Ik speel af en toe met een Wizard als WD, best ez hoor. Hij is glass cannon met die beam, ik semi glass cannon met wat control, makkelijk act1 op farm. Met wat gear upgrades zou act 2 ook moeten lukken
Inderdaad, sinds een minuutje of 3. Maar vraag me af of dit wel opgeslagen word..Visgek82 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:33:
Server doet het weer, kon probleemloos inloggen. enige wat je nog ziet is dat er geen karakter staat en geen banner, maar als je het spel ingaat (nadat je je karakter gekozen hebt , eventueel) kun je gewoon spelen.
Signature
Jawel. Alleen over 3 min server shutdownmouzetc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:36:
[...]
Inderdaad, sinds een minuutje of 3. Maar vraag me af of dit wel opgeslagen word..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zit er nog in..
Yeah, sucks! Had het bij de error 1. Amulet a 250k, sell waarde 1.2mil.Tsurany schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:53:
[...]
Ja ik ook. Kwam server message langs maar gevolgen zijn er niet
Wel beetje een RAAAAAH momentje. Uber goed wapen wat voor mij een zieke upgrade zou zijn kwam voor 400k langs, was net te laat. Dat ding zou ook nog voor 1-1.2 mil verkocht kunnen worden. Gvd I wanted it
Edit: disconnected
Of het leuk is kunnen wij niet beantwoorden voor jourohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:04:
Ik weet niet zeker wat ik van het spel vind was namelijk net te laat voor die betá wat vinden jullie er van mensen?
En weet iemand of er iets is zoals een trail version ofzo dat ik het nog even kan proberen. want vind het spel best duur vergeleken andere PC games.
[ Voor 76% gewijzigd door mouzetc op 01-06-2012 02:07 ]
Signature
Ja ik ook. Kwam server message langs maar gevolgen zijn er niet
Wel beetje een RAAAAAH momentje. Uber goed wapen wat voor mij een zieke upgrade zou zijn kwam voor 400k langs, was net te laat. Dat ding zou ook nog voor 1-1.2 mil verkocht kunnen worden. Gvd I wanted it
Edit: disconnected
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik weet niet zeker wat ik van het spel vind was namelijk net te laat voor die betá wat vinden jullie er van mensen?
En weet iemand of er iets is zoals een trail version ofzo dat ik het nog even kan proberen. want vind het spel best duur vergeleken andere PC games.
Groetjjjes!!
Groetjjjes!!
Er is een "Starter Edition", waarmee je het begin van het spel op de laagste moeilijkheidsgraad kunt spelen. Momenteel moet je hiervoor een Guest Pass hebben, dat is een code die meegeleverd wordt bij het spel zelf, waarmee kopers dus anderen kunnen uitnodigen. Over een tijdje wordt de Starter Edition vrij toegankelijk gemaakt, dan kan iedereen deze proberen, ook zonder Guest Pass.rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:04:
En de prijs van D3 is niet veel anders dan van andere mainstream PC games die 2 weken oud zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Lol Blizzard office in Korea is gezergd
"Blizzard's Korean office raided by police for refusing refunds"
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551465784
"Blizzard's Korean office raided by police for refusing refunds"
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551465784
he kut.. nouja dan maar wachten vind namelijk veel geld voor een spel dat ik niet ken :3 en ken niemand die het heeft dus niemand heeft een guess pas ding.. is er een datum over dat het vrijtoegankelijk worD?Rannasha schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:11:
[...]
Er is een "Starter Edition", waarmee je het begin van het spel op de laagste moeilijkheidsgraad kunt spelen. Momenteel moet je hiervoor een Guest Pass hebben, dat is een code die meegeleverd wordt bij het spel zelf, waarmee kopers dus anderen kunnen uitnodigen. Over een tijdje wordt de Starter Edition vrij toegankelijk gemaakt, dan kan iedereen deze proberen, ook zonder Guest Pass.
En de prijs van D3 is niet veel anders dan van andere mainstream PC games die 2 weken oud zijn.
Bespaar je de Starters Edition of de Guestpass, het is niets meer dan de Beta, en uiteindelijk is dat ook niets aan, het was leuk als test voor de release aan, maar na tig keer doorgelopen te hebben word je er echt zat van.
Koop het spel gewoon, het zal je niet betreuren.
Het is natuurlijk wel handig om te testen of het goed wil draaien op je PC uiteraard.
Het is natuurlijk wel handig om te testen of het goed wil draaien op je PC uiteraard.
Me pc zal hem 100% vol uit kunnen draaie daar maak ik me geen zorgen om.Bulls schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:30:
Bespaar je de Starters Edition of de Guestpass, het is niets meer dan de Beta, en uiteindelijk is dat ook niets aan, het was leuk als test voor de release aan, maar na tig keer doorgelopen te hebben word je er echt zat van.
meer om dat ik niet weet of ik het wel leuk zal vinden. heb namelijk helemaal niks gespeelt ervan. beta was ik namelijk te laat -,-
maarja ik wacht wel ff :#
Verwijderd
jeeezzzz, vanavond stond ie vast bij retrieving hero list en nu weer onderhoud tot 5 uur :-/
Yep, zit er weer in!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik had ook niet meegedaan aan de beta en nooit eerder Diablo gespeeld, gewoon gekocht en ik vind het wel een redelijk leuk spel.rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:44:
[...]
Me pc zal hem 100% vol uit kunnen draaie daar maak ik me geen zorgen om.
meer om dat ik niet weet of ik het wel leuk zal vinden. heb namelijk helemaal niks gespeelt ervan. beta was ik namelijk te laat -,-
Ik heb ook nooit eerder Diablo gespeelt. Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik D3 wel heb gekocht, want ik vind het een fantastisch spel!rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:44:
[...]
Me pc zal hem 100% vol uit kunnen draaie daar maak ik me geen zorgen om.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Gisteren weer dood gegaan in Hardcore
nu al 3 characters kwijt. echt balen.
Ik joinde een public en ging tijdje goed. Toen was de baba bijna dood en rende weg, en ineens turnde een elite group allemaal op mij (ik was monk) me health ging heeel snel omlaag en op het moment dat ik snel Q wou drukken voor healthpot werd ik neergemaaid ;p
Toen was ik even een klein beetje chaggo en heb ik maar afgesloten ;p ga vandaag wel weer opnieuw beginnen. maar gisteren had ik daar even geen zin in
Ik joinde een public en ging tijdje goed. Toen was de baba bijna dood en rende weg, en ineens turnde een elite group allemaal op mij (ik was monk) me health ging heeel snel omlaag en op het moment dat ik snel Q wou drukken voor healthpot werd ik neergemaaid ;p
Toen was ik even een klein beetje chaggo en heb ik maar afgesloten ;p ga vandaag wel weer opnieuw beginnen. maar gisteren had ik daar even geen zin in
Dat je dat aandurfde in HC mode in public! Denk juist dat je op dat niveau niemand kan vertrouwen dan alleen jezelf met de progress.Ricmaniac schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:57:
Gisteren weer dood gegaan in Hardcorenu al 3 characters kwijt. echt balen.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Meerdere malen gedaan en kom vaak een sociale en "slimme" groep tegenXtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:59:
[...]
Dat je dat aandurfde in HC mode in public! Denk juist dat je op dat niveau niemand kan vertrouwen dan alleen jezelf met de progress.
Het is maar de gok die je wilt nemenRicmaniac schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:02:
[...]
Meerdere malen gedaan en kom vaak een sociale en "slimme" groep tegen
Verwijderd
Er is een voordeel aan HC mode? Betere drops o.i.d.? Anders zie ik het nut van mezelf een hersenbloeding ragen niet als ik na tientallen uren een karakter verlies
Moeilijkheid en voldaanheid als je het toch uitspeelt uiteindelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:12:
Er is een voordeel aan HC mode? Betere drops o.i.d.? Anders zie ik het nut van mezelf een hersenbloeding ragen niet als ik na tientallen uren een karakter verlies
het enige voordeel in mijn ogen is de spanning. Het is spannend om te spelen. Met Softcore ervaar ik dat totaal niet. je hebt geen betere items enzo nee. en als ik HC uitspeel voel ik me veel meer voldaan dan SCVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:12:
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2012 08:14 ]
Ik heb een doel! Doel is om tot act 4 te komen met inferno en diablo dood en daarna de shit hard te farmen om daarna me gear helemaal up te graden naar dps mode!
Er was een DH die 145K dps had!!! Kan de bron niet zo gauw vinden.
Absurd als dat zo is!
Absurd als dat zo is!
Juist, het is de spanning van hardcore. Als je die gewend bent schat ik de kans vrij laag in dat je terugwilt naar softcore. Ik in ieder geval niet
.
Gisteren op HC act 3 gehaald met mijn monk. Om nou te zeggen dat ik echt onder de indruk ben van het verhaal..neuj. Dan vond ik D2 beter. Gelukkig is de gameplay prima
Gisteren op HC act 3 gehaald met mijn monk. Om nou te zeggen dat ik echt onder de indruk ben van het verhaal..neuj. Dan vond ik D2 beter. Gelukkig is de gameplay prima
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
heeft iemand tips voor goede Monk gear?
Ik heb in D2 en D3 nog geen eerdere melee chars gehad.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Monk is voornamelijk Dex net als Demon Hunter. Gear met DEX is altidj goed en Vitality voor health natuurlijkMad-Matt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:27:
Monks halen damage uit Dex. Dex kan met passives ook nog extra armor geven. (100% van Dex is extra armor met Seize the initiative (unlocked op level 20).)Mad-Matt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:27:
En goede damage op je wapen is nuttig.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dex had ik al door, maar op welke items kan ik het meeste resistance halen?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ben sinds kort ook eens (solo) een hc Wizard begonnen. Gisteravond skeleton king op normal omgelegd (wereldprestatie niet?
)
Hij heeft op dit moment de volgende "build": http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#bZYd!a!aa
Act 1 zal ook wel gaan (met softcore chars ging ik er ook al niet dood)
Act 2 ging ik met softcore meestal wel dood, zal wel zien hoe het gaat met de hc wiz.
Hij heeft op dit moment de volgende "build": http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#bZYd!a!aa
Act 1 zal ook wel gaan (met softcore chars ging ik er ook al niet dood)
Act 2 ging ik met softcore meestal wel dood, zal wel zien hoe het gaat met de hc wiz.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
er zijn een heel deel rare's die Vit en Resistance hebben. Met een paar sockets kan je daar dan dex gems in duwen.Mad-Matt schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:32:
Dex had ik al door, maar op welke items kan ik het meeste resistance halen?
Ik speelde altijd in public met hardcore tot ik in act 2 kwam op nightmare. Dan beginnen de monsters wat pittiger te worden en hoe meer mensen in je party des te meer health de mobs hebben. Vooral bij elite en champions werd me dat soms toch een beetje te eng dus ben ik nu voornamelijk solo aan het spelen. Dat gaat weer erg lekker. Zodra ik een bepaalde milestone heb bereikt ga ik weer public spelen om andere spelers met dezelfde quest te helpen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik ben even benieuwd hoe jullie je Demon Hunter bouwen (gear-wise). Op dit moment ben ik lvl 54 en act 1 hell. Het probleem dat ik heb is dat ik wel genoeg damage doe (~7k volgens mij), maar binnen no-time dood ben. Met name Elites zijn soms erg lastig (vooral met reflects damage bijv.). Nu zat ik bij de butcher en zodra die mij 1 keer grijpt met z'n haak ben ik dood (letterlijk 1-shot).
Qua gear heb ik vooral gefocust op dex, met daarbij een mix van de andere 3 stats. Ik denk nu dat het beter is om te gaan focusen op puur dex + vita, zodat ik iets langer kan overleven.
Wat doen jullie?
Qua gear heb ik vooral gefocust op dex, met daarbij een mix van de andere 3 stats. Ik denk nu dat het beter is om te gaan focusen op puur dex + vita, zodat ik iets langer kan overleven.
Wat doen jullie?
Verwijderd
Gisteren toch nog kunnen spelen na de error 37 ellende,maar de Champion en elite packs zijn nu op eens irritant in NM in die Crypt zat een vervelende pack met die snelle springende hondjes die aanmekaar vast geketend zaten met een vuurketting of zoiets, na drie keer dood te gaan, waren ze eindelijk kapot en in lvl 4 Cathedral zat een elite pack die zich steeds zelf kan shielden en ook nog eens hard meppen. Als dit nog moeilijker word in hell dan kan ik mijn borst natmaken
.
BTW , hoeveel damage moet je begin NM eigenlijk hebben om een beetje makkelijk langs die elite en champion packs te komen, Ik heb nu 431 gemiddeld op mijn Barb.
BTW , hoeveel damage moet je begin NM eigenlijk hebben om een beetje makkelijk langs die elite en champion packs te komen, Ik heb nu 431 gemiddeld op mijn Barb.
Kunnen vrienden eigenlijk altijd jou spel joinen of moet je ze speciaal uitnodigen in een spel?
Ja dit staat standaard gewoon aan.D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:02:
Kunnen vrienden eigenlijk altijd jou spel joinen of moet je ze speciaal uitnodigen in een spel?
Kunnen in theorie altijd joinen, tenzij je game op pause staat (esc/menu). Ik hoorde gister dat als je op busy staat dat mensen ook niet kunnen joinen (maar dat weet ik niet zeker).D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:02:
ah okay, want iik heb al twee keer opeens een "vriend" naast me gehad. Let op, ik vond dat echt wijs, maar was wel raar om opeens iemand naast je te zien staan.
Ik zou met minimaal 600 DPS voor nightmare aanraden op softcore of 1000 DPS voor hardcore. Ik zat in hardcore nightmare op 2000 DPS toen ik aan act 1 begon. Daardoor werd alles een stuk eenvoudiger. Persoonlijk zou ik liever niet met minder dan 1500 DPS op nightmare willen spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Ik balanceer vit/dex en toch al wat resistance voor Hell.Azaruc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Ik ben even benieuwd hoe jullie je Demon Hunter bouwen (gear-wise). Op dit moment ben ik lvl 54 en act 1 hell. Het probleem dat ik heb is dat ik wel genoeg damage doe (~7k volgens mij), maar binnen no-time dood ben. Met name Elites zijn soms erg lastig (vooral met reflects damage bijv.). Nu zat ik bij de butcher en zodra die mij 1 keer grijpt met z'n haak ben ik dood (letterlijk 1-shot).
Wat doen jullie?
Ik heb ongeveer 4-5k dps op lvl 51, als je een van die passive skills pakt (sharpshooter) ofzo kan je in de pauze's van mobs best lekker wat crit rating opsparen voor een goede burst.
Ik zit ongeveer op een 22-23k life, ik kan niet blijven staan tussen de elites maar ik kan wel een paar slagjes verdagen voordat ik vault gebruik of een trap leg.
De Butcher is dan ook zware melee damage, gebruik wat life shots zodat je kan regennen als je kan dps'en. Shadow Power / Elemental arrow met de health refund, Preparation met health refund.
100% op dex en vit bouwen inderdaad, andere stats zijn waardeloos voor je. In ieder geval tot Inferno.Azaruc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Wat doen jullie?
Er zijn al Demon Hunters met met 300k DPSXtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:20:
Ik heb een doel! Doel is om tot act 4 te komen met inferno en diablo dood en daarna de shit hard te farmen om daarna me gear helemaal up te graden naar dps mode!
Absurd als dat zo is!
Ze hebben zo goed als geen HP, glasscanon all the way dus.
Respect btw voor mensen die Hardcore spelen.
Totaal niets voor mij aangezien ik soms op de meeste achterlijke manieren dood ga. Bijvoorbeeld door die mobs die nog ontploffen als ze dood zijn...ben gewoon veel te ongeduldig.
resist dex en dan vitAzaruc schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Wat doen jullie?
voor butcher op hell had ik deze build
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVg!TYe!aZbZbY
forst spam, dan puncturing om weer hatred op te bouwen, traps spammen en veel
Smokescreen + shadowpower is wel dubbelop, maar als glass canon erg goed om te hebben, daarnaast is gloom ideaal voor reflect damage mobs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
HC Nightmare uitgespeeld met 1200dpsSir_Hendro schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:06:
[...]
Ik zou met minimaal 600 DPS voor nightmare aanraden op softcore of 1000 DPS voor hardcore. Ik zat in hardcore nightmare op 2000 DPS toen ik aan act 1 begon. Daardoor werd alles een stuk eenvoudiger. Persoonlijk zou ik liever niet met minder dan 1500 DPS op nightmare willen spelen.
Witte mobs maai je toch wel neer, het zijn de champions en rares die imo makkelijker zijn met iets meer survivability ipv dps, zeker op HC.
431 DPS is idd erg laag. Op level 40 (ook barbarian) wat gear gekocht en een leuke 2h en zit op 1750 dps. Act 2 nu. Gisteravond lvl42 geworden en zie meteen al weer 2h staan met een stuk meer DPS dus als ik mijn wapen weer zou vervangen zit je zo op 2k dps. Met 400 doe je vast heel lang over champ packs...Sir_Hendro schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:06:
[...]
Ik zou met minimaal 600 DPS voor nightmare aanraden op softcore of 1000 DPS voor hardcore. Ik zat in hardcore nightmare op 2000 DPS toen ik aan act 1 begon. Daardoor werd alles een stuk eenvoudiger. Persoonlijk zou ik liever niet met minder dan 1500 DPS op nightmare willen spelen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nee, maar niet alle items waren een hele soj waard. In de eerste twee weken kon ik handelen met mijn PGEMs die ik toen net zoveel had als dat ik nu gold heb. Ik kon toen na twee weken net zo makkelijk aan items komen als nu, dus of je vond d2 ook kut; of je vond d2 prima, het nu kut en vergelijkt niet helemaal eerlijk.porn* schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Want in D2 had jij ists en soj's bij het leven toen je net een week speelde... get real you fixed nothing.
Onzin, er is ook zoiets als algemeen gevoel. Dat is ook de reden dat zoveel mensen zich aangesproken voelen door jouw uitingen. Je spreekt alsof het algemene gevoel is dat AH gebruiken gelijk staat aan cheaten. Het is jouw gevoel, niet een algemeen gevoel wat iedereen heeft.porn* schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Een gevoel is persoonlijk en impliceert dus inderdaad dat dat mijn gevoel is. Dus...
Het algemene gevoel is dat de holocaust verschikkelijk was. Het gevoel van een (neo-)nazi is dat het prima was. Two entirely different things. Voor het eerste hoef ik geen persoon of groep aan te wijzen, voor de tweede duidelijk wel. Als ik zou zeggen: "Geeft toch een gevoel dat de holocaust echt nodig was", kan je verwachten dat mensen in discussie gaan dat het niet waar is. Als ik zou zeggen: "Ik vind dat de holocaust nodig was", kan je verwachten dat mensen zeggen dat ik gek ben maar verder niet al te veel aandacht aan de discussie besteden.
[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 01-06-2012 09:22 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Gister wizzard gestart. Dat is (in het begin toch) heel wat anders dan barb of monk. Bij monk heb je in notime zonder moeite die skeleton king neer, terwijl je als wizzard echt wel goed moet opletten.
Wacht maar totdat je een stukje verder bent met je wizard. Ik zag gister toevallig een stukje bij m'n broer (act 3 nm). Hij zaagt dwars door alles heen, terwijl ik best wat moeite had op m'n barb.D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:18:
Gister wizzard gestart. Dat is (in het begin toch) heel wat anders dan barb of monk. Bij monk heb je in notime zonder moeite die skeleton king neer, terwijl je als wizzard echt wel goed moet opletten.
Barb is soms echt belachelijk slecht.Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Wacht maar totdat je een stukje verder bent met je wizard. Ik zag gister toevallig een stukje bij m'n broer (act 3 nm). Hij zaagt dwars door alles heen, terwijl ik best wat moeite had op m'n barb.
Op Inferno voel ik gewoon dat ik maar 2 keuzes heb, oftewel alles in DPS en alles poppen op elites en hopen dat er geen wallers of arcane's tussen zitten.
Oftewel alles in mega defense en 4 jaar wachten tot een kill.
Spelen met een DH is veel leuker tegenover de Barb
Klopt, de Wizard moet even op kracht komen. Ben zelf nu lvl 33 in Act 1 NM en gebruik zelf deze build
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UlYfSi!YcW!aa.aaZ
Eerst met Blizzard de groep vertragen en dan met Hydra, Electrocute en Desintegrate de boel opruimen. Werkt tot nu toe erg goed tegen grote groepen.
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UlYfSi!YcW!aa.aaZ
Eerst met Blizzard de groep vertragen en dan met Hydra, Electrocute en Desintegrate de boel opruimen. Werkt tot nu toe erg goed tegen grote groepen.
Gister even zitten spelen met vision quest, lijkt een goede passive echter moet je er wel 4 skills voor gebruiken die een cooldown hebben. Tot nu gebruikte ik altijd Spirit walk, Soul harvest, Fetish army, RAin of toads en Poison darts, locust swarm. Nu mis ik dus 1 skill voor cooldown. Ik zou niet weten wat ik moet inruilen voor een cooldown skill locust swarm is te goed voor het terug krijgen van mana + doen van damage overtime. Rain of toads zou ik kunnen vervangen door een andere AOE skill met cooldown, iemand een tip?
Ook weer even verder gegaan met mijn wizard en ben nu lvl 36 in act 2 nightmare. Qua build heb ik mijn rightclick nu veranderd naar disintegrate met chaos nexus rune. Dit doet momenteel wel zo lomp veel damage dat ik er ondanks dat het een beamskill is waar ik geen fan van ben toch niet omheen kan. Bovendien kan ik hem vrji lang ophouden dus ik kan met frost nova alles freezen en het meeste al dood krijgen voor ze bij me zijn. Vervolgens diamond skin aan voor degenen die toch bij me komen, wegrennen en opnieuw beginnen terwijl ook mijn hydra's flink DPS'en. Tot nu toe nog niet doodgegaan in nightmare, op normal denk ik 3x.
Wel heb ik voor jullie een vraagje: in hoeverre is Energy armor noodzakelijk? Het geeft extra armor, maar heb je die ook hard nodig? Ik zit eraan te denken om die skill te vervangen door teleport, magic weapon of een familiar.
Wel heb ik voor jullie een vraagje: in hoeverre is Energy armor noodzakelijk? Het geeft extra armor, maar heb je die ook hard nodig? Ik zit eraan te denken om die skill te vervangen door teleport, magic weapon of een familiar.
Vicariously I live while the whole world dies
Dat klopt, bij act 1 en 2 had ik met wizzard meer moeite. Maar met de juiste gear heb je het bij act 3 en 4 niet heel moeilijk. Je moet alleen wel opletten bij de enemies die op afstand schade kunnen doen, want de wizzard is wel zo dood.Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Wacht maar totdat je een stukje verder bent met je wizard. Ik zag gister toevallig een stukje bij m'n broer (act 3 nm). Hij zaagt dwars door alles heen, terwijl ik best wat moeite had op m'n barb.
Mja tot nu toe gaat het wel op Barb, alhoewel ik daarbij wel defensive passives heb en ook skills als ignore pain ed moet gebruiken. (gister chained + fast + molten was trouwens niet te doen...)Lyca schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:23:
[...]
Barb is soms echt belachelijk slecht.
Op Inferno voel ik gewoon dat ik maar 2 keuzes heb, oftewel alles in DPS en alles poppen op elites en hopen dat er geen wallers of arcane's tussen zitten.
Oftewel alles in mega defense en 4 jaar wachten tot een kill.
Spelen met een DH is veel leuker tegenover de Barb
Maar als ik zie inderdaad nog niet hoe Inferno me moet gaan lukken (Ik koop niet/nauwelijks uit de AH)
Gister trouwens hell act2 afgerond (@ lvl 54, samen met een lvl 56 barb)
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeh op 01-06-2012 09:29 ]
Misschien een stomme vraag; maar hoe kom in aan gele plans voor mijn blacksmith? Ik heb er enkele, maar geb geen idee hoe ik er aan kom.
http://www.own3d.tv/chriske/video/643429
Doen een powerlevel -> 3h 0-60, hij is nu 35. Voor de mensen die hier vragen over hadden.
Doen een powerlevel -> 3h 0-60, hij is nu 35. Voor de mensen die hier vragen over hadden.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Je krijgt sowieso recipes voor golds bij de blacksmith als je blacksmithing leveled, je kunt ook plans vinden.D-rez schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:30:
Misschien een stomme vraag; maar hoe kom in aan gele plans voor mijn blacksmith? Ik heb er enkele, maar geb geen idee hoe ik er aan kom.
Mijn wijze van spelen op hardcore in nightmare is gewoon lekker rond rennen en hakken met m'n mage (blade skill). Bij wat moeilijkere groepjes even freeze gebruiken zodat ik ze makkelijker neer krijg. De noob mobs probeer ik regelmatig tot een grote groep te verzamelen en dan midden erin gaan staan om vervolgens shock wave te doen. Alles is dan in 1x dood 
Dreigt het op bepaalde stukken uit de hand te lopen dan zet ik archon mode aan en schiet ik alles naar de klote!!
Dreigt het op bepaalde stukken uit de hand te lopen dan zet ik archon mode aan en schiet ik alles naar de klote!!
De Chained zijn inderdaad echt rot, je moet soms per pull je skills nog gaan balancen, barb is gewoon de zwakke melee voor het moment.Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:27:
[...]
Mja tot nu toe gaat het wel op Barb, alhoewel ik daarbij wel defensive passives heb en ook skills als ignore pain ed moet gebruiken. (gister chained + fast + molten was trouwens niet te doen...)
Maar als ik zie inderdaad nog niet hoe Inferno me moet gaan lukken (Ik koop niet/nauwelijks uit de AH)
Ik heb op Hell Act 3 een uurtje ge-chain wiped op Soulsplitters met Chain, Molten, Arcane, toen ik nog de barb aan het levelen was, in inferno moet je bijna over elke pull al gaan denken, en gaan kiten.
Dat "Revenge Kiten" werkt soms wel, maar als je fast mobs hebt laat het dan maar zo. Je kan proberen met stun set-ups, Seismic enzo, maar ook hier, op een bepaald punt ga je weer moeten kiten, enzo je fury nerfen en geen stuns, dan ben je weer ten dode opgeschreven
Barb op inferno is wel te doen, maar kost wel een klein fortuin om echt goed te gearen (40k ish hp, 700-800ish res all met shout, 20% of meer melee reduction, 8-10k dps met 1h met veel life on hit + schild met hoge block % wil je toch wel voor gaan). Voel me op me barb toch iets meer zeker dan op mijn WD die met 40k hp en 600res nog net iets van 2-4 klappen kan overleven in act2-3.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Heeft nu uiteindelijk iedereen kunnen spelen gisteren of was ik gewoon bij de gelukkigen?
Ik kon ergens na achten inloggen. Helaas, anders was ik misschien eens optijd naar bed gegaanFinal Frag schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:44:
Heeft nu uiteindelijk iedereen kunnen spelen gisteren of was ik gewoon bij de gelukkigen?
Ja, rond zoiets was ik thuis na het werk.Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:45:
[...]
Ik kon ergens na achten inloggen. Helaas, anders was ik misschien eens optijd naar bed gegaan
gisteravond 40 aangetikt met m'n Witch Doctor en meteen mn hele spec omgegooid.
heb als 3e passive Vision Quest genomen. (300%mana regen als 4 skills op CD zijn).
als active skills heb ik nu:
LMB: Firebomb - flash fire
RMB: Fire bats - direbats
1 Zombie dogs
2 Mass confusion
3 Wall of Zombies
4 Gargantuan
Zorg dat ik continue alle 4 de skills op CD heb. Dan kan ik mijn Bats vrijwel continue spammen ondanks dat ze vrij mana intensief zijn.
Mass confusion vind ik niet heel nuttig. Maar deze gebruik ik om de 4 CD's te krijgen.
Soms wel handig als je omsingeld bent, maar staat toch meestal op CD.
De firebombs gebruik ik voornamelijk om objects te slopen. springen naar alles binnen bereik dus erg handig.
Ben wel tevreden met deze build denk ik omdat de DPS van de bats gewoon gigantisch is.
heb als 3e passive Vision Quest genomen. (300%mana regen als 4 skills op CD zijn).
1 Zombie dogs
2 Mass confusion
3 Wall of Zombies
4 Gargantuan
Zorg dat ik continue alle 4 de skills op CD heb. Dan kan ik mijn Bats vrijwel continue spammen ondanks dat ze vrij mana intensief zijn.
Mass confusion vind ik niet heel nuttig. Maar deze gebruik ik om de 4 CD's te krijgen.
De firebombs gebruik ik voornamelijk om objects te slopen. springen naar alles binnen bereik dus erg handig.
Ben wel tevreden met deze build denk ik omdat de DPS van de bats gewoon gigantisch is.
Steam: CatBearCow
Ik heb gisteravond nog even gekeken/gespeeld en dankzij Thuranys nog even level 59 aangetikt waardoor ik eindelijk mijn betere gear kon gaan dragen.
Ik mis trouwens wel de optie bij AH om te zien welk item je nou verkocht hebt. Je ziet wel het bedrag en de naam, maar na 2 dagen en minimaal 10 items op bieding ben ik soms even het overzicht kwijt wat er nou wel lekker verkocht en wat niet. Ter vergelijking: ik had gisteren 2 items verkocht, eentje voor 1000 en de andere voor 100.000. Ik zou wel willen weten waarom ook alweer die van 100.000 zo aantrekkelijk was.
Edit:
Mass confusion is erg fijn om mee te werken. Met name de latere rune waarbij je een Spirit erbij krijgt die rondloopt en voor minimaal 100% wapendamage doet. Voor mij is het een goede crowdcontrol en champion/rare-control.
Ik mis trouwens wel de optie bij AH om te zien welk item je nou verkocht hebt. Je ziet wel het bedrag en de naam, maar na 2 dagen en minimaal 10 items op bieding ben ik soms even het overzicht kwijt wat er nou wel lekker verkocht en wat niet. Ter vergelijking: ik had gisteren 2 items verkocht, eentje voor 1000 en de andere voor 100.000. Ik zou wel willen weten waarom ook alweer die van 100.000 zo aantrekkelijk was.
Edit:
Mass confusion is erg fijn om mee te werken. Met name de latere rune waarbij je een Spirit erbij krijgt die rondloopt en voor minimaal 100% wapendamage doet. Voor mij is het een goede crowdcontrol en champion/rare-control.
[ Voor 17% gewijzigd door Joarie op 01-06-2012 09:49 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Voorlopig zit er niets anders op dan voor je op 'create auction' klikt, de stats op een papiertje te schrijvenJoarie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:47:
Ik heb gisteravond nog even gekeken/gespeeld en dankzij Thuranys nog even level 59 aangetikt waardoor ik eindelijk mijn betere gear kon gaan dragen.
Edit:
Maar ik mis het idd ook wel...
Ziet er ook heel leuk uit om te doenFlapmo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:31:
http://www.own3d.tv/chriske/video/643429

Over het algemeen vind ik het diablo 3 auction house een beetje slecht.Joarie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:47:
Edit:
Het had iets beter gekunt, ingame notifications/meer dan 10 sales op gold auction house/ .....
Wat doet hij dan? Kan geen filmpjes zien op het werkAndyk125 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:50:
[...]
Ziet er ook heel leuk uit om te doengaat het tegenwoordig alleen nog maar om stats of ook nog plezier om het te halen..
achter elkaar dezelfde quest / bossFinal Frag schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:51:
[...]
Wat doet hij dan? Kan geen filmpjes zien op het werk
Ik ben niet echt weg van je build, maar je kan mass confusion vervangen door Hex met de heal rune. Toch wel handig dat je een redelijke heal boost krijgt en dat als je grote mobs tegenkomt er regelmatig een in een kip veranderd. Of gebruik Fetish army/voodoo dance.Bartjeuhz schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:46:
1 Zombie dogs
2 Mass confusion
3 Wall of Zombies
4 Gargantuan
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#hZUdiT!ZWX!aZYYbZBartjeuhz schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:46:
1 Zombie dogs
2 Mass confusion
3 Wall of Zombies
4 Gargantuan
Dit is nu de build die ik gebruik. (54 WD)
Templar + gargantuan zijn redelijk genoeg om te tanken. De zombie dogs heb ik gedropt op hell, die waren elke keer in 2 klappen dood. Daarvoor heb ik nu spirit walk, wat ideaal is voor lastigere champion packs. Als ze wat health globes hebben gedropt -> spirit walk door de pack en van de andere kant weer verder. En doe nog wat damage ook.
Verder voornamelijk grasp + acid cloud is genoeg voor de meeste packs, eventueel samen met wat fire bomb spam. Kost allemaal niet zoveel mana ook.
Voor bosses switch ik meestal naar haunt/dart voor meer single target damage.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 09:42
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Ik heb maaaanden gefarmed voor m'n eerste runewords (Enigma, BotD) en speelde vanaf dag 1 (iets te intensief maar had toen nog tijd). No way dat je je perf gems toen de eerste runewords uitkwamen binnen een paar weken had geuptrade naar een lading ists en daar dan weer je runewords van kocht.Flapmo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:16:
[...]
Nee, maar niet alle items waren een hele soj waard. In de eerste twee weken kon ik handelen met mijn PGEMs die ik toen net zoveel had als dat ik nu gold heb. Ik kon toen na twee weken net zo makkelijk aan items komen als nu, dus of je vond d2 ook kut; of je vond d2 prima, het nu kut en vergelijkt niet helemaal eerlijk.
[...]
Onzin, er is ook zoiets als algemeen gevoel. Dat is ook de reden dat zoveel mensen zich aangesproken voelen door jouw uitingen. Je spreekt alsof het algemene gevoel is dat AH gebruiken gelijk staat aan cheaten. Het is jouw gevoel, niet een algemeen gevoel wat iedereen heeft.
Het algemene gevoel is dat de holocaust verschikkelijk was. Het gevoel van een (neo-)nazi is dat het prima was. Two entirely different things. Voor het eerste hoef ik geen persoon of groep aan te wijzen, voor de tweede duidelijk wel. Als ik zou zeggen: "Geeft toch een gevoel dat de holocaust echt nodig was", kan je verwachten dat mensen in discussie gaan dat het niet waar is. Als ik zou zeggen: "Ik vind dat de holocaust nodig was", kan je verwachten dat mensen zeggen dat ik gek ben maar verder niet al te veel aandacht aan de discussie besteden.
Misschien als je wat dupers kende, maarja...
Algemeen gevoel? Als ik zeg "het voelt zus en zo"... naja ik vind het de discussie niet waard tbh wat jij wilt joh
Bnet pindle#2913
Ik kwam altijd op de onhandigste momenten op 3 CD's te zitten. en ben overgegaan op een build met 5 CD'sWimploo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Ik ben niet echt weg van je build, maar je kan mass confusion vervangen door Hex met de heal rune. Toch wel handig dat je een redelijke heal boost krijgt en dat als je grote mobs tegenkomt er regelmatig een in een kip veranderd. Of gebruik Fetish army/voodoo dance.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#cUYPQT!VWU!aZZaZZ
ben momenteel level 53 en ga volgend level de zombie bears eens proberen.
Door het gebrek aan een low mana cost skill moet je wel iets rustiger spelen. maar ik vermaak me er nu nog goed mee. gister avond nog net even Skeleton King neer gehaalt op Hell. 3K DPS & 21K health.
Ik vind juist de auction house met maximaal 10 items wel goed. Dat zorgt ervoor dat je niet complete item runs gaan doen en mensen de markt verzieken met veel te sterke wapens voor een te lage prijs erop zetten. (gebeurd toch wel maar dit vertraagt het een beetje). Je punt van ingame notifications vind ik inderdaad dan wel weer jammer, had geweldig geweest voor als je bijv. wacht op nog 10k om dat mooie wapen te kopen dan zie je direct dat het verkocht is en dat je kan gaan kopen.Lyca schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:50:
[...]
Over het algemeen vind ik het diablo 3 auction house een beetje slecht.
Het had iets beter gekunt, ingame notifications/meer dan 10 sales op gold auction house/ .....
[ Voor 16% gewijzigd door Rushleader op 01-06-2012 10:10 . Reden: -stukje vergeten ]
Grasp en cloud zijn inderdaad wat ik hiervoor gebruikte. Maar vind een beetje afwisseling wel leuk. En die Dire Bat doet echt insane damage maar vreet veel mana. Vandaar de keuze voor Vision Quest.Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:02:
[...]
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#hZUdiT!ZWX!aZYYbZ
Dit is nu de build die ik gebruik. (54 WD)
Templar + gargantuan zijn redelijk genoeg om te tanken. De zombie dogs heb ik gedropt op hell, die waren elke keer in 2 klappen dood. Daarvoor heb ik nu spirit walk, wat ideaal is voor lastigere champion packs. Als ze wat health globes hebben gedropt -> spirit walk door de pack en van de andere kant weer verder. En doe nog wat damage ook.
Verder voornamelijk grasp + acid cloud is genoeg voor de meeste packs, eventueel samen met wat fire bomb spam. Kost allemaal niet zoveel mana ook.
Voor bosses switch ik meestal naar haunt/dart voor meer single target damage.
Wellicht veranderd dit na NM om meer survivability te krijgen. Maar vooralsnog wals ik erdoor op deze manier.
Steam: CatBearCow
Zo, mijn lvl 60 monk:

Nu bezig gaan om inferno gear te verzamelen. Stats zijn momenteel als volgt:
DPS: 14.300
Health: 22.000
Armor: 3700
Attack Speed: 2.66
All Resistance: 225
Die attack speed is wel bijzonder prettig, daardoor blijft de spirit balk erg goed gevuld. Vooral mijn resistance en armor rating moeten nog een stuk omhoog momenteel heb ik het idee.

Die attack speed is wel bijzonder prettig, daardoor blijft de spirit balk erg goed gevuld. Vooral mijn resistance en armor rating moeten nog een stuk omhoog momenteel heb ik het idee.
Gisteren ook wezen spelen met de CD passive van de WD.
Op dit moment gebruik ik:
- Gargantuan (Big Stinker)
- Fetish Army (met Firebreathers)
- Mass Confusion (met Spirit)
- Voodoo Totem (met 5% heal)
- Zombie Bears
- Poison Dart (Splinter)
Passives:
- 300% mana boost als 4 op CD
- 1% life/mana en -1 sec CD voor elke kill binnen je gold pickup radius
- Extra mana
Met een pickup radius van Gold/Health globes van 33 yards is het vrij goed uit te houden en kun je continu Zombie Bears spammen om de boel om te leggen. Ik vermoed dat ik ook nog wel de Poison Dart ga inruilen voor een spel met een lange CD zodat ik bijna vrijwel altijd die 300% regen bonus heb.
Een andere optie is om de grote Gargantuan te summonen (met korte levensduur) aangezien ik toch bijna om de minuut mijn Big Stinker loop te casten om die 4 CD passive te activeren.
Op dit moment gebruik ik:
- Gargantuan (Big Stinker)
- Fetish Army (met Firebreathers)
- Mass Confusion (met Spirit)
- Voodoo Totem (met 5% heal)
- Zombie Bears
- Poison Dart (Splinter)
Passives:
- 300% mana boost als 4 op CD
- 1% life/mana en -1 sec CD voor elke kill binnen je gold pickup radius
- Extra mana
Met een pickup radius van Gold/Health globes van 33 yards is het vrij goed uit te houden en kun je continu Zombie Bears spammen om de boel om te leggen. Ik vermoed dat ik ook nog wel de Poison Dart ga inruilen voor een spel met een lange CD zodat ik bijna vrijwel altijd die 300% regen bonus heb.
Een andere optie is om de grote Gargantuan te summonen (met korte levensduur) aangezien ik toch bijna om de minuut mijn Big Stinker loop te casten om die 4 CD passive te activeren.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Gisteren eindelijk Belial op Nightmare down gekregen. Ik denk dat mijn level net iets te laag was maar het heeft twee avonden geduurd en 20 keer worden gesloopt door hem haha. Ik begon met 1600 dps en 7k hp, alleen ik kreeg em tot max 10 % health. Toen ik even wat gems verving kwam ik op 1700 dps en 5,5k hp, heel de tijd level 45 en volgens mij is dat best laag. Maar goed, uiteindelijk: neer, zonder ook maar een hit gekregen te hebben (dus allerlei achievements unlocked) en ik heb heerlijk geslapen vannacht haha..
Wel een noot: ik gebruik alleen spullen die ik gevonden heb, en koop niks op de ah.
maar belial en diablo zijn wel de eindbazen voor mij in dit spel heerljke uitdaging.
Wel een noot: ik gebruik alleen spullen die ik gevonden heb, en koop niks op de ah.
[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 01-06-2012 10:28 ]
Something under the bed is drooling
Niceormagon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:22:
Zo, mijn lvl 60 monk:
[afbeelding]
Verwijderd
Dat zal het denk ik zijn. Je kan op AH als je geduld hebt best hoge dps wapens vinden voor een goede prijs.Mauz1978 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:27:
Wel een noot: ik gebruik alleen spullen die ik gevonden heb, en koop niks op de ah.maar belial en diablo zijn wel de eindbazen voor mij in dit spel heerljke uitdaging.
Zeker op die lvls helpt dat enorm.
Mijn 2e char (wizard lvl 22) zaagt overal doorheen omdat ik een wapen op AH kocht voor 5k, ging van 80 damage naar 420 damage.
Main char (Demon Hunter) nu een beetje op Inferno te rellen in Act 2.
30k HP, 38k damage en 350 all resistances nu, nog steeds tricky maar het is te doen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Level 45 is best hoog voor Belial op NM. Welke class speel je? Stats zijn ook prima voor daar, dus denk dat het meer ligt aan je build/speelstijl.Mauz1978 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:27:
Gisteren eindelijk Belial op Nightmare down gekregen. Ik denk dat mijn level net iets te laag was maar het heeft twee avonden geduurd en 20 keer worden gesloopt door hem haha. Ik begon met 1600 dps en 7k hp, alleen ik kreeg em tot max 10 % health. Toen ik even wat gems verving kwam ik op 1700 dps en 5,5k hp, heel de tijd level 45 en volgens mij is dat best laag. Maar goed, uiteindelijk: neer, zonder ook maar een hit gekregen te hebben (dus allerlei achievements unlocked) en ik heb heerlijk geslapen vannacht haha..
Wel een noot: ik gebruik alleen spullen die ik gevonden heb, en koop niks op de ah.maar belial en diablo zijn wel de eindbazen voor mij in dit spel heerljke uitdaging.
Belial is wel een van de pittigere bosses vind ik, omdat je zo weinig ruimte hebt om te bewegen, zeker als die alles volgooit met pools.
Wat doen jullie trouwens met oude crafting materialen?
Ik heb:
51 subtle essence, blauwe crafting van normal.
48 fallen tooth, gele crafting van normal.
307 shimmering essence, blauwe crafting van nightmare.
51 lizzard eye, gele crafting van nightmare
136 wishfull essence, blauwe crafting van hell.
110 encrusted hoof, gele crafting van hell
~22.000 gold bij de vendor.
Ik zat net even op de ah te kijken maar kon deze items helemaal niet vinden, dus ik heb geen idee wat een fatsoenlijke prijs is.
Ik heb:
Ik zat net even op de ah te kijken maar kon deze items helemaal niet vinden, dus ik heb geen idee wat een fatsoenlijke prijs is.
[ Voor 79% gewijzigd door MrVegeta op 01-06-2012 10:48 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik speel DH. Waar ik het meeste moeite mee had was het lopen ja, je klikt namelijk heel snel op belial zelf waardoor je stil blijft staan en schieten.... Wham dood.Bosmonster schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Level 45 is best hoog voor Belial op NM. Welke class speel je? Stats zijn ook prima voor daar, dus denk dat het meer ligt aan je build/speelstijl.
Belial is wel een van de pittigere bosses vind ik, omdat je zo weinig ruimte hebt om te bewegen, zeker als die alles volgooit met pools.
@Maiser: tja ieder zijn meug. Ik voel er niks voor op de ah een boog te kopen waarmee ik hem zo neer heb. Ik heb een enorm tevreden gevoel dat ik m na veel zwoegen neer kan krijgen
[ Voor 22% gewijzigd door Mauz1978 op 01-06-2012 10:51 ]
Verwijderd
Gisteren waren de crafting mats niet @ AH omdat dat tijdelijk is uitgezet. Geen idee of dat nu nog steeds zo is. Zou wel een goede verklaring zijn.MrVegeta schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:44:
Wat doen jullie trouwens met oude crafting materialen?
Ik heb:
Ik bewaar de mijne gewoon. Iemand trouwens een indicatie hoe duur fiery brinestones ongeveer zijn? Heb er nu een paar, weet nog niet of ik ze wil verkopen of bewaren.
Ik had ook vaak "problemen" met lopen. ik heb nu ~ toegevoegd in de opties bij Walk.Mauz1978 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:50:
[...]
Ik speel DH. Waar ik het meeste moeite mee had was het lopen ja, je klikt namelijk heel snel op belial zelf waardoor je stil blijft staan en schieten.... Wham dood.
@Maiser: tja ieder zijn meug. Ik voel er niks voor op de ah een boog te kopen waarmee ik hem zo neer heb. Ik heb een enorm tevreden gevoel dat ik m na veel zwoegen neer kan krijgen. Een echte uitdaging.
als ik nu uit een groep moet huppelen gebruik ik ~ ook lange stukken lopen huppelt nu lekkerder omdat ik met rechts enkel hoef te wijzen waar ik naartoe wil huppelen.
Leuk, kill je Izual (namen, mijn nemesis, kan een andere naam zijn; het gevecht waar tyreal je helpt), krijgt tyreal de laatste hit = 2 blues droppen.
Voor jan piet snot op Infero 5 stacks verzameld om naar dat gevecht te gaan. -_-
Voor jan piet snot op Infero 5 stacks verzameld om naar dat gevecht te gaan. -_-
Move binden op spatiebalk werkt wel lekker voor me WD aangezien bewegen en beertjes erin bappen nogal listig is later in 't spelletje. Athans.. als ik kan spelen, wat een ellende, Blizzard mag in het zelfde hoekje gaan zitten as Funcom imo.
Blub
Nou ben ik eindelijk in Hell aangekomen (is idd echt een hel), champion creatures zijn enorm moeilijk maar gaan, normale creatures gaan redelijk makkelijk maar na Leoric`s manor kan ik de eerste creatures in die hallen al ineens niet meer aan....
Mijn character :
Monk lvl 54
Str 370
Dex 1021
Int 88
Vit 457
Armor 3210
DPS 2500
HP 14.1K
Wat kan ik nu het beste doen?
Mijn character :
Monk lvl 54
Str 370
Dex 1021
Int 88
Vit 457
Armor 3210
DPS 2500
HP 14.1K
Wat kan ik nu het beste doen?
Welke builds spelen de lvl60 barbs hier 
Ik ga vanavond 60 worden.
Ik ga vanavond 60 worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dark cellars is flink generfed!
Ow goeie tip! Ik had mn skills al onder awds en niet 1234 tegen de rsi, maar voor walk een button aanmaken had ik nog niet bedacht. Ga ik meteen doen!skoozie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:57:
[...]
Ik had ook vaak "problemen" met lopen. ik heb nu ~ toegevoegd in de opties bij Walk.
als ik nu uit een groep moet huppelen gebruik ik ~ ook lange stukken lopen huppelt nu lekkerder omdat ik met rechts enkel hoef te wijzen waar ik naartoe wil huppelen.
In ieder geval kortere auction times, dat scheelt weer. Ook vrij idioot, als een item niet in 12 uur verkocht heeft is de kans al vrij klein dat hij in 24 uur verkocht wordt en helemaal marginaal dat hij in 48 uur verkocht wordt.
Net Ghom in co-op gekilled en er kwam geen achievement.
Ik druk dus op Y en bats achievement server down lol. Krijg je die later nog bij of moet je die terug opnieuw doen dan?
Ik druk dus op Y en bats achievement server down lol. Krijg je die later nog bij of moet je die terug opnieuw doen dan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic