Maar stom dat je bow na 15m al niet meer kan raken
Dat zou in elk ander spel de meest bizarre combinatie ooit zijn. Healen met een boog en 2 daggers xD. Daarnaast geeft medium armor je stamina en geen magicka, ik vind het maar rare keuzefitznl schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:10:
[...]
templar met bow als main wapen en dual wield daggers voor dichtbij en dan focus op medium armor. Maar moet het zelf nog proberen dus of het werkt........
Ben zelf gisteren begonnen met templar met destruction/healing staff
[ Voor 9% gewijzigd door FlyLight3r op 10-04-2014 12:19 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
Ja ik heb het aangepast, alles zit nu netjes onder al mijn mouse buttonsNL-RaVeR schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:15:
Ik ben gister ook begonnen met TESO. Had de beta 2 dagen gespeeld en dat beviel me wel. Ben begonnen met een dual-wield char en dat doet best lekkere dmg. Ben er alleen nog niet uit of ik nu medium of heavy armor ga gebruiken. Beiden hebben zo hun positieve en negatieve kanten. Voor crafting is het misschien handiger om het op heavy te houden omdat ik dan zowel weapons als armor kan craften. Ben bijna level 8 in een avondje en gaat best lekker. Vanaaf is even kijken of ik nog wat tijd kan vinden om tot level 10+ te komen
@larskov: Ik ondervindt daar geen problemen me, weet vrij makkelijk en snel de juiste knoppen te vinden. Je kan ze volgens mij altijd nog anders binden als je het niet fijn vindt?
Ik gebruik nu shield en one hand icm magic, zitten een paar leuke combi's tussen! Weet eigenlijk niet precies waarom aangezien ik m'n shield bijna nooit gebruik om te blocken

Helaas zo aan het werk en dan pas om 22:00 vanavond verder!
Oh ja, ik weet dat de invites vanzelf komen
Ik heb 2 dagen geleden een Red Guard Templar met boog als primaire wapen gemaakt (secundair nog niet beslist, ofwel 1h+shield of dual wield) en dat bevalt me erg goed, ik denk dat dat mijn main gaat worden.fitznl schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:10:
[...]
ben zelf ook beetje bow minded, heb vaak range chars als hunter en ranger in andere mmo's. Begin binnenkort ook met aanklooienlas dat een speler erg gecharmeerd was van templar met bow als main wapen en dual wield daggers voor dichtbij en dan focus op medium armor. Maar moet het zelf nog proberen dus of het werkt........
En inderdaad, ik gebruik ook power shot in stealth mode als opener. Dan doet die maximale damage. Voor zulke dingen vind ik de Foundry Tactical Combat add-on erg handig; die toont dan een "Fully charged" boodschapje en de damage die je doet.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Vindt het erg jammer dat iedereen add ons kan gebruiken, mijn grote minpunt van de game.
Maar hoe zit nou met de bow. Ik kan alleen dichtbij raken??
Maar hoe zit nou met de bow. Ik kan alleen dichtbij raken??
Hoezo jammer? het is niet alsof je er voordeel mee krijgt.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gister gekocht..
Bijna 3 uurtjes gespeeld en bijna lvl 6!
Moet heel eerlijk zeggen.. speelt toch lekker weg! (had dit niet verwacht
)
Bijna 3 uurtjes gespeeld en bijna lvl 6!
Moet heel eerlijk zeggen.. speelt toch lekker weg! (had dit niet verwacht
Wat is dat nou mensen?
Meer dan 70 mensen in de Guild maar slechts 4 mensen op Mumble? Dat kan beter!
Zit zelf in de Ebonheart pact en ben vanavond online en op Mumble. Heb je zin om te PVP-en of PVE-en, kom dan ff langs.
Enkel zin om slap te ouwehoeren over de game? Ook dan ben je welkom!
Meer dan 70 mensen in de Guild maar slechts 4 mensen op Mumble? Dat kan beter!
Zit zelf in de Ebonheart pact en ben vanavond online en op Mumble. Heb je zin om te PVP-en of PVE-en, kom dan ff langs.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
ik was de afgelopen 2 dagen ook aanwezig op mumble!
Ik was ook aanwezig op Mumble gisteravond.
we zitten ook met 70 man in de guild en daar komen we elke avond toch aan ongeveer 10 man op ventrilo. de rest heeft schrik denk ik van mijn zware horrorstem
maar VVV is de neppe guild hier op t forum
garriej schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:06:
ik was de afgelopen 2 dagen ook aanwezig op mumble!
Dan weten jullie beiden hoe rustig het dus was.Roshnak schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:07:
Ik was ook aanwezig op Mumble gisteravond.
Ik denk dat het bij de GoT guild gewoon wat tijd nodig heeft. Nieuwe game, nieuwe guild, veel mensen zitten nog in de verkenningsfase.... Ik denk (hoop) dat het later nog wel wat drukker word. Zou in iedergeval wel heel gezellig zijn.Ashtaria schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:08:
we zitten ook met 70 man in de guild en daar komen we elke avond toch aan ongeveer 10 man op ventrilo. de rest heeft schrik denk ik van mijn zware horrorstem
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
soort van ts, maar dan ander progje.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:23:
He ja ik kom graag pvpen en op mumble...maar wat is mumble..??? TS server?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
TS variant. Maaruh, gezellig! Wel natuurlijk ff aanmelden (als je dat nog niet had gedaan):Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:23:
He ja ik kom graag pvpen en op mumble...maar wat is mumble..??? TS server?
http://goteso.enjin.com/recruitment
Gisteren maar even de Exclusive Pre Order op de kop getikt om TEOS ook maar te gaan spelen.
Enige wat best jammer is dat ik geen subscription kan aangeven in mijn account schijnbaar iets met de versie die ik gekocht heb bij de MM
Zodra dit opgelost is (schijnbaar is het druk bij de customer support) zal ik me aanmelden bij de guild.
Enige wat best jammer is dat ik geen subscription kan aangeven in mijn account schijnbaar iets met de versie die ik gekocht heb bij de MM
Zodra dit opgelost is (schijnbaar is het druk bij de customer support) zal ik me aanmelden bij de guild.
Ik was van 19:00 tot 22:00 op MumbleDan weten jullie beiden hoe rustig het dus was.En volgens mij heb ik jullie dan gemist. Maargoed, ik start meestal vrij laat (vanaf 21:00).
Zie ook dat de guild is toegevoegd aan het let op kopje! Mooizo
Toppie!garriej schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:46:
Zie ook dat de guild is toegevoegd aan het let op kopje! Mooizo
Ik heb gemerkt dat je b.v. (lege) flessen en kopjes kan oppikken, maar die verschijnen niet in je inventory. Hebben die later ergens nog een nut?
Nee, voorlopig nog niet. Is een overblijfsel uit een eerdere versie van het crafting systeem. Net zoals de vis die je kan vangenambi schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:01:
Ik heb gemerkt dat je b.v. (lege) flessen en kopjes kan oppikken, maar die verschijnen niet in je inventory. Hebben die later ergens nog een nut?
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 10-04-2014 15:38 ]
Ik heb mumble geprobeerd maar mijn webcam die dient als microfoon neemt zelfs het geluid op van het water dat door de leidingen loopt 2 huizen naast me. Ik heb zitten prutsen met microfoon instellingen binnen windows en mumble maar krijg het niet lekker ofzo
.
5,- los micje kopen? of beter nog investeren in een goede headset met mic.FrankLe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:11:
Ik heb mumble geprobeerd maar mijn webcam die dient als microfoon neemt zelfs het geluid op van het water dat door de leidingen loopt 2 huizen naast me. Ik heb zitten prutsen met microfoon instellingen binnen windows en mumble maar krijg het niet lekker ofzo.
mumble is gewoon pauper progje
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-04-2014 17:30 ]
Volume halveren + push to talkFrankLe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:11:
Ik heb mumble geprobeerd maar mijn webcam die dient als microfoon neemt zelfs het geluid op van het water dat door de leidingen loopt 2 huizen naast me. Ik heb zitten prutsen met microfoon instellingen binnen windows en mumble maar krijg het niet lekker ofzo.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
ja mumble is 1 groot drama wat instellingen (en codecs) betreft.
Vanavond maar eens naar de lvl 20 gaan met mn nightblade bow crafting char
Vanavond maar eens naar de lvl 20 gaan met mn nightblade bow crafting char
erhmm.
Moah het heeft wel wat functies die het stukken beter maken dan TS. Maar het is wel wat lastig als er iets niet goed ingesteld staat ja.
Wat zijn de voordelen dan?Caelorum schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:38:
[...]
Moah het heeft wel wat functies die het stukken beter maken dan TS. Maar het is wel wat lastig als er iets niet goed ingesteld staat ja.
Even een waarschuwing dat ik al een tijdje geen TS meer heb gebruikt, maar latency is over het algemeen lager, verbruikt minder data, geluidskwaliteit is beter door de gebruikte codec, als je een openwrt router hebt kan je murmur (de server) daar op draaien. Ook zit er default ondersteuning voor positional sound in, dus mensen zijn minder hard als ze verder weg staan (voor in fps wel eens handig) en je hoort ze van achteren als ze achter je staan. Nu is er wel een TS plugin voor, maar dit zit er gewoon standaard in en wordt fatsoenlijk ondersteund.
Verder zit er volume normalization in. Als je dat aanzet zijn mensen allemaal even luid, dus hoef je niet zo bang te zijn dat sommige mensen de microfoon te zacht of te hard hebben staan.
Kijk anders ook even het volgende filmpje: YouTube: Forget Ventrilo & TeamSpeak, Mumble Rocks!
Ohja en default encryption op al het verkeer van en naar de murmur server.
Verder zit er volume normalization in. Als je dat aanzet zijn mensen allemaal even luid, dus hoef je niet zo bang te zijn dat sommige mensen de microfoon te zacht of te hard hebben staan.
Kijk anders ook even het volgende filmpje: YouTube: Forget Ventrilo & TeamSpeak, Mumble Rocks!
Ohja en default encryption op al het verkeer van en naar de murmur server.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 10-04-2014 18:08 ]
Mumble diskwalificeert zich 100% als volwaardig teamspeak/ventrillo alternatief door geen volume adjustment per individu aan te bieden. Resultaat is dat je altijd die ene persoon niet hoort waardoor je kunt kiezen; of die persoon niet horen, of de rest kei hard. Bij teamspeak is het een kwestie van rechtermuis>change volume op een persoon. Bij ventrillo moet je wat dieper graven
.
. Ik erger me wekelijks aan deze tekortkoming in Mumble
.
De Speex Ultra-Wideband van tegenwoordig (vervanger van vroeger de GSM band) op quality 7 is gerate op 5,32 KiB/s. Mumble gebruik took Speex. Verbruik argument slaat dus nergens op
Latency is ook niet te merken (16ms aldus connection info). Ik gebruik Teamspeak en Mumble tegelijkertijd; paar NL vrienden op teamspeak, en de raid op Mumble.
Mumble is imo populair geworden door de overlay, maar die zit nu ook in teamspeak (overwolf).
Voordelen van Teamspeak:
Volume control per speler.
Echo reduction.
Echo cancellation.
Zonder headset te gebruiken (door de eerdere 3 voordelen).
Kan je verklappen dat de mumble normalization voor geen klap werkt (gebruik mumble voor raids in Rift). Heb diverse spelers moeten uitleggen hoe ze volume gain van windows gebruikenCan I change to volume of a specific user?
No, you cannot. Mumble employs AGC (Automatic Gain Control) to normalize the volumes of all players automatically. This means the individual adjustment of a single user is not required, nor wanted. We feel that it makes no sense for every user on a server to adjust the volume of someone manually when the person in question could just fix things on his end instead. Note that pretty much all questions we receive on this this come up because of users who did not bother to do our Audio Wizard, AGC is powerfull but if there is not enough signal to begin with (e.g. Mic volume turned way down) it will not be able to operate correctly.

De Speex Ultra-Wideband van tegenwoordig (vervanger van vroeger de GSM band) op quality 7 is gerate op 5,32 KiB/s. Mumble gebruik took Speex. Verbruik argument slaat dus nergens op
Latency is ook niet te merken (16ms aldus connection info). Ik gebruik Teamspeak en Mumble tegelijkertijd; paar NL vrienden op teamspeak, en de raid op Mumble.
Mumble is imo populair geworden door de overlay, maar die zit nu ook in teamspeak (overwolf).
Voordelen van Teamspeak:
Echo reduction.
Echo cancellation.
[ Voor 71% gewijzigd door sdk1985 op 10-04-2014 18:41 ]
Voor gebruikers van de Nvidea GTX 700 Series is dit een gouden tip:
http://www.reddit.com/r/e...n_getting_low_framerates/
Voor mij maakt het een enorm verschil. Ik zit nu gewoonlijk rond de 100 FPS op Ultra-High terwijl ik ervoor steeds onder de 60 zat.
De nieuwe video driver bevat optimizaties voor DirectX en verbeterd dus niet enkel performantie in ESO.
Voor mij maakt het een enorm verschil. Ik zit nu gewoonlijk rond de 100 FPS op Ultra-High terwijl ik ervoor steeds onder de 60 zat.
De nieuwe video driver bevat optimizaties voor DirectX en verbeterd dus niet enkel performantie in ESO.
Verwijderd
Alleen de 700 serie? Meestal zijn die drivers toch wel wat breder geimplementeerd door Nvidia. Zit zelf op een gtx660 en zit gemiddeld rond de 60 op ultra.ambi schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:36:
Voor gebruikers van de Nvidea GTX 700 Series is dit een gouden tip:
Je hebt gelijk, het is niet enkel de GTX 700 Series.
Verwijderd
Desalnietteplus een gouden tip !ambi schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:00:
Je hebt gelijk, het is niet enkel de GTX 700 Series.
Hij verhoogt schijnbaar ook de target temperatuur, waardoor je gpu wat sneller gaat lopenambi schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:36:
Anyway, ik heb echt super veel zin om te spelen. Maar ik moet helaas op een vriend wachten.... Nog een weekje.....
Echo reduction en cancellation zit ook in Mumble overigenssdk1985 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:17:
[...] Voordelen van Teamspeak:
Echo reduction.
Echo cancellation.
Mumble gebruikte overigens geen speex, maar Celt en sinds de laatste versie gebruiken ze Opus (->Wikipedia). Tenminste als meer dan xx% van de gebruikers die zijn verbonden met de server dit ook ondersteunen.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 10-04-2014 20:43 ]
Hmm ja laat ik het zo zeggen ik heb in de jaren alles gebruikt (eerst was Roger Wilco
) en met teamspeak heb ik tegenwoordig eigenlijk niets te klagen.
Mumble gebruik ik nu een maand of 3 (ivm guild) en tot op heden is het me nog niet gelukt voice activation zo in te stellen dat ik geen commentaar krijg over echo dan wel typ geluiden. Push to talk is niet onoverkomelijk. Maar elke raid dat die speler met die zachte stem aan het raid leaden is erger ik me groen en geel. Maar dat was vast al duidelijk
.
Mumble gebruik ik nu een maand of 3 (ivm guild) en tot op heden is het me nog niet gelukt voice activation zo in te stellen dat ik geen commentaar krijg over echo dan wel typ geluiden. Push to talk is niet onoverkomelijk. Maar elke raid dat die speler met die zachte stem aan het raid leaden is erger ik me groen en geel. Maar dat was vast al duidelijk
Ik vind het toch eigenlijk best wel slecht dat er niks aan bots worden gedaan, zeker zo vroeg en zo overduidelijk en hinderlijk voor nieuwe spelers. Spelers die 1e dungeon boss ervaren ervaren... Dit.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Ik vermoed dat er binnenkort een server patch komt die het een en ander regelt. Je kan momenteel zelfs de positie in de client veranderen en daardoor teleporten tussen resources en de bank. Geen serverside checks daarop.. Iemand heeft liggen slapen ^^
Ja, sinds 1999 blijkbaarCaelorum schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:02:
Ik vermoed dat er binnenkort een server patch komt die het een en ander regelt. Je kan momenteel zelfs de positie in de client veranderen en daardoor teleporten tussen resources en de bank. Geen serverside checks daarop.. Iemand heeft liggen slapen ^^
Ik had mezelf vorige week vrijdag voorgenomen om deze week eens lekker te spelen aangezien ik maar twee dagen naar school hoefde, uiteindelijk is vanavond de eerste keer dat ik een beetje kan spelen...
Maargoed, ik heb me geregistreerd op de GoT Guild website, hopelijk binnenkort een invite, het is saai!
Maargoed, ik heb me geregistreerd op de GoT Guild website, hopelijk binnenkort een invite, het is saai!
Nooit aan gedacht dat het bots waren, ik dacht bugged npc's ofzojezzer schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:26:
Ik vind het toch eigenlijk best wel slecht dat er niks aan bots worden gedaan, zeker zo vroeg en zo overduidelijk en hinderlijk voor nieuwe spelers. Spelers die 1e dungeon boss ervaren ervaren... Dit.
[video]
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Weet toevallig misschien iemand hier waar je zo'n zwaard en schild kunt laten maken?
Edit: of in ieder geval het schild want een zwaard kan je zo wel ergens kant en klaar kopen.
Edit: of in ieder geval het schild want een zwaard kan je zo wel ergens kant en klaar kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door SpitfireNL op 11-04-2014 01:31 ]
Maintenance op EU..
Ziet er naar uit dat ze toch lerende zijn
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
MISA WANTS!SpitfireNL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:28:
Weet toevallig misschien iemand hier waar je zo'n zwaard en schild kunt laten maken?
[afbeelding]
Dat ziet er vet uit zeg.
Zoek naar goede Larp/re enactment winkels en je kan zulk soort dingen naar order laten maken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
http://forums.elderscroll...n-against-cheaters-in-esoToday, we made our first major strike against those who choose to cheat in ESO, permanently banning thousands. This is only the beginning of our ongoing efforts to keep the game free from botters, speed hackers, and gold spammers. We want to thank everyone who has sent in-game reports about these individuals in ESO—your reports helped us identify many of the accounts we banned today. Please continue to report any botters, gold spammers, and speed hackers you see in-game, and we’ll continue our efforts to keep them out of Tamriel.
Als ze lerende zouden zijn hadden ze ergens op hun site gezet tot hoe laat die maintenance duurt (en dan bedoel ik niet ergens diep in een forum verstopt), en het van te voren aangekondigd....nickko schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 06:35:
Maintenance op EU..Ziet er naar uit dat ze toch lerende zijn
Lijkt wel alsof Bethesda de laatste 15 jaar niet naar de MMO markt heeft gekeken en alle wielen opnieuw aan het uitvinden is
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 11-04-2014 08:35 ]
Ze hebben gewoon twee maintenance windows waarin maintenance kan zijn, zijn een keer aangekondigd.Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:34:
[...]
Als ze lerende zouden zijn hadden ze ergens op hun site gezet tot hoe laat die maintenance duurt, en het van te voren aangekondigd....
Lijkt wel alsof Bethesda de laatste 15 jaar niet naar de MMO markt heeft gekeken en alle wielen opnieuw aan het uitvinden is
North American Megaserver
Tuesdays at 8:00am EDT (12pm GMT)
Thursdays at 8:00am EDT (12pm GMT)
European Megaserver
Tuesdays at 6:00am CEST (12:00am EDT)
Thursdays at 6:00am CEST (12:00am EDT)
Staat alleen niet bij hoelang het kan duren.
Ja want het is vandaag donderdagmimenl schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:41:
[...]
Ze hebben gewoon twee maintenance windows waarin maintenance kan zijn, zijn een keer aangekondigd.
North American Megaserver
Tuesdays at 8:00am EDT (12pm GMT)
Thursdays at 8:00am EDT (12pm GMT)
European Megaserver
Staat alleen niet bij hoelang het kan duren.
lol ben niet wakkerKrukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:43:
[...]
Ja want het is vandaag donderdag... wat is je punt
En dat er niet bij staat hoe lang het duurt was nu juist mijn punt...
grrr vrijdag excuus !!!
Haha maakt niet uit, ik was gewoon beetje pissed dat Bethesda weer in al de welbekende valkuilen trapt.
Subscription page die niet goed werkt, betalen om je 'gratis' 30 dagen te activeren, 28gb patch op de client van physical disk een week na release (erg leuk met een 2mbit lijntje
Wat wel goed is dat ze dingen snel aanpakken en dan is zo'n maintenance/patch prima, ze moeten daar dan alleen duidelijker over communiceren. In de client staat alleen maar "er is maintenance", wanneer dat begonnen is, tot hoelaat het duurt en waarom die maintenance is staat er niet (zijn toch dignen die je wilt weten als het buiten het normale onderhoudswindow is).
Dan moet je zelf vervolgens in een door gebruikte kleurencombinatie bijna onleesbaar forum gaan zitten zoeken naar die info, en dan krijg je nog maar de helft.
Ze hebben duidelijk nog wat te leren daar
Edit: ondertussen wel gevonden in datzelfde forum:
6:40AM
The maintenance is complete and the European megaserver is now back online and available.
Edit2: Lijkt wel alsof ik alleen aan het zeuren ben als ik m'n eigen post terug lees, das ook niet helemaal de bedoeling want het spel zelf tot nu toe is geweldig
[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 11-04-2014 09:21 ]
Maar het was helemaal niet buiten het normale onderhoudswindow.Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:52:
[...]
ze moeten daar dan alleen duidelijker over communiceren. In de client staat alleen maar "er is maintenance", wanneer dat begonnen is, tot hoelaat het duurt en waarom die maintenance is staat er niet (zijn toch dignen die je wilt weten als het buiten het normale onderhoudswindow is).
edit: Laatmaar, jou stomme sarcastishe opmerking over dat het donderdag was, heeft mij in de war gebracht!

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 11-04-2014 09:25 ]
Heb je uberhaupt de bovenstaande posts gelezen?garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:24:
[...]
Maar het was helemaal niet buiten het normale onderhoudswindow
Vandaag is het toch echt vrijdag...European Megaserver
Hehe, geeft nietedit: Laatmaar, jou stomme sarcastishe opmerking over dat het donderdag was, heeft mij in de war gebracht!Maar goed, bijna weekend dus!!!
Even met wat addons zitten spelen, interface is zo een stuk meer naar mijn smaak dan de standaard interface

[ Voor 39% gewijzigd door Krukar op 11-04-2014 09:28 ]
Verwijderd
Gisteren even doorgetrokken met m'n Breton/Templar naar level 8 in een paar uurtjes. Ik gebruik one hand/shield combi met magic alleen ik vind letterlijk alleen maar two handed weapons die inmiddels veel krachtiger zijn dan m'n 1 handed iron axe.
Gaat dit puur random en heb ik pech, of is het zo'n beetje de level gebonden opbouw? Want zo zit ik te twijfelen of ik misschien toch naar two handed overstap!
Gaat dit puur random en heb ik pech, of is het zo'n beetje de level gebonden opbouw? Want zo zit ik te twijfelen of ik misschien toch naar two handed overstap!
Rewards van quests zijn niet random, mob- en kistenloot welVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:28:
Gisteren even doorgetrokken met m'n Breton/Templar naar level 8 in een paar uurtjes. Ik gebruik one hand/shield combi met magic alleen ik vind letterlijk alleen maar two handed weapons die inmiddels veel krachtiger zijn dan m'n 1 handed iron axe.
Dat is idd heel krom qua loot in het begin, veel heavy armor en 2handers. Maar ik zou gewoon gaan craften, je kunt gelijk al goede wapens voor je level maken.
Jup. ze hebben ons "gehoord"nickko schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 06:35:
Maintenance op EU..Ziet er naar uit dat ze toch lerende zijn
haha
Elder Scrolls Online BE / NL guild V v V JOIN US www.v3guild.be
Verwijderd
Heb nog geen lipje van een colablikje gecraft, daar ga ik vanavond na het werk eens in duiken!bvr1986 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:33:
Dat is idd heel krom qua loot in het begin, veel heavy armor en 2handers. Maar ik zou gewoon gaan craften, je kunt gelijk al goede wapens voor je level maken.
Craften is ontzettend belangrijk, het is de enige manier om legendary';s te krijgen, nou zouden in theory andere mensen die ook voor je kunnen maken. Maar het crafting systeem zit leuk in elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:38:
[...]
Heb nog geen lipje van een colablikje gecraft, daar ga ik vanavond na het werk eens in duiken!
Dat verklaard wel waarom ik gisteren om de 5m gather nodes vond
Overigens,
Goteso Voice server is omgezet naar TS, zie forum voor de details
[ Voor 68% gewijzigd door Verderf op 11-04-2014 09:49 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Een aanrader is trouwens om al erg vroeg vampier te worden. Vanaf lvl 20 loop ik al als ondode rond en dat geeft een enorme boost aan mijn dps. Ook begin je al vroeger met het levelen van de vampiretree waardoor je al heel snel sterke spells en passives krijgt.
Verwijderd
Nu is het mooi dat ESO geen F2P is. Anders heeft bannen van accounts geen enkele zin, omdat een nieuw gratis account zo weer is aangemaakt. Ik ben benieuwd of het zal werken en het minder wordt. Als de opbrengst van het botten groter is dan de investering in accounts, dan hebben we alsnog een probleem.
Hoe heb je je minimap zo groot gekregen. ik heb in die settings lopen zoeken maar krijg die niet groterKrukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:25:
[...]
Even met wat addons zitten spelen, interface is zo een stuk meer naar mijn smaak dan de standaard interface
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb een dergelijke grootte. Dit heb ik gedaan door de scalebalk op 300 te zetten.Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:
[...]
Hoe heb je je minimap zo groot gekregen. ik heb in die settings lopen zoeken maar krijg die niet groter
bedoel je dat van je algehele ui? of alleen die minimapVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:07:
[...]
Ik heb een dergelijke grootte. Dit heb ik gedaan door de scalebalk op 300 te zetten.
Verwijderd
Van de minimap. Als je de addon aan hebt staan kun je deze aanpassen onder de settings van de addon zelf. Volgens mij is het de bovenste schuifbalk...Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:09:
[...]
bedoel je dat van je algehele ui? of alleen die minimap
Oke dan zal het wel aan mij liggen, dacht dat ik daar al een paar keer gekeken hadVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:12:
[...]
Van de minimap. Als je de addon aan hebt staan kun je deze aanpassen onder de settings van de addon zelf. Volgens mij is het de bovenste schuifbalk...
Ik ben gisteren "al"
Ben blij dat ik aankomend weekend wel veel kan spelen. wil minimaal 20 worden.
Vanaf welk level kan je de eerste dungeon doen?
Makkelijkste oplossing: Mensen die gold kopen een permaban geven, dan is het zo afgelopenVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:04:
[...]
Nu is het mooi dat ESO geen F2P is. Anders heeft bannen van accounts geen enkele zin, omdat een nieuw gratis account zo weer is aangemaakt. Ik ben benieuwd of het zal werken en het minder wordt. Als de opbrengst van het botten groter is dan de investering in accounts, dan hebben we alsnog een probleem.
@Ricmaniac: Onder ZrMinimap settings is inderdaad een "MiniMap Size" optie.
als je zrMiniMap hebt kun je gewoon het scherm vergroten door de muis aan de rand te houden en dan te klikken en slepen.
Verwijderd
Vanaf lvl 12-15 kun je al de eerste dungeon doen. The Bannished Cells is dat van AD.Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:16:
[...]
Oke dan zal het wel aan mij liggen, dacht dat ik daar al een paar keer gekeken hadthanks
Ik ben gisteren "al"level 11 geworden.
Ben blij dat ik aankomend weekend wel veel kan spelen. wil minimaal 20 worden.
Vanaf welk level kan je de eerste dungeon doen?
Gave instance!!
Dungeon lijst:
Level 12
Fungal Grotto
Spindleclutch
The Banished Cells
Level 20
Elden Hollow
Wayrest Sewers
Darkshade caverns
Level 28
Arx Corinium
City of Ash
Crypt of Hearts
Level 34
Direfrost Keep
Volenfell
Tempest Island
Level 40
Selene’s Web
Blackheart Haven
Blessed Crucible
Level 47
Vaults of Madness
Level 50 Veteran Dungeons
Spindleclutch
The Banished Cells
Darkshade Caverns
Elden Hollow
Fungal Grotto
Wayrest Sewers
Weet niet of deze 100% compleet is overigens!
Level 12
Fungal Grotto
Spindleclutch
The Banished Cells
Level 20
Elden Hollow
Wayrest Sewers
Darkshade caverns
Level 28
Arx Corinium
City of Ash
Crypt of Hearts
Level 34
Direfrost Keep
Volenfell
Tempest Island
Level 40
Selene’s Web
Blackheart Haven
Blessed Crucible
Level 47
Vaults of Madness
Level 50 Veteran Dungeons
Spindleclutch
The Banished Cells
Darkshade Caverns
Elden Hollow
Fungal Grotto
Wayrest Sewers
Weet niet of deze 100% compleet is overigens!
Welke add-ons heb jij allemaal draaien als ik vragen mag ?Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:25:
[afbeelding]

PS/XBL: Nogne
Een min puntje is dat je voor iedere craft op een knop moet drukken. Of is er ergens een optie om meerdere items in een keer te craften?garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:40:
[...]
Craften is ontzettend belangrijk, het is de enige manier om legendary';s te krijgen, nou zouden in theory andere mensen die ook voor je kunnen maken. Maar het crafting systeem zit leuk in elkaar
Is er misschien een optie in game of een add on waarmee je kunt zien welke alchemy en enchanting recepten je al kent? Een lijstje met alle combinaties die ik al heb geprobeerd zou makkelijk zijn.
Ik zit er trouwens over te denken om mijn lvl 11 dragon knight archer te rerollen. Ben zonder iets te lezen begonnen en heb daardoor veel dingen gemist. Veel punten in crafting gestopt, dat is niet zo handig in het begin. En bepaalde skills genegeerd terwijl ik die nu al zou moeten levelen omdat ik ze waarschijnlijk later nodig ga hebben. Aan de andere kant was het ook leuker om dingen zelf te ontdekken.
Verder heb ik het gevoel dat pure klassen gewoon beter zijn dan afwijkende klassen, wat erg jammer is.
Mag zeker:WatGoedHeeee schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:28:
[...]
Welke add-ons heb jij allemaal draaien als ik vragen mag ?

Had ook nog Recount erbij maar die heb ik weer even uitgezet totdat ik dungeons ga doen
Is het een dusdanig leuk spel dat jullie het 15 euro per maand waard vinden? Reviews zijn namelijk een beetje wisselend..
Verwijderd
Dag Tweakerts,
Toch ook overgegaan op de aanschaf. Enorm blij verrast tot nu toe, wat een game!
Ik zit een beetje te graven in deze post en lees veel over de Tweakers guild, kan alleen nergens een linkje naar de site vinden om me hiervoor in te schrijven..
Heeft iemand die link voor me?
Toch ook overgegaan op de aanschaf. Enorm blij verrast tot nu toe, wat een game!
Ik zit een beetje te graven in deze post en lees veel over de Tweakers guild, kan alleen nergens een linkje naar de site vinden om me hiervoor in te schrijven..
Hmmjah, komt bekend voor, heb een lijst gevonden met een berg starter tips waarvan er zeker een heleboel erg handig zijn om te weten:Ryack schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:34:
[...]
Een min puntje is dat je voor iedere craft op een knop moet drukken. Of is er ergens een optie om meerdere items in een keer te craften?
Is er misschien een optie in game of een add on waarmee je kunt zien welke alchemy en enchanting recepten je al kent? Een lijstje met alle combinaties die ik al heb geprobeerd zou makkelijk zijn.
Ik zit er trouwens over te denken om mijn lvl 11 dragon knight archer te rerollen. Ben zonder iets te lezen begonnen en heb daardoor veel dingen gemist. Veel punten in crafting gestopt, dat is niet zo handig in het begin. En bepaalde skills genegeerd terwijl ik die nu al zou moeten levelen omdat ik ze waarschijnlijk later nodig ga hebben. Aan de andere kant was het ook leuker om dingen zelf te ontdekken.
Verder heb ik het gevoel dat pure klassen gewoon beter zijn dan afwijkende klassen, wat erg jammer is.
1) If you are crafting your own medium armor, level up with light armor and save your leather pieces for actual armor, the only way to get the sub-component is through disassembly or drops off of animals.
10 minutes running along the coast of Fungal Grotto instagibbing mudcrabs gave me more rawhide than I knew what to do with. I could have made 2 sets every single level and still had more left.
The public dungeon [Crow's Wood] for Ebonheart has a bunch of wolves as the first mobs you encounter. They die easy and respawn quick and if you have any form of AOE its easy farm up 100 rawhide in under 5 minutes. Fast respawns in packs of 5 or 6. Easy to mow down. Half an hour of farming and you'll have enough rawhide to make a new set of armor every 2 levels ... until you get to 16 at least.
Also deer, they die in one hit and about 1/3 of them drop rawhide.
2) Always have a range attack available. If none of your class attacks have range early on, do not be afraid to use a bow. They are not nearly as bad as some of the posts claim, and your close attacks should make up for any inconvenience until level 15 when you can switch out your weapons on the fly.
3) Researching gear enchants requires you to have a piece of gear with that enchantment and time to research it. If you learn how to make a sword precise, it doesn't carry over to any other weapons.
De-constructing your own crafted items is not the way to go. You get substantially more inspiration from de-constructing gear other people made or that you found. Find a crafting buddy!
4) Just because a quest doesn't bring you into an area doesn't mean there is nothing there for you. If you don't explore on your own you will miss out.
5a) Crafting pulls items from your bank, even if you don't have any on you.
b) Bank all gear with researchable traits and the trait stones. Constant uptime on your research is the optimal way to go.
c) Banks are shared between same account chars, even if in different factions. So you would have only the chars inventory to use as 'Mule'.
d) You cannot send mail to your alts.
6) Start your 12 hour research right before logging at night if you can time it right.
7) You get most experience on skills you have slotted. Once you're level 15 you get the second action bar. You can do quests and when you hand them in switch to the second bar before talking to the NPC to level those other abilities instead on getting the experience.
Class skill trees gain XP if any of their abilities are on your action bar. IE if you have Fiery Grip on your bar all skills you've unlocked in the Ardent flame line can gain levels.
Your first three skill points should go into each of your classes' tree so they will all level up. If you don't do this one of your trees will stay at 0 until you start to invest a point there otherwise they will all level up a bit even though you never have an ability from one tree slotted.
9) You can craft without ever spending a skill point. The early crafting stuff easily surpasses or complements what you find on the first ten or so levels.
10) Even if I do not have a skill slotted from a tree, but I have an ability with a point in it, the tree will go up. The more you have slotted the more exp that tree gets as well. Useful if you are trying to rush a higher level skill.
11) Carry full soul gems not only to res yourself but others helps you make friends. To fill a soul gem
To fill a soul gem, you have to put the soul trap spell (from the Soul tree) on your bar. Cast soul trap right before you kill an enemy and if you have an appropriate level soul gem it gets filled.
To quickly and easily fill petty soul gems kill critters. Soul tap does all the work.
Rarely you find them unfilled from locked chests. Most of the time you can find them filled from bosses. Else you can buy them off both filled and unfilled from a mystic vendor. You use the dot skill from the soul tree and if the enemy dies with the dot on them, you fill the gem.
12) Begin crafting early. You can make much better gear than the overpriced junk offered by shops
13) De-construct everything when first starting out. You can sell unwanted materials for much more than early-game gear.
14) Have a separate moveset for PVP. The best strategies against NPCs (unload all of your highest damaging skills in a row) don't work on players who do more than rush in for melee hits. Moves that immobilize, negate skills, or prevent damage are so much more useful.
15) You enchant by right clicking an item in your inventory. You can also hover over the item if you are looking at your equipped items and hit "e" (I think e anyway) to enchant if the option is available.
16) Don't be afraid to spend Alliance Points in PVP, your total accumulated number will not decrease. So you don't have to worry about dropping in the leader boards if you want to buy equipment.
17) Not all quest givers stay put. Many quests will have the quest giver move closer if not right to you when you complete the quest. Caused much back tracking when I wouldn't catch it.
18) Barrels/crates/sacks usually contain provisioning materials and were the best way to get recipes.
19) H summons your mount.
20) Wear Rainbow Armor. Pick the type you actually want to specialize in, and wear five pieces of that type. Wear one piece of each of the other types. That way, later on you will not need to grind up levels in a new type of armor.
21) If you want to focus an alt entirely on crafting, purchase one skill from the healing staff skill line, one from another healing class skill line, and use soul trap for a ranged DOT. Soul Trap doesn't cost any skill points and you get it for free upon escaping Coldharbour. Then group up with people and heal them while they quest. If you have to go out alone to gather mats you'll be very tough to kill, and you'll have a lot of skill points to assign to your crafting profession.
22) When you run out of magicka and stamina before your opponent is even down to half health in PvP, you begin to see the wisdom in assigning every single attribute to health.
23) The best way to level is to wait till 50 and extract level 50/veteran gear
24) If you hover your mouse over an icon/area on the map and it doesn't say something like "You saved X from Y" or "You did this for that" there is probably a quest line for you to complete. Go and explore the area.
You can also see it by the colour of the icon on the map. If it's white, it means you completed the quest for that area; if it's black, you haven't.
25) The bow looks 100% better in first person after you fix your FOV:
http://www.reddit.com/r/e...nal_elder_scrolls/cftx42s
I thought the first person bow animation was pretty bad honestly, but it's mostly the terrible FOV that's stock (50 vertical... which is awful).
Screenshots: http://imgur.com/a/4QGOc#0
26) Before you go out questing, one of the first things you should do is stockpile lockpicks. They are CHEAP, so buy around 50, if you can. There are plenty of chests to be found.
NB to above: Hit every single item that doesn't say empty and you should never ever need to buy lockpicks. By the end of Coldharbour I had 25+ lockpicks and by level 14 I had over 75, and I never bought a single one. In that open area with the flame atronachs there are tons and tons of chests in those off paths (the ones with the tents). They might be a little bit hidden such as behind a tent or some bushes, but they almost always give a lockpick and some piece of gear when you loot them. I've been able to walk out of Coldharbour with almost full heavy or medium armor and a ton of weapons to deconstruct with only around 10mins of effort. Its pretty nice really.
27) In dungeons, there are chests that have loot that goes to only the person who opens the chest first (or interacts with it and opens it first, rather). Try to spot them in corners of dungeons to snag em.
28) Go off the beaten path. Don't just go from quest to quest. Walk around a little bit, go explore. There are a ton of locations that offer books, containers, chests, world bosses, and more.
29) If you're rushing to craft things, would recommend opening everything in Coldharbour! Every character of mine found at least one racial style book for crafting.
30) The biggest I found is focus trades on items/augments that matter. If you don't plan on using magicka regen on sword right away feel free to extract it for materials.
Also don't worry about trades you don't plan on using early. Trade clothing materials for smithing stuff with a buddy or something. Pick up any trade items you find too. It can always just be trade fodder for what you do need. If you're good to go on materials feel free to make a lot of basic items and just extract them. You won't have a 1 for 1 return on materials but you do level the skill up.
31) One thing i found useful was to have at least one skill that used stamina, being able to use both that and magicka means much needed DPS, especially in the early levels. The easiest one to get access to was the fighters guilds Silver bolts which is also ranged.
32) If you use sneak before entering combat with a bow and charge up a full attack, you will 100% crit with it unless you are seen. This also applies to weapon skills. You can charge a bow attack and immediately cast a weapon skill to crit on both attacks. It helps a lot when soloing content.
33) All class skills use Magicka, and all but the staff weapon skills use Stamina.
The more points you have in stamina, the more damage your stamina skills will do. The more points you have in magicka, the more damage your class and magicka skills will do.
34) If you're a sorcerer, remember 2 things. 1) Get Crystal Shard first, 2) Don't not get Crystal Shard first.
35) Merchants are scattered throughout the cities/settlements. They can be quite sparse in the starting islands, usually they have a stand or tent with a flag showing what they specialize in. There are also some wandering vendors in the larger zones.
Heb paar MMO's gespeeld. Dit is echt de allermooiste en veruit de beste op gebied van quests. Geen gezeik van kill 10.. loot 10.. allemaal verhalen, die als je die leest, een leuke ervaring zijn. Goed gemaakt, grafisch lekker en charbuilding to the max. Alles kan, niks moet. Grote vrijheid. Beste aankoop in games in jaren i.m.o.MiliaanR schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:
Is het een dusdanig leuk spel dat jullie het 15 euro per maand waard vinden? Reviews zijn namelijk een beetje wisselend..
http://goteso.enjin.com/ is het adres. Inschrijven met je nick en dan krijg je een invite ingame.
Viel me ook al op, bergen met iron en maple binnengeharkt gisteravond.Verderf schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:47:
[...]
Dat verklaard wel waarom ik gisteren om de 5m gather nodes vond
Het rode "let op:" kopje staat er niet voor niks als je een post maaktVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:39:
Dag Tweakerts,
Heb je Guild Wars 2 ook gespeeld? Dat vondt ik namelijk niet zo'n heel leuk spel, dus lijkt het er op?FrankLe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:41:
[...]
Heb paar MMO's gespeeld. Dit is echt de allermooiste en veruit de beste op gebied van quests. Geen gezeik van kill 10.. loot 10.. allemaal verhalen, die als je die leest, een leuke ervaring zijn. Goed gemaakt, grafisch lekker en charbuilding to the max. Alles kan, niks moet. Grote vrijheid. Beste aankoop in games in jaren i.m.o.
Top dankjewel!!Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:
[...]
Mag zeker:
[afbeelding]
Had ook nog Recount erbij maar die heb ik weer even uitgezet totdat ik dungeons ga doen
PS/XBL: Nogne
Ik vind het het meer dan waardMiliaanR schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:
(13 per maand trouwens
Maar het ligt ook aan de persoon.
Dit is de eerste MMO waar het me niet boeit hoe snel ik level. Ik geniet van de wereld, de quests. ben gewoon lekker rustig aan het spelen en merk dan van; O weer een level up
normaal was ik altijd van het rushen naar max level en dominaten in end game en PvP
Verwijderd
Oei, stom van me..garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:44:
[...]
Het rode "let op:" kopje staat er niet voor niks als je een post maakt
Dit spel lijkt in de verste verte niet op GW2MiliaanR schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:46:
[...]
Heb je Guild Wars 2 ook gespeeld? Dat vondt ik namelijk niet zo'n heel leuk spel, dus lijkt het er op?
Is meer een traditionele MMO-stijl maar dan met geweldige graphics en muziek.
Eigenlijk is dit gewoon een Elder scrolls spel (Bijv. Skyrim/Oblivion etc.) maar dan multiplayer en met véél meer landmass
Ik zie dat je die inventory Mod gebruikt. Kun je eens een screentje maken van je inventory? De addon spreekt over 'minder' informatie, maar ben benieuwd hoe dit in de praktijk eruit ziet.Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:
[...]
Mag zeker:
[afbeelding]
Vind mijn inventory vrij onoverzichtelijk namelijk
Dit is hoe de gridview eruit ziet
ik kan niet meer zonder

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 11-04-2014 10:55 ]
Verwijderd
Jongens, ik ben ook goed verslaafd aan het raken. Gaha dus vanavond lekker weer spelen. Zou het wel leuk vinden om nu samen te spelen en op TS te komen.
Heb me laatst wel ingelogd en account aangemaakt op de site maar ben de url kwijt. Dus was is de tweakers guild site en op welke server moet ik zijn met TS3?
Hoor het graag!
Heb me laatst wel ingelogd en account aangemaakt op de site maar ben de url kwijt. Dus was is de tweakers guild site en op welke server moet ik zijn met TS3?
Hoor het graag!
Ik gebruik nu Minion handig met updaten van je addons en als je er 1 aanklikt zie je direct alle info incl screenshots.
Ook had ik wat addons die ineens over gingen in 'andere' en dat update'en ook goed. Erg handig.
Ook had ik wat addons die ineens over gingen in 'andere' en dat update'en ook goed. Erg handig.
Wtf, je moet een prepaid code hebben om een account aan te maken?!
Je moet een subscription plan opzetten om te kunnen spelen.MiliaanR schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:07:
Wtf, je moet een prepaid code hebben om een account aan te maken?!
Nice! die ga ik proberengarriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:54:
Dit is hoe de gridview eruit zietik kan niet meer zonder
[afbeelding]
Las op reddit dat de maker van die addon ook bezig is met een filter systeem en dat hij alleen nog de graphics nodig heeft voor de verschillende categorieën. Als dit er eenmaal is dan ga ik hem zeker gebruiken.garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:54:
Dit is hoe de gridview eruit zietik kan niet meer zonder
[afbeelding]
Ik heb hem ook gekocht, maar nog niet geactiveerd. Kwam een pre order editie tegen voor een nette prijs tegen dus ik dacht, lekkerboeie ik koop hem gewoon
Toen ik thuis kwam maar ff in seal laten zitten. Ga er pas later aan beginnen. Maar nu lees ik dat er geen AH in zit wat ik toch wel jammer vind. Spullen verkopen vind ik namelijk erg leuk! Zelf spullen kopen doe ik eigenlijk nooit. Op gamekings gaan ze geloof ik elke week een aflevering op de website zetten. Krijg je wellicht een goeie indruk of het de aanschaf waard is.
Toen ik thuis kwam maar ff in seal laten zitten. Ga er pas later aan beginnen. Maar nu lees ik dat er geen AH in zit wat ik toch wel jammer vind. Spullen verkopen vind ik namelijk erg leuk! Zelf spullen kopen doe ik eigenlijk nooit. Op gamekings gaan ze geloof ik elke week een aflevering op de website zetten. Krijg je wellicht een goeie indruk of het de aanschaf waard is.
Er is wel een AH maar die is alleen onderling je guild members.
Nu kan je lid zijn van 5 guilds en zijn veel van ons dan ook lid van een merchant guild van rond de 500 man
Nu kan je lid zijn van 5 guilds en zijn veel van ons dan ook lid van een merchant guild van rond de 500 man
ik zelf heb ook het explorer pack maar wat kun je hier nu precies mee....heb wel begrepen dat ik ook zo'n beestje kan aanschaffen die ik bij veel spelers achter hun aan zie lopen...maar waar haal ik die?
in je ingame mail.Michel242186 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:25:
ik zelf heb ook het explorer pack maar wat kun je hier nu precies mee....heb wel begrepen dat ik ook zo'n beestje kan aanschaffen die ik bij veel spelers achter hun aan zie lopen...maar waar haal ik die?
verder krijg je:
de mogelijkheid om met elk ras in elke alliance te spelen
Treasure maps( een map waar je een kist mee kan vinden met goede gear)