Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:55
Randleman schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:39:
Nieuwe ESO speler hier! Level 8 Templar :). Tot nu toe heel leuk!
Leuk dat je ook bij de ESO club bent. En ik vermoed dat je PC speelt(gezien je Steam link in je sig).

Als je nog vragen heb kan je ze altijd stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 16:39
loki504 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Leuk dat je ook bij de ESO club bent. En ik vermoed dat je PC speelt(gezien je Steam link in je sig).

Als je nog vragen heb kan je ze altijd stellen.
Thanks! PC inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
AceAceAce schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:15:
Ik ben verbaast dat alle mods doe ik van NexusMod heb (http://www.nexusmods.com/elderscrollsonline/?) ingame worden aangezien als out-of-date. Weet iemand wat hier aan de hand is?
ik heb al een jaar mijn mods niet meer geupdate. Werkt allemaal nog prima. Alleen in souschef krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
YouTube: The Elder Scrolls Online: Morrowind Announcement Trailer

ESO Morrowind!!! Holy shit!! Ik kan niet wachten....

[ Voor 51% gewijzigd door loki504 op 01-02-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 13:12
Ik kan ook niet wachten.. morrowind was mijn favorite! Helemaal uitgespeeld en nog lang doorgespeeld.

En een battle arena bij de morrowind uitbreiding geintroduceerd. Ik ben blij dat ze ook wat aandacht geven aan tes:arena het allereerste elderscrolls spell ooit die ik ook nog heb gespeeld op mijn oude intel 286 pc toen ik ongeveer 10 jaar oud was.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 19:24
Maakt het kopen van Tamriel unlimited nog uit als je wel of niet voor het steamplatform kiest? Zit al snel een €10 verschil in.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Oggy schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:05:
Maakt het kopen van Tamriel unlimited nog uit als je wel of niet voor het steamplatform kiest? Zit al snel een €10 verschil in.
Nee zover ik weet niet. alleen heeft de steam versie de extra steam features. Voor mij totaal niet belang. Doe eigenlijk weinig met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 22:14
Toch maar ESO+ geworden. Crafting bags zijn inderdaad heel handig.

Ik dacht dat de lvl cap 50 was, maar ik zie evengoed guildies die 200+ zijn. Hoe werkt dit? Levellen ging eerst snel, maar nu gaat het vrij traag. Ook al krijg je als ESO+ bonus xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Hurtebise schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:13:
Toch maar ESO+ geworden. Crafting bags zijn inderdaad heel handig.

Ik dacht dat de lvl cap 50 was, maar ik zie evengoed guildies die 200+ zijn. Hoe werkt dit? Levellen ging eerst snel, maar nu gaat het vrij traag. Ook al krijg je als ESO+ bonus xp.
Lvl 50 is een softcap na lvl 50 ga je over op champion points(CP). En daar kan je weer andere dingen mee unlucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-07 10:05
Net ESO Gold editie gekocht, hoop dat het me bevalt (beta vond ik niet al te best).
Ik ga nu eens wat doorlezen over welke classes iets voor mij zijn. Is er nog een GoT guild, of server waar jullie allemaal op spelen. (PC)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Jorca schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:47:
Net ESO Gold editie gekocht, hoop dat het me bevalt (beta vond ik niet al te best).
Ik ga nu eens wat doorlezen over welke classes iets voor mij zijn. Is er nog een GoT guild, of server waar jullie allemaal op spelen. (PC)
Leuk om je bij de club te hebben. Er is maar 1 mega EU server(even opletten dat je EU selecteert in de launcher instellingen en niet NA. En geloof dat de Tweaker server overleden is. Maar ik zit wel in de nederlandse taling guild. dutch division.

https://eso-database.com/en/guild/dutch-division/170866/

En voor de rest is het proberen welke je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 792187

Sinds een week of 2 ook begonnen aan ESO. Maar heb al gelijk een probleem.

Ik heb eso zowel op mijn pc(win 7) als op mn laptop(win 10) staan. Het spel valt gewoon te spelen op m'n pc. Maar zodra ik het opstart op m'n laptop krijg ik het scherm requesting login te zien voor een seconde of 2. Daarna gaat het door naar een loading screen waar het de rest van de dag op blijft staan.

Nu heb ik gelezen dat ik eso moest uninstallen en 2 .Net dingen moest verwijderen. Vervolgens de eso installer van de site moest downloaden (wat al een ware hel bleek te zijn).

Dit gedaan. Alles weer netjes en vers geïnstalleerd en de boel weer opgestart. Kan ik niet inloggen omdat ik de steam versie moet hebben.

Heeft iemand een idee hoe ik dit alsnog lan fixen? Ik vind het namelijk kwalitatief uitermate teleurstellend dat ik niet kan spelen op mijn laptopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 08:15
Ik zit eraan te denken het spel ook te gaan spelen.
Ben al fan van de offline reeks sinds daggerfall.

ik zit alleen wel met wat vragen:
Is dit een beetje te doen op de console (xbox one) zonder toetsenbord?
Is dit spel ook goed solo te spelen? ik heb namelijk niet genoeg tijd om iets toe te voegen aan een guild.
Ik hou van verkennen en lore, is deze uitgave daar ook geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Anoniem: 792187 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:12:

Ik heb eso zowel op mijn pc(win 7) als op mn laptop(win 10) staan. Het spel valt gewoon te spelen op m'n pc. Maar zodra ik het opstart op m'n laptop krijg ik het scherm requesting login te zien voor een seconde of 2. Daarna gaat het door naar een loading screen waar het de rest van de dag op blijft staan.

Nu heb ik gelezen dat ik eso moest uninstallen en 2 .Net dingen moest verwijderen. Vervolgens de eso installer van de site moest downloaden (wat al een ware hel bleek te zijn).

Dit gedaan. Alles weer netjes en vers geïnstalleerd en de boel weer opgestart. Kan ik niet inloggen omdat ik de steam versie moet hebben.

Heeft iemand een idee hoe ik dit alsnog lan fixen? Ik vind het namelijk kwalitatief uitermate teleurstellend dat ik niet kan spelen op mijn laptopje.
Ik denk opnieuw installeren en hopen dat het goed gaat(wel de steam versie). Ze hebben het gescheiden om de 1 of andere vage reden. Maar die loading screen bug zit overal in(geloof ook de console).
janus_freggel schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:54:
Ik zit eraan te denken het spel ook te gaan spelen.
Ben al fan van de offline reeks sinds daggerfall.

ik zit alleen wel met wat vragen:
Is dit een beetje te doen op de console (xbox one) zonder toetsenbord?
Is dit spel ook goed solo te spelen? ik heb namelijk niet genoeg tijd om iets toe te voegen aan een guild.
Ik hou van verkennen en lore, is deze uitgave daar ook geschikt voor?
Zover ik weet is het prima te spelen zonder Tb/m je hebt niet super veel skills op je bar. Solo is prima te doen hoor. Er zijn ook een paar public duneons waar je solo is kan. Of met een groepje die je daar vormt. 1 extra is vaak wel lekker. En duren ook maar 10/15 minuten. Maar meer dan genoeg Quests te doen. Je kan ook wachten tot juni of juli. En dan komt de morrowind uitbreiding. En kan je 60 euro beide kopen.(misschien geeft de pre-order versie al toegang tot de main game). En je kan prima guilds joinen hoor. Al is het voor het traden en de gezelligheid. En van tijd tot tijd heb je toch wel 30-60 minuten voor een dungeon.

/Edit ik zie dat de main game voor xbox1 18 euro kost. Voor die 8 euro Extra kan je prima tot juni vermaken.(de versie als je de main game al hebt is 10 euro goedkoper).

[ Voor 3% gewijzigd door loki504 op 08-02-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb ESO ook maar weer eens opgepakt, wel weer even wennen.
Hoe kun je je aanmelden voor een guild? Ik zie alleen de optie om er een te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-07 09:12
Deze wil ook weer eens een kans gaan geven. Zie op TESO site dat ik juli 2014 voor het laatst de 30 dagen membership heb gekocht. Ben toch wel erg nieuwsgierig naar alle veranderingen en hoe de staat van de game nu is.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om dit spel ook eens te proberen. Nu zie ik dat er een gold editie is van Tamriel Unlimited. Voor zover ik kan zien is het enige verschil dat je bij de gold versie je 4 delen DLC krijgt, is dat de meerprijs van ~10 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 00:00
MRCL schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:07:
Ik zit er aan te denken om dit spel ook eens te proberen. Nu zie ik dat er een gold editie is van Tamriel Unlimited. Voor zover ik kan zien is het enige verschil dat je bij de gold versie je 4 delen DLC krijgt, is dat de meerprijs van ~10 euro waard?
Het ligt er eigenlijk aan wat je wil. De 4 dlc's moeten best goed zijn, en je krijgt er veel content voor. De Tamriel Unlimited edition is een editie dat al eerder is uitgekomen, en deze bevatte voor toen de nieuwste DLC's.

Het is eigenlijk de afweging of je een x-bedrag wil betalen om een spel te proberen. Als je 1 maand een subscription koopt dan heb je ook toegang tot alle DLC's. Het nadeel is wel dat als je het spel erg leuk vindt, dat je het spel wel moet kopen (of je kan gewoon blijven subscriben, maar dan is de content niet gebonden aan je account).

Als je het niet zoveel uitmaakt dan zou ik persoonlijk wel de Gold Edition halen. Misschien kan je via een legitieme manier. Via bol.com is de gold edition nu €29,99,-. Persoonlijk vindt ik dat een koopje :). Een DLC kost in-game ook iets van €10,-, dus de bedragen kloppen wel zo'n beetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 09-02-2017 15:46 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
De 4 pack DLC kost 5500 crown. Wat je legaal 34,99 euro kost. Dus ik zou het zeker doen. `
Koop je ze los dan kost het je 9500 crown. Dus ik zou zeker de Gold versie kopen. Alleen de vraag is hoe waardevol de DLC nog is als morrowind er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Met een subscription krijg je een craftbag erbij, wat best handig is, plus alle dlc behalve morrowind.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Diigii schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:46:
Als je het niet zoveel uitmaakt dan zou ik persoonlijk wel de Gold Edition halen. Misschien kan je via een legitieme manier. Via bol.com is de gold edition nu €29,99,-. Persoonlijk vindt ik dat een koopje :). Een DLC kost in-game ook iets van €10,-, dus de bedragen kloppen wel zo'n beetje.
De gold editie is nu in de aanbieding op zowel steam en op de eso site zelf voor 25 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door MRCL op 10-02-2017 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Inventory management is mijn grootste uitdaging in dit spel. Ik heb gisteren een derde bank character gemaakt, maar die zit ook al weer vol. vooral runes en provisioning mats nemen veel ruimte in. Hebben jullie nog tips wat je wel en niet zou moeten bewaren?

Ik vind nu ook veel wapens en armor pieces die onderdeel zijn van een set. Zijn die op lager level (ik ben lvl 19) en bij lagere kwaliteit de moeite waard om te bewaren/bij elkaar te zoeken? of kan ik die ook beter verpatsen of uit elkaar trekken om ruimte te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik vermoed dat plus leden early access in morrowind gaan krijgen van een paar dagen. Het is nog niet aangekondigd maar het verbaasd me niks als ze dit binnen enkele maanden aankondigen. Om zo nog meer plus leden en inkomsten aan te trekken tijdens release van morrowind.

[ Voor 5% gewijzigd door SpitfireNL op 10-02-2017 08:31 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:03
Williekeilen schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:03:
Inventory management is mijn grootste uitdaging in dit spel. Ik heb gisteren een derde bank character gemaakt, maar die zit ook al weer vol. vooral runes en provisioning mats nemen veel ruimte in. Hebben jullie nog tips wat je wel en niet zou moeten bewaren?

Ik vind nu ook veel wapens en armor pieces die onderdeel zijn van een set. Zijn die op lager level (ik ben lvl 19) en bij lagere kwaliteit de moeite waard om te bewaren/bij elkaar te zoeken? of kan ik die ook beter verpatsen of uit elkaar trekken om ruimte te maken?
Het makkelijkste is subscriben zodat je een inventory bag krijgt die nooit volraakt ;)

Anders moet je heel selectief gaat looten. Provisioning neemt in bijna alle gevallen de meeste ruimte in, dus als je niet van plan bent te gaan koken kun je die links gaan liggen.

Ik ben ook zo begonnen maar het werd dodelijk irritant om voor elke sack, crate, backpack of barrel heel selectief de loot te filteren dus ik ben snel overgestapt op subscriber en doe nu lekker 'loot all' op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 11-07 22:14
Zijn er bepaalde richtlijnen voor het sellen of deconstructen van gear of wapens? Wat verkoop je, wat laat je deconstructen voor mats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 01-07-2024
kan je ook zonder eso plus naar de locatie,s van skyrim en de wereld van oblivion ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Heb het spel eindelijk geïnstalleerd op het laptopje van mijn vriendin. Zit nu alleen in een oneindig laadscherm.

Heb al geprobeerd om dat txt document aan te passen met die waardes van -1, 1 en 0. Zonder resultaat. In de SavedVariables map staat geen bestand die ik kan verwijderen. Iemand nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Zojuist de gold editie gekocht, het prijsverschil met de gewone versie is maar 7 euro dus dat valt wel mee. Nu nog lang wachten tot de download klaar is, die 40GB gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Anoniem: 792187 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:12:

Heb jij inmiddels een oplossing gevonden? Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen krijg ik uiteindelijk een error. 308 ( 6:3:1470:2). Is een inactiviteit error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Williekeilen schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:03:

Ben je al naar je bag Merchant geweest? Die kan je voor bag vergroten met 10 slots per keer(eerste keer is meen ik 500 gold daarna gaat het snel omhoog).

Ik bewaar het nooit. Pas later ga ik het doen. Als levelen niet zo snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Nice. Kan eindelijk spelen. Moest wat poorten openen in de Horizon box.

Eerste glimp op mijn chars sinds lange tijd. Wist niet goed meer wat ik nu precies al had. Blijkt een lvl 15 Nightblade, een lvl 3 Dragonknight en een lvl 40 Sorcerer te zijn.

Zag al meteen een hoop pop-ups voorbij komen. Vanavond eens rustig kijken wat dat allemaal is en hoe verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hey net terug fresh begonnen nu zoek ik een leuke actiefe guild. Speel aldmeri dominion en als dual wield/bow sorc.

userid@bierka89 (die @ weet ik nie zeker dat je die moet ingeve staat er bij als ik frendlist doe op eso)
Steam bierka89

[ Voor 28% gewijzigd door Bieren89 op 22-02-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 08:15
Ik ben vorige week maar eens voorzichtig begonnen met deze game op de xbox one. Het komt mij wel heel erg over als een single player game waar ik wat andere mensen in zie rond rennen :)

Op zich vind ik dit geen probleem, aangezien ik toch niet regelmatig speel en dus ook niet veel zal missen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
janus_freggel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:32:
Ik ben vorige week maar eens voorzichtig begonnen met deze game op de xbox one. Het komt mij wel heel erg over als een single player game waar ik wat andere mensen in zie rond rennen :)

Op zich vind ik dit geen probleem, aangezien ik toch niet regelmatig speel en dus ook niet veel zal missen zo
Het is erg solo friendly ja. Maar voor de meeste dungeons heb je toch echt je mede genoten nodig. En het is redelijk normaal om niet meer hardcore ala Vanilla WoW MMO te maken. Maar 9/10 MMO'S die vandaag de dag uitkomen zijn solo friendly(gelukkig). Ik speel op PC dus zal je nooit tegen komen. Maar veel plezier in Tamrial gewenst.

• MRCL
  • Niet online
Zoals hierboven al gezegd is het zeer solo friendly. Ben nu een goede week aan het spelen en ik heb tot nu toe bijna alles alleen gespeeld. Alleen de dungeons en de world bosses (of zoiets, die doodkoppen op de map) red ik niet in mijn eentje. Moet ook nog op zoek naar een guild, maar solo is het ook leuk om te spelen.
Solo is inderdaad goed te doen, totdat je bij late Champion content aankomt, dan zal je wel 'moeten' samenwerken. Daar ben je alleen nog wel even zoet mee.
Zelf heb ik het ook maar weer eens opgestart. Gezien dat ze Veteran Ranks hebben weggehaald voor Champion ranks en nog de nodige andere wijzigingen. Ik ben benieuwd of er genoeg is verandert dat ik er weer wat plezier aan kan hebben. Op het laatst was het toch wel wat eentonig geworden.

Anoniem: 632581

Vraagje dus het is free2play maar als je plus extra dingen zou willen moet je ervoor betalen?

• MRCL
  • Niet online
Anoniem: 632581 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:05:
Vraagje dus het is free2play maar als je plus extra dingen zou willen moet je ervoor betalen?
Het is buy2play met een optionele subscription. Met een subscription heb je toegang tot de DLC, geld voor de ingame store en nog wat andere voordelen. Zelf heb ik de gold editie gekocht waar de meeste DLC ook inzit, zodat ik hiervoor geen subscription nodig heb.

Anoniem: 632581

MRCL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Het is buy2play met een optionele subscription. Met een subscription heb je toegang tot de DLC, geld voor de ingame store en nog wat andere voordelen. Zelf heb ik de gold editie gekocht waar de meeste DLC ook inzit, zodat ik hiervoor geen subscription nodig heb.
Ah, ik begrijp het. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 16:41
die GOT guild opmerking in het rood is hopeloos verouderd zo te zien.

Is er op dit moment een GOT guild?

Ik wil het spel wel weer oppakken maar vond het vorige keren zo saai om alleen te spelen :'(

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
jimz93 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:48:
die GOT guild opmerking in het rood is hopeloos verouderd zo te zien.

Is er op dit moment een GOT guild?

Ik wil het spel wel weer oppakken maar vond het vorige keren zo saai om alleen te spelen :'(
Klopt. Ik geloof het niet. Er is wel de guild(op PC) dutch division een NL sprekende guild met Discort kanaal. Als ik vanavond online ben kan ik wel iemand je een invité sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-07 20:39
Ik zie dat er nu in de Crown Store een Guilds and Glory; 4-DLC Mega pack is.
For existing players who have yet to jump into the DLC Game Packs, the Guilds & Glory DLC Mega-Pack is now available, offering all four major DLC game packs in a single bundle for a special low price via the in-game Crown Store. Players can now instantly get access to all of the great content in Imperial City, Orsinium, Thieves Guild, and Dark Brotherhood for only 5,500 Crowns (the original price for all four DLC game packs was 9,500 crowns.)
Ofwel 35,-

Ik ben sinds kort weer flink aan het spelen (en ben pas level 30) en ik vraag me af of ik dit moet kopen. Volgens mij heb ik nog zoveel te doen in de standaard versie dat ik me afvraag of ik er ooit aan toe kom (en morrowwind moet natuurlijk ook gekocht gaan worden)

Wat denken jullie? Is het een koopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Tja ik verwacht zelf dat het nog goedkoper gaat worden. Als Morrowind komt is het de vraag of je er ooit nog naar toe gaat(buiten om het 1 keer gezien te hebben.) zolang je nog genoeg te doen hebt zou ik het lekker laten. En je krijgt iedere keer een pop-up met laatste kans om te kopen. Dus dan kan je altijd nog besluiten hem te kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door loki504 op 02-03-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-07 20:39
Goed punt. Ik hou mijn geld nog even op zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:03
Kon het niet laten om toch nog even 30 euro te droppen om zo aan genoeg Crown Gems te komen om snel nog even die Mind Shriven skin binnen te halen.

M'n Imperial 2H Sorcerer ziet er zo toch een stuk stoerder uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik krijg net een mail dat je een week lang gratis mag spelen. Zullen wel restricties aan zitten maar ik ga het even proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Rixter223 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:04:
Ik krijg net een mail dat je een week lang gratis mag spelen. Zullen wel restricties aan zitten maar ik ga het even proberen :P
Enige restrictie is dat je niet naar DLC kan gaan. MAar voor de rest is het de volledige base game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Als je besluit om door te spelen (spel kopen) na de free week dan kan je verder gaan met je vooruitgang. Dan hoef je dus niet opnieuw vanaf 0 te beginnen.

Ik denk dat ik een 2e account ga maken en dan is dit free play week ideaal om dat te proberen. Want ik heb een account voor PC direct bij zenimax op de TESO site met een max level character. Maar ik heb altijd al het steam spel willen hebben met de workshop en community en achievements in steam en dan kan ik button-templates voor de steam controller uitproberen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
SpitfireNL schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:48:
Als je besluit om door te spelen (spel kopen) na de free week dan kan je verder gaan met je vooruitgang. Dan hoef je dus niet opnieuw vanaf 0 te beginnen.

Ik denk dat ik een 2e account ga maken en dan is dit free play week ideaal om dat te proberen. Want ik heb een account voor PC direct bij zenimax op de TESO site met een max level character. Maar ik heb altijd al het steam spel willen hebben met de workshop en community en achievements in steam en dan kan ik button-templates voor de steam controller uitproberen.
Dan zou ik wachten tot morrowind uit is. Dan kost het maar 10 euro de base game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:13

botoo

💀 too old to die young

Ik had 'm bij Gamekey besteld voor 17,90 om verder f2p te laten als 2e account zodat ik weer een rits toons kan maken voor sub lvl50 pvp. Bevalt me prima.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik ben binnen een maand bij Launch gestopt en nu weer eens opgepakt. nu zie ik online bijvoorbeeld wat builds wat me leuk lijkt enzo en dan zie ik bij gear staan:

Armor Types
Light Armor 3
Medium Armor 1
Heavy Armor 3

Maakt het dan uit welke slot welke gear draagt? of moet je gewoon je beste dan aan doen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
maakt niet uit.. alleen zou je er meer van profiteren als jij voor je chest heavy armor gebruik want chest geeft de hoogste armor waarde.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 10:26
Hoi Tweakers

Ik heb interesse om deze game te gaan spelen. Nu weet ik niet of het free to play is of dat ik wel een basis editie moet kopen?

Zijn er mensen die mij kunnen helpen met door de game te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je moet het eenmalig aanschaffen en daarna kan je F2P spelen of een sub nemen. Met een sub krijg je wat extra's. Ik heb zelf de basic versie bij gamesync.nl https://www.gamesync.nl/e...gital-download-kopen.html gehaald (17,90) maar je kan ook de gold edition (inclusief DLC) nemen (29,75) https://www.gamesync.nl/e...dition-gamekey-kopen.html of rechtstreeks bestellen natuurlijk https://account.elderscrollsonline.com/store maar dan betaal je wat meer.

[ Voor 17% gewijzigd door botoo op 04-05-2017 13:12 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Zijn er nog mensen die spelen met Teamspeak of Discord?
Wil het weer oppakken voordat Morrowind uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-07 15:45
klablabla schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:31:
Zijn er nog mensen die spelen met Teamspeak of Discord?
Wil het weer oppakken voordat Morrowind uit komt.
Ben onlangs begonnen, maar speel voornamelijk alleen. Momenteel pas level 19, maar kan altijd vrienden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 08-05 09:18
Begonnen met Morrowwind en het levelen van een Warden.
Bevalt heel erg goed. Game is stukken verbeterd imo.
Maak van mijn Warden een tank, one hander met shield. Tweede wapen weet ik nog niet, bow/two hander of staff.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-07 13:07
Met Morrowind ook weer wat meer gaan spelen, maar de stam/mag sustain veranderingen zijn niet zo best voor PvE. Enerzijds snap ik dat ZOS wilt dat je een keuze moet maken tussen max dmg en sustain, maar een magDK moet nu wel een beetje huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
Ik wil gaan beginnen met ESO. Heb hier en daar al een beetje gelezen en ben erachter gekomen dat ik een Mage Sorc wil gaan spelen.

Heeft iemand een text of video guide met tips en tricks? Welke skills moet ik gebruiken tijdens het levelen etc. Welke race past er het beste bij?

Zijn er in het algemeen nog tips die jullie mij kunnen geven? Tips die je het liefst het zelf ook gehad had toen je ging beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Ja neem van elke main skill 1 op je bar. Neem minimaal 1 light 1 medium en 1 heavy armour. Zodat alle belangrijke skill lines levelen. En je op max level makkelijk kan switchen van role/armour. En dan nog welke wapens je focus op wil legen. En betaal niet meer dan 10 euro voor de oude main game. Nu morrowwimd er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Baelrog schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:35:
Ik wil gaan beginnen met ESO. Heb hier en daar al een beetje gelezen en ben erachter gekomen dat ik een Mage Sorc wil gaan spelen.

Heeft iemand een text of video guide met tips en tricks? Welke skills moet ik gebruiken tijdens het levelen etc. Welke race past er het beste bij?
http://deltiasgaming.com/eso-magic-sorcerer-dps-build/#Group

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ben gisteren ook begonnen. moet zeggen dat het soms verwarrend is, maar wel lekker weg speelt tot nu toe. Had al eerder even gespeeld, maar nu ben ik in een ander gebied begonnen. Veel andere spelers tegen gekomen waarvan er 1 zijn microfoon aan had. Was goed t verstaan en best handig. Vandaag komt Morrowind uit zag ik. Maar ga eerst maar met de gewone gratis versie kijken. Op dit moment prima. Misschien binnenkort een maandelijkse sub nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
AlcastHQ heeft ook goede builds/guides:
https://alcasthq.com/eso-magicka-sorcerer-build-pve/

Level zoveel mogelijk skill lines, dit kan later nog wel eens handig zijn als je wilt switchen.
- Begin meteen met research van Cloth, Blacksmith en Woodworking
- Vraag aan iemand of die een setje met training traits voor je wilt craften (helpt sneller levelen)
- Installeer addons (als je op PC zit) zoals Skyshards, Lorebooks, MasterMerchant, FTC, Potion/poison assistant

Maar het belangrijkste is gewoon te doen waar je het meest plezier in hebt. Of je het nu voor de lore speelt, PvE (dungeons/trials) of voor de PvP of dat je het leukt vind om dingen te craften of achievements te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Game speelt wel erg lekker weg weer.
Blij dat ik terug ben :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Laatst online: 03-07 16:39
Ik zal eens kijken of ik deze weer met Steam Controllers vanaf de bank kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-07 20:17
Twijfel nog om hem voor de ps4 te halen. Bij launch op te pc gekocht maar na 2 weken gestopt omdat ik het niks vond. Als ik nu de streams e.d bekijk ziet het er toch wel vrij goed uit. Nog meer mensen hier die hem op de ps4 spelen?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Is er eigenlijk nog iets veranderd voor non morrorwind spelers? Zoja weet iemand een linkje waar alles netjes staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Is het nuttig om Morrowind al aan te schaffen als nieuwe speler? Ik zou niet echt met Warden willen starten, maar vraag me af of ik niet te veel ga missen zonder Morrowind?

Ik heb net de base versie voor €10 gekocht en zou misschien direct Morrowind aanschaffen als er ook low-level content wordt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
cheiktwo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:26:
Is het nuttig om Morrowind al aan te schaffen als nieuwe speler? Ik zou niet echt met Warden willen starten, maar vraag me af of ik niet te veel ga missen zonder Morrowind?

Ik heb net de base versie voor €10 gekocht en zou misschien direct Morrowind aanschaffen als er ook low-level content wordt toegevoegd.
Nee, ik zou gewoon lekker gaan spelen zonder Morrowind.
Als je Morrowind hebt en je kiest een Warden dan level je wel in Morrwind btw

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Mijn UserID is klablabla
Voeg me maar toe, net ook morrowind gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Is er nog een leuke Nederlandse Guild op de EU server voor de PC?
Ik zat eerst bij een Benelux guild, maar die is weg? Dutch Division ziet er ook tamelijk leeg uit op de site, of moet je eerst een account maken daar?

Vergeet ook niet om elke dag je paard 'eten' te geven voor 250 gold om hem sneller/meer draagcapaciteit te geven :-).

Je kunt me eventueel ingame toevoegen:
@Vickytor

Meestal speel ik één van deze drie:
Main: Healer, Templar, High Elf (crafter 7-8 traits, 25 styles)
5x Spell Power Cure
5x Worms Raiment

Alt1: Tank, DragonKnight, Imperial (heeft misschien nieuwe gear nodig, zoals Plague Doctor of Green Pact)
5x Ebony
5x Hist Bark
2x Monster Set (Blood Spawn, Mighty Chudan)

Alt2: DD, magDK, Dark Elf (work in progress)

En daarnaast heb ik nog een half dozijn aan alts/toons die meestal nog geen level 50/CP zijn. Zo ben ik nog een Warden aan het levelen en heb ik nog een paar 'bank' characters die ik eigenlijk alleen gebruik om spullen te stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-07 12:06

CSB

:D

Ik ben ook maar weer eens begonnen. Ik zie dat de guild waar ik nog steeds in zit ook redelijk is doodgebloed. Mensen zijn al 18+ maanden niet online geweest. Jammer, want ik zou wel met wat anderen op de PS4 willen spelen.
ESO is nu maar 10 euro in de PSN store, dus er zal wel redelijk wat aanwas komen nu.

[ Voor 16% gewijzigd door CSB op 10-06-2017 19:02 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Ik zit in Viva Hollandia, maar die guild is ook dood. Ben deze week weer begonnen met een nieuw character. Eens kijken of ik het nu wel volhoudt. Ga het nu echt als RPG spelen en niet door de content rushen zonder iets te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

jaydenjarno schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:59:
Veel andere spelers tegen gekomen waarvan er 1 zijn microfoon aan had. Was goed t verstaan en best handig.
Ingame voice chat? Is dat nieuw of heb je het over een algemene chat-app als Discord oid?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ingame voice chat op de PS4 werkt gewoon prima. Je kunt zelfs kanalen kiezen (zoals Guild of Party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Pooh, geen ingame voice op de PC. Wel een enorm gemis imho.
Nu ben ik toch niet zo'n pug speler, maar zonder verbale communicatie helemaal een no go.Als ik team met bekenden gebruiken we mijn Ventrilo of Guild Mumble.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-05 22:08
Voor de mensen die elder scrolls zo goedkoop mogelijk willen kopen kan 'k een erg goedkope site aanraden, gebruik het nu al een paar jaar is zeer betrouwbaar. Werkt met key's maar tis geen site zoals g2a, deze site werkt rechtstreeks met de ontwikkelaar zelf, en heb nog nooit een slechte ervaring ermee gehad na massa aankopen

Dit is de site geen referrals toegestaan prijs is 9 euro voor de stand alone game, morrowind dlc zo'n 20 euro

Denk niet dat je het goedkoper kan vinden, toch niet van zo'n betrouwbare site als dit. Liefst men referal link gebruiken krijg 'k korting op men volgende aankopen. Als je dat gedaan hebt laat me iets weten, wil gerust iets gelijkaardigs terug doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 24-08-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zo, de expansie uitgespeeld.
Heb echt genoten, wat ontzettend goed gedaan.

Nu met mijn Warden het vanilla verhaal doorlopen :)
Erg leuk om weer opnieuw te beginnen, er is zo verschrikkelijk veel veranderd/verbeterd

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-05 22:08
Iusedto schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:29:
Zo, de expansie uitgespeeld.
Heb echt genoten, wat ontzettend goed gedaan.

Nu met mijn Warden het vanilla verhaal doorlopen :)
Erg leuk om weer opnieuw te beginnen, er is zo verschrikkelijk veel veranderd/verbeterd
Inderdaad ben begonnen op launch na een week of 2 aangekapt vond het echt niks waard. Na 3 jaar een herkansing gegeven en vind het nu één van de beste mmo's dat 'k gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik ben zoekende naar een (semi-)actieve nederlandse Guild. Diegene waar ik nu in zit is zo dood als een pier. Zit ook in 2 multi-language, maar ik merk dat ik door het jargon daar geen idee heb wat er gebeurt! :p
Lijkt me leuk om eens met wat mensen van gedachte te wisselen over builds en quests e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik heb de indruk gekregen dat er geen actieve nederlandse guilds meer zijn.
Het zal je veel beter af gaan als je een grote actieve engelse guild joint.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heb op de PS4 een Guild gestart. Dus PS4 spelers kunnen mij en anderen joinen indien ze een Nederlandse Guild zoeken. We zijn net begonnen, dus je zult er nog niet heel veel profijt van hebben, maar je kunt wel altijd met een andere Hollander mee spelen. ;)

Zoek me maar op op PSN: NeoS2007
of de Guild natuurlijk: Soldaten van Oranje

[ Voor 13% gewijzigd door CSB op 16-06-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Hoe is de ps4 community eigelijk?

Makelijk groepe vinde voor dungeons, battlegrounds, raids en de big pvp map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Laatst online: 11-07 14:21
Na alle positieve verhalen gelezen te hebben heb ik besloten ESO maar weer eens onder het stof vandaan te halen.
Ik heb de eerste paar weken na de release gespeeld, echter bloedde het bij mij al snel dood.
Wellicht het verwachtingspatroon, wellicht mijn grafische kaart, al met al belande hij snel in de kast.

Nu blijkt dat het ook nog eens Free to play is, dus geen reden om hem niet eens opnieuw op te starten.
Wel een nieuw character begonnen, daar ik niet alles onthouden heb uit 2014.

Nu weer een 3 tal uurtjes er in zitten en dit bevalt mij tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 11:16
Ik zie nu bij bol dat morrowind maar 35 euro is, is dit dan de complete game of moet je de base game ook nog aanschaffen?

https://www.bol.com/nl/p/...roduct_1_9200000074190318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Omisys schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:54:
Ik zie nu bij bol dat morrowind maar 35 euro is, is dit dan de complete game of moet je de base game ook nog aanschaffen?

https://www.bol.com/nl/p/...roduct_1_9200000074190318
The Elder Scrolls Online: Morrowind bevat het eerste hoofdstuk van de veelgeprezen serie.

Heb hem net bestelt voor die prijs kon ik het niet late :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Bieren89 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:34:
Hoe is de ps4 community eigelijk?

Makelijk groepe vinde voor dungeons, battlegrounds, raids en de big pvp map?
Ja hoor. Je hebt de activity finder natuurlijk, maar je kunt ook gewoon text chat gebruiken zoals op de PC.

Ik heb overigens niet de Morrowind versie. Ik had de originele Disk versie van de launch en heb daar vorige week de Gold edition download variant van gemaakt (voor 20 euro). Heb dus (bijna) alle DLC's voor 20 eurootjes, incl. mount. :D

[ Voor 26% gewijzigd door CSB op 20-06-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:12

g0tanks

Moderator CSA
Ik had gehoopt ESO op te pakken deze Steam sale voor 10-15 euro, maar zo te zien is er geen enkele korting. :(

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Wat een leuke.class die warden :)

Mense die me wille added op ps4
Psn: bierka89

Ga een warden healer maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Ik ben ook weer begonnen op de PS4 eigenlijk wel de 4e poging om er is goed in te komen. Maar ik vind het maar wat ingewikkeld. Kan aan mij liggen, maar ik ben werkelijk uren lang guides aan het lezen en YouTube aan het kijken om begrijpen hoe mijn character werkt.

Ik ben bezig met een Dark elf dragonknight volgens dit plan: http://deltiasgaming.com/eso-magic-dragonknight-dps-build-2/

Hoewel de uitleg best uitgebreid is, krijg ik het niet voor elkaar om relax door die wereld te lopen en dat ik weet wat ik aan het doen ben qua skills. Maar liefst 10 verschillende aanvallen met 2 verschillende wapens en dan nog weten in welke volgorde? Dat lukt mij niet in het heetst van de strijd. Meestal eindig ik dood en na een aantal maal is al mn gear broken. En kan je weer repairen etc.

Inmiddels lvl 24 en met een Dungeon ben ik blij dat er wat hulp bij komt. Maar solo kan ik er helemaal niets van. Ben ik nou met zo'n lastige class bezig waarbij je bijna geen damage kan hebben? Of doe ik gewoon vrijwel alles fout?

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:38:
Ik ben ook weer begonnen op de PS4 eigenlijk wel de 4e poging om er is goed in te komen. Maar ik vind het maar wat ingewikkeld. Kan aan mij liggen, maar ik ben werkelijk uren lang guides aan het lezen en YouTube aan het kijken om begrijpen hoe mijn character werkt.

Ik ben bezig met een Dark elf dragonknight volgens dit plan: http://deltiasgaming.com/eso-magic-dragonknight-dps-build-2/

Hoewel de uitleg best uitgebreid is, krijg ik het niet voor elkaar om relax door die wereld te lopen en dat ik weet wat ik aan het doen ben qua skills. Maar liefst 10 verschillende aanvallen met 2 verschillende wapens en dan nog weten in welke volgorde? Dat lukt mij niet in het heetst van de strijd. Meestal eindig ik dood en na een aantal maal is al mn gear broken. En kan je weer repairen etc.

Inmiddels lvl 24 en met een Dungeon ben ik blij dat er wat hulp bij komt. Maar solo kan ik er helemaal niets van. Ben ik nou met zo'n lastige class bezig waarbij je bijna geen damage kan hebben? Of doe ik gewoon vrijwel alles fout?
Voor te lvle heb je geen guide nodig gwn kieze wat je leuk vindt. Guides is meer iets op max lvl vind ik dan persoonlijk. En gwn zien dat je van elke skill 1 op u bar hebt staan van wat je later wilt gebruiken, zo speel ik momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Bieren89 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Voor te lvle heb je geen guide nodig gwn kieze wat je leuk vindt. Guides is meer iets op max lvl vind ik dan persoonlijk. En gwn zien dat je van elke skill 1 op u bar hebt staan van wat je later wilt gebruiken, zo speel ik momenteel.
Ik gebruik diverse skills lines inderdaad zodat ik die kan levelen. Maar als je bijna non-stop dood gaat, kan het geen kwaad om is te kijken wat er verkeerd gaat. Het komt er ongeveer op neer dat ik het samenspel qua skills niet goed begrijp. Door zomaar wat skills te doen kiezen en te doen overleef ik niet.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Ok als lvl 13 een battleground instappe slecht plan. :)

En wrm ook 2v3v4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:28
wie kan mij helpen.

ik heb de dlc morrowind van een mede tweaker over genomen, maar nu krijg ik de code niet geactiveerd. zodra ik de code ingeef krijg ik de error, you do not quilify for this product.

iemand enig idee. voor zover ik weet heb ik alleen de thamriel unlimited editie van het base spel.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
huntedjohan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:59:
wie kan mij helpen.

ik heb de dlc morrowind van een mede tweaker over genomen, maar nu krijg ik de code niet geactiveerd. zodra ik de code ingeef krijg ik de error, you do not quilify for this product.

iemand enig idee. voor zover ik weet heb ik alleen de thamriel unlimited editie van het base spel.
Is de code wel voor de juiste versie? In andere woorden, probeer je niet een PC code op Xbox/PS4 in te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
VictordeHolland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Is de code wel voor de juiste versie? In andere woorden, probeer je niet een PC code op Xbox/PS4 in te wisselen?
heb m gekocht als zijnde een pc code, en gebruik zelf ook de pc versie. dus zou toch moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
huntedjohan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:28:
[...]

heb m gekocht als zijnde een pc code, en gebruik zelf ook de pc versie. dus zou toch moeten werken.
Vul je de code in via "Redeem code" op "My Account" terwijl je ingelogd bent bij
https://account.elderscrollsonline.com/users/account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
VictordeHolland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:41:
[...]

Vul je de code in via "Redeem code" op "My Account" terwijl je ingelogd bent bij
https://account.elderscrollsonline.com/users/account
yep. gewoon ingelogd, en redeem code gedaan, geprobeerd te kopieeren, zelf typen, dus typefouten zijn uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
huntedjohan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:45:
[...]

yep. gewoon ingelogd, en redeem code gedaan, geprobeerd te kopieeren, zelf typen, dus typefouten zijn uitgesloten.
Zou het onderstaande van toepassing kunnen zijn?
Why do I get an error stating “You do not qualify for this product” when trying to buy The Elder Scrolls Online: Morrowind from the ESO Store?

If you receive an error stating "You do not qualify for this product", you may be attempting to purchase the The Elder Scrolls Online: Morrowind Digital Upgrade without owning the base game first. You will need to either purchase ESO's base game first or the Morrowind Digital Edition (the Digital Edition includes both the base game and Morrowind). If you are attempting to purchase The Elder Scrolls Online: Morrowind Digital Edition and already own the base game, you will receive this error and will need to purchase the Upgrade instead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
VictordeHolland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:50:
[...]

Zou het onderstaande van toepassing kunnen zijn?

[...]
nee, want als ik in mijn account sheet kijk ben ik gewoon owner van de thamriel unlimited edition. heb het spel ook al gespeeld, dus mag hopen dat dat niet het geval is :P

eso account status

[ Voor 38% gewijzigd door huntedjohan op 25-06-2017 13:00 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 66 Laatste