AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Welke addons zie ik hier in je plaatje?bronce schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:17:
De pact dominatie op wabbajack is aan een einde aan het komen, een alliantie is gesloten met de daggerfall en we hebben hun beste speler de keep in gepulled om hem emperor te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Steam/uPlay: EvulKlowne

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Blijkbaar enkel een Belgisch probleem met mensen die Telenet hebben.ambi schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:12:
Nope, net ingelogd.

http://forums.elderscroll...game-error-200-and-201/p3
Edit: Grrrr, dan wil je het melden op hun forum, maar dan moet je een code hebben om te registreren en die dat ik heb is expired.

Edit1:
Wil er iemand die toegang heeft tot de forums van ESO even eventueel volgende foto posten in het bovenstaand forum topic? Foto zegt normaal meer dan genoeg (Telenet klant BTW).

[ Voor 41% gewijzigd door IStealYourGun op 04-05-2014 13:51 ]

Verwijderd
Haha! Ja stuur maar ! Dat zal ze lerenambi schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:26:
[...]
Lipst3r, kan je niet even een link naar jouw screen shots in de comments gooien, want dit verdient beter
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Deconstructen werkt beter. Met name crafted spul wat andere gemaakt hebben. Zoek een crafting buddy en wissel zo gemaakte spullen uit. Maximaal profiterenVerwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 03:47:
Level 24. 2,5 days playedIk heb alleen nog wat moeite om mijn proffs naar profency level 2 te krijgen. Ik snap niet hoe ik dat moet doen, want sommige van mijn profs zijn al op level 9.. moet ik level 14 gear blijven craften tot ik profency level 2 hit? als dat zo is dan kost dat best veel craften, meer dan in WOW.
De beste manier is om gear die in de wereld dropt of gear van andere mensen te deconstructen, zelf gear craften en dan deconstructen moet je NIET doen. Ikzelf ga soms in een public dungeon die veel loot dropt voor de tweede keer heen tot mijn bags full zijn. Ook zoek ik vaak een buddie, bv om daggers te maken en traden met elkaar, of Glyphs maken en traden.Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 03:47:
Level 24. 2,5 days playedIk heb alleen nog wat moeite om mijn proffs naar profency level 2 te krijgen. Ik snap niet hoe ik dat moet doen, want sommige van mijn profs zijn al op level 9.. moet ik level 14 gear blijven craften tot ik profency level 2 hit? als dat zo is dan kost dat best veel craften, meer dan in WOW.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
nee zelf deconstructen heeft eigenlijk geen zin, want je kan het al maken, je leert dus geen nieuwe skils of mogelijkheden. Deconstructen levert je geen extra's op behalve dan wat xp. voornoemde uitwisselmethode is wel een goed idee.JinShepard schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:41:
[...]
De beste manier is om gear die in de wereld dropt of gear van andere mensen te deconstructen, zelf gear craften en dan deconstructen moet je NIET doen. Ikzelf ga soms in een public dungeon die veel loot dropt voor de tweede keer heen tot mijn bags full zijn. Ook zoek ik vaak een buddie, bv om daggers te maken en traden met elkaar, of Glyphs maken en traden.
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-05-2014 10:56 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Even een enorme open deur, maar ik noem het toch ff: je weet dat je skillpoints moet gebruiken om higher lvl mats te kunnen gebruiken, toch?Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 03:47:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik wou dat ook nog zeggen iddSeraphin schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:00:
[...]
Even een enorme open deur, maar ik noem het toch ff: je weet dat je skillpoints moet gebruiken om higher lvl mats te kunnen gebruiken, toch?
--------
Ow ik moet echt van de FrontPage af bij die review van TESO. Ik erger me echt te veel aan al die lui die daar zo (in mijn ogen) overdreven negatief zijn

Zit nu op 87% dus ding zo meteen op lvl 15.
Tracht nu heel Auridon af te werken maar er zijn enkele quests die fout of helemaal niet op de map getoond worden, is soms wel verwarrend. In ieder geval begint het stil aan lekker te lopen nu, merk wel dat de quests wat eentonig worden maar dit zal vanaf nu wel veranderen hoop ik.
Al een invite uitgestuurd naar de guild
Dat is een mooi cadeau!Mektheb schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:56:
Woensdag jarig en dan ook beginnen met de game !
Al een invite uitgestuurd naar de guildvan Tweakers
Inderdaad heb er ook echt zin in, heb de beta ook 3x meegedaan alleen weinig tijd gehad om echt erop te storten en dat kan ik nu wel.
Paar uurtjes per avond ^^
Nou dat is mooi :)! Veel plezier alvast bij deze. Je kan ook altijd TS komen zit altijd wel paar mensen tegenwoordig. Erg gezelligMektheb schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:39:
[...]
Inderdaad heb er ook echt zin in, heb de beta ook 3x meegedaan alleen weinig tijd gehad om echt erop te storten en dat kan ik nu wel.
Paar uurtjes per avond ^^
Moet ik ook eens werk van gaan maken en mee sfeer creërenLipst3r schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:50:
[...]
Nou dat is mooi :)! Veel plezier alvast bij deze. Je kan ook altijd TS komen zit altijd wel paar mensen tegenwoordig. Erg gezellig
Probleem bij mij is dikwijls, ik heb een lappy en zit geregeld in de woonkamer.
Als dan de televisie opstaat is het niet echt handig om rustig te babbelen...
Studeerkamertje ergens?Boempatat schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:55:
[...]
Moet ik ook eens werk van gaan maken en mee sfeer creëren![]()
Probleem bij mij is dikwijls, ik heb een lappy en zit geregeld in de woonkamer.
Als dan de televisie opstaat is het niet echt handig om rustig te babbelen...
Gruwelijk gejatte Icoon!
EindelijkReduced the cost of listing an item in a guild store.
Reduced the amount of gold taxed on the sale of an item in a guild store.
heb je daar een link van toevallig? Wat er allemaal gaat gebeuren?
Ik inmiddels ook weerambi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:13:
De patch is op 5 mei voor NA server en 6 mei voor EU. Momenteel kan ik normaal inloggen en spelen op EU.
Fulfilling One's Fate: Guardian Celonron's spirit will now appear when you are directed to kill him.
Nice, toevallig dat ik net daar ben
Ook mis ik het "inspecten" en "stat vergelijken" tussen spelers een beetje.
In andere woorden: ik mis de brievenbus om op te staan /dance-en!
Of ben ik er gewoon nog niet? Veel te veel steden in dit spel
Tja, dat doe je in Wow.Umbrah schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:23:
Ik kan het fout hebben, maar deze game heeft geen "Ironforge/shattrath" (of wat het ook was met elke WoW exp...)/Jita/youname it "capital", niet? Ik zie in elke stad waar ik kom alleen spelers in m'n eigen levelrange, maar er zijn geen "faction" capitals waar je echt gemotiveerd wordt om naartoe te gaan...
Ook mis ik het "inspecten" en "stat vergelijken" tussen spelers een beetje.
In andere woorden: ik mis de brievenbus om op te staan /dance-en!
Of ben ik er gewoon nog niet? Veel te veel steden in dit spel
Dit is Elder Scrolls online
A dead heealer can't heal you.
Om eerlijk te zijn, dat vind ik het grootste probleem van dit spel. De economie en interactie is heel erg NPC driven. Ik zeg niet dat het zoals EVE moet zijn, volledig player-driven, maar toch: het multi-verhaal is wat "dun".
Trouwens: ik ben in zone chat-english gaan zitten nadat ik een paar Duitsers had die klaagden dat ik Engels sprak (zucht... euro... welke taal spreek je? Spaans of Engels toch?: de wereldtalen!)... en daar zit dus niemand. Dat mag zeni ook wel aanpakken van mij, client language version default zonechat = language zone chat, met optie voor de intld versie! Misschien de tweakers clan maar eens opzoeken, heb nu namelijk compleet geen chat meer!
Er zijn zeker wel faction capitals, maar die zijn een stuk minder belangrijk. Er zijn wel wat services die je alleen daar vind, zoals de respec-shrines.Umbrah schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:23:
Ik kan het fout hebben, maar deze game heeft geen "Ironforge/shattrath" (of wat het ook was met elke WoW exp...)/Jita/youname it "capital", niet? Ik zie in elke stad waar ik kom alleen spelers in m'n eigen levelrange, maar er zijn geen "faction" capitals waar je echt gemotiveerd wordt om naartoe te gaan...
[...]
Voor Aldmeri Dominion is Elden Root de capital, Wayrest is de capital van Daggerfall Covenant en die van Ebonheart Pact is Mournhold.
