Nol_NL schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:55:
Ja, dan zit je wel goed hoor. Ik had mij op xgn een beetje ingelezen over de classes.
https://www.xgn.nl/elderscrollsonline
En ik vond de tips om te beginnen van @
Dark-Mist wel handig.
quote]
Dark-Mist schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:01:
Wat ik heb gedaan is eerst mijn Home-zone gedaan (Ebonheart, Aldmeri of Daggerfall) en daarna de zones van de andere 2 factions + Coldharbour. Op die manier complete je direct de main quest helemaal en haal je Cadwell Gold. Daarna kun je eigenlijk vrij kiezen tussen alle kleine eilanden (Hew's Bane en Gold Coast), Wrothgar en Clockwork City.
Als laatste zou ik beginnen aan Vvardenfell (Morrowind), Summerset(+Artaeum) en Craglorn.
Wanneer je zin hebt in PvP kun je dit het beste doen in de non-CP campaign in Cyrodiil als je lvl 50 met je character hebt bereikt
Ik hoop je zo een beetje op de goede weg te hebben geholpen

Ik heb dus vanavond de eerste stappen gezet (ps4). Na de tutorial kwam ik met mijn character in Vvardenfell terecht. Eigenlijk dus de stap die ik volgens jou als laatste moet doen.
Daar aangekomen een quest gestart waarbij ik een tombe in moet. Hier ging ik dus helaas ook al de eerste keer dood. Werd door 2 man tegelijk aangevallen wat betekende dat ik het loodje ging leggen.
Daarna nog maar wat rondgekeken in de menu's en de map wat bekeken en maar eens naar een dorpje gelopen. Hier zag ik een reclame biljet hangen of ik iets wilde gaan doen met housing. Hier heb ik nog niets mee gedaan maar denk dat ik maar eens met die kerel ga praten.
Inmiddels via de Guildfinder een aanvraag gedaan bij WitchcraftNL. Ik weet niet of ze al personen van level 3 aannemen maar dat zien we wel.
Wat betreft de skilltree/abilletis moet ik me echt gaan inlezen wat ik hiermee moet. Vind ik nog eventjes vrij lastig.
Edit: als ik je bericht nu nog eens lees komt het er eigenlijk dus op neer dat ik nu in de dlc van Morrowind aan het klooien ben. Kan dan inderdaad beter eerst gaan klooien in het begin in een van de beginzones wat jij aangeeft.
Nu nog even kijken hoe ik in zulke zones kom.
Edit 2: ik heb trouwens gekozen voor de Redguard Dragonknight.
[
Voor 7% gewijzigd door
Oxigeon op 16-08-2020 01:11
]