Gisteren uiteindelijk toch Elder Scrolls Online gekocht voor de PS4. Ondanks de grote backlog kriebelde het enorm om ESO te gaan spelen. Bijna 100GB downloaden - wat mooi gedaan werd terwijl ik met de afwas en nog wat andere dingen bezig was. Daarna character gemaakt en in de spelwereld gedoken.
Controls zijn even wennen, maar lijkt prima te gaan lukken. Ik moet even opletten dat ik niet alles wil looten wat er is; ben ondertusen meer aan het destroyen omdat m'n inventory constant vol is. Moet ik bijvoorbeeld al die crafting spullen al behouden? Recipes krijg ik wel en die leer ik meteen, maar ik kan er nog niks mee. Ik ga er van uit dat ik daar nog wel achter ga komen hoe, waar en wanneer ik kan gaan craften.
Ben nog steeds in het begin gebied in Elswyr, net de draak verjaagd en sta op 't punt de wijde wereld in te trekken. Probleem wat ik had was dat 't hoog tijd was om naar bed te gaan en dus de wereld nog niet in gegaan ben. Misschien vanavond weer verder als ik tijd heb.
Voorlopig ga ik zelf rustig vanalles ontdekken en quests doen. Ik heb nog niet de ambitie om meteen met anderen samen aan de slag te gaan - ik wil zelf eerst het een en ander begrijpen.
Ook heb ik de diverse community guides op de officiele ESO homepage ontdekt. Daar zal ik ook eens in duiken.
Verder heb ik op Youtube iemand gevonden die diverse guides heeft gemaakt. (
Xynode gaming).
Al met al genoeg te ontdekken, leren en lezen.
Zijn er nog specifieke dingen waarvan jullie zeggen, dit moet je zien of lezen?