Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:29:
[...]
Oh bah, ik dacht dat Ideal onder 'debit cards' zou vallen. Ach, aangezien ik mijn subscription binnen een maand stopzet is Bethesda vast wel bereid om die 13 euro te retourneren! :/

Ligt het overigens aan mij of kunnen gebruikers niet zelf hun subscription stoppen? Ik zie nergens een 'cancel subscription' button.
Je hebt geen subscription, want ze kunnen niets weghalen. Dat kan alleen met PayPal of CC. De andere betalingsopties werken in feite gewoon zoals een game card. Dat is ook waarom ze iDeal ondersteuning hebben gestopt. Mensen lazen niet wat er zowat in koeienletters bij stond.

Het enigste wat ze hadden kunnen doen is net als de NS 1 eurocent afschrijven en dan die afschrijving als een bevestiging voor een doorlopende machtiging beschouwen. Dat is echter compleet tegen de regels van iDeal in en nogal een enorm grijs gebied in het recht (als ik het goed heb begrepen).
[...]In order to give our customers the most flexibility in how they pay for their subscription, we also offer non-recurring payment options, such as Webmoney and iDeal.
Customers choosing to use a non-recurring payment method for a one-time subscription purchase are advised they will be billed immediately for subscription and that their purchase is final. [...]Even though we made clear how the non-recurring payment option worked, despite our caution, some didn't understand or were confused. Because this non-recurring payment option has caused some confusion, on a case by case basis, customers who have already made a subscription payment using GiroPay, WebMoney, iDeal or Paysafe prior to 11th April, and who are still playing Elder Scrolls Online within the 30 days of game time included with the initial purchase, may contact our customer support team and request a return of funds for the amount of the subscription payment.[...]
Als je daar buiten zit ben je de lul. Zal er dus snel achteraangaan ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Caelorum op 30-04-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Voordeel van Ideal is inderdaad dat het niet recurring is.
PLus het scheelt creditcard rente :) ( toch al gauw 18% ?)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, in Nederland kunnen we alsnog game cards kopen. Ze liggen met bakken in de Mediamarkt..
CC rente valt op zich wel mee, ligt een beetje aan je CC. Zelf heb ik er een van de Rabobank en daar zit dus geen rente op. Moet ook aan het einde van de maand alles terugbetalen. Zit overigens wel koersopslag op, maar zolang ze niet in niet-Euro's de betaling laten doen heb ik daar ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik wil het liefst digitaal kunnen betalen zonder CC (heb zelf Visa)
Hoop daarom dat ze Ideal weer instellen. Ach, zie wel .
Alles is op te lossen :)

Kan je eigenlijk low levels chars overal naar toe laten travelen ?
Stel dat een iemand uit de gilde bij bijv. lvl 3 al een bite wil hebben kan hij dan naar mij toe travelen als ik bij die stone sta ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Hartelijk dank voor de uitleg Caelorum! Ik val binnen de regel en heb inmiddels contact opgenomen met Bethesda.

Dat met die koeienletters heb je helemaal gelijk in! Ik heb het ook niet opgemerkt! :) Begin april lag mijn focus op zo snel mogelijk spelen, I guess.

Toch vraag ik me af of dit niet beter anders aangepakt had kunnen worden. Voor veel Nederlandse tieners en twintigers is Ideal de enige betaalmogelijkheid. Is er geen andere werkbare manier om te checken of een nieuw aangemaakt account gebruikt gaat worden waarvoor deze bedoeld is? Dit is waarom Bethesda de check uitvoert, toch?

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Waarom ze niet gewoon voor target selection a la WoW zijn gegaan is mij een raadsel.....
Eerst en vooral er is wel een target selction systeem. Maar je moet effectief blijven richten. Wat ik persoonlijk veel interssanter vind dan gewoon knopje duwen en toch raken... Toegegeven bij grote Battels is dit soms een rommeltje... maar langs de andre kant vergroot dat volgens mij he "echtheids" gevoel.
Ook blijf ik het raar vinden dat ik een spellbook vol spells en attacks heb en er maar 6 tegelijkertijd kan gebruiken. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen prefereren boven action bars, macro's en deze hele mikmak zoals we dit kennen uit WoW.
Wel ik prefereer dit systeem omdat het tactisch gezien een stuk interessanter wordt. Je moet voor een bepaalde zone/boss eerst ff goed nadenken welke skills in je UI te plaatsen ...
Wat betreft de menu's heb je ergens wel gelijk... Maar als echte ES speler zou je moeten weten dat dit gewoon eigen is aan bethesa (ook met Fallout was/is dit zo).
Je maakt hier 2 x maal de vergelijking met Wow...
Het was vanaf het begin de bedoeling van een "ander" soort MMO te maken, en niet opnieuw de zoveelste (al dan niet mislukte) Wow kloon.

Persoonlijk vind ik men daar berhoorlijk is in geslaagd... Toegegeven verre van perfect. Maar tot nu toe amuzeer ik me er mee. en als ze nu een beetje willen luisteren naar de communitie kan dit een geweldige game worden...

:P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Iusedto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:06:
Voordeel van Ideal is inderdaad dat het niet recurring is.
PLus het scheelt creditcard rente :) ( toch al gauw 18% ?)
Blijf het apart vinden hoe belachelijk het NL-se betaalsysteem is. Hier in Engeland is elke bankpas (debit OF credit) gewoon gelijk een Visa/Maestro/etc... ik kan gewoon m'n 0% rente debitcard er aan koppelen, visa nummertje, CVC codetje, expiration date, en zodra ik op "submit payment" druk krijg ik kort een schermpje van m'n bank te zien (elke website die VISA accepteerd laat zo'n frame zien), en is het een "riskante" betaling, dan moet ik een iDeal achtig proces door (authenticatie, approval). Is het een "simpele" betaling (pizza ofzo), klaar!

Nederlandse "pasnummers" zijn in feite vrij nutteloos.

Is het fraudegevoelig? Misschien, als ik m'n nummers hier intik kan iedereen pizza bestellen. Bank zal dit echter vreemd vinden en dus al snel vragen. Is me een keer gebeurt dat ik een telefoontje kreeg of ik het wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arrahant schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:31:
[...]
Toch vraag ik me af of dit niet beter anders aangepakt had kunnen worden. Voor veel Nederlandse tieners en twintigers is Ideal de enige betaalmogelijkheid. [...]
Of dus prepaid game cards die in de winkels liggen...
[...]Is er geen andere werkbare manier om te checken of een nieuw aangemaakt account gebruikt gaat worden waarvoor deze bedoeld is? Dit is waarom Bethesda de check uitvoert, toch?
Nee, die check is er denk ik om te zorgen dat niet iedereen zomaar even 100 bot accounts gaat aanmaken. (nu maar 1 of twee :P). Dat doen ze door de instap duurder te maken en door een echte CC en rekening te vereisen. Het reserveren van geld op CC bedoelt om te kunnen checken of de CC wel echt actief is. Aangezien je geen geld kan reserveren via WebMoney en iDeal zit er niets anders op dan om het bedrag echt af te schrijven om te kijken of de rekening wel bestaat.

@Umbrah, daar staat tegenover dat het Nederlandse systeem goedkoper is voor zowel bank als klant (particulier en winkels).

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 30-04-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Caelorum schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:51:
[...]

Of dus prepaid game cards die in de winkels liggen...

[...]

Nee, die check is er denk ik om te zorgen dat niet iedereen zomaar even 100 bot accounts gaat aanmaken. (nu maar 1 of twee :P). Dat doen ze door de instap duurder te maken en door een echte CC en rekening te vereisen. Het reserveren van geld op CC bedoelt om te kunnen checken of de CC wel echt actief is. Aangezien je geen geld kan reserveren via WebMoney en iDeal zit er niets anders op dan om het bedrag echt af te schrijven om te kijken of de rekening wel bestaat.

@Umbrah, daar staat tegenover dat het Nederlandse systeem goedkoper is voor zowel bank als klant (particulier en winkels).
Toch komen de bots er door... ik denk dat het aan de ene kant een hoop credit card fraude is (zoals ik hierboven omschreef, de auth layer gaat via VISA naar de kaart-supplyer zelf, in mijn geval barclays, maar er zijn vast ook anderen), maar aan de andere kant: ook mensen zelf zijn. Ik zag gisteren een Veteran lvl1 wizard (in plate) met twee minions bij een insta-spawn jute in stonefalls staan looten. Ik was wat backlog aan quests aan het wegwerken... en dat was een overduidelijke bot. OF een gehackte account, OF iemand die zelf een bot draait omdat hij het spel zat is...

Veel lowlvl bots zullen wel fraude-betalingen zijn, de limieten die Zenimax oplegt zijn vrij ineffectief dus... zou liever zien dat ze (ook qua economy, voelt door de trade guilds nogal dood aan...) een EVE-achtig systeem gaan opnemen. EVE is geweldig, soms niet helemaal mijn spel qua setting maar wel, uiteraard, qua economy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, ik kan niet zeggen of het ineffectief is. Als het al 90% van de bots tegenhoud is het behoorlijk effectief. Het punt dat er bots bestaan zegt niets over het wel of niet effectief zijn van de beperkingen op accounts aanmaken.

Overigens in Nederland is ook elke bankpas een Maestro (Mastercard) of V-Pay (Visa), alleen om 1 of andere reden is dit losgekoppeld van de CC mogelijkheden. Ik vermoed omdat de kosten voor de banken en winkels anders wel hoger zouden uitvallen. Winkeliers in Nederland zitten ook niet te wachten op de CC. Zie ook http://nos.nl/artikel/603...ditcard-veel-te-hoog.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
SouLLeSSportal schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:22:
[...]
Bijna elk punt wat aan de game zelf kan worden gelinked, is door hun verklaard op een logische wijze, dit spel is dan ook zo opgezet dat je als niet wow speler ook gewoon lekker los kan, en de keuze voor 1 actieve balk met 6 spells (wat overigens na lvl 10(?) met quick kit switch met nog maals 6
Je hebt 1 potion button, 5 spell buttons en 1 ultimate button. Op level 15 krijg je er 5 spell buttons en 1 ultimate button bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Thommiie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:34:
[...]
Eerst en vooral er is wel een target selction systeem. Maar je moet effectief blijven richten. Wat ik persoonlijk veel interssanter vind dan gewoon knopje duwen en toch raken... Toegegeven bij grote Battels is dit soms een rommeltje... maar langs de andre kant vergroot dat volgens mij he "echtheids" gevoel.
Het huidige systeem heeft voor en nadelen. Persoonlijk vind ik het prettiger spelen, je mikt op een mob en je doet een actie. Het is niet nodig om steeds op de mob te klikken of om op tab te drukken.
Het nadeel is dat je op een mob mikt, weg draait omdat je niet wilt aanvallen en dat de game dan nog steeds de mob heeft getarget.
Wel ik prefereer dit systeem omdat het tactisch gezien een stuk interessanter wordt. Je moet voor een bepaalde zone/boss eerst ff goed nadenken welke skills in je UI te plaatsen ...
Wat betreft de menu's heb je ergens wel gelijk... Maar als echte ES speler zou je moeten weten dat dit gewoon eigen is aan bethesa (ook met Fallout was/is dit zo).
Ik dacht in het begin ook dat dit systeem er voor zou zorgen dat er beter zou moeten worden nagedacht over welke spells je gebruikt. Maar wat ik zie is dat er voor al cookie cutter builds worden gebruikt. Ik zie ook niemand zijn spells aanpassen voor een zone/boss. Misschien had het beter gewerkt als er een paar buttons meer beschikbaar waren geweest. Maar dan hadden console spelers niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat met die console snap ik dus echt niet he. Ze kunnen best de UI anders inrichten voor hun. Ze spelen toch al op een aparte server.
Overigens kan je met tab nog steeds wel door targets heen cyclen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Caelorum schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:11:
Dat met die console snap ik dus echt niet he. Ze kunnen best de UI anders inrichten voor hun. Ze spelen toch al op een aparte server.
Overigens kan je met tab nog steeds wel door targets heen cyclen hoor :)
Mee eens, de systemen hebben allemaal voor- en nadelen, WoW heb je meer mobiliteit en tactische voordelen in grote groepen (terwijl ESO tot zo'n 12 spelers gaat en dan houd het wel op qua groep grootte, nooit dat epische gevoel in PvE...) door target selectie en skill-hoeveelheid (in WoW heb je ook je bread-and-butter skills, terwijl je hier dat ook hebt, alleen je moet kiezen: hou ik een actieve skill/CC of pak ik meer buffs?) echter is dit spel "simpeler". En het doet een goede gooi om diversiteit er in te houden met weinig skills, en ik geniet er van, synergies zijn ook erg goed gedaan, maar ja: de besturing/UI voelt dus inderdaad... nogal console-y aan. En daar was GEEN noodzaak voor, want de console spelers krijgen toch hun eigen servers. Blizzard console games zijn ook "schaduwen" van de PC versie qua support, Diablo3 bijvoorbeeld is van een cursor-centrisch spel met tetris-inventory naar een menu-inventory met minder stats + player-centrisch spel gegaan met veel minder vijanden... ik zie dus zeker in hoe ESO controller-friendly is, maar als je PC en Console TOCH scheid, wat is er dan het nut van?

Trouwens: iemand anders ook het gevoel dat humor mist in het spel? Geen "linken's quest" e.d... maar een grappige referentie en dat was een NPC die een opmerking maakte over dat een skyrim concept erg dom is.

[ Voor 6% gewijzigd door Umbrah op 30-04-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ryack schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]

Je hebt 1 potion button, 5 spell buttons en 1 ultimate button. Op level 15 krijg je er 5 spell buttons en 1 ultimate button bij.
naja dat dus :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Ryack schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]

Noob Warning :D Hoe werkt die Ultimate ability (button) ?
Ik krijg daar geen spell ofzo ingezet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommiie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:46:
[...]

Noob Warning :D Hoe werkt die Ultimate ability (button) ?
Ik krijg daar geen spell ofzo ingezet :s
Daar kan je ook alleen ultimates inzetten ;) (die staan helamaal bovenaan apart in de skill "tree")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Skill punt in je ultimate stoppen en hem daarna slepen naar je balk op de laatste plek (R button)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Caelorum schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:47:
[...]

Daar kan je ook alleen ultimates inzetten ;) (die staan helamaal bovenaan apart in de skill "tree")
Iusedto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:50:
Skill punt in je ultimate stoppen en hem daarna slepen naar je balk op de laatste plek (R button)
Ahh ok, en Ultimate vind ik dus ergens in mijn Skill :? Pff moet er dan echt hebben overgekeken denk ik :F

Thx _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door MyPhanTomMind op 30-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

De ultimate staat helemaal bovenaan de desbetreffende skill tree, maar niet alle skill trees hebben een ultimate, b.v. wapen skill trees hebben er geen, maar klasse skill trees hebben wel elk hun eigen ultimate.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:31
Iusedto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:28:
...

Kan je eigenlijk low levels chars overal naar toe laten travelen ?
Stel dat een iemand uit de gilde bij bijv. lvl 3 al een bite wil hebben kan hij dan naar mij toe travelen als ik bij die stone sta ?
Ja je kunt met je low level chars overal naar toe op deze manier. Enkel het veteran level gebied is hier van uitgesloten omdat hier een quest voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ambi schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:17:
De ultimate staat helemaal bovenaan de desbetreffende skill tree, maar niet alle skill trees hebben een ultimate, b.v. wapen skill trees hebben er geen, maar klasse skill trees hebben wel elk hun eigen ultimate.
Daarbij duurt het even voordat je deze kan unlocken. In het begin zijn ze niet zo spectaculair maarr als je er een paar punten in steekt zijn het ook echt ultimates waar je heel veel schade mee kan aanrichten. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Over die action bars: ik had zelf in eerste instantie ook liever gezien dat die interactie iets meer keuzes had gegeven.

Dat is (uiteraard) ook ingegeven door WoW: daar maakte ik standaard gebruik van 34 hotkeys :P
(bovenste rij toetsenbord: dus ` tot en met =, dan nog "v", "alt+v", "alt+t", en de 18 extra toeten van mn G15 toetsenbord, ongelooflijk wat een automatismes je kan aanleren in 8 jaar hetzelfde spelletje spelen).

Ik ben nog niet heel ver gevorderd in ESO (lvl 18), maar ik verwacht toch eigenlijk wel dat ik (als tank) afhankelijk van de situatie in dungeons andere skills op mn actionbar ga zetten; ik denk nu iig al heel bewust na bij het investeren van skillpoints, welke skill ik in welke situatie zou willen gebruiken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Je kan als tank ook twee bars vullen voor "sword and board"
Dat doe ik nu.
Heb 1 bar vol met single target tank skills ( zeg boss fights) de andere bar is voor AOE tanking

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

[quoteIk ben nog niet heel ver gevorderd in ESO (lvl 18), maar ik verwacht toch eigenlijk wel dat ik (als tank) afhankelijk van de situatie in dungeons andere skills op mn actionbar ga zetten; ik denk nu iig al heel bewust na bij het investeren van skillpoints, welke skill ik in welke situatie zou willen gebruiken.
[/quote]

Inderdaad, ik ook :D En dat is nu net voor mij een van de dingen waar je het ES gevoel mee krijgt...
Voor mij mocht het aantal Skill veel uitgebreider zijn zoals in elke andere Bethesa game.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Iusedto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:08:
Je kan als tank ook twee bars vullen voor "sword and board"
Dat doe ik nu.
Heb 1 bar vol met single target tank skills ( zeg boss fights) de andere bar is voor AOE tanking
Dat probleem heb ik nu ook met mijn dps/tank char. De dps skills en buffs nemen meer dan 1 bar in beslag. Er is niet genoeg plaats om alles te kunnen gebruiken en daarnaast ook nog een tweede actieve spec te hebben.
Ik heb nu beide bars gevuld met dps skills en als ik wil tanken dan gaat alles op de schop en zet ik mijn tank skills in de bars. Dit zorgt er voor dat ik tijdens een gevecht niet kan schakelen tussen twee taken en dat is erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iDeal is weer beschikbaar. Wat wij dan weer met Duitsland te maken hebben mag Joost weten.

http://forums.elderscroll...t-methods-available-again

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is simpel. Een (semi)-overheidsinstantie uit Duitsland heeft lopen klagen en daarom zijn alle non-recurring payment options weer beschikbaar en toevallig valt iDeal daar ook onder. Ze kunnen in Duitsland soms best picky zijn met dit soort zaken en boetes uitdelen kunnen ze daar ook, dus kan mij voorstellen dat het zoiets is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Caelorum schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:21:
Afgezien van zijn totale gebrek aan kennis van Elder Scrolls lore, moest ik toch wel even lachen ^^
http://www.escapistmagazi...nline-We-Can-MMO-Too?hq=1
Dat heeft toch niks met de lore te maken? De lore is de achtergrond van het spel, niet hoe de oudere spellen in de serie zijn. Maar alweer een bekende reviewer die niet positief is over de game, omdat de vergelijking met Skyrim wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Playa del C. schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:33:
[...]

Dat heeft toch niks met de lore te maken? De lore is de achtergrond van het spel, niet hoe de oudere spellen in de serie zijn. Maar alweer een bekende reviewer die niet positief is over de game, omdat de vergelijking met Skyrim wordt gemaakt.
Ach Zero Punctuation is ook meer komisch bedoelt en nooit zozeer een review. Hij zeikt 99% van alle spellen af, dat is zijn stijl. Daarbij houdt Yahtzee ook niet van MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Playa del C. schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:33:
[...]
Dat heeft toch niks met de lore te maken? De lore is de achtergrond van het spel, niet hoe de oudere spellen in de serie zijn. [...]
Ik denk dat je dan niet zo goed hebt zitten opletten toen die begon over de 3 factions ;)
Reuzekabouter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:37:
[...]
Ach Zero Punctuation is ook meer komisch bedoelt en nooit zozeer een review. Hij zeikt 99% van alle spellen af, dat is zijn stijl. Daarbij houdt Yahtzee ook niet van MMO's.
En dat dus. Voor een Zero Punctuation is deze nog best wel mild. Je moet zijn COD filmpjes eens kijken... Zijn filmpje over Tomb Raider vond ik ook wel grappig. Je merkt het wel echt wanneer hij een spel niets vind, want dan wordt zijn toon wat agressiever en gebruikt die behoorlijk wat meer scheldwoorden.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 01-05-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Eigenlijk is die review gewoon goed , lol
Vind hem altijd geweldig maar hij heeft, ook in dit geval, wel een beetje gelijk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Iets wat ik nog graag wil weten, je hebt twee skillbars na 15, als je een quest inlever krijg je dan xp voor allebei de twee skillbars? ( Hun skills ) aangezien dat als je meer skills van dezelfde tree gebruikt extra xp krijg. Nu swap ik namelijk elke keer als ik een quest inlever naar 1h-shield.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Geld alleen voor de "actieve" skill bar dacht ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Iusedto schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:10:
Geld alleen voor de "actieve" skill bar dacht ik
Dat meen ik ook gelezen te hebben. Dus altijd switchen naar de bar met de skills die je wilt levelen voor dat je een quest inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo op let.
Ik lever gewoon de quests in. Misschien moet ik er beter op letten :)
Moet nog bash hebben in de shield tree maar duurt op mijn manier vrij lang, hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
altijd leuk...EU server plat en geen ETA??

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
tntkiller schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:03:
altijd leuk...EU server plat en geen ETA??
Our team is working on the 1.0.6 deployment for the European megaserver. Unfortunately, some steps in the process are taking longer than expected. We are working to bring back the server online and available and will share updates with you whenever possible.

Thank you for your patience.
http://forums.elderscroll...ntenance-for-patch-v1-0-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
dat helpt maar had handiger geweest als ze die info op de launcher hadden gezet...zit haast nooit op die forums(onoverzichtelijke troep)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zolang de servers het vanavond maar doen :)
Na het hardlopen even lekker gamen vanavond :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Vandaag misschien respeccen, Werewolf vind ik zeer matig tot nu toe, zonder humans/beasts om op te feeden is het zo voorbij, voelt erg underwelming. Liever dat ik die skills dan even stop in andere.
Kijk er niet uit om alleen alle skills weer naar de IV te brengen van de morphs, XP is nogal klote op veteran.

Nog even twee Screens van Sweetfx zonder en met..

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/nwh5s9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/149tqpx.jpg

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vind dat SweetFX eigenlijk helemaal niet zoveel toevoegen, in tegendeel zelfs...
Heel erg over-the-top-effecten, net alsof iemand met een bouwlamp staat te schijnen op wat je 'ziet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Krukar schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
Vind dat SweetFX eigenlijk helemaal niet zoveel toevoegen, in tegendeel zelfs...
Heel erg over-the-top-effecten, net alsof iemand met een bouwlamp staat te schijnen op wat je 'ziet'.
SweetFX kan mooie beelden opleveren, maar ik vind het ook allemaal snel net to much inderdaad.
Heb daarnaast ook nog niet de drang gehad om het te proberen met ESO, vind het prima beelden tot zover :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik kan niet meer zonder, die grijze waas erover heen vind ik 3x niks, ook lijken de textures scherper, wat ten goede komt met de realism graphics. Enige wat ik nog een tikketje minder wil is de bloom effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hmz, de review van angry joe bekeken .... die gast kan goed overdrijven.
Het enige waarmee ik akkoord ben, is dat het spel anti sociaal is en toch veel features mist ...
ik vraag me dan ook ten stelligste af als ik dit spel nog ga spelen na de "single player campaign"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Zonder sweetfx lijkt het spel soms grijzer, maar soms ook erg zonnig. Dat is bewust zo gemaakt om een verschillende sfeer te maken. Met sweetfx lijkt het altijd fleurig, ik hou er niet van in ieder geval. Je kan denk ik beter een goed scherm goed afstellen als de kleuren een grijze waas hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
SideShow schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:57:
Hmz, de review van angry joe bekeken .... die gast kan goed overdrijven.
Het enige waarmee ik akkoord ben, is dat het spel anti sociaal is en toch veel features mist ...
ik vraag me dan ook ten stelligste af als ik dit spel nog ga spelen na de "single player campaign"
vond AJ best goede argumenten hebben ben nu zelf lvl 23 met nog wat alts maar het spel kan me nog niet echt grijpen.

het voelt ten eerste teveel als single player waar je toevallig andere mensen rond ziet lopen, craften is niks om naar huis toe te schrijven(te weinig item stats om enige diversiteit te maken aan item om te gebruiken of verkopen), pvp doe ik niet aan dus zal ik daar niks over zeggen.

ben nu alleen maar bezig nog wat waarde van mijn 33 euro te hebben van de aanschaf maar denk niet dat dit een volwaardige MMO wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 01-05-2014 13:20 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
+
Playa del C. schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:58:
Zonder sweetfx lijkt het spel soms grijzer, maar soms ook erg zonnig. Dat is bewust zo gemaakt om een verschillende sfeer te maken. Met sweetfx lijkt het altijd fleurig, ik hou er niet van in ieder geval. Je kan denk ik beter een goed scherm goed afstellen als de kleuren een grijze waas hebben.
Top. Top. Helemaal mee eens.
Ik vond in het begin ook alles zo donker en het was maar een treurige omgeving.
Maar ja. dat past wel in het verhaal :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
The maintenance is complete, and the European megaserver is now back online and available.

In addition, we'd like to let you know that the regular Friday maintenance has been cancelled this week.
Morgen geen maintenance dus ter compensatie van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Behoorlijk wat addons die ik gebruik zijn naar de klote na de update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Bobskee schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:18:
Ben over paar uur pas vrij, maar vertel me alsteblieft NIET dat m'n minimap naar de kl*ten is... dat was een klus om die werkend te krijgen... dit spel kan gewoon amper zonder minimap! Ik raak verdwaald in de steden :'(

En GridINventory...

Gos, het is 6 jaar geleden maar dit doet me sterk denken aan elke WoW upgrade, ik had met een paar anderen steeds de meest fancy addons (sommigen niet meer beschikbaar, dan zelf maar in de LUA's klooien om ze toch werkend te krijgen...), en de meest blitse UI's, en met elke patchnight maar mondjemaat kunnen raiden omdat al je addons "onvoorspelbaar" waren.

Trouwens... waar is raiden in ESO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Klinkt goed, nog een reden om vol te houden :)

http://elderscrollsonline...30/the-road-ahead---may-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bobskee schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:18:
Gebruik hier circa 15 addons, maar er is er geen eentje die gestopt is met werken?
Vraag mij af wat voor exotische addons jij gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Krukar schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Gebruik hier circa 15 addons, maar er is er geen eentje die gestopt is met werken?
Vraag mij af wat voor exotische addons jij gebruikt :)
In ieder geval guild store search en recount werken niet goed meer, errors :( Zullen vast wel gefixt worden binnenkort.

Minimap gebruik ik niet, dus weet niet of die nog werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Goed nieuws!
In recognition of this experience and to show our gratitude to everyone who supported the launch, we are giving an additional five days of included game time to every ESO player who set up an active account prior to 8pm EDT Thursday May 1st and who are currently enjoying their 30 days of included game time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Umbrah schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Ben over paar uur pas vrij, maar vertel me alsteblieft NIET dat m'n minimap naar de kl*ten is... dat was een klus om die werkend te krijgen... dit spel kan gewoon amper zonder minimap! Ik raak verdwaald in de steden :'(

En GridINventory...

Gos, het is 6 jaar geleden maar dit doet me sterk denken aan elke WoW upgrade, ik had met een paar anderen steeds de meest fancy addons (sommigen niet meer beschikbaar, dan zelf maar in de LUA's klooien om ze toch werkend te krijgen...), en de meest blitse UI's, en met elke patchnight maar mondjemaat kunnen raiden omdat al je addons "onvoorspelbaar" waren.

Trouwens... waar is raiden in ESO?
Here’s a summary of what’s new in Update 1:

Craglorn, the first Adventure Zone, specifically created for groups of Veteran Rank 1 and above characters
Trials, which are 12-player “raid”-type instances for Veteran Rank characters, featuring completion time leaderboards
Bron: http://elderscrollsonline...30/the-road-ahead---may-1

[ Voor 3% gewijzigd door Rochette op 01-05-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Dit is heel mooi. Maakt weer wat goed.
Bron: http://elderscrollsonline...30/the-road-ahead---may-1
We recognize that some of the launch issues—especially black market botting and spam, de-synced quests, and the disappearing bank slot bug—affected the early gameplay experience of a number of players. Fixing these problems required us to take the megaservers offline, costing players time in the game. In recognition of this experience and to show our gratitude to everyone who supported the launch, we are giving an additional five days of included game time to every ESO player who set up an active account prior to 8pm EDT Thursday May 1st and who are currently enjoying their 30 days of included game time. If you’re eligible to receive the five additional days, a confirmation will be sent to your account’s registered email address. For further details, please visit help.elderscrollsonline.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso ben ik best blij met hoe alles wordt aangepakt door de developers. Maakt het weer een beetje goed dat er niet is geluisterd naar ons op de PTS. In de twee maanden voordat het spel uitkwam is er best veel gepost op het forum over dat het spel nog lang niet klaar was en ze de release date zouden moeten uitstellen met een maand of twee. Jammer dat dat niet is gebeurt, maar hoe ze vervolgende de troep aan het fixen zijn vind ik wel vrij geruststellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Maar niks over nieuwe zones dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
FerdiV schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:37:
Ja, Craglorn?

Nice dat er een Justice system komt, en de Brotherhood thief guild quests :)

Ik vraag mij af of we ook Horse Armors krijgen

[ Voor 29% gewijzigd door Bjorn89 op 01-05-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
Idd goed gebaar dat ze 5 dagen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:37:
[...]•Craglorn, the first Adventure Zone, specifically created for groups of Veteran Rank 1 and above characters
[...]
Coming in Future Updates
[...]
•New region of Craglorn with a new Trial (the Serpent)
[...]
•Dragonstar Arena—similar to Trials, but built for a group of four
[...]
En dan nog wat nieuwe dungeons in de toekomst (twee vets, 1 pvp).

Ohja, en op de PTS heeft de patch de max stack size van 100 naar 200 gezet. Ben benieuwd of dat uiteindelijk op live ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Maar voor 2014 en verder alleen maar Craglorn dus, en geen volledige zones dus.

[ Voor 22% gewijzigd door FerdiV op 01-05-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Verder ook dit bericht
http://forums.elderscroll...ethods-available-again/p1

Maar ik zie deze opties alleen nog niet terug in mijn account ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:07:
Verder ook dit bericht
http://forums.elderscroll...ethods-available-again/p1

Maar ik zie deze opties alleen nog niet terug in mijn account ?
Ik zie het wel, maar niet op een logische plek. Eerst moet je recurring subscription kiezen, dan hoeveel je wilt, dan je gegevens bevestigen en dan zie ik een hele lijst met betalingsmogelijkheden waaronder iDeal.

Dus:
1) https://account.elderscro...lling/change-subscription
2) Set up your recurring subscription
3) bedrag kiezen
4) Continue
5) Continue
6)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/230931/tweakers.net/ESO_payment_thumb.PNG

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 01-05-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Caelorum schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:40:
[...]

Ik zie het wel, maar niet op een logische plek. Eerst moet je recurring subscription kiezen, dan hoeveel je wilt, dan je gegevens bevestigen en dan zie ik een hele lijst met betalingsmogelijkheden waaronder iDeal.

Dus:
1) https://account.elderscro...lling/change-subscription
2) Set up your recurring subscription†
3) bedrag kiezen
4) Continue
5) Continue
6) [afbeelding]
Bedankt! Ik heb hem nu zelf ook inderdaad kunnen vinden, en het stond idd niet op de vertrouwde plek, want eerst had je namelijk 3 opties waaruit je kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Wat kun je een spel missen als je pc eventjes van de kaart is. Eindelijk windows op mn SSD gekregen en TESO in de download! Vanavond weer lekker knallen! Was nou die grote update al geweest of moet die nog komen? Ik had geen tijd om alles hierboven te lezen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Lipst3r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:44:
Wat kun je een spel missen als je pc eventjes van de kaart is. Eindelijk windows op mn SSD gekregen en TESO in de download! Vanavond weer lekker knallen! Was nou die grote update al geweest of moet die nog komen? Ik had geen tijd om alles hierboven te lezen :)
Die is of gaat binnenkort live op de PTS server, zodra deze testfase voorbij is zal hij released worden op de live server (waarschijnlijk binnen 1 tot max 2 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Interessant
http://elderscrollsonline...-ahead---may-1st?ref=home

*edit: iemand die weet wanneer we onze 5 dagen free krijgen ?

[ Voor 25% gewijzigd door SideShow op 02-05-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:44:
[...]
Die is of gaat binnenkort live op de PTS server, zodra deze testfase voorbij is zal hij released worden op de live server (waarschijnlijk binnen 1 tot max 2 maanden).
Craglorn staat al een aantal dagen op de PTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ze beloofden elke 4 tot 6 weken een grote update te doen, dus het zou eerder moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit alleen nu met launch dus kan mij voorstellen dat het nu een week of twee langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
wat ik erg jammer vind is dat je in de dungeons geen xp voor mobs/boss kills krijgt en de dungeon finder zo mega weinig mensen trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
FerdiV schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:35:
Maar voor 2014 en verder alleen maar Craglorn dus, en geen volledige zones dus.
Er is toch nu genoeg content? Laten ze maar eerst game breaking bugs fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
Wil ik weer lekker teso gaan spelen, na 2 weken niet gespeeld te hebben. Moet ik opeens een update downloaden van bijna 23GB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
ehhh das geen update dat is het hele spel...denk dat er iets mis is met je config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
Denk dat het een fout is nu is het 1 sec 40MB remaining en iets later 50MB Remaining,
edit: en hij is klaar

[ Voor 11% gewijzigd door Ruudox op 02-05-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik zit met een raar probleem.

Ik heb mn pc eens opgeschoont, nieuwe SSD, windows 8.1. Hoppa en gaan.
Nou heb ik ESO geinstalleerd en elke keer als ik opstart gaat het goed. Ik log in... en pats.. ESO stopped working. Echt elke keer.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

*EDIT

Ik log dus wel in.. ik loop 2 meter en dan loopt die dus vast.

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 02-05-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Lipst3r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:36:
Ik zit met een raar probleem.

Ik heb mn pc eens opgeschoont, nieuwe SSD, windows 8.1. Hoppa en gaan.
Nou heb ik ESO geinstalleerd en elke keer als ik opstart gaat het goed. Ik log in... en pats.. ESO stopped working. Echt elke keer.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

*EDIT

Ik log dus wel in.. ik loop 2 meter en dan loopt die dus vast.
Tsja, dat kan van alles zijn. Ik weet niet hoe goed je met computers bent, maar het lijkt op het ontbreken van de juiste drivers voor de videokaart.
Als je meer hulp wil moet je echt zoveel mogelijk details opnoemen:

Werken andere games?
Waren er problemen tijdens de installatie van windows of de game?
Alle drivers, maar vooral moederbord en videokaart, geïnstalleerd?
Loop je elke keer precies die 2 meter of is het ook wel eens duidelijk langer?
Welke videokaart heb je?
Welke SSD heb je?
DirectX is up to date?
Andere dingen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Windows installeerde drivers automatisch. dus heb die even verwijderd en de laatste gedownload nu :). Heb een R9 280x.

Hij begint vaak na het inloggen idd. 1 keer heeft die het ervoor gedaan.

SSD = 840 EVO 250 GB (firmware is ook up to date)

Zal even directX e.d. ook checken :)

*EDIT*

GELUK! :D Waren inderdaad videodrivers die beetje raar deden. Loopt als een zonnetje nu :) thanks :)

[ Voor 16% gewijzigd door FlyLight3r op 02-05-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Mailtje ontvangen van ESO; binnen de 72 uren zouden de extra 5 dagen speeltijd erbij moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

ambi schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:35:
Mailtje ontvangen van ESO; binnen de 72 uren zouden de extra 5 dagen speeltijd erbij moeten zijn :)
Hier nog niet helaas maar heb begrepen dat het even kan duren :). Mijn vriendin heeft overigens wel de betreffende e-mail ontvangen maar de 5 dagen zijn ook nog niet zichtbaar in haar account.

Heb nu nog 32 dagen gatime maar goed die extra dagen zijn zeker een mooi gebaar vanuit ZoS.

[ Voor 11% gewijzigd door D33F op 02-05-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Je krijgt een Game Time Key Code toegestuurd voor 5 dagen, maar ik merk dat ze de 5 dagen reeds hebben toegevoegd :+

[ Voor 36% gewijzigd door ambi op 03-05-2014 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
Lipst3r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:16:

*EDIT*

GELUK! :D Waren inderdaad videodrivers die beetje raar deden. Loopt als een zonnetje nu :) thanks :)
offtopic: toevallig dezelfde SDD eergisteren aangeschaft. Spel loopt als een zonnetje nu: snelle loadingscreens en geen haperingen/framedrops meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Lipst3r schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:16:
Windows installeerde drivers automatisch. dus heb die even verwijderd en de laatste gedownload nu :). Heb een R9 280x.

Hij begint vaak na het inloggen idd. 1 keer heeft die het ervoor gedaan.

*EDIT*

Je bedoelt "GELUKT! :D" neem ik aan. In ieder geval moet je nooit windows de drivers zelf laten installeren of daarop vertrouwen. Ik denk ook niet dat die drivers een beetje raar deden. Dat zijn de standaard video-drivers zodat je windows kan installeren en opstarten en ook nog beeld krijgt. Daarmee kan je niet gamen en gebruik maken van de features van je videokaart.

ONTOPIC
Review van Tweakers is net geplaatst met een 7. Op zich redelijk cijfer, maar ik geef het een 8 en denk dat het spel na updates nog wel op de 9+ uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Playa del C. schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Je bedoelt "GELUKT! :D" neem ik aan. In ieder geval moet je nooit windows de drivers zelf laten installeren of daarop vertrouwen. Ik denk ook niet dat die drivers een beetje raar deden. Dat zijn de standaard video-drivers zodat je windows kan installeren en opstarten en ook nog beeld krijgt. Daarmee kan je niet gamen en gebruik maken van de features van je videokaart.

ONTOPIC
Review van Tweakers is net geplaatst met een 7. Op zich redelijk cijfer, maar ik geef het een 8 en denk dat het spel na updates nog wel op de 9+ uitkomt.
Dat denk je en hoop je altijd als koper, maar in de realiteit word een game vaak niet beter.
Het is dan ook niet een kwestie OF deze game F2P word, maar wanneer. Als de reviews slecht zijn, is een publisher snel geneigd een spel te laten vallen.
Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt dat een middelmatige game met wat updates ineens een top-game word.

In de huidige staat zou ik deze game F2P nog niet eens aanraken, er is zoveel anders op de markt.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 03-05-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik kan het niet normaal meer spelen omdat ik de hele tijd om de minuut een hick-up krijg van 10 seconden..
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Playa del C. schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:06:
[...]
ONTOPIC
Ik zal hem straks eens lezen, maar viel me wel al op wat een saai hoopje screen shots er in de gauwte aangeplakt lijkt.

Lipst3r, kan je niet even een link naar jouw screen shots in de comments gooien, want dit verdient beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:51:
[...]
Dat denk je en hoop je altijd als koper, maar in de realiteit word een game vaak niet beter.
Het is dan ook niet een kwestie OF deze game F2P word, maar wanneer. Als de reviews slecht zijn, is een publisher snel geneigd een spel te laten vallen.
Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt dat een middelmatige game met wat updates ineens een top-game word.

In de huidige staat zou ik deze game F2P nog niet eens aanraken, er is zoveel anders op de markt.
Nouuu, dat is wel heel negatief zeg. Je mag je mening hebben over het spel, maar de rest er omheen vind ik onzin.

Juist bij MMO's die afhankelijk zijn van updates en nieuwe content, en zeker met een maandelijkse fee als inkomsten, is te verwachten dat het spel de komende maanden nog een stuk beter zal worden. Het kan uiteraard tegenvallen of slechter worden, maar de kans is veel groter dat het beter wordt en dat blijkt ook wel uit de nieuwe roadmap. Daarin staan erg veel goede dingen en het is duidelijk dat de devs luisteren naar de kritiek.

F2P bestaat niet, elk 'gratis' spel moet ergens inkomsten uithalen en dat zijn vaak de mini-transacties. Het systeem van ZeniMax zorgt er in ieder geval voor dat er niet miljoenen mensen het spel even proberen en voorkomt daarmee veel kinderachtig gedrag ingame en ook het spammen van bot-accounts. Voor mensen met enigszins het geld om te gamen is er geen enkel nadeel aan dit systeem. Die 11 euro per maand voor mijn grootste hobby stelt echt niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Playa del C. schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Nouuu, dat is wel heel negatief zeg. Je mag je mening hebben over het spel, maar de rest er omheen vind ik onzin.
Valt mee, ik ben een realist.
Mijn persoonlijke mening over de game is niet relevant voor sales, reviews wel.
Slechte reviews staan gelijk aan slechte sales, hoe je het ook wendt of keert.
Ik snap best dat je dat als koper eerst nog niet wilt inzien, dat is iets wat iedereen overkomt.

Metacritic gemiddelde 72 houd in dat een game slecht zal verkopen.
Je kunt nog zo anti-metacritic zijn, het zijn wel de reviews die verkopen bepalen.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 03-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Ik snap best dat je dat als koper eerst nog niet wilt inzien, dat is iets wat iedereen overkomt.

Je kunt nog zo anti-metacritic zijn, het zijn wel de reviews die verkopen bepalen.
Ik ben ook realistisch. Ik wacht eerst af hoeveel subscriptions er blijven na de eerste maand. Dat is het belangrijkste wat het succes gaat bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En dat is zeker waarom elke Call of Duty elk jaar miljoenen verkoopt...? _/-\o_ Een aantal daarvan zijn onder de 75 gedoken, zeker in de eerste maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik snap niet dat er in de Tweakers review geklaagd wordt over saaie quests. Oké, de voice acting is niet erg goed, maar de quests in ESO vind ik wel veel interessanter dan de quests in andere recente MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Het blijft Fetch X kill Y quests, gemaskeerd door voice overs. Kan me voorstellen dat ze Anno 2014 dat saai vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
JinShepard schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:42:
Het blijft Fetch X kill Y quests, gemaskeerd door voice overs. Kan me voorstellen dat ze Anno 2014 dat saai vinden.
wat voor quests word dan niet saai gevonden?

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
[...]

Jezelf een realist noemen en dan in dezelfde post verkoopcijfers linken aan metacritic.... |:(
Echt de grootste niet-gamers, mensen die in hun leven nog nooit iets anders dan tetris hebben gespeeld weten nog dat die site waardeloos is.

Om wat data te geven die wél ergens op is gebaseerd, op 19 april waren de sales figures als volgt voor ESO:

Total Units
North America: 0.18m 53.7%
+ Europe: 0.11m 34.6%
+ Rest of the World: 0.04m 11.7%
= Global 0.33m

330k accounts in de eerste twee weken na release is écht niet slecht, Een MMO is echt heel succesvol als er 250k+ actieve accounts zijn (en ja, WoW is daar echt een uitzondering in).

http://www.vgchartz.com/game/70799/the-elder-scrolls-online/

[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 03-05-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Krukar schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:01:
[...]

Jezelf een realist noemen en dan in dezelfde post verkoopcijfers linken aan metacritic.... |:(
Echt de grootste niet-gamers, mensen die in hun leven nog nooit iets anders dan tetris hebben gespeeld weten nog dat die site waardeloos is.

Om wat data te geven die wél ergens op is gebaseerd, op 19 april waren de sales figures als volgt voor ESO:

Total Units
North America: 0.18m 53.7%
+ Europe: 0.11m 34.6%
+ Rest of the World: 0.04m 11.7%
= Global 0.33m

330k accounts in de eerste twee weken na release is écht niet slecht, Een MMO is echt heel succesvol als er 250k+ actieve accounts zijn (en ja, WoW is daar echt een uitzondering in).

Wat jij en ik van metacritic vinden is niet relevant zoals ik al schreef. Feit is dat het door de massa gebruikt word. 300k stelt natuurlijk weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:21:
[...]

Wat jij en ik van metacritic vinden is niet relevant zoals ik al schreef. Feit is dat het door de massa gebruikt word. 300k stelt natuurlijk weinig voor.
Wat wij proberen te zeggen is dat je je misschien niet zo moet blind staren op metacritic. Jij bent nu onbewust en indirect wel metacritic aan het gebruiken om aan te geven dat het spel het slecht zal doen.

Zoals ik al zei, ik wacht eerst af hoeveel mensen er een subscription houden. Daarna zullen we zien wat er van het spel terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
unfor schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:21:
[...]

Wat ik probeer aan te geven is dat Metacritic juist niet door de massa gebruikt wordt, die site is breed bekend als waardeloos, ook in "de massa".
Dat je 300k units in 2 weken "weinig voorstellen" noemt laat sowieso wel zien dat je echt totaal geen idee hebt waar je het over hebt...
Pagina: 1 ... 43 ... 66 Laatste