ZenTex schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:19:
Na 30 battles lang tandenknarsen als laagtse tier in battles in de M6 rondgereden te hebben heb ik het opgegeven. Heeft me flink wat free XP gekost, maar heb toch maar de T29 geunlocked inclusief de 105mm gun, tracks en turret.

Heb nu hetzelfde gevoel met de t-43 russische medium lijn. 39 potjes mee gespeeld, 40% winrate. Ik wordt stelselmatig als een fakkel in de fik gezet, het ding is traag zelfs met alle research, crew 100% en lendlease oil. Gun is zeer traag met aimen. Heb zelfs een lading gold ammo geprobeerd. Ik wordt overigens ook door alles kapot geschoten, zelfs scouts komen door mijn armor heen.
Speel je daarna een potje in je IS-7, kom je een T-43 tegen, schiet een AP shell in zijn zijkant....... Bounce.
/nerd rage mode activated
/nerd rage mode deactivated
Dan wil je wel even je muis door de kamer flikkeren, met je computer erachteraan.
Daarna gelukkig een perfect potje in Himmelsdorf, IS-4 geparkeerd op de right lane. Alle schoten geabsorbeerd door mijn tracks, Tiger, Tiger II afgeschoten en een E-100 en IS-3 naar 10% gekregen alles was gewoon raak. Toen snelle rush naar voren en E-100 afgemaakt met de is-3 als toetje erbij. Van zo'n potje krijgt de burger weer moed.