Dat snap ik, maar het was netter geweest om gewoon te vragen of je er iets mee hebt gedaan en dan pas die 20 dingen te vragen. Nu krijg je dat veel mensen gewoon random dingen gaan invullen omdat ze denken dat het moet.
Na die eerste set openvragen maar opgestuurd, wat een waslijst. Mijn antwoorden waren wel redelijk positief
Yep, ik heb ook veel open gelaten, en ik kon de vragenlijst nog altijd zonder probleem insturen.Navuri schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:58:
[...]
Ik heb die PVP en crafting stukken gewoon niet ingevuld en was niets aan de hand.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Ik vraag me wel af in hoeverre ze nog wat kunnen met de reacties in de enquête. Het was een enorme waslijst aan vragen, die allemaal verwerkt en eventueel geïmplementeerd moeten worden. Misschien willen ze de eerste grote patch wijden aan de feedback die ze op deze manier binnen hebben gekregen.
Wat gaan jullie (als je het spel gaat kopen) eigenlijk spelen qua race en eerste class keuze? Het idee van het spel is dat er een gigantische oorlog is en dat je dan 3 main factions hebt om uit te kiezen. Het is alleen jammer dat je vrienden dan in feite ook een race uit die faction moeten kiezen want anders kun je niet met elkaar gamen. Op dat moment is de keuze uit 3 races een beetje summier in mijn ogen.
Ik ga waarschijnlijk een Altmer Sorcerer spelen. Geloof ook dat de race passive ultimates uit het spel zijn gehaald, dus die keuze hoef je dan in ieder geval niet meer te maken.
Wat gaan jullie (als je het spel gaat kopen) eigenlijk spelen qua race en eerste class keuze? Het idee van het spel is dat er een gigantische oorlog is en dat je dan 3 main factions hebt om uit te kiezen. Het is alleen jammer dat je vrienden dan in feite ook een race uit die faction moeten kiezen want anders kun je niet met elkaar gamen. Op dat moment is de keuze uit 3 races een beetje summier in mijn ogen.
Ik ga waarschijnlijk een Altmer Sorcerer spelen. Geloof ook dat de race passive ultimates uit het spel zijn gehaald, dus die keuze hoef je dan in ieder geval niet meer te maken.
Als het spel zich goed genoeg verbeterd wil ik het best een kans geven. Dan kies ik waarschijnlijk voor een Khajit die zich focused op stealth attacks en dual wielding.
Normaal kies ik voor ranged DPS of heavy armour 2H maar nu wil ik weer iets anders
Normaal kies ik voor ranged DPS of heavy armour 2H maar nu wil ik weer iets anders
[ Voor 20% gewijzigd door DutchEZmoder op 15-01-2014 11:23 ]
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Deze survey is dezelfde die al een aantal keer (sinds ~juni) wordt aangeboden. My best guess is dat ze de impact van veranderingen willen meten en wat pijnpunten willen blootleggen. De openvragen zullen waarschijnlijk niet van alle ingevulde enquêtes worden doorgenomen. Daar zijn het er simpelweg te veel voorNavuri schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:27:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze nog wat kunnen met de reacties in de enquête. Het was een enorme waslijst aan vragen, die allemaal verwerkt en eventueel geïmplementeerd moeten worden. Misschien willen ze de eerste grote patch wijden aan de feedback die ze op deze manier binnen hebben gekregen.
[...]
Ze hebben overigens al zover ik kan bepalen een behoorlijke waslijst aan features op de backlog staan. Dus met die patches na live gaan zal het ook wel goed komen hoor ^^
Volgens mij is een ultimate nooit passive geweest. De passives van de races zitten er overigens nog wel in.Navuri schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:27:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 15-01-2014 12:28 ]
Dat van die survey wist ik niet. Ik heb niet deelgenomen aan eerdere beta's. De Ultimates waren inderdaad niet passive, heb het net even opgezocht.Caelorum schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Deze survey is dezelfde die al een aantal keer (sinds ~juni) wordt aangeboden. My best guess is dat ze de impact van veranderingen willen meten en wat pijnpunten willen blootleggen. De openvragen zullen waarschijnlijk niet van alle ingevulde enquêtes worden doorgenomen. Daar zijn het er simpelweg te veel voor
Ze hebben overigens al zover ik kan bepalen een behoorlijke waslijst aan features op de backlog staan. Dus met die patches na live gaan zal het ook wel goed komen hoor ^^
[...]
Volgens mij is een ultimate nooit passive geweest. De passives van de races zitten er overigens nog wel in.
Ik vond het spelen van een healing class erg leuk! Ook al was er nog niet veel samenspel, de spells voelden goed aan qua gameplay, aoe healing etc.
Heb helaas maar een paar uurtjes kunnen spelen afgelopen weekend.
Craften snapte ik geen reet van, dus niet langer naar gekeken dan +/- 15 minuten.
Ben in alle MMO's eigenlijk tank geweest, dus nu ook weer deze richting gekozen.
Snap nog niet welke balans tussen health en stamina gunstig is, maar vond het wel aangenaam dat ik niet cooldowns aan het timen was in combat.
Zal met de launch ook wel Nord - Dragonknight zijn denk ik.
Craften snapte ik geen reet van, dus niet langer naar gekeken dan +/- 15 minuten.
Ben in alle MMO's eigenlijk tank geweest, dus nu ook weer deze richting gekozen.
Snap nog niet welke balans tussen health en stamina gunstig is, maar vond het wel aangenaam dat ik niet cooldowns aan het timen was in combat.
Zal met de launch ook wel Nord - Dragonknight zijn denk ik.
Craften was vooral duur, eigenlijk was alles duur (wat opzich wel okay is)
25k voor een mount hoorde ik?
25k voor een mount hoorde ik?
17K, en craften kost per item die je craft eigenlijk maar 1g. Dat heb je er wel meteen weer uit. Wel kan het duur zijn als je de benodigdheden gaat kopen bij de winkel, maar dan moet je er eigenlijk gewoon wat meer op uit om te minen/hakken/gatheren/looten.
Craften is een tijdsinvestering, om de enchantments zeg maar te researchen ben je voor 1e level op 1 type item 6 uur kwijt, 2e lvl is geloof ik volgens iemand al 12 uur.
Maar dan heb je dus nog maar 1 enchantment geleerd, die je hoogsten bij 1 type item kunt gebruiken, je kunt ze bijvoorbeeld niet op alle type wapens gooien.
In het spel kom je ook in sommige plekken buiten de towns werkplaatsen tegen, maar als je die wilt gebruiken, moet je al minimaal 2 traits voor een type item geresearched hebben.
Deze werkplaatsen geven je de kans om andere type enchantsments op je items te krijgen.
Maar dan heb je dus nog maar 1 enchantment geleerd, die je hoogsten bij 1 type item kunt gebruiken, je kunt ze bijvoorbeeld niet op alle type wapens gooien.
In het spel kom je ook in sommige plekken buiten de towns werkplaatsen tegen, maar als je die wilt gebruiken, moet je al minimaal 2 traits voor een type item geresearched hebben.
Deze werkplaatsen geven je de kans om andere type enchantsments op je items te krijgen.
Ik vond het craften leuk om zelf uit te vogelen! Heb nog een nieuwe restoration staff kunnen craften voor mezelf
.
Denk wel dat ik het ga kopen als hij uit is.
Nu wachten op een volgende beta.
Trouwens als iemand nog tot die tijd een goede mmo weet, laat maar horen.
Nu wachten op een volgende beta.
Trouwens als iemand nog tot die tijd een goede mmo weet, laat maar horen.
Er wordt maar weinig naar buiten gebracht naarmate de release nadert. Ben benieuwd of er nog een open beta, een nieuwe website, overzichten van spells en abilities etc. op het net verschijnen.
Ik heb tijdens de stress test ook mijn oordeel over de game gevonden.
Kwa graphics vind ik het wel aardig, kan niet verwachten dat het als Skyrim eruit ziet, tis en blijft een MMo en het is en blijft dezelfde engine van SWTOR (..)
Ik ben alleen bang dat het totaal onspeelbaar wordt tijdens pvp, als het in minstrel al beneden de 60 fps komt op 1920x1080, laat staan tijdens pvp..
Quests vond ik wel leuk om te doen, ook al is het de standaard dood dit, pak dit, vind dit etc het is op zo'n manier geformuleerd dat je eigenlijk het niet door hebt.
Combat vond ik vreselijk saai... totaal niet elder scrolls, archer met een range erop ( logisch maar totaal geen gevoel wat skyrim en oblivion geeft ), had geen gevoel dat ik contact maakte met mijn vijand, enorm gemakkelijk, zelfs voor een starting area, en de skills, tja... kon zelf niet veel in first person spelen omdat het elke keer glitchden naar 3rd person.
Waar ik me ook aan stoorden, en dit is best vreemd.. is dat als ik een evil dude in een dungeon moet verslaan als 'de choosen' en ik zie 10 mensen stil staan bij een npc gaat dat gevoel direct weg, dit is misschien de eerste MMO die ik zou zeggen, MEER instances ten goede van de geloofwaardigheid.
Mijn conclusie is eigenlijk meer negatief dan positief.. en dat vind ik zwaar klote om eerlijk te zijn!
Kwa graphics vind ik het wel aardig, kan niet verwachten dat het als Skyrim eruit ziet, tis en blijft een MMo en het is en blijft dezelfde engine van SWTOR (..)
Ik ben alleen bang dat het totaal onspeelbaar wordt tijdens pvp, als het in minstrel al beneden de 60 fps komt op 1920x1080, laat staan tijdens pvp..
Quests vond ik wel leuk om te doen, ook al is het de standaard dood dit, pak dit, vind dit etc het is op zo'n manier geformuleerd dat je eigenlijk het niet door hebt.
Combat vond ik vreselijk saai... totaal niet elder scrolls, archer met een range erop ( logisch maar totaal geen gevoel wat skyrim en oblivion geeft ), had geen gevoel dat ik contact maakte met mijn vijand, enorm gemakkelijk, zelfs voor een starting area, en de skills, tja... kon zelf niet veel in first person spelen omdat het elke keer glitchden naar 3rd person.
Waar ik me ook aan stoorden, en dit is best vreemd.. is dat als ik een evil dude in een dungeon moet verslaan als 'de choosen' en ik zie 10 mensen stil staan bij een npc gaat dat gevoel direct weg, dit is misschien de eerste MMO die ik zou zeggen, MEER instances ten goede van de geloofwaardigheid.
Mijn conclusie is eigenlijk meer negatief dan positief.. en dat vind ik zwaar klote om eerlijk te zijn!
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Het blijft natuurlijk een stress test en zoals eerder aangegeven kan het zijn dat het een verouderde client is.JinShepard schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:
Meer instances verhogen de geloofwaardigheid van een game niet. Dit was een stress test om te zien of de server het aankon. Als je een spel wilt spelen waarbij je geen andere spelers wilt tegenkomen, dan moet je geen MMO gaan spelen. Ook al zou Zenimax het aantal dungeons verdubbelen, zou dan het aantal spelers bij 'jouw' exclusieve NPC ook halveren? Over de FPS: Misschien is je eigen hardware niet goed genoeg. Ik heb nergens zulke FPS gehad als jij, alles lag er namelijk ver boven.JinShepard schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:
T'ja, het is een MMO... het enige alternatief zou zijn om te werken met instances zoals SWTOR doet.JinShepard schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:
Wat voor het verhaal best een goeie oplossing is als je niet graag hebt dat er twintig man passeert terwijl jij aan het beslissen bent om dat ene NPC nu te vermoorden of om toch genade te schenken.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Het is inderdaad standaard voor een MMO maar voor een Elder Scroll player was het even wennen denk ik 
Na verloop van tijd heeft niemand er meer last van.
Hoop wel dat ze snel met meer info komen want het is nu toch wel bar weinig moet ik zeggen.
Info over evt. extra beta, pre order info , classes en skills zouden erg welkom zijn.
En met een release over 70 dagen blijft er weinig tijd over, hehe
Na verloop van tijd heeft niemand er meer last van.
Hoop wel dat ze snel met meer info komen want het is nu toch wel bar weinig moet ik zeggen.
Info over evt. extra beta, pre order info , classes en skills zouden erg welkom zijn.
En met een release over 70 dagen blijft er weinig tijd over, hehe
FUMES et CARNES
Daarvoor hebben ze dus private instances. Dat zou op bepaalde punten in het verhaal ook helemaal niet zo erg zijn. Nu is het bijv. voornamelijk alleen bij de main questline, maar bij bepaalde quests waar het verhaal van de quest aangeeft dat je alleen bent (gevangenis anyone?) zou het ook echt niet kwaad kunnen om dat stukje ook een private instance te maken.Navuri schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:21:
[...]
Als je een spel wilt spelen waarbij je geen andere spelers wilt tegenkomen, dan moet je geen MMO gaan spelen. Ook al zou Zenimax het aantal dungeons verdubbelen, zou dan het aantal spelers bij 'jouw' exclusieve NPC ook halveren? [...]
Dat is toch ook wat GW2 heeft in hun main story/quest line voor de speler, private instances? Of begrijp ik de definitie van private instances niet helemaal?
Kan, heb GW2 nooit gespeeld, maar het is in principe een afgebakend stuk waar alleen jij bent. Niemand anders. Groups niet toegestaan (al heb je ook daar instances voor).
Gewoon iets meer onderscheid in wat alleen toegankelijk is voor individuen, wat per group is en wat free for all is. Dat is er nu nog te weinig en op sommige plekken echt pijnlijk om aan te zien. Dat terwijl de technologie gewoon aanwezig is en bijzonder geschikt zelfs voor deze dingen.
Gewoon iets meer onderscheid in wat alleen toegankelijk is voor individuen, wat per group is en wat free for all is. Dat is er nu nog te weinig en op sommige plekken echt pijnlijk om aan te zien. Dat terwijl de technologie gewoon aanwezig is en bijzonder geschikt zelfs voor deze dingen.
[ Voor 45% gewijzigd door Caelorum op 24-01-2014 11:59 ]
Yup. Een gebied waar alleen jij (en eventueel je partymembers) in kan = private instance.SpitfireNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:19:
Dat is toch ook wat GW2 heeft in hun main story/quest line voor de speler, private instances? Of begrijp ik de definitie van private instances niet helemaal?

http://www.polygon.com/20...rial-edition-details-leak
- Collector's edition box and Steelbook packaging
- Molag Bal statue: a collectible 12-inch statue featuring Molag Bal, Daedric Prince of domination and enslavement
- Map of Tamriel: a printed map detailing alliance-controlled zone and the ultimate conquest: Cyrodiil
- Emperor's Guide to Tamriel: a 224-page illustrated guide annotated by the Imperial scholar, Flaccus Terentius
Zal wel een paar lieve centen kosten 
Ziet er wel erg mooi uit.
Ben benieuwd of deze actie voor alle platformen hetzelfde is .
Plus er zal ook wel zoiets komen als digitale CE hoop ik.
FUMES et CARNES
Wie weet, dit is uiteraard uitgelekt.Iusedto schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:50:
Zal wel een paar lieve centen kosten
Zou best kunnen dat verschillende platformen andere rewards krijgen, zoals de pet.
Trailer zal ook wel weer ruk zijn volgens alle trolls. Ik ben nog steeds enthousiast en ga de game pre-orderen.
Prijs is dus ook bekend:
Standard Edition: € 54,99
Emperial Edition: € 79,99
Dit is de digitale versie. Voor fysieke extraatjes ben je meer geld kwijt.
https://account.elderscrollsonline.com/store
Standard Edition: € 54,99
Emperial Edition: € 79,99
Dit is de digitale versie. Voor fysieke extraatjes ben je meer geld kwijt.
https://account.elderscrollsonline.com/store
[ Voor 23% gewijzigd door Moraxv op 29-01-2014 18:34 ]
Ik vond deze pagina iets overzichtelijker en uitgebreider: http://www.elderscrollsonline.com/en/preorder
Fun fact: op de site onder retail edition staat geen enkele Nederlandse retailer.
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 29-01-2014 18:58 ]
Ik wil de game trouwens pre-orderen, maar vraag me af of je meteen moet betalen of dat dat later kan/mag/moet. Iemand die het antwoord weet?
wow wat ze tegenwoordig kunnen met die cgi bende is echt te gek voor woorden, wat een trailer
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Als je op de site van gamemania preordered, dan hoef je niets vooraf te betalen.Navuri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:58:
Ik wil de game trouwens pre-orderen, maar vraag me af of je meteen moet betalen of dat dat later kan/mag/moet. Iemand die het antwoord weet?
ongeveer 110 voor de preorder met beeldje.
En weer een spel waar de hardcopy al goedkoper te vinden is dan de digitale versie...
En weer een spel waar de hardcopy al goedkoper te vinden is dan de digitale versie...
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
Verwijderd
Heb 'em zojuist digitaal ge-pre-ordered, gewoon via de officiele manier op de website. De digital standard version dus. Bij MMO's met early access is een fysieke retail copy vaak vragen om problemen.
*mind is blown* Je kon zomaar met iDeal betalen, toch een welkome afwisseling in vergelijking met 99% van de nieuwe MMO's die uitkomen waar je alleen maar met CC of PayPal kan betalen.
*mind is blown* Je kon zomaar met iDeal betalen, toch een welkome afwisseling in vergelijking met 99% van de nieuwe MMO's die uitkomen waar je alleen maar met CC of PayPal kan betalen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 19:59 ]
Hoewel ik het nieuws nog blijf volgen ga ik niets pre-orderen. Wacht eerst de beta af voor de PS4.
is kijken of het op een console ook lekker speelt. Voor de console komt hij pas van de zomer, dus nog alle tijd. Vraag me wel af of het spel ook nog door te verkopen is als je er klaar mee bent?
is kijken of het op een console ook lekker speelt. Voor de console komt hij pas van de zomer, dus nog alle tijd. Vraag me wel af of het spel ook nog door te verkopen is als je er klaar mee bent?
Verwijderd
Lijkt mij erg sterk. Je moet denk ik net als de PC versie een account hebben bij Zenimax om het uberhaupt te spelen. Die account is gebonden aan een CD key die je zeer waarschijnlijk ook bij de PS4 versie krijgt. Beetje hetzelfde als een Online-Pass van PSN dus alleen niet op PSN. Alleen hier dus bij een game waar je zonder Online-Pass niks aan de game/doos/DvD/Blu-Ray hebt.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:16:
Hoewel ik het nieuws nog blijf volgen ga ik niets pre-orderen. Wacht eerst de beta af voor de PS4.
Tuurlijk wel, je moet alleen naar 'Holland' zoeken. Handig.Caelorum schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:57:
[...]
Ik vond deze pagina iets overzichtelijker en uitgebreider: http://www.elderscrollsonline.com/en/preorder
Fun fact: op de site onder retail edition staat geen enkele Nederlandse retailer.
Het lijkt wel of alleen Bart Smit en 12game een Imperial edition hebben, maar Bart Smit heeft er geen details over, dus lijkt 12game de enige mogelijkheid te zijn?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Is 12game ook een digital? Staat niets vermeld over het beeltje. Neem aan dat alleen zenimax digitaal uitgeeft?
Ik heb alleen naar fysieke edities gekeken, omdat ik in dat beeldje geinteresseerd ben.
12game had i.i.g. wel de imperial en standard editions, maar niet digitaal lijkt me.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb de imperial edition besteld bij 12game. Inderdaard is dit gewoon de boxed versie.
Vind hem goedkoper dan de digitale, aangezien die prijzen heel erg dicht op elkaar zitten.
Vind hem goedkoper dan de digitale, aangezien die prijzen heel erg dicht op elkaar zitten.
Eindelijk ! 
Ga vanavond meteen de digital CE bestellen.
Kan werkelijk niet wachten.
5 dagen early access is niet verkeerd. Betekend dat we eind maart kunnen beginnen.
Nog maar 2 maanden te gaan
Ga vanavond meteen de digital CE bestellen.
Kan werkelijk niet wachten.
5 dagen early access is niet verkeerd. Betekend dat we eind maart kunnen beginnen.
Nog maar 2 maanden te gaan
FUMES et CARNES
Verwijderd
Edit wegens reclame
Om even alle vragen te verduidelijken.
Bij pre-order van een standaard versie krijg je:
- 3 Day Early Access
- Play Any Race in Any Alliance
- Scutler Vanity Pet
- Bonus Treasure Map
Bij pre-order Imperial Editie krijg je:
- 5 Day Early Access
- Scutler Vanity Pet
- Bonus Treasure Map
- Play as in Imperial
- Imperial White Horse Mount
- Mudcrab Vanity Pet
- Rings of Mara
- Molag Bal statue
Om even alle vragen te verduidelijken.
Bij pre-order van een standaard versie krijg je:
- 3 Day Early Access
- Scutler Vanity Pet
- Bonus Treasure Map
Bij pre-order Imperial Editie krijg je:
- 5 Day Early Access
- Scutler Vanity Pet
- Bonus Treasure Map
- Play as in Imperial
- Imperial White Horse Mount
- Mudcrab Vanity Pet
- Rings of Mara
- Molag Bal statue
[ Voor 197% gewijzigd door zeef op 04-02-2014 23:30 ]
Sorry , maar dit is toch gewoon reclame maken ?
Lijkt me niet echt nodig.
*On topic*
Kan iemand mij het nut uitleggen van "Play Any Race in Alliance" ?
Zie daar niet het voordeel van of mis ik iets ?
Het zitten in een Alliance biedt toch geen voordelen ?
*On topic*
FUMES et CARNES
Het is dan ook verkeerd verwoord. Op de main site staat: PLAY ANY RACE IN ANY ALLIANCEIusedto schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:19:
Sorry , maar dit is toch gewoon reclame maken ?
*On topic*
Normaliter is per faction 3 fixed races. Maar met de preorder lijkt dat dus niet te gelden. Ik kan dus een Khajiit spelen in elke factie, whoohoo!
En reklame of niet, hun respons geeft mij het idee dat het wel snor zit. In hun voordeel. Imperial Edition preordered.
[ Voor 13% gewijzigd door Trinsec op 30-01-2014 12:58 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ja maar dan nog snap ik het niet 
Ik wil een Nord spelen maar de fractie is nu al bepaald (Ebonheart) maar met de pre order op zak kan ik dus ook de andere twee kiezen en daar als Nord te spelen.
Lijkt mij meer een voordeel als bijvoorbeeld mijn vrienden naar Daggerfall gaan maar ik Nord wil blijven, dan kan ik nl nu wel met ze mee doen.
Ik ga zelf voor de digital edition via de officiele site.
Ik wil een Nord spelen maar de fractie is nu al bepaald (Ebonheart) maar met de pre order op zak kan ik dus ook de andere twee kiezen en daar als Nord te spelen.
Lijkt mij meer een voordeel als bijvoorbeeld mijn vrienden naar Daggerfall gaan maar ik Nord wil blijven, dan kan ik nl nu wel met ze mee doen.
FUMES et CARNES
Kunnen of mogen mensen al commentaar geven hoe de combat is op dit moment? Vond het namelijk extreem tegenvallen in de Stress test en vroeg me af of dingen zijn veranderd of aangepast of iets in die zin. Het enige wat mij weerhoud te bestellen is de combat...
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ik kan er commentaar op geven hoe het momenteel is, maar mag het nog steeds niet. De NDA is nog steeds van toepassing. Je zult ongetwijfeld wel meer gaan zien vanaf nu, want met de laatste build is de watermark er uit gehaald.
Denk niet dat ze Nederlands lezen maar dit terzijde 
Beter /slechter of hetzelfde is ook een antwoord, hehe
Voor mij persoonlijk kan de game niet snel genoeg komen.
Heb spijtig genoeg alleen TESO in de stress test kunnen spelen (zit wel in de Wildstar beta.)
Weet iemand of er nog een test fase komt ? Stress of open beta
Beter /slechter of hetzelfde is ook een antwoord, hehe
Voor mij persoonlijk kan de game niet snel genoeg komen.
Heb spijtig genoeg alleen TESO in de stress test kunnen spelen (zit wel in de Wildstar beta.)
Weet iemand of er nog een test fase komt ? Stress of open beta
FUMES et CARNES
Ik heb de beta gespeeld en moet zeggen dat ik het toch echt afschuwelijke gameplay vond. Het voelt de gehele tijd alsof je een soort van Oblivion Budget versie aan het spelen bent, alles op Ultra high maar gewoon slechte graphics. Daarnaast is de interface te simpel en is het combat systeem werkelijk uit 2006 getrokken.
Heb de launcher (van wel 35 Gb) ook na een uurtje spelen verwijderd. Ik vermoed ook dat Elder Scroll spelers ernstig zullen worden teleurgesteld.
Nu is dit niet een poging om de spelers die het willen kopen te demotiveren, maar ik wilde toch even laten weten hoe een en ander eruit zag. Hoewel in eerste instantie enthousiast was viel dit dus binnen 1 uur zowaar als een vaas aan diggelen. Ik heb talloze MMORPG's gespeeld, allerlei beta's en stress testen geprobeerd van Aion , rift tot the old republic en verder, maar bij deze game voelt het gewoon alsof we een paar jaar terug worden gezet in de tijd.
Ik hou voorlopig Wildstar in de gaten.
Heb de launcher (van wel 35 Gb) ook na een uurtje spelen verwijderd. Ik vermoed ook dat Elder Scroll spelers ernstig zullen worden teleurgesteld.
Nu is dit niet een poging om de spelers die het willen kopen te demotiveren, maar ik wilde toch even laten weten hoe een en ander eruit zag. Hoewel in eerste instantie enthousiast was viel dit dus binnen 1 uur zowaar als een vaas aan diggelen. Ik heb talloze MMORPG's gespeeld, allerlei beta's en stress testen geprobeerd van Aion , rift tot the old republic en verder, maar bij deze game voelt het gewoon alsof we een paar jaar terug worden gezet in de tijd.
Ik hou voorlopig Wildstar in de gaten.
Dus als ik het goed begrijp krijgen pre orders bepaalde dingen die je nooit kunt krijgen als je het spel later in de winkel koopt. Ik heb er geen enkel probleem mee als een pre order speciale items krijgt waarmee ze sneller kunnen levelen of mounts of iets dergelijks. Waar ik wel moeit mee heb is als ze dingen kunnen doen in de game die een "gewone" speler niet kan. Voor mij is dat een reden om een game later niet aan te schaffen. Erg jammer.Iusedto schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:23:
Ja maar dan nog snap ik het niet
Wat een mooie meningen allemaal die allemaal vanuit de ervaring van een stress-test komen.
Ga eerst eens de normale beta of release spelen voordat je een oordeel geef.
Waarom geen Imperial Edition voor de PC op 12game? Uitverkocht al?
Jep de PC versie is al uitverkocht, damn dat ging snelWaele schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:00:
Waarom geen Imperial Edition voor de PC op 12game? Uitverkocht al?
Edit: Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/t...edition/9200000024619459/
[ Voor 17% gewijzigd door Ryatzu op 30-01-2014 16:02 ]
Uit interesse, wat kostte die voor de pc?Ryatzu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:01:
[...]
Jep de PC versie is al uitverkocht, damn dat ging snel
Dank! Is het mogelijk om een verzameling links naar shops in de startpost te krijgen? Misschien nog een beetje vroeg aangezien nog lang niet alle shops ESO hebben toegevoegd, maar toch.
Ik ga denk ik voor de digitale Imperial versie.
Nou er zijn volgens zenimax niet veel nederlandse webshops die mee doen.
En aangezien 12game nu al uitverkocht is. Zenimax had al wel aangegeven dat de limited edition beperkt zal zijn. Ik ga er dus van uit dat ik niet duizenden mensen met limited edition spullen ingame zie, dus ook wel dat je vrij uniek bent
En aangezien 12game nu al uitverkocht is. Zenimax had al wel aangegeven dat de limited edition beperkt zal zijn. Ik ga er dus van uit dat ik niet duizenden mensen met limited edition spullen ingame zie, dus ook wel dat je vrij uniek bent
Ik ga er van uit dat iets minder dan de helft voor de Imperial editie gaat.Ryatzu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:24:
Nou er zijn volgens zenimax niet veel nederlandse webshops die mee doen.
Jongens.
Waar kan ik me een beetje inlezen in de game. Waar het exact over gaat. De features enzo?
Waar kan ik me een beetje inlezen in de game. Waar het exact over gaat. De features enzo?
Iusedto schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:11:
Denk niet dat ze Nederlands lezen maar dit terzijde
Beter /slechter of hetzelfde is ook een antwoord, hehe[...]
Dat gezegd hebbende:
Ik heb nu een aantal weken kunnen testen buiten de stresstest om en kan alleen maar zeggen dat het spel enorm veel baat heeft bij minder mensen in de zelfde instance. Bij de stresstest was de populatie in het startersgebied (eerste twee eilanden) gewoon een factor 10 hoger dan waar het op berekend is. En dat geeft een tal van problemen die ik op geen enkel ander moment heb ervaren.Ryatzu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:59:
Wat een mooie meningen allemaal die allemaal vanuit de ervaring van een stress-test komen.
Nu wil ik wel er nog bij kwijt dat ESO zeker niet alle MMO en ES spelers zal aanspreken. Het is niet een best of both worlds, maar meer een clash of both worlds. Soms pakt het goed uit en soms slecht.
http://www.tesoelite.com/Lasteraar schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:36:
Jongens.
http://tamrielfoundry.com/
http://www.reddit.com/r/elderscrollsonline/
Wat is er dan zo speciaal aan een stress test dat zo vreselijk anders is dan de 'normale' beta? Combat is hetzelfde? instances zijn hetzelfde? Graphics kan wellicht beter zijn in up to date beta, maar de core gameplay blijft hetzelfde? Ik zie veel van hetzelfde overal, vooral het combat dat gewoon aanvoelt als iets van jaren geleden... het filmpje over teamwork laatst, ik zag paar man tank and spank doen, zonder tank. Tja.Ryatzu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:59:
De manier waarop mensen worden verdeeld over de servers is dacht ik wel anders. In de stress test werden mensen veel meer op 1 server gezet wat overbevolkte gebieden tot gevolg had.
Verder is uiteraard de gameplay hetzelfde, al blijft daar aan gewerkt tot (en na) release.
Verder is uiteraard de gameplay hetzelfde, al blijft daar aan gewerkt tot (en na) release.
Wat vind je dan zo ouderwets aan de combat? Serieuze vraag hoor! Ik heb alleen de laatste beta mee kunnen doen maar ik vond het juist wel lekker aanvoelen.JinShepard schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Wat is er dan zo speciaal aan een stress test dat zo vreselijk anders is dan de 'normale' beta? Combat is hetzelfde? instances zijn hetzelfde? Graphics kan wellicht beter zijn in up to date beta, maar de core gameplay blijft hetzelfde? Ik zie veel van hetzelfde overal, vooral het combat dat gewoon aanvoelt als iets van jaren geleden... het filmpje over teamwork laatst, ik zag paar man tank and spank doen, zonder tank. Tja.
Het voelt oud aan, idee dat er geen connectie wordt gemaakt tussen NPC en de speler, dat de actionbar vrij klein is terwijl je veel meer skills unlocked en verder ontwikkeld, ze voelde ook een beetje futloos aan en wederom het idee dat het niet contact maakt met de mob. T'was iets wat je verwacht tijdens de WoW Periode, niet anno 2014 naar mijn mening, op zijn minst had ik ook gedacht dat het meer aan zou voelen als Oblivion of Skyrim, alles behalve dat. Misschien is dat het probleem, dat het een basic MMO is met een grote naam, Elder Scrolls.
Hm ik vond het "contact maken" wel stukken beter dan wow. Het is misschien niet 1 op 1 inderdaad maar ik had wel het idee dan mobs rechtstreeks reageerden op mijn slagen en vooral het blocken en bashen ging heel mooi en direct in mijn beleving.
Dat met die action bar is overigens bewust design en niet iets dat met oud of nieuw te maken heeft. Er is heel bewust gekozen om het aantal skills dat je direct in combat tot je beschikking hebt te limiteren om zo godlike characters te voorkomen. Een andere manier waarop ze dat hebben gedaan is door class specifieke skills te introduceren. Beiden zijn zaken die je niet in een Elder Scrolls spel tegen komt, simpelweg omdat je daar niemand anders in de weg zit als je wel godlike word, maar die bijna noodzakelijk worden in een multiplayer setting.
Net even op de valreep nog een PC pre order (standard) gedaan bij 12Game. Die Imperials zijn er snel uit gegaan zeg!
Overigens vind ik het wel een aparte move dat ze een speelbaar ras voor een meerprijs verkopen. Wat vinden jullie? We zouden toch alle content krijgen als abonnees? Vond de prijs ook belachelijk hoog voor wat er tegenover stond.
Dat de combat nog wat stijfjes aandoet vind ik overigens ook, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik maak me over de combat niet heel veel zorgen, want dit is kritiek die op beta's breed gedeeld werd en door vrijwel iedereen in meer of mindere mate wel werd bevestigd. Dat gaat ongetwijfeld nog wat bijgeschaafd worden.
Overigens vind ik het wel een aparte move dat ze een speelbaar ras voor een meerprijs verkopen. Wat vinden jullie? We zouden toch alle content krijgen als abonnees? Vond de prijs ook belachelijk hoog voor wat er tegenover stond.
Dat de combat nog wat stijfjes aandoet vind ik overigens ook, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik maak me over de combat niet heel veel zorgen, want dit is kritiek die op beta's breed gedeeld werd en door vrijwel iedereen in meer of mindere mate wel werd bevestigd. Dat gaat ongetwijfeld nog wat bijgeschaafd worden.
[ Voor 107% gewijzigd door Vayra op 30-01-2014 21:22 ]
i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG
Als je hem ergens voor die prijs vind (op een nl webshop) roep dan even, thanks!Ryatzu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:18:
Ik vond eerder de prijs voor de standard hoog. 80 a 90 euro voor de limited vind ik normaal.
Bol.com en denk whekamp ook binnenkort.Waele schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:19:
[...]
Als je hem ergens voor die prijs vind (op een nl webshop) roep dan even, thanks!
Goed bezig!Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:44:
Excuses voor de verwarring! Imperial Edition voor de pc staat weer op onze website:)
http://www.12game.com/the-elder-scrolls-online-ce
Verwijderd
Heb nu ook een Imperial Edition gekocht hopelijk vallen de graphics niet al te tegen. Heb best wel een hoge verwachting van deze release. :-)
Zijn jullie ook van plan om de digitale Imperial versie te gaan aanbieden?Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:44:
Excuses voor de verwarring! Imperial Edition voor de pc staat weer op onze website:)
Inderdaad ook de Imperial edition besteld! Deze CE spreekt me best aan.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:28:
Heb nu ook een Imperial Edition gekocht hopelijk vallen de graphics niet al te tegen. Heb best wel een hoge verwachting van deze release. :-)
Vooral de play as any race en het boekje.
Graphics is een beetje een mixed bag vind ik, soms echt mooi en soms goed outdated. Overgens ben ik juist best wel positief na afgelopen test. Kan me wel vinden in de eerder genoemde punten hoor maar ik vond de combat lekker actief voor een mmo en ook de quests bevielen me wel.
Het Ga naar "X" en kill 10 van "Y" was best goed verborgen
Binnenkort krijg ik me surface pro 1. Ben benieuwd of het een beetje draait. Weet van 1 iemand dat de beta goed draaide met iets hogere settings dan low 😊
Hier een unboxing filmpe:
http://elderscrollsonline...xing-the-imperial-edition
http://elderscrollsonline...xing-the-imperial-edition
Nee dat kan niet.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:05:
Kunnen ps4 spelers met pc spelers spelen of zijn dit aparte werelden?
Er zijn drie aparte werelden zover ik weet: Xbox, PS4 en PC.
Verwijderd
Dat is erg jammer.
Wil met collega spelen is dus ps4 versie.
Met het vrouwtje spelen op pc.
Word een dure hobby met die imperial editions d-; want ja ik wil graag imperial spelen
Word een dure hobby met die imperial editions d-; want ja ik wil graag imperial spelen
Is er eigenlijk een Tweakers guild voor ESO of zijn er mensen die al een guild hebben gevonden/gaan starten?
Heb inmiddels de imperial edition gepre-ordered en vroeg me af of er nog meer mensen zijn die straks als imperial gaan starten.
En hoe zit het met de ringen van Mara eigenlijk? Moeten beide personen de limited edition bestellen of krijg je 2 ringen per spel?
Heb inmiddels de imperial edition gepre-ordered en vroeg me af of er nog meer mensen zijn die straks als imperial gaan starten.
En hoe zit het met de ringen van Mara eigenlijk? Moeten beide personen de limited edition bestellen of krijg je 2 ringen per spel?
Ik ben zeker van plan een Imperial te starten, zou best een tweakers guild willen joinen.pwillemsen schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:10:
Is er eigenlijk een Tweakers guild voor ESO of zijn er mensen die al een guild hebben gevonden/gaan starten?
Helaas kan ik daar zelf niet echt aan bijdragen (met opzetten) vanwege de geboorte van mu'n kind.
Ik heb het spel ook besteld.
Een tweakers guild lijkt me een leuk idee, is er een mogelijkheid dat er in de startpost een lijstje wordt gemaakt met tweakers die hier aan mee willen doen?
Een tweakers guild lijkt me een leuk idee, is er een mogelijkheid dat er in de startpost een lijstje wordt gemaakt met tweakers die hier aan mee willen doen?
Wachten op goeie actie. Greenmangaming had de Imperial (digital) voor omgerekend ongeveer 45 euro met een coupon, die actie is nu inmiddels al over helaas maar er komen vast nog wel meer.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:29:
Dat is erg jammer.
Is de beta trouwens een doorlopend iets, of heb je dan alleen tijdens beta weekenden toegang bijv.?
Het lijkt me echt een leuke game, vooral de vrijheid die je hebt om overal naar toe te gaan en te doen wat je wilt.
Het lijkt me echt een leuke game, vooral de vrijheid die je hebt om overal naar toe te gaan en te doen wat je wilt.
Er is eens in de zoveel tijd (elke 2-3 weken) een weekend beta waar veel mensen voor worden uitgenodigd. Daarnaast loopt een doorlopende beta (de PTS die je ook in de launcher zal zien staan).lowizi schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:35:
Is de beta trouwens een doorlopend iets, of heb je dan alleen tijdens beta weekenden toegang bijv.?
[...]
Ze zouden mensen de gepreordered hebben eigenlijk in de beta moeten laten...
Is er trouwens al bekend hoe de karakternamen werken?
Zijn er achternamen mogelijk?
Is er trouwens al bekend hoe de karakternamen werken?
Zijn er achternamen mogelijk?
Als je goed kijkt naar wat er bij (sommige) preorders zit zie je ook dat ze 5 dagen eerder toegang hebben.
En om nog even te zeggen, bèta's zijn geen glorified demo of een marketinginstrument (of zouden het iig niet moeten zijn). Het betekent dat je elke bug moet reporten met fatsoenlijke begeleidende tekst en fatsoenlijk feedback geeft. Gewoonweg iedereen toelaten geeft echt een overvloed aan slechte informatie waar een developer helemaal niets aan heeft. Wat dat betreft dus ook goed dat niet iedereen toegang kan kopen.[...]
5 DAYS EARLY GAME
ACCESS (PC/MAC ONLY) Start your adventures in Tamriel early. You’ll be leading the charge! [...]
Verwijderd
Een andere vraag die ik zo snel even niet beandwoord zag.
Ik snap nu dat de ps4 en pc andere spelwerelden zijn.
Zijn deze met dezelfde account in te loggen? Dus maar 1 keer maandelijkse kosten.
Snap dat ik het spel 2 keer moet kopen.
Zijn deze met dezelfde account in te loggen? Dus maar 1 keer maandelijkse kosten.
Waarschijnlijk verschillende accounts, aangezien deze ook allemaal aparte servers hebben.Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:57:
Een andere vraag die ik zo snel even niet beandwoord zag.
Het liefst zou ik ook zeggen 1 account maar snap best als dit niet zo zal zijn.
Kan best één account hebben in het betaalsysteem. Die accounts staan namelijk los van de accounts op de servers en alleen maar gekoppeld. Op de 3 megaservers zullen zeer waarschijnlijk wel aparte accounts zijn, want anders krijg je problemen met een aantal systemen binnen het spel.
Persoonlijk verwacht ik alleen dat ze je gewoon dubbel gaan laten betalen
Persoonlijk verwacht ik alleen dat ze je gewoon dubbel gaan laten betalen
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 04-02-2014 10:05 ]
Verwijderd
De imperial editie waarschijnlijk niet! De normale versie zullen we waarschijnlijk na de release digitaal aanbieden. Hou onze site in de gaten !!Waele schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:06:
[...]
Zijn jullie ook van plan om de digitale Imperial versie te gaan aanbieden?