Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Speel dit spel nu sinds een paar dagen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik een gamecard heb.... weet niet of ik nog doorga als die verlopen is. Ik mis het gevoel van impact bij het vechten, net of je aait met je zwaard. Ook de vijanden ogen zeer stijfjes, grafisch viel het ook 100% mee/tegen... Ik was een gelukkige die dit weekend Wildstar mocht proberen, had hier in begin een hard hoofd in en vondt het meer een titel voor de WiiU... Maar niks is minder waar, ik werd meteen gepakt en het speelt super lekker weg (zelfde besturing als wow).. dit had ik totaal niet met Eso..denk dat je echt een fan moet zijn wat dat betreft. Wildstar is een frisse wind, ziet er tegek uit en denk zomaar dat die game makkelijk naast Wow op een 2e plek mag gaan zitten. Wat ook aardig is, als je de game koopt kun je meteen aan de slag 30 dagen en daarna een keus maken, geen gezeik/verplichting die bethesda hanteerd.
al om al, teso is leuk voor de mensen die fan zijn... geen superslechte game maar niet eentje waar ik persoonlijk maandelijks voor ga lappen.

happy easter !

[ Voor 8% gewijzigd door Richie B op 21-04-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:23:
[...]

Hmm, Elden Hollow is juist de makkelijkse van de drie lvl 20 dungeons imho....

spoiler:
Enige wat je eigenlijk moet doen op Canonreave is die poison dispellen en uit die aoe rennen, als je niemand in je groep hebt die poison kan dispellen ben je inderdaad de sjaak op die boss :)
Ik heb het net opnieuw een stuk of 10x geprobeerd met 2 verschillende groepen en het is gewoon onmogelijk... we krijgen hem niet eens tot in de helft...

Ik heb verschillende skillcombinaties geprobeerd, maar niets werkt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Bv202 op 21-04-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Bv202 schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:34:
[...]

Ik heb het net opnieuw een stuk of 10x geprobeerd met 2 verschillende groepen en het is gewoon onmogelijk... we krijgen hem niet eens tot in de helft...

Ik heb verschillende skillcombinaties geprobeerd, maar niets werkt 8)7
Het is belangrijk om een tank en een healer te hebben, maar ik neem aan dat die in je groepen zaten.
spoiler:
Verder is het volgens mij de beste tactiek om met 4 man zo snel mogelijk de skeleton spawns te killen om vervolgens met 4 man rustig iets van de health van het 'hoofddoel' te halen tot er weer skeletons spawnen. Bij mijn groep lukte het toen we dit zegmaar in evenwicht hadden. Niemand van ons kwam onder 50% health en zo konden we rustig doorgaan tot het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ik weet het nog zo net niet met deze game. Alles is mooi enzo, maar er zit geen echte feel in. alle aanvallen zijn impactloos. niet echt een duidelijk levelling in en de quests zijn zoooo lang. allemaal loop naar dit en zeg dat. volgende deelte enz. de verhalen erbij zijn wel een stuk beter dan bij de andere mmo's. toch is de besturing voor mij het grtootste probleem. vind het gewoon niet "lekker" een soort van skieen wat ik doe. ik loop niet maar ik glij. alles heel statisch. wereld ook heel statisch... ga tijdelijk stoppen en pak hem wel weer een keer op. voor nu nog te statisch allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
jaydenjarno schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:56:
ik weet het nog zo net niet met deze game. Alles is mooi enzo, maar er zit geen echte feel in. alle aanvallen zijn impactloos. niet echt een duidelijk levelling in en de quests zijn zoooo lang. allemaal loop naar dit en zeg dat. volgende deelte enz. de verhalen erbij zijn wel een stuk beter dan bij de andere mmo's. toch is de besturing voor mij het grtootste probleem. vind het gewoon niet "lekker" een soort van skieen wat ik doe. ik loop niet maar ik glij. alles heel statisch. wereld ook heel statisch... ga tijdelijk stoppen en pak hem wel weer een keer op. voor nu nog te statisch allemaal...
De wereld is inderdaad wel statisch. De servers kunnen (nog) niet allerlei objecten in de wereld laten bewegen, dat is in deze tijd nog het nadeel van MMO's.
De quests zijn voor een Elder Scroll wereld best klein eigenlijk. Je kunt de meeste afronden in een kwartiertje of nog minder. Zoals reviewers al zeiden, de quests zijn minder uitgebreid dan in traditionele Elder Scrolls games, maar beter dan in andere MMO's.
Ik weet niet wat je met het lopen bedoelt. Ik heb alleen de gevoeligheid van de muis omhoog gezet, die was standaard echt te laag. Daarna liep alles zo als bij elke 3D game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Heb toch uiteindelijk de "Borrower and lender" add-on geinstalleerd. Van dat gezeur van dat bankmens in DF werd ik stilaan gek en bank management neemt nu eenmaal (jammer genoeg) veel tijd in beslag.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Playa del C. schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:55:
[...]

Het is belangrijk om een tank en een healer te hebben, maar ik neem aan dat die in je groepen zaten.
spoiler:
Verder is het volgens mij de beste tactiek om met 4 man zo snel mogelijk de skeleton spawns te killen om vervolgens met 4 man rustig iets van de health van het 'hoofddoel' te halen tot er weer skeletons spawnen. Bij mijn groep lukte het toen we dit zegmaar in evenwicht hadden. Niemand van ons kwam onder 50% health en zo konden we rustig doorgaan tot het eind.
Het is uiteindelijk gelukt :)

Deze keer in een goede groep terecht gekomen en we hebben alle 3 de dungeons probleemloos afgewerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Vandaag ook alle dungeons gedaan met leuk tweakersgroepje! Supermooi gemaakt die dingen!

Voor wat sfeerbeelden, nieuwe update op Tamriel by Lipst3r : http://lipst3rtamriel.tumblr.com/

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt super blij dat ik TESO toch maar gekocht hebt, het heeft mij enorm positief verast _/-\o_ Dit is precies de MMO waar ik naar zocht. Enorm mooie start gebied. Ik ben net level 15 (1 day and 12 hours played :D )
Ik ga alle quests af en neem de tijd om Npc`s hun verhaal te laten doen, erg vet!

Dusver een enkele bugged quests tegengekomen, die de volgende dag gefixxed waren. Helaas wel flink wat gold spam in the start zones en mining bots groepen van 20/30 bots die tegelijkertijd een boss in een pub dungeon campen. En een keer door de map heen gevallen.

Ik heb ben een Emperial Sorcerer begonnen en dit lijkt voor mijn play stijl perfect. Ranged met minions die "tanken".

De communitie is ook overwegend aardig, er zitten aardig wat RP crowd op de server waar ik zit, en iedereen lijkt behulpzaam, als je iets vraagt in een zone heb je zoiezo 5 keer het andwoord binnen 3 seconden 8)

Ik snap al dat gezeur over TESO echt niet, ik denk dat het voornamelijk na-praten/ gebrek aan MMO experience en lekker Trollen is. Ik wist voor TESO niets van de lore af, ik ben geen Skyrim fanboy. Ik was een SWTOR fan, maar ik vond de wereld omgeving niet mijn ding ik vond het niet Star Wars genoeg 8)7 Ik kan er geen vinger op leggen maar lang verhaal kort onwijs teleurgesteld in SWTOR.

Ik vind de dynamiek in TESO geweldig, een beperkt aantal spells op je scherm, je hebt meer controlle over je char (blocken/ casten en rennen/ dodgen/ rollen etc) de GUI is clean, ik ben geen pro-raider en ik heb geen behoefte aan miljoenen getalletjes etc op mijn scherm.

Teso speelt erg lekker weg (smooth en Alles op max op een GTX560TI)
Ik vind het er mooi genoeg uitzien voor een game en ik hoef het komende jaar geen nieuwe videokaart te kopen (3+ jaar en counting voor een midrange kaart is niet slecht) Met de exact zelfde hardware liep SWTOR alleen op low/medium met een hoop compremises wat raar is want het is dezelfde engine.

Ik heb nog geen PVP kunnen proberen, maargoed ik heb dan ook geen haast :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Lipst3r schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:55:
Vandaag ook alle dungeons gedaan met leuk tweakersgroepje! Supermooi gemaakt die dingen!

Voor wat sfeerbeelden, nieuwe update op Tamriel by Lipst3r : http://lipst3rtamriel.tumblr.com/
En even gebeden op de goede afloop. hahaha (@stainD hier ;) ) We zijn door de dungeons geknald! Geen moeite gehad eigenlijk, ook niet in Eden Hollow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bvr1986 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:26:
[...]

En even gebeden op de goede afloop. hahaha (@stainD hier ;) ) We zijn door de dungeons geknald! Geen moeite gehad eigenlijk, ook niet in Eden Hollow.
Haha! Ja die screenshot moet ik er ook nog even tussen zetten! Die was ik vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik zou ze ook hier posten, als je dat al niet doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ambi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ik zou ze ook hier posten, als je dat al niet doet. :)
Ik wou op dat forum maar toen vroegen ze om een of andere code voordat ik kon registreren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ik hoop alleen dat als beter word.
ik word helemaal gek van dat gereload enz quest die bugged zijn erg irri

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
zijn er al veel mensen level 50 en is al beetje bekend wat de end game content is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
e2thaj schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:05:
ik hoop alleen dat als beter word.
ik word helemaal gek van dat gereload enz quest die bugged zijn erg irri
hadden wij gisteren, 3x een dungeon moeten doen omdat de quest bugged was en 1x omdat een mob in de muur verdween en daardoor de boss niet tevoorschijn kwam. Maar al met al verknald dat bij mij niet het plezier wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
MrHarry schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:06:
zijn er al veel mensen level 50 en is al beetje bekend wat de end game content is?
Nog niet lvl 50 maar wat end-game content is is wel duidelijk:

- Nadat je lvl 50 wordt kom je in "veteran mode".
- Je kunt dan 10 Veteran Levels halen, dit duurt per level veel langer dan de gewone levels.

- Je kunt Veteran Dungeons doen (de dungeons die je tijdens het levelen doet maar dan veel moeilijker met lvl 50 mobs en nieuwe paden die openen met nieuwe bosses erin etc.).

- Je kunt de 2 andere campaigns spelen in 'veteran mode', dat houd in dat je die campaign doet met lvl 50 monsters enzo, waarbij het een stuk pittiger is dan een gewone playthrough van een campaign.

- Je kunt in de open pvp zone, cyrodill, spelen, siegeweapons en kastelen overnemen etc, de 3 factions tegen elkaar.

- Je kunt terug naar je homecampaign om achievements enzo te halen, die nu ook in 'veteran mode' is met lvl 50 mobs enzo.

- Eind april komt er een adventure zone, dit is een hele zone bedoeld voor groepen van 4 of 12, daar zitten dan ook 4man instanced dungeons en 12man instanced dungeons in (eso's implementatie van raids).

- Deze contentpatch is bedoelt voor spelers op veteran level 10 en voegt ook weer 2 veteran levels toe (waardoor het totaal dus 12 wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Lipst3r schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:04:
[...]

Ik wou op dat forum maar toen vroegen ze om een of andere code voordat ik kon registreren :S
Ja, dat had ik ook. Ze blijven vragen om een "InvitationCode" vragen. Ik heb mijn oude beta code geprobeerd maar die werkt niet. Ook niets invullen kan niet. Je krijgt staads die vervelende "Invitation not found." melding.
Heeft niemand anders daar last van? Ik heb gegoogled maar niets gevonden met een oplossing.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
bedankt voor je duidelijke uitleg bedankt! :)
iig iets om naar uit te kijken dat ze dus ook dingen doen voor de hogere levels, vondt dat in GW2 zo slecht was ik bijna end game en toen was er niks tot weinig behalve pvp...nog maar even doorspelen dus want ben pas level 14!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Playa del C. schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:57:
[...]
De wereld is inderdaad wel statisch. De servers kunnen (nog) niet allerlei objecten in de wereld laten bewegen, dat is in deze tijd nog het nadeel van MMO's. [...]
Ze zijn van plan om meer dingen interactables te maken en physics te geven. Denk dan aan cups die je kan verslepen en sommige dingen die je in de wereld ziet staan die je instinctief toch wilde oppakken de eerste keer. Dit staat op de planning voor na de Craglorn update.

Oh, en over die Craglorn update. Lees hier en op andere sites vaak dat die in April moet uitkomen, maar dat is niet zo. Even uit de "Future of PTS"-topic:
Q: When do we get to start testing Craglorn?
A: We’re aiming to push the first post-launch content update (which includes Craglorn) to PTS in April. More details to come!
Verwacht maar dat die update ergens eind mei wordt vrijgegeven, afhankelijk van hoe erg de bugs op dat moment nog zijn :P
Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:24:
[...]
- Je kunt de 2 andere campaigns spelen in 'veteran mode', dat houd in dat je die campaign doet met lvl 50 monsters enzo, waarbij het een stuk pittiger is dan een gewone playthrough van een campaign.
[...]
Veteran level monsters. Level 50 monsters zouden veels te makkelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Caelorum schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:28:
[...]

Veteran level monsters. Level 50 monsters zouden veels te makkelijk zijn ;)
Ja klopt inderdaad, maar VL staat toch semi-gelijk aan lvl 50. Was mij ook nog niet helemaal duidelijk of er nog verschil in zit tussen de monsters in campaign mode qua sterkte :? Bijvoorbeeld een VL1 monster en een VL5 monster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
angry joe review van ESO is gepost

YouTube: Elder Scrolls Online Angry Review

helaas komt ESO er niet goed vanaf

heb het spel zelf gekocht gisteren en heb plezier maar het voelt iid als een singleplayer met wat multiplayer maar goed ga nog wel even verder spelen tot mijn oordeel

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
tntkiller schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:52:

heb het spel zelf gekocht gisteren en heb plezier maar het voelt iid als een singleplayer met wat multiplayer maar goed ga nog wel even verder spelen tot mijn oordeel
Noem eens een moderne MMO die niet voelt als "singleplayer met wat multiplayer".
De groupdungeons en pvp is multiplayer en de rest kun je inderdaad solo doen (tot de adventure zone uitkomt die volledig is gericht op groepen spelers), volgens mij is dat in eender welke andere moderne MMO precies hetzelfde en is het weer een kulargument / slechte review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r

Dat is 1 gamer met een youtube kanaal, hij is niet grappig, dom en schreeuwt. Alsof 1 zon kerel bepaald of een game slecht is of niet :p.

Een game is voor iedereen anders, en ja je kan je laten beïnvloeden door anderen, maar ik vind met games zoals dit. Men verwacht veel, maar ook wel erg vaak TE veel. Moeilijke start hoort erbij.

Denk aan dat als je later tegen je kinderen kunt zeggen, papa heeft nog meegemaakt bij TESO, dat hij smiddags niet kon spelen! STEL JE EENS VOOR! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:52:
[...]
Ja klopt inderdaad, maar VL staat toch semi-gelijk aan lvl 50. Was mij ook nog niet helemaal duidelijk of er nog verschil in zit tussen de monsters in campaign mode qua sterkte :? Bijvoorbeeld een VL1 monster en een VL5 monster?
Er zit zeker verschil in. Tenzij ze het ondertussen hebben aangepast is de stap lvl50 -> V1 zo ongeveer vergelijkbaar met lvl45 -> lvl 50 monsters. Vrij groot en echt een mooie uitdaging :)
Toen ik op de PTS van lvl 50 naar V1 ging heb ik er een uur over gedaan om mijn tactieken zodanig te veranderen dat ik niet door elke monster werd afgeslacht.
Overigens met Craglorn komen er nog twee veteran levels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heren, ik vond Oblivion leuk, ik vond Skyrim helemaal geweldig. Heb er meer gigantisch veel tijd in zitten.

Daardoor zit ik te denken aan ESO, ben meer een single player dan echt een groep speler. Is het dan nog leuk om te spelen? En lijkt het uberhaupt een beetje op de gameplay van Skyrim?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Laatst online: 09-09 19:58
Ik vind Angry Joes Review exact wat ik voel, en wat ik al merk. Ik ben nu 42 en de fun is er bijna helemaal uit, gelukkig heb ik nog hoop voor endgame pvp!

Wat ik wel dankbaar voor ben is dat ik niet mijn Scroll of Mara heb gebruikt om te groupen, want dat is echt vreselijk als het nog zo is in de game.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Uiteindelijk ja maar hijs voor mij nog een scroll hehe

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Aangezien ESO addons op Nexus blijkbaar niet onderhouden worden wat erg jammer is lijkt dit een goed alternatief voor degene die zijn addons gemakkelijk wilt beheren:

http://minion.mmoui.com/

Tot nu toe kan ik daar alle addons op terugvinden en heeft een gemakkelijke update functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

Ik heb je site geshared op de guild page :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickDB schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:11:
Aangezien ESO addons op Nexus blijkbaar niet onderhouden worden wat erg jammer is lijkt dit een goed alternatief voor degene die zijn addons gemakkelijk wilt beheren:

http://minion.mmoui.com/

Tot nu toe kan ik daar alle addons op terugvinden en heeft een gemakkelijke update functie.
jup, esoui.com (waar minion van is) is, is in de beta al tot de add-on plek voor ESO gebombardeerd. Sommige add-on makers plaatsen hun spul ook alleen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verderf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:43:
[...]

Ik heb je site geshared op de guild page :)
ah tof thanks! Ik probeer altijd als ik speel tussendoor wat vast te leggen :) Dus ik hoop op dagelijkse updates maar dat kun je niet altijd zeggen! Ook leuk te horen dat mensen het leuk vinden! So ill keep capturing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik vind het lore wise alleen een beetje raar dat je na de main story naar een andere factie gaat. Je gaat de vijand helpen mensen van je eigen factie te vermoorden, de vijand sterke magische wapens geven etc. Ook kijkt niemand van de EB factie raar op dat ik van AD kom. Het voelt niet zo aan zoals meridia zegt het ervaren van de strijd vanuit een ander viewpoint, maar meer zoals je een verrader van je eigen factie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Dan moet je goed luisteren naar wat Cadwell tegen je zegt. Je bent namelijk niet in het "nu" of zelfs maar in de echte wereld. Als ik het goed heb onthouden ben je de herinneringen van Cadwell aan het spelen. Je bent dus niet eens in de echte wereld of zelfs maar in het nu. Lore-wise is alles dus gewoon nog zoals het hoort.

Kan er naast zitten hoor, is namelijk al een paar maand geleden voor mij en heb toen ook niet overal even goed aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik ben op dit moment level 13 en het viel mij gisteravond opeens op dat ik geen main quest meer heb. Kan het kloppen dat er rond dit level weer een gat in de main quest line is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Splendid schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:29:
Ik ben op dit moment level 13 en het viel mij gisteravond opeens op dat ik geen main quest meer heb. Kan het kloppen dat er rond dit level weer een gat in de main quest line is?
Klopt, je krijgt zowel van de main quest als van de mage/fighter guild elke 5 levels een nieuwe quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Kwam ik tegen op Reddit:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/10269602_271663973004522_8302483243274318700_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik snap echt niet wat de ontwikkelaars met "Fit to rule" willen bereiken. Dat is een level 19 quest waarbij je andere quests (met een hoger level) moet doen om verder te geraken. Heel leuk, maar geef het dan ook duidelijk aan. Om de 5 minuten zie ik iemand in de zone chat vragen wat er gedaan moet worden bij deze quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Paar nieuwe craglorn wallpapers (klik voor grote versie)

Afbeeldingslocatie: http://static.elderscrollsonline.com/assets/img/cms/media/blogs/51361962298f364f71ac237c3ea63f37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.elderscrollsonline.com/assets/img/cms/media/blogs/c3ebc29c9d663f822d8663d857531ee4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.elderscrollsonline.com/assets/img/cms/media/blogs/2ded9c723e84c1a9cc05715212559fb3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
En een roadmap voor de komende weken:

Patch van morgen tijdens het ingeplande onderhoud:

- We have fixed issues with several quests that were blocking main quest progression. Those include Crossing the Chasm, Castle of the Worm, and The Army of Meridia.
- We have fixed the issue with Liberation of Northpoint. The quest is now completable.
- We have fixed several issues with Banished Cells that were making it uncompletable.
- We have made many other quest fixes.
- We have implemented many new things to thwart gold farmers, spammers, and botters.

De volledige patchnotes komen nog.

Gepland voor de komende weken:

Missing Bank Slots, Stored Bank Items, and Skill Points – We’re continuing to investigate the issue, and are working on a fix now. As soon as the fix is ready, we will push it out to the live megaservers. Please note: This may result in a second maintenance this week and when we do push the fix, it will not be retroactive. Know that we want to make this right for all impacted—we’re still exploring options to help those who have stored items/gold, and bank slots go missing.

Long Loading Times/Social Lag – Some people have been experiencing long loading times, guild chat lag, and other social systems lag, especially during peak times. We are aware of this and are actively investigating it. As soon as we have a fix, we will push it live.

Dungeon Treasure Chests – Based on feedback, we are changing treasure chests in instanced dungeons so that everyone gets a piece of loot regardless of who opens the chest. This change is currently being implemented and tested internally and will be released in a future patch as soon as it’s ready. Watch the patch notes for the news.

Public Dungeon & Delve Boss Monsters – Also based on feedback, we will be placing a timer on how often you can get loot from public dungeon and delve boss monsters. This timer is shared across all boss monsters in public dungeons and delves. This will not impact loot timers for quest-specific monsters or overworld group bosses. Watch the patch notes for news on when this change will go live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:35:

Also based on feedback, we will be placing a timer on how often you can get loot from public dungeon and delve boss monsters.
Hier wordt ik blij van! En eindelijk die loot in dungeons! Is wel mooi dat die gelijk wordt getrokken nu :)

Vandaag ook weer gezellig met de tweakers dungeons gedaan! Leuke community!

Nieuw update van Tamriel ^^ http://lipst3rtamriel.tumblr.com/

[ Voor 37% gewijzigd door FlyLight3r op 22-04-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik vind het persoonlijk altijd akelig stil in GoT chat :( Zijn er uberhaupt mensen actief in deze chat? Zou het tof vinden om in een guild te zitten die ook flink wat actie vertoont in /g :P Is dit toch de meer single player RPG dan verwacht voor veel mensen?

[ Voor 13% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-04-2014 23:08 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:
Ik vind het persoonlijk altijd akelig stil in GoT chat :( Zijn er uberhaupt mensen actief in deze chat? Zou het tof vinden om in een guild te zitten die ook flink wat actie vertoont in /g :P Is dit toch de meer single player RPG dan verwacht voor veel mensen?
We hebben meer mensen op TS nodig! Gezellig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een ontzettend heerlijke game, ik blijf zeer zeker subbed voor de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens ook fijn als iemand een boss/elite al aan het bevechten is en je zelf minimaal een keer damage doet heb je automatisch de boss ook gekilled als diegene de boss daadwerkelijk killt.

Scheeld weer wachten op een respawn zoals je dat hebt in WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 06:45:
Tevens ook fijn als iemand een boss/elite al aan het bevechten is en je zelf minimaal een keer damage doet heb je automatisch de boss ook gekilled als diegene de boss daadwerkelijk killt.

Scheeld weer wachten op een respawn zoals je dat hebt in WOW.
Ja dit is 3x leuk/handig, maar na een paar dungeons is het wel steeds - ohja ff een pijltje naar die baas schieten - terwijl je barrels checked.
En een dungeon boss hoort toch echt een 'boss' te zijn ;(
Daarbij zijn de respawn tijden enorm verhoogd de laatste tijd, dus als 10 bots een insta kill gedaan hebben en jij komt er net aan waggelen kan je als nog 10 minuten 'wachten' en hopen dat je net op tijd dat pijltje schiet.

Maar hopelijk komt hier allemaal een fix voor (en niet nog meer respawn tijd verhoging.. heb al menig boss overgeslagen omdat het wel ERG lang wachten is geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Alleen op de NA server en niet de EU.
Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Eindelijk eens een goed uiteengezette reactie van één van de game developers/designers die de game zelf ook speelt.
http://forums.elderscroll...f-the-game-address#latest

[ Voor 10% gewijzigd door D33F op 23-04-2014 13:15 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik had echt hoge verwachtingen van ESO ik had gehoopt dat het 'Oblivion/Skyrim online' zou zijn, mooie omgevingen (welke erg plat en statisch aanvoelde in ESO) de quests zijn saai en de beloning was minimaal etc.

Over de jaren aardig wat MMO's gespeeld en geprobeerd en om wat voor reden dan ook ben ik sinds EQ1/EQ2/DAOC(En andere) en daarna WoW en GW1 (GW2 is gewoon saai) weinig tot niets tegengekomen wat me echt aan m'n pc kon vasthouden. Ik speel nu af en toe met vrienden wat Neverwinter online en dat voelt gewoon beter als het om combat gaat, ook de quests zijn wat leuker uitgewerkt en je hebt daar tenminste 'WoW momenten'.

En de combat voelt voor mij persoonlijk gewoon ruk aan in ESO, alsof ik gewoon in de lucht sta te hakken en dit op magische wijze bij mijn 'vijand' aankomt.

Ik heb eerlijk gezegd spijt dat ik ESO gekocht heb, ben tot level 22 gekomen en was het gewoon zat, een hoop dingen die Angry Joe aanhaalt kloppen voor mij, grouping is gewoon ruk en niets geeft je aanleiding om dat te doen buiten bosses die je niet kunt soloen, een paard voor 15 euro extra.. nee bedankt.
En aangezien ik niet echt pvp minded ben is er niets om me in ESO te houden.

Om te zien of het nou aan mij lag dat ESO tegenviel starte ik Skyrim op om te kijken of ik het nou zo fout had, maar nee Skyrim voelt beter, ziet er beter uit, en is gewoon leuker ook al is het maar alleen.

Account aan een vriend gegeven, ik ben er klaar mee even geen mmo's meer voor mij - Dragon Age Inquisition here i come :) .

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 14:31
ok ik geef het op. heb het geprobeerd. spel heeft zeker goede kanten, maar ik erger me dood aan het combat systeem. heb het gevoel dat je nooit iets raakt. ook de bewegingen zijn alles behalve soepel in mijn beleving.. kan me goed voor stellen dat mensen het een goed spel vinden, maar het is niet mijn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
David Regeling schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:28:
Eindelijk eens een goed uiteengezette reactie van een CS medewerker die de game zelf ook blijkt te spelen.
Jammer, Ik kan het niet lezen. Als ik wil inloggen krijg ik wordt mijn username / password niet herkend.
Als ik dan wil registreren heb ik blijkbaar geen geldige invitation code...
Heb jij je tijdens de beta soms geregistreerd bij hun forums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Rochette schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:11:
[...]

Jammer, Ik kan het niet lezen. Als ik wil inloggen krijg ik wordt mijn username / password niet herkend.
Zelfde hier, en lijkt idd op een beta registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Ik ben het niet eens met de opmerkingen dat het combat systeem slecht is.
Ik speel hoofdzakelijk range moet ik wel erbij zeggen, het kan zijn dat het voor close combat anders is, dat weet ik niet.
Als een boss bij mij komt, ben ik meestal kansloos en wordt ik tot pulp gehakt.
Ik vind een van de grotere verbeteringen in deze game dat, anders dan in andere games, de range atack niet "Hitte zoekend" is. Ik bedoel hiermee, dat als ik in Wow, AoC, WaR Aion en noem ze maar op, een pijl of spel naar een tegenstander gooi, deze altijd raak is. Weg lopen of ergens achter een muur gaan staan heeft geen zin: Ik raak hem wel. (En ook anders om: ik kan niets ontwijken.) En dat klopt gewoon niet. Alleen zijn we er allemaal aan gewent en accepteren het.
Bij ESO kun je succesvol weg rollen van een range attack (bij de meeste, bij gif spell geloof ik niet dat het werkt.
Ik vind dit echt supercool. Het geeft mij veel meer het gevoel in gevecht te zijn en een kans om ook grotere bosses te verslaan.
Maar ik ben erg blij met deze verandering. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe andere range spelers dit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
emilestegeman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:13:
[...]
Ja, dit sucks. En ik heb soms best wel eens wat te vertellen daar. (Niet om te schelden als de game plat ligt. Dat is normaal bij het opstarten van een nieuwe MMO. :-( :-(
Als we daarna nu maar een verbetering zien, heb ik daar minder moeite mee. Ik ga wel wat anders doen :)

Weet iemand hier wat de oplossing is? Of, als je wel op het officiële forum kunt komen, zou je daar eens een vraag over kunnen stellen bij support of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Seraphin

Meep?

Eens met Rochette.
Ik snap het commentaar op het combat systeem ook niet zo; ik vind het een verademing dat je (binnen bepaalde grenzen) moet mikken om daadwerkelijk te raken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Wat een negatieve reacties hierboven. Ik denk dat de Angry Joe review toch wel erg veel invloed heeft op veel spelers. Zijn punten zijn in ieder geval voor velen herkenbaar, maar hij overdrijft het wel heel erg, waardoor het spel ineens slecht lijkt (5/10) en mensen het opgeven. Vind ik onterecht, ik zou het in deze staat in ieder geval een 8/10 geven, maar ik verwacht dat het over een paar maand 9/10 wordt. Als ik het omdraai is er wat mij betreft in ieder geval gewoon geen 'betere' MMO op dit moment, ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.

Ik heb zelf in het spel nog geen enkele serieuze bug gehad. Het ligt ook aan mijn playstyle, want ik ben ranged en solo en dat is blijkbaar de minst problematische manier om het spel te spelen.
Dungeons met vier man ging ook vrij soepel, maar daar merkte ik wel zo nu en dan iets van het 'phasing' probleem. Sommige groepsleden leken offline of waren even onzichtbaar, maar alsnog haalden we het eind van de dungeon gewoon allemaal. Je kon alleen soms niet zien hoeveel health iemand had. Ik ga er ook vanuit dat dit soort dingen op korte termijn nog worden aangepakt.

Ik was ook bij de launch van GW2 (Guild Wars 2) en vond dat spel op zich leuk, maar GW2 heeft weinig goede endgame content wat mij betreft. Dat lijkt bij ESO juist het sterke punt te worden met 12 man dungeons, adventure zones, veteran levels en de PvP in Cyrodill.

Ik ben een groot voorstander van een subscription fee voor MMO's. Het zorgt als het goed is voor meer kwaliteit en betere support. Als dit niet waar blijkt te zijn, zal ESO in iedere geval heel snel stoppen of f2p worden, maar daar ga ik niet vanuit. Het zal in ieder geval héél interessant worden na de eerste maand. Ik denk dat een groot deel van de huidige spelers dan niet meer gaat spelen. Daar zijn ook voordelen aan, namelijk minder mensen in het spel en op het forum die negatief zijn over het spel en minder druk op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Rochette schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:11:
[...]

s it’s now two and a half weeks since we officially launched on April 4, I think it’s a good time to bring everyone up to date on The Elder Scrolls Online service, maintenance windows, and what we’re doing to add content, make the game better, and address some issues that are near and dear to the community.

First and foremost, please know that we are doing everything we can to combat the gold spammers and bots – especially ones that “camp” dungeon bosses – that you see in game. I play the game every day; I see them too, and yes, they drive me crazy. We have had a daily running battle with them ever since the game launched – moving them from global chat, to in-game email, to creating bogus guilds and inviting players – and we continue to take measures to keep them away from players, even when it isn’t always apparent that we are. Most of the battle has been on the back end of the game – we regularly ban accounts involved in spam and bot activity – our teams are working on better systems to identify those accounts and characters that are doing black market activities, and we’re also working on some game feature refinement to make it harder for them to acquire gold in the first place. Fighting black market activity like gold selling spam and farming bots is a marathon, not a sprint, but we will do whatever we can to reduce their impact on the game.

The scope of the black market activity accounts for up to 85% of Customer Service emails/calls. Because of this huge influx of contact relating to this one issue, our CS team has been slower to react to other problems than planned – our sincere apologies if you have been held up for a long period of time waiting for CS to respond to you. Again, our goal is to keep this activity away from you so you don’t have to contact Customer Service in the first place.

Also very visible was last week’s gold “duping” (duplication) bug – where players could manipulate stacks of items in their inventory to create copies. We fixed the problem and banned the accounts of the worst offenders And yes, we erroneously caught up some legitimate accounts in that ban, for which we apologize – all erroneously banned accounts were reinstated within about 8 hours. Contrary to some reports, exploitation of this bug did not result in destabilizing the ESO economy in any way. We did turn off guild banks to limit the spread of the problem, but that was only until we put up a new version of the game that fixed the exploit later that evening.

All of these fixes have resulted in several more maintenance periods than we planned for – we know that everyone wants to play the game and hates downtime – but please be aware that every time we take down the servers for maintenance, it is either to fix a problem or put up an update that makes the game better. We are working on shortening the length of maintenances, this will get better over time.

So, here’s the list of our more prominent fixes since launch, as well as info about ongoing support that we’re doing for ESO:
Fixed the bug where a small percentage of players lost their expansion bank slots.
Fixed quest-blocking bugs, especially ones in Coldharbour, that prevented players from completing either a main quest step, or the Coldharbour zone.
Fixed many other quest bugs not related to the above where items/NPCs didn’t spawn properly.
Fixed the Greenshade (Aldmeri Dominion zone) problem, which caused the zone to crash every few hours. This one was fixed on 4/4, but was a problem during early access.
Fixed two dupe issues: the above one involving stacked items, and another (on a much smaller scale) involving crafting hireling emails.
Put many back-end fixes and procedures in place to block black market gold farmer activity.
We still have much to do – there still other quest problems on our fix list, most of them involving the situation where they become “de-synched” from the zone and don’t spawn their items or NPCs properly. We are in process of putting up our first major update to the game on our Play Test Server (PTS), which includes many updates to the game, including class and weapon ability tweaks, content fixes, and updates to almost all game systems. It also contains our new end-game Adventure Zone, Craglorn, with Veteran content aimed at 4 and 12-man groups. So stay tuned for PTS patch notes for all the other fixes that we’ve been working on. This is a major update to the game, so it will be on PTS for at least a week or 10 days for testing before we take it live.

We’re working on fixing problems, we’re combatting black market gold farmers, and we have a hefty new patch coming shortly. ESO is already an awesome game, and it will only get better from here. Thanks for your patience and support, and I’ll see you in Tamriel. - Matt
emilestegeman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:13:
[...]

Je moet per mail een activation code hebben gehad.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Gebeurd er eigenlijk iets op de GoT guild site? Of is dit forum meer het communicatie middel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:42:
[...]

Ik had echt hoge verwachtingen van ESO ik had gehoopt dat het 'Oblivion/Skyrim online' zou zijn, mooie omgevingen (welke erg plat en statisch aanvoelde in ESO) de quests zijn saai en de beloning was minimaal etc.

Over de jaren aardig wat MMO's gespeeld en geprobeerd en om wat voor reden dan ook ben ik sinds EQ1/EQ2/DAOC(En andere) en daarna WoW en GW1 (GW2 is gewoon saai) weinig tot niets tegengekomen wat me echt aan m'n pc kon vasthouden. Ik speel nu af en toe met vrienden wat Neverwinter online en dat voelt gewoon beter als het om combat gaat, ook de quests zijn wat leuker uitgewerkt en je hebt daar tenminste 'WoW momenten'.

En de combat voelt voor mij persoonlijk gewoon ruk aan in ESO, alsof ik gewoon in de lucht sta te hakken en dit op magische wijze bij mijn 'vijand' aankomt.

Ik heb eerlijk gezegd spijt dat ik ESO gekocht heb, ben tot level 22 gekomen en was het gewoon zat, een hoop dingen die Angry Joe aanhaalt kloppen voor mij, grouping is gewoon ruk en niets geeft je aanleiding om dat te doen buiten bosses die je niet kunt soloen, een paard voor 15 euro extra.. nee bedankt.
En aangezien ik niet echt pvp minded ben is er niets om me in ESO te houden.

Om te zien of het nou aan mij lag dat ESO tegenviel starte ik Skyrim op om te kijken of ik het nou zo fout had, maar nee Skyrim voelt beter, ziet er beter uit, en is gewoon leuker ook al is het maar alleen.

Account aan een vriend gegeven, ik ben er klaar mee even geen mmo's meer voor mij - Dragon Age Inquisition here i come :) .
Ok doei! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:27:
Ik ben het niet eens met de opmerkingen dat het combat systeem slecht is.
Ik speel hoofdzakelijk range moet ik wel erbij zeggen, het kan zijn dat het voor close combat anders is, dat weet ik niet.
Als een boss bij mij komt, ben ik meestal kansloos en wordt ik tot pulp gehakt.
Ik vind een van de grotere verbeteringen in deze game dat, anders dan in andere games, de range atack niet "Hitte zoekend" is. Ik bedoel hiermee, dat als ik in Wow, AoC, WaR Aion en noem ze maar op, een pijl of spel naar een tegenstander gooi, deze altijd raak is. Weg lopen of ergens achter een muur gaan staan heeft geen zin: Ik raak hem wel. (En ook anders om: ik kan niets ontwijken.) En dat klopt gewoon niet. Alleen zijn we er allemaal aan gewent en accepteren het.
Bij ESO kun je succesvol weg rollen van een range attack (bij de meeste, bij gif spell geloof ik niet dat het werkt.
Ik vind dit echt supercool. Het geeft mij veel meer het gevoel in gevecht te zijn en een kans om ook grotere bosses te verslaan.
Maar ik ben erg blij met deze verandering. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe andere range spelers dit ervaren.
Yep ik vind dit geweldig! geeft ontzettend veel dynamiek en het gevoel dat je meer controlle hebt over de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
emilestegeman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:18:
Gebeurd er eigenlijk iets op de GoT guild site? Of is dit forum meer het communicatie middel?
Denk dat de meeste communicatie hier plaats vind, meeste mensen zijn ook nog aan het levelen en ik gok dat als mensen eenmaal max level zijn dat het dan wat actiever word in vorm van events en what not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Verderf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:13:
[...]

[...]

Je moet per mail een activation code hebben gehad.
@ Asta Project: Thanks. Dat is idd een goed stuk en heel prettige te weten dat ze niet zomaar wat doen en ook echt mee gamen. :)

Ik heb eeb activatio (Beta) code van een vriend gehad. Maar ik heb net via support een email aan hun gezonden, dus ik denk dat het allemaal goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:28:
Eindelijk eens een goed uiteengezette reactie van een CS medewerker die de game zelf ook blijkt te spelen.
Matt Firor is geen CS medewerker, maar een game designer/producer. Zie ook zijn Wikipedia artikel: Wikipedia: Matt Firor
[...]August 1, 2007, Matt was hired by ZeniMax Media Inc., parent company of Bethesda Softworks, to head ZeniMax Online Studios. Firor is currently the president of ZeniMax Online and running the division. He and his team are working on The Elder Scrolls Online.[1][...]

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 23-04-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Ik bedacht net nog een positief onderdeel van hun (nieuwe) combat system:
Angry Joe (soms best wel lollig) klaagt er over dat je niet goed kun samen spelen en dat je niet low levels kunt helpen. Ik vind dat juist geweldig!
Niet goed samen spelen in de game? dat gaat prima. Allen zijn er solo dungeons. daar gaat dat niet. Loot is ook geen probleem, omdat iedereen wat krijgt. Niets rollen voor een item, geen ninja looters en dus geen ergernis of ruzie. Gisteren zag ik iemand met 4 level 6 spelers lopen (multi casting) en dat gaat dus ook niet werken, haha.
Geen low levels kunnen helpen? prima. Als mijn vriend ook wil spelen, en ik wil hem helpden, dan start ik toch een nieuwe character? dat is pas leuk samen spelen. :)
Geen gezeur van luie spelers die lopen te vragen of je hun wilt helpen levelen... Prima, daar hebben ze goed over nagedacht vind ik :)
Vooral zo doorgaan!
Als je het verhaal van Angry Joe goed leest kun je tegenover elke negatieve opmerking van hem een positieve opmerking plaatsen. 2 weken geleden was de game wereld te klein, zo goed vond hij ESO, en nu niet meer? Maar hij blijft wel grappig van tijd tot tijd. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik vind hem op sommige stukken ook erg overdrijven, maar over het party gedeelte heeft hij echt wel gelijk over. andere mensen niet kunnen helpen omdat ze in een andere phase zitten is gewoon echt heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

prutser001 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:42:
[...]

Misschien is dat wel echt het hele verschil.
Want ik het juist echt hele slechte tot geen verwachting van ESO en dacht altijd.. je moet van zo'n game geen online spel maken.

En ben het geweldig gaan vinden toen de beta kwam en met de release nog meer.

Heb ook zo wat Alle MMO's gespeeld, ook koreaanse en ook wat tig uren neverwinter maar momenteel trekt ESO mij echt het meest.

En ik vermoed dat het aspect van hoeveel je er van verwacht best erg meebeslist als het uit komt of je het wat vind of niet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik denk dat mensen inderdaad teveel de verwachting hadden dat dit skyrim zou zijn met meer mensen, tja in een MMO loop je gewoon tegen bepaalde beperkingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Rochette schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:46:
Ik bedacht net nog een positief onderdeel van hun (nieuwe) combat system:
Angry Joe (soms best wel lollig) klaagt er over dat je niet goed kun samen spelen en dat je niet low levels kunt helpen. Ik vind dat juist geweldig!
Niet goed samen spelen in de game? dat gaat prima. Allen zijn er solo dungeons. daar gaat dat niet. Loot is ook geen probleem, omdat iedereen wat krijgt. Niets rollen voor een item, geen ninja looters en dus geen ergernis of ruzie. Gisteren zag ik iemand met 4 level 6 spelers lopen (multi casting) en dat gaat dus ook niet werken, haha.
Geen low levels kunnen helpen? prima. Als mijn vriend ook wil spelen, en ik wil hem helpden, dan start ik toch een nieuwe character? dat is pas leuk samen spelen. :)
Geen gezeur van luie spelers die lopen te vragen of je hun wilt helpen levelen... Prima, daar hebben ze goed over nagedacht vind ik :)
Vooral zo doorgaan!
Als je het verhaal van Angry Joe goed leest kun je tegenover elke negatieve opmerking van hem een positieve opmerking plaatsen. 2 weken geleden was de game wereld te klein, zo goed vond hij ESO, en nu niet meer? Maar hij blijft wel grappig van tijd tot tijd. :) :)
Ik heb moeite om je post serieus te nemen, het is een M M O waarbij de social aspecten centraal MOET staan, '' Niet goed samen spelen in de game is NIET prima, hoe kan je dat in godsnaam zeggen? Denk je dat de dingen die hij laat zien in zijn video alleen maar is voor hem en dat niemand anders er last van heeft? Kom op man. Dat je alleen je vriend wilt of kan helpen met low leven, maak je een nieuwe char aan... really?? Ten eerste dat kan dus niet door phasing, ten tweede, laat je dus je vriend wachten tot jij een char hebt op dezelfde quest en zorgen dat je niks anders anders hebt? Volgens mij denk je niet goed na over wat je zegt, want wat jij probeert te doen zal dus NIET lukken.

Hij heeft altijd al kritiek geleverd over het feit dat alles te ver uit elkaar ligt zonder een mount, zeker in pvp. Al zijn punten van kritiek is waar, elke aspect, het viel mij ook op dat npcs 1v1 zaten te doen en er ongeveer 10 stonden toen een deel van Devons Watch werd aangevallen..

Is het een slechte game, nee, maar het is ook geen goede game, een 5 is misschien te laag maar hoger dan een 6 kan je niet geven met hoeveel er mis is, wel denk ik dat het kan groeien naar een 7 of 8, maar hoger, echt niet, als iemand die games vanaf zijn 8ste heeft meegemaakt verwacht ik wel iets, en ben ik niet zo simpel te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik blijf erbij, het is en blijft een leuke Inventory Simulator. :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
JinShepard schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:05:
[...]

Ik heb moeite om je post serieus te nemen, het is een M M O waarbij de social aspecten centraal MOET staan, '' Niet goed samen spelen in de game is NIET prima, hoe kan je dat in godsnaam zeggen? Denk je dat de dingen die hij laat zien in zijn video alleen maar is voor hem en dat niemand anders er last van heeft? Kom op man. Dat je alleen je vriend wilt of kan helpen met low leven, maak je een nieuwe char aan... really?? Ten eerste dat kan dus niet door phasing, ten tweede, laat je dus je vriend wachten tot jij een char hebt op dezelfde quest en zorgen dat je niks anders anders hebt? Volgens mij denk je niet goed na over wat je zegt, want wat jij probeert te doen zal dus NIET lukken.

Hij heeft altijd al kritiek geleverd over het feit dat alles te ver uit elkaar ligt zonder een mount, zeker in pvp. Al zijn punten van kritiek is waar, elke aspect, het viel mij ook op dat npcs 1v1 zaten te doen en er ongeveer 10 stonden toen een deel van Devons Watch werd aangevallen..

Is het een slechte game, nee, maar het is ook geen goede game, een 5 is misschien te laag maar hoger dan een 6 kan je niet geven met hoeveel er mis is, wel denk ik dat het kan groeien naar een 7 of 8, maar hoger, echt niet, als iemand die games vanaf zijn 8ste heeft meegemaakt verwacht ik wel iets, en ben ik niet zo simpel te vermaken.
Ok goed punt. Ik begrijp wat je bedoeld. Waar ik aan dacht is de high level die een low level even snel door de game heen helpt. Ik erger mij daar wel eens aan. Moet ik niet doen, weet ik. Dat moeten ze zelf maar weten. Als je zelf nog low level bent, kun je even wachten op je vriend. Ik wacht op een vriend tot hij tijd heeft en ik ga een nieuwe character maken. Ik zal wel merken of het werkt of niet :)
Het vele lopen vind ik niet erg. Ik heb wel een mount, maar die is meer voor de bag slots. Ik vind de mount die ik heb erg langzaam. Lopen gaat bijna sneller. Bovendien ren ik wel, dat ben ik gewent uit o.a. wow. daar moest ik rennen tot levl 40. En als ik ren zie ik de diverse mats sneller endan pik ik onderweg nog wel wat ore, herbs of jute mee.
Ik speel de game heel anders dan jij, dat blijkt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik moet zeggen, dat ik op mijn pace(ben nu pas net level 17, ivm andere verplichtingen) ik niet echt de problemen heb die andere hebben.

M.u.v Grey screens(videokaart licht brak) en Infinite loading screens.

Ook heb ik al zeer veel PvE gedaan, dus dat daar geen mensen voor te porren zijn snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
Ik ben TESO nu een kleine week aan het spelen en ik vind het geweldig! Alles is gewoon lekker anders ten op zichte van WoW/SWToR (en daar houdt mijn MMO ervaring ook wel een beetje op). Een actief combat systeem, maar een aantal skills waaruit je kunt kiezen om mee te vechten, crafting etc. Het meest is natuurlijk gewoon ESO, en dat heb ik nooit echt gespeeld. Dus voor mij is het een verademing :)

Ik ben tot nu toe een paar keer een bugged Q tegengekomen die na een relog opgelost waren. Bots kom ik eigenlijk nooit tegen, ik ben ze volgens mij 1 keer tegengekomen en dat was op de eerste speeldag.

Phasing probleem ben ik ook tegen gekomen maar dit heb ik opgelost door te teleporteren naar die persoon. Al heb ik dit pas een keer kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach troost je Bjosrn89, ik heb nu 3 chars die geen van allen de level 10 hebben gehaald. De char die ik nu gebruik en bij ga blijven is een lvl 6 bow sorceror ^^ Ik merk ook niet echt veel van de problemen die hier worden gemeld, maar dat is deels ook omdat ik veel solo speel en eventuele hardware issues al in de PTS zijn opgelost.

Bots ben ik nu 1 keer tegengekomen op de US servers. Niet zo'n groot probleem want zag er de lol wel van in om de bot software van slag te maken ^^
Gold spammers waren wel vervelend, maar heb gewoon zone chat uitstaan. Die is zelfs zonder de spammers niet van niveau dus ik mis er totaal niets aan.

*edit*
On a different note: het lijkt er op dat ze de eigen aangegeven niet zo strikte deadline van Craglorn toch nog gaan halen en verwacht dus dat deze in de tweede helft van mei uit gaat komen.

[ Voor 44% gewijzigd door Caelorum op 23-04-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:37:
[...]

Klopt, je krijgt zowel van de main quest als van de mage/fighter guild elke 5 levels een nieuwe quest.
Indeed... had hieromtrend ook een schrik gepakt. Maar bij level 11 was de profeet er weer :D

Van de guilds wist ik het niet zeker, maar vermoede het wel.
Is het eigenlijk mogenlijk (niet dat ik dat wil) om met de 2 guilds te joinen ? (fighters & Mage)
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ja je kan undaunted mage en fighter allemaal joinen, zou 't gewoon doen, geeft je gold en exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Thommiie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:17:
[...]

Indeed... had hieromtrend ook een schrik gepakt. Maar bij level 11 was de profeet er weer :D

Is het eigenlijk mogenlijk (niet dat ik dat wil) om met de 2 guilds te joinen ? (fighters & Mage)
Yup, is geen probleem. Zit zelf nu ook bij de Fighter en Mage guild.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Thommiie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:17:
[...]

Je kan ook lid worden van undaunted. Dat is een beetje verborgen guild die zich vooral ophoud in kroegen.
Door hun quests te doen (bij alle guilds kun je dat doen) kun je skill points bij hun kwijt waar je weer best aardige spells voor terug krijgt.
Voordeel van de undaunted is dat je blijkbaar doordat je lid van hun guild bent en genoeg quests voor ze hebt gedaan, in alle 3 de level 12 dungeons mag komen. Heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Caelorum schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:34:
[...]

Matt Firor is geen CS medewerker, maar een game designer/producer. Zie ook zijn Wikipedia artikel: Wikipedia: Matt Firor

[...]
Ok goed om te weten, ik zal het gelijk even aanpassen, bedankt!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik denk dat zij die ESO spelen met de verwachting dat het vergelijkbaar is met Skyrim, diegenen zijn die veel kans hebben om teleurgesteld te worden (behalve dan de echte lore fanaten misschien).
ESO is geen Skyrim. Het heeft wat raakvlakken kwa lore en nog wat dingetjes/mechanismen, maar het is niet de supergame die (een gemodde) Skyrim wel is.

Ik speel ESO niet met die verwachting. In tegendeel, voor de release zei ESO me bitter weinig (vnml. afgaande op Youtube videos). Ik had echter zin in een andere MMO en heb het dus toch gekocht en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was en speel het nog steeds met veel plezier. Grafisch valt het veel beter mee dan verwacht. Het is een mooie wereld en dat vind ik heel belangrijk, de quests zijn veel interessanter dan in menig ander MMO en de combat is leuk en interessant (mocht weliswaar ietsje vloeiender wat mij betreft). Ikzelf heb nog geen last gehad van echt ernstige bugs. Ik doe het weliswaar op mijn gemak. Ik heb 8 alts en de hoogste is mijn Nightblade healer die net 13 geworden is. Op dit ogenblik, wat ik misschien het meest jammer vind is dat world PvE mobs (ik heb het niet over dungeons) wat mij betreft een flink stuk moeilijker hadden gemogen en de AI mag ook vele malen beter. Momenteel heb ik nog steeds geen enkele character attribute toegewezen aan mijn Nightblade/healer gewoonweg omdat ik nauwelijks dood ga in world PvE (en ik schrijf dit niet om op te scheppen, want ik ben helemaal geen ervaren MMO'er). Ook heb ik ondertussen alle klasses geprobeerd en geen enkele heeft echt moeite met world PvE en dat vind ik wel wat jammer.

Ik heb me tevens door Angry Joe's review geworsteld. Wat kan die kerel enerverend schreeuwen (nog erger om aan te horen dan de dialoog van de bankier in Daggerfall), Er zijn een aantal dingen die hij aanhaalt die voor mij herkenbaar zijn en dus vind ik wel dat hij in sommige punten gelijk heeft en in andere dan weer niet, maar de manier waarop hij het presenteert is gewoonweg onnodig "over the top" aandachttrekkerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ambi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:55:
knip

Ik heb me tevens door Angry Joe's review geworsteld. Wat kan die kerel enerverend schreeuwen (nog erger om aan te horen dan de dialoog van de bankier in Daggerfall), Er zijn een aantal dingen die hij aanhaalt die voor mij herkenbaar zijn en dus vind ik wel dat hij in sommige punten gelijk heeft en in andere dan weer niet, maar de manier waarop hij het presenteert is gewoonweg onnodig "over the top" aandachttrekkerij.
Dat is denk ik zijn charme :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Het is volgens mij net door zijn manier van presenteren dat hij zo populair geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ashtaria schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:34:
Het is volgens mij net door zijn manier van presenteren dat hij zo populair geworden is.
Het geschreeuw word ook pas echt leuk als je het met hem eens bent en je opzoek bent naar een leuke rant van een slechte game. Zo vind ik zijn review van Rambo wel leuk:
YouTube: Rambo: The Video Game Angry Review

Als je het daar integen niet met hem eens ben (zoals met zijn review over ESO) dan word het geschreeuw alleen maar irritant.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

ESO en spelen met vrienden gaat niet echt samen, zo begrijp ik. Goed gezien je maandelijks moet betalen was dat sowieso geen succes geworden, maar jammer is het wel. Hopelijk kunnen we GW2 blijven spelen en gaan ze daar nog wat doen met WvW en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:11
TheNephilim schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:59:
ESO en spelen met vrienden gaat niet echt samen, zo begrijp ik. Goed gezien je maandelijks moet betalen was dat sowieso geen succes geworden, maar jammer is het wel. Hopelijk kunnen we GW2 blijven spelen en gaan ze daar nog wat doen met WvW en dergelijke.
We missen je in Dota 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Goed, nu het gejank over bugs enzo hier eindelijk een beetje afneemt... >:) (hopelijk)

Iemand zinnes om vanavond de eerste Dungeon te spelen ?
Ben met caracter Thommiie I sinds gisteren Level 12 (Dark Elf - Sorcerer) en ben wel heel erg benieuwd naar de dungeons.. Funaral grotto ofzo is de eerste zeker ? :9~

Ik zit ook in de tweakersguild eveneens thommiie

Misschien ook eens een goede gelegenheid om teamspeak es te testen....
*O*

edit: Ik zit in in Daggerfall Convenant :D

[ Voor 4% gewijzigd door MyPhanTomMind op 23-04-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Thommiie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:56:
Goed, nu het gejank over bugs enzo hier eindelijk een beetje afneemt... >:) (hopelijk)

Iemand zinnes om vanavond de eerste Dungeon te spelen ?
Ben met caracter Thommiie I sinds gisteren Level 12 (Dark Elf - Sorcerer) en ben wel heel erg benieuwd naar de dungeons.. Funaral grotto ofzo is de eerste zeker ? :9~

Ik zit ook in de tweakersguild eveneens thommiie

Misschien ook eens een goede gelegenheid om teamspeak es te testen....
*O*
Misschien handig om je Alliance te vermelden. Cross Alliance spelen werkt namelijk niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

ChojinZ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:57:
[...]

Misschien handig om je Alliance te vermelden. Cross Alliance spelen werkt namelijk niet.... :(
ofcource 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Zolang het gezeik over het gejank daarmee ook afneemt en we een open discussie kunnen voeren over zowel de leuke als minder leuke aspecten van ESO zul je bij mij welkom zijn.

Zelf heb ik voldoende plezier in het spel en vind ik het qua gameplay over het algemeen goed in elkaar zitten. Hoe ZOS hun customer support benadert vind ik dan weer om te janken, maar kennelijk mag dat niet benoemd worden in dit topic zonder dat er over gehuild wordt.

Om toch constructief te blijven en niet te blijven steken in gemekker op anderen, heb ik wat dingen verzameld waarvan ik denk dat het de game nog beter kan maken (alvast in het Engels, want ik denk dat ik dit nog ga posten op het suggestions forum of via ingame tickets).

Wat zouden jullie b.v. vinden van:

Alchemy
Include some sort of history / documentation of ingredients that you tried to mix and didn’t result in a potion. This will prevent a player from wasting ingredients by trying the same combination more than once (without having to resort to external parties to check ingredient properties).

Add the ability to grind ingredients into colorants that can be used by armor crafters to customize their created gear (or alternatively; allow colorants / paints to be used by anyone on existing gear). This will increase economic activity, and will offer an alternative benefit of Alchemy besides potions.

Enchanting
Add the ability to enchanters to deconstruct not just glyphs, but also gear that has an enchantment in the hopes of regaining a rune.

Obtaining Aspect runes seems to form a serious bottle neck in advancing this profession; would there be any way to influence the type of rune created from deconstructing, or maybe an option to “transmute” Essence runes (of course at a cost in either quality downgrade, amounts of materials necessary, or just plain gold).

Inventory Management
Enable switching from your own bank to (different) guild banks or vice versa without having to leave the menu and talk to banker again.

Could the filter & sorting options be expanded to allow sorting / filtering by slot and/or armor (weapon type and possibly trait? For instance, I would like to list all heavy armor chest armors close together, or all my gear with the “Sturdy” trait. This makes it a whole lot easier to identify redundant pieces you wanted to save to research the trait.

Speaking of researching traits… This is the main reason why my bank / inventory is clogged up with otherwise useless items. It would be great if we could queue our researches. For instance, I can put a maximum of, say, 5 items to be researched in queue, which would start automatically once the previously queued research is completed. To balance this a bit, you could organize it in such a way that all queued items are destroyed immediately (thus cleaning up your inventory), and are permanently lost if the player decides to interrupt / cancel the research queue. Allowing this queue would also immediately solve another annoyance I’ve experienced; not being able to log in and start a new research because the server is offline.

Economy
The transaction cost of the guild stores is way too high. The current total cost is 25% of the transaction value, this seriously hampers player interaction / economic activity. I understand the need for gold sinks in an MMO, but please use bag / bank slots, mounts and other “one-off” expenses. In my view, 5% total transaction cost (listing fee and sales tax) should be the maximum for guild stores.

The same applies for postage; I’ve seen COD postages easiliy make up 10-20% of the economic value of the sent items, this should be 2 to 5% maximum. (In my mind it should also be lower than that of guild store cuts, to reward the seller for going through the hassle of actively finding a buyer).

A nice addition to guild stores would be the option to place buy orders. So for instance I would be able to place an order to X amount of Hemming for Y gold, sellers browsing the guild store could then decide to (partially) fill that order until the X amount has been met. Of course this could be subjected to Guild Store fees, such as an up-front payment of a percentage of X times Y. Again; this fee should not be as excessive as the current levels, 5% would sound reasonable to me.

(I personally would not advocate adding automated functionality that matches outstanding buy & sell orders, but I guess it would be a feature that would be welcomed by many).

Social / Interaction
Add ability to link skills in chat. This will make it easier to mention certain useful skills to others, and to show what it does. I’ve already seen too many chats about “that one skill in that particular tree, you know, the thing that does the thing if you fight things”.

Add ability to form cross-faction guild parties for PVE dungeons. Since guilds are already cross-faction anyway, it would enhance the sense of belonging to your fellow guild members if you can group with them, without having to figure out who’s in which alliance all the time.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Je hebt een paar sterke punten! Ik ben het zeker eens met die economy! :D Hopen dat ze het doorgrondig lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie post, kan het zeker vinden met al je punten opzich.

Met name je punt over alchemy XD ik heb volgens mij wel tig keer dezelfde ingredients totaal gemixt zonder uitkomst :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricmaniac schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:33:
Mooie post, kan het zeker vinden met al je punten opzich.

Met name je punt over alchemy XD ik heb volgens mij wel tig keer dezelfde ingredients totaal gemixt zonder uitkomst :P
Same here. Het tonen van de recepten leek mij een open deur. Blijkbaar dus niet....

Ow, en wat ik ook graag zou zien veranderen: De penalty die je krijgt bij het doodgaan van je karakter. De penalty die je nu krijgt vind ik veels te licht. Het motiveert mij niet heel erg om in leven te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:32
Het sterkste punt van game vind ik het skill systeem. Ik kan elk moment tussen tank, healer en dps wisselen. Zodat je niet constant dezelfde speelstyle hebt. Haalt ook het gevoel weg een andere klasse te willen spelen (gras is groener...).

De zwakke punten vind ik toch de sociale aspecten en de VR zones. Met vrienden spelen wordt vaak belemmerd door phasing. Ook zou ik graag bijvoorbeeld andere spelers met brute armor willen inspecten om te zien wat voor armor het is, of hun skills te bekijken. De VR zones vind ik tot nu toe weinig toevoegen. Heb er eentje helemaal doorgespeeld. Het is ietjes uitdagender maar het voelt nog steeds als 1-50 aan maar dan zonder bots/goldsellers en minder drukte. Veel mensen grinden tot VR10 omdat het veel sneller is en ze geen zin hebben om 3x te levelen. Wat ik kan begrijpen, en daarom de game het misschien ook niet voor mij is. Omdat ik meer van de moeilijke end-game progressie met vrienden ben.

Als ik een maand gewacht had zou ik ook positiever zijn geweest, omdat ik dan een aantal progressie blokkerende bugs zou hebben vermeden. Als je gewoon niet verder kunt dan is dat frustrerend (4 dagen hier). En daar mag best iets van gezegd worden. Wees blij dat je niet tegen deze problemen aanloopt. Omdat mensen deze bugs op de forums rapporteren ('zeiken') worden ze gefixed door ZOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Haha, ja die voor Alchemy is/was wel naar. Ik had zelf al geleerd van Skyrim (veeeel mats daar nodeloos verloren), dus zelf speel ik "vals" door alleen potions te brewen m.b.v. alchemy guides. Maar ja, dat voelt toch een beetje flauw (en alt-tab is ook gedoe in ESO).

Ik verwacht wel dat daarbij wordt gesteld dat dit nou eenmaal is hoe alchemy werkt in het Elder Scrolls universum. Maar anders dan bij een single player betekent het verlies hier van mats iets voor je positie t.o.v. de wereld, en dat vind ik dan wel belangrijk.

Qua doodgaan; aan de ene kant met je eens dat de penalty vrij laag is (ik heb b.v. zoveel soul gems dat ik altijd direct kan resurrecten), aan de andere heb ik wel het gevoel dat de durability van items vrij rap omlaag gaat. Repair costs zijn ook flink. Ik heb mezelf zelfs aangeleerd om nooit gear te repairen; als het onder de 50% durability komt craft ik iets nieuws of vervang het op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Seraphin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:47:
Haha, ja die voor Alchemy is/was wel naar. Ik had zelf al geleerd van Skyrim (veeeel mats daar nodeloos verloren), dus zelf speel ik "vals" door alleen potions te brewen m.b.v. alchemy guides. Maar ja, dat voelt toch een beetje flauw (en alt-tab is ook gedoe in ESO).

Ik verwacht wel dat daarbij wordt gesteld dat dit nou eenmaal is hoe alchemy werkt in het Elder Scrolls universum. Maar anders dan bij een single player betekent het verlies hier van mats iets voor je positie t.o.v. de wereld, en dat vind ik dan wel belangrijk.

Qua doodgaan; aan de ene kant met je eens dat de penalty vrij laag is (ik heb b.v. zoveel soul gems dat ik altijd direct kan resurrecten), aan de andere heb ik wel het gevoel dat de durability van items vrij rap omlaag gaat. Repair costs zijn ook flink. Ik heb mezelf zelfs aangeleerd om nooit gear te repairen; als het onder de 50% durability komt craft ik iets nieuws of vervang het op een andere manier.
Hm, alt-tab werkt bij mij juist zeer perfect en volgens mij is dat heel bewust zo ontworpen. Ik kan in ieder geval zonder wachten of rare effecten van het spel naar elk ander window gaan en weer terug.

Ik heb ook nog nooit een armor gerepaired inderdaad. De armor is niet echt nodig en er komt genoeg nieuwe gear langs. Indien nodig heb ik inderdaad zelf ook eens iets gecraft. Repair-kosten zijn wel hoog en ik doe wel mijn best om niet dood te gaan, ook al zijn er niet veel nadelige gevolgen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Alt-tab doet't prima, ook windowed spelen, zo doe ik mijn research op 't werk ;)
Je kan echt verkleinen tot 100x100 ofzo en dat gaat perfect. Kan je mooi crafting een beetje doen om de paar uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg gisteren maar slecht EEN uurtje kunnen spelen ivm werk :P Ik ben mooi mijn Emperial paardje aan het levelen, elke dag even voeren op het moment 22% speed. Ook mijn bags vergroot, de volgende bag upgrade gaat mij 11K Gold kosten Yikes!

Iemand een tip hoe ik de bag ruimte van het paard kan benutten? ik had begrepen dat je paard ook bag space had, maar nog niet gevonden hoe ik dit kan activeren, het word iedergeval niet weer gegeven in de inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die bag ruimte kan je kopen in de stal en wordt gewoon opgeteld bij je inventory space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk! dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

CT schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:00:
Alt-tab doet't prima, ook windowed spelen, zo doe ik mijn research op 't werk ;)
Je kan echt verkleinen tot 100x100 ofzo en dat gaat perfect. Kan je mooi crafting een beetje doen om de paar uur ;)
Dat verkleined & windowed is een goeie tip, thanks!
De reden dat ik Alt-tab irritant noemde, kwam omdat als je in een crafting menu zit (specifiek; als je met alchemy bezig bent reagents bij elkaar te zoeken), de ALT toets je uit dat menu haalt.

Dus, stel ik wil Water Hyacinth en Mountain Flower in een potion combineren (ik noem maar wat), dan wil ik met alt-tab ff naar een andere site gaan om te checken of dat wel een potion oplevert. MAar ja, zodra ik dan weer terug tab naar ESO, moet ik dus opnieuw het crafting screen activeren. Dat vond ik "irritant". Dat is wel meteen opgelost als je windowed speelt (en misschien moet ik mijn oude 19" beeldscherm ook maar weer eens naast mijn huidige scherm aansluiten. Dual Screen setup is toch wel prettig, ook thuis).

Pagina: 1 ... 40 ... 66 Laatste