Klopt, maar dat zijn allemaal nogal "lowlvl" capitals... ik ben nu bijna klaar in Windhelm, en ik moet bekennen, ik voel me alleen teruggetrokken naar Mournhold uit schuldgevoel... en dan zijn andere steden qua layout (bank, crafters, vendors) handiger... Stad-layout is soms niet goed over nagedacht.Caelorum schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:07:
[...]
Er zijn zeker wel faction capitals, maar die zijn een stuk minder belangrijk. Er zijn wel wat services die je alleen daar vind, zoals de respec-shrines.
Voor Aldmeri Dominion is Elden Root de capital, Wayrest is de capital van Daggerfall Covenant en die van Ebonheart Pact is Mournhold.

Viel me in Mournhold ook wel op, maar persoonlijk ga ik wel altijd terug naar Elden Root. Dat is qua layout best goed te doen. Op de paardenlui en cooking fire na zit alles vrij dicht bij elkaar en maar 1 deurtje van de wayshrine dus
Vergeet niet: er zijn maar 50 levels! Maar ze gaan wel allemaal even snel, globaal genomen, dat vind ik wel weer beter dan in WoW. Daar begin je heel snel maar de gap tussen 55 en 60 was gewoon immens... hier is de gap tussen 31 en 32 ongeveer even groot als tussen 9 en 10.
Wat quests betreft, elke regio heeft zo z'n rode draad (maulborne in Deshaan vond ik geweldig qua lijn, goed verhaal, keystone gedoe in swamps ook wel), die is inderdaad erg lang, maar zat zijquests. Ik ken de mechaniek nu een beetje. Je hebt zat kleine stadjes/keeps, waar een paar quests in zitten, en als je die klaar hebt (soms met permanente beslissing voor "je wereld"), dan wordt het icoontje op de map "wit", en dan staat daar dan "you decided the fate of Stillrise Village"
Uiteindelijk kom je er achter dat ze niet meer leven, maar al jaren dood zijn, en vermomt, ze hebben die plaag kunnen overleven door een pact met een daedric lord te sluiten.
Door de quest te doen kom je op den duur voor de keuze te staan: kies je voor de shaman, die wel genoeg heeft van eeuwig leven (en verniel je een artifact), of kies je voor de warlord van het dorpje, die een leger wat niet dood kan gaan wel handig vind...
Ik koos voor de shaman, en heb het artifact vernietigd. Dorpje vrij, en als beloning een "disguise" zodat ik altijd en overal mezelf in een skelet kan veranderen.
Totale questduur: 1u19min.
De totale mainquest in die regio was ik echter wel zo'n 12u zoet mee, niet dat je dat aan een stuk HOEFT te doen, je kan ook, in traditionele Elder Scrolls traditie, hele stukken uitstellen, lekker gaan ontdekken. Stillrise Village staat niet standaard op de kaart, je kan er via tavern-gossip achter komen, of je kan zelf rondrijden tot je een "zwart stad-icoontje" op je kompas ziet!
Trouwens, moeilijkste dillema OOIT:

[ Voor 71% gewijzigd door Umbrah op 06-05-2014 23:10 ]
Verwijderd
Ik ga morgen spelen en beginnen, is er nog iets wat ik moet weten kwa ras en server of ?.Umbrah schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:02:
Trouwens gelijk maar even een application ingedient voor de GOT guild. Ik gebruik dezelfde charname, gamename, en forum name. Misschien ooit maar eens copyrighten ofzo.
Afgezien van dat je kan kiezen tussen de US of de EU server...bvr1986 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:17:
Het is 1 server die je joined, daar is geen keuze. [...]
Haha dat zou wel heel dom zijn...Helemaal als je al sinds het begin van World of Warcraft speelt en weet dat er zulke dingen zijn.bvr1986 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:24:
Ja dat is de obvious choice. tenzij retarded ga ik er vanuit dat de algemene tweaker dit wel verstaat.
EU - PvP campaigne Bloodthorn - en als je met meeste van ons echt dungeons wilt doen raad ik je aan de fraction AD te kiezen. Ook omdat dit voor Tweakersguild een beetje de pvp fraction is.Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:32:
[...]
Haha dat zou wel heel dom zijn...Helemaal als je al sinds het begin van World of Warcraft speelt en weet dat er zulke dingen zijn.
Maar je bent niks verplicht en kies vooral wat je zelf aanspreekt
Heb je je wel verdiept in ESO? De makers geven zelf aan dat ze niet voor niets een "hidden" mode hebben gemaakt. Die werkt erg goed. Ze geven zelf aan dat het niet slim is om op monsters te gaan grinden, omdat ze er geen grinding mmo van wilde maken. Doe de quest en sluip om de monsters heen waar het kan. Het scheelt tijd en je krijgt veel meer (economische) XP. Die hidden mode werkt erg goed.jaydenjarno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:02:
Ben net level 10 geworden maar dat was wel een hele bevalling zeg. Denk geen lang leven in eso voor mij.... De ellenlange quests vind ik maar niets. Veel te kunstmatig lang gemaakt. Tevens geen impact met aanvallen. Tevens dat je geen exp krijgt van killen van monsters etc. Niet dat dat veel moet zijn maar was bijna level 9 maar was met een quest van 40 minuten bezig omvallen weer wat exp te krijgen.wilde voor die hele kleine hoeveelheid kijken of ik iemand kon killen om net dat beetje exp te krijgen. Denk dat dit gewoon niet mijn mmo is.
Mede daardoor vind ik het een geweldige mmo.
Ik wil gaan voor single dps en gearen en speccen voor full PVPLipst3r schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:18:
[...]
EU - PvP campaigne Bloodthorn - en als je met meeste van ons echt dungeons wilt doen raad ik je aan de fraction AD te kiezen. Ook omdat dit voor Tweakersguild een beetje de pvp fraction is.
Pas op ik vind de quests in het algemeen zeer goed. Zeker quests die te maken hebben met een daedric prince. Maar de meeste quests ken je natuurlijk wel als je er 1 keer bent door gegaan. Het voordeel is wel dat je op dit moment hoogstens 4 karakters moet maken. Voor iedere class 1, en je kan dan vele wegen uit met 1 karakter.
I'll do what I can, but expect very little.
Nou weinig XP? Ik heb zon addon die de xp weergeeft in je scherm. Per mob die ik omleg in Malabar Tor = 200-400 xp. Kill er 20. En je hebt net zoveel als voor een quest. Ik kill mobs en quest tegelijk, en daarom ben ik ook al richting de 40 en ik moet nog de helft van malabar tor doen + die 3 lvl 35 dungeons4bit schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:10:
De beperkte XP van monsters vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Dit legt de focus weg van grinden. Dat gezegd zijnde moeten er wel alternatieven komen om XP te vergaren (op een deftig tempo) buiten te questen. Alternatieven zijn vele malen trager om te levellen. Nu ben je bijna aangewezen om (bijna) alle quests te doen in de zones van jouw factie. Dit zorgt er toch wel voor dat ik niet veel zin heb om een alt te levellen. Ik zou een alt kunnen levellen in een andere factie, maar dat geeft dan weer problemen voor PVP en dergelijke.
Pas op ik vind de quests in het algemeen zeer goed. Zeker quests die te maken hebben met een daedric prince. Maar de meeste quests ken je natuurlijk wel als je er 1 keer bent door gegaan. Het voordeel is wel dat je op dit moment hoogstens 4 karakters moet maken. Voor iedere class 1, en je kan dan vele wegen uit met 1 karakter.

Wat ze daar mee bedoelen is dat ze niet willen dat je *moet* grinden om het hele spel te kunnen ervaren. Je moet dus lvl 50 kunnen worden en redelijke gear kunnen krijgen zonder te moeten grinden. Ze hebben juist de XP zodanig ingesteld dat je wel kan grinden naar lvl 50. Sterker nog, vind een plek in de wereld waar de monsters snel spawnen en je levelt veel en veel sneller dan door quests te doen.Rochette schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:42:
[...]
Ze geven zelf aan dat het niet slim is om op monsters te gaan grinden, omdat ze er geen grinding mmo van wilde maken. [...]
Maar zoals hierboven, als je monsters onder je eigen level gaat lopen killen krijg je inderdaad bijzonder weinig xp. Vanaf 5 levels onder je eigen level ofzo krijg je zelfs helemaal geen xp meer. Zelf zit ik altijd te spelen in gebieden waar de monsters 2-5 levels hoger zijn, omdat er anders geen uitdaging is. Ik level dan ook wel redelijk, ondanks dat ik vrij casual speel en daadwerkelijk de quest teksten en dialogen lees. Doe nu zo'n 1,3 levels per uur.
