Je kan ook je wachtwoord in de e-mail textbox ingame typen en copy-pasten...Sir_Hendro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:01:
Login reminder!
Het volgende probleem geldt niet voor iedereen.
Nu met de beta heb je veel moeite met inloggen. Hierdoor ga je lekker je wachtwoord copy pasten. Handig want dit gaat lekker snel maar dit schijnt niet voor iedereen te werken. Je hebt kans dat je namelijk inplaats van je wachtwoord gewoon ***** tekens aan het kopieren bent. Dit kun je controleren door je wachtwoord eenmalig bij je e-mail adres te plakken. Wanneer je ***** tekens ziet dan kan je het dus niet kopieren en plakken en moet je even via alt+tab in notepad je wachtwoord intikken en vanuit daar kopieren. Nu kun je wel succesvol het wachtwoord copy pasten
@casper1987vd
Goede tip! Thanks
Goede tip! Thanks
GTA VI - All aboard the hype train!!
Gisteravond besteld, maar je account wordt het spel alleen geactiveerd, je ontvangt een e-mail met je order nummer, maar verder dan ook niets! Geen serial oid.. Gewoon ff je battle.net checkenHummed schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:03:
Ik heb gisternacht na de release van Diablo III een digitale kopie bij Blizzard besteld, nu duurt het langer dan dat ik gewend ben van een digitale aankoop dus vroeg ik me af of iemand in de afgelopen week hetzelfde heeft gepoogd te doen en hoe lang het duurde om je kopie te ontvangen.
lvl14! Finally
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hoe lang tijd ging over over je bestelling tot je een mail kreeg? gaat me er nu namelijk om niks te hebben ontvangen sinds 1.14u vannacht (deels begrijpelijk natuurlijk, ik zal vast niet de enige zijn die dit heeft gedaan)Julio-K schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Gisteravond besteld, maar je account wordt het spel alleen geactiveerd, je ontvangt een e-mail met je order nummer, maar verder dan ook niets! Geen serial oid.. Gewoon ff je battle.net checken
Jeumig, het valt mij nog vies tegen met de Wizard. In beta was die echt overpowered maar nu ga ik achter elkaar dood, dat is het andere uiterste. Vooral als ik niet kan kiten, dus bij die snelle scavengers bijvoorbeeld, ga ik binnen no-time dood. Zijn ze blauw of geel dan ik het helemaal shaken. Meerdere mensen deze ervaring?
Verwijderd
Voor de mensen die net als ik last hadden van zeer trage download snelheid met de Blizzard Downloader.
Werkt perfect en download nu met 70mbit.
OK.... Dudes: Here's something that you guys at Blizzard's end should -REALLY- mention somewhere where it's VISIBLE.
I have a little tip for Windows users. I guarantee that 95% of you guys will get better downloading speeds if you follow my advice. (And blizz ought to give me a pat on the back for doing this, too, tbh.)
Step 1: Click on Start/Win logo and type in "iexplore" or just run "iexplore"
(This will start up your Internet Explorer. Nono, not your browser. Your IE.)
Step 2: Navigate your IE to: Tools --> Internet Options --> Connections --> Lan Settings
Step 3: Uncheck the Auto Detect Box, save settings and leave.
Step 4: Boom - Magically increased download speeds. (At least if you also use some program to throttle Blizzard Downloader's upload speed a bit below your maximum)
Als dit al gepost was, mijn excuus
Werkt perfect en download nu met 70mbit.
OK.... Dudes: Here's something that you guys at Blizzard's end should -REALLY- mention somewhere where it's VISIBLE.
I have a little tip for Windows users. I guarantee that 95% of you guys will get better downloading speeds if you follow my advice. (And blizz ought to give me a pat on the back for doing this, too, tbh.)
Step 1: Click on Start/Win logo and type in "iexplore" or just run "iexplore"
(This will start up your Internet Explorer. Nono, not your browser. Your IE.)
Step 2: Navigate your IE to: Tools --> Internet Options --> Connections --> Lan Settings
Step 3: Uncheck the Auto Detect Box, save settings and leave.
Step 4: Boom - Magically increased download speeds. (At least if you also use some program to throttle Blizzard Downloader's upload speed a bit below your maximum)
Als dit al gepost was, mijn excuus
Ik heb om 18.00 besteld en 10 minuten later ontvangen.. Dat was inderdaad nog voor de grote chaos bij Blizzard. SuccesHummed schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:07:
[...]
hoe lang tijd ging over over je bestelling tot je een mail kreeg? gaat me er nu namelijk om niks te hebben ontvangen sinds 1.14u vannacht (deels begrijpelijk natuurlijk, ik zal vast niet de enige zijn die dit heeft gedaan)
Zit wel al in het menu maar kan niet verder gaan met me game

kan het kloppen dat ik alleen normal kan kiezen als moeilijkheidsgraad, worden die andere moeilijkheidsgraden pas na uitspelen van normal ge-unlocked?
Ik wil graag op nightmare modus spelen, normal is way to easy...
WTF... ik log even uit om wat items op de auction house te zetten, en nu kan ik niet meer inloggen...
Pas na na normal --> Nightmare ---> Hell --> Inferno ..in2duhCore schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
kan het kloppen dat ik alleen normal kan kiezen als moeilijkheidsgraad, worden die andere moeilijkheidsgraden pas na uitspelen van normal ge-unlocked?
Hardcore mode unlock je na dat je een character level 10 hebt gemaakt..
ah ok, thanks a bunch!Julio-K schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Pas na na normal --> Nightmare ---> Hell --> Inferno ..
Hardcore mode unlock je na dat je een character level 10 hebt gemaakt..
Hoe kan ik dat zien? Durf niet uit te loggen
Bij options?
[ Voor 30% gewijzigd door Rpower18 op 15-05-2012 19:19 ]
Ik was lekker bezig.. ga ik naar de AuctionHouse om items op te zetten.. kan ik gewoon niet meer Resume Game
Region EuropeRpower18 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:18:
[...]
Bij options?Heeft iemand zin om mijn game te joine heb geen zin om solo te spelen en al helemaal nie met vage lui liever gwn NL
Thx, dus bij jou werkt het wel gewoon, mazzelaar!
Nouja, veel gameplezier dan nog en misschien tot vanavond als die bug gefixed is
Ik heb zojuist me standard edition omgezet naar de CE versie, maar hoe krijg ik nu weer die standard key terug? Probeer blizz support te bellen maar krijg telefoonnummer is niet in gebruik >.<.
Heeft iemand dit toevallig al voor elkaar gekregen?
Hij liep vast, kom er ook niet meer in, kan ik mooi ff de finale van Survivor kijkencasper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:23:
[...]
Thx, dus bij jou werkt het wel gewoon, mazzelaar!
Nouja, veel gameplezier dan nog en misschien tot vanavond als die bug gefixed is
sigh, kan ni eens inloggen. Heel de dag ernaar uitgekeken. Alles (sport en vrienden) vandaag gecleared vd agenda voor dit fiasco?
Verwijderd
Idd. Dat dit bij de stresstest gebeurde is nog begrijpelijk. Maar niet nu het spel uit is. Waarom was anders die stresstest?dotslasher schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:27:
sigh, kan ni eens inloggen. Heel de dag ernaar uitgekeken. Alles (sport en vrienden) vandaag gecleared vd agenda voor dit fiasco?
Hahaha, zo is hetCthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:
[...]
Hij liep vast, kom er ook niet meer in, kan ik mooi ff de finale van Survivor kijken
Mischien dat het al gepost is, maar hieronder de recipe die nodig is om bij de secret cow lvl te komen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bu0GwZTXc7E#!]
Juist.. hoe maak ik hier nou zo mooi filmpje van
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bu0GwZTXc7E#!]
Juist.. hoe maak ik hier nou zo mooi filmpje van

[ Voor 14% gewijzigd door R0y. op 15-05-2012 19:38 ]
Verwijderd
Email werkt wel goed bij Blizz. Zal alleen lang duren ivm Diablo 3 klachten.Diversity schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:
Ik heb zojuist me standard edition omgezet naar de CE versie, maar hoe krijg ik nu weer die standard key terug? Probeer blizz support te bellen maar krijg telefoonnummer is niet in gebruik >.<.
Ik volg op dit moment zowel dit topic als het diablo kroeg topic. De eindeloze stroom berichten "ik kan niet inloggen etc".... zijn erg vervelend om te lezen. En voegen ook niks toe. Ik denk dat velen dit probleem al hebben ondervonden en zeker de mensen die uit hun werk komen om vijf uur 
En voor de mensen die werkelijk denk dat de Blizzard een stress test heeft gedaan om de volledige horde doorgeslagen nerds allemaal netjes te kunnen laten inloggen, dan heb je dat bij deze FOUT! Er zijn al vele die het gezegd hebben voor mij. Hier kan je simpelweg geen netwerk voor opzetten.
Heb zelf vanmiddag diablo gekocht en kan niet inloggen nu
Op het werk net nog wel
En voor de mensen die werkelijk denk dat de Blizzard een stress test heeft gedaan om de volledige horde doorgeslagen nerds allemaal netjes te kunnen laten inloggen, dan heb je dat bij deze FOUT! Er zijn al vele die het gezegd hebben voor mij. Hier kan je simpelweg geen netwerk voor opzetten.
Heb zelf vanmiddag diablo gekocht en kan niet inloggen nu
Dit bericht is 17 minuten geleden geplaatst door Blizzard:
10: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour.
Thank you for your patience.
Bron: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4064636470
http://www.nooooooooooooooo.com/
10: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour.
[ Voor 6% gewijzigd door jwvb op 15-05-2012 19:44 ]
De bron moet http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5051765603 zijn.jwvb schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:42:
Dit bericht is 17 minuten geleden geplaatst door Blizzard:
![]()
Dit heb ik trouwens ook al een aantal uur geleden vermeld
Verwijderd
Ik vind de moeilijkheidsgraad inderdaad serieus opgeschroefd sinds de beta... nog niet doodgegaan, maar een paar echte close calls...
jezus wijsneus... niet iedereen zit de hele dag te refreshen in een forumtopiccasper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:44:
[...]
De bron moet http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5051765603 zijn.
Dit heb ik trouwens ook al een aantal uur geleden vermeld
bij deze alle credits voor casper1987vd........................
[ Voor 18% gewijzigd door jwvb op 15-05-2012 19:48 ]
Verwijderd
Iemand die ik ken heeft zijn pre order niet binnen en nu een nieuwe gehaald bij blizzard zelf met ideal. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de betaling erdoorheen is?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 19:54 ]
Pfff, deed net maar even een potje dota. Nu na een paar keer proberen, staat er ook een vinkje bij die tweede(is nu autenticated), maar nu nog retrieving heroes....
Echt zoooo slecht van Blizzard. Ze hadden ook nog stresstest alles gedaan.
Mensen even een vraagje.
Ik heb via Battle.net een Account aangemaakt en Diablo 3 gekocht. Geld is al van me rekening en bij Order history staat er Queued. Moet ik gewoon de spel installeren en dan proberen in te loggen? Heb nog geen mail gehad met gamekey of iets dergelijks
Ik heb via Battle.net een Account aangemaakt en Diablo 3 gekocht. Geld is al van me rekening en bij Order history staat er Queued. Moet ik gewoon de spel installeren en dan proberen in te loggen? Heb nog geen mail gehad met gamekey of iets dergelijks
Verwijderd
Dat duurt erg lang. Wacht nu zelf al meer als 10 uur. Digital Download van Blizzard zelf betaald met Ideal. Blijft op queud staan. Kan je aanraden hem ergens anders vandaan te halenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:54:
Iemand die ik ken heeft zijn pre order niet binnen en nu een nieuwe gehaald bij blizzard zelf met ideal. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de betaling erdoorheen is?

Gewoon installeren, en tegen de tijd dat je klaar bent kan je misschien inloggen ivm servergerommel.Caneezy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Mensen even een vraagje.
Gamekey staat bij je battle.net account. Bij de info van diablo 3. Nu gewoon installeren lijkt mij en als het nodig is, moet je dus ff bij je aankopen kijken bij battle.net.Caneezy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Mensen even een vraagje.
Thanks a lot en onder mij. Ben het nu aan het installeren en dan probeer ik wel met inloggen. Geen mail gehad niks.Michielodc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:57:
[...]
Gamekey staat bij je battle.net account. Bij de info van diablo 3. Nu gewoon installeren lijkt mij en als het nodig is, moet je dus ff bij je aankopen kijken bij battle.net.
Nu problemen met installeren ;/
Krip schiet ook al op, lvl 45
http://nl.twitch.tv/nl_kripp
http://nl.twitch.tv/nl_kripp
Wow, hij is bij mij ook nog steeds bij retrieving heroes. De laatste keer dat ik op de knop login drukte was 10 minuten geleden ofzo. Hopelijk zijn ze wat wijzer hoe de 3006 error te fixen.Michielodc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:54:
Pfff, deed net maar even een potje dota. Nu na een paar keer proberen, staat er ook een vinkje bij die tweede(is nu autenticated), maar nu nog retrieving heroes....
jep... ik heb veel geduld, maar ik verwachtte toch echt wel dat blizz de zaak op orde had 1 dag na de release, kom op zeg
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Je begrijpt dat dit het moment is dat er een nog grotere groep spelers aan de slag gaat?FragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:
[...]
jep... ik heb veel geduld, maar ik verwachtte toch echt wel dat blizz de zaak op orde had 1 dag na de release, kom op zeg
Wat zijn mensen snel negatief zeg, bah!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Heren,
krijg net de melding dat allebei mijn bestelde Collector Editions onderweg zijn...
Als ze binnen zijn horen jullie het wel, dan kunnen de geïnteresseerden zich melden.
krijg net de melding dat allebei mijn bestelde Collector Editions onderweg zijn...
Als ze binnen zijn horen jullie het wel, dan kunnen de geïnteresseerden zich melden.
Het is de dag van release, niet 1 dag na de release...FragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:
[...]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb er ook last van en 2x telefonisch contact gehad met Battle.net. Ze 'advisreren' me gewoon te wachten terwijl er eigenlijk geen andere optie is.Michielodc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:57:
[...]
Gamekey staat bij je battle.net account. Bij de info van diablo 3. Nu gewoon installeren lijkt mij en als het nodig is, moet je dus ff bij je aankopen kijken bij battle.net.
Goed man zo'n online validatie systeem 
Als ik als server region 'asia' kies kan ik wel spelen.. ik neem aan dat m'n chars op europe bewaard blijven..:?
Kan ik tot ze bij Blizzard de rest op orde hebben ff met een andere class spelen
Als ik als server region 'asia' kies kan ik wel spelen.. ik neem aan dat m'n chars op europe bewaard blijven..:?
Kan ik tot ze bij Blizzard de rest op orde hebben ff met een andere class spelen
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik ben vast laat, maar de Making of (de bluray iig) heeft een secret pony menu 

Heb je een game key nodig dan bij online aangekochte licentie? Ik heb ook digitaal gekocht maar nergens een key ingevuld ofzo..Hummed schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:10:
[...]
Ik heb er ook last van en 2x telefonisch contact gehad met Battle.net. Ze 'advisreren' me gewoon te wachten terwijl er eigenlijk geen andere optie is.
Verwijderd
Iemand tip waar ik goedkoper die gamekey kan kopen en snel kan spelen? Om nou 60 euro te betalen terwijl hij overal 40-50 euro is...
Verwijderd
Kan iemand dit bevestigen ?Deegeeooh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:15:
Goed man zo'n online validatie systeem
Je kan op alle servers spelen, echter de characters die je daar aanmaakt kun je alleen op die server spelen. Je kunt niet van server naar server hoppen met je character.
MHW: Jay
Damn...waarom zo'n drukte pppfffff level 24 hier
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hoe kan het dat er nu al legendary items in AH staat...Jeetje gaan ze snel
Ja, op Asian gezet en ik krijg vrij snel het character scherm. Tweemaal geprobeerd, tweemaal snel. Terug naar Europe: geen verbinding.
Nou lekker dan...kan nu helemaal niet meer erin komen
Retrieving hero's list.... Zzzzzz
Retrieving hero's list.... Zzzzzz

[ Voor 27% gewijzigd door Xtr3me4me op 15-05-2012 20:36 ]
Tot level 14 gespeeld met de Witch Doctor... vind hem toch niet zo leuk als in aanvankelijk gedacht had, misschien ff er doorheen worstelen.
Nu ( althans voor de maintenance ) gestart met een wizard maar zoooo, die is sterk zeg...
Binnenkort ( lees, vandaag, morgen en overmorgen ) maar is de andere classes proberen, daarna weer werken
#D3 #Maintenance has been extended until approximately 1:30 PDT: http://bit.ly/KYL2jj
Nu ( althans voor de maintenance ) gestart met een wizard maar zoooo, die is sterk zeg...
Binnenkort ( lees, vandaag, morgen en overmorgen ) maar is de andere classes proberen, daarna weer werken
#D3 #Maintenance has been extended until approximately 1:30 PDT: http://bit.ly/KYL2jj
[ Voor 20% gewijzigd door OMD op 15-05-2012 20:42 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Doen de EU servers het voor enkelen wel of is het gewoon een 100% down zoals bij de US ?
Ik baal hier eigenlijk behoorlijk van
Ik baal hier eigenlijk behoorlijk van
too weird to live too rare to die
YES! I'm in
Gewoon nog even wat langer door proberen mensen, je komt er zo wel in
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:19:
Iemand tip waar ik goedkoper die gamekey kan kopen en snel kan spelen? Om nou 60 euro te betalen terwijl hij overal 40-50 euro is...
Meer mensen die veel pech hebben met craften?
Krijg alleen maar flut stats. Ging in de beta veel beter.
Krijg alleen maar flut stats. Ging in de beta veel beter.
Verwijderd
Een vraagje, heb de game vanmiddag gekocht en ben hem nu aan het installeren.
Klopt het dat dat zo tergend langzaam gaat? 1% doet die 10 minuten over.
Wizard vond ik ook erg sterk in het begin, maar na level 10 was mijn DH toch een stuk sterker voor mijn gevoel.OMD schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:39:
Tot level 14 gespeeld met de Witch Doctor... vind hem toch niet zo leuk als in aanvankelijk gedacht had, misschien ff er doorheen worstelen.
Ben al 3 uur aan het proberen zonder ook maar enig resultaatscorpie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:52:
YES! I'm inGewoon nog even wat langer door proberen mensen, je komt er zo wel in
Pfff, nou ik vind m'n Wiz nog steeds niet zo sterk vergeleken met de DH en WD. (veel met DH's samengespeeld en zelf een WD).Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:59:
[...]
Wizard vond ik ook erg sterk in het begin, maar na level 10 was mijn DH toch een stuk sterker voor mijn gevoel.
Het is wel te doen, maar je bent wel heel erg fragiel, zeker gezien ze de mobs iets sneller hebben staan dan in de beta en de dmg omhoog is gegaan.
Geen problemen hoor, maar ik vind het wel opmerkelijk.
aaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Was net een boss aan het killen op mn HC wizard, boom, error code en disconnected... iemand enig idee of mn char nu de sjaak is? kan niet meer inloggen
Was net een boss aan het killen op mn HC wizard, boom, error code en disconnected... iemand enig idee of mn char nu de sjaak is? kan niet meer inloggen
lol ik zie mijn char nu eindelijk....kan ik niet spelen.."unable to find all of the appropriate game configurations"psychodude schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:05:
[...]
Ben al 3 uur aan het proberen zonder ook maar enig resultaat.
kunnen jullie me vertellen waar de cd key zit in het doosje? Ik kan deze nergens vinden...
onder de dvdfloorjd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:09:
kunnen jullie me vertellen waar de cd key zit in het doosje? Ik kan deze nergens vinden...
onder waar je de cd inklikt?
psn: jagermeistertim
Phew, ben weer binnen!Junia schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:06:
aaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Gezien de problemen, ik copy-paste mijn wachtwoord en spam connect... binnen 5 minuten ben je binnen, als je problemen hebt 'na' de char selection dan moet je daar ook gewoon proberen te blijven loaden.
er hoort een wit plakkertje onder het vakje voor de cd te zitten (niet achter de cd dus)floorjd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:09:
zit bij mij niks..
Is het een sticker of een los dingetje?
Is het een sticker of een los dingetje?
[ Voor 54% gewijzigd door floorjd op 15-05-2012 21:11 ]
Scammed lol?floorjd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:11:
zit bij mij niks..
Soms blijft hij daar hangen... als het niet werkt zou ik op cancel drukken en dan weer proberen te connecten. normaliter blijft hij daar max 20 seconden steken.Syneast schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:11:
Retrieving Hero List... Dit gaat wel even duren denk ik
Ik zou dan zowel een mailtje naar je shop als naar de blizzard support sturen, kan best zijn dat er wat fout gaat met het plakken van die stickertjes in de fabriek.floorjd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:11:
zit bij mij niks..
Kijk ook ff goed rond in je doosje en achter alle papiertjes, misschien is ie losgekomen, kijk ook ff op de grond waar je em open maakte
Nou installatie is gelukt, maar nu is nog mijn Diablo 3 niet geactiveerd terwijl ik hem via Battle.net heb gehaald...... Lekker dit.......
Op wit stickertje, geplakt aan de zwarte binnenkant van het doosje (waar de DVD zit).floorjd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:09:
Gaat inderdaad wel langzaam, moet eerst uitpakken en dan instaleren, maar 10minuten/procent is wel erg langzaam.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:58:
Een vraagje, heb de game vanmiddag gekocht en ben hem nu aan het installeren.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Cancel gedrukt. Opnieuw inloggen laat hem hangen op Authenticating CredentialsJunia schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:12:
[...]
Soms blijft hij daar hangen... als het niet werkt zou ik op cancel drukken en dan weer proberen te connecten. normaliter blijft hij daar max 20 seconden steken.

hmmm de helft van de keren direct error 37 anders error 37 of 75 na connectie met battle.net
Dit is mooi kut

Dit is mooi kut

Ik ben tot nu toe elke keer binnen 5 minuten binnengekomen.
Copy-paste je wachtwoord (ik gebruik geen authenticator)
Start spel, probeer 10x
Restart spel
Start spel probeer 10x
Gaat best rap dan
al 4x gelukt
Copy-paste je wachtwoord (ik gebruik geen authenticator)
Start spel, probeer 10x
Restart spel
Start spel probeer 10x
Gaat best rap dan
Asia server: 'System shutting down in 15 minutes'

Verwijderd
Gaat toch wat sneller gelukkig, 56 % nu!True schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:14:
[...]
Gaat inderdaad wel langzaam, moet eerst uitpakken en dan instaleren, maar 10minuten/procent is wel erg langzaam.
Ligt waarschijnlijk aan een combinatie van je dvd speler en je hdd.
Maar maak je geen zorgen joh, je komt er nu toch niet in
fijn die disconnects
zojuist me 2e hardcore overleden. nu was die lvl 25... zucht.. gaan we weer opnieuw. als ik erdoorkom *cough*
zojuist me 2e hardcore overleden. nu was die lvl 25... zucht.. gaan we weer opnieuw. als ik erdoorkom *cough*
Verwijderd
Hahah, i know maar dan staat het er tenminste op :)!True schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:19:
[...]
Ligt waarschijnlijk aan een combinatie van je dvd speler en je hdd.
Maar maak je geen zorgen joh, je komt er nu toch niet in
Dan maar afleverringetje Game Of Thrones kijken!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 21:25 ]
Was al weer lvl 25 lol.Flghter1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:21:
fijn die disconnects
Ik heb na 4-5 uur een lvl 11, maar neem dan ook alles mee etc.
Barbarian Fighter lvl 18 DOODTrue schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:23:
[...]
Was al weer lvl 25 lol.
Ik heb na 4-5 uur een lvl 11, maar neem dan ook alles mee etc.
Barbarian Fighter lvl 25 DOOD
Barbarian Fighter lvl 1 gaat van start zodra ik inlog
Verwijderd
Ik zat er na de Starters Edition over te denken om het hele spel online te kopen....
Ben blij dat ik het niet gedaan heb!!
Ben blij dat ik het niet gedaan heb!!
waarom maak je zoveel champions?Flghter1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:29:
[...]
Barbarian Fighter lvl 18 DOOD
Barbarian Fighter lvl 25 DOOD
Barbarian Fighter lvl 1 gaat van start zodra ik inlog
omdat ik hardcore speel. als er 1 dood gaat moet ik opnieuw beginnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic