Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dan vooral op de EU server, want kom ze op de US server nauwelijks tegen. Ben nog maar 2 echte bots tegengekomen in de wereld, 1 stond er naakt te spammen en een ander teleporte naast me toen ik een monster aanviel. Die tweede is ook meteen vastgelopen, omdat ik die monster zowat instakillde :)
Verder wel veel spam in zone-chat, maar die heb ik zoals eerder aangegeven meteen uitgezet. Ook 1 spam via mail gekregen, maar een report player is zo gedaan natuurlijk. Daarnaast heb je daar add-ons voor.
Sowieso is de US server een stuk relaxter. Veel rustiger in de avond en dat helpt wel. En 's ochtends vroeg is het helemaal mooi :) De rest van de dag moet ik toch werken :P

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Voor dat ik deze game aanschaf. Zou hij goed draaien op een Macbook pro 13" retina met 256GB ssd en 8gb geheugen laatste model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:00

Nogne

>.<

Ik krijg hem voor geen mogelijkheid geïnstalleerd op mijn Macbook Air (2013). Na installatie moet ik de Launcher opstarten en dan loopt mijn Macbook helemaal vast.

Ik heb een ticket aangemaakt bij ESO maar wacht nog op respons. Dus nee kan je niet vertellen of hij goed zal draaien O-)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
WatGoedHeeee schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:27:
Ik krijg hem voor geen mogelijkheid geïnstalleerd op mijn Macbook Air (2013). Na installatie moet ik de Launcher opstarten en dan loopt mijn Macbook helemaal vast.

Ik heb een ticket aangemaakt bij ESO maar wacht nog op respons. Dus nee kan je niet vertellen of hij goed zal draaien O-)
Al geprobeerd om je java eerst te updaten? Volgens mij draait de launcher daarop in osx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb een vrij goede iMac, maar vond het niet voldoende. Kga nu voor de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
FerdiV schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:31:
Ik heb een vrij goede iMac, maar vond het niet voldoende. Kga nu voor de PS4 versie.
Ik heb zelf een iMac i5 27" met een 1Gb videokaart, ik heb alles om zijn hoogst staan, en draait als een zonnetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ryatzu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:33:
[...]

Al geprobeerd om je java eerst te updaten? Volgens mij draait de launcher daarop in osx.
Java is up to date, de Mac Appstore geeft ook geen updates aan.

Heb ESO helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook dat wilde geen resultaat geven. Ik wacht even af wat support zal zeggen, als die met een fix komen post ik het zsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Java 'update' niet meer via de appstore, je moet dat zoals op windows etc.. handmatig doen via java.com
OSX heeft alleen de laatste 'oude' stabiele versie met wat patches..

Maar persoonlijk denk ik dat de launcher wel compatible is met de standaard oude versie van java op OSX, anders heeft ESO support het erg druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, ga vanavond gelijk even de recente update downloaden via java.com . Dankje! :)

Ik denk dat ze het wel druk hebben want weet niet hoelang het normaal duurt voor een eerste reactie op een ticket komt. (Aangezien mijn melding vanavond 1900 al 48 uur oud is)

Edit voor hieronder:
Launcher van de account pagina (digitaal gekocht)

[ Voor 11% gewijzigd door Nogne op 17-04-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WatGoedHeeee schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:27:
[...]
Gebruik je eigenlijk de launcher van de dvd's of die van je account pagina?
WatGoedHeeee schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:08:
[...]
Ik denk dat ze het wel druk hebben want weet niet hoelang het normaal duurt voor een eerste reactie op een ticket komt. (Aangezien mijn melding vanavond 1900 al 48 uur oud is)
Een dag is redelijk normaal, maar als het wat technischer is kan ik mij goed voorstellen dat het langer duurt. Wil je echt meteen support moet je bellen naar het Amerikaanse support nummer, maar dat kan wel prijzig worden (of je moet nog gratis wereldminuten van Skype hebben ofzo :P)

Heb je eigenlijk ook al je probleem hier voorgelegd? http://forums.elderscroll...categories/EN-mac-support

[ Voor 50% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik heb er zelf niet heel erg haast mee want heb (gelukkig) nog een pc waar het goed op draait. Probleem is alleen dat mijn vaste computer boven staat, en mijn vriendin vind het ook wel eens leuk als ik beneden aan het gamen ben 8)7 8)

Edit:
Had je edit hierboven niet gezien. Ik heb je link even doorgelopen en zie dat er meer mensen mijn probleem hebben en daar hebben ze al wat antwoorden op gegeven dus ga vanavond eerst even aan de slag met mijn java. En wil dat niet werken pak ik de gegevens van je link erbij.

(Zelf niet goed gekeken blijkbaar want ik zocht naar een support forum en kon alleen de beta forum vinden die niet meer word gebruikt 8)7 )

[ Voor 47% gewijzigd door Nogne op 17-04-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
darkdesign schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:16:
Voor dat ik deze game aanschaf. Zou hij goed draaien op een Macbook pro 13" retina met 256GB ssd en 8gb geheugen laatste model?
Ik speel het spel zeer vlot op mijn macbook pro retina 13 inch van eind 2013, basismodel met 4GB geheugen en Intel Iris Graphics. Dit met de voorgestelde grafische instellingen.
Ik speel op een externe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:07
@ bontes ,

Zoals al vermeld , online kopen , game installeren dan voor het gemak een 60 dgn kaart kopen en de volgende dag zie je dat er nog 30 dgn extra bijzitten .

Oh ja ik had hem gekocht en kreeg 2 codes , die 2e bleek het explorerpack te zijn welke na invoeren netjes werkte,

Ook ex wow speler vanaf dat heerlijke begin ;p en dit geeft een klein beetje het wow gevoel terug.
Moeilijk te zeggen natuurlijk na een paar dagen , maar wel een goed gevoel bij.
Al had ik in wow wat meer het ''samen spelen'' gevoel (kan voor de 1 een voordeel en voor de ander een nadeel zijn natuurlijk)
heb ook nog even GW2 gespeelt maar dat was m ff niet voor mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Ik heb het gevoel alsof de lootbare kistjes, nachtkastjes, rugzakken, klerenkasten e.d. niet meer worden bijgevuld. Met meerdere alts het VG bankgebouw afgestruind, alles staat op "leeg". Terwijl er anders altijd een paar lootbaar waren. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
gisterenavond wel het idee dat er ontzettend veel leeg waren, maar de bots hebben nog vrij spel. Kan daar mee te maken hebben, vond ook weer minder nodes dan eergisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Is het niet zo dat de nachtkastjes, kisten, kratten ed voor iedereen instanced zijn en dat alleen de locked kisten voor iedereen hetzelfde zijn? Ik zie wel eens mensen een krat looten dat ik een seconde daarvoor al geloot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadasz
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
alle urns, boxes, nightstands, dressers en dergelijke zijn per account afaik.
De kisten die je moet lockpicken zijn free-for-all.

Model Y P Midnight Cherry Red/White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadasz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:24:
alle urns, boxes, nightstands, dressers en dergelijke zijn per account afaik. [...]
Iig per instance, dus als je telkens relogged op een druk moment zul je zien dat ze best vaak weer allemaal vol zitten. Dat is ook hoe je motifs kan farmen (en dat gebeurt ook op die manier).

Overigens wel grappig, want echt alle problemen die jullie melden zijn bijna niet aanwezig op de US servers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:36:
[...]

Iig per instance, dus als je telkens relogged op een druk moment zul je zien dat ze best vaak weer allemaal vol zitten. Dat is ook hoe je motifs kan farmen (en dat gebeurt ook op die manier).

Overigens wel grappig, want echt alle problemen die jullie melden zijn bijna niet aanwezig op de US servers :X
Hoe zit het op met lag op de US servers? want dat is het enige wat mij tegen houd...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk er niets van. Onthoud ook goed dat momenteel de EU servers ook in het zelfde datacenter staan in New York ;) Pas over een aantal maanden gaan ze naar een plek in de EU (ik vermoed UK of hier in Nederland).
Zie ook FAQ: Why is the European Megaserver located in North America?

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:36:
[...]Overigens wel grappig, want echt alle problemen die jullie melden zijn bijna niet aanwezig op de US servers :X
Is het niet zo dat je op de US server speelt op het moment dat het rustig is en dat je juist daarom niet zoveel ziet van de problemen? Het heeft voor een goldspammer geen zin om zijn reclame te spammen als de meeste spelers liggen te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh de goldspammers zijn er ook wel, maar die andere bots niet. Harvester-bots, bots in dungeons.. ben ze nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:41:
Ik merk er niets van. Onthoud ook goed dat momenteel de EU servers ook in het zelfde datacenter staan in New York ;) Pas over een aantal maanden gaan ze naar een plek in de EU (ik vermoed UK of hier in Nederland).
Zie ook FAQ: Why is the European Megaserver located in North America?
Ow, dus dan heb ik dezelfde lag die ik nu ook al heb?! :P
Misschien vanavond maar eens proberen....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Mac Support doorgenomen, en wat blijkt als je bij je netwerk instellingen "Auto Proxy Discovery" aan hebt staan dan wil de launcher niet opstarten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Heeft iemand van jullie ervaring met het aanvragen van een refund?

Heb het een beetje gehad met het spel, kan niet meer normaal spelen, dus besloten om maar geld terug te vragen.

G2A.com verwijst naar elder scrolls.

en elder scrolls support verwijst weer naar G2A.com.

Beide lijken niet terug te willen betalen. Kun je dit nog ergens aankaarten of kom je dan uiteindelijk uit bij gerecht oid? Het is voor beide partijen natuurlijk heel makkelijk om naar de andere leverancier te verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
michaeltb schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:18:
Heeft iemand van jullie ervaring met het aanvragen van een refund?

Heb het een beetje gehad met het spel, kan niet meer normaal spelen, dus besloten om maar geld terug te vragen.

G2A.com verwijst naar elder scrolls.

en elder scrolls support verwijst weer naar G2A.com.

Beide lijken niet terug te willen betalen. Kun je dit nog ergens aankaarten of kom je dan uiteindelijk uit bij gerecht oid? Het is voor beide partijen natuurlijk heel makkelijk om naar de andere leverancier te verwijzen.
Refund op scratchcodes zul je nooit voor elkaar krijgen, hoogstens een tegoed voor de shop waar je 'm hebt gekocht. Zeker als je al wel hebt gespeeld zul je weinig kans hebben.

Overigens raad ik je aan, kijkend naar de reden waarom je stopt, om voortaan geen mmo's vanaf het begin te spelen. In games van dit formaat zijn wat bugs e.d. normaal bij een launch en voor een MMO is de launch van teso zeer smooth gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 17-04-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Final fantasy lotro age of conan, was het gewoon speelbaar. Ik snap dat er fouten kunnen voorkomen. Maar om de 15 min een crash vind ik niet een fout wat maar geaccepteerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
michaeltb schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:46:
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Final fantasy lotro age of conan, was het gewoon speelbaar. Ik snap dat er fouten kunnen voorkomen. Maar om de 15 min een crash vind ik niet een fout wat maar geaccepteerd moet worden.
AoC en FF speelbaar bij de launch :X

Je weet dat FF14 compleet offline gehaald is en opnieuw is uitgebracht omdat het spel zo enorm gebugged was dat het werkelijk onspeelbaar was?
Ook AoC heeft één van de slechtste launches in mmo-historie gehad, die game was zo goed als onspeelbaar in de eerste drie weken.

Om de 15 min een crash zou misschien ook aan je eigen rig kunnen liggen, aangezien 99,9% van de spelers daar geen last van heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.t.boersma
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 21:40
Heb nog geen crash gehad, 1 bugje en heel af en toe een lag spike. 3 char van 7 10 en 11.
Speelt beter als guildwars 2 in het begin.
Wel is het erg druk in het begin maar dat word al beter.

Negatief zijn wel die bots en gold spammers, voor de rest ben ik aardig tevreden.

speel het op een lang niet meer nieuwe pc 4 jaar oud.

[ Voor 9% gewijzigd door t.t.boersma op 17-04-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
99.9%. Feiten / cijfers benoemen zonder dat je je eigen erin hebt verdiept. Heb je al eens op het forum gekeken hoeveel mensen last hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Ik heb ook nergens last van en ik heb een pc van 7(!) jaar oud. Een aantal quest die bugged zijn waarvan ik tot nu toe op 1 na alles heb kunnen oplossen met een relog. En ik heb veel gespeeld, level 43 nu.

Af en toe in dungeons als ik spring val ik door de map heen maar met een relog of restart is dat ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaeltb schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:09:
99.9%. Feiten / cijfers benoemen zonder dat je je eigen erin hebt verdiept. Heb je al eens op het forum gekeken hoeveel mensen last hebben?
Waar bestaat je crash uit?
Ik heb in het begin ook crashes om de 10-15 min. gehad en dat is verholpen door het repairen van de game (de launcher veroorzaakte veel memorydump problemen) en mijn videokaart drivers te updaten. Maar ligt natuurlijk aan de soort crash of dit voor jou zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
michaeltb schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:09:
Op het forum vind je voornamelijk mensen die problemen ondervinden. De mensen die geen problemen hebben zullen geen jubelverhalen gaan posten in het forum omdat ze gewoon liever spelen. De forums zijn dus óók geen maatstaf voor het percentage tevreden/ontevreden spelers.

Hoe het juridisch zit, weet ik niet. Ik weet wel, dat als het een online-spel betreft met een code, dat deze in principe niet geopend retour wordt geaccepteerd. Het product, wanneer in deze staat teruggenomen, kan immers niet weer opnieuw worden verkocht.

Dat Zenimax je niet schadeloos stelt maar verwijst naar de winkelier, komt omdat zij slechts een deel van de verkoopprijs hebben/zullen ontvangen. Uit coulance zouden ze wel eventueel een klein deel kunnen vergoeden, exclusief de winst van de tussenhandel/retail en fysieke- en distributiekosten.

Ikzelf heb momenteel weinig problemen met het spel, ook op een 6 jaar oude PC (behalve dan gekke downtimes).

Ik hoop desalniettemin voor je dat je een oplossing geregeld krijgt! Succes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenimax Online Studios vergoed inderdaad alleen producten als je die direct bij hun hebt gekocht. Voor het andere verwijzen ze je terecht naar de betreffende retailer. Wel kan ZOS uit coulance! je (een deel van) het geld terug geven of je code omzetten naar bijv. PS4, maar dat zijn ze niet verplicht en het lijkt mij dat je die kans alleen hebt als je netjes via support je probleem meld en ze het niet kunnen oplossen.

Als je het nog niet hebt gedaan post dan je probleem ook even hier http://forums.elderscroll.../categories/EN-pc-support nadat je dit topic door hebt gelopen: http://forums.elderscroll...echnical-issues-pc#latest
Bijv.
[...]First you need to ensure you have downloaded and installed all optional updates to the .NET Framework and Visual C++, newest Direct X drivers, as well as the most up to date Video Card Drivers. A lot of issues with the game can be resolved simply from errors relating to out of date files from any of the above packages.
[...]
Je kan overigens nog kijken of je ESO in opengl-mode kan draaien of als die nu in D3D11-mode draait D3D9. Wellicht dat dat het probleem oplost. Kan je doen door
SET GraphicsDriver.7 "D3D11"
te vervangen door
SET GraphicsDriver.7 "D3D9" 
of
SET GraphicsDriver.7 "OpenGL" 
in C:\Users\<USERNAME>\Documents\Elder Scrolls Online\live\UserSettings.txt

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas156
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-03 16:19
ZIjn de groepen mensen die bij bosses in dungeons staan te campen bots? Tuurlijk zit er een deel bij dat simpelweg wacht tot ze de achievement kunnen krijgen, maar dit is wat ik tegenkom de laatste tijd:
- Een groepje mensen met 'rare' namen (alsof er met het hoofd op het toetsenbord is gedrukt, soms namen die erg op elkaar lijken)
- Ze bewegen niet en praten niet
- Ze vallen de boss aan, op de seconde dat de boss spawnt, allemaal tegelijk.

Vind dit erg irritant, aangezien dit het hele principe van een boss weghaalt. Niks aan op deze manier.

Hebben jullie hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
sebas156 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:25:
ZIjn de groepen mensen die bij bosses in dungeons staan te campen bots? Tuurlijk zit er een deel bij dat simpelweg wacht tot ze de achievement kunnen krijgen, maar dit is wat ik tegenkom de laatste tijd:
- Een groepje mensen met 'rare' namen (alsof er met het hoofd op het toetsenbord is gedrukt, soms namen die erg op elkaar lijken)
- Ze bewegen niet en praten niet
- Ze vallen de boss aan, op de seconde dat de boss spawnt, allemaal tegelijk.

Vind dit erg irritant, aangezien dit het hele principe van een boss weghaalt. Niks aan op deze manier.

Hebben jullie hier last van?
Ja is al vaker over gepraat, zenimax werkt eraan zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Vraagje ivm met de guild bank. Ik ben niet zo'n grote mmo'er dus wat "erecodes" betreft ben ik niet altijd mee ...

Er zit iets in de guild bank dat ik kan gebruiken . Mag ik dat gewoon nemen, en iets in de plaats zetten ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal is in MMO's om iets van gelijke waarde terug te zetten, maar het verschilt nogal van guild tot guild. In de guild waar ik nu in zit mag iedereen pakken wat ze willen en alles wat mensen niet nodig hebben en geen geld voor willen hebben kunnen ze daar weer in dumpen. Momenteel staat die helemaal leeg, maar op de PTS was die eigenlijk altijd redelijk goed gevuld met ook best goede items. Best bijzonder overigens.
Je hebt soms ook guilds waar je het eerst moet verdienen door een bepaald aantal fatsoenlijke items te deponeren, maar dat wordt vaak wel via de rechten afgedwongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Caelorum schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 00:01:
Normaal is in MMO's om iets van gelijke waarde terug te zetten, maar het verschilt nogal van guild tot guild. In de guild waar ik nu in zit mag iedereen pakken wat ze willen en alles wat mensen niet nodig hebben en geen geld voor willen hebben kunnen ze daar weer in dumpen. Momenteel staat die helemaal leeg, maar op de PTS was die eigenlijk altijd redelijk goed gevuld met ook best goede items. Best bijzonder overigens.
Je hebt soms ook guilds waar je het eerst moet verdienen door een bepaald aantal fatsoenlijke items te deponeren, maar dat wordt vaak wel via de rechten afgedwongen.
Hey bedankt.... :p Ik ziet in de Tweakers Guild. :D

*edit

Ik dacht een goeie ruil te doen ... nu blijft in't schermpje van de store het rondje Retrieving Items alsmaar draaien .... Dammm :|

[ Voor 8% gewijzigd door MyPhanTomMind op 18-04-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Server is down voor maintenance. Ik hoop dat ze met deze patch echt iets aan die boss camping bots doen, want dat gaat hen anders zwaar schaden.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:47:
Server is down voor maintenance. Ik hoop dat ze met deze patch echt iets aan die boss camping bots doen, want dat gaat hen anders zwaar schaden.
Moeten gewoon een kick doen als je langer dan 30 minuten op een bepaalde vierkante meter staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:49:
[...]
Moeten gewoon een kick doen als je langer dan 30 minuten op een bepaalde vierkante meter staat..
Dan verzinnen ze wel iets, als ze skills kunnen doen op bepaalde targets kunnen ze vast ook wel ervoor zorgen dan ze een rondje lopen om de 10 min :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Volgens mij nog niet. De patch die ze nu aan het uitrollen zijn fixt alleen de missing bank slots van je char en guild banks en een probleem met guild invites wordt aangepakt. Dat is denk ik alles wat deze fix gaat doen.

Zie:
http://forums.elderscroll.../81292/patch-notes-v1-0-4

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022

Dit was zeer helpfull voor mij. Ik wist niet hoe dit werkte, de soul gems.
Ik ga er meteen een stuk of 10 vullen
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Volgens Engelse forums is de EU server down omdat er een serieus probleem wordt opgelost met item duping. Schijnbaar was er een bug waardoor je items of gold heel eenvoudig kon dupen.

Hoop dat ze degene die dat hebben uitgevoerd een permaban geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SpitfireNL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:16:
Volgens mij nog niet. De patch die ze nu aan het uitrollen zijn fixt alleen de missing bank slots van je char en guild banks en een probleem met guild invites wordt aangepakt. Dat is denk ik alles wat deze fix gaat doen.

Zie:
http://forums.elderscroll.../81292/patch-notes-v1-0-4
De patch schakelt de guildbank uit vanwege een ernstig dupingprobleem dat blijkbaar al sinds de beta bestaat, maar nu viraal gegaan is. Posts op de officiele forums worden snel verwijderd, maar op reddit is er veel over te lezen. Een rollback van meerdere dagen is niet ondenkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 18-04-2014 10:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bmm nog nooit van die bug gehoord.
Gisteren overigens voor het eerst bots tegengekomen in een dungeon. Heb er wel plezier aan beleefd. Samen met 6 anderen de bots compleet van slag maken enzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

FrankLe schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:06:
[...]

Dan verzinnen ze wel iets, als ze skills kunnen doen op bepaalde targets kunnen ze vast ook wel ervoor zorgen dan ze een rondje lopen om de 10 min :p
Ik snap ook niet waarom je dan nog een spel speelt als je het niet eens zelf speelt... maar goed dat heb ik ook met hackers en aimbotters etc. Ik zou nooit een dergelijk script voor mij laten werken, ik wil dat zelf behalen. Maar goed de overgrote meerderheid hier zal dit ook zo vinden dus ben nogal aan het preachen to the choir. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Snap niet dat die bug er is want ik weet heel zeker dat die er al in de beta was doordat ik mensen het in de beta forums heb zien reporten. Belachelijk dat het nu nog steeds werkte dan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Zijn bij jullie de quests in cold harbour ook allemaal gebugged, meerdere vrienden van me moeten effectief een level of 2 grinden om de volgende quests te kunnen krijgen, pakt van lvl 46 tot 48,5 grinden voor xp. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
...zit bij een aantal van mijn characters nu in een enless loading screen;
bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
boe2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:39:
[...]

De patch schakelt de guildbank uit vanwege een ernstig dupingprobleem dat blijkbaar al sinds de beta bestaat, maar nu viraal gegaan is. Posts op de officiele forums worden snel verwijderd, maar op reddit is er veel over te lezen. Een rollback van meerdere dagen is niet ondenkbaar.
Een rollback van meerdere dagen is niet ondenkbaar? Voor een probleem dat bekend was voor de launch? Dat is goed voor de klantenbinding in een mmo. Ben een langzame speler en had afgelopen dagen 2x mazzel met een achievement boss. Zou dus buiten mijn schuld weer urenlang in zone etc moeten smeken om hulp? Leuk vooruitzicht.

Grafisch vermaak ik mij prima, combatsysteem wen ik ook steeds meer aan, ook met materiaal verzamelen en craften ben ik zo een uur of wat verder, maar tot dusverre is het groepsgebeuren een puinhoop. Nog niet eens te spreken over het auction systeem voor guildonly. Het van 5 guilds steeds maar weer moeten doorlopen of er iets bruikbaars tussen staat lijkt mij meer bezighouden dan een zinvolle nieuwe aanvulling op een mmo.

Nog even terugkomende op age of conan. Als speler vanaf het begin kan ik helaas bevestigen dat het crashen etc bij het uitkomen van aoc dramatisch was. Zelf doorgebeten en volgehouden, maar heb een heleboel gamevrienden uit andere mmo's zien afvallen nog voor het aflopen van de 1e maand. Stevig afkloppende, heb nog geen crash meegemaakt in eso, maar zoals iemand anders als zei, als alles goed loopt zit je nu eenmaal minder op de forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat ze een algehele rollback gaan doen, maar ze zullen wel goed kijken en zoveel mogelijk van de items die zijn gedupliceerd laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
een rollback van chars zou ook niet heel slim zijn :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Dit is ook heel handig:
http://esohead.com/calculator/skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Misschien dat ze een relaunch nodig hebben net zoals ffxiv ;P. Gewoon slecht hoe het nu gaat, hoe kan een dupe bug die in de beta al gerapporteerd is er nog steeds inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Tsjonge, ik dacht, leuk, lekker lezen en praten over de game waar ik met veel plezier in aan het spelen ben: lees ik alleen maar negatieve rommel.
Bedankt, maar daar pas ik voor. Ga vooral door met zeuren over kistjes en zakjes met rommel, die verder niemand mee neemt en zeuren over ellende uit andere games. Ik wil er niet naar luisteren.
De groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:40

D33F

Tweelingtemmer

Rochette schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:34:
Tsjonge, ik dacht, leuk, lekker lezen en praten over de game waar ik met veel plezier in aan het spelen ben: lees ik alleen maar negatieve rommel.
Bedankt, maar daar pas ik voor. Ga vooral door met zeuren over kistjes en zakjes met rommel, die verder niemand mee neemt en zeuren over ellende uit andere games. Ik wil er niet naar luisteren.
De groeten.
Ik heb ook veel plezier met ESO, maar toch ben ik soms kritisch waar nodig. Laten we wel a.u.b. objectief blijven en niet alles door een roze bril bekijken. Door issues en de daaropvolgende feedback kan de game alleen maar beter worden, niet wanneer iedereen het wel best vindt en zijn ongenoegen niet uit.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
David Regeling schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:39:
[...]

Ik heb ook veel plezier met ESO, maar toch ben ik soms kritisch waar nodig. Laten we wel a.u.b. objectief blijven en niet alles door een roze bril bekijken. Door issues en de daaropvolgende feedback kan de game alleen maar beter worden, niet wanneer iedereen het wel best vindt en zijn ongenoegen niet uit.
Hij heeft wel een punt, er wordt (niet zozeer op dit forum maar op vele andere fora en hier in mindere mate) moord en brand geschreeuwd om de kleinste dingetjes. Spel is 99% gewoon prima speelbaar wat heel opmerkelijk is voor ene net gelaunchte mmo, er zijn wat bugs maar ZOS is hard bezig om ze op te lossen.

Hadden ze bepaalde dingen beter kunnen doen? Zeker, maar voor hun eerste MMO (oké ze hebben daar wel wat ex-mythic mensen zitten met ervaring) is dit toch een heel mooi resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Krukar schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:58:
[...]

Hij heeft wel een punt, er wordt (niet zozeer op dit forum maar op vele andere fora en hier in mindere mate) moord en brand geschreeuwd om de kleinste dingetjes. Spel is 99% gewoon prima speelbaar wat heel opmerkelijk is voor ene net gelaunchte mmo, er zijn wat bugs maar ZOS is hard bezig om ze op te lossen.

Hadden ze bepaalde dingen beter kunnen doen? Zeker, maar voor hun eerste MMO (oké ze hebben daar wel wat ex-mythic mensen zitten met ervaring) is dit toch een heel mooi resultaat.
Absoluut da's waar, verder ben ik blij dat de bank bug nu gefixt is, want ik heb al die tijd geen bank slots durven kopen, en dat valt niet mee als fervent crafter :P

Maar goed ik ga weer verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast waren er echt veel meer bugs in de maanden voor de launch. Je wilt niet weten wat voor dingen allemaal exploitable waren en uiteindelijk zijn verandert en die nooit iemand is opgevallen tijdens de beta-weekenden. Je had plekken waar vrij makkelijke monsters spawned zodra je ze gedood had (dus geen respawn timer) en die echt enorm goede loot dropten. Ook infite resource nodes en kistjes. Ik weet dat er 1 speler was die dus ook een miljoen gold had zonder de nu gebruikte bug. En zo zijn er nog wel veel meer exploitables gevonden. Een groot aantal waarvan ik niet het fijne weet, behalve dat de speler in kwestie een uitgebreid dankjewel heeft gekregen van de developer die het moest fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Caelorum schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:18:
Daarnaast waren er echt veel meer bugs in de maanden voor de launch. Je wilt niet weten wat voor dingen allemaal exploitable waren en uiteindelijk zijn verandert en die nooit iemand is opgevallen tijdens de beta-weekenden. Je had plekken waar vrij makkelijke monsters spawned zodra je ze gedood had (dus geen respawn timer) en die echt enorm goede loot dropten. Ook infite resource nodes en kistjes. Ik weet dat er 1 speler was die dus ook een miljoen gold had zonder de nu gebruikte bug. En zo zijn er nog wel veel meer exploitables gevonden. Een groot aantal waarvan ik niet het fijne weet, behalve dat de speler in kwestie een uitgebreid dankjewel heeft gekregen van de developer die het moest fixen.
Dat geloof ik, maar sowieso met zo'n complex systeem als een MMO met een ontiegelijk aantal aan variabelen die meespelen kan men onmogelijk elke exploit/bug o.i.d. voorspellen/ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Even mijn beta addonnetje delen, dit mag hier wel denk ik ;)
http://www.esoui.com/downloads/info281-CombatCloud.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:21:
[...]
Dat geloof ik, maar sowieso met zo'n complex systeem als een MMO met een ontiegelijk aantal aan variabelen die meespelen kan men onmogelijk elke exploit/bug o.i.d. voorspellen/ontdekken.
Sommige exploits wil je ook niet aanpakken, omdat de gevolgen erger zijn dan het bestaan van de exploit. Wat er nu inzit is wel een beetje beschamend. Heb al een post gelezen op Facebook van een PTS speler die zich niet serieus genomen voelde, omdat er bugs aanwezig zijn die al bijna een half jaar geleden zijn gemeld. Overigens zijn er ook een hele sloot aan quests bugs teruggekomen die waren gefixed op de PTS in de laatste twee weken. Het lijkt er dus op dat de live servers niet de laatste code van de PTS hebben gebruikt..

*edit*
Wil er wel even bij zeggen dat de huidige item duping bug niet aanwezig was op de PTS zover ik weet. Zover "we" (spelers uit de PTS) hebben kunnen bepalen is de bug gerelateerd aan de hogere latency tussen client en server, zoals zoveel bugs. Op de PTS hadden we nagenoeg geen latency.

*edit 2*
Hebben jullie overigens deze thread al gezien? ESO forums: Guild Spotlight Mijn guild staat er ook tussen :)

*edit 3*
En natuurlijk deze http://tamrielgeographic.tumblr.com/ :o

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 18-04-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:56
Ik heb nu ook continue last van oneindig loading screens in coldharbour, al 3 in het laatste uur. Allemaal van een dungeon/instance naar coldharbour toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..de Customer Service zit ergens rond het niveau van belabberd tot auto-response-bot.

Ik had een simpele vraag gesteld wanneer iDeal zou terugkeren. Krijg ik een standaard bot antwoord terug van: Je kunt betalen met CC of PayPal. That's it.

Da..fuck. Het is dat dit een Elder Scrolls MMO is, en dat ik een fan ben EN dat ik het spel ansich goed vind, maar anders zou ik nu echt het bijltje erbij neergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, cs is wat raar af en toe, maar zou ook niet een ander antwoord verwachten dan ze op het forum hebben gegeven. Ze zijn er nog steeds naar aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Nou ik ben gebanned/suspended zonder rede, ik wist niet eens over die item dupe gedoe, niet eens gezien ingame dus hoe ik dat dan zou hebben moeten doen mag joost weten. Kijken naar facebook en Forum lijken er een hoop mensen die hetzelfde ervaren. Naast de vele bugs die ik elke dag zie en probeer te negeren nu ook bannen voor niks wordt het lastig om de game met plezier te spelen.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 12:57
JinShepard schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:29:
Nou ik ben gebanned/suspended zonder rede, ik wist niet eens over die item dupe gedoe, niet eens gezien ingame dus hoe ik dat dan zou hebben moeten doen mag joost weten. Kijken naar facebook en Forum lijken er een hoop mensen die hetzelfde ervaren. Naast de vele bugs die ik elke dag zie en probeer te negeren nu ook bannen voor niks wordt het lastig om de game met plezier te spelen.
Ik ben helaas ook banned, de plezier gaat nu ook wel weg zeg.

Ik vind het een geweldig spel, met een geweldig verhaal, maar dat ik nu op elke teleport en dungeon enter vast kom te zitten in het laad scherm, waardoor ik me spel weer opnieuw moet opstarten, ergerde ik me al kapot aan.

Nu ook nog eens "Ban?" voor niks erbij is toch wel erg vervelend.... Hopelijk reageren ze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Tc662 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:34:
[...]

Ik ben helaas ook banned, de plezier gaat nu ook wel weg zeg.

Ik vind het een geweldig spel, met een geweldig verhaal, maar dat ik nu op elke teleport en dungeon enter vast kom te zitten in het laad scherm, waardoor ik me spel weer opnieuw moet opstarten, ergerde ik me al kapot aan.

Nu ook nog eens "Ban?" voor niks erbij is toch wel erg vervelend.... Hopelijk reageren ze snel.
De hoeveelheid mensen op de forum die posten en facebook, nog geen enkel reactie erop behalve

We posted this in another thread, but want to make sure it's also seen here.

Yesterday, we identified an item duping bug in ESO that some players chose to exploit. We acted quickly, and have since fixed the issue. We have a zero tolerance policy when it comes to abusing exploitable bugs, and those who were found doing so have has their game account permanently banned.

We want to thank everyone who reported this issue to us. In the future, should you identify what you think could be an exploitable bug, please send it to us in-game via /help or in our help center: https://help.elderscrollsonline.com/app/ask

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
JinShepard schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:43:
[...]

De hoeveelheid mensen op de forum die posten en facebook, nog geen enkel reactie erop behalve

We posted this in another thread, but want to make sure it's also seen here.

Yesterday, we identified an item duping bug in ESO that some players chose to exploit. We acted quickly, and have since fixed the issue. We have a zero tolerance policy when it comes to abusing exploitable bugs, and those who were found doing so have has their game account permanently banned.

We want to thank everyone who reported this issue to us. In the future, should you identify what you think could be an exploitable bug, please send it to us in-game via /help or in our help center: https://help.elderscrollsonline.com/app/ask
Had ik inderdaad ook gezien. Ik lag lekker in me bed te slapen toen die exploit gaande was en werd wakker met de melding dat guild bank disabled was. Lijkt me erg sterk dat ik hiervoor suspended ben. Kan volgens mij niet eens bij de guild bank van mijn guild.

Ik ga nu ook lekker me bedje in en zie wel wat voor reactie ik krijg op mijn mail en/of op het forum.
Maak me er eigenlijk geen zorgen om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Tc662 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:46:
[...]

Had ik inderdaad ook gezien. Ik lag lekker in me bed te slapen toen die exploit gaande was en werd wakker met de melding dat guild bank disabled was. Lijkt me erg sterk dat ik hiervoor suspended ben. Kan volgens mij niet eens bij de guild bank van mijn guild.

Ik ga nu ook lekker me bedje in en zie wel wat voor reactie ik krijg op mijn mail en/of op het forum.
Maak me er eigenlijk geen zorgen om :)
Ik maak me wel een beetje zorgen, de manier hoe dit gebeurd geeft mij geen goed gevoel. Mensen die na 45 min bellen gewoon opgehangen worden door de Costumor Support, gebrek aan enige info.. tja we zien wel.

Got-banned-for-no-Reason Argonian alt name :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Klopt het dat ik op de forums lees dat het ten opzichte van de beta niet meer loont om in Cyrodiil te te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Heb net met ze gesproken, expres uurtje vroeger wakker geworden, nadat ik de situatie heb uitgelegd kreeg ik te horen dat ze inderdaad niets op mijn account hebben gevonden kwa illegale activiteiten :) Ben nu dus ook unbanned! Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

oeps ! ik heb gister met mijn slaperige kop mijn char verwijderd die al mijn imperial edition bonus items bij zich had

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even contact opnemen met support. Zr kunnen je nieuwe sturen :)

Ook mooi om te horen tc662!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig dat ze de mensen weer unbanned hebben, zou ook helemaal nergens op slaan.

Ik was er overigens heilig van overtuigd dat ik de mainquest goed aan het volgen was, totdat ik in 1 keer met m'n level 11 in Haven belandde waar ik level 16 mobs tegen me kreeg. 1 of 2 tegelijk ging nog wel, maar toen ze met 3-4 tegelijk kwamen ging ik toch wel heel vaak dood. Bleek dat ik allang weer ergens bij Prophet moest zijn in harborage waar ik weer level 8-9 mobs kreeg. 8)7

Wel prettig want relatief in het begin krijg je daar nog wel eens een skillpoint voor de quests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ow ik ben net bezig met een eigen serie te starten :p TAMRIEL by Lipst3r :) Kan ik die ook hier plaatsen zo nu en dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* Ik ben zeer positief begonnen met TESO...maar mijn mening blijft maar verslechteren. Nu al dik 2 weken na launch en we zitten nog steeds met Beta type problemen. Infinite loading screens en dan blijf je vast zitten in Cyrodiil.

Dit begint langzamerhand te veranderen in de slechtste launch die ik tot nu toe heb meegemaakt. In een IT landschap waar IT een stuk volwassener is dan bij de WoW launch (10 jaar verder) kan dit gewoon echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:35:
*zucht* Ik ben zeer positief begonnen met TESO...maar mijn mening blijft maar verslechteren. Nu al dik 2 weken na launch en we zitten nog steeds met Beta type problemen. Infinite loading screens en dan blijf je vast zitten in Cyrodiil.

Dit begint langzamerhand te veranderen in de slechtste launch die ik tot nu toe heb meegemaakt. In een IT landschap waar IT een stuk volwassener is dan bij de WoW launch (10 jaar verder) kan dit gewoon echt niet meer.
Ik wilde even geleden inner Tanzelwil in, de Queen achterna, eeuwig loading screen... Enige wat werkte was Alt+F4. Straks maar weer even proberen in te loggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
Ik heb eigenlijk bijna geen problemen, af en toe wel het laden naar Cyrodill, maar dan delete ik gewoon effe me elders scrolls map in mijn documenten en je bent er van af.

Edit: Als je bugs een probleem vind en daardoor wilt stoppen dan is denk ESO nooit wat voor je geweest. Er zijn namelijk genoeg andere dingen die je kan doen naast Cyrodill.

[ Voor 34% gewijzigd door Ryatzu op 19-04-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:38:
Ik heb eigenlijk bijna geen problemen, af en toe wel het laden naar Cyrodill, maar dan delete ik gewoon effe me elders scrolls map in mijn documenten en je bent er van af.

Edit: Als je bugs een probleem vind en daardoor wilt stoppen dan is denk ESO nooit wat voor je geweest. Er zijn namelijk genoeg andere dingen die je kan doen naast Cyrodill.
Ehm..ik heb Morrowind V1.0 en Daggerfall en bugfeest Battlespire doorstaan dus, pardon. =P Ik kan leven met bugs, ik kan niet leven met het feit dat ik op een gegeven moment langer naar een laadscherm zit te staren dan daadwerkelijk spelen. Er zijn bugs..en dan zijn er BUGS. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hmm op de eso forums is er discussie gaande dat het lijkt alsof de meeste rare loading of itemglitch problemen worden veroorzaakt door addons.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb geen addons en gewoon "endless loading screen" en "transfer fail" problemen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:04:
Hmm op de eso forums is er discussie gaande dat het lijkt alsof de meeste rare loading of itemglitch problemen worden veroorzaakt door addons.....
Dat lijkt me sterk. Dan zouden ze wel heel slecht geprogrammeerd hebben want die addons worden ontwikkeld op basis van een API die zelf beschikbaar hebben gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
bronce schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:19:
[...]

Dat lijkt me sterk. Dan zouden ze wel heel slecht geprogrammeerd hebben want die addons worden ontwikkeld op basis van een API die zelf beschikbaar hebben gesteld.
Is gewoon LUA hoor, en in andere games waar LUA addons worden gebruikt zijn ook wel eens zulke problemen geweest, dus zo sterk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Krukar schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:22:
[...]

Is gewoon LUA hoor, en in andere games waar LUA addons worden gebruikt zijn ook wel eens zulke problemen geweest, dus zo sterk is dat niet.
Ik denk zelf dat het door de laatste patch komt, heb namelijk 5 dagen playtime dus meer dan 100 uur. Voor de patch grootste deel van die tijd, nooit een endless loading screen of transfer failed. Die heb ik pas sinds gister en vandaag. Heb sinds de launch al een addon "lootDrop" en pas sinds gister heb ik die problemen.

edit: maar ik sluit niet uit dat Zenimax hun API zo slecht heeft gemaakt dat allerlei exploits mogelijk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door bronce op 19-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
bronce schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:25:
[...]

Ik denk zelf dat het door de laatste patch komt, heb namelijk 5 dagen playtime dus meer dan 100 uur. Voor de patch grootste deel van die tijd, nooit een endless loading screen of transfer failed. Die heb ik pas sinds gister en vandaag. Heb sinds de launch al een addon "lootDrop" en pas sinds gister heb ik die problemen.
Njah ik zit inmiddels ook op 55 uur playtime, had eerder vrij frequent van die loading screen issues en sinds ik wat addons heb uitgeschakeld heb ik er geen meer gehad. Kan toeval zijn en daarom moeten we dat niet baseren op ervaring van één of twee personen. Maar op de fora gaat steeds meer woord rond dat mensen van hun issues af zijn zodra ze addons uitschakelen.
edit: maar ik sluit niet uit dat Zenimax hun API zo slecht heeft gemaakt dat allerlei exploits mogelijk maak.
Nogmaals, de API voor addons is niet gemaakt door Zenimax, het is gewoon standaard LUA.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 19-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Het spel is bij mij onspeelbaar geworden... elke 5 minuten kom ik nu een game-breaking bug tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik heb ook een tumblr aangemaakt waar ik ga proberen zo veel mogelijk screenshots op te zetten van de mooie omgeving uit de game!

http://lipst3rtamriel.tumblr.com/

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
FrankLe schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:52:
Ik heb ook een tumblr aangemaakt waar ik ga proberen zo veel mogelijk screenshots op te zetten van de mooie omgeving uit de game!

http://lipst3rtamriel.tumblr.com/

^^
Moet je maar eens door Fungal Grotto heen gaan met een groepje, dat stuk in het midden met al die watervallen is echt supermooi gemaakt! :)

Goed idee trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
75% van de laadschermen zijn nu oneindig bij mij... leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Er is wat met de server aan de hand. Ik zat ook in een oneindig laadscherm, even process gekilled en opnieuw opgestart, maar de server is unavailable. Ik heb het niet alleen, vrienden waar ik mee samen speel hebben zelfde issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Bertus15 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:49:
Er is wat met de server aan de hand. Ik zat ook in een oneindig laadscherm, even process gekilled en opnieuw opgestart, maar de server is unavailable. Ik heb het niet alleen, vrienden waar ik mee samen speel hebben zelfde issue.
Zelfde probleem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik kan ook niet meer inloggen, maar als ik kijk naar de forums ben ik niet de enige met dit probleem.

EDIT:
Thanks everyone! We're looking into this now. Stand by...

[ Voor 29% gewijzigd door Bv202 op 19-04-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Zit eigenlijk op het punt dit spel te kopen. Maar lees toch nogal veel bug problemen. Beter om nog even te wachten met de aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

negatieve dingen worden altijd vermeld, positieve dingen niet.

Ik speel het spel nu een kleine week en speel heel weinig waardoor ik het jammer vind als de server weer eens niet werkt of ik in een oneindig laad-scherm zit, ik ALT-F4 de game en dan ben ik er wel weer klaar mee.
Maar als de game en server gewoon werken is het een heerlijk spel om te spelen

[ Voor 71% gewijzigd door Streepje op 19-04-2014 18:06 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Scallius schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:03:
Zit eigenlijk op het punt dit spel te kopen. Maar lees toch nogal veel bug problemen. Beter om nog even te wachten met de aanschaf?
Tot vandaag viel het qua bugs bij mij heel goed mee. Af en toe eens een irritante bug, maar herinloggen lost het meestal op. Het is sinds vandaag dat ik zoveel game-breaking bugs tegenkom.
Pagina: 1 ... 38 ... 66 Laatste