Speel dit spel nu sinds een paar dagen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik een gamecard heb.... weet niet of ik nog doorga als die verlopen is. Ik mis het gevoel van impact bij het vechten, net of je aait met je zwaard. Ook de vijanden ogen zeer stijfjes, grafisch viel het ook 100% mee/tegen... Ik was een gelukkige die dit weekend Wildstar mocht proberen, had hier in begin een hard hoofd in en vondt het meer een titel voor de WiiU... Maar niks is minder waar, ik werd meteen gepakt en het speelt super lekker weg (zelfde besturing als wow).. dit had ik totaal niet met Eso..denk dat je echt een fan moet zijn wat dat betreft. Wildstar is een frisse wind, ziet er tegek uit en denk zomaar dat die game makkelijk naast Wow op een 2e plek mag gaan zitten. Wat ook aardig is, als je de game koopt kun je meteen aan de slag 30 dagen en daarna een keus maken, geen gezeik/verplichting die bethesda hanteerd.
al om al, teso is leuk voor de mensen die fan zijn... geen superslechte game maar niet eentje waar ik persoonlijk maandelijks voor ga lappen.
happy easter !
al om al, teso is leuk voor de mensen die fan zijn... geen superslechte game maar niet eentje waar ik persoonlijk maandelijks voor ga lappen.
happy easter !
[ Voor 8% gewijzigd door Richie B op 21-04-2014 12:00 ]