Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

biggydeen2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:41:
Ik vind de invloed van de AH en de Overpowered ranged classes op dit moment wel een issue worden.

Ik zit vast in ACT I inferno, kan alle elite packs soloen zonder enig probleem en slacht er zo 30/40 neer op een avond (als ik tijd heb) met misschien 1-5x dood te gaan. ( op mijn Barb )

Kom ik in ACT II ben ik binnen 3 slagen dood door een normale mob :S nu kan ik wel wat killen door te kiten ect en een elite pack hier en daar lukt ook nog wel maar het verschil is gewoon te groot. Ik moet dus items van AH kopen met gold wat ik niet heb :(

Kameraad speelt DH, stacked alles in DPS, heeft 15k hp en loopt in ACT III ....
Ik moet lekker tussen al die elites in staan met hun molten en plague troep terwijl ranged normaal gezien niet in de buurt hoeven komen. Vind dat toch wel fail op dit moment.
Ik heb tot nu toe alleen wizard gespeeld en ehb juist het idee dat de melee classes sterker zijn. Ik ben alleen maar aan het rennen en kiten als het wat lastiger wordt en doe amper damage terwijl mijn vriendin, die met haar monk hetzelfde level is, overal zo doorheen blaast en behalve bij bosses of lastige elites zelfs geen pots hoeft te klokken.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik vind de invloed van de AH en de Overpowered ranged classes op dit moment wel een issue worden.

Ik zit vast in ACT I inferno, kan alle elite packs soloen zonder enig probleem en slacht er zo 30/40 neer op een avond (als ik tijd heb) met misschien 1-5x dood te gaan. ( op mijn Barb )

Kom ik in ACT II ben ik binnen 3 slagen dood door een normale mob :S nu kan ik wel wat killen door te kiten ect en een elite pack hier en daar lukt ook nog wel maar het verschil is gewoon te groot. Ik moet dus items van AH kopen met gold wat ik niet heb :(

Ik moet lekker tussen al die elites in staan met hun molten en plague troep terwijl ranged normaal gezien niet in de buurt hoeven komen. Vind dat toch wel fail op dit moment.
Dan moet die persoon wel redelijk geluk hebben qua elite packs, 1 hit en die 15k is weg.

[ Voor 58% gewijzigd door Verderf op 31-05-2012 08:40 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Vicarious schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:31:
[...]

Ik heb tot nu toe alleen wizard gespeeld en ehb juist het idee dat de melee classes sterker zijn. Ik ben alleen maar aan het rennen en kiten als het wat lastiger wordt en doe amper damage terwijl mijn vriendin, die met haar monk hetzelfde level is, overal zo doorheen blaast en behalve bij bosses of lastige elites zelfs geen pots hoeft te klokken.
serieus , de wizard is 1 van de sterkste characters als ik het zie bij mijn vriendin met dr wizard die loopt overal fluitend doorheen ,ikzelf vind de witchdocter tegenvallen met zn lage dps en vijanden die om me minions heenlopen alsof ze er niet zijn en mij meteen aan stukke scheuren en als ze er niet omheen lopen dan slopen ze me doggies en me zombie echt in notime terwijl ik met mijn passive skills me minions heb gebuffed , ben van elende een dh begonnen en vind dat veel relaxter spelen . moet zeggen dat de problemen wel pas begonnen in act 3 van hell voor mijn wd dus ben benieuwd hoe het daar zal gaan als ik er straks ben met mijn dh

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Freakiebeakie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:40:
[...]

serieus , de wizard is 1 van de sterkste characters als ik het zie bij mijn vriendin met dr wizard die loopt overal fluitend doorheen ,ikzelf vind de witchdocter tegenvallen met zn lage dps en vijanden die om me minions heenlopen alsof ze er niet zijn en mij meteen aan stukke scheuren en als ze er niet omheen lopen dan slopen ze me doggies en me zombie echt in notime terwijl ik met mijn passive skills me minions heb gebuffed , ben van elende een dh begonnen en vind dat veel relaxter spelen . moet zeggen dat de problemen wel pas begonnen in act 3 van hell voor mijn wd dus ben benieuwd hoe het daar zal gaan als ik er straks ben met mijn dh
Volgens mij gaan ze dit fixen bij de WD.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 15-09 19:13
Freakiebeakie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:40:
[...]

Mwa ik ben nog maar nightmare maar ik vind het nog steeds erg leuk om WD te spelen. Nu speel ik sinds nightmare altijd in party's dus heb geen summons nodig. Heb gister even zitten spelen met Locust swarm met de rune dat je mana krijg voor elk aangetast monster. De mana bleef binnen komen en vervolgens kon ik redelijk spammen met acid blobs en verder met darts.
Nu level 49, nog 1 level en ik heb me passive die ik echt nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

* Ultraman logt in op TS

Leeg kanaal.
Not sure if too early or still error 37...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:30:
Gisteren ook Nightmare in gegaan, na een wat easy Diablo kill op normal, in het eerste stukje van Act I tot aan de BS quest nog even door gespeeld en toen maar mijn schoonheidsslaapje gaan doen :P Toch nog 2 rares in dat eerste gedeelte gedropt, hopelijk dat het in NM allemaal wat uitdagender word voor mijn LvL 32 Barb. :)
Voor mij begon de echte uitdaging in Act III van hell, daarvoor vond ik het allemaal prima te doen. Waar de AH zeker ook aan bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:02:
* Ultraman logt in op TS

Leeg kanaal.
Not sure if too early or still error 37...
Moet je je daar voor registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:07:
[...]

Moet je je daar voor registreren?
Zie topic waarschuwing :). "JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

Omdat ik mijn huidige build nog niet eerder tegen ben gekomen wil ik hem toch met jullie delen/
Zit op eind NM met mijn level 50 WD met deze build

DPS/HP weet ik momenteel niet...

keuze van de skills:
Vision Quest: extra mana = extra damage
Pierce the Veil: extra damage
Spirit vessel: voor als het te druk werd...

Direbats: main damage skill
Spirit Walk: gebruik het om te ontsnappen, als mana potion of als je 3 skills op cool down hebt en je niet genoeg mana hebt voor Gargantuan.

de volgende gekozen door hun lange cooldown:
Zombiedogs / Final gift: extra health globes komen goed van pas in boss battles.
Fetish Army / Ambush: doen veel damage als je ze cast
Big Bad Voodoo / Rain Dance: als je ddeze hebt en 4 skills op cooldown kan je direbats spammen en je mana loopt op.
Gargantuan / Restless spirit: extra tank naast je templar

Solo iets rustiger spelen omdat vision quest niet snel genoeg bij laadt om direbas te blijven spammen. Je beestjes houden alles goed op afstand waardoor je rustiger aan kan spelen. soms houd ik ambush of rain dance vrij als ik een blue/elite pack verwacht. en gebruik ik spirit walk om toch 4 skills op cooldown te hebben. Het maakt weinig uit of je tegen bosses staat of tegen packs omdat de Direbats een vorm van AoE is.

Het enige nadeel is als je in groepen speelt die flink door lopen, dan loop je vaak zonder mana. voor solo werk werkt het lekker!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik las laatst ergens in dit topic een heel verhaal over waarom +attack speed niet handig is voor een wizard omdat dit bij een aantal spells zorgt dat de dps niet omhoog gaat maar de mana cost wel.

Nu ben ik op internet aan het zoeken geweest maar kan nergens een goede uitleg vinden. Bestaat er een goede site met 'in depth knowledge' over Diablo. Oftewel ik zou graag iets meer willen weten en lezen over hoe een goede build in elkaar zit met verschillen tussen +attack speed, +int of +dmg. Nog iets over ehp (effectieve hit points) en over armorrating versus resists (10:1 ?).

Tips?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ervig schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:13:
Ik las laatst ergens in dit topic een heel verhaal over waarom +attack speed niet handig is voor een wizard omdat dit bij een aantal spells zorgt dat de dps niet omhoog gaat maar de mana cost wel.

Nu ben ik op internet aan het zoeken geweest maar kan nergens een goede uitleg vinden. Bestaat er een goede site met 'in depth knowledge' over Diablo. Oftewel ik zou graag iets meer willen weten en lezen over hoe een goede build in elkaar zit met verschillen tussen +attack speed, +int of +dmg. Nog iets over ehp (effectieve hit points) en over armorrating versus resists (10:1 ?).

Tips?
Ik heb ook even een goede uitleg voor je, maar realiseer je vooral dat dit alleen geldt voor die 'beam' skills als frost beam en disintegrate. Aangezien ik die niet gebruik kan ik net zo goed voor een 1-hander + spellbook/orb of 1-hander + shield gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Komend weekend maar eens beginnen aan een nieuwe character..tot nu toe was het levelen van 1-60 vele malen leuker dan Inferno cheesen(ik speel als een Demon Hunter..glass cannon dus). Heel het concept van de Auction House staat mij gewoon tegen.

ACT1 kan ik bijna met de handen op m'n rug aan en is prima te farmen(zelfs de butcher met 5 nephalem stacks) maar dan wordt je doodgegooid met level 54 rares die je voor geen gold kwijt raakt op de AH. Ga ik daarna in ACT II spelen kom je Lacuni hunteresses tegen die bommen gooien, op je springen vanaf een afstand en je one shotten.

Met andere woorden, ACT1 gear Inferno is waardeloos voor ACT2 en je bent genoodzaakt loot via AH uit ACT3 en 4 te kopen voor insane prijzen. Ik blijf het een prima spel vinden maar ik ga me eerst maar eens richten op andere classes levelen ipv cheesen met glass cannon builds.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:02

Shiro

Serenity

Melkaz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:18:
Komend weekend maar eens beginnen aan een nieuwe character..tot nu toe was het levelen van 1-60 vele malen leuker dan Inferno cheesen(ik speel als een Demon Hunter..glass cannon dus). Heel het concept van de Auction House staat mij gewoon tegen.

ACT1 kan ik bijna met de handen op m'n rug aan en is prima te farmen(zelfs de butcher met 5 nephalem stacks) maar dan wordt je doodgegooid met level 54 rares die je voor geen gold kwijt raakt op de AH. Ga ik daarna in ACT II spelen kom je Lacuni hunteresses tegen die bommen gooien, op je springen vanaf een afstand en je one shotten.

Met andere woorden, ACT1 gear Inferno is waardeloos voor ACT2 en je bent genoodzaakt loot via AH uit ACT3 en 4 te kopen voor insane prijzen. Ik blijf het een prima spel vinden maar ik ga me eerst maar eens richten op andere classes levelen ipv cheesen met glass cannon builds.
Komt me bekend voor :)

Ik heb een 60 barbarian en ik wordt idd ook gefacemelt in act2 Inferno. Act 1 was nog vrij makkelijk, maar in act2 wordt ik gesloopt door normale mobs. Grootste frustraties tot dusver met mijn barbarian

- Elite packs (Chains/Poison/fire) god wat irritant...
- Wasps in act2... Of eigenlijk elk mob die rond blijft rennen, succubus en draak achtige dingen in act3.
- Beperkte kite mogelijkheden.
- Arcane enchanted (lasers!!!)

Hoewel ik het nog steeds machtig mooi vind om als barbarian erin te springen en revenge te spammen, maar ik denk dat ik ff m'n barbarian on hold zet tot beter gear beter te verkrijgen is.

Voorlopig mijn wizard levelen. Ik zit in NM act3 en facerolt nog alles tot dusver. Meteor hier, meteor daar, hydra erbij. En charging mah lazzarssss! Ook leuk om te doen is groepje mobs in te rennen en Diamond skin aan en 2-3 meteros op mezelf te casten :D

Ben wel benieuwd hoe het met m'n wizard gaat in Hell en Inferno :) tot zover gaat kiten me nog wel goed af, maar het is dan ook nog maar NM.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21
Ik was nooit zo van het joinen van random mensen. en dan al helemaal niet in HC, Maar gisteren toch een hardcore monk gemaakt en public game gejoined. moet zeggen dat dit wel goed ging (was natuurlijk normal maar toch) .Maar was met een barb en een DH en ze waren erg sociaal. dan maakt het et wel leuk om zo op die manier te spelen. Maar je hebt ook wel is groepen dat je mensen hebt die helemaal niks zeggen en alleen maar rushen rushen rushen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik speel ook barb level 60! Ik farm gewoon act 1 continu totdat ik genoeg gold heb.
Soms heb je geluk en dropte me eerste legendary! Een wizard head voor level 58!
110K buy out in AH! Met intell en vita en nog meer!
Level 58 is het! Mocht iemand toch interesse hebben, check AH staat ie als enige voor 110K

[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 31-05-2012 09:34 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Wat is de d3 community toch een club haters, niet normaal. Kunnen ze spelen is het allemaal meh, maar als de servers ook maar even eruit liggen (gister) is het pas echt een hatefest all over the webs. Zolang dit nog het geval is zal het wel meevallen met alle whiners ;) Persoonlijk vermaak ik me uitermate goed met de game.
Mogen er overigens pricechecks worden gedaan hier? Kon niet echt iets vergelijkbaars vinden, dus iemand een idee?
Rare templar relic: 91str, 87vit, 56int, 218armor, 25poisonres, 85liferegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Waterdr0p schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:32:
Wat is de d3 community toch een club haters, niet normaal......
Wacht nog een paar weken zodat zij weg zijn en je zult zien dat het een stuk aangenamer wordt ;)
Over een half jaar komen zij weer terug naar een flink gepatchte game en zullen of nog grotere haters zijn, of zullen het spel ook omarmen.

[ Voor 20% gewijzigd door D-rez op 31-05-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
D-rez schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:34:
[...]

Wacht nog een paar weken zodat zij weg zijn en je zult zien dat het een stuk aangenamer wordt ;)
zodra de kindersziektes etc een beetje weg zijn.
Maar je blijft t houden. Het is immers grotendeels WoW publiek ook.
een pot nat :P

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Ik zit ook vast met mijn barb in act 3, en kijk met afgunst op mijn vrouw haar scherm; DH, 48k dps...

Goed, ze moet veel kiten, maar het hele punt is dat dat niet geweldig gaat als melee.

Mijn tactiek nu is vrij simpel voor mijn barb, chaincooldownen met alles (earthquake is belachelijk overpowered) en mocht het elite pack niet dood zijn in de 20-30 seconden die ik kan staan 2 minuten kiten tot mijn cooldowns weer op zijn. Niet echt de speelstijl die ik in gedachten had voor een melee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Snel maar eens weer beginnen heb sinds Zondag geen D3 gespeeld (na een Deeds op mijn monk).
Ben al aan het trillen en spontane zweet uitbarstingen ;)

Kan ook het gebrek aan koffie zijn :/

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
Derr_Hans schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:36:
Snel maar eens weer beginnen heb sinds Zondag geen D3 gespeeld (na een Deeds op mijn monk).
Ben al aan het trillen en spontane zweet uitbarstingen ;)

Kan ook het gebrek aan koffie zijn :/
haha mijn plan was gisteravond te spelen. Maar mn vriendin was vroeg thuis dus dat plan viel in duigen. Heb een uur wakker gelegen met trillende handen 8)7
Xenomorphh schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:57:
[...]

Volgens mij gaan ze dit fixen bij de WD.
zou fijn zijn. Die honden zijn vrij nutteloos nu..

[ Voor 19% gewijzigd door Bartjeuhz op 31-05-2012 09:39 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bartjeuhz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:38:
[...]

haha mijn plan was gisteravond te spelen. Maar mn vriendin was vroeg thuis dus dat plan viel in duigen. Heb een uur wakker gelegen met trillende handen 8)7
Gisteravond lag alles plat, dus je hebt niks gemist. Pas rond 11 uur konden de meesten weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 13:32

Roshnak

PSN: Roshgill

Sinds gisteren mijn eerste Set Item voor mijn Barb kunnen bemachtigen, Immortal King's Helm voor 600K!

Happy Barb hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u78aos.jpg Mooie manier om je frustratie kenbaar te maken :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Nu al rond de 50 uur in diablo zitten, het is een top spel. Voor sommige misschien saai om hem maar steeds over en over te moeten doen, met steeds het zelfde verhaal.. Maar ik vind het top! Ze hadden veel beter kunnen doen, en dat kan nog steeds... Er missen veel dingen en daarvoor hoop ik dat ze deze snel toevoegen.. Zo wil ik pvp, en dungeons (Maar die komen vast niet).

Ik vind het wel heel erg wat blizzard doet... Van hun zou je het niet mogen en kunnen verwachten kom op! nu al 2 dagen lang amper kunnen spelen door server problemen, elke dag weer een ander probleem. Ook stopt mn spel er vaak zat mee door de error 3007... General chat helpt hierbij wel (Maar kom op!!! Dat kunnen ze toch niet maken, ja wil je stabiel in game blijven join dan general chat anders valt die zo nu en dan uit...) Heel veel min punten hier voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 15-09 19:13
Het is irritant die error 37, maar elke keer dat ik het krijg probeer ik het nog een paar keer en kan ik uiteindelijk toch zonder problemen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bartjeuhz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:35:
Het is immers grotendeels WoW publiek ook.
Dit en das ook het probleem er is een te grote groep mensen die nog nooit wat met de Diablo franscise hebben gedaan en toevallig het spelen omdat het bij hun WoW annual pass zat, geef het tijd en ze zijn weer weg word het ook weer aangenamer in General chat en beschaafder op de forums.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Goh, das maf, met 15k hp kwam ik al niet langs de butcher.
Ik zit nu op 16k a 17k dps, 35k hp en nu kom ik eindelijk door de canyon in act 2 begin solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Dit en das ook het probleem er is een te grote groep mensen die nog nooit wat met de Diablo franscise hebben gedaan en toevallig het spelen omdat het bij hun WoW annual pass zat, geef het tijd en ze zijn weer weg word het ook weer aangenamer in General chat en beschaafder op de forums.
Maar de 6,9 miljoen verkochte exemplaren vorige week. of 6,1 miljoen weet niet maar wat het getal was. Maar dat was exclusief de annual passes. wat er zo'n 1,3 miljoen geweest zouden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Maar de 6,9 miljoen verkochte exemplaren vorige week. of 6,1 miljoen weet niet maar wat het getal was. Maar dat was exclusief de annual passes. wat er zo'n 1,3 miljoen geweest zouden zijn
Ja maar als je even goed kijk zie je op de forums dat het meeste geblaat en gescheld komt van mensen die te lui waren hun WoW avatar te veranderen van hun character, het valt op zijn minst toch goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
bangkirai schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:50:
[...]

Ik zit nu op 16k a 17k dps, 35k hp en nu kom ik eindelijk door de canyon in act 2 begin solo.
Pro-tip: niet in het vuur gaan staan ;)
Als je range bent, en zijn hook en charge ontwijkt, krijg je amper damage.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 13:34

Pablo

Rito pls

RocketKoen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Pro-tip: niet in het vuur gaan staan ;)
Als je range bent, en zijn hook en charge ontwijkt, krijg je amper damage.
moet je de Butcher niet binnen 3 minuten neer hebben op Hell anders vliegt alles in de fik ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
glashio schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:47:
[afbeelding] Mooie manier om je frustratie kenbaar te maken :)
Haha, en error 3007,3006 en weet ik veel hoeveel andere errors ik voorbij zie komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:53:
Ja maar als je even goed kijk zie je op de forums dat het meeste geblaat en gescheld komt van mensen die te lui waren hun WoW avatar te veranderen van hun character, het valt op zijn minst toch goed op
Zie anders ook een hoop ex-D2 spelers die lopen te zeiken dat D3 geen D2-in-3D is. Die lopen in elk topic alles wat in D3 anders werkt dan in D2 af te fikken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

in coop is ranged zalig, een barb en een monk die alles voor je tanken en als je dan full dps gaat is het easypeasy om alles aan gort te knallen

vanaf het moment dat je glass canon style solo speelt met ranged dan kite en loop je meer dan dat je effectief kan staan schieten zoniet spletter je zelf om de x seconden aan gort, terwijl daar barbs en monks gewoon kunnen blijven staan meppen

het is gewoon die 30% damage reduction die al een enorme impact heeft op de ranged classes vs de melee classes

ik zie mn melee buddies elites tanken waar ik als ranged maar van kan dromen en langs de andere kant roepen zij steeds zeg doe eens wat minder damage want we kunnen op niets meer slaan
het ideale is gewoon als party te spelen en niet solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:53:
[...]

Ik zie net het omgekeerde eigenlijk. Een hoop anonieme diablo avatars die alles lopen af te zeiken, en dan het WoW gepeupel (die wel wat gewoon zijn van Blizzard) die de boel proberen relativeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

skoozie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:10:
keuze van de skills:
Vision Quest: extra mana = extra damage
Pierce the Veil: extra damage
Spirit vessel: voor als het te druk werd...

Direbats: main damage skill
Spirit Walk: gebruik het om te ontsnappen, als mana potion of als je 3 skills op cool down hebt en je niet genoeg mana hebt voor Gargantuan.

de volgende gekozen door hun lange cooldown:
Zombiedogs / Final gift: extra health globes komen goed van pas in boss battles.
Fetish Army / Ambush: doen veel damage als je ze cast
Big Bad Voodoo / Rain Dance: als je ddeze hebt en 4 skills op cooldown kan je direbats spammen en je mana loopt op.
Gargantuan / Restless spirit: extra tank naast je templar
Zoiets heb ik ook geprobeerd, maar Vision quest samen met 4 hele lange cooldowns zoals big bad voodoo en Fetish Army vind ik niet lekker werken. Je wordt dan te vaak gedwongen om Big Bad Voodoo te gebruiken op momenten dat het niet uitkomt, alleen maar om mana terug te krijgen. Ook vind ik alleen Dire Bats als direct damage wat te weinig utility hebben.

Ik heb nu deze build bedacht:
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#WfUdPY!UXT!bcZZac

Rain of toads is voor het damage doen op afstand, en Zombie bears voor als de hordes iets te dichtbij komen. (Die kan je dus dankzij Vision Quest gewoon eindeloos spammen) Elke keer als een vijand doodgaat binnen 38 yards krijg ik 1% mana en life terug en lopen mijn cooldowns met een seconde terug. Zo kan ik dus Fetish army heul vaak gebruiken en Spirit Walk/Soul harvest vaak binnen enkele seconden na gebruik weer. Zo is het ook geen hinder om je cooldowns up (of down?) te houden omdat je dan geen lange tijden zit te wachten totdat get uitkomt om je cooldowns te gebruiken. Zombie dogs healen me en omdat ik ze zo vaak kan gebruiken is hun squishyness ook niet zo'n ramp. Wel twijfel ik nog tussen Blood Ritual en bijvoorbeeld Jungle Fortitude, omdat ik het toch wel fijn vind dat mijn leven regenereert tussen de gevechten, ook als er geen health globes meer zijn.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Zie anders ook een hoop ex-D2 spelers die lopen te zeiken dat D3 geen D2-in-3D is. Die lopen in elk topic alles wat in D3 anders werkt dan in D2 af te fikken.
Das een beetje hetzelfde als Stacraft 2 of Battlefield afschieten omdat Dune 2 of Doom beter waren, je hebt nu eenmaal een bepaald beeld vanuit je vorige ervaringen die jezelf altijd vergoelijkt. Het wil nu eenmaal niet dat omdat iets anders is het per definitie zuigt en alles klote is.

Ik zelf vind het een geweldig spel, en het enige dat me dwars zit is dat er zoveel instabiliteit op de EU server is en dat er zo weinig vanuit Blizzard over gesproken word ten opzichte van de US waar dagelijks Blue's rondhangen en echt in discussie gaan.

Maar dat wil niet zeggen dat ik constant de forums ga lopen volblaten, want dit heeft geen nut in de EU want je weet dat de forums in de EU simpelweg niet de ondersteuning vanuit Blizz heeft die het zou moeten krijgen, kan je daar boos/verdrietig overworden ? Ja dat kan, maar uiteindelijk ga je jezelf alleen maar opvreten en word je nog pissiger.

Kortom ik geniet van de game zolang het stabiel werkt en wekt het niet ach ja so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
R.plas schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:59:
[...]

moet je de Butcher niet binnen 3 minuten neer hebben op Hell anders vliegt alles in de fik ?
Dat is inferno.
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:01:
[...]

in coop is ranged zalig, een barb en een monk die alles voor je tanken en als je dan full dps gaat is het easypeasy om alles aan gort te knallen

vanaf het moment dat je glass canon style solo speelt met ranged dan kite en loop je meer dan dat je effectief kan staan schieten zoniet spletter je zelf om de x seconden aan gort, terwijl daar barbs en monks gewoon kunnen blijven staan meppen

het is gewoon die 30% damage reduction die al een enorme impact heeft op de ranged classes vs de melee classes

ik zie mn melee buddies elites tanken waar ik als ranged maar van kan dromen en langs de andere kant roepen zij steeds zeg doe eens wat minder damage want we kunnen op niets meer slaan
het ideale is gewoon als party te spelen en niet solo
Ook de gear maakt veel uit hoor.
Zat gisteren op Hell A3, die boss met een wolk poison om zich heen.
Ik (barb) en een monk stonden het hele gevecht in melee range. HP bleef vrijwel full door goede defense, resist en wat lifeleech.
een 2e barb heeft misschien 25s meegedaan. De rest van het gevecht stond ie op een afstandje te kijken omdat zn HP bijna weg was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:26:
[...]

Ik heb het met geloof ik 2.2k DPS gedaan. Was wel moeilijk.
Gaat om overleven bij bosses. Veel aanvallen ontwijken, gebruik maken van de health pools.
DPS is niet gauw een issue, behalve bij de Butcher op Inferno.
Het punt is, met meer DPS hoef je minder lang to overleven aangezien die dan sneller dood is. Dat resulteert ook in minder vaak doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 13:34

Pablo

Rito pls

MicScott schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:
[...]

Zoiets heb ik ook geprobeerd, maar Vision quest samen met 4 hele lange cooldowns zoals big bad voodoo en Fetish Army vind ik niet lekker werken. Je wordt dan te vaak gedwongen om Big Bad Voodoo te gebruiken op momenten dat het niet uitkomt, alleen maar om mana terug te krijgen. Ook vind ik alleen Dire Bats als direct damage wat te weinig utility hebben.

Rain of toads is voor het damage doen op afstand, en Zombie bears voor als de hordes iets te dichtbij komen. (Die kan je dus dankzij Vision Quest gewoon eindeloos spammen) Elke keer als een vijand doodgaat binnen 38 yards krijg ik 1% mana en life terug en lopen mijn cooldowns met een seconde terug. Zo kan ik dus Fetish army heul vaak gebruiken en Spirit Walk/Soul harvest vaak binnen enkele seconden na gebruik weer. Zo is het ook geen hinder om je cooldowns up (of down?) te houden omdat je dan geen lange tijden zit te wachten totdat get uitkomt om je cooldowns te gebruiken. Zombie dogs healen me en omdat ik ze zo vaak kan gebruiken is hun squishyness ook niet zo'n ramp. Wel twijfel ik nog tussen Blood Ritual en bijvoorbeeld Jungle Fortitude, omdat ik het toch wel fijn vind dat mijn leven regenereert tussen de gevechten, ook als er geen health globes meer zijn.
Thanks !!
Deze ga ik vanavond gelijk uitproberen :D

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Hoe je het ook wendt of keert, Blizzard weet altijd emoties op te roepen met hun games in de community ;)

Maar het blijven top producten, je speelt je geld er dubbel en dwars weer uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:
[...]
Kortom ik geniet van de game zolang het stabiel werkt en wekt het niet ach ja so be it.
Is toch belachelijk dat je zo een houding nodig heb om een game te spelen ?

Moet je je eens voorstellen dat thuis je internet verbinding de zelfde problemen zou hebben qua instabiliteit omdat ze een grote reclame actie hebben gehouden voor nieuwe gebruikers, dan accepteer je dat toch ook niet ?

Ik kan me in iedergeval heel goed voorstellen dat mensen even willen 'venten' op de forums, is gewoon zwaar klote als je een game koopt en dan gewoon hele periodes niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren wat resist gear bij elkaar geschraapt, wel iets van 500 dps ingeleverd, maar kijken of het nu wat beter gaat op ACT II inferno met mijn wizard.

Tot nu toe kwam ik niet erg ver.

Ben ook mijn 3e alt begonnen, een DH deze keer. Tis vreemd, in wow vond/vind ik alts levellen niet leuk, hier vreemd genoeg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MicScott schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:
[...]

Visionquest met 2 instant skills. Erg risicovol.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Moet je je eens voorstellen dat thuis je internet verbinding de zelfde problemen zou hebben qua instabiliteit omdat ze een grote reclame actie hebben gehouden voor nieuwe gebruikers, dan accepteer je dat toch ook niet ?

Ik kan me in iedergeval heel goed voorstellen dat mensen even willen 'venten' op de forums, is gewoon zwaar klote als je een game koopt en dan gewoon hele periodes niet kan spelen.
Na ja je weet zelf wel hoe fanatiek ikzelf WoW heb gespeeld Terry, en misschien dat het daardoor ook meer ben gaan zien als leuk tijdsverdrijf maar geen verplichting, omdat WoW dat destijds wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Terence(x) schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:11:
Nee, het is belachelijk dat je er zo'n issue van loopt te maken. Het werkt ff niet. Da's kut. Klaag dan naar Blizzard, hier continue lopen zeuren over hoe slecht het wel niet is haalt geen zak uit. En ga ondertussen gewoon naar buiten ofzo, frisse lucht is goed voor je.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Na ja je weet zelf wel hoe fanatiek ikzelf WoW heb gespeeld Terry, en misschien dat het daardoor ook meer ben gaan zien als leuk tijdsverdrijf maar geen verplichting, omdat WoW dat destijds wel was.
Ik ben het helemaal met je eens dat het een leuk tijdsverblijf moet zijn, maar nu heb ik zelf al 2 avonden gehad waarvan ik het merendeel van de tijd tegen een login scherm aan zitten staren, en dat voor mij is echt wel een teleurstelling en iets waar ik pissig om kan worden.

Dan vergaat mijn zin om het spel nog te spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:
[...]

Ik zie net het omgekeerde eigenlijk. Een hoop anonieme diablo avatars die alles lopen af te zeiken, en dan het WoW gepeupel (die wel wat gewoon zijn van Blizzard) die de boel proberen relativeren.
Even in z'n algemeenheid, gaan we hier nou zeiken over de mensen die lopen te zeiken op de Blizzard fora?
[...]
Die canyon gaat nog wel, de grotere mobs daarna worden gewoon vervelend.
De combinatie aan factoren die je goed moet hebben om je char op inferno act2 is gewoon zo groot dat het erg tricky is.
Huidige build: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#ZlXQRO!dfX!bcaYbc
Welke opzich prima bevalt, soms wil ik gewoon 15% dmg krijgen, weet ik tenminste zeker dat ik m'n teleport weer kan gebruiken.
Eventueel kan ik teleport ook inwisselen voor Archon, maar als alround build werkt dit prima, normale mobs pak je makkelijk met blizzard + poison hydra, single targets doet Ray of frost een hoop damage.
Blauw en gele mobs is het meestal hydra+blizzard planten, vervolgens even tanken met diamond skin en RoF erop, vervolgens even kiten, teleport, weer RoF, weer DS en van vooraf aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Nee, het is belachelijk dat je er zo'n issue van loopt te maken. Het werkt ff niet. Da's kut. Klaag dan naar Blizzard, hier continue lopen zeuren over hoe slecht het wel niet is haalt geen zak uit. En ga ondertussen gewoon naar buiten ofzo, frisse lucht is goed voor je.
Kansloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat het een leuk tijdsverblijf moet zijn, maar nu heb ik zelf al 2 avonden gehad waarvan ik het merendeel van de tijd tegen een login scherm aan zitten staren, en dat voor mij is echt wel een teleurstelling en iets waar ik pissig om kan worden.

Dan vergaat mijn zin om het spel nog te spelen :|
Sja denk dat daar al een vrij groot verschil zit aangezien ik meestal pas na 22:00 inlog puur omdat ik niet meer perse om 19:00 op dagen achter de pc hoef te zitten om te raiden :D Lekker chil toevallig gister welgeteld 1x de error gezien volgende pgoing zat ik er direct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Is het overigens zo dat als je Hardcore mode speelt, er betere items droppen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:23:
kort antwoord: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Visionquest met 2 instant skills. Erg risicovol.
Waarom? Dankzij Grave Injustice zit ik tijdens gevechten nooit zonder mana en als mijn mana onverhoopts in een gevecht leegraakt zonder dat vision quest actief is, hoef ik alleen maar Spirit Walk te poppen om 30% mana terug te krijgen, waardoor mijn cycle weer begint.

Oja, ik was nog even vergeten te vertellen dat Gold pickup radius een erg fijne stat is voor Grave Injustice. Zelf met een klein beetje toevallig op je items heb je al ontzettend veel aan die skill. Monsters die erg ver weg zijn en blijven maak ik toch dood met rain of toads, dat maar weinig mana kost.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
EricNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:23:
Voor de HC spelers onder ons: Gisteren zijn er vrij veel high lvl HC chars dood gegaan doordat de server connecties opeens weg vielen (maar de server nog wel even door draaide).

Pijnlijk foutje voor Hc spelers op kosten van blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
The harderst part of Diablo3 is dealing with Error 37......

lol !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

MicScott schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Waarom? Dankzij Grave Injustice zit ik tijdens gevechten nooit zonder mana en als mijn mana onverhoopts in een gevecht leegraakt zonder dat vision quest actief is, hoef ik alleen maar Spirit Walk te poppen om 30% mana terug te krijgen, waardoor mijn cycle weer begint.

Oja, ik was nog even vergeten te vertellen dat Gold pickup radius een erg fijne stat is voor Grave Injustice. Zelf met een klein beetje toevallig op je items heb je al ontzettend veel aan die skill. Monsters die erg ver weg zijn en blijven maak ik toch dood met rain of toads, dat maar weinig mana kost.
Ik denk dat ik spirit vessel eens omwissel voor Grave injustice, de laatste paar levels niet echt gelet op nieuwe skills. voor een boss fight zal ik weer terug switchen naar Spirit Vessel. Zombie bears is nog te hoog voor mij, maar als de range niet te kort is kan het misschien een opvolger worden voor Dire Bats.

bedankt voor de input!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Ik vind het juist niet belachelijk. Je koopt een spel en je moet dat gewoon kunnen spelen wanneer jij dat wilt. Ik vind het niet meer dan terecht dat consumenten klagen (waar dan ook), dat is helaas het enige middel dat men heeft. Niet dat het veel uithaalt want er wordt toch niet naar geluisterd denk ik.

Het probleem is dat we nu met verkapte DRM zitten in de vorm van always-online en daarom afhankelijk zijn van een slechte online service om te mogen spelen. Als die rommel weer eens down is kun je niet spelen.

Het wordt volgens mij nu een terugkerend probleem dat je elke woensdag (en wellicht donderdag ochtend) het spel niet kunt spelen ivm. onderhoud en de daar op volgende drukte en error 37's. Vorige week woensdag was het namelijk precies hetzelfde geneuzel.

Het zou leuk zijn als alles zo werkt. Elke week 1 dag geen TV/radio/GSM bijvoorbeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 31-05-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

Damn, besteld bij een shop met voorraad (Castle Games), krijg ik een mail dat ze pas 6 juni weer nieuwe krijgen van de leverancier, terwijl er 24u levertijd stond in de pricewatch en 'op voorraad' bij de shop zelf >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Maar even 20 pagina's geskipped.
Om te lezen hoe mensen naar ene Klungen zijn stream kijken... en daar vervolgens minimaal 3 pagina's aan spenderen op dit forum.....

ontopic, gisteren 3 levels gedaan in ongeveer een half uurtje door steeds Kulle te killen ;-) (ik merkte dat mijn level wat achter was gebleven bij mijn vrienden, zo weer mooi ingelopen)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

in inferno? ik zit op lvl 55 en heb nu ruim 18k dps en 23k hp.
Ik denk dat het komt omdat je dps wat te laag is om zo hard er doorheen te blazen. Geen survivability is goed, maar dan moet je ook wel veel dps hebben.

de meeste dh's in inferno die puur op dps focussen hebben meer dan 35K dps.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Lasteraar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:29:
The harderst part of Diablo3 is dealing with Error 37......

lol !
Ik heb meer dan 90 uur op mijn barbarian gespeeld, en maar eenmalig een error 37 gehad.

Ik denk dat mensen die hier zo hoog over zitten te weinig vrije tijdsbesteding hebben dat ze helemaal uitflippen wanneer ze een keer niet in kunnen loggen. Gebeurt het 1x, staan er 500 topics in general discussion en de class fora. Zelfs hier op het forum.

Ik vind dat gespam en dat overdreven sarcastische gedoe vele malen irritanter dan de minimale errors die sporadisch voorkomen. In de 2½ weken die ik gespeeld heb, heb ik eenmalig niet in kunnen loggen. En dat met 90+ uren gespeeld.

Dus waar het probleem ligt is niet de sporadische haperende service maar de spelers die het te persoonlijk opvatten en er meme's van maken. Doe even volwassen en hou die onzin buiten de deur wat mij betreft, komt de sfeer en kwaliteit van dit topic ten goede.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Ik vind het juist niet belachelijk. Je koopt een spel en je moet dat gewoon kunnen spelen wanneer jij dat wilt. Ik vind het niet meer dan terecht dat consumenten klagen (waar dan ook), dat is helaas het enige middel dat men heeft. Niet dat het veel uithaalt want er wordt toch niet naar geluisterd denk ik.
Volledig mee oneens.

Klagen moet je daar doen waar het zin kan hebben. Random mensen aanspreken met jou probleem wordt nooit gewaardeerd (ik heb ook 2 uur lang problemen gehad, maar aangezien het voor jullie op generlei relevant is ga ik daar toch ook geen hele rage post over maken?).

Enige reden dat mensen hier posten is omdat er geen drempel is om dat te doen. Ik bdeoel, het heeft net zoveel nut als tegen de postbode klagen dat D3 weer eens error 37 geeft.

Edit: als je dan zo nodig random wil klagen, gebruik dan iets als Twitter waarbij mensen die het willen lezen/volgen het tenminste zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 31-05-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik moet zeggen dat ik me aan de ene kant wel kan verplaatsen in de mensen die zo zitten te ragen, echter vaak stoot het onbegrip van dit soort mensen mij ook tegen de borst.

Ik werk gewoon iedere dag en zodra ik om 6 uur half 7 thuis kom en wat heb gegeten speel ik graag even een potje Diablo 3, als de servers dan offline zijn voorde rest van de avond baal ik ook wel. Maar ik kan ook het begrip op brengen dat Blizzard dit zo snel mogelijk op probeert te lossen. En ga ik gewoon iets anders doen met mijn tijd.

De mensen die vaak staan te trappen zijn in mijn ogen altijd de figuren die denken dat de wereld om hen draait en denken dat Blizzard dit puur doet om hun te pesten. Alhoewel het niet netjes is en zeker niet aan de hoge standaard van Blizzard voldoet hoe de servers op dit moment draaien vind ik wel dat je het als speler enigszins moet kunnen relativeren.
Tuurlijk mag je je ongenoegen uiten maar doe dit wel op een nette manier en niet zoals nu gebeurd met moord en brand schreeuwen. Dat helpt niemand.

En @ Kaluro2, dan heb je wel HEEL erg veel geluk gehad. Ik kon gisteren van 7 tot 11 niet inloggen toen maar opgegeven. Hiervoor heb ik ook al meerdere keren gehad dat ik er niet in kwam. Uiteindelijk lukte dit wel maar als jij nog maar 1 keer Error 37 heb gehad kom je erg goed weg.

[ Voor 12% gewijzigd door A efx op 31-05-2012 10:49 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

geweldig hoe hier door "kleine kindjes" steeds m aar weer wordt gezeurd over die error als ze bezig zijn met server.
vooral die uitspraken van " ik koop het spel dus IK bepaal wanneer het speel baar is" of "als IK wil spelen moet het spel het gewoon doen"

iedereen doet net alsof hun leven geen zin meer heeft als ze geen diablo kunne spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dat filmpje ?

Tja, one shots omdat hij niet de resists, health en Defence heeft om act4 aan te kunnen ?
Farmen en geduld hebben Inferno difficulty is extreem en heb je extreme gear nodig.

Ik vind het geweldig dat Inferno, na 2,5 week heb je gewoon niet genoeg gear verzameld om act4 inferno door te jassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
A efx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:47:
Ik moet zeggen dat ik me aan de ene kant wel kan verplaatsen in de mensen die zo zitten te ragen, echter vaak stoot het onbegrip van dit soort mensen mij ook tegen de borst.

Ik werk gewoon iedere dag en zodra ik om 6 uur half 7 thuis kom en wat heb gegeten speel ik graag even een potje Diablo 3, als de servers dan offline zijn voorde rest van de avond baal ik ook wel. Maar ik kan ook het begrip op brengen dat Blizzard dit zo snel mogelijk op probeert te lossen. En ga ik gewoon iets anders doen met mijn tijd.

De mensen die vaak staan te trappen zijn in mijn ogen altijd de figuren die denken dat de wereld om hen draait en denken dat Blizzard dit puur doet om hun te pesten. Alhoewel het niet netjes is en zeker niet aan de hoge standaard van Blizzard voldoet hoe de servers op dit moment draaien vind ik wel dat je het als speler enigszins moet kunnen relativeren.
Tuurlijk mag je je ongenoegen uiten maar doe dit wel op een nette manier en niet zoals nu gebeurd met moord en brand schreeuwen. Dat helpt niemand.
Technische storingen kun je niet voorkomen als ~7 miljoen mensen in 1 week even je infra komen belasten. Als je daar geen begrip voor hebt dan is tweakers van oorsprong niet je thuis. Nu is Tweakers.net sowieso meer casual geworden de laatste tijd, maar die whinetrains over alles en nog wat begint onderhand een beetje jammer te worden.

Het is inderdaad vervelend als je niet kunt spelen, het is alleen niet het einde van de wereld.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:40:
[...]

in inferno? ik zit op lvl 55 en heb nu ruim 18k dps en 23k hp.
Ik denk dat het komt omdat je dps wat te laag is om zo hard er doorheen te blazen. Geen survivability is goed, maar dan moet je ook wel veel dps hebben.

de meeste dh's in inferno die puur op dps focussen hebben meer dan 35K dps.
Ik heb(barbarian):
45k HP
9,5k Armor
720+ resists to all ( met pieken van 800+)
11k DPS (25k DPS met wrath)
28% block chance
15% dodge chance

En ik kan act 2 niet eens aan, act 1 kan ik alles tanken wat ik wil, zelfs 4 elite packs tegelijk wat dat betreft.
Maar in act 2 kan ik alleen de trashmobs aan, er zijn veel elites waar ik niet eens in de buurt durf te komen.

En dan is mijn gear toch echt niet van het slechtste. Vergeleken met ranged characters hebben melee characters echt zware problemen. Melee chars moeten véél betere gear hebben om hetzelfde resultaat te behalen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik zou graag zien dat blizzard een uptime garantie gaat geven buiten de maintenance windows. Het slaat ondertussen nergens meer op.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Technische storingen kun je niet voorkomen als ~7 miljoen mensen in 1 week even je infra komen belasten. Als je daar geen begrip voor hebt dan is tweakers van oorsprong niet je thuis. Nu is Tweakers.net sowieso meer casual geworden de laatste tijd, maar die whinetrains over alles en nog wat begint onderhand een beetje jammer te worden.

Het is inderdaad vervelend als je niet kunt spelen, het is alleen niet het einde van de wereld.
Min of meer precies wat ik zei in mijn post. ;)
Aan de andere kant gezien de populariteit van het spel + de dikke promo campagne die ze er tegenaan hebben gegooid hadden ze zich toch wel iets beter in kunnen dekken. :P

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mensen denken recht te hebben op (...). Blizzard geeft nergens de garantie dat je 24/7/365 kan spelen. Blizzard kondigt netjes onderhoud aan, dat loopt soms uit. Blizzard is in mijn ogen erg open over de problemen en geeft tips & uitleg.

Kan je even niet inloggen? Vervelend. Kan je of iets anders gaan doen of op 't Battle.net forum klagen. Vind je het echt zo schandalig? Stop je met spelen en koop je nooit meer een Blizzard game.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Ik heb(barbarian):
45k HP
9,5k Armor
720+ resists to all ( met pieken van 800+)
11k DPS (25k DPS met wrath)
28% block chance
15% dodge chance

En ik kan act 2 niet eens aan, act 1 kan ik alles tanken wat ik wil, zelfs 4 elite packs tegelijk wat dat betreft.
Maar in act 2 kan ik alleen de trashmobs aan, er zijn veel elites waar ik niet eens in de buurt durf te komen.

En dan is mijn gear toch echt niet van het slechtste. Vergeleken met ranged characters hebben melee characters echt zware problemen. Melee chars moeten véél betere gear hebben om hetzelfde resultaat te behalen.
Ik heb zelf ook een barb met vergelijkbare stats, maar wou graag ook nog een demonhunter hebben naast mijn Dakrealtje. Barb voelt een stuk zwakker in inferno dan wat andere classes, act 2 was idd echt een hel af en toe vanwege de keiharde klappen. Maar ik wil mijn barb ook voornamelijk gaan gebruiken voor PvP wanneer dat uitkomt.

Een maat van mij heeft een Monk, en ik dan nu ook een 55 demonhunter, zodra ik 60 ben gaan we samen kijken hoever we komen in Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

Hm acca van mn broertje gehacked. Blijkbaar zijn ze er nog altijd druk mee bezig en heeft de patch daar niets in geholpen. Is inmiddels al bekend hoe ze dat nou doen? Keylogger kan hij iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ervig schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:13:

Tips?
Vicarious schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Ik heb ook even een goede uitleg voor je, maar realiseer je vooral dat dit alleen geldt voor die 'beam' skills als frost beam en disintegrate. Aangezien ik die niet gebruik kan ik net zo goed voor een 1-hander + spellbook/orb of 1-hander + shield gaan.
Ik ben benieuwd naar de uitleg :-) Linkje naar handige pagina's mag altijd natuurlijk 8)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik had als wizard bij sommige nieuwe abilities toch wel even van wow dat hebben ze mooi ge-animeerd/bedacht, al herken ik natuurlijk wel verschillende animaties van Starcraft (en waarschijnlijk ook wow maar dat heb ik nog nooit gespeeld). Ik ben nog geen level 60 dus heb nog niet alle opties gehad maar toen ik voor het eerst b.v. die arcane torrent had acht ik echt van cool! Persoonlijk vind ik de abilities die 1 grote straal hebben niet echt fijn spelen. Ik zag een paar posts terug dat mensen aan het klagen waren over de verhaallijn, ik heb zelf niet zoveel met al dat hell gedoe en zombies en ingewanden die in het rondvliegen, en ik denk dat blizzard het erg klassiek gehouden heeft en alles bijna cliche is. Voor mij komt het speelplezier dan ook voornamelijk uit de nieuwsgierigheid voor wat de volgende manier is om de vijhanden uit te schakelen, ik verwacht dat zodra ik level 60 ben met mijn wizard dat ik daar niet zo veel meer mee zal spelen behalve misschien om gold te farmen voor mijn andere characters. Ik ben wel heel nieuwsgierig welke abilities de andere characters hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
MueR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:52:
Ik zou graag zien dat blizzard een uptime garantie gaat geven buiten de maintenance windows. Het slaat ondertussen nergens meer op.
Grappig om te zien dat een Modje van de Devschuur zo'n statement zet...

Hoe kan Blizzard ooit een uptime garantie geven? (Uberhaupt kan een uptime garantie nooit gegeven worden in de IT, het enige dat gedaan wordt is in een contract afspreken waar ze voor staan en wat de boete is bij het niet halen van de "garantie")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

aapelite schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:55:
Hm acca van mn broertje gehacked. Blijkbaar zijn ze er nog altijd druk mee bezig en heeft de patch daar niets in geholpen. Is inmiddels al bekend hoe ze dat nou doen? Keylogger kan hij iig niet vinden.
Ik hoorde: meestal via 'nep mailtjes' van Blizzard over Beta tests/ accountwijzigingen etc. Soms ook als mensen voor verschillende websites e.d. dezelfde wachtwoorden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Blizzard bied genoeg middelen om dit toch tegen te gaan hoor.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de authenticator voor op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ja, onveilig wachtwoord, forms invullen of delen met mensen waarmee je niet moet delen.

Het ligt in ieder geval niet aan blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Laatst online: 05-09 12:48
Ervig schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:55:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd naar de uitleg :-) Linkje naar handige pagina's mag altijd natuurlijk 8)
Ik denk dat het stukje een uitleg, geen uitleg had moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 09:36
Wat naar! Gebruikte hij een authenticator? Ik moet er niet aan denken om 20 mil kwijt te zijn + gear....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
A efx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:47:
En @ Kaluro2, dan heb je wel HEEL erg veel geluk gehad. Ik kon gisteren van 7 tot 11 niet inloggen toen maar opgegeven. Hiervoor heb ik ook al meerdere keren gehad dat ik er niet in kwam. Uiteindelijk lukte dit wel maar als jij nog maar 1 keer Error 37 heb gehad kom je erg goed weg.
Moet eerlijk zeggen na de eerste 4 dagen met die server problemen heb ik verder ook geen issues gehad met inloggen.

Gister heb ik niet meegemaakt van wegen een wow raid, dus dat scheel ook weer.

Maar na nu 2,5 week later zou je verwachten dat de meeste server issues toch wel opgelost zouden zijn.
Kan dus wel begrijpen dat mensen er over zeuren en nu wel zo iets hebben van "schiet eens op met die fixes". Om hier op tweakers er over te klagen, tja dat is een ander verhaal. Je bereikt er 3x niets mee want Blizzard volgt deze topic niet en je krijgt alleen maar onnodige irritaties.

(en ja, ze volgen deze topic net zo vaak als de EU forum van blizzard (zie ook MoP beta)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 31-05-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Bartjeh schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat het stukje een uitleg, geen uitleg had moeten zijn :P
Haha..tja als ik het nu lees denk ik dat hij dat inderdaad bedoelde. Bah, weet ik nog niets... ga maar eens de wiki van a tot z doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:56:
Grappig om te zien dat een Modje van de Devschuur zo'n statement zet...

Hoe kan Blizzard ooit een uptime garantie geven? (Uberhaupt kan een uptime garantie nooit gegeven worden in de IT, het enige dat gedaan wordt is in een contract afspreken waar ze voor staan en wat de boete is bij het niet halen van de "garantie")
Dat bedoel ik ook. Imho moeten ze een bepaald percentage uptime garanderen en zoniet daarvoor op de vingers getikt worden. Deze always-online DRM variant is eenzijdig opgelegd en voorkomt dat wij gebruik kunnen maken van ons gekochte goed. Momenteel is het alsof je GSM bepaalde uren per week gewoon weigert om aan te gaan; dan wil je ook je geld terug.

Mijn bedrijf garandeert ook gewoon uptime buiten de maintenance windows voor onze hosting. Wij halen dat gegarandeerde percentage maand na maand. In 5 jaar tijd is het 1 maand voorgekomen dat we het voor een deel van de klanten niet haalden, omdat een externe leverancier iets stukgemaakt had.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 31-05-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vind dat er gewoon een offline-modus moet zijn. Eenmalig activeren en valideren via internet en daarna lekker offline spelen als je dat wilt! Zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:
[...]

Dat bedoel ik ook. Imho moeten ze een bepaald percentage uptime garanderen en zoniet daarvoor op de vingers getikt worden. Deze always-online DRM variant is eenzijdig opgelegd en voorkomt dat wij gebruik kunnen maken van ons gekochte goed. Momenteel is het alsof je GSM bepaalde uren per week gewoon weigert om aan te gaan; dan wil je ook je geld terug.

Mijn bedrijf garandeert ook gewoon uptime buiten de maintenance windows voor onze hosting. Wij halen dat gegarandeerde percentage maand na maand. In 5 jaar tijd is het 1 maand voorgekomen dat we het voor een deel van de klanten niet haalden, omdat een externe leverancier iets stukgemaakt had.
Volgens mij ben je zelf akkoord gegaan met de ULA, dus dan heb je achteraf niets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:01:
Ik vind dat er gewoon een offline-modus moet zijn. Eenmalig activeren en valideren via internet en daarna lekker offline spelen als je dat wilt! Zoals het hoort.
en vanaf dat moment is het gelijk velen malen makkelijker om hem als torrent aan te bieden en te cracken.
Sowieso kan dat nu ook al gewoo maar op die manier wordt het veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Reden waarom dat dus niet gedaan is omdat ze dan net als in D2 een open en closed characters moeten gaan bijhouden. Nu kan iedereen met all hun chars gewoon friendgames joinen.

Met gescheiden chars kan dat dus niet.

En ja ze moeten open en closed gescheiden houden ivm de ingame economie.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

sbmuc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Wat naar! Gebruikte hij een authenticator? Ik moet er niet aan denken om 20 mil kwijt te zijn + gear....
Toch begreep ik recentelijk via het blizz forum dat een authenticator niet werkte. Hem kennende deelt hij zn wachtwoord verder niet met iemand, maar de optie van zelfde ww op een forum gebruiken leek me de meest voor de hand liggende. Het is in ieder geval wel erg vervelend.

De athenticator kan de boel iig wel vertragen of moeilijker maken denk ik.

Persoonlijk ga ik constant dood op hardcore lately, dus mijn strategy is gewoon totaal oninteressant zijn om te hacken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Volgens mij ben je zelf akkoord gegaan met de ULA, dus dan heb je achteraf niets te klagen.
Euh, jawel. Deze EULA is niet wettelijk bindend in nederland, want deze is me pas aangeboden NADAT ik het product gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ricmaniac schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:03:
[...]

en vanaf dat moment is het gelijk velen malen makkelijker om hem als torrent aan te bieden en te cracken.
Sowieso kan dat nu ook al gewoo maar op die manier wordt het veel makkelijker
Tja, dat is niet zozeer mijn probleem natuurlijk. Ik heb het spel gewoon gekocht. DRM moet nooit de klant hinderen.
Bokkie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Reden waarom dat dus niet gedaan is omdat ze dan net als in D2 een open en closed characters moeten gaan bijhouden. Nu kan iedereen met all hun chars gewoon friendgames joinen.

Met gescheiden chars kan dat dus niet.

En ja ze moeten open en closed gescheiden houden ivm de ingame economie.
Offline was gewoon offline, Diablo 2 offline characters stonden gewoon op je harde schijf.

[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 31-05-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

Rannasha

Does not compute.

- Keylogger
- username/password elders ook gebruikt -> andere database ergens gehacked
- phishing email

Keyloggers worden niet per se door iedere virusscanner direct herkend. Zie ook de video over botnets die T.net gisteren heeft gepost, daar wordt gesproken over een trojan die de gebruikers een paar maand "undetectable" garantie geeft.

Zijn de 3 populairste methodes. Gewoon een authenticator regelen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Voegt voor mij zelf niets toe, D2 speelde ik ook alleen maar online om dat je dan je Friends list had en samen baalruns kon doen of gewoon nieuwe chars lvl'en.

Offline/Open B.net is voor mij geen optie want online kan je dus niets met die char en dat is in mijn ogen een waste of time om Offline een char te maken.

Ik solo graag, maar ik chat/type ook graag en D3 heeft hier beter opties voor dan D2 ooit had.
Voor mij geen offline iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MueR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:
In 5 jaar tijd is het 1 maand voorgekomen dat we het voor een deel van de klanten niet haalden, omdat een externe leverancier iets stukgemaakt had.
Das een beetje pot verwijd de ketel als het werkelijk zo belangrijk was waarom is het dan niet redudant utigevoerd, bij ons in het bedrijf is alles waar wij naar onze klanten SLA garanties geven m.b.t. uptime hebben dus afhankelijk van de SLA, dubbelle verbindingen, hetzij via UMTS 2x DSL of 2x Fiber dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Mwah, ook niet echt waar hoor.
Aangezien je de game al hebt betaald voordat je op accept kunt klikken... telt het niet naar europees recht. Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Euh, jawel. Deze EULA is niet wettelijk bindend in nederland, want deze is me pas aangeboden NADAT ik het product gekocht heb.
Volgens mij geld dat bij elk product. Als je het niet eens bent met de ULA ben je gerechtigd om het product om te ruilen voor het aankoopbedrag.

Dus die vlieger gaat niet echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Dan moet je met die characters ook niet online kunnen, want momenteel is het online-only de anti-cheat mogelijkheid van Diablo 3. Ik heb geen zin om straks links en rechts ingehaald te worden door een stel low-life gold en gear cheaters die inferno met twee vingers in de neus doorrennen...

Dat gejank ook de hele tijd trouwens... Het is een keertje een paar uur offline en meteen staat de hele wereld op zn kop. Gisteravond heb ik gewoon kunnen spelen trouwens, gewoon tig keer proberen in te loggen en je komt wel door Error 37 heen.

Open dan opnieuw een kroegtopic en ga daar lekker lopen janken ipv hier het hele topic vol te spammen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Volgens mij geld dat bij elk product. Als je het niet eens bent met de ULA ben je gerechtigd om het product om te ruilen voor het aankoopbedrag.

Dus die vlieger gaat niet echt op :)
Behalve dat Blizzard stelselmatig weigert om refunds te geven. Dus je argument beide kanten op is flawed. Oftewel, lees je eerst eens in voordat je blaat.

Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic