• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:07

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:57:
[...]

You're welcome :)

Ik zie op je WoW Armory dat je nog geen glyphs hebt, is dat omdat je niet genoeg gold hebt?
Zo niet, kijk dan af en toe op de AH tussen de warrior glyphs.
Dit zijn wel een paar interessante voor je;
- Glyph of Rapid Charge (minder lange cooldown op Charge)
- Glyph of Victory Rush (meer healing uit Victory Rush)
- Glyph of Battle (langere duration van je Battle Shout)

Dit zijn drie leuke glyphs die handig zijn tijdens het levelen.
Ik heb wel een week of 3 geleden een glyph gekocht op de AH, welke dat exact was durf ik niet meer te zeggen. Maar op de een of andere reden staat hij idd niet erbij op de armory. Was een glyph dat ik meer damage zou doen ofzoiets.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Je hebt nu 6 slots voor glyphs, dus leef je uit! :)

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 10:14
Oxigeon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Ik heb wel een week of 3 geleden een glyph gekocht op de AH, welke dat exact was durf ik niet meer te zeggen. Maar op de een of andere reden staat hij idd niet erbij op de armory. Was een glyph dat ik meer damage zou doen ofzoiets.
kopen en leren alleen is niet genoeg, je moet 'm ook equippen. (tabje achter je talents) ;)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

JoeBravo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:02:
[...]

kopen en leren alleen is niet genoeg, je moet 'm ook equippen. (tabje achter je talents) ;)
Ja FUCK. Ben ik dat dus vergeten. Ik dacht ik leer dat ding en dan is dat geregeld. Wat ben ik nog een noob wat WoW betreft haha. Gisteren met een Guildie Therrek dungeon ingegaan. Hij was level 85 dus zijn we zo doorheen gewandeld. De laatste boss zou een mooie mount kunnen droppen maar helaas bleef deze drop uit. Heb wel wat mooie wapens gevonden die ik in een later stadium kan gaan gebruiken. Moet nog minimaal 1 of 2 levels stijgen en mijn DPS wordt verdubbeld

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:49
Het was weer eens huilen in LFR gisteren.
Op mijn rogue alle rolls verloren. Op mijn priest 1 roll gewonnen voor offspec (Holy). Ik heb twee keer de eerste 4 bosses gedaan. Vervolgens met mijn priest in de queue voor het tweede deel van LFR, natuurlijk kwam ik direct uit bij Deathwing. Na 3 whipes heb ik het maar opgegeven, de DPS vertikt het tegenwoordig om op de laatste tentacle single target damage te doen, waardoor je veel te veel damage neemt voor de healers. Na de eerste en tweede keer uitgelegd wat er moest gebeuren, /y gebruikt op het laatste platform en alsnog vertikt iedereen het.... beetje jammer

• JoeBravo
owja LFR. 1e deel met 3 guildies mee ging soepel (ik met m'n hunter). guildie frustreren door 'm eruit te dps-en, andere hunter frustreren door 'm eruit te dps-en en een kleine upgrade winnen. :P
2e deel was huilen met de pet op. 5x 3/8 geweigerd, toen toch maar accepteren en de fight te vroeg gestart zien worden...
toen maar een altje gelogd.
20-30 minuten later gingen de andere 3 opnieuw: leek dezelfde groep op 3/8 te zijn _O-

ben zelf m'n priest maar verder aan het levellen gegaan. level 47 nu.
check Hotei @ Bladefist om om trinketkeuze te kunnen lachen 8) :P

• Thysiej
JoeBravo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:23:
owja LFR. 1e deel met 3 guildies mee ging soepel (ik met m'n hunter). guildie frustreren door 'm eruit te dps-en, andere hunter frustreren door 'm eruit te dps-en en een kleine upgrade winnen. :P
2e deel was huilen met de pet op. 5x 3/8 geweigerd, toen toch maar accepteren en de fight te vroeg gestart zien worden...
toen maar een altje gelogd.
20-30 minuten later gingen de andere 3 opnieuw: leek dezelfde groep op 3/8 te zijn _O-

ben zelf m'n priest maar verder aan het levellen gegaan. level 47 nu.
check Hotei @ Bladefist om om trinketkeuze te kunnen lachen 8) :P
Had je geen gold meer voor de cape? Verder zijn die trinkets wel grappig idd;)

• JoeBravo
Thysiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:32:
[...]

Had je geen gold meer voor de cape? Verder zijn die trinkets wel grappig idd;)
moet een beetje op m'n gold letten, want weet je hoe duur al die upgrades voor Shinatobe gemmen en enchanten is? :+

mja, in de categorie 'een beetje nuttig is beter dan niets' :P

• Thysiej
JoeBravo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:34:
[...]

moet een beetje op m'n gold letten, want weet je hoe duur al die upgrades voor Shinatobe gemmen en enchanten is? :+

mja, in de categorie 'een beetje nuttig is beter dan niets' :P
Die gems krijg je zo ongeveer van mij... niet zo mekkeren hè! Vraag en gij zult krijgen (alleen rode gem voorraad is bijna op). Ik ben voor enchanting trouwens opzoek naar 'Purple Lotus'; heb je toevallig een paar op voorraad?
Die enchants zullen nog wel even duren, voordat ik 525 heb op mijn priest (zit nu op de 250 volgens mij)....

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:44
Onze raid lijkt wel vervloekt deze week. Gisteren in 1,5 uur alleen ultraxxion en blackhorn neer :S

Op spine hebben een dc gehad van de main tank, op minstens 3 tries zwarte schermen bij de healers, massive lag bij sommigen. 2 tries waarbij we op 100k hp van de burning dinges uitkwamen op de 3e plate (mede door de overige problemen). Uiteindelijk hebben we maar opgegeven...

