MRCL schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:07:
Ik zit er aan te denken om dit spel ook eens te proberen. Nu zie ik dat er een gold editie is van Tamriel Unlimited. Voor zover ik kan zien is het enige verschil dat je bij de gold versie je 4 delen DLC krijgt, is dat de meerprijs van ~10 euro waard?
Het ligt er eigenlijk aan wat je wil. De 4 dlc's moeten best goed zijn, en je krijgt er veel content voor. De Tamriel Unlimited edition is een editie dat al eerder is uitgekomen, en deze bevatte voor toen de nieuwste DLC's.
Het is eigenlijk de afweging of je een x-bedrag wil betalen om een spel te proberen. Als je 1 maand een subscription koopt dan heb je ook toegang tot alle DLC's. Het nadeel is wel dat als je het spel erg leuk vindt, dat je het spel wel moet kopen (of je kan gewoon blijven subscriben, maar dan is de content niet gebonden aan je account).
Als je het niet zoveel uitmaakt dan zou ik persoonlijk wel de Gold Edition halen. Misschien kan je via een legitieme manier. Via bol.com is de gold edition nu €29,99,-. Persoonlijk vindt ik dat een koopje

. Een DLC kost in-game ook iets van €10,-, dus de bedragen kloppen wel zo'n beetje.
[
Voor 3% gewijzigd door
Diigii op 09-02-2017 15:46
]