Inderdaad! Op momenten dat het lekker loopt, zit iedereen volop te genieten in het spel, en is het stil op het forumStreepje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:05:
negatieve dingen worden altijd vermeld, positieve dingen niet

Inderdaad! Op momenten dat het lekker loopt, zit iedereen volop te genieten in het spel, en is het stil op het forumStreepje schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:05:
negatieve dingen worden altijd vermeld, positieve dingen niet
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Steam/uPlay: EvulKlowne
Bedankt !
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Mja ik zou het niet de kleinste dingetjes willen noemen. Bots die kunnen teleporteren en een dupe bug die al sinds de beta bekend is, die misbruikt wordt klinkt mij erg genoeg in de oren. Ik neem bugs in quests of oneindige laadschermen voor lief maar dit is toch wel iets waar ik mij heel erg aan kan irriteren. Ik weet dat bots ook in andere mmos zitten maar ik heb ze daar nog nooit heen en weer zien teleporteren.Krukar schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:58:
[...]
Hij heeft wel een punt, er wordt (niet zozeer op dit forum maar op vele andere fora en hier in mindere mate) moord en brand geschreeuwd om de kleinste dingetjes. Spel is 99% gewoon prima speelbaar wat heel opmerkelijk is voor ene net gelaunchte mmo, er zijn wat bugs maar ZOS is hard bezig om ze op te lossen.
Hadden ze bepaalde dingen beter kunnen doen? Zeker, maar voor hun eerste MMO (oké ze hebben daar wel wat ex-mythic mensen zitten met ervaring) is dit toch een heel mooi resultaat.
Bots die kunnen teleporteren doet vermoeden dat het dus mogelijk is om lokatie data, of vector data van de client naar de server te sturen. Normaal gesproken wordt bij dit soort spellen de client als "not trusted" gezien.Tukker_T schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:55:
[...]
Ik weet dat bots ook in andere mmos zitten maar ik heb ze daar nog nooit heen en weer zien teleporteren.
[ Voor 8% gewijzigd door Nightcrowy op 19-04-2014 19:10 ]
Zet je roze bril eens af, toen WoW nog in de kinderschoenen stond duurde het weken om problemen op te lossen en waren de servers de helft van de tijd onspeelbaar omdat iedereen ofwel 5 seconden lag had ofwel in een login queue van 2,5 uur zat.Toen WOW nog in de kinderschoenen stond kreeg ik bijna maandelijks extra dagen terug. Helaas is de standaard in de tussentijd flink veranderd en moeten we dit als consument simpelweg accepteren.
Eens, ESO ondergaat een vrij soepele launch. Dat doet echter niks af aan het feit dat de consument maandelijks een bedrag neerlegt om te kunnen spelen, en dus ook mag verwachten dat dit mogelijk is.Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:00:
Servers zijn in de lucht: #$%#@%$@%$%%$ ZOS moet bugs fixen!!!! #$#@$@#
Servers zijn offline om bug te fixen: #@%$#@%$#@$# Ik kan niet spelen!!!! #$%@%$#@
Wees blij dat ze iets doen aan het probleem, en de communicatie is nu ook goed.
[...]
Zet je roze bril eens af, toen WoW nog in de kinderschoenen stond duurde het weken om problemen op te lossen en waren de servers de helft van de tijd onspeelbaar omdat iedereen ofwel 5 seconden lag had ofwel in een login queue van 2,5 uur zat.
Dit! Zo erg dit! Ik heb een vrij drukke baan, doordeweeks online beperkt zich tot af en toe even snel een uurtje (net voldoende om je bags te legen dus). Als je dan ein-de-lijk een dag lang de tijd hebt (bewust dit weekend vrijgehouden), en dan zie je dat de server down is vanwege "onderhoud", dan vraag je je wel af waarom je je geld uitgeeft aan iets wat toch niet beschikbaar is. (had $*$^%$*& die stomme patch dan ook op woensdag uitgerold!)SparksNL schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:07:
[...]
Eens, ESO ondergaat een vrij soepele launch. Dat doet echter niks af aan het feit dat de consument maandelijks een bedrag neerlegt om te kunnen spelen, en dus ook mag verwachten dat dit mogelijk is.
Ik ben één van de spelers die niet 8 uur per dag tijd heeft om te kunnen spelen. Zodra ik dus wel een keer tijd heb, verwacht ik ook te kunnen spelen. Kan dit niet vanwege problemen met de servers, dan kan ik daar alle begrip voor opbrengen, echter verwacht ik daarvoor wel compensatie in de vorm van extra speeldagen.
Ondanks dat WOW met ontzettend veel problemen kampte bij de launch, Blizzard gaf mensen wel netjes een vergoeding hiervoor... Tegenwoordig mag je als gamer niet meer kritisch zijn blijkbaar.
[ Voor 39% gewijzigd door Seraphin op 19-04-2014 20:38 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Appels en peren vergelijken. Toen WoW in 2004 nieuw uitkwam was het IT landschap compleet anders. Vooral heel het client-server model stond toen nog echt in de kinderschoenen met betrekking tot de grote consumentenmarkt. Er was zelfs geen Steam, en belastingaangifte deden we allemaal nog via de 'diskette' en op het ouderwetse papier. Oh, en geen Smartphones.Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:00:
Servers zijn in de lucht: #$%#@%$@%$%%$ ZOS moet bugs fixen!!!! #$#@$@#
Servers zijn offline om bug te fixen: #@%$#@%$#@$# Ik kan niet spelen!!!! #$%@%$#@
Wees blij dat ze iets doen aan het probleem, en de communicatie is nu ook goed.
[...]
Zet je roze bril eens af, toen WoW nog in de kinderschoenen stond duurde het weken om problemen op te lossen en waren de servers de helft van de tijd onspeelbaar omdat iedereen ofwel 5 seconden lag had ofwel in een login queue van 2,5 uur zat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 20:30 ]
Yep, we zijn nu 10 jaar verder, waar alle online game launches volledig smooth zijn, bijvoorbeeld die van Diablo 3 en die van SimcityVerwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:24:
[...]
Appels en peren vergelijken. Toen WoW in 2004 nieuw uitkwam was het IT landschap compleet anders. Vooral heel het client-server model stond toen nog echt in de kinderschoenen met betrekking tot de grote consumentenmarkt. Er was zelfs geen Steam, en belastingaangifte deden we allemaal nog via de 'diskette' en op het ouderwetse papier. Oh, en geen Smartphones.
Ik ben het helemaal met je eens dat als er problemen zijn er mensen zijn die altijd zeuren. Als ik helemaal eerlijk ben hoor ik hier ook bij. Probleem is echter dat we nu maar liefst 10 jaar verder zijn. Wanneer is de laatste keer dat Steam dagenlang problemen had? Precies. En nu is Steam een gameplatform en TESO een game dus er zijn grote verschillen, maar het werkt op dezelfde hardware.Nu zullen de problemen van de laatste tijd software gerelateerd zijn maar dat maakt het geval nog des te erger.
Overigens, dat je, in 6 woorden Duits, 4 woorden verkeerd spelt, geeft mij ook niet heel veel hoop dat je een Duitse tekst juist kunt interpreterenNu volg ik ook de Duitse forums een beetje (mit meinen kleinen bitschen Deutsche ja) en daar heb ik toch wel wat spooky dingen langs zien komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 19-04-2014 20:46 ]
Of je bent nu gewoon aan het trollen of je hebt écht niet door dat die opmerking van mij sarcastisch wasBv202 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:40:
Sorry, maar Simcity is hier niet echt het juiste voorbeeld. Daar hadden de spelers die klaagden 100% gelijk.
Inderdaad, bij sommige posters hier krijg ik het idee dat ze nog nooit eerder een MMO launch hebben meegemaaktNightcrowy schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:40:
Het enige gevoel dat mij door dit soort lappen tekst altijd weer bekruipt is zo jammer dat ik er verder maar niet over door zal gaan.... nou heel even dan nog....
We hebben het hier over een heel serieus bedrijf dat net een grote mmo heeft gelaunched, ik ken geen enkele mmo die dit soort zaken niet aan de hand heeft gehad of nog heeft zelfs.... Waar mensen zijn worden fouten gemaakt hoor....
Straks krijgen we nog het voor de tv voetbal niveau, iedereen weet en begrijpt en doorziet alles van het spelletje en deelt dat ook graag met de rest....
[ Voor 54% gewijzigd door Krukar op 19-04-2014 20:46 ]
FUMES et CARNES
Wat ik wil zeggen is dat het niet is omdat andere games een launch hebben vol problemen, dat dit voor andere games ook zo hoeft te zijn.Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:43:
[...]
Of je bent nu gewoon aan het trollen of je hebt écht niet door dat die opmerking van mij sarcastisch was
Mijn punt is juist dat vrijwel geen één grote online titel in de laatste jaren een 100% goede launch heeft gehad... Zeker MMO's niet.Bv202 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:46:
[...]
Wat ik wil zeggen is dat het niet is omdat andere games een launch hebben vol problemen, dat dit voor andere games ook zo hoeft te zijn.
Wat ik bedoelde is dat spelers zeker recht tot klagen hadden bij de launch van Simcity. Of de klagers hier gelijk hebben of niet staat nog ter discussie.Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:47:
[...]
Mijn punt is juist dat vrijwel geen één grote online titel in de laatste jaren een 100% goede launch heeft gehad... Zeker MMO's niet.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Nee dat is helemaal niet van de zotte, als je dat denkt heb je echt werkelijk geen idee wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een wereldwijde online-game infrastructuur waar in de eerste paar weken een miljoen of meer spelers op willen spelen.Knud schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:49:
Maar eigenlijk is het toch van de zotte dat we dit maar moeten accepteren?
"Want ja, zo gaat het nu eenmaal".
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Vooral veel exploren en niet van quest tot quest lopen. Die fout maakte ik ook (net als velen) en dan vind je uiteindelijk geen quests meer voor je levelmentalozzie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:59:
Ik heb er geen verstand van maar weet zeker dat het niet eenvoudig is zo'n game launcheren. Ook zullen er wel steeds andere factoren meespelen dus valt er niet alles te leren van andere mmo's. Dit zijn ook vaak elkaars "concurrenten" dus waarom zou je iets delen als bedrijf.
hoop wel dat die snel weer online komt, wou een avondje lekker gamen voordat de paasgekte begint.
Ben nu level vier (gisteren gekocht) en erg mooi spel! Nog tips?
[ Voor 7% gewijzigd door Bv202 op 19-04-2014 21:05 ]
Je krijgt er zeker wel xp van, maar grinden voor level up's te halen zal je normaal gezien niet moeten doen. Ik ben lvl 20 en ben zelfs nog met de lvl 18-19 quests bezig. Er is gewoon nog veel te doen buiten de quests.mentalozzie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:04:
Thanks!, want krijg je van mobs geen exp? viel me al op
[ Voor 16% gewijzigd door Bv202 op 19-04-2014 21:12 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ambi schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:29:
Update:
The european megaserver is now up for internal tests and will be available again within the next 45 minutes if nothing is found.
Psn erikj
[ Voor 31% gewijzigd door Seraphin op 19-04-2014 21:58 ]
Psn erikj
De 45 minuten zijn al bijna verstrekene2thaj schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:01:
wacht al hele avond nu komt er nog 45 min bij lekker haha
Psn erikj
Ik heb nog geen enkele group dungeon gedaan (geen geduld gehad om op een groep te wachten, ben DD), dus ben gamee2thaj schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:03:
goede zaak kan ik nog even gamen hahanog mensen die in city of ash dungeon wil ?
of anders dungeon ?
Lies are obvious to read because the truth is already written
[ Voor 119% gewijzigd door Unomomentodado op 19-04-2014 22:29 ]
Dat is het dus ook. Geen serverside check op de movement..Bertus15 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:05:
[...]
Bots die kunnen teleporteren doet vermoeden dat het dus mogelijk is om lokatie data, of vector data van de client naar de server te sturen. Normaal gesproken wordt bij dit soort spellen de client als "not trusted" gezien.
Het klinkt als een hele domme ontwerp fout.
Dat zullen ze doen zodra de "initial phase" over is. Lijkt mij dat dat betekent zodra de servers stabiel zijn en niet elke dag gefixed hoeven te wordenDavid Regeling schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:06:
Ik vraag mij verder af of wij ooit de EU server echt in de EU gaan krijgen, ergens ben ik er bang voor dat het een PR praatje was of dat men straks zegt dat er niet genoeg spelers zijn om een echte EU server te rechtvaardigen..
Na de officiële aankondiging toentertijd is het angstvallig stil gebleven rond dit onderwerp.
go easy on the skoomaAdmiral_R2D2 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:48:
na eindeloze inlogpogingen na een gelukte inlog zojuist door de map heen gevallen ;-)
Yup, wachten tot ze het fixen. Ik (en nog vele anderen) hebben hetzelfde probleem.Knud schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:09:
Kan inloggen in de game, maar zodra ik Cyrodiil wil inladen gaat het mis. Game blijft laden maar er gebeurd verder niets.. 4-5x geprobeerd (incl ALT-F4), maar geen effect.
iemand nog een idee?
[ Voor 21% gewijzigd door FerdiV op 20-04-2014 10:55 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik snap echt wel dat er onderhoud gepleegd moet worden.. maar het is nu al een paar keer op (normale avond tijden) dat ik wilde spelen en de server er uit ligt. Daar baal ik gewoon van.FerdiV schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:55:
Ja elke keer die paar uurtjes, vind het ook overdreven om er compensatie voor te krijgen.
Wees blij dat ze hard werken om veel te fixen.
Vervolgens is dit topic dood. Omdat de meeste mensen wel fatsoenlijk over het spel willen praten, maar dit niet kunnen omdat om wat voor reden dan ook het spelplezier constant wordt bederft.Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:39:
Kan er misschien een apart draadje gemaakt worden; "Rant hier op ZOS om je frustratie kwijt te kunnen"?
Zodat de mensen die wel gewoon over het spel willen posten en er wel plezier aan hebben dat hier kunnen doen?
Begint een beetje irritant te worden om steeds weer diezelfde hangende langspeelplaat door te moeten lezen.....
Overdrijven is een vak...bronce schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:46:
[...]
Vervolgens is dit topic dood. Omdat de meeste mensen wel fatsoenlijk over het spel willen praten, maar dit niet kunnen omdat om wat voor reden dan ook het spelplezier constant wordt bederft.
Het is een mooi spel, ik vind wel dat consumenten best kritisch mogen zijn op de kwaliteit die tegenwoordig als acceptabel wordt gezien (want de release van een MMORPG van 8 jaar geleden is echt een goede maatstaaf). Het komt over alsof ZOS de game veel te vroeg in beta fase heeft uitgebracht, dit om de concurrentie voor te zijn (WoW en Wildstar). Mensen die beweren dat het spel prachtig is en nooit problemen naast side quest bugs hebben, die hebben nog niet genoeg gespeeld. De eerste 20 levels ben ik zelf ook weinig problemen tegen gekomen. Sinds Reapers March zone is het alleen maar erger geworden.Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:05:
[...]
Overdrijven is een vak...
Het topic is juist aan het doodgaan omdat er constant overdreven gezanik is, lees maar eens terug, meerdere mensen hebben in het topic al aangegeven niet meer bij te dragen omdat ene paar mensen constant compleet overtrokken zitten te zeuren over van alles.
Je zit 3 weken na de release al in de VR-content, dat betekent dat je het spel extreem veel gespeeld hebt.
