Hoe krijg je die mail eigenlijk op andere characters? Ik heb in het begin alle vier de classes geprobeerd en alleen m'n sorc heeft die mail gekregen (die ik helemaal niet ga spelen...).garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:26:
[...]
in je ingame mail.
verder krijg je:
de mogelijkheid om met elk ras in elke alliance te spelen
Treasure maps( een map waar je een kist mee kan vinden met goede gear)
Ooh dat klinkt wel heel intressant. Toen ik nog WoW speelde vond ik vissen heel erg leukVerderf schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:20:
Er is wel een AH maar die is alleen onderling je guild members.
Nu kan je lid zijn van 5 guilds en zijn veel van ons dan ook lid van een merchant guild van rond de 500 man
Kan iedereen daar inviten? Anders zou ik graag erbij komen als er plekje vrijkomtVerderf schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:20:
Er is wel een AH maar die is alleen onderling je guild members.
Nu kan je lid zijn van 5 guilds en zijn veel van ons dan ook lid van een merchant guild van rond de 500 man
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Is er een meest gebruikte merchant guild?
Ik baal nog steeds dat je geen losse chats kan doen. ik heb nu dus 5 guilds gejoined en dat wil ik niet in 1 tab allemaal dus maak je meerdere tabjes maarja dan moet je hele tijd switchen.. en heb nog geen addon gezien die dat wel kan
Ik zit in "Store" die is wel actiefsiempievk schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:58:
Is er een meest gebruikte merchant guild?
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 11-04-2014 12:00 ]
Met pchat kun je in ieder geval verschillende kleuren aan verschillende guilds toewijzen, dat helpt wel iets...Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:00:
Ik baal nog steeds dat je geen losse chats kan doen. ik heb nu dus 5 guilds gejoined en dat wil ik niet in 1 tab allemaal dus maak je meerdere tabjes maarja dan moet je hele tijd switchen.. en heb nog geen addon gezien die dat wel kan
[...]
Ik zit in "Store" die is wel actief
Is er een eenvoudige addon om skyshards weer te geven op de map?
Ja, die addon heet heel verassend "SkyShards"Bv202 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:07:
http://www.curse.com/teso-addons/teso/skyshardsBv202 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:07:
Ik zou ook gebruik maken van die addon hoor maar toch blijft het een soort Cheaten vind ik altijd
Maargoed waarom zou je er geen gebruik van maken.
Alles wat de API toestaat is geen cheatenRicmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:26:
[...]
Ik zou ook gebruik maken van die addon hoor maar toch blijft het een soort Cheaten vind ik altijdzo'n addon is anders dan dat je een map op internet opzoekt vind ik.
Maargoed waarom zou je er geen gebruik van maken.
... dus hij mag het geen cheating vinden omdat de API het toestaat? Die is nieuw
Ben nu langzaam in de tweaker guild alles naar 6 aan het levellen om te kijken wat me het meest bevalt
Sorc -> Traag afslachten, wel een tank pet
Dragon -> Een beest.. wat een afslachting kan deze aanrichten
Templar -> Leuk om te spelen, maar zo zwak in 1v1 >_<
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Templar zwak? Ik pak 3-4 mobs tegelijk die 2 levels hoger zijn en eindig fight met 80% magicka 
Goede DPs ook nog met bow.
Dual wield tegen quest bosses is gewoon echt heel slecht helaas. Wordt op verschillende fora al over geklaagd. Helaas houdt me dat toch van het verder levellen van een Templar..Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:34:
Templar zwak? Ik pak 3-4 mobs tegelijk die 2 levels hoger zijn en eindig fight met 80% magicka
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moet je eens andere build proberen, kleine tip: met een resto staff doe je net zoveel dps als met een destruction staff, alleen regen je met een resto staff magickalanerios schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:35:
[...]
Dual wield tegen quest bosses is gewoon echt heel slecht helaas. Wordt op verschillende fora al over geklaagd. Helaas houdt me dat toch van het verder levellen van een Templar..
Ik kill dingen op m'n templar effectiever dan op m'n dragon knight.
Als je wat ideeën op wilt doen:
Single target damage build:
http://esohead.com/calcul...bo6MDVRC6MDVRH6MDVRE6rNbk
Goede leveling build:
[ Voor 55% gewijzigd door Krukar op 11-04-2014 12:40 ]
Vind niet echt dat je dat kan bepalen op class.. het gaat ook om wapen, weapon skills, spells, armor combinaties enzo.lanerios schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
[...]
... dus hij mag het geen cheating vinden omdat de API het toestaat? Die is nieuw
Ben nu langzaam in de tweaker guild alles naar 6 aan het levellen om te kijken wat me het meest bevalt
Sorc -> Traag afslachten, wel een tank pet
Dragon -> Een beest.. wat een afslachting kan deze aanrichten
Templar -> Leuk om te spelen, maar zo zwak in 1v1 >_<
het is niet dat als je 1 keer dragon knight speelt je alles ervan hebt gezien
Ik zelf heb gewoon voor de verschillende guilds een aparte tab aangemaakt in het chat overzicht blijft alles netjes bij elkaarKrukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:05:
[...]
Met pchat kun je in ieder geval verschillende kleuren aan verschillende guilds toewijzen, dat helpt wel iets...
Moet 'm thuis nog proberen (zit nu op het werk) maar dit ziet er veelbelovend uit!
http://www.esoui.com/downloads/info200-GuildStoreSearch.html
Sowieso fijne site voor mods: www.esoui.com
http://www.esoui.com/downloads/info200-GuildStoreSearch.html
Sowieso fijne site voor mods: www.esoui.com
niet. Gewoon in je bank stouwen en met een andere char er weer af halen.Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:32:
[...]
Hoe krijg je die mail eigenlijk op andere characters? Ik heb in het begin alle vier de classes geprobeerd en alleen m'n sorc heeft die mail gekregen (die ik helemaal niet ga spelen...).
Die bug dat je precies nog op een paard zit en niet meer kunt aanvallen is echt irritant... deze heb ik nu al enkele keren gehad en het resulteert altijd in de dood
Misschien paar n00b vragen, maar kon het zo snel even niet vinden op het internet. Ik speel zelf templar met een bow, en ben nog op zoek naar een goede build. Is het slim om vanaf het begin al punten in Restoring Light te zetten, en heal je hiermee ook jezelf?Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:37:
[...]
Moet je eens andere build proberen, kleine tip: met een resto staff doe je net zoveel dps als met een destruction staff, alleen regen je met een resto staff magicka
Ik kill dingen op m'n templar effectiever dan op m'n dragon knight.
Als je wat ideeën op wilt doen:
Single target damage build:
Goede leveling build:
Gewoon alle 3 je skill tree's altijd 1 abilitie in je bar hebben, dan level je ze namelijk allemaalsiempievk schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:54:
[...]
Misschien paar n00b vragen, maar kon het zo snel even niet vinden op het internet. Ik speel zelf templar met een bow, en ben nog op zoek naar een goede build. Is het slim om vanaf het begin al punten in Restoring Light te zetten, en heal je hiermee ook jezelf?
Speel zelf ook templar met staffs. Maar healing staff weet ik niet zeker omdat je toch al zat skills hebt
. Op 15 maak je gewoon 2 builds, 1 heal/dps en 1 full heal. Mijn templar is level 9 en dat ding is supersterk. Ik heb 8 points op magicka en 1 op health.
Iemand postte hierboven een lijst met tips waar stond dat je alles op health moest knallen (wellicht pvp) Maar healen zonder dikke dosis magicka is niet te doen lijkt me?
Iemand postte hierboven een lijst met tips waar stond dat je alles op health moest knallen (wellicht pvp) Maar healen zonder dikke dosis magicka is niet te doen lijkt me?
De magicka wordt wel iets beter balanced op hogere levels, daarnaast is heel veel te healen met alleen je staff, maar een aantal puntjes in magicka gooien kan geen kwaad.FrankLe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:36:
Speel zelf ook templar met staffs. Maar healing staff weet ik niet zeker omdat je toch al zat skills hebt. Op 15 maak je gewoon 2 builds, 1 heal/dps en 1 full heal. Mijn templar is level 9 en dat ding is supersterk. Ik heb 8 points op magicka en 1 op health.
Is het dan wel of niet verstandig om dus beiden te hebben? zowel healing skills van de templar als healing staff? Want leek mij zo dubbel, en je hebt maar 5 skills ^^garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:51:
[...]
De magicka wordt wel iets beter balanced op hogere levels, daarnaast is heel veel te healen met alleen je staff, maar een aantal puntjes in magicka gooien kan geen kwaad.
Haha, nog meer mensen die achter de Prohet aansprongen? Ik viel dood
Op level 15 kan je bijna instand switchen van wapen en skills, je heb dus eigenlijk altijd 10 skills tot je beschikking.FrankLe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:03:
[...]
Is het dan wel of niet verstandig om dus beiden te hebben? zowel healing skills van de templar als healing staff? Want leek mij zo dubbel, en je hebt maar 5 skills ^^
Daarnaast, doe wat leuk/goed aanvoelt DAT is het mooie van ESO; Het kan allemaal!
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 11-04-2014 15:15 ]
En je kan altijd je skill points resetten. Wel tegen redelijk wat ingame gold.
I'll do what I can, but expect very little.
spoiler alertMiliaanR schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:09:
Haha, nog meer mensen die achter de Prohet aansprongen? Ik viel dood
Wat is veel gold. Ik zag iemand 15 skillpoints terug krijgen voor 1400 gold in een video. Kon zijn dat dat beta was en dat het nu anders is4bit schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:29:
En je kan altijd je skill points resetten. Wel tegen redelijk wat ingame gold.
100g per skillpoint, maar het is alles of niets: je hebt enkel de mogelijkheid AL je skillpoints te resetten. Stel dat je slechts 10 skillpoints geinvesteerd heb, dan betaal je 1000g. Heb je echter 100 skillpoints gespendeerd, dan betaal je 10000gFrankLe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:07:
[...]
Wat is veel gold. Ik zag iemand 15 skillpoints terug krijgen voor 1400 gold in een video. Kon zijn dat dat beta was en dat het nu anders is. 1400 gold is niet zoveel toch?
Bron:
http://forums.elderscroll...pec-skills-and-attributes
[ Voor 9% gewijzigd door Bv202 op 11-04-2014 16:18 ]
http://www.gamer.nl/revie...eet-niet-wat-het-wil-zijn
oeffff. voor mensen die nog een review willen lezen. geen waardeorrdeel van mij. ben pas level 7 en vind het erg leuk tot nu toe. maar das een paar uur spelen
oeffff. voor mensen die nog een review willen lezen. geen waardeorrdeel van mij. ben pas level 7 en vind het erg leuk tot nu toe. maar das een paar uur spelen
Dat is duidelijk een review van een site die de game amper heeft gespeeld, het is ook schier onmogelijk om na anderhalve week al een complete Review op het internet te dumpen, dan weet je als gamessite gewoon echt niet waar je mee bezig bent.jaydenjarno schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:26:
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Hoe is het PvP systeem eigenlijk? Open world of meer het battlegrounds idee?
Persoonlijk zie ik er tegenop om €15,- per maand te moeten tikken.
Als site moet je nieuws hebben, daar rekenen ze je op af. Als ze over 2 maanden met het nieuws komen dat ES:O (TES:O, hoe noemen we het?) online is klagen we ook dat ze veel te laat zijn.
Maar als optie kunnen ze natuurlijk ook nu een "first look" maken en over 2 maanden een full review. Echter als je dat bij elk spel wil doen kost dat bakken capaciteit. En MMORPG's zijn héél afhankelijk van de mening van een journalist, veel meer dan een spel als BF4 of CoD.
Persoonlijk zie ik er tegenop om €15,- per maand te moeten tikken.
Eens en oneens.greyfox1987 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:27:
Dat is duidelijk een review van een site die de game amper heeft gespeeld, het is ook schier onmogelijk om na anderhalve week al een complete Review op het internet te dumpen, dan weet je als gamessite gewoon echt niet waar je mee bezig bent.
Als site moet je nieuws hebben, daar rekenen ze je op af. Als ze over 2 maanden met het nieuws komen dat ES:O (TES:O, hoe noemen we het?) online is klagen we ook dat ze veel te laat zijn.
Maar als optie kunnen ze natuurlijk ook nu een "first look" maken en over 2 maanden een full review. Echter als je dat bij elk spel wil doen kost dat bakken capaciteit. En MMORPG's zijn héél afhankelijk van de mening van een journalist, veel meer dan een spel als BF4 of CoD.
Review gelezen: 99% negatief en een 6 geven 
Dat er andere mensen bij mij lopen, heeft mij bij zeker 10 quests al goed geholpen. Als ik nog maar 5% health had, kwam er net iemand aan die mij nog even kon redden.
Dat er andere mensen bij mij lopen, heeft mij bij zeker 10 quests al goed geholpen. Als ik nog maar 5% health had, kwam er net iemand aan die mij nog even kon redden.
heb de review ook gelezen en vond hem vrij negatief. maar er staan negavtieve dingen in die andere weer positief vinden. ik vind het bijvoorbeeldheerlijk dat je ook een soort van single player quests hebt. ik kan niet altijd lang spelen en dan even een uurtje wat dingen doen is altijd lekker. en dan soms juist dungeons in enzo.
Die review is ook geschreven door één of andere wannabe-reviewer, het niveau op die site is nog erger dan in de Power Unlimited...
Voor degelijke reviews ga ik naar IGN of Gamespot, goede Nederlandse review sites bestaan imho niet.
Voor degelijke reviews ga ik naar IGN of Gamespot, goede Nederlandse review sites bestaan imho niet.
Ik moet de review zelfs niet eens lezen. Alleen de negatieve dingen die bovenaan beschreven staan vind ik al totaal onzin.
EDIT:
Ik heb toch de moeite gedaan even heel de review te lezen. Ik denk niet dat ik het ooiit al op zoveel punten uit een review oneens ben geweest
Ehh, wat? ik vind het net leuk in een wereld rond te lopen waar je niet alleen bent. Ik snap niet waar zit dit vandaan halen.Andere spelers verstoren de illusie,
Er valt veel solo te doen, maar dat is bij de meeste mmo's zo. Over zoiets kan je niet oordelen voor je het hele spel degelijk gespeeld hebt. Ik klaag in ieder geval niet over de hoeveelheid multiplayer content.meer singleplayer dan mmo
Level 10 halen duurt echt niet lang.duurt lang voordat je de PvP in kan
EDIT:
Ik heb toch de moeite gedaan even heel de review te lezen. Ik denk niet dat ik het ooiit al op zoveel punten uit een review oneens ben geweest

[ Voor 10% gewijzigd door Bv202 op 11-04-2014 17:53 ]
Ook leuk, motes in the moonlight is bugged. Dit betekend dat AD niet naar coldharbour kan en dus onmogelijk verder kan met de game content. Is al enkele dagen bugged.
Lol! Ik snap niet hoe men dat een review durft te noemen. Van het uitgebreide craftingsysteem b.v. (om maar iets te noemen) wordt er helemaal niets vermeld

Steam/uPlay: EvulKlowne
Kon het niet laten, ook begonnen, Op de europe megaserver. Hoe kom ik in de tweakersguild? M'n charname is Unigo
3ds fc: 4270-0926-7440
Iets met postwaarschuwing of zoietsUnigo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:47:
Kon het niet laten, ook begonnen, Op de europe megaserver. Hoe kom ik in de tweakersguild? M'n charname is Unigo
Let op:
Is er een GoT guild? ja die is er! kijk voor meer informatie op deze website:
http://goteso.enjin.com/
Speel deze game nu ook een paar dagen en het bevalt mij wel, ben net gister lvl 10 geworden maar ik heb geen idee hoe ik nu mee kan doen met pvp
Heb al wel een paar momentjes gehad waar ik mij aan ergerde omdat het niet heel erg duidelijk was, en er staan ook nog aardig wat typo's in beschrijvingen van gear en skills
Heb al wel een paar momentjes gehad waar ik mij aan ergerde omdat het niet heel erg duidelijk was, en er staan ook nog aardig wat typo's in beschrijvingen van gear en skills
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
Ik snap de wapenwedloop tussen al die gamesites niet bij het reviewen van een MMORPG. Je KUNT simpelweg nog geen (goede) review schrijven hierover binnen een week. Laat de community de potentie van de game maar eerst eens een aantal weken/maanden benutten voordat je er een goed objectief oordeel over kunt geven. Dit soort 'reviews' klik ik lachend weg. Ongeacht of ze van AAA sites zijn of niet.jaydenjarno schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:26:

Hmm, heb nu alle classes lvl 10 maar vind tot nu toe Siphon nightblade met bow het leukst 
Denk dat ik deze maar eerst ga levelen tot 50, ranged NB doet ook veel meer DPS dan ik had verwacht!
Denk dat ik deze maar eerst ga levelen tot 50, ranged NB doet ook veel meer DPS dan ik had verwacht!
Vandaag een goede dag voor een 2e character. Heb net de level 45 main story quest gedaan maar die brengt je niet naar coldharbour. Dus voor nu kan ik niet verder totdat motes in the moonlight gefixed is.
Edit die quest is niet het probleem, als je naar een stad gaat krijg je nog een nieuwe main story quest. Maar die is wel bugged. Eerste reports op forum sinds 3 April. Enige manier op naar coldharbour te gaan als AD is teleporten maar dan nog is het onmogelijk om veteran rank content te doen.
Edit die quest is niet het probleem, als je naar een stad gaat krijg je nog een nieuwe main story quest. Maar die is wel bugged. Eerste reports op forum sinds 3 April. Enige manier op naar coldharbour te gaan als AD is teleporten maar dan nog is het onmogelijk om veteran rank content te doen.
[ Voor 42% gewijzigd door bronce op 12-04-2014 11:18 ]
Wat wordt er weinig gepost, is iedereen zo druk met spelen?
Inmiddels lvl 15 op m'n ranged NB, gaat steeds lekkerder spelen! Mobs zijn dood voordat ze in m'n range zijn.
Inmiddels lvl 15 op m'n ranged NB, gaat steeds lekkerder spelen! Mobs zijn dood voordat ze in m'n range zijn.
Zou iemand heel misschien de link van de tweakersguild even in de startpost zetten?
Misschien wel handig ipv steeds naar die link te moeten zoeken als je erchter komt dat je hem om de 1 of andere reden nog niet gebookmarked zou hebben
Misschien wel handig ipv steeds naar die link te moeten zoeken als je erchter komt dat je hem om de 1 of andere reden nog niet gebookmarked zou hebben
Welke PVP campaign gaan we met de got guild doen? Ben nu gast bij dawnbreaker. Waar zitten de meesten?
De link staat in de topic warningTha-Skunk schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:03:
Zou iemand heel misschien de link van de tweakersguild even in de startpost zetten?
Verwijderd
hmm, sinds vandaag een raar probleem. Na een kwartiertje ESO knalt de game eruit, krijg ik een of andere memorydump error (weet niet welke precies, te weinig tijd om hem te cappen) en start mn pc opnieuw op. Nu 2x achter elkaar gebeurd. enige wat ik heb veranderd is 2 addons geinstalleerd foundry tactical en skyshards.
EDIT: Ik heb ff gekeken. Het betreft een memoryverwijzing error die in verband staat met de bethesda_launcher.exe en daarna eenzelfde critical error met awesomium.exe. Echt heel erg bizar. Al m'n addons uitgezet maar geen resultaat. Na ongeveer 10-15 min. spelen nu. Game is gewoon onspeelbaar geworden
nog geen vergelijkbare verhalen gevonden. Iemand nog tips??
EDIT: Ik heb ff gekeken. Het betreft een memoryverwijzing error die in verband staat met de bethesda_launcher.exe en daarna eenzelfde critical error met awesomium.exe. Echt heel erg bizar. Al m'n addons uitgezet maar geen resultaat. Na ongeveer 10-15 min. spelen nu. Game is gewoon onspeelbaar geworden
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 17:37 ]
Zijn er misschien mensen die interesse hebben om een account te kopen? Of weten hoe ik van mijn account afkom. Ik heb het spel inc. 3 maanden (en nog 2 maanden in verpakking), maar mijn Mac trekt het gewoon net niet goed genoeg
Ik heb een PS4, dus zal dan daarop wachten.
Neem even contact op met support. In principe doen ze wel aan refunds als het spel niet aan de verwachting doet. Moet je wel binnen een (jammer genoeg) niet nader genoemde termijn doen! (maar dat zal wel zijn om misbruik tegen te gaan)FerdiV schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:25:
Zijn er misschien mensen die interesse hebben om een account te kopen? Of weten hoe ik van mijn account afkom. Ik heb het spel inc. 3 maanden (en nog 2 maanden in verpakking), maar mijn Mac trekt het gewoon net niet goed genoegIk heb een PS4, dus zal dan daarop wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 12-04-2014 17:34 ]
Thnx! Ga ik even proberenCaelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:33:
[...]
Neem even contact op met support. In principe doen ze wel aan refunds als het spel niet aan de verwachting doet. Moet je wel binnen een (jammer genoeg) niet nader genoemde termijn doen!
Zucht. Ik heb weer een "this computer is not authorized" melding bij inloggen. Begin het toch wel zat te worden dat dit nog niet is opgelost (ik kan in ieder geval nergens feedback vinden). Zelf niet van PC gewisseld en de beloofde e-mail met code wordt ook nooit ontvangen. Niet heel prettig dit.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Zo kreeg meteen mail! Doen ze goed. Dus nu ff oplossen.
Seraphin, heb gehoord dat het elke keer dat de server wordt gereset opnieuw moet

Dat is al vrij suf, maar ik krijg die ^%&$&*& mails dus ook niet, dus ik kan die code niet invoerenCaelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:20:
Seraphin, heb gehoord dat het elke keer dat de server wordt gereset opnieuw moet

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Kan je (via de group finder) ook de group dungeons van een andere alliance doen?
Ja, ze staan ook op de map en je kunt er heen travelen.Bv202 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:07:
Kan je (via de group finder) ook de group dungeons van een andere alliance doen?
Bah, krijg continue oneindig laden als ik naar cyrodill wil.
Veel mensen hebben issues met de launcher. Sluit 'm eens af nadat je het spel hebt gestart.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:11:
EDIT: Ik heb ff gekeken. Het betreft een memoryverwijzing error die in verband staat met de bethesda_launcher.exe en daarna eenzelfde critical error met awesomium.exe. Echt heel erg bizar. Al m'n addons uitgezet maar geen resultaat. Na ongeveer 10-15 min. spelen nu. Game is gewoon onspeelbaar geworden![]()
nog geen vergelijkbare verhalen gevonden. Iemand nog tips??
Moet je eens proberen om je settings op lowest te zetten. Dan pakt hij hem bij mij wel na 2-3 keer.Ryatzu schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:45:
Bah, krijg continue oneindig laden als ik naar cyrodill wil.
Heel irritant idd...
Wat vinden jullie van die public dungeons eigenlijk? Ik heb eens even een screenshot gemaakt...

Iedereen staat gewoon aan de boss spawn. Eenmaal die spawned heb je 2 seconden om hem te raken of hij is alweer dood. Dit lijkt zo te zijn in elke public dungeon. Echt plezant is dit niet

Iedereen staat gewoon aan de boss spawn. Eenmaal die spawned heb je 2 seconden om hem te raken of hij is alweer dood. Dit lijkt zo te zijn in elke public dungeon. Echt plezant is dit niet
Mijn ervaring van PVP..
Heb nu paar uur mee gedaan, een keer met een zerg en een keer met een iets kleinere groep. Helaas gebeurd elke keer hetzelfde, ik ga dood binnen 2 seconden, zonder enige idee wat er is gebeurd.
Ik zie vijanden vaak laggen/teleporteren waardoor de fun er ook van af gaat. En zerg vs zerg is nou ook niet echt spannend, vond ik ook al saai in GW2.
Om heel eerlijk te zijn zie ik de dingen niet in wat men zo lyrisch maakt over de PVP, misschien dat dit op 50 beter is, ben nu 30. En of het beter is als je 'echt' in een georganiseerd pvp guild zit.
Heb nu paar uur mee gedaan, een keer met een zerg en een keer met een iets kleinere groep. Helaas gebeurd elke keer hetzelfde, ik ga dood binnen 2 seconden, zonder enige idee wat er is gebeurd.
Ik zie vijanden vaak laggen/teleporteren waardoor de fun er ook van af gaat. En zerg vs zerg is nou ook niet echt spannend, vond ik ook al saai in GW2.
Om heel eerlijk te zijn zie ik de dingen niet in wat men zo lyrisch maakt over de PVP, misschien dat dit op 50 beter is, ben nu 30. En of het beter is als je 'echt' in een georganiseerd pvp guild zit.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ik neem aan dat de mensen hier al bekend zijn met de grouping tools (P-toets en dan het vergroot glass).
Want ik zie behoorlijk veel mensen in de zone chat vragen voor een groep, of specifieke rollen terwijl die heel gemakkelijk met de grouping tool voor elkaar te krijgen is.

Vandaag ook mijn eerste rondje BC gedaan, man man wat een spannende ervaring voor mijn gevoel, ben helaas niet zo thuis in de wereld van MMO's maar samen met mijn vriendin en 2 anderen was het een erg leuke ervaring!
Want ik zie behoorlijk veel mensen in de zone chat vragen voor een groep, of specifieke rollen terwijl die heel gemakkelijk met de grouping tool voor elkaar te krijgen is.

Vandaag ook mijn eerste rondje BC gedaan, man man wat een spannende ervaring voor mijn gevoel, ben helaas niet zo thuis in de wereld van MMO's maar samen met mijn vriendin en 2 anderen was het een erg leuke ervaring!
[ Voor 8% gewijzigd door D33F op 13-04-2014 00:35 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Staan ze toevallig ook compleet stil totdat de joss spawned? Want dan zijn het bots...Bv202 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:24:
Wat vinden jullie van die public dungeons eigenlijk? Ik heb eens even een screenshot gemaakt...
[afbeelding]
Da's het probleem met PD's in elke MMO die ze heeft, daarom ben ik er ook geen fan van!Bv202 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:24:
Gelukkig zijn er een hele hoop Instanced Dungeons in ESO
Ik heb er gisteren al de nodige meldingen van gemaakt, en zo waar nog meerdere persoonlijke reacties terug ontvangen van de developersCaelorum schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:41:
[...]
Staan ze toevallig ook compleet stil totdat de joss spawned? Want dan zijn het bots...
Waaronder:
"In the meantime if it makes you feel better you can shout "STOP CRIMINAL SCUM" at them.
I find it quite satisfying."
"I will send on your ticket to the team in charge of dealing with these incidents directly thanks for taking the time to get in touch with us, I hope that you do not experience these kinds of issues too much, we are working on eliminating this behaviour as much as possible."
"I have sent on a previous report of yours to the associated team, I realise how frustrating this issue is and we are working on methods to cut out this type of expoitation in the game. I'm sorry that we cannot help you at this point in time but this issue is a top priority.
I will however be closing this ticket as it is technically a duplicate, as I have passed on your other report ticket about this incident, the team responsible for dealing with these issues will receive information about both incidents and act accordingly.
Thanks for getting in touch with us, we are players too and this behaviour is just as frustrating for us so we are all against this together!!"
Die reacties zijn wel leuk op zich, maar voor het spel zou het beter zijn als ze naast de "report player" gewoon een simpele "report spam" toevoegen aan de tooltip die het report-schermpje overslaat en de speler in kwestie automatisch ignored.
Scheelt voor ons een hoop klikken en scheelt voor Bethesda een hoop mankracht die nu replies moeten sturen naar al die reports.
Scheelt voor ons een hoop klikken en scheelt voor Bethesda een hoop mankracht die nu replies moeten sturen naar al die reports.
Daar ben ik het helemaal met jou eens.Krukar schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:56:
Die reacties zijn wel leuk op zich, maar voor het spel zou het beter zijn als ze naast de "report player" gewoon een simpele "report spam" toevoegen aan de tooltip die het report-schermpje overslaat en de speler in kwestie automatisch ignored.
Kijk die heb je nodig om een legendary te maken.bronce schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:33:
Nice die blacksmith passive miner hireling geeft soms ook nog eens goede items:
[afbeelding]
Wel leuk om te weten, je kan zelfs laagste lvl item naar legendary upgraden
Ik heb de goede oude vanus galerion eindelijk gevonden, want er was geen quest marker op de map. En de show on map knop weergaf het eiland Stirk wat niet toegankelijk is (volgens mij is dit een instance weer hij je heen teleport). Maar uiteraard is het niet mogelijk om met hem te praten. Dus dan maar weer een bug report. Zullen ze weer sturen dat je een relog of reloadui moet doen alsof ik dat nog niet vaak genoeg gedaan heb.
Dit komt omdat zo'n boss snel spawned, dus ja zo kan je snel farmen.Bv202 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:24:
[afbeelding]
Gebruik je snelste skill zodra hij spawned, zo krijg je dus wel loot en dus een kill.
Dit is niet echt een exploit, maar ze kunnen weinig eraan doen behalve de respawn tijd verhogen.
Ik heb er ook me voordeel mee gedaan, zorg dat je met lege bags erheen ga.
Je krijgt een sh*t loot aan items die je kan destroyen voor mats of gewoon verkopen voor gold.
Op zich is het bannen vrij pijnlijk voor degene achter de bots. Ze moeten toch telkens opnieuw het spel kopen. Ik hoop eigenlijk ook dat ze ervoor zorgen dat je de cc's niet meer kan koppelen.
ik merk voornamelijk dat hef gewoon spelers zijn in public Dungeons en niet botsCaelorum schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:58:
Op zich is het bannen vrij pijnlijk voor degene achter de bots. Ze moeten toch telkens opnieuw het spel kopen. Ik hoop eigenlijk ook dat ze ervoor zorgen dat je de cc's niet meer kan koppelen.
Is dit eigenlijk op de EU server? Ik ga het spel vanavond halen en wil eigenlijk wel weten welke server relaxter is om op te spelen. Heb geen zin in hele drukke gebieden ^^
Er zijn 2 servers EU en NACaelorum schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:24:
Is dit eigenlijk op de EU server? Ik ga het spel vanavond halen en wil eigenlijk wel weten welke server relaxter is om op te spelen. Heb geen zin in hele drukke gebieden ^^
Standaard zit je op EU als het goed is. Waar iedereen hier ook op speeld.
Ben nu mooi de dungeons in cyrodill aan het exploren, de campaign is uitgestorven op dit tijdstip dus helemaal niemand in het buurt. Dungeons zijn wel uitdagender omdat ik buiten cyrodill iets van 1.5K armor heb en binnen 826 armor etc door die 'boost'.
Verwijderd
Na de eerste dagen bewust langzaam te hebben geleveld om de game eens goed in me op te nemen wil ik nu de pace eens gaan opvoeren alleen het gaat best langzaam. Ik heb het idee dat ik een beetje omslachtig bezig ben. Bijv bij het craften. Ik heb al tientallen items gedestroyed maar iedere keer komt er maar mondjesmaat een honing stone of dwarven oil mee, iets wat ik nu best veel nodig heb.
Ben nu level 10, volg voornamelijk quests dus loop niet echt doelloos door de wereld heen. Moet ik echt veel meer gaan grinden voor items of zijn er effectievere manieren in de ogen van de experts
Ben nu level 10, volg voornamelijk quests dus loop niet echt doelloos door de wereld heen. Moet ik echt veel meer gaan grinden voor items of zijn er effectievere manieren in de ogen van de experts
Nee, dat snap ikRyatzu schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:31:
[...]
Er zijn 2 servers EU en NA
Standaard zit je op EU als het goed is. Waar iedereen hier ook op speeld.
Grinden, of bij een guild gaan waar je onbeperkt uit de bank mag halen. Dat is in ieder geval hoe ik het deed en binnenkort weer ga doenVerwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:59:
[...] Ben nu level 10, volg voornamelijk quests dus loop niet echt doelloos door de wereld heen. Moet ik echt veel meer gaan grinden voor items of zijn er effectievere manieren in de ogen van de experts
[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2014 13:44 ]
Ik heb me ook ingeschreven voor de guild 
Ik heb vandaag ook twee public instances gedaan en in beide kwam ik een potje tegen dat ongeveer 5-6 bots achter zich had lopen. Ze hadden allemaal precies dezelfde kleding en equipment. Wat moet je hier nou tegen doen?
Ik heb vandaag ook twee public instances gedaan en in beide kwam ik een potje tegen dat ongeveer 5-6 bots achter zich had lopen. Ze hadden allemaal precies dezelfde kleding en equipment. Wat moet je hier nou tegen doen?
In cyrodiil kun je beter PvE'en dan in de echte 'PvE' gebieden
hele kampen met bosses voor je zelf om te clearen en dungeons met meerdere bosses waar geen hond te vinden is. Alleen jammer dat het zo leeg is allemaal tussen de keeps/kampen/dungeons etc.
Mmmz, ik krijg geen refund omdat ik het spel niet via de site heb gekocht!
Ik heb maar een advertentie hier op de site gezet. Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag
Zo ben ik van mijn account af en heeft iemand een goede deal.
Ik heb maar een advertentie hier op de site gezet. Mocht er iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag
Die dagelijkse clothing resources laten brengen is best handig. Vandaag heb ik een "Dreugh Wax" gekregen, het item dat nodig om om epic naar legendary te upgraden.
Iemand een idee hoeveel dit waard is?
Iemand een idee hoeveel dit waard is?
Geen idee hoeveel het waard is na de launch ^^
Die dudes en dudettes die het voor je verzamelen zijn zeker cool. Wel is het een wat buggy feature. In de maanden dat ik heb kunnen spelen echt elke week wel een probleem gehoord variërend van lege mails tot gewoon geen mails. Ook erg zuur als je voor de 5e keer op een rij een ongelooflijk makkelijk te krijgen ingrediënt krijgt.
Vind de verhalen wel vet. Die gaan ook behoorlijk lang door.
Dreugh Wax ging op de PTS server voor 500 - 1500 per stuk btw.
Die dudes en dudettes die het voor je verzamelen zijn zeker cool. Wel is het een wat buggy feature. In de maanden dat ik heb kunnen spelen echt elke week wel een probleem gehoord variërend van lege mails tot gewoon geen mails. Ook erg zuur als je voor de 5e keer op een rij een ongelooflijk makkelijk te krijgen ingrediënt krijgt.
Vind de verhalen wel vet. Die gaan ook behoorlijk lang door.
Dreugh Wax ging op de PTS server voor 500 - 1500 per stuk btw.
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2014 18:57 ]
Misschien een domme vraag, maar waarvoor staat PTS?
Ik heb vandaag elder scrolls online geïnstalleerd. Hierbij liep ik tegen het probleem aan bij het aangeven van de subscriptie ik niet via ideal kan betalen.
Ik heb mijn account gegevens allemaal ingevoerd en heb mijn country ingesteld op Nederland.
Iemand dit probleem ook gehad en die toevallig weet hoe dit op te lossen?
Ik heb mijn account gegevens allemaal ingevoerd en heb mijn country ingesteld op Nederland.
Correct, het is de testserver die altijd draait (behalve bij patchen en crashes
Sturdy -> Chance to avoid Decay when defeated ?
Betekent dit dat je dus een bepaalde kans hebt om niet gelijk door te gaan wanneer je verslagen wordt of hoe moet ik deze trait opvatten ?
Alvast bedankt.
Betekent dit dat je dus een bepaalde kans hebt om niet gelijk door te gaan wanneer je verslagen wordt of hoe moet ik deze trait opvatten ?
Alvast bedankt.
Je gear ondergaat slijtage wanneer je sterft. Sturdy zorgt ervoor dat dit soms niet gebeurt. Gear kan je zelf reperaren met een reparatiekit (te koop bij de 'algemene' merchants), maar je kan ook betalen om al je gear te repareren bij gelijk welke merchant.David Regeling schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:21:
Sturdy -> Chance to avoid Decay when defeated ?
Alvast bedankt.
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
Hail and well met, Adventurer!sjoerdke schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:05:
Ik heb vandaag elder scrolls online geïnstalleerd. Hierbij liep ik tegen het probleem aan bij het aangeven van de subscriptie ik niet via ideal kan betalen.
Thank you for contacting The Elder Scrolls Online Team.
I am sorry to inform you, that in effect from April 11th, Ideal, PaySafeCard, Webmoney, and Giropay were taken down as payment methods. This is a temporary procedure and in the meantime the alternatives are to use:
PayPal;
Credit Card;
Game Time Cards;
Thank you for your comprehension and support!
Heb zoals je kunt zien reactie gehad, en ideal en de andere bovenstaande betalingsmethode er tijdelijk uitgehaald.
Alright duidelijk ja, nu ik erover nadenk sturdy == robuust. In ieder geval bedankt voor de ophelderingDooievriend schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:26:
[...]
Je gear ondergaat slijtage wanneer je sterft. Sturdy zorgt ervoor dat dit soms niet gebeurt. Gear kan je zelf reperaren met een reparatiekit (te koop bij de 'algemene' merchants), maar je kan ook betalen om al je gear te repareren bij gelijk welke merchant.
Het is dat ik nog niet zo lang geleden een game gespeeld heb waar je dus letterlijk kon vergaan / of niet als je werd verslagen, denk dat ik daar een beetje door in de war was
Waarom?sjoerdke schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:36:
[...]
Hail and well met, Adventurer!
Thank you for contacting The Elder Scrolls Online Team.
I am sorry to inform you, that in effect from April 11th, Ideal, PaySafeCard, Webmoney, and Giropay were taken down as payment methods. This is a temporary procedure and in the meantime the alternatives are to use:
PayPal;
Credit Card;
Game Time Cards;
Thank you for your comprehension and support!
Heb zoals je kunt zien reactie gehad, en ideal en de andere bovenstaande betalingsmethode er tijdelijk uitgehaald.