Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
blouweKip schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:44:
Voor een primair single player spel is dit toch wel weer een zooitje, misschien had blizzard gewoon een offline modus moeten toevoegen ipv online DRM verplicht te maken terwijl ze duidelijk niet voorbereid zijn op het aantal spelers.
Wat ik me afvraag is dat als je geen drm inbouwd, er niet ongelovelijk veel gecheat gaat worden. Dat vind ik bij Blizzard tot nu to na 7 jaar ervaring toch echt wel een dik plus punt! Op de hacks na maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Baroshir schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:45:
[...]

Breaking news is het inderdaad niet en ja: er zitten genoeg mensen wel ingame, maar elke 5 minuten probeer ik 10-20 keer erin te spammen, no luck en meerderen hebben hetzelfde probleem. Maar ze liegen wel: servers doen het gewoon xD
Omdat de game servers het doen betekent niet dat de login servers het doen. Deze staan (helaas) los van elkaar. Daarom kunnen sommige mensen wel spelen en andere zitten te wachten op een login. 2 verschillende dingen.

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
die error 37 kom je zo langs,het is die error 73 die voor problemen zorgt en ik heb zo het gevoel dat het door m'n authenticator komt....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27
Error 3005 wil nu ook wel es langskomen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Wat ik me afvraag is dat als je geen drm inbouwd, er niet ongelovelijk veel gecheat gaat worden. Dat vind ik bij Blizzard tot nu to na 7 jaar ervaring toch echt wel een dik plus punt! Op de hacks na maar dat is een ander verhaal.
Zoals ik al aangaf: singleplayer, daar is cheaten geen issue.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hoe copy/pasten jullie je wachtwoord? Als je direct vanuit het wachtwoordvakje ctrl-c doet dan krijg je alleen maar ********* in plaats van je echte wachtwoord. Dan kom je dus nooit ingelogd. Dus even in een kladblokje typen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

shoney24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:47:
[...]
Omdat de game servers het doen betekent niet dat de login servers het doen. Deze staan (helaas) los van elkaar. Daarom kunnen sommige mensen wel spelen en andere zitten te wachten op een login. 2 verschillende dingen.
Bekend, maar sommigen komen er nu zelfs gewoon in, dus die doen het ook gewoon. Error 73 komt hier overigens ook voorbij, eerder vandaag geen probleem gehad met authenticator, dus ik zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goron schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:49:
Hoe copy/pasten jullie je wachtwoord? Als je direct vanuit het wachtwoordvakje ctrl-c doet dan krijg je alleen maar ********* in plaats van je echte wachtwoord. Dan kom je dus nooit ingelogd. Dus even in een kladblokje typen ofzo.
Of even in je username veld typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
blouweKip schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:48:
[...]

Zoals ik al aangaf: singleplayer, daar is cheaten geen issue.
Ja en de items die vergaard worden in singleplayer meenemen naar de AH zeker :D Of bedoel je gewoon als singleplayer totaal geen gebruik meer maken van een AH? Want ik denk toch dat items vergaren en verhandelen wel een belangrijk onderdeel is voor de meeste, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n monk en witchdoctor zitten nu in Inferno.(SC)
M`n Wizzard, barb en DH moeten nog. Daar ben ik af en toe mee aan het spelen met goede gear die ik gevonden heb, die levelen zodoende een stuk sneller.

En voor mij begint het nu echt leuk en uitdagend te worden in inferno. Af een toe wel noobs die los van de groep zomaar de area inrennen, en meerdere elites-packs pullen, terwijl ik liever voorzichtig en samen met de group de map clearen, zodat je ruimte heb om te kiten.

Beetje undergear, maar als ik een beter wapen aantref op AH koop ik die wel (meestal max. 30.000)
Ik probeer ook physical resistance gear te vinden, naast resist all, zodat ik niet in 1 klap doodga. Liever continue door spelen, dan een dps-build die vaak moet corpse-runnen. (en erger.. dat de elites zijn gereset)

SkeletonKing kon ik solo`n met m`n monk (maar z`n dps is nu nog vrij laag)

Gisteren m`n WD tot lvl 60 ge-leved. en een inferno game gestart. Waar m`n monk solo 3 v.d 10 elite packs neerkreeg ging het met m`n WD een stuk makkelijker, zeg 9 v.d 10
In A1 in een keer door met m`n WD en 5 neph-buff continue. Met een wisselende group-members, tot ik bij de warden tot ik een dc'd kreeg.

Dit is m`n WD-build nu:
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#feUdRP!UVX!YaZZaZ

Eigenlijk zit je vrijwel nooit zonder mana, zeer belangrijk zodat ik lekker door kan knallen.

M`n Explosive beast is m`n main skill (die lijkt een beetje op de D2-sorcerer-fireball) en heeft een langere range dan bijvoorbeeld die zombie-bears.

M'n hount skill gebruik ik vrij weinig, mischien switchen nog, maar wel handig om mobs te raken op flinke afstand, en toch wat health te snoepen als het echt nodig is.

Spirit-walk, soul harvest en hex hebben alledrie 15 seconden timeout, dus die kan ik tegelijk casten. En om de minuut m`n fetish army. Tijdens het vechten zijn vrijwel altijd m'n 4 skills on cooldown, en ik dan krijg m`n 300% mana increase van Vision-Quest.

M'n skills op het toetsenbord zitten nu naast de Shift-key; z x c v (een beetje zoals ik D2 speelde)
(En die windows-knop eergisteren ook maar disabled met een microsoft-fix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
Ik heb nog steeds error 37 / 73 nog meer mensen met die error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
shoney24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:34:
[...]

Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe je tot die conclusie komt. Ik kan niet oordelen of hij wel of niet in de IT werkt op basis van deze post.

OT: Je zou toch moeten zeggen dat aan de hand van de strestesten, Beta testen en verkoop cijfers Blizzard in ieder geval een idee had moeten hebben hoe hoog de capaciteit zou moeten zijn van hun inlog servers.
Zeker daar dit bedrijf al jaren lang ervaring heeft met "The Other Game" ;)
Aan de hand van zijn reacties en taalgebruik weet ik dat wel zeker :)
Als je een "idee" hebt van wat hier bij komt kijken, dan kan je enigszins wel begrip op brengen na de teleurstelling. Het zal de leeftijd misschien ook wel zijn :)

Ontopic, ik vind de game super en geeft me echt de sfeer van 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ja en de items die vergaard worden in singleplayer meenemen naar de AH zeker :D Of bedoel je gewoon als singleplayer totaal geen gebruik meer maken van een AH? Want ik denk toch dat items vergaren en verhandelen wel een belangrijk onderdeel is voor de meeste, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Gewoon, een afgescheiden game, voor mij is het hele AH gebeuren eigenlijk niet direct interessant aangezien ik niet voor gear speel (gear is een middel en geen doel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:52:
Ik heb nog steeds error 37 / 73 nog meer mensen met die error?
haha ;) Toevallig wel ;)

Net 15 minuten een loginscript gedraaid dat om de seconde wachtwoord invult en entert, maar helaas kom er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Haha, las deze net op de Bnet forums, en ben nu zo flauw dat ik er wel om kan lachen:

Diablo III: Lord of Error

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blouweKip schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:56:
[...]

Gewoon, een afgescheiden game, voor mij is het hele AH gebeuren eigenlijk niet direct interessant aangezien ik niet voor gear speel (gear is een middel en geen doel).
In Diablo is gear HET doel. Waar speel je anders voor? De story heb je zo uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
djeeses als iedereen zo'n script begint te gebruiken gaan de login servers zeker down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:04:
[...]

In Diablo is gear HET doel. Waar speel je anders voor? De story heb je zo uitgespeeld.
Zo een idee heb ik er ook over, maar zo te zien niet voor iedereen :D Gezien de cashflow welke Diablo 2 genereerde in het verleden is gear altijd de rode draad geweest. Skill is inderdaad 1 maar met je crap gear zal je never nooit Hell kunnen behalen. Als je echt ver wilt komen, heb je toch ook wel echte goede gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woppie1979 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:07:
[...]

Zo een idee heb ik er ook over, maar zo te zien niet voor iedereen :D Gezien de cashflow welke Diablo 2 genereerde in het verleden is gear altijd de rode draad geweest. Skill is inderdaad 1 maar met je crap gear zal je never nooit Hell kunnen behalen. Als je echt ver wilt komen, heb je toch ook wel echte goede gear nodig.
Ik snap dat je daar de AH niet perse bij nodig hebt, maar zonder gear blijft er weinig over van een game als Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Lijkt me niet als je kijkt naar de % spelers in inferno etc, uiteindelijk gaat het deels om mindless hack & slash en deels om de uitdaging: hetzelfde als in MMO's. waar het ook draait om uitdagingen en waar gear ook slechts een middel is (natuurlijk zijn er mensen voor wie gear-related e-peen het doel is maar dat lijkt me pas echt saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:08:
[...]

Ik snap dat je daar de AH niet perse bij nodig hebt, maar zonder gear blijft er weinig over van een game als Diablo.
Daar heb je absoluut gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

GeeMoney schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:52:
[...]

Aan de hand van zijn reacties en taalgebruik weet ik dat wel zeker :)
Als je een "idee" hebt van wat hier bij komt kijken, dan kan je enigszins wel begrip op brengen na de teleurstelling. Het zal de leeftijd misschien ook wel zijn :)

Ontopic, ik vind de game super en geeft me echt de sfeer van 2 !
Maakt het iets uit of iemand wel of niet in de IT werkt en wat iemands leeftijd is? Ik zou het persoonlijk wel prettig vinden als je je ad hominem aanvallen achterwege laat.

Feit blijft dat de dienst na twee weken nog erg vaak plat ligt, en dat valt mij ook tegen en komt weinig professioneel over.

[ Voor 3% gewijzigd door M_V op 30-05-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blouweKip schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:10:
[...]

Lijkt me niet als je kijkt naar de % spelers in inferno etc, uiteindelijk gaat het deels om mindless hack & slash en deels om de uitdaging: hetzelfde als in MMO's. waar het ook draait om uitdagingen en waar gear ook slechts een middel is (natuurlijk zijn er mensen voor wie gear-related e-peen het doel is maar dat lijkt me pas echt saai)
Je ziet het gelijk als e-peen. De uitdaging is juist de gear verzamelen om verder te komen in de game en je character beter te maken.

Als je dat weglaat blijft er een redelijk mindless hak-spelletje over waar je in een paar uur doorheen bent. Terwijl de game juist draait om gear drops, magic find voor betere gear, traden van gear, verbeteren van gear met gems/enchants, craften van gear, etc.

gear gear gear dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Je ziet het gelijk als e-peen. De uitdaging is juist de gear verzamelen om verder te komen in de game en je character beter te maken.
Je bent het dus met me eens, gear is noodzakelijk als een middel om verder te komen, niet het doel opzich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik voel een goede SouthPark aflevering aankomen, starting 'GermanKid'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:11
In korea hebben ze het door een mass refund petition, volgens mij moeten we maar hetzelfde doen. Ben nu al bijna 2 uur non stop aan het spammen om in te loggen wordt er helemaal gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Nee, dat begrijp je verkeerd.
Of je wilt het niet toegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper 99 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:16:
In korea hebben ze het door een mass refund petition, volgens mij moeten we maar hetzelfde doen. Ben nu al bijna 2 uur non stop aan het spammen om in te loggen wordt er helemaal gek van
Je kan natuurlijk ook even iets anders gaan doen :P
blouweKip schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:17:
[...]

Of je wilt het niet toegeven ;)
Misschien heb jij er een ander gevoel bij, maar ik speel maar met 1 doel op een avond: zoveel mogelijk leuke spullen verzamelen, of geld om betere spullen te kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Als je auto 2 uur niet rijdt, vraag je dan ook je geld terug? Komop zeg, niet zo zeuren.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
M_V schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:10:
[...]

Maakt het iets uit of iemand wel of niet in de IT werkt en wat iemands leeftijd is? Ik zou het persoonlijk wel prettig vinden als je je ad hominem aanvallen achterwege laat.

Feit blijft dat de dienst na twee weken nog erg vaak plat ligt, en dat valt mij ook tegen en komt weinig professioneel over.
Het is geen persoonlijke aanval hoor, ik vond alleen het taalgebruik wat absurd en trok daar een conclusie uit.

Anyway we gaan weer lvl-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:17:
[...]

Als je auto 2 uur niet rijdt, vraag je dan ook je geld terug? Komop zeg, niet zo zeuren.
Dan heb je nog steeds een alternatief of toch te doen wat je wou; van A naar B bewegen.

Heb je nu een alternatief om toch Diablo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
[...]

Nee maar als de auto 2 weken niet in vernelling 2 komt, en af en toe niet wilt starten dan zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
[...]

Als mijn nieuwe auto 3x 2 uur niet rijdt kun je wettelijk gewoon je geld terug vragen hoor. Ze hebben 3x de tijd gehad om alles te fixxen, dan kun je wettelijk gezien gewoon een refund vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:19:
[...]

Nee, dan gaat ie 2 uur lang achter het stuur zitten en hem proberen te starten :+
I rest my case :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
RedHat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:19:
[...]

Als mijn nieuwe auto 3x 2 uur niet rijdt kun je wettelijk gewoon je geld terug vragen hoor. Ze hebben 3x de tijd gehad om alles te fixxen, dan kun je wettelijk gezien gewoon een refund vragen.
Goed, slecht voorbeeld misschien. We hebben het hier oover een spelletje van 50euro. Server zijn slecht bereikbaar. Gelijk geld terugvragen? Komop, ga wat anders doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Myrdreon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:18:
[...]

Dan heb je nog steeds een alternatief of toch te doen wat je wou; van A naar B bewegen.

Heb je nu een alternatief om toch Diablo te spelen?
Uhmz ja ? Het doel om van punt a naar b te gaan is om op je bestemming te komen. Het doel van Diablo (een spel) is om je te vermaken. Dus ga je gewoon even iets anders leuks doen om je te vermaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Goed, slecht voorbeeld misschien. We hebben het hier oover een spelletje van 50euro. Server zijn slecht bereikbaar. Gelijk geld terugvragen? Komop, ga wat anders doen.
Merendeel van de spelers zijn nog altijd kinderen. Voor hen (die 2-5 euro per uur verdienen, BRUTO) is die 50 euro enorm veel geld waar ze paar maanden voor sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dus als iemand een slecht functionerend product verkoopt onder een arbitraire prijs dan is dat geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
[...]

Nouja, die servers zijn wel een essentieel onderdeel van het spel; zonder de servers heb je niets aan het spel. Dus als de servers slecht zijn zou je kunnen stellen dat het product slecht werkt.

Maar om na een paar keer een refund te vragen gaat wat ver ja. Alleen dit moet niet nog een paar weken zo duren. Bijna om de 2 dagen op primetime de boel platleggen. Dat doe je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Myrdreon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:
[...]

Merendeel van de spelers zijn nog altijd kinderen. Voor hen (die 2-5 euro per uur verdienen, BRUTO) is die 50 euro enorm veel geld waar ze paar maanden voor sparen...
Maak het nog wat dramatischer! Kinderen hebben meer vrije tijd om te spelen, dus die 2 uur.. oeioei!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
[...]

Ja en dus? 50 euro maanden voor sparen? Komop.. een maandje zondagskrant rondbrengen en je had 4x zoveel verdient

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 30-05-2012 21:23 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

Merendeel van de bewering are made up on the spot ;) Wie zegt dat het merendeel kinderen is ? Ik kan me zo voorstellen dat de Diablo 1/2 mensen 20+ zijn en dat kon wel eens de grootste groep zijn hoor :) En dat noem ik nu niet bepaald direct "kinderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan? De gemiddelde leeftijd van de PC-gamer is in de 20 namelijk.

En 2 euro bruto is niet heel legaal :+ (en dan is het zwart en slaat bruto nergens meer op :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In D2 was gear ook belangrijk om bepaalde speciale, en apparte class builds te maken, met hun speciale class-specific buffs. Hoop dat dat ook in D3 werkt.

Wil met m`n WD ook bijvoorbeeld een (exploding) dog-master/summoner build uittesten, maar het moet wel lekker werken natuurlijk, en dat soort +gear zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:23:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan? De gemiddelde leeftijd van de PC-gamer is in de 20 namelijk.

En 2 euro bruto is niet heel legaal :+ (en dan is het zwart en slaat bruto nergens meer op :P)
Jawel hoor, in sommige CAO's mogen 15 jarigen voor 2.50 euro minimumloon werken (Of misschien nu iets meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
wie boeit het geld nou het gaat om het principe, gaat niet om de prijs gaat om de kwaliteit als ik voor 50 euro iets koop wat niet functioneerd dan irriteerd mij dat ja. Denk dat meer dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Myrdreon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:16:
Ik voel een goede SouthPark aflevering aankomen, starting 'GermanKid'....
Haha,

Southpark S16-E09 - Error 37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
[...]

Zegt hij, terwijl hij gespannen zit te wachten op het D3 forum om weer in te mogen loggen straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Ach, gewoon wachten =) ga je toch lekker watanders doen of dromen over wanneer je wel kan spelen!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:24:
[...]

Jawel hoor, in sommige CAO's mogen 15 jarigen voor 2.50 euro minimumloon werken (Of misschien nu iets meer).
Das wel heel ernstig :o
Mikromanic schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:26:
Ach, gewoon wachten =) ga je toch lekker watanders doen of dromen over wanneer je wel kan spelen!
Ja lekker Nederland - Slowakije kijken en tegelijkertijd beetje forumstalken :+

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nouja, ik werk overdag meestal en werk vaak 's avonds over. Als ik dan een keer een avondje D3 kan spelen (En mij er dan ook een beetje op verheug ivm veel werken e.d.) en hij ligt iedere keer plat is dat wel een klein beetje zuur natuurlijk. Maar dat komt ook puur dat hun de servers er steeds uitgooien op een tijd dat ik in wil loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
true maar het principe dat meerdere wel spelen en je gewoon het gevoel hebt van ach nog even proberen misschien werkt hij nu wel, is te frustrerend vooral omdat op battle.net staat gewoon blijven proberen komt vanzelf goed... not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Edit je post als je de laatste bent die gereageerd hebt, daarnaast is het niet wenselijk als je met caps lock typt.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 31-05-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Woppie1979 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:26:
[...]

Zegt hij, terwijl hij gespannen zit te wachten op het D3 forum om weer in te mogen loggen straks ;)
Ik zit er al heel de avond in. En heb heel de avond nog niet gespeeld :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Sta momenteel al 5 minuten op "retrieving hero list"...

Wat wie gokt de uiteindelijke tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fail.. heb nog geen minuut kunnen spelen vandaag.

Uit nachtdienst komen, maintenance.
Wakker worden, error..
Ga alweer bijna naar m'n werk ondertussen.

Dit is echt een dikke wanprestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 22:47
Dat de serverproblemen de eerste paar dagen waren dat kan ik begrijpen, maar na 2 weken de boel nog steeds niet stabiel hebben is wel ernstig slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
toevallig voetbal aan het kijken?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
zucht wat zijn mensen verwend tegenwoordig, ga lekker iets anders doen. jammer dat het spel het neit doet maar constant je gal spuwen over hoe slecht blizzard alles wel niet geregeld heeft schiet niemand wat mee op. ga lekker naar buiten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
ik kon net een paar keer de authenticator code invoeren... error 37

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jscholte
  • Laatst online: 22:50
rustig aan mensen het is maar een spelletje!! komt vanzelf wel weer online ;)

And as final touch god created the Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
Alwinonline schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:33:
zucht wat zijn mensen verwend tegenwoordig, ga lekker iets anders doen. jammer dat het spel het neit doet maar constant je gal spuwen over hoe slecht blizzard alles wel niet geregeld heeft schiet niemand wat mee op. ga lekker naar buiten ofzo
Normaal zou je gelijk hebben, maar het is Blizzards keuze geweest de single player te beveiligen met DRM die vereist dat je online moet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Heb net 30 minuten een auto login script gedraaid, maar kom er niet doorheen. Ik stop ermee voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
still_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:34:
[...]

Normaal zou je gelijk hebben, maar het is Blizzards keuze geweest de single player te beveiligen met DRM die vereist dat je online moet zijn....
Nee het is Blizzards keus geweest helemaal geen single player te implementeren.

Kleine misvatting.

Als je een single player game zocht heb je de verkeerde game gekocht vrees ik. Staat gelukkig wel op de verpakking: "internet connection required".

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Nu online
SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:35:
Heb net 30 minuten een auto login script gedraaid, maar kom er niet doorheen. Ik stop ermee voor vanavond :)
kun je die eens sharen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
lol.. ziet reclame onder topic:
Ads door Google
Game Verslaafd?
Games zijn een serieuze verslaving Wij helpen u graag. 100% vergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:35:
[...]

Nee het is Blizzards keus geweest helemaal geen single player te implementeren.

Kleine misvatting.
Als ik alleen speel zonder iemand te inviten dan is dat toch echt singleplayer en had dat niet online gehoeven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 11:17
And I'm in! Yay :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:35:
Wil je die niet even uploaden naar de nieuwgroepen?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
Roflol, doe dat dan ook niet ...
Als het niet werkt, dan werkt het niet toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Nu online
lijkt trouwens "beter" te gaan nu.. blijft nu veeeeel vaker hangen bij het "authenticating credentials"... goeie hoop dat ik nog een uurtje kan spelen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
still_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:36:
[...]

Als ik alleen speel zonder iemand te inviten dan is dat toch echt singleplayer en had dat niet online gehoeven.....
Ik kan zonder iemand te inviten in een COD potje gaan zitten maar dat betekend toch ook niet dat het gelijk single player is? :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
jscholte schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:34:
rustig aan mensen het is maar een spelletje!! komt vanzelf wel weer online ;)
sommige mensen hebben niet alle tijd. Als een spel inmiddels 2 weken in de lucht is en je weet dat je records verbreekt kwa verkoop cijfers. Zorg je ook dat je aan die vraag -kwa servers- voldoet.

probeer nu al bijna 4 uur in te loggen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
mauro101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:38:
[...]

sommige mensen hebben niet alle tijd. Als een spel inmiddels 2 weken in de lucht is en je weet dat je records verbreekt kwa verkoop cijfers. Zorg je ook dat je aan die vraag -kwa servers- voldoet.

probeer nu al bijna 4 uur in te loggen.
Hoe weet jij dat het een server capaciteit probleem is? :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Verderf schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:38:
[...]

Als je constant de error krijgt "the servers are busy"

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Bint schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:36:
[...]

kun je die eens sharen??
Download: http://www.autoitscript.com/site/autoit/downloads/

En maak een scriptje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Global $Paused

HotKeySet("-", "Stop") ;script can be stopped by pressing -
HotKeySet("=", "Try") ;script can be stopped by pressing -

$go = True
$try = False
$password = "vul je password in"
$sleepDuration = 500

While $go
   if($try) Then
      Send ($password)
      Sleep($sleepDuration)
      Send ("{ENTER}")
      Sleep($sleepDuration)
   EndIf
WEnd

Func Stop() ;to allow the script to stop
    Exit
EndFunc 

Func Try()
    $try = True
EndFunc

Gewoon in Notepad, en oplslaan als een .au3, rechterknop "Run Script" druk op F5 en start Diablo. Met de "-" en de "=" kun je het script starten en stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat het een "server capaciteit" probleem is. Anders zou er gewoon veel meer problemen zijn tijdens het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Nu online
ingelogd!! later, ik ga spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
[...]

Ik kan zonder iemand te inviten in een COD potje gaan zitten maar dat betekend toch ook niet dat het gelijk single player is? :P
Echter, je gaat dan in een server zitten en dat betekend dat je bewust online gaat zitten en andere je kunnen joinen... Dat hoeft bij d3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
ik heb 2 laptops op de ene(waar ik altijd op speel) kan ik niet inloggen en op de andere geen problemen heb,zelfs geen error 37

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het is in ieder geval ergens een capaciteit probleem natuurlijk. Het makkelijkste om te denken is dan de server, dus begrijp het wel. :) Valt me op dat mensen eigenlijk praktisch niet zien dat er meer is tussen hun thuis PC en een server.
mauro101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
Dat zou wel raar zijn. Ik heb diverse inlogpogingen gedaan en was binnen 5 minuten binnen. Hoezo servers are busy? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
mauro101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
[...]

Sorry maar dat kan alsnog 1000 verschillende problemen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
_/-\o_
SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
[...]

En maak een scriptje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Global $Paused

$go = True
$try = False
$sleepDuration = 500

While $go
   if($try) Then
      Send ($password)
      Sleep($sleepDuration)
      Send ("{ENTER}")
      Sleep($sleepDuration)
   EndIf
WEnd

Exit
EndFunc 

Func Try()
    $try = True
EndFunc

Gewoon in Notepad, en oplslaan als een .au3, rechterknop "Run Script" druk op F5 en start Diablo. Met de "-" en de "=" kun je het script starten en stoppen.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Bint schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:40:
ingelogd!! later, ik ga spelen ;)
Troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
omg ! Ik zit erin !
Sterkte voor de offliners........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
still_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:40:
[...]

Echter, je gaat dan in een server zitten en dat betekend dat je bewust online gaat zitten en andere je kunnen joinen... Dat hoeft bij d3 niet.
Dat moet bij D3 wel. Je logt in op battle.net. Start een game op de server en kiest er alleen voor om die niet open te stellen. Dat maakt het geen single player game.

Je speelt alleen alleen op dat moment.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
[...]

En maak een scriptje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Global $Paused

$go = True
$try = False
$sleepDuration = 500

While $go
   if($try) Then
      Send ($password)
      Sleep($sleepDuration)
      Send ("{ENTER}")
      Sleep($sleepDuration)
   EndIf
WEnd

Exit
EndFunc 

Func Try()
    $try = True
EndFunc

Strak plan, laten we vooral met zijn allen de login servers bashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
I'm in ... zonder script :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
meeste zijn er nu wel in denk ik, kwam 7 man uit mijn friends list tegelijkertijd online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Yes, ben er ook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommes112
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 17:05
Not sure if being trolled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Judge Fredd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:39:
De inlogproblemen mogen toch wel vrij rampzalig genoemd worden. Mogelijk zijn de authentication servers niet voorzien op zoveel logins tegelijk, en gaan die plat.

[afbeelding]
ik was gewoon ingelogd en nu ben ik eruit gekicked met een error 74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
bam eindelijk online, effe uurtje spelen JEEJ

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Bint schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:33:
[...]

toevallig voetbal aan het kijken?
Nee aan het inloggen, maarja OMFG TOEN WERDT HIJ ER WEER UITGEGOOID :(

QQ dit is te erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik kan na een paar keer proberen gewoon spelen.
alleen nu werd ik dr uit gekickt met een error 74.
nu doet die het ook echt niet meer helaas :P

Audi S3

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic