Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:09:
[...]

FTFY!

Je krijgt er ook een tal van RPG elementen voor terug die je alleen in MMO's ziet. Maar alles valt en staat een beetje met hoe je medespelers spelen. Ik hoop dat ze in de toekomst nog een setting introduceren voor roleplaying. Dat je met ene opt-in alleen nog andere spelers ziet die dat ook aan hebben staan. Dan kan je tenminste echt gaan roleplayen en niet dat halve werk dat je jammer genoeg te vaak in single-player RPGs van de afgelopen 10 jaar ziet.
True! Dat ene woordje had er nog voor gemoeten idd!
Ze kunnen tegenwoordig al aardig veel met phases, dus dat biedt aardig wat potentie voor de toekomst.
Ik verwacht alleen dat dergelijke zaken niet op korte termijn geimplementeerd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Is er een webpagina/tool waarmee je de stats van je character kan bekijken? Dus je dps, armor, etc?

Ik wil namelijk nogal eens wisselen van gear en ben dan benieuwd of ik er op vooruit ben gegaan of niet. Nu kijk ik gewoon naar mijn karakter en reken het eea uit in mijn hoofd. Maar het zou een stuk makkelijker zijn als hier een tool voor was.

Iemand een idee?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
ChojinZ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:18:
Is er een webpagina/tool waarmee je de stats van je character kan bekijken? Dus je dps, armor, etc?

Ik wil namelijk nogal eens wisselen van gear en ben dan benieuwd of ik er op vooruit ben gegaan of niet. Nu kijk ik gewoon naar mijn karakter en reken het eea uit in mijn hoofd. Maar het zou een stuk makkelijker zijn als hier een tool voor was.

Iemand een idee?
Nee is er (nu nog) niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChojinZ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:18:

Iemand een idee?
Zal vast spoedig wel een addon voor komen denk ik of iets in die richting

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Hebben jullie ook zo vaak last van lag bij het 'looten'? De lag gebeurt steeds na het drukken van R om te looten. Als ik auto loot aanzet, gebeurt het niet. Gisteren had ik voor de eerste keer ook veel lag tijdens het vechten, maar de lag bij het looten is veel frequenter. Ben er zeker van dat de lag bij het looten niets te maken heeft met kwaliteit van de internetverbinding anders had ik ook vaker lag bij andere activiteiten in het spel.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ambi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:14:
Hebben jullie ook zo vaak last van lag bij het 'looten'? De lag gebeurt steeds na het drukken van R om te looten. Als ik auto loot aanzet, gebeurt het niet. Gisteren had ik voor de eerste keer ook veel lag tijdens het vechten, maar de lag bij het looten is veel frequenter. Ben er zeker van dat de lag bij het looten niets te maken heeft met kwaliteit van de internetverbinding anders had ik ook vaker lag bij andere activiteiten in het spel.
Ik heb al 2 keer gehad dat ik totaal geen loot krijg van mobs gedurende een half uur ofzo totdat ik een keer uit en inlog. Geen groot probleem maar vreemd is het wel.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Iemand al last gehad van Auto Teleport bots? Ik ben er gisteren twee tegengekomen. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Sommige mobs hebben misschien gewoon geen loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ngangatar schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:27:
[...]
Ik heb al 2 keer gehad dat ik totaal geen loot krijg van mobs gedurende een half uur ofzo totdat ik een keer uit en inlog. Geen groot probleem maar vreemd is het wel.
Dat klinkt anders. Bij mij is het lag na het legen van een container. Dus ik druk R om te legen, verplaats dan al dadelijk mijn muis om in andere richting te kijken, maar spel reageert niet direct (lag spike van misschien 1 seconde) waardoor je de muisbeweging te ver doortrekt en wanneer de lag spike voorbij is, kijk je dan in een totaal andere richting dan de bedoeling was. Behoorlijk irritant.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FerdiV schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:07:
Sommige mobs hebben misschien gewoon geen loot?
Klopt, maar deze niet :). Want na er een stuk of 20-25 gekilled te hebben zonder loot, uit te loggen en weer in te loggen gaven ze wel loot.

En RNG kan een rotzakkie zijn, maar eerst minimaal 20 kills helemaal niets geven en vervolgens bij de volgende reeks kills ongeveer de helft van de tijd wel, daar geloof ik niet zo in :).

Zeker niet omdat het al een keer was voorgekomen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ngangatar schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:17:
[...]

