Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ligt het nou aan mij of is die goblin MF run generfd? 20 runs 1x gevonden:P

EDIT: doe het wel op hell, kan het daar ook aan liggen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:11:
hmmm ligt het nou aan mij of is die goblin MF run generfd? 20 runs 1x gevonden:P

EDIT: doe het wel op hell, kan het daar ook aan liggen?
Waar?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

act 2q8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Voor even tussendoor:

Een korte vraag, niet echt over Diablo maar toch ook wel weer.

Ik zie hier verschillende plaatjes van screenshots ingame (items, stats enz.). Maar hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? als ik in Diablo zit, en druk op de Print Scrn. knop maakt mijn computer wel een print screen, maar niet van het spel, maar van wat ik hieronder heb staan (meestal gewoon mijn bureaublad).

Is dit een instelling wat ik ergens kan instellen? Of moet ik op een andere manier een print screen maken?

Alvast bedankt! _/-\o_

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Neoseer schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:38:
Jah klopt, maar ben ook nog niet zon hoog lvl. Later worden de runes pas echt interessant, iemand suggesties dan? Ben level 35
Ik ben zelf lvl 43 barb en gebruik sinds lvl 36 het volgende:
-Frenzy (triumph)
-Rend (bloodlust)
-Leap (iron impact)
-Revenge (vengeance is mine)
-War Cry (hardened wrath)
-Wrath of the Berserker (arreat's wail)

Passives:
-Bloodthirst
-Nerves Of Steel
-Tough as Nails

Dit kan je vanaf lvl 36 gebruiken, dus daar zit je in ieder geval dicht bij in de buurt. Werkt voor mij prima in nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:28
Is er al ergens iets te vinden wat normale DPS ranges zijn voor de classes over de levels heen? Of is het gewoon simpelweg niet over nadenken (op normal) als de monsters op tijd dood neervallen en komt dit pas vanaf lvl 60? Gisteren namelijk ACT II doorgespeeld met een Barbarian (2 hander) en een Wizard en 1x dood gegaan bij Belial omdat we gezellig met zn 2'en in een area effect bleven staan :-) Voor de rest konden we eigenlijk niet genoeg vijanden bij elkaar vinden om een uitdaging te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 22:28
Madstorm schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:22:
Voor even tussendoor:

Een korte vraag, niet echt over Diablo maar toch ook wel weer.

Ik zie hier verschillende plaatjes van screenshots ingame (items, stats enz.). Maar hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? als ik in Diablo zit, en druk op de Print Scrn. knop maakt mijn computer wel een print screen, maar niet van het spel, maar van wat ik hieronder heb staan (meestal gewoon mijn bureaublad).

Is dit een instelling wat ik ergens kan instellen? Of moet ik op een andere manier een print screen maken?

Alvast bedankt! _/-\o_
hier de uitleg en anders gewoon via fraps?

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150758096

[ Voor 3% gewijzigd door nadd op 01-06-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nadd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:22:
Is er al ergens iets te vinden wat normale DPS ranges zijn voor de classes over de levels heen? Of is het gewoon simpelweg niet over nadenken (op normal) als de monsters op tijd dood neervallen en komt dit pas vanaf lvl 60? Gisteren namelijk ACT II doorgespeeld met een Barbarian (2 hander) en een Wizard en 1x dood gegaan bij Belial omdat we gezellig met zn 2'en in een area effect bleven staan :-) Voor de rest konden we eigenlijk niet genoeg vijanden bij elkaar vinden om een uitdaging te vormen.
Sowieso niet over nadenken. Wat je 'nodig' hebt verschilt per class, persoon en party. Als je er goed doorheen komt is het prima toch? Als je echt damage tekort komt en de mobs niet willen vallen heb je meer nodig en ga je shoppen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:22:
Is er al ergens iets te vinden wat normale DPS ranges zijn voor de classes over de levels heen?
Ligt echt puur aan wat voor items je koopt. Heb met een Monk gepartied die een level hoger dan my 2k DPS minder had, maar iets tankier was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 21:43

Alvast bedankt! _/-\o_
alt-printscreen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dip
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-01-2023

dip

shut up ulé

Alvast bedankt! _/-\o_
Kijk eens in je "Mijn documenten"
Daar staat een diablo 3 folder met je screenshots

It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Over fraps gesproken, als ik video capture doe gaat het initieel erg vlot (40+ FPS) maar na een tijdje dropt hij ineens naar 1-2 FPS - waar zou dit aan kunnen liggen? Bij andere toepassingen heb ik daar geen last van.

Verder vraag ik me af of een coop Wiz & DH een goeie combo is, gisteren even geprobeerd en nogal vaak dood gegaan :P Voelt aan alsof we een tank nodig hebben (act1 hell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:30:
Over fraps gesproken, als ik video capture doe gaat het initieel erg vlot (40+ FPS) maar na een tijdje dropt hij ineens naar 1-2 FPS - waar zou dit aan kunnen liggen? Bij andere toepassingen heb ik daar geen last van.
Hoeveel geheugen heb je?
Sfinx- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:30:
Verder vraag ik me af of een coop Wiz & DH een goeie combo is, gisteren even geprobeerd en nogal vaak dood gegaan :P Voelt aan alsof we een tank nodig hebben (act1 hell).
Act 1 hell zou je met zn tweeen als ranged dps (als je een beetje gear hebt) redelijk makkelijk doorheen moeten kunnen blasten. En je kunt sowieso je gargantuan/etc als tanks gebruiken natuurlijk.

Je moet wel bij elkaar blijven en je beweging een beetje coordineren, anders trek je de mobs uit elkaar, terwijl je ze bij elkaar wil houden.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:15
wizard als glass cannon zn gang laten gaan, en als wd wat meer controle uitoevenen. grasp met 80% slow is vaak voldoende, en dan flink aoe'en :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/wspis8.jpg

Jeeej :D was er door het lekkere weer nog niet van gekomen maar eindelijk lvl 60, nu nog act4 van hell afronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02

skoozie

SCSI

Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Act 1 hell zou je met zn tweeen als ranged dps (als je een beetje gear hebt) redelijk makkelijk doorheen moeten kunnen blasten. En je kunt sowieso je gargantuan/etc als tanks gebruiken natuurlijk.

Je moet wel bij elkaar blijven en je beweging een beetje coordineren, anders trek je de mobs uit elkaar, terwijl je ze bij elkaar wil houden.
&
kevz schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:38:
wizard als glass cannon zn gang laten gaan, en als wd wat meer controle uitoevenen. grasp met 80% slow is vaak voldoende, en dan flink aoe'en :P
Demon Hunter en Wiz hebben geen Gargantuan, maar ik moet ook altijd heeel goed nadenken welke wleke is :)

[ Voor 20% gewijzigd door skoozie op 01-06-2012 15:39 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
lol shit, ik las ook wd ipv dh :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ice Arrow van Elemental Arrow spammen, Wiz met Blizzard + natuurlijk Coolblooded passive.

Marked for Death eroverheen gooien en Impale + stun op sterke mobs. Wizard kan met die passive best aardige met Ray of Frost + charge rune (280% wpdmg) erbij gebruiken.

Je hoeft dan werkelijk nooit geraakt te worden en kunt vreselijk passief gaan spelen, zeker met Vault en Venom Hydra / Teleport - facture rune erbij.

Maar goed, dan ga ik er even vanuit dat je met een vriend speelt en jullie beiden je build willen aanpassen.

Als je met de bovenstaande build hoef je werkelijk nooit meer dood te gaan als je een beetje kite en chokes gebruikt. (niet tussen de spiderlings gaan staan in die grot b.v.)
Maar goed, het heet niet voor niets World of Kitecraft he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deed gisteren de goblin run op inferno act1, iemand anders was ook bezig, die kwam hem 1 keer tegen ik 5 keer :P verschilt dus heel erg, gewoon zorgen dat je hem met zoveel mogelijk mensen doet, liefst 4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

frG schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Hier gaat het al fout, je hebt abilities nodig die of health terug geven, of zoiets als ignore pain.

Charge + rune met health
Overpower + rune met health
Revenger + rune met health

Dan kom je al een heel eind ;)
speel zelf zonder fury spenders! wel met passive van 25% meer dmg bij 100% fury

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Gezellig hoor, ben ik lekker bezig met Act III kom ik een groep Bloated Malachor's tegen met een elite. 5 keer dood gegaan, en nog geen 5 min later kom ik weer z'n groep tegen inclusief elite.. :(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Zijn er nog tips ende truucks om goblins op Inferno te killen? Me WD heeft niet zoveel dps nog, en dan is het meeste aoe of dots, en dus verkrassen die goblins altijd door hun portaltje voordat ik ze heb. Geen cc lijkt te werken.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

bstard schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:52:
Zijn er nog tips ende truucks om goblins op Inferno te killen? Me WD heeft niet zoveel dps nog, en dat is het meeste aoe of dots, en dus verkrassen die goblins altijd door hun portaltje voordat ik ze heb. Geen cc lijkt te werken.
Enige wat ik dan nog kan bedenken dan is in een hoek drijven...
Of DPS omhoog.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:26

Rem

Zijn er nog tips ende truucks om goblins op Inferno te killen? Me WD heeft niet zoveel dps nog, en dan is het meeste aoe of dots, en dus verkrassen die goblins altijd door hun portaltje voordat ik ze heb. Geen cc lijkt te werken.
Ze hebben 2 portals:
Als ze te ver weg van je raken openen ze een portal, deze kan je interrupten met stuns, knockbacks etc.
De tweede openen ze na verloop van tijd. Deze kan je niet interrupten. Als je dus niet genoeg DPS hebt, komen ze altijd weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 16:44
Ik lees hier veel over goblin runs, levert dat echt zoveel op? Ik zit nu in NM en naast max 1000 gold nooit echt boeiende items. En als jullie het over runs hebben, betekend dat dat ze alleen in bepaalde gebieden voorkomen? Heb daar nooit op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wat ik begrepen heb:

- Ze vluchten pas wanneer je aanvalt, dus je kan er eerst vlak naast gaan staan.
- Ze rennen altijd tegenovergesteld aan jouw positie, dus probeer ze 'vast te zetten' tussen jou en bijv een muur.
- WD heeft de Grasp (nogwat) spell; Movement -80% dacht ik? Daarmee vluchten ze minder snel.

Ik weet even niet of een WD ook spells heeft om te "stunnen"? If so, werkt dat misschien ook aardig?

-- edit: Oke, ze zijn dus blijkbaar niet te stunnen/slowen/etc. Heb ik nooit getest.

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 01-06-2012 16:10 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skoozie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:38:
[...]

Demon Hunter en Wiz hebben geen Gargantuan, maar ik moet ook altijd heeel goed nadenken welke wleke is :)
Ow damn... Ik lees altijd WD..

Wie speelt er nou DH :+

@OkkE: volgens mij hebben movement impairing effects geen invloed op treasure goblins..

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

OkkE schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Wat ik begrepen heb:

- Ze vluchten pas wanneer je aanvalt, dus je kan er eerst vlak naast gaan staan.
- Ze rennen altijd tegenovergesteld aan jouw positie, dus probeer ze 'vast te zetten' tussen jou en bijv een muur.
- WD heeft de Grasp (nogwat) spell; Movement -80% dacht ik? Daarmee vluchten ze minder snel.

Ik weet even niet of een WD ook spells heeft om te "stunnen"? If so, werkt dat misschien ook aardig?
Stun werkt niet dacht ik. ik gebruik op mijn WD geen grasp, dus weet niet of dat werkt.

mijn Dire Bats + pets doen het tot nu toe nog goed tegen die goblins (A1 Hell)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

[...]

Wat ik begrepen heb:

Ik probeer altijd voorzichtig om ze heen te clearen, door ze net buiten beeld te houden en ze dan te "dirigeren" richting een hoekje :)
Naar mijn idee is dat wel de "beste" strategie, alleen wel uitkijken dat je ze niet per ongeluk vanaf een afstand van te voren raakt.

Of ze pas beginnen met rennen als je ze hit kan ik niet bevestigen ;(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
GoodspeeD schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:05:
Ik heb nu nog deze standaard, non-elective build: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#bhYVij!ZYW!aaZZaa

En kom er in ieder geval het eerste stuk op nightmare tot aan de Skeleton King prima mee door. Ik vind het sowieso wel een uitdaging om te kijken hoever ik kom zonder elective mode. En straks zal ik ongetwijfeld wat meer tankachtige skills moeten gaan kiezen, maar tot die tijd knal ik lekker door. :)
Ach ik kwam er pas in act 1 Inferno achter dat dit kon, en heb er nog geen gebruik van gemaakt met mijn wizard. Verbaasde me enorm dat er een elective mode bestond, had ik totaal niet verwacht. Vond het ook prima te doen zonder en met elective moet ik nog eens goed naar gaan kijken. Nu heb je veel meer trade-offs(wat gelijk ook wel het aantal mogelijke builds drastisch beperkt natuurlijk), maar vond dat wel een uitdaging.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Ow damn... Ik lees altijd WD..

Wie speelt er nou DH :+

@OkkE: volgens mij hebben movement impairing effects geen invloed op treasure goblins..
Inderdeaad, beetje met zo'n raar masker op allemaal van die veel te zwakke minions oproepen die steeds doodgaan, daar heb je toch niets aan :+

Goblins zijn irritant, mijn hatred generator is hungering arrow.
en elemental arrow met tentacles burnt best snel >_< 8/10 krijg ik hem gewoon niet down solo omdat ik hem dus te vroeg raak, voor ik eromheen gecleared heb

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 21:43
[...]

Wat ik begrepen heb:

Ik meen dat de goblin immune is tegen alle grasp/stun/slow spells die je maar kunt verzinnen. Het enige wat helpt is in een hoekje drijven en DPS spammen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:07:
[...]

Ik meen dat de goblin immune is tegen alle grasp/stun/slow spells die je maar kunt verzinnen. Het enige wat helpt is in een hoekje drijven en DPS spammen.
Is dat zo? DH traps lijken wel effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:26

Rem

Ik quote mezelf even, want volgens mij is mijn bericht ertussendoor gevallen.
remsporus schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Ze hebben 2 portals:
Als ze te ver weg van je raken openen ze een portal, deze kan je interrupten met stuns, knockbacks etc.
De tweede openen ze na verloop van tijd. Deze kan je niet interrupten. Als je dus niet genoeg DPS hebt, komen ze altijd weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

De goblin die ik het makkelijkst vind te farmen is die in Act 1 missie 2 (weet zo de naam niet meer). als je dan naar de waypoint gaat die bij het hek, en vanaf daar naar beneden en dan naar links, daar zit soms (niet altijd) een chellar daar kan af en toe wel eens een goblin in zitten.. Op inferno doe ik dit

Maar ik hoor her en der dat in ACT 1 "slechtere" drops komen dan bv, in ACT 3. Kan iemand die bevestigen of is dit niet zo?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Is dat zo? DH traps lijken wel effect te hebben.
Nee dat is niet zo. Ik kan 'em met Cyclone van Monk ook naar mij toe trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
4GB, zal 'ns kijken of het vol loopt... is wel de bottleneck van m'n systeem.
djunicron schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:43:
Ice Arrow van Elemental Arrow spammen, Wiz met Blizzard + natuurlijk Coolblooded passive.

Marked for Death eroverheen gooien en Impale + stun op sterke mobs. Wizard kan met die passive best aardige met Ray of Frost + charge rune (280% wpdmg) erbij gebruiken.

Je hoeft dan werkelijk nooit geraakt te worden en kunt vreselijk passief gaan spelen, zeker met Vault en Venom Hydra / Teleport - facture rune erbij.

Maar goed, dan ga ik er even vanuit dat je met een vriend speelt en jullie beiden je build willen aanpassen.

Als je met de bovenstaande build hoef je werkelijk nooit meer dood te gaan als je een beetje kite en chokes gebruikt. (niet tussen de spiderlings gaan staan in die grot b.v.)
Maar goed, het heet niet voor niets World of Kitecraft he?
Thx voor de tips :) Was eerste keer dat we samen speelden en was zonder TS op dus ja coordinatie kan nog beter :P Ik gebruik al Blizzard en Venom Hydra maar had Teleport ingeruild voor Diamond Skin, mss toch switchen dan. Verder magic weapon voor +15% dmg & energy armor voor +65% armor. Arcane orb voor kite dps, m'n arc regen is vrij hoog. Nog niet gedacht aan ray of frost met coldblooded, ga ik vanavond eens uittesten!

We hadden vooral last met elite packs met teleport/speed/invulnerable minions enzo, kiten lukte op zich vrij aardig :) Maar die elites kan je niet zomaar vastpinnen & kiten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:10:
Maar ik hoor her en der dat in ACT 1 "slechtere" drops komen dan bv, in ACT 3. Kan iemand die bevestigen of is dit niet zo?
Klopt. In Act 4 inferno droppen de allerbeste items, die zul je niet in Act 1 vinden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wat ik alleen "irritant" vind is dat mobs geen level aanduiding hebben....
Soms is het wel handig dat je een beetje een idee hebt wat voor level je tegen over je hebt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Is er iemand die mij heel even op quest 7 (black soulstone) van ACT II op normal kan zetten? (en dan voor de boss aub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:20:
Wat ik alleen "irritant" vind is dat mobs geen level aanduiding hebben....
Soms is het wel handig dat je een beetje een idee hebt wat voor level je tegen over je hebt ;(
in inferno toch easy

act 1 = 61
act 2 = 62
act 3 = 63
act 4 = 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

Wat ik begrepen heb:

Niet volledig correct
Als je in bodyrange pull bent zullen ze na verloop van tijd (10s) gaan lopen/portal
Is mij 1 keer gebeurd dat ik een goblin zag, was er te dicht in de buurt, ging rondom schoonmaken, kwam ik terug goblin weg. Als je een goblin target, zorg ervoor dat je net buiten het zichtveld blijft en maak het rondom schoon. En als je ze niet in een hoek kunt drijven, zorg er dan iig voor dat ze in de richting lopen die je gecleared hebt :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Joarie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:07:
[...]

Die chain van Barb. werkt wel. (dat je een ketting gooit en een mob naar je toe trekt)

Heb die lang in mijn bar gehad, en hij werkte ook tegen goblins!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Klopt. In Act 4 inferno droppen de allerbeste items, die zul je niet in Act 1 vinden.
Maar er zit ook wel een substantieel moeilijkheidsverschil tussen act 1 en 4 inferno..

Zijn nog maar weinig mensen die succesvol Act4 inferno farmen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

In hoekje laten lopen en dan fetish army = easy kill. Zo farm ik ze tenminste. O-)

Maar als ze dan alsnog ontsnappen door de portal is je dps echt te laag ja.

DoTs werken ook niet op de goblins.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Madstorm schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:10:
Dit kan ik heel erg bevestigen.
Ik heb 2 dagen lang warriors rest act 1 inferno gefarmt, een rare mob + een chest op mijn barbarian. Toen kwam ik erachter dat dit wel een beetje de ceiling was mbt progressie van m'n barb (solo) dus heb ik een wizard gerollt en ik farm nu al een week act 3 inferno siegebreaker runs met 5 valor en in totaal 338 magic find

Ik heb items gehad varieerend van 1100 dps 1hander - 1400 dps 2hander en armor pieces die vendoren voor 2500-3500 gold (geeft vaak een indicatie van hoe veel 'statspunten' het item heeft gehad).

De potentieele kwaliteit van de items van act 3 bosses ligt dus stukken hoger. In act 1 drop voor mijn gear alleen nog maar 'rommel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:34:
[...]

Maar er zit ook wel een substantieel moeilijkheidsverschil tussen act 1 en 4 inferno..

Zijn nog maar weinig mensen die succesvol Act4 inferno farmen.
Klopt, ik kom wel door act 4 heen solo, maar met heel veel moeite. Het is niet efficient. Terwijl ik door act 3 heen vlieg behalve de laatste 2 zones waar ik wat voorzichtiger moet doen. Farmtechnisch dus de meest geschikte zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
OkkE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:53:
Mensen denken recht te hebben op (...). Blizzard geeft nergens de garantie dat je 24/7/365 kan spelen. Blizzard kondigt netjes onderhoud aan, dat loopt soms uit. Blizzard is in mijn ogen erg open over de problemen en geeft tips & uitleg.

Kan je even niet inloggen? Vervelend. Kan je of iets anders gaan doen of op 't Battle.net forum klagen. Vind je het echt zo schandalig? Stop je met spelen en koop je nooit meer een Blizzard game.
Geen idee of hier al op gereageerd is want ik kan de slow chat niet bijhouden, ik moet 40 uur per week werken. Ik reagreer specifiek op dit bericht (en niet de tientallen hiervoor waar ik het niet mee eens ben) omdat er staat:

Blizzard is in mijn ogen erg open over de problemen en geeft tips & uitleg.

Daar heb ik dus een heel andere mening over. Ik vind het complete gebrek aan een fatsoenlijke communicatie vanuit Blizzard richting de Europese speler het grootste probleem. In de afgelopen dagen heb ik de server status alleen maar up gezien. Zowel woensdag als donderdagavond was inloggen een groot probleem. Het is mij woendag niet gelukt en donderdag pas na anderhalf uur proberen. Dan kunnen je games servers wel up zijn, maar als een (groot) deel van je gebruikers er niet op kunnen heb je daar niets aan.

Ik heb nog één andere opmerking: Blizzard verkoopt een game waarbij je altijd online moet zijn. Dan is het hun verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat hun servers te bereiken zijn. Daar heb ik 50 euro voor betaald. Dat betekent niet dat ik 100% uptime verwacht, maar wel iets wat er heel dicht bij komt. Als Blizzard geen bijna 100 % uptime kan garanderen dan hadden ze geen Diablo 3 moeten maken.

Ik hoop echt dat in de komende weken de benodigde hoeveelheid onderhoud veel minder wordt en dat we wel kunnen spelen wanneer dat ons uitkomt. En dat Blizzard iets meer gaat doen voor hun EU spelers.

NB: Ik heb al meerdere mails naar Blizzard gestuurd met mijn mening over hun functioneren, dus opmerkingen in die richting graag achterwege laten. En ik ben IT-er van beroep dus ook de onzin-opmerkingen in die richting hoeven niet. En als laatste: ik ben waarschijnlijk ouder dan 99% van jullie, dus opmerkingen over leeftijd zijn ook niet aan mij besteed.

En dat waren mijn frustraties (over Blizzard en dit forum). Prettig weekend en speel ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Even een korte reactie.

Wat betreft de servers die 'up' waren: dit klopt. De gameservers waren gewoon up. Op het inlogscherm werd duidelijk weergegeven dat er problemen waren met de authenticatie-servers en dat ze aan het onderzoeken waren wat de oorzaak was. Welke communicatie heb je gemist dan?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

RoseSolane schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:39:
[...]
En als laatste: ik ben waarschijnlijk ouder dan 99% van jullie, dus opmerkingen over leeftijd zijn ook niet aan mij besteed.
Tenzij je (u?) 80 bent vind ik dat een vreemde aanname, maar ik ben het verder volstrekt met je eens. Ook opmerkingen als 'get a life' zijn onzinnig. Er zijn hier genoeg mensen die juist omdát ze een druk leven hebben graag willen kunnen spelen als ze vrije tijd hebben.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
[...]

Ik heb nog één andere opmerking: Blizzard verkoopt een game waarbij je altijd online moet zijn. Dan is het hun verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat hun servers te bereiken zijn. Daar heb ik 50 euro voor betaald. Dat betekent niet dat ik 100% uptime verwacht, maar wel iets wat er heel dicht bij komt. Als Blizzard geen bijna 100 % uptime kan garanderen dan hadden ze geen Diablo 3 moeten maken.
Deze altijd online formule heeft inderdaad heel wat klachten ja, en heel veel mensen verwachten dat Blizzard een solo stuk moet uitbrengen.

Maar ik kan je al met veel zekerheid zeggen dat het nooit zal gebeuren, een gehele structuur van dit spel is online gebouwd (AH, Achievements, Sommige mob spawns,.....) Dit altijd online gebeuren is zodat blizzard de controle op de game kan behouden en ingrijpen waar nodig. Een solo mode van dit spel gaan we helaas denk ik nooit zien, aangezien Blizzard nooit zal willen dat je gaat beginnen tweaken van de DB settings en andere dingen van het spel. Sommigen mensen bedoelen het goed, maar er zijn andere die het zouden willen kraken en er dan iets mee verdienen op AH.
Ik zeg niet dat deze praktijken niet zouden kunnen met deze online mode, maar Blizzard heeft hier de controle.

Voor mij stoort het online gebeuren eigenlijk niet, Blizzard heeft heel wat problemen met de Battle net service, dan echt met Diablo 3. Veel van de problemen die altijd gemeld waren zijn verwant met de Battle net service die plat gaat of niet goed functioneerd, er zullen wel wat veranderingen geweest zijn en Blizzard is dit vergeten te testen uiteindelijk zijn deze problemen ook van de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Tenzij je (u?) 80 bent vind ik dat een vreemde aanname, maar ik ben het verder volstrekt met je eens. Ook opmerkingen als 'get a life' zijn onzinnig. Er zijn hier genoeg mensen die juist omdát ze een druk leven hebben graag willen kunnen spelen als ze vrije tijd hebben.
Ik ben ook een ouwe lul inmiddels en heb een drukke baan, maar daarom vind ik het juist minder een issue. Heb genoeg andere dingen te doen en omdat ik toch al niet zoveel kan spelen boeit een avondje minder ook niet zo heel erg. Komt wel goed uit zelfs soms, moet ik een avondje iets leuks doen met mn vriendin :+

Tuurlijk is het vervelend, maar ik heb zoiets van, dalijk is het toch gefixed, het zijn maar kinderziektes/opstartproblemen. Waarom zou ik me druk gaan maken om iets triviaals als een spelletje van een paar tientjes?

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:50:
[...]

Ik ben ook een ouwe lul inmiddels en heb een drukke baan, maar daarom vind ik het juist minder een issue. Heb genoeg andere dingen te doen en omdat ik toch al niet zoveel kan spelen boeit een avondje minder ook niet zo heel erg. Komt wel goed uit zelfs soms, moet ik een avondje iets leuks doen met mn vriendin :+

Tuurlijk is het vervelend, maar ik heb zoiets van, dalijk is het toch gefixed, het zijn maar kinderziektes/opstartproblemen.
Ik ben geen ouwe lul maargoed wat is oud :p maar juist omdat ik een drukke baan heb en genoeg andere verplichtingen heb is het juist wel een issue. Denk je dat je een keer lekker de tijd hebt om te spelen en dan is het niet mogelijk..

Overal zijn kinderziektes, maar diegene die verzonnen heeft om een constante verbing met het internet nodig te hebben mogen ze wel ontslag geven. Wat is het probleem om een of enkele keren per dag te verbinden om zo je stats te updaten.. Maargoed ik vermaak me ook wel met andere dingen :)

Denk dat vele vriendinnen Blizzard bedanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Tuurlijk is het vervelend, maar ik heb zoiets van, dalijk is het toch gefixed, het zijn maar kinderziektes/opstartproblemen.
Zo kan je natuurlijk alles wel relativeren. We overleven het natuurlijk wel, maar het blijft vervelend. Je werkt al 40+ uur in de week, 'moet' je ook nog dingen met je vriendin, familie en vrienden doen en dan heb je eindelijk tijd weten te maken om even dat spel te spelen waar je al lang naar uit kijkt en dan kan het niet... :F
Ik moet zeggen dat ik me er ook wel aan heb lopen ergeren afgelopen zondag (als ik het goed heb?) toen de servers de halve dag ineens offline waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ik ben geen "ouwe" lul (slechts 35 lentes jong), maar heb ook een 40+ uren job, 2 kleine kinderen en een vriendin die aandacht wilt hebben. Al met al kan ik maximaal 1 tot 1,5u per dag gamen.
Ik vind het ook erg kl#te als ik dan op het moment dat ik dan kan ontspannen, af te rekenen krijg met error 37's.
Andyk125 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:57:
[...]
Denk dat vele vriendinnen Blizzard bedanken :P
Juist niet, zo'n chagrijnige gast naast je is ook niet plezant, zulle. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door D-rez op 01-06-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Daar heb ik dus een heel andere mening over. Ik vind het complete gebrek aan een fatsoenlijke communicatie vanuit Blizzard richting de Europese speler het grootste probleem. In de afgelopen dagen heb ik de server status alleen maar up gezien. Zowel woensdag als donderdagavond was inloggen een groot probleem. Het is mij woendag niet gelukt en donderdag pas na anderhalf uur proberen. Dan kunnen je games servers wel up zijn, maar als een (groot) deel van je gebruikers er niet op kunnen heb je daar niets aan.
Als ze ergens mee bezig zijn, staat er een melding in het login-scherm. Het is een algemene melding, maar dat is voor de gemiddelde speler voldoende.

Er worden regelmatig updates gegeven op Twitter (die je ook zonder account kunt bekijken). Je kunt zeggen, dat is niet het juiste medium, misschien niet, maar dat vind ik ook een beetje kinderachtig "ik kijk er gewoon niet".

Op de forums posten ze ook (af en toe, oke) updates. Ik snap wel dat ze niet genoeg tijd (en/of mensen) hebben om alle region forums altijd up-to-date te houden.

Ze hebben problemen met de login-servers, blijkbaar is er niet een quick-fix. Vervelend.
Mijn punt was: Je hebt, hoe vervelend dat bij down-time ook is, betaalt voor de "mogelijkheid om op hun servers te spelen (als deze up zijn)". Blizzard baalt er zelf ongetwijfeld ook van dat er zo veel problemen zijn.

Verder; 100% uptime hoeft niet; hoeveel procent dan wel? 99%? 95%? Alleen 100% op de tijdstippen dat jij wil spelen?

Overigens, de servers zijn gewoon up. Zoals ze hebben aangegeven, bij Error 37 moet je het een paar minuten later opnieuw proberen. De een heel iets meer 'geluk' dan de ander misschien, dat is vervelend.
Ik hoop echt dat in de komende weken de benodigde hoeveelheid onderhoud veel minder wordt en dat we wel kunnen spelen wanneer dat ons uitkomt. En dat Blizzard iets meer gaat doen voor hun EU spelers.
Sja, afwachten. Van sommige problemen is de oorzaak niet (direct) duidelijk en dan kost het veel tijd. Wat zou je willen dat ze "gaan doen" voor "EU spelers"?
NB: Ik heb al meerdere mails naar Blizzard gestuurd met mijn mening over hun functioneren, dus opmerkingen in die richting graag achterwege laten. En ik ben IT-er van beroep dus ook de onzin-opmerkingen in die richting hoeven niet. En als laatste: ik ben waarschijnlijk ouder dan 99% van jullie, dus opmerkingen over leeftijd zijn ook niet aan mij besteed.
Mail naar Blizzard sturen is wel het beste, hoewel ik bang ben dat ook dat niet heel veel uit gaat maken.

Aangezien je in de IT werkt, weet je dus ook dat soms de oorzaak van een probleem lastig is te achterhalen. Daarnaast zal je ook wel bekend zijn met het effect dat 6+ miljoen mensen hebben op een login-server. Niet dat ik daarmee de down-time goed praat, maar we hebben het hier niet over een simpel login-dingetje.

Jij haalt nu zelf de leeftijd er bij. Ik ben misschien jonger, maar ook al genoeg ervaring met online games, down-time en IT in het algemeen. :)
En dat waren mijn frustraties (over Blizzard en dit forum). Prettig weekend en speel ze :)
Ik snap heel goed dat je gefrustreerd hebt, ik zou ook liever zien dat iedereen altijd gewoon kan inloggen. Helaas is dat niet zo. Wat precies de reden is weet ik niet, maar dat maakt mij ook niet zo uit. Blizzard heeft problemen met de (login-)servers.
Kan je zwart/wit gezien 2 dingen doen: je er bij neerleggen en blijven proberen in te loggen of stoppen met Diablo 3 spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
[...]

Ik vind dat blizzard echt niet professioneel heeft opgetreden in de laatste 2 weken. De eerste 1 a 2 dagen kon ik ik me nog wel in inleven, maar na de problemen de afgelopen dagen rondom de patch was het begrip bij mij op. Ook gezien hoe moeilijk het is om een statusupdate te vinden vanuit blizzard. Hun voorgestelde work around (--> blijf het proberen tot het werkt) is natuurlijk helemaal om te huilen. Ik heb vorige week zondag nog gezien dat je gewoon heel de middag niet kon inloggen, zonder enige melding vanuit blizz.

Ik ben zelf werkzaam als ontwikkelaar en bij productieverstoringen zijn echt alle hands aan dek.. Dat gevoel weet Blizzard mij in ieder geval niet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:58:
Ik ben geen "ouwe" lul (slechts 35 lentes jong), maar heb ook een 40+ uren job, 2 kleine kinderen en een vriendin die aandacht wilt hebben. Al met al kan ik maximaal 1 tot 1,5u per dag gamen.
Ik vind het ook erg kl#te als ik dan op het moment dat ik dan kan ontspannen, af te rekenen krijg met error 37's.
Ik ben 9 lentes jonger, maar kan me verder helemaal in uw verhaal vinden inderdaad. Maargoed, gisterenavond uiteindelijk toch nog mooi even 2 uurtje kunnen hakken, Diablo voor het eerst neergehaald met m'n barbarian (lvl34). Nu verder met DH :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 15-09 10:46
D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:58:

[...]

Juist niet, zo'n chagrijnige gast naast je is ook niet plezant, zulle. ;)
My words exactly, behalve de leeftijd dan. Ben iets ouder. Tis gewoon kudt als je ff een uurtje over hebt en niks kan doen omdat je error 37 krijgt of 315300 of weet ik veel welke. Ik wil gewoon even uurtje levellen en weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

tdjager schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:04:
Ik ben zelf werkzaam als ontwikkelaar en bij productieverstoringen zijn echt alle hands aan dek.. Dat gevoel weet Blizzard mij in ieder geval niet te geven.
Misschien heb ik wel te veel vertrouwen in Blizzard, maar ik heb dat gevoel nog wel (dat ze er alles aan doen). Wat zouden ze moeten doen dat jij dat gevoel ook (weer) krijgt?

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 01-06-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdjager schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:04:
[...]
Is het bedrijf waar jij werkt net zo groot als Blizzard? Als hun servers of weet ik veel wat down is zijn ze echt wel 100% bezig om die servers z.s.m. weer up te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
[...]

Tuurlijk is het vervelend, maar ik heb zoiets van, dalijk is het toch gefixed, het zijn maar kinderziektes/opstartproblemen. Waarom zou ik me druk gaan maken om iets triviaals als een spelletje van een paar tientjes?
Tja, ik vind het teveel problemen om het onder kinderziektes weg te doen. Volgens mij hebben ze echt 30% downtime op die inlogservers ofzo. En dan nog achievements die niet werken, de auction house die niet werkt, de chat die soms ineens niet meer werkt, random errors die je uit het spel gooien...

Ik vind het spel zelf nog steeds erg leuk (op hardcore tenminste) en heb er al veel uur inzitten maar ik vind het tegelijkertijd een erg buggy product, heb het zelden slechter gezien eerlijk gezegd, zelfs van EA. Weerhoudt me er niet van het te blijven spelen, maar het synoniem Blizzard=kwaliteit geldt niet meer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Moeten we weer losgaan over blizzard en de communicatie en manier van handelen?:(

Ik vond dat van die goblins om te farmen veel leuker:D

Ben overigens monk lvl 60, act I Inferno. Echt te moeilijk. Had een crit build maar die helpt me nu vrij weinig. Dus moet weer helemaal omschakelen. Zit overigens op 300 resistance voor alle elementen. 9k dps, 4k armor en ik dacht 30k hp. Maar nu dus op zoek naar hp on hit en resistance en meer armor en tevens een zwaarder wapen.
Heb nu 1h + shield en dat werkt goed maar het wapen zelf doet zo'n 550dps. Alleen alles in de AH is vrij duur als je iets wilt met hp on hit:P Dus ik denk dat het een lange farm wordt voor mij.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:22:
[...]
in inferno toch easy

act 1 = 61
act 2 = 62
act 3 = 63
act 4 = 64
Ik bedoel meer generiek :)
Want nu heb je af en toe het idee van poe dat is een stugge *PIEP*, maar is deze mob dan 1 of 3 levels hoger als je char?

Zou een mooie feature zijn, als je health bars toggeled, ook level plate er bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
OkkE schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:06:
[...]

Misschien heb ik wel te veel vertrouwen in Blizzard, maar ik heb dat gevoel nog wel (dat ze er alles aan doen). Wat zouden ze moeten doen dat jij dat gevoel ook (weer) krijgt?
Ze hebben in ieder geval een inschattingsfout gemaakt bij de hotfix van deze week. Dat kan gebeuren, maar is niet echt handig. Moeilijk te zeggen of dit voorkomen had kunnen worden.

Verder moeten ze eerlijk zijn over de serverstatussen. Als de gameserver up is, maar je kan er niet komen omdat login down is, is het spel down. Als je moeite hebt met een rode pijl, maak er een oranje pijl van en zeg dat er problemen zijn oid. Als je al een uur probeert in te loggen en alles staat op groen zonder enig commentaar geeft dat geen goed gevoel.

Verder worden de statusberichten naast het loginscherm niet ververst, dus als je bezig bent met inloggen en het lukt niet zie je alleen de berichten die er al waren op het moment dat je diablo startte. Vaak stond hier dan nog niets.

Verder heb ik geen zin om twitter en battle net fora af te struinen op zoek naar statusupdates.
Ik wil het gewoon op een centrale plek zien, bijvoorbeeld op de server status pagina..

TLDR geworden dit, maar het gaat dus vooral om communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
mbt het hele downtime verhaal, ben ik de enige die eigenlijk wacht tot Blizzard eens openheid geeft over hun development; dwz talen, frameworks, hun hardware, etc? Ik ben gewoon nieuwsgierig, :p. En wil ze natuurlijk keihard afkraken als ze (mijns insziens) slechte keuzes gemaakt hebben, omdat ik me daarbij beter / elitair voel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
YopY schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:18:
mbt het hele downtime verhaal, ben ik de enige die eigenlijk wacht tot Blizzard eens openheid geeft over hun development; dwz talen, frameworks, hun hardware, etc? Ik ben gewoon nieuwsgierig, :p. En wil ze natuurlijk keihard afkraken als ze (mijns insziens) slechte keuzes gemaakt hebben, omdat ik me daarbij beter / elitair voel :p.
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Wow draait trouwens op blades volgens mij.
Denk dat ze je verder niet veel gaan vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

OkkE schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:06:
[...]

Het zou gewoon niet zo vaak achterelkaar zo lang fout moeten gaan. Dan lijkt het amateuristisch en is iets dat een bedrijf als Blizzard (dat al zo veel ervaring heeft met online-infrastructuur) zou moeten weten te voorkomen. Toen ING er dagenlang steeds opnieuw uit lag, waren zij ook het lachertje van Nederland.

En dat verhaal van 'je hebt betaald om op hun servers te mogen spelen 'als ze online zijn' is natuurlijk grote onzin. We hebben een overeenkomst met Blizzard gesloten en hun product is gewoon onbruikbaar. Als je het zou willen om hier een zaak van te maken om je geld terug te krijgen, zou het me enorm verrassen als een rechter je niet in het gelijk stelt. (Al is dat natuurlijk overdreven om te doen.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:57:
[...]

Overal zijn kinderziektes, maar diegene die verzonnen heeft om een constante verbing met het internet nodig te hebben mogen ze wel ontslag geven. Wat is het probleem om een of enkele keren per dag te verbinden om zo je stats te updaten.. Maargoed ik vermaak me ook wel met andere dingen :)
Waarschijnlijk degene die geen zin had in massaal gecheat ;)

Want dan kunnen ze niet meer garanderen dat er niet gerommeld is met wat er naar de server gaat. Neem iets simpels als het random genereren van dungeons. Als je dat lokaal doet is het eenvoudig een dungeon vol met champions en kisten te laten genereren...

Dan zou je dus lokaal/online chars krijgen en ben je eindelijk level 60 en wil je online en mag je weer opnieuw beginnen. Ze hebben er dus bewust voor gekozen alles online te laten plaatsvinden voor een seamless transitie tussen single en multiplayer.

Daar ben ik persoonlijk erg blij mee. Kan lekker in mn eentje farmen, maar met diezelfde char ook een coop game joinen.

Door de serverproblemen wordt het probleem ook verschoven. Het always-online is het probleem niet, dat principe is prima. Het probleem is dat de servers onstabiel zijn, en dat lossen ze vast wel op.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 20:39

frG

tdjager schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:20:
[...]

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Wow draait trouwens op blades volgens mij.
Denk dat ze je verder niet veel gaan vertellen. :)
Zover ik weet maakt WoW ook gebruik van MySQL als database.

[ Voor 5% gewijzigd door frG op 01-06-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frG schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:23:
[...]

Dat zou me sterk verbazen. Ik betwijfel of MySQL lekker schaalt over 100.000+ servers.

De private server (door hobbyisten in elkaar geklust) gebruikt MySQL.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Over 4 minuten begind mijn 4 dagen lange weekend. Hopelijk kom ik verder dan error 47 van de afgelopen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 20:39

frG

Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:26:
[...]

Dat zou me sterk verbazen. Ik betwijfel of MySQL lekker schaalt over 100.000+ servers.

De private server (door hobbyisten in elkaar geklust) gebruikt MySQL.
Misschien dat ik inderdaad daar mee in de war was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

YopY schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:18:
Ik zou ook heel graag weten wat voor technieken ze gebruiken, maar ik denk niet dat we daar ooit details over gaan zien. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

En hoppa uurtje terug 3 legenderay's drops in 1 farm run act 1 allemaal level 60!!
Een staff een 2 handed wapen en een Axe ik ben happy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

frG schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:23:
[...]

Volgens ElitistJerks zou het eerder (een vorm van) Oracle zijn: http://elitistjerks.com/f15/t9948-blizzards_server_hardware/ - ieder geval voor WoW; waardoor het logisch zou zijn dat ze dit voor al hun game gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Thnx zo heb je al 80 uur niks en zo heb je er 3 in 1 run :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een AH vraagje. Sommige items kan ik wel inschatten. Maar vanaf welke stats kan ik deze items verkopen?
- 2handed bow
- 1handed crossbow
- 1 handed weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:39:
Ik heb een AH vraagje. Sommige items kan ik wel inschatten. Maar vanaf welke stats kan ik deze items verkopen?
- 2handed bow
- 1handed crossbow
- 1 handed weapons
belangrijkste is de DPS en het level.
300 DPS voor een lvl 60 wapen is slecht.
300 DPS op een lvl 40 wapen is godlike.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Laatst online: 07-08 15:11
Ben nu bezig in Act III hell. Level 58 en kan met gemak 2 champion packs tegelijk aan. Als je wil joinen Cyprien#2221

Levelen gaat wel sneller in een team. Zodra ik 60 ben wat cheap stuff van de AH en Inferno farmen / wizzy levelen :)

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:39:
- 2handed bow
- 1handed crossbow
- 1 handed weapons
Voor een lvl 60 item:
- >900 DPS
- >900 DPS
- >700 DPS met goede int/dex/vit stats

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 17-09 16:39
mm stuck on retrieving hero list...

iemand ook dit probleem?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 17:10
Yup sinds nu net ineens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
tntkiller schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:49:
mm stuck on retrieving hero list...

iemand ook dit probleem?
Ja hier ook. Wat een kunst is het geworden om na een aantal patches nog steeds problemen te hebben :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:43:
[...]

Voor een lvl 60 item:
- >900 DPS
- >900 DPS
- >700 DPS met goede int/dex/vit stats
verkopen he als in minimum cut off point. Dat het geen troep is.
En idd gewoon rond de lvl zestig. Het spul dat je in act 1 vind van inferno.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
Owja.. zal weer eens niet, ik ben bijna klaar met werken :')
Op tweakers zitten noem jij werken, aha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 14:57
kevz schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:50:
[...]

Ja hier ook. Wat een kunst is het geworden om na een aantal patches nog steeds problemen te hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
[...]

Op tweakers zitten noem jij werken, aha.
Multitasken!

Mooi man net nightmare uitgespeeld, act 4 ging wel erg snel en makkelijk. Hopen dat hell wat meer weerstand biedt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
Owja.. zal weer eens niet, ik ben bijna klaar met werken :')
Jij en waarschijnlijk driekwart van de playerbase in Europa die na het werk en voor het eten even snel willen spelen, :+.

...zoals ik :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Hello,We are currently experiencing some issues, we have reported this to the relevant teams and it is under investigation.Please see this thread for updates:http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551606308#12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Pffff, 3e dag op rij problemen met inloggen... This is getting ridiculous

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
Gatver hebben we hier een Lan party georganiseerd zit iedereen stuck op retrieving hero list.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:53
Haha..

Ik wil hier uitloggen om te verplaatsen naar een andere computer. Telt de Game Client af van 10 naar 0, lees ik hier op Tweakers dat er inlogproblemen zijn bij 2 seconden restererend.... QUITRAGESTOPQUITSTOPIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
ARGH ! Give me my heroes please ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Pff... Inloggen is echt te triest voor woorden. De hele week na het werken al inlogproblemen. Heb echt de hele week nog bijna geen D3 kunnen spelen.

De drops op Hell vallen echt zwaar tegen, in heel Hell nog geen één upgrade gehad (Loop nog met NM gear rond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Goed, dat ze net vanavond nog "kunsten op straat" festival in Dalfsen hebben, is wel stukkie rijden, maar gaan we dat maar bezoeken.
Misschien met wat mazzel kun je dan om 11 uur in avond weer is inloggen...(zoals het tot nu meestal ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:11

Magic666

No one's neighbour!

nee nee nee Blizzard!!! Hoe is dit toch mogelijk?!!

NOFI, maar ik ga weer terug naar Path Of Exile en wacht geduldig op TL2 en Grim Dawn.
Ongekend wat een prutserij! Ik heb er geen andere bewoording voor.
Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic