Ik heb tot nu toe alleen wizard gespeeld en ehb juist het idee dat de melee classes sterker zijn. Ik ben alleen maar aan het rennen en kiten als het wat lastiger wordt en doe amper damage terwijl mijn vriendin, die met haar monk hetzelfde level is, overal zo doorheen blaast en behalve bij bosses of lastige elites zelfs geen pots hoeft te klokken.biggydeen2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:41:
Ik vind de invloed van de AH en de Overpowered ranged classes op dit moment wel een issue worden.
Ik zit vast in ACT I inferno, kan alle elite packs soloen zonder enig probleem en slacht er zo 30/40 neer op een avond (als ik tijd heb) met misschien 1-5x dood te gaan. ( op mijn Barb )
Kom ik in ACT II ben ik binnen 3 slagen dood door een normale mobnu kan ik wel wat killen door te kiten ect en een elite pack hier en daar lukt ook nog wel maar het verschil is gewoon te groot. Ik moet dus items van AH kopen met gold wat ik niet heb
Kameraad speelt DH, stacked alles in DPS, heeft 15k hp en loopt in ACT III ....
Ik moet lekker tussen al die elites in staan met hun molten en plague troep terwijl ranged normaal gezien niet in de buurt hoeven komen. Vind dat toch wel fail op dit moment.
Vicariously I live while the whole world dies