i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Volgens mij krijgen we ook een 5 min rollback ofzo >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Inferno is niet leuk..error 37 is niet leuk..waarom speel ik dit nog elke avond

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Had er al iemand gezegt dat het belachelijk is dat je gewoon Single Player niet eens normaal kunt spelen?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik begin nu ook licht teleurgesteld/verdrietig/boos te worden...
Eerst heb ik het eindeloze gezeik met Error 3007, dat de Zyxel router niet goed ondersteund wordt waar die Americanen ook last van hebben met hun D-Link routers en andere rommel (port forwarding/UPNP), en iedere 5 minuten klapte ik eruit voor een week lang.
Vervang ik die router door een Fritzbox - wat ik eigenlijk vind dat Blizzard nog steeds moet fixen i.p.v. IK, want dit is de enige game waarmee ik dat heb: zelfs de Xbox krijg ik FULL OPEN met bijv. Battlefield 3 - ...
... en dan krijgen we nu dit gezeik.Een update met allerlei inlog error's, zoals 37 + random kicks.
Dit kan gewoon niet . Schakel dan alle multiplayer opties uit
[ Voor 22% gewijzigd door StarWolfer op 30-05-2012 21:58 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
qft.. ik ook dusRikkiz0r schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:54:
Volgens mij ligt alles weer plat... Werd er net weer uit gegooid qq
Memories of yesterday, will grow, but never die
Fu blizzard
hehe gek onnie

Fijn dit

We zitten uiteraard allemaal in hetzelfde schuitje, had maar beter voetbal kunnen gaan kijken
[ Voor 32% gewijzigd door Gammort op 30-05-2012 21:58 ]
Je was dus eigenlijk net pas bij de echte Belialthe_assassin50 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:57:
FFFUUUU had ik bijna belial phase 3 op inferno.. word ik gekickedFFFUUUU
Signature
Deze gast volg ik op youtube idd. Hij is echt hilarisch!!
schijt blizztard/Bnet
Ja normaal is er een announcement dat de server offline gaat, dat je eruit wordt gegooid kunnen ze niet maken tov hardcore players vind ik.Barthak schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:56:
hmm wordt er net weer uitgegooid. Hopelijk leeft mijn hardcore character nog
Ik ben blijkbaar de enige die het gewoon een vervelende "fat american" vindWoppie1979 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Deze gast volg ik op youtube idd. Hij is echt hilarisch!!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gelukkig nog heelDeepSeven schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Ja normaal is er een announcement dat de server offline gaat, dat je eruit wordt gegooid kunnen ze niet maken tov hardcore players vind ik.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Filmpje was ook al in het vorige topic deel diverse malen gepost, dus +1 voor "fat american".Verderf schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:59:
Ik ben blijkbaar de enige die het gewoon een vervelende "fat american" vind
Ja en nu word ik zonder reden eruit geknikkerd error 47. Dag witchdoctor die nu waarschijnlijk ter zielen is en dus Dag blizzard zak in de stront met je ruk support en ruk servers!Draakje5 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:07:
[...]
veel proberen achter elkaar dan kom je er vanzelf in, zei een mod. Werkte voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 30-05-2012 22:01 ]
Dag dag! Tot morgenKaasje123 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:01:
[...]
Ja en nu word ik zonder reden eruit geknikkerd error 47. Dag witchdoctor die nu waarschijnlijk ter zielen is en dus Dag blizzard zak in de stront met je ruk support en ruk servers!
Signature
Je weet dat het een act is he?Verderf schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:59:
[...]
And as final touch god created the Dutch
Dat zal gerust nietVerderf schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:59:
[...]
Ga dan lekker d3 spelen... ownee, dat doet het niet, dus zit je hier....caspervc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:59:
Het is toch helemaal niet informatief voor iedereen om te weten door 100 man gezegd dat het er weer eens uitligt? Al dat gezeik in dit topic, begin me er een beetje aan te ergeren....
Nu Nr 74 na invoeren authenticator nummer...
Ik krijg er haast plaatsvervangende schaamte van.
My idea... LOLLasteraar schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:04:
Als iederee nu even stopt met inloggen, dan kan ik er tenminste in.
ik was aan het proberen Belial te verslaan op Hell, word ik er uiteraard uitgeschopt...
Server problemen kunnen altijd voorkomen (en ja ik ben IT-er) maar zo vaak, of de clientupdate debacel van gisteren - Blizzard heeft echt hun zaken niet op orde. Zoveel jaren ervaring en expertise in huis, echt schandalig.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat zou ik ook wel willen weten.. ben nu met mijn eerste char bezig. Wat unlock je dan?Bali schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:04:
Weet iemand eigenlijk welke onderdelen van het spel permanent unlocked blijven, ook al zou je al je characters wissen? Stash, artisan levels, moeilijkheidsgraad, etc???
Hello ActiVisionTerryb47 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:04:
Het lijkt wel battlenet forums hiero![]()
ik was aan het proberen Belial te verslaan op Hell, word ik er uiteraard uitgeschopt...
Server problemen kunnen altijd voorkomen (en ja ik ben IT-er) maar zo vaak, of de clientupdate debacel van gisteren - Blizzard heeft echt hun zaken niet op orde. Zoveel jaren ervaring en expertise in huis, echt schandalig.
Laten we hopen dat deze release een beetje de wake-up call is dat het roer toch echt om moet en dat de Blizzard-reputatie niet helemaal onkwetsbaar is...
Ik kijk persoonlijk enorm uit naar GW2.
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 30-05-2012 22:09 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
2-0jscholte schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:02:
Ik neem maar even een hoegaarden wit en kijk het voetbal nog even uit!! morgen avond maar weer proberen! het is niet anders! beter de servers offline dan het bier niet op tempratuur

- Grootte en inhoud stashstill_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:05:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten.. ben nu met mijn eerste char bezig. Wat unlock je dan?
- Gold
- Levels van artisans
Stash, Artisan en de mogelijkheid tot HC. Moeilijkheidsgraden worden niet bewaard aangezien die per character gelden. Tevens achievements en unlock banner opties.still_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:05:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten.. ben nu met mijn eerste char bezig. Wat unlock je dan?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En we zijn ondertussen 2 weken 'live'. Dan mag je toch verwachten dat je de ergste kinken uit de kabel hebt... Ik word er iig schijtziek van.Terryb47 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:04:
Het lijkt wel battlenet forums hiero![]()
Moet je moeilijkheidslevels per class halen? darn...Puc van S. schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:07:
[...]
Stash, Artisan en de mogelijkheid tot HC. Moeilijkheidsgraden worden niet bewaard aangezien die per character gelden. Tevens achievements en unlock banner opties.
Goed bezig, ik zit nog te kijken of er een vinkje voor "Authenticating Credentials" komt te staan....Rannasha schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:08:
Yes, weer tijd om error-bingo te spelen. Heb nu 74 en 61 erbij voor mijn kaart.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Tuurlijk is het vervelend. Ik wilde ook wel lekker spelen na een dag van 8 tot 8.scorpie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:07:
Mjah het is toch ook niet heel raar dat mensen die de hele dag werken en 's avonds hun spelletje willen spelen het vervelend vinden als dat niet kan..? Ik bedoel.. niet iedereen interesseert zich in het NL elftal enzo ;p
Maar van boos/gefrustreerd raken wordt het niet beter.
Ach ja wij zijn WoW gewend, standaard gedrag na patches van BlizzardBosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:09:
[...]
Tuurlijk is het vervelend. Ik wilde ook wel lekker spelen na een dag van 8 tot 8.
Niet eens per class maar per character zelfsstill_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:08:
[...]
Moet je moeilijkheidslevels per class halen? darn...
[ Voor 31% gewijzigd door Puc van S. op 30-05-2012 22:10 ]
Dat is echt een nasty combinatie. En dan was het ook nog zo'n tong-beest in Act 3 (waren er 3 natuurlijk) dus weglopen had weinig zin.
Kut, net item gekoch top AH. Item weg, Gold weg.
1M down the drain

[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 30-05-2012 22:11 ]
Nee, dat begrijp ik, zo reageer ik ook, maar ik kan ook best begrijpen dat mensen het vervelender vinden dan wij.Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:09:
[...]
Tuurlijk is het vervelend. Ik wilde ook wel lekker spelen na een dag van 8 tot 8.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
"The first 6 digits of the game key registered to this Battle.net account for one of the following titles: World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, StarCraft II: Wings of Liberty, Diablo III "
Waar vindt ik mn game key als ik niet kan inloggen op Battle.net? Iemand een idee?
Molten, Fast van die Phaser beesten die kunnen teleporten in Act3 (wel NM) ook niet leuk >.> Geen mogelijkheid tot kiten, telenporten bovenop je met hun molten en nauwelijks ruimte om weg te lopen in die 2 torens met die Sin Hearths..RedHat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:10:
Arcaine, Frost, Vampirinc
Dat is echt een nasty combinatie. En dan was het ook nog zo'n tong-beest in Act 3 (waren er 3 natuurlijk) dus weglopen had weinig zin.
Tenzij je ze allemaal online gekocht hebt? Op het doosje?Opgeduveld schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:12:
Stom, m'n account is gelocked! Nu moet ik mn wachtwoord resetten, als ik naar the Reset Your Password pagina van Battle.net ga moet ik het volgende invoeren:
"The first 6 digits of the game key registered to this Battle.net account for one of the following titles: World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, StarCraft II: Wings of Liberty, Diablo III "
Waar vindt ik mn game key als ik niet kan inloggen op Battle.net? Iemand een idee?
Die zijn ook irritant jaRyan1981 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:12:
Ik vind die kleine bolle in groene vlam gehulde kamikaze mannetjes erg gevaarlijk. Als je effe niet oplet en er een maar tegen je aanlopen ben je dood

Een zeldzame screenshot van mijn Diablo3 run :-p
The connection timed out while you were logging in. Please try again.
Yup ik ookstill_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:14:
Hey, nu heb ik een error zonder errorcode.... rofl.
Oftewel, het is ook gewoon een time-out? [/captainobvious]still_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:14:
Hey, nu heb ik een error zonder errorcode.... rofl.
duhhhh... Echter, het is weer eens wat anders om te zienEricNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:15:
[...]
Oftewel, het is ook gewoon een time-out? [/captainobvious]
Cititzen of Ladonia
Dan loop je aardig achterstill_the_same schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:16:
[...]
duhhhh... Echter, het is weer eens wat anders om te zien
Mwehh, ik wil of kunnen spelen, of een andere error

37? Die heb ik ook nog wel voor je....EricNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:17:
[...]
Dan loop je aardig achterIk heb de afgelopen 10 minuten niks anders dan de time-out voorbij zijn komen.
Mwehh, ik wil of kunnen spelen, of een andere error
Komt goedLasteraar schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:13:
Een zeldzame screenshot van mijn Diablo3 run :-p
Ehm... dat laatste punt: Je hebt zelf een US client geinstalleerd, daardoor komt dat_H_G_ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:18:
[...]
Komt goedIk heb toch heel wat kunnen spelen sinds launch. Enigste frustraties waren onderhoud gedurende EU primetime (hoe verzin je het) en problemen sinds de patch van gisteren (en hoe verzin je het om een US patch op een EU client te gooien). Je zal heus nog verder komen dan level 2
Als ik dan naar EU schakel, schakel me dan niet automatisch terug.. Logisch toch?Puc van S. schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:19:
Ehm... dat laatste punt: Je hebt zelf een US client geinstalleerd, daardoor komt dat
Ow ? Hoe ?sorcees schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:17:
Al de hele avond error 37, ik wordt er schijtziek van, dan maar op de amerikaanse servers spelen.
"The servers are busy at this time"
Gezien de hoeveelheid storingen vraag ik me dan toch echt af waarmee ze bezig zijn, want met het daadwerkelijk verwerken van game "requests" kan die server het toch niet druk hebben
Dan geeft ie aan dat mijn gegevens niet juist zijnJump schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:21:
[...]
Options voor je verbind, en ergens je regio instellen.
Gewoon options > region > Amerika.
Maar dat werkt niet.
Als iedereen scripts aan heeft staan om in te loggen kan het nog wel druk zijn.EricNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:21:
Ik blijf het overigens wel grappig vinden wat die error 37 nou daadwerkelijk zegt
"The servers are busy at this time"
Gezien de hoeveelheid storingen vraag ik me dan toch echt af waarmee ze bezig zijn, want met het daadwerkelijk verwerken van game "requests" kan die server het toch niet druk hebben?
Wederom, je hebt de US Client, dat je daarmee op de EU servers kan spelen is leuk maar ik kan begrijpen dat de Launcher (ook US) ziet dat er een patch is en die installeert. Wat nu als je gisteren met de EU client op de US servers had gespeeld en hij had hem gepatched (aangezien dat daar dus moest) en je vervolgens niet meer op de EU servers had kunnen spelen, had je dan ook geklaagd?_H_G_ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:20:
[...]
Als ik dan naar EU schakel, schakel me dan niet automatisch terug.. Logisch toch?
Het spammen van je wachtwoord is de enige manier om zover te geraken
Client herstarten.Lasteraar schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Dan geeft ie aan dat mijn gegevens niet juist zijn
Gewoon options > region > Amerika.
Maar dat werkt niet.
Als ze iedereen met scripts nou eens een aparte server geven zodat ze die mogen dossen. Zou een hoop ellende schelen.Creqaw schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Als iedereen scripts aan heeft staan om in te loggen kan het nog wel druk zijn.

God does not play dice
this client does not have diablo3 licence attached to it ( error 12 )
Na het opnieuw opstarten van client en region op Amerika
Ik had een login openstaan en toen minimized. Open ik het daarjuist en was verbonden. Nu al even verbonden voorlopig (houden zo).
Nu een nieuw geintje...error3005..denk dat het gedaan is met het spammen.
Als ik het goed zie gaat deze gewoon door, ook als je ingelogd bent? Wordt je wachtwoord dan niet gespammed?SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
[...]
Download: http://www.autoitscript.com/site/autoit/downloads/
En maak een scriptje:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 Global $Paused HotKeySet("-", "Stop") ;script can be stopped by pressing - HotKeySet("=", "Try") ;script can be stopped by pressing - $go = True $try = False $password = "vul je password in" $sleepDuration = 500 While $go if($try) Then Send ($password) Sleep($sleepDuration) Send ("{ENTER}") Sleep($sleepDuration) EndIf WEnd Func Stop() ;to allow the script to stop Exit EndFunc Func Try() $try = True EndFunc
Gewoon in Notepad, en oplslaan als een .au3, rechterknop "Run Script" druk op F5 en start Diablo. Met de "-" en de "=" kun je het script starten en stoppen.
Dat verklaart het misschien (heb nu iig wel EU client, sinds gisteren), maar vreemd om het zo te verdedigen. Als het nou indy developers waren, had ik je gelijk gegevenPuc van S. schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:24:
Wederom, je hebt de US Client, dat je daarmee op de EU servers kan spelen is leuk maar ik kan begrijpen dat de Launcher (ook US) ziet dat er een patch is en die installeert. Wat nu als je gisteren met de EU client op de US servers had gespeeld en hij had hem gepatched (aangezien dat daar dus moest) en je vervolgens niet meer op de EU servers had kunnen spelen, had je dan ook geklaagd?
[ Voor 1% gewijzigd door ThinClientQ op 30-05-2012 22:31 . Reden: typo ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic