Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-05 06:06
SnoeiKoei schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:11:
Zo, weer een paar vragen;
  • Blijven ongebruikte event tickets beschikbaar om uit te geven tijdens het volgende event?
  • Als ik ESO+ afsluit, krijg ik dan alsnog toegang tot alle reeds uitgegeven DLC?
  • Sommige dingen red ik niet alleen, bijvoorbeeld de bosses van de group delves in Craglorn en ik zie daar ook niemand anders binnen rondlopen. Zijn er ook spelers die zin hebben daar een avondje wat bosses te farmen? (ik probeer de ontbrekende leads voor delen van de Ebon Dwarven Wolf mount te krijgen, de meeste andere heb ik al.)
  • Zijn er nog mensen die een guild aanraden? Voor wat het uitmaakt, ik ben Ebonheart Pact, magicka necro, speel momenteel de meeste avonden wel maar dat kan van de zomer wel minder zijn.
1. Ja event tickets blijven geldig ook voor volgende events! Je kan max 12 of 15 tickets tegelijk hebben. Houd daar rekening mee.
2. Ja, krijgt alles behalve de laatste chapter dus dat is skyrim
3. Ik kan je helpen als je wilt met alles dat je nodig hebt.
4. Wil je een Nederlandse guild of engels ook prima?

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
.

[ Voor 99% gewijzigd door AdmiraalTimbo op 31-03-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:14:
[...]

1. Ja event tickets blijven geldig ook voor volgende events!
2. Ja, krijgt alles behalve de laatste chapter dus dat is skyrim
3. Ik kan je helpen als je wilt met alles dat je nodig hebt.
4. Wil je een Nederlandse guild of engels ook prima?
Tof, bedankt!
3. Bedankt voor het aanbod, ik houd wel even in de gaten of ik je online zie.
4. Nederlands of Engels maakt mij niet uit. Gezellig en sociaal vind ik belangrijk, af en toe meer uitdagende activiteiten zou leuk zijn, een boel verplichtingen en strenge regels vind ik minder.

Verder; als iemand me wil toevoegen aan de friend list, mijn username is TinyPwny. Als ik online ben en niet in een dungeon zit ben ik altijd bereid iedereen te helpen.
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:00:
[...]
Edit je kan max 12 of 15 weet het even niet zeker event tickets hebben. Dus op tijd uitgeven!
Ja dat had ik gezien, max 12. Ik houd er na vandaag 6 over dus dat komt goed. d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-03-2021 13:03 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:48
Blijven ongebruikte event tickets beschikbaar om uit te geven tijdens het volgende event?

-> Geen idee, ik denk het wel

Als ik ESO+ afsluit, krijg ik dan alsnog toegang tot alle reeds uitgegeven DLC?

->Ja, uitgezonderd de upgrades zoals bijv. greymoor

Sommige dingen red ik niet alleen, bijvoorbeeld de bosses van de group delves in Craglorn en ik zie daar ook niemand anders binnen rondlopen. Zijn er ook spelers die zin hebben daar een avondje wat bosses te farmen? (ik probeer de ontbrekende leads voor delen van de Ebon Dwarven Wolf mount te krijgen, de meeste andere heb ik al.)

-> join een guild, die doen vaak zone runs. Of blijf het vragen in zone chat.

Zijn er nog mensen die een guild aanraden? Voor wat het uitmaakt, ik ben Ebonheart Pact, magicka necro, speel momenteel de meeste avonden wel maar dat kan van de zomer wel minder zijn.

-> Pact maakt niet zoveel meer uit, meeste gildes zijn crossover. Voor wat het waard is, ik ken nog een vrij actieve Nederlandstalige gilde 'het lotgenootschap'. Vrij casual wel maar events en dungeon runs zeker. Je kan ze vinden via de guildfinder.

Ik zit ook in een erg aangename Engelstalige gilde 'chronicles of the moon'. Die doen ook raids en pvp events en zijn ook casual maar het niveau ligt vrij goed. Maar bon, zo zijn er tig aantal gildes hoor. Ik ben ook al in gildes gestapt gewoon na een goed gesprek of een dungeon run met een goede vibe. Je bent er ook zo weer uit als een gilde je niet ligt eh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:56
Vanavond om 9 uur blackwood preview op Twitch. En als je je account linkt krijg je nog een crate en een pony pet.

https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/59751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Afuni schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:44:

Als ik ESO+ afsluit, krijg ik dan alsnog toegang tot alle reeds uitgegeven DLC?

->Ja, uitgezonderd de upgrades zoals bijv. greymoor
Dat is geen probleem, Greymoor heb ik en Blackwood heb ik gepre-orderd. Het gaat mij dus vooral om de extra zones, dungeons en bonusspul als een crafting bag en mobiele banker enzo.
Sommige dingen red ik niet alleen, bijvoorbeeld de bosses van de group delves in Craglorn en ik zie daar ook niemand anders binnen rondlopen. Zijn er ook spelers die zin hebben daar een avondje wat bosses te farmen? (ik probeer de ontbrekende leads voor delen van de Ebon Dwarven Wolf mount te krijgen, de meeste andere heb ik al.)

-> join een guild, die doen vaak zone runs. Of blijf het vragen in zone chat.

Zijn er nog mensen die een guild aanraden? Voor wat het uitmaakt, ik ben Ebonheart Pact, magicka necro, speel momenteel de meeste avonden wel maar dat kan van de zomer wel minder zijn.

-> Pact maakt niet zoveel meer uit, meeste gildes zijn crossover. Voor wat het waard is, ik ken nog een vrij actieve Nederlandstalige gilde 'het lotgenootschap'. Vrij casual wel maar events en dungeon runs zeker. Je kan ze vinden via de guildfinder.

Ik zit ook in een erg aangename Engelstalige gilde 'chronicles of the moon'. Die doen ook raids en pvp events en zijn ook casual maar het niveau ligt vrij goed. Maar bon, zo zijn er tig aantal gildes hoor. Ik ben ook al in gildes gestapt gewoon na een goed gesprek of een dungeon run met een goede vibe. Je bent er ook zo weer uit als een gilde je niet ligt eh.
Tof, bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
loki504 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:50:
Vanavond om 9 uur blackwood preview op Twitch. En als je je account linkt krijg je nog een crate en een pony pet.

https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/59751
Ik was gisteren te laat met het kijken op Twitch dus de drops heb ik gemist maar ik heb achteraf wel gekeken naar de presentatie. Die Oblivion-events zien er wel heel vet uit. En ik ben erg benieuwd naar hoe het companion systeem uitpakt, je krijgt in ieder geval volop mogelijkheden je companion te tweaken (skills en skill rotation, uitrusting, mount, outfit) en als zo'n companion een beetje een deuk in een pakje boter kan slaan maakt het ESO nog solo friendlier. Voor glass cannons als mijn magicka necro zou het fijn zijn als je een beetje tanky companion kunt maken bijvoorbeeld.

Edit: vanavond weer een stream, met meer info over de nieuwe zone. Geen flame atronach pony dit keer maar wel weer een box te looten.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-04-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 23:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ik ben een altje aan het levelen, Beastmaster Bob, een stamina warden. Hij is inmiddels weerwolf en ik heb de Bloodmoon skill dus als er nog een PC-speler op EU-server een bite wil dan kan dat.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-04-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Begrijp ik het goed als ik denk dat je bind on pick-up en bind on equip items wel gewoon via je bank kunt doorspelen aan je andere characters op hetzelfde account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

botoo

💀 too old to die young

@SnoeiKoei helemaal correct, binnen hetzelfde account kan je alles via je bank gebruiken op al je chars.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
botoo schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:42:
@SnoeiKoei helemaal correct, binnen hetzelfde account kan je alles via je bank gebruiken op al je chars.
Alvast niet alles heb ik gemerkt, er zijn best wat dingen die ik niet op de bank mag zetten van ESO. Bepaalde consumables, treasure maps etc. Maar zolang het met het meer boeiende gear maar wel kan ben ik content :) Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

SnoeiKoei schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:45:
Alvast niet alles heb ik gemerkt, er zijn best wat dingen die ik niet op de bank mag zetten van ESO.
Is mij nog nooit opgevallen maar ik ben er dan ook alweer een poosje uit. Ik weet wel dat ik continue mijn gouden speeltjes doorschoof naar de opvolgende chars. Ik speelde vrijwel alleen sub lvl50 pvp en als een char 50 werd delete, rinse repeat. Je kunt je voorstellen dat ik na een paar jaar aardige sets had opgebouwd welke ik elke twee lvls kon wisselen. Ik had wel nogal veel bankspace nodig dus ik had alle beschikbare opslag gekocht ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
botoo schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:54:
[...]

Is mij nog nooit opgevallen maar ik ben er dan ook alweer een poosje uit. Ik weet wel dat ik continue mijn gouden speeltjes doorschoof naar de opvolgende chars. Ik speelde vrijwel alleen sub lvl50 pvp en als een char 50 werd delete, rinse repeat. Je kunt je voorstellen dat ik na een paar jaar aardige sets had opgebouwd welke ik elke twee lvls kon wisselen. Ik had wel nogal veel bankspace nodig dus ik had alle beschikbare opslag gekocht ;)
PvP heb ik me nog helemaal niet aan gewaagd, dat trok me in andere MMO's ook nooit. Ik vind de dungeons en de open wereld van ESO wel erg tof, ik level een alt door met wat XP-boosts vooral heel veel random dungeons te doen (en iedere delve die ik in de open wereld tegenkom). Gaat als een malle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afuni
SnoeiKoei schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:45:
[...]

Alvast niet alles heb ik gemerkt, er zijn best wat dingen die ik niet op de bank mag zetten van ESO. Bepaalde consumables, treasure maps etc.
Er zijn een aantal dingen niet account bound maar character bound, maar dat is toch echt vrij beperkt.Inderdaad sommige collectibles, treasure maps, ....

Het staat er dan trouwens uitdrukkelijk op.

Wat pvp betreft moet je er soms ook wat inkomen, het kan wel erg leuk zijn. De eerste keer aangereden komen bij een kasteel 'under siege' vergeet je toch niet :)

En ook, er zijn behoorlijk wat shards te vinden in de pvp zone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05:42

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Ik had afgelopen week een weekje vrij. Mega Elder Scrolls fan maar nog nooit ESO gespeeld. Je kan wel raden waar het meeste van mijn week in is gaan zitten. Gelukkig was het weer vooral slecht. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ik geniet echt met volle teugen van de solo- en PUG-friendliness van ESO. Volop behulpzame spelers (wil je een taxi naar Coldharbour op je altje, of een weerwolfbeet, even vragen in de zone chat en de kans is groot dat je 2 minuten later geholpen bent en ik verleen dergelijke service ook met liefde aan anderen). Dungeons doen --> prima dungeon finder, Bob's your uncle en op een enkele dungeon na gaat dat heel vlot.

Maar mensen zijn m.i. wel een beetje verwend dat het allemaal zo makkelijk gaat en hebben dan geen geduld om moeilijker content te tacklen. Vorige week zag ik dat gebeuren in Fang Lair, niet de makkelijkste dungeon maar best te doen zolang mensen hun rol een beetje snappen en hun gezond verstand gebruiken (red circles are bad m'kay). Na 1 wipe vertrokken zowel de tank als de healer en viel de groep uit elkaar. Bummer. De volgende PUG snapte de dungeon beter en de hele run verliep probleemloos. Gisteren voor het eerst Vet Selene's Web geprobeerd, netjes ingelezen in de verschillen met normal (die ik al verschillende keren heb gedaan). Hele run verloopt prima, tot Selene zelf. Eerste poging, tank én de andere DPS bemoeien zich totaal niet met de adds in fase 2, uiteindelijk 20 adds ofzo en de healer kan het niet meer aan, wipe, tank vertrekt. Nieuwe tank, tweede poging, Selene is nog maar op zo'n 2% in fase 2, de healer is niet op tijd uit de pull/stun en gaat dood en 2 seconden later is ook de tank dood. Wipe, tank vertrekt, healer vertrekt en groep valt uit elkaar. Wtf, als die poging iets aantoonde was het wel dat het kon lukken, we waren er vrijwel toen het mis ging. Ik ben er heus niet voor om weer avonden te wipen op 1 boss zoals vroeger in WoW maar kom op zeg, opgeven na 1 bijna-kill? Beetje jammer.

/rant. Dit weekend nog maar een poging. Naar mijn gevoel is de Selene's monster set helm dichtbij, schouders heb ik al via de Undaunted. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:21:
Ik geniet echt met volle teugen van de solo- en PUG-friendliness van ESO. Volop behulpzame spelers (wil je een taxi naar Coldharbour op je altje, of een weerwolfbeet, even vragen in de zone chat en de kans is groot dat je 2 minuten later geholpen bent en ik verleen dergelijke service ook met liefde aan anderen). Dungeons doen --> prima dungeon finder, Bob's your uncle en op een enkele dungeon na gaat dat heel vlot.

Maar mensen zijn m.i. wel een beetje verwend dat het allemaal zo makkelijk gaat en hebben dan geen geduld om moeilijker content te tacklen. Vorige week zag ik dat gebeuren in Fang Lair, niet de makkelijkste dungeon maar best te doen zolang mensen hun rol een beetje snappen en hun gezond verstand gebruiken (red circles are bad m'kay). Na 1 wipe vertrokken zowel de tank als de healer en viel de groep uit elkaar. Bummer. De volgende PUG snapte de dungeon beter en de hele run verliep probleemloos. Gisteren voor het eerst Vet Selene's Web geprobeerd, netjes ingelezen in de verschillen met normal (die ik al verschillende keren heb gedaan). Hele run verloopt prima, tot Selene zelf. Eerste poging, tank én de andere DPS bemoeien zich totaal niet met de adds in fase 2, uiteindelijk 20 adds ofzo en de healer kan het niet meer aan, wipe, tank vertrekt. Nieuwe tank, tweede poging, Selene is nog maar op zo'n 2% in fase 2, de healer is niet op tijd uit de pull/stun en gaat dood en 2 seconden later is ook de tank dood. Wipe, tank vertrekt, healer vertrekt en groep valt uit elkaar. Wtf, als die poging iets aantoonde was het wel dat het kon lukken, we waren er vrijwel toen het mis ging. Ik ben er heus niet voor om weer avonden te wipen op 1 boss zoals vroeger in WoW maar kom op zeg, opgeven na 1 bijna-kill? Beetje jammer.

/rant. Dit weekend nog maar een poging. Naar mijn gevoel is de Selene's monster set helm dichtbij, schouders heb ik al via de Undaunted. :P
Ik weet zo niet welke class en role je ook al weer speelt, maar voor dps is de DomiHaus monsterset bijna altijd een van de beste. Is zeker de moeite eens naar te kijken.

PS : ik ben toch weer aan het kijken om het op te pakken naar een brake van een maand of 3. Dus als je ooit een healer nodig hebt. Im there to save you!

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiraalTimbo op 16-04-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
AdmiraalTimbo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:31:
[...]

Ik weet zo niet welke class en role je ook al weer speelt, maar voor dps is de DomiHaus monsterset bijna altijd een van de beste. Is zeker de moeite eens naar te kijken.

PS : ik ben toch weer aan het kijken om het op te pakken naar een brake van een maand of 3. Dus als je ooit een healer nodig hebt. Im there to save you!
Mijn altje is mijn 'main' (magicka necro) alweer voorbij qua gear enzo, ik speel nu dus voornamelijk met Beastmaster Bob, de stamina warden. De proc van de Selene set lijkt me super voor die rol maar Domihaus ziet er idd ook niet verkeerd uit. En bedankt uiteraard voor het aanbod! Andersom, als je ziet dat ik online ben en je hebt zin in een dungeon of iets dergelijks, roep maar.

Edit: Domihaus is uit vet Falkreath Hold, volgens mij een stuk lastiger dan vet Selene. :o

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-04-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:42:
[...]

Mijn altje is mijn 'main' (magicka necro) alweer voorbij qua gear enzo, ik speel nu dus voornamelijk met Beastmaster Bob, de stamina warden. De proc van de Selene set lijkt me super voor die rol maar Domihaus ziet er idd ook niet verkeerd uit. En bedankt uiteraard voor het aanbod! Andersom, als je ziet dat ik online ben en je hebt zin in een dungeon of iets dergelijks, roep maar.

Edit: Domihaus is uit vet Falkreath Hold, volgens mij een stuk lastiger dan vet Selene. :o
Dat is een dlc dungeon en toch wel wat moeilijker ja. Minotaurs 'hit you like a truck' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Afuni schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:25:
[...]

Dat is een dlc dungeon en toch wel wat moeilijker ja. Minotaurs 'hit you like a truck' :)
Ja, zelfs op normal mode moet je daar wel oppassen. Wel een toffe dungeon, ik vind de meeste dungeons in ESO wel mooi en creatief bedacht en best heel gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:35:
[...]

Ja, zelfs op normal mode moet je daar wel oppassen. Wel een toffe dungeon, ik vind de meeste dungeons in ESO wel mooi en creatief bedacht en best heel gevarieerd.
Mijn tank kan die met gemak wel tanke, maar ik heal in dat soort content liever. Ik heb des tijds maanden met een vast groepje trifecta march of sacrifice geprobeerd en gehaald. Het gevoel van het eindelijk complete is gewoon epic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
AdmiraalTimbo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:07:
[...]

Mijn tank kan die met gemak wel tanke, maar ik heal in dat soort content liever. Ik heb des tijds maanden met een vast groepje trifecta march of sacrifice geprobeerd en gehaald. Het gevoel van het eindelijk complete is gewoon epic!!
:o Da's wel pretty die-hard. MoS vond ik op normal mode ook al niet heel makkelijk, die Wyrd Sisters oid waren al best bruut.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:13:
[...]

:o Da's wel pretty die-hard. MoS vond ik op normal mode ook al niet heel makkelijk, die Wyrd Sisters oid waren al best bruut.
Die dungeon is best tank heavy! Vooral als je dus no death speedrun Hardmode wil doen. Ach het houd je van de straat 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Update, vanavond heb ik nogmaals Selene's Web veteran gepugd. Duurde meer dan een uur voordat er een groep was waarbij iedereen binnen de tijd van de ready check reageerde maar de groep was super, de hele dungeon ging heel vlot en probleemloos. Dus ik heb mijn Selene monsterset compleet, ook nog mazzel dat ik de medium armor versie kreeg. Gisteren pech, vandaag mazzel. Zo kan het gaan. Die helm ziet er niet uit maar leve outfitting. En de proc is echt :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Vraagje, is hier iemand (PC, EU server) die jewelry (ring, neck) kan craften met bloodthirsty trait? Ik zou graag een ring en neck met deze trait willen researchen, mag dus lage kwaliteit zijn. Als iemand iets voor me kan craften hoor ik dat graag, aangezien ik niet weet wat de gangbare kosten voor de materialen zijn hoor ik ook graag wat voor vergoeding je daarvoor wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:29:
Vraagje, is hier iemand (PC, EU server) die jewelry (ring, neck) kan craften met bloodthirsty trait? Ik zou graag een ring en neck met deze trait willen researchen, mag dus lage kwaliteit zijn. Als iemand iets voor me kan craften hoor ik dat graag, aangezien ik niet weet wat de gangbare kosten voor de materialen zijn hoor ik ook graag wat voor vergoeding je daarvoor wilt.
Kan ik wel doen, ik heb overal alle traits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
AdmiraalTimbo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:08:
[...]

Kan ik wel doen, ik heb overal alle traits
Top! Laat maar weten wat je ervoor wil hebben. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 22:16
Zo bijna 2 maanden niet meer gespeeld en net weer opgestart. De reden was eigenlijk Destiny 2. Die game speelde ik eigenlijk de laatste maanden wel elke dag en dat is ook wel meteen het nadeel van dit soort games. Je kan gewoon niet (tenminste ik niet) meerdere live services games spelen en je characters onderhouden. Bij mij gaat toch al heel snel mijn aandacht naar 1 of max 2 van zulke games en dan vergeet je toch weer die andere games. Ook al heb ik er en eigenlijk nog steeds wel mee vermaakt toch ga stoppen met Destiny 2 en ga ik echt alleen nog maar verder met Fallout 76 en Elder Scrolls Online. Er gaat al zoveel tijd inzitten en zeker als je meerdere live services games speelt. En uiteindelijk blijf ik de werelden van The Elder Scrolls en zeker Fallout gewoon veel toffer vinden om vele uren in te steken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik ga vanavond starten met dit spel. Lotro en wow best veel gespeeld. Vaak toch echt ranged(bow)
Is er dan iets waar ik op moet letten in het begin als ik het liefst ranged met bow wil spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
jaydenjarno schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:13:
Ik ga vanavond starten met dit spel. Lotro en wow best veel gespeeld. Vaak toch echt ranged(bow)
Is er dan iets waar ik op moet letten in het begin als ik het liefst ranged met bow wil spelen?
Veel plezier :)
Beste om ff te checken welke class je wilt en of je een stamina of magicka build wilt bouwen. Alles is viable, maar vooraf wel handig om rekening mee te houden. Geniet van de mooie omgevingen en verhaallijnen, ga niet rushen: daar schiet je niks mee op.

Ik speel op xbox, mocht je daar ook spelen (gok dat je op pc zit) geef een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik ga op de pc spelen. Maar tx voor de tips. Ik ga eens kijken. Denk niet dat het magika gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

@jaydenjarno https://alcasthq.com/eso-stamina-nightblade-beginner-guide/
Medium armour Stamina Nightblade is wat je wilt, bow en dual-wield en imho werewolf.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toch nette support hoor. Ik had een poos niet gespeeld en daardoor ESO Plus niet nodig gehad. Paar dagen geleden dus weer een abbo afgesloten, maar ik kreeg die crowns telkens niet op mijn account bijgeschreven. Dus even contact opgenomen en een screenshot geupload en heb ze net alsnog gekregen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:23
Ik ga het binnenkort denk ik weer oppakken na 1 jaar pauze... voor het eerst op PC, dus begin wel weer opnieuw :P . Zitten mensen hier in een Nederlandse Guild? Lijkt me wel lachen om een NL Guild te joinen, al is het geen must. De community in ESO is over het algemeen echt behulpzaam, de Guild waar ik in zit hielp iedereen met van alles, toffe ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afuni
'Het lotgenootschap' is een erg vriendelijke, actieve Nederlandstalige gilde. Beginners en teruggekeerden zijn er zeker welkom. En zijn genoeg avondevents en af en toe raid maar die zijn zeker niet hardcore of echt op stevige progressie.

Ik ben er zelf niet zo actief in en sommige gildes hebben een recruit stop vanwege de bug die al even ervoor zorgt dat je niet kan zien wie al lang inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ha, ik zie ook dat je reshades erover heen kan gooien. Heb al een paar mooie voorbij zien komen op nexusmods.com. Dit maakt de pc versie voor mij al een no brainer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vento97
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-06 22:07
Begin net met spelen van eso maar de quest locaties vinden is nog niet altijd even makkelijk mischien komt dat nog (ben wow gewend) maar is er ook een addon voor quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

addons: https://www.esoui.com/addons.php
Ik gebruikte altijd https://minion.mmoui.com/ voor het gemak bij updates

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik begrijp dat ZeniMax elk jaar een provincie released doormiddel van dlc's en chapters. Vorig jaar was dus Skyrim, maar dan doen ze helaas maar een stukje van de provincie zoals we die kennen van de game Skyrim. Zullen we in de toekomst meer krijgen zoals Whiterun en College of Winterhold? Er zit alleen al in die stukken zoveel potentie voor quests, nieuwe classes en skills.

Een algemene grafische overhaul zou ook tof zijn. Greymoor vind ik er erg goed uitzien voor een MMORPG, allleen de oudere regions ogen wat gedateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Westland1940 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:35:
Ik begrijp dat ZeniMax elk jaar een provincie released doormiddel van dlc's en chapters. Vorig jaar was dus Skyrim, maar dan doen ze helaas maar een stukje van de provincie zoals we die kennen van de game Skyrim. Zullen we in de toekomst meer krijgen zoals Whiterun en College of Winterhold? Er zit alleen al in die stukken zoveel potentie voor quests, nieuwe classes en skills.

Een algemene grafische overhaul zou ook tof zijn. Greymoor vind ik er erg goed uitzien voor een MMORPG, allleen de oudere regions ogen wat gedateerd.
Even uit mijn hoofd zit vrijwel heel Skyrim in ESO, Eastmarch en The Rift zijn immers ook onderdeel van Skyrim (maar in handen van de Ebonheart Pact). Alleen is er in het verleden al wel vaker wat gegoocheld met de kaarten waardoor een en ander wat verschoven is geraakt of overlapt. Voor zover ik kan nagaan zou Winterhold zo'n beetje op de plek moeten liggen waar nu Windhelm ligt. Ik denk niet dat ze dat nog gaan corrigeren. Ik ga er vanuit dat de aandacht op nieuwe zones ligt ipv het modificeren van bestaande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Zie de afbeelding... zo even snel uit me hoofd is dit (rood omcirkelt) wat er is in ESO. Laten we zeggen dat zeker 55-60% nog niet gebruikt is. De stad Markarth en een gedeeltelijke region is er recent ook bij gekomen als DLC. (Jammer, want 20euro is het zeker niet waard).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebKXHijsIEjOPOYgsqxvcsK9-84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFopo1FzvCJnfnkqzDt6ydQP.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk ook dat we voorlopig nog geen Whiterun of iets dergelijks gaan zien. Misschien blijft het ook een 'geheim' wapen om later nog meer mensen te lokken. Als ze die regions goed uitpakken heb je goud in handen lijkt me.

[ Voor 27% gewijzigd door Westland1940 op 03-05-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Westland1940 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:24:
Zie de afbeelding... zo even snel uit me hoofd is dit (rood omcirkelt) wat er is in ESO. Laten we zeggen dat zeker 55-60% nog niet gebruikt is. De stad Markarth en een gedeeltelijke region is er recent ook bij gekomen als DLC. (Jammer, want 20euro is het zeker niet waard).

[Afbeelding]

Ik denk ook dat we voorlopig nog geen Whiterun of iets dergelijks gaan zien. Misschien blijft het ook een 'geheim' wapen om later nog meer mensen te lokken. Als ze die regions goed uitpakken heb je goud in handen lijkt me.
Hm, dan ontbreekt er toch beduidend meer dan ik me herinnerde. :o Het cirkeltje linksboven moet wel iets ruimer maar het klopt aardig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Is er trouwens nooit een normale fysieke editie gekomen van Greymoor (dus niet de collectors edition)? Van Morrowind, Summerset en Elswyer zijn er wel gewone versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:56
NukaWorldNL schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:24:
Is er trouwens nooit een normale fysieke editie gekomen van Greymoor (dus niet de collectors edition)? Van Morrowind, Summerset en Elswyer zijn er wel gewone versies.
Ik kan van ps4 wel vinden na mijn snelle zoektocht. voor pc moet ik nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
"ENJOY BONUS XP, GOLD, AND MORE DURING THE RETURN OF THE EXPLORER’S CELEBRATION"
https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/60025

Mocht je dit niet willen missen :) Tot 20 mei, extra bonussen, exp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Dat was ook wel te merken. Ik ben dit weekend 15 levels omhoog gegaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Moonsugar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:53:
Dat was ook wel te merken. Ik ben dit weekend 15 levels omhoog gegaan. :')
Dat gaat inderdaad goed vlot met zo'n bonus ja, zeker als je het ook nog stackt met experience scrolls en/of food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Weet jij of dat stacked? Ik heb dat 1x gedaan maar de rest bewaard omdat ik het niet zeker wist. Zonde van de scroll anders.

En de +10% als je bent 'getrouwd' met een Ring of Mara als je quest met je vriend/vriendin is ook leuk trouwens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Moonsugar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:33:
Weet jij of dat stacked? Ik heb dat 1x gedaan maar de rest bewaard omdat ik het niet zeker wist. Zonde van de scroll anders.

En de +10% als je bent 'getrouwd' met een Ring of Mara als je quest met je vriend/vriendin is ook leuk trouwens. :)
Ja, die bonus stackt! Even een daily dungeon doen met scroll en food tijdens zo'n festival en je vliegt meerdere levels omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
Moonsugar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:33:

Het stacked zeker! lekker grinden zou ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
AdmiraalTimbo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Het stacked zeker! lekker grinden zou ik zeggen
Vanavond gaan we weer. Bijna level 50. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
Ik weet ook niet van buiten wat allemaal stacked maar ring+scroll+ event bonus stacken altijd.

Of food daar nog bijkomt weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

En dan begint de grind pas :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Ik ben wel benieuwd wat jullie hier doen als je max level bent. Ik weet dat je doorgaat met champion points maar ik zit nog een beetje in de WoW mindset, what's next? Dungeons, raids, PvP? Ik zie wat dingen langskomen maar heb me er nog niet in verdiept.

Moet wel toevoegen dat ik een enorme Elder Scrolls fan ben, en dan vooral voor de wereld en het verhaal. Grote kans dus dat ik trouw alle zones ga afmaken tot ik alles heb gehaald als een ware completionist. Maar afwisseling moet er zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
Moonsugar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:52:
Ik ben wel benieuwd wat jullie hier doen als je max level bent. Ik weet dat je doorgaat met champion points maar ik zit nog een beetje in de WoW mindset, what's next? Dungeons, raids, PvP? Ik zie wat dingen langskomen maar heb me er nog niet in verdiept.

Moet wel toevoegen dat ik een enorme Elder Scrolls fan ben, en dan vooral voor de wereld en het verhaal. Grote kans dus dat ik trouw alle zones ga afmaken tot ik alles heb gehaald als een ware completionist. Maar afwisseling moet er zijn natuurlijk.
ik ben ondertussen CP 900 en heb zo goed alles all quest in de game gedaan!
Vanaf 160 CP (max gear level) is het pas interessant even te kijken naar leuke builds. voor Trails (12 man dungeon content) raad ik je toch wel aan rond de 400 CP liefst iets hoger te zijn. '

Verder raad ik je aan te kijken naar gear researching en iedere dag je RND (Random Normal Dungeon) doen.

ik houd me vooral bezig met nog wat gear farms en hier en daar een quest die ik nog mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Op het moment beperk ik me tot dagelijks inloggen voor het innen van de reward en mijn mounts opplussen, vanwege RSI-klachten. Maar als ik weer kan spelen is het zones leegquesten, dagelijks dungeons, de leuke veteran dungeons en een altje levelen. Maelstrom arena heb ik al gedaan en ik wil me nog eens gaan toeleggen op de veteran versie daarvan. Dat is solo content. Ik geloof dat er nog een solo-arena is ook. En binnenkort (komende maand) komt er weer een nieuwe uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Jammer dat de Console Enhanced versie is uitgesteld. Het spel ziet er toch wel wat gedateerd uit op de consoles en ik hoop dan ook dat de nieuwe update ervoor kan zorgen dat ik het spel weer ga oppakken. Zit volgens mij genoeg leuke content tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Is er al wel een exactere datum bekend van de Blackwood release? "Juni" vind ik een ruim begrip, dat kan a.s. dinsdag zijn of ruim vier weken later.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:29:
Is er al wel een exactere datum bekend van de Blackwood release? "Juni" vind ik een ruim begrip, dat kan a.s. dinsdag zijn of ruim vier weken later.
1 juni gewoon. Eerste hit op google en als je een beetje op hun Forum zoekt staat het ook.

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiraalTimbo op 26-05-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:41:
[...]

1 juni gewoon. Eerste hit op google en als je een beetje op hun Forum zoekt staat het ook.
Ok, Google gaf bij mij geen antwoord uit een officiële bron. De pre-orderpagina zegt ook gewoon "june 2021". Maar goed, da's al lekker snel dan. Ik ben benieuwd. :9 Het companionsysteem lijkt me wel een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:11

MetalPool

Boe!

SnoeiKoei schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Het companionsysteem lijkt me wel een mooie toevoeging.
Zeker voor bijvoorbeeld zone bosses enzo! Verder moet ik me echt nog even verdiepen in het nieuwe systeem. Ben benieuwd wat die companions nou echt voor meerwaarde gaan hebben. Solo is bijna alle content wel te doen......zelfs dungeons doe je zowat solo behalve veteran dan. Heb sinds vorige week de vorige expansion gekocht dus ben nog wel een paar dagen zoet!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
Ik droom soms van een veteran versie van alle zones. Compleet met een nieuwe set achievements. En dat je zou kunnen kiezen tussen normal en veteran. Zoals bij dungeons...

Hoe goed de zones en quests ook in mekaar zitten, het is meestal gewoon veel te gemakkelijk. Laat staan nu er companions bijkomen. Waar ik trouwens an sich wel naar uitkijk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
En zijn er al mensen gedoken in Blackwood? Ik twijfel nog met aanschaf, Blackwood of de 4 DLC pack. Allebei kopen is te veel content, en ik heb geen behoefte aan ESO Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Westland1940 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:42:
En zijn er al mensen gedoken in Blackwood? Ik twijfel nog met aanschaf, Blackwood of de 4 DLC pack. Allebei kopen is te veel content, en ik heb geen behoefte aan ESO Plus.
Ik ben gisteravond even kort ingelogd, vooral bezig geweest met het fixen van de champion points. Zo te zien zijn daar weer wat veranderingen in aangebracht zodat je een deel weer opnieuw moet toekennen. Ik ben nog niet in de nieuwe zone geweest en ik heb in de oude gebieden ook nog geen aanwijzingen (brief, messenger etc) gezien dat er iets nieuws te doen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
Westland1940 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:42:
Al flink bezig ja, heb alle worldbosses, skyshards, delfs, en public dungeons al gedaan. Nu bezig met de quests. Chapter is zeker zijn geld waard en zou zeker voor blackwood gaan. Wel knap dat je nog zonder eso plus kan. Ik zou het niet overleven zonder double bank space / craftingbag ooh en het feit dat ik 1000 transmute stones kan hebben helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:54:
[...]

Al flink bezig ja, heb alle worldbosses, skyshards, delfs, en public dungeons al gedaan. Nu bezig met de quests. Chapter is zeker zijn geld waard en zou zeker voor blackwood gaan. Wel knap dat je nog zonder eso plus kan. Ik zou het niet overleven zonder double bank space / craftingbag ooh en het feit dat ik 1000 transmute stones kan hebben helpt ook.
Ik vind vaste maandelijkse kosten maar niks, heb ik al genoeg ;) En tot nu toe gaat het prima zonder de voordelen van Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:54:
Wel knap dat je nog zonder eso plus kan. Ik zou het niet overleven zonder double bank space / craftingbag ooh en het feit dat ik 1000 transmute stones kan hebben helpt ook.
Hehe. Vorige week tijdens steam deal ESO ook maar op steam aangeschaft, voor het gemak. Weer even gaan spelen, nieuwe char begonnen. Het heeft drie dagen geduurd, en toen maar weer ESO Plus erbij gepakt. De beperkte inventory space zonder door gebrek aan crafting bag is gewoon zo niet relaxed :9. Ik zou het ook echt niet kunnen. Veel te veel een hoarder in MMO's :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
En en en Iedereen nog lekker druk met blackwood?

Sinds vandaag zijn de daily Endeavor tasks up. 5 stuks waarvan je er 3 kan doen. Met de punten die je daar mee kan verdienen kan je weer coole crownstore items mee kopen.

Endeavor

geen Idee hoeveel mensen er hier op PC zitten maar ik heb nog wel een guild slot vrij voor een tweakers guild :) Makkelijke manier om wat meer met elkaar te spelen en wat dungeons te doen lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ik heb nog niks met Blackwood gedaan. Mijn RSI-klachten nemen langzaam af dus ik hoop binnenkort weer wat meer te spelen. Ik denk dat ik dan eerst de story in Northern Elsweyr afmaak voor de derde vleugel van het huis daar en dan is Blackwood aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
Overigens, er is al een tijdje een free ESO + trail. Altijd de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Stomme vraag. Ik zit nu naar de uitbreiding blackwood te kijken op de ps5 en weet niet zo goed welke ik moet kopen.

Ik heb in het verleden wel eens een uitbreiding gekocht maar weer niet meer welke. Kan ik dit ergens in de game/menu terug vinden? Ik heb al zitten zoeken maar zie het nergens….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
Kenny_026 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:48:
Stomme vraag. Ik zit nu naar de uitbreiding blackwood te kijken op de ps5 en weet niet zo goed welke ik moet kopen.

Ik heb in het verleden wel eens een uitbreiding gekocht maar weer niet meer welke. Kan ik dit ergens in de game/menu terug vinden? Ik heb al zitten zoeken maar zie het nergens….
Hoe bedoel je dit precies?
Er zijn namelijk chapters zoals Blackwood en de vorige Greymore. Verder heb je DLC vaak kleine gebieden en beetje extra content. Alles zit in je ESO plus behalve de nieuwste chapter Blackwood. Dus als je nu iets zou Kopen zou ik persoonlijk gaan voor Blackwood.

Als je niet meer weet wat je al hebt, Kan je dit als het goed is terug vinden in je crownstore. Daar staat bij gekochte content purchased.

Mocht je nog vragen hebben let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
AdmiraalTimbo schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:20:
[...]

Hoe bedoel je dit precies?
Er zijn namelijk chapters zoals Blackwood en de vorige Greymore. Verder heb je DLC vaak kleine gebieden en beetje extra content. Alles zit in je ESO plus behalve de nieuwste chapter Blackwood. Dus als je nu iets zou Kopen zou ik persoonlijk gaan voor Blackwood.

Als je niet meer weet wat je al hebt, Kan je dit als het goed is terug vinden in je crownstore. Daar staat bij gekochte content purchased.

Mocht je nog vragen hebben let me know.
Ah top man! Je hebt me precies de goede kant op gestuurd 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88uN_N1j4dtFjEni8s3NJZER3cY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YU7KJqGaPWEzLPIFSXzinZ7V.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wist van Summerset nog dat ik die gehaald had maar Elsweyr niet meer. Die kun je ook niet meer in de Playstation Store vinden maar hier dus wel.

Maar dit is mooi want ik heb elsweyr en greymore niet gespeeld maar die laatste kan ik dus hier gratis oppikken van mijn gratis crowns van mn membership 😊

En al die anderen zijn dus gratis met mijn membership? Waarom staat daar dan wel een prijs bij?

Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Kenny_026 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:53:
[...]
En al die anderen zijn dus gratis met mijn membership? Waarom staat daar dan wel een prijs bij?

Thanks!
Volgens mij is dat omdat je die zou kunnen kopen en dan permanent hebt indien je ooit je membership op zou zeggen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Kenny_026 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:53:
[...]

Ah top man! Je hebt me precies de goede kant op gestuurd 👍

[Afbeelding]

Ik wist van Summerset nog dat ik die gehaald had maar Elsweyr niet meer. Die kun je ook niet meer in de Playstation Store vinden maar hier dus wel.

Maar dit is mooi want ik heb elsweyr en greymore niet gespeeld maar die laatste kan ik dus hier gratis oppikken van mijn gratis crowns van mn membership 😊

Thanks!
Als je nu ESO Plus hebt kun je die uitbreidingen inderdaad ook nog kopen maar dat heeft alleen zin zodra je Plus opzegt, dan blijf je toegang hebben tot de los gekochte expansions. Zolang je dat niet van plan bent heeft het geen nut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Ik zie trouwens dat de Discord-link onderaan dit topic niet meer werkt, kan ik die nog vervangen met eentje die het wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Moonsugar schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:14:
Ik zie trouwens dat de Discord-link onderaan dit topic niet meer werkt, kan ik die nog vervangen met eentje die het wel doet?
Het forum en facebookgroep waar die andere linkjes naar verwijzen lijken ook geen activiteit meer te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Fuck had ik vandaag een dagje vrij zonder kids zijn de servers down 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Gisteren weer eens een avondje gespeeld, Mirri als companion gerecruit en mee op avontuur gegaan. Heel wat world bosses gedaan (meteen de weekly endeavor gehaald). Is het normaal dat je op 30 bosses en een volledige avond spelen nul companion gear items vindt? Ik snap dat je niet je companion in 1 avond hoeft te maxen ofzo maar dit lijkt me ook niet helemaal jofel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik gebruik onderstaande overzicht een beetje als guide.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QI9VRiGcYe7P2RfmapxGMjBzxPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iSlWFyyReGR6QYGtWtqKTGnf.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft het nu nut om van alle drie de factions de story line tegelijk te volgen? Of kun je daarvoor beter een nieuw character aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds kort ook weer aan het spelen. Ben inmiddels level 7 in het begin gebied. Moet zeggen dat bovenstaand kaartje wel handig kan zijn. Heb hem in elk geval gedownload. Verder zit ik sinds kort ook in een Nederlandse guild waar iedereen helpt als er vragen zijn (The Dutch Legion)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Nou, gisteren dan eindelijk 1 stuk companion gear geloot van een world boss, ze bestaan dus wel. Medium shoulders, rare, met extra ultimate generation. Die bonus heb ik voorlopig niks aan maar dat komt uiteindelijk wel. 1 drop uit (veel) meer dan 50 world bosses is wel vrij waardeloos, voordat je dan een complete set hebt met stats die je wil hebben ben je minstens 5 jaar verder. Niks ook van de vele chests, dolmens of oblivion portals die ik gedaan heb dus ik vrees het ergste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Kenny_026 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 06:55:
Ik gebruik onderstaande overzicht een beetje als guide.

[Afbeelding]

Heeft het nu nut om van alle drie de factions de story line tegelijk te volgen? Of kun je daarvoor beter een nieuw character aanmaken?
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar bedankt voor het delen van deze visual. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Persoonlijk zou ik de drie factions een voor een doen. Nadat je de eerste hebt gedaan krijg je ook de optie om die van een andere faction te volgen.
SnoeiKoei schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:06:
Nou, gisteren dan eindelijk 1 stuk companion gear geloot van een world boss, ze bestaan dus wel. Medium shoulders, rare, met extra ultimate generation. Die bonus heb ik voorlopig niks aan maar dat komt uiteindelijk wel. 1 drop uit (veel) meer dan 50 world bosses is wel vrij waardeloos, voordat je dan een complete set hebt met stats die je wil hebben ben je minstens 5 jaar verder. Niks ook van de vele chests, dolmens of oblivion portals die ik gedaan heb dus ik vrees het ergste.
Hier geen problemen met gear, heb al aardig wat dingen verkocht aan de merchant of weggegeven aan vrienden. Ik heb het idee dat je ze ook van gewone mobs kan krijgen, niet speciaal van een world boss of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
MRCL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:06:
Persoonlijk zou ik de drie factions een voor een doen. Nadat je de eerste hebt gedaan krijg je ook de optie om die van een andere faction te volgen.

[...]

Hier geen problemen met gear, heb al aardig wat dingen verkocht aan de merchant of weggegeven aan vrienden. Ik heb het idee dat je ze ook van gewone mobs kan krijgen, niet speciaal van een world boss of zo.
Gewone mobs doe ik ook volop. Ik denk dat ik gewoon pech heb dan. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik ben pas level 18 maar raden jullie aan om nu ook al skill points in blacksmithing woodworking etc te doen? Of gewoon qiestline blijven volgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZWA5l23tNJVVMtVzmrqcB6YlCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gzZvWOQ0Z21jDo0gdLQrKfxS.jpg?f=fotoalbum_large

Deze ook binnen gekregen. Wel hele toffe boeken…

[ Voor 60% gewijzigd door Kenny_026 op 28-06-2021 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Ik heb die ook afgelopen weekend gekocht! Zo awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kenny_026 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:04:
Ik ben pas level 18 maar raden jullie aan om nu ook al skill points in blacksmithing woodworking etc te doen? Of gewoon qiestline blijven volgen?
Zelf heb ik altijd een tekort aan skill points als low level. Ik wil altijd eerst de benodigde skills en passives hebben, daarna zijn de crafting skills pas aan de beurt. Je kan die crafting skills natuurlijk al wel levelen door alles te deconstructen, daar heb je geen skill points voor nodig. Maar als jij graag vroeg wil beginnen met crafting (en daar ook skill points voor wil gebruiken) kan dat natuurlijk ook, ligt er maar net aan wat jij leuk vind om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 16:04

Nogne

>.<

Sinds kort ben ik weer begonnen met ESO, maar nu op de Xbox ipv PC. Zijn er hier nog actieve spelers op de Xbox en weet iemand een leuke guild waar ik mij kan aansluiten?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 08:43
Heb ooit ESO gespeeld op de ps4 (pre morrowind). Is er heel veel veranderd sindsdien? Denk eraan om deze weer eens op te pakken ter afwisseling van Guild Wars 2. Destijds was coop wel wat lastiger in de zin van shared quests. Zou dit samen met iemand op willen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sosua schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:32:
Heb ooit ESO gespeeld op de ps4 (pre morrowind). Is er heel veel veranderd sindsdien? Denk eraan om deze weer eens op te pakken ter afwisseling van Guild Wars 2. Destijds was coop wel wat lastiger in de zin van shared quests. Zou dit samen met iemand op willen starten.
Ik speel ook op de ps4 en volgens mij kun je prima met andere questen en andere zaken doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Nogne schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:17:
Sinds kort ben ik weer begonnen met ESO, maar nu op de Xbox ipv PC. Zijn er hier nog actieve spelers op de Xbox en weet iemand een leuke guild waar ik mij kan aansluiten?
Ik zou gewoon zoeken in de Guild search page en een willekeurige Guild pakken... wel even lezen of ze ook nieuwe spelers accepteren. De community van ESO is grotendeels echt behulpzaam en vriendelijk.
Sosua schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:32:
Pre Morrowind absoluut, talloze updates met van alles en nog wat, nieuwe content etc. Genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is er nog een actieve Tweakers Guild met ruimte voor 4 mensen? PS5...

[ Voor 14% gewijzigd door Kenny_026 op 02-07-2021 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kenny_026 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:40:
Is er nog een actieve Tweakers Guild met ruimte voor 4 mensen? PS5...
Ik zit bij The Dutch Legion op de ps4/ps5. Allemaal Nederlanders. Elke dag doen ze wel wat samen. Zeer behulpzame groep.

Ik ben pas level 11. Als ik online ben zijn er meestal wel een man of 30 tot 60 online.

Neem maar eens een kijkje op de discord
https://discord.gg/v2EKt5XM

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 03-07-2021 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Oxigeon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:03:
[...]

Ik zit bij The Dutch Legion op de ps4/ps5. Allemaal Nederlanders. Elke dag doen ze wel wat samen. Zeer behulpzame groep.

Ik ben pas level 11. Als ik online ben zijn er meestal wel een man of 30 tot 60 online.

Neem maar eens een kijkje op de discord
https://discord.gg/v2EKt5XM
Thanks, ga ik effe kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Nou, jottem, gisteren mijn tweede drop van companion gear gehad. Na de eerste (blauwe kwaliteit shoulders) kreeg ik nu... groene kwaliteit shoulders. Misschien heb ik over een jaar of tien al wel een companion met een compleet blauw setje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
En gisteren een (blauwe) companion healing staff. Die kan vast nog wel eens van pas komen maar ik blijf erbij dat de drop rate dramatisch is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Gisteren weer eens begonnen met een nieuw character en het is ook weer de 1e keer sinds de nieuwe update. Toch wel heel nice hoor met die nieuwe introductie dat je nu zelf kan kiezen waar je wil starten. Daarbij ziet de game er nu echt veel mooier uit. Dit blijft ook wel een top game hoor _/-\o_
Pagina: 1 ... 63 ... 65 Laatste