Chill, dan wacht k nog ffLasteraar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:32:
[...]
Denk dat je vanavond rond 23.00 wel weer kan spelen !?
Het begint inmiddels redelijk treurig te worden met die servers..... opstart problemen alá, maar vaker niet kunnen spelen dan wel is niet acceptabel.
psn: jagermeistertim
Ik ga weer spelen. Erg slecht om te horen dat de achievements niet unlocken... Hopelijk geen rollback.
Ik wou spelen, dus niet! ;<
Up
hier ook problemen met het inloggen
alles gaat goed tot je bij de hero list komt en dan gewoon niet door gaan
meer mensen hier last van ?
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 31-05-2012 18:42 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zat er geen vertraging op? Dus met andere woorden je unlocked ze misschien wel later?
Error 300008... Weer eens wat anders. Net heel even kunnen spelen, maar nu kan ik geen game meer aanmaken. Lekker dan, dacht even een uurtje te spelen. Hardcore durf ik sowieso niet meer aan met deze crappy instabiliteit. Voor je het weer wordt je eraf geknald en is je char dood.
Net ook een mooie: error 300008 in beeld dus ik even koffie maken, kom ik terug staat mijn char bijna dood tussen de monsters. Kennelijk kon ie ineens toch wel een game aanmaken :-S
Iemand al met succes een refund voor elkaar gekregen?
Net ook een mooie: error 300008 in beeld dus ik even koffie maken, kom ik terug staat mijn char bijna dood tussen de monsters. Kennelijk kon ie ineens toch wel een game aanmaken :-S
Iemand al met succes een refund voor elkaar gekregen?
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 31-05-2012 18:45 ]
Verwijderd
Wacht zelf een kwartiertjeravw schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:42:
hier ook problemen met het inloggen

Ja, de hardwerkende Jan Lul die overdag werkt wordt niet ontzien. Het is kommer en kwel met de Europese servers. Retrieving hero list ook hier.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ik vind het een beetje raar dat ik geen items kan vinden zoals ik ze in de AH kan vinden. Ik doe inferno butch runs met 5 nephalem stacks maar krijgt nooit dps items die ik zou kunnen verkopen (+550 dps) terwijl ik daar wel veel van in de AH zie staan. Ligt dat aan de boss of is het echt gewoon luck?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je moet in Act 3 en Act 4 zitten om goed spul te vinden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aint just Europe... :< SadlyDistortion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:45:
Ja, de hardwerkende Jan Lul die overdag werkt wordt niet ontzien. Het is kommer en kwel met de Europese servers. Retrieving hero list ook hier.
Up
Goede items droppen meer in Act 3 en 4. En deze items heb je nodig om te kunnen progressen in Act IIMrVegeta schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:46:
Ik vind het een beetje raar dat ik geen items kan vinden zoals ik ze in de AH kan vinden. Ik doe inferno butch runs met 5 nephalem stacks maar krijgt nooit dps items die ik zou kunnen verkopen (+550 dps) terwijl ik daar wel veel van in de AH zie staan. Ligt dat aan de boss of is het echt gewoon luck?
hmmm..
gisteren bijna heel de avond niet kunnen spelen, ligt het er nu WEER uit... beetje jammer dat dit continu gebeurt
gisteren bijna heel de avond niet kunnen spelen, ligt het er nu WEER uit... beetje jammer dat dit continu gebeurt
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
Dat is ook een beetje logisch hé, de load gaat een factor 10 omhoog na kantoortijden. Niet dat ik het goedkeurDistortion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:45:
Dit is toch wel slecht van Blizzard. Ik wil alleen maar de single player spelen maar ho maar omdat die klote servers niet mee werken sinds 2 dagen. Waar zijn die lui mee bezig?
Wat een kansloze bende.
Wat een kansloze bende.
[ Voor 7% gewijzigd door PulsatingQuasar op 31-05-2012 18:49 ]
Jij vindt dat logisch? Leg uit.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:49:
[...]
Dat is ook een beetje logisch hé, de load gaat een factor 10 omhoog na kantoortijden. Niet dat ik het goedkeur
waar ze mee bezig zijn ? geld tellen, aangezien ze dat al binnen hebben.
Tijdens kantoortijden werken mensen dus weinig load op de servers, na kantoortijden willen mensen gamen dus veel load op de servers? Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik heb maar een char aangemaakt op een amerikaanse server. Kan in ieder geval nog spelen wanneer EU eruit ligt..
Dus met andere woorden: Ik moet maar vrij nemen om te kunnen spelen? Nee, zo werkt dat niet, en vindt mijn baas ook niet leuk.Puc van S. schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:51:
[...]
Tijdens kantoortijden werken mensen dus weinig load op de servers, na kantoortijden willen mensen gamen dus veel load op de servers? Zo moeilijk is dat toch niet?
troost je ik heb een uur zo gehadVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
Nu geen error meer maar hij staat al 15 min op retrieving hero list........kom op zeg
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat zegt hij toch helemaal niet? Hij geeft alleen een verklaring waarom het inloggen nu moeilijk gaat in tegenstelling tot andere tijdstippen... even rustig lezen voordat je mensen gaat aanvallen.Distortion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
[...]
Dus met andere woorden: Ik moet maar vrij nemen om te kunnen spelen? Nee, zo werkt dat niet, en vindt mijn baas ook niet leuk.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Ohh das lekker.....ravw schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:53:
[...]
troost je ik heb een uur zo gehaddus ga koffie zetten

Haha same here! En nu kreeg ik toch weer een Error 37 =DVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
Nu geen error meer maar hij staat al 15 min op retrieving hero list........kom op zeg
Wie zegt dat? Hij zegt alleen dat het logisch is dat na kantoortijden de load hoger is.... niet dat je over dag moet spelen? Overigens betekend Error 37 _niet_ dat het niet werkt, maar dat je het gewoon opnieuw moet proberen omdat het druk is.Distortion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
[...]
Dus met andere woorden: Ik moet maar vrij nemen om te kunnen spelen? Nee, zo werkt dat niet, en vindt mijn baas ook niet leuk.
[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 31-05-2012 18:55 ]
Verwijderd
HeheheDistortion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
[...]
Blijft toch triest dat je gewoon niet in kan loggen 2 weken na launch. Nu alweer 11 minuten bezig om er proberen in te komen.
En ik heb net gister mijn laptop op laten halen door UPS voor een RMA procedure. Zat nog wel zo te balen dat ik dan geen D3 kon spelen.PulsatingQuasar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:49:
Dit is toch wel slecht van Blizzard. Ik wil alleen maar de single player spelen maar ho maar omdat die klote servers niet mee werken sinds 2 dagen. Waar zijn die lui mee bezig?
Wat een kansloze bende.
Karma is on my side!
Kan me niet voorstellen hoe je ooit zou moeten progressen op hardcore..Hell act V dropt loot die je zelfs in Hell Act I amper durft aan te doen, laat staan in op Inferno Act I!Jerry schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:48:
[...]
Goede items droppen meer in Act 3 en 4. En deze items heb je nodig om te kunnen progressen in Act II. Jup, erg krom.
Het verpest voor mij de endgame wel een beetje helaas...Gisteren Inferno Butcher solo down met 5 nephalem..yes! 3 Rares!! Discovering..level 54 vendor crap ...

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
juist wanneer je niet in kan loggen, wil je meer spelen..
heb btw nog een diablo 3 spel te koop liggen. 38€
heb btw nog een diablo 3 spel te koop liggen. 38€
Sorry van mijn uitlating op jou adres. Ik begrijp jou wel, en waarom de load s`avonds hoger is als overdag. Maar ik vindt het niet logisch dat de servers er dan uitliggen, zo heb ik het bedoeldVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:55:
[...]
HeheheJe zit hier op tweakers.net, men probeert aan je uit te leggen waarom de werkende man hier meer last van heeft dan de niet werkende
Niet toevallig een level 60 item met reduced level by 6? Die zijn namelijk kiloliters goud waard.Melkaz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Kan me niet voorstellen hoe je ooit zou moeten progressen op hardcore..Hell act V dropt loot die je zelfs in Hell Act I amper durft aan te doen, laat staan in op Inferno Act I!
Het verpest voor mij de endgame wel een beetje helaas...Gisteren Inferno Butcher solo down met 5 nephalem..yes! 3 Rares!! Discovering..level 54 vendor crap ...
Zo heb ik een 600dps 2h zwaard gekocht voor 30k (super goedkoop). 600dps voor een 2her op level 50 is belachelijk hoog!
Even later kocht ik een 950dps 2h mace voor level 60 met level req. reduced by 7 Die damage is zelfs voor een level 60 wapen niet slecht te noemen.
De overige stats zijn op die wapens niet super, maar zeg nou zelf, je hebt toch liever een wapen dat 950 dps doet zonder stats dan een wapen dat 300-400dps doet met wat stats?
En het beste: iemand was niet zo slim geweest met de AH, die 2h mace heb ik voor 12k gekocht ( I kid you not). Schat dat de echte waarde tussen de 500.000-1.000.000 gold ligt
Harcore items kunnen niet naar de AH.MrRobin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Niet toevallig een level 60 item met reduced level by 6? Die zijn namelijk kiloliters goud waard.
Zo heb ik een 600dps 2h zwaard gekocht voor 30k (super goedkoop). 600dps voor een 2her op level 50 is belachelijk hoog!
500.000 - 1.000.000 gold zijn geen prijzen die iemand kan betalen die niet aan AH hoeren doet.
[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 31-05-2012 19:03 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ah excuses, overheen gelezen dat het HC mode wasMrVegeta schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:02:
[...]
Harcore items kunnen niet naar de AH.
500.000 - 1.000.000 gold zijn geen prijzen die iemand kan betalen die niet aan AH hoeren doet.
Zojuist gepost door een 'blue' in een Error 37 topic.Sorry everyone, we still don't have an ETA yet, our engineers are still on site and working to fix this.We'll update you as soon as we have an ETA or more information on this.
Ik ben toch malle pietje niet!
Aan de stats(de hoge dps) te zien komen jou wapens uit Act IV of V. Als ik nu in ACT 1 level req. reduced dingen vind is het vaak -4 levels en werkt hij op level 54 maar dan hebben ze nooit 600 dps, laat staan 900+MrRobin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Niet toevallig een level 60 item met reduced level by 6? Die zijn namelijk kiloliters goud waard.
Even later kocht ik een 950dps 2h mace voor level 60 met level req. reduced by 7 Die damage is zelfs voor een level 60 wapen niet slecht te noemen.
De overige stats zijn op die wapens niet super, maar zeg nou zelf, je hebt toch liever een wapen dat 950 dps doet zonder stats dan een wapen dat 300-400dps doet met wat stats?
En het beste: iemand was niet zo slim geweest met de AH, die 2h mace heb ik voor 12k gekocht ( I kid you not). Schat dat de echte waarde tussen de 500.000-1.000.000 gold ligt
Wat een klote servers weer vandaag zeg. Super leuk spel maar de servers zijn wel zo crappy... Gister al niet kunnen spelen en vandaag alweer niet..
Gekicked uit 'Retrieving hero list' en nu terug naar Error 37
Kijken hoeveel we er vanavond weer kunnen afvinken in de grote Diablo III error Bingo
Edit: Error 73 !
Ik ga maar even een potje Fifa spelen, die werkt tenminste wel
Kijken hoeveel we er vanavond weer kunnen afvinken in de grote Diablo III error Bingo
Edit: Error 73 !
Ik ga maar even een potje Fifa spelen, die werkt tenminste wel
[ Voor 22% gewijzigd door Melkaz op 31-05-2012 19:07 ]
Mensen die hier steeds terugkomen om weer een error te vermelden. Ga eens even kopje koffie zetten, of doe eens wat anders
Geeft Blizzard zelf ook een reden door over het wat en waarom betreft deze fouten ?
Of blijft het stil ?
Ik volg het allemaal niet zo, en wil dat ook eigenlijk niet. Maar puur uit interesse vraag ik mij af wat Blizzard van zijn kant af laat weten.
Of blijft het stil ?
Ik volg het allemaal niet zo, en wil dat ook eigenlijk niet. Maar puur uit interesse vraag ik mij af wat Blizzard van zijn kant af laat weten.
Voor mij een uitstekend moment om me eens serieus in te lezen in barbarian inferno tactics. Ik blijf dood gaan
Als jij dat kan bedenken dan zou je verwachten dat er bij Blizz ook wel een of andere tjappie dat had kunnen bedenken.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:49:
[...]
Dat is ook een beetje logisch hé, de load gaat een factor 10 omhoog na kantoortijden. Niet dat ik het goedkeur
Ik zit er nu wel in, maar krijg nu Error 1

23 min geleden op twitter btw:
Blizzard CS EU@BlizzardCSEU_EN
Our engineers continue to investigate the #D3 technical issues. We're sorry for the inconvenience this is causing the Heroes of Sanctuary!
Blizzard CS EU@BlizzardCSEU_EN
Our engineers continue to investigate the #D3 technical issues. We're sorry for the inconvenience this is causing the Heroes of Sanctuary!
Het lijkt er haast op dat Blizzard al was uitgegaan van een Europese economische meltdown en wat minder servers hier heeft neergezet.
Anyway, gisteravond op de US-servers maar begonnen met een monk op hardcore. Leuke class om mee te spelen, en HC maakt je toch nog net wat scherper. Met een latency van onder de 200 speelde het ook erg soepel; het voelde haast beter dan mijn ervaringen op de EU-servers. Zal wel mijn verbeelding zijn.
Anyway, gisteravond op de US-servers maar begonnen met een monk op hardcore. Leuke class om mee te spelen, en HC maakt je toch nog net wat scherper. Met een latency van onder de 200 speelde het ook erg soepel; het voelde haast beter dan mijn ervaringen op de EU-servers. Zal wel mijn verbeelding zijn.
Gaat lekker!!!
niet alleen error 37 maar nu dus ook 73
Iets met een Outage of the battle.net service....
niet alleen error 37 maar nu dus ook 73
Ja, gewoon weer exact hetzelfde als gister. Servers kunnen de hoeveelheid loggers niet aan, dus klapt de hele bende er weer uit. Vervelend dat ze dit probleem gister niet hebben kunnen verhelpen. Gister van 18.00 tot 22.30 bezig geweest met inloggen en dit lukte uiteindelijk om 22.30/23.00THaKN schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:10:
Gaat lekker!!!
niet alleen error 37 maar nu dus ook 73Iets met een Outage of the battle.net service....
hopen dat ze nu wat rapper gaat.
Technicus zeker?Puc van S. schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Wie zegt dat? Hij zegt alleen dat het logisch is dat na kantoortijden de load hoger is.... niet dat je over dag moet spelen? Overigens betekend Error 37 _niet_ dat het niet werkt, maar dat je het gewoon opnieuw moet proberen omdat het druk is.
Voor de eindgebruiker betekent het namelijk _wel_ dat het niet werkt. Hij kan namelijk niet doen wat het product zegt te kunnen doen.
Hè bah, stond ie de hele tijd op retrieving hero list, denk ik heel slim: zal ff opnieuw proberen. Nu weer 37
Nouja tijd om diablo2 aan te slingeren ^^
Verwijderd
Als ze gisterenavond en vanavond al dikke problemen hebben vrees ik dat het dik weekend nog erger zal zijn ....
Wat bedoel je precies met act V? Moet dat act 1 hell zijn? Er zijn maar 4 acts tochMelkaz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:04:
[...]
Aan de stats(de hoge dps) te zien komen jou wapens uit Act IV of V. Als ik nu in ACT 1 level req. reduced dingen vind is het vaak -4 levels en werkt hij op level 54 maar dan hebben ze nooit 600 dps, laat staan 900+
Hm jammer, dus het enige wat je doet op inferno is gold grinden om beter wapens/gear te kopen aangezien die gear niet dropt. Da's wel jammer, ik ga nu vrij moeiteloos door act I inferno heen en dacht laat ik act II maar weer eens proberen maar loop daar meteen tegen 4 mobs met 1.000.000 hp, die gaan gewoon niet dood met 14k dps. En ik heb net ook nog een nieuw wapen gekocht voor 100.000 goldJerry schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:48:
[...]
Goede items droppen meer in Act 3 en 4. En deze items heb je nodig om te kunnen progressen in Act II. Jup, erg krom.
Je zou haast gewoon op de us server blijven spelen met deze problemen op de eu server! Het is wel erg vaak raak. Het spel is verslavend en AH nog meer! Maar wat kan je eraan doen? Niks anders dan wachten. Klagen helpt toch niet met dit soort problemen.
Of de engineers houden ervan om te kloten ermee kan ook.
Of ze hebben een stagiaire daar zitten
Of de engineers houden ervan om te kloten ermee kan ook.
Of ze hebben een stagiaire daar zitten
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Dat is grappig, ik heb gisteren tussen dat tijdstip helemaal geen last gehad, ik had Diablo nog neergelegd toen.ramon1984 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:11:
[...]
Ja, gewoon weer exact hetzelfde als gister. Servers kunnen de hoeveelheid loggers niet aan, dus klapt de hele bende er weer uit. Vervelend dat ze dit probleem gister niet hebben kunnen verhelpen. Gister van 18.00 tot 22.30 bezig geweest met inloggen en dit lukte uiteindelijk om 22.30/23.00
hopen dat ze nu wat rapper gaat.
Ja, ziet er wel prima uit. Poison hydra is wel stukke beter dan de ArcaneVicarious schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:55:
[...]
Ik doe (op nightmare al ja, want ik heb echt poep-items) op linksklik magic missiles, rechts die orb met obliteration rune, frost nova met cold snap, arcane hydra's , energy armor en diamond skin met prism rune. Volgens mij wel vrij allround, alhoewel ik de meesten teleport zie gebruiken. Later wil ik misschien magic missiles vervangen door die familiar die me extra arcane power geeft waardoor ik geen signature skill meer nodig heb om AP te regeneraten. Is dit wat?
Op hardcore moet je als wizard sowieso diamond skin + 1 andere defensive ability hebben (zoals bijv Frost nova of de knock back) op Hell lijkt mij de knockback beter i.v.m. de resistances van Bosses. Je Frost Nova zal ze namelijk maar voor zeer kort freezen, de knockback daarentegen heeft een iets kortere cooldown, doet damage, kunnen ze niet resisten en slowed ze(klein beetje).
Persoonlijk zou ik als Wizard op hardcore Hell op M1: Magic missile (+ damage rune) en op M2 Arcane blast (+ damage rune)
Met deze build + wat redelijke items moet je redelijk goed door Hell kunnen komen
Ach ik zit toch in de trein! Moet nog een uur en wilde alleen AH kijken.
Ik lees wel hier mee totdat iemand roept dat je erin kan.
Moet me mobiel wel 3G hebben ggrrr. Klote stukje Haarlem.
Ik lees wel hier mee totdat iemand roept dat je erin kan.
Moet me mobiel wel 3G hebben ggrrr. Klote stukje Haarlem.
Buiten spelen? kom op, we zijn geen 6 meerVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:19:
Lol,, wat een gejammer over die errors. Je kunt ook buiten spelen of een andere game?
http://eu.battle.net/d3/e...c/4552955284?page=53#1059Sorry everyone, we still don't have an ETA yet, our engineers are still on site and working to fix this.
We'll update you as soon as we have an ETA or more information on this.
Lol,, wat een gejammer over die nieuwe auto die het niet doet. Je kunt ook thuis blijven of met het OV gaan?Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:19:
Lol,, wat een gejammer over die errors. Je kunt ook buiten spelen of een andere game?
Bedoelde met V inderdaad Act 4(IV). My bad!MrRobin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:14:
[...]
Wat bedoel je precies met act V? Moet dat act 1 hell zijn? Er zijn maar 4 acts toch? En ik durf niet te zeggen waar de wapens vandaan komen, behalve dan uit de AH. Het zijn iig level 60 items, dus de dmg en stats is daar ook naar. Die reduced level req. is technisch gezien ook maar een van de stats. Dat die nou juist er voor zorgt dat het heel chill beuken wordt op lagere levels is mooi meegenomen!
Verwijderd
Lekker vissen is ook een soort van spelen. Maar serieus dat error verhaal komt al 20 keer langs op 1 blz, er zijn ergere dingen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 19:23 ]
Precies wat ik wilde plaatsen. Dit is toch gewoon te treurig... Ik heb echt niet de hele dag de tijd, wil gewoon 's avonds even twee uurtjes hakken en klaar...Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:18:
En de error 37/73 zijn weer terug, ik geef het weer op voor vanavond, wat een amateurs.
Ik krijg het overigens ook niet voor elkaar om op een US server te spelen. Als in de instellingen ingame verander dan geeft ie toch nog aan dat er iets niet klopt.
Edit: Nevermind , nu wel ! dan maar een andere char op de US servers.................
Edit: Nevermind , nu wel ! dan maar een andere char op de US servers.................
[ Voor 21% gewijzigd door Lasteraar op 31-05-2012 19:26 ]
Ik erger mij meer aan het real auction hosue wat er maar NIET komt.
Voor hoeveel zullen spullen daar eigenlijk weg gaan denken jullie?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Het heeft trouwens weinig zin van te proberen in te loggen, als je binnen bent wordt je namelijk gekicked met error 73 na een tijdje
Stond gelukkig net m'n loot te verkopen.
Ze zeggen 1 mil gold komt rond de 10€alaintje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
Niet, ik verwacht met name dat gewoon Gold verkocht gaat worden.alaintje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
Dat krijg je als 90% van de mensen voor de zoveelste keer niet in kan loggen. Dan komen ze hier, in het diablo 3 topic kankeren over, hoe onverstelbaar, diablo 3!Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
[...]
Lekker vissen is ook een soort van spelen. Maar serieus dat error verhaal komt al 20 keer langs op 1 blz, er zijn ergere dingen
Dat geloof je toch niet?
Dat woord mag je gewoon weg laten thank you very much..Naluh! schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:24:
[...]
Dat krijg je als 90% van de mensen voor de zoveelste keer niet in kan loggen. Dan komen ze hier, in het diablo 3 topic kankeren over, hoe onverstelbaar, diablo 3!
Dat geloof je toch niet?
De beste items zullen ongetwijfeld voor tientallen euro's worden verkocht. Ik meen gehoord te hebben dat er een limiet is van 250 euro max buyout per item en dat zal ook ongetwijfeld een keer gebeuren. Meeste dingen zullen slechts een paar euro zijn gok ik.alaintje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
Het is hier inderdaad geen geenstijlsbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:25:
[...]
Dat woord mag je gewoon weg laten thank you very much..

Ik wil ook niet op een US server spelen. Ik heb 40 uur ofzo in mijn EU char zitten, het is niet dat ik dat allemaal voor de lol nog eens over ga doen op een andere server als Blizz zijn zaakjes weer niet voor elkaar heeftLasteraar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
Ik krijg het overigens ook niet voor elkaar om op een US server te spelen. Als in de instellingen ingame verander dan geeft ie toch nog aan dat er iets niet klopt.
En toch doen we het hier niet, klaar
Hmm, met dat real AH valt dan hooguit wat euro's te winnen, maar goed 50 x één euro is een hele nieuwe game die ik kan kopen
!
Hmm, met dat real AH valt dan hooguit wat euro's te winnen, maar goed 50 x één euro is een hele nieuwe game die ik kan kopen
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 31-05-2012 21:20 ]
Wat een prutsers weer bij Blizzard. Weer een avond geen D3 spelen. Weer een uur van mijn vrije tijd besteed aan het in proberen te loggen. Ik denk dat ik ze een rekening ga sturen.
Babs out!
Babs out!
Torchlight 2 begint nu wel heel erg te lonken.
Offtopic: Ty for dat non-argumentalaintje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:27:
knip
Hmm, met dat real AH valt dan hooguit wat euro's te winnen, maar goed 50 x één euro is een hele nieuwe game die ik kan kopen!
Ontopic:
Ik vind het echt erg jammer dat ze niet van plan zijn om een hardcore RAH te maken
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 31-05-2012 21:21 ]
Ik las al van de problemen en ben maar niet uitgelogd, dus ik kan gewoon weer verder spelen. Enige lag is de chat.
De grootste potentie van de RMAH is de gold waarde. Die werd geschat op ongeveer 30eu/1mil maar omdat er nu alweer een tijd voorbij is begint de waarde fors te dalen.. Volgens mij zitten de bekende goldsellers nu rond de 20-25/1mil en stijgt dit weer sinds de laatste patch.
Dit is een interessante voor mensen die gek zijn op de AH / economie: http://diablo3markets.incgamers.com/
Dit is een interessante voor mensen die gek zijn op de AH / economie: http://diablo3markets.incgamers.com/
Daar zal meer geld gaan vloeien ja, mensen die echt goede gear willen.Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:28:
[...]
Offtopic: Ty for dat non-argument
Ontopic:
Ik vind het echt erg jammer dat ze niet van plan zijn om een hardcore RAH te makenDaar lijkt het mij juist cool
Ik zal hooguit 1-2 x wat kopen als ik uberhaupt saldo op mijn paypall krijg. (eerst verkopen dus).
Liever laat ik 't geld gewoon op mijn paypall staan voor als ik eens iets leuks zie op een amerikaanse site ofzo wat ik niet met mijn ABN kan betalen
Denk dat de servers extra voor mij offline zijn, kan ik mij eens goed storten op wiskunde
ik kan niet wachten tot ze die uniques gaan upgraden in de toekomstige patch.
Is het al bekend wat ze gaan upgraden? de huidige uniques? de nieuwe uniques? en wat dan? + stats? of nog meer 'bonus' stats?stime schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:31:
0 Legendaries gezien na 60+ uur spelen, act2 Inferno atmstime schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:31:
Meeste vrienden zitten zo aan de twee stuks.
Ze upgraden trouwens alleen de nieuwe drops. Alle huidige blijven dus achter.
[ Voor 12% gewijzigd door Melkaz op 31-05-2012 19:36 ]
Heb er één gevonden in 60 uur.Melkaz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:35:
[...]
0 Legendaries gezien na 60+ uur spelen, act2 Inferno atm
Helaas iets van 10 levels onder de mijne plus flut stats...wel nog kunnen verkopen voor 125k gelukkig.
Had er 1 na 77 uur! Level 58 en alleen voor wizard. Ppfff geluk zit niet aan mijn zijde met legendary'ssuperbassie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:37:
[...]
Heb er één gevonden in 60 uur.
Helaas iets van 10 levels onder de mijne plus flut stats...wel nog kunnen verkopen voor 125k gelukkig.
Maar wel een mooie necklace met 187 vitality, 70 Dex en 51 intell en nog iets level 59.
Zou het waard zijn?
Oh sorry, ik houd nooit zo bij welke normale NL woorden er nu weer op de 'politiek correct'-lijst zijn gezet.sbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:25:
[...]
Dat woord mag je gewoon weg laten thank you very much..
Ik gebruik het omdat het de lading goed dekt in dit geval. Het is een sterker woord dan "klagen" bijvoorbeeld.
Ergens over "kankeren" staat los van de ziekte. Maargoed, genoeg er over gekankerd!
Ontopic: een half uur geleden zat hij bij mij vast bij Retrieving Hero List! Ook voor het eerst. Toen ging hij gelukkig weer over op Error 37. Wel jammer, was erg benieuwd of mijn spul op de AH nog iets op had geleverd.
Dat AcutionHouse heeft ook een beetje een apple werking, een hoge prijs lijkt het vak al meteen wat beter.
Ik doe vaak gewoon met zowat alles op hell act IV vind gewoon bieden vanaf 15k-35k met buyout van 35-60k.
Soms laat ik de buyout open. Dat doe ik natuurlijk niet met elk magic item, maar sommige items zijn erg net die je vind.
Ik doe vaak gewoon met zowat alles op hell act IV vind gewoon bieden vanaf 15k-35k met buyout van 35-60k.
Soms laat ik de buyout open. Dat doe ik natuurlijk niet met elk magic item, maar sommige items zijn erg net die je vind.
Je kans op beter loot en dus ook legendaries zijn gebaseerd op het aantal % magical find je hebt op je gear. Zonder al te veel stats in te leveren kan je tussen de 60-80% extra magical find krijgen. In hell en inferno act 1 kan je in new tristram makkelijk legendaries farmen. Deze krijg je uit dark cellars in het dorp zelf (niet er buiten) en uit het weapon rack. steeds checken, reloggen en herhalen. Duurt een minuut per run en heb inmiddels al 3 legendaries gevonden op deze manier en 2 buiten het farmen om. (zit nu act 2 hell pas).Melkaz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:35:
[...]
0 Legendaries gezien na 60+ uur spelen, act2 Inferno atm
specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB
Ik kan hier best wel pissig om worden.. En zou best graag mij geld terug willen.. server 1 dag down oke kan gebeuren.. maar dit is al de 2e dag op rij!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic