Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind het ergens ook wel vermakelijk om te lezen dat zoveel mensen "always online" alleen als negatief en DRM zien. Er zitten ook genoeg (in mijn ogen zelfs meer) voordelen aan; ik ben blij dat het zo is. Neem ik die paar keer Error 37 voor lief.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Ik heb op de website van Blizzard gekeken, maar het antwoord op mijn vraag kon ik niet vinden (waarschijnlijk omdat het te obvious is..). De vraag is dus dat als ik de iOS Authenticator gebruik, of ik dan *iedere* keer dat ik probeer in te loggen op een code op m'n iDevice moet wachten? Of is dit random of iets..? (Ik begrijp dat het random gebruik ervan een beetje het doel mist, dus kan me ook voorstellen dat het daarom nergens te vinden is.. ;p )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

scorpie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:08:
Ik heb op de website van Blizzard gekeken, maar het antwoord op mijn vraag kon ik niet vinden (waarschijnlijk omdat het te obvious is..). De vraag is dus dat als ik de iOS Authenticator gebruik, of ik dan *iedere* keer dat ik probeer in te loggen op een code op m'n iDevice moet wachten? Of is dit random of iets..? (Ik begrijp dat het random gebruik ervan een beetje het doel mist, dus kan me ook voorstellen dat het daarom nergens te vinden is.. ;p )
Ik begreep ooit bij IP verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Dat gebeurt inderdaad elke keer, tenminste wel bij mijn android authenticator.

[ Voor 3% gewijzigd door ormagon op 31-05-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
OkkE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:08:
Ik vind het ergens ook wel vermakelijk om te lezen dat zoveel mensen "always online" alleen als negatief en DRM zien. Er zitten ook genoeg (in mijn ogen zelfs meer) voordelen aan; ik ben blij dat het zo is. Neem ik die paar keer Error 37 voor lief.
Ik heb er ook totaal geen last van. vind het ook wel mooi. maar wat zijn volgens jou dan de voordelen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 15:11
Ik kan alleen met WoW ervaring spreken (authenticator) en dan was het random. Logde je vaak in op een bepaald punt dan geeft hij veel minder vaak aan dat je je authenticator moet gebruiken. Merkt hij een aparte interval (denk ik) dan moet je even je authenticator gebruiken. Maar ik heb er nooit last van gehad dat het vaak verscheen of dergelijk.

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

ormagon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Dat gebeurt inderdaad elke keer, tenminste wel bij mijn android authenticator.
Is ergens in te stellen, bij mij doet hij het dacht ik 1x per week, of als je van een andere locatie inloggen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer per week moet je de code invullen als je op hetzelfde ip blijft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:
[...]
Das een beetje pot verwijd de ketel als het werkelijk zo belangrijk was waarom is het dan niet redudant utigevoerd, bij ons in het bedrijf is alles waar wij naar onze klanten SLA garanties geven m.b.t. uptime hebben dus afhankelijk van de SLA, dubbelle verbindingen, hetzij via UMTS 2x DSL of 2x Fiber dat maakt niet uit.
De pot zal daar vast ook gestraft voor zijn, de ketel is momenteel erg naïef, ik heb het eigenlijk nog nooit zo bizar slecht meegemaakt dat een DRM je zo hinderde om te spelen....
Ze kunnen toch wel betere tijden uitzoeken voor het onderhoud van Europese servers?

Als iemand trouwens nog een 1000+ dps 2h mace of axe in de aanbieding heeft houd ik me aanbevolen.
Geen IAS, wel intel en vit plz ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Tja, dat is niet zozeer mijn probleem natuurlijk. Ik heb het spel gewoon gekocht. DRM moet nooit de klant hinderen.

[...]

Offline was gewoon offline, Diablo 2 offline characters stonden gewoon op je harde schijf.
Dat klopt en die waren dus ook heel simpel te bewerken, maar gelukkig konn je er (in principe) ook niet mee op closed/ladder b.net

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Een keer per week moet je de code invullen als je op hetzelfde ip blijft,
Is in te stellen op je B.Net account, je kan het zo zetten dat hij het elke keer vraagt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bokkie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Dat klopt en die waren dus ook heel simpel te bewerken, maar gelukkig konn je er (in principe) ook niet mee op closed/ladder b.net
Je kon er niet mee online spelen op closed battle.net inderdaad. Maar dat ze te bewerken waren moet geen probleem zijn. Offline cheaten heeft nog nooit iemand pijn gedaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

We zitten hier op tweakers.net... ik ga er dan ook vanuit dat de mensen hier technisch genoeg zijn om te snappen dat hoe goed je je infrastructuur ook bouwt... het bijna onmogelijk is om een launch van dit kaliber vlekkeloos te laten verlopen.

Op releasedag een "planned" ddos attack op je servers krijgen om 12:01 en dan een uurtje later alles redelijk draaiend hebben vind ik een applausje waard. _/-\o_ Hoe vervelend het ook is om error 37 te krijgen als je speciaal tijd hebt gemaakt om D3 te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ricmaniac schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:10:
[...]

Ik heb er ook totaal geen last van. vind het ook wel mooi. maar wat zijn volgens jou dan de voordelen?
Zo even een paar (in mijn ogen) voordelen van op hun servers spelen:
  • Dupen van items is (bijna) onmogelijk
  • Cheaten in 't algemeen is zeer lastig
  • Re-install (of inloggen bij vriend) betekend direct verder waar ik was
  • Altijd direct met je character kunnen joinen van vrienden (of random)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:15:
[...]

Je kon er niet mee online spelen op closed battle.net inderdaad. Maar dat ze te bewerken waren moet geen probleem zijn. Offline cheaten heeft nog nooit iemand pijn gedaan :D.
Dat klopt, maar dat geeft dus als probleem dat pietje een offline character heeft maar niet samen kan spelen met zijn vriend klaas die wel closed speeld.

En nu is alles "closed" en kan dus iedereen gewoon met iedereen spelen. Dat is de gedachte erachter.

Verder vind ik het alleen jammer dat je alleen een quickjoin hebt en niet een lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Tja ik vind het wel vervelend dat ik altijd online moet zijn maar dat komt meer omdat ik nu veel aan het reizen ben en soms dus een slechte internet verbinding heb. Dan zou offline spelen beter zijn.
Maar ik begrijp waarom het is en zo erg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:17
is er eigenlijk een mogelijkheid om vrienden niet te kunnen laten joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bokkie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Dat klopt, maar dat geeft dus als probleem dat pietje een offline character heeft maar niet samen kan spelen met zijn vriend klaas die wel closed speeld.

En nu is alles "closed" en kan dus iedereen gewoon met iedereen spelen. Dat is de gedachte erachter.

Verder vind ik het alleen jammer dat je alleen een quickjoin hebt en niet een lobby.
Maar dat zou een keuze zijn. Je kunt nu niet eens kiezen. Ik zou graag offline kunnen spelen als battle.net weer eens faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

OkkE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Zo even een paar (in mijn ogen) voordelen van op hun servers spelen:
  • Dupen van items is (bijna) onmogelijk
  • Cheaten in 't algemeen is zeer lastig
  • Re-install (of inloggen bij vriend) betekend direct verder waar ik was
  • Altijd direct met je character kunnen joinen van vrienden (of random)
Natuurlijk is dat het voordeel van een online char. Maar waarom alleen maar, wat is het nadeel van ook een offline char kunnen creëren? Die nul toegang heeft tot de online functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MueR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:07:
[...]

Behalve dat Blizzard stelselmatig weigert om refunds te geven. Dus je argument beide kanten op is flawed. Oftewel, lees je eerst eens in voordat je blaat.
Wat ben je toch ook een fijn persoon om mee te discussieren zeg |:(

Maar goed Mr Blaatje, klaag vooral door over onzin. Dan gaat error 37 echt wel weg.
EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Maar dat zou een keuze zijn. Je kunt nu niet eens kiezen. Ik zou graag offline kunnen spelen als battle.net weer eens faalt.
Wat ik niet snap is dat je een spel koopt waarvan je weet dat het alleen online is, en dan achteraf mekkeren als het niet werkt. Hebben er wel meer last van, klagen om niets... het begint hier af en toe steeds meer en meer op een blizzardforum te lijken.

Ik hoop dan ook echt ten harte dat de sfeer in dit topic eens gaat veranderen, en dat we weer is normaal met elkaar om kunnen gaan, en nog belangrijker, praten over diablo 3 zelf. Er is zo ontzettend veel te bespreken over deze game, maar het lijkt hier alsof er alleen maar geklaagd wordt over 2 dingen.

Online play, en errors bij het inloggen.

[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 31-05-2012 11:22 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Denniz0229 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
Ja, je status in je friend list op busy zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
In je opties, onder "Social" kun je de opties dat vrienden kunnen Quick Joinen uitzetten

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Flowmo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Ja, je status in je friend list op busy zetten.
ah beter, want soms denken noob vrienden wel is dat het leuk is om te joinen en dan vervolgens stil staan en niks doen zodat ik lekker 2x zo moeilijk alles neer krijg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ervig schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:55:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd naar de uitleg :-) Linkje naar handige pagina's mag altijd natuurlijk 8)
Misschien dat je hiet wat aan hebt dan: http://www.clicktoloot.com/p/combat.html#attackspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Denniz0229 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:21:
[...]

ah beter, want soms denken noob vrienden wel is dat het leuk is om te joinen en dan vervolgens stil staan en niks doen zodat ik lekker 2x zo moeilijk alles neer krijg XD
Er is geen Exp bonus meer voor meer spelers of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Denniz0229 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
Ja je kunt quick join uitschakelen in het social menu!

Overigens essentieel in hardcore, als iemand de game joined terwijl jij het spel op pauze hebt gaat het spel van pauze af en zou je dus dood kunnen gaan als je niet in een dorp staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Derr_Hans schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Er is geen Exp bonus meer voor meer spelers of wel ?
nee maar de mobs worden wel 2x zo sterk met extra damage
dus is nogal vervelend als mensen dan niet mee werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Mja ik ook, maar als dat de beperking met zich meeneemt dat ik geen gebruik kan maken van de AH of niet gebonden ben aan offline en niet met vrienden kunnen spelen met dat character dan maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Wat ik niet snap is dat je een spel koopt waarvan je weet dat het alleen online is, en dan achteraf mekkeren als het niet werkt. Hebben er wel meer last van, klagen om niets... het begint hier af en toe steeds meer en meer op een blizzardforum te lijken.
Ja, ik wist inderdaad dat het alleen online zou zijn. Wat ik niet wist is dat het zo vaak niet zou werken. Ik ging er namelijk van uit dat het gewoon goed zou werken. Misschien naïef of heel dom van mij maar ik ging er stiekem van uit dat Blizzard na zoveel ervaring met WoW een goed werkend online platform zou opleveren.

Het is helaas vaak zo dat je de eerste maand(en) na de release van een game rekening moet houden met talloze bugs of andere game-breaking problemen.

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 31-05-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Flowmo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:
[...]
Dat gejank ook de hele tijd trouwens... Het is een keertje een paar uur offline en meteen staat de hele wereld op zn kop. Gisteravond heb ik gewoon kunnen spelen trouwens, gewoon tig keer proberen in te loggen en je komt wel door Error 37 heen.
Het probleem is niet dat er problemen zijn, maar het feit dat er geen ETA wordt gegeven wanneer de problemen mogelijk opgelost zijn. Daardoor gaat iedereen scripts gebruiken om automatisch in te loggen zodat het begint te lijken op een DDOS-aanval op de authentication server waar iedereen dus weer last van heeft.

Het probleem van D3 is dat de maps naar de volgende checkpoints soms vrij lang zijn. Als je dan denkt even gauw 1 uurtje te spelen voordat je andere sociale verplichtingen hebt kan het wel eens frustrerend zijn als je van dat uur al 10min kwijt bent aan het inloggen waardoor het bijna al geen zin meer heeft om uberhaupt in te loggen. Helaas is het wel zo dat veel mensen zich niet kunnen gedragen op forums. Ze zouden gewoon een week een ban moeten krijgen zodat ze eens manieren gaan krijgen. Er zijn genoeg manieren om je onvrede kenbaar te maken zonder gebruik te moeten maken van lichaamsdelen en/of ziektes.

Gelukkig had ik een WoW-raid gisteren en toen ik na 22:00 nog even inlogde was ik in 5min binnen, helaas wou ik vrienden inviten (zag er 3 online op mijn icoon) dus klick icoon --> dc-ed.
Toen de hoop maar opgegeven en voor de verandering eens vroeg naar bed. Gelukkig was ik op mijn SC-character toen ik disconnecte :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ormagon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Natuurlijk is dat het voordeel van een online char. Maar waarom alleen maar, wat is het nadeel van ook een offline char kunnen creëren? Die nul toegang heeft tot de online functies.
Dat er eigenlijk twee verschillende speel-ervaringen ontstaan; waar je alle spelers op moet wijzen, wat denk ik minstens net zo veel ellende oplevert.

Je hebt offline geen AH. Je kunt offline niet je vrienden joinen. Om nog maar te zwijgen over de updates. Hoeveel mensen klikken niet een aantal keer de "Updates installeren" van Windows (of welke andere App) weg? Hoe verplicht je mensen wel te updaten (aangezien ze anders bijv een bugfix bij een boss niet hebben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Haha, net inloggen kom direct in Act II bij een portal terecht waar ik blijkbaar uitgelogd was en werd meteen onder vuur genomen door de mobs daar. Was wel even een wtf. Maar toch om gekregen zonder zelf dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Denniz0229 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:23:
[...]

nee maar de mobs worden wel 2x zo sterk met extra damage
dus is nogal vervelend als mensen dan niet mee werken 8)7
of vrienden die joinen terwijl je met een bossfight bezig bent... dan gaat zn HP wel omhoog, maar de vriend kan je niet helpen omdat de encounter in progress is.. :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:23:
[...]

Overigens essentieel in hardcore, als iemand de game joined terwijl jij het spel op pauze hebt gaat het spel van pauze af en zou je dus dood kunnen gaan als je niet in een dorp staat.
Is dit ook in te stellen voor HC-only ?

Als ik op mijn SC-barb speel vindt ik het niet erg dat er mensen joinen, maar op mijn hc-character wel. Vooral als je net een championspack tegenkomt kan het vrij pijnlijk voor je uitpakken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

OkkE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Dat er eigenlijk twee verschillende speel-ervaringen ontstaan; waar je alle spelers op moet wijzen, wat denk ik minstens net zo veel ellende oplevert.

Je hebt offline geen AH. Je kunt offline niet je vrienden joinen. Om nog maar te zwijgen over de updates. Hoeveel mensen klikken niet een aantal keer de "Updates installeren" van Windows (of welke andere App) weg? Hoe verplicht je mensen wel te updaten (aangezien ze anders bijv een bugfix bij een boss niet hebben)?
En dat is een probleem omdat? Is prima uit te leggen, Start Diablo 3, dan krijg je een keuze tussen online en offline. Klik je op offline krijg je daaronder even een uitleg wat je niet krijgt en wat het voordeel is (geen internet nodig, doet het altijd). Klik op ok en je gaat verder naar het online gedeelte met online chars of het offline gedeelte. En bij het starten van Diablo III kan je dan prima die update check even laten lopen. Klik je op online dan update je automatisch. Offline maakt het niet uit.

[ Voor 7% gewijzigd door ormagon op 31-05-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
sabriel schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Is dit ook in te stellen voor HC-only ?

Als ik op mijn SC-barb speel vindt ik het niet erg dat er mensen joinen, maar op mijn hc-character wel. Vooral als je net een championspack tegenkomt kan het vrij pijnlijk voor je uitpakken.
Helaas niet, het is aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
sabriel schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Het probleem is niet dat er problemen zijn, maar het feit dat er geen ETA wordt gegeven wanneer de problemen mogelijk opgelost zijn. Daardoor gaat iedereen scripts gebruiken om automatisch in te loggen zodat het begint te lijken op een DDOS-aanval op de authentication server waar iedereen dus weer last van heeft.
Het probleem met dat probleem is dat je vaak geen ETA af kán geven als je niet weet wat het probleem is of uberhaupt hoeveel tijd het kost om het dan op te lossen. Iedereen doet maar alsof Blizzard een beetje achterover loopt te leunen en er geen moeite voor doet terwijl er op de achtergrond een heel team bezig is met het beheren van de servers en verhelpen van problemen. Dat stoort me het meeste aan dat gejank de hele tijd. Ga dan wat anders doen ofzo, niet hier het topic volspammen.
Het probleem van D3 is dat de maps naar de volgende checkpoints soms vrij lang zijn. Als je dan denkt even gauw 1 uurtje te spelen voordat je andere sociale verplichtingen hebt kan het wel eens frustrerend zijn als je van dat uur al 10min kwijt bent aan het inloggen waardoor het bijna al geen zin meer heeft om uberhaupt in te loggen.
Tsja, dat weet je van D3. Dan kan je het óf alsnog proberen óf iets anders doen binnen dat tijdsbestek.
Helaas is het wel zo dat veel mensen zich niet kunnen gedragen op forums. Ze zouden gewoon een week een ban moeten krijgen zodat ze eens manieren gaan krijgen. Er zijn genoeg manieren om je onvrede kenbaar te maken zonder gebruik te moeten maken van lichaamsdelen en/of ziektes.
Daar heb je een punt, maar geeft ze gelijk weer voer om ergens anders over te gaan klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
EnigmaNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:23:
[...]

Als het spel op pauze staat kan niemand quickjoinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanaf hell ben ik eigenlijk altijd vrienden eerst even gaan whisperen voor ik ze quickjoin :P
met publics is het gewoon meh, al paar keer gehad dat ik een public join en op het moment dat ik binnenkom gaat die knakker dood door een unique of een elite pack :X

*oops* ^_^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
flessuh schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:28:
[...]

of vrienden die joinen terwijl je met een bossfight bezig bent... dan gaat zn HP wel omhoog, maar de vriend kan je niet helpen omdat de encounter in progress is.. :(
Dat kan dus niet, ze kunnen niet bij je fight komen tijdens het gevecht.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer dat 2handers en dualwielden voor melees in Diablo III zo crappy is dat het het niet waard is. Gelukkig op Nightmare achtergekomen en niet later na grote investeringen in items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem (voor mij dan) is dat Blizzard het gewoon verzaakt om info te geven. Ik weet donders goed dat je geen ETA kan geven, maar info op zeer reguliere basis is wel een vereiste. Ik ken geen enkel bedrijf waar het normaal is om je gebruikers maar in het duister te laten tasten wat betreft de voortgang van de problemen die er spelen.

Gisteren bijvoorbeeld was er dik 4 uur lang geen communicatie what so ever toen de battle.net servers op zijn gat lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Dat kan dus niet, ze kunnen niet bij je fight komen tijdens het gevecht.
Dat zeg hij dus, ze joinen wel de game, maar kunnen niet het gevecht joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:38:
Wat jammer dat 2handers en dualwielden voor melees in Diablo III zo crappy is dat het het niet waard is. Gelukkig op Nightmare achtergekomen en niet later na grote investeringen in items.
Precies, stiekem hoop ik dat daar in een patch of expansion wat aan gedaan wordt.
Alhoewel ik gisteren een super goede 2h had gevonden, waarmee m'n DPS meteen 3k omhoog ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:39:
Gisteren bijvoorbeeld was er dik 4 uur lang geen communicatie what so ever toen de battle.net servers op zijn gat lagen.
Want meldingen als 'het is nog steeds stuk' elk uur voegen zo veel toe? Er stond netjes bij het inlogscherm dat er issues waren. Elk uur erbij zetten dat dat nog steeds het geval is, is in mijn ogen vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
erhmm als je geen 2handers of dual wield gebruikt.... wat gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:40:
[...]

1hand+shield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 22:30
[...]

Keukenmes en schild?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

1hand met shield (of mojo, orb)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:21
Och gebruik nu dual wield om Act 1 inferno snel te kunnen farmen met mijn barb, werkt prima :) Maar act 2 en verder moet ik wel weer aan het schild. Ik denk als je op een gegeven moment de goede gear hebt, dat inferno helemaal prima te doen is met dual wield of 2h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Darn.... had even een blond momentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Want meldingen als 'het is nog steeds stuk' elk uur voegen zo veel toe? Er stond netjes bij het inlogscherm dat er issues waren. Elk uur erbij zetten dat dat nog steeds het geval is, is in mijn ogen vrij nutteloos.
Voortgang melden is bijvoorbeeld: We hebben dit en dat geprobeert, maar dat was niet de oplossing, we zijn nu daar en daar naar aan het kijken. Of we hebben het ge-escalleert naar die en die afdeling/management.

En zelfs al is er niks te melden, door een soort van melding te geven dat ze het wel degelijk serieus nemen geeft mensen minder reden om te gaan ragen. Liever te veel info dan te weinig, want nu voelt het meerendeel zich gewoon in de steek gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gebruik nu op DH wel dual wield 1h xbows Wel lekker voor hatred generation, maar van mij mag de dual wield 1hxbow wel een ias boost krijgen naar 20%

Dat maakt de trade-off veel beter en meer viable om ervoor te kiezen boven een 2h(x)bow + quiver

hoewel als ik een 1kdps 1hxbox vind ik die zeker ga gebruiken met een shield denk ik voor inferno.

@hierboven.
Voor het meerendeel van de huilende mensen op het forum is dat toch zinloos, want die zullen toch wel doorjanken.

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 31-05-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
CU2morO schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:20:
Ben er nog niet helemaal achter wat nu het beste is voor mijn demon hunter. Op verschillende strategy sites als http://www.noxxic.com/dia...t-weapons-and-armor-types is te lezen dat DW 1h crossbows het beste is, en 2h + quiver het minst goede.

Ik heb net een 2h met 287 DPS (lvl 51) weggedaan voor 2 1h crossbows met ieder 260 DPS en ik merk een sterke drop in DPS. Zelfs de 'theoretische' damage op mijn character sheet (waar ook je dex, vit, etc te zien is) is gedropt van 4500 naar 3700

Iemand die hier beter over kan adviseren? Wat mis ik? Ik zie niet in hoe 2 1h beter zijn dan 1 2h, tenzij attack speed niet in de damage waarde wordt opgenomen
Ik switch wel een hoop moet ik zeggen.
Heb een hele tijd met 2 1h crossbows gespeeld omdat die mij samen +12 Discipline gaven. Toen vond ik een 1h crossbow die veel meer DPS deed en nu gebruik ik die dus. Wel samen met een quiver omdat dat meer damage doet dan met één van die andere 1h crossbows vanwege het grote DPS verschil.
Maar goed, nu moet ik het wel weer met minder Discipline doen dus ik kijk nog even wat voor mij het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Laatst online: 19-07 11:06
@sythAdmin Sorry maar zo werkt het niet, je gaat niet zeggen dat het niet lukt. Van de x aantal mensen dat diablo speelt zal miss 5% begrijpen wat ze bedoelen met
We hebben dit en dat geprobeert, maar dat was niet de oplossing, we zijn nu daar en daar naar aan het kijken. Of we hebben het ge-escalleert naar die en die afdeling/management.
Ben het wel met je eens dat ze een status update mogen geven in de trand van: Bezig met reparaties. eta: 2 uur. (wel wat netter opgemaakt en genoteerd maar ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zijn er richtlijnen om een beetje te kunnen bepalen wat een rare waard is? (Bijvoorbeeld de aanwezigheid van specifieke stat combo's op een item). Vind het nog erg lastig om het onderscheid te maken tussen een gewoon 'goed' item en een 'heel goed' item :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Voortgang melden is bijvoorbeeld: We hebben dit en dat geprobeert, maar dat was niet de oplossing, we zijn nu daar en daar naar aan het kijken. Of we hebben het ge-escalleert naar die en die afdeling/management.

En zelfs al is er niks te melden, door een soort van melding te geven dat ze het wel degelijk serieus nemen geeft mensen minder reden om te gaan ragen. Liever te veel info dan te weinig, want nu voelt het meerendeel zich gewoon in de steek gelaten.
Kom op, de mensen die ragen lezen het waarschijnlijk toch niet.
De meesten ragen al als ze een scheet dwars hebben zitten..

En dan nog, ingame stond dat er issues waren.

Ik vind het eigenlijk heel sneu dat mensen daadwerkelijk de hele avond proberen in te loggen... je kunt niet inloggen -> ga wat anders doen, ga eens langs vrienden, filmpje kijken stofzuigen, what ever, get a life. en probeer het later nog eens. 4 uur tegen error 37 aan kijken is niet iets om trots op te zijn. Snap heel goed dat bij deze mensen het brein echt tot pulp gaat koken, echte stumperds. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

superbassie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Ik switch wel een hoop moet ik zeggen.
Heb een hele tijd met 2 1h crossbows gespeeld omdat die mij samen +12 Discipline gaven. Toen vond ik een 1h crossbow die veel meer DPS deed en nu gebruik ik die dus. Wel samen met een quiver omdat dat meer damage doet dan met één van die andere 1h crossbows vanwege het grote DPS verschil.
Maar goed, nu moet ik het wel weer met minder Discipline doen dus ik kijk nog even wat voor mij het beste werkt.
Heb inderdaad toen ik 60 werd voor nog geen 30k 2x een 1hxbow gekocht van beide rond de 700 dps voor disc increase en generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Trin1ty schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:48:
Zijn er richtlijnen om een beetje te kunnen bepalen wat een rare waard is? (Bijvoorbeeld de aanwezigheid van specifieke stat combo's op een item). Vind het nog erg lastig om het onderscheid te maken tussen een gewoon 'goed' item en een 'heel goed' item :? .
Zoek in de AH op items met vergelijkbare specs en pak daar het gemiddelde van de prijzen die ze vragen. Prijzen zijn al behoorlijk gezakt sinds launch en ze zakken waarschijnlijk nog verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Trin1ty schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:48:
op de class fora zijn al wel wat posts die een soort gear-score bepalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat dus net even op mijn android te zoeken voor een app waarbij je de auctions kan zien op diablo. Nu heb ik een app gevonden genaamd 'Diablo3 Database - Diatabase' Je kan er items, gear, skills etc allemaal op vinden en er is ook een auction option, alleen is deze nog niet beschikbaar omdat ze er nog mee bezig zijn :P Ik heb geen idee of het ook gaat werken maar misschien wel interessant om te weten voor als het in de toekomst daadwerkelijk gaat werken :)
Dan zou het erg handig kunnen zijn!

edit: Aangezien de app nog maar net bestaat staan nog lang niet ALLE items er op

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De enige slimme keuze, een Schild + Wapen. Atkspeed verschil is miniem en de Damage van off-hand is een waardeloze toevoeging. Ik kreeg met 2x wapens van 280DPS slechts 100~ meer Damage dan een wapen van 300DPS en een schild. Ik ruil dus een zeer klein aantal Damage tegen 700 Armor en 20% Block.

Zoals iemand op de officials leuk zei; In Diablo III is het beter om een 900 DPS mainhand + een konijntje in je off-hand te hebben dan 2x 850 DPS wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:59:
Ik zat dus net even op mijn android te zoeken voor een app waarbij je de auctions kan zien op diablo. Nu heb ik een app gevonden genaamd 'Diablo3 Database - Diatabase' Je kan er items, gear, skills etc allemaal op vinden en er is ook een auction option, alleen is deze nog niet beschikbaar omdat ze er nog mee bezig zijn :P Ik heb geen idee of het ook gaat werken maar misschien wel interessant om te weten voor als het in de toekomst daadwerkelijk gaat werken :)
Dan zou het erg handig kunnen zijn!

edit: Aangezien de app nog maar net bestaat staan nog lang niet ALLE items er op
Jij hebt het vertrouwen dat je met een 3rd party dingetje op je droid je battle.net gegevens veilig kan gebruiken? Ik zou het niet doen, en je hebt het wel nodig als je iets met de AH wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Kom op, de mensen die ragen lezen het waarschijnlijk toch niet.
De meesten ragen al als ze een scheet dwars hebben zitten..

En dan nog, ingame stond dat er issues waren.

Ik vind het eigenlijk heel sneu dat mensen daadwerkelijk de hele avond proberen in te loggen... je kunt niet inloggen -> ga wat anders doen, ga eens langs vrienden, filmpje kijken stofzuigen, what ever, get a life. en probeer het later nog eens. 4 uur tegen error 37 aan kijken is niet iets om trots op te zijn. Snap heel goed dat bij deze mensen het brein echt tot pulp gaat koken, echte stumperds. :F
Sommige niet, maar zijn er een aantal mensen die dat wel doen en ongeacht het een update is met of zonder info boeit niet veel. Als er maar wat gezet wordt, is gewoon netter. Wat ik wel merk en dat is zelfde met MoP beta is dat Blizzard info zowie zo nihil is op de EU forums.

Dat stoort mij wel, nu is het voor D3 niet erg want heb weinig om op hun forum te posten maar voor de Beta stoort het me wel erg want wij kunnen niets plaatsen op de US forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:
[...]

De enige slimme keuze, een Schild + Wapen. Atkspeed verschil is miniem en de Damage van off-hand is een waardeloze toevoeging. Ik kreeg met 2x wapens van 280DPS slechts 100~ meer Damage dan een wapen van 300DPS en een schild. Ik ruil dus een zeer klein aantal Damage tegen 700 Armor en 20% Block.

Zoals iemand op de officials leuk zei; In Diablo III is het beter om een 900 DPS mainhand + een konijntje in je off-hand te hebben dan 2x 850 DPS wapens.
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan schakelen naar een one-hander + shield op m'n barb.
Sinds ik m'n eerste 2 hander heb gevonden ben ik er niet meer van af gestapt.
Mijn motto was meer van "the bigger, the better" :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Jij hebt het vertrouwen dat je met een 3rd party dingetje op je droid je battle.net gegevens veilig kan gebruiken? Ik zou het niet doen, en je hebt het wel nodig als je iets met de AH wilt doen.
Dat is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Flowmo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Zoek in de AH op items met vergelijkbare specs en pak daar het gemiddelde van de prijzen die ze vragen. Prijzen zijn al behoorlijk gezakt sinds launch en ze zakken waarschijnlijk nog verder.
Ligt er aan om eerlijk te zijn.

In normal mode is er geen touw aan vast te knopen.... de AH staat vol met items waar mensen 500k voor willen die werkelijk dusdanig slecht zijn... erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zogister weer even fijn lopen farmen, na een hele hoop nutteloze shit

toch een aantal 700+ DPS weapons gevonden en 1x een 1H monk 680+ weapon met spirit on hit.

Mijn huidige 877DPS 2H rare staff vervanging door een blue 2H staff met 980+ DPS echt heerlijk :D Vanavond maar weer verder andere keepers waren wat +1xx dex en str spullen.

Vanavond maar eens een lijstje maken weer :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:06:
[...]

In normal mode is er geen touw aan vast te knopen.... de AH staat vol met items waar mensen 500k voor willen die werkelijk dusdanig slecht zijn... erg irritant.
Je kan je zoek funtie ook filteren op maximale buyout, bijvoorbeeld, 10K
Oops nvm, vergeet gelezen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:06:
[...]

ja idd gisteren een paar amuletten gezien voor 300k en meer BO en 100k of meer begin bod waar een lvl 40 char nog niet dood mee gevonden wil worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Je kan je zoek funtie ook filteren op maximale buyout, bijvoorbeeld, 10K
Oops nvm, vergeet gelezen
ja maar als jij een goeie amulet zoekt en er flink wat voor over hebt is het lastig(er) omdat er zoveel troep wordt aangeboden voor die prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
EricNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Misschien moet ik dan toch maar eens gaan schakelen naar een one-hander + shield op m'n barb.
Sinds ik m'n eerste 2 hander heb gevonden ben ik er niet meer van af gestapt.
Mijn motto was meer van "the bigger, the better" :)
Ik heb gisteravond het omgekeerde gedaan. van 480DPS 1H icm 25% block shield naar een 800DPS 2H :)
Vervolgens was act2 en het eerste gedeelte van act3 hell een eitje maar ook erg leuk.

Momenteel kom ik alleen in de problemen als heel veel mobs tegelijk aanvallen, als ik mobs kan kiten of directen gaat het prima.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik ben benieuwd wat de beste powerleveling plekken zijn.
Op het moment heb ik 2 plekken gevonden waarbij ik gemiddeld 10% level per 4 minuten haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:09:
[...]

ja maar als jij een goeie amulet zoekt en er flink wat voor over hebt is het lastig(er) omdat er zoveel troep wordt aangeboden voor die prijzen
Da's niet helemaal waar. Als je bijv. een upgrade zoekt voor je huidige amulet, dan kun je prima zoeken op maximaal 3 attributen met een minimale waarde van x. Dat maakt zoeken naar een upgrade een stuk handiger. Gecombineerd met minlvl-maxlvl heb je toch vrij snel leuke spulletjes gevonden.

Wat misschien nog wel handig is, is een 'toon geen items met attributen x,y,z' vakje, dat zou het nog ietsje beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Da's niet helemaal waar. Als je bijv. een upgrade zoekt voor je huidige amulet, dan kun je prima zoeken op maximaal 3 attributen met een minimale waarde van x. Dat maakt zoeken naar een upgrade een stuk handiger. Gecombineerd met minlvl-maxlvl heb je toch vrij leuke spulletjes gevonden.

Wat misschien nog wel handig is, is een 'toon geen items met attributen x,y,z' vakje, dat zou het nog ietsje beter maken.
Een vakje van 'toon geen overpriced items' zou handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Da's niet helemaal waar. Als je bijv. een upgrade zoekt voor je huidige amulet, dan kun je prima zoeken op maximaal 3 attributen met een minimale waarde van x. Dat maakt zoeken naar een upgrade een stuk handiger. Gecombineerd met minlvl-maxlvl heb je toch vrij leuke spulletjes gevonden.

En Empty socket i.p.v. Has socket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Dat is er toch >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Brummetje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Of beide opties.
Heb al eens een item mét mooie gem gekochte (ik denk dat de verkoper hem zelf een tijd had gebruikt en breken zonde vond, gem verwijderen te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Brummetje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Dat is geen issue want sockets kan je leeg maken ;)

Ik mis de +damage mod als filter op ringen/amulets

Voor blauwe ring/amulet items kan je wel op naam (de +damage affix/suffix) zoeken.
Maar heb liever wat extra stats (rare quality) erbij op HC, had een mooie ring op mijn monk met 6-12 damage Dex + Vit + en wat health on hit of veel extra health bij een globe.

Op HC vind ik de +range voor health globes/gold or wel erg lekker als melee, vandaar dat ik blauwe items eigenlijk altijd wel links laat liggen voor de meeste slots in mijn gear.

-edit- niet te veel +range want soms wil je een health globe laten voor wanneer het nodig is.
Had een leuke range waar ik dus soms met een kleine side step tijdens een rare/elite pack een globe pakte.

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 31-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

[...]
Je ziet wel veel items met een buy out price van 1M, en dan een bid price van 5K oid....
Dus daar moet je een beetje doorheen prikken soms :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Geldt dit ook voor de monks onder ons? Beter een goed fist wapen met shield dan 2x 1handed?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ga inderdaad altijd voor rares, ook al zijn de stats op de blue items hogerm dit omdat ik ook nogal wat waarde hecht aan de eventueel extra stats op de rares.

Ik zit op lvl 60 trouwens nog steeds met lvl 32 ringen :X puur vanwege de stats van ias en +dmg die erop zitten.
ben nog geen beter tegen gekomen en op de AH zijn de ringen en neck items relatief gezien het duurst.

Komt denk ik ook omdat deze niet te craften zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

ik stel een max buyout in van 15k, en guess what? Daar zitten vaak waanzinnig goede items tussen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Bospa01 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Ik heb gisteravond het omgekeerde gedaan. van 480DPS 1H icm 25% block shield naar een 800DPS 2H :)
Vervolgens was act2 en het eerste gedeelte van act3 hell een eitje maar ook erg leuk.

Momenteel kom ik alleen in de problemen als heel veel mobs tegelijk aanvallen, als ik mobs kan kiten of directen gaat het prima.
Mag ik vragen wat je voor jouw 800DPS 2H heb betaald? Ik ben echt net begonnen aan Hell met mijn Barb (main char), en heb niet al teveel geld te besteden (heb nu ongeveer 300k). Mijn huidige weapon is een 287DPS 2H, dus dat verschilt nogal...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Waar ik me trouwens echt aan stoor in Diablo is het gebruik van yards ed.
Ze brengen het spel in diverse talen uit, maar even de afstanden omzetten is er niet bij terwijl er gewoon een eu-eng client is. Dat had ik nou echt een goede service gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Dat is geen issue want sockets kan je leeg maken ;)
Wel een issue, omdat hij de +dex/int/vit/str van gems ook meerekent met je zoekcriteria. Zo kan je dus niet een chest met 3 sockets zoeken die al 100+ vit/dex heeft, omdat iemand er 3 +34 gems in heeft gepropt..
Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:25:
Waar ik me trouwens echt aan stoor in Diablo is het gebruik van yards ed.
Ze brengen het spel in diverse talen uit, maar even de afstanden omzetten is er niet bij terwijl er gewoon een eu-eng client is. Dat had ik nou echt een goede service gevonden.
De yards ingame komen ook niet overeen met de UK yards.. De afstanden zijn voor niemand met iets "echts" te vergelijken. Ingame yards zijn echt mini. Je poppetje is al 5 yards hoog oid.

[ Voor 41% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2012 12:27 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
zijn er DH van rond de lvl 55 die hun attributes kunnen posten.

bvd

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetjo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07-2020
Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:12:
Ik ben benieuwd wat de beste powerleveling plekken zijn.
Op het moment heb ik 2 plekken gevonden waarbij ik gemiddeld 10% level per 4 minuten haal :P
Waar zijn die plekken en welke mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooters
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-08 19:31
mhindrik schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Geldt dit ook voor de monks onder ons? Beter een goed fist wapen met shield dan 2x 1handed?
Hangt er van af waar je zit. Qua DPS is het in ieder geval zo dat je met dual-wielden de wapens om en om gebruikt. Als je dual wield is je damage een gemiddelde van beide wapens, met als bonus 15% attack speed.

Als je bijvoorbeeld een 100 dps en een 50 dps wapen gebruikt wordt dit gemiddeld 75, en krijg je dus 15% extra speed er bij wat je dps vervolgens 86,25 maakt. In zo'n geval kan je dus veel beter een wapen van 100 dps + een shield gebruiken.

Als melee is sword+shield zeker nodig, maar eigenlijk pas vanaf inferno. Hangt een beetje van de rest van je gear af natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
EricNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Mag ik vragen wat je voor jouw 800DPS 2H heb betaald? Ik ben echt net begonnen aan Hell met mijn Barb (main char), en heb niet al teveel geld te besteden (heb nu ongeveer 300k). Mijn huidige weapon is een 287DPS 2H, dus dat verschilt nogal...
100K, reduced lvl requirement item :)

Voor details, kun je altijd DM-en, topic loopt te snel om alles in de gaten te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 31-05-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik mis in de AH bij de off-hand items (souce bv) de +damage zoekterm. Erg scheef! Een van de belangrijkere dingen op een source. Nu moet je alles langs gaan om te kijken. Of heb ik er al 20x overheen gekeken?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Laatst online: 00:07
Nog steeds niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 31-05-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooters
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-08 19:31
mouzetc schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:32:
Ik mis in de AH bij de off-hand items (souce bv) de +damage zoekterm. Erg scheef! Een van de belangrijkere dingen op een source. Nu moet je alles langs gaan om te kijken. Of heb ik er al 20x overheen gekeken?
Nee kan inderdaad (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Zo net Diablo afgemaakt op Nightmare. Ik zou nu kunnen beginnen aan Hell maar het begint me toch een beetje te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
peetjo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:27:
[...]

Waar zijn die plekken en welke mode ?
Kan zowel op Normal als Hardcore en op elke difficulty.
Een goede AOE hebben is wel een pre.

De 1e is de checkpoint voor Leoric's mansion. Je krijgt een checkpoint op het plein waar bijna altijd wel 1 boss spawned (kun je skippen) en vervolgens de mansion inlopen. Daar komen een stuk of 50+ mobs tegelijkertijd van de trap afrennen....

Leave game... rejoin...
Gaat echt heel snel.

De andere zit in Act 3 nadat je de siegebreaker hebt gekilled. (Hier gebruikte ik Archon mode, kon zo 3 minuten doorrennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Creqaw schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:36:
Zo net Diablo afgemaakt op Nightmare. Ik zou nu kunnen beginnen aan Hell maar het begint me toch een beetje te vervelen.
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Had al moeite me door act 1 & 2 heen te slaan op NM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Creqaw schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:36:
Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Wooters schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Hangt er van af waar je zit. Qua DPS is het in ieder geval zo dat je met dual-wielden de wapens om en om gebruikt. Als je dual wield is je damage een gemiddelde van beide wapens, met als bonus 15% attack speed.

Als je bijvoorbeeld een 100 dps en een 50 dps wapen gebruikt wordt dit gemiddeld 75, en krijg je dus 15% extra speed er bij wat je dps vervolgens 86,25 maakt. In zo'n geval kan je dus veel beter een wapen van 100 dps + een shield gebruiken.

Als melee is sword+shield zeker nodig, maar eigenlijk pas vanaf inferno. Hangt een beetje van de rest van je gear af natuurlijk.
En toch gebruik ik als monk in ACT 1 - Inferno (t/m Butcher) gewoon dualwield.. ik merk qua survivability vrijwel niets tussen of 800 armor en 20% block of 15% IAS
De 15% IAS zorgt voor meer spirit generate waardoor ik meer skills kan gebruiken welke garant staan voor meer healing.

ACT 2 daarintegen is een ramp met of zonder shield. White mobs in het begin zeggen 2 keer boe en dan steekt er een stokje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Junia schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:37:
[...]

Kan zowel op Normal als Hardcore en op elke difficulty.
Een goede AOE hebben is wel een pre.

De 1e is de checkpoint voor Leoric's mansion. Je krijgt een checkpoint op het plein waar bijna altijd wel 1 boss spawned (kun je skippen) en vervolgens de mansion inlopen. Daar komen een stuk of 50+ mobs tegelijkertijd van de trap afrennen....

Leave game... rejoin...
Gaat echt heel snel.

De andere zit in Act 3 nadat je de siegebreaker hebt gekilled. (Hier gebruikte ik Archon mode, kon zo 3 minuten doorrennen)
Is het niet sneller om steeds Kulle dood te maken? is 38k points per 1,5 minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Sneezzer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Is het niet sneller om steeds Kulle dood te maken? is 38k points in 1,5 minuut
Niet getest :P Ik krijg hier denk ik zo'n 10% per 2 minuten. (Mits je rond het level van de mobs zit, als je te hoog begint te worden gewoon een difficulty up gaan)

Hoe kan dat eigenlijk?
Als je hem killed krijg je toch een checkpoint?

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 31-05-2012 12:41 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic