Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is precies je punt? Wat hebben die twee spelers te maken met het feit dat jij wilt stoppen met BF3?

[ Voor 63% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 00:45 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:11
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:45:
Wat is precies je punt? Wat hebben die twee spelers te maken met het feit dat jij wilt stoppen met BF3?
I guess hacking.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:36
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:45:
Hetzelfde als dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ope67NmD4GlboMH3RlSBnrAS/full.png

Ik ben dat gezeik beu, elke server waar ik op kom is wel wat aan de hand. En ik zeg niet dat ik oooh zoo geweldig ben. Maar nog nooit in mijn leven heb ik cheats of hacks gebruikt om beter te worden online dan iemand anders. Dat andere mensen dat wel doen, en ik mijn avondje bf3 daardoor moet gaan missen is gewoon triest. Maargoed, 310 uur bf3, nu kan ik 310 uur naar de sportschool..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat mensen maar lekker boosten, ze worden er niet beter van. Zijn ze maar lekker level 145 en dan bakken ze er nog steeds niks van. En cheaters worden van elke degelijke server binnen no time gebanned dus dat kan ook moeilijk je spel verpesten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je hebt een server browser, als je te lui bent om servers aan te vinken die niet 12+ lege plekken hebben. Ja dan krijg je zoiets.

Er zullen vast hackers zijn maar servers met 4 man joinen, dat doe je toch echt zelf?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:55:
Hetzelfde als dit:
[afbeelding]

Ik ben dat gezeik beu, elke server waar ik op kom is wel wat aan de hand. En ik zeg niet dat ik oooh zoo geweldig ben. Maar nog nooit in mijn leven heb ik cheats of hacks gebruikt om beter te worden online dan iemand anders. Dat andere mensen dat wel doen, en ik mijn avondje bf3 daardoor moet gaan missen is gewoon triest. Maargoed, 310 uur bf3, nu kan ik 310 uur naar de sportschool..
Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik kan tien servers per avond joinen en nergens vind ik zulk gedrag. Maar goed, have fun op de sportschool :w

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:06:
Je hebt een server browser, als je te lui bent om servers aan te vinken die niet 12+ lege plekken hebben. Ja dan krijg je zoiets.

Er zullen vast hackers zijn maar servers met 4 man joinen, dat doe je toch echt zelf?
Nee dat doe ik bewust, lege servers opzoeken. Toevallig was dat een server die normaal bomvol zit. Ik zoek dat niet op ofzo. Ik zag er daar 2 inzitten, dus ik zeg tegen mijn kameraad. Ze zijn aan het boosten, laten we dat potje eens verzieken. Ik join altijd volle servers, thans met nog 2 a 3 plekken vrij. En dan heb ik of een handjevol cheaters te pakken of een overijrige admin die zich te goed voelt en een beetje god gaat uithangen op zijn server'tje... dat ze er maar in stikken.

@Tsu, je hebt vast een neusje voor die servers dan.. ik had je uit moeten nodigen naar de servers waar ik allemaal op gejoined ben de laatste tijd. Ik zoek dat niet expliciet op ofzo. Ik wil gewoon lekker knallen of dat nu B2K is, 24/7 metro zonder al te veel idiote regels. Helaas komt het op mij over dat er de laatste tijd bar weinig servers van te vinden zijn (32p, metro 24/7, veel tickets en geen rpg/m320 of 'no rules')

Maargoed voordat het weer een discussie wordt waar ik niet op zit te wachten, met aannames dat ik lui ben etc. bespaar ik me de moeite en mogen jullie weer lekker praten over de zaken die er wel toe doen.

[ Voor 4% gewijzigd door loewie1984 op 08-07-2012 01:37 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Och, ik vind het de laatste tijd wel mee vallen met de cheaters. Ik heb een tijdje terug ook een paar van dat soort posts gemaakt, dus ik snap je gevoel heel goed. Best triest dat er mensen zijn die cheats nodig hebben om te kunnen gamen, en te kunnen winnen.

Ik heb net een paar potjes TeamDM gedaan en ik kwam bij een ronde als beste uit de bus, en dan nog betrap ik mezelf erop dat als sommige gastjes nice kills maken dat ik dan in me zelf roep: DAT KAN TOCH NIET!? Terwijl ik al die lui rape, en er een paar lui bij zijn die waarschijnlijk even goed zijn als mij, ik nog ga janken. Dan denk ik bij mezelf maar snel: Niet zo janken, waarschijnlijk denken ze het zelfde wel eens bij mij...

Van die overtuidelijke stat-mafketels houdt je altijd helaas :(

Nog mensen van hier die me in Battlelog willen adden voor een potje schieten? Naam is Rice_NL. Iedereen van mijn Battlelog vrienden ligt volgens mij al te pitten. Saaie bedoeling ;)

Ik had BTW gister een potje waar ik in no-time 118 kills had, toen had ik gelijk een skilllevel van 595 ofzo. maar als je daarna een potje wat minder speelt, daalt je score gelijk drastisch. Hoe zit dat?

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 08-07-2012 01:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
DAMAGE schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:40:
Ik heb net een paar potjes TeamDM gedaan en ik kwam bij een ronde als beste uit de bus, en dan nog betrap ik mezelf erop dat als sommige gastjes nice kills maken dat ik dan in me zelf roep: DAT KAN TOCH NIET!? Terwijl ik al die lui rape, en er een paar lui bij zijn die waarschijnlijk even goed zijn als mij, ik nog ga janken. Dan denk ik bij mezelf maar snel: Niet zo janken, waarschijnlijk denken ze het zelfde wel eens bij mij...
Sommige mensen hebben gewoon wallhack en je kunt dus bijna niet achterhalen dat ze dit hebben. Aimbot, auto knife en andere bullshit merk je meteen, maar als iemand allemaal kleine subtiele hacks gebruikt, 10% healt, 10% meer damage, 2% sneller lopen, wallhack etc dan kom je al een heel eind, zeker als je dan ook nog gewoon eens goed bent zonder hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jep Madmaxnl, daar kun je wel eens gelijk in hebben ja. Ik had net bijv een gastje die leek overduidelijk wallhack te hebben, maar af en toe pwnde ik hem ook nicely omdat ik hem hoorde aankomen. Dus maybe luistert hij ook wel gewoon goed. Zou kunnen. Is altijd lastig om te bewijzen inderdaad, daarom beschuldig ik ook maar niet. Alleen het feit dat het kan, zet je wel steeds aan het denken. Als je nu absoluut niet kon cheaten oid, kon je tenminste nog een gevoel van respect hebben voor goede spelers. Nu zit je vaak direct in twijfel, terwijl het niet terecht is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien die post nog even aanhalen van die gast die zei dat 50% van de spelers aan het cheaten was. Hij wist dit om dat hij zelf ook een cheater was. Had 0% bewijs enzo! Dan hebben we alle hackusations ook weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

50% van de spelers? Lijkt me inderdaad wat overdreven. Ik denk dat meerendeel van de spelers gewoon speelt en het gevoel wil hebben dat hij/zij het zelf doet. Maar ik snap best dat er mensen zijn die dingen uit pure furstratie roepen hoor. Heb ik in het begin ook gedaan, gewoon jammer dat het spel waar je plezier in hebt gewoon vernaggeld wordt door cheaters. Nu lijkt het wel of iig het probleem met zoveel cheaters is opgelost. Kom ze veel minder tegen als in het begin.

Maar die 2% meer damage enzo, en die 5% sneller lopen toestanden, kan dat echt niet gedetect worden? Ik snap wel dat je met bijv drivertjes voor je videokaart ook nog wat dingen kunt doen zoals wallhack, maar zou er ooit een tijd komen dat alle cheats gewoon uitgebannen kunnen worden? Vind dat wel intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik noem ook maar wat, maar het is een rage die absoluut niet onderbouwde post te citeren en te claimen dat iedereen cheat. Simpelweg omdat doorgeschoten worden door een cheater niet erg is maar door iemand die beter is wel. Natuurlijk kan er van alles bij elkaar gecheat worden, zeker met client site hit detection, maar ga er maar gewoon vanuit dat iemand beter is. Zo veel mensen cheaten er echt niet hoor.

Overzichtje van een goede Battlefield 3 cheat:
Aimbot:
Uberdamage (only one bullet is needed to kill a player instantly)
Auto Spot (spot everyone on the map, automatic. You'll get the spotbonus for every kill your team makes)
Massmurder (kill everybody with a single button)
NoSpread
No Recoil
No Breathing
Visibility Checks
Soldier Aimbot
Vehicle Aimbot (All land vehicles, Chopper gunner and Helo transport machine gunner Aimbot for air vehicles) *Scroll down for video!*
Aim Styles (Off, When firing, Full auto)
Targeting Styles (Closest Target, Closest to crosshair, Highest Threat, Lowest Health, etc.)
SlowAim (Off, On) (+ Configurable slow aim speed)
AimAngle (Off, On) (+ Configurable autoaim rotation angle)
AutoFire (Off, On)
FriendlyFire (Off, On)

Radar:
3D Radar (Off, On) (+ Configurable for Players, Vehicles, Grenades, Flags, etc.)
2DRadar (Off, On) (+ Configurable radar scale)
Cross (Off, Cross, Dot, Box, Bounding Box)
Info Styles (Distance, Playername, Weaponname, Health, Armour)
Healthbars (Off, On)

TriggerBot:
TriggerBot (Off, On)
TriggerStyle (Instanthit, BulletSpeed and Bulletdrop)

Corrections:
Fps Correction (Off, On)
Ping Correction (Off, On)
Bulletspeed Correction (Off, On)
Bulletdrop Correction (Off, On)

Compatible with DX11
PB secure
PB clean sshots
Probleem is dat wanneer je weet wat er allemaal kan je qua cheats je overal al cheats in gaat zien simpelweg omdat je weet dat het eventueel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om. Tuurlijk wordt ik ook regelmatig gekilled op een wtf-manier, maar daarstaan ook genoeg kills tegenover waarvan ik me afvraag hoe ik dat in godsnaam voor elkaar heb gekregen. Tot op heden heb ik na 350 uur nog maar twee echte obvious hackers gezien, vanuit hun base headshots makend die door meters beton en staal zijn gegaan. Instant exit, report, en een andere server uitzoeken.
In the end speel ik BF3 maar voor 1 ding: mezelf. Wat anderen doen kan me echt een bal jeuken - willen ze stadpadden, als een josti met de tong uit de bek 200 belt-fed rounds in het luchtledige schieten, of watdan ook - I don't care. Wat ze van me denken of naar me roepen kan me ook niks schelen: sterker nog, ik kijk nauwelijks naar de chat, tenzij ik in een squad/team zit dat goed samenwerkt.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je kunt er inderdaad over blijven door discussieren maar je hebt er maar weinig aan. Ik quit ook instant als ik merk dat er een cheater zit.

Zijn er naast de GoT servers nog servers waar jullie regelmatig te vinden zijn? Ik mis de tijden van Quake 2 een beetje, dat je een xs4all server kon joinen en dat daar allemaal bekenden zaten te spelen. Het maakte niet uit wat voor tijd het was, er waren altijd bekenden online. Was altijd super leuk. Een beetje Skype/Teamspeak erbij kan het heel leuk maken. Bij BF1942 had ik altijd vaste avonden met onze 'clan' dat we gingen trainen en gewoon een beetje schieten, was erg leuk altijd.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 08-07-2012 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik join gewoon een server die op dat moment vol is of ga op de GoTLike teamspeak zitten en kijk waar die spelen en of ik daar mee wil spelen. Altijd wel gezellig :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah cool, zal morgen eens kijken op die GoT ts! Wist helegaar niet dat die er was joh. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

loewie1984 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:39:
ik denk dat ik voorlopig maar weer van bf3 ga afzwaaien. Elke server die ik joinde vanavond was het weer prijs. De ongelofelijk stats:

http://battlelog.battlefi...rmUpTill/stats/346943940/
http://battlelog.battlefi...ookiez0r/stats/351844542/

Er klopt gewoon geen kut van. Spelbederf.. heb er spijt van dat ik premium gekocht heb. De hele game is gewoon verziekt.

Ben er klaar mee...
Ik zie niks bijzonders aan deze stats?
Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:06:

Precies, loewie1984 :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik zie eigenlijk ook niets bijzonders aan die twee, hoge WL ratio waarschijnlijk omdat ze altijd samen met clanmembers spelen. Die eerste gast heeft een vrij hoge maar niet abnormale avg accuracy, maar dat is omdat ie veel recon/sniperrifles speelt. Zijn m16a4 accuracy is redelijk maar ook zeker niet abnormaal hoog. Lijken mij gewoon typische meto/cq spelers(chekc ook hun revives count). Ik heb veeeeeel verdachtere profielen gezien dan dit.

Wat de servers betreft, ik begrijp eigenlijk niet waarom de meesten nog gaan zoeken naar servers. Zodra je een goeie server hebt zonder egoadmins en onzin regels(GEEN FAST VEHICLE SPAWN), regelmatig vol en een leuke maprotation gaat ie bij mij in de favourites. Ik heb er nu een stuk of 15 in staan en het eerste wat ik doe is checken op mijn favourites voor een leuke server. AUK/ANR speel ik 90% van de tijd op, hebben alle soorten gamemodes en maps, zijn geen clanstackers, over het algemeen chill in de omgang en de gemiddelde playerskill en nog belangrijker de wil om samen te spelen/elkaar te helpen is gewoon veel en veel hoger dan in de gemiddelde pub. Op AUK is er een admin die wat mij betreft zijn werk niet goed doet maar die gast bakt er toch niks van en zie ik zelden (campende snipers killen op de carrier bij Oman is volgens hem baserapen, yeah right)

[ Voor 48% gewijzigd door Jay-P op 08-07-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

DAMAGE schreef op zondag 08 juli 2012 @ 02:27:
Ah cool, zal morgen eens kijken op die GoT ts! Wist helegaar niet dat die er was joh. Thanks voor de tip!
zeer gezellig ben er ook vaak veel lol maar ook veel samen spel :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat een TDM server opeens over naar Rush.
Wie heeft dat ooit uitgevonden zeg, om met 48 man rush te gaan spelen.
Iedereen is aan het campen en ook al zuig je hard, dan nog sta je in de top 3

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:19:
Gaat een TDM server opeens over naar Rush.
Wie heeft dat ooit uitgevonden zeg, om met 48 man rush te gaan spelen.
Iedereen is aan het campen en ook al zuig je hard, dan nog sta je in de top 3
48 is niks.
64 player rush op metro is pas leuk. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Tis nog zeker vroeg voor je? Heb je mijn andere post ook gezien waarin ik zeg dat ik dat niet bewust opzoek??

met je :F

dag ;w

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:30:
[...]

48 is niks.
Met no rules. Goed om je assignments te voltooien. O-)

En dan nog steeds 'rpg/smaw/tube n00b' in chat lezen. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:30:
[...]

48 is niks.
Ik blijf erbij dat het aanvallende team terug die voertuig moet uit de alpha :*)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt ook erg van de map af, sommige mappen werken prima met 48p rush, anderen wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

hebben jullie ook dat bf3 veel framedrops krijgt (lees 30 fps ipv 60) als je je pc uit de sleep mode haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

DAMAGE schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:40:
Och, ik vind het de laatste tijd wel mee vallen met de cheaters. Ik heb een tijdje terug ook een paar van dat soort posts gemaakt, dus ik snap je gevoel heel goed. Best triest dat er mensen zijn die cheats nodig hebben om te kunnen gamen, en te kunnen winnen.

Van die overtuidelijke stat-mafketels houdt je altijd helaas :(

Nog mensen van hier die me in Battlelog willen adden voor een potje schieten? Naam is Rice_NL. Iedereen van mijn Battlelog vrienden ligt volgens mij al te pitten. Saaie bedoeling ;)

Ik had BTW gister een potje waar ik in no-time 118 kills had, toen had ik gelijk een skilllevel van 595 ofzo. maar als je daarna een potje wat minder speelt, daalt je score gelijk drastisch. Hoe zit dat?
Skill wordt bepaald door rank -- kill jij iemand met een hogere rank = beter voor je skill ''level'' wordt jezelf gekilled door een lagere rank dan beinvloed dat je skil ''level'' Maar ik vind de stats niet erg boeiend k/d acc etc. Als ik wel eens een rondje metro met support speel en aardig wat magazines erdoor heen werk dropped m'n accu maja, als ze maar dood gaan :>
hardcoresmurf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:11:
hebben jullie ook dat bf3 veel framedrops krijgt (lees 30 fps ipv 60) als je je pc uit de sleep mode haalt?
55+ tot 130 heb er niet zoveel last van. Wel merk ik dat als ik een (langere) tijd speel het soms even duurt voor ik weer normaal de browser door kan alsof het nog even na rateld (komt waarschijnlijk door m'n hdd -- 7200rpm spinpoint?) Hoop ik.

[ Voor 12% gewijzigd door iNFiNiTY- op 08-07-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik word gek van die knife bug helemaal als er meerdere enemy s dicht bij elkaar staan, ik kan dan geen knife takedown doen en ook geen "swipe". Fucking frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

smoothz schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:14:
Ik word gek van die knife bug helemaal als er meerdere enemy s dicht bij elkaar staan, ik kan dan geen knife takedown doen en ook geen "swipe". Fucking frustrerend.
Ik heb dat sinds ik premium ben, dan heb je je mes in je hand.. en dan lijkt of hij wil maar niks doet.. merendeels op knife only servers heb ik dat, in een normale game werkt knife vanachter altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, bij mij start BF3 niet eens als ik mijn PC uit de sleep mode haal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Waarom maken mensen toch toch zo druk om dat farmen...

zodra je games heb waar je met punten omhoog gaat in klasse zul je altijd mensen zien farmen...

Ik erger me er niet aan, ik doen het zelf nooit maar als men het leuk vind om zo een rank 100 te halen moeten ze dat toch doen?

Ik snap ook niet dat ik hier verhalen lees over mensen die dan een server in gaan waar 2 man zitten, ze weten dan al dat ze aan het farmen zijn en daarna er toch nog over zeiken? Dat is het toch gewoon opzoeken? Je gaat toch ook niet naar een naakt strand als je liever niet in je blote bips in het zand ligt?

Valt me op dat dit topic alleen nog maar over stats gaat... met altijd 2 of 3 forum posters die elke scheet die ze laten ingame meteen moeten laten zien. Nog mooier, diezelfde gasten lopen ander mans stats altijd af te zaniken... nee de meerwaarde van dit topic is volledig weg... jammer... Normaal vond ik hier altijd tips zoals die FXAA mod, of wat een mooie setup was voor een bepaalde gun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Nee, bij mij start BF3 niet eens als ik mijn PC uit de sleep mode haal. 8)7
Waarom zou je een sleepmode gebruiken? Ik bedoel zeker als een ssd hebt is het totaal overbodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat sleepmode alsnog een factor 10 sneller is dan elke SSD en je programma's niet opnieuw hoeft op te starten en je precies verder kan waar je gebleven bent. Ik druk op de power knop, ga in mijn stoel zitten en voor ik goed en wel zit kan ik al weer verder gaan. Doe dat maar eens na met je SSD.

@ Jedi Geub: Klagen is makkelijk, draag zelf eens bij op de manier die jij graag wilt zien. Jou bijdrage aan dit topic is 3x klagen over premium en je bovenstaande post. Jij doet zelf dus net zo hard mee, dan is het wel heel hypocriet om over anderen te klagen. Als jij een ander onderwerp wilt zien kan je die ook zelf starten.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:23
nog een voordeel van sleep mode is dat alle data die windows in je ram gecached heeft (zoals de battlefield maps) gewoon blijven staan. 8GB ram + sleep = korte laadtijden, zelfs met harde schijf.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:33:
Omdat sleepmode alsnog een factor 10 sneller is dan elke SSD en je programma's niet opnieuw hoeft op te starten en je precies verder kan waar je gebleven bent. Ik druk op de power knop, ga in mijn stoel zitten en voor ik goed en wel zit kan ik al weer verder gaan. Doe dat maar eens na met je SSD.
Of je wacht 20 seconde en je pc is opgestart? Alles wordt fatsoenlijk afgesloten dat zodat je register niet verkloot raakt en je hardeschijf niet rete traag raakt. Ik doe het altijd met me latop maar het resulteert er wel in dat je minsten 1 x in het half jaar mag formatteren. Daarnaast weet ik niet wat jij allemaal open hebt staan maar zo iets als battlelog of origin is ook binnen 5 seconde opgestart.
haarbal schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:39:
nog een voordeel van sleep mode is dat alle data die windows in je ram gecached heeft (zoals de battlefield maps) gewoon blijven staan. 8GB ram + sleep = korte laadtijden, zelfs met harde schijf.
Het heeft bij mij nooit langer dan 30seconde geduurd voordat ik een map lade, en ik zit er altijd als een van de eerste in dus of je nou 15 of 10 seconde moet wachten voordat je mag spawnen maakt toch ook vrij weinig uit?

[ Voor 29% gewijzigd door bloodlynx op 08-07-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:33:
ik heb geen slaapmodus nodig met mijn ssd ;)
start mijn pc, ga even naar de wc en kom terug en alle programma's staan al aan.
Jedi Geub schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:24:
Waarom maken mensen toch toch zo druk om dat farmen...

zodra je games heb waar je met punten omhoog gaat in klasse zul je altijd mensen zien farmen...

Ik erger me er niet aan, ik doen het zelf nooit maar als men het leuk vind om zo een rank 100 te halen moeten ze dat toch doen?

Ik snap ook niet dat ik hier verhalen lees over mensen die dan een server in gaan waar 2 man zitten, ze weten dan al dat ze aan het farmen zijn en daarna er toch nog over zeiken? Dat is het toch gewoon opzoeken? Je gaat toch ook niet naar een naakt strand als je liever niet in je blote bips in het zand ligt?

Valt me op dat dit topic alleen nog maar over stats gaat... met altijd 2 of 3 forum posters die elke scheet die ze laten ingame meteen moeten laten zien. Nog mooier, diezelfde gasten lopen ander mans stats altijd af te zaniken... nee de meerwaarde van dit topic is volledig weg... jammer... Normaal vond ik hier altijd tips zoals die FXAA mod, of wat een mooie setup was voor een bepaalde gun...
Ja maar je houdt niet veel meer over ;)
FXAA mod kent iedereen al (bijna alle games hebben dit)
FPS optimaliseren doen de meestal toch ook al jaren in games.
MarkC mouse Fix gebruikt bijna 80% van de gamers. of je niveau ligt te laag en daarom merk je het verschil niet.
wapen tips is ook overbodig want vanaf dag 1 is dat al ongeveer hetzelfde:
M4A1(engineer)
M16A3, AEK-971,M416 (Assault)
M27 IAR ( L86A2 reload langzamer) (Support)
SKS,M417 (als je van snelle sniper rifles houdt) (Recon)

dus dan post je zo nu en dan even een leuke score ;)
http://battlelog.battlefi...how/37279613/1/172685289/
Hoewel ik steeds te laat was bij het cappen van vlaggen :(

maar goed jou post gaan ook over het gezeik van premium en nu dit ;) dus blijkbaar doe je hetzelfde.
Gewoon lekker gamen met bekende en af en toe even toe even trollen ;)
Hier heb ik ook last van en dat heeft niet zozeer met sleepmodes te maken.
ik heb dat ook regelmatig als ik paar keer een andere game speel of wanneer ik een lange tijd geen BF3 aanzet op 1 dag en dan heb ik s'avonds ook maar 30 FPS en moet ik mijn pc opnieuw opstarten voor 60 FPS

(nee, gasten dit had ik al voordat mijn pc dood is gegaan)

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 08-07-2012 13:53 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:41:
Of je wacht 20 seconde en je pc is opgestart?
Waarom? Ik zie daar geen enkele goede reden voor. Sterker nog, goed gebruik van standby kan de noodzaak voor een SSD drastisch terugdringen.
Alles wordt fatsoenlijk afgesloten dat zodat je register niet verkloot raakt
Onjuist. Het gebruik van standby heeft geen enkele noemenswaardige impact op je register. Heb je hier enige technische onderbouwing voor?
en je hardeschijf niet rete traag raakt.
Onjuist. Waarom zou je hardeschijf retetraag worden? Standby (S3) slaat geen informatie op je hardeschijf op tijdens het overgaan naar standby en er zal dus geen extra fragmentatie optreden.
Ik doe het altijd met me latop maar het resulteert er wel in dat je minsten 1 x in het half jaar mag formatteren.
Onjuist. Ik zie geen enkele technische reden waarom standby zou moeten zorgen voor formateren. Als je al bang bent voor vervuiling kan je eens per week/maand een reboot er tegenaan gooien en dan is hij weer "fris".
Daarnaast weet ik niet wat jij allemaal open hebt staan maar zo iets als battlelog of origin is ook binnen 5 seconde opgestart.
Teamspeak, Skype, Steam, Origin, Chrome, RDP, KeePass, Actual Multiple Monitors, Dropbox, Cubby. Dat allemaal opstarten kost ook tijd. Niet noemenswaardig veel maar ik zie dan ook geen enkele downside aan standby. Veel mensen hebben in een ver verleden slechte ervaringen gehad en zijn daardoor nog steeds huiverig. Sinds de RC van Windows 7 gebruik ik voor zowel mijn HTPC, laptop en desktop niks anders dan standby en heb ik nog nooit problemen ervaren met performance verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
bloodlynx schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:41:
Of je wacht 20 seconde en je pc is opgestart? Alles wordt fatsoenlijk afgesloten dat zodat je register niet verkloot raakt en je hardeschijf niet rete traag raakt. Ik doe het altijd met me latop maar het resulteert er wel in dat je minsten 1 x in het half jaar mag formatteren. Daarnaast weet ik niet wat jij allemaal open hebt staan maar zo iets als battlelog of origin is ook binnen 5 seconde opgestart.
Wat een poepverhaal, je register dat verkloot raakt vanwege sleep mode? Als je je laptop eens in het half jaar mag formatteren is er gewoon iets mis met je laptop.
Ik doe al jaren alleen maar sleep en heb nog nooit hoeven herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:51:
[...]

Waarom? Ik zie daar geen enkele goede reden voor. Sterker nog, goed gebruik van standby kan de noodzaak voor een SSD drastisch terugdringen.

[...]

Onjuist. Het gebruik van standby heeft geen enkele noemenswaardige impact op je register. Heb je hier enige technische onderbouwing voor?

[...]

Onjuist. Waarom zou je hardeschijf retetraag worden? Standby (S3) slaat geen informatie op je hardeschijf op tijdens het overgaan naar standby en er zal dus geen extra fragmentatie optreden.

[...]

Onjuist. Ik zie geen enkele technische reden waarom standby zou moeten zorgen voor formateren. Als je al bang bent voor vervuiling kan je eens per week/maand een reboot er tegenaan gooien en dan is hij weer "fris".

[...]

Teamspeak, Skype, Steam, Origin, Chrome, RDP, KeePass, Actual Multiple Monitors, Dropbox, Cubby. Dat allemaal opstarten kost ook tijd. Niet noemenswaardig veel maar ik zie dan ook geen enkele downside aan standby. Veel mensen hebben in een ver verleden slechte ervaringen gehad en zijn daardoor nog steeds huiverig. Sinds de RC van Windows 7 gebruik ik voor zowel mijn HTPC, laptop en desktop niks anders dan standby en heb ik nog nooit problemen ervaren met performance verlies.
Ik ken genoeg mensen (waaronder ik) die problemen hebben met performance verlies, en veel slaapstand gebruiken. Je hebt gelijk dat het er niet voor hoeft te zorgen maar ik denk dat het ook mee te maken heeft welke programma's je gebruikt en dat het misschien ook wel aan die pogramma's ligt en niet aan de slaap stand. Alleen heb ik er nooit last van bij mijn vaste pc waar ik nooit slaapstand gebruikt.

Daarnaast heb ik een ssd en was mijn reactie ook vooral bedoeld voor de mensen die een ssd hebben.
Zeker met de nieuwe chipsets zit er bijna geen tijdwinst meer in op de post te skippen.
Natuurlijk als je een wat ouder moederbord hebt zit daar ook weer winst in.

Ik snap wel beter dat je het gebruikt wanneer een taditionele harde schijf hebt.
En het register raakt fucked up is natuurlijk overdreven maar het is natuurlijk beter als zoals je zelf al aan geeft om je pc met enige regelmaat een keer helemaal af te sluiten.

Ik was nogal ongenuanceerd door persoonlijke ervaringen met slaapstand maar dat komt vooral ook dat vaak me desktop er niet eens meer uit kwam en me laptop er sloom wordt na verloop van tijd met dagelijks gebruik van slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:22
De enige reden dat je performance verlies hebt in slaapstand is omdat je allemaal processen open laat staan, of omdat er processen half gecrashed op de achtergrond draaien. Om die reden reboot ik wel altijd voor ik battlefield speel. Nouja, om die reden en omdat battlefield compleet kapot is sinds de laatste patch met sleepmode. Battlelog is dan nog wel ingelogd, maar de origin client niet meer. Als ik dan naar battlelog ga blijft hij gewoon altijd op 'loading map' staan, maar BF3 wordt niet eens gestart door de origin client. Ik kwam er na een tijdje achter dat het op te lossen is door even de origin client te openen en in te loggen.

Ik ben wel benieuwd naar armored kill, denk dat ik het spel tot die tijd ook niet meer speel. Niet omdat er iets mis mee is of vanwege de cheaters die ik toch nooit zie, maar omdat ik het te druk heb :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 08-07-2012 14:20 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Laatst online: 09-10 12:37
Pykow schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:47:

FXAA mod kent iedereen al (bijna alle games hebben dit)
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van die mod :P heb net even lopen googlen maar ik vindt ten eerste een hoop verschillende versies en ik weet nog niet wat het precies doet kan iemand dit voor mij verduidelijken en de goede link sturen :)?

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
@ Tsurany

Je kan om alle redenen om een SSD aan te schaffen heen draaien, dat deed ik eerst ook, maar zodra ik in aanraking kwam met een SSD wil ik never meer terug op een HDD als systeem partitie. Alles is instant en daar raak je al snel aan gewend, wat je dus later weinig meer opmerkt. Des te meer zodra je op een computer stapt met een HDD erger je je dood. Het voelt alsof je op een pentium 2 zit te werken.

Het laden van een Battlefield 3 map duurt ook 5 seconden :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:51:
[...]

SSD kan ik zeker aanraden. Gewoon je hele systeem voelt sneller. Dat is dus niet alleen bij opstarten, maar ook bij het laden van game levels, etc.
Alle HDDs zijn feitelijk bottlenecks voor de andere componenten, want de CPU kan veel rapper werken. Maar toch lijken zovele mensen bij een HDD te blijven. Dat snap ik niet, als de rest van je systeem een beest is.

[...]

Ik volg Bloodlynx wel. Ik start ook liever "met een schone lei" elke dag. Ik voel dat mijn systeem sneller is na een restart, dan dat ik een week lang van standby gebruik maak. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrDucky schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van die mod :P heb net even lopen googlen maar ik vindt ten eerste een hoop verschillende versies en ik weet nog niet wat het precies doet kan iemand dit voor mij verduidelijken en de goede link sturen :)?
DanielWW2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Je moet het ook zelf customizen om het goed te krijgen. Bij mij was het hopeloos na patch 1.04 omdat DICE de kleuren aanpaste. Toen heb ik zelf een eigen config gemaakt die ik wel lekker vind werken. ;)

Je moet de injFX_Settings.H file openen met notepad en dan naar tonemap gaan.

#define Gamma 1.00
#define Exposure 0.15
#define Saturation 0.80
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.1
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.0, 0.050, 0.0130, 1.0)

Dan krijg je dit te zien. (die van mij is al custom dus anders dan de standaard)
Gamma, Exposure doe ik niks mee.
Saturation is voor de felheid van de kleuren. Deze moet je niet te hoog zetten want dan zie je echt niks in woestijnmappen. Deze moet je verder pas na de kleuren goed zijn instellen.
Blueshift uit. (ja laten we nog meer blauw toevoegen) 8)7
Bleach maakt alles wat donkerder. Pas mee gaan prutsen na de kleuren.
Defog doe ik ook niks mee.
Fogcolor is waar de magie plaatsvindt.
De getallen staan voor de kleuren:
Blauw, rood, geel en wit.

De truc is om geel en rood in evenwicht te krijgen met ingame blauw en dan wit in te stellen en dan saturation en bleach waarna het eyegasm tijd is. :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik moet er wel bij zeggen dat de SP mappen verschrikkelijk zijn om echt goed te krijgen. Ik ben dan ook nog niet 100% tevreden maar het kan er mee door. Voornamelijk in MP. ;)

[afbeelding]

En ja, dit is ultra met 4x MSAA. :Y)
Dus er gewoon een downloaden, kijken of het eruit ziet en zelf gaan aanpassen. ;)

Oh en Tsu: ik was ook z'n unbeliever toen ik nog geen SSD had. Echt, het is zo snel dat je gewoon niet meer terug wilt naar een HDD. Ik moet me inhouden om niet in een keer mijn hele steam lijst op die SSD te gooien want dan ben ik aardig door mijn 256GB heen. Dus nu is het alleen BF3 en dat laat belachelijk snel. En dan heb ik het nog niet eens over Windows dat ongeveer een seconde nodig heeft tussen wachtwoord intikken en desktop. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Pykow schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:47:wapen tips is ook overbodig want vanaf dag 1 is dat al ongeveer hetzelfde:
M4A1(engineer)
M16A3, AEK-971,M416 (Assault)
M27 IAR ( L86A2 reload langzamer) (Support)
SKS,M417 (als je van snelle sniper rifles houdt) (Recon)
In navolging hiervan, misschien is het wel aardig om je persoonlijke favorieten per klasse te posten, en waarom. Mochten daar 'rare' keuzes tussenzitten, dan leidt dat vanzelf wel weer tot stof tot nadenken/bepraten. Schiet maar af als het te veel off-topic/slow chat is, maar ik begin lekker toch :+

Assault => G3A3 met Heavy Barrel en Kobra: in bursts probleemloos onder controle te houden, bruut veel slagkracht op wat langere afstanden, na een tijd oefenen ook in Close Quarters Combat-situaties prima te gebruiken (lagere rof gecompenseerd door hogere damage). Runners-up: M16A3/AEK-971.
Engineer => Scar-H met Heavy Barrel en Kobra: om dezelfde redenen als de G3A3, alhoewel gevoelsmatig minder bruikbaar in CQC. Runner-up: M4A1.
Support => M27 IAR met Heavy Barrel, Kobra en Extended Mag: support wapen dat handled als een Assault Rifle, goede slagkracht gecombineerd met goede mobiliteit (heb een hekel aan belt-fed LMG's). Runner-up: MG36.
Recon => L96 met 8x scope en Straight-pull Bolt: geeft mij als sneue sniper het gevoel het toch te kunnen. Met semi-auto sniper rifles heb ik niet bijster veel, al moet ik daar wellicht nog wat meer tijd in steken. Runner-up: M40A5.
PWD => As-Val met Kobra en Extended Mag: Assault Rifle in disguise, erg nauwkeurig, hoge rof, zowel geschik voor CQC als wat langere afstand. Runner-up: P90.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
w00t00w schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:29:
[...]

In navolging hiervan, misschien is het wel aardig om je persoonlijke favorieten per klasse te posten, en waarom. Mochten daar 'rare' keuzes tussenzitten, dan leidt dat vanzelf wel weer tot stof tot nadenken/bepraten. Schiet maar af als het te veel off-topic/slow chat is, maar ik begin lekker toch :+

Assault => G3A3 met Heavy Barrel en Kobra: in bursts probleemloos onder controle te houden, bruut veel slagkracht op wat langere afstanden, na een tijd oefenen ook in Close Quarters Combat-situaties prima te gebruiken (lagere rof gecompenseerd door hogere damage). Runners-up: M16A3/AEK-971.
Engineer => Scar-H met Heavy Barrel en Kobra: om dezelfde redenen als de G3A3, alhoewel gevoelsmatig minder bruikbaar in CQC. Runner-up: M4A1.
Support => M27 IAR met Heavy Barrel, Kobra en Extended Mag: support wapen dat handled als een Assault Rifle, goede slagkracht gecombineerd met goede mobiliteit (heb een hekel aan belt-fed LMG's). Runner-up: MG36.
Recon => L96 met 8x scope en Straight-pull Bolt: geeft mij als sneue sniper het gevoel het toch te kunnen. Met semi-auto sniper rifles heb ik niet bijster veel, al moet ik daar wellicht nog wat meer tijd in steken. Runner-up: M40A5.
PWD => As-Val met Kobra en Extended Mag: Assault Rifle in disguise, erg nauwkeurig, hoge rof, zowel geschik voor CQC als wat langere afstand. Runner-up: P90.
Ten eerste: Ik heb vanaf het begin geprobeerd de meest gebruikte wapens (M16, M4, M416 etc) te mijden, is me goed gelukt op de M4 na :P

Assault -> F2000 (Kobra, laser, foregrip) in CQ of L85A2 (kobra, HB, underslung) bij normaal
Engineer -> M4A1 met Kobra, HB en foregrip
Support -> Wisselt heel erg, hangt van mijn stemming af. Meestal een M60, LSAT of L86 met Kobra, bipod en ext.mag/laser
Recon -> Assault Recon -> M417 Holo, Laser en foregrip Camper Recon -> M98B/JNG-90 met 8x scope, laser en straight bolt
PDW -> P90 laser, flash supp en kobra
Shotty -> Spas-12 (Kobra, slug en laser) of MK3A1 (RDS, buck, ext. mag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

Het mooiste van een SSD boot vindt ik wel dat "loading windows" scherm met die samentrekkende Windows animatie, waarbij die animatie gewoon voordat hij compleet is bruut wordt onderbroken :)

Assault wapens:
M16A3 en M416. De rest gebruik ik wel maar ik vind de firerate of te laag of te hoog. Uiteindelijk val ik altijd terug op 1 van deze 2.

Engineer:
M4A1. De rest vind ik niet beter dan de PDW's.

Support:
Ik gebruik nauwelijks de support guns, als ik support neem gebruik ik of de P90 of PDW-R. De PKP is wel een monster, maar lastig in close combat.

Recon:
Eigenlijk wissel ik alle bolt action rifles af(allemaal wel goed) en vind ik de SKS en M417 goed als vervanger voor een AR.

Tja, en uiteraard shotguns. Favoriet is toch wel de SPAS met slugs. De DAO gebruik ik wel als mijn aim wat minder is of ik vaak gesupressed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Assault:
Afhankelijk van de map van kleiner naar groter: m16a3/m416 / AK-47m / AN-94 (geswitched van de G3a3 die ik eerst meer gebruikte)

Engineer:
SG355 / AKS-47u

Support:
Gebruik ik ook nauwelijks, mijn favo was mg36 maar weet niet wat die na alle patches nu nog voorstelt

Recon:
Same as above, van kleiner naar grotere maps: SV89 / L96 / M98b, SKS gebruik ik zeer af en toe, maar voor CQB ben ik niet zo een fan van dat soort gameplay met RDS enzo.

PDW: UMP-45(eigenlijk mijn favo wapen, vind m gewoon bruut klinken), P90

Vrij alternatieve wapens soms maar ik ben niet zo van altijd maar met hetzelfde wapen spelen omdat de stats zeggen dat je er 0,5% sneller iemand mee neerhaalt. Afwisseling is leuker, sowieso zijn weaponstats minder belangrijk imho op grotere conquest mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:22
Assault:
F2000, M16A3 in grote maps

Engineer:
870MCS met slugs

Support:
870MCS met slugs

Recon:
M417

alles met kobra, laser sight of HB en magnum als sidearm.

[ Voor 21% gewijzigd door Makkelijk op 08-07-2012 16:08 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms moet je ook alles zelf doen. Gelukkig zijn er dan nog GoTters om je flink te helpen. ;)
Dus dank u voor de hulp Yabsie en Movement0. :+

http://battlelog.battlefi...how/37301435/1/184991456/

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-07-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:08:
Soms moet je ook alles zelf doen. Gelukkig zijn er dan nog GoTters om je flink te helpen. ;)

No problem at all!

Toen ik joinde zag ik dat jullie vastzaten dus heb ik een kamikazi run naar M-com gedaan :)
En dat werkte gelukkig.

Als je TS aan de gang hebt kan het nog leuker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
*zucht*

soms vraag je je af of jij nou zo slecht speelt of het andere team zo goed is. En dan kan het natuurlijk ook je team zijn die zo slecht speelt... :'(

http://battlelog.battlefi...how/37310465/1/351402852/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:08:

Was dat die buttrape ronde? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet alleen geen gevoelens als feiten gaan presenteren. S3 hoeft echt geen grote problemen met zich mee te brengen. Het kan wel maar het kan ook perfect werken. Ik merk bij mij echt geen verschil tussen een week standby of een verse start. Framerate veranderd ook niet.
rickyy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:35:
@ Tsurany

Je kan om alle redenen om een SSD aan te schaffen heen draaien, dat deed ik eerst ook, maar zodra ik in aanraking kwam met een SSD wil ik never meer terug op een HDD als systeem partitie. Alles is instant en daar raak je al snel aan gewend, wat je dus later weinig meer opmerkt. Des te meer zodra je op een computer stapt met een HDD erger je je dood. Het voelt alsof je op een pentium 2 zit te werken.

Het laden van een Battlefield 3 map duurt ook 5 seconden :D
Ik draai er niet omheen, ik zeg enkel dat standby een reden kan zijn om een SSD nog niet direct te nemen. Zie zo vaak mensen een SSD in een HTPC stoppen puur vanwege snel opstarten van Windows terwijl standby nog sneller werkt. Een SSD is nuttig in sommige gevallen maar het lijkt wel alsof iedereen met een SSD realiteit verliest. Als je niks afsluit en dus ook niks opstart ga je geen verschil merken. Alles wat ik vandaag op mijn pc doe zou net zo snel gaan met een SSD als zonder een SSD. Ik start immers niks op, alle programma's draaien al en zitten dus in mijn RAM geheugen.
SSD zorgt dat IO taken sneller gaan, heb je geen zware IO taken merk je geen verschil. Aankoop rechtvaardigen noemen ze dat, dat moet je echter wel met feiten doen, niet met gevoelens.
bloodlynx schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:09:
Ik ken genoeg mensen (waaronder ik) die problemen hebben met performance verlies, en veel slaapstand gebruiken. Je hebt gelijk dat het er niet voor hoeft te zorgen maar ik denk dat het ook mee te maken heeft welke programma's je gebruikt en dat het misschien ook wel aan die pogramma's ligt en niet aan de slaap stand. Alleen heb ik er nooit last van bij mijn vaste pc waar ik nooit slaapstand gebruikt.

Daarnaast heb ik een ssd en was mijn reactie ook vooral bedoeld voor de mensen die een ssd hebben.
Zeker met de nieuwe chipsets zit er bijna geen tijdwinst meer in op de post te skippen.
Natuurlijk als je een wat ouder moederbord hebt zit daar ook weer winst in.
Niet elk programma zal er fijn mee werken maar dat ligt vaak echt aan die programma's. Alleen je moet het dan niet presenteren als algemeen feit.

Natuurlijk is standby met een SSD minder nuttig, maar ik zou het alsnog gebruiken.
Ik snap wel beter dat je het gebruikt wanneer een taditionele harde schijf hebt.
En het register raakt fucked up is natuurlijk overdreven maar het is natuurlijk beter als zoals je zelf al aan geeft om je pc met enige regelmaat een keer helemaal af te sluiten.

Ik was nogal ongenuanceerd door persoonlijke ervaringen met slaapstand maar dat komt vooral ook dat vaak me desktop er niet eens meer uit kwam en me laptop er sloom wordt na verloop van tijd met dagelijks gebruik van slaapstand.
Ik raad het niet aan, ik zeg dat het kan. Je moet niet iets afraden omdat je zelf een negatieve ervaring hebt. Miljoenen mensen maken er zonder problemen gebruik van. Juist door verkeerde informatie te geven blijven veel onwaarheden nog als mythe actief.
DanielWW2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:58:
Oh en Tsu: ik was ook z'n unbeliever toen ik nog geen SSD had. Echt, het is zo snel dat je gewoon niet meer terug wilt naar een HDD. Ik moet me inhouden om niet in een keer mijn hele steam lijst op die SSD te gooien want dan ben ik aardig door mijn 256GB heen. Dus nu is het alleen BF3 en dat laat belachelijk snel. En dan heb ik het nog niet eens over Windows dat ongeveer een seconde nodig heeft tussen wachtwoord intikken en desktop. :*)
Ik ben absoluut geen unbeliever hoor, de cijfers spreken voor zich en dat zal ik niet tegen spreken. Maar je moet die enorm hoge read snelheid niet zien als meer dan het is. Maar ik zal sowieso een SSD kopen als 256GB of hoger een beetje een leuk prijsje krijgt. Ik wil geen SSD waar enkel windows op kan en een paar spellen, ik wil alles er op kunnen mikken. Tot die tijd hoef ik geen SSD want dan is het voor mij de prijs niet waard.

Ik ga absoluut niet de snelheid van een SSD ontkennen maar daarnaast hoop ik dat SSD bezitters ook geen onjuiste informatie gebruiken om een SSD aan de man te krijgen. Feit is enkel IO taken sneller gaan, enkel het lezen van de SSD en het schrijven naar de SSD gaat sneller. Zolang die taken niet aanwezig zijn in je werkpatroon is een SSD geen performance wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany als ik ALLES op een SSD moet knallen heb ik 4tb ssd nodig dat is over 5 jaar misschien pas betaalbaar ...

Ik heb 128gb, W7, Diablo 3 en Bf3 staan er op met een hoop programmas en heb nog een aardige 35gb+ over ;)

[ Voor 33% gewijzigd door yzx op 08-07-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Tsurany schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:33:
Maar je moet die enorm hoge read snelheid niet zien als meer dan het is.
Het gaat bij een SSD niet zozeer om die hoge read snelheid maar om de absurd lage acces times van kleine random files in vergelijking met een HDD. Zodra je iets meer dan alleen spelletjes en internetten doet (foto/video bewerking, programmeren, CAD, 3d, Indesign, etc.) is een SSD zeker met de prijzen die je er nu voor betaalt zonde om links te laten liggen. En voor de duidelijkheid, ik heb nog geen SSD al zal die er wel binnenkort komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Zo leuk als je je Tunguska op de berg naast de US base parkeert op Firestorm, maar net zo dat ze je niet vanaf de base kunnen zien. Weliswaar niet veel kills door bail outs, maar wel een hoop disables/destroys voor een potje waar de US nog maar 150ticks over had :D http://battlelog.battlefi...how/37316274/1/354742908/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Over die SSD discussie: ik heb een vrij dure SSD, van 240GB, maar ik kan het iedereen aanraden. Af en toe last van BSOD's vanwege bugs met deze drive, maar zoals nu alweer een paar weken probleemloos werken en gamen, zonder BSOD's. Alles laad super super snel, en het werkt gewoon echt prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DAMAGE schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:24:
Over die SSD discussie: ik heb een vrij dure SSD, van 240GB, maar ik kan het iedereen aanraden. Af en toe last van BSOD's vanwege bugs met deze drive, maar zoals nu alweer een paar weken probleemloos werken en gamen, zonder BSOD's. Alles laad super super snel, en het werkt gewoon echt prettiger.
Natuurlijk werkt het prettiger dat snapt iedereen, behalve he who knows all. Sneller, stiller, zuiniger, koeler en compacter. :)

Werk er al een aantal jaar mee en ga noooooooooooooit meer terug. :)F

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:11
Hoe komt het eigenlijk dat de Appearance weer vergeten wordt? Ik dacht dat ze dat hadden gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Lizardz schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:30:
Hoe komt het eigenlijk dat de Appearance weer vergeten wordt? Ik dacht dat ze dat hadden gefixt?
Is het toch ook? Ik kijk er nooit naar omdat het altijd gereset wordt door gun master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tobitronics schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:42:
[...]

Is het toch ook? Ik kijk er nooit naar omdat het altijd gereset wordt door gun master
Het is niet gefixed, ook zonder gun master wordt het elke keer reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:17
Nummer 1 op de leaderboard hacked. Cheaters in overvloed tegenwoordig 3 gisteren gepakt.

http://battlelog.battlefi...t/show/37262526/1/2266...
http://battlelog.battlefi...wvwwvwvwwvw/stats/3667...
Name change:
http://battlelog.battlefi.../KSuperV/stats/366766633/
http://battlelog.battlefi...d/None/skill/soldier/1/0/

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 09-07-2012 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:43:
Nummer 1 op de leaderboard hacked. Cheaters in overvloed tegenwoordig 3 gisteren gepakt.
Goh, daar kom je ook snel achter. :+
En meer cheaters betekent waarschijnlijk een nieuwe cheat of een update. Verder loopt er kennelijk een actie bij Artificial Aiming, een koopt cheats en de koper mag de cheats ook aan een paar mensen weggeven. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 22:32
Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik speel BF3 nu 4 uur of iets. Naast dat ik verassend genoeg in de top 5 weet te eindigen enkele keren zijn het aantal: PB has banned userxxxxx for aimbot aardig hoog. Moet zeggen dat het me wel opviel.\

En QPeter maak dat lekker voor jezelf uit. Benoem alle cheaters altijd en overal. Als iedereen jou instelling heeft wordt er nooit een cheater gepakt.

@hieronder: Ja, maar er zijn genoeg andere fora. Overigens is tweakers er ook nogal sneu in maar goed. Zijn tweakers geen gamers he ;).

Maar cheaters aangeven is belangrijk als je het spel levend wilt houden. Name and shame. En tja, dat mensen een topic warning niet lezen. Maar als hij het even op een ander forum post heeft het wel waarde.

[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 08-07-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:58:
Ik speel BF3 nu 4 uur of iets. Naast dat ik verassend genoeg in de top 5 weet te eindigen enkele keren zijn het aantal: PB has banned userxxxxx for aimbot aardig hoog. Moet zeggen dat het me wel opviel.\

En QPeter maak dat lekker voor jezelf uit. Benoem alle cheaters altijd en overal. Als iedereen jou instelling heeft wordt er nooit een cheater gepakt.
Eeerm, volgens mij bedoelt hij dat dat in de topic waarschuwing staat...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tobitronics schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:03:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan dit filmpje?
Niks? Ik zie niks bijzonders in ieder geval behalve dat de persoon die het opneemt niks doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aburrir
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
Hij volgt die wwwwwwwwww, die overduidelijk een aimbot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De top 5 is niet zo moeilijk aangezien er de laatste tijd wel heel veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. Verder zie je PBB in actie en niet PB. Volgens mij komt er elke keer een melding op servers die het weergeven. Dus elke ban word op al die servers weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

aburrir schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:07:
Hij volgt die wwwwwwwwww, die overduidelijk een aimbot gebruikt.
Ik heb niks gezien wat op een aimbot lijkt in ieder geval, wat overigens sowieso al amper te bekijken is van een filmpje van een ander persoon.
Die "PB has banned *" messages worden constant doorgespammed, vaak van dezelfde persoon.
Als je wat recents wilt bekijken:
http://www.pbbans.com/
http://www.ggc-stream.com/

[ Voor 43% gewijzigd door Phyxion op 08-07-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Phyxion schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:08:
[...]

Ik heb niks gezien wat op een aimbot lijkt in ieder geval, wat overigens sowieso al amper te bekijken is van een filmpje van een ander persoon.
Kijk eens in de killlog. ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CodeCaster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:17:
[...]

Kijk eens in de killlog. ;)
Aha, naja, dan is het alsnog geen aimbot maar een mass-kill, totally different :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand al meegemaakt dat zn com rose blijft hangen? Hij blijft soort van autospotten. Muis al losgetrokken, keyboard ook. wtf 8)7 2x al vandaag..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Phyxion schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:08:
[...]

[...]

Die "PB has banned *" messages worden constant doorgespammed, vaak van dezelfde persoon.
Als je wat recents wilt bekijken:
http://www.pbbans.com/
http://www.ggc-stream.com/
Aha, dat verklaart het een en ander. Ook dat ze massaal gestreamed worden naar iedere PB server blijkbaar. Ik dacht al ben ik nu gek geworden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

LosGieros schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:24:
Iemand al meegemaakt dat zn com rose blijft hangen? Hij blijft soort van autospotten. Muis al losgetrokken, keyboard ook. wtf 8)7 2x al vandaag..
Autospotten is toch handig? :o :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
LosGieros schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:24:
Bij mij werkte escape duwen tot nu toe altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

lol ik ging zonet in 3rd person mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:29:
Natuurlijk werkt het prettiger dat snapt iedereen, behalve he who knows all. Sneller, stiller, zuiniger, koeler en compacter. :)

Werk er al een aantal jaar mee en ga noooooooooooooit meer terug. :)F
Misschien eens je ogen openen? Ik zeg nergens dat het niet sneller is, alleen dat het geen wondermiddel is. Natuurlijk werkt het prettiger, het kost enkel 160 euro voor 256GB, dat vind ik nog niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:32:
Aha, dat verklaart het een en ander. Ook dat ze massaal gestreamed worden naar iedere PB server blijkbaar. Ik dacht al ben ik nu gek geworden ;).
PBBans en GGC-streaming werken net íets anders. Elke BF3 server die ranked is draait PunkBuster. Wordt er een speler 'gevangen' door PunkBuster, dan wordt de speler verbannen en de server streamed het náár PBB/GCC, vervolgens verifiëren zij de ban en distribueren vervolgens door naar de overige servers in het netwerk. :)

Dus niet iedere PB server, maar iedere BF3 server.
Snap niet dat je niet gewoon de player report... Je hebt genoeg middelen... ;) Overigens is die speler nog steeds bezig, op een andere server is hij (op het moment van schrijven) 100+ kills, zonder dood te gaan. ;) Ik heb hem nu iig gereport.

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 08-07-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
[quote]CptChaos schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:18:
[...]
PBBans en GGC-streaming werken net íets anders. Elke BF3 server die ranked is draait PunkBuster. Wordt er een speler 'gevangen' door PunkBuster, dan wordt de speler verbannen en de server streamed het náár PBB/GCC, vervolgens verifiëren zij de ban en distribueren vervolgens door naar de overige servers in het netwerk. :)

Dus niet iedere PB server, maar iedere BF3 server.
[...]
Snap niet dat je niet gewoon de player report... Je hebt genoeg middelen... ;) Overigens is die speler nog steeds bezig, op een andere server is hij (op het moment van schrijven) 100+ kills, zonder dood te gaan. ;) Ik heb hem nu iig gereport.
[/q

Hij is gereport samen 2 andere. 1tje heeft al stat reset zag ik net xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

goosche schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:28:
Hij is gereport samen 2 andere. 1tje heeft al stat reset zag ik net xD
Ik hem nu dus ook gereport, hoe meer het melden, des te beter denk ik zo. ;) En een stat reset maakt, mag ik hopen althans, niet uit voor de Battlereport dus is ie alsnog de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
die vvvwww krijgt een ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Eindelijk een keer gun master gewonnen! Greep er altijd net naast door die LVG...

Edit: die vvvwvwvwwvwv vent heeft geen stats volgens blog.... it seems we are successful :D

Edit2: laat maar, foutje :')

[ Voor 44% gewijzigd door tobitronics op 08-07-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

tobitronics schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:35:
Eindelijk een keer gun master gewonnen! Greep er altijd net naast door die LVG...

Edit: die vvvwvwvwwvwv vent heeft geen stats volgens blog.... it seems we are successful :D

Edit2: laat maar, foutje :')
die zat vanmiddag nog op 2 tdm servers waar ik op zat
:(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Was net wel even cool via de teamspeak! Leuk om met z'n allen een team te slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

hardcoresmurf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:41:
lol ik ging zonet in 3rd person mode
Was jij toen ook niet te doden door anderen ?. Heb namelijk ook 3rd person mode ondervonden en meteen door dat je daar niet dood door kan op de een of andere vage manier.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Waarom zijn het altijd de Nederlandse servers die van Conquest Domination naar Gun Master gaan en andere vage dingen, zoals autokick op KD boven de 2.5 en meer slechte peop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat is dat voor ongein een autokick bij een KD van 2.5? Is dat onmogelijk om te halen ofzo? Of willen ze daarmee suggeren dat je een cheater bent? Wat slecht man. Gewoon een goeie admin op de servers, dat heb je nodig tegen die belhamels! Niet die rare autokicks idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Minaaj schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:00:
Waarom zijn het altijd de Nederlandse servers die van Conquest Domination naar Gun Master gaan en andere vage dingen, zoals autokick op KD boven de 2.5 en meer slechte peop.
Daar heeft men een setting voor: disable map rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
DAMAGE schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:02:
Wat is dat voor ongein een autokick bij een KD van 2.5? Is dat onmogelijk om te halen ofzo? Of willen ze daarmee suggeren dat je een cheater bent? Wat slecht man. Gewoon een goeie admin op de servers, dat heb je nodig tegen die belhamels! Niet die rare autokicks idd..
moeten ze toch zelf weten, er is best wat voor te zeggen om hoge kdr's op battlelog te bannen. Te skillde mensen zijn ook niet leuk voor het gros van de spelers, voertuighoeren, bijna alle cheaters, Allemaal geen last van op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

I'm impressed! Ik gebruik hem erg veel, maar krijg hem maar niet onder de knie in Conquest Domination :N

---

Pagina: 1 ... 50 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.