[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ah de dag beginnen met 5 losses in een rij, heerlijk. Zelfs als alle tanks gaan lemmingen kunnen ze nog niet doorbreken en daar sta je dan hopeloos bij een bottleneck te verdedigen. Maarja die stat mod klopt dus wel want het waren allemaal <47% tankers.

[ Voor 0% gewijzigd door TweakJerommeke op 06-06-2012 15:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01
Ik kwam laatst met platoonen deze gast tegen. Wat zou hij nou de hele dag doen?

http://worldoftanks.eu/community/accounts/500326384-erici/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
hopiconjo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:20:

Ik hoorde laatst ergens dat er in Spanje en Griekenland tegenwoordig heel veel mensen veel vrij hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Tja sommige lui spelen gewoon al heel lang heel veel. Zo heb ik bijvoorbeeld weer minder dan 4500 battles terwijl ik al sinds launch speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
erici has played WoT for 420 days, playing average 74.2 battles per day.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jiiddf.jpg

btw zag laatst een review van de tier 9 franse TD. De Foch oftewel fock/fuck :P Wil de tank eigenlijk alleen hebben omdat je de tank zo kan uitspreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Vind zijn stats eigenlijk nog wel beetje tegenvallen als je kijkt hoeveel hij heeft gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
themaxter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:46:
Vind zijn stats eigenlijk nog wel beetje tegenvallen als je kijkt hoeveel hij heeft gespeeld....
Skills en ervaring hoeven zeker in dit spel niet samen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

TweakJerommeke schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:04:
Ah de dag beginnen met 5 losses in een rij, heerlijk. Zelfs als alle tanks gaan lemmingen kunnen ze nog niet doorbreken en daar sta je dan hopeloos bij een bottleneck te verdedigen. Maarja die stat mod klopt dus wel want het waren allemaal <47% tankers.
nah stats zegt niet altijd alles. heb vandaag heel wat 55-60 % gasten het spel zien verpesten :/

:o

ik zag eentje met 27k en dacht: ik heb 8k en speel best veel...... die moet wel dag en nacht spelen
Fest schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Skills en ervaring hoeven zeker in dit spel niet samen te gaan.
klopt. ik speel veel slechter.

vind die 54% van hem wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://worldoftanks.eu/community/accounts/500308306-EvilJoe/

45.789 potjes / 422 dagen = 108,5 potjes per dag.

Schaam je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Efficiency van Erici is 1468.87. Dus dat valt nog mee.

Maar alsnog erg netjes

[ Voor 59% gewijzigd door wsLy op 06-06-2012 18:51 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik had de topgun op de t44 gezet..... was ff een tegenvaller. 3.13 shots per minute :X
tier 7 is echt cool, leuk potje gehad net

Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 6 juni 2012 19:20:11
Vehicle: T-44
Experience received: 1.339
Credits received: 31.681
Battle Achievements: Mastery Badge: II Class, Master Gunner, Sharpshooter

[ Voor 44% gewijzigd door TRX op 06-06-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

Ja toen zat ik met jou in platoon :P
themaxter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:46:
Hij is iets above average zou ik zeggen maar op zich hoeft iemand ook niet zo skilled te zijn na dat aantal battles.

Vandaag weer een paar potjes op mijn arty kunnen doen.
6 potjes gespeeld en 5 ervan gewonnen, eentje ervan ook nog mooi 63% cap ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hehe altijd leuk als je een peloton tegenkomt van je clan :p. Ik was met iemand van mijn oude clan aan het spelen en ineens zag ik een batchat + patton peloton van GOT hehe. Helaas werden we geraped... Ik raakte wel wat maar dan heb je een T-54 tegenover je en dan sta je daar met je 16 sec reload op de KV-1S...

Heb ook weer een Ace Badge erbij, op mijn T-34-85. 1675xp. Had meer kunnen zijn als ik niet gekilled werd door een teammate die dacht dat ik aan de andere kant van de T95 stond... Had een T95 geblocked en was hem aan het afmaken via de zijkant, hoefde nog maar 400hp... ineens een teamkill door een M36... Nja T95 draaide zich om en maakte de M36 af :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Als je dan over de stats van iemand wat te zeggen wilt hebben, pak dan deze: http://worldoftanks.eu/co.../500373472-colinbrett666/
:/

31.137 battles participated, 45% winratio, en kijk eens waar hij het meeste mee speelt. :/

8k potjes in een PzKpf II, en ik dacht toen ik het spel net speelde dat ik daar veel potjes mee gedaan had met mijn bijna 100. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
crizyz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:58:
Als je dan over de stats van iemand wat te zeggen wilt hebben, pak dan deze: http://worldoftanks.eu/co.../500373472-colinbrett666/
Gezien zijn lage survival rate denk ik dat deze speler vooral trots is op zijn #1 plek qua spotting. SuicideScout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ging vanavond best lekker, was beetje aan het grinden op lagere tiers en meteen maar ff mastery badge gehaald op de marder en pzIV :)
Marder had ik 9 kills, had ook nog tien kunnen zijn als ik niet 3 keer had gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Het gaat weer miserabel vandaag in m'n M6. Het apperaat is zo goed als stock (2e gun), zo traag als wat, en ik heb er nog geen niche voor kunnen vinden. Te traag om te scouten, viewrange is bagger, dus gewoon spotten zit er ook niet bij. In 2e/3e rij ondersteuning geven lukt ook niet echt, met m'n 120 pen kom ik nergens doorheen, flanken is uiteraard geen optie, en zodra de vijand mij ziet is het focus fire op mij. Logisch want easy meat.

Probeer meestal de medium lijn te pakken, maar totnogtoe kom ik elk potje precies daar hun tier 8 tegen.
Zit nu op 20% victories en 300 XP per match! zo krijg ik dit tankje nooit geupgraded natuurlijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZenTex schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 03:16:
Het gaat weer miserabel vandaag in m'n M6. Het apperaat is zo goed als stock (2e gun), zo traag als wat, en ik heb er nog geen niche voor kunnen vinden. Te traag om te scouten, viewrange is bagger, dus gewoon spotten zit er ook niet bij. In 2e/3e rij ondersteuning geven lukt ook niet echt, met m'n 120 pen kom ik nergens doorheen, flanken is uiteraard geen optie, en zodra de vijand mij ziet is het focus fire op mij. Logisch want easy meat.

Probeer meestal de medium lijn te pakken, maar totnogtoe kom ik elk potje precies daar hun tier 8 tegen.
Zit nu op 20% victories en 300 XP per match! zo krijg ik dit tankje nooit geupgraded natuurlijk. :/
T1HT en M6= free exp for the enemy team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

T1HT heb ik geskipt. :) Helaas te gierig om zoveel free XP uit te geven om de M6 ook over te slaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik skip standaard tier 1 tm 6. De Panzer 4 heb ik nog wel 15 potjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

T1 Heavy en M6 hebben handige "bacon strips" langs de zijkant. Zo zachte lange balken waar je met eender welke scout door kan schieten. De lengte is belangrijk voor het raak schieten als je de heavy aan het doldraaien bent. De shell kan enkele meters achter de crosshair vallen en het is geen probleem als de lengte van de weakspot vele malen langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Na 30 battles lang tandenknarsen als laagtse tier in battles in de M6 rondgereden te hebben heb ik het opgegeven. Heeft me flink wat free XP gekost, maar heb toch maar de T29 geunlocked inclusief de 105mm gun, tracks en turret. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ZenTex schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:19:
Na 30 battles lang tandenknarsen als laagtse tier in battles in de M6 rondgereden te hebben heb ik het opgegeven. Heeft me flink wat free XP gekost, maar heb toch maar de T29 geunlocked inclusief de 105mm gun, tracks en turret. :)
Heb nu hetzelfde gevoel met de t-43 russische medium lijn. 39 potjes mee gespeeld, 40% winrate. Ik wordt stelselmatig als een fakkel in de fik gezet, het ding is traag zelfs met alle research, crew 100% en lendlease oil. Gun is zeer traag met aimen. Heb zelfs een lading gold ammo geprobeerd. Ik wordt overigens ook door alles kapot geschoten, zelfs scouts komen door mijn armor heen.

Speel je daarna een potje in je IS-7, kom je een T-43 tegen, schiet een AP shell in zijn zijkant....... Bounce.
/nerd rage mode activated
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
/nerd rage mode deactivated

Dan wil je wel even je muis door de kamer flikkeren, met je computer erachteraan.

Daarna gelukkig een perfect potje in Himmelsdorf, IS-4 geparkeerd op de right lane. Alle schoten geabsorbeerd door mijn tracks, Tiger, Tiger II afgeschoten en een E-100 en IS-3 naar 10% gekregen alles was gewoon raak. Toen snelle rush naar voren en E-100 afgemaakt met de is-3 als toetje erbij. Van zo'n potje krijgt de burger weer moed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

oh, de T-43... Die heb ik wél helemaal doorgegrind. Ja, ook zo'n ramp zeg. Ik voel met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

en daar is die 5x xp aanbieding dan wel weer handig voor :)

heb trouwens aardig wat potjes in die t43 gedaan, ging best aardig, soms als heavy rijden vwb loading.
t44 maakt alles weer goed!

[ Voor 53% gewijzigd door TRX op 07-06-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

TRX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:32:
en daar is die 5x xp aanbieding dan wel weer handig voor :)
Welke aanbieding? :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Laat ik die net altijd missen.

Ik ben GVD ook niet de persoon voor snelle tanks, elke keer dat ik een snelle flank manoeuvre uit wil halen word ik gelijk detracked, met een beetje pech ook gelijk m'n motor kapot. Hoe komt dat nou dat ik altijd zo'n pech heb?

[ Voor 79% gewijzigd door ZenTex op 07-06-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

die 3x en 5x xp die ze af en toe geven

niet nu ;)
ZenTex schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:36:
Laat ik die net altijd missen.

Ik ben GVD ook niet de persoon voor snelle tanks, elke keer dat ik een snelle flank manoeuvre uit wil halen word ik gelijk detracked, met een beetje pech ook gelijk m'n motor kapot. Hoe komt dat nou dat ik altijd zo'n pech heb?
ik vind juist die mediums wel handig, kan je wat vlotter cover zoeken. net als met de t110 :P

net een mooi heavy potje gehad met de t110, maar veel winst geeft dat niet. dan liever de type of t34 :)

[ Voor 60% gewijzigd door TRX op 07-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

TRX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:54:
[...]

die 3x en 5x xp die ze af en toe geven

niet nu ;)

[...]

ik vind juist die mediums wel handig, kan je wat vlotter cover zoeken. net als met de t110 :P

net een mooi heavy potje gehad met de t110, maar veel winst geeft dat niet. dan liever de type of t34 :)
He jammer, zat al te kijken bij het nieuws hahaha :P

Trouwens al een idee wat Phase #2 word van D-Day?
edit: las iets van double income voor de tanks uit phase #1.. Ben benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Poekie McPurrr op 07-06-2012 12:13 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:09:
[...]

He jammer, zat al te kijken bij het nieuws hahaha :P

Trouwens al een idee wat Phase #2 word van D-Day?
edit: las iets van double income voor de tanks uit phase #1.. Ben benieuwd.
nee geen idee

net een t32 afgeknald uit frustratie...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gisterenavond trok een andere E-75 aggro van IS-8 en ik gooide 2 shells in de IS-8. De linkerflank (links boven) in Westfield was weggevaagd. E-75, Type, arty + beetje klein grut bleef van ons team over. Ik schoot in de zijkant van een M103 die naar de arty wou, kill. VK45xx ausf B rear seater, Tiger P,... wilden tegen mij snipen en riep arty support op tegen die static doelwitten. Ik parkeerde steviger tegen een huis voor arty safety, elkaars onderplaten waren niet zichtbaar. Snelle aim techniek gebruiken tegen een KV-1S die mij probeerde te flanken. Anglen tegen 2 kanten. KV-1S dood, nog wat lichter spul dood, VK wou over ridge naar mij rijden en gaf een mooie kill aan mij. 5 kills en nu nog de arty opzoeken. Ik keek naar de base, een Type 59 scheurt door de rechterkant en in de arty-hoek. Helemaal niks, plotseling arty decloaked bovenaan en ik was eraan. De Type maakte korte metten met de arty. Een dubbel van 37xx XP.

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 07-06-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik dacht dat ik de sjaak was...... niet de beste map voor arty tegen bat

Victory!
Battle: Himmelsdorf donderdag 7 juni 2012 12:35:42
Vehicle: M40/M43
Experience received: 2.720 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 38.908

viel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
defiler1974 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Heb nu hetzelfde gevoel met de t-43 russische medium lijn. 39 potjes mee gespeeld, 40% winrate. Ik wordt stelselmatig als een fakkel in de fik gezet, het ding is traag zelfs met alle research, crew 100% en lendlease oil. Gun is zeer traag met aimen. Heb zelfs een lading gold ammo geprobeerd. Ik wordt overigens ook door alles kapot geschoten, zelfs scouts komen door mijn armor heen.

Speel je daarna een potje in je IS-7, kom je een T-43 tegen, schiet een AP shell in zijn zijkant....... Bounce.
/nerd rage mode activated
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
/nerd rage mode deactivated

Dan wil je wel even je muis door de kamer flikkeren, met je computer erachteraan.
De t43 vond ik ook niet echt geweldig spelen. Ik vond de 34-85 al niet geweldig, maar daar kon ik toen niet mee overweg. Ondertussen veel meer geleerd over mediums spelen en als je heeeel voorzichtig speelt kan de t43 wel aardig zijn. De gun die erop zit kan toch flink wat schade uitdelen. Als Top tier op heuvelig terrein komt de t43 het beste uit de voeten. Anders is het hopen dat ze niet op jou gaan schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Goed, een aantal vooroordelen over Nederlandse spelers worden weer is bevestigd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:05:
Goed, een aantal vooroordelen over Nederlandse spelers worden weer is bevestigd. :')
Huh?

Ik zit over een weekje weer met een moeilijke keuze. Heb de IS-3 unlocked, de volgende zitten binnen 50k range; Ferdi, E75(wel silver tekort) of de S51. Heb 2,5milj silver.

Ik heb op zich al een lekkere arty(GWPanther) heb de KV2 eens gekocht om de S51 te unlocken omdat ik poepflauw van dat ding werd als ik hem tegen me had, veel oneshots e.d. GW is wel een heerlijke arty nu! Je kan zelfs zwaar beschadigde heavies de stuipen op het lijf jagen door te gaan raggen(en ja hij is best snel). Moet nog een paar potjes(98%) voordat mijn commander 6th sense heeft wat volgens mij ideaal is. 1-2 op de 10 potjes wordt ik nog wel eens gecounter artied omdat ik niet door heb dat ik gespot ben door een scout die halverwege staat.

Ik neig nu het meeste naar de Ferdi omdat ik de Jagdpanther al lekker vindt spelen, en de E75 is wel erg duur op dit moment. Kun je een beetje cashen met de Ferdi? Ik hoop namelijk niet dat het zo'n drama ding is als bijvoorbeeld een M10. Daar heb ik meestal redelijk wat kills mee maar heel weinig silver helaas.

Verder ben ik benieuw wat in fase 2 komt van de D-Day actie. Fase 1 heb ik helemaal niets aan daar ik de meeste tanks al heb(gehad). Veelal lagere tier tanks helaas.
oosterhofjf schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:48:
[...]

De t43 vond ik ook niet echt geweldig spelen. Ik vond de 34-85 al niet geweldig, maar daar kon ik toen niet mee overweg. Ondertussen veel meer geleerd over mediums spelen en als je heeeel voorzichtig speelt kan de t43 wel aardig zijn. De gun die erop zit kan toch flink wat schade uitdelen. Als Top tier op heuvelig terrein komt de t43 het beste uit de voeten. Anders is het hopen dat ze niet op jou gaan schieten :+
Heb dat ding nu volledig geupgrade en vindt hem toch wel lekker spelen. Als je de T43 topgun traag vindt aimen, ga dan vooral niet de IS met topgun spelen daz helemaal een drama, maar de damage output daarentegen is erg lekker.

[ Voor 21% gewijzigd door Appie Heijn op 07-06-2012 14:41 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

God why zou onze enige tier 9 E-75 downhill willen gaan op Dragons Ridge... na 5min kwam die pas de eerste vijand tegen op de heuvel terwijl we het dorpje probeerde te verdedigen, hij was binnen 30sec dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Appie Heijn schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Ik neig nu het meeste naar de Ferdi omdat ik de Jagdpanther al lekker vindt spelen, en de E75 is wel erg duur op dit moment. Kun je een beetje cashen met de Ferdi? Ik hoop namelijk niet dat het zo'n drama ding is als bijvoorbeeld een M10. Daar heb ik meestal redelijk wat kills mee maar heel weinig silver helaas.
Ik zou ook zeggen neig maar verder naar de Ferdi. Ferdi verdient beter dan de E-75, omdat je wrak een stuk minder kost. Ik denk dattet al snel 5k scheelt. Dat en de damage output van die Ferdi is insane. Verder is de ferdi gewoon zo leuk, ik heb nu cammo en repair op 100%. Het is, na mijn lowe, de meest gespeelde tank die ik heb. Meestal kom je in tier 9 battles terecht en daar kan je alles pijn doen, van overal.
Ik heb hem zoveel gespeeld dat ik de JT unlocked heb en alweer 172k klaar staan heb voor de stug E100 ooit.
Stock is het wel een drama, be warned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Karelia:

Iedereen gaat naar het heuveltje, behalve een KV-5 en ik in mijn E-100. De rush faalt natuurlijk en ik blijf over met arty. Daarna nog 6 mensen afgeknald: Damage Dealt : 7083
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/4883f9754acbfa35434e7726fbcdb75f.png

[ Voor 3% gewijzigd door Fest op 07-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je ziet toch wel dat één Nederlander zich als een volslagen idioot gedraagt en dat de overige Nederlanders (o.a. jijzelf en Kaap) hem daar op proberen te wijzen. Hoe kan dit dan in vredesnaam voor alle Nederlandse spelers gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Je ziet toch wel dat één Nederlander zich als een volslagen idioot gedraagt en dat de overige Nederlanders (o.a. jijzelf en Kaap) hem daar op proberen te wijzen. Hoe kan dit dan in vredesnaam voor alle Nederlandse spelers gelden?
Gaan we weer hoor.

Of wil jij zeggen dat de meeste Nederlanders in WoT respectvol, doordacht en verstandig zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door User op 07-06-2012 16:00 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

"Iedereen uit Letland is een pedofiel, kijk maar naar Robert M."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:10:

"Iedereen uit Letland is een pedofiel, kijk maar naar Robert M."
Want de meeste Letlanders (of hoe die mensen ook genoemd worden) die jij ontmoet, zijn pedofielen?

Oh wacht, jij komt niet zo vaak Letlanders tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als ik naar je link kijk zie ik 1 Nederlander die zich als een idioot gedraagt. Daarnaast zie ik 5 Nederlanders die hem bij zijn verstand proberen te helpen. Zijn die 5 ook retards omdat het Nederlandse WoT-spelers zijn?

Probeer dus alsjeblieft niet de acties van een enkeling op een grotere groep te projecteren, niemand heeft daar baat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:34:
Als ik naar je link kijk zie ik 1 Nederlander die zich als een idioot gedraagt. Daarnaast zie ik 5 Nederlanders die hem bij zijn verstand proberen te helpen. Zijn die 5 ook retards omdat het Nederlandse WoT-spelers zijn?

Probeer dus alsjeblieft niet de acties van een enkeling op een grotere groep te projecteren, niemand heeft daar baat bij.
Heb ik gezegd dat alle Nederlandse spelers respectvol, doordacht en verstandig zijn?

Heel toevallig behoren die mensen die daar reageren, tot het wat meer gerespecteerde gedeelte van de Nederlandse spelersgroep. Hoe zou dat toch komen? Ow wacht, ze zijn bijna allemaal clanleader/diplomaat/oud-clanleaders van gerespecteerde Nederlandse clans.

Zit je trouwens niet meer bij GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:48:
[...]

Heb ik gezegd dat alle Nederlandse spelers respectvol, doordacht en verstandig zijn?

Heel toevallig behoren die mensen die daar reageren, tot het wat meer gerespecteerde gedeelte van de Nederlandse spelersgroep. Hoe zou dat toch komen? Ow wacht, ze zijn bijna allemaal clanleader/diplomaat/oud-clanleaders van gerespecteerde Nederlandse clans.
Dan is het alsnog niet slim om de rest van de Nederlanders over één kam te scheren. Je snapt daarnaast ook wel dat niet elke nederlander 'NL' achter zijn naam heeft staan of ingame Nederlands praat. Dat toevallig diegenen die dat wel doen zich als idioten gedragen zegt meer over die groep dan over Nederlanders in het algemeen.
Zit je trouwens niet meer bij GoT?
Nee, na onze vorige discussie was Onaga iets te voorbarig met het kicken. Na enkele PM's over en weer heeft hij toegegeven dat dit het geval was en heeft hij mij mijn plaats weer aangeboden. Deze heb ik geweigerd omdat ik toch niet actief was binnen GoT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:00:
Nee, na onze vorige discussie was Onaga iets te voorbarig met het kicken. Na enkele PM's over en weer heeft hij toegegeven dat dit het geval was en heeft hij mij mijn plaats weer aangeboden. Deze heb ik geweigerd omdat ik toch niet actief was binnen GoT2.
Weet je uberhaupt wel wie Onaga is?

Oh, ik geloof je niet. Kan je die PM's laten zien?

Edit:
Also, 95% van alle Nederlanders die ik in WoT tegenkom, zijn niet respectvol, doordacht en/of verstandig. Je kan wel zeggen van 'Er zijn ook NL'ers die goed zijn en niks zeggen.' Waar zijn die lui dan? Of zitten ze stiekum in Poolse/Tsjechische/whatever clans?

[ Voor 22% gewijzigd door User op 07-06-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Tja, User, ik wil niet heel veel zeggen hoor. Maar mijn vooroordeel tov Nederlanders dat ze altijd maar wat te zeiken willen hebben bevestig jij ook wel vaker hoor. Maar mij hoor je niet klagen. :>

En je ziet bij een bepaalde groep ook wat je wil zien en wat het beeld dat je daarvan hebt bevestigd. Dan denk je elke keer "zie je wel", en als het evenveel voorkomt dat je dit wordt ontkracht sta je daar minder bin stil. Zoals anderen ook al aangeven, er zijn genoeg reacties van andere Nederlanders daar die hem net de grond in boren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
crizyz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:14:
[...]

Tja, User, ik wil niet heel veel zeggen hoor. Maar mijn vooroordeel tov Nederlanders dat ze altijd maar wat te zeiken willen hebben bevestig jij ook wel vaker hoor. Maar mij hoor je niet klagen. :>
Voor zover ik weet, staan Nederlanders over het algemeen bekend als klagers. Wat ik dus ook niet zal ontkennen. :+
En je ziet bij een bepaalde groep ook wat je wil zien en wat het beeld dat je daarvan hebt bevestigd. Dan denk je elke keer "zie je wel", en als het evenveel voorkomt dat je dit wordt ontkracht sta je daar minder bin stil. Zoals anderen ook al aangeven, er zijn genoeg reacties van andere Nederlanders daar die hem net de grond in boren. :P
Het wordt bij mij vaker bevestigd, dan ontkracht. En als het ontkracht wordt, dan zijn het 9 van de 10 keer dezelfde personen.

En ohja rgras, ik snap nog steeds niet dat je er over valt dat ik vooroordelen over NL spelers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

kom ik met de t44 een got platoon tegen...... lag boem dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Weet je uberhaupt wel wie Onaga is?

Oh, ik geloof je niet. Kan je die PM's laten zien?

Edit:
Also, 95% van alle Nederlanders die ik in WoT tegenkom, zijn niet respectvol, doordacht en/of verstandig. Je kan wel zeggen van 'Er zijn ook NL'ers die goed zijn en niks zeggen.' Waar zijn die lui dan? Of zitten ze stiekum in Poolse/Tsjechische/whatever clans?
Volgens mij heet hij hier Ashrah. Als je mij niet geloofd kan je het hem altijd nog vragen.

Edit, bewijs: http://dl.dropbox.com/u/8618385/gotwot1.png
En ohja rgras, ik snap nog steeds niet dat je er over valt dat ik vooroordelen over NL spelers heb.
Ik hou er niet van als mensen lopen te generaliseren. Daarnaast loop jij mij indirect uit te maken voor iemand die niet respectvol, doordacht en verstandig is.

[ Voor 22% gewijzigd door rgras op 07-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

kv5 verkocht..... het is gewoon niet mijn tank. slechts een paar geweldige potjes mee gehad....

mss gaat de is8 ook weg, maar nog niet. eerst even wennen aan dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vind je dat niet 'zonde' van het geld dat je ervoor hebt betaald? Dat ding kan toch redelijk functioneren als cash cow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ja, dat weet ik, ik heb er al vaker over nagedacht en heb het een paar maandjes gegeven. ik kan er echt weinig mee. cash haal ik binnen met de type en een deel met t34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:14:
[...]

Volgens mij heet hij hier Ashrah. Als je mij niet geloofd kan je het hem altijd nog vragen.

Edit, bewijs: http://dl.dropbox.com/u/8618385/gotwot1.png
En kan je het ongecensureerde plaatje naar mij sturen in een PM?
[...]

Ik hou er niet van als mensen lopen te generaliseren. Daarnaast loop jij mij indirect uit te maken voor iemand die niet respectvol, doordacht en verstandig is.
Je bent/was ook niet respectvol, doordacht en verstandig bezig, daarom zit je dus ook niet meer in GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

D-Day phase #2 :

From June 8th at 7:30 h CEST (5:30am GMT) until June 12th at 7:00 h CEST (5:00am GMT), you can enjoy the following offers :
Double credit rewards (x2) on the following vehicles:

American Tier VI Medium tank M4A3E2
American Tier VI Medium tank M4A3E8
American Tier IV Light Tank M5 Stuart
American Tier V Tank Destroyer M10 Wolverine
American Tier IV SPG M7 Priest
German Tier V Tank Destroyer StuG III
German Tier IV SPG Grille
German Tier VII Medium Tank PzKpfw V Panther
German Tier III Tank Destroyer Marder II;

Many of these are the same vehicles that were on offer during the first phase. Having obtained them, you can now progress quicker with them!
50% discount for purchasing the Tank of the Month ― the German Tier V medium tank PzKpfw IV;

Make a comeback with the mainstay of the German forces in the battlefields.
Discount on Premium Account purchase:

3 days for 250 Gold,
7 days for 650 Gold;

All the great advantages of the premium account at low prices!
x2 crew training rate for all vehicles:

Did you buy some new beds during the first phase? Now it’s time for the new tankers in your barracks to be properly trained!
50% discount on Credit Consumables;

You know, the little things you put in your tank which can save your life. Cheaper is better!

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:02:
[...]

En kan je het ongecensureerde plaatje naar mij sturen in een PM?

[...]

Je bent/was ook niet respectvol, doordacht en verstandig bezig, daarom zit je dus ook niet meer in GoT.
Dat ik uit GoT was gezet berustte op een misverstand, dat is bevestigd door Ashrah zelf. En uiteraard mag je het ongecensureerde plaatje zien, als je de toestemming krijgt van Ashrah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Afbeeldingslocatie: http://www.imagepourblog.fr/wp-content/uploads/michael-jackson-popcorn.gif

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:17:
[...]

Dat ik uit GoT was gezet berustte op een misverstand, dat is bevestigd door Ashrah zelf. En uiteraard mag je het ongecensureerde plaatje zien, als je de toestemming krijgt van Ashrah.
Ik geloof er de ballen niet van. Waarom niet? Omdat ik ietsje meer insider-info van GoT heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dan vraag je het Ashrah toch zelf als je het niet gelooft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

leuke discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
FUUUU!
Defeat
Battle: Siegfried Line Thursday, June 07, 2012 20:40:56
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 1,360
Credits received: 67,491
3x tier 8 verbrijzeld en nog verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik vond de T-34 met de snelle gun best lekker spelen. Heb nu een T-34-85 die ik af en toe speel en die heeft zo'n lekker krachtige gun, richttijd is wel erg lang, maar je schiet overal doorheen.

@Appie Heijn: Als de Ferdi neemt, hij wordt pas leuk als je de tier 10 gun er opzet, ander is het een gewoon een grote logge JP. Zelf sinds een paar dagen deze gun door 30k free xp te gebruiken (nadat ik 33k voor de gun had gegrind).

Ben nu zelf druk op weg naar de Patton, af gelopen dagen echt veel goeie potjes met de Pershing gehad. Ben wel erg beniewd naar de Patton. Iemand of het wot forum schreef er over: "Nice tank, but I dont play it when i am tired or frusterated" Oo

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Knowuse schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:57:
Ik vond de T-34 met de snelle gun best lekker spelen. Heb nu een T-34-85 die ik af en toe speel en die heeft zo'n lekker krachtige gun, richttijd is wel erg lang, maar je schiet overal doorheen.

@Appie Heijn: Als de Ferdi neemt, hij wordt pas leuk als je de tier 10 gun er opzet, ander is het een gewoon een grote logge JP. Zelf sinds een paar dagen deze gun door 30k free xp te gebruiken (nadat ik 33k voor de gun had gegrind).

Ben nu zelf druk op weg naar de Patton, af gelopen dagen echt veel goeie potjes met de Pershing gehad. Ben wel erg beniewd naar de Patton. Iemand of het wot forum schreef er over: "Nice tank, but I dont play it when i am tired or frusterated" Oo
patton is echt super, maar ik heb er ook wel eens moeite mee. elke tier 8/9/10 schiet er vlot doorheen. maar als je een beetje vlot bent (hij is veel wendbaarder dan de m26) schiet je de sterren uit de hemel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Knowuse schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:57:

Ik speel hem juist als ik gefrustreerd ben! :P Dat ding is nergens specifiek goed in maar is heel erg veelzijdig :) En met de dpm van de gun kan je zoooo veel damage doen. Het is mijn anti-frustratie tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:46:
Dan vraag je het Ashrah toch zelf als je het niet gelooft?
Want je bent zelf te beroerd om die screenshot door te sturen?

Waarom zal Ashrah het trouwens niet goed vinden als je die screenshot doorstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hmm, Die VK3001H wil maar niet vlotten. iemand anders die 'm ook gespeeld heeft met tips? Momenteel met de 8.8cm en alle andere zooi erop. Verder Vents, rammer en camo netje (had ik nog liggen).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:04:
[...]

Want je bent zelf te beroerd om die screenshot door te sturen?

Waarom zal Ashrah het trouwens niet goed vinden als je die screenshot doorstuurt?
Ik kan mij voorstellen dat hij niet wil dat al zijn PM's/uitspraken openbaar worden. Als je zijn goedkeuring hebt krijg jij van mij een mooi screenshot.
Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:08:
Hmm, Die VK3001H wil maar niet vlotten. iemand anders die 'm ook gespeeld heeft met tips? Momenteel met de 8.8cm en alle andere zooi erop. Verder Vents, rammer en camo netje (had ik nog liggen).
Als je geen top tier bent in de tweede lijn blijven hangen en support geven.

[ Voor 31% gewijzigd door rgras op 07-06-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zoo ik ga nog maar eens kijken of dit nog een beetje leuk is. In de beta heb ik het een paar maanden gespeeld. Ondertussen lekker gaan samenwonen enzo dus weinig tijd meer gehad om te gamen maar beetje verveling + Ddays films op TV trekken wij toch weer richting WoT om te kijken of het leuk is om opneiuw te beginnen :P

Sommige oudgedienden kennen mij misschien nog wel al is het vast al een jaar+ geleden dat ik voor het laatst speelde xD na de beta nooit meer opnieuw begonnen.

Denk dat ik ook nu maar gewoon start met USA.. enkel denk ik dat ik meteen voor heavy tanks ga dit keer ipv medium.. al waren die wel lekker snel maar heavy tanks neerschieten was nogal gods onmogelijk :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

TgR_KILLER schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:20:
Zoo ik ga nog maar eens kijken of dit nog een beetje leuk is. In de beta heb ik het een paar maanden gespeeld. Ondertussen lekker gaan samenwonen enzo dus weinig tijd meer gehad om te gamen maar beetje verveling + Ddays films op TV trekken wij toch weer richting WoT om te kijken of het leuk is om opneiuw te beginnen :P

Sommige oudgedienden kennen mij misschien nog wel al is het vast al een jaar+ geleden dat ik voor het laatst speelde xD na de beta nooit meer opnieuw begonnen.

Denk dat ik ook nu maar gewoon start met USA.. enkel denk ik dat ik meteen voor heavy tanks ga dit keer ipv medium.. al waren die wel lekker snel maar heavy tanks neerschieten was nogal gods onmogelijk :P
starten met USA heavies..brrrr :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:25:
[...]

De T29 maakt alles goed ;) T32 is ook een heerlijke tank, M103 is absoluut niet slecht en de T110 is de beste CW tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Appel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:26:
[...]

De T29 maakt alles goed ;) T32 is ook een heerlijke tank, M103 is absoluut niet slecht en de T110 is de beste CW tank.
Weet nog wel dat ik de M6 enzo echt neit fijn vond.. maar toen ik er eenmaal voorbij was xD

Ik had in de beta de M26 en T29 als hoogste toen ben ik gestopt. Maar waarom zou je niet beginnen in Heavy?.. of je het nou in het begin doet of pas na een hele tijd het blijft grinden of niet?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... eindelijk de GWPanther kunnen researchen :D Nu alleen nog 540.000 credits bij elkaar krijgen haha :p.

Lekkere potjes gespeeld vandaag. 11 gewonnen en 2 verloren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:08:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat hij niet wil dat al zijn PM's/uitspraken openbaar worden. Als je zijn goedkeuring hebt krijg jij van mij een mooi screenshot.
Ik voer al meer dan een jaar samen met (onderandere) Ashrah het bevel over GoT. En jij denkt dat hij mij niet vertrouwd? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:25:
[...]

deed ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:32:
[...]

Ik voer al meer dan een jaar samen met (onderandere) Ashrah het bevel over GoT. En jij denkt dat hij mij niet vertrouwd? :')
Niet om het een of ander, maar als iemand dusdanig zit te vragen om bewijs zou ik ook wantrouwig worden ;) Waarom vraag je Ash trouwens niet zelf om die gegevens of als die ze niet meer heeft dat ie de ander een berichtje stuurt met is ok, stuur maar door naar User.tmp ? Is die soap ook meteen voorbij :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Niet om het een of ander, maar als iemand dusdanig zit te vragen om bewijs zou ik ook wantrouwig worden ;) Waarom vraag je Ash trouwens niet zelf om die gegevens of als die ze niet meer heeft dat ie de ander een berichtje stuurt met is ok, stuur maar door naar User.tmp ? Is die soap ook meteen voorbij :)
precies.....

tis net een kruisverhoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ben nu op 10k verwijderd van de M6.. tis gewoon ff bikkelen naar de M6 en dan door die heen.. ik weet het hahaha :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Je zou zeggen dat iemand die in een clan gezeten heeft, de clanleaders wel kent en vertrouwd. Blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Anderzijds, iemand die in een clan zat en vertrokken is weet niet hoe nu de verhoudingen liggen tussen de clan(leaders) onderling en/of is sowieso gewoon voorzichtig met het doorspelen van prive informatie naar anderen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ts ligt plat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Klopt, de TS server is de laatste tijd niet echt stabiel te noemen. Geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Iemand tips hoe je een M103 moet besturen? Het is een rare stap van de T32 naar M103. Turret is nu van papier lijkt het, je kan niet meer hull-down gaan want er zit een weakspot die uitsteekt.

Het voelt nu aan als een langzame medium tank. Als je top-tier bent wil je natuurlijk de spearhead zijn maar dan ben je dus zo kapot. Ik heb een beetje mixed-feelings... Het is geen heavy maar ook geen medium...

Hull down helpt niet
Schuinstaan helpt niet
Turret is extreem groot en van papier
Gevoelig voor splash damage

Ik heb het gevoel dat als je gespot word dat iedereen je gaat beschieten inclusief arty omdat je zo'n soft target bent (zelfde als de Tiger tank).

Of ben ik nu gewoon een noob? :o :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

TweakJerommeke schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:18:
Iemand tips hoe je een M103 moet besturen? Het is een rare stap van de T32 naar M103. Turret is nu van papier lijkt het, je kan niet meer hull-down gaan want er zit een weakspot die uitsteekt.

Het voelt nu aan als een langzame medium tank. Als je top-tier bent wil je natuurlijk de spearhead zijn maar dan ben je dus zo kapot. Ik heb een beetje mixed-feelings... Het is geen heavy maar ook geen medium...

Hull down helpt niet
Schuinstaan helpt niet

Ik heb het gevoel dat als je gespot word dat iedereen je gaat beschieten inclusief arty omdat je zo'n soft target bent (zelfde als de Tiger tank).

ik ben een noob. ik heb hem verkocht en een t110 gekocht, bevalt veel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Had ik eindelijk alle tanks gekilled die op de lijst stonden, na 5.3k games.
Dankzij Groet9 heb ik eindelijk nog de hotchkiss kunnen killen.
Dan is de Master tanker kapot, hieronder van het forum. Daar kom je toch gek van.

Greetings Player!

Thanks for contacting our Support Team regarding an issue In-Game with the "Master Tanker" achievement.

Your report has been noted and this bug is known by our Development Team. They are working on how to fix it, still we have no estimation to communicate.

Thanks again, if you have any other questions or issues you can contact us at any time.

See you on the battlefields!

Regards,

Guillaume Martin
Customer Service Team
https://support.worldoftanks.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik hoop voor je dat ze het fixen voordat 7.4 live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
www.wotdb.info is ook weer bijgewerkt met alle nieuwe Franse TD's en SPG's erbij.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TweakJerommeke schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:18:

Hull down helpt niet
Schuinstaan helpt niet

Hull down helpt niet

Jawel, niet zo goed als bij de T32, maar je moet je turret richten op degene die op je gaat schieten. Wel een beetje blijven wiebelen als ze voor je commander hatch willen gaan. Goede leerschool voor de T110

Schuinstaan helpt niet

Als je geen cover hebt moet je het front armour recht naar de vijand richten. Je lower hull zien te verstoppen, zij het door een beetje face-huggen of van het terrein gebruik maken. Om hoekjes kan je wel de maus truuk proberen. De tracks willen nog wel eens shells opeten ala Patton/T110

Zie 1

Arty cover, arty cover en nog eens arty cover. De 9 en 10 van de USA zijn super gevoelig voor arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Waarom denken mensen (ik neem aan dat het mensen zijn die spelen) dat arti een soort orbital gun hebben die ongeacht positie verticaal kunnen schieten op tegenstanders :P

Edit: Niks leukers trouwens als iemand die in woede los gaat in pm ingame, hem te wijzen op elke spelfout.. dan comment krijgen "You are better with words than with tanks" . Hem te wijzen dat je geen tank speelt maar arti en dat arti helaas niet verticaal kan schieten :D

Was verder kansloos potje, vijand rukte sneller op dan gedacht helaas

[ Voor 50% gewijzigd door Poekie McPurrr op 08-06-2012 00:01 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Joindry schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:52:
Had ik eindelijk alle tanks gekilled die op de lijst stonden, na 5.3k games.
Dankzij Groet9 heb ik eindelijk nog de hotchkiss kunnen killen.
Dan is de Master tanker kapot, hieronder van het forum. Daar kom je toch gek van.
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:00:
Ik hoop voor je dat ze het fixen voordat 7.4 live gaat.
Na 7.4 word het juist erger ;)

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/3082/mastertanker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

het ging best aardig vandaag, maar vanavond weer veel gekken in mn teams :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ach, ik heb een teamgenoot die tegen me zevert dat ik clearshot had als arti in een stadje. ja, clearshot op elk dak ja hahaha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:03:
Ach, ik heb een teamgenoot die tegen me zevert dat ik clearshot had als arti in een stadje. ja, clearshot op elk dak ja hahaha
de ene keer ben je als arty de held de andere schelden ze je de hel in..... velen snappen niet dat je veel damage kan doen zonder kills. als ik eentje heb geraakt en die heeft nog 50hp over dan point ik meestal zodat een ander hem kan afmaken. dat scheelt tijd. alleen zo haal ik geen kills en wordt ik verrot gescholden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wsLy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:18:
www.wotdb.info is ook weer bijgewerkt met alle nieuwe Franse TD's en SPG's erbij.
en chinese :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die T29 is best wel een leuk tankje tot dusverre. Een beetje situatie/map afhankelijk, maar als je een leuk plekje kunt vinden om hull down te gaan is íe meesterlijk. Meer een TD dan een tank trouwens, iig meer dan de tier 7 TD van de 2e US TD lijn met z'n proppeschieter. (T25/2)

Ik had eigenlijk veel eerder met de US heavy lijn moeten beginnen, maar de T1 heavy en de M6 hielden me tegen.

Edit:
Ik zeg dit gauw, noch graag, maarrrrr.

Vanavond verzamelen zich alle idioten in mijn team!

God wat een randdebielen zeg, niemand die zich bekommert om de cruciale chokepoints te bewaken, resultaat: Een idiote hoeveelheid steamrolls door het vijandelijke team. Echt, de basic capaciteiten voor WoT zijn totaal afwezig bij de meesten vandaag.

[ Voor 31% gewijzigd door ZenTex op 08-06-2012 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Op ST-1 en wat premium tanks na, heb ik alles al eens neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
rgras schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:08:
[...]

[...]

Als je geen top tier bent in de tweede lijn blijven hangen en support geven.
User.tmp schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:56:
[...]

Je zou zeggen dat iemand die in een clan gezeten heeft, de clanleaders wel kent en vertrouwd. Blijkbaar niet dus.
Zou toch denken dat dat lang geleden en begraven is ondertussen, ss mag je best doorsturen heb ik geen problemen mee, heb het zelf niet bewaard. Maar goed het was een dispuut tussen jullie twee en ik kan me niet eens meer herinneren waar het over ging ^^

Over TS, ja behoorlijk vervelend ondertussen, de TS server draait op een 100/100 Mbps fiber verbinding van XMS alleen sinds XMS zijn snelheid heeft verhoogt is het gewoon k*t qua stabiliteit. Ben hierover nog in dispuut met de helpdesk en we hopen dit zsm opgelost te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 08-06-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

o0SmOkE0o schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:29:
[...]

[...]

Na 7.4 word het juist erger ;)

[afbeelding]
Wat is dit?

momenteel behoud iedereen zijn master tanker toch nog? Dat ze dan eens een gewoon tellertje laten zien hoeveel je der al hebt gekilled van de hoeveel en vooral welke je nog moet hebben.

Maar ik vind het gewoon erg triest dat WG het niet wil fiksen in de huidige 7.3 .

ik haalde mijn ST-1 kill trouwens met mijn gw panther, rijdende ST-1 op sand river, swabing, dan zie je nog even dat wrak doorschuiven, i love it when that happens.

Gisteren heb ik voor de verandering nog eens company of heroes gespeeld. Daar is de ubertank eigenlijk de King tiger. Het hitboxsysteem lijkt eigenlijk nergens op van dat spel. Een amerikaanse AT 76mm die mij frontaal penetreert onder een angle (misvorming van wot enzo) derna flank ik de gun en bounced ie twee keer op mijn zij en achterkant...
Maar al bij al blijft het wel een leuk spel, de gameplay is zo vloeiend en de balans tussen voertuigen en grondtroepen is best ok. drie squads grenadiers met samen 6 AT wapens ter hand slopen zo een KT in no time.

[ Voor 41% gewijzigd door Joindry op 08-06-2012 08:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.