• JoeBravo
Thysiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:39:
[...]

Die gems krijg je zo ongeveer van mij... niet zo mekkeren hè! Vraag en gij zult krijgen (alleen rode gem voorraad is bijna op). Ik ben voor enchanting trouwens opzoek naar 'Purple Lotus'; heb je toevallig een paar op voorraad?
Die enchants zullen nog wel even duren, voordat ik 525 heb op mijn priest (zit nu op de 250 volgens mij)....
alle low level herbs die ik vind belanden op de AH, maar als ik weer wat tegenkom, zal ik aan je denken.

Daar ga ik niet op wachten zo, ik level m'n eigen enchanter wel! :-(
Hotei zit op 160 geloof ik :P

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:47
Echt te slecht weer, kan iemand zo vriendelijk zijn mij een scroll of ressurection te sturen? alvast dank. :)

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
Rob SOS schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:00:
Echt te slecht weer, kan iemand zo vriendelijk zijn mij een scroll of ressurection te sturen? alvast dank. :)
Zie DM

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 15:05
zo level 19 op m'n nieuwe char op bladefist, valt me toch wel tegen dit levelen zonder herlooms. misschien toch maar even snel een char overzetten van lightbringer met alle benodigde herlooms.

Wowhead profiel

Void Storage zou gewoon account wide moeten zijn, ( en groter ) dan kan je teminste heen en weer spullen sturen :P ).
Maakt het wel erg makkelijk natuurlijk.

Maar goed, gelukkig level ik niet :P

• IntToStr
Hmm, dat zou interessant kunnen zijn. Kan iemand bevestigen dat je bijv. heirlooms kunt "mailen" via void storage over realms heen?

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
DrFlash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:12:
zo level 19 op m'n nieuwe char op bladefist, valt me toch wel tegen dit levelen zonder herlooms. misschien toch maar even snel een char overzetten van lightbringer met alle benodigde herlooms.
Ja had ik ook probleem mee xD
Was ook gewend om met heirlooms te levelen.. je gaat nooit dood dan..
nu ben ik al meerder keren tijdens het questen moeten corpsrunnen..

• DrFlash
Mek is er nog een bepaalde class "nodig" bij het raiden? Ik heb nog een 85 lock, priest, DK of warrior beschikbaar op het moment :-)

*edit, ik vergeet m'n druid die ook nog staat te niksen.

[ Voor 18% gewijzigd door DrFlash op 15-06-2012 10:23 ]

Wowhead profiel

Lekker druk bezig met MC farmen voor mn sulfuron ingots.

1 run, alle 2 de bindings. <3 Geen ingot of bloods :( maar die 2 bindings maakt veel goed

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• IntToStr
lanerios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:18:
Lekker druk bezig met MC farmen voor mn sulfuron ingots.

1 run, alle 2 de bindings. <3 Geen ingot of bloods :( maar die 2 bindings maakt veel goed
Ik heb 3 ingots te veel op het moment :p

Nu nog dat legendary item van Ragnaros en 3 bloods of the mountains... Die bloods hebben een verdomd lage drop rate helaas.

• JoeBravo
DrFlash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:17:
Mek is er nog een bepaalde class "nodig" bij het raiden? Ik heb nog een 85 lock, priest, DK of warrior beschikbaar op het moment :-)

lock/priest
DrFlash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:17:

Spriest en Wlock hebben we beide niet, maar ik denk Spriest onze voorkeur heeft :P

• Thysiej
Alleen shadowpriest uit mijn hoofd. Enig idee of de alt run een beetje van de grond komt? Zou mooi zijn als mijn priest wat gear zou krijgen:)
Thysiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:31:
Alleen shadowpriest uit mijn hoofd. Enig idee of de alt run een beetje van de grond komt? Zou mooi zijn als mijn priest wat gear zou krijgen:)
Zou het niet weten mensen, ik heb geen alts :P die raid waardig zijn.

@ Flash, maar als je je priest hierheen haalt en wil raiden met ons, doe ff een apply maken dan zorg ik wel je er in komt ;) samen met thys en joe natuurlijk.

Tweakers is taking over bladefist !

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 15-06-2012 10:33 ]

IntToStr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb 3 ingots te veel op het moment :p

Nu nog dat legendary item van Ragnaros en 3 bloods of the mountains... Die bloods hebben een verdomd lage drop rate helaas.
Klopt, heb net van mn vriendin sms gehad, we hebben nu alle mats behalve die rot bloods. Nog 6 te gaan /cry

Maar wel bezig ook met de bindings <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Maduth schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:09:
Vraagje, ik heb de annual pass en deze is frozen [ondertussen heb ik wel Diablo3]. Als ik nu niks doe, ben ik er dan er af of komt er nog een actie van Blizzard? Kan de break wel gebruiken want dan kan ik gewoon D3 spelen en de maanden oppakken bij MoP ;)
Voormalig guildie had vergeten te betalen en toen was ineens D3 weg uit zijn account en de mount weg uit WoW en had hij geen beta access meer. Heeft hij inmiddels wel opgelost, was een foutje want hij wilde wel betalen.

Maar bedenk dat je een verplichting bent aangegaan. Ook al speel je niet ze kunnen toch altijd betaling eisen.

• DrFlash
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:32:
[...]
@ Flash, maar als je je priest hierheen haalt en wil raiden met ons, doe ff een apply maken dan zorg ik wel je er in komt ;) samen met thys en joe natuurlijk.
Zal wel in de alt/social run zijn natuurlijk he :-) heb wel besloten dat in ieder geval tot mop ik me niet meer actief druk ga maken voor progress raiden (buiten het feit dat ik alles al neer heb op m'n warrior).

M'n priest is overigens specced als holy (shadow off). weinig ervaring met shadow, dan is m'n lock misschien beter aangezien ik daarmee gewoon kan facemelten :-)

Wowhead profiel

• JoeBravo
DrFlash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Zal wel in de alt/social run zijn natuurlijk he :-) heb wel besloten dat in ieder geval tot mop ik me niet meer actief druk ga maken voor progress raiden (buiten het feit dat ik alles al neer heb op m'n warrior).

M'n priest is overigens specced als holy (shadow off). weinig ervaring met shadow, dan is m'n lock misschien beter aangezien ik daarmee gewoon kan facemelten :-)
main runs zijn al behoorlijk social :P
Op een /drama run afgelopen woensdag na dan.
JoeBravo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:52:
[...]

main runs zijn al behoorlijk social :P
Op een /drama run afgelopen woensdag na dan.
Ja dat zou wel zijn geweest omdat de helft er niet was :P.

Maar Kom maar met de Char die je zelf wil hoor :), een lock zou wel nice zijn.
Maandag ben ik er weer bij met Raiden :).
Ook toevallig nog een persoon nodig die gewoon een guild zoekt om gezellig te levellen? Mn vriendin en ik zoeken nog een beetje gezellige guild. (ik wil echt weer gaan raiden met MoP maar nu ff lekker levellen)

LFR dropt alles wat mijn shaman kan gebruiken, verlies alle rolls. Daarna met mijn DK 7 Twilights gedaan (hoe ik daar in kom.. bijzonder met ilvl340 :P), maar gewoon geen enkele drop voor mn DK. 1 volledige Twilight op mijn warlock, 2h axe, plate helm en shoulders droppen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DrFlash
lanerios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:12:
Ook toevallig nog een persoon nodig die gewoon een guild zoekt om gezellig te levellen? Mn vriendin en ik zoeken nog een beetje gezellige guild. (ik wil echt weer gaan raiden met MoP maar nu ff lekker levellen)
Volgens mij is iedereen welkom. Ik zit er nu ook als social leveler.

Wowhead profiel

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
LFR dropt alles wat mijn shaman kan gebruiken, verlies alle rolls. Daarna met mijn DK 7 Twilights gedaan (hoe ik daar in kom.. bijzonder met ilvl340 :P), maar gewoon geen enkele drop voor mn DK. 1 volledige Twilight op mijn warlock, 2h axe, plate helm en shoulders droppen :/
Behoorlijk :/ Denk nu even snel mn lock en DK te gearen zodat ik ook LFR kan doen, vind het best apart dat ik dus met 340 ilvl gear (en een normal dungeon 2h) toch mee kan komen met DPS in Twilights, vraag me af wat mn DPS dat moet worden als ik goed in 378 gear kom te zitten (met name wapens).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:47
:P

[ Voor 97% gewijzigd door Rob SOS op 15-06-2012 11:45 ]

• IntToStr
Ik loop ook al weken rond met m'n 378 wapen in DS en sta op boss fights vaak op plek 2 of 3 qua dps en damage done terwijl die anderen wel bijna allemaal 397 of hoger wapens hebben. De nr 1 heeft dezelfde class/spec als ik en is wel full normal gear, dus die haal ik niet in.

En random blijft random he. Ik heb letterlijk maanden bijna niets gewonnen in normal en LFR en vorige week won ik 6 items in DS normal in 1 run, met de dag ervoor nog de mount van DW en 2 andere items. Deze week droppen er alleen rogue/dk tokens helaas :p

• JoeBravo
DrFlash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Volgens mij is iedereen welkom. Ik zit er nu ook als social leveler.
vrienden/bekenden/off-server-guildies van die gekke hollanders zijn vreemd genoeg allemaal welkom :P

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:44:
En random blijft random he. Ik heb letterlijk maanden bijna niets gewonnen in normal en LFR en vorige week won ik 6 items in DS normal in 1 run, met de dag ervoor nog de mount van DW en 2 andere items. Deze week droppen er alleen rogue/dk tokens helaas :p
Random blijft random, maar als ik voor de zoveelste keer een rol op een trinket verlies aan een andere die hem al heeft, of zelfs beter heeft, dan houdt het voor mij echt op. Ik ben Looking for Asos echt helemaal zat, kan niet wachten op MoP, dan ben ik tenminste niet meer afhankelijk van wat die idiote asos allemaal doen.
JoeBravo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:
[...]

vrienden/bekenden/off-server-guildies van die gekke hollanders zijn vreemd genoeg allemaal welkom :P
Indeed :), komt der maar in zei de spin.

de meer zielen op de server de meer vreugd, en het zou is tijd worden wij in de meerderheid zijn tegen die Engelsen !

• IntToStr
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Random blijft random, maar als ik voor de zoveelste keer een rol op een trinket verlies aan een andere die hem al heeft, of zelfs beter heeft, dan houdt het voor mij echt op. Ik ben Looking for Asos echt helemaal zat, kan niet wachten op MoP, dan ben ik tenminste niet meer afhankelijk van wat die idiote asos allemaal doen.
Helemaal mee eens hoor, heb hier zelf ook al menig rant geschreven over mijn avonturen in LFR :)
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Indeed :), komt der maar in zei de spin.

de meer zielen op de server de meer vreugd, en het zou is tijd worden wij in de meerderheid zijn tegen die Engelsen !
Domme vraag dan :) wie moeten we benaderen, of hoe zetten we dit in werking? Jep ben dom! :P

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:44:

Had ik met die 1h axe, No'kelnogwat, rogue need doodleuk terwijl hij met die 2 legendairy speelt en wint nog ook :/

lanerios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Domme vraag dan :) wie moeten we benaderen, of hoe zetten we dit in werking? Jep ben dom! :P
Poke Mektheb maar ingame ;), dan krijg je zo een invite en maak ik je Social spot met Tag "bekenden van Thys / Mek / Shin.

