Is er toevallig iemand online die me ff kan boosten Azmodan en Diablo op hell?
Welke act is dat? III toch? Nee dan niet helaas.IggyB schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:40:
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Net Development Hell ontdekt, was wel grappig en een leuke achievement erbij.
Kan je helpen Irencus#1197IggyB schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:40:
AARGH! Dat zwaard heb ik in de stash zittendjunicron schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:17:
[...]
Leugens.
Er zit weldegelijk een achievement aan, maar dan moet je wel déél 1 en 2 gedaan hebben.
1. Op Daughir Oasis vind je soms Rakanishu's shrine. Die moet je slopen en Rakanishu's zwaard uit trekken.
(niet altijd het zwaard, niet altijd dit event op iedere map)
2. Equip het zwaard als je Bashiok ziet lopen.
3. Dood Bashiok met het zwaard. (en gezien het zwaard belabberde stats heeft en Bashiok vooral op NM en hoger voorkomt is dat best een uitdaging. Een Hell Unique slopen met een 16dps mainwapen is tijdrovend.)
Die vond ik op normal mode... Nouja, ik ga het niet opnieuw doen...
Als je nog een boost nodig hebt, PM je battletagIggyB schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:40:
Hier zit wel een achievement aan verbonden hoor... namelijk dat je hem met een "Bashiok" zwaard moet raken.Nyarlathotep schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:01:
Net deze knakker afgeslacht... helaas geen achievement aan verbonden. Zit er nog meer 'crew' in het spel?
[afbeelding]
Wel pech hebben, want deze is zeer "rare"! Ik zoek hem namelijk al voor dagen lang.
Ik krijg foutmelding; Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: AshilhAshilh schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:51:
[...]
Als je nog een boost nodig hebt, PM je battletag
Bashiok hoef je alleen maar te raken... niet te doden. Achievement staat onder "Challenges".Nyarlathotep schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:51:
[...]
AARGH! Dat zwaard heb ik in de stash zitten
Die vond ik op normal mode... Nouja, ik ga het niet opnieuw doen...
Anders schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:20:
[...]
Ik concentreer me vooral op wapens, en daarbij is DPS de belangrijkste factor (want het makkelijkst op te sorteren). Daarbij is belangrijk voor welke levels een wapen geschikt is, je moet een een wapen voor lvl 50 niet vergelijken met wapens voor lvl 60. Vergelijk je wapens op hun eigen lvl-niveau dan krijg je al snel een beeld van de prijzen die gangbaar zijn voor wapens met soortgelijke dps.
Andere factoren zijn van veel minder belang. Een vrij socket helpt veel, en relevante stats (strength voor barbarians, dexterity voor bows etc).
En dan kan het best leuk gaan...
[afbeelding]

van 10K naar 2,4 miljoen
Ik zit "jammergenoeg" 30% van mijn tijd in de AH, deels ook wel omdat ik het niet leuk vind om tijdens het gamen gedisconnect te worden wat veel gebeurd de laatste paar dagen.. Vooral wanneer je 5 stacks valor hebt in inferno is dat _niet_ leuk
>>>
Auction House
The maximum duration for posted auctions has been reduced from 48 hours to 36 hours.
NICE!!! Dat had ik iig nog niet gelezen.
http://diablo.incgamers.c...icial-patch-notes-1-0-2-9
[ Voor 9% gewijzigd door sbmuc op 31-05-2012 23:25 . Reden: patch notes! ]
Bij mij is het precies andersom, alleen spelen is nog een beetje leuk. Ah is een totale ramp, al 2 keer al mn verkochte auctions poef weg.
Koste een week na de 1e keer om het spel nog opnieuw op te starten, maar gisteren was het weer raak. Het is ook bijzonder treurig met de support gesteld omtrent het AH.
Morgen waar weer paar inferno runs doen om het nogmaals te proberen
Koste een week na de 1e keer om het spel nog opnieuw op te starten, maar gisteren was het weer raak. Het is ook bijzonder treurig met de support gesteld omtrent het AH.
Dat zijn mooie winsten
Mijn winsten zijn stukje magerder maar ik zit dan ook meer te spelen dan te refreshen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooi dealssbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:22:
[...]
[afbeelding]
van 10K naar 2,4 miljoen
Ik zit "jammergenoeg" 30% van mijn tijd in de AH, deels ook wel omdat ik het niet leuk vind om tijdens het gamen gedisconnect te worden wat veel gebeurd de laatste paar dagen.. Vooral wanneer je 5 stacks valor hebt in inferno is dat _niet_ leuk
Hoe weet jij dat die items zo veel waard zijn en daardoor zulke goede koopjes kan doen?
[ Voor 19% gewijzigd door Ditmar op 31-05-2012 23:26 ]
Wat is die Champions root? w00t w00t..sbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:22:
[...]
[afbeelding]
van 10K naar 2,4 miljoen
>>>
Auction House
The maximum duration for posted auctions has been reduced from 48 hours to 36 hours.
NICE!!! Dat had ik iig nog niet gelezen.
http://diablo.incgamers.c...icial-patch-notes-1-0-2-9
Signature
Geen idee
Hoe ik dit doe... Wanneer ik volgende week de 100 mil haal vertel ik het wel

Mja, het is niet zo moeilijk mensen zetten sommige dingen voor belachtelijk weinig erop omdat het niet boeiend is voor hun. Kortom gewoon geluk hebben. Ik zoek niet echt naar specifieke dingen. Alleen Vit + class stat
Waarom zou je dat willen als je act I niet kan solo'en?Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:36:
Iemand in Inferno Act 3 die ik mag joinen zodat ik daar voortaan zelf heen kan?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zit ook 50% van mn tijd op de AH, maar vind t ook wel weer wat hebben!sbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:30:
[...]
Geen ideeVolgens mij een belt >>
Hoe ik dit doe... Wanneer ik volgende week de 100 mil haal vertel ik het wel![]()
Mja, het is niet zo moeilijk mensen zetten sommige dingen voor belachtelijk weinig erop omdat het niet boeiend is voor hun. Kortom gewoon geluk hebben. Ik zoek niet echt naar specifieke dingen. Alleen Vit + class stat
Inderdaad geluk hebben, maar dat is echt een mega geluk haha. Mijn max is 30k naar 450k!
Signature
Act 1 kan ik solo'en. Maar waarom niet? Ik hoef het spel niet perse lineair te spelen, soms wil ik gewoon wat anders doen dan Act 2 proberen door te komen.MrVegeta schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:31:
[...]
Waarom zou je dat willen als je act I niet kan solo'en?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat moest wel epic stats hebben om van 10k naar 2kk+ te gaan. Wat voor stats stonden erop?Ashilh schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:25:
Bij mij is het precies andersom, alleen spelen is nog een beetje leuk. Ah is een totale ramp, al 2 keer al mn verkochte auctions poef weg.
Iemand ook problemen met "Retrieving character list"? En belangrijker: iemand een oplossing? Begint er op te lijken dat deze game gewoon onspeelbaar is de afgelopen week...
Heeft er iemand iets van ~50 pages of blacksmithing voor mij te koop? Kan het ook ruilen tegen wat mooie items anders
Same shit met retrieving character list...
Dat viel mij ook al op... Een dagje downtime kan ik best begrijpen, maar er zijn nu al grote problemen vanaf het begin van de week en Blizzard maakt vrijwel geen statements waarin ze zeggen van de problemen af te weten of ze op te lossen. Ik denk dat er toch wel behoorlijk wat mensen uitgekeken raken op de game op deze manier: er zijn genoeg andere goede games.
Ik zal overigens een keer een programma voorbij komen waarmee je automatisch kan proberen in te loggen. Iemand naam + script?
Ik zal overigens een keer een programma voorbij komen waarmee je automatisch kan proberen in te loggen. Iemand naam + script?
[ Voor 15% gewijzigd door Xirt op 31-05-2012 23:51 ]
Heb sinds 20u gewoon lekker m'n Wizard zitten levellen. Level 46 nuThinClientQ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:20:
Kom net terug van een klant, Diabo blijft nog steeds hangen op 'Retrieving Hero List...'
Goed bezig Blizzard...
De servers zijn ook up.LOTG schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:46:
Gelukkig is de serverstatus pagina behulpzaam.. alles up.
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 31-05-2012 23:57 ]
https://niels.nu
Cancel na 2 min en retry. Ik speel al 3 dagen 'continue' aka 30x ingelogd. Soms even wat ctrl-c ctrl-v werk.Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:55:
[...]
Heb sinds 20u gewoon lekker m'n Wizard zitten levellen. Level 46 nu
Signature
Precies. Kennelijk zijn er issues met de login servers maar de game servers zijn gewoon up. Als je blijft proberen kom je er vanzelf een keer door.mouzetc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:57:
Cancel na 2 min en retry. Ik speel al 3 dagen 'continue' aka 30x ingelogd. Soms even wat ctrl-c ctrl-v werk.
https://niels.nu
Verwijderd
Van language settings veranderen, effe wchten op playable download en je kan inloggen.
Ge nu proberen terg naar engels te schakelen en zien of ik dan nog online kan
edit: WERKT!
Ge nu proberen terg naar engels te schakelen en zien of ik dan nog online kan
edit: WERKT!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 00:00 ]
Leuk... Ik dacht voor de tweede keer succesvol de AH te gebruiken voor aankopen, gaat het frontaal mis.
Ik heb op een item geboden voor 680k en was de winner voor een hele dag. Ik wil zo stoppen en heb extra gold gefarmed dus wil mijn bid verhogen met 200k. Tot deze tijd was ik nog steeds de enige bidder. Dus ik verhogen en opeens ben ik GEEN winner meer. Geld niet terug in de completed tab.
Totale ramp. Item was gewoon te goed voor het geld. Mis nu een grote kans, want bidding is in 20 minuten over.
Geen wonder dat rmah steeds maar weer gepushed wordt. 12 jaar in de making. Ebay zal hen wel flink uitlachen. Zo veel fail voor zo'n verslavend spel.
Ik heb op een item geboden voor 680k en was de winner voor een hele dag. Ik wil zo stoppen en heb extra gold gefarmed dus wil mijn bid verhogen met 200k. Tot deze tijd was ik nog steeds de enige bidder. Dus ik verhogen en opeens ben ik GEEN winner meer. Geld niet terug in de completed tab.
Totale ramp. Item was gewoon te goed voor het geld. Mis nu een grote kans, want bidding is in 20 minuten over.
Geen wonder dat rmah steeds maar weer gepushed wordt. 12 jaar in de making. Ebay zal hen wel flink uitlachen. Zo veel fail voor zo'n verslavend spel.
Iemand die nog 19 exquisite-essence wilt verkopen aan mij?
http://us.battle.net/d3/en/item/exquisite-essence
http://us.battle.net/d3/en/item/exquisite-essence
Geld krijg je terug gelijktijdig met evt. andere zaken die je koopt. Koop dus iets heel erg goedkoops (buyout) en je krijgt dat item plus alle refunds die nog openstaan..casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:03:
Leuk... Ik dacht voor de tweede keer succesvol de AH te gebruiken voor aankopen, gaat het frontaal mis.
Same here. Wilde net Skelly King killen met m'n nieuwe gears en tactic maar helaas.
There was an error creating youw own party *kick*

Ik ben toch malle pietje niet!
same... ok.. dan gaan we maar eens wat anders doen.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Haha, hier precies dezelfde melding.
Vanavond van 52 tot 58,5 gepowerleveld. WIlde even doorgaan tot 60
Vanavond van 52 tot 58,5 gepowerleveld. WIlde even doorgaan tot 60
67890
Verwijderd
dito, hopelijk met roll-back, anders is het RIP hierThe Legend schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:41:
There was an error creating youw own party *kick*![]()
yep, 'error creating your own party'.... Dat terwijl ik solo bezig was zonder het public te hebben..Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:39:
Damn, weer eraf gegooid !
lol same here, hopelijk niet te veel goud of gear kwijt..The Legend schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:41:
Mooie tijd om naar bed te gaan ;0
Verwijderd
Jep hier ook. Na flink wat spelen net met 5 nephalem stacks bij butcher. Lekker bezig weer...The Legend schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:41:
Aye servers liggen er uit voor vanavond. Good night
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In menu had ik dat nog wel... Blizzard is echt niet wat het geweest is.The Legend schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:41:
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Gasten, dit is toch niet meer normaal... Ik heb hier gisteren ook een uur rondgehangen, maar wou nu toch echt even gaan gamen na gewerkt te hebben van 9 tot nu!! Dit heb ik zelfs bij de launch van WoW vanilla niet zo erg meegemaakt!
je stond er nog toen je leavde; dus geen rip denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:42:
[...]
dito, hopelijk met roll-back, anders is het RIP hier
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik ben er ook uit gekickt met dezelfde "creating party" error: ongelooflijk...
Haha, iedereen dus. Meld even wanneer iemand er in komt, dan is het iig de moeite waard om te ctrl-v-en!
Signature
Blijft apart om zelf te spelen en op het andere scherm iemand te volgen die ook aan het spelen is
Cannot create your own party. Beste error ooit. Hoe verzin je het.
lol wat een drama hier gasten
Steam/XBL: Avioto
Ik zat er in.. weer een error creating party
Heeft weinig zin dus!
Signature
Niet nodigmouzetc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:44:
Haha, iedereen dus. Meld even wanneer iemand er in komt, dan is het iig de moeite waard om te ctrl-v-en!
Verwijderd
goed om te horen en die pas opgetrommelde zombies heb je nog kunnen mollen?kwakke01 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:44:
[...]
je stond er nog toen je leavde; dus geen rip denk ikik mocht nog 1 minuutje langer, en werd er toen ook uitgekicked
naja, wel inmiddels ruim 200k in stash, dus denk dat ik mn 3e tabje er maar bijkoop
Best wel leuke farm-weide vind ik. De "bewaker" van cemetary pak ik er dan ook nog bij en indien beschikbaar de "Den". Mocht wel wat sneller gaan
Ik kwam er net weer in en kreeg in mijn character screen gelijk weer de zelfde error (+ logout) =Pp! Fantastisch systeem. Overigens is het error numero uno.
Verwijderd
idem hierXirt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:46:
Ik kwam er net weer in en kreeg in mijn character screen gelijk weer de zelfde error (+ logout) =Pp! Fantastisch systeem. Overigens is het error numero uno.
achja, is es iets anders dan die ouwe getrouwe 037
Verwijderd
yup we tellen mee af met Blizzard en op error (0) krijgt iedereen een random legendaryXirt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:46:
Verwijderd
Ik heb wel schik in de ah ik heb voor mezelf spullen gekocht niet veel duurder dan 25.000 Stuk voor stuk koopjes. 
Alleen dat handelen in dure items ben ik nog niet bekend mee. Maar kleine winstjes maken lukt wel
[PC] Diablo 3 Problemen topic
Alleen dat handelen in dure items ben ik nog niet bekend mee. Maar kleine winstjes maken lukt wel
[PC] Diablo 3 Problemen topic
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 00:48 ]
Wel echt de beste error ooit!
Signature
Ik hoop voor je dat je een beter scriptje hebt dan een paar van die lui gisterenWoppie1979 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:45:
[...]
Niet nodigHeb gisteren van een hele aardige medetweaker een scriptje gekregen! Ik laat hem expres de hele nacht runnen!

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Aha, dus error number one is dus niet "Can't log the f**k in"
Hoop dat ik er binnen 5 min in kan.. heb een mooi item op de AH die dan afloopt waar ik 500k op kan pakken :<
Signature
Ooh yeah baby

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ik ben van ellende maar opnieuw begonnen met een deamon hunter ipv een barbarian.
Wat een kut ras is dat, ik kan er niet mee overweg. Ga bij heart of sin achter elkaar af. Geen idee wat een tactiek zou kunnen zijn.
Meerdere malen deamon hunters in actie gezien, die neem ik
Alleen kan ik geen feestje maken nu
Wat een kut ras is dat, ik kan er niet mee overweg. Ga bij heart of sin achter elkaar af. Geen idee wat een tactiek zou kunnen zijn.
Meerdere malen deamon hunters in actie gezien, die neem ik
Alleen kan ik geen feestje maken nu
w00t
Wat ben jij voor eikel dan?Woppie1979 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:45:
[...]
Niet nodigHeb gisteren van een hele aardige medetweaker een scriptje gekregen! Ik laat hem expres de hele nacht runnen!
Expres de servers overbelasten zodat anderen niet kunnen spelen? Terwijl je zelf toch niet gaat spelen.
Bah.
Ik vind dit gedoe toch wel heel slecht voor een groot bedrijf als Blizzard. Is het nou echt zo moeilijk om een stabiele server te creeren? Kunnen ze niet nog wat extra geld in de servers pompen zodat het stabieler wordt ofzo. Kom op man... de hoeveelheid down-time loopt erg uit de hand. Dat kan je gewoon niet maken tegen over je klanten

GTA VI - All aboard the hype train!!
Meh word ik gekicked net nadat ik gems aan het craften ben, hopelijk ben ik ze niet kwijt
Verwijderd
Gratz!
Das een mooie prestatie, ik moet nog 18 lvls en dan ben ik er ook!
Langzaam maar zekers en als het van Blizzard afhangt, hééééél langzaam!
Je kan hem met - en = gewoon aan en uitzetten hoorFelyrion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:48:
[...]
Ik hoop voor je dat je een beter scriptje hebt dan een paar van die lui gisteren... kwamen ze erdoor... zag je elke paar seconden een wachtwoord in de general chat voorbij komen
Nice! Hoe is hell op HC? Zit nu op nm en heb al aardig wat zweet momentjes gehad.
Kijk die shitreclame nou!
Ads door Google
D3 gold uit Nederland
€2.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!
Ads door Google
D3 gold uit Nederland
€2.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!
Signature
Gaan we toch weer lekker naar een trippende Francis kijken:
Error 37! Shouldn't it be error number 1, can't log the fuck in!? What are the other 36! Error 35, somebody got killed of the crew. Error 34 a hamster got loose!
Error 37! Shouldn't it be error number 1, can't log the fuck in!? What are the other 36! Error 35, somebody got killed of the crew. Error 34 a hamster got loose!
netjes hoor! was ook mijn bedoeling om dat te doen, maar tot nog toe kom ik niet verder dan lvl 43 ^^
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
linkje waar ik gister tijdens de down-time tegenaanliep op JSP; heb dubbel gelegen
www.youtube.com/watch?v=PEyk63UaBI4

ik heb letterlijk hartkloppingen op sommige stukken gehadGoron schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:53:
[...]
Nice! Hoe is hell op HC? Zit nu op nm en heb al aardig wat zweet momentjes gehad.
kameraad van me ging dood @ lvl51 @ act3
paar champions die van die lasers overal spawnde, ik was lvl43 oid op dat moment, scherm ook rood knipperen, in stress helemaal wegrennen.
Wat dat betreft geeft HC wel de echte kick, elk level, elk quest wat je weet te behalen voelt als een prestatie, echt de moeite waard wat dat betreft.
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
Hard-core vibes ....Dizzy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:57:
[...]
ik heb letterlijk hartkloppingen op sommige stukken gehad
kameraad van me ging dood @ lvl51 @ act3
paar champions die van die lasers overal spawnde, ik was lvl43 oid op dat moment, scherm ook rood knipperen, in stress helemaal wegrennen.
Wat dat betreft geeft HC wel de echte kick, elk level, elk quest wat je weet te behalen voelt als een prestatie, echt de moeite waard wat dat betreft.
Yup, daar doen we het toch voor!
Hart in de keel, adrenaline op hol.
En als je het loodje legt staan je maatjes weer voor je klaar met gear en boost-hulp!
HC is echt veel leuker om te spelen, op SC geeft ik echt geen ruk om iets ik ren er wel gewoon een beetje door.
HC is echt 'the rush' wat dat betreft.
Totdat je error 1 krijgt en je dood bent.True schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:01:
HC is echt veel leuker om te spelen, op SC geeft ik echt geen ruk om iets ik ren er wel gewoon een beetje door.

Als mij dat zou gebeuren, sta ik niet in voor enige materiële schade en een chagerijnig smoelwerk. For the sake of the world... ga ik niet heel serieus HC spelen
Geezzzzzzzz,heb ik net Diablo op zijn knieën (nightmare) komt er een foutmelding in de aard van 'there was an error forming your own party (error 1)'
Op OK klikken bracht me terug naar het hoofdmenu....terug inloggen lukt niet meer (37)... en als het met pijn en moeite lukt krijg ik meteen weer die eerste error. ffffffff444444kkkkkkkkk!
Op OK klikken bracht me terug naar het hoofdmenu....terug inloggen lukt niet meer (37)... en als het met pijn en moeite lukt krijg ik meteen weer die eerste error. ffffffff444444kkkkkkkkk!
ik werd er in een boss run uitgeknikkerd, maar char leefde godzijdank nog toen ik uur later weer kon inloggen om te checken
Wel interresant.
Diablo 3 has 15 tiers of gems. To go up a tier, you need 3 gems of the current tier, that means to go from chipped ruby (tier 1) to flawed ruby (tier 2) you need to use 3 chipped rubies and have the jewel crafter combine them. To make a Radiant Star (tier 15) from Chipped gems (tier 1), you need 3 to the power of 14 chipped gems. That's - 4,782,969 chipped gems. Happy grinding!
Diablo 3 has 15 tiers of gems. To go up a tier, you need 3 gems of the current tier, that means to go from chipped ruby (tier 1) to flawed ruby (tier 2) you need to use 3 chipped rubies and have the jewel crafter combine them. To make a Radiant Star (tier 15) from Chipped gems (tier 1), you need 3 to the power of 14 chipped gems. That's - 4,782,969 chipped gems. Happy grinding!
alsof die er allang niet geweest zijn; ben nu een lvl 42 en een lvl 43 monk kwijt door lag, dus ach, ik weet nu iig welke build me tot lvl 4x brengt, en kom er steeds sneller
als je gewoon zorgt voor wat gear voor een aantal lvl-caps, dan ben je zo weer terug op je oude lvl
Jup wel interessant. Alleen niemand gaat het natuurlijk op die manier doenduarf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:14:
Wel interresant.
En dat keer 4...duarf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:14:
Wel interresant.
Gelukkig hoef je niet vanaf chipped gems te beginnen in deze game, al zou dat wel een economie apart teweegbrengen -> in de hele game alleen maar chipped gems laten droppen ^^.
Het zou de game wel heel interessant maken. Gems zijn dan een van de meest waardevolle items.
[ Voor 6% gewijzigd door XthinkZ op 01-06-2012 01:17 ]
zo snel mogelijk stash expanden, en wat ik idd deed, was om de 5 levels goede gear achterhouden. Heb flink wat wizards verloren voor ik lvl60 werd (iig 2x lvl16, 1x 20 en 1x 24).
wat je ook kan doen, is extra hc chars aanmaken, en hun inventory als extra stash usen...
klinkt omslachtig, maar uiteindelijk doe je het toch
wat je ook kan doen, is extra hc chars aanmaken, en hun inventory als extra stash usen...
http://us.battle.net/d3/en/status
Alles down
Lets wait till 3 en dan slapen, want dan zijn ze sowieso dicht.
Alles down
Signature
Mulen ja, goedkoper dan de stash als je van plan bent om die gear alleen te verkopen of te houden voor andere characters. En als je het geld wat je zou gebruiken om de stash uittebreiden liever gebruikt om dingen mee te kopen.Dizzy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:16:
zo snel mogelijk stash expanden, en wat ik idd deed, was om de 5 levels goede gear achterhouden. Heb flink wat wizards verloren voor ik lvl60 werd (iig 2x lvl16, 1x 20 en 1x 24).
Volgens mij zeggen ze dit;
#74 - 2012/05/31 10:13:00 PM
Due to the issues we have been experiencing we are now bringing down the service and will start the maintenance after a short restart. The service will be offline for approximately 1 to 2 hours to complete the maintenance.
http://www.diablofans.com...eduled-maintenance-01-06/
Dus 1 a 2 uur down.
#74 - 2012/05/31 10:13:00 PM
Due to the issues we have been experiencing we are now bringing down the service and will start the maintenance after a short restart. The service will be offline for approximately 1 to 2 hours to complete the maintenance.
http://www.diablofans.com...eduled-maintenance-01-06/
Dus 1 a 2 uur down.
LOOOOL
we had our hardcore player test inferno untill he thought it was challenging enough, and then doubled it! ^^
blizzard in een interview over Inferno-mode:
http://www.youtube.com/wa...e=endscreen&v=0o9kgd6S0lU
we had our hardcore player test inferno untill he thought it was challenging enough, and then doubled it! ^^
[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 01-06-2012 01:23 ]
Ooooooud nieuwskwakke01 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:22:
LOOOOL
Signature
Ook hier error 1 (creating your own party). Ach ja, morgen maar weer verder dan.
Vandaag wel leuke progressie geboekt: Vorig weekend Hell uitgespeeld en vervolgens een paar dagen rustig aan gedaan. Vanavond maar eens een begin gemaakt aan Inferno, en zowaar de Skeleton King gekilled! Toch wel leuk dat in ieder geval Act I zo voorspoedig gaat, hoewel ik me besef wat me vanaf Act II te wachten staat.
Ik speel Wizard (atm 34k HP, 14k DPS), mocht iemand het leuk vinden om wat aan te klooien in Inferno: Plaguehead#2325.
Vandaag wel leuke progressie geboekt: Vorig weekend Hell uitgespeeld en vervolgens een paar dagen rustig aan gedaan. Vanavond maar eens een begin gemaakt aan Inferno, en zowaar de Skeleton King gekilled! Toch wel leuk dat in ieder geval Act I zo voorspoedig gaat, hoewel ik me besef wat me vanaf Act II te wachten staat.
Ik speel Wizard (atm 34k HP, 14k DPS), mocht iemand het leuk vinden om wat aan te klooien in Inferno: Plaguehead#2325.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Precies hetzelfde gedaan. Nu op 35K Life, 16K DPS, all 500+res, 6.5K Armor en sterf maar al te snel in Act2!Voxalizer schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:24:
Ook hier error 1 (creating your own party). Ach ja, morgen maar weer verder dan.
Jammer dat 2 Wizards niet echt samengaan, anders had ik wel willen spelen!
Signature
Lol update net @ login page , patch word nu gedaan ipv om 3 uur XD , stelletje ugh ><
Waarom niet? Speel regelmatig met een andere Wizard samen. Twee kiters werkt prima. Blizzard afwisselen, hydra's poppen en ranged damage doen. Werkt in ieder geval in act 1 zeer goed.mouzetc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:26:
[...]
Precies hetzelfde gedaan. Nu op 35K Life, 16K DPS, all 500+res, 6.5K Armor en sterf maar al te snel in Act2!
Jammer dat 2 Wizards niet echt samengaan, anders had ik wel willen spelen!
Als toch alles stuk is, dan maar patchenAionicus schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:26:
Lol update net @ login page , patch word nu gedaan ipv om 3 uur XD , stelletje ugh ><
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 01-06-2012 01:27 ]
Hardcore is zeker gaaf
.
Gisteren is mijn Monk level 50 geworden en vandaag Hell bereikt. Voelt op HC echt als een prestatie
.
.
Gisteren is mijn Monk level 50 geworden en vandaag Hell bereikt. Voelt op HC echt als een prestatie
Zo zagen een paar van onze laatste gevechten met rare/champion groepjes er ook uitkwakke01 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:56:
linkje waar ik gister tijdens de down-time tegenaanliep op JSP; heb dubbel gelegen![]()
![]()
![]()
Act 1 gaat nog wel idd. Misschien de anderen ook wel. Maar spelen met een Barb is toch echt stukken makkelijker (en leuker imo).Tsurany schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:27:
[...]
Waarom niet? Speel regelmatig met een andere Wizard samen. Twee kiters werkt prima. Blizzard afwisselen, hydra's poppen en ranged damage doen. Werkt in ieder geval in act 1 zeer goed.
[...]
Als toch alles stuk is, dan maar patchen
Signature
Server doet het weer, kon probleemloos inloggen. enige wat je nog ziet is dat er geen karakter staat en geen banner, maar als je het spel ingaat (nadat je je karakter gekozen hebt , eventueel) kun je gewoon spelen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic