Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennox schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
Ik kan hier best wel pissig om worden.. En zou best graag mij geld terug willen.. server 1 dag down oke kan gebeuren.. maar dit is al de 2e dag op rij!
2e dag op rij? ik heb net gewoon nog gespeeld dus ik weet niet hoe lang jij een dag schat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:46:
[...]

2e dag op rij? ik heb net gewoon nog gespeeld dus ik weet niet hoe lang jij een dag schat.
Niet iedereen kan overdag spelen he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik heb tot nu toe 2 uniques gevonden: een ravens wing unique bow en de cindercloak, die laatste had zulke belachelijk slechte stats dat ik hem maar gesalvaged heb (kreeg 3 van die gele oogjes voor craften van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
lizard eye's.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Andyk125 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:14:
[...]

FF gechecked, maar het ziet er allemaal wel erg lastig uit :p En je gaat ook erg vaak dood..
Dankt voor kijken :)
Ik ken mensen die zonder defensive skills wizard spelen, of hoogstens blink en dan alleen maar max range kiten. Ik ben te lui daarvoor en heb nog gewoon FA en DS dus heb redelijk wat opties.

Je gaat idd regelmatig dood tegen een hoop random champion packs. Al zou ik inferno act 1 wel zonder dood te gaan kunnen doen met deze build. Op inferno act 3 / 4 is het een ander verhaal.

Ik heb nu ongeveer 30x een 5 valor siegebreaker run gedaan, en ik ben nog nooit niet-dood gegaan. M'n beste run was maar 1x dood, er zijn gewoon bepaalde packs zoals invulnerable mobs, of fast/shield melee packs die op inferno niet te overleven zijn. Met geen enkele class of skillset eigenlijk. Alleen als je heel gimmicky met het terrein omgaat dan kan het.

Mijn build is redelijk geoptimized voor siegebreaker farming en en de build naar m'n gear en farm gebied.

M'n huisgenoot is DH en staat met open mond te kijken naar mijn survivability. Ik kan 3-4 speertjes pakken en het overleven, hij is na de eerste al de pineut terwijl hij best ok gear heeft. Beide classes zijn nu endgame erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een schijtzooi.

De zoveelste dag dat het vrijwel onmogelijk is om in te loggen.
De auctionhouse die het voor de helft doet
Achievements die niet werken
Als je wel in kunt loggen kun je geen spel starten.

Begin het beu te worden, als dit nog een paar dagen zo door gaat ga ik toch echt een refund eisen. Zou voor het eerst zijn overigens maar 45 euro neerleggen voor een onbruikbaar of half werkend product gaat me iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Misschien handige tip voor de mensen die echt niet kunnen wachten tot ze kunnen spelen, en aangezien Blizzard laatste tijd hard aan het werken is om alles weer op orde te krijgen.

Ga gewoon naar US server, login en maak daar een leuke char aan en ga spelen. Doe ik ook, en mij hoor je dan ook niet klagen telkens dat EU servers problemen hebben.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

ozzie1987 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
[...]

Je kans op beter loot en dus ook legendaries zijn gebaseerd op het aantal % magical find je hebt op je gear. Zonder al te veel stats in te leveren kan je tussen de 60-80% extra magical find krijgen. In hell en inferno act 1 kan je in new tristram makkelijk legendaries farmen. Deze krijg je uit dark cellars in het dorp zelf (niet er buiten) en uit het weapon rack. steeds checken, reloggen en herhalen. Duurt een minuut per run en heb inmiddels al 3 legendaries gevonden op deze manier en 2 buiten het farmen om. (zit nu act 2 hell pas).
Ik zat gisteravond even te spelen, en toen hoorde ik mensen zeggen dat de Dark Cellars generfed waren. Weet niet of het zo is, hoop het niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
Je kan het ook positief zien, Blizzard maakt gelukkig geen vliegtuigen.
Aangezien ik zelden vlieg zou ik daar minder last van hebben. Als hun vliegtuigen net zo vaak tegen de grond klapten als hun servers eruit vliegen zou er al na hoogstens 2 dagen een wereldwijd vliegverbod voor hun toestellen zijn trouwens. :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
blacksmith/ jewelcrafting plans zijn paas zeldzaam. Heb er nog nooit een gevonden en heb nu 2 chars @ 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Booth schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Ik zat gisteravond even te spelen, en toen hoorde ik mensen zeggen dat de Dark Cellars generfed waren. Weet niet of het zo is, hoop het niet dan.
Hadden dark cellar dungeons dan echt een hoge increased droprate ofzo?

Of gewoon het gemak van mini dungeon?

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 31-05-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 18:49
Booth schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Hoop het niet, heb het een aantal dagen geleden gedaan.... ging toen wel lekker, zijn meerdere spots waarbij je sneller loot kan krijgen. Met wat rondzoeken op het internet kom je genoeg tegen qua spots en tactics

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Metian schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:49:
Misschien handige tip voor de mensen die echt niet kunnen wachten tot ze kunnen spelen, en aangezien Blizzard laatste tijd hard aan het werken is om alles weer op orde te krijgen.

Ga gewoon naar US server, login en maak daar een leuke char aan en ga spelen. Doe ik ook, en mij hoor je dan ook niet klagen telkens dat EU servers problemen hebben.
40+ uur in mijn EU char, waarom zou ik dan weer helemaal opnieuw op US beginnen waar mijn gamingbuddies ook niet spelen? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PROximity schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:48:
Mijn build is redelijk geoptimized voor siegebreaker farming en en de build naar m'n gear en farm gebied.

M'n huisgenoot is DH en staat met open mond te kijken naar mijn survivability. Ik kan 3-4 speertjes pakken en het overleven, hij is na de eerste al de pineut terwijl hij best ok gear heeft. Beide classes zijn nu endgame erg sterk.
Doe is build en gear posten dan bitte :Y , kan ik eens zien of er nog wat nuttige dingetjes bij zitten. Act 2 ga ik nog een beetje dood helaas :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Een betere manier imo is gewoon bosses te farmen en op 1% health al je magic find gear te equipen.
Dat doe ik dus op siegebreaker, equip op het laatste moment en dan heb ik met 5 valor samen 334% magic find. Dan krijg je altijd 3-4 rares die echt waardevol zijn.

Helaas dat RMAH er nog niet is, ik zou graag mijn gold verkopen voor 5 euro per miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ozzie1987 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Hoop het niet, heb het een aantal dagen geleden gedaan.... ging toen wel lekker, zijn meerdere spots waarbij je sneller loot kan krijgen. Met wat rondzoeken op het internet kom je genoeg tegen qua spots en tactics
Welke act en waar zit die dark cellars?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Net NM uitgespeeld, kan ik geen nieuwe game voor Hell maken :( Naja, dan maar alle filmpjes op de Blu-Ray van de CE kijken ^^

En mee dat ik het zeg, werkt het weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 31-05-2012 19:54 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Eindelijk binnen op de EU servers! (na 15 min spammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Probleem van inloggen lijkt mij vrij simpel op te lossen. Gewoon nog een paar servers bij zetten. jeez, het is toch obvious dat de capaciteit gewoon te laag is.....
Dat word weer op amerikaanse servers spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Diablo stream van KingKonger, voor als je je verveelt ;)

http://nl.twitch.tv/kingkongor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Naluh! schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:51:
[...]

40+ uur in mijn EU char, waarom zou ik dan weer helemaal opnieuw op US beginnen waar mijn gamingbuddies ook niet spelen? :?
Je hoort me ook niet zeggen dat je meteen EU-servers moet verlaten. Zie het anders gewoon als tijd doden tot EU-servers weer online zijn, probleem opgelost.

Ben er op begin ook mee begonnen en heb er weinig problemen mee om af en toe is tijdens problemen in te loggen op US en daar verder te kunnen spelen dan telkens naar error37 te moeten staren. Maar goed, zo denk ik er dan weer over.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PROximity schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:52:
Een betere manier imo is gewoon bosses te farmen en op 1% health al je magic find gear te equipen.
Dat doe ik dus op siegebreaker, equip op het laatste moment en dan heb ik met 5 valor samen 334% magic find. Dan krijg je altijd 3-4 rares die echt waardevol zijn.

Helaas dat RMAH er nog niet is, ik zou graag mijn gold verkopen voor 5 euro per miljoen :)
Kan een betere prijs dan dat krijgen bij Nederlandse goldsellers. Voor 3 miljoen kreeg ik de volgende opgave:
U kunt uw gold verkopen tegen 40% van onze verkoopprijs inc. btw. Momenteel is de prijs per miljoen €29.99. U krijgt dus 40% x €29.99 = €12 x 3 = €36 euro.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Oh, laat US servers ook maar zitten...

SYSTEM: Servers shutting down in 10 minutes.

:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Na een minuutje spammen zit ik er nu in.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
G-E-W-E-L-D-I-G

EU servers down, ga dan maar op USA server spelen, server shutting down in xx

enige wat ik dan hoop is dat ze een patch erin gooien zodat alles het weer doet! maarja, ik heb momenteel 0,0% vertrouwen in Blizz, eerst zien dan geloven... prutsers

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
Is het overigens bewezen dat snel naar MF gear switchen echt helpt? Op de general chat van D3 BNet waren een aantal spelers nogal sceptisch; sommige melden dat MF pas telt bij het ZIEN van een mob. Op 1% boss health switchen zou dan niet werken. Anderen zeggen weer dat MF alleen werkt bij normale en elite mobs (wit en blauw)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:55:
[...]

Kan een betere prijs dan dat krijgen bij Nederlandse goldsellers. Voor 3 miljoen kreeg ik de volgende opgave:
U kunt uw gold verkopen tegen 40% van onze verkoopprijs inc. btw. Momenteel is de prijs per miljoen €29.99. U krijgt dus 40% x €29.99 = €12 x 3 = €36 euro.
Wait what?
1m SC gold kun je verkopen voor 12€?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
OMG gisterenavond niets kunnen spelen, deze ochtend even geprobeerd en enorm veel lag. Maar dacht dat het dan deze avond wel allemaal goed zou komen... FAIL ! Ze dalen nu echt wel in mijn achting! Heb altijd respect gehad voor Blizzard, problemen kunnen altijd voorvallen, maar het wordt nu precies toch een beetje TE erg! :(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

D-rez schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:54:
Probleem van inloggen lijkt mij vrij simpel op te lossen. Gewoon nog een paar servers bij zetten. jeez, het is toch obvious dat de capaciteit gewoon te laag is.....
Dat word weer op amerikaanse servers spelen....
Het zal ook wel geen capaciteits issue zijn dus. Vermoedelijk een of andere vage bug omdat capaciteit idd makkelijk op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
Je kan het ook positief zien, Blizzard maakt gelukkig geen vliegtuigen.
De gedachte enkel al...beter niet, stijgen ze pas op als hun vinden dat het "done" is. (en dan uiteraard nog dikke lancering probs. :p )

Maarre, wil nou toch wel even spelen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
stime schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:25:
[...]

De beste items zullen ongetwijfeld voor tientallen euro's worden verkocht. Ik meen gehoord te hebben dat er een limiet is van 250 euro max buyout per item en dat zal ook ongetwijfeld een keer gebeuren. Meeste dingen zullen slechts een paar euro zijn gok ik.
Zo'n limiet kan mensen met hele zeldzame items weer naar de zwarte markt drijven. Ik denk dat er genoeg gekken zijn die meer dan 250 eu voor bepaalde dingen neerleggen.

En 'gek' is ook relatief natuurlijk, als iemand het kan missen zou ik zeggen, waarom niet? Mensen geven soms duizenden euro's per jaar uit aan hun hobbies.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hm, zat er al een tijdje in, maar kon geen game maken, geld opgemaakt in AH en nu voor de grap game geprobeerd te maken: werkt ook eindelijk... Wie weet: misschien komt iedereen er nu eindelijk weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Waterdr0p schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:32:
Wat is de d3 community toch een club haters, niet normaal. Kunnen ze spelen is het allemaal meh, maar als de servers ook maar even eruit liggen (gister) is het pas echt een hatefest all over the webs. Zolang dit nog het geval is zal het wel meevallen met alle whiners ;) Persoonlijk vermaak ik me uitermate goed met de game.
Mogen er overigens pricechecks worden gedaan hier? Kon niet echt iets vergelijkbaars vinden, dus iemand een idee?
Rare templar relic: 91str, 87vit, 56int, 218armor, 25poisonres, 85liferegen.
Mwah om eerlijk te zijn is het vanwege de verplichte internetverbinding waardoor er heel veel haters zijn , bedoel ik had een week vrij genomen en kijk wat er gebeurt ;p ERROR 37 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het lijkt me geen capaciteits probleem althans volgens blizz zelf:

Posted by Tammas
Given that you have access to what the tech boys are saying, do they feel that this is just a capacitiy issue or does it seem to be something else.

No, it appears that it may be a hardware technical issue. They are testing some possible solutions right now.

bron: http://eu.battle.net/d3/e...ic/4552955284?page=16#310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
http://us.battle.net/d3/en/status zegt dat de US server nog live is... Klopt niet echt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Kopen van gold bij third party diensten staat gelijk aan sponsoren van spam en hacks. Namens de Diablo 3 community: Dank daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Draven

It wasn't me

Blizzard zal vast wel bezig zijn om het allemaal te verhelpen, hoop alleen dat ze een beetje opschieten :P . Ik snap dat de servers het druk hebben met deze massa aan spelers.. maar met de downtime van vandaag en gisteren zou je bijna aan de offline versie beginnen..
Zou me niets verbazen als binnenkort weer een hele hoop mensen geband worden/passwords worden gestolen doordat ze de 'fix' geprobeerd hebben.

En toch vind ik ondanks alle negatieve berichten die je op het Diablo III forum leest, het gewoon weer een uitermate verslavend spelletje.. Heb nu een level 54 Monk en ben zo halverwege Act II Hell. Tot nu toe 2 legendaries (waarvan er 1 ook daadwerkelijk nuttig zou kunnen zijn) gevonden, en alle twee gisteren.. De eerste in Act I Hell (solo) en de andere in Act 2 Hell (co-op) en die ik in co-op gevonden hebt is echt beduidend beter.. Ik wacht gewoon rustig af tot we verder kunnen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Nou de US-servers zijn ook down :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:26
315300 error krijg ik nu telkens, your login information was incorrect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu oppeens ook ingelogd op eu, was aan het inloggen, bleef ie hangen bij 2e bullit, game geminimaliseerd, en ik kijk 3 minuten later is ie ingelogd.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik en een aantal bekenden ook sinds net.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 31-05-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Laatst online: 10:56
Op de battle.net site:
"Join millions of players online and discover the most EPIC gaming experiences… ever!"

:+

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek ik ook net kunnen inloggen. Trouwens net als de US servers neergaan komen de EU servers terug boven water ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
The EPIC gaming experiences of error 37 !!!!!!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thomderanged schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:14:
Op de battle.net site:
"Join millions of players tyring to get online and discover the most EPIC login spamming experiences… ever!"

:+
Fixed that for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Lekker hoor. Zojuist heel W7 op m'n splinternieuwe SSD geinstalleerd (yes, eindelijk een SSD lol xD).
Heel die meuk aan drivers en standaard software erop.
Diablo 3 eindelijk klaar

Ta ta tataaaa... error 37.

Waarom :(?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Al dat gezeur van die mensen. We hebben toch dinsdag vrijwel zonder problemen kunnen spelen? Niet zo moeilijk doen als de rest van de week alle servers plat liggen hoor, dat helpt ontzettend tegen piraatjes enzo.

Iemand anders al error 73 gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:04
Ondertussen zit ik en een aantal mensen van mijn friendslist er weer in , gewoon blijven proberen , op zich werkt het prima.

Enige wat je nog kan ondervinden ingame is als je een game wil starten dat het langer duurt dan normaal, of zelfs een timeout kan geven , maar uiteindelijk werkt het gewoon.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
in navolging van mijn hardcore wizard (level 34, leeft nog) ga ik nu een softcore wizard rollen...

gewoon omdat deze class me goed ligt en om beetje te oefenen voor ik met mijn hc wizard verder ga.

iemand toevallig ook net een nieuwe char beginnen en zin om mee te lopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Nu lijkt heel Battle.net eruit te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:47
Half uurtje geleden Diablo op Hell verslagen met onderstaand karakter. Op zich was het best redelijk te doen, alleen ging 1 van de 4 vrij snel dood en koos voor ressurection i.p.v. zich te laten reviven :P

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/576705883605989806/5D4629C88D03325E204CBD0F49EA821EEB502387/

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 19:15
Je kan het AH soms toch niet geloven he, zet je een item met BO op 5000 gold dan krijg je het niet verkocht.
Loopt de auction af en zet je het vervolgens op 15000 BO dan verkoopt het zichzelf op minder dan een uur lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
er is een bug waarbij sommige auctions niet te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:55:
[...]

Bizarre prijzen. Beetje verdiepen in het AH en je hebt het voor niks. Heb gisteren m'n kapitaal opgekrikt van 300K naar 1,6 miljoen door 20 items te kopen en weer te verkopen in AH. Genoeg mensen die zich onvoldoende verdiepen in de gangbare prijzen en spullen voor ver onder de marktwaarde erop zetten.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Astratuner schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:22:
Je kan het AH soms toch niet geloven he, zet je een item met BO op 5000 gold dan krijg je het niet verkocht.
Loopt de auction af en zet je het vervolgens op 15000 BO dan verkoopt het zichzelf op minder dan een uur lol :)
Ik denk dat dat gewoon geluk is dat iemand dat ziet en hem dan nu meteen wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:04
uqrax schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:11:
Kopen van gold bij third party diensten staat gelijk aan sponsoren van spam en hacks. Namens de Diablo 3 community: Dank daarvoor!
Ben het niet met je eens, RMAH doet hetzelfde alleen daar gaat nog tax overheen waardoor blizzard nog meer verdient.

Na al de drama met de servers lijkt me dat wat te veel van het goede :P !

Verder vind ik de prijzen van die sites wel wat te hoog, 10-13 voor 1 miljoen is nog prima maar dat die gasten zo 30 euro vragen is wel absurd ...

Hier nog een site die via paypal werkt die 0.012-0.018 voor 1K geeft = 120 tot 180 dollar per 10 miljoen wat best behoorlijk is :D
http://www.igsale.com/Sell-Diablo-3-Gold.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
ik gok dat die prijzen wel richting de 1mil voor €5,- droppen als je RMAH online gaat :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Naluh! schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:26:
[...]

Hoe kom je in hemelsnaam aan 30 mil gold? :D
Een aardig active speler die op inferno ACT 4-5 aan het farmen is heeft dat in een dag of 3 wel bij elkaar gefarmd hoor :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Anders schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:23:
[...]

Bizarre prijzen. Beetje verdiepen in het AH en je hebt het voor niks. Heb gisteren m'n kapitaal opgekrikt van 300K naar 1,6 miljoen door 20 items te kopen en weer te verkopen in AH. Genoeg mensen die zich onvoldoende verdiepen in de gangbare prijzen en spullen voor ver onder de marktwaarde erop zetten.
Hoe bepaal je dan goede prijzen van de items? Ik doe meestal een soortgelijke opzoeken, maar dat werkt niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
mauro101 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Een aardig active speler die op inferno ACT 4-5 aan het farmen is heeft dat in een dag of 3 wel bij elkaar gefarmd hoor :)
Als dat zo is, dan gaat die goudprijs zeker flink omlaag met de RMA. Maar dat kan nog wel even duren voordat dat lekker werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Mavix schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Hoe bepaal je dan goede prijzen van de items? Ik doe meestal een soortgelijke opzoeken, maar dat werkt niet echt fijn.
Je kan AH goed bespelen maar bepalen doe je echt aan de hand van stats en vergelijken en dan goed opletten wat de gemiddelde prijs is. Het kost je wel tijd om koopjes te vinden en dan te verkopen maar als je wat tijd erin steeks lukt het wel aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze game graag offline spelen. (ik speel als ik online kan altijd mijn favoriete MMO) single player RPG's speel ik dan wanneer ik niet online kan gaan. Werk vaak in het buitenland zonder beschikking over internet.

Maar het lijkt er op dat Diablo 3 nooit met een offline mode gaat uitkomen, en daarnaast laat een mod uit de mod community die het mogelijk maakt om offline te spelen voorlopig ook onmogelijk.

Zijn er meer mensen die wachten met kopen van deze game totdat ze hem op de een of de andere manier ook offline kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3 doet het weer hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand in Inferno Act 3 die ik mag joinen zodat ik daar voortaan zelf heen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
US? werkt nog niet hoor.... Wil zo graag nog ff verder beuken met me 41 DH... Mag vanavond niet zo lukken denk ik... Weekend geen tijd.. helaas!

[ Voor 68% gewijzigd door orange.x op 31-05-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Ik ben erg nieuwsgierig naar de game... heeft iemand toevallig een Guestkey over voor mij? Ik kan hem evt ook wel voor WoW kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Ok ik ga weer streamen, Inferno siege breaker runs voor item farming. Op solo met m'n wizard. Als je vragen hebt over m'n build of gear dan kan je dat in chat droppen en daar kan ik live op reageren :) Happy hunting ! :)

http://nl.twitch.tv/proxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:36:
Iemand in Inferno Act 3 die ik mag joinen zodat ik daar voortaan zelf heen kan?
Kan mij wel opzich ben bij het einde van act 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
mauro101 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Act 5? Sorry, heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 13:34

Mikromanic

Onder de titel

Iemand een 1handed 900+ dps wapen te koop? :<

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Iemand die zin heeft om met mij ACT 1 inferno te doen? maten zitten act 2 goblins te farmen.. en in me eentje lukt t niet :(

Mauro#2602

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

mauro101 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:00:
Iemand die zin heeft om met mij ACT 1 inferno te doen? maten zitten act 2 goblins te farmen.. en in me eentje lukt t niet :(

Mauro#2602
Leuke maten als ze je niet ff helpen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zo, ik heb m'n DH binnen wel heel weinig tijd naar level 30 weten te brengen zeg. Ik dacht dat de Wiz lekker speelde, maar DH's zijn eigenlijk toch prettiger denk ik.

Had redelijk vroeg een aardig boogje te pakken, even een 12-24 dmg ruby erin (op level 20 lol) en je loopt zonder moeite over alles op Normal heen. Voor 15k gold van de AH even een Grundo gear met goede stats gehaald en een Ruby in m'n helm voor 17% bonus XP en rush maar. Ondanks dat ik behoorlijk heb doorgeduwd ben ik nu al level 30 in begin act 4, minder dan 6 uur op de klok dacht ik.

Ik vraag me alleen af hoe je het ooit moet halen om act 3 binnen één uur te halen. Ik ben nu al echt met vliegende vaart gegaan en ik deed er 1:15 over. Azmodan ging in ~20 sec neer, Cydea ook zoiets, die achievement kan je volgens mij alleen halen als je b.v. ga tele-wizarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jasper 99 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Kan mij wel opzich ben bij het einde van act 4
Als je me zou kunnen toevoegen, Tsurany#2257. Dan kan ik je even joinen, eens Act 3 proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:59

Rem

djunicron schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:09:
Zo, ik heb m'n DH binnen wel heel weinig tijd naar level 30 weten te brengen zeg. Ik dacht dat de Wiz lekker speelde, maar DH's zijn eigenlijk toch prettiger denk ik.

Had redelijk vroeg een aardig boogje te pakken, even een 12-24 dmg ruby erin (op level 20 lol) en je loopt zonder moeite over alles op Normal heen. Voor 15k gold van de AH even een Grundo gear met goede stats gehaald en een Ruby in m'n helm voor 17% bonus XP en rush maar. Ondanks dat ik behoorlijk heb doorgeduwd ben ik nu al level 30 in begin act 4, minder dan 6 uur op de klok dacht ik.

Ik vraag me alleen af hoe je het ooit moet halen om act 3 binnen één uur te halen. Ik ben nu al echt met vliegende vaart gegaan en ik deed er 1:15 over. Azmodan ging in ~20 sec neer, Cydea ook zoiets, die achievement kan je volgens mij alleen halen als je b.v. ga tele-wizarden.
Act 3 in 1 uur? Simpel: Met een level 60 door normal heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Simpel vraagje, als je een follower equipped met magic/gold find gear, werkt dat of moet je het zelf dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Het telt voor 20% op je follower mee. Ik krijg 12% MF van mijn follower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Dat Blizzard problemen heeft met de servers vinden we allemaal vervelend maar tweakers kan hier niets aan doen. Maak die zwijnenstal maar op mIRC en niet in dit topic. Zojuist een heel zooitje getrashed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Mavix schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
Ik concentreer me vooral op wapens, en daarbij is DPS de belangrijkste factor (want het makkelijkst op te sorteren). Daarbij is belangrijk voor welke levels een wapen geschikt is, je moet een een wapen voor lvl 50 niet vergelijken met wapens voor lvl 60. Vergelijk je wapens op hun eigen lvl-niveau dan krijg je al snel een beeld van de prijzen die gangbaar zijn voor wapens met soortgelijke dps.

Andere factoren zijn van veel minder belang. Een vrij socket helpt veel, en relevante stats (strength voor barbarians, dexterity voor bows etc).

En dan kan het best leuk gaan...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tZVAC.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anders op 31-05-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Schelden met, of gebruik van, ziektes in je posts is niet toegestaan. Klaar.

Als je dat wel normaal vind, bezig je het maar thuis, op je werk of tegen je klanten, maar niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Zeggen dat andere stats niet uitmaken vind ik nogal gemakkelijk. Op weapons is + attackspeed %, + damage % of +crit damage% ook altijd wel heel handig, en +cold damage op een bow (slowed enemies op elke hit) is ook altijd een meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Tharulerz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:23:
Zeggen dat andere stats niet uitmaken vind ik nogal gemakkelijk.
Het maakt veel uit in de game, het maakt niet veel uit als je geld wilt verdienen door het AH te bespelen. Genoeg mensen die geen zin hebben om zich erin te verdiepen en gewoon lekker makkelijk op DPS sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb heel de AH nog niet kunnen ontdekken in dit spel !?
Ben nog maar lvl10, weet niet of je hem dan al tegen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 17-09 19:06
Wide net inloggen moest ik een patch downloaden. Deze gedownload en geinstalleerd. Start de game op en probeer in te loggen. Krijg een melding dat er nieuwe patch is en dat de game deze automatisch gaat downloaden alleen crashed de game.

Kan de game dus niet meer opstarten :(

[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 31-05-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand in Act 3 die mij even naar een checkpoint kan brengen, Tsurany#2257, much apprecieted.

Zit nu de stream van ProxNL te kijken en zijn build is wel interessant, max attack speed en arcane missile spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Net deze knakker afgeslacht... helaas geen achievement aan verbonden. Zit er nog meer 'crew' in het spel?

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/34q8euq.png

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
spookz0r schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:42:
Wide net inloggen moest ik een patch downloaden. Deze gedownload en geinstalleerd. Start de game op en probeer in te loggen. Krijg een melding dat er nieuwe patch is en dat de game deze automatisch gaat downloaden alleen crashed de game.

Idem hier :( En nog wel D3 gehaald vandaag omdat de gamewinkels doordeweeks pas om 9:30 open gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

spookz0r schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:42:

Bij mij (MacOSX) loopt het spel steeds naar de patch. :'(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 09:55
Even voor de mensen die nog de US client geinstalleerd hebben: start de diablo exe op met de optie -launch, er is namelijk weer een patch en als je die geinstalleerd hebt kan je niet op de EU servers spelen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 10:02
Lasteraar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:41:
Ik heb heel de AH nog niet kunnen ontdekken in dit spel !?
Ben nog maar lvl10, weet niet of je hem dan al tegen kan komen.
De AH kom je niet tegen tijdens het spelen. Je kan naar de AH via het hoofdmenu waar je je character ziet. De onderste optie links in het scherm is de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nyarlathotep schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:01:
Net deze knakker afgeslacht... helaas geen achievement aan verbonden. Zit er nog meer 'crew' in het spel?

[afbeelding]
Leugens.

Er zit weldegelijk een achievement aan, maar dan moet je wel déél 1 en 2 gedaan hebben.

1. Op Daughir Oasis vind je soms Rakanishu's shrine. Die moet je slopen en Rakanishu's zwaard uit trekken.
(niet altijd het zwaard, niet altijd dit event op iedere map)
2. Equip het zwaard als je Bashiok ziet lopen.
3. Dood Bashiok met het zwaard. (en gezien het zwaard belabberde stats heeft en Bashiok vooral op NM en hoger voorkomt is dat best een uitdaging. Een Hell Unique slopen met een 16dps mainwapen is tijdrovend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 17-09 20:53
Kom net terug van een klant, Diabo blijft nog steeds hangen op 'Retrieving Hero List...'

Goed bezig Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 17-09 12:12
Ben act 2, inferno op mijn barbarian aan het streamen, 790 all resist, 52k hp, 9k armor 9k dps
http://www.justin.tv/mindire

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57
ThinClientQ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:20:
Kom net terug van een klant, Diabo blijft nog steeds hangen op 'Retrieving Hero List...'

Goed bezig Blizzard...
moeilijk he.. lezen: Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 17-09 20:53
Webgnome schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:21:
[...]

moeilijk he.. lezen: Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Pardon? 8)7 Ik moet verwachten dat er van de 3x dat ik Diablo wil spelen het spel 2x niet functioneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wat moeten wij met dit gewhine dan? Ik kan wel spelen dus heb geen zin om dit te lezen. Dus spam t lekker daar alvast bedankt!

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:46
Is er iemand hier die zeer recentelijk (laatste 15 minuten) nog heeft in kunnen loggen? Ik weet dat er een problemen topic is, maar mensen zonder problemen checken die niet, dus ik wil alleen even controleren of er wel mensen zijn die in kunnen loggen.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThinClientQ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:22:
[...]

Pardon? 8)7 Ik moet verwachten dat er van de 3x dat ik Diablo wil spelen het spel 2x niet functioneert?
Daar gaat het niet om, problemen kunnen in het problemen topic. Na al die ellende van de afgelopen dagen laten we het eindelijk weer eens ontopic blijven.

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 31-05-2012 22:27 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Hmmzz heb net een leuke armor gecraft, ga 3k life achteruit , maar zit wel 69 res all elements. Wat is nou beter op inferno? Ga van 35k naar 32k life en meer resist? Begrijp dat nog niet zo goed, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bint schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:26:
Is er iemand hier die zeer recentelijk (laatste 15 minuten) nog heeft in kunnen loggen? Ik weet dat er een problemen topic is, maar mensen zonder problemen checken die niet, dus ik wil alleen even controleren of er wel mensen zijn die in kunnen loggen.
Slaag er ook niet in, blijft hangen bij de "retrieving hero" stap
Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic