Vlassie is er nog hoorjimh307 schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:24:
[...]
Fijn dat je er blij mee bent. Een nieuwe elektrische fiets is natuurlijk mooi speelgoed.
Zo ook voor mijn Sparta. Ik kocht de fiets bij de lokale FM terwijl ik via internet 400 euro had kunnen besparen. Toch geen spijt van want als er iets is kan ik zo bij onze lokale FM binnenlopen. Hij is ook erkent Sparta dealer.
Via internet kan alle wat prijs betreft, maar als ik de verhalen soms hoor (2 weken wachten op een mobiele FM) dan heb ik toch een goede keus gemaakt.
Verder gaat het in dit topic hoofdzakelijk over speedbikes. Waar is de rustige 'normale' fietser?
PS: Dat ik respect heb voor mensen die met een speedbike de auto laten staan.
Waar is Vlassie1980 gebleven?
Heb mijn fiets even afgeleverd voor een onderhoudsbeurtje, deze week vrij dus dat kwam goed uit. Bij 12go ook even de Kalkhoff Integrale bekeken, wat een mooi dingetje is dat
Nadeel is wel dat de accu geen handvat heeft en je hem dus zorgvuldig vast moet houden als je hem van het frame hebt afgenomen om binnen op te laden, anders klettert ie. Ook remlicht wanneer je remt en kentekenplaatverlichting. Erg mooi doordacht, het is eigenlijk een halve bromfiets.