Nee, niet 2 streepjes voor de accu. Ik bedoel dat bij bereik 2 streepjes staan. Dat is nadat er een 0 in beeld is gekomen. Bij een bereik van 0 heb je dus nog 1 a 2 km ondersteuning.Athome schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:59:
2 streepjes en dan nog 1 km! Dan staat de ondersteuning ook in de hoogste stand. Met 2 streepjes in standje tour fiets ik nog makkelijk een kilometer of 10. Alleen met veel wind tegen is dat niet te halen.
Ook in de hoogste stand blijft de Bosch tot aan einde maximaal ondersteunen. Wellicht dat een paar honderd meter voordat de ondersteuning er helemaal mee stopt (accu symbool knippert dan ook), deze wat minder wordt.
Zag overigens een screenshot van een Windows Phone voorbij komen. Run The Map is ook een leuke App.
Ik heb nu ruim 2000 km gefietst met een open kast (derailleur) en alleen smering (met enige regelmaat) gedaan verder niets. De fiets is pas voor onderhoud geweest en heb de dealer niet over ketting en tandwielen gehoord. Ben dus benieuwd hoeveel km's ik haal.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...