Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ah, denk dat ik het al snap (dankzij VictordeHolland)

Als je de base game al hebt (zoals jij) dan moet je de UPGRADE naar morrowind hebben.
Als je de base game NIET hebt, dan kan je de complete Morrowind kopen waar de basegame al bij in zit.

De code is dus het probleem niet, maar het feit dat je de andere versie moet hebben (die met alleen de upgrade).
Ik mail je over je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:28
Heedless schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:02:
Ah, denk dat ik het al snap (dankzij VictordeHolland)

Als je de base game al hebt (zoals jij) dan moet je de UPGRADE naar morrowind hebben.
Als je de base game NIET hebt, dan kan je de complete Morrowind kopen waar de basegame al bij in zit.

De code is dus het probleem niet, maar het feit dat je de andere versie moet hebben (die met alleen de upgrade).
Ik mail je over je geld terug.
hmm, das wel lekker onhandig. moet ik daar dus goed naar kijken :O

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:28
dan nu gelijk nog een vraag, als ik nu de uitbreiding wil aanschaffen, kan ik die dan ook via steam aanschaffen, of werkt dat niet samen met mijn base account?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-07 13:07
Precies!

ESO is vet onduidelijk/onhandig met hun versies:

Wat kan:
Base game (Tamriel Unlimited)
+Gold Edition upgrade code
+Morrowind upgrade code

Wat NIET te combineren valt:
Base game (Tamriel Unlimited)
Gold Edition (full game)
Morrowind (Base+Morrowind full game)

[ Voor 3% gewijzigd door VictordeHolland op 25-06-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
huntedjohan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:04:
dan nu gelijk nog een vraag, als ik nu de uitbreiding wil aanschaffen, kan ik die dan ook via steam aanschaffen, of werkt dat niet samen met mijn base account?
Dat is een goede vraag!

Zelf had ik de Morrowind Digital Collector's Edition Upgrade in de ESO store gekocht, omdat ik early acces naar Morrowind wilde (om vervolgens geen tijd te hebben om er gebruik van te maken :+ maar dat terzijde ) en de Dwarven Armor Horse wilde hebben :9 .

De normale Morrowind Upgrade is in de ESO store €39,99 maar waarschijnlijk kun je die op gamekeyverkoop sites wel iets goedkoper vinden, maar het is wel oppassen geblazen of je de goede versie krijgt!

Zelf speel ik bijna al mijn games ook via STEAM, behalve ESO. Een anderhalf jaar geleden een keer min of meer dezelfde fout als jou gemaakt. ESO eerst normaal gekocht en tijdje ESO+ gehad, later kwam ESO in de STEAM sale (Tamriel Unlimited) en voor iets van 10 euro en toen gekocht. Vervolgens starte ik ESO vanuit STEAM en had ik ineens twee accounts 8)7 . Aangezien ik aardig level was en leuke gear had start ik het nu maar gewoon via de ESO launcher zonder STEAM.

Mochten mensen dus ESO willen kopen en/of Upgrades via de ESO store of STEAM is het heel erg oppassen geblazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:49
Toevallig iemand op de PS4 die me kan helpen met een boss killen? Krijg het echt niet voor elkaar. Het gaat om Ukaezai

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Hallo, ik ben afgelopen weekend begonnen met ESO op de PS4. Ik had het spel een paar maanden gespeeld sinds de launch in 2014, maar haakte al snel af vanwege alle bugs en rariteiten die er om ESO heen hingen. Enfin, ik ben terug en er zijn natuurlijk 1000 dingen veranderd. Een paar kleine vragen m.b.t.ESO in zijn huidige staat.

1. Kun je ondertussen met een fakkel lopen en zo grotten etc. verlichten? Ik kan me herinneren dat het spel mega donker werd 's avonds en dat speelde soms niet prettig.
2. Onderwater zwemmen. Kan het? Ik hoop het.
3. Ik vind het prettig om een beetje te exploren. is het tegenwoordig ook mogelijk om een verrekijker o.i.d. te bemachtigen ingame?
4. Kun je je eigen kampvuur maken en koken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 22:58

garathane

l'enfer, c'est les Autres

1,2,3,4: nee.....
ad 4: er zijn heel veel vuren (binnen en buiten) te vinden waar je kan koken, maar een eigen kampvuur kan je niet maken.
Gelukkig kan je een heleboel dingen wél doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1, 2 en 3 gaan er ook zeer waarschijnlijk nooit komen.
Punt 1 geeft issues, want je gaat verwachten dat je de verlichting door fakkel van je medespeler ook gaat zien. Dat is leuk, totdat je 20 mensen om je heen hebt staan. Dat is echt killing voor performance (mede omdat het niet voorspelbaar is).
Punt 2 is een dingetje dat tijdens closed beta ook al eens is besproken en punt is dat het gewoon niet binnen de game past. Nog even los van dat ze geen zin hebben om al die assets en die hele onderwaterwereld te moeten maken als er nog zoveel andere dingen zijn die meer de moeite waard zijn, zijn alle mechanics er echt op gebouwd dat je 'beperkte' bewegingsmogelijkheden hebt.
Punt 3 is ook een dingetje, want de servers gaan er nu vanuit dat er maar beperkte informatie rondom de speler hoeft te worden verzonden naar de client. Dat ombouwen is a) waarschijnlijk niet triviaal en b) qua performance zeer waarschijnlijk ook niet eenvoudig. Gezien hoeveel moeite ze hebben gehad om het ook maar een beetje normaal werkbaar te krijgen, waarbij niet iedereen constant uit-phased, zullen ze daar niet zo snel aan beginnen alleen maar om iets kleins als een verrekijker toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 20:43
Van de week weer begonnen met Elder scrolls op de ps4 nadat de gold edition in de aanbieding was voor 20 eu in de ps store(me 1e exemplaar na paar maanden spelen verkocht). Me main character heb ik even gelaten voor wat het is en ik heb een Dark Elf Dragonknight aangemaakt en zit hier na een paar dagen op lvl 32 mee en zit nu in me 3e gebied Greenshade. Ik moet zeggen dat de game me toch wel weer heel erg vermaakt en dat ik dit nog wel een tijdje kan blijven spelen. De dlç area's heb ik bijvoorbeeld nog helemaal niet aangeraakt. Ik heb ook maar gelijk een maand subscription genomen voor die craftbag en heb van die 1500 crowns maar een vampire van me mannetje gemaakt(main character was een weerwolf). Zijn hier nog mensen actief op ps4 die nog op zoek zijn naar een guild en lekker chill willen questen en wat dungeons willen doen. Zo ja laat het maar even weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik lees nu dat iedereen vanaf vandaag gratis 5 dagen eso plus krijgt. Van 5 t/m 10 July. Incl. Craftbag. Dit wel een super oplossing! Craftbag blijf je bewaren na 10 July, alleen kan je dan er niets meer instoppen. Alleen dingen eruit halen. Fijne actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:59:
Ik lees nu dat iedereen vanaf vandaag gratis 5 dagen eso plus krijgt. Van 5 t/m 10 July. Incl. Craftbag. Dit wel een super oplossing! Craftbag blijf je bewaren na 10 July, alleen kan je dan er niets meer instoppen. Alleen dingen eruit halen. Fijne actie!
Moet je daar nog wat voor doen? Nevermind, moet gewoon even verder lezen 8)7
FREE ESO PLUS TRIAL

Between July 5-9, a free trial of ESO Plus will be available from the Crown Store! Here is how you can enjoy select ESO Plus benefits for the duration of the event:

1.Log into The Elder Scrolls Online.
2.Navigate to the Crown Store.
3.View the “Featured" category.
4.Find and select the ESO Plus Free Trial.
5.You will then enjoy select ESO Plus benefits for the duration of the event.

[ Voor 37% gewijzigd door Ollievssn op 06-07-2017 10:29 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ollievssn schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:26:
[...]

Moet je daar nog wat voor doen?
Between July 5-10, a free trial of ESO Plus will be available from the Crown Store! Here is how you can enjoy select ESO Plus benefits for the duration of the event:

1.Log into The Elder Scrolls Online.
2.Navigate to the Crown Store.
3.View the “Featured" category.
4.Find and select the ESO Plus Free Trial.
5.You will then enjoy select ESO Plus benefits for the duration of the event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Beetje jammer alleen dat als je al eso plus hebt er geen 5 dagen aan vast geplakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
the_virus26 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:12:
Beetje jammer alleen dat als je al eso plus hebt er geen 5 dagen aan vast geplakt worden.
Met ESO plus (full abonnement) kan je wel 5 dagen Dwarven Crown crates krijgen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:59:
Thanks voor de heads-up, ik ben toevallig gisteren weer eens ingelogd, heb na de launch niet heel veel gespeeld maar het begon toch weer te kriebelen. Ben een nieuw character begonnen en de eerste area voelt een stuk smoother dan ik mij herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
shoombak schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Thanks voor de heads-up, ik ben toevallig gisteren weer eens ingelogd, heb na de launch niet heel veel gespeeld maar het begon toch weer te kriebelen. Ben een nieuw character begonnen en de eerste area voelt een stuk smoother dan ik mij herinner.
Gisteren ook behoorlijk wat gespeeld, en heb eindelijk het idee dat ik enig idee heb waar ik mee bezig ben. Die crafting bag is wel een verademing. Zonder vind ik het nagenoeg onspeelbaar. Geen idee of ik er abonnement op Eso+ er voorover heb, maar voorlopig heb ik geen inventory problemen meer. Ik ben nu LVL 27 en heb Grathwood volledig uitgespeeld. Ook de Dungeons gedaan op niveau 1 en 2. Was blij dat ik met wat ervaren spelers in de groep zat. Hierdoor vielen mijn slechte skills een stuk minder op :)

Nu ik mijn skills volgens het schema van Deltagaming allemaal heb tot lvl 35 maar is kijken naar de crafting afdeling. Er is zoveel mogelijk in dit spel, dat ik soms het overzicht wat kwijt raak. Ik richt me eerst maar is op Clothing, Woodworking en Enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Ollievssn schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Met ESO plus (full abonnement) kan je wel 5 dagen Dwarven Crown crates krijgen.
O top ga ik even hier voor kijken dat wist ik niet thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:06:
[...]
Nu ik mijn skills volgens het schema van Deltagaming allemaal heb tot lvl 35 maar is kijken naar de crafting afdeling. Er is zoveel mogelijk in dit spel, dat ik soms het overzicht wat kwijt raak. Ik richt me eerst maar is op Clothing, Woodworking en Enchanting.
Hou er wel rekening mee dat veel van de builds van Deltia niet meer up to date zijn na de Morrowind update. Ikzelf gebruik Alcast voor builds.
the_virus26 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:31:
[...]
O top ga ik even hier voor kijken dat wist ik niet thanks _/-\o_
Voor elke dag dat je inlogt krijg je een crate, die je over iets meer dan een week krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
MRCL schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:04:
[...]

Hou er wel rekening mee dat veel van de builds van Deltia niet meer up to date zijn na de Morrowind update. Ikzelf gebruik Alcast voor builds.
Ik volg dit principe op het moment:
http://deltiasgaming.com/...onknight-dps-build-2/#end

Lijkt wel een update gehad te hebben. Speel nog wel de basis versie van ESO, voorlopig nog wel genoeg content om me te vermaken. Opzich wel redelijk overzichtelijk en uitgebreid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VictordeHolland
Vergeet ook niet dat er veel verschillende builds mogelijk zijn! Dat is ook wel de kracht van Elder Scrolls.

Pas als je veteran trials en/of dungeons gaat doen gaan er mensen klagen als je geen templar healer of DK tank bent of geen 20k dps doet als Damage Dealer.

Iets anders, ik heb deze week voor het eerst vDSA gedaan als tank (hiervoor paar keer als healer). Ging niet heel soepel, want één van de DDs was via de zonechat en die was dramatisch slecht (14k HP in vTrial is not done), dus na 3-4 arena's DD gekicked (hij wilde ook niet op Discord komen) en met een nieuwe DD tot de laatste arena gekomen. Moest die DD ook weg omdat die naar de tandarts moest. Weer een nieuwe DD. Toen paar keer gewiped omdat we het oneens over de strategie waren en mensen niet te verstaan waren ivm microfoon problemen. Maar uiteindelijk met de 'standaard' strategie van internet de laatste boss gehaald :D. Helaas een Master Firestaf gekregen met drama trait :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:41
De laatste tijd wat let's play sessies voorbij zien komen op youtube. Moet zeggen, ziet er inmiddels vrij goed uit. Destijds enkel tijdens beta een tijdje gespeeld, maar was op dat moment niet echt onder de indruk. Toch maar overstag gegaan en de Morrowind editie besteld. Als het goed is morgen binnen, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben weer een klein weekje aan het spelen en het spel is echt een stuk beter geworden naar mijn mening. Ik vind het alleen erg jammer dat er door de scaling geen enkel verschil in NPC level lijkt te zitten en het dus ook niet uitmaakt of je op enemy A of B aan het beuken bent. Hierdoor voelt voor mij de progressie een beetje scheef, het bereiken van een hoger level heeft dus weinig impact op de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
shoombak schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:14:
Ik vind het alleen erg jammer dat er door de scaling geen enkel verschil in NPC level lijkt te zitten en het dus ook niet uitmaakt of je op enemy A of B aan het beuken bent. Hierdoor voelt voor mij de progressie een beetje scheef, het bereiken van een hoger level heeft dus weinig impact op de rest van de wereld.
Ik vind het persoonlijk de beste verandering die ze gemaakt hebben. Het spel voelt zoveel vrijer nu, zoals Elder Scrolls eigenlijk hoort te zijn. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, ben je bezig met de main storyline, kom je in een dorpje, vindt mensen in nood ga je gaat ze helpen en voor je weet ben je een paar uur verder en de hele main storyline vergeten :D .

Bekijk de voordelen eens:
- Je kunt questen en levelen in ALLE zones (DLC zones daargelaten) en krijgt ook loot scaled naar je level.
- Je kunt samen met iemand (of groepje) questen, normal dungeons doen of World Bosses doen, want voor iedereen is het min of meer even moeilijk. Of je nu level 15 of CP160 bent.
- World Bosses zijn tenminste weer een uitdaging, je kunt ze niet zo makkelijk meer solo doen.
- Armor sets droppen nu per zone/dungeon en als je iets zoekt is het makkelijker om iets te farmen (als je de juiste trait wilt duurt het nog steeds wel even)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Delve = belt, boots
World Boss = head, chest, legs, weapon
Public Dungeon = shoulder, hand, weapon
Dark Anchor = ring, amulet

Group dungeons
Mini bosses = gloves, belt, boots
Bosses = chest, shoulder, head, legs
Final Boss = weapons, jewelry.

Voor PC is er nu een nieuwe Nederlandse guild:
Dutch Covenant
We zijn pas begonnen, maar hebben nu al 86 leden. Uiteraard hebben we Discord en zijn nog bezig om een forum op te zetten. Aanstaande vrijdagavond is onze eerste (sociale) guildevent. Het doel is om uiteindelijk teams te kunnen maken voor vet Trials/Dungeon en builds uit te wisselen. Uiteraard is er ook gewoon tijd om elkaar te helpen en sociaal te ouwehoeren. Iedereen is welkom, of je nu level 3 of CP630 bent.

Voor een invite, whisper/mail ingame even naar @Vickytor of @Crusadius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Onze site is in de lucht:
Dutch Covenant (PC EU)
dutchcovenant.enjin.com

Maandagavond: nTrials

Inmiddels gegroeid naar 120+ leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:41
Sinds een weekje of 2 nu ongeveer aan het spelen. Moet zeggen, het bevalt erg goed. Het Elder Scrolls gevoel is uitstekend. Vind het ontbreken van een echt level systeem bij de mobs geniaal uitgepakt. Kan gewoon overal lekker verkennen. Kom je een leuke quest tegen? Geen probleem, niets veel te moeilijk of veel te makkelijk, maar gewoon juist goed.

Bovendien zijn de quests erg vermakelijk. Iets dat ik in de meeste MMO's toch altijd wel een gemis vind.

Afgelopen dagen ook flink wat uurtjes besteed in de alliance war. Behoudens enige grafische glitches daar een heerlijke throwback naar Warhammer Online. Ga daar nog redelijk wat uurtjes door brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Hebben hier meer mensen last van FPS drops over time?

Als ik inlog heb ik steady 60fps (heb de fps gelimit op 60). Na verloop van tijd neemt de fps af in kleine stapjes tot ik na een uur op ongeveer 30fps zit. En dan heb ik het niet over de steden maar gewoon de buitengebieden.

Ik heb het zelfs getest door na een tijdje precies op dezelfde plek te gaan staan als waar in inlogde, en dan scheelt het gewoon 20+ fps. Alleen opnieuw inloggen fixt het probleem tijdelijk. /reloadui lost het probleem niet om. En het is ook geen addon gerelateerd probleem. Zonder addons heb ik het ook.

Ik heb wat op andere fora zitten neuzen en schijnbaar hebben heel veel mensen er last van. Het heeft ook niet specifiek met een processor of videokaart te maken.

Heel frustrerend en ook ZOS heeft na 2 jaar nog steeds geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424574

Wordt dit spel nog een beetje gespeeld op de ps4?
Ik heb hem net op de kop getikt voor €10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-07 12:06

CSB

:D

Yep. We hebben nu een aardige PS4 clan met 100+ nederlandse spelers. :)
Dat van die dwarven crates wist ik overigens niet! Hoe werkt dat dan? Krijg je dagelijks een crate voor het inloggen ofzo?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CSB schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:17:
Kan ik mij daar nog voor aanmelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 14:21
Inmiddels zitten er een aantal speel uurtjes in.
Ik ben een Dragon knight van level 21. Een prima beginners class voor mijn gevoel.
Als ik de vergelijking mag maken, dan maak ik deze graag met de warrior class uit WoW.

Ook heb ik mij aangesloten bij de Dutch Covenant guild.
Op de uren dat ik actief ben (tussen 8 en 11 savonds) is er altijd veel activiteit.
Wat mij het meest op valt is de bereidwilligheid van de mensen (zowel binnen als buiten de guild) om elkaar te helpen.
Zo heb ik bij random dungeons nooit de opmerking "Ffs nUb Dps/healz" voorbij zien komen. Bijzonder prettig!

Maar waar ik het meest enthousiast over ben zijn de graphics.
Ik mag mij dan ook gelukkig prijzen met een GTX1080, maar ik kijk echt mijn ogen uit.
Ik betrap mijzelf er dan ook regelmatig op dat ik gewoon om mij heen sta te kijken en te genieten.

Voorlopig heb ik voor mijn gevoel slechts 5% gezien en zit er nog zat uitdaging in, alvorens ik de uitbereiding Morrowind ga toevoegen.

Tenzij iemand mij kan vertellen of de uitbereiding nu al installeren een toegevoegde waarde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 17:21

Scighera

swim-bike-run

vraag kan ik de zenimax installer onderbreken?

om 1730 ongeveer de Steam donwload gestart, 75mb... om 2045 spelen aan kunnen klikken en blijkt dat eerst nog moet uitpakken, en de nodige gb's aan update moet installen. 45minuten verder staat ie op 15% en heb geen zin om dat ding aan te laten staan vannacht...

edit. traag begin... maar zit nu op 80 %

[ Voor 6% gewijzigd door Scighera op 23-08-2017 21:50 ]

www.triathlete.nl

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
Mijn interesse in dit spel is zeer zeker gestegen de afgelopen dagen, bij het gebrek van goeie RPG's naast The Witcher 3 lijkt mij dit wel wat. Toevallig ook een active community op de Xbox One? Ik lees op veel fora dat het op dat platform aardig uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 17:21

Scighera

swim-bike-run

g0tanks schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:18:
Ik had gehoopt ESO op te pakken deze Steam sale voor 10-15 euro, maar zo te zien is er geen enkele korting. :(
Afegelopen week gekocht in steam

10 euro voor standaard
25 euro voor god edition

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Afgelopen weekend ESO gekocht voor een tientje, mooie aanbieding. Vanavond weer verder, reeds lvl 11. Erg wennen maar bevalt tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 20:15
Ik heb hem ook gekocht. Nog niet heel erg in kunnen verdiepen, maar tot nu toe bevalt het wel. Ben nog een beetje rond aan het kijken. Later dat ik misschien nog een guild join maar eerst even oven solo.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52

Dhrax

Prog Lord

Ik zit enorm te twijfelen om deze MMO ook eens te gaan proberen. Een key heb je voor een paar cent dus dat is geen probleem. Laatste maanden Diablo3 gespeeld maar hier ben ik nu echt wel klaar mee, de lol van het continue gear grinden is er op gegeven moment wel vanaf. Een ander alternatief is wellicht 'The Secret World Legends' maar de fantasy setting trekt mij toch meer.

Wat heb ik nu nodig om de volledig game inclusief DLC te kunnen spelen ? Ik zie veel verschillende pakketten voorbij komen. Ik zie de laatste met Tamriel update maar ook met Morrowind update ? Of beter eerst met Tamriel beginnen en als het bevalt DLC aanschaffen ? De Morrowind editie is op dit moment 39,99 EUR op Steam.

Hoe zijn de verhoudingen op dit moment ? De game is natuurlijk al weer enige jaren oud. Ik realiseer me dat ik met een achterstand begin maar ook gezien ik een drukke baan heb plus gezin, en niet meer 40 uur achter de week zit prive (zoals 10 jaar terug met WoW) is het dan nog te doen ? Ik zal echt casual gaming worden.

Dank voor de antwoorden alvast :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dhrax op 04-09-2017 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-07 08:38
Ik heb hem vorige week in de sale op de xbox gekocht. Vroeger wel op de PC gespeeld (helaas kon de voortgang niet mee) en speelt lekker weg voor mij als casual gamer. Ook is er nog genoeg leven en dat zal op de pc nog wel wat meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:12

g0tanks

Moderator CSA
Dhrax schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:34:
Wat heb ik nu nodig om de volledig game inclusief DLC te kunnen spelen ? Ik zie veel verschillende pakketten voorbij komen. Ik zie de laatste met Tamriel update maar ook met Morrowind update ? Of beter eerst met Tamriel beginnen en als het bevalt DLC aanschaffen ? De Morrowind editie is op dit moment 39,99 EUR op Steam.
Ik ben vorige week begonnen met de base game en kan je vertellen dat de DLC absoluut niet nodig is. De base game heeft zoveel content dat je daar wel een tijdje zoet mee bent.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Eerlijk, ben er eigenlijk alweer uitgekeken op ESO. Het pakt mij niet zoals WoW dat deed, interacties met NPC's druk ik alles door zonder echt te lezen wat de quest inhoudt. Het boeit mij allemaal minder. Wellicht moet ik in een clan gaan spelen. Wie heeft trouwens bedacht dat je maar 5 + ultimate skills actief kan hebben? Ik denk dat vrijheid ook juist een negatief punt is voor starters, door de bomen het bos niet zien. Alle crafting is beschikbaar tegelijkertijd, vele fracties die je zomaar kan joinen. Community is ook prima zover ik heb gezien, geen scheldende mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
ik ben gisteren weer verder gegaan. Zit nu op level 11 volgens mij. Het spel boeit mij wel. En wat @Loev zegt ik klik ook meestal de questline door, maar dat doe ik bij elke MMO heb ik gemerkt. Er zijn een paar dingen die wel wat meer uitleg mogen hebben van mij. Hieronder valt vooral crafting ik zou hiervoor eens moeten een paar guides moeten lezen. Dit is bij andere spellen een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
Lanithro schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:14:
ik ben gisteren weer verder gegaan. Zit nu op level 11 volgens mij. Het spel boeit mij wel. En wat @Loev zegt ik klik ook meestal de questline door, maar dat doe ik bij elke MMO heb ik gemerkt. Er zijn een paar dingen die wel wat meer uitleg mogen hebben van mij. Hieronder valt vooral crafting ik zou hiervoor eens moeten een paar guides moeten lezen. Dit is bij andere spellen een stuk beter.
Gewoon beginnen met alles te deconstucten wat je tegenkomt en zoveel mogelijk traits te leren van wapens/armor welke je oppakt. Craften heeft op lage level nog niet zo veel nut en de loot is vaak beter. Pas als je wat leuke sets kunt maken dan wordt craften interessant imho.

Ik heb zelf ESO+ en dus de craftbag en pak gewoon alles op wat ik onderweg tegenkom. Als mijn gewone bag vol zit, dan ga ik daar de stad om alles te deconstructen en mijn Alchemy, Provisioning en Echanting op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Rudolf schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:15:
[...]

Gewoon beginnen met alles te deconstucten wat je tegenkomt en zoveel mogelijk traits te leren van wapens/armor welke je oppakt. Craften heeft op lage level nog niet zo veel nut en de loot is vaak beter. Pas als je wat leuke sets kunt maken dan wordt craften interessant imho.

Ik heb zelf ESO+ en dus de craftbag en pak gewoon alles op wat ik onderweg tegenkom. Als mijn gewone bag vol zit, dan ga ik daar de stad om alles te deconstructen en mijn Alchemy, Provisioning en Echanting op te krikken.
Ik wist niet eens dat je alles kan deconstructen. Ik heb vooralsnog alles verkocht. Maar dat gaan ze dus niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Lanithro schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:09:
[...]

Ik wist niet eens dat je alles kan deconstructen. Ik heb vooralsnog alles verkocht. Maar dat gaan ze dus niet meer doen.
Ik verkoop alleen sieraden, deze kun je niet deconstructen. Aan geld heb je niet veel tijdens het levelen. Alleen bag upgrades en mountupgrades zijn handig en kosten geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Lanithro schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:14:
Daar hebben ze een quest voor, maar die zal je dan waarschijnlijk ook niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 00:12

g0tanks

Moderator CSA
MRCL schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:34:
[...]

Daar hebben ze een quest voor, maar die zal je dan waarschijnlijk ook niet lezen ;)
Voor meer informatie over deze quests: http://en.uesp.net/wiki/Online:Crafting_Certification

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:13

botoo

💀 too old to die young

Werewolf rondje in Hircine's training grounds. Zo level ik mijn werewolves altijd, in één ruk van level 0 naar level 10, kost 5 kwartier. Kan vanaf elk moment na creëren van je character.
YouTube: ESO Werewolf

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf368
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-01-2022
Ik ben op zoek naar een Nederlandse guild op de Xbox One. Main character is een templar healer 400CP. Mijn GT: Beowulf368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 15:27
Loev schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:29:
Eerlijk, ben er eigenlijk alweer uitgekeken op ESO. Het pakt mij niet zoals WoW dat deed, interacties met NPC's druk ik alles door zonder echt te lezen wat de quest inhoudt. Het boeit mij allemaal minder. Wellicht moet ik in een clan gaan spelen. Wie heeft trouwens bedacht dat je maar 5 + ultimate skills actief kan hebben? Ik denk dat vrijheid ook juist een negatief punt is voor starters, door de bomen het bos niet zien. Alle crafting is beschikbaar tegelijkertijd, vele fracties die je zomaar kan joinen. Community is ook prima zover ik heb gezien, geen scheldende mensen :)
Wat mij tegenviel is dat het meer voelt als single player met andere mensen die rond lopen.

Geen quest sharing wat goed werkt enzo. Het voelde allemaal leeg en steriel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

CSB schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:17:
Dat van die dwarven crates wist ik overigens niet! Hoe werkt dat dan? Krijg je dagelijks een crate voor het inloggen ofzo?
Heb je ook een DM'tje gestuurd voor een invite. Invite Harsh-Criticus maar op PSN. :) Heb de game redelijk veel op PC gespeeld maar wil nu overschakelen naar de console versie i.v.m. het feit dat ik over een jaartje van de desktop af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Inmiddels is de Warden class al een tijdje uit. Wat vinden jullie er van? Ik ben nu een stamina warden aan het levelen met Bow/DW en ik vind er eigenlijk geen reet aan. Ben nu level 20 dus de leukste skills moeten hopelijk nog komen, maar ik ben bang dat ik terug ga naar mijn Bow/DW nightblade. Die heeft toch een wat actievere speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit echt vast met mijn build, ik snap er weinig van en met die morphs erbij maakt het er allemaal niet makkelijker op vind ik. Ik heb geprobeerd een build te vinden voor mijn class, High elf Templar, maar kom er niet echt uit wat nu een goede build is om te levellen.

Was er nog plek in die ps4 clan? Met wie moet ik eventueel ingame contact opnemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-07 12:16
Is er ook nog een actieve PC guild? Ben van plan weer te beginnen met m'n Bow/DW Khajiit Nightblade (CP500+), vooral om Trials en Group Dungeons te doen maar hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig om mee samen te spelen :+

En is er iemand trouwens in het bezit van een goede PvE NB build na de laatste DLC (HoR)?

Dit blijft toch de beste MMORPG van dit moment :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik denk dat ik hem ook maar weer is ga installeren, mocht er een gezellige nl clan zijn voor op de pc dan hoor ik dat graag!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Ik zie regelmatig een paar nederlandstalige guilds voorbij komen in de chat die leden zoeken, dus dat moet op zich wel lukken denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-07 08:47
Sinds vandaag begonnen met deze game en het bevalt me super. Ben bijna level 10 en wil wel een kijkje nemen in de pvp area. Stel ik word hier gekillt door een ander speler verlies ik dan iets? Is het toegestaan dat je andere killt of krijg je dan iets van een markering of bounty?

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-07 12:16
BlackBarryNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 03:13:
Sinds vandaag begonnen met deze game en het bevalt me super. Ben bijna level 10 en wil wel een kijkje nemen in de pvp area. Stel ik word hier gekillt door een ander speler verlies ik dan iets? Is het toegestaan dat je andere killt of krijg je dan iets van een markering of bounty?

Dit gaat je denk ik wel helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

BlackBarryNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 03:13:
Stel ik word hier gekillt door een ander speler verlies ik dan iets?
Nee in principe niet, behalve als je Telvar Stones hebt die je alleen kwijt kan raken in Imperial City, in de rest van Cyro verlies je hooguit je waardigheid ;)
Is het toegestaan dat je andere killt
Ja, dat is het doel, kill de players van de andere factions en/of neem hun keeps/resources over.
of krijg je dan iets van een markering of bounty?
bounty nee, markering alleen als een rank-badge, wel krijg je AP's ofwel Alliance Points en die kan je gebruiken om spullen te kopen in Cyro.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 22:16

Noq

Momenteel in de verkoop in de Playstation Store en ik twijfel om hem nou eens te halen.

Is het actief op de Playstation4? En hoe is de end-game uiteindelijk?
Zijn er bijvoorbeeld raids/dungeons waar je echt met zijn allen op voice-chat moet zitten of allemaal redelijk casual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:21
Je kan ESO ook prima als single player spelen, je redt het in je eentje op sommige plaatsen niet maar er blijft nog genoeg over om jaren vooruit te kunnen als je het spel leuk vind en telkens nieuwe karakters maakt. Bij Worldbosses en Anchers kun je ook wachten tot er iemand of een groep langs komt en aansluiten, meevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 00:00
Dark-Mist schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:12:
[...]

[video]

Dit gaat je denk ik wel helpen :+
Hartelijk dank voor de link. Ik ben ook maar is begonnen met ESO. Ben verder nooit max level geweest (of uberhaupt dicht bij de max level), maar ik heb wel erg zin om te spelen :).

Heb zelf al wat meer videos bekeken van die persoon, en ze geven allemaal veel informatie. Zelfs de "kleine" dingen zoals de race die je kiest kan invloed hebben op de latere end-game. Toen ik voorheen ESO speelde koos ik een race die mij wel tof leek, maar uit de videos op YT kom je erachter dat bepaalde races gewoon beter zijn in bepaalde dingen (Magicka, Stamina).

Mijn wens is om een Templar Magicka build te maken met als main weapon een Staff of 2 Dual Wield. Heb daarom als race een High Elf aangemaakt.

Nu wil ik nog zoeken naar een redelijke build, waarbij ook de juiste morphs aangegeven worden.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-05 15:01
Hey,
Ik heb TESO gekocht op release dag. Amper een paar dagen gespeeld, want het was net een slechte mmorpg beta. Een SP RPG die eigenlijk een MMORPG wilde zijn, maar niets van multiplayer elementen hadden die deftig uitgewerkt was.

Wat is de discord van Dutch Covenant, want op de website is de discord link ongeldig (verlopen).

Na wat door deze thread gelezen te hebben, lijkt het mij het beste dat ik gewoon de basis versie van deze game koop via steam.

Echter weet ik ook nog hoe tergend traag het lvl'en ging, hoe slecht de loot was en hoe zwaar je 'gesjost' je was als je niet de 'collector editie' had gekocht, omdat je dan geen mount had. De paarden kosten bij release echt stukken van mensen.
Is dit allemaal aangepast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Qinshi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:32:
Hey,
Ik heb TESO gekocht op release dag. Amper een paar dagen gespeeld, want het was net een slechte mmorpg beta. Een SP RPG die eigenlijk een MMORPG wilde zijn, maar niets van multiplayer elementen hadden die deftig uitgewerkt was.

Wat is de discord van Dutch Covenant, want op de website is de discord link ongeldig (verlopen).

Na wat door deze thread gelezen te hebben, lijkt het mij het beste dat ik gewoon de basis versie van deze game koop via steam.

Echter weet ik ook nog hoe tergend traag het lvl'en ging, hoe slecht de loot was en hoe zwaar je 'gesjost' je was als je niet de 'collector editie' had gekocht, omdat je dan geen mount had. De paarden kosten bij release echt stukken van mensen.
Je hebt 2 manieren om Elder Scrolls Online te spelen. Door de basis game te kopen (weet niet of dat nu nog nodig is) en waarbij je de DLC er ook apart bij koopt. De nieuwste pack is tegenwoordig de "Gold Edition" (link: http://store.steampowered...olls_Online_Gold_Edition/). Met deze editie krijg je 4 DLC's. Morrowind zou je er weer apart voor moeten bij kopen.

Ik lees op het internet dat je minimaal de Tamriel Edition (voor de Gold Edition uitgekomen) nodig hebt voordat je Morrowind kan aanschaffen.

Een andere optie is om een subscription te kopen (€12,99 +/-). Met de subscription heb je niet alleen toegang tot alle DLC content (Zover ik kan lezen op het internet valt Morrowind technisch gezien niet onder DLC), maar je krijgt ook vele extra's. ESO + bevat dus:

- Full access to all DLC game packs
- Unlimited storage for crafting materials
- 1500 crowns per month for mounts, pets, & more
- Double Bank space for your account
- 10% increase to Gold & Experience acquisition
- 10% increase to Crafting Inspiration & Trait Research rates
- Double Furnishings & Collectibles space in player housing
- Exclusive ability to dye costumes
- Double currency cap for Transmutation Crystals

Bron: https://www.elderscrollsonline.com/en-us/esoplus

Als je zin hebt kan je overwegen om misschien een subscription te nemen omdat je dan alle eerste 4 DLC's gratis krijgt.

Ik heb zelf nu ook een subscription genomen omdat het alles wel iets makkelijker maakt. Maar ik denk dat Zeminax toch een beetje gierig is geweest met Morrowind. De keuzes zijn in ieder geval wel raar. Wat ik concludeer:

1. Vroeger hoefde je nooit apart te betalen voor de DLC content zolang je ESO Plus hebt. Dat klinkt op zich wel redelijk. Er werd ook verteld dat alle future DLC gratis was
2. Voor Morrowind moet je nog apart betalen omdat dit als "Expansion" wordt gezien, en niet als DLC. Op zich heb ik hier niet zo'n probleem mee, aangezien WoW dit ook doet.
3. Maar voordat je Morrowind koopt MOET je eerst 1 van de andere edities hebben gekocht (dus o.a. Gold of Tamriel Edition). Dus iedereen die vanaf het begin een subscriber is geweest wordt nu super hard genaaid door Zenimax omdat je alsnog de DLC moet kopen.

Officiële statement van ESO Forum: An ESO Plus membership will not grant you access to The Elder Scroll Online: Morrowind content. As this is an entirely new Chapter of ESO, you'll need to purchase one of the five editions. If you already own ESO, though, you can purchase the Morrowind Upgrade or the Morrowind Collector's Edition Upgrade directly from online stores (The Elder Scrolls Online Store, Steam Store, Xbox Store, or PlayStation Store).

Wat ik ook lees op Steam als ik Morrowind zou willen kopen: This content requires the base game The Elder Scrolls® Online: Tamriel Unlimited™ on Steam in order to play.

Dus, subscription maakt niet meer uit. Je moet gewoon ongeacht wat zo'n beetje alles hebben gekocht :(.

Edit: Om het nog mooier te maken kijk ik op de officiële website voor het kopen van de Gold Edition. En deze is blijkbaar in Nederland helemaal niet meer te verkrijgen via de online store? 8)7 Ik moet dus de game in de winkel kopen, en als deze niet meer te koop is ben ik gewoon fucked...

Edit 2: Je kan een bestaand ESO Online account linken met je Steam aankoop. Dus als je via Steam ESO koopt met welke DLC dan ook, dan kan je je ESO Online account koppelen, en je kan verder spelen met je bestaande characters.

[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 29-11-2017 16:25 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-05 15:01
bedankt voor je uitgebreide antwoord diigii.
Het klinkt inderdaad een wespennest, over wat je nu precies moet kopen.

Dus als ik het goed voorheb:
Doe ik best het volgende:
TESO Tamriel unlimited kopen voor €9,99 op steam
+ een sub (voor alle ingame bonussen).
EN dan gewoon spelen tot eind lvl en zien of het me kan boeien, om eventueel langere sub te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 13:23
Qinshi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:32:
Hey,

Levelen hebben ze wel veranderd. Low level is iets langzamer gemaakt. En High level gaat nu sneller. Maar met de juiste manieren en exp boosts zijn er mensen die het is 4/5 uurtje doen. Veteranen levels zijn er niet meer. Dus dat is een big plus. Een paard kost nog best wat. Maar met stealing is dat wel redelijk snel te regelen en is account shared. Dus 1 malig.

Loot heb ik nooit echt problemen mee gehad. Ik laat meestal een full training groen of blauw dps set craften en dan ben je Golden tot lvl 50

/Edit vanavond via steam maar even een ESO gold en morrowind kopen. De Gold edition is goedkoper als 5,5k crown om de dlc Pack te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 03-12-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
loki504 schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:52:
[...]

Levelen hebben ze wel veranderd. Low level is iets langzamer gemaakt. En High level gaat nu sneller. Maar met de juiste manieren en exp boosts zijn er mensen die het is 4/5 uurtje doen. Veteranen levels zijn er niet meer. Dus dat is een big plus. Een paard kost nog best wat. Maar met stealing is dat wel redelijk snel te regelen en is account shared. Dus 1 malig.

Loot heb ik nooit echt problemen mee gehad. Ik laat meestal een full training groen of blauw dps set craften en dan ben je Golden tot lvl 50

/Edit vanavond via steam maar even een ESO gold en morrowind kopen. De Gold edition is goedkoper als 5,5k crown om de dlc Pack te kopen.
Volgens mij kan je nu toch voor €40,- het hele pakket kopen op Steam, of is dit nog behoorlijk duur?
In het pakket voor €40,- heb je:

- Tamriel Edition
- Morrowind
- Morrowind Collectors edition

Link: http://store.steampowered.com/sub/164610

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Diigii schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:48:
[...]

Volgens mij kan je nu toch voor €40,- het hele pakket kopen op Steam, of is dit nog behoorlijk duur?
In het pakket voor €40,- heb je:

- Tamriel Edition
- Morrowind
- Morrowind Collectors edition

Link: http://store.steampowered.com/sub/164610
Klopt. Maar daar zit niet de eerste 4 DLC bij. Als nog een mooie prijs hoor. Voor 35 kan je ook de upgrade collectors edition kopen mochten mensen one tamrial al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 966933

Is er een PS4 guild waar ik bij zou kunnen? Ben een vrij beginnende speler en nu een templar aan het levelen met uiteindelijk doel om te endgame te kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicerDicer
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 10:51
Ik heb mijn game hier gekocht voor een mooi prijsje.

https://www.mmoga.com/Elder-Scrolls-Online/ESO-Key-Gamecard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 06:44
Anoniem: 966933 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:20:
Is er een PS4 guild waar ik bij zou kunnen? Ben een vrij beginnende speler en nu een templar aan het levelen met uiteindelijk doel om te endgame te kunnen healen.
Ikzelf zit bij 2 Ned Guilds,soldaten van oranje en kristal mouse.

Als je je online naam ff post voeg ik je wel toe.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hoe is de pvp monteel? Vond de battlegrounds best onoverzichtelijk en soms lang wachte is dit nog steeds zo?

Speelde op ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 966933

GRAD85 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:41:
[...]

Ikzelf zit bij 2 Ned Guilds,soldaten van oranje en kristal mouse.

Als je je online naam ff post voeg ik je wel toe.
Mijn PSN is JurthePur, kan je mij ook toevoegen aan de guilds? Ik zoek naast een leuke engelstalige guild ook nog een NL :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 11:34
Iemand tips voor een leuke actieve Engelstalige guild die Aldmeri Dominion minded is ? PC/Euro server.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:07
Laatst gekocht voor PS4, ESO Morrowind, 11 euro. Ook in het kader van ; voor dat geld.

Vanochtend begonnen, jeez, lijkt wel echt Morrowind.
Nu eerst dorkrijgen, dan eens kijken of ik me ergens bij kan aansluiten.

Hoopte wel op een elf met een boog, maar dat kreeg ik als startkarakter toch niet voor elkaar.

@GRAD85 Wil je mij ook toevoegen? Erawen Lowhunger (whats in a name)

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 08-02-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
maartend schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:47:
Laatst gekocht voor PS4, ESO Morrowind, 11 euro. Ook in het kader van ; voor dat geld.

Vanochtend begonnen, jeez, lijkt wel echt Morrowind.
Nu eerst dorkrijgen, dan eens kijken of ik me ergens bij kan aansluiten.

Hoopte wel op een elf met een boog, maar dat kreeg ik als startkarakter toch niet voor elkaar.

@GRAD85 Wil je mij ook toevoegen? Erawen Lowhunger (whats in a name)
Even uit interesse. Waar had je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:07
loki504 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Even uit interesse. Waar had je hem vandaan?
UK. Shopto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Thx ik zie dat hij daar een flink stuk goedkoper is. Toch maar binnenkort even bestellen. Mis het toch wel een beetje nu ik over ben op ps4.

/Edit met verzendkosten komt hij op meer dan 15 pond.... Das weer wat minder.

[ Voor 12% gewijzigd door loki504 op 11-02-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026657

Wellicht een idee om een Tweakers guild te maken? Ga hem vandaag ook maar weer eens installeren op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hoe zijn de battlegrounds en wvwvw op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 11-07 22:14
Ben op zoek naar een goede sorcerer build. Wat raad je aan?
Speel vooral healing in instances om te levellen, maar tussenin wil ik al eens content doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Hurtebise schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:18:
Ben op zoek naar een goede sorcerer build. Wat raad je aan?
Speel vooral healing in instances om te levellen, maar tussenin wil ik al eens content doen.
Voor levelen zou ik een aparte build gebruiken waarbij je van elke skill line minimaal 1 in je bar hebt. En dan nog eens minimaal 1 armor piece. Zodat je op max level makkelijk kan wisselen van build/role.

Als je max of richting max level gaat heb je 2 mogelijkheden. Ga je voor een meta build. Die is het meest efficiënt maar niet altijd de leukste.

https://alcasthq.com/ heeft eigenlijk alle meta builds en je zal niet zo snel een kick krijgen als je dungeons gaat doen.

Je kan ook bij bv YouTube: Sherman's Gaming kijken.
Hij heeft een hoop leuke non-Meta builds. En ook een solo(mocht je max level zijn). build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
loki504 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Voor levelen zou ik een aparte build gebruiken waarbij je van elke skill line minimaal 1 in je bar hebt. En dan nog eens minimaal 1 armor piece. Zodat je op max level makkelijk kan wisselen van build/role.

Als je max of richting max level gaat heb je 2 mogelijkheden. Ga je voor een meta build. Die is het meest efficiënt maar niet altijd de leukste.

https://alcasthq.com/ heeft eigenlijk alle meta builds en je zal niet zo snel een kick krijgen als je dungeons gaat doen.

Je kan ook bij bv YouTube: Sherman's Gaming kijken.
Hij heeft een hoop leuke non-Meta builds. En ook een solo(mocht je max level zijn). build.
Ik kwam deze pagina tegen: http://deltiasgaming.com/eso-magic-sorcerer-dps-build/
Maar ik zal jouw bronnen eens grondig uitspitten.

Zit in een stukje waarbij ik content in diverse areas heb, jammer genoeg ook bijna elke keer een elite die omgelegd moet worden. En dat wil niet zo heel goed lukken. :9

Ook in crafting gedoken. Biedt een sub daar veel meerwaarde? Bags zitten constant vol.
Geeft het op PVE-vlak ook veel extra content qua instances?

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 14-02-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
De crafting bags die een sub geven(oneindig grote crafting Inv). Kan daar zeker bij helpen. En tijdens leveren zal het niet heel veel(instanced content) geven. Maar op max level krijg je toegang tot alle dungeons(morrowind heeft geen dungeons zover ik weet). En de deltia leveling guide kan zeker iets extra's bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
De crafting bags die een sub geven(oneindig grote crafting Inv). Kan daar zeker bij helpen. En tijdens leveren zal het niet heel veel(instanced content) geven. Maar op max level krijg je toegang tot alle dungeons(morrowind heeft geen dungeons zover ik weet). En de deltia leveling guide kan ik zeker aanraden.

• Hurtebise
Bijkomend probleempje. Als ik ingame bij het char screen op Addons klik, zie ik geen Addons staan, terwijl op de default locatie 3 Addons geïnstalleerd zijn:
http://www.esoui.com/forums/faq.php?faq=install

Ik gebruik Minion voor Addons beheer/updates.

Update: blijkbaar kunnen er twee locaties bestaan voor Addons.
Oplossing in de laatste post: https://forums.elderscrol...addons-not-showing-ingame
Bij mij werkt alvast enkel deze doelmap. Hier haalt de client de Addonfiles op.
X:\Elder Scrolls Online\live\AddOns
en niet in C:\Users\JouwNaam\Documents\Elder Scrolls Online\live\AddOns

[ Voor 42% gewijzigd door Hurtebise op 15-02-2018 14:11 ]

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-07 17:05
Hurtebise schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:53:
[...]

Ik kwam deze pagina tegen: http://deltiasgaming.com/eso-magic-sorcerer-dps-build/
Maar ik zal jouw bronnen eens grondig uitspitten.

Zit in een stukje waarbij ik content in diverse areas heb, jammer genoeg ook bijna elke keer een elite die omgelegd moet worden. En dat wil niet zo heel goed lukken. :9

Ook in crafting gedoken. Biedt een sub daar veel meerwaarde? Bags zitten constant vol.
Geeft het op PVE-vlak ook veel extra content qua instances?
Leuk spel, ben weer behoorlijk hooked geraakt nadat ik het nu sinds een maand weer speel. Ik heb vooral een sub genomen om van het gedoe met de inventory af te zijn. Maar het is natuurlijk echt van de zotte dat een spel je heel de tijd frustreert met te kleine tassen, zodat je in een opwelling maar een sub afsluit. Of het feit dat je een half jaar nodig hebt om je paard te upgraden, tewijl je dit met echt geld kunt versnellen.
Jawel, je krijgt met een sub nog wat extraatjes, bv crowns om grotere tassen te kopen (heb je het weer) of vanity items, xp scrolls. En wellicht enkele extra dungeons.

Aan de andere kant zit het spel tjokvol content, dus je gaat die extra dungeons voorlopig niet missen. Maar de wijze waarop het spel je continu probeert geld af te trochelen, en te frustreren om maar een sub te nemen is eigenlijk bizar. Ik vermaak me behoorlijk, dat doen ze goed, maar laat me gewoon betalen voor een volledige game en laat me periodiek een dlc bijkopen maar ze blijven me nu continue prikkelen, verleiden en frustreren om er maar geld in te stoppen. Goeie kans dat ik vanavond het spel niet meer opstart, nog zóveel andere goeie games te spelen die dit niet doen.

kortom, tof spel qua content en opzet, maar vreselijk qua verdienmodel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
@Croqy Je kan toch ook gewoon bag upgrades kopen met echt geld? Ja het is vrij prijzig. Maar als een hoarder zeker wel waard. En de eerst 20/30 upgrades zijn niet extreem duur. En met 1.7 krijg je er 2 gratis.

Ja mount upgrade duurt lang. En was ook beter geweest als het account wide was ipv per char. En als je een sub neemt krijg je gewoon crowns om al die extra prikkelingen te kopen.

/Edit nu update 17 ook eindelijk op console is hopelijk vanavond mijn dark elf nightblade levelen en er een thief/tank van te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 28-02-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
speelt iemand dit nog? Ben van plan om binnenkort te beginnen. Heb Morrowind gekocht en zat naar een aantal classes te kijken:

stam sorc , stam dk , stam nb.

Ik zoek een all-round class om het spel te ervaren. Pvp (solo / group) , world quests, en pve content.

Hebben jullie nog algemene tips of websites die ik eens even moet bekijken voor meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Baelrog schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:27:
speelt iemand dit nog? Ben van plan om binnenkort te beginnen. Heb Morrowind gekocht en zat naar een aantal classes te kijken:

stam sorc , stam dk , stam nb.

Ik zoek een all-round class om het spel te ervaren. Pvp (solo / group) , world quests, en pve content.

Hebben jullie nog algemene tips of websites die ik eens even moet bekijken voor meer info?
Alcasthq.com is all about the meta.
Deltia gaming heeft ook een aantal mooie builds.
Op YouTube ben ik fan van Sherman gaming. Hij maakt mooie en leuke non meta builds. En voor dragon bone. Heeft hij voor elke class meerdere builds. Van solo en dungeons tot PVP. Van tanks tot healers en alles wat daar tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Laatst online: 13-07 10:24
Is er toevallig iemand van de Dutch Covenant ofzo die een guild invite kan geven?
Als beginners ook welkom zijn tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
Flufsor schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:38:
Is er toevallig iemand van de Dutch Covenant ofzo die een guild invite kan geven?
Als beginners ook welkom zijn tenminste.
zou ik ook graag willen, ben mijn stam sorc net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:21
Ik zie ingame de laatste maanden geen levenstekens van Nederlandse guilds meer, denk niet dat die nog bestaan of actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Afgelopen week zag ik nog een Nederlandstalige guild die players zocht, ben de naam kwijt maar je kan altijd in /zone informeren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 08:33
Ik zag onderstaande recruitement link op het ESO-forum:

https://forums.elderscrol.../dutch-pve-dutch-covenant

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Kan ik de Summerset beta spelen zonder dat ik het main game koop op Steam?

Ik heb namelijk vandaag een uitnodiging gekregen maar mag niet inloggen na download. Heb de gamelauncher via een directe link moeten downloaden want via mijn account pagina kon ik het niet vinden.

Heb 2x ESO gespeeld tijdens Free Weekends op Steam. Misschien tijdens zomersale toch eens aanschaffen.

[ Voor 53% gewijzigd door Koning Willy op 19-04-2018 19:08 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Koning Willy schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:07:
Kan ik de Summerset beta spelen zonder dat ik het main game koop op Steam?

Ik heb namelijk vandaag een uitnodiging gekregen maar mag niet inloggen na download. Heb de gamelauncher via een directe link moeten downloaden want via mijn account pagina kon ik het niet vinden.

Heb 2x ESO gespeeld tijdens Free Weekends op Steam. Misschien tijdens zomersale toch eens aanschaffen.
Heb je wel de pts realm geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
loki504 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:39:
[...]

Heb je wel de pts realm geselecteerd?
Ja ik kan niet inloggen op PTS.

Waarom sturen ze een invite als ik niet eens kan spelen :(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Koning Willy schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 00:43:
[...]

Ja ik kan niet inloggen op PTS.

Waarom sturen ze een invite als ik niet eens kan spelen :(
Dat is wel vreemd ja. Misschien even een mailtje naar ZoS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52

Dhrax

Prog Lord

Gisteren ook begonnen met mijn ESO avontuur. Helaas de eerste aanschaf via Steam gedaan, netjes de game gedownload, kom je er volgens achter dat ze nog een zeer verouderde client aanbieden die mij vervolgens nog eens 87GB wilde laten downloaden. Dit ging niet ivm de max capaciteit van mijn SSD. Schijnt een bug te zijn in steam maar ik heb direct een refund aangevraagd. Direct daarop de game besteld via de ESO site zelf en totaal geen problemen meer ondervonden. Uiteindelijk had ik het via Steam wel kunnen oplossen maar ik heb anno 2018 geen zin meer in deze onzin /rant

Anyway, gisteravond wel positief verrast door de game, mooie beelden en speelt zeer goed.
Genoeg te doen en te onderzoeken, vanavond weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Afgelopen weekend eindelijk een werk gemaakt van de (gratis :)) Precursor dummy, met een lvl 12 de questline begonnen, dat duurde ruim 6 uur vanwege sommige gated quests. Uiteindelijk volbracht en 4 levels gewonnen, niet erg want ik wil toch het liefst pvp instappen op lvl 16+.
* botoo blei met testdummy in de tuin :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 58 ... 66 Laatste