Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:07
Man, wat is healen toch leuk om te doen.
Snap er niets van hehe
Vond het is andere MMO's echt helemaal niets.

Misschien ook maar een tank in ESO gaan proberen dan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 18:50
Nieuwe speler hier. Is er iemand die me kan helpen aan een werewolf-bijt? Lijkt me wel tof om een weerwolf te zijn :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:27

botoo

💀 too old to die young

Zironako schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:24:
Is er iemand die me kan helpen aan een werewolf-bijt? Lijkt me wel tof om een weerwolf te zijn :).
Op PC kan ik je helpen.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 18:50
botoo schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Op PC kan ik je helpen.
Dat komt goed uit, ik speel op pc :)! Zit er een level requirement aan? M'n nieuwe char is pas level 8, zojuist aangemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nee, je kan WW worden zodra je uit het eerste instance bent. Stuur maar ff een invame mail naar @ignor en dan vang ik je morgen.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Iusedto schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:44:
Man, wat is healen toch leuk om te doen.
Snap er niets van hehe
Vond het is andere MMO's echt helemaal niets.

Misschien ook maar een tank in ESO gaan proberen dan :)
Je snapt niets van healen of niets van waarom je healen zo leuk vind?

En tank is zeker ook wel leuk

• Iusedto
loki504 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:01:
[...]
Je snapt niets van healen of niets van waarom je healen zo leuk vind?

En tank is zeker ook wel leuk
Lol, mijn bewoording was inderdaad niet zo goed :)

Ik snap niet waarom ik healen in ESO zo leuk vind maar ik vind het echt geweldig.
Speel al 13 jaar geen MMO healer meer. Wilde mijn Necro magicka DPS maken maar misschien moet ik maar full healer gaan.
Heel vreemd hehe

Iusedto wijzigde deze reactie 10-06-2019 19:31 (13%)

FUMES et CARNES

• loki504
Iusedto schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:28:
[...]

Lol, mijn bewoording was inderdaad niet zo goed :)

Ik snap niet waarom ik healen in ESO zo leuk vind maar ik vind het echt geweldig.
Speel al 13 jaar geen MMO healer meer. Wilde mijn Necro magicka DPS maken maar misschien moet ik maar full healer gaan.
Heel vreemd hehe
Misschien omdat het geen green bars clicking is. Maar echt gericht moet kijken waar mensen staan. Of komen te staan. En dan zelf ook nog shit ontwijken.

• Iusedto
Ach, nu ook een paar minder healer ervaringen gehad
Beetje als deze :\

FUMES et CARNES

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:21
Haha herkenbaar.
Vd week was een een tank die eigenlijk geen tank was in de party.
Ik merkte al snel dat aggro houden niet zn ding was dus besloot de hele tijd aan hem geplakt te zitten.
De eindbaas besloot hij alleen op de adds af te gaan, waardoor ik dus volledige aggro had en maar rondjes moet rennen (kiten) en iedereen (+mezelf) levend houden.

Pluspunt van de Eso community; de 2 DPS noemde mij achteraf "Best Healer/Tank of EU server" haha

• Iusedto
kleefei schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:06:
Haha herkenbaar.
Vd week was een een tank die eigenlijk geen tank was in de party.
Dit heb ik de laatste dagen heel veel. Vaak staff dragers.
Rennen dan op een boss af en zakken na 1 klap al direct naar 20% health.
Dan moet ik nog beginnen met healen. Bijna onbegonnen werk :(

Of pullen meerder pack tegelijk (geen idee waarom) en zijn dan letterlijk met 2 seconden dood
Waarschijnlijk WoW spelers hehe :)

Gisteren een "mopper" tank gehad totdat ik uitlegde dat ik nieuw ben en graag wil leren.
Daarna boss uitleg van hem gehad gedurende de hele run _/-\o_
Hij vond het een verademing dat iemand eens luisterde en vragen stelde.

Zit nu in zijn guild hehe :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:21
Dat is wel echt het grote verschil inderdaad tussen WoW en Eso.
De spelers zijn naar mijn gevoel/mening meer "volwassen" en bereid te helpen.

• garrow
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-11 09:00

garrow

PSN: Garrow1978

kleefei schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:11:
Dat is wel echt het grote verschil inderdaad tussen WoW en Eso.
De spelers zijn naar mijn gevoel/mening meer "volwassen" en bereid te helpen.
Herkenbaar, gisteren ook via een random dungeon in City of Ash II terecht gekomen, welke best wel tricky was aangezien we eerst alleen maar DPS hadden. Dus na eerste wipe op 2de boss 2 mensen weg en toen kwam er een mage welke nog nooit had gehealed en een templar (maar CP44, echter wist hij wel hoe te spelen)

De Templar heeft vanaf hier geleid en uitleg gegeven, was waarschijnlijk een ervaren speler met al 1 of meerder chars op max lvl.
In veel gevallen denk ik dat deze persoon was weg gegaan, maar in ESO blijven speler inderdaad iets vaker hangen om uitleg te geven en nogmaals te proberen.

Moet zeggen dat ik deze dungeon best pittig vond als lvl 48 Magicka DPS mage met crap gear, maar wel fun en leuke mechanics.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

garrow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:44:
. . . was waarschijnlijk een ervaren speler met al 1 of meerder chars op max lvl. . .
Nee waarschijnlijk niet (of hij/zij heeft meerdere accounts). Champion Points gelden voor all je chars, je hoeft dus maar één keer cp's halen en die zijn dan beschikbaar voor al je chars op dat account. Vandaar dat je vaak hele sterke chars tegenkomt die nog geen lvl50 zijn maar die dus wel al hun cp's kunnen gebruiken. Overigens gaat dat niet op voor Cyrodill (en BG's), daar werken je cp's niet mee in de onder de lvl50 campaigns en in de no-cp campaigns.

• garrow

garrow

botoo schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:49:
[...]

Nee waarschijnlijk niet (of hij/zij heeft meerdere accounts). Champion Points gelden voor all je chars, je hoeft dus maar één keer cp's halen en die zijn dan beschikbaar voor al je chars op dat account. Vandaar dat je vaak hele sterke chars tegenkomt die nog geen lvl50 zijn maar die dus wel al hun cp's kunnen gebruiken. Overigens gaat dat niet op voor Cyrodill (en BG's), daar werken je cp's niet mee in de onder de lvl50 campaigns en in de no-cp campaigns.
Weer wat geleerd...dat wist ik niet.
Maar dan heb je dus bij je tank dezelfde CP verdeling als bij je healer of DPS?

• MRCL
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:32
Je hebt wel hetzelfde aantal CP, maar deze kan je per char verschillend verdelen. Dus de verdeling is totaal anders voor DPS, tank of healer.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je hebt op elk char wat je maakt je maximum cp tot je beschikking, je moet wel voor elk char afzonderlijk de cp's toekennen waar je ze wil hebben.

[edit]
wat MRCL zegt dus :+

botoo wijzigde deze reactie 14-06-2019 15:38 (10%)

• WillieWuks
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21:19
Ik ben ook pas begonnen met ESO. Heb een magica Templar gemaakt. Ben nu ongeveer lvl 22. Het spel bevalt me prima. Het crafting systeem vind ik wel maar vaag, maar goed men leert een hoop tijdens het lvl'en.

Ik ben wel begonnen met oude content en wil het spel chronologisch spelen. Ik heb nu al weer zin om de pc aan te doen :)

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Iusedto
Zo, eindelijk lvl 50 bereikt.
ESO bevalt nog steeds erg goed. Speel eigenlijk niets anders meer hehe.

Nu maar eens gaan kijken hoe die Champions points werken :)

FUMES et CARNES

• garrow

garrow

Iusedto schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:31:
Zo, eindelijk lvl 50 bereikt.
ESO bevalt nog steeds erg goed. Speel eigenlijk niets anders meer hehe.

Nu maar eens gaan kijken hoe die Champions points werken :)
hier ook level 50 bereikt dit weekend!
Magicka Sorcerer op PS4.

nu naar de CP160 om voor de eerste keer, echte gear te gaan verzamelen >:)

• boemmie
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Gisteren begonnen aan een templar healer. Nog geen enkele char op 50 gekregen so far. Lvl 10 ook gelijk daily dung gedaan, Geen tank inderdaad, overal dooien. Leuk begin om te leren te healen..
Even maar goede guide zoeken met tips voor healing in ESO.

• loki504
boemmie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:34:
Gisteren begonnen aan een templar healer. Nog geen enkele char op 50 gekregen so far. Lvl 10 ook gelijk daily dung gedaan, Geen tank inderdaad, overal dooien. Leuk begin om te leren te healen..
Even maar goede guide zoeken met tips voor healing in ESO.
Healen zonder en tank en CP/laag level is een drama. heb je 1 van de 2 dan gaat heb bijna altijd wel goed. je mist een hoop sustain zonder wat gear of CP. en bent meer aan het heavy attacken als echt healen. Maar templar is wel erg goed met healen.

• boemmie
loki504 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:25:
[...]

Healen zonder en tank en CP/laag level is een drama. heb je 1 van de 2 dan gaat heb bijna altijd wel goed. je mist een hoop sustain zonder wat gear of CP. en bent meer aan het heavy attacken als echt healen. Maar templar is wel erg goed met healen.
vanavond weer paar leveltjes halen via dungeons. echt snel met lvlen ben ik nog niet:)
ook guildloos. Text talk met ps4 blijft toch ruk zonder toetsenbord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loki504
boemmie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:44:
[...]

vanavond weer paar leveltjes halen via dungeons. echt snel met lvlen ben ik nog niet:)
ook guildloos. Text talk met ps4 blijft toch ruk zonder toetsenbord
Er is wel een behulpzame nl/be guild op de ps4. En voor text talk hebben ze natuurlijk de ps4 2de scherm app voor uit gevonden. Is wat lastiger om het tijden de battle te gebruiken. Maar om uitleg te geven op rustige momenten is het prima

• Iusedto
Ik heal als necro en dat bevalt goed.

Ook is dit weekend mijn nieuwe MMO muis binnen gekomen en na veel wennen (gebruik mijn oude Naga al vele jaren) kan ik nu al niet meer zonder.
Blijft toch lekker extra buttons op een muis :)

FUMES et CARNES

• boemmie
Gaat nu wel lekker zit inmiddels op lvl 26 en healen gaat best ok. Vallen geen dooie meer tenminste:)
Ander voordeel, je zit gelijk in een random dung als je hiervoor in de queu stapt.
Nog geen ps4 guild gevonden tho. Moet maar eens verder zoeken hiervoor of heeft iemand een suggestie hier?

• Melniek
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:26
boemmie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:57:
Gaat nu wel lekker zit inmiddels op lvl 26 en healen gaat best ok. Vallen geen dooie meer tenminste:)
Ander voordeel, je zit gelijk in een random dung als je hiervoor in de queu stapt.
Nog geen ps4 guild gevonden tho. Moet maar eens verder zoeken hiervoor of heeft iemand een suggestie hier?
Als je nog op zoek bent, wil ik je wel een invite sturen voor een NL/BE guild met rond de 500 leden. Het is een actieve guild met een mix van ervaren en nieuwe spelers, die ook regelmatig trial-training en map runs houden.

• boemmie
Melniek schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Als je nog op zoek bent, wil ik je wel een invite sturen voor een NL/BE guild met rond de 500 leden. Het is een actieve guild met een mix van ervaren en nieuwe spelers, die ook regelmatig trial-training en map runs houden.
graag:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Melniek
Wat is je PSN ID? Ik kan je niet vinden onder je Tweakers gebruikersnaam.

• Iusedto
Zo, tweede maand als sub.
Eso blijft erg goed bevallen. nu druk bezig met Champion points aan het verzamelen.
Healen blijf ik erg leuk vinden. Doe elke dag mijn dungeon daily als healer en zo krijg ik goede gear etc.

Volgende goal is nu CP160 halen maar dat zal nog wel even duren denk ik.

FUMES et CARNES

• boemmie
Melniek schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:43:
[...]

Wat is je PSN ID? Ik kan je niet vinden onder je Tweakers gebruikersnaam.
zit inmiddels in witchcraft, lekker druk daar, thanks in ieder geval:)

• boemmie
Iusedto schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:55:
Zo, tweede maand als sub.
Eso blijft erg goed bevallen. nu druk bezig met Champion points aan het verzamelen.
Healen blijf ik erg leuk vinden. Doe elke dag mijn dungeon daily als healer en zo krijg ik goede gear etc.

Volgende goal is nu CP160 halen maar dat zal nog wel even duren denk ik.
redelijk bezig geweest met lvlen hier ook. zit nu op 38 healer. lvlen gaat nu wel een stukje trager.
eens kijken wat efficient is op dat lvl.

• MethyloneNL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:45
Sinds gisteravond ook overstag gegaan en ESO geïnstalleerd.

Dark Elf Nightblade gemaakt, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Heb in ieder geval zin om te spelen, ook met dit weer! 8)

• Iusedto
MethyloneNL schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:27:
Sinds gisteravond ook overstag gegaan en ESO geïnstalleerd.

Dark Elf Nightblade gemaakt, ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Heb in ieder geval zin om te spelen, ook met dit weer! 8)
Welkom :)

Vanwege de huidige hitte heb ik gisteravond alleen mijn provision en dungeon daily gedaan en toen maar weer snel buiten gaan zitten met een koud biertje :)

FUMES et CARNES

• garrow

garrow

Iusedto schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:01:
[...]

Vanwege de huidige hitte heb ik gisteravond alleen mijn provision en dungeon daily gedaan en toen maar weer snel buiten gaan zitten met een koud biertje :)
Hier hetzelfde...alleen geen daily dungeon maar daily battleground...dungeon que daar had ik geen zin in als DD.

Afgelopen weekend nog een keer een City of Ash II gedaan, maar nu met guild members
Iusedto schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:01:
[...]

Hier hetzelfde echter dan een BG, aangezien de wachttijd hier een stuk korter voor is als DD
.
Afgelopen weekend ook nog een keer dungeon City of Ash II gedaan echter nu met guild members van witchcraft en dat was echt een walk in the park nu....dan merk je pas het verschil in spelers en groep samenstelling.
Helpt uiteraard ook dat ik inmiddels CP100 ben en inmiddels een Julianos staff heb. Wil komende periode nog lvl-en naar 160CP en m'n julianos set compleet maken. Wil als Lightning/Shock Mage gaan spelen, om zo met name goede AOE dmg te kunnen doen. Enige wat nog in m'n build ontbreekt is de Mage's Guild LvL 10 skill, maar dat gaat nog wel ff duren vrees ik om al die boekjes verzameld te hebben.

Vanavond weer eens proberen een dungeon te doen en wat dolmen runs of quest's...als ik tenminste zin heb met dit warme weer.

Mis echter nog steeds wel countdown timers van je buffs en spells....waarom hebben ze niet standaard iets in PS4 versie gemaakt dat je ze kun aanzetten als je dat wil? Iemand hier een truckje voor op de PS4? of is het gewoon een standaard roulatie aanleren en deze continue eruit stampen?

• Melniek
garrow schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:00:
Mis echter nog steeds wel countdown timers van je buffs en spells....waarom hebben ze niet standaard iets in PS4 versie gemaakt dat je ze kun aanzetten als je dat wil? Iemand hier een truckje voor op de PS4? of is het gewoon een standaard roulatie aanleren en deze continue eruit stampen?
Dit kan je aanzetten in het menu. Uit mijn hoofd via options en dan combat of interface. Zou beide even doorlopen, want er staan een aantal handige opties in. Bijvoorbeeld om altijd je healthbar te laten zien en of je ground abilities wilt autocasten, friendly npc fire, maar dus ook welke buffs je wilt zien.

Los daarvan is het aanleren van een standaard roulatie wel de meest efficiente manier om je dps op te krikken.

Melniek wijzigde deze reactie 25-06-2019 09:11 (7%)

• Iusedto
...en zet chat bubbles aan.
Zo ontzettend handig.
Snap trouwens niet dat die niet standaard aanstaat in ESO 8)7

FUMES et CARNES

• garrow

garrow

Melniek schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:09:
[...]

Dit kan je aanzetten in het menu. Uit mijn hoofd via options en dan combat of interface. Zou beide even doorlopen, want er staan een aantal handige opties in. Bijvoorbeeld om altijd je healthbar te laten zien en of je ground abilities wilt autocasten, friendly npc fire, maar dus ook welke buffs je wilt zien.

Los daarvan is het aanleren van een standaard roulatie wel de meest efficiente manier om je dps op te krikken.
Thanks! ga vanavond gelijk checken.
Dacht echt dat dit niet mogelijk was, aangezien je voor de PC versie hiervoor add-ons moet downloaden

• Iusedto
Gisteren Bloodroot Forge dungeon gehealed maar wow wat is die laatste baas moeilijk zeg, ouch.
We bleven wipen :X

Valt me wel op dat deze community niet snel opgeeft en gewoon blijft proberen en communiceren.
Echt mooi om mee te maken. In WoW leaven mensen al na 1 wipe bij wijze van spreken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-11 23:40
Ook begonnen aan dit spel. Moet zeggen dat het toch wel een tof spel is hoor. Je kan het merendeel ook prima solo spelen.

• loki504
TheGreatWar2077 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:12:
Ook begonnen aan dit spel. Moet zeggen dat het toch wel een tof spel is hoor. Je kan het merendeel ook prima solo spelen.
Klopt. Op dungeons/trails/pvp na kan je alles solo doen. Public dungeons en publoc bosses zijn prima solo te doen het moment dat je wat meer CP hebt. En uiteraard traden gaat lastig in je eentje😀.

En elsweyr is in de aanbieding voor de mensen die het nog wilden kopen. Ook op console en de upgrade.

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik heb doorgaans best veel moeite eigenlijk met public dungeons en world bosses; public dungeons waag ik me eigenlijk niet (meer) solo aan.

Speel een templar tank, wellicht dat ik (veel) te veel de nadruk op survival heb in mijn gear/buid (attribute points voornamelijk in Health gestopt bv). In group dungeons werkt het als een trein, maar solo merk ik ook wel dat mobs een "tikkeltje" langer blijven leven dan wanneer ik een dps char langs zie blazen... :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• garrow

garrow

Scalebreaker DLC en updates komen eraan....wat zijn jullie gedachte?
Zelf vrees ik dat de build welke ik aan het lvl-en ben (shock build Magica Sorcerer) niet meer zo goed zal zijn als al deze changes echt in de game gaan komen.
Vooral de AOE nerfs doen pijn.

Hoe zien jullie dat....?

• loki504
garrow schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:17:
Scalebreaker DLC en updates komen eraan....wat zijn jullie gedachte?
Zelf vrees ik dat de build welke ik aan het lvl-en ben (shock build Magica Sorcerer) niet meer zo goed zal zijn als al deze changes echt in de game gaan komen.
Vooral de AOE nerfs doen pijn.

Hoe zien jullie dat....?
Ik ga eens een stam healer proberen. En hoop dat het wat gaat worden. Alleen class ben ik nog niet helemaal uit. Ik vermoed Sorc met de surge change.

Of het gaat een tank/healer templar worden voor pvp. Zoveel keuze😀

loki504 wijzigde deze reactie 02-08-2019 12:45 (6%)

• Wojejo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 01-09 16:28
Hoi allemaal!

Gister heb ik ESO aangeschaft en vanmorgen voor t eerst een half uur gespeeld..

ik heb volgens mij de basis aangeschaft (ESO online in de PS store, van 20 voor 10 euro met deze tekst... Bevat de basisgame The Elder Scrolls Online en de Morrowind-uitbreiding).

Hoe zit het met de uitbreidingen, en ESO plus? Kan je volledig spelen zonder ESO plus? Wanneer zijn de uitbreidingen van toepassing? Wat is aan te bevelen voor een starter?

Ik zou me ook graag aansluiten bij de guild die ik eerder langs zag komen. Hoe kan dit?

Ik hoor het graag!

• loki504
Wojejo schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:55:
Hoi allemaal!

Gister heb ik ESO aangeschaft en vanmorgen voor t eerst een half uur gespeeld..

ik heb volgens mij de basis aangeschaft (ESO online in de PS store, van 20 voor 10 euro met deze tekst... Bevat de basisgame The Elder Scrolls Online en de Morrowind-uitbreiding).

Hoe zit het met de uitbreidingen, en ESO plus? Kan je volledig spelen zonder ESO plus? Wanneer zijn de uitbreidingen van toepassing? Wat is aan te bevelen voor een starter?

Ik zou me ook graag aansluiten bij de guild die ik eerder langs zag komen. Hoe kan dit?

Ik hoor het graag!
Hey leuk dat je ESO probeert. Je kan het prima spelen zonder ESO plus. ESO geeft je maandelijks 1500 crons(wat gelijk is aan rond de 15 euro). En geeft toegang tot alle DLC en een crafting bag(een inventory die niet vol kan en account shared is voor al je crafting mats).

Ook een expension is nog niet nodig. Er zit genoeg content in de basegame. En je kan het altijd kopen als je bepaalde sets wil farmen op latere levels.

En de guild is witchcraft NL

Je kan kijken of hij via de guild finder te vinden is. Ik ben nu op vakantie. Dus vragen voor een invite gaat wat lastig nu.

• Wojejo
loki504 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 05:41:
[...]

Hey leuk dat je ESO probeert. Je kan het prima spelen zonder ESO plus. ESO geeft je maandelijks 1500 crons(wat gelijk is aan rond de 15 euro). En geeft toegang tot alle DLC en een crafting bag(een inventory die niet vol kan en account shared is voor al je crafting mats).

Ook een expension is nog niet nodig. Er zit genoeg content in de basegame. En je kan het altijd kopen als je bepaalde sets wil farmen op latere levels.

En de guild is witchcraft NL

Je kan kijken of hij via de guild finder te vinden is. Ik ben nu op vakantie. Dus vragen voor een invite gaat wat lastig nu.
Bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens kijken bij guildfinder.

Ben nu een paar dagen bezig maar snap vooral de skillpoints en de proffesions niet helemaal. In het verleden heb ik WoW gespeeld, maar heb het idee dat het niet hetzelfde werkt.

Een Nederlandse guild is dan wel makkelijk qua eventuele vragen. Iets te bieden heb ik momenteel nog niet 🙈.

• loki504
Wojejo schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:43:
[...]

Bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens kijken bij guildfinder.

Ben nu een paar dagen bezig maar snap vooral de skillpoints en de proffesions niet helemaal. In het verleden heb ik WoW gespeeld, maar heb het idee dat het niet hetzelfde werkt.

Een Nederlandse guild is dan wel makkelijk qua eventuele vragen. Iets te bieden heb ik momenteel nog niet 🙈.
Je heb toch wel gezelligheid te bieden? :) anders ben je niet welkom hoor😀

En je hebt class skills. Die zijn geboden aan je class. De rest van de skills zijn voor iedereen toegankelijk. En je krijgt regelmatig met lvl up nieuwe skill points. En aan het eind van een ZoneQuest/Dungeon quest. En SkyShards geven je extra skillpoints. Die vrij te gebruiken zijn. Je kan alle proffesions leren die je wilt op 1 char. De meeste skill lines krijgen exp als je 1 of meerdere skills in je bar hebt. Tevens kunnen individuele skills 5 ranks up krijgen. En dan kan je ze morphen naar 1 van de 2 andere skills die iets anders/sterker zijn. Maar in de basis het zelfde.

• Wojejo
Ja hoor! Komt zeker goed :). Plezier is voor mij altijd het belangrijkste :D.

Ik heb gezocht naar de guild, maar kon hem niet vinden. Momenteel ben ik toch nog alles een beetje aan het uitzoeken :). Ik merk het vast wel als ik een keer een uitnodiging ontvang.

Met de proffesions kom ik er nog niet helemaal uit. Maar dat komt ook denk ik omdat ik nu meer bezig ben met levelen dan het uitzoeken van de proffesions.
loki504 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 08:18:
[...]

Je heb toch wel gezelligheid te bieden? :) anders ben je niet welkom hoor😀

En je hebt class skills. Die zijn geboden aan je class. De rest van de skills zijn voor iedereen toegankelijk. En je krijgt regelmatig met lvl up nieuwe skill points. En aan het eind van een ZoneQuest/Dungeon quest. En SkyShards geven je extra skillpoints. Die vrij te gebruiken zijn. Je kan alle proffesions leren die je wilt op 1 char. De meeste skill lines krijgen exp als je 1 of meerdere skills in je bar hebt. Tevens kunnen individuele skills 5 ranks up krijgen. En dan kan je ze morphen naar 1 van de 2 andere skills die iets anders/sterker zijn. Maar in de basis het zelfde.

• garrow

garrow

Wojejo schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:15:
Ja hoor! Komt zeker goed :). Plezier is voor mij altijd het belangrijkste :D.

Ik heb gezocht naar de guild, maar kon hem niet vinden. Momenteel ben ik toch nog alles een beetje aan het uitzoeken :). Ik merk het vast wel als ik een keer een uitnodiging ontvang.

Met de proffesions kom ik er nog niet helemaal uit. Maar dat komt ook denk ik omdat ik nu meer bezig ben met levelen dan het uitzoeken van de proffesions.

[...]
Professions, zou ik me nu nog niet druk om maken, behalven dat je probeert altijd wel een trait te resaerchen op tailoring, Blacksmiting , Woordworking en Jewelcrafting. Verder belangrijk om ook dagelijk met de stablemaster te praten om hier een research te hebben lopen( sneller rijden, langer sprinten of bagspace).

Voor het levelen van professions gebruik ik tot op het voor bovenstaande professions met name deconstructen van items welke ik niet kan researchen of al heb gedaan. hiermee level je en krijg je grondstoffen terug.

Zelf sind dit weekend ook de undaunted skilline gevolgd en nu dus ook de daily pledges beschikbaar.....gisteren m'n eerste veteran dungeons gedaan, wat best lekker ging met een guild groep waarvan 2 ervaren spelers, wat uiteraard echt helpt.

Enige waar ik van baal is de mages guild skill line, das echt een hoop saai werk om die boekjes te vinden. Gelukkig hebben de aankomende changes met scalebreaker update niet zoveel gevolgen voor m'n build....paar skills swappen en verder geen impact zoals het er nu na uitziet. Kan ik me gaan focussen op gear met de juiste traits en enchants en dan langzaam naar VMA toewerken >:)

• Wojejo
garrow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:56:
[...]

Professions, zou ik me nu nog niet druk om maken, behalven dat je probeert altijd wel een trait te resaerchen op tailoring, Blacksmiting , Woordworking en Jewelcrafting. Verder belangrijk om ook dagelijk met de stablemaster te praten om hier een research te hebben lopen( sneller rijden, langer sprinten of bagspace).

Voor het levelen van professions gebruik ik tot op het voor bovenstaande professions met name deconstructen van items welke ik niet kan researchen of al heb gedaan. hiermee level je en krijg je grondstoffen terug.

Zelf sind dit weekend ook de undaunted skilline gevolgd en nu dus ook de daily pledges beschikbaar.....gisteren m'n eerste veteran dungeons gedaan, wat best lekker ging met een guild groep waarvan 2 ervaren spelers, wat uiteraard echt helpt.

Enige waar ik van baal is de mages guild skill line, das echt een hoop saai werk om die boekjes te vinden. Gelukkig hebben de aankomende changes met scalebreaker update niet zoveel gevolgen voor m'n build....paar skills swappen en verder geen impact zoals het er nu na uitziet. Kan ik me gaan focussen op gear met de juiste traits en enchants en dan langzaam naar VMA toewerken >:)
Ahh oke. Die stablemaster wist ik niet.. nog nooit gedaan.. volgens mij heb ik ook die mage guild 🙈🙈. nu ik een week speel en level 8 ben merk ik wel een aantal dingen..

In PvE gevechten zie je van te voren niet hoe sterk de tegenstander is. Ik had rond level 5 een quest “defeat the Warclaws”. Ik was kansloos.

Een logische volgorde in questen mis ik nog. Toen ik die warclaws niet kon doen omdat ik niet sterk genoeg was moest ik goed zoeken welke quest ik nu wel kon gaan doen.

Kan de minimap op het scherm komen? Nu moet ik altijd op de controler de grote knop indrukken om even op de minimap te kijken.

• Logic
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 07-11 23:51

Logic

OpenSolaris:Love at First Boot

Wojejo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 00:22:
[...]

Ahh oke. Die stablemaster wist ik niet.. nog nooit gedaan.. volgens mij heb ik ook die mage guild 🙈🙈. nu ik een week speel en level 8 ben merk ik wel een aantal dingen..

In PvE gevechten zie je van te voren niet hoe sterk de tegenstander is. Ik had rond level 5 een quest “defeat the Warclaws”. Ik was kansloos.

Een logische volgorde in questen mis ik nog. Toen ik die warclaws niet kon doen omdat ik niet sterk genoeg was moest ik goed zoeken welke quest ik nu wel kon gaan doen.

Kan de minimap op het scherm komen? Nu moet ik altijd op de controler de grote knop indrukken om even op de minimap te kijken.
Ik speel nu zelf ook sinds anderhalve week de game. vermaak me prima, moet wel nog veel dingen uitvinden.
De Nederlandse guild die in het topic word genoemd kon ik ook niet vinden. Ik vond er eentje in de guild lijst die Nederlands is, dus daar heb ik maar op gegokt.

De quests volgorde probleem herken ik wel. Ik probeer me vooral aan de main story quests te houden op het moment.

Voor de minimap heb ik een add-on geïnstalleerd: https://www.esoui.com/downloads/info1399-VotansMiniMap.html erg handig

If it bleeds, it can be killed! spekkies: http://specs.tweak.to/6006

• _Peter2_
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 06-11 14:51
Logic schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Ik speel nu zelf ook sinds anderhalve week de game. vermaak me prima, moet wel nog veel dingen uitvinden.
De Nederlandse guild die in het topic word genoemd kon ik ook niet vinden. Ik vond er eentje in de guild lijst die Nederlands is, dus daar heb ik maar op gegokt.

De quests volgorde probleem herken ik wel. Ik probeer me vooral aan de main story quests te houden op het moment.

Voor de minimap heb ik een add-on geïnstalleerd: https://www.esoui.com/downloads/info1399-VotansMiniMap.html erg handig
Aleen speelt @Wojejo volgens mij op een Playstation. Weet niet of daarop ook add-ons geïnstalleerd kunnen worden.

@Logic voor leveling zou je https://www.esoui.com/dow...velingGuideCommunity.html kunnen gebruiken.

_Peter2_ wijzigde deze reactie 15-08-2019 12:53 (8%)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• loki504
@Wojejo ik heb je PSN nodog om een invite te sturen. Als je die of pmt of hier dropt kan ik een invite vragen.

• Wojejo
loki504 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:17:
@Wojejo ik heb je PSN nodog om een invite te sturen. Als je die of pmt of hier dropt kan ik een invite vragen.
Als het goed is heet ik daar ook Wojejo. Als het niet lukt hoor ik het wel!

• Logic
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 07-11 23:51

Logic

OpenSolaris:Love at First Boot

_Peter2_ schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:51:
[...]

Aleen speelt @Wojejo volgens mij op een Playstation. Weet niet of daarop ook add-ons geïnstalleerd kunnen worden.

@Logic voor leveling zou je https://www.esoui.com/dow...velingGuideCommunity.html kunnen gebruiken.
Ow, ik had eroverheen gelezen dat hij op Playstation speelt 8)7
Thanks! die plugin is erg handig :)

Logic wijzigde deze reactie 20-08-2019 07:35 (0%)
Reden: Typo

If it bleeds, it can be killed! spekkies: http://specs.tweak.to/6006

• garrow

garrow

Nu dat ik lvl 50 ben en inmiddels 250+ CP heb wil ik end gear gaan farmen.
Voor de build welke ik gebruik, moet ik echter relatief oude dungeons of trials in, kan er iemand een guild adviseren op de PS4 welke deze nog met enige regelmaat doet ?
Dungeon:
Veteran Arx Corinium (jewelerry en staff)
Veteran Vault of Madness (monster set)

Trial
Atherian Archive , Sanctum Ophidia of Hel Ra Citadel runnen op normal. (Gear)

Helaas als DD duurt het verschrikkelijk lang om via activity finder in een specifieke dungeon te komen, een random duurt gemiddels al meer dan 30 min

Alvast bedankt voor jullie advies.

garrow wijzigde deze reactie 21-08-2019 12:56 (43%)

• loki504
garrow schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:53:
Nu dat ik lvl 50 ben en inmiddels 250+ CP heb wil ik end gear gaan farmen.
Voor de build welke ik gebruik, moet ik echter relatief oude dungeons of trials in, kan er iemand een guild adviseren op de PS4 welke deze nog met enige regelmaat doet ?
Dungeon:
Veteran Arx Corinium (jewelerry en staff)
Veteran Vault of Madness (monster set)

Trial
Atherian Archive , Sanctum Ophidia of Hel Ra Citadel runnen op normal. (Gear)

Helaas als DD duurt het verschrikkelijk lang om via activity finder in een specifieke dungeon te komen, een random duurt gemiddels al meer dan 30 min

Alvast bedankt voor jullie advies.
Witchcraft NL doet regelmatig dungeons/trials je kan ook de normal versie nemen en er wat crafting upgrade mats tegen aangooien. Zeker als je als tank/healer kan queuen(je hoeft voor normal dungeons echt niet full healer/tank mode te gaan).

• garrow

garrow

loki504 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:30:
[...]

Witchcraft NL doet regelmatig dungeons/trials je kan ook de normal versie nemen en er wat crafting upgrade mats tegen aangooien. Zeker als je als tank/healer kan queuen(je hoeft voor normal dungeons echt niet full healer/tank mode te gaan).
I know, zit ook in de guild en vanochtend nog wat dungeons gedaan echter dropt hij alleen bij laatste boss dus multiple runs nodig / farmen!

Helaas is Arx niet echt een populaire dungeon.
Misschien toch maar normal lvl proberen te gaan farmen en dan mats bij elkaar zoeken en respeccen om te kunnen improven

• Melniek
Wojejo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 00:22:
[...]

Qua questen ben je in principe vrij om te gaan en staan waar je wilt. Alle mappen zijn toegankelijk voor elk level speler en alle mobs die je tegenkomt zijn naar jouw level geschaald, of eigenlijk andersom.

Zorg je dat je armor draagt, liefst met set-bonus, maar maak je daar nu nog niet te druk om. Belangrijkste is dat je iets draagt. Food is eigenlijk ook een must om je hp en/of mag/stam een boost te geven.

Zorg vooral dat je lol hebt. Verken de wereld en ontdek wat je leuk vindt. Er is zoveel te doen: solo/group pve, pvp, traden, craften, binnenhuisarchitect spelen, vissen etc...

@garrow Volgens mij is Arx redelijk populair op normal. Ik herinner mij dat ik die vaak tegenkwam bij het levellen van een nieuwe char en ik een random dungeons deed.

Melniek wijzigde deze reactie 27-08-2019 11:44 (5%)

• Dazzler2120
  • Laatst online: 16:07
Gisteren ook weer eens geïnstalleerd, kon er vroeger niet echt inkomen, nu nog eens een keer proberen. Ik speel vooral tank classes, dit weekend beginnen met spelen denk ik. Ben weer benieuwd!

PS4 PSN: Dazzler2120

• Apokk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-10 16:40
Dazzler2120 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:36:
Gisteren ook weer eens geïnstalleerd, kon er vroeger niet echt inkomen, nu nog eens een keer proberen. Ik speel vooral tank classes, dit weekend beginnen met spelen denk ik. Ben weer benieuwd!
Ik had hetzelfde en onlangs ook weer begonnen. Bevalt tot nu toe goed. Ik heb niet zoveel tijd meer als vroeger dus duurde even om te lvlen haha. Je moet jezelf wel even over het stukje "inventory management" heen zetten.

Blizzard: Apokk#2441

• Safri7879
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-09 09:19
Iedereen overgestapt naar WoW classsic?

• Tadream
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 22:11
Nee, ooit geprobeerd maar ik vond de combat ontzettend langzaam. Bij ESO is het veel directer, zit je veel meer in het gevecht wat mij veel meer aantrekt. (ondanks de performance die niet optimaal is).

• garrow

garrow

Safri7879 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:47:
Iedereen overgestapt naar WoW classsic?
Tis nu extra druk met het imperial event in ESO. Hier in het forum is het altijd erg rustig in vergelijking met het WoW topic.

• garrow

garrow

Iemand laatste tijd nog meer last van lag?
En dan bedoel ik niet een beetje, maar gewoon npc welke pas naar 10 / 20 seconden tevoorschijn komen, mobs welke je al aan het aanvallen zijn, maar je nog niet ziet en dat soort ongein?

Misschien meer belangrijk, iemand tips om middels instelling dit mogelijk te verminderen?
Speel op PS4

• loki504
garrow schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:55:
Iemand laatste tijd nog meer last van lag?
En dan bedoel ik niet een beetje, maar gewoon npc welke pas naar 10 / 20 seconden tevoorschijn komen, mobs welke je al aan het aanvallen zijn, maar je nog niet ziet en dat soort ongein?

Misschien meer belangrijk, iemand tips om middels instelling dit mogelijk te verminderen?
Speel op PS4
Ja update 23 is een drama. Het aankomende jaar moet dit verberen. Met update 24 als begin. Maar als ik de patchnotes zo bekijken heb ik het idee dat ZoS op een andere planeet zit. Zowel met lag als beslissingen die ze nemen

• Safri7879
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik ben nu ook begonnen met dit spel. Heb de basis en speel de Templar. Ben vooral geinteresseerd in crafting en pve healing. Het is inderdaad nogal overweldigend, maar het spreekt me wel erg aan. In tegenstelling tot vele andere 'wow killers'. Hopelojk blijft het leuk en kan het mijn honger naar wow classic stillen.

Oh ja, ik sta open voor een leuke guild :) Heb jarenlange ervaring met dit soort spellen, maar nu uiteraard veel minder tijd dan vroeger. Ben dus casual.

PC versie

Dit zijn drie posts in 1. aub niet meerdere posts achter elkaar plaatsen. Gebruik de Edit knop om iets te voegen aan je laatste post.

exactor it wijzigde deze reactie 20-09-2019 09:39 (33%)

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20:32
Free trial tot 13 november op ps4. Ga het toch eens proberen.

• Glasscar
Gisteravond de eerste quest gedaan en wat rondgekeken. Na een uurtje uitgelogd. Schijnbaar is er niets opgeslagen en moet ik opnieuw beginnen. Heb ik iets verkeerds gedaan?

• MRCL
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:32
Raar, normaal gesproken wordt alles gewoon bewaard. Het is niet zo dat je iets moet opslaan of zo. Geen idee wat hier verkeerd is gegaan. Heb je de eerste quest (waarschijnlijk de tutorial) wel afgemaakt? Dat is eigenlijk het enige wat ik zo kan bedenken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je die niet hebt afgemaakt als je een uurtje hebt gespeeld. Is jouw personage wel bewaard?

• Glasscar
Heb een boot opgeblazen en daarna de boel uitgezet. Ik vrees dat dat te vroeg was. Mijn personage is ook niet opgeslagen.
Pagina: 1 ... 59 60 61 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True