Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:20:
Geen idee, hoor er niemand over klagen, maar kan het zelf nog niet testen. PTS is nog niet online en moet het spel nog kopen vanavond om de release ESO te kunnen spelen :)
Op zich zit er ook niet een klein bedrijf achter Wikipedia: Allakhazam dus neem aan dat het gewoon werkt. Zie ook dat er binnenkort ondersteuning voor WoW komt.
Ik zal hem dan maar ff testen, je hoort het zsm :)

[ Voor 196% gewijzigd door siempievk op 15-04-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik ben weer een leuke bug tegengekomen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UV3JMf4.jpg

Verschrikkelijk irritant... op sommige momenten namen die pijlen de helft van het scherm in beslag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Zelf gebruik ik 3 add ons en update die wel handmatig.
Hou niet zo van automatische processen :)

*edit*
Die bug van die pijlen hadden wij gisteren ook in onze dungeon.
Heel erg irritant

[ Voor 32% gewijzigd door Iusedto op 15-04-2014 12:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Iusedto schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:27:
Zelf gebruik ik 3 add ons en update die wel handmatig.
Hou niet zo van automatische processen :)

*edit*
Die bug van die pijlen hadden wij gisteren ook in onze dungeon.
Heel erg irritant
Welke addons zijn een "must"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:29:
WHAHA :D Die zit er al in sinds oktober! ^^
Serieus? Dit is toch een van de irritantste bugs die ik tot nu toe ben tegengekomen... ik ben 3x doodgegaan omdat ik nauwelijks kon zien wat er aan het gebeuren was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja :X Hij komt en gaat wel hoor. Is tussendoor al twee keer opgelost (zonder vermelding in changelog, dus denk per ongeluk) en is dus ook al twee keer weer teruggekomen :P Gewoon een /reloadui doen, zou het moeten oplossen. Anders client helemaal opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
siempievk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:31:
[...]
Welke addons zijn een "must"?
Welke jij wilt gebruiken :)

Zelf heb ik :
FTC
Skyshards
Inventory Grid view (deze gaat er echter uit, kan er niet aan wennen)
Lootdrop ( met Autoloot aan in de game settings)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 23:03
spamfilter addon is trouwens ook een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Hey vraagje, ik heb gisteren redelijk wat main questes gedaan. Ik zit nu aan Level 9. Maar heb na het afronden van mijn laaste quest. Geen nieuwe Main/story Quest bijgekregen (de laatste was voor level 7)...

Nu ik veronderstel dat ik eerst bv level 10 moet halen ofzo ? ofniet ?

Wat ik heel raar vind is mijn queste voor de Mage guild, mijn opdracht. "Enter the portal @ shegorath's shrine".... maar ik zie nergens een map marker? Nu ik heb de indruk dat ik hier ergens buiten een bepaald gebiet ben gelopen, maar ben er niet zeker van.
Iemand een idee of/waar ik die portal nog kan vinden :s

alvast Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:40

D33F

Tweelingtemmer

Het lijkt erop dat de laatste update wel degelijk heeft geholpen wat betreft de hoeveelheid goldsellers/farmer bots.. In 1,5 uur tijd ben ik slechts 2 goldsellers tegengekomen, en ik vind spontaan flink meer mats dan ooit tevoren!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Misschien een domme vraag maar ik ben nu lvl 25 met mijn Clothing maar in welke mate is je lvl daarin belangrijk?

Het is door je skillpoints dat je toch meer zaken kun craften en niet door het level van je profession.
of zie ik dit helemaal verkeerd?
Ik heb namelijk nog niets tegengekomen in de zin van -craftable from lvl 25- ofzoiets.

[ Voor 15% gewijzigd door Ashtaria op 15-04-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Ashtaria schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:21:
Misschien een domme vraag maar ik ben nu lvl 25 met mijn Clothing maar in welke mate is je lvl daarin belangrijk?

Het is door je skillpoints dat je toch meer zaken kun craften en niet door het level van je profession.
of zie ik dit helemaal verkeerd?
Ik heb namelijk nog niets tegengekomen in de zin van -craftable from lvl 25- ofzoiets.
Zonder die levels van je crafting kan je geen skillpoints uitgeven om bv. met ander materiaal hoger level gear te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47

Multensor

wtf

ja, maar je kan die skillpoints pas toewijzen op het moment dat je crafting level hoog genoeg is ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Thommiie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:32:
Hey vraagje, ik heb gisteren redelijk wat main questes gedaan. Ik zit nu aan Level 9. Maar heb na het afronden van mijn laaste quest. Geen nieuwe Main/story Quest bijgekregen (de laatste was voor level 7)...

Nu ik veronderstel dat ik eerst bv level 10 moet halen ofzo ? ofniet ?