Klopt, maar deze niet :). Want na er een stuk of 20-25 gekilled te hebben zonder loot, uit te loggen en weer in te loggen gaven ze wel loot.

En RNG kan een rotzakkie zijn, maar eerst minimaal 20 kills helemaal niets geven en vervolgens bij de volgende reeks kills ongeveer de helft van de tijd wel, daar geloof ik niet zo in :).

Zeker niet omdat het al een keer was voorgekomen.
Dat is het leuke aan RNG ! YOU NEVER KNOW! >:) haha

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je dat, de hele tijd op de klok kijken omdat je zin hebt om te gamen...?
Tijd geleden dat ik dit heb gehad met een MMO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:45:
Ken je dat, de hele tijd op de klok kijken omdat je zin hebt om te gamen...?
Tijd geleden dat ik dit heb gehad met een MMO...
Dank u, nu keek ik naar mijn klok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

nog een uurtje, dan mag ik weer naar huis :D lekker heel de avond spelen. Ga het sporten ook afzeggen, geen zin in Hallo MMO, Dag Leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Duurt mij te lang tot ik weer kan gamen!

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Seraphin

Meep?

RNG is zéker een beatch. Had eergisteren toch ook al een 2e char aangemaakt, met het idee om in wailing prison alle containers te looten in de hoop op een extra motif book voor mn "main" (aanhalingstekens blijven ff in gebruik tot ik zeker weet welke richting ik op ga).

--> Alles geloot, 0 motif books, 0 provisioning recipes :/

Nah jah, komt vanzelf.
En idd; ik wil naar huuuuuuuuis (sowieso; hier posten op 't werk is iets wat ik al niet snel meer deed). :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ello,

Toch ook maar het spel gekocht (geen ruggegraat :))
Maar is er al een tweakers guild en bij welk pact zitten ze?
Hopenlijk Ebon Heart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Er zitten veel mensen in de guild en die zitte in verschillende alliances, de guild is voor PvP AD. Meld je aan op de site en vul aplication form in, dan word je geinvite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright thanks zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:59:
RNG is zéker een beatch. Had eergisteren toch ook al een 2e char aangemaakt, met het idee om in wailing prison alle containers te looten in de hoop op een extra motif book voor mn "main" (aanhalingstekens blijven ff in gebruik tot ik zeker weet welke richting ik op ga).

--> Alles geloot, 0 motif books, 0 provisioning recipes :/
[...]
3 weken voor release was het nog zo dat de containers instance specifiek waren. Dus als je pech had en er was net *iemand* voor je die alles had geloot, zat er dus helemaal niets in die containers. Dat was niet zo'n succes en hebben ze er toch maar uitgehaald.
Ik las nu al van een andere "exploit". Iemand ging in een drukke bank alles looten. Zodra het leeg was logde hij uit en weer in zodat die in een andere instance kwam waar alles nog vol zat. Kan me goed voorstellen dat in een beetje drukke bank je zo een stuk of 10x dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 15:16

Multensor

wtf

BTW, kan je wel met iedereen in guild (allemaal andere faction) wel die dumngeons doen samen? Dus BC en SC enzo? Of kan je dat ook alleen maar met je eigen factie doen?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Kan alleen maar met je eigen alliance.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ok zonde ;). Maar ik zag wel dat je naar alle vershcillende dungeons kan porten, welke alliance je ook bent. Dus je kan als AD wel spindle doen zegmaar.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok stomme vraag van mij, maar ehr hoe link ik mijn tweakers account voor de guild aanvraag?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:15:
Ok stomme vraag van mij, maar ehr hoe link ik mijn tweakers account voor de guild aanvraag?
:)
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh duh thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Dus voor het PVP met de guild heb je char nodig uit die Alliance? :) Dan zorg ik dat ik daar ook degelijk char heb ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

FrankLe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:18:
[...]

Dus voor het PVP met de guild heb je char nodig uit die Alliance? :) Dan zorg ik dat ik daar ook degelijk char heb ? :)
Daar komt het wel op neer, en volgens mij kan je dungeons ook niet cross faction doen, maar daar ben ik niet 100% zeker van. want als dat ook al niet kan, wat is dan het praktisch nut van een guild die meerdere alliances kan hebben naast de guildstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
kan iemand mij een invite sturen?

guppie op Auridon?

ben helemaal nieuw en heb hulp nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

jaydenjarno schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:21:
kan iemand mij een invite sturen?

guppie op Auridon?

ben helemaal nieuw en heb hulp nodig :D
http://goteso.enjin.com/recruitment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb al een mod geschopt om het in dat let op stukje erbij te laten zetten om al die "guild invite plox" posts tegen te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
thanx!!! heb in de openingspost gekeken maar daar stond nog geen link voor de invite. misschien kan de openingsposter die link erin zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Dat is ook een idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Sage assuaged most of my fears, however, when he mentioned that once you hit level 50 and decide to play in another alliance's areas, you'll be able to play with friends in that faction. So at the endgame, things begin to open up and you can group up, chat, and run dungeons with players of other factions. The one area where things remain separate is, of course, the Alliance War in Cyrodiil.
bron: http://massively.joystiq....line-interview-paul-sage/

Het zou dus moeten kunnen om dungeons cross faction te doen, maar ik zie het paul nergens op video zeggen. uiteindelijk in ieder geval kunnen, of het voor level 50 dus ook kan, durf ik niet uit deze quote te halen.

edit: guild link in het "let op" is denk beter, ik heb de OP nog nooit gelezen.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

iig goed nieuws voor end-game dungeons (wat mij meer boeit dan PvP :))

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ja die trials die er aan zitten te komen vooral. Voor de mensen die het niet kennen, het is een 12 man groep "raid" met leaderboards op tijd geloof ik, heb me er nog niet heel erg in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ja idd, leuk om met de guild te doen als we eenmaal genoeg lvl 50 mesnen hebben :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:28:
[...]

bron: http://massively.joystiq....line-interview-paul-sage/

Het zou dus moeten kunnen om dungeons cross faction te doen, maar ik zie het paul nergens op video zeggen. uiteindelijk in ieder geval kunnen, of het voor level 50 dus ook kan, durf ik niet uit deze quote te halen.

edit: guild link in het "let op" is denk beter, ik heb de OP nog nooit gelezen.
Verderf en ik waren gister ook tot de conclusie gekomen dat cross fraction niet mogelijk was. Opzich wel jammer, want ik heb eerst mijn alliance gekozen en daarna mij pas aangemeld voor de Guild. Gevolg:
Ik kan (nog?) niet spelen met een groot gedeelte van mijn guild (zit zelf in Ebonhart). :'(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ik zit zelf in de daggerfall, maar dat is niet erg, ik heb ook een keer ergens anders gelezen dat in de endgame het mogelijk is om samen te spelen.

kan de bron om dit statement te onderbouwen niet meer vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Multensor schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:33:
Ja idd, leuk om met de guild te doen als we eenmaal genoeg lvl 50 mesnen hebben :)
Zeker, maar voor dat ik level 50 ben zijn de servers al weer offline denk ik :P

had 5 days early access en ben pas level 11 nu haha.
godse weinig tijd om te spelen :(

heb medelijden met me dan voel ik me weer wat beter vandaag ! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik kan eigenlijk ook alleen maar "veel" in het weekend spelen :P maar zit nu met 3 days early toch op 1 dag en 10(?) uur played time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ricmaniac schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:50:
[...]

Zeker, maar voor dat ik level 50 ben zijn de servers al weer offline denk ik :P

had 5 days early access en ben pas level 11 nu haha.
godse weinig tijd om te spelen :(

heb medelijden met me dan voel ik me weer wat beter vandaag ! }:O
Ik leef met je mee :$ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik vind het juist goed dat cross-faction niet mogelijk is. Ga toch niet met de vijand samen spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:28:
[...] Het zou dus moeten kunnen om dungeons cross faction te doen, maar ik zie het paul nergens op video zeggen. uiteindelijk in ieder geval kunnen, of het voor level 50 dus ook kan, durf ik niet uit deze quote te halen. [...]
Mja, kan ook zijn dat hij bedoelde dat je samen met vrienden uit je eigen alliance kan spelen in dat gebied. Dat kan namelijk wel. Van samen spelen met spelers uit andere alliances in Veteran gebieden heb ik nog nooit gehoord. Zal het wel even navragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:25:
[...]

Mja, kan ook zijn dat hij bedoelde dat je samen met vrienden uit je eigen alliance kan spelen in dat gebied. Dat kan namelijk wel. Van samen spelen met spelers uit andere alliances in Veteran gebieden heb ik nog nooit gehoord. Zal het wel even navragen :)
Dan zal ik het wel verkeerd geinterperteerd hebben, of de bron heeft het verkeere begrepen en zo foute informatie gegeven, gezien het feit dat jij veel heel veel beta heb gespeeld vertrouw ik jou meer als de bron

@jw, maar vervolgens kan je wel in de zelfde guild, maar guilds zijn weer account wijd, dus misschien daanrom

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 09-04-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aahhhh, ben met 160 km/u naar huis gescheurd. Nu vanaf de DVD install, duurt lang!! Daarna ws nog een forse update, duurt NOG langer!!!
Geduld geduld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:29:
[...]
Dan zal ik het wel verkeerd geinterperteerd hebben, of de bron heeft het verkeere begrepen en zo foute informatie gegeven, gezien het feit dat jij veel heel veel beta heb gespeeld vertrouw ik jou meer als de bron [...]
Ik heb het even voor je gevraagd. De bron is best oud, dus lijkt me dat het niet in het uiteindelijke spel is gekomen. Heb dan ook de vraag uit staan of het ooit nog terug/er in komt.

*edit*
Naja, zover zijn iig de antwoorden:
1) niet mogelijk
2) "Actually, I think what they are still looking at is the possibility of grouping with people from other factions for dungeons."

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:32
hmm eerste keer PvP, ben een tanky heavy armor gast met 1H + shield. Wordt geoneshot van me horse door een enkele nightblade. Is er uberhaupt iets wat ik daar tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:31:
[...]

Ik heb het even voor je gevraagd. De bron is best oud, dus lijkt me dat het niet in het uiteindelijke spel is gekomen. Heb dan ook de vraag uit staan of het ooit nog terug/er in komt.

*edit*
Naja, zover zijn iig de antwoorden:
1) niet mogelijk
2) "Actually, I think what they are still looking at is the possibility of grouping with people from other factions for dungeons."
Dank voor de moeite, dat 2e punt zal wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb mij aangemeld, krijg ik nu ingame ook een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja die invite komt vanzelf als er een officer thuis/online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okidoki ik zie het wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Bjorn89 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:53:
Iemand al last gehad van Auto Teleport bots? Ik ben er gisteren twee tegengekomen. Erg vervelend.
Hier had ik vandaag ook al melding van gemaakt idd..

"En ik me maar afvragen waarom ik lately weinig resources tegenkwam waar ik ze normaal bij de bosjes kreeg.. :|

[Teleporting bots]
http://forums.elderscroll...eporting-bots-are-back/p2

[Youtube video]
YouTube: Elder Scrolls Online Teleporting Harvest Bots Part 2/3"

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook vernomen dat er een aantal bots actief zijn bij boss spawns. Vaak 2 die doodstil staan en zodra er een boss is dat one-hit killen.
Wel slecht overigens dat ze die server-side checks niet hebben op bijv. positie. Het kost wel wat meer rekenkracht, maar niet zodanig veel dat je het niet moet implementeren.

[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo snel al bots? dat is best slecht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Snel? valt wel mee, die dingen worden natuurlijk als sinds de closed betas ontwikkeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Vraag: Is het mogelijk om te zien hoe lang je al bezig bent met de game?

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pterad0n schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:47:
Vraag: Is het mogelijk om te zien hoe lang je al bezig bent met de game?
/played

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:27:
Zo snel al bots? dat is best slecht eigenlijk.
Zoals al eerder werd gezegd hebben ze tijdens de nodige beta rondjes al helaas genoeg tijd gehad om hun kl*te bots te ontwikkelen..

Helaas is dit echt niet alleen in deze MMO het geval, maar bij alle grotere MMO's.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Kan iemand me het concept van die dark anchors eens uitleggen? Ik snap het systeem totaal niet. Wat is het nut van die dingen en hoe vernietig je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Laatst online: 06-09 16:03

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bv202 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:09:
[...] Wat is het nut van die dingen en hoe vernietig je ze?
Mja, betere loot en een leuke afwisseling. Daarnaast vernietig je ze met een groep ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO. Install zit erop. Ik ben begonnen met Breton Templar in AD. Ben benieuwd en ga nu eens volle bak aan de slag! Invite zie ik vanzelf wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnus_ridolph
  • Laatst online: 11-11-2024
Heeft iemand een minimap draaien? Ik vermaak me eigenlijk best zonder maar ben wel benieuwd.. Als ik er een installeer kan ik niet meer zonder vrees ik en dat zou ik jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ik heb een minimap als addon en kan nu idd haast niet meer zonder, zo handig 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even snel een vraagje. Denk dat ik na de 25e ook toch wat ga spelen. Zal dan vermoedelijk een imperial aanmaken. Als ik hiervoor lees dan zit de GoT bij Aldmeri Dominion die bestaat uit de rassen Altmer, Boshmer en Khajiit.

Krijgt de Imperial op eind startgebied de keuze welke ze joinen of moet je dat gelijk doen bij maken van je char, even ter voorkoming van maken foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Amai dit filmje, echt indrukwekkende CGI:
YouTube: The Elder Scrolls Online - The Siege Cinematic Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Weet iemand toevallig of er ook Add-ons zijn waar je een grotere - langere skillbar mogelijk is? :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Edwins1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:21:
Weet iemand toevallig of er ook Add-ons zijn waar je een grotere - langere skillbar mogelijk is? :)
Nee, zou ook niet echt eerlijk zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
en ook nog niet nuttig tbh, vind 5 abilities wel lekker werken :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
lanerios schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:33:
en ook nog niet nuttig tbh, vind 5 abilities wel lekker werken :)
Nouja, niet nuttig... alleen de abilities op je skill bar krijgen exp toch? En sommige abilities hebben een bonus per x aantal abilies uit skill tree y op je bar :)

Maar ja, als add ons dat soort dingen zouden kunnen doen zou het game breaking zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door firlian op 09-04-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan er mij eens iemand uitleggen hoe je moet healen in dit spel? Ik bedoel, 3 heal spells, 4 als je geluk hebt, en je bent OOM? Huh?

Daarbij komt ook nog eens het target systeem. Als er 2 mensen dicht bij elkaar staan, zal je gegarandeerd de persoon healen die 90% health heeft en niet degene die 20% heeft ....

Dit is toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
fitznl schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:02:
Even snel een vraagje. Denk dat ik na de 25e ook toch wat ga spelen. Zal dan vermoedelijk een imperial aanmaken. Als ik hiervoor lees dan zit de GoT bij Aldmeri Dominion die bestaat uit de rassen Altmer, Boshmer en Khajiit.

Krijgt de Imperial op eind startgebied de keuze welke ze joinen of moet je dat gelijk doen bij maken van je char, even ter voorkoming van maken foutje :)
Direct bij het maken van je char kies je welke alliance je wil :)
(Voor Imperial heb je natuurlijk wel de Imperial Edition of Imperial upgrade nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:21:
Absoluut niet mogelijk. Dat dingen als een minimap al kunnen is te danken aan de grote, grote groep die heeft gezegd dat het spel anders compleet onspeelbaar zou zijn voor hun (Ik vond de officiele in het spel ook beter btw).
De API is in iig zo gemaakt dat je vrij weinig echte voordeel er uit kan halen. Ze hebben zelf ook gezegd dat ze niet willen dat mensen bepaalde AddOns *moeten* installeren om mee te kunnen komen met de top spelers. Competitie moet puur op skills zijn en niet op wie de meeste hulp krijgt van AddOns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/33mwioo.jpg

Iemand al geprobeerd om achter je rug om te vissen! Had een moeie zwaardvis te pakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Iemand al op gelet als loot respawned In de gewone kruiken,bags & kisten die je overal tegenkomt ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommiie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:37:
Iemand al op gelet als loot respawned In de gewone kruiken,bags & kisten die je overal tegenkomt ?.
Elke server reset, elke keer als je naar een nog niet door jouw eerder bezochte instance wordt verplaatst en elke keer als een al bezochte instance zichzelf reset (dus na server update, na een week of 1-2).
Dat is iig wat ik er van heb gemerkt in die tijd dat ik in het spel zat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:48:
[...]

Absoluut niet mogelijk. Dat dingen als een minimap al kunnen is te danken aan de grote, grote groep die heeft gezegd dat het spel anders compleet onspeelbaar zou zijn voor hun (Ik vond de officiele in het spel ook beter btw).
De API is in iig zo gemaakt dat je vrij weinig echte voordeel er uit kan halen. Ze hebben zelf ook gezegd dat ze niet willen dat mensen bepaalde AddOns *moeten* installeren om mee te kunnen komen met de top spelers. Competitie moet puur op skills zijn en niet op wie de meeste hulp krijgt van AddOns.
Speel alleen PvE en daar waren een paar slots extra wel prettig geweest, maar helemaal niet aan de PvP spelers / modes gedacht O-) Zou inderdaad nogal oneerlijk zijn met extra add-ons die veel andere spelers niet hebben.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vergat ook wel eens dat er ook andere speler zijn. Ik kan trouwens uit eigen ervaring zeggen dat als je het spel casual wint spelen je zeker geen combat mods enz moet installeren. Het toevoegen van een minimap, buff timers e.d. Verhoogt de (for lack of a better word) stress tijdens het spelen. De interface zoals ZOS hem heeft gemaakt is al vrij optimaal als je doel casual niet-competatieve gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:46:
[...]

Elke server reset, elke keer als je naar een nog niet door jouw eerder bezochte instance wordt verplaatst en elke keer als een al bezochte instance zichzelf reset (dus na server update, na een week of 1-2).
Nou ik heb vaak als ik uitlog en inlog alweer kastjes kan open maken die ik al open had gemaakt. Met name in de bank van vulkel guard ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:46:
[...]

Om hier op door te vragen:

-De inhoud is dan na elke reset weer random?
-Als een andere speler een container in de open wereld loot, is de inhoud dan voor mij nog beschikbaar of is de container dan leeg voor mij tot een reset?

Zelf helaas nog niet kunnen testen/constateren hoe dit precies in elkaar steekt.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Thrace Grumble schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:37:
[...]

-Als een andere speler een container in de open wereld loot, is de inhoud dan voor mij nog beschikbaar of is de container dan leeg voor mij tot een reset?

Zelf helaas nog niet kunnen testen/constateren hoe dit precies in elkaar steekt.
Zover ik heb gehoord kan je per account regions 1x per dag looten en zijn die spawns dus account bound. De kistjes zijn een ander verhaal, die zijn gewoon ninjabaar en hebben een respawn timer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heerlijk zo'n dagje rust. Dus tijd voor

Level 10 templar halen (nu 9)
Level 10 Sorc halen (nu 6)

En american horror Story seizoen 1 afkijken :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

lanerios schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:47:
heerlijk zo'n dagje rust. Dus tijd voor

Level 10 templar halen (nu 9)
Level 10 Sorc halen (nu 6)

En american horror Story seizoen 1 afkijken :P
Beide erg leuk om te doen :P (goede serie (dat seizoen iig:P).

Ik gisteren tot level 18 gekomen. Blijft lastig als je alleen wat punten in Bow hebt gestopt en verder alles in crafting :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, dat probeer ik dus te ontwijken. Ben nu veel in class skills aan het pleuren. Kan alleen die respec shrine niet vinden in Daggerfall >< Niet in die kerk, niet erbuiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lanerios schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:58:
haha, dat probeer ik dus te ontwijken. Ben nu veel in class skills aan het pleuren. Kan alleen die respec shrine niet vinden in Daggerfall >< Niet in die kerk, niet erbuiten..
Kan volgens mij pas in de volgende zone.

Dit soort dingen kan ik wel waarderen, devs met humor!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PEkDsOM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
haha, vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ben echt helemaal "blind" begonnen met dit spel. geen filmpjes en beta's gespeeld of gezien. maar best een leuk spelletje. alleen wel wat zoeken in het begin. Ben met een bow begonnen. heerlijk wapen alleen heel erg zwak in het begin. is dus wat gepuzzel maar komt vast goed. Alleen weet ik even niet hoe het craften enzo gaat.
ook heb ik de ellende dat ik met de wapens en het armor maar zit te kijken wat goed is. heb nu heavy armor wat een betere bescherming geeft. geeft geen vertraging met schieten of zo.

Ook heb ik met de bow het gevoel dat je het beste zo snel mogelijk kan schietene en dus niet power op moet gaan bouwen voor een zwaarder schot. klotp dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
jaydenjarno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:44:
ben echt helemaal "blind" begonnen met dit spel. geen filmpjes en beta's gespeeld of gezien. maar best een leuk spelletje. alleen wel wat zoeken in het begin. Ben met een bow begonnen. heerlijk wapen alleen heel erg zwak in het begin. is dus wat gepuzzel maar komt vast goed. Alleen weet ik even niet hoe het craften enzo gaat.
ook heb ik de ellende dat ik met de wapens en het armor maar zit te kijken wat goed is. heb nu heavy armor wat een betere bescherming geeft. geeft geen vertraging met schieten of zo.

Ook heb ik met de bow het gevoel dat je het beste zo snel mogelijk kan schietene en dus niet power op moet gaan bouwen voor een zwaarder schot. klotp dit?
ik gebruik de powershot alleen als opener vanuit stealth. Dat doe je redelijk wat dmg.. de rest gewoon spammen i.c.m. skills.

Maar voor mijn gevoel doet de bow echt heel weinig dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een klein avondje aanklooien level 6 nu. Zijn er nog alternatieven om je skillbar anders te gebruiken? Ik vind het behoorlijk irritant bijv. als je op 1t/m5 loopt te rammen terwijl je ook nog met wsad moeten lopen, of zeg ik nu echt iets lachwekkend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 16-09 08:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:11:
Na een klein avondje aanklooien level 6 nu. Zijn er nog alternatieven om je skillbar anders te gebruiken? Ik vind het behoorlijk irritant bijv. als je op 1t/m5 loopt te rammen terwijl je ook nog met wsad moeten lopen, of zeg ik nu echt iets lachwekkend? :)
Ik neem aan dat je in je settings wel kunt aangeven welke keys bij welke actionbar knop horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ik ben gister ook begonnen met TESO. Had de beta 2 dagen gespeeld en dat beviel me wel. Ben begonnen met een dual-wield char en dat doet best lekkere dmg. Ben er alleen nog niet uit of ik nu medium of heavy armor ga gebruiken. Beiden hebben zo hun positieve en negatieve kanten. Voor crafting is het misschien handiger om het op heavy te houden omdat ik dan zowel weapons als armor kan craften. Ben bijna level 8 in een avondje en gaat best lekker. Vanaaf is even kijken of ik nog wat tijd kan vinden om tot level 10+ te komen :)

@larskov: Ik ondervindt daar geen problemen me, weet vrij makkelijk en snel de juiste knoppen te vinden. Je kan ze volgens mij altijd nog anders binden als je het niet fijn vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Je kan dit soort dingen gewoon instellen. Ik druk regelmatig per ongeluk op F1 in plaats van 1 en dan opent de help tijdens een gevecht, da's pas irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MMO's over de jaren heen hebben mij wel geleerd hoe de cijferknoppen te gebruiken terwijl je moet lopen :P

Maar je kan dit inderdaad gewoon aanpassen in settings > Key Bindings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:11:
[...]
Nou ik heb vaak als ik uitlog en inlog alweer kastjes kan open maken die ik al open had gemaakt. Met name in de bank van vulkel guard ofzoiets
Dat is dus een andere instance. Momenteel plaatsen ze je waarschijnlijk niet terug in dezelfde instanceals dat je de laatste keer was. Dit is ook al als mogelijke fix aangedragen ^^
Thrace Grumble schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:37:
[...]

-Als een andere speler een container in de open wereld loot, is de inhoud dan voor mij nog beschikbaar of is de container dan leeg voor mij tot een reset? [...]
Net zo random als de eerste keer, ja. En de containers e.d. zijn account-specifiek. Dus iedereen ziet wat anders en wat anderen doen heeft geen effect op de containers voor jou. Kistjes die in het wild staan zijn dan weer voor iedereen (op een paar na overigens :P). Zelfde geld voor resources.
Flaat schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:41:
[...]
Zover ik heb gehoord kan je per account regions 1x per dag looten en zijn die spawns dus account bound. [...]
Ze zijn dus ook instanced, dus als je op een beetje drukke plek, waar meerdere instances van bestaan, relogged is er een grote kans dat je containers weer vol zijn. (zoals bijv. in een drukke bank).

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 10-04-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Laatst online: 13-08-2024
Vraagje: als je 2 characters hebt in verschillende allianties, kunnen deze dan wel items uitwisselen via een bank of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jaa bank is, net als guilds, account gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
jaydenjarno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:44:

ben zelf ook beetje bow minded, heb vaak range chars als hunter en ranger in andere mmo's. Begin binnenkort ook met aanklooien :) las dat een speler erg gecharmeerd was van templar met bow als main wapen en dual wield daggers voor dichtbij en dan focus op medium armor. Maar moet het zelf nog proberen dus of het werkt........ :)
Pagina: 1 ... 33 ... 66 Laatste