[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 07-05-2014 11:28 ]
En wat echt killing is: áls je de quest eenmaal hebt gedaan (verhaal is "af"), is het ook echt volstrekt niet meer interessant om dezelfde questline een tweede keer te doen. Best jammer aangezien ik altijd al van de alts was, en helemaal nu ik tot de conclusie ben gekomen dat een tanking templar toch niet mijn ding is (liever een ranged dps sorcerer).... ik klik al die q texts nu snel door, en dat haalt wel lol uit de game.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Sorceror kan dat in de elemementalist skill tree, geloof ik.Lipst3r schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:29:
Ik zie in pvp altijd van dat volk ziek snel vooruit schieten met van die bollen ofzo? Is dit een veteran iets? of is dit een skill van bepaalde class? Anders is dat echt veel te OP in pvp -_- Laat iig er een behoorlijke cooldown op knallen
Ik ben toch ook van die mening, er is best wat XP te rapen maar bvb voor een Skyshard aan te klikken, Mining, Kruiden plukken en hout hakken zou toch ook wat xp mogen opleveren ?Lipst3r schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:20:
[...]
Nou weinig XP? Ik heb zon addon die de xp weergeeft in je scherm. Per mob die ik omleg in Malabar Tor = 200-400 xp. Kill er 20. En je hebt net zoveel als voor een quest. Ik kill mobs en quest tegelijk, en daarom ben ik ook al richting de 40 en ik moet nog de helft van malabar tor doen + die 3 lvl 35 dungeons
Verder vind ik het allemaal prima, zoals je zelf al aangeeft. Meeste mensen hebben geen besef van XP zonder een addon.
Vergeet niet de xp die je krijgt voor alle locaties, wayshrines, caves unlocking. Dat hoort wel echt bij The Elder Scrolls, exploringBoempatat schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:49:
[...]
Verder vind ik het allemaal prima, zoals je zelf al aangeeft. Meeste mensen hebben geen besef van XP zonder een addon.
ER IS TROUWENS EEN EVENT GEPLAND MET DE GUILD OM TE GAAN PVPEN!
Kijk voor meer info op het forum van de guild www.goteso.enjin.com
[ Voor 16% gewijzigd door FlyLight3r op 07-05-2014 13:36 ]
Wellicht Bolt Escape? Als dat 'm is, die is idd al geïdentificeerd om te nerfen.Umbrah schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:01:
[...]
Sorceror kan dat in de elemementalist skill tree, geloof ik.
[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 07-05-2014 17:24 ]
Als we spel op haar computer verwijderen en opnieuw downloaden werkt het wel. Maar probeer niet om uit het spel te gaan en dan weer op te starten. Want dan krijgen we weer de navolgende foutmelding:
ABORT: pointer is Null
(\cef\clienthandler.c\648)
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Beetje vermoeiend als we willen spelen en eerst het hele spel weer moeten downloaden voor haar
Is er eigenlijk ook een soort filecheck (was bijvoorbeeld in age of conan vaak nodig om een corupt bestand te reparen zonder het hele spel te downloaden) voor eso?
Mede namens mijn vriendin bedankt voor welke reactie dan ook
edit: overleg in chat ingame en op forum, op haar pc lijkt rechter muis klik en run als administrator te werken, geen idee waarom dat op haar pc nodig is, maar zolang het werkt.....
[ Voor 10% gewijzigd door fitznl op 07-05-2014 20:34 ]
https://help.elderscrolls...id/5558/kw/pointer%20null
Zit in de launcher, ja. In het midden van het scherm staat een tandwieltje met daarnaast "Game Options". Dat aanklikken en dan Repair kiezen.fitznl schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:22:
[...]
Is er eigenlijk ook een soort filecheck (was bijvoorbeeld in age of conan vaak nodig om een corupt bestand te reparen zonder het hele spel te downloaden) voor eso? [...]
Klinkt eerder als een versleten hard disk dan een nvidia/amd probleem
Ik zou even de SMART data uitlezen (denk aan HDTune of speedfan software).
Je kunt natuurlijk ook een werkende game versie terugplakken in plaats van steeds downloaden.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hoe zie ik of me application voor de guild geaccept is ?Lipst3r schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Vergeet niet de xp die je krijgt voor alle locaties, wayshrines, caves unlocking. Dat hoort wel echt bij The Elder Scrolls, exploring
ER IS TROUWENS EEN EVENT GEPLAND MET DE GUILD OM TE GAAN PVPEN!
Kijk voor meer info op het forum van de guild www.goteso.enjin.com
Een aantal posts boven je:Mektheb schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:26:
Welke side zitten we eigenlijk met Tweakers ?, kan dat zo even nergens vinden.
Lipst3r schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:18:
[...]
EU - PvP campaigne Bloodthorn - en als je met meeste van ons echt dungeons wilt doen raad ik je aan de fraction AD te kiezen. Ook omdat dit voor Tweakersguild een beetje de pvp fraction is.
PSN: Alvanosa
Geeft niks.Mektheb schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:33:
Owh, ik wist niet waar AD voor stond maar ik snap hem nu ! sorry...
PSN: Alvanosa
Haha sorry ja omdat ik zelf niet goed weet hoe ik het moest schrijven, dus gebruikte ik de afkorting maarMektheb schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:33:
Owh, ik wist niet waar AD voor stond maar ik snap hem nu ! sorry...

Als je met die fantastisch mooie prachtige screenshot doelt op dolmens/anchors? Ik doe ze vooral voor xp van het ontdekken en afstrepen van de kaartRochette schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:20:
Weet iemand of je nog iets ander krijgt bij het verslaan van deze gasten, behalve rep voor de fighters guild?
[afbeelding]
Het mooie is als je de eerste bent en dan zie je medespelers van alle kanten over bergen door bossen aan komen rennen om vervolgens met zn allen die krengen weer terug te sturen waar ze vandaan kwamen. Ik vind het een erg leuke toevoeging.
(screenshot was ergens in auridonquest en stond een boss daar, was geen dolmen/anchor
Juist mee eensLipst3r schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:51:
[...]
Als je met die fantastisch mooie prachtige screenshot doelt op dolmens/anchors? Ik doe ze vooral voor xp van het ontdekken en afstrepen van de kaart. Daarnaast krijg je af en toe ook nog wel een leuk wapen/gear.
Het mooie is als je de eerste bent en dan zie je medespelers van alle kanten over bergen door bossen aan komen rennen om vervolgens met zn allen die krengen weer terug te sturen waar ze vandaan kwamen. Ik vind het een erg leuke toevoeging.
(screenshot was ergens in auridonquest en stond een boss daar, was geen dolmen/anchor)
Dan zou het nog leuker zijn.
Ik heb er aardig wat gedaan, stuk of 50 en 1 keer een paar goeie blue's voor gehad.
Verwijderd
Uh, oh. Ik zou op dit moment niet graag een forum moderator willen zijn bij ZoS.
Ben nog steeds van mening een MMO op een Console gewoon not done is.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:29:
http://www.videogamer.com..._on_ps4_and_xbox_one.html
Uh, oh. Ik zou op dit moment niet graag een forum moderator willen zijn bij ZoS.
MAar goed dat ben ik, spelen we op 1 realm met console ? ( nee toch hoop ik ? )
Verwijderd
Nee dat was nooit de intentie, PS4/Xbone en PC zijn allemaal gescheiden.Mektheb schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Ben nog steeds van mening een MMO op een Console gewoon not done is.
MAar goed dat ben ik, spelen we op 1 realm met console ? ( nee toch hoop ik ? )
Probleem is nu wel dat er minder inkomsten zullen komen terwijl er nu heel hard gewerkt moet gaan worden om de problemen van de PC versie op te lossen en de verdere ontwikkeling van de console versies mogelijk te maken. Oftewel..er moet een nieuwe kapitaalinjectie komen en is het senior management van Zenimax (het moederbedrijf) dat van plan?
Zo niet, dan krijg je dezelfde situatie als bij Warhammer Online. Funding wordt gecut en de game zakt langzaam weg in een moeras. De komende weken gaan het worden: Of er komt extra kapitaal vrij voor verdere ontwikkeling OF de game zakt weg. Dat heeft niks met game development te maken maar puur met financials en accounting.
Anyway, we zullen het zien. Ik zie de game graag slagen, maar het hele gebeuren rond het feit dat er niet 'echt' nieuwe content nog wordt beloofd na Craglorn (afgezien van wat system updates) betekend dat na de release van Craglorn in 1.1 er een nieuwe development roadmap gemaakt moet worden. Dit is normaal voor de meeste MMO's. Je ziet dat als een MMO succesvol is er dan redelijk snel informatie vrij komt. Bij minder succesvolle MMO's blijft het dan stil en kan je meestal als teken opvangen dat er een grondige reorganisatie aan het plaatsvinden is. Dit zag je ook bij SWTOR waarbij na Patch 1.2 er maanden niks gebeurde omdat de reorganisatie in gang was gezet. Als dat bij ESO ook gaat gebeuren kan je gerust nadat je Craglorn heb gedaan je Sub cancellen want de komende 4 maanden gaat er dan niks gebeuren.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 13:43 ]
Nou jongens, this is it! Allemaal 10 gamecards kopen! THEY NEED US!Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:38:
[...]
Dat heeft niks met game development te maken maar puur met financials en accounting.
Verwijderd
Nou ja, zo werkt het wel. Gaat gewoon puur om de prospects en forecasts m.b.t. het rechtvaardigen van nieuwe investeringen. =PLipst3r schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]
Nou jongens, this is it! Allemaal 10 gamecards kopen! THEY NEED US!
En allemaal gebaseerd op de (wellicht terechte) aanname dat het spel nu nog geen winst maakt en self-sustaining is.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:38:
[...] Dat heeft niks met game development te maken maar puur met financials en accounting.[...]
Heb jij het artikel gemist waarin ze aangaven waar ze momenteel allemaal aan werken voor na Craglorn? Dat zijn dingen waarvan ze hebben gezegd dat het er aankomt, maar waar alleen nog geen datum voor kan worden gegeven (behalve ergens in 2014). Dus dingen als nieuwe veteran content, PvP dungeons, stealing/crime systeem, etc.[...]
Anyway, we zullen het zien. Ik zie de game graag slagen, maar het hele gebeuren rond het feit dat er niet 'echt' nieuwe content nog wordt beloofd na Craglorn (afgezien van wat system updates) betekend dat na de release van Craglorn in 1.1 er een nieuwe development roadmap gemaakt moet worden. [...]
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 08-05-2014 13:52 ]
Verwijderd
Ja die heb ik ook gelezen. Maar als we alleen nog maar Spellcrafting en een Arena krijgen (naast wat system updates waaronder phasing fixes en dyes) is het wel -heel- mager qua content voor de rest van 2014, zeker voor een Subscription MMO. Die Arena kan een stagaire nog zelfs in elkaar draaien als de game development tools een beetje gebruiksvriendelijk zijn. Zelfs F2P MMO's krijgen het voor elkaar om in ieder geval rond de 3x per jaar een nieuwe zone te implementeren, zie Neverwinter, SWTOR etc etc.Caelorum schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:48:
[...]
En allemaal gebaseerd op de (wellicht terechte) aanname dat het spel nu nog geen winst maakt en self-sustaining is.
[...]
Heb jij het artikel gemist waarin ze aangaven waar ze momenteel allemaal aan werken voor na Craglorn? Dat zijn dingen waarvan ze hebben gezegd dat het er aankomt, maar waar alleen nog geen datum voor kan worden gegeven (behalve ergens in 2014). Dus dingen als nieuwe veteran content, PvP dungeons, stealing/crime systeem, etc.
En als men -wel- meerdere zones in de planning heeft staan dan moeten ze dit gewoon zeggen. Dat gebeurd dus niet waardoor ik dus weer terugkom bij mijn eerdere post dat er nog niet -echt- een hele goede roadmap is voor na Craglorn puur omdat de investments van de pre-release/release roadmap daar eindigen.
Je zegt het zelf ook al, het is nog niet bekend of de game daadwerkelijk winst draait. Ook al geloof ik nog wel in het spel en heb ik mijn sub nog draaien (ik zat heel dichtbij het cancellen) denk ik dat de game nu niet winstgevend is. Puur en alleen maar omdat er veel mensen waarmee ik samenspeelde inmiddels zijn afgehaakt. Van een grote RP community guild waar bij launch 500 mensen in zitten spelen er nu nog rond de 300 actief, de rest is weg. Kan een uitzondering zijn natuurlijk maar als meer dan de helft dus al weg is....*wijst naar Warhammer Online en SWTOR*..daar ging het ook helemaal fout. Gelukkig is er bij EA in het geval van SWTOR -wel- goed opgetreden, ook al veroorzaakte dat een development lag van maanden. Bij Warhammer Online was de situatie (ook EA) gewoon hopeloos en heeft men de stekker eruit getrokken.
Anyway, ik haal alleen maar vorige ervaringen aan zoals SWTOR, Warhammer Online etc, het is niet zo dat ik het verzin. =P
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:06 ]
Drie zones implementeren is nog makkelijker dan die nieuwe gameplay systemen fatsoenlijk uitwerken en in het spel integreren. Daarnaast geven ze zelf al aan dat het een sneak preview is en alles in die lijst momenteel in ontwikkeling is. Mochten ze na dit alles nog tijd overhebben zullen ze echt wel nog meer content maken hoor..
*edit*
Daarnaast hebben ze al meerdere malen aangegeven via verschillende kanalen dat ze liever niets zeggen over wat ze nog gaan doen met het spel, omdat het verwachtingen zet bij spelers en deze enorm geïrriteerd raken als ze deadlines missen of content er uiteindelijk alsnog niet in komt. Ze houden dus over het algemeen hun mondjes dicht over toekomstplannen. Craglorn was ook al zowat uitontwikkeld voordat wij op de PTS en de rest er iets over te horen kregen. Dat ze dus überhaupt al een lijst hebben durver samenstellen zegt mij dat deze zaken toch al best ver in ontwikkeling zijn. Wat mij ook niet heel vreemd lijkt, want nieuwe guilds (quests + skill trees + game mechanics) zijn niet zo super moeilijk om te implementeren lijk mij, en die nieuwe zones ook niet.
*edit 2*
Ik vermoed trouwens dat de stijl van producing in lijn ligt met hoe Dark Age of Camelot is gedaan toen. Daar was Matt Firor uiteindelijk ook degene die de zaakjes moest regelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Caelorum op 08-05-2014 14:18 ]
Ik zou zeggen stamina en health attributes.. alles qu gear eveneens, mss paar puntjes magica maar je aggro doe je met taunt skills die stamina kostenJinShepard schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:27:
Weet iemand wat de beste is voor tanks, Ik ben een Dragonknight tank, en ik heb vooral gebrek aan stamina en mana regen.. probleem is dat ik nie tweet wat te doen, full magicka regen, of cost decrease voor magicka of.. Ik zoek eigenlijk al twee weken op het net maar kan geen concreet antwoord, tips vinden.
@boven: Ik zou sowieso regen kiezen boven cost reduction, tenzij je zwaar aan de potions wil gaan zitten...
Verwijderd
Ik ben met mijn templar recent afgestapt van one hand shield/destruction staff naar 2 handed/bow. Bevalt erg goed en ik doe veel meer damage. Wel jammer van de 'verspilde' skillpoints.
Bestaat er eigenlijk inmiddels een addon die de stats van wapens/skills onderling en in één oogopslag kan vergelijken?
Add-on zou ik niet weten, http://www.esoui.com/addons.php heeft er een hoop echter.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:59:
Ik ga vanavond eens voor het eerst kijken in Cyrodiil. Ben benieuwd. Mede ook omdat ik pas lev. 20 ben en ik me afvraag of ik daar überhaupt iets te zoeken hebIk ben al weken met de techsupport bezig om achter mijn BSODS te komen tijdens ESO, want de game is feitelijk onspeelbaar tenzij ik het ok vind om 5x per uur een bsod of freeze te krijgen.
Ik ben met mijn templar recent afgestapt van one hand shield/destruction staff naar 2 handed/bow. Bevalt erg goed en ik doe veel meer damage. Wel jammer van de 'verspilde' skillpoints.
Bestaat er eigenlijk inmiddels een addon die de stats van wapens/skills onderling en in één oogopslag kan vergelijken?
Wat ik wel kan zeggen, is dat skillpoints niet verspild zijn. Ik zit nu op lvl33, en heb er ongeveer 9 over, en heb van een regio nog geen moeite gedaan voor skyshards. Ik ben welliswaar spec-vast (destro-caster & resto-caster sorc), maar goed: er zijn erg veel SP's in het spel. En zelfs al verknoei je het: je kunt altijd respeccen (hoewel het een duur geintje is, 500g per SP)