Wat ik heel raar vind is mijn queste voor de Mage guild, mijn opdracht. "Enter the portal @ shegorath's shrine".... maar ik zie nergens een map marker? Nu ik heb de indruk dat ik hier ergens buiten een bepaald gebiet ben gelopen, maar ben er niet zeker van.
Iemand een idee of/waar ik die portal nog kan vinden :s

alvast Thx
spoiler:
ga naar de mages guild, en dan zal Sharidor een poort naar Sheograth's domein openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Multensor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:
ja, maar je kan die skillpoints pas toewijzen op het moment dat je crafting level hoog genoeg is ;)
aaa oke, ik dacht dat da meeging met het lvl van je character :) ok klinkt opeens heel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zo, heb nu alles gedaan in Auridon. Eindelijk eens naar een ander gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:18
Nice een patch. Ik hoop echt dat nu de main quest unbugged is :p

Edit: nope still bugged. GM kan m'n quest ook niet resetten terwijl vrienden van mij er wel gewoon door kwamen pff. staat ook niet in de patch notes. Maar vorige week zeiden ze in de support dat ze er aan werkten...

[ Voor 63% gewijzigd door bronce op 15-04-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:07
knap , ga ik er net voor zitten ;p gaat de server down

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:04:
[...] Edit: nope still bugged. GM kan m'n quest ook niet resetten terwijl vrienden van mij er wel gewoon door kwamen pff. [...]
Leugens.. Ze doen het absoluut niet graag, maar het is zeker wel mogelijk. In de PTS heb ik uitvoering met één van die lui gesproken en die verzekerde mij dat hun CS tool uitgebreid genoeg was om dat soort dingen te doen. Ze mogen het alleen niet te vaak gebruiken. Ze moeten zoveel mogelijk met hun poten van de wereld afblijven zeg maar.
Wel leuk was nadat zij het mij verzekerde, ze me ook kon vertellen dat ik pech had omdat ze op de PTS servers helemaal niemand mogen helpen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Goed nieuws voor wat betreft de missende bank slots.
"I can address the question regarding the bank glitch. We have identified why it is happening, we have a solution for the next patch and we have tracked down the missing items and gold that were lost. Players should be receiving them via in-game mail once the issue is completely resolved."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:28:
[...]

Leugens.. Ze doen het absoluut niet graag, maar het is zeker wel mogelijk. In de PTS heb ik uitvoering met één van die lui gesproken en die verzekerde mij dat hun CS tool uitgebreid genoeg was om dat soort dingen te doen. Ze mogen het alleen niet te vaak gebruiken. Ze moeten zoveel mogelijk met hun poten van de wereld afblijven zeg maar.
Ik heb opnieuw gemailed of ze mijn quest willen resetten dan kan ik tenminste verder. Zit er namelijk niet nog graag een week of meer op te wachten vooral als m'n vrienden er wel doorkomen. Het probleem was dat ik weg liep toen Vanus verscheen omdat ik niet doorhad dat hij verscheen. Nu staat hij in de main city maar is het onmogelijk om met hem te praten. Je moet meteen met hem praten als hij verschijnt. Ik had ook op het forum gelezen dat de quest bij iemand was gereset door een GM en hij toen gewoon verder kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:33:
[...]
Ik heb opnieuw gemailed of ze mijn quest willen resetten dan kan ik tenminste verder. [...] Ik had ook op het forum gelezen dat de quest bij iemand was gereset door een GM en hij toen gewoon verder kon
Kan je zelf niet /camp doen? Dat hoort de actieve quest ook te resetten (dat je dus opnieuw moet doen). Ik zou trouwens in-game support doen en niet de mail. Dan kunnen ze het allemaal wat sneller regelen.
Ik weet alleen niet wat de wachttijden zijn na live gaan. Valt dat nog een beetje mee voor in-game support?

[ Voor 46% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:35:
[...]

Kan je zelf niet /camp doen? Dat hoort de actieve quest ook te resetten (dat je dus opnieuw moet doen).
Dat heb ik al vaak gedaan samen met /reloadui en relog over de afgelopen 4 dagen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, zou je deze vraag nog even willen beantwoorden voor mij? ^^
Ik weet alleen niet wat de wachttijden zijn na live gaan. Valt dat nog een beetje mee voor in-game support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:40:
Jammer, zou je deze vraag nog even willen beantwoorden voor mij? ^^
Toen ik hulp had aangevraagd om de quest te resetten, had ik antwoord binnen 2 uur volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:44:
[...]
Toen ik hulp had aangevraagd om de quest te resetten, had ik antwoord binnen 2 uur volgens mij.
Was dat in-game of daarbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:52:
[...]

Was dat in-game of daarbuiten?
In game via /help volgens mij. Ik heb ook een paar keer /bug gedaan maar daar krijg je geen reactie op. De reactie had ik via e-mail gekregen en kan nu via e-mail terug mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Geniaal weer, patchen op het midden van de dag.

Iemand die trouwens geinteresseerd is in een account? Ben al die bugs wel een beetje zat. Nog steeds niet mn explorer items. Support die al 4 dagen niet reageerd. PVP map die 50% van de tijd niet laad. Crashes na 15 min in pvp.

Nee, t hoeft van mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik zit vast...

Ik ben bezig met de magic guild quest waar je de wbbajack (je weet wel, dat speciale wapen uit Skyrim) krijgt. Er zweeft een boek rond waar ik het (vermoedelijk) 5x op moet gebruiken.

Maar wat ik ook doe, er gebeurt niets. Iemand een idee wat er gedaan moet worden of is de quest bugged?

[ Voor 14% gewijzigd door Bv202 op 15-04-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Bv202 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:03:
Ik zit vast...

Ik ben bezig met de magic guild quest waar je de wbbajack (je weet wel, dat speciale wapen uit Skyrim) krijgt. Ik moet het 5x gebruiken en er zweeft een boek.

Maar wat ik ook doe, er gebeurt niets. Iemand een idee wat er gedaan moet worden of is de quest bugged?
Je moet die staf gebruiken op NPC's dan worden ze onthuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
Bv202 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:03:
Ik zit vast...

Ik ben bezig met de magic guild quest waar je de wbbajack (je weet wel, dat speciale wapen uit Skyrim) krijgt. Ik moet het 5x gebruiken en er zweeft een boek.

Je moet 5 NPC's die daar rondlopen "vermoorden" met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ooh, ik zat me heel de tijd te concentreren op dat boek :p

Ok, bedankt, dan zal het straks wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michaeltb schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:03:
Geniaal weer, patchen op het midden van de dag.[...]
Tja.. noodpatches.. Ga er gelukkig zelf niet zo'n last van krijgen. Ik speel alleen 's avonds laat :)

@Bv202 Ik vond die quest ook al niet zo super duidelijk. Weet nog dat ik daar ruim 20 minuten heb gestaan met zo van... ehhh... wat moet ik doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Er is nog (heel klein beetje) hoop:

"We will be bringing the EU megaserver down for maintenance today at 11am EDT / 4pm BST to implement an additional fix. We expect the server to be back online early this afternoon. We apologize for any inconvenience this may cause, and we thank you for your patience. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:08:
[...]

Tja.. noodpatches.. Ga er gelukkig zelf niet zo'n last van krijgen. Ik speel alleen 's avonds laat :)

@Bv202 Ik vond die quest ook al niet zo super duidelijk. Weet nog dat ik daar ruim 20 minuten heb gestaan met zo van... ehhh... wat moet ik doen?
Nu ik erover nadenk herinner ik me de quest uit Skyrim weer, waar je het inderdaad op NPC's moest richten.

Ik kan me wel voorstellen dat het allesbehalve duidelijk is voor mensen die nooit Skyrim gespeeld hebben (of de quest al vergeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Speelt ier iemand DK? als ik mijn dragon leap ulti doe "bugged"hij soms, dan druk ik op R, begint hij de animatie maar stopt dan en daarna kan ik geen abilities meer gebruiken. dit duurt 20 seconden en dan werkt alles weer. Super irritant als je 1 vs 1 bezig bent. Je kan ook niet switchen naar je andere weapons/skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
? Server EU is down voor maintenance. Lekker, had net een uurtje tijd om te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik vind dat zo'n kleine fix releasen wel erg lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens heb ik gelezen dat je bij het craften de resources niet fysiek bij je hoeft te hebben maar dat ze ook in je bank mogen staan, klopt dit? Heb het nog niet geprobeerd maar kan pas na m'n werk om 22u verder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:03:
Ergens heb ik gelezen dat je bij het craften de resources niet fysiek bij je hoeft te hebben maar dat ze ook in je bank mogen staan, klopt dit? Heb het nog niet geprobeerd maar kan pas na m'n werk om 22u verder :S
Dit klopt, ik gooi daarom alle mats altijd op de bank. Scheelt een hoop ruimte tijdens het questen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Tja, als je van dat soort zaken raar opkijkt moet je geen nieuwe MMO gaan spelen, maar de eerste weken/maanden de kat uit de boom kijken. Bij iedere MMO die ik de laatste 10 jaar gespeeld heb is de downtime in de eerste weken/maanden altijd het hoogst met nog eens al nadeel dat wanneer de support staff ergens overzee zit je ook nog geen downtime hebt op tijden die voor ons vaak primetime zijn.

Om even WoW als voorbeeld te nemen, de eerste 1,5 jaar daar heb ik denk rond de 45 dagen aan free play days gekregen omdat de game dag delen niet speelbaar was vanwege enerzijds de enorme populariteit en de instabiliteit daardoor en problemen met patching waardoor patchen soms een dag+ duurde. Nu hebben gelukkig de meeste MMO uitgevers daar goed van geleed en is de downtime nu vaak bij nieuwe releases te overzien, maar helemaal voorkomen zal bijna nooit lukken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Dennism schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:05:
Tja, als je van dat soort zaken raar opkijkt moet je geen nieuwe MMO gaan spelen, maar de eerste weken/maanden de kat uit de boom kijken. Bij iedere MMO die ik de laatste 10 jaar gespeeld heb is de downtime in de eerste weken/maanden altijd het hoogst met nog eens al nadeel dat wanneer de support staff ergens overzee zit je ook nog geen downtime hebt op tijden die voor ons vaak primetime zijn.

Om even WoW als voorbeeld te nemen, de eerste 1,5 jaar daar heb ik denk rond de 45 dagen aan free play days gekregen omdat de game dag delen niet speelbaar was vanwege enerzijds de enorme populariteit en de instabiliteit daardoor en problemen met patching waardoor patchen soms een dag+ duurde. Nu hebben gelukkig de meeste MMO uitgevers daar goed van geleed en is de downtime nu vaak bij nieuwe releases te overzien, maar helemaal voorkomen zal bijna nooit lukken vrees ik.
Ik kijk er niet raar van op, maar dit mogen ze liever sochtends/smiddags doen dan savonds. De meeste spelers zijn savonds online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

+ daarbij hebben ze al gewaarschuwd voor unscheduled maintenance mochten ze de bank fix eerder klaar hebben, dus stiekem hoop ik dan ook dat dit nu het geval is (want de scheduled maintenance was vanmorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Is er toevallig ook een website waar je kan zien wat de ETA is e.d.? :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik moet toegeven dat ESO, vergeleken bij andere MMO launches, een redelijk soepele launch ondergaat. Dat de EU server momenteel down is vanwege "maintenance" kan ik begrijpen, niks aan te doen. Wat ik echter wel zeer kwalijk vind, is de beperkte hoeveelheid informatie die naar buiten wordt gebracht....

Zolang men de consumenten gewoon netjes op de hoogte houdt kan men doorgaans iets meer begrip opbrengen voor dergelijke storingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
wiscel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:42:
Van mij mogen ze al die boekenkasten en lades wel afschaffen, alsof iemand dat leest. Enige reden om ze aan te klikken is om een beetje te levellen.
Omdat jij het niet leest betekend het niet dat dit voor iedereen zo is. Ik vind het wel interessant om sommige boeken door te lezen het voegt wat toe aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
FrankLe schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:33:
Is er toevallig ook een website waar je kan zien wat de ETA is e.d.? :)
Niks kunnen vinden, en het officiële forum is erg stroperig, geen plezier daar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Alex Picard schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:53:
[...]

Niks kunnen vinden, en het officiële forum is erg stroperig, geen plezier daar. :|
Ja idd, ik vind het niet erg dat ze updates doen! Ook al is het jammer van de timing, geeft in elk geval aan dat ze er hard aan werken :). Maar ik zou, zoals hierboven al eerder gezegd, graag hebben dat ze wat beter communiceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Het enige dat we nu niet weten is wat de fix is en wat de eta is, maar de vorige ging wel met prima info voorziening toch.... niet te negatief hoor, het is tot op heden de meest soepele release die ik heb meegemaakt met een grote mmo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Mee eens :) Ik heb niks te klagen. Het is gewoon prettig om pagina te hebben waar opstaat wat ze doen, vanaf en geschat tot hoelaat. Hoewel als je dat doet en je gaat eroverheen krijg je zeikende communitie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Precies als iets niet zeker is liever geen uitspraken doen, zou ik ook voor kiezen ;-)

Maar als ze iets hebben komt de update qua info als eerste op het officiële forum te staan dacht ik tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Ik snap dat fouten opgelost moeten worden, maar ik vind de timing nogal bagger. Heb ik weer eens een avondje tijd om te gamen, is de server plat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
ja hun timing is tot op heden nog maar 1x niet bagger geweest voor de eu, komt hopelijk omdat de eu server nog beheerd wordt door us, toch??
Ik zit hier met kaakpijn te smachten op afleiding haha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Lijkt erop dat ie over is, de maintenance?

Ik kan inloggen

[ Voor 18% gewijzigd door Duckhamster op 15-04-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Nightcrowy schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:01:
ja hun timing is tot op heden nog maar 1x niet bagger geweest voor de eu, komt hopelijk omdat de eu server nog beheerd wordt door us, toch??
Ik zit hier met kaakpijn te smachten op afleiding haha ;-)
Beterschap!

Vind het ook nogal stom dat ze eerst maintenance doen, en dan, hé, we weten "ineens" hoe we nog een paar bugs kunnen oplossen! Laten we de boel maar weer platgooien 8)7

Misschien een idee om patches eerst nog even te testen of zo? Of is het het kwestie van save all -> compile -> copy to server en maar zien wat er stuk gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Duckhamster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:05:

Ik kan inloggen
same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Duckhamster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:05:

Ik kan inloggen
Ik probeer in te loggen, maar mijn character select laadt langzaam... maar ik lijk er in te zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Alex Picard op 15-04-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Damn nog steeds geen Vanus fix

Main quest is ondertussen al groen :P, is er toevallig al iemand in cold harbour waar ik even mee kan groupen? zodat ik daar heen kan travelen en alvast daar wat questen doen.

[ Voor 92% gewijzigd door bronce op 15-04-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Oneindige laadschermen zijn dus niet gefixed... integendeel, nu krijg ik ze ook buiten Cyrodil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
Bv202 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:57:
Oneindige laadschermen zijn dus niet gefixed... integendeel, nu krijg ik ze ook buiten Cyrodil :(
Echt? :/
Gisteren had ik er wel last van in Cyrodiil, nu niet meer.. en al helemaal nooit gehad buiten Cyrodiil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
SparksNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:40:
Ik moet toegeven dat ESO, vergeleken bij andere MMO launches, een redelijk soepele launch ondergaat. Dat de EU server momenteel down is vanwege "maintenance" kan ik begrijpen, niks aan te doen. Wat ik echter wel zeer kwalijk vind, is de beperkte hoeveelheid informatie die naar buiten wordt gebracht....

Zolang men de consumenten gewoon netjes op de hoogte houdt kan men doorgaans iets meer begrip opbrengen voor dergelijke storingen....
Ik ben bij de launches van Rift, Starwars, TSW, Defiance en GW2 geweest (om een paar recente te noemen), maar om eerlijk te zijn hadden die niet zo veel last van bugs. Het gebeurd zeer regelmatig dat ik moet reloggen, questen moet abandonnen of andere kuren uit moet halen om een quest af te kunnen maken. Er zijn er een aantal die helemaal niet werken. Daarnaast werken skills soms niet, treedt rubberbanding op, val je te hooi en te gras van je paard, blijf je hangen achter onzichtbare objecten, valt de radar bovenin nogal eens weg en als ik een boek bekijk en druk per ongeluk op spatie ipv alt, dan zie ik alleen nog maar blauwe lucht. Da's even een kleine greep van de afgelopen week.

Ik moet een flink stuk terug gaan naar Age of Conan, Anarchy Online of Asheron's Call 2 voor ik een MMO met meer bugs tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Is het eigenlijk mogelijk om te zien welke quests je nog mist in een bepaald gebied? Ik zag nu via het achievements scherm dat ik op 60/61 quests in glenumbra maar geen idee wat ik mis. Alle icoontjes op de map zijn wit.

Net ook de bankbug tegen gekomen. Van 80 slots naar 60, heel erg irritant.

[ Voor 15% gewijzigd door Tukker_T op 16-04-2014 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Bertus15 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:25:
[...]

Ik ben bij de launches van Rift, Starwars, TSW, Defiance en GW2 geweest (om een paar recente te noemen), maar om eerlijk te zijn hadden die niet zo veel last van bugs.
Misschien heb ik geen roze bril maar ik was ook bij de launches van GW2, SW:O en Rift en:
Bij GW2 waren alle zones behalve de starterzones onspeelbaar door disconnects zodra je die zones in ging.
Bij Rift had je de eerste 3 weken een login queue van 3-4 uur omdat ze maar 2 engelse servers ahdden uitgerold.
En SW:O geen bugs? Ik weet niet welke SW:O jij hebt gespeeld maar bugs zijn de reden dat die game het niet heeft gehaald... Meer dan de helft van de imperial quests was gebugged tot een patch ergens 6 weken na de launch. Raids waren onspeelbaar doordat bepaalde mobs 450% teveel damage deden en je hier en daar random door de vloer viel, duurde 3 maanden om te fixen. Etc...

Heb zelf véél mmo's gespeeld bij launch en kan met zekerheid zeggen dat TESO een van de beste launches heeft tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
de launch is idd niets mis mee. En over de maintenance, ik heb liever van die ow ja we hebben nog wat fixjes maintenance dan geen. Het is alleen maar ter bevordering van onze gameplay. Eindelijk een uitgever die wel zo snel mogelijk de problemen wilt verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren dan toch besloten om TESO te kopen en het een kans te geven. Meteen een orc dragonknight gestart. Wou een beetje en stoere warrior hebben en dat lijk me met deze de beste keuze. Nog niet zo heel erg ver geraakt maar tot nu toe bevalt het me wel. Het skyrim gevoel zit er wel voor een stuk in alleen blijft het wennen dat je tijdens "dungeons" ook anderen er ziet in lopen waardoor je minder aan combat toekomt dan je soms zou willen.

Kan je trouwens je gekozen skills en points resetten? Want is het enige waar ik een beetje bang voor ben dat ik nu verkeerde keuzes maak die me later zouden kunnen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Grompie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:47:
Het skyrim gevoel zit er wel voor een stuk in alleen blijft het wennen dat je tijdens "dungeons" ook anderen er ziet in lopen waardoor je minder aan combat toekomt dan je soms zou willen.
Dat is toch wel 1 van mijn grotere irritatie puntjes. Ik vind het leuk om de quest helemaal alleen te spelen. Alleen vaak kan dat niet omdat 10 anderen dezelfde quest aan het doen zijn. Eindbazen zijn daardoor soms ook veels te makkelijk te verslaan.
Grompie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:47:

Kan je trouwens je gekozen skills en points resetten? Want is het enige waar ik een beetje bang voor ben dat ik nu verkeerde keuzes maak die me later zouden kunnen kosten.
yup. Kost je 100 credits per skill point.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
ChojinZ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:51:
[...]

Dat is toch wel 1 van mijn grotere irritatie puntjes. Ik vind het leuk om de quest helemaal alleen te spelen. Alleen vaak kan dat niet omdat 10 anderen dezelfde quest aan het doen zijn. Eindbazen zijn daardoor soms ook veels te makkelijk te verslaan.
[...]
Kan inderdaad irritant zijn maar gelukkig is het aantal publieke dungeons beperkt, er zijn ook een heleboel instanced solo-dungeons waar je wel lekker alles zelf kunt clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren tegen de 'breaking barrier' quest bug aangelopen (waar je iets met die west en east ward moet doen, zonder te spoilen :P). Ik dacht dat die al eerder gefixt was? Maar blijkbaar toch weer terug. Jammer.

Maar ik kom nu werkelijk om van de beschikbare quests nu ik (pas) level 11 ben maar wel een stuk meer gebied in Auridion aan het verkennen ben. Na 1,5 week (m.n. in de weekenden) spelen zit ik er lekker in en denk ik dat ik de boel wel redelijk begrijp. Was geen fervent MMO speler maar wel een ES liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren twee uur gespeeld. Op zijn relaxed, want dat rushen ben ik ook wel klaar mee. Resultaat: Een shocking lvl 4 gehaald, 3 boeken gelezen en eindelijk eens goed aandacht besteed aan de quest teksten. Ik ben blij :D ga wel overnieuw beginnen want een Nord DK ligt mij niet zo...
Wil iemand trouwens nog een Explorer's Pack key? Dacht dat je die los moest kopen, maar zat ook in de doos blijkbaar :S ach ja is ook maar 5 euro ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChojinZ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:51:
[...]

Maarja daarom is het een MMO en geen singleplayer game he :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:39:
[...]
Maar ze moeten er echt wel wat aan tweaken hoor. Iemand stelde al voor om het een setting te maken, of expliciete keuze bij binnen gaan van een grot, of je er allen of met anderen in wilt. Het MMO gebeuren slaat echt op heel veel meer dan alleen of je elkaar overal in de wereld kan zien (wat nu ook al niet het geval is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Ze hadden je gewoon automatisch in een groep moeten plaatsen. Nu kom ik regelmatig in een volledig lege grot, en hoef ik alleen maar 1x op ene boek oid te klikken en klaar. Aan het aantal doden op de grond te zien, had het een moeilijke quest kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
wie weet dit ?

Heb een heleboel schatkaarten in rugzak deze nemen allemaal 1 slot in hoe kan ik dit bundelen oid
zijn die getekende kaarten met kruis waar schat bevind in diverse gebieden.
En receipts voor bv cooking or leatherworking , zijn deze te krijgen of is dat loot oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
recipes voor cooking vind je in nightstands enz. Voor woodworking e.d. moet je researchen. Die schatkaarten gewoon in de bank dumpen of anders verkopen. Bundelen is er niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

samuel123 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:00:
wie weet dit ?

Heb een heleboel schatkaarten in rugzak deze nemen allemaal 1 slot in hoe kan ik dit bundelen oid
zijn die getekende kaarten met kruis waar schat bevind in diverse gebieden.
En receipts voor bv cooking or leatherworking , zijn deze te krijgen of is dat loot oid
Is niet mogelijk , Als je de Imperial Editie hebt heb je er idd erg veel. Wat je moet doen is een extra character aanmaken en alles via je bank in zijn inventory plaatsen.. dan moet je gewoon per gebied waar je quest even op je character kijken of je een treasure map voor dat gebied hebt. Zo doe ik het althans.

scheelt erg veel ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Caelorum schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:32:
Wil iemand trouwens nog een Explorer's Pack key? Dacht dat je die los moest kopen, maar zat ook in de doos blijkbaar :S ach ja is ook maar 5 euro ^^
Waar heb je die explorer pack gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricmaniac schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:39:
[...]

Kloppen doet het niet. Als je met 20 man een lvl 10 eindbaas in de pan hakt is de lol er al snel vanaf.
Ennuh, het is wel degelijk ook een SP game. Anders zou je nooit sommige quests in je eentje moeten afronden. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:29:
[...]
Waar heb je die explorer pack gekocht?
Mediamarkt Arnhem. Daar liggen ze gewoon in de schappen iets verder weg van de gewone boxen naast de PS3 (of een van die consoles) dacht ik. Kost 5E, maar hun boxed ESO bevat dus blijkbaar ook de Exporer's Pack.
Grappig genoeg wisten de mensen bij Mediamarkt Ede dan weer niet waar ik het over had: "Nee, heb geen preorders ontvangen." en "Nee, ik weet niets van preorder dingen af" |:( Zo zie je maar weer dat die franchises onderling ook niet echt communiceren...

Ohja en die MM Arnhem heeft ook grootschalig uitgepakt, want ze hadden gewoon een hele pallet gekocht lijkt wel. Niet normaal hoeveel van dat spel daar nog liggen. Enorm dom van hun denk ik, want zelfs een pallet van de nieuwste COD of Battlefield raak je niet kwijt.

[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 16-04-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
Had m online besteld als download voor 33 euro en daar zat de explorercode gewoon bij inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Hoe heet de addon die naast je char aangeeft hoeveel damage je doet en het aantal health dat er af gaat enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

siempievk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:52:
Hoe heet de addon die naast je char aangeeft hoeveel damage je doet en het aantal health dat er af gaat enzo.
PSBT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
ben eindelijk in Cold Harbour :p, een trading guild gejoined en daar zaten genoeg mensen in weer ik heen kon travelen, ben benieuwd hoe ver ik ga komen voordat ik weer vastloop vanwege die main quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Hey,

Ik heb 2 problemen,
ten eerste ik ben nu level 10, maar ik heb geen enkele main quest meer ? Ik Lees hier en daar dat er hiermee nog problmen zijn. Kan ik er iets aan doen ? Of is het gewoon afwachten ?

Ten tweede, wou ik gisteren dus voor de eerste keer in Cyrodiil spelen. maar ik kan de shrines niet correct gebruiken. Ik kan ze wel activeren, maar ik kan de map dan niet groter maken :s (zodat ik de andere waypoints kan zien).
Als ik mijn map ergens anders open kan ik dit wel.... zucht Ook een Bug ? of doe ik wat mis .

pfff jammer eigenlijk want het is wel een goeie MMO vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Thommiie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:11:
Hey,

Ik heb 2 problemen,
ten eerste ik ben nu level 10, maar ik heb geen enkele main quest meer ? Ik Lees hier en daar dat er hiermee nog problmen zijn. Kan ik er iets aan doen ? Of is het gewoon afwachten ?

Ten tweede, wou ik gisteren dus voor de eerste keer in Cyrodiil spelen. maar ik kan de shrines niet correct gebruiken. Ik kan ze wel activeren, maar ik kan de map dan niet groter maken :s (zodat ik de andere waypoints kan zien).
Als ik mijn map ergens anders open kan ik dit wel.... zucht Ook een Bug ? of doe ik wat mis .

Dit is geen bug, dit komt door de minimap addon!
Deze dus verwijderen, had namelijk hetzelfde probleem.
Overigens is de esohead addon bugged, waardoor je frame drops krijgt om de 3 seconden.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryatzu op 17-04-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thommiie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:11:
Hey,

Ik heb 2 problemen,

wat hierboven gezegt wordt idd.. je kan niet uitzoomen door de minimap addon. Is gewoon een kwestie van ESC > addons > Minimap uitvingen > R (reload UI) en voilla .. en als je dan uit cyrodil gaat kan je hem gewoon weer aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Ricmaniac schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:27:
[...]

wat hierboven gezegt wordt idd.. je kan niet uitzoomen door de minimap addon. Is gewoon een kwestie van ESC > addons > Minimap uitvingen > R (reload UI) en voilla .. en als je dan uit cyrodil gaat kan je hem gewoon weer aanzetten
Ooo thx, :p Vanavond zeker wa spele, ... eindelijk tijd :p

En een idee hoe het komt dat ik geen MAIN quest meer heb ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik was hem aan de AD zijde ook even kwijt, bleek dat er ik terug moest naar een boot(degene waar je ook op begint) en daar moest praten met iemand om vervolgens weer terug te gaan naar grahtwood :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 17-04-2014 10:13 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Thommiie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:10:
[...]

Ooo thx, :p Vanavond zeker wa spele, ... eindelijk tijd :p

En een idee hoe het komt dat ik geen MAIN quest meer heb ? :+
Ik speel zelf Ebonheart en de mainquest loopt daar niet continu door. Je rond de mainquest af, doet wat andere quest, vervolgens lvl je wat omhoog en vervolgens komt de mainquest weer in beeld. Het karakter wat de hoofdrol speelt in de mainquest (bij mij is dat de Prophet) vind jou vanzelf weer om de mainquest aan te bieden.

In het begin is dit zeer verwarrende maar als je dit een paar keer mee hebt gemaakt snap je het idee wel. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 17-04-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

ChojinZ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:32:
[...]

Ik speel zelf Ebonheart en de mainquest loopt daar niet continu door. Je rond de mainquest af, doet wat andere quest, vervolgens lvl je wat omhoog en vervolgens komt de mainquest weer in beeld. Het karakter wat de hoofdrol speelt in de mainquest (bij mij is dat de Prophet) vind jou vanzelf weer om de mainquest aan te bieden.

In het begin is dit zeer verwarrende maar als je dit een paar keer mee hebt gemaakt snap je het idee wel. ;)
Ahh ok , ik dacht het wel.. maar omdat ik ergens las "bugged Mainquest" was ik niet zeker...
T'is te hopen dat de server vanavond Goe werkt. Eindelijk es tijd om een avondje door te spelen :p
Many Thx _/-\o_

Om Lid te warden van de guil moet ik me eerst lid maken op de site ?, of kan ik via hier ook een invite krijgen ?

Thommiie = mijn nick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Hey allemaal,

Ik sta op het punt deze game vandaag (digitaal) aan te schaffen alleen is me nog iets niet duidelijk.
Je krijgt 30 dagen speeltijd zoiezo, maar om die te activeren moet je dus eerst de game registreren en een betaal methode aangeven...ik wil met een gamecard spelen, dus hoe zit dit in elkaar en zodra ik die gamecard geactiveerd heb worden dan die gratis 30 dagen eerst gebruikt of na mijn gamecard limiet?
Had de game al eerder willen kopen in de winkel maar aangezien je niet meer met Ideal een maandje kan kopen (wat ik heel klote vindt, en ik daarom wat meer bedenk tijd nodig had ivm aanschaf) doe ik dit digitaal wat mij 20 euro scheelt op de game ;)
Zijn hier verder ex-wow spelers die dit nu spelen? Wat vinden jullie ervan, is het zijn geld waard of valt het tegen en kun je beter een ander alternatief zoeken zoals gw2...of in et uiterste geval weer 13 eurootjes betalen voor een maandje wow (waar ik persoonlijk na 8 jaar wel klaar mee ben eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
FF een webformulier invullen en je krijgt vanzelf een uitnodiging:
http://goteso.enjin.com/
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bontes schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:12:
Hey allemaal,

Ik sta op het punt deze game vandaag (digitaal) aan te schaffen alleen is me nog iets niet duidelijk.
Je krijgt 30 dagen speeltijd zoiezo, maar om die te activeren moet je dus eerst de game registreren en een betaal methode aangeven...ik wil met een gamecard spelen, dus hoe zit dit in elkaar en zodra ik die gamecard geactiveerd heb worden dan die gratis 30 dagen eerst gebruikt of na mijn gamecard limiet?
Had de game al eerder willen kopen in de winkel maar aangezien je niet meer met Ideal een maandje kan kopen (wat ik heel klote vindt, en ik daarom wat meer bedenk tijd nodig had ivm aanschaf) doe ik dit digitaal wat mij 20 euro scheelt op de game ;)
Zijn hier verder ex-wow spelers die dit nu spelen? Wat vinden jullie ervan, is het zijn geld waard of valt het tegen en kun je beter een ander alternatief zoeken zoals gw2...of in et uiterste geval weer 13 eurootjes betalen voor een maandje wow (waar ik persoonlijk na 8 jaar wel klaar mee ben eigenlijk).
Wanneer je de account registreert voer je eerst de box key in. Daarna wordt gevraagd om een betalingsplan op te zetten. Aangezien alle non-recurring payment methods zijn uitgeschakeld (met nog steeds geen ETA van terugkeer behalve 'shortly' op het Duitse forum, Engels spreken we blijkbaar niet in de EU volgens ZOS. Das Deutsche oder Francaise Empire retourner en Europé! =P) heb je de keuze OF om een betalingsplan op te zetten met een CC of PayPal OF de andere keus namelijk een Gamecard Key. Vervolgens voer je de Gamecard key in en start je de account met 90 dagen speeltijd non-recurring. De speeltijd van de Gamecard wordt op dezelfde hoop gegooid als de 30 dagen die bij de box zitten.

Let erop dat als je met PayPal wilt betalen het een 'Verified' account moet zijn, oftewel, er moet een CC of een Bankrekening aan gekoppeld zijn, anders accepteert ZOS je betaling niet. Ook al wat gegil over geweest op het officiele forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Ik ben die bots in de public dungeons nu wel een beetje beu. Iemand nog tips om ze te dwarsbomen oid?
ZOS lijkt er weinig aan te doen op het moment.. erg irritant.
Ach ze hebben nog tot 3 mei om alles op te lossen..daarna zullen vast mensen hun subscription stop zetten als dit soort dingen er in blijven zitten. (inclusief mijzelf)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ja die dungeon bots zijn echt over de top, clusters van 80 bots, lijkt mij toch makkelijk te blocken of iets op te verzinnen waardoor dit niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Stond in de vorige patchnotes dat ze daar mee bezig zijn.
We’re also continuing to work on the more global issue of botting and gold spamming. These changes are happening behind the scenes and although we aren’t mentioning specifics in the patch notes, we are continually working on protecting you from bots and gold farmers. We continue to receive all your reports, and taking care of them is one of our top priorities. Thanks for sending them in and for your patience.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Dat weet ik - maar tot dat het gefixed is zijn ze er nog steeds.
Dit zijn dingen die ze al hadden kunnen fixen voordat het een probleem was.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Pagina: 1 ... 37 ... 66 Laatste