Minaaj op 09-07-2012 14:52 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De slowchat mag wat minder en het is tevens geen SSD hardware topic. Dat mag lekker ergens anders dus op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:32:

Iemand trouwens al info over die Premium Drop? zou om 14:00 uur moeten zijn released.

[...]

Moet ik nou weer de F2000 en de SCAR-H gaan gebruiken? ;(
Waardeloze Belgische wapens. :')

edit:
F*ck dat, ik ga dus mooi niet die martellijst afwerken. :|

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2012 15:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 18:11
mhoogendam schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:25:
[...]

44 van de 70 kills die je hebt gemaakt zijn met je pistol, niet met je sniperrifle.
Je meent het? Get. a. life.

Dice is niet echt origineel bezig met de assignments :S

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/iwjdj4.jpg

''I believe I can fly''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vond dat hele Kittenlefty verhaal een hoop gelul. Dat filmpje heb ik tig keer bekeken maar er is niks wat nou echt bijzonder was. Mensen meenden wat te zien bij 0,25 procent afspelen, andere mensen zagen weer niets. Vervolgens wordt die gast zo afgebrand dat hij maar het forum verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
reemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:45:
Ik vond dat hele Kittenlefty verhaal een hoop gelul. Dat filmpje heb ik tig keer bekeken maar er is niks wat nou echt bijzonder was. Mensen meenden wat te zien bij 0,25 procent afspelen, andere mensen zagen weer niets. Vervolgens wordt die gast zo afgebrand dat hij maar het forum verlaat.
Er zit een groot verschil tussen een "goede" speler en een wat mindere speler, de manier van dat hij door het level heen liep en keek was gewoon van een speler die eigenlijk een K/D moest halen van 0.5 en niet veel meer, niet dat je dan geen plezier kan hebben trouwens. (hij haalde rare %'s accuracy/k/d en dergelijken die de echte top zelfs niet haalt)
Maar het punt is, er zijn hier op GoT genoeg spelers die een map helemaal weten te benutten naar hun voordeel, weten waar ze moeten kijken en hebben goede looproutes. Van dat ene filmpje dat hij uploade was voor mij duidelijk dat hij niet veel game experience in multiplayer shooters heeft.
Ik weet gewoon zeker dat bijvoorbeeld Delukz,Tsurany,AWS0M0,kevzor,AdmiralSnipe,DanielWW2,pykow en de anderen die denken tot dat rijtje te behoren een soort van op een heel andere manier door maps heen lopen en kijken dan hij deed.
Ik bedoel daarmee dat zijn spelers waarvan ik denk dat je die voor een esl match kan vragen om mee te doen en weinig van het spelletje hoeft uit te leggen.
Maar toch haalde hij betere stats? het kan, maar filmpje was voor mij genoeg om te zeggen dat hij aimbot op rechtermuis knop had gebind.

In cs 1.6 van 1999tot2005 ben heel veel van die gasten tegengekomen, goede spelers zagen direct in de speelstijd dat niet clean was.

Maar laten we de discussie ophouden (ik hou niet van mensen beschuldigen van iets, maar hij liep er mee te koop en trots te doen, dan kan je commentaar verwachten) ik had destijds een filmpje gemaakt van zijn metro-frags waar je het duidelijk kon zien hoe de aim op hoofdjes sprong, indien iemand me echt niet geloofd kan ik hem wel opzoeken en naar hem opsturen.
Ik had het filmpje niet geupload omdat ik het eigenlijk gewoon zielig voor hem vond inderdaad, en toen is hij in stilte weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

heujjjjj ik heb iemands jet neer geschoten met mijn smaw toen ik uit mijn jet sprong :D :D
oOo :)F 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:32:
[...]

[...]

Dit is wel heel slap van Dice.... Kom op, er zijn tig meer wapens waar je leukere assignments voor kan verzinnen.
5 air vehicles killed with AT launchers (RPG/SMAW/Javelin)
En dit gaat wel even duren...

Ik kan de assignments nergens terugvinden op battlelog. Waarschijnlijk een update nodig of ik moet er volledig overheen kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 09-07-2012 16:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Jerry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:55:
[...]

Dit is wel heel slap van Dice.... Kom op, er zijn tig meer wapens waar je leukere assignments voor kan verzinnen.

[...]

En dit gaat wel even duren...
Even met een groepje javelin + soflam combo doen op Air map servers, dan zal het vast wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie al iets gehoord van dice ?
Soldier Upgrade
2012-07-09

ik zie nog niks in de battlelog staan ?

EDIT: Ok kan iemand bevestigen dat DiCE nu echt te ver is gegaan met de camo's ?
om 4 camo's toe te voegen aan de wapens die al een camo hadden ?

[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 09-07-2012 17:20 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:17:
Hebben jullie al iets gehoord van dice ?
Soldier Upgrade
2012-07-09

ik zie nog niks in de battlelog staan ?

EDIT: Ok kan iemand bevestigen dat DiCE nu echt te ver is gegaan met de camo's ?
om 4 camo's toe te voegen aan de wapens die al een camo hadden ?
Jup, behoorlijk lomp.
Nieuws + lijst is hier te vinden: http://battlelog.battlefi...view/2832654784089556895/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon voor de mensen die zo klagen dat ze niets meer te unlocken hebben? Nuttig zijn die weapon camo's echt niet, dus het is niet dat je de assignments per se moet doen.
5 airkills is idd totaal niet moeilijk met een Jav + Soflam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Deze konden we toch al lang gebruiken? Alles is al unlocked dus er is weinig te doen...lekker dan

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:08:
[...]

Er zit een groot verschil tussen een "goede" speler en een wat mindere speler, de manier van dat hij door het level heen liep en keek was gewoon van een speler die eigenlijk een K/D moest halen van 0.5 en niet veel meer, niet dat je dan geen plezier kan hebben trouwens. (hij haalde rare %'s accuracy/k/d en dergelijken die de echte top zelfs niet haalt)
Maar het punt is, er zijn hier op GoT genoeg spelers die een map helemaal weten te benutten naar hun voordeel, weten waar ze moeten kijken en hebben goede looproutes. Van dat ene filmpje dat hij uploade was voor mij duidelijk dat hij niet veel game experience in multiplayer shooters heeft.
Ik weet gewoon zeker dat bijvoorbeeld Delukz,Tsurany,AWS0M0,kevzor,AdmiralSnipe,DanielWW2,pykow en de anderen die denken tot dat rijtje te behoren een soort van op een heel andere manier door maps heen lopen en kijken dan hij deed.
Ik bedoel daarmee dat zijn spelers waarvan ik denk dat je die voor een esl match kan vragen om mee te doen en weinig van het spelletje hoeft uit te leggen.
Maar toch haalde hij betere stats? het kan, maar filmpje was voor mij genoeg om te zeggen dat hij aimbot op rechtermuis knop had gebind.

In cs 1.6 van 1999tot2005 ben heel veel van die gasten tegengekomen, goede spelers zagen direct in de speelstijd dat niet clean was.

Maar laten we de discussie ophouden (ik hou niet van mensen beschuldigen van iets, maar hij liep er mee te koop en trots te doen, dan kan je commentaar verwachten) ik had destijds een filmpje gemaakt van zijn metro-frags waar je het duidelijk kon zien hoe de aim op hoofdjes sprong, indien iemand me echt niet geloofd kan ik hem wel opzoeken en naar hem opsturen.
Ik had het filmpje niet geupload omdat ik het eigenlijk gewoon zielig voor hem vond inderdaad, en toen is hij in stilte weggegaan.
Hij speelde alleen maar Metro Conquest, daar hoef je feitelijk niet veel meer te kunnen dan te mikken en schieten. Je kan best goed kunnen mikken maar niet bezig zijn met looproutes. Imho, het ging om 2 frags en wat ik daaruit opmaakte was niet voldoende om iemand maar als cheater te bestempelen. En dan heb ik aardig wat ervaring met SOF2, CSS en COD en ben ook niet de meest onverdienstelijke speler in BF3(al speel ik de laatste tijd niet meer veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog een manier om mijn geld terug te vragen ?
ik heb na de eerste dag van premium deze unlocks al zien staan op battlelog bij mongolfps en ik wist dat er 4 nieuwe camo's gingen komen, maar ik dacht dat het een bug was.
Als jullie zin en tijd hebben lees dan even terug rond de tijd van de release van Premium hier op dit forum en ik heb al gezegt dat de F2000 een groene camo ging krijgen en dat ik dat gezien had bij mongol FPS

wat zie ik nu gebeuren 1 maand later
Unlock – F2000 Woodland Oak Camo
Ze hebben gewoon 1 maand niks uitgevoerd en waarom in godsnaam de meest achtelijke wapen gebruiken :S
waarom niet de M16 of beter gezegt waarom niet in 1x alle wapens.

Je betaald 50 euro om daarna weer voor unlocks te moeten spelen, dit hadden ze er wel bij moeten zeggen, want dan had ik de DLC's los gekocht.
ja ik heb Premium gekocht om eerder toegang te krijgen tot de DLC's maar ook voor de Extra stuff.
maar extra stuff gaat er niet komen. ik ga nooit van mijn leven AT mine kills maken of 20 AIR kills, die zijn nog lastiger dan de EOD bot

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 09-07-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:32:
Ze hebben gewoon 1 maand niks uitgevoerd en waarom in godsnaam de meest achtelijke wapen gebruiken :S
Lijkt me duidelijk; omdat anders geen BF3 premium pakketten meer verkocht worden.

Waarom denk je dat met de launch van BF3 niet zo moeilijk werd gedaan over mensen die middels een proxy hun licentie activeerden (ik was daar een van) en nu met Premium opeens wel? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
reemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:31:
[...]

Hij speelde alleen maar Metro Conquest, daar hoef je feitelijk niet veel meer te kunnen dan te mikken en schieten. Je kan best goed kunnen mikken maar niet bezig zijn met looproutes. Imho, het ging om 2 frags en wat ik daaruit opmaakte was niet voldoende om iemand maar als cheater te bestempelen. En dan heb ik aardig wat ervaring met SOF2, CSS en COD en ben ook niet de meest onverdienstelijke speler in BF3(al speel ik de laatste tijd niet meer veel).
Wist dat deze reactie zou komen met dat je niet goed hoeft te kunnen nadenken om goed te kunnen aimen maar bij hem was het toch anders.
Hij staat nu nog nummer 408 van de wereld met 70% headshots/kill percentage dude, hoe kan je zo naïef zijn :'(
Headshots / kill percentage 408 0% 69.43%

Ik ben ook wel aardig "goed" met headshots schieten en zit op 30%, op 28.000 kills en ik zie dat jij ook rond de 30% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laat ik een lijstje maken:
100 kills with the F2000 (haalbaar)
50 squad revives(haalbaar)
25 kills with the underslung shotgun(haalbaar)

100 kills with the Pecheng (haalbaar)
25 Claymore kills ( iedereen heeft een hekel aan deze dingen en nu gaan mensen het meer gebruiken, DAG gameplay, DAG TDM)
25 vehicle kills with C4 (haalbaar)

100 kills with the L96 (Je gaat toch niet weer opnieuw tellen mijn kills he ?)
50 squad spot assists with the MAV (Alleen squad , niet haalbaar of duurt een jaar)
350 meter headshot with the L96 (Niet haalbaar voor mij)

100 kills with the SCAR-H (haalbaar en ik heb al 100 kills)
20 kills with AT mines (Niet haalbaar, je ziet ze makkelijk liggen en wie speelt er nu met mines)
5 air vehicles killed with AT launchers (RPG/SMAW/Javelin) (alleen haalbaar met vrienden )

Kan niet wachten op Planetside 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:40:
[...]

Wist dat deze reactie zou komen met dat je niet goed hoeft te kunnen nadenken om goed te kunnen aimen maar bij hem was het toch anders.
Hij staat nu nog nummer 408 van de wereld met 70% headshots/kill percentage dude, hoe kan je zo naïef zijn :'(
Headshots / kill percentage 408 0% 69.43%

Ik ben ook wel aardig "goed" met headshots schieten en zit op 30%, op 28.000 kills en ik zie dat jij ook rond de 30% zit.
Heb je zijn Battlelog nog? Volgens mij speelde hij alleen met sniperrifles...

Denk ik al gevonden... naam begint met Grab... ? Lol, dan klopt er inderdaad iets niet.

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 09-07-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
reemprive schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:45:
[...]

Heb je zijn Battlelog nog? Volgens mij speelde hij alleen met sniperrifles...
http://bf3stats.com/stats_pc/GrabtharsHammer

En dat filmpje dat hij public maakte ging hij trouwens paar keer expres dood, of hij probeerde het meer te verbergen dan toen hij niet recorde, als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:49:
[...]

http://bf3stats.com/stats_pc/GrabtharsHammer

En dat filmpje dat hij public maakte ging hij trouwens paar keer expres dood, of hij probeerde het meer te verbergen dan toen hij niet recorde, als je snapt wat ik bedoel.
Oke dit had ik toen niet gezien. VAL, PP19, P90 en G18 is duidelijk hax :)

Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:23
Pykow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:32:
[...]

nog een manier om mijn geld terug te vragen ?
ik heb na de eerste dag van premium deze unlocks al zien staan op battlelog bij mongolfps en ik wist dat er 4 nieuwe camo's gingen komen, maar ik dacht dat het een bug was.
Als jullie zin en tijd hebben lees dan even terug rond de tijd van de release van Premium hier op dit forum en ik heb al gezegt dat de F2000 een groene camo ging krijgen en dat ik dat gezien had bij mongol FPS

wat zie ik nu gebeuren 1 maand later
Unlock – F2000 Woodland Oak Camo

Je betaald 50 euro om daarna weer voor unlocks te moeten spelen, dit hadden ze er wel bij moeten zeggen, want dan had ik de DLC's los gekocht.
ja ik heb Premium gekocht om eerder toegang te krijgen tot de DLC's maar ook voor de Extra stuff.
maar extra stuff gaat er niet komen. ik ga nooit van mijn leven AT mine kills maken of 20 AIR kills, die zijn nog lastiger dan de EOD bot
het is niet verplicht om dingen te gaan unlocken he.

volgens mij heb ik nog niet eens de support class helemaal unlocked. Speel hem op zich wel wat vaker nu, als anti mortar mortar en gewoon een magazijn downrange knallen met de bipod, gegarandeerd supression punten, af en toe een kill.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
Die camo's en die assignments vind ik opzich geen eens erg en wel een leuke toevoeging zo blijf je toch bezig om iets te unlocken. Wat ik dan inderdaad niet begrijp is waarom weer op dezelfde wapens? Maak het dan leuk en doe het weer op een ander wapen zodat iemand met elk wapen speelt( als dat de bedoeling is )

wat ik daarnaast ook jammer vind is dat deze assignments nergens zijn terug te vinden.
Je kan dus niet zien hoe ver je bent in zo'n assignment.

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 09-07-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:46
Het is wel echt een vet spel, jammer dat mijn pc het er een beetje moeilijk mee heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is niet bedoelt voor discussies betreft cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic: Gaat lekker mensen, 2 modbreaks in 2 pagina's. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2012 18:56 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Goed, ik verwachte al niet veel van de 'soldier upgrade' maar dit slaat de plank wel heel erg mis. Nu maar hopen dat de 'bonus content drop' wel wat interessants gaat opleveren voor Battlefield 3 Premium. Al begon ik langzaam te twijfelen daar aan. We zullen zien.

Misschien een gekke gedachten, maar zou de BCD niet gewoon de nieuwe assignments kunnen bevatten voor de volgende expansion pack ?. Wat denken jullie ?.

( waarom denk ik hier aan ?. Dit komt omdat de BCD telkens een maand voor een expansion pack komt. Laten we stellen dat de expansion pack twee / drie weken na de BCD komt. Zou het logisch wezen als deze dan een maand er voor al komt. )

[ Voor 43% gewijzigd door Metian op 09-07-2012 19:12 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:38
Support is de m240b wel een leuke. Regelmatig k/d's van 2 tot 3 met dat wapen.
Time to kill is voor close range vrij goed en door een magazijn van 100 kogels is het ook handiger mocht je groepen tegen komen. (pentakills komen vaak genoeg voor hierzo)
Je hoeft niet direct in te zoomen met dat wapen gewoon hipfire is ook vrij accuraat, je wilt wel voor een foregrip en flashsupressor of mag upgrade gaan. In cq is het wel een fijn wapen iig.

En wat betreft die soldier upgrade, jeej meer unlocks. Dat is het eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Torched schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:16:
Support is de m240b wel een leuke. Regelmatig k/d's van 2 tot 3 met dat wapen.
Time to kill is voor close range vrij goed en door een magazijn van 100 kogels is het ook handiger mocht je groepen tegen komen. (pentakills komen vaak genoeg voor hierzo)
Je hoeft niet direct in te zoomen met dat wapen gewoon hipfire is ook vrij accuraat, je wilt wel voor een foregrip en flashsupressor of mag upgrade gaan. In cq is het wel een fijn wapen iig.
Prachtig om dit soort dingen te lezen en hoe mensen in een spel een wapen gebruiken :) In werkelijkheid ga je met dat 12.5 kilo zware geval echt niet hipfire enzo, laat staan dat je over het gebruik van een foregrip nadenkt...

Zou het niet mogelijk zijn voor DICE om je als speler te laten voelen dat je met een wapen rondloopt wat wel wat moeilijker te hanteren valt als een handwapen? Want uit bovenstaande blijkt (en ik merk het zelf ook) dat je het verschil in gewicht, terugslag en handelbaarheid helemaal niet echt merkt.

Of vinden jullie van wel? Ren je langzamer met een M240 dan met een M16?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
Ach ja, voor realisme heb je arma en moet je ver van battlefield of call of duty af blijven.
Wapens worden ook gebalanceerd op ingame prestaties en niet op hoe ze irl performen dus dan ga je al mis he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:13
bvk schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:07:
[...]

Prachtig om dit soort dingen te lezen en hoe mensen in een spel een wapen gebruiken :) In werkelijkheid ga je met dat 12.5 kilo zware geval echt niet hipfire enzo, laat staan dat je over het gebruik van een foregrip nadenkt...

Zou het niet mogelijk zijn voor DICE om je als speler te laten voelen dat je met een wapen rondloopt wat wel wat moeilijker te hanteren valt als een handwapen? Want uit bovenstaande blijkt (en ik merk het zelf ook) dat je het verschil in gewicht, terugslag en handelbaarheid helemaal niet echt merkt.

Of vinden jullie van wel? Ren je langzamer met een M240 dan met een M16?
Waarschijnlijk spawn je als een wat forsere beer wanneer je de M240 equipped en spawn je als klein fragiel soldaatje wanneer je de M16 bij je hebt, zal Dice vast wel over nagedacht hebben.
Maar idd, het zou qua diepgang wel beter zijn als je met zware wapens wat langzamer zou lopen ja.

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 09-07-2012 20:16 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 14:11
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:15:
[...]

Waarschijnlijk spawn je als een wat forsere beer wanneer je de M240 equipped en spawn je als klein fragiel soldaatje wanneer je de M16 bij je hebt, zal Dice vast wel over nagedacht hebben.
Maar idd, het zou qua diepgang wel beter zijn als je met zware wapens wat langzamer zou lopen ja.
Op dat punt doet MW3 het verassend goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Nu ik er zo over nadenk, in BF2 had je wel "stamina", dus moe worden van inspanning. Je zou zeggen dat het 7 jaar later toch mogelijk zou moeten zijn om dit weer in te bouwen en dan ook te koppelen aan meegedragen gewicht?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maar dan zou je met een javelin van 25 kg op je rug (naast de rest van de bepakking) dus eigenlijk ook niet meer moeten kunnen springen.

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 09-07-2012 20:25 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
CodeCaster schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:25:
Maar dan zou je met een javelin van 25 kg op je rug dus eigenlijk ook niet meer moeten kunnen springen.
Klopt, aan zulke power hangt een prijskaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bvk schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:23:
Nu ik er zo over nadenk, in BF2 had je wel "stamina", dus moe worden van inspanning. Je zou zeggen dat het 7 jaar later toch mogelijk zou moeten zijn om dit weer in te bouwen en dan ook te koppelen aan meegedragen gewicht?
Ik vind de unlimited stamina wel goed zo. Zo kan infantry ook nog vrij vlot afstanden overbruggen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van voertuigen. Misschien niet helemaal realistisch, maar komt de gameplay wel ten goede. Op kleinere maps en in de CQ zou je het eigenlijk wel weer moeten invoeren zodat je niet in een keer naar een objective kan sprinten. Dat voorkomt de dikke sprintwars aan het begin.

En de support wapens zijn van nature nou niet echt run and gun (hoge spread zonder bipod/prone). Ze nog verder in de turtle rol induwen met een langzamere run/walk speed lijkt me een beetje te veel van het goede. Maar ook hier weer: op kleinere maps misschien niet eens zo'n slecht idee, omdat de spread toch een mindere factor wordt en dus een nadeel wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

tobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:26:
[...]

Klopt, aan zulke power hangt een prijskaartje ;)
jammer dat javelin useless geworden is dan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Waarom zie ik de nieuwe assignments nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
tobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:43:
Waarom zie ik de nieuwe assignments nog niet?
Alleen ingame, onderaan in het assignments screen als de match is afgelopen.

Het is vreemd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gundogan schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:36:
[...]

Ik vind de unlimited stamina wel goed zo. Zo kan infantry ook nog vrij vlot afstanden overbruggen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van voertuigen. Misschien niet helemaal realistisch, maar komt de gameplay wel ten goede. Op kleinere maps en in de CQ zou je het eigenlijk wel weer moeten invoeren zodat je niet in een keer naar een objective kan sprinten. Dat voorkomt de dikke sprintwars aan het begin.
Het is imho natuurlijk geen goed idee. Door limited stamina wordt het nuttig gebruik van voertuigen belangrijker.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Help!!!! schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:59:
[...]

Het is imho natuurlijk geen goed idee. Door limited stamina wordt het nuttig gebruik van voertuigen belangrijker.
Moeten er wel meer voertuigen zijn in sommige gamemodes. ;) Anders ben je wel erg afhankelijk van mensen die niet meteen wegscheuren in hun eentje. BF3 is tot nu toe minder vehicle centred dan andere BF games (wat ik persoonlijk prima vind), dus de unlimited stamina is een verstandige keuze, in ieder geval in de meeste conquest maps.

In armored kill zou het wel kunnen, maar daar heb je sowieso wel voertuigen nodig als de maps zo groot zijn als ze beweren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de M240B kan ik kort zijn. Slechte LMG in de game...
Ja het wapen heeft een rate of fire van 650 tegen 600 van de PKP of 580 van de M60 maar de recoil is echt belachelijk.

0.7 omhoog en 0.5 voor de zijkanten. Dan doet de M60 het met 0.6 omhoog en 0.3 voor de zijkanten beter.
Niet dat de M60 nou zo geweldig is.

http://symthic.com/compar...p2=M60&attc2=Heavy+Barrel

Als het goed is word de hele lijst van LMG's aangepast en dus gebuffed bij de volgende patch en dat is wel nodig. Statistisch gezien is de L86 nu de beste LMG en deze is nou ook niet echt geweldig te noemen. :/

Ik vind het juist wel goed dat de stamina oneindig is. Soldaten worden namelijk getrained om kilometers te rennen met volle bewapening en uitrusting. Dat gaat richting de 50 kilo op hun rug. Wederom faalt CoD om dit goed weer te geven. In CoD is het meer iemand in "redelijke" conditie die met alleen een kogelvrij vest 20 meter kan rennen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Laatst online: 30-09 17:40
ff klagen hoor

kom net uit een potje sharqi en daar was zon onaantastbare helikopter, vraag me echt af wanneer ze daar is wat aan gaan doen. Als ik alles op alles zet om dat ding uit te lucht te halen zou het leuk zijn voor het spel als het ook is een keer zou lukken, en niet dat die radarjams zon korte cooldown hebben dat je niet eens de kans krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Onne81 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:55:
ff klagen hoor

kom net uit een potje sharqi en daar was zon onaantastbare helikopter, vraag me echt af wanneer ze daar is wat aan gaan doen. Als ik alles op alles zet om dat ding uit te lucht te halen zou het leuk zijn voor het spel als het ook is een keer zou lukken, en niet dat die radarjams zon korte cooldown hebben dat je niet eens de kans krijgt...
Niet vervelend bedoeld, misschien iets meer rekening houden met je eigen positie t.o.v. van de helicopter? Dat wil zeggen dat het vannuit sommige posities al kansloos is om te schieten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Nou ik had de perfecte positie om een heli neer te halen, kreeg 3 mogelijkheden achter elkaar maar als dat blijkbaar nog niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Op Sharqi heb je eigenlijk 1 of beter minimaal 2 man met stingers of jav/soflam combo nodig die de eigen heli spawn verdedigt. Als je hem vanaf de grond niet neerkrijgt moet het wel met je heli lukken als je wat skill daarin hebt. Als je de eigen spawn niet verdedigt komt je heli toch zelden van de grond. Sharqi is heli heaven als je gunner/pilot hebt die op elkaar afgestemt zijn (ECM+Flares dus bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Het is vooral die ECM, bij flares weet je dat je een kans heb na de flares. Bij ECM is de cooldown zo snel dat je daarna wel een stinger kan afvuren maar hij de heli niet haalt omdat ze ondertussen weer de ECM gebruiken en de stinger mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister weer een paar heerlijke potten op de Market gespeeld, vooral als Assault.
Team Speak en een paar mensen die op elkaar afgestemd zijn kan echt bijna niemand tegenop ^_^

Moet zeggen dat ik die Aug echt een fan-tas-tisch wapen vind. Helaas de Flash Suppressor nog niet vrijgespeeld, maar dat komt vanzelf :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:16:
[...]

Op dat punt doet MW3 het verassend goed :P
Door de napalm strike :?
Torched schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:16:

En wat betreft die soldier upgrade, jeej meer unlocks. Dat is het eigenlijk.
Precies, ik weet niet dat iedereen verwacht had maar ik had wel zoiets verwacht, je kan moeilijk verwachten dat ze meer wapens of een harnas in het spel gaan stoppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

DanielWW2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:52:
Ja het wapen heeft een rate of fire van 650 tegen 600 van de PKP of 580 van de M60 maar de recoil is echt belachelijk.

0.7 omhoog en 0.5 voor de zijkanten. Dan doet de M60 het met 0.6 omhoog en 0.3 voor de zijkanten beter.

Als het goed is word de hele lijst van LMG's aangepast en dus gebuffed bij de volgende patch en dat is wel nodig. Statistisch gezien is de L86 nu de beste LMG en deze is nou ook niet echt geweldig te noemen. :/

Ik vind het juist wel goed dat de stamina oneindig is. Soldaten worden namelijk getrained om kilometers te rennen met volle bewapening en uitrusting. Dat gaat richting de 50 kilo op hun rug. Wederom faalt CoD om dit goed weer te geven. In CoD is het meer iemand in "redelijke" conditie die met alleen een kogelvrij vest 20 meter kan rennen. 8)7
Zelf vind ik de M27 een fijner wapen dan de l86. Vooral vanwege de reload speed. Ik gebruik het in CloseQuarters met Kobra, Grip, FlashSurpressor/Laser. Ligt er een beetje aan of ik veel ADS moet of dat ik veel moet sprayen. Ligt een beetje aan of er veel van oppsing team met 4 man bij elkaar blijft of dat ze meer gespreid lopen. Op meer long range mappen met de bipod en de heavy barrel. Nooit geweten dat dit zo'n goed wapen was, maar het is nu wel 1 van me favorieten :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:52:

L86 is niet de beste LMG, want de M27 IAR heeft een snellere reload time en het verschil in recoil is 0,03 ofzo iets, echt niet benoemswaardig. ik zou altijd gaan voor de M27 IAR. de LMG moeten zeker een buff krijgem hoewel ik aardig kan domineren met de M27, verlies ik toch altijd van een M4A1 of M16, De spread en de damge ligt iets lager zover ik weet en zonder een HB kan je moeilijk iemand naar halen op long range.

Stamina oneindig is het beste wat ze gedaan hebben, moet je voorstellen dat je heel dat eind alleen maar kunt lopen, dan ben je overal te laat. Bij CoD kan je niet rennen, want na 3 seconde stopt hij er al weer mee.
maar goed, het zal vast wel werken op een console. want op de PC is het gewoon de slechtste schooter die ik in jaren heb gespeeld.
Phyxion schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:52:
[...]

Door de napalm strike :?

[...]

Precies, ik weet niet dat iedereen verwacht had maar ik had wel zoiets verwacht, je kan moeilijk verwachten dat ze meer wapens of een harnas in het spel gaan stoppen :o
ik had verwacht dat ze zich aan de afspraak hadden gehouden.
You will GET new dogtags and camo's every month.
maar je krijgt ze niet. je moet 4 onmogelijke assignments halen voor een kleurtje op je wapen :S
ik had gewoon het zelfde als CoD verwacht, aantal kills maken en klaar.
hopelijk veranderen ze hun premium website.
eerder toegang tot de DLC
extra assignments voor camo's (als ik dit had gelezen, had ik er geen geld uit gegeven)
guides met nutteloze informatie en info dat je gewoon op battlelog zelf al kunt lezen
Filmpjes die toch wel uitlekken op youtube
veelste veel double XP weekend (Who cares )
voorrang in de wachtrij ? als of dat vaak gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Jay-P schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:23:
Op Sharqi heb je eigenlijk 1 of beter minimaal 2 man met stingers of jav/soflam combo nodig die de eigen heli spawn verdedigt. Als je hem vanaf de grond niet neerkrijgt moet het wel met je heli lukken als je wat skill daarin hebt. Als je de eigen spawn niet verdedigt komt je heli toch zelden van de grond. Sharqi is heli heaven als je gunner/pilot hebt die op elkaar afgestemt zijn (ECM+Flares dus bijv.)
Sharqi ben je kansloos tegen goed chopper team, beste is een tank te pakken en je ergens goed op te stellen en hopen dat je de shot kan maken. Afgezien van dat weinig kans.

Vind sharqi weinig aan ook in de chopper, veel te makkelijk. Als je net boven de gebouwen vliegt ben je al below radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
assignments nog steeds niet visible :X |:( 8)7 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Assignments zijn zichtbaar in-game, jammer genoeg zijn het van die achterlijke camo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
evilpin0 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:01:
[...]

Sharqi ben je kansloos tegen goed chopper team, beste is een tank te pakken en je ergens goed op te stellen en hopen dat je de shot kan maken. Afgezien van dat weinig kans.

Vind sharqi weinig aan ook in de chopper, veel te makkelijk. Als je net boven de gebouwen vliegt ben je al below radar
Klopt, ik speel op AUK wel is met een paar fransen samen die veel in de chopper spelen, ECM+flares en TV en je houd het vaak een hele ronde vol. Ik denk dat een uncap spawn aan de overkant van het water voor US en 1 of 2 stuks extra armor al een stuk zou schelen op die map. Met een aantal tank/lav boordcannons de heli bestoken wil trouwens ook nog wel flink wat damage doen maar US heeft daar gewoon te weinig spul van (alleen 1 tank @ TV station en iedereen met een beetje hersenen weet dat je G eigenlijk zo snel mogelijk over moet nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

De M240B is misschien een slechte LMG qua stats, maar hij werkt erg goed in CQ. In tegenstelling tot de PKP. Ik merk dat mensen zich blind staren op stats terwijl het gaat om finesses zoals bijvoorbeeld in het geval van de M240B, een magazijn met minimaal 100 kogels. De AEK en F2000 worden als ultieme CQ wapens gezien, ik scoor daarentegen veel beter met de M16A3 en M416. De G3A3 wordt als slecht bestempeld, unfor heeft laten zien dat het voor sommige juist een beest is.

De M240B is eigenlijk de enige LMG die voor mij werkt in CQ, de rest ook geprobeerd maar dat vind ik weer niks. Dan kies ik toch liever een PDW-R :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Gisteren weer een paar heerlijke potjes gespeeld (firestorm). Sommige rondes waren heerlijk close (minder dan 100 tickets verschil) en heerlijk chaos. Was overigens wel snel duidelijk wat 1 goed geplaatste tank kan doen. Samen met 2 vrienden in een tank zitten om ze vlak bij hun base tegen te houden zodat de rest van het team de vlaggen veiliger kan cappen.

Rondes erna teams totaal niet meer gebalanceerd (verliezen met 1000 tickets verschil). Dus hup admin panel weer in om de teams weer gebalanceerd te krijgen. Moet zeggen dat Admin zijn wel zo zijn voordeel heeft (heb ik het niet over admin abuse) maar gewoon geen last van hackers/baserapers/glitchers/taal gebruik

Overigens heb ik nooit problemen gehad met choppers. Als ze hoog vliegen pakken meestal de jets ze wel. Vliegen ze laag (below radar) dan kan je ze pakken met smaw/rpg/tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Omdat ik wel eens wou zien wat voor invloed de hz van het scherm op de battlefield ervaring heeft heb ik gisteravond een goeie ouwe crt aan m'n pc gehangen. Op de echt lage resoluties kan je op 160hz spelen 8)7

Je ziet het gelijk, alles wat voorbij rijdt / vliegt etc, rennen is allemaal supervloeiend. Het is vooral minder vermoeiend om naar te kijken, competetief heb je er ook wel wat aan, maar dit is relatief beperkt.

maar goed, bij dit soort hz had ik nog steeds een soort lag en stottering van de muis, dat komt omdat de polling rate van mijn muis in windows standaard 125hz is, en ook echt niet hoger wil. gelukkig had ik nog een gare optische muis en die kan wel 500 hz aan _/-\o_ . ik heb de volgende guide gebruikt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0_hZipKt72M]

je moet wel testmode gebruiken (driver heeft geen signature), eigenlijk niet aan te raden, ik zou zeggen, koop gewoon een gamingmuis die 500hz kan als je stotteringen ziet bij het muizen, maar er zit een handig tooltje bij om je muissnelheid te kunnen checken.

Qua vuurgevechten winnen denk ik dat die polling rate voor mij meer doet dan de hoge hz van het scherm, die stotteringen zijn heel vervelend. Ik dacht eerst dat gamingmuizen overrated waren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. (ik heb nu 2 muizen aan m'n pc hangen, dus kan snel vergelijken)

voor de mensen die minder fanatiek zijn en op een 60 hz scherm zitten zou ik adviseren om een framelimiter op 62.5 te zetten, dan wordt je muis per frame precies 2x uitgelezen, waardoor de stotteringen iig minder worden. Bij 120hz zou ik de framelimiter op 125 zetten, maar goed, als je een duur scherm hebt moet je eigenlijk gewoon een goeie muis halen.

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 10-07-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

reemprive schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
De M240B is misschien een slechte LMG qua stats, maar hij werkt erg goed in CQ. In tegenstelling tot de PKP. Ik merk dat mensen zich blind staren op stats terwijl het gaat om finesses zoals bijvoorbeeld in het geval van de M240B, een magazijn met minimaal 100 kogels. De AEK en F2000 worden als ultieme CQ wapens gezien, ik scoor daarentegen veel beter met de M16A3 en M416. De G3A3 wordt als slecht bestempeld, unfor heeft laten zien dat het voor sommige juist een beest is.

De M240B is eigenlijk de enige LMG die voor mij werkt in CQ, de rest ook geprobeerd maar dat vind ik weer niks. Dan kies ik toch liever een PDW-R :)
Ik gebruik de M240B echt heel vaak in operation métro om de gangen leeg te vegen 8) dat werkt echt prima! Ik begin steeds meer waardering voor dit ding te krijgen :) Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten. Maar voor het beter maaiwerk is het perfect. Precies zoals support bedoelt is. 'ondersteunen' !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Metro2002 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:20:
Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten.
Met een bipod erop werkt lange afstand ook goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
[...]

Ik gebruik de M240B echt heel vaak in operation métro om de gangen leeg te vegen 8) dat werkt echt prima! Ik begin steeds meer waardering voor dit ding te krijgen :) Alleen de recoil bij de eerste paar schoten is echt idioot hoog dus lekker op afstand iemand ermee neer knallen kun je vergeten. Maar voor het beter maaiwerk is het perfect. Precies zoals support bedoelt is. 'ondersteunen' !
Idem, naast de M27 is dit eigenlijke de enige LMG die ik gebruik. Waar ik overigens de M27 meer als assault rifle gebruik en de M240B inderdaad als heavy duty gebruik om lockers of de gangen bij de US spawn the 'depopuleren' :P .

Overigens ben ik ook begonnen om voor de verandering aggressive recon te spelen, voorheen was ik hier niet zo'n fan van maar de M417 ligt mij hier wel lekker voor :)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Thr!lls schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:34:
[...]

Idem, naast de M27 is dit eigenlijke de enige LMG die ik gebruik. Waar ik overigens de M27 meer als assault rifle gebruik en de M240B inderdaad als heavy duty gebruik om lockers of de gangen bij de US spawn the 'depopuleren' :P .

Overigens ben ik ook begonnen om voor de verandering aggressive recon te spelen, voorheen was ik hier niet zo'n fan van maar de M417 ligt mij hier wel lekker voor :)
Oude LMGs zijn vet, tot je zin heb in een assignment doen van Premium hoor je dat je PKP pecheneg moet gebruiken.

nope.jpeg

Raar wapen vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Phntm schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:38:
[...]

Oude LMGs zijn vet, tot je zin heb in een assignment doen van Premium hoor je dat je PKP pecheneg moet gebruiken.

nope.jpeg

Raar wapen vind ik het.
Ik werd al helemaal gek voor die premium unlock en nu hebben ze dat wapen ook nog voor een nieuwe skin unlock erbij gezet....

Die gaan we dus maar niet halen, die pkp is echt een onding -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Zolang er geen unlocks komen voor de volgende wapens ga ik er geen moeite voor doen :P:
AEK, 870CMS, M40a5, ACW-R, M240B, .44 magnum en M9 pistol

Eigenlijk de enige wapens die ik gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

theburninglink schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:19:
Zolang er geen unlocks komen voor de volgende wapens ga ik er geen moeite voor doen :P:
AEK, 870CMS, M40a5, ACW-R, M240B, .44 magnum en M9 pistol

Eigenlijk de enige wapens die ik gebruik :)
THIS, SO MUCH OF THIS>

Ik zou het zo vet vinden om een Carbon camo M9 pistol te hebben, of een all black .44 magnum.

Camo op een AEK vind ik net wat minder, maar M40A5 zou wel eentje verdienen.

JNG-90 heeft hex-achtige of anders rock camo voor diegenen wie het nog niet is opgevallen.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/123930473-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Moet zeggen dat alle wapens wel een camo verdienen, al is het maar om een keuze te hebben. Ik heb niks te klagen over BF3 of DICE, maar camo voor slechts 4 wapens is wel wat mager. Zo ingrijpend zal het niet zijn om camo's te ontwikkelen toch?

(En congratz Phntm :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Had trouwens paar dagen geleden een vage actie, toen ik neergehaald werd van achter door een mesje, schok ik zo erg dat ik ook blijkbaar de knife knop indrukte.

Wat er toen gebeurde was dat we elkaar dood maakten, hij kreeg nadat hij me neerstak toch nog een headshot van mijn knife 8)7

Die speler vond het blijkbaar niet zo interessant of was not amused want zei verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

de p90 is echt een beestachtig geweer: http://battlelog.battlefi...how/37494668/1/542837036/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Inderdaad. Snap dan ook niet dat iedereen van LMG's verwacht dat je er mee kan rennen en enkel met hipfire kan schieten en alsnog eindeloze killing spree's kan halen. Die dingen zijn daar absoluut niet voor bedoeld. Rustig en behoudend spelen en LMG's werken prima.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Tsurany schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Inderdaad. Snap dan ook niet dat iedereen van LMG's verwacht dat je er mee kan rennen en enkel met hipfire kan schieten en alsnog eindeloze killing spree's kan halen. Die dingen zijn daar absoluut niet voor bedoeld. Rustig en behoudend spelen en LMG's werken prima.
het is ook dat de lmg's een buff hebben gekregen voor close quarters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar alsnog zijn ze een stuk minder praktisch voor run and gun gameplay. Dan moet je langzamer en behoudender spelen. Vrijwel elke AR, Carbine of SMG is nauwkeuriger, echter geen van allen kan zo lang door blijven vuren. Dat laatste moet je dan ook gebruik van maken en met dat eerste punt moet je om leren gaan door situaties waarbij snelle nauwkeurige schoten op lange afstand nodig zijn te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MK3A1 ook (nog maar 28 kills nodig voor alle unlocks :)):
http://battlelog.battlefi...how/37496087/1/176679125/
oOo
Het andere team stond eigenlijk de hele ronde voor tot de laatste 200 tickets dankij Moviment0 en mijn werk :D De rest van het team zat alleen maar te campen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
klopt, je moet idd niet verwachten dat je headhots op afstand gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:25:
[...]

het is ook dat de lmg's een buff hebben gekregen voor close quarters.
http://blogs.battlefield....bf3-june-update-announce/

Waar staat die buff dan?
Er is helemaal geen buf geweest voor de LMG's in de laatste patch...
Die buff komt nog als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
http://battlelog.battlefi...oshahr-Canals-Fast-Spawn/

Sneue admin op deze server tegekomen. Zit de hele tijd te baserapen op de zw11. Zeg ik er wat van. Begint ie zelf te schelden. Denk doe gezellig mee. Wordt geband voor het laten staan van dezelfde zw11 waar hij weer op af kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Slurpie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:08:
http://battlelog.battlefi...oshahr-Canals-Fast-Spawn/

Sneue admin op deze server tegekomen. Zit de hele tijd te baserapen op de zw11. Zeg ik er wat van. Begint ie zelf te schelden. Denk doe gezellig mee. Wordt geband voor het laten staan van dezelfde zw11 waar hij weer op af kwam...
1 tip

Join NOOIT 32 p noshar cannels servers.

Deze zijn PUUR om te stats padden, het enige wat je er vind is een “top” ranked scout heli pilot die met ze vriendjes als RU de little birds steelt en de carrier gaat rapen.

Wel eens gejoined; zat de #1 toentertijd van de wereld op met ze vriendjes, na een paar keer gespawn raped te zijn had ik geluk, schoot 3 scout choppers uit de lucht door de pilots te killen, voelde erg goed. 3 sec later een ban.

Nooit joinen die servers, alleen maar laffe spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
evilpin0 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:11:
[...]

1 tip

Join NOOIT 32 p noshar cannels servers.

Deze zijn PUUR om te stats padden, het enige wat je er vind is een “top” ranked scout heli pilot die met ze vriendjes als RU de little birds steelt en de carrier gaat rapen.

Wel eens gejoined; zat de #1 toentertijd van de wereld op met ze vriendjes, na een paar keer gespawn raped te zijn had ik geluk, schoot 3 scout choppers uit de lucht door de pilots te killen, voelde erg goed. 3 sec later een ban.

Nooit joinen die servers, alleen maar laffe spelers
Kwam ik ook achter. Damn wat verzieken dat soort knakkers de sfeer op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 51 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.