Helemaal mee eens. De moeilijkheidsgraad is het probleem niet.Zoijar schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:07:
[...]
Ik vind het echt een slechte oplossing als het zo gaat als ik vreed. Inferno is op het moment wat betreft moeilijkheid bijna goed. Met de juiste gear is er net, met veel moeite, doorheen te komen. Inferno moet echt niet "another walk in the park" zoals Hell worden. Je moet al *drie* keer een heel spel spelen dat eigenlijk te makkelijk is.
Het enige om te verbeteren is dat spul dat nu alleen in act 3 en 4 dropt ook in act 2 te laten droppen. Trek gewoon die drie acts gelijk wat betreft drops. Verder moet je dan een kleine aanpassing doen in de abilities van de elites. Sommige combinaties eruit filteren, en geen invulnerable minions meer. Hoewel je altijd om een te moeilijke elite heen kan gaan.
Er zijn nu situaties waar ik als DH in een keer dood ben, binnen de seconde. (soul rippers even als voorbeeld) Ik druk vaak nog wel snel genoeg op SS client-side, maar de server pakt die dingen met netwerk latency niet die grenzen aan de reactiesnelheid. Dan moet ik al wachten, respawnen, het hele veld doorlopen. Heel irritant als het keer op keer gebeurd. De repairs lopen ook nu al behoorlijk op soms. Als ze dat nog verder opschroeven (4 tot 6 keer...) dan wordt je al weer gedwongen om gold te farmen om je repairs te betalen. Doodgaan is mijnsinziens niet het probleem. Waarom is dat zo erg? En dan hoor je zo'n blizzard gast zeggen "vraag maar aan de hardcore spelers hoe je niet dood gaat" -- daar kan ik me wel enigszins aan ergeren: die gaan alleen niet dood omdat ze een class exploiten zodat ze bijna niet dood kunnen. Zijn er daadwerkelijk DHs op hardcore inferno? Ik betwijfel het. Een foutje van een halve seconde is dood namelijk.
Issues momenteel zijn:
- loot drops scalen niet goed, dus dat moet iets gelijk getrokken worden
- sommige elite abillity-combinaties zijn echt ondoenlijk, daar moeten ze even naar kijken
- viability van ranged classes, survivability van melee classes. Class balance dus.