Vanavond rond 21:00 ben ik van de partij, moet eerst wat doen vanavond voor ik online ben ( dus ook niet raiden helaas voor mij )

• Dopiej
lanerios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Domme vragen bestaan toch niet :P

Hopelijk kan ik morgen de 85 aantikken maar betwijfel het.
Levelen van 80 tot 85 duurt best lang :O
Mja hou me der mee bezig he :P

• Thysiej
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Poke Mektheb maar ingame ;), dan krijg je zo een invite en maak ik je Social spot met Tag "bekenden van Thys / Mek / Shin.

Vanavond rond 21:00 ben ik van de partij, moet eerst wat doen vanavond voor ik online ben ( dus ook niet raiden helaas voor mij )
offtopic:
is die avondvierdaagse zolangzemaarhand niet voorbij Mek? :P

Het zou mooi zijn als we vanavond even een paar bosses neermeppen, t/m ultraxion ofzo?
Thysiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:11:
[...]

offtopic:
is die avondvierdaagse zolangzemaarhand niet voorbij Mek? :P

Het zou mooi zijn als we vanavond even een paar bosses neermeppen, t/m ultraxion ofzo?
Jawel :)

Maandag afgelopen was ik er bij volgens mij :P.
Woensdag moest nederland voetballen dus ja ;)
Vrijdagavond is biertje drinken in het cafe met een maat, elke vrijdag standaard tot een uurtje of 21:00.

Vroeger Raiden we gewoon Maandag Dinsdag Woensdag en Vrijdag :P, Dan kon ik altijd 3 dagen..
Maar dat hebben ze verandert om 1 of andere reden.

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 15-06-2012 13:15 ]

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 11:12
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:13:
[...]
Vrijdagavond is biertje drinken in het cafe met een maat, elke vrijdag standaard tot een uurtje of 21:00.
Jeetje, dan moet ik altijd nog beginnen :p
Bartjeh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Jeetje, dan moet ik altijd nog beginnen :p
Ik niet want dan zit ik er al vanaf 18:00 :)
En ik wil graag altijd nog wat gamen na die tijd :P.

Mijn avond is altijd Zaterdag dan wordt het meestal een uur of 5/6.
( helemaal nu dreamhack er aan komt als het goed is )

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 15-06-2012 13:17 ]

• Dopiej
Ik ga nooit zoveel meer stappen :P
Maar heb het voordeel dat ik nu een rustigere periode heb in het weekend..
Als voetbal is, is het op vrijdag trainen en bier drinken, zaterdag is het carnavalswagen bouwen (vanaf oktober ofzo) en zondags wedstrijd voetballen en bier drinken :P
En de vriendin neem natuurlijk ook tijd in beslag :/

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Zo.. 70, even een weekendje pauze en voorbereiden voor tentamens en crap op school..

• Dopiej
Poel13 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:33:
Zo.. 70, even een weekendje pauze en voorbereiden voor tentamens en crap op school..
GZ en succes met je tentamens!

• Poel13
Dopiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:33:
[...]

GZ en succes met je tentamens!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 13:12
Ik ben nu een tijdje bezig met Profession 1 Skinning. ben inmiddels +- lvl 180.
Wat is nou een goede 2e profession om erbij te pakken?
Leatherworking ofzo ivm het feit dat je het leer oppakt en daarna weer kunt verwerke?

• Dopiej
Swaxie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:59:
Ik ben nu een tijdje bezig met Profession 1 Skinning. ben inmiddels +- lvl 180.
Wat is nou een goede 2e profession om erbij te pakken?
Leatherworking ofzo ivm het feit dat je het leer oppakt en daarna weer kunt verwerke?
ja Lw past er heel goed bij skinning.. Alleen zit der wel heel veel farm bij..

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-11 20:40
Dopiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:04:
[...]

ja Lw past er heel goed bij skinning.. Alleen zit der wel heel veel farm bij..
veel farm, maar dat is bij iedere proffesion, maar skinning + leatherworking gaat erg veel geld opleveren als MoP released.

Ik vind het persoonlijk ook veel leuker om 2 proffesions te hebben waarbij je char kan upgraden zoals leatherworking, Jc, tailoring, scribing, blacksmith, enchanting. dan 2 gathering proffesions zoals mining, skinning en herbing.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Dopiej
Lcount schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:07:
[...]

veel farm, maar dat is bij iedere proffesion, maar skinning + leatherworking gaat erg veel geld opleveren als MoP released.

Ik vind het persoonlijk ook veel leuker om 2 proffesions te hebben waarbij je char kan upgraden zoals leatherworking, Jc, tailoring, scribing, blacksmith, enchanting. dan 2 gathering proffesions zoals mining, skinning en herbing.
Ja dat dacht ik ook indd xD tot ik verder wou gaan levelen maar nog meer dan 200 heavy leathers moest gaan farmen.. toen dacht ik ik level m'n LW wel op lvl 85..

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-11 20:40
Dopiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Ja dat dacht ik ook indd xD tot ik verder wou gaan levelen maar nog meer dan 200 heavy leathers moest gaan farmen.. toen dacht ik ik level m'n LW wel op lvl 85..
nja ik heb JC en enchanting beide op 525 atm verder heb ik mining en herbing op alts beide op 525 en alchemy op 450 maar kan niet verder lvlen omdat m'n rogue nog 74 is.
Het lvlen van proffesions is zoveel makkelijker als je op het zelfde lvl doet en geen haast hebt om 85 te worden en daarnaast krijg je van herbing, mining en skinning xp erbij wat het een stuk makkelijker maakt om daarnaast je proffesion ook te lvlen

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 13:12
Dopiej schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Hmm gaat dus wel veel geld opleveren..
Tis het overwegen waard:)

• Dopiej
Lcount schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:25:
[...]

nja ik heb JC en enchanting beide op 525 atm verder heb ik mining en herbing op alts beide op 525 en alchemy op 450 maar kan niet verder lvlen omdat m'n rogue nog 74 is.
Het lvlen van proffesions is zoveel makkelijker als je op het zelfde lvl doet en geen haast hebt om 85 te worden en daarnaast krijg je van herbing, mining en skinning xp erbij wat het een stuk makkelijker maakt om daarnaast je proffesion ook te lvlen
ja maar ik was bijv. lvl 56 en moest naar ander gebied omdat ik geen quests meer had
maar daar zaten weer andere mobs met andere leathers..
Dus ik zou alleen moeten farmen op mobs terwijl ik wilde levelen.. dus als ik 85 ben ga ik dat wel weer doen :)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Moet je ook nog gold neerleggen als je in ruil voor JP gear ophaalt bij de vendor?

• IntToStr
Nope, JP is genoeg :)

• Dopiej
Had het er gisteren toevallig met een guildie over dat die boa gear voor te levelen best duur is.. 1500g voor een head.. en als je alles bij elkaar optelt wat je kan kopen aan boa gear kom je aan een aardig gold bedrag..

Dan kan je beter JP farmen en daarmee boa gear kopen, dan verdien je zelfs gold en nog wat items wrsch. in instances en met die JP kan je gear/boa gear kopen.. win win situatie als je het mij vraagt.. enige is dat je der wat meer tijd in steekt..

• IntToStr
Tja, ik heb eergisteren een bold queens garnet verkocht voor 3k op de AH. De queens garnet had ik uit DS, dus gratis. Hiervan kan ik dus 2 heirlooms kopen (ofwel voor 1 char) en hou ik nog 600g over omdat je de 20% discount waarschijnlijk wel hebt in SW.

En mijn 25k gold zijn waarschijnlijk maar heel weinig in verhouding tot wat anderen hier hebben als ik het hier zo lees :p

• Dopiej
Ik heb nu 4.5k xD maar ben ook nog maar lvl 82 en heb het puur verdient met het questen, alles looten en verkopen en af en toe een instance tanken..

owja en der zit 300g van EJSchuiteman bij xD

[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 15-06-2012 16:00 ]

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ah mooi. Net setje ontbrekende glyphs aangekocht. Zit wat door cash heen.

• IntToStr
Bij mijn mage heb ik gewoon 2k overgemaakt van m'n main als startkapitaal en op level 52 (ongeveer) heb ik nu zo'n 4k geloof ik. Wel heb ik behoorlijk wat gold gebruikt om enchanting/tailoring te levelen. Was te lui om alles te farmen qua cloth. Beetje gold verdienen met darkmoon faire items verkopen.

Vorige week had ik een warrior aangemaakt op een andere server, dus zonder heirlooms en gold, maar dat is toch vervelend als je ineens al je gold nodig hebt om alleen maar je talents te kopen :p

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
IntToStr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:27:
Vorige week had ik een warrior aangemaakt op een andere server, dus zonder heirlooms en gold, maar dat is toch vervelend als je ineens al je gold nodig hebt om alleen maar je talents te kopen :p
Rerollen moet je doen tijdens DMF. Beetje questen, fishing skill kopen, naar Darkmoon island, crates opvissen .. Dikke profit :D

• IntToStr
Dat was tijdens DF en heb wel een field guide opgepikt en heb even staan vissen, maar had geen crates en ben er toen mee gestopt. En toen was de faire weer voorbij :p

• Poel13
IntToStr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:57:
Tja, ik heb eergisteren een bold queens garnet verkocht voor 3k op de AH. De queens garnet had ik uit DS, dus gratis. Hiervan kan ik dus 2 heirlooms kopen (ofwel voor 1 char) en hou ik nog 600g over omdat je de 20% discount waarschijnlijk wel hebt in SW.

En mijn 25k gold zijn waarschijnlijk maar heel weinig in verhouding tot wat anderen hier hebben als ik het hier zo lees :p
Ik had 9k totdat ik met mijn hunter 70 behaalde. tel daar 4k af voor mijn flying mount :(.. Met mijn druid was het een stuk cheaper (SOR :o )

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik hou van mijn alt rogue vs mannoroth :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6ICwp.png

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Mannoroth op mijn enhance shammy, zo'n 6 maanden terug: http://i.imgur.com/dJhV5.jpg

Al maanden niet meer op gespeeld :(
Twylight schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:01:
Ik hou van mijn alt rogue vs mannoroth :P

[afbeelding]
Die buff/proc is niet leuk, op mn undergearde DK haal ik daar ook tegen de 120k DPS :P

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik denk dat ik m'n fatknight maar eens ga levelen. Iemand enig id wat een goeie rotatie is op lvl58 is voor een frostie? Ik zie dat je 2 runes per school hebt en pilar of frost, die je kan inzetten voor extra dmg. Voor de rest twijfel ik een beetje welke ability eerst te gebruiken en of je als frost uberhaupt alle schools moet inzetten.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Frost is zo simpel, 2 plagues ophouden en spammen maar :P

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Vanaaf in AQ10 mijn eerste raid volbracht :) Conclusie: raiden is dik!

• IntToStr
Op welk level ben je maikel_rox? De uitdaging scheelt nogal of je het op level 60 of een stukje hoger doet :) Het mooie van raids is dat je echt moet samenwerken en de juiste tactiek moet gebruiken. Heel wat anders dan dungeons doorlopen of questen :p

Zelf toch iets aparts meegemaakt in LFR gisteren. Ik ging puur voor de VP en een kans op Gurthalak, maar in de 5 boss fights (kwam meteen bij Hagara uit) kon ik maar 2 items needen en beide waren een intellect trinket (dus voor healer). Van de 20 items dus echt helemaal niets dat bruikbaar is voor mijn spec. Zoals gezegd ging ik alleen voor het zwaard, dus hoewel het jammer is dat die niet dropte is het toch opmerkelijk vond ik :)

• maikel_rox
  • Nu online
Ik zat op level 66 tijdens de raid van gisteravond. Na een latertje vannacht nu op 68.
Kan inderdaad ook niet wachten tot de 70+ raids.

Desalniettemin ging het best aardig voor een eerste keer met meerdere beginners!

[ Voor 23% gewijzigd door maikel_rox op 16-06-2012 14:25 ]

Aaargh!!! Ik haat transmog setjes maken. Heb je eindelijk een mooi item gevonden wat bij samengestelde set past, is het item niet beschikbaar (voor je class)... :(

Wellicht is dat het nadeel als je transmog setjes maakt met WoW model viewer. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Zerora op 17-06-2012 11:30 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• JoeBravo
SinergyX schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:08:
Frost is zo simpel, 2 plagues ophouden en spammen maar :P
}:|

hastefrost: deseases up houden, runes voor obliterate, froststrike om runes terug te krijgen. critbuff (naam ff kwijt) bewaren voor obliterate (tot ~2 sec's wachten met froststrike indien nodig)
hit+exp cap>strength>haste>>mastery>>crit

masterfrost: deseases up houden, 1 unholy up houden en de rest voor howling blast gebruiken, froststrike om runes terug te krijgen. echter indien rune/runic power capped: obliterate ipv howling blast gebruiken.
hit+exp cap>strength>mastery>haste (1600-2000 rating is ideaal, beetje afhankelijk van wat je prettig vind)>>crit

1e is idd simpel (op het goed gebruiken van je critbuff na), 2e is een stuk moeilijker.

• Dopiej
maikel_rox schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:21:
Ik zat op level 66 tijdens de raid van gisteravond. Na een latertje vannacht nu op 68.
Kan inderdaad ook niet wachten tot de 70+ raids.

Desalniettemin ging het best aardig voor een eerste keer met meerdere beginners!
ghehe ik ben gisteren op lvl 83 even meegeweest met 4 full raid gear mensen naar Black Temple (lvl 70, 25mans raid)
Simpel alle bazen neergehaald op kleine 1,5u waar je normaal uren mee bezig bent xD
Raiden is inderdaad leuk maar bij de meeste guilds waar je je opgeeft voor raiden moet je echt goed je best doen wil je in aanmerking komen vaker mee te gaan en gear te kunnen krijgen..

M'n sub loopt nog 2 dagen hopelijk kan ik de 85 nog halen en dan na m'n vakantie weer verder spelen :D

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Man man man wat ga jij snel. Ik doe te veel buiten levelen :P. Beter kan ik niet meer mining opkrikken, blacksmithing doen. dalies etc. Eventjes terug naar stormwind om de AH te vullen kost me al gauw een half uur ofzo. Die tijd kan ik dan beter gaan steken in gewoon levelen. atm ben ik level 68

Vind questen echt saai haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 18-06-2012 08:39 ]

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:54
Zerora schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:29:
Aaargh!!! Ik haat transmog setjes maken. Heb je eindelijk een mooi item gevonden wat bij samengestelde set past, is het item niet beschikbaar (voor je class)... :(

Wellicht is dat het nadeel als je transmog setjes maakt met WoW model viewer. :Y)
Kun je beter mogit gebruiken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:38:
Man man man wat ga jij snel. Ik doe te veel buiten levelen :P. Beter kan ik niet meer mining opkrikken, blacksmithing doen. dalies etc. Eventjes terug naar stormwind om de AH te vullen kost me al gauw een half uur ofzo. Die tijd kan ik dan beter gaan steken in gewoon levelen. atm ben ik level 68

Vind questen echt saai haha.
haha ja ik level gewoon en doe random instances heel veel.. daar krijg je ook veel xp..
Mja bijna insta join als tank zijnde bij instances dus dat is wel mooi.. en anders gewoon questen en in queue blijven xD

Vind questen leuk om te doen zeker die Cataclysm gebieden :D Heb nu een quest op naar Uldum xD

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:47:
[...]

haha ja ik level gewoon en doe random instances heel veel.. daar krijg je ook veel xp..
Mja bijna insta join als tank zijnde bij instances dus dat is wel mooi.. en anders gewoon questen en in queue blijven xD

Vind questen leuk om te doen zeker die Cataclysm gebieden :D Heb nu een quest op naar Uldum xD
In 1 week tijd ben jij bijna van 65 naar 80 gegaan. Dat krijg ik nooit klaar. Ook al doe ik 4 uur per dag spelen haha.

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:49:
[...]

In 1 week tijd ben jij bijna van 65 naar 80 gegaan. Dat krijg ik nooit klaar. Ook al doe ik 4 uur per dag spelen haha.
haha ja Northrend ging bij mij echt super snel..
Ik speel nog niet eens 2u per dag misschien :P mja jij was toch ook pas begonnen met wow? of had je al eerder wow gespeeld?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:51:
[...]

haha ja Northrend ging bij mij echt super snel..
Ik speel nog niet eens 2u per dag misschien :P mja jij was toch ook pas begonnen met wow? of had je al eerder wow gespeeld?
Nou... ik speel al een aantal jaar maar nooit langer dan een maand per keer haha. Nu denk ik toch wel weer wat langer. Ondertussen is nu namelijk mijn abbo weer verlopen. Hopelijk tik ik dan volgende maand echt de 80 aan.

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:56:
[...]

Nou... ik speel al een aantal jaar maar nooit langer dan een maand per keer haha. Nu denk ik toch wel weer wat langer. Ondertussen is nu namelijk mijn abbo weer verlopen. Hopelijk tik ik dan volgende maand echt de 80 aan.
Ah zo :P ja ik heb een tijd heel addicted gespeeld.. Mja toen zat ik nog op school.. had geen vriendin.. dus had ik veel tijd.. nu niet meer zoveel xD
Vandaar dat ik vanaf woensdag niet meer subscribe omdat van 1 juli tot 23 julie op vakantie ben.. Beetje geldverspilling als ik een maand koop waarvan ik maar een week speel xD

• maikel_rox
  • Nu online
Merk nu wel dat het levelen op hogere levels wel wat langzamer gaat.. Inmiddels iig lvl 69 nu.
Hoop tegen het eind van de week toch wel richting de 80 te gaan.

Het raiden in mijn guild is redelijk low-entry daar waar het een behoorlijk casual guild is.
Eentje in de richting ik wil zsm 999 members en een stabiel inkomen als GM.
Gelukkig is de sfeer echter wel goed door een paar fanatieke spelers die vaak online zijn en goede instelling hebben.

• Dopiej
maikel_rox schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:52:
Merk nu wel dat het levelen op hogere levels wel wat langzamer gaat.. Inmiddels iig lvl 69 nu.
Hoop tegen het eind van de week toch wel richting de 80 te gaan.

Het raiden in mijn guild is redelijk low-entry daar waar het een behoorlijk casual guild is.
Eentje in de richting ik wil zsm 999 members en een stabiel inkomen als GM.
Gelukkig is de sfeer echter wel goed door een paar fanatieke spelers die vaak online zijn en goede instelling hebben.
Ja als je 80 bent tot 85 ga je pas merken hoe langzaam dat gaat :P

Bij mij in de guild is dat wel redelijk.. meestal 2x per week maar nu met vakanties en D3 enzo gaan ze maar 1 keer in de week..
Bij ons is het geen grote guild met zoveel members.. ze kiezen bewust volwassen spelers die serieus zijn en geen kleine kinderen die schelden op iedereen enzovoorts..

Speel je eigg. alliance of horde?

• Thysiej
Dopiej schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:56:
[...]

Ja als je 80 bent tot 85 ga je pas merken hoe langzaam dat gaat :P

Bij mij in de guild is dat wel redelijk.. meestal 2x per week maar nu met vakanties en D3 enzo gaan ze maar 1 keer in de week..
Bij ons is het geen grote guild met zoveel members.. ze kiezen bewust volwassen spelers die serieus zijn en geen kleine kinderen die schelden op iedereen enzovoorts..

Juist de weg van 80 naar 85 vind ik prima te doen, ook al kost het redelijk wat uur. Over het algemeen zijn de quests leuker en heb je tenminste het idee dat je bijna klaar bent...

• maikel_rox
  • Nu online
Dopiej schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:56:
[...]
Ik speel nu Horde. Pas een maand geleden begonnen met wow dus ken nog zeer weinig van het spel.
Als ik me char van nu op 85 heb en redelijk netjes gegeard wel plannen om ene Allience te gaan levelen ;)

• Dopiej
Thysiej schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:01:
[...]

Juist de weg van 80 naar 85 vind ik prima te doen, ook al kost het redelijk wat uur. Over het algemeen zijn de quests leuker en heb je tenminste het idee dat je bijna klaar bent...
Ja maar ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is xD maar gewoon dat je dan pas merkt dat van 80 tot 85 langzamer gaat dan bijv. 75 tot 80 enz.

• JoeBravo
[...]

50-60 vind ik crap, met name omdat de dungeons voor deze bracket veel te chaotisch zijn. Voor lfg opgedeeld in verschillende gedeeltes, maar niet te achterhalen welk deel je geacht wordt te doen.
En maar weinigen weten er echt de weg. :/
nu 55, dus nog ~3 levels tot Outland.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Zo, gisteravond de enige raid avond van de week, door diverse sportieve televisie-bezigheden eerder in de week. 't Was alweer een tijdje geleden dat we DSHC leeggemept hadden, omdat we voor een aantal mensen hun meta-mount wilden ophalen. Gisteren met een PuG-lock, die al eerder met ons meegeweest is, in de laatste spot dus weer eens goed aan de slag.

Ietsje na 8 begonnen. Simpele oneshots op alle bosses tot en met Hagara, die nog 650k HP over had voor ze haar derde special in ging, bitch :P Omdat we BL gepopt hadden en daarop wilden wachten voor Ultraxion hebben we dus onze mid raid break (normaal 22:00-ish) al om 20:55 gehouden.

Na de break dropte Ultraxion, voor het eerst sinds december z'n offhand. Serieus. Een half jaar wachten op de eerste drop. Briljant.

De oneshots gingen door tot op Spine. Vlak na de tweede roll backfirede de Gobbo jump van één van onze DPS (als in, hij sprong de verkeerde kant op :P), en ondanks da we gewoon door wilden gaan ging er toch langzaam wat meer fout, met de dood van een tweede DPS tot gevolg. En toen sprongen we er maar gewoon vanaf.

Try erna ging vlekkeloos. Geen doden, meer dan de helft van m'n mana over, niet eens echte paniek tijdens de laatste fase. De 25% nerf is wel heel duidelijk actief :+ En ook Madness was een oneshot. We waren wat traag met de 10% adds, waardoor deze pas tijdens de tweede wave Shrapnels popte. En dan zie je natuurlijk de RNG-goden in hun handjes wrijven, en 1 persoon 2 back to back Shrapnels geven. Ja, daar helpt geen Dream knopje meer voor. Maar omdat de 5% wave perfect down ging was het weer een lekker smoothe kill. De PuG-lock had al alle drops van Spine gewonnen, en mocht ook nog eens een nieuwe staff én de mount looten. Lucky day voor hem.

21:45 klaar. Draai me voor de TV. Zie Ronaldo de 2-1 scoren. Zet de TV uit en zet WoW weer aan. Zucht...

D3 char(s)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Ik weet het natuurlijk niet omdat ik er nog nooit ben geweest. Maar dan gaat het idd lijken dat je er bijna bent en wordt het vanzelf leuker om te doen :). Het questen nu doe ik alleen maar om hoog in level te geraken. Ik vind het gewoon ubersaai om te doen haha

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:48
Het levelen gaat tegenwoordig snel. er bestaat geen langzaam levelen meer. Vroeger pre tbc was lang levelen :P toen waren we echte strijders

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:17:
[...]

Ik weet het natuurlijk niet omdat ik er nog nooit ben geweest. Maar dan gaat het idd lijken dat je er bijna bent en wordt het vanzelf leuker om te doen :). Het questen nu doe ik alleen maar om hoog in level te geraken. Ik vind het gewoon ubersaai om te doen haha
Nja de nieuwe gebieden zien er ook gewoon leuker en mooier uit.. ik vind het beter in elkaar zitten bij de nieuwe Cata gebieden..

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:18:
Het levelen gaat tegenwoordig snel. er bestaat geen langzaam levelen meer. Vroeger pre tbc was lang levelen :P toen waren we echte strijders
Dat is relatief he. Ik weet nog dat we met een hele groep die op allemaal verschillende servers speelden afspraken om te rerollen. Ik heb toen mijn priest binnen een week naar 60 gewerkt, inclusief de timbermaw rep voor de enchants en tailoring recipes. De laatste twee levels alleen maar furbolgs gemept en zelfs dat ging rap.

1-58 ging een stuk sneller met alleen maar questen en dat was voor de uitgebreide leveling guides. Gewoon een kwestie van zoveel mogelijk quests oppakken en de tekst niet lezen. Ik heb het nut van die guides nooit begrepen, ieder character dat ik wilde powerlevellen heb ik sneller geleveld als die guides aangaven.

• Thysiej
Ricmaniac schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:18:
Daar ben ik het niet mee eens, waarom is het levelen pre TBC dan zoveel langer? Tot en met de heirlooms aan toe is er weinig verandert voor het levelen van 1-60 voor zover ik weet. Alleen abilities etc. zijn aangepast. Met mijn eerste character ben ik echt lang bezig geweest om die tot 80 te krijgen (ik begon tijdens de overgang van TBC naar WotLK)...

Dat het tegenwoordig zo makkelijk gemaakt is dient natuurlijk meerdere doelen:
- Blizzard geeft aan dat levelen er alleen is om kennis te maken met je character en de main abilities
- Door het alsmaar verhogen van de levelcap ging het anders veel te lang duren om 85 te worden. Ten tijde van Vanilla deed je waarschijnlijk een dag of 8 over het van 1-60 komen (speeldagen). TBC kwamen daar nog eens een paar dagen bij op. WotLK was in het begin ook weer een paar dagen erbovenop. Als het te lang duurt schrik je natuurlijk nieuwe spelers af om te gaan levelen en ook de huidige spelers schrik je af om alts te gaan maken.
- Het is onderdeel van Blizzards strategie om de MMO 'toegankelijker' te maken. Nu nog een functie voor iemand die een max-level character heeft om een alt te maken vanaf bijvoorbeeld level 80, voor laten we zeggen 15 euro. Tuurlijk krijg je er een hele berg noobs bij, maar ik heb na 8 characters van 0-85 geleveld te hebben geen zin meer om alts opnieuw te levelen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:25:
[...]

Dat is relatief he. Ik weet nog dat we met een hele groep die op allemaal verschillende servers speelden afspraken om te rerollen. Ik heb toen mijn priest binnen een week naar 60 gewerkt, inclusief de timbermaw rep voor de enchants en tailoring recipes. De laatste twee levels alleen maar furbolgs gemept en zelfs dat ging rap.

1-58 ging een stuk sneller met alleen maar questen en dat was voor de uitgebreide leveling guides. Gewoon een kwestie van zoveel mogelijk quests oppakken en de tekst niet lezen. Ik heb het nut van die guides nooit begrepen, ieder character dat ik wilde powerlevellen heb ik sneller geleveld als die guides aangaven.
Ik liet me vroeger nog wel eens door instances boosten door een maat van me, dat schoot ook wel lekker op. Weet niet of dit tegenwoordig nog kan? (level cap op dungeons ofzo)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.