Misschien kunnen we het weer een beetje positief en on topic houden, zeuren over het gezeur is niet bepaald constructiefKrukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:05:
[...]
Overdrijven is een vak...
Het topic is juist aan het doodgaan omdat er constant overdreven gezanik is, lees maar eens terug, meerdere mensen hebben in het topic al aangegeven niet meer bij te dragen omdat ene paar mensen constant compleet overtrokken zitten te zeuren over van alles.
Verwijderd
8 pagina's herhalen geeft aan dat er iets fundamenteels mis is met het spel. Bij release had GW2 ook problemen hoor, kan me het topic nog wel herinneren, dat was echt schelden.Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:54:
[...]
Je zit 3 weken na de release al in de VR-content, dat betekent dat je het spel extreem veel gespeeld hebt.
Volgens mij ben je daardoor gewoon tegen een game-burnout aangelopen en gaat elk dingetje wat je tegenkomt je heel erg hard irriteren.
Begrijp dat 95% van de mensen die dit spel spelen normale speeltijden heeft en waarschijnlijk nog ergens rond de lvl 20 zit, denk je dat het voor deze mensen leuk is als ze even naar het forum willen en wéér 10 posts moeten lezen over precies hetzelfde; er zitten bugs in het spel?
Ja het klopt, er zitten bugs in het spel, dat weten we ondertussen en ze worden echt wel opgelost. 8 pagina's lang steeds weer herhalen dat er bugs in het spel zitten wordt niemand beter van.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 13:08 ]
Ja ik heb veel gespeeld, maar ik heb ook gewoon een full-time baan dus dat extreem veel spelen valt wel mee. Die game-burnout waar je het over hebt komt bekend voor maar die heb ik nu nog niet.Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:54:
[...]
Volgens mij ben je daardoor gewoon tegen een game-burnout aangelopen en gaat elk dingetje wat je tegenkomt je heel erg hard irriteren.
Begrijp dat 95% van de mensen die dit spel spelen normale speeltijden heeft en waarschijnlijk nog ergens rond de lvl 20 zit, denk je dat het voor deze mensen leuk is als ze even naar het forum willen en wéér 10 posts moeten lezen over precies hetzelfde; er zitten bugs in het spel?
Ja het klopt, er zitten bugs in het spel, dat weten we ondertussen en ze worden echt wel opgelost. 8 pagina's lang steeds weer herhalen dat er bugs in het spel zitten wordt niemand beter van.
Battletag Vakasha#2284
Wykkyd's frameworkDembar schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:13:
welke addon is die bar met info bovenin het beeld? kan hem niet terug vinden,
[ Voor 42% gewijzigd door Bjorn89 op 20-04-2014 13:49 ]
Ik heb dus hetzelfde, heb nu sinds preorder heel veel gespeeld (had wat vrij van werk ook).bronce schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:40:
[...]
Ik ben benieuwd wat voor lot het spel te wachten staat na de eerste 30 dagen + misschien de 30 dagen die ze al geïncasseerd hebben. Na weer een endless loading screen heb ik geen zin meer om het spel nog op te starten. En dit vlak na de release terwijl ik nog zat content te gaan heb.
Verwijderd
Nou ja, stop er dan gewoon mee en laat ons lekker het spel spelen. Ga hier in het forum dan niet lopen klagen over van alles en nog wat.bronce schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:10:
[...]
Ja ik heb veel gespeeld, maar ik heb ook gewoon een full-time baan dus dat extreem veel spelen valt wel mee. Die game-burnout waar je het over hebt komt bekend voor maar die heb ik nu nog niet.
Ik heb wel het idee dat andere game uitgevers de problemen beter hebben aangepakt dan ZOS doet. Zo heb ik de releases van GW2 en FFIXV ARR beter ervaren, ja er waren problemen maar die werden snel opgelost. Bij ZOS mis ik nu gewoon het vertrouwen.
Ja da's een bekende bug, quest cancelen en i.p.v. in Elden Root pik je dezelfde quest op in Cormount, dan werkt het wel.Bv202 schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:07:
Tegen Elden Root verscheen er opeens een NPC die een quest startte waarbij ik door een portal moet. Als ik door dat portal ga, is er echter niets dat ik kan doen... ik zou met iemand moeten praten, maar die NPC staat er gewoon niet. Ook herinloggen heeft niet geholpen.
Iemand een idee wat ik kan doen..?
Ok, bedanktKrukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:12:
[...]
Ja da's een bekende bug, quest cancelen en i.p.v. in Elden Root pik je dezelfde quest op in Cormount, dan werkt het wel.
Zelfde probleem hier, en mijn vriendin die al wat verder is deelde me idd ook mee om de quest te cancellen en deze elders aan te nemen -> Cormount.Bv202 schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:07:
Tegen Elden Root verscheen er opeens een NPC die een quest startte waarbij ik door een portal moet. Als ik door dat portal ga, is er echter niets dat ik kan doen... ik zou met iemand moeten praten, maar die NPC staat er gewoon niet. Ook herinloggen heeft niet geholpen.
Iemand een idee wat ik kan doen..?
[ Voor 9% gewijzigd door D33F op 20-04-2014 14:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Trixh op 20-04-2014 16:02 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door bronce op 20-04-2014 18:24 ]
/stuckbronce schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:04:
ouch een vriend zit vast in blauwe lucht in cyrodiil. Travel-to-player werkt dan niet, weet iemand een manier om hier uit komen?
Nope dat werkt niet, enige manier is travel-to-player of naar cyrodiil gaan. Maar beide kan niet als je al in cyrodiil bent. Support had het uiteindelijk opgelost na een ticket.
[ Voor 10% gewijzigd door bronce op 20-04-2014 20:07 ]
Hmm, Elden Hollow is juist de makkelijkse van de drie lvl 20 dungeons imho....Bv202 schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:41:
Heeft iemand Elden Hollow al gedaan? Ik heb het de final boss een stuk of 10x geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Zelfs met een lvl 33 in ons team lukte het niet
Er is een mooi aantal questen gefixed. Kan er weer een paar afstrepen uit mijn quest lijstje. Ze houden de maintenance nu te minsten op een fatsoenlijk tijdstip i.p.v. primetime.ambi schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:46:
Zucht, server weer eens down voor maintenance... op een feestdag![]()
'k Snap ook niet echt dat ze geen dringender zaken fixen dan enkel deze: http://forums.elderscroll.../84259/patch-notes-v1-0-5
Nuja, gelukkig speel ik het spel nog altijd graag, dus zullen we maar weer eens wat geduld uitoefenen.
[ Voor 6% gewijzigd door bronce op 21-04-2014 08:59 ]
Dat doe ik dan zelf ook hoorNightcrowy schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:50:
Ja joh degene die nu nog over gamebreking dingen zeuren kunnen beter hun spel aan iemand geven die er wel veel plezier uit gaat halen.... Sommige kunnen zo enorm verwend overkomen pffff....
Ik heb 1 tip / verzoek: Als je een klacht hebt over dit spel, of welk spel dan ook, doe er dan iets constructiefs mee, met andere woorden: post het op de officiele forums van het betreffende spel en kom hier gewoon lekker kletsen ;-) Zalig pasen!!
hartelijk dank, al moet ik wel zeggen voor dat ik addons gebruikte nooit die loading bug waar iedereen hier over praat had. En na installatie van addons heb ik ook last van deze bug.
Battletag Vakasha#2284
[ Voor 4% gewijzigd door ambi op 21-04-2014 09:45 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Ik vind het wel grappig hoor, ik krijg hem nu al direct na het inloggen, ipv ingame.ambi schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:37:
De patch van vandaag zou tevens een oplossing voor het loading screen probleem bevatten. Het staat vreemd genoeg niet in de patch notes vermeld, maar bij server status: http://forums.elderscroll...megaserver-4-21-14#latest
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq