Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Een hoop "nieuwe" informatie in de Ask us anything :

http://www.elderscrollson...-anything-variety-pack-12

Met name deze springen er uit :

Every NPC will leave and return to normal life when their task is done. None of them will stay by your side all the time—that’s what your guild mates are for!

Dark Anchors appear in specific places throughout the zones, and they don’t dynamically spawn in different locations.

While Cyrodiil—our open PvP area—is certainly large, rest assured that there is an even larger area that does not allow PvP.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Tip voor potentiële kopers:

Greenmangaming.com heeft deze week een voucher voor 20% korting. PH4V4F-33PTVI-5HXNWG
De prijzen zijn dan als volgt:

€44,00 Elder Scrolls Online Standard Edition
€64,00 Edler Scrolls Online Digital Imperial Edition

Echter, als je even met een proxy speelt kun je dezelfde prijzen in USD krijgen, dus $64 voor de digital Imperial, dat is omgerekend zo'n €47,-
En dat werkt, want ik heb hem net gekocht voor die prijs. Er is geen verschil tussen de US versie van het spel en de EU versie, hebben de devs als meerdere malen aangekaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Jeetje dat scheelt wel even.
Net gisteravond de digital Imperial edition voor 79 gekocht :(

Ach, dan maar een biertje minder deze week :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 16:59
Bedankt Waele, heb meteen maar de Imperial Edition gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:05
Voor iedereen die nog mee wil doen aan de beta, curse.com gaat 500000 beta keys weg geven vanaf morgen!

Volgens mijn ESO mail:
Bring your friends
Additional beta keys available now at curse.com. Spread the word and quest with your friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ik zag het ja, een beta weekend. Vorige beta heb ik gespeeld en heb nog steeds toegang tot het beta forum, echter geen mail ontvangen voor deze beta dus het is mij nog onduidelijk of ik kan spelen ja of nee. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Manabrew schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 00:51:
Ik zag het ja, een beta weekend. Vorige beta heb ik gespeeld en heb nog steeds toegang tot het beta forum, echter geen mail ontvangen voor deze beta dus het is mij nog onduidelijk of ik kan spelen ja of nee. :/
Ga er maar wel vanuit. Wat ik heb gehoord is dat iedereen die in één van de vorige beta's zat ook in deze mee mag doen. Invites worden in waves verstuurd dus die kan ook morgen de hele dag nog komen. Ik heb die van mij ook nog niet, maar verwacht hem nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
fier0x schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 00:44:
Voor iedereen die nog mee wil doen aan de beta, curse.com gaat 500000 beta keys weg geven vanaf morgen!

Volgens mijn ESO mail:
Bring your friends
Additional beta keys available now at curse.com. Spread the word and quest with your friends.
Je moet wel een betaald account (curse premium) hebben om mee te kunnen doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Knight schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 05:45:
[...]

Je moet wel een betaald account (curse premium) hebben om mee te kunnen doen. :(
Dat zag ik dus ook.
errug jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:50
Beetje jammer dat curse met zulke fratsen komt. Ze proberen met die key's extra abbonementen op hun systeem te krijgen.

Edit:: Nieuwe patch van 2GB? :) Hopelijk krijgen we nu een recentere build!

[ Voor 24% gewijzigd door Ryatzu op 05-02-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wel vreemd
Heb de vorige beta meegedaan en nu krijg ik een key voor beta weekend en als ik die wil registreren geeft hij "invalid code" aan.

Neem aan dat ik wel kan spelen want in mijn account staat beta access en early access ?
Als dat zo is kan ik nl. de key weggeven

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:51:
Wel vreemd
Heb de vorige beta meegedaan en nu krijg ik een key voor beta weekend en als ik die wil registreren geeft hij "invalid code" aan.

Neem aan dat ik wel kan spelen want in mijn account staat beta access en early access ?
Als dat zo is kan ik nl. de key weggeven
Ja als dat er staat dan heb je acces.

En mocht je hem weg willen geven, zou ik hem graag van je willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:00:
[...]

Ja als dat er staat dan heb je acces.

En mocht je hem weg willen geven, zou ik hem graag van je willen.
Geen idee of dat gaat werken. Ze hebben duidelijk aangegeven dat de key's die weg gegeven worden specifiek voor een email adres zijn.

Zelfde met inloggen van je account op een ander ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ryatzu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:04:
[...]
Geen idee of dat gaat werken. Ze hebben duidelijk aangegeven dat de key's die weg gegeven worden specifiek voor een email adres zijn.
Zelfde met inloggen van je account op een ander ip adres.
Daar kom ik dit weekend wel achter.
Als ik hem niet nodig heb dan geef ik hem gewoon weg, of hij dan wel of niet werkt daar kan ik niets aan doen maar het is zonde om er niets mee te doen.

Of bedoel je dat hij aan mijn account hangt en ik daar problemen mee kan krijgen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Iusedto schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:07:
[...]

Daar kom ik dit weekend wel achter.
Als ik hem niet nodig heb dan geef ik hem gewoon weg, of hij dan wel of niet werkt daar kan ik niets aan doen maar het is zonde om er niets mee te doen.

Of bedoel je dat hij aan mijn account hangt en ik daar problemen mee kan krijgen ?
Ook dat denk ja. Ik lees overal waarschuwingen dat je geen key's/accounts moet verkopen of kopen.
Ze checken letterlijk of je key wel aan het zelfde account zit met je email als waarmee je je hebt aangemeld.
Ik ga het risico niet nemen :)

Edit: Jeetje wat is die patch groot. Nu opeens 4GB erbij :S
Als alles klaar is zal ik eens het totaal aan opslag melden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 05-02-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, ok.
Dat is dan lastig ja, aan de andere kant denk ik niet dat ze het kunnen of willen controleren.
Ik had al stress test access van de vorige keer en toch krijg ik nu een nieuwe key.

Beta weekend begint zaterdag ochtend om 06.00 uur als ik het goed heb.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

If you already have an account, disregard the beta key in this email. All you need to do is run your launcher and let it patch! Remember to log in with your username, not your email address

If you have not created an account, you'll need to create one and redeem the beta key provided in this email here.

YOUR BETA KEY: key
Beetje misleidend in de mail. Nu wordt de indruk gewekt dat je de key kan weggegeven én zelf ook kan spelen als je al een keer hebt meegedaan. Maar ik denk dat de key gebonden is aan je account en dat je het nu niet nog een keer hoeft in te vullen.

Edit van edit: het is dezelfde key als de vorige keer, dus er valt niet veel weg te geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 05-02-2014 09:20 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gundogan schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:18:
[...]
Edit van edit: het is dezelfde key als de vorige keer, dus er valt niet veel weg te geven.
Dan zijn wel snel klaar :)

Wel jammer, had nl. graag een tweaker aan een key geholpen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
voor de mensen die hopen een key van curse te krijgen:
Alleen voor premium members

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had toch 2 verschillende keys dacht ik, of ik heb met meerdere emailadressen ingeschreven.

Had alle mailtjes al weggegooid, beetje jammer, had ik nog een tweaker kunnen helpen :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
De Curse keys zijn alleen vandaag voor Premium members, vanaf morgen wordt het restant opengesteld voor alle reguliere members, dus grijp je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Heeft iemand de tijd al omgerekend wanneer we kunnen starten vrijdag/zaterdag?
Ik kom er niet uit met de drie keuzes qua est....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gundogan schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:18:
[...]
Net even gecontroleerd maar de key is wel degelijk een ander nummer ( in ieder geval bij mij)
Lijkt echter wel account gebonden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nightcrowy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:12:
Heeft iemand de tijd al omgerekend wanneer we kunnen starten vrijdag/zaterdag?
Ik kom er niet uit met de drie keuzes qua est....
Eastern Standard Time is 6 uur vroeger dan hier, dus van vrijdag 18:00 tot maandag 06:00. (12PM is middag, 11:59PM is 1 minuut voor 12 's avonds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Iusedto schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:18:
[...]

Net even gecontroleerd maar de key is wel degelijk een ander nummer ( in ieder geval bij mij)
Lijkt echter wel account gebonden
Dan word ik hier genept door hun! :)

Nouja, jammer dan. Ik check het nog wel van het weekend dan, maar ik had liever iemand anders blij gemaakt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Manabrew schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:02:
De Curse keys zijn alleen vandaag voor Premium members, vanaf morgen wordt het restant opengesteld voor alle reguliere members, dus grijp je kans.
Dit klopt!
"NON-PREMIUM members will be able to get a key FEBRUARY 6TH."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Patchen is klaar, nu totaal 29,4GB.
Zat bij de launcher settings dat er staat dat je minimaal 30GB nodig heb.
Klopt dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:16

Masuchievo

Cpt. Average

Ik heb ook een key gekregen en ik ga zeker weten het spel niet spelen. Ook al is er wat onduidelijkheid over of het nou wel of niet werkt: D6EA-T9XC-MHL3-Y3AT-RGLP. Maar dan zonder streepjes.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb hier ook een key, ik kan dit weekend helaas niet gamen, dus hoop ik er hier iemand blij mee te maken : GWX9N79HLH7YHE4KHW4R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Ik heb ook weer een key gekregen, ga ik wel weer gebruiken om te kijken of het wat beter is geworden.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Roshnak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
Ik heb hier ook een key, ik kan dit weekend helaas niet gamen, dus hoop ik er hier iemand blij mee te maken : GWX9N79HLH7YHE4KHW4R
Vergelijk die key eens met je vorige beta key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Waele schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:08:
[...]

Vergelijk die key eens met je vorige beta key?
Ik heb geen vorige key, dit is mijn eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Bestaande acounts (van de vorige stress tests) en nieuwe accounts krijgen weer keys zo te zien.
Als je een bestaande bent dan hoef je niets te doen voor de aankomende beta, maar alsnog krijg je dus een beta key.

Ik heb ze vergeleken en de key's zijn hetzelfde (als je met de vorige beta mee hebt gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
Roshnak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Ik heb geen vorige key, dit is mijn eerste.
Ah, oke. Die van mij was identiek aan mijn vorige. Volgens mij zijn ze account bound en is het niet de bedoeling dat je ze weggeeft (als dat uberhaupt kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ryatzu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:54:
Patchen is klaar, nu totaal 29,4GB.
Zat bij de launcher settings dat er staat dat je minimaal 30GB nodig heb.
Klopt dus wel :)
Flinke client voor paar dagen hopelijk gamen :/ Gooi hem vanavond wel even aan, geen idee of ik er dit weekend aan toe kom, maar moet het even hebben gezien :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:22:
[...]
Tot nu toe is het altijd de meest recente speelbare build geweest. De grootte van de patch komt door de vele veranderingen in een bepaald soort textures en een aantal nieuwe models. Als het goed is zal je niet meer de rode vraagtekenkubus zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Voor dit weekend:

XGA3HELA6EJLWCMW5MEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
waar voer je die codes in want op Redeem Code accepteert hij het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
FitzChevalric. schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:42:
waar voer je die codes in want op Redeem Code accepteert hij het niet
Hoogstwaarschijnlijk zijn deze keys al gebruikt door iemand anders, maar volgens mij zijn alle keys gebonden aan het e-mail adres waarnaar ze zijn verzonden dus delen heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyaku
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:44
Manabrew schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:46:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zijn deze keys al gebruikt door iemand anders, maar volgens mij zijn alle keys gebonden aan het e-mail adres waarnaar ze zijn verzonden dus delen heeft geen zin.
Keys zijn niet email gebonden, m'n broer heeft zijn key aan een ander gegeven en die heeft deze gewoon kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ja alleen als het je eerste key is, als je voor de 2e keer een mail krijgt kun je hem niet afgeven, dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat ik ook een key heb gekregen.
Inderdaad niet account gebonden. Had me via 2 accounts voor beta opgegeven.
En mijn account op de site was andere email kon me zo inschrijven.

Mocht ik op de andere account nog een key krijgen dan dump ik hem hier (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
SinergyX schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:44:
[...]

Flinke client voor paar dagen hopelijk gamen :/ Gooi hem vanavond wel even aan, geen idee of ik er dit weekend aan toe kom, maar moet het even hebben gezien :P
Mja zit zelf ook met dat dilemma... Best een dikke download voor een weekendje, waarbij je ook nog maar moet zien of je enigzins normaal kunt spelen (vanwege lag, vele medespelers, etc). Vorige keer waren de reacties ook nogal gemengd om het zo maar te zeggen.

Aan de andere kant... tis wel weer dat je het even gezien hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerst 21GB downloaden, niets aan het handje, 120GB op mijn SSD vrij. Nu eindelijk klaar 'not enough diskspace', en waar precies had je de overige 99GB gelaten? :? Druk nog een keer install, gaat dat ding doodleuk die hele 21GB opnieuw downloaden :/

Grappig genoeg, het gaat me enkel om de combat, meer niet. Settings, quests, zal me allemaal boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij gaat het om het geheel.
Als ze het skyrim morrowind gevoel kunnen houden binnen een mmo dan ben ik verkocht.

Word voor mij mijn eerste betaweekend dus ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:02:
[...] Als ze het skyrim morrowind gevoel kunnen houden binnen een mmo dan ben ik verkocht. [...]
Het verhaal wel, maar de openness van de wereld is wel een stuk verkleind. Dat kon ook eigenlijk bijna niet. Moet wel zeggen dat nu veel instanced is het een stuk beter is, maar het gevoel van TES spellen dat alles om jouw draait en je de levende god onder de minderbedeelden bent is vrijwel afwezig. Dat valt ook niet te combineren met de aanwezigheid van anderen.
Dat is mijn mening iig. Dat gezegd hebbende vind ik wel dat ze goed werk hebben geleverd en denk ook dat ESO die spelers zal aantrekken die niet diehard TES singleplayer fans zijn, maar ook niet diehard MMO spelers. Precies die groep in het midden zal zich enorm kunnen vermaken met ESO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het een groot stuk openheid mist ten opzichte van de opzichstaande titels snap ik.

Maar het gaat voornamelijk om de lore het gevoel en de diepgang.
En niet meer een god zijn is misschien wel fijn (-; houd ik het misschien langer vol als de 300 uur die ik maar in skyrim heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:01
Curse.com geeft nu ook aan normale accounts keys weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
mvddonk schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:26:
Curse.com geeft nu ook aan normale accounts keys weg.
vraagje, de key dat je kunt krijgen via curse is dat voor de hele beta of weekend tests?

[ Voor 49% gewijzigd door oostland33 op 06-02-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
oostland33 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:19:
[...]

vraagje, de key dat je kunt krijgen via curse is dat voor de hele beta of weekend tests?
Alleen dit weekend en waarschijnlijk ook geldig voor volgende weekends (zoals nu het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:46
Vorige beta liep voor geen meter op mn laptop. Heb een http://tweakers.net/produ...-special-edition/reviews/

Had wel verwacht dat ik hem redelijk kon draaien. Van het weekend maar een nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Ryatzu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:22:
Beetje jammer dat curse met zulke fratsen komt. Ze proberen met die key's extra abbonementen op hun systeem te krijgen.

eerst had ik ook die patch van 2 gig en erna kawm er nog een van 6 gig...dat gaat lekker zo damn

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan zijn het nog wel incremental updates ook nog :)
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:37:
Vorige beta liep voor geen meter op mn laptop. Heb een http://tweakers.net/produ...-special-edition/reviews/

Had wel verwacht dat ik hem redelijk kon draaien. Van het weekend maar een nieuwe poging.
Had je last van lage fps of lag spikes? Tijdens de stresstest had overigens iedereen wel last van het niet soepel draaien. Dat was gewoon de server die overbelast was. Als je echt instabiele fps hebt en of lage fps dan zou ik een forum topic openen op het beta forum. Ik weet niet of je kan wisselen tussen de dedicated GPU en de integrated GPU, maar als je dat wel kan moet je even goed kijken of niet gewoon de integrated GPU is genomen.
En uiteraard morgen even de "known technical issues" thread opzoeken op het forum en daar rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 08:46
Had erg lage fps. Erna ff een ander spel geprobeert en die liep als een trein. Ga vanaaf de patch downloaden. En dan opnieuw proberen. Snap ook wel dat mn laptop niet alles op high kan draaien, maar zelfs alles op low was bijna onspeelbaar. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

key voor de liefhebbers:
TJWCG45MJ9MHEJWFXL4K

Friday, February 7th at 12:00PM EST until Monday, February 10th at 11:59PM EST

;)

[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 06-02-2014 19:45 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ga het toch ook weer een kans geven. Ben benieuwd. Vorige bèta weekend vond ik tegenvallen, maar bleef toch het spel steeds opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik was verkocht :)

Kan werkelijk niet wachten .
Heerlijk om morgen weer te kunnen spelen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik ben toch wel erg benieuwd.
Heb mezelf aangemeld voor de beta.

Even voor mijn info. Deze game bevat voorlopers. Maar is dit echt een opvolger of is deze game qua verhaal(lijn?) een game op zich zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb alle games gespeeld maar misschien is dit het beste antwoord voor je ?

http://elderscrollsonline.com/en-uk/game-guide/story

Hoe het verhaal uitpakt t.o.v. de single players games weet ik helaas( :( ) niet want ik heb geen continue beta key maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten en de game me gewoon laten verassen

Zit serieus te twijfelen of ik uberhaput wel doorga met mijn beta char ( wat mijn main wordt) of gewoon blijf in de lage levels met classes die ik niet ga spelen.
Wil eigenlijk niet teveel weten van mijn main class :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:09:
[...]Even voor mijn info. Deze game bevat voorlopers. Maar is dit echt een opvolger of is deze game qua verhaal(lijn?) een game op zich zelf ?
Iusedto schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:22:
[...] Hoe het verhaal uitpakt t.o.v. de single players games weet ik helaas( :( ) niet want ik heb geen continue beta key maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten en de game me gewoon laten verassen [...]
spoiler: uit voorzorg maar spoiler tags, maar waarschijnlijk niet nodig :)
Het verhaal is gewoon lore-friendly. Ik heb mij erg vermaakt met één van de kanten van het verhaal. Ik denk dat mensen die TES spelen voor het verhaal zich wel kunnen vermaken met ESO. Het verhaal is IMO beter dan die van Oblivion en Skyrim en naar zeggen (zelf nooit echt lang gespeeld) lijkt het wat meer op morrowind. Het verhaal speelt zich overigens af voor alle andere TES spellen, maar staat zeker niet op zichzelf. Alle TES spellen bevatten veel verwijzingen naar het verleden in boeken e.d. en deze worden mooi meegenomen waar nodig en soms zelfs uitgebreid. Soms vind je ook boeken met gelijke namen (en op het oog gelijke inhoud) als in 'latere' spellen. Voor een timeline van TES kan je hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bedankt voor al je informatie Caelorum :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Laatst online: 13-05 10:22
Dit weekend maar eens meer tijd in Cyrodiil doorbrengen, aangezien we toch met de oude chars weer verder mogen. De laatste keer kwam ik daar (in Cyrodill dus) een torentje tegen dat bewaakt werd door NPC's, die allemaal in weerwolven veranderden toen ik ze aanviel, daar begon ook een quest uit toen. Vind het toch vet dat zelfs in de PvP zone er nog zoveel aandacht wordt gegeven aan de lore, interessante quests en andere aspecten die niet direct met keep sieges te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Caelorum dat is precies wat ik wou horen.

Van het weekend lekker aan de slag
PS4 komt de limited edition physical en voor de pc de digital deluxe
ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 06:40:
Thanks Caelorum dat is precies wat ik wou horen.

Van het weekend lekker aan de slag
PS4 komt de limited edition physical en voor de pc de digital deluxe
ben erg benieuwd
Zat zelf ook te denken aan de PS4. De reden dat ik daar toch niet voor gekozen heb is puur omdat de servers verschillend zijn. Ik verwacht namelijk dat de PS4/XBOX versies niet veel/lang gespeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vanavond zes uur
Bier in huis dus kom maar op :)

Ga eens kijken of ik vanavond een soort van battle mage kan maken/levelen.
Werd gebruikt in zo een developer filmpje en sprak mij wel enorm aan.
Vraag me alleen af wat voor skills je dan pakt

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Iusedto schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:26:
Vanavond zes uur
Weet niet of ik je goed begrijp, maar het is toch zaterdagochtend 6 uur dat de beta begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
firlian schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Weet niet of ik je goed begrijp, maar het is toch zaterdagochtend 6 uur dat de beta begint?
mail van gisteren:

"Just a reminder that The Elder Scrolls Online beta test starts tomorrow at 12pm (noon) EST. "

met http://www.worldtimebuddy.com/est-to-cet-converter kun je zien dat 12:00 est = 18:00 onze tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Vandaag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
lol, ik begon toch even te twijfelen maar het is toch echt 18.00 uur vanavond.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Sorry mensen, lig nog half te slapen denk ik. 12PM is natuurlijk noon inderdaad en geen nacht... :D
Lekker spelen vanavond dus. Voor mij ook het eerste beta weekend. Vorige weekend had ik geen tijd en heb ik een vriend laten spelen op mijn account. Hij vond het echt 3x niks, dus ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben zelf erg benieuwd hoe lang het p2p blijft, als je kijkt naar het aantal MMO's dat van p2p naar f2p is gegaan (of een mindere vorm van) Een vriend van mij speelt nog LotR:O en zegt dat het aardig leeg liep maar omdat het nu F2P (met restricties) is komt er aardig wat nieuw volk binnen maar 'endgame' is het maar behelpen.

Guild Wars 2 is ook leeg, laatste keer dat ik online was heb ik haast niemand gezien in het start gebied.

We gaan het zien, had de laatste keer geen tijd dus ben benieuwd wat TESO gaat brengen.
De reacties van een paar vrienden zijn niet echt positief, die spelen liever Skyrim of Oblivion dan TESO.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Iusedto schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:26:
Vanavond zes uur

Ga eens kijken of ik vanavond een soort van battle mage kan maken/levelen.
Werd gebruikt in zo een developer filmpje en sprak mij wel enorm aan.
Vraag me alleen af wat voor skills je dan pakt
Haha strak plan. Net ook ff accountje geactiveerd met de toegestuurde code.. biertje erbij en lekker gamen _/-\o_
Battle mage zal prima mogelijk zijn, alleen early game wss nog wat behelpen ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Kwam net ook nog een weekend key tegen, te druk met andere dingen.
Veel zullen hem al bij curse hebben gehaald, maar wie er nog eentje wil :

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
toch ook maar een code van curse gehaald. Het weer in toch belabberd dus hopelijk wat tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
mercapto schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:25:
Kwam net ook nog een weekend key tegen, te druk met andere dingen.
Veel zullen hem al bij curse hebben gehaald, maar wie er nog eentje wil :

Members only:

Veel plezier er mee!
Heb 'm net geredeemed, hartstikke bedankt!

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Vorige beta weekend waren de servers als rond 14.00 - 15.00 open gegaan, sssst niet verder vertellen he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:37
Ik zal ook niet kunnen meedoen, dus bij deze mijn key om te gebruiken:

Members only:

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:46
Hier nog een code voor de liefhebber:

Members only:

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De vorige beta event vond ik het best raar dat ik zulke slechte performance had met me laptop.
Nu even de GPU check aangezet, spel gestart en ik zie dat NVIDIA niet gebruikt wordt maar standaard me Onboard INTELL :S. Nu handmatig ingesteld dat hij NVIDIA moet pakken en het werkt.

Benieuwd naar de performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biohazzard21 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:22:
Vorige beta weekend waren de servers als rond 14.00 - 15.00 open gegaan, sssst niet verder vertellen he ;-)
Ïk weet niet of ze dat nu ook doen. Ze hebben het toen gedaan om verschillende redenen, maar de enige die ze opgaven was "we care for our European friends". Gezien ze nu om 6 uur in de avond voor ons beginnen doen ze dat nu ook en zie ik eigenlijk geen reden voor ze om eerder te beginnen. Behalve wellicht omdat ze het leuk vinden en de servers weer zo snel klaar gemaakt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 15:57
Thomderanged schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:44:
Hier nog een code voor de liefhebber:

Members only:
Shit, te laat :'( (Invalid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Volgens mij zijn de keys op Curse nog lang niet op, maar bij deze:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 15:57
Manabrew schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:49:
Volgens mij zijn de keys op Curse nog lang niet op, maar bij deze:
Members only:
Net geclaimed, dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Caelorum schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:24:
[...]

Ïk weet niet of ze dat nu ook doen. Ze hebben het toen gedaan om verschillende redenen, maar de enige die ze opgaven was "we care for our European friends". Gezien ze nu om 6 uur in de avond voor ons beginnen doen ze dat nu ook en zie ik eigenlijk geen reden voor ze om eerder te beginnen. Behalve wellicht omdat ze het leuk vinden en de servers weer zo snel klaar gemaakt zijn :)
Laten we het hopen, zojuist gechecked en nog niet online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Werk tot 16.30 uur dus 18.00 is een goede tijd :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb bij Curse nu ook een beta sleutel gehaald.
Ze zijn iderdaad nog niet op.

Vanavond TESO eens lekker goed gaan bekijken.
Ik heb er al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Heb ook een beta key mogen ontvangen en ben hem aan het binnen halen, hoop dat dit wel gaat lukken met maar 800kb/s :(

Nog tips om de snelheid te verhogen? ik heb de regio al op Europa gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robert H schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:35:
[...] Nog tips om de snelheid te verhogen? ik heb de regio al op Europa gezet.
Nee, het is gewoon erg druk met downloaden. Wat je wel kan doen is rechtstreeks van iemand anders downloaden die een fatsoenlijke upload heeft. Je kan gewoon de hele game directory overkopieren en vervolgens in de client op update drukken en dan wordt alles wel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Heb ook een beta key mogen ontvangen en ben hem aan het binnen halen, hoop dat dit wel gaat lukken met maar 800kb/s :(

Als jij normaal met die snelheid download denk ik niet dat je het nu wel sneller krijgt ;-) Bij mij begon hij ook zo rond de 1 mb/s, maar na een tijdje zat hij toch lekker rond de 6 mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Als 800 je limiet is dan krijg je hem ook niet sneller binnen.
Bij mij ging het met 8MB. Was toch nog wel een 30-60 min bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
Nee ik snap ook wel dat als dit je eigen limiet is dat hij niet sneller gaat :D

Normaal trek ik downloads met 7-8MB/s binnen. Is het binnen halen via een newsserver een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Robert H schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:39:
Nee ik snap ook wel dat als dit je eigen limiet is dat hij niet sneller gaat :D

Normaal trek ik downloads met 7-8MB/s binnen. Is het binnen halen via een newsserver een optie?
Tja geen idee of dat handig is, de kans is dan groter dat je dan een corrupte client krijg en je alsnog opnieuw moet downloaden.

Probeer anders eens de client te herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robert H schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:39:
[...] Is het binnen halen via een newsserver een optie?
Makkelijkste is als iemand hier zo aardig is het te delen. Zelf kan ik het niet voor je doen want ik heb die cliënt niet geïnstalleerd. Anders gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gaat hier normaal met zo'n 15MB/s, ben momenteel met 12mb/s de client aan het binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je de client downloaden:

ftp://eso:eso@invictussceptrum.com

Ook circuleert deze als torrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:54:
Gaat hier normaal met zo'n 15MB/s, ben momenteel met 12mb/s de client aan het binnenhalen
Stoer man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
Bedankt Mr.Brownie
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:19:
Hier kan je de client downloaden:

ftp://eso:eso@invictussceptrum.com

Ook circuleert deze als torrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik kijk er echt naar uit om deze weekend te spelen!
Maar ik hoop vooral dat erg veel op skyrim zal lijken op vlak van gevecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Laatst online: 12-09 07:47
Eerst de laatste paar pagina's van dit topic gelezen en toen de topic warning. Zouden meer mensen moeten doen, want zeker de helft van alle reacties mogen dus niet :P Nu moet ik wel zeggen dat er natuurlijk niet over veel anders te praten valt dan de beta keys en de download snelheid. Want de NDA staat niet veel toe.

Ik ga het dit weekend ook eens bekijken. Benieuwd of ik het eens ben met de zeer negatieve reacties die ik tot nu toe gehoord heb. Hopelijk valt het mee :)
Pagina: 1 ... 9 ... 66 Laatste