AMD Fusion E350 o0
Kan wow spelen al zijn de raids drama en geeft het me flashbacks aan mijn toen r9700pro
Kan handig zijn om te weten of het werk, zodat als ik ziek ben gewoon kan spelen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nee, volgens de fora op Blizzard niet...Derr_Hans schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Is dat alleen als je een shield aan die Templar geeft ?
Heb alleen dus met een maat gespeeld in coop met mijn DH heb wel die templar maar die loopt dus niet mee in coop dus ook zijn inventory niet geopend.
Nou is lvl 9 zo gepiept in een uurtje, maar had wel leuke xbow en quivers ge-equiped en bogon eindelijk een beetje damage te doen. Al is het maar een uurtje, is toch zonde van je tijd
Het gebeurt alleen met de DH class zo lijkt het...
Anderen mensen die net een account en char aanmaakten konden gelijk spelen. Niks error 3006.
Dit is volgens mij gewoon een bug. Net als in de beta. Game over...
Als ik thuis kom, hoop ik dat ik meteen kan loggen en spelen zonder deze ongein.Thalaron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:58:
Ik geeft het op voor vandaag... BLIJF continue de melding krijgen UNABLE TO INITIALIZE STREAMING
Gister avond dat geintje mee gemaakt iets meer dan anderhalf uur lang.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Weet niet of dit het probleem veroorzaakt.. maar downloader geeft steeds aan dat ik achter een firewall zit, kan modem niets instellen... iMac heeft geen firewall aanstaan.... zucht...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb de beta gespeeld op een AMD E-350, dat ging zonder problemen.Derr_Hans schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:58:
Ben benieuwed of mijn pc in de slaapkamer D3 kan draaien
AMD Fusion E350 o0
Kan wow spelen al zijn de raids drama en geeft het me flashbacks aan mijn toen r9700pro
Kan handig zijn om te weten of het werk, zodat als ik ziek ben gewoon kan spelen
Dit was echter op een 1366x768 TV en alles op low.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
HiThalaron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:58:
Ik geeft het op voor vandaag... BLIJF continue de melding krijgen UNABLE TO INITIALIZE STREAMING
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4926494118
Security settings?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Ennnnnnn toen waren we level 40
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Bij mij zal de CPU het probleem niet zijn, maar wellicht wel de GPU.Bospa01 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:01:
[...]
Heb de beta gespeeld op een AMD E-350, dat ging zonder problemen.
Dit was echter op een 1366x768 TV en alles op low.
Ik heb in mijn oude laptap een een NVIDIA 9200M GS. Dragon Age 2 was bv geen probleem.
Iemand een vergelijkbare kaart?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Kan ik de runes beter bewaren voor een paar spells of kom je die toch genoeg tegen?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Vandaar dat ik wel op US servers kan spelen...
Voor mij geen DH meer totdat deze bug gefixed is...
Mocht je nu als DH spelen, wees gewaarschuwd: Je kan niet meer inloggen!
Verwijderd
zit hij dan niet gewoon direct gekoppeld aan je battle.net account?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:33:
Diablo 3 via blizzard site gekocht, digitaal. Nog steeds geen key..=.=
[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 15-05-2012 17:35 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Staat gewoon onder de DVD, aan de binnenkort van het hoesje dus, geplakt.aicaramba schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:33:
Errr (misschien) een domme vraag.. Maar ik heb een boxed diablo 3 gekocht, maar ik kan de activatie key niet vinden.. Kan iemand me vertellen waar de key zich bevindt?
Dat stickertje is bij mij helemaal wit.. Staat niets op -.-casper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:35:
[...]
Staat gewoon onder de DVD, aan de binnenkort van het hoesje dus, geplakt.
We are experiencing some delays in payment processing right now which means that even payments made through methods like iDeal are not being received. Also due to the unprecedented large number of purchase requests coming through it is taking longer for our systems to process them and add the games to the respective Battle.net's
Our Engineers are currently working alongside everyone involved to get this resolved as soon as possible,
Kind Regards,
Game Master Aliynnah
English Game Master Team
Blizzard Europe
En dan is het nog babyblauw geverfd ook.
Ik ben mijn marathon nog aan het streamen @ www.twitch.tv/kaluroo
Waar heb je die gekocht dan? Is wel heel erg raar hoor.aicaramba schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:35:
[...]
Dat stickertje is bij mij helemaal wit.. Staat niets op -.-
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:58
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
And I raise you:

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Misprints worden alleen maar meer waard.... </troost mode>aicaramba schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:35:
[...]
Dat stickertje is bij mij helemaal wit.. Staat niets op -.-
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Netjes, gz.
Demon Hunter... wanneer ben je voor het laatst uitgelogd als ik vragen mag?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Uitgelogd? Wat is dat?casper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:49:
[...]
Netjes, gz.
Demon Hunter... wanneer ben je voor het laatst uitgelogd als ik vragen mag?
Je loopt 3 levels achter!
Mja, we zullen het morgen wel zien
Zit zelf op de EU server en kan gewoon spelen met de DH. Moet ik nu wachten met spelen (templar quest komt er aan) tot de fix of heeft dit met co-op te maken?
En toen zag ik de link naar gamer.nl. Als ik het goed begrijp kan ik dus prima doorspelen als ik de templar maar geen schild geef.
[ Voor 15% gewijzigd door Aghanim op 15-05-2012 18:02 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Boeie, ik zit over de 2K dmg

Neuh
Nu 17 uur op rij
Volgens sommigen is het niet alleen de DH...
Volgens sommigen kan de bug triggered worden door anderen in de party.
Moeijlijk te zeggen, want kom er al uren niet meer in...
Verwijderd
I dare you to log outAngeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:02:
[...]
Boeie, ik zit over de 2K dmg
[afbeelding]
[...]
Neuh
Nu 17 uur op rij
Op eigen risico
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Haha nee heb al 2-3 keer uitgelogd
Ik heb bewust niet besteld en gegokt op beschikbaarheid in de winkels. Vanmiddag bij Eplaza voor 46€ opgehaald en kon direct spelen. Vind het belachelijk dat Blizz 59€ vraagt terwijl het retail blijkbaar voor 46€ kan.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:04:
Had ik maar eerder besteld. Nu al 10uur aan het wachten totdat de Ideal betaling erdoor komt. *zucht*
Even Googlen had je vraag direct beantwoordVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:09:
is diablo 3 ook met xboxcontroller te spelen?? of alleen met muis en toetsen??
[ Voor 31% gewijzigd door Aghanim op 15-05-2012 18:12 ]
MazzelaarAngeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:10:
[...]
Haha nee heb al 2-3 keer uitgelogdMoest ook m'n CE activeren
Ik kan helemaal niet meer inloggen (EU en nu ook al US niet meer )
Ik heb hem nog om kunnen ruilen.. Ze waren al dicht, maar er wachtte wel iemand.Ryan_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:45:
Productie foutjes zijn natuurlijk altijd mogelijk. Zeker bij zo'n massa productie als Diablo III. Maar wel balen zeg!
Ik heb hem gekocht bij de intertoys, omdat hij bij dixons, frs en the music store al was uitverkocht.
Die link is achterhaald.anu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:10:
Zoals ik de link van Gamer.nl lees, worden spelers waar de bug optreed, uit de game gegooid en kunnen daarna niet meer inloggen? Dat is mij iig niet gebeurd.
Ik zit al vanaf het eerste uur op het Blizzard forum in twee topics, waar ook al een mod berichten heeft geplaatst als confirmatie en dat ze bezig zijn met een fix.
Die Templar is niet de oorzaak.
Ik zat uren te spelen en bleef over met een andere. Die was echter een totale noob. 2x zoveel hp maar durfde niet in de aanval (een wizard) en ik was een dh en moest al het vuile werk opknappen...anu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:14:
Werd je echt eruitgegooid dan Casper? Of ben je zelf uitgelogd en kon je erna er niet meer in.
Ben daarom dan ook al 2x dood gegaan. Dus wou naar een andere public game, waarop deze bleef hangen en mij eruit gooide... opnieuw inloggen = permanent error 3006.
In die skill-lijst staan twee pijltjes boven in het scherm. Hiermee kan je van skillcategory swappen.Jochem Boom schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:17:
Vraagje: Ik heb de elective mode geactiveerd, maar kan alsnog niet kiezen waar ik welke skill plaats. Ben wel pas level 7. Kan ik pas kiezen als ik alle skillslots heb vrijgespeeld?
Pfff, das wel heel zuur, ik zou echt hard balen als ik de rest van mn vrije dagen straks tegen error 3006 aan zit te kijkencasper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:17:
[...]
Ik zat uren te spelen en bleef over met een andere. Die was echter een totale noob. 2x zoveel hp maar durfde niet in de aanval (een wizard) en ik was een dh en moest al het vuile werk opknappen...
Ben daarom dan ook al 2x dood gegaan. Dus wou naar een andere public game, waarop deze bleef hangen en mij eruit gooide... opnieuw inloggen = permanent error 3006.
Sterkte man!
Edit: Ah nu voor de afwisseling error 75
[ Voor 18% gewijzigd door richards3 op 15-05-2012 18:23 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ja, bedanktanu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:21:
[...]
Pfff, das wel heel zuur, ik zou echt hard balen als ik de rest van mn vrije dagen straks tegen error 3006 aan zit te kijken
Sterkte man!
Precies ook op een vrij gevraagde dag. Kan niet zuurder inderdaad.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Weet niet of het hier mag.. maar kan iemand me een trial key doorsturen? dan kan ik al even spelen.
Tenzij jullie een website kennen waar ik mijn licentie direct krijg?
casper1987vd in "Diablo 3: Kroegtopic"Reboot schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:25:
Ik wil het ook gaan spelen.
Weet niet of het hier mag.. maar kan iemand me een trial key doorsturen? dan kan ik al even spelen.
Tenzij jullie een website kennen waar ik mijn licentie direct krijg?
Heb hem ook eindelijk kunnen installeren.. al vanaf 14:00 uur aan het proberen...rickuss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:26:
Vannacht tot 01:00 uur geprobeerd in te loggen.. Nu eindelijk weer thuis, probeer ik in te loggen... blijft de boel weer hangen op authenticating (error 75)... GRRRR
Krijg je om 16:15 het voor elkaar...
Om vervolgens continue Error 75 te krijgen lol
Ik was lekker aan het spelen, knikkert ie me eruit met een error. Nu ook hier error 75Thalaron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:35:
[...]
Heb hem ook eindelijk kunnen installeren.. al vanaf 14:00 uur aan het proberen...
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dat is beter dan een 3006, vroeg of laat moet dat toch gefixed worden en zul je alsnog 75 krijgen.Thalaron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:35:
[...]
Heb hem ook eindelijk kunnen installeren.. al vanaf 14:00 uur aan het proberen...
ik ben er ook van... was effe aan het koken wil opnieuw inloggen error 75!Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:36:
[...]
Ik was lekker aan het spelen, knikkert ie me eruit met een error. Nu ook hier error 75
Indeed.. Stress test haha! Anyway, ik had wel verwacht dat ze na bijna 1 dag toch wel de zaak onder controle hadden... Queue's oke, maar gewoon een error....Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:37:
Ik heb vanmiddag gewoon kunnen spelen en sta nu op het punt naar een vriend te gaan. Weinig D3 zometeen als ik dat zo leeswaar was die beta dan voor zou je denken....
Fix het gvd eerst voor de betalende spelers
En tsja... het is crisis he ;D
Ze hadden ook grote plannen met queues e.d., niks van terug te zien nu.. Lekker danFragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:39:
[...]
Indeed.. Stress test haha! Anyway, ik had wel verwacht dat ze na bijna 1 dag toch wel de zaak onder controle hadden... Queue's oke, maar gewoon een error....
So true.cvs79 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:41:
Wat ik vooral vreemd vind is dat ze vanaf dag 1 trials en starter edities aanbieden.
Mwah, het kan goed zijn dat het druk is doordat mensen die nu pas het spel hebben na een werkdag de boel opstarten. En wellicht is het zelfs zo dat trials een hele andere logonserver hebbencvs79 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:41:
Wat ik vooral vreemd vind is dat ze vanaf dag 1 trials en starter edities aanbieden.
http://img542.imageshack.us/img542/2820/d3cefa.jpg
Krijg een echte thumbnail niet voor elkaar met verkleind plaatje, en aangezien het nogal een grote foto is bespaar ik jullie browser lag
Heeft atm volgens mij helemaal niets met load te maken...FragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:42:
[...]
Mwah, het kan goed zijn dat het druk is doordat mensen die nu pas het spel hebben na een werkdag de boel opstarten. En wellicht is het zelfs zo dat trials een hele andere logonserver hebben
Volgens mij zijn nu die error 3006 bug aan het fixen. Vandaar dat iedereen eruit geknald is.
Een bug die het spel onspeeldbaar maakt is totaal wat anders dan concurrency load.
Kan ook, maar bij hun 'breaking news' staat toch duidelijk dat de logonservers overbelast zijn.casper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:45:
[...]
Heeft atm volgens mij helemaal niets met load te maken...
Volgens mij zijn nu die error 3006 bug aan het fixen. Vandaar dat iedereen eruit geknald is.
Een bug die het spel onspeeldbaar maakt is totaal wat anders dan concurrency load.
maar hoe kan ik die claimen? vind het namelijk niet in mijn Kist.
groetjes
Op het AH scherm zit ergens een tab waar je de items naar je stash kan zenden.Dunello schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:48:
Ik heb net een Item gekocht op AH
maar hoe kan ik die claimen? vind het namelijk niet in mijn Kist.
groetjes
Bij transactions of zo.. of completed auctions.
[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 15-05-2012 18:49 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
False Positive. Geen aandacht aan schenken verder.MiliaanR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:44:
Uhm, waarom krijg ik als ik na het Kroegtopic ga direct een malware report van Chrome?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dat is fud.FragNeck schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:47:
[...]
Kan ook, maar bij hun 'breaking news' staat toch duidelijk dat de logonservers overbelast zijn.
Ik heb hier een aantal maal naar Blizzard's mod post gewezen dat ze met de error 3006 bug bezig zijn.
Overload is gewoon een error 37 in de meeste gevallen.
Het volgende probleem geldt niet voor iedereen.
Nu met de beta heb je veel moeite met inloggen. Hierdoor ga je lekker je wachtwoord copy pasten. Handig want dit gaat lekker snel maar dit schijnt niet voor iedereen te werken. Je hebt kans dat je namelijk inplaats van je wachtwoord gewoon ***** tekens aan het kopieren bent. Dit kun je controleren door je wachtwoord eenmalig bij je e-mail adres te plakken. Wanneer je ***** tekens ziet dan kan je het dus niet kopieren en plakken en moet je even via alt+tab in notepad je wachtwoord intikken en vanuit daar kopieren. Nu kun je wel succesvol het wachtwoord copy pasten
*Je kan ook je wachtwoord in de e-mail textbox ingame typen en copy-pasten.
Met dank aan casper1987vd.
[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-05-2012 